VVLaci | 6170 | 2012. szeptember 3. 09:01 | Válasz erre: 6168 |
Péter! Szépet túráztál! Ahogy látom, gyaloglás is volt benne bõven. A Lázbérci tó mellett nem szóltak meg? És ez a kiépített forrásrendszer merre található??? |
Kovacspeter | 6165 | 2012. szeptember 2. 21:51 | Válasz erre: 6164 |
Hello Peti! Az volt a baj hogy én se tudtam elõre, csak akkor amikor szóltam, eléggé villámlátogatás jellegû volt a dolog. |
Billigpeter | 6164 | 2012. szeptember 2. 21:35 | Válasz erre: 6162 |
Szasz Peti! Sajnálom, hogy tegnap nem jött össze. kár, hogy nem tudtam hamarabb, mert akkor át tudtam volna szervezni az életem. Na majd legközelebb... |
Billigpeter | 6163 | 2012. szeptember 2. 21:27 |
Ma én is kimotoroztam magam, Uppony felõl megtámadtam a Lázbérci víztározót, onnan Putnok felé átmentem Aggtelekre, onnan kimentem szlovákiába, majd hidasnémetinél jöttem vissza, onnan meg haza. Összesen 340 km lett, de igen jólesett:-) Teszek fel majd képeket, telefonnal nem akarok ezzel most ökörködni. |
Kovacspeter | 6162 | 2012. szeptember 2. 21:23 | Válasz erre: 6158 |
Jó képek! Valszeg amikor a múlt hagyatékait nézegetted, nem messze tõled az ellenkezõ irányban suhantam Bükkszentrõl Szoboszlóra az ótópályán, idõre mentem sajnos.
|
Billigpeter | 6161 | 2012. szeptember 2. 21:14 | Válasz erre: 6157 |
Hát ennél sokkal gatyább az ami fent van, úgyhogy ha nem kell neked ez a gumi (disznóvágáskor az üst alá, hogy ki ne boruljon a hurkalé:-D), akkor megköszönöm. Nem tudom postán el lehet -e küldeni, természetesen a postát én állom.
|
Kovacspeter | 6160 | 2012. szeptember 2. 21:14 | Válasz erre: 6155 |
Van egy 60-70%-os Pilot Road2 olcsón, csak az a baj hogy párban akarják adni, megkérdezem hátha rá lehet venni a tulajt hogy adja ide csak az elsõt. Amúgy nincs elfelejtve, utánanéznek hogy van e valami normális gumesz elõre.
|
Kovacspeter | 6159 | 2012. szeptember 2. 21:04 | Válasz erre: 6152 |
Gyere el a következõ találkozóra, és hallhatod!
|
cblaci | 6158 | 2012. szeptember 2. 18:46 |
Beszámoló, ahogy azt ígértem: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=78137 |
cblaci | 6157 | 2012. szeptember 2. 00:14 | Válasz erre: 6155 |
Billigpeter | 6156 | 2012. szeptember 1. 22:23 |
Egyébként mibe fáj most egy ilyen gumi? Sokáig már én se húzhatom a cserét, mer eléggé gyalázatosan néz ki az elsõ gumim.
