18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 3361 2011. november 23. 21:50   Válasz erre: 3359
Nyerté'.....
    

hacse 3360 2011. november 23. 21:49   Válasz erre: 3358
- Kismalac, piros lámpaaa!!!!!
- Nem kell !!!
    

Billigpeter 3359 2011. november 23. 21:47   Válasz erre: 3358
Egyébként mennyi az idõ? 7?
    

Billigpeter 3358 2011. november 23. 21:45   Válasz erre: 3356
És megint igaza van, járna neki a menetjegy Kenézlõre, de a múltkor se kérte!
    

hacse 3357 2011. november 23. 21:45   Válasz erre: 3352
Te Pedro , nem ám komolyan veszel valamit az általam leírtakból!!!! Mellékhatást okoz!! ;-))
    

hacse 3356 2011. november 23. 21:43   Válasz erre: 3355
Késleltetett zárkioldással megoldható minden.....
    

Billigpeter 3355 2011. november 23. 21:40   Válasz erre: 3352
Vagy mellette állok, vagy fényképezek:-)
    

hacse 3354 2011. november 23. 21:40   Válasz erre: 3350
A pálinka mániásság nem az elfogyasztott mennyiségre vonatkozik, hanem a különbözõ gyümölcsök pálinkává amortizálásának szeretetére. Én így értem. (...utólag necces magyarázkodni , ugye?...):-))
    

Billigpeter 3353 2011. november 23. 21:39   Válasz erre: 3351
de azér szeretünk:-)
    

Pedro73 3352 2011. november 23. 21:38   Válasz erre: 3343
Minek állnék mellé a garázsom elõtt? Majd ha lesz megfelelõ háttér:)
    

hacse 3351 2011. november 23. 21:35   Válasz erre: 3349
Megvaaaan!! Egy kerékpár címû mappában volt. Logikus, végül is az....nem tagadom megen egy barom vótam..
    

Billigpeter 3350 2011. november 23. 21:34   Válasz erre: 3349
"HAYNES.Suzuki.GSX600F.GSX750F.&.GSX750.98-02.Service.&.Repair.Manual" ez a neve, próbálj meg így rákeresni, ha nem megy, átküldöm még egyszer.
A "mániát" egy kicsit erõsnek érzem:-)
Szeretem a jó pálinkát, általában mértékkel fogyasztom, (nem a cinveder), ja meg azért sajnálom, hogy te meg immunis vagy rá :-)
    

hacse 3349 2011. november 23. 21:25   Válasz erre: 3348
Erre valóban emlékszem , és szerintem ÉN vagyok a hülye nem Te! Csak egy a problémám; NEM TUDOM HOVA MENTETTEM ÉS NEM TALÁLOM BAZZEG!!!!! Amúgy bocs !
A pálinka mániás viszont igaz ! ; -)) (Ha nem tetszik, azér' is bocsánatot kérek..)
    

Billigpeter 3348 2011. november 23. 21:17   Válasz erre: 3346
Biztos én vagyok a hülye, de amikor átküldtem, az alábbi válasz érkezett, hogyaszongya:
"
Hódolatom, és hálás köszönetem néked Te emberfeletti ember!!
Alázatos szolgája: hácsé"

Én, mint pálinkamániás, ezt úgy értelmeztem, hogy minden rendben lezajlott. Most akkor legyél már szíves elárulni, hogy mit tegyek, hogy nehogy szégyenben maradjak? :-)
    

Billigpeter 3347 2011. november 23. 21:10  
Jó estét az Uraknak!

Visszaolvastam a kommenteket, derekas társasági életet éltek az elmúlt napokban. elnézést a szótlanságért, de az elõzõ 3 napot egybekötöttem, mert átadás elõtt álltunk, és egy kicsit nagy volt a végére a hajtás, meg a tét.

