5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

VVLaci 6170 2012. szeptember 3. 09:01   Válasz erre: 6168
Péter!
Szépet túráztál! Ahogy látom, gyaloglás is volt benne bõven.
A Lázbérci tó mellett nem szóltak meg?

És ez a kiépített forrásrendszer merre található???
    

Billigpeter 6169 2012. szeptember 3. 08:26  
és végül, de nem utolsósorban :-)
    

Billigpeter 6168 2012. szeptember 3. 08:25  
továbbá
    

Billigpeter 6167 2012. szeptember 3. 08:23  
meg ezek
    

Billigpeter 6166 2012. szeptember 3. 08:21  
tehát a képek:
    

Kovacspeter 6165 2012. szeptember 2. 21:51   Válasz erre: 6164
Hello Peti!
Az volt a baj hogy én se tudtam elõre, csak akkor amikor szóltam, eléggé villámlátogatás jellegû volt a dolog.
    

Billigpeter 6164 2012. szeptember 2. 21:35   Válasz erre: 6162
Szasz Peti! Sajnálom, hogy tegnap nem jött össze. kár, hogy nem tudtam hamarabb, mert akkor át tudtam volna szervezni az életem.
Na majd legközelebb...
    

Billigpeter 6163 2012. szeptember 2. 21:27  
Ma én is kimotoroztam magam, Uppony felõl megtámadtam a Lázbérci víztározót, onnan Putnok felé átmentem Aggtelekre, onnan kimentem szlovákiába, majd hidasnémetinél jöttem vissza, onnan meg haza. Összesen 340 km lett, de igen jólesett:-)
Teszek fel majd képeket, telefonnal nem akarok ezzel most ökörködni.
    

Kovacspeter 6162 2012. szeptember 2. 21:23   Válasz erre: 6158
Jó képek! Valszeg amikor a múlt hagyatékait nézegetted, nem messze tõled az ellenkezõ irányban suhantam Bükkszentrõl Szoboszlóra az ótópályán, idõre mentem sajnos.
    

Billigpeter 6161 2012. szeptember 2. 21:14   Válasz erre: 6157
Hát ennél sokkal gatyább az ami fent van, úgyhogy ha nem kell neked ez a gumi (disznóvágáskor az üst alá, hogy ki ne boruljon a hurkalé:-D), akkor megköszönöm. Nem tudom postán el lehet -e küldeni, természetesen a postát én állom.
    

Kovacspeter 6160 2012. szeptember 2. 21:14   Válasz erre: 6155
Van egy 60-70%-os Pilot Road2 olcsón, csak az a baj hogy párban akarják adni, megkérdezem hátha rá lehet venni a tulajt hogy adja ide csak az elsõt. Amúgy nincs elfelejtve, utánanéznek hogy van e valami normális gumesz elõre.
    

Kovacspeter 6159 2012. szeptember 2. 21:04   Válasz erre: 6152
Gyere el a következõ találkozóra, és hallhatod!
    

cblaci 6158 2012. szeptember 2. 18:46  
Beszámoló, ahogy azt ígértem:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=78137
    

cblaci 6157 2012. szeptember 2. 00:14   Válasz erre: 6155
Köszönöm a tájékoztatást és a jókívánságot is! Majd beszámolózok cserében ;-)
A gumiért 27ezredest kellett feláldozni, remélem nem csalódok benne.
Van itt nekem egy futott elsõ gumim (nem az amit most lecseréltem mert az már teljesen szar) ezt még régebben vettem mert olcsó volt, aztán soha nem raktam fel pedig van még benne pár ezer kilóméter, 2007-es. Ha ettõl gatyább ami most fent van akkor szivesen Neked adom ajándékba.
Mondjuk a szép versek jutalmaként :-)
    

Billigpeter 6156 2012. szeptember 1. 22:23  
Egyébként mibe fáj most egy ilyen gumi? Sokáig már én se húzhatom a cserét, mer eléggé gyalázatosan néz ki az elsõ gumim.
    

Billigpeter 6155 2012. szeptember 1. 22:16   Válasz erre: 6154
Tavasszal nézegettem ezt a gumit, én is csupa jót olvastam róla, de mivel nem volt rá lóvé, belefulladt a projekt a moslékba. Az egyik ismerõsöm nyúz ilyet egy gsxr 750-esen, meg van vele elégedve. Nem gondolom, hogy a városi ember átb@szott volna, szerinem jól fog szolgálni michelin mester. De holnap úgyis kiderül, hogy viselkedik, ha adod neki a fájdalmat;-)
A holnapi teszthez jó idõt, a gumihoz meg sok balesetmentest!;-)
    