|
Billigpeter | 6155 | 2012. szeptember 1. 22:16 | Válasz erre: 6154 |
Tavasszal nézegettem ezt a gumit, én is csupa jót olvastam róla, de mivel nem volt rá lóvé, belefulladt a projekt a moslékba. Az egyik ismerõsöm nyúz ilyet egy gsxr 750-esen, meg van vele elégedve. Nem gondolom, hogy a városi ember átb@szott volna, szerinem jól fog szolgálni michelin mester. De holnap úgyis kiderül, hogy viselkedik, ha adod neki a fájdalmat;-) A holnapi teszthez jó idõt, a gumihoz meg sok balesetmentest!;-) |
cblaci | 6154 | 2012. szeptember 1. 18:53 |
cblaci | 6153 | 2012. szeptember 1. 07:50 | Válasz erre: 6151 |
"Finommechanika" hmm...? mondjuk még nem kóstoltam, de szerintem hülyeség! legalább akkora mint mûlábra a reuma krém... |
VVLaci | 6152 | 2012. augusztus 31. 22:06 | Válasz erre: 6150 |
Na azt én is meghallgatnám! :-))) "Koszorús költõnk, Nyomasek Bobó!!! |
sinyus | 6151 | 2012. augusztus 31. 17:35 |
Hellobello! Még jelen vagyok, csak nem tudok mit írni. Láttam egy 750-es feketét ma délben BP X. Finommechanika Zrt területén. Közülletek volt valaki? |
Kovacspeter | 6150 | 2012. augusztus 30. 19:53 | Válasz erre: 6138 |
Peti, a következõ találkozón tarthatnál egy felolvasóestet Laár András verseibõl. Mi meg szépen hallgatnánk sörrel a kézben;-)
|
Kovacspeter | 6149 | 2012. augusztus 30. 19:50 | Válasz erre: 6146 |
Frecska úr javaslatára van benne 10W50, szerintem szakértõnek számít, a gyári gépkönyv is írja lehetõségként. Találkoztam már máshol is olyan véleménnyel hogy közepes hõmérsékleten jobb a 40-es, de ezt a mérések tesztek nem támasztják alá. Ha megtalálom, betolom az idevágó táblázatokat. Érdekesek, pl. egy jobb minõségû 40-es végû olaj jobb viszkozitással rendelkezik 100 fokon, mint egy gyenge minõségû 50-es. Persze a nagy gyártók olajai kb egy szinten vannak, olvastam errõl is pár éve egy tesztet, a Maminál csinálták, és az jött ki hogy a nagy gyártók kencéi között alig van különbség. Aztán ugye van olyan hogy különbözõ motrok más olajat szeretnek fõleg a váltó. Node jól elkanyarodtam motrozzunk inkább, új tájakat kéne felfedezni. Ja tényleg, megvan a beosztás, átküldöm, de most mennem kell. |
hacse | 6148 | 2012. augusztus 28. 13:28 | Válasz erre: 6147 |
Az igaz ... A körülmények viszont nem tették lehetõvé ... na, mindegy ez úgyis csak a duma része..
|
cblaci | 6147 | 2012. augusztus 27. 23:04 | Válasz erre: 6141 |
Általában én is így szoktam járni, fõleg ha el se indulok...
|
cblaci | 6146 | 2012. augusztus 27. 23:02 | Válasz erre: 6145 |
Felesleges, legalábbis a szakértõk szerint (Suzuki szervíz), merhogy nem a legmagasabb hõmérséklet tartományban dolgozik legtöbbet a motor egy olajcsere ciklus alatt... amennyivel több a 10W-50es kánikulában, annál kevesebb középtartományban mondjuk 20-30°C-os külsõ hõmérséklet esetén... vagy valami ilyesmi... és a folyóssága se csak a 10W-s hidegoldali értéktõl függ. Na de én nem értek hozzá, csak ezt mondták nekem, meghogy a gyári ajánlás a lényeg ami 10W-40, a mérnökök meg nem hülyék, legalábbis nem mind aki a Suzukit tervezte. De lehet ez is csak hülyeség, mondjuk legalább olyan hülyeség mint amikor ezt mondjuk: "most elmondok mindent" merhogy az alatt amíg kimondjuk hogy "MOST" az kevés idõ ahhoz, hogy az alatt mindent elmondjunk! Különben meg biztos kifelejtenénk valamit közben, mégha meg is próbálnánk, vagyis hülyeség, mer nem sikerülne! Nem? De! Amúgy én 10W-40-est használok, de nem csak most, hanem amíg ezt leírta addig is! Billig! Tetszett nagyon a Tanács címû vers! :-) azóta nem vagyok tanácstalan! |
Kovacspeter | 6145 | 2012. augusztus 27. 21:54 | Válasz erre: 6144 |
No, meg az ötvenes végû olaj a forróságban elõny, bár nem tom' milyen van benne.