Más: Én sem vizeltem össze magam az új Inazuma láttán, de valószínû azért, mert már vén vagyok:-). Én egy szót találtam rá jelzõnek:"semmitmondó" , Azért kívánom a Suzukinak, hogy sikeres széria legyen, hátha bõvül a fórum 1-2 taggal:-)

Szemezgetek mostanában a cb 1300 x4-gyel, de azét kár, hogy a Hondások nem tudnak szép leömlõket gyártani.:-)

Lacihoz hasonlóan elõttem is két út áll: Vagy váltok, vagy nem, de a "vagy" az biztos:-)

    

hacse 3346 2011. november 23. 21:09   Válasz erre: 3344
SEMMILYEN nyelven nincs meg , mert a pálinkamániás márkatársad még mindig nem küldte át , pedig már mikor megadtam a mail címemet neki !!!!
    

hacse 3345 2011. november 23. 21:07   Válasz erre: 3342
Gyrost ettem, attól vagyok így bepárásodva..;-)))
    

cblaci 3344 2011. november 23. 21:05   Válasz erre: 3341
Vagy esetleg más nyelven van meg a Service Manuál?

    

hacse 3343 2011. november 23. 21:05   Válasz erre: 3336
Tudtam én, hogy nem régóta van nálad, idegenkedsz tõle hiszen a fotón sem mertél mellé állni ! ( Na, ezen gondolkodjál el ! ). ;o))))
    

cblaci 3342 2011. november 23. 21:02   Válasz erre: 3341
Hú vazze kifõtt a pálesz...
    

hacse 3341 2011. november 23. 21:01   Válasz erre: 3338
Szesz B. Petya ! Én ezekkel az eshetõségekkel már mind számoltam elõre , ezért leharámboltam a deszkotív panabot harántkorongosra ! Tudod, így nem totyakosodik bele a glambapresz akár évekig sem! Bár amatõröknek nem ajánlott ez a módszer , mer' könnyen át klosszál a demarán mindegyik moditien!
    

Billigpeter 3340 2011. november 23. 20:52   Válasz erre: 3339
Az nem én voltam.
A miskolci motorosok honlapjának fényképein láttam, hogy van egy kék színû ina valahol a közelben, de még nem jöttem rá, hogy ki az. (mondjuk nem is nagyon kerestem)
    

Pedro73 3339 2011. november 23. 20:47   Válasz erre: 3335
Szia Péter! Nem vgayok semmi jónak az elrontója:) Hernádnémeti nem távolság:) Apropó nem dolgozol a TVK-n véletlenül néha láttam ott egy 750-es Inazumát. Olyan sok nem lehet belõle...
    

Billigpeter 3338 2011. november 23. 20:47   Válasz erre: 3314
Én azért nem lennék nyugodt ennyire, mert ha nincs olaj a motorodban, nem csak 5000-es fordulat felett károsodik, hanem gyakran elõfordul, hogy a gázgömbében nem szigyál a gogyó. Számos szakértõ szerint ebben az esetben az egyetlen megoldás, hogy meg kell skrejbolni a güzbit, és skrejbenszerrel obcingolni a kuzbárfejet.:-)
    

Pedro73 3337 2011. november 23. 20:45   Válasz erre: 3332
Szia Laci! Emlékszem rá, meséltél róla, meg még képeket is láttam. Az a jó, ha sokrétû a társalgás, ha jól emlékszem beszélünk mi is mindenrõl:)
    

Pedro73 3336 2011. november 23. 20:44   Válasz erre: 3330
Majdnem. Okt 21-én, tehát több mint egy hónapja:)
    

Billigpeter 3335 2011. november 23. 20:41   Válasz erre: 3329
Szevasz Péter!