cblaci 6154 2012. szeptember 1. 18:53  
Na kérem, van ami hülyeség de nem minden az!
Ma bementem a városba gumit venni, a kiszemelt márka a Bridgestone BT 023-as típus volt, vagyis az amivel már megajándékoztam a hátsó felnit decemberben. Most az elsõre kellett, nem volt még éppen kopáshatáron de már erõsen hajlott korban volt és mivel a múltheti csapatos túrán néha sikerült elfékeznem az elejét úgy döntöttem hosszú még a szezon és veszek elõre is újat. Sajnos nem volt amit kinéztem, de volt más ami olyan jó áron volt hogy vétek lett volna otthagyni. Ez is kettõs keverék mint a BT-023 de nem Bridgestone hanem Michelin Pilot Power 2CT. Azt mondta a boltos ember, hogy ezzel jól járok mer döntögethetek kedvemre hol ide, hol oda... Elhittem mert egyrészt messze lakok a várostól és mindent elhiszek, másrészt meg jó szándékú is vagyok ezért másokról is ezt feltételezem. Nagy tapasztalatról nem számolhatok be mert még a szõröket sem motoroztam le róla, de már az elsõ kilómétereken éreztem a motor viselkedésén, hogy jó viszonyba leszünk a mai vásárfiával. Valakinek van-e ezzel a gumival tapasztalata? Vagy van-e olyan ismerõse aki ismer olyan valakit akinek a szomszédja használ ilyet?
Egy tesztet sikerült találnom amin nagyon jól teljesített a vetélytársai mellett, vizes aszfalton is. Holnap majd lesz alkalmam kipróbálni egy hosszabb út során ;-)
    

cblaci 6153 2012. szeptember 1. 07:50   Válasz erre: 6151
"Finommechanika"
hmm...?

mondjuk még nem kóstoltam, de szerintem hülyeség!
legalább akkora mint mûlábra a reuma krém...


    

VVLaci 6152 2012. augusztus 31. 22:06   Válasz erre: 6150
Na azt én is meghallgatnám! :-)))
"Koszorús költõnk, Nyomasek Bobó!!!
    

sinyus 6151 2012. augusztus 31. 17:35  
Hellobello!
Még jelen vagyok, csak nem tudok mit írni.

Láttam egy 750-es feketét ma délben BP X. Finommechanika Zrt területén.
Közülletek volt valaki?
    

Kovacspeter 6150 2012. augusztus 30. 19:53   Válasz erre: 6138
Peti, a következõ találkozón tarthatnál egy felolvasóestet Laár András verseibõl. Mi meg szépen hallgatnánk sörrel a kézben;-)
    

Kovacspeter 6149 2012. augusztus 30. 19:50   Válasz erre: 6146
Frecska úr javaslatára van benne 10W50, szerintem szakértõnek számít, a gyári gépkönyv is írja lehetõségként.
Találkoztam már máshol is olyan véleménnyel hogy közepes hõmérsékleten jobb a 40-es, de ezt a mérések tesztek nem támasztják alá. Ha megtalálom, betolom az idevágó táblázatokat. Érdekesek, pl. egy jobb minõségû 40-es végû olaj jobb viszkozitással rendelkezik 100 fokon, mint egy gyenge minõségû 50-es. Persze a nagy gyártók olajai kb egy szinten vannak, olvastam errõl is pár éve egy tesztet, a Maminál csinálták, és az jött ki hogy a nagy gyártók kencéi között alig van különbség. Aztán ugye van olyan hogy különbözõ motrok más olajat szeretnek fõleg a váltó. Node jól elkanyarodtam motrozzunk inkább, új tájakat kéne felfedezni. Ja tényleg, megvan a beosztás, átküldöm, de most mennem kell.

    

hacse 6148 2012. augusztus 28. 13:28   Válasz erre: 6147
Az igaz ... A körülmények viszont nem tették lehetõvé ... na, mindegy ez úgyis csak a duma része..
    

cblaci 6147 2012. augusztus 27. 23:04   Válasz erre: 6141
Általában én is így szoktam járni, fõleg ha el se indulok...
    

cblaci 6146 2012. augusztus 27. 23:02   Válasz erre: 6145
Felesleges, legalábbis a szakértõk szerint (Suzuki szervíz), merhogy nem a legmagasabb hõmérséklet tartományban dolgozik legtöbbet a motor egy olajcsere ciklus alatt... amennyivel több a 10W-50es kánikulában, annál kevesebb középtartományban mondjuk 20-30°C-os külsõ hõmérséklet esetén... vagy valami ilyesmi... és a folyóssága se csak a 10W-s hidegoldali értéktõl függ. Na de én nem értek hozzá, csak ezt mondták nekem, meghogy a gyári ajánlás a lényeg ami 10W-40, a mérnökök meg nem hülyék, legalábbis nem mind aki a Suzukit tervezte. De lehet ez is csak hülyeség, mondjuk legalább olyan hülyeség mint amikor ezt mondjuk: "most elmondok mindent" merhogy az alatt amíg kimondjuk hogy "MOST" az kevés idõ ahhoz, hogy az alatt mindent elmondjunk! Különben meg biztos kifelejtenénk valamit közben, mégha meg is próbálnánk, vagyis hülyeség, mer nem sikerülne!
Nem?
De!