|
Kovacspeter | 6144 | 2012. augusztus 27. 21:49 | Válasz erre: 6137 |
Azt hiszem errõl a motorról beszélt a múltkor az utánam következõ chopperes kolléga a debreceni Kpm-nél miközben várakoztunk a vizsgára. A cimborájának a motorja, és elmondása szerint néha kipróbálja, hosszasan dicsérte hogy milyen kényelmes, jól kanyarodik, egyenletesen húz minden fordulaton, stb. Mondtam neki hogy a Virago-t passzolja el oszt´ vegyen egy Inazumát;-) A Csühös meg természetes hogy bírja a kánikulát, egy Inánál ez nem lehet probléma. |
Kovacspeter | 6143 | 2012. augusztus 27. 21:40 | Válasz erre: 6136 |
No, ez jó hír! Legkésõbb péntekig meglesz a beosztás, és akkor egy hónapra elõre nagyjából pontosan tudni fogom hogy mi a helyzet. Kevésbé pontosan még többre is.
|
Billigpeter | 6139 | 2012. augusztus 26. 21:24 |
Ma én is láttam egy inazumát a miskolci ósön elõtt, de rájöttem, hogy az enyém...:-)
|
Billigpeter | 6138 | 2012. augusztus 26. 21:14 |
Laár András: Tanács Bemehet a våz az ember orrába, ha beleszagol a járdán a tócsába. Már pedig az nem jó,ne csinálja senki, érdemesebb helyette inkább csak úgy menni. Elnevezések A burgonya csak krumpli, egy ostoba nagy gumó, A karotta csak répa, gyökérnek mondható. A paraj, az meg spenót, mit utál a sok gyerek, Téged politika minek nevezzelek? A hulladék csak szemét, a bélsár pedig kaki, A politika nevét végre ki mondja ki? A hurut az meg csula, köpjed ki ezerrel, A politikával mit kezdjen az ember? |
cblaci | 6137 | 2012. augusztus 25. 21:46 |
cblaci | 6136 | 2012. augusztus 23. 23:23 | Válasz erre: 6135 |
De jó ilyen terveket olvasni! :-) A kedvem is jobb lett! Szeptemberben új beosztásom lesz, az eddigi 3/6 helyett 7/14 arányban fogok ügyelni, ez annyit jelent ha lenyomok egy hét ügyeletet, akkor két egész hétig nem szólnak hozzám munkaidõn kívül. Tehát lesz két egész szabad hétvégém is! Amint megtudom a pontos beosztást majd hívni foglak és tervezhetünk akár októberre is ha kegyes lesz az idõjárás. Rám fér mert teljesen szét vagyok esve már egy ideje és valahogy most nehezebb feltápászkodni mint máskor... de panaszkodás helyett inkább tervezzünk! Már két hete nem ültem motoron így aztán alig várom a szombati KÉK túrát! Már zöld hajnalban indulunk jó nagy kitérõvel és hazafelé sem a legrövidebb utat választjuk, még kettõt kell aludni... |
Kovacspeter | 6135 | 2012. augusztus 23. 22:43 | Válasz erre: 6134 |
Bizony szervezzük meg! Mostanában elég bizonytalan volt minden, nem nagyon tudtam tervezni, de pár nap múlva meglesz a hozzávetõlegesen pontos beosztásom, aztán jelentkezem. Úgyhogy lehet hirtelen felindulásból egynaposakat is csinálni, aztán összeszervezni a Zolibá féle õszi túrát, de lehetne egy teljesítménytúra is a Déli-Kárpátokba. Át a Transzfogarason, utána vissza meg mondjuk a Zsil-völgyében, vagy mittudomén. Csak mennénk már!
|
cblaci | 6134 | 2012. augusztus 23. 07:50 | Válasz erre: 6133 |
Köszönöm a beszámolót! A kalandos utazás fontos momentuma lehetett a pisztráng kajálás :-) Zoli is írt róla :-) Azért meg ne legyen lelkifurdalásod mert elõtte nap szóltál, én is indultam már el így nem is egyszer. Legközelebb majd megszervezzük, Zolibá is azt írta, hogy szeretne még egy öszi túrát. |
Kovacspeter | 6133 | 2012. augusztus 22. 23:30 |
Végezetül mikor leküzdöttük a nehéz szakaszt, Zolibá javaslatára felfrissülésként belefeküdtem a Hideg-Szamosba. Mint egy sertés.