Isten hozott itt nálunk a fórumon, jó látni, hogy a saját megyémben is vannak még olyanok, akik a töklámpásra esküsznek. :-)

Mivel viszonylag közel lakunk egymáshoz, (Bár a távolság relatív) néha lehet, hogy össze tudnánk szervezni egy kis jövõs-menõs balhét :-)




    

Billigpeter 3334 2011. november 23. 20:34   Válasz erre: 3333
Tévedsz, a tanárúr aztat mondotta: ülj le fiam, hülye vagy, ez egyes:-)
    

cblaci 3333 2011. november 23. 20:31   Válasz erre: 3332
A képen éppen Hacse jelentkezett :-) a Kovács Tanár Úr pedig így szólott: No mondja Csaba fiam, remélem készült :-)))
    

cblaci 3332 2011. november 23. 20:21   Válasz erre: 3329
Szia Peti, örülök hogy itt is találkozunk!
Uraim bemutatom Péter barátomat akit egy másik fórumon ismertem meg és akivel már többször is felkavartuk az út porát a túrák során.
Jó helyre jöttél cimbora itt nagyon szereti mindenki a klasszikus motor formájú motorokat;-)
Jó kis csapat vagyunk csak egy kicsit megfogyatkoztunk. Ettõl függetlenül van itt téma bõven, néha pálinkát fõzünk vagy bort forralunk, de még zenélni is tudunk, sõt az építõiparban is van jártasságunk. Szóval olyan nincs amihez nem értenénk ;-)
Idén amikor elõször volt a találkozónk 14-en álltunk sorba és legalább annyian jöttek el más típusú gépekkel, az egy nagy élmény volt!

    

hacse 3331 2011. november 23. 20:15   Válasz erre: 3321
Nem most kezdtem gyerekek ! "Minden lyukba dugó kell , ez a végsõ cél, dugós lyukból nem jön ki (megy be!) egér". ;-))

    

hacse 3330 2011. november 23. 20:12   Válasz erre: 3328
Üdv. Pedro73! Nézzél be máskor is ha van kedved!:-) A Bulldogot kb. 3 hete vetted ?
    

Pedro73 3329 2011. november 23. 08:48  
Ja igen még annyi, hogy nem teljesen véletlenül böktem erre a fórumra. Lacival régebbi az ismeretség és ugye az õ motorját volt alkalmam megismerni már egy pár alkalommal:)
    

Pedro73 3328 2011. november 23. 08:45  
Üdv az uraknak! Bár sem Inazumám, sem CB750-em nincs (már), azért teszek ide egy postot. Öröm látni, hogy vannak akiknek a motor kinézetû motorok tetszenek, illetve a CB750 ilyen közkedvelt itt is:) A magamét 19 évesen adtam el és bár új állapotúnak nem lehetett nevezni (nem motor restaurátor vagyok, inkább csak vezetem és tõlem telhetõen rendben tartom), úgy gondolom, hogy mûszakilag hibátlanul tudta azt, amit tudnia kellett. Más kérdés, hogy az ember egy idõ után kipróbálna más jellegû motort is, meg aztán én is beleestem a hazai motorosok szokásvilágában jellemzõ dologba, hogy néztem az évjáratot is. A kilométert nem annyira, mert az új motoromban hajszálra annyi van, mint a régiben...
    

Kovacspeter 3327 2011. november 22. 23:19   Válasz erre: 3324
Cakát!
    

Kovacspeter 3326 2011. november 22. 23:10   Válasz erre: 3324
Én is így gondolom, de ezzel valszeg a motorosok nagyobb része nem így van.
    

Kovacspeter 3325 2011. november 22. 23:07   Válasz erre: 3321
Az egérszõrtõl meg megragad a blokk...
    

cblaci 3324 2011. november 22. 23:05   Válasz erre: 3320
Szerintem pedig nagyobb dicsõség ha van egy jól karbantartott géped ami 70-es évekbõl való és futott már egy rahedli kilómétert. Sokkal nagyobb dicsõség mint bemenni a boltba és venni egy újat...
Na akkor legyen jóccakát ha már Csabi takarodót fújt :-)
    

Kovacspeter 3323 2011. november 22. 23:04   Válasz erre: 3319
Jaja, azt írtam a 3318-as hozzászólásban.
    

cblaci 3322 2011. november 22. 23:02   Válasz erre: 3319
Mi az, hogy jóéccaka? Visszajövök a zuhanyzásból oszt takarodót fújtok...
    

cblaci 3321 2011. november 22. 23:00   Válasz erre: 3306
Ha az olajleeresztõ csavart visszatetted akkor semmi baja nem lesz. Ha viszont nem akkor beleköltözik az egér és az elsõ indításkor darálthúsos lesz az olajtér. Arról nem s beszélve, ha belegondolsz az egér helyzetébe... brrrr tisztára mint a Fûrész sokadik része...
    