Amúgy én 10W-40-est használok, de nem csak most, hanem amíg ezt leírta addig is!

Billig!
Tetszett nagyon a Tanács címû vers! :-)
azóta nem vagyok tanácstalan!



    

Kovacspeter 6145 2012. augusztus 27. 21:54   Válasz erre: 6144
No, meg az ötvenes végû olaj a forróságban elõny, bár nem tom' milyen van benne.
    

Kovacspeter 6144 2012. augusztus 27. 21:49   Válasz erre: 6137
Azt hiszem errõl a motorról beszélt a múltkor az utánam következõ chopperes kolléga a debreceni Kpm-nél miközben várakoztunk a vizsgára. A cimborájának a motorja, és elmondása szerint néha kipróbálja, hosszasan dicsérte hogy milyen kényelmes, jól kanyarodik, egyenletesen húz minden fordulaton, stb. Mondtam neki hogy a Virago-t passzolja el oszt´ vegyen egy Inazumát;-)
A Csühös meg természetes hogy bírja a kánikulát, egy Inánál ez nem lehet probléma.
    

Kovacspeter 6143 2012. augusztus 27. 21:40   Válasz erre: 6136
No, ez jó hír! Legkésõbb péntekig meglesz a beosztás, és akkor egy hónapra elõre nagyjából pontosan tudni fogom hogy mi a helyzet. Kevésbé pontosan még többre is.
    

Billigpeter 6142 2012. augusztus 26. 22:34   Válasz erre: 6140
Nem, de rámentem.
    

hacse 6141 2012. augusztus 26. 22:03   Válasz erre: 6137
Megint nem sikerült odaérnem...
    

hacse 6140 2012. augusztus 26. 22:01   Válasz erre: 6139
Biztos hogy rájötté' ?

    

Billigpeter 6139 2012. augusztus 26. 21:24  
Ma én is láttam egy inazumát a miskolci ósön elõtt, de rájöttem, hogy az enyém...:-)
    

Billigpeter 6138 2012. augusztus 26. 21:14  
Laár András: Tanács

Bemehet a våz az ember orrába,
ha beleszagol a járdán a tócsába.

Már pedig az nem jó,ne csinálja senki,
érdemesebb helyette inkább csak úgy menni.

Elnevezések

A burgonya csak krumpli, egy ostoba nagy gumó,
A karotta csak répa, gyökérnek mondható.
A paraj, az meg spenót, mit utál a sok gyerek,
Téged politika minek nevezzelek?

A hulladék csak szemét, a bélsár pedig kaki,
A politika nevét végre ki mondja ki?

A hurut az meg csula, köpjed ki ezerrel,
A politikával mit kezdjen az ember?
    

cblaci 6137 2012. augusztus 25. 21:46  
Üdv!
Kb. egy jó éve említettem itt a fórumon, hogy Mikepércsen szoktam látni a 47-es út mentén, egy autós bolt mellett, egy szép 1200-as Inazumát, olyan színû mint a Tanár úr motorja. Ma a Kékestetõn láttam egy hasonlót, de sajna a tulaja nem volt mellette így nem volt alkalmam megemlíteni a fórumunkat.
Hazafelé jövet Egerben tankoltunk és lám milyen kicsi a világ egyszer csak begurult a Kékesrõl ismerõs 1200-as Ina! Beszélgettünk és kiderült, hogy Mikepércsrõl jött és azt láttam korábban.
Neki is bevált a motor 2004-óta használja és mindössze egy olajfolyás problémája volt eddig, az is az olajhûtó csatlakozójánál amit sikerült megjavítani így nem kellett cserélni.
Azt ígérte benéz majd ide.

Ma újabb 500km került az én Csühösömbe is, aki hõsiesen tûrte a kánikulát!
    

cblaci 6136 2012. augusztus 23. 23:23   Válasz erre: 6135
De jó ilyen terveket olvasni! :-) A kedvem is jobb lett!
Szeptemberben új beosztásom lesz, az eddigi 3/6 helyett 7/14 arányban fogok ügyelni, ez annyit jelent ha lenyomok egy hét ügyeletet, akkor két egész hétig nem szólnak hozzám munkaidõn kívül. Tehát lesz két egész szabad hétvégém is! Amint megtudom a pontos beosztást majd hívni foglak és tervezhetünk akár októberre is ha kegyes lesz az idõjárás. Rám fér mert teljesen szét vagyok esve már egy ideje és valahogy most nehezebb feltápászkodni mint máskor... de panaszkodás helyett inkább tervezzünk!