![]() |
Kovacspeter | 6132 | 2012. augusztus 22. 23:24 |
1. A nyugalom szigete 2. Térerõ a havason? Igen! 3. Sztráda a Meleg és a Hideg Szamos között. Itt még még meglehetõs volt az útminõség. ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 6131 | 2012. augusztus 22. 23:10 |
1. Pihenõ Havasnagyfalu térségében 2. Aztán megjelentek a lovak, ahogy ez arrafelé szokás. 3. Tájkép a Gyalui-Havasokban ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 6130 | 2012. augusztus 22. 22:43 | Válasz erre: 6126 |
cblaci | 6129 | 2012. augusztus 22. 21:56 | Válasz erre: 6128 |
Sehogy! Sõt, van két alapvetõ különbség a kettõ között, a gyorsító dísztárcsa nem érdekel, viszont a túramotorozás nagyon ;-) |
hacse | 6128 | 2012. augusztus 22. 21:38 | Válasz erre: 6126 |
Hogy jön ez a hideg-szamosos téma a gyorsító dísztárcsákhoz , nem értem. Talán sehogy .... mindenesetre érdekesebb , csak kár, hogy nem érint közvetlenül engem. :-( ;o)
|
cblaci | 6126 | 2012. augusztus 22. 19:49 | Válasz erre: 6122 |
Vártam a túrabeszámolót a Hideg-Szamos környékérõl, szerencsére Zolibá jóvoltából láthattam a képeket. Nagyon jó lehetet! Ha pár nappal elõbb tudom talán tudtam volna ügyeletet cserélni, megérte volna! Szép kis endurózásról számolt be Zoli, gondoltam magamba aki Péterrel elindul kösse fel a gatyeszt! :-))) Még idén õsszel kéne valami hasonlót összehozni! |
VVLaci | 6125 | 2012. augusztus 22. 13:38 | Válasz erre: 6124 |
Azt, amivel csak harmadikban lehet öttel többet menni, még fejlesztik a távol-keleten végzett angol tudósok!!! De az olyan lesz, de olyan............. hogy csak NA!!! :-))) |
hacse | 6124 | 2012. augusztus 22. 12:47 | Válasz erre: 6105 |
Nem kérek egy fillért se, csak ismertessed má'a lényegét , pont 5-el akarnák(nék) jobban menni harmadikban!!! ;o)
|
hacse | 6123 | 2012. augusztus 22. 12:43 | Válasz erre: 6110 |
Egyikõtöket se kell félteni , csak még annyi , hogy veled még óvatosnak , sõt mi több elõvigyázatosnak is kell lenni .... :-)))
|
Kovacspeter | 6122 | 2012. augusztus 21. 23:17 | Válasz erre: 6121 |
Ok, majd jelentkezem ha van vmi, elõre nagyobb eséllyel lesz keveset futott, jóárasított gumesz. A szádtól azért ne vond meg a falatot, akkor inkább a jelenlegi projekt szerzõdésébe vegyétek be hogy az elõleggel együtt adjanak egy-két hasított sertést is. |
Billigpeter | 6121 | 2012. augusztus 21. 22:22 | Válasz erre: 6120 |
Hát most egyelõre nem, de érdekes lehet. Inkább az elsõ gumit viselte meg az idõ, azon már látszik, hogy a bordák alján a gumi repedezik, rihesedik. mondjuk ha sikerülne valami értelmes gumit jóárasítani, akkor lehet hogy lecserélném az elsõt, legfeljebb egy hétig nem eszek:-) (az se biztos, hogy meglátszana rajtam) |
Kovacspeter | 6120 | 2012. augusztus 21. 22:14 | Válasz erre: 6118 |
De ha érdekel használt gumi, akkor utána tudok kérdezni. Sajnos a hátsóra kevesebb az esély, a 170/60 egy hülye méret.