Kovacspeter 3320 2011. november 22. 22:48   Válasz erre: 3317
Jobban becsülik, többet fordítanak rájuk, és jobban vigyáznak rájuk. Ott meg lehetett vásárolni ezeket a gépeket a 60-as, 70-es 80-as években, az se mindegy.
Valamint az is benne lehet, hogy Magyarországon egy százezret futott motor már nem motor az emberek 90%-ánál.
    

hacse 3319 2011. november 22. 22:43   Válasz erre: 3316
Láttam . Olvastad a kommenteket? Mindenki jobban ért hozzá , mint az olajmérnök - versenyszerelõ bácsi. Magyarok vagyunk , vagy miazisten..... Na , jóéccaka!
    

Kovacspeter 3318 2011. november 22. 22:42   Válasz erre: 3315
Az is komoly hogy mekkora 'szakértõk' írnak alá hozzászólásokat.
    

hacse 3317 2011. november 22. 22:41   Válasz erre: 3315
Arrafelé jobban becsülik a klasszikusokat. Talán többet is tudnak fordítani a fenntartásukra meg ilyesmi. Na , most már jóéjt kívánok nektek!
    

Kovacspeter 3316 2011. november 22. 22:39   Válasz erre: 3314
;-) Amúgy a Sportmotoron nézted az Olajtan c. riportfilmet? Elég jól összefoglalja a lényeget.
    

Kovacspeter 3315 2011. november 22. 22:38   Válasz erre: 3312
Az is szép. Ritkán látni? Az nem kifejezés, kb 2 évente egyszer. Elsõ generációs Cb750-et még annyiszor se, legalábbis Magyarországon. Sógoroknál, meg a németeknél már jobban találni.
    

hacse 3314 2011. november 22. 22:34   Válasz erre: 3313
Én tudom, hogy nem lesz baja, de most megnyugtattál. Köszönöm. "Más" fórumokon már írták volna, hogy szétrothadnak benne a fogaskerekek , a kukactengely meg eldeformálódik és szárnyas anya lesz belõle..;-)
    

Kovacspeter 3313 2011. november 22. 22:29   Válasz erre: 3310
Nem hinném hogy baja lenne. Ha mondjuk széthúznak egy blokkot valami javítás végett, az se lát olajat amíg össze nem rakják. És hát gondolom nem márciusig lesz úgy.
    

hacse 3312 2011. november 22. 22:29   Válasz erre: 3307
Tetszenek a CB-k. Kawa Z 650 küllõs változat; anno megõrültem érte, és ma is tetszik, de már ritkán látni olyat.
    

Kovacspeter 3311 2011. november 22. 22:26  
Cb750, 1969
    

hacse 3310 2011. november 22. 22:24   Válasz erre: 3308
A múltkor feszegetett téli tárolás ürügyén , kérdeztem.
    

hacse 3309 2011. november 22. 22:23   Válasz erre: 3308
1-0 neked vazze! ;o)))))))))
    

Kovacspeter 3308 2011. november 22. 22:21   Válasz erre: 3306
Ne túráztasd tartósan 5000 fordulat fölött;-)
    

Kovacspeter 3307 2011. november 22. 22:20   Válasz erre: 3302
Jól van ez így. Amúgy meg valószínû hogy itt mindenki szereti a Cb-ket. A legszebb szerintem az elsõ generációs Cb750 volt, az utód 750-esek már kevésbé eltalált formák számomra.
    