Már két hete nem ültem motoron így aztán alig várom a szombati KÉK túrát! Már zöld hajnalban indulunk jó nagy kitérõvel és hazafelé sem a legrövidebb utat választjuk, még kettõt kell aludni...
    

Kovacspeter 6135 2012. augusztus 23. 22:43   Válasz erre: 6134
Bizony szervezzük meg! Mostanában elég bizonytalan volt minden, nem nagyon tudtam tervezni, de pár nap múlva meglesz a hozzávetõlegesen pontos beosztásom, aztán jelentkezem. Úgyhogy lehet hirtelen felindulásból egynaposakat is csinálni, aztán összeszervezni a Zolibá féle õszi túrát, de lehetne egy teljesítménytúra is a Déli-Kárpátokba. Át a Transzfogarason, utána vissza meg mondjuk a Zsil-völgyében, vagy mittudomén. Csak mennénk már!
    

cblaci 6134 2012. augusztus 23. 07:50   Válasz erre: 6133
Köszönöm a beszámolót!
A kalandos utazás fontos momentuma lehetett a pisztráng kajálás :-) Zoli is írt róla :-)
Azért meg ne legyen lelkifurdalásod mert elõtte nap szóltál, én is indultam már el így nem is egyszer.
Legközelebb majd megszervezzük, Zolibá is azt írta, hogy szeretne még egy öszi túrát.
    

Kovacspeter 6133 2012. augusztus 22. 23:30  
Végezetül mikor leküzdöttük a nehéz szakaszt, Zolibá javaslatára felfrissülésként belefeküdtem a Hideg-Szamosba. Mint egy sertés.
    

Kovacspeter 6132 2012. augusztus 22. 23:24  
1. A nyugalom szigete
2. Térerõ a havason? Igen!
3. Sztráda a Meleg és a Hideg Szamos között. Itt még még meglehetõs volt az útminõség.
    

Kovacspeter 6131 2012. augusztus 22. 23:10  
1. Pihenõ Havasnagyfalu térségében
2. Aztán megjelentek a lovak, ahogy ez arrafelé szokás.
3. Tájkép a Gyalui-Havasokban
    

Kovacspeter 6130 2012. augusztus 22. 22:43   Válasz erre: 6126
Nincs elfelejtve a beszámoló de nem akartam két mondatban elintézni. Bocsesz Laci, de mentségemre legyen, csak az elõzõ nap döntöttem el hogy megyek. Régi tervem volt már a Meleg-Szamos és a Hideg-Szamos völgyének felderítése, amihez Zolibá galériája adta meg a végsõ lökést. Írtam neki egy e-mailt útviszonyok ügyében, válaszolt, hogy mire lehet számítani, és hogy kijön Kolozsvárról Gyaluba ha teheti, de vannak aznap halaszthatatlan dolgai. Este tudtam csak válaszolni hogy 10-11 körül érkezem arrafelé.
Tehát másnap korán reggel úgy indultam el a bõ 200 km-es útra Gyaluig, hogy lesz ami lesz, ha sikerül találkozni akkor OK, (nem tudtam a számát) ha nem akkor felderítem egyedül, végül is volt már ilyen többször.
Amikor Bánffyhunyadon megálltam tankolni, láttam hogy keresett egy romániai szám, na ez csak Zolibá lehet! Visszaívtam, éppen akkor ért Gyaluba a havasnagyfalui elágazáshoz. No akkor tûz tovább. Nagyon szép úton mentünk felfelé, egymást érték a nagy vizek az út mellett, a Gyalui tó, a Meleg-Szamosi víztározó, a Tarnicai víztározó. Aztán mentünk tovább feljebb, majd megjelentek a fenyvesek és a havasi legelõk, aztán Havasnagyfalunál hihetetlen szép körpanoráma nyílt a Gyalui-havasokra. Majd elindultunk a Havasnagyfalu - Reketó közötti úton ami összeköti a Meleg-Szamos és a Hideg-Szamos völgyét, na ez az útminõség gyenge kezdés után erõs visszaesést mutatott. A Jád-völgy, vagy a Pádis autópálya hozzá képest, de a szép táj kárpótolt. Volt pár rész ahol nem csak a kilométerekért de a méterekért is meg kellett dolgozni, de Zoli bácsi hozzá van edzõdve a helyi viszonyokhoz, meg azért én is hozzászoktattam már az Inazumát a nehéz terephez. Bár ilyen hosszabban tartó rossz szakaszon eddig még nem mentem. (Kb 5-6 km volt a gáz a 13-ból)
Megkönnyebbülve értük el Reketót, innen többnyire kiváló aszfalton haladtunk immáron a vadregényes Hideg-Szamos völgyben Gyalu felé. A Gyalui-tó mellett még ettünk egy finom pisztrángot aztán elköszöntünk, és indultam a hazafelé vezetõ úton.
Ezúton is köszönöm Zolibának a kalauzolást!