|
Kovacspeter | 6119 | 2012. augusztus 21. 22:11 | Válasz erre: 6118 |
Jó minõség az SKF, nem lesz ott semmi baj. Ha ilyen különbséget érzel, akkor az régi csapágy már ki lehetett rendesen. Motorgumit gyártani? Telepíts egy kisebb gumifa ültetvényt a Vidámszínpad mellé, aztán idõnként megcsapolod õket;-) Istené a dicsõség! |
Billigpeter | 6118 | 2012. augusztus 21. 21:58 |
Kicseréltem a kormánycsapágyat, mert megígértem, és még az alsó porvédõlemezt is sikerült megmentenem (azér az nem piskóta) Nem sikerült koyo csapágyat szerezni, ezért a jó öreg SKF-et tettem bele, de kúpgörgõset, nem olyan golyós fost, mint ami benne volt. A csapágyak állapotát elnézve ideje volt már a cserének. Némi alkudozással, lélekre hatással, meg bánatos nézéssel sikerült a két csapágyat 7500 pénzért elhozni, és mivel az alsó porvédõ megmaradt, itt meg is állt a költség. A próbaúton leszálltam a vasról megnézni, hogy tényleg az én motorommal jöttem-e el:-) Érzésre lefogyott vagy ötven kilót, nem gondoltam volna, hogy ennyit befolyásol a kormánycsapágy a menettulajdonságokon. Összefoglalva: piszkosul meg vagyok elégedve magammal, hogy mit ki nem hoztam a szûk költségvetésbõl:-) Már csak motorgumit kéne valamibõl gyártani:-) áldásbékesség ! |
Billigpeter | 6117 | 2012. augusztus 21. 15:47 | Válasz erre: 6116 |
NNa, például ez 5-tel többel tud menni :-)
|
Kovacspeter | 6113 | 2012. augusztus 21. 13:06 | Válasz erre: 6102 |
Szerintem csak egy dolgot hagytak le róla: az állítható elsõ teleszkópot.
|
VVLaci | 6112 | 2012. augusztus 21. 07:17 | Válasz erre: 6110 |
Péter! A finom vérszívás soha nem volt ellenemre! :-)))) |
Billigpeter | 6111 | 2012. augusztus 20. 22:55 |
Ezúton szeretnék elnézést kérni mindenkitõl, akit érint, de most már biztos, hogy nyereségvágyból elkövetett munkavégzés miatt nem tudok részt venni a kék színû túramotoros rendezvényen, pedig oda mindenképpen el akartam menni. Sajnálom. |
Billigpeter | 6110 | 2012. augusztus 20. 22:45 | Válasz erre: 6105 |
Laci, vigyázz a Csabival, mer kivakuzza az agyad monitoron keresztül :-) Ha elemében van, úgy tud elküldeni a p..csába, hogy alig várod, hogy indulhass...:-D Ez a dísztárcsa cucc meg olyan, mint a tükörre akasztott lézerblokkoló cd lemez. Ha jól emlékszem, elég kevés motorbiciklit szereltek dísztárcsával:-) |
Billigpeter | 6108 | 2012. augusztus 20. 22:33 | Válasz erre: 6096 |
Javasolt extrák: Markolatfûtés, téligumi, kézvédõ, sapka, sál, kesztyû, legvégsõ esetben erõspaprika:-)
|
Billigpeter | 6106 | 2012. augusztus 20. 22:28 | Válasz erre: 6091 |
Azért ne becsüld le magad, sokkal többet tudsz a motorokról, mint egy-két motorszerelõ a zenemûvészetrõl :-D
|
VVLaci | 6105 | 2012. augusztus 20. 20:53 | Válasz erre: 6104 |
Hol egy kényelmes dívány? Doktor úr, mennyi az óradíja??? :-)))))) |
VVLaci | 6103 | 2012. augusztus 20. 07:45 | Válasz erre: 6102 |
Én azért hallottam olyan dísztárcsáról, amitõl 5-tel jobban megy!!! :-)))) ...és ez teljesen komoly... |
hacse | 6102 | 2012. augusztus 19. 23:05 | Válasz erre: 6099 |
.....meg még sorolhatnánk, hogy mennyi mindennel.