hacse 3306 2011. november 22. 22:19  
Aztat írjátok le nekem ide, hogy milyen visszafordíthatatlan károsodás fogja érni a GSX 1200 -as motoromat, hogyha én kb. 2 hete leengedtem belõle az oilot, és még mindig nem vásároltam bele kenõanyagot !
    

hacse 3305 2011. november 22. 22:14   Válasz erre: 3302
Ezt a megközelítést már valamelyik bemutatkozó leírásban olvastam.....
    

hacse 3304 2011. november 22. 22:11   Válasz erre: 3300
Azt a pár hamis szólamot megérte volna elfújnod az biztos . Még egy maradandó mû részese lehettél volna.
    

cblaci 3303 2011. november 22. 22:11   Válasz erre: 3300
Berobbantál volna a köztudatba mint Cingár magyar (tuba) hangja :-)
    

cblaci 3302 2011. november 22. 22:09   Válasz erre: 3297
Na ja! Ha csak ennyi gondom lenne! Amúgy már gondolkodtam rajta nevet kéne módosítani, de minek, hisz szívem mélyén hithû hondás vagyok és a CB modellcsalád minden tagját imádom.
Csak most Suzukim van... de azt is nagyon szeretem még mielõtt zúgni kezdene a tömeg :-)))
    

hacse 3301 2011. november 22. 22:08   Válasz erre: 3298
Minden valamire való ember magyar származású.;-)
    

Kovacspeter 3300 2011. november 22. 22:08   Válasz erre: 3296
Kifutotta volna a gázsi a tárcsafék garnitúrát Motorrados áron;-) Ákurvaéletbe!
    

Kovacspeter 3299 2011. november 22. 22:04   Válasz erre: 3297
Így van, nem eladni, venni mellé egy Cb-t!
    

Kovacspeter 3298 2011. november 22. 22:03   Válasz erre: 3295
+ Falk Miksa dédunokája volt állítólag.
    

hacse 3297 2011. november 22. 22:02   Válasz erre: 3292
Már csak a neved miatt is illene egyet venned az Ina mellé. :-))
    

hacse 3296 2011. november 22. 21:57   Válasz erre: 3293
Mé' nem tájékozódsz rendesen ? Remélem tanultál ebbõl!;-))
    

hacse 3295 2011. november 22. 21:56   Válasz erre: 3294
Valami rémlik ezzel kapcsolatban, ahogy elküldtem a hsz-t szinte számítottam erre a válaszodra.
    

Kovacspeter 3294 2011. november 22. 21:52   Válasz erre: 3290
Amatõr tubás volt. Komolyan.
    

Kovacspeter 3293 2011. november 22. 21:49   Válasz erre: 3284
Amikor forgatták az Üvegtigris második részét, akkor jött a felkérés hogy fel kéne játszani Cingár tubázását. Nem közölték pontosan mirõl van szó, csak annyit mondtak hogy egy filmhez kellene hangfelvétel, de ergyán kéne játszani. Nem nagyon értem rá, lemondtam, de utólag amikor megtudtam hogy mit fizetett, akkor rájöttem hogy mégis csak rá kellett volna érni...
    

cblaci 3292 2011. november 22. 21:48   Válasz erre: 3285
Egyszer majd úgyis lesz nekem egy igazi kereklámpás CB 1300-as nakedem!
vagy nem, de az valószínûbb...
    

cblaci 3291 2011. november 22. 21:43   Válasz erre: 3287
Sírva röhögtem amikor a 3. részben a szûk kis öltönyében kiakadt a többiekre:
http://www.youtube.com/watch?v=psV0YWXlqlA

Vagy amikor a 2. részben szivták a vérét:
http://www.youtube.com/watch?v=oQgXEByYgIo
    

hacse 3290 2011. november 22. 21:42   Válasz erre: 3288
Ilyen alapon minden ember rajta lehetne a képen, aki már legalább egyszer látott közelebbrõl tubát. A pártolói csoportba - hátsó sorok - pedig, aki már hallott e hangszerrõl....
    

hacse 3289 2011. november 22. 21:39   Válasz erre: 3285
Na , amire a legtöbben buknak az nekem mindig gyanús. De a legjobb benne , hogy ami nekem egyszer megtetszik, azt örökké szépnek látom. Ezek az idétlen formák nekem nem mozgatják meg a fantáziámat.
    