1. Kilátás a Tarnicai-víztározó völgyzárógátjáról
2. Panoráma ugyanitt a másik oldalon (hatalmas pisztrángcsapatok úsztak a víz színén)
3. A Gyalui-víztározó


    

cblaci 6129 2012. augusztus 22. 21:56   Válasz erre: 6128
Sehogy! Sõt, van két alapvetõ különbség a kettõ között, a gyorsító dísztárcsa nem érdekel, viszont a túramotorozás nagyon ;-)

    

hacse 6128 2012. augusztus 22. 21:38   Válasz erre: 6126
Hogy jön ez a hideg-szamosos téma a gyorsító dísztárcsákhoz , nem értem. Talán sehogy .... mindenesetre érdekesebb , csak kár, hogy nem érint közvetlenül engem. :-( ;o)
    

hacse 6127 2012. augusztus 22. 21:34   Válasz erre: 6125
Akkor majd visszatérünk a témára.
    

cblaci 6126 2012. augusztus 22. 19:49   Válasz erre: 6122
Vártam a túrabeszámolót a Hideg-Szamos környékérõl, szerencsére Zolibá jóvoltából láthattam a képeket. Nagyon jó lehetet! Ha pár nappal elõbb tudom talán tudtam volna ügyeletet cserélni, megérte volna!
Szép kis endurózásról számolt be Zoli, gondoltam magamba aki Péterrel elindul kösse fel a gatyeszt! :-)))
Még idén õsszel kéne valami hasonlót összehozni!
    

VVLaci 6125 2012. augusztus 22. 13:38   Válasz erre: 6124
Azt, amivel csak harmadikban lehet öttel többet menni, még fejlesztik a távol-keleten végzett angol tudósok!!! De az olyan lesz, de olyan.............

hogy csak NA!!! :-)))
    

hacse 6124 2012. augusztus 22. 12:47   Válasz erre: 6105
Nem kérek egy fillért se, csak ismertessed má'a lényegét , pont 5-el akarnák(nék) jobban menni harmadikban!!! ;o)
    

hacse 6123 2012. augusztus 22. 12:43   Válasz erre: 6110
Egyikõtöket se kell félteni , csak még annyi , hogy veled még óvatosnak , sõt mi több elõvigyázatosnak is kell lenni .... :-)))
    

Kovacspeter 6122 2012. augusztus 21. 23:17   Válasz erre: 6121
Ok, majd jelentkezem ha van vmi, elõre nagyobb eséllyel lesz keveset futott, jóárasított gumesz.
A szádtól azért ne vond meg a falatot, akkor inkább a jelenlegi projekt szerzõdésébe vegyétek be hogy az elõleggel együtt adjanak egy-két hasított sertést is.
    

Billigpeter 6121 2012. augusztus 21. 22:22   Válasz erre: 6120
Hát most egyelõre nem, de érdekes lehet. Inkább az elsõ gumit viselte meg az idõ, azon már látszik, hogy a bordák alján a gumi repedezik, rihesedik. mondjuk ha sikerülne valami értelmes gumit jóárasítani, akkor lehet hogy lecserélném az elsõt, legfeljebb egy hétig nem eszek:-)
(az se biztos, hogy meglátszana rajtam)
    

Kovacspeter 6120 2012. augusztus 21. 22:14   Válasz erre: 6118
De ha érdekel használt gumi, akkor utána tudok kérdezni. Sajnos a hátsóra kevesebb az esély, a 170/60 egy hülye méret.
    

Kovacspeter 6119 2012. augusztus 21. 22:11   Válasz erre: 6118
Jó minõség az SKF, nem lesz ott semmi baj. Ha ilyen különbséget érzel, akkor az régi csapágy már ki lehetett rendesen.
Motorgumit gyártani? Telepíts egy kisebb gumifa ültetvényt a Vidámszínpad mellé, aztán idõnként megcsapolod õket;-)

Istené a dicsõség!
    