|
hacse | 6101 | 2012. augusztus 19. 23:02 | Válasz erre: 6100 |
Ha a jobban menés a követelmény, akkor Suzukiból Gixxer 1000-est, vagy mondjuk Hayabusácskát tudnék ajánlani gyárilag vészvillogóval. hehehe |
VVLaci | 6100 | 2012. augusztus 19. 21:46 | Válasz erre: 6099 |
A vészvillogótól nem megy jobban! :-)))))))))
|
Kovacspeter | 6099 | 2012. augusztus 19. 21:27 | Válasz erre: 6098 |
Nem kicsit, nagyon. De elõre egy progresszív rugóval, meg egy vészvillogóval még jobbá lehet tenni;-) |
cblaci | 6096 | 2012. augusztus 19. 15:53 | Válasz erre: 6093 |
Amilyen gyorsan halad akár még õsszel is! :-) Persze nem ártana felöltözni, a leírás szerint egy héttel ezelõtt 6° volt a reggeli hõmérséklet! Nem lehet minden tökéletes, amikor mi voltunk rekkenõ meleg volt és rossz minõségû út... most fordítva lenne, fázósan de legalább simán gurulna a szekér :-))) |
cblaci | 6095 | 2012. augusztus 19. 15:46 | Válasz erre: 6089 |
Nem semmi költõ ez az Írta Laár András! ;-) fõleg a verse! |
VVLaci | 6094 | 2012. augusztus 19. 08:19 | Válasz erre: 6091 |
Ne kérj elnézést, én is minden nap új dolgokra csodálkozok rá. Ezek az oldalak elmefrissítésnek is kiválóak!!! :-)))
|
Kovacspeter | 6093 | 2012. augusztus 19. 00:05 |
Cblaci! Alakul a Pádist átszelõ út, átadtak egy aszfaltos szakaszt: (802-es hozzászólás) http://www.padis.hu/forum/20-utinfo/325-utviszonyok.html?limit=20&start=40#811 Lehet hogy végigmegyünk ott aszfalton még ebben az életben? |
Kovacspeter | 6092 | 2012. augusztus 19. 00:00 | Válasz erre: 6084 |
Menetteljesítményekben nem sok eltérés lehet, Impulse-t próbáltam már, meg több más hasonló kategóriájú sornégyest, Inazumát még sajnos nem. Egy dologban megegyeznek, mivel belpiacos mindkettõ, nem egyszerû hozzájuk alkatrészt találni, hacsak nem egyezik meg más Európában forgalmazott modellével. |
Kovacspeter | 6091 | 2012. augusztus 18. 23:50 | Válasz erre: 6076 |
Hm, ezt nem tudtam, akkor itt kérek elnézést VVLacitól amiért a zenemûvész magyarázza a motorszerelõnek hogy néz ki az Inazuma blokk környéke. Ezek szerint nem néztem meg figyelmesen az adatlapját.