Kovacspeter 3288 2011. november 22. 21:37   Válasz erre: 3284
Meg Columbo hadnagy a Los Angelesi rendõrségtõl:
    

hacse 3287 2011. november 22. 21:34   Válasz erre: 3284
Marharépaaaaaaaaaaaa!!! Bazzeg , ez egy állat.....;-))))
    

hacse 3286 2011. november 22. 21:32   Válasz erre: 3283
Na jó, de azért nem többszázas nagyságrendrõl beszélünk. Egyébként rendes embereknek látszanak a többiek is , így ránézésre lehetnének akár zongoristák, vagy bõgõsök is .;o))
    

Kovacspeter 3285 2011. november 22. 21:31   Válasz erre: 3282
Pedig mostanában ezekre a modern futurisztikus formákra buknak a legtöbben.
Klasszikus formákra kevés a vevõ, nem éri meg nagy sorozatban gyártani, meg lehet nézni hogy egymás után vették ki a gyártásból a sornégyes klasszikus formájú naked-eket, az Inazumák után jött a Gsx 1.4, pár éve álltak le vele. Vagy a Cb 1300-ból sincs már az idom nélküli kereklámpás ebben az évben. Talán az Xjr-t még gyártják.
A kéthengeresekbõl jobb a helyzet, ott van a Kawa W800, Triumph Bonneville, egyes Moto Guzzik.
    

cblaci 3284 2011. november 22. 21:24   Válasz erre: 3283
Egy valaki hiányzik! Cingár az Üvegtigrisbõl :-)))
    

Kovacspeter 3283 2011. november 22. 21:12   Válasz erre: 3280
Azért nem vagyunk annyira kevesen aktívak, ezen a képen mindenki az;-)
    

hacse 3282 2011. november 22. 19:21   Válasz erre: 3279
Ez igaz. Különben nem vagyok annyira szélsõségesen csökönyös, nézhet ki jól a kör lámpán kívül más alakú is , de nem ezekre az újhullámos kányafészket meg gyászoló , fejkendõs öregasszonyt formázó világítótest-mûszeregység kombókra gondoltam.

    

hacse 3281 2011. november 22. 19:06   Válasz erre: 3277
Lehet , hogy jól imádkoztam, mert itt már tegnap óta nincs köd. Igaz , hogy a Nap még nem bírt áttörni a felhõs égen. :-)
    

hacse 3280 2011. november 22. 19:04   Válasz erre: 3276
Persze , hogy úgy szól szépen az egész, ha mindenki odateszi magát amennyire lehet. Ezek szerint aktív "tubakezelõbõl" nem sok van az országban. :-)) Na, meg még annyi, hogy meg fogom nézni a Bandit tárcsa méreteket - nem felejtettem el - csak még nem értem el odáig.
    

cblaci 3279 2011. november 22. 17:33   Válasz erre: 3278
Kivéve amin már az van, mert az úgy van jól ahogy van! :-)
    

hacse 3278 2011. november 22. 09:20   Válasz erre: 3269
Körlámpát mindenre !!:-))
    

Kovacspeter 3277 2011. november 21. 22:53   Válasz erre: 3275
Csabi küldött egy kis ködöt. Jó éjt!
    