Billigpeter 6118 2012. augusztus 21. 21:58  
Kicseréltem a kormánycsapágyat, mert megígértem, és még az alsó porvédõlemezt is sikerült megmentenem (azér az nem piskóta)
Nem sikerült koyo csapágyat szerezni, ezért a jó öreg SKF-et tettem bele, de kúpgörgõset, nem olyan golyós fost, mint ami benne volt. A csapágyak állapotát elnézve ideje volt már a cserének. Némi alkudozással, lélekre hatással, meg bánatos nézéssel sikerült a két csapágyat 7500 pénzért elhozni, és mivel az alsó porvédõ megmaradt, itt meg is állt a költség.
A próbaúton leszálltam a vasról megnézni, hogy tényleg az én motorommal jöttem-e el:-) Érzésre lefogyott vagy ötven kilót, nem gondoltam volna, hogy ennyit befolyásol a kormánycsapágy a menettulajdonságokon.
Összefoglalva: piszkosul meg vagyok elégedve magammal, hogy mit ki nem hoztam a szûk költségvetésbõl:-) Már csak motorgumit kéne valamibõl gyártani:-)

áldásbékesség !
    

Billigpeter 6117 2012. augusztus 21. 15:47   Válasz erre: 6116
NNa, például ez 5-tel többel tud menni :-)
    

Kovacspeter 6116 2012. augusztus 21. 13:12   Válasz erre: 6115
Aszongya:
    

Kovacspeter 6115 2012. augusztus 21. 13:10   Válasz erre: 6110
Volt rá precendens: Gilera Cx125
    

Kovacspeter 6114 2012. augusztus 21. 13:07   Válasz erre: 6108
Utolsó utáni esetben házipálinka;-)
    

Kovacspeter 6113 2012. augusztus 21. 13:06   Válasz erre: 6102
Szerintem csak egy dolgot hagytak le róla: az állítható elsõ teleszkópot.
    

VVLaci 6112 2012. augusztus 21. 07:17   Válasz erre: 6110
Péter! A finom vérszívás soha nem volt ellenemre! :-))))

    

Billigpeter 6111 2012. augusztus 20. 22:55  
Ezúton szeretnék elnézést kérni mindenkitõl, akit érint, de most már biztos, hogy nyereségvágyból elkövetett munkavégzés miatt nem tudok részt venni a kék színû túramotoros rendezvényen, pedig oda mindenképpen el akartam menni.

Sajnálom.
    

Billigpeter 6110 2012. augusztus 20. 22:45   Válasz erre: 6105
Laci, vigyázz a Csabival, mer kivakuzza az agyad monitoron keresztül :-)
Ha elemében van, úgy tud elküldeni a p..csába, hogy alig várod, hogy indulhass...:-D

Ez a dísztárcsa cucc meg olyan, mint a tükörre akasztott lézerblokkoló cd lemez. Ha jól emlékszem, elég kevés motorbiciklit szereltek dísztárcsával:-)
    

Billigpeter 6109 2012. augusztus 20. 22:38   Válasz erre: 6102
......sárvédõtoldattal:-)
    

Billigpeter 6108 2012. augusztus 20. 22:33   Válasz erre: 6096
Javasolt extrák: Markolatfûtés, téligumi, kézvédõ, sapka, sál, kesztyû, legvégsõ esetben erõspaprika:-)
    

Billigpeter 6107 2012. augusztus 20. 22:30   Válasz erre: 6095
A mûvész úré az érdem:-)
    

Billigpeter 6106 2012. augusztus 20. 22:28   Válasz erre: 6091
Azért ne becsüld le magad, sokkal többet tudsz a motorokról, mint egy-két motorszerelõ a zenemûvészetrõl :-D
    

VVLaci 6105 2012. augusztus 20. 20:53   Válasz erre: 6104
Hol egy kényelmes dívány?

Doktor úr, mennyi az óradíja??? :-))))))
    

hacse 6104 2012. augusztus 20. 20:49   Válasz erre: 6103
Akarsz mesélni róla ? :D
    

VVLaci 6103 2012. augusztus 20. 07:45   Válasz erre: 6102
Én azért hallottam olyan dísztárcsáról, amitõl 5-tel jobban megy!!! :-))))

...és ez teljesen komoly...
    

hacse 6102 2012. augusztus 19. 23:05   Válasz erre: 6099
.....meg még sorolhatnánk, hogy mennyi mindennel.
    

hacse 6101 2012. augusztus 19. 23:02   Válasz erre: 6100
Ha a jobban menés a követelmény, akkor Suzukiból Gixxer 1000-est, vagy mondjuk Hayabusácskát tudnék ajánlani gyárilag vészvillogóval.
hehehe
    

VVLaci 6100 2012. augusztus 19. 21:46   Válasz erre: 6099
A vészvillogótól nem megy jobban! :-)))))))))
    

Kovacspeter 6099 2012. augusztus 19. 21:27   Válasz erre: 6098
Nem kicsit, nagyon.
De elõre egy progresszív rugóval, meg egy vészvillogóval még jobbá lehet tenni;-)
    

hacse 6098 2012. augusztus 19. 20:29  
Az Inazuma jó.
    