|
Kovacspeter | 6090 | 2012. augusztus 18. 23:44 | Válasz erre: 6073 |
Laci, értem én de mindig lehet újítani;-) Beszámolok majd a tényállásról, ha kialakul vmi. Persze, gondolom nem teljesen vízhatlan a korm. kapcsoló, de a villogó kapcsolónak mindenképp kéne vmi kis ház, és komolyabb világítósat szeretnék. |
Billigpeter | 6089 | 2012. augusztus 14. 23:16 |
Laár András: "van-e semmi, vagy nincsen semmi?" (írta Laár András verse) Hogyha épp "nincs semmi", akkor a "Valamik" már mind elfogytak - bekajálta õket pont a "Semmi". De ha már a "Semmi" nincsen...? Ami így ott marad, az már nem piskóta! |
Billigpeter | 6088 | 2012. augusztus 14. 22:01 | Válasz erre: 6087 |
Az összes impulse vízhûtéses (1986-2008)
|
Balu.74 | 6087 | 2012. augusztus 14. 21:29 | Válasz erre: 6086 |
A 99-es évjáratu impulse is viz hûtéses már? |
Billigpeter | 6086 | 2012. augusztus 14. 20:37 | Válasz erre: 6084 |
Szevasz! Szerintem úgy hasonlít egymáshoz a két motor, mint egyik tojás a másik féltéglához:-) A blokk legnagyobb eltérése, hogy míg a zinazuma a jó öreg légolajos hûtési rendszert használja, az impulse folyadékhûtéses.(egy gonddal több, viszont cserébe csendesebb a járása) Az impulse egy korábbi modell, de tovább gyártották, mint az inazumát. a legfiatalabb inák 2002-esek, viszont impulse-ból találhatsz 2008-ast is. Nyilván mindkettõ retro stílusú naked motorkerékpár, azt hogy melyik szebb, mindenki maga dönti el, különösen annak szellemében, hogy itt a fórumon szerintem mindenki elfogult. Nem tudom, hogy vásárlás elõtt állsz- e, mert egy 400- as inát elõkeríteni nem lesz túl egyszerû feladat. |
cblaci | 6085 | 2012. augusztus 14. 18:15 | Válasz erre: 6084 |
Szia! A tank formáján kívül talán a futómû méretek különböznek elsõ ránézésre, ugyanis a 400-as inazuma ugyanakkora gumimérettel büszkélkedik mint a nagytestvérei. Az impulse egy kicsit korábbi modell. http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400-Inazuma.shtml http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400-Impulse.shtml |
Balu.74 | 6084 | 2012. augusztus 14. 18:02 |
Sziasztok! Bocs a zavarásért,de meg tudná nekem mondani valaki mi a különbség a 400-as inazuma és a 400-as inpulse között? (a tank formáján kívül)Mindkettõ retro stílus? Méretbeni különbségek? Blokk? Válaszokat köszönöm elõre is.
|
VVLaci | 6082 | 2012. augusztus 14. 10:39 | Válasz erre: 6076 |
Péter! A te megoldásodat annyival finomítanám, hogy a tank csatlakozójánál a bipolánból levágnék 2 cm-t, mert így a gumicsövet könnyebb lenne a bilinccsel biztosítani. A fémháló nagyon jó mechanikai sérülések ellen és kismértékben hõvezetõként. De a japók biztosan tudták a csíziót, mert máshová tették volna csöveket, ha gondot okozna a hõ. Egyébként a gumicsövek aránylag jól viselik a meleget, a menetszél kicsit hût is, a benzin úgyis elkezd forrni 70 C° körül, inkább ez lehetne problémás!
|
Billigpeter | 6080 | 2012. augusztus 13. 22:40 |
Hétvégén a motoros ruhám vízállóságát próbálgattam, mert több alkalommal is sikerült magam megáztatni. A szezon elején bekentem az egész gúnyát bõrzsírral, ami most jól vizsgázott, mert esõruha nélkül intenzív esõben kb 30 km-t mentem anélkül, hogy jelentõsebb mennyiségû víz jutott volna belülre. egyedül a zippzár engedte be a vizet. Találkoztam szücsi márkatárssal is, megbeszéltük a világ nagy dógait, de nem motoroztunk, mer nála nem volt motor. Majd legközelebb:-) |
hacse | 6079 | 2012. augusztus 13. 22:38 | Válasz erre: 6077 |
A masztinak milyen végeredménye lehet ? Egynull ide ..? :-)) .vagy oda ?