Kovacspeter 3276 2011. november 21. 22:51   Válasz erre: 3256
"még a többiek nyugodtan bungizhatnak , ha akarnak mer´ vannak millióan"

Szó szerint azért nem, de van benne sok igazság amit mondasz... A legexponáltabb, legkényesebb posztok az elsõ fúvósok, meg az egy 'szem' fúvósok;-) persze minden szólamnak, hangszernek/hangszercsoportnak megvan azért a maga nehézsége.
A szimfónikus zenekarokban mindenhol egy tuba van, az operazenekarokban van általában 2, néha 3, a párhuzamos elõadások miatt, Pesten az Operaházban is ketten vannak.
    

cblaci 3275 2011. november 21. 22:36   Válasz erre: 3274
Nagyon szép és nem is egy hétköznapi (hang, látvány) élmény alapból sem.
Viszont most már elköszönök mert igen elejtett ma is ez a ködös hideg idõjárás..
Jó éjt mindenkinek!
    

Kovacspeter 3274 2011. november 21. 22:27  
Na ez a szép:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=64037
(bár egy kissé túl lett krómozva-polírozva)
    

Kovacspeter 3273 2011. november 21. 22:24   Válasz erre: 3271
A ropi villa nem zavar, viszont a nagy idom alatt tényleg érdekesen néz ki a kicsi blokk, ez még a Gsr-nél is némileg aránytalan, a B-King-nek jól megy a bumszli nagy blokkjához.
    

cblaci 3272 2011. november 21. 22:21   Válasz erre: 3270
Hát igen, biztosan örülne neki :-)
    

cblaci 3271 2011. november 21. 22:17   Válasz erre: 3269
Az arányokkal is gond van Peti, nézd meg arra a parányi blokkra hogyan épül rá a tank azzal a fene nagy indexes idommal és még ahhoz jön a ropi méretû elsõ villa.
Dezsõ jól mondta a formatervezõk szabin voltak... én kiegészíteném azzal, hogy a portás rajzolt :-)
    

Kovacspeter 3270 2011. november 21. 22:14   Válasz erre: 3268
Laci, akkor már meg is van az érettségi ajándék.
    

Kovacspeter 3269 2011. november 21. 22:13   Válasz erre: 3267
Azért ez a B-King forma körlámpával érdekes lenne.
    

cblaci 3268 2011. november 21. 22:08   Válasz erre: 3261
Nekem is volt sorkettesem de az egy kereklámpás, duplakipufogós, igazi klasszikus formájú gyönyörûség volt és nagyon tudtam szeretni. Viszont megmutattam a 17-éves fiamnak a 250-es "Inazumát" és tudod mit mondott!?
Azt a de zsír!
Szóval a fiatalok biztosan szeretni fogják és inkább ezt a korosztályt célozták a tervezõk, mindössze csak a névadás lett elcseszve :-)
    

hacse 3267 2011. november 21. 22:08   Válasz erre: 3263
Kör lámpával ez teljesen elfogadható lenne .
    

Kovacspeter 3266 2011. november 21. 22:07   Válasz erre: 3264
Persze, és már csak egy benzincsõre volt szükség!
    

Kovacspeter 3265 2011. november 21. 22:04  
No igen, jól mondja a cikkíró hogy ez inkább Gsr vagy B-King forma, a régi Inazumákra nem igazán hajaz. De praktikus és kompakt gépnek tûnik így ránézésre, (nekem sem a szívem csücske a formája) az adataira kíváncsi lennék.
Én azt mondom, ha már az Inazuma nevet kapta a Suzukitól akkor fogadjuk szeretettel.
A motorja a vizes Bandit blokkjára hasonlít, nem? Lehet megfelezték a 600-ast+kisebbek a hengerek?
    

hacse 3264 2011. november 21. 22:00   Válasz erre: 3259
Azér' volt ott a szék alatt a boros kanna ?
    

cblaci 3263 2011. november 21. 21:59   Válasz erre: 3260
Talán az a baj, hogy egy régebbi elismert modell nevével próbálják eladni és akinek a régi névrõl a klasszikus jegyek ugranak be annak csalódást okoz a modern már már futurisztikus forma.
    

hacse 3262 2011. november 21. 21:58   Válasz erre: 3260
Én már úgy vagyok vele , hogy fényképen látott motorról nem mondok véleményt.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118