Kovacspeter 6097 2012. augusztus 19. 16:28   Válasz erre: 6096
Minden nem sikerülhet egyszerre;-)
    

cblaci 6096 2012. augusztus 19. 15:53   Válasz erre: 6093
Amilyen gyorsan halad akár még õsszel is! :-)
Persze nem ártana felöltözni, a leírás szerint egy héttel ezelõtt 6° volt a reggeli hõmérséklet! Nem lehet minden tökéletes, amikor mi voltunk rekkenõ meleg volt és rossz minõségû út... most fordítva lenne, fázósan de legalább simán gurulna a szekér :-)))
    

cblaci 6095 2012. augusztus 19. 15:46   Válasz erre: 6089
Nem semmi költõ ez az Írta Laár András! ;-)
fõleg a verse!
    

VVLaci 6094 2012. augusztus 19. 08:19   Válasz erre: 6091
Ne kérj elnézést, én is minden nap új dolgokra csodálkozok rá. Ezek az oldalak elmefrissítésnek is kiválóak!!! :-)))
    

Kovacspeter 6093 2012. augusztus 19. 00:05  
Cblaci! Alakul a Pádist átszelõ út, átadtak egy aszfaltos szakaszt: (802-es hozzászólás) http://www.padis.hu/forum/20-utinfo/325-utviszonyok.html?limit=20&start=40#811
Lehet hogy végigmegyünk ott aszfalton még ebben az életben?
    

Kovacspeter 6092 2012. augusztus 19. 00:00   Válasz erre: 6084
Menetteljesítményekben nem sok eltérés lehet, Impulse-t próbáltam már, meg több más hasonló kategóriájú sornégyest, Inazumát még sajnos nem.
Egy dologban megegyeznek, mivel belpiacos mindkettõ, nem egyszerû hozzájuk alkatrészt találni, hacsak nem egyezik meg más Európában forgalmazott modellével.

    

Kovacspeter 6091 2012. augusztus 18. 23:50   Válasz erre: 6076
Hm, ezt nem tudtam, akkor itt kérek elnézést VVLacitól amiért a zenemûvész magyarázza a motorszerelõnek hogy néz ki az Inazuma blokk környéke. Ezek szerint nem néztem meg figyelmesen az adatlapját.
    

Kovacspeter 6090 2012. augusztus 18. 23:44   Válasz erre: 6073
Laci, értem én de mindig lehet újítani;-) Beszámolok majd a tényállásról, ha kialakul vmi.
Persze, gondolom nem teljesen vízhatlan a korm. kapcsoló, de a villogó kapcsolónak mindenképp kéne vmi kis ház, és komolyabb világítósat szeretnék.
    

Billigpeter 6089 2012. augusztus 14. 23:16  
Laár András: "van-e semmi, vagy nincsen semmi?" (írta Laár András verse)



Hogyha épp "nincs semmi",

akkor a "Valamik" már mind elfogytak

- bekajálta õket pont a "Semmi".

De ha már a "Semmi" nincsen...?

Ami így ott marad, az már nem piskóta!
    

Billigpeter 6088 2012. augusztus 14. 22:01   Válasz erre: 6087
Az összes impulse vízhûtéses (1986-2008)
    

Balu.74 6087 2012. augusztus 14. 21:29   Válasz erre: 6086
A 99-es évjáratu impulse is viz hûtéses már?

    

Billigpeter 6086 2012. augusztus 14. 20:37   Válasz erre: 6084
Szevasz!

Szerintem úgy hasonlít egymáshoz a két motor, mint egyik tojás a másik féltéglához:-)
A blokk legnagyobb eltérése, hogy míg a zinazuma a jó öreg légolajos hûtési rendszert használja, az impulse folyadékhûtéses.(egy gonddal több, viszont cserébe csendesebb a járása)
Az impulse egy korábbi modell, de tovább gyártották, mint az inazumát. a legfiatalabb inák 2002-esek, viszont impulse-ból találhatsz 2008-ast is.
Nyilván mindkettõ retro stílusú naked motorkerékpár, azt hogy melyik szebb, mindenki maga dönti el, különösen annak szellemében, hogy itt a fórumon szerintem mindenki elfogult.
Nem tudom, hogy vásárlás elõtt állsz- e, mert egy 400- as inát elõkeríteni nem lesz túl egyszerû feladat.