|
hacse | 6078 | 2012. augusztus 13. 22:31 | Válasz erre: 6075 |
Az igaz. Hála Istennek nem egyszerre jön rá mindannyiunkra a passzivitás , ilyenformán tehát mindig akad itten olvasnivaló. :-))
|
Billigpeter | 6077 | 2012. augusztus 13. 22:31 | Válasz erre: 6072 |
Találtam egy fasza leírást a semmi esztétikájáról, de hosszúnak találtam, meg viszonylag unalmasnak is, úgyhogy eltekintek ennek tárgyi fórumon való megosztásától:-) a semmirõl beszélgetni olyan, mint az eunuch-nak a maszturbáció- hosszú idõtöltés kecsegtetõ végeredmény nélkül. :-) |
Billigpeter | 6076 | 2012. augusztus 13. 22:18 | Válasz erre: 6071 |
Látta az enyémet szétszedve, mer õ csinálta a szinkront :-) Mondjuk a 750-esek nincsenek pumpával súlyosbítva. Nekem egy sima benzincsõ van mipolán csõbe húzva, nem szép, de kib@szott csúnya, mondjuk a feladatát ellátja. Lehet, hogy kipróbálom a fémhálós verziót. |
cblaci | 6075 | 2012. augusztus 13. 21:58 | Válasz erre: 6074 |
Gondolj bele ha minden csak olvasni járnánk ide :-) olvasnánk a semmit... |
hacse | 6074 | 2012. augusztus 13. 21:53 | Válasz erre: 6072 |
Például én itt vagyok, csak most passzív olvasóként tengetem a napjaimat , van olyan nap, hogy nyaralok, van , hogy éjfélkor megyek be a mûhelybõl, legtöbbször vagyonõr vagyok, de minden esetre keveset internetezem. Majd ez változni fog, mer' a változatosság gyönyörködtet. Sok boldogságot kívánok mindenkinek! Laudétur , Dícsértessék, Szabadság !! Egyebet elmondani nem tudok......
|
cblaci | 6073 | 2012. augusztus 13. 21:12 | Válasz erre: 6070 |
Péter cimbora! Már két prototípus is kiválóan mûködik, minek akarsz újítani? Mi is a meglévõ relét használjuk, a kiegészítõ relé mindössze csak összefogja az elmenõ ágakat és együtt szólaltatja meg, viszont kikapcsoláskor a 2 oldal teljesen független tud maradni. Emlékszel a túrán amikor kétszer is megáztunk? Azt is bírja a kapcsoló. Egyébként a gyári kormánykapcsolód se vízhatlan, ha nem hiszed akkor szedd szét és nézd meg ;-) Viszont ha nagyon újítani akarsz akkor hajrá! :-) |
cblaci | 6072 | 2012. augusztus 13. 21:07 |
Mivel most megint egyre kevesebb szellemi termék gazdagítja a fórumot újra elkezdtem keresni a "semmi" értelmét. Meglepett a gyakorikérdések.hu, ugyanis ott azt olvastam, hogy ez nem csak engem foglalkoztat. Azt írták ott az erre irányuló (Mi a semmi?) kérdésre az okosabbnál okosabb emberek, hogy a semmi az a valami hiánya, mint pl. a sötétség ami a fény hiánya! Mások szerint, a semmi = tagadása minden létezõnek. Ám ahhoz, hogy tagadni lehessen valamit, valaminek lennie kell. Tehát a semmi nem létezik. Na itt aztán menetzárlatos lett az a néhány maradék agytekervényem is, úgyhogy kénytelen vagyok a magam egyszerûségében feltenni a kérdést! Hacse, Billig és a többiek! Ti hol vagytok ilyenkor amikor a semmi van!?
|
Kovacspeter | 6071 | 2012. augusztus 13. 21:03 | Válasz erre: 6068 |
Igen de a hõállóság akkor sem hátrány. De nem tom' mennyire hajlítható átmérõváltozás nélkül? A gyáriak egybõl derékszögû kanyarral indulnak a pumpától, plusz van még egy-két kanyar. Nagyon kevés a hely, ha megnézed Hacse márkatársunk profilképét akkor valamennyire sejthetõ a helyzet. |
Kovacspeter | 6070 | 2012. augusztus 13. 20:57 | Válasz erre: 6067 |
Laci, ezt a vészvillogó projektet végre meg kéne valósítani a motoromon, csak egy kicsit másképp gondolnám. Az villogóautomatán elvileg rajta van a 4x21 watt, úgyhogy elvileg elbírná? De ha nem, akkor inkább egy kifejezetten vészvillogó/index relét gondoltam felgyógyítani, ja és egy biztosíték sem ártana hozzá. Kapcsolóból meg valami teljesen vízállót lenne jó találni, ami még világít is. |