    

cblaci 6085 2012. augusztus 14. 18:15   Válasz erre: 6084
Szia!
A tank formáján kívül talán a futómû méretek különböznek elsõ ránézésre, ugyanis a 400-as inazuma ugyanakkora gumimérettel büszkélkedik mint a nagytestvérei. Az impulse egy kicsit korábbi modell.

http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400-Inazuma.shtml

http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400-Impulse.shtml
    

Balu.74 6084 2012. augusztus 14. 18:02  
Sziasztok! Bocs a zavarásért,de meg tudná nekem mondani valaki mi a különbség a 400-as inazuma és a 400-as inpulse között? (a tank formáján kívül)Mindkettõ retro stílus? Méretbeni különbségek? Blokk? Válaszokat köszönöm elõre is.
    

VVLaci 6082 2012. augusztus 14. 10:39   Válasz erre: 6076
Péter! A te megoldásodat annyival finomítanám, hogy a tank csatlakozójánál a bipolánból levágnék 2 cm-t, mert így a gumicsövet könnyebb lenne a bilinccsel biztosítani. A fémháló nagyon jó mechanikai sérülések ellen és kismértékben hõvezetõként. De a japók biztosan tudták a csíziót, mert máshová tették volna csöveket, ha gondot okozna a hõ. Egyébként a gumicsövek aránylag jól viselik a meleget, a menetszél kicsit hût is, a benzin úgyis elkezd forrni 70 C° körül, inkább ez lehetne problémás!
    

Billigpeter 6081 2012. augusztus 13. 22:42   Válasz erre: 6079
Általában tömeggyilkosság:-)
    

Billigpeter 6080 2012. augusztus 13. 22:40  
Hétvégén a motoros ruhám vízállóságát próbálgattam, mert több alkalommal is sikerült magam megáztatni. A szezon elején bekentem az egész gúnyát bõrzsírral, ami most jól vizsgázott, mert esõruha nélkül intenzív esõben kb 30 km-t mentem anélkül, hogy jelentõsebb mennyiségû víz jutott volna belülre. egyedül a zippzár engedte be a vizet.
Találkoztam szücsi márkatárssal is, megbeszéltük a világ nagy dógait, de nem motoroztunk, mer nála nem volt motor. Majd legközelebb:-)
    

hacse 6079 2012. augusztus 13. 22:38   Válasz erre: 6077
A masztinak milyen végeredménye lehet ? Egynull ide ..? :-)) .vagy oda ?
    

hacse 6078 2012. augusztus 13. 22:31   Válasz erre: 6075
Az igaz. Hála Istennek nem egyszerre jön rá mindannyiunkra a passzivitás , ilyenformán tehát mindig akad itten olvasnivaló. :-))
    

Billigpeter 6077 2012. augusztus 13. 22:31   Válasz erre: 6072
Találtam egy fasza leírást a semmi esztétikájáról, de hosszúnak találtam, meg viszonylag unalmasnak is, úgyhogy eltekintek ennek tárgyi fórumon való megosztásától:-)
a semmirõl beszélgetni olyan, mint az eunuch-nak a maszturbáció- hosszú idõtöltés kecsegtetõ végeredmény nélkül. :-)

    

Billigpeter 6076 2012. augusztus 13. 22:18   Válasz erre: 6071
Látta az enyémet szétszedve, mer õ csinálta a szinkront :-)
Mondjuk a 750-esek nincsenek pumpával súlyosbítva. Nekem egy sima benzincsõ van mipolán csõbe húzva, nem szép, de kib@szott csúnya, mondjuk a feladatát ellátja. Lehet, hogy kipróbálom a fémhálós verziót.
    

cblaci 6075 2012. augusztus 13. 21:58   Válasz erre: 6074
Gondolj bele ha minden csak olvasni járnánk ide :-)
olvasnánk a semmit...
    

hacse 6074 2012. augusztus 13. 21:53   Válasz erre: 6072
Például én itt vagyok, csak most passzív olvasóként tengetem a napjaimat , van olyan nap, hogy nyaralok, van , hogy éjfélkor megyek be a mûhelybõl, legtöbbször vagyonõr vagyok, de minden esetre keveset internetezem. Majd ez változni fog, mer' a változatosság gyönyörködtet. Sok boldogságot kívánok mindenkinek! Laudétur , Dícsértessék, Szabadság !! Egyebet elmondani nem tudok......
    

cblaci 6073 2012. augusztus 13. 21:12   Válasz erre: 6070
Péter cimbora!
Már két prototípus is kiválóan mûködik, minek akarsz újítani? Mi is a meglévõ relét használjuk, a kiegészítõ relé mindössze csak összefogja az elmenõ ágakat és együtt szólaltatja meg, viszont kikapcsoláskor a 2 oldal teljesen független tud maradni.
Emlékszel a túrán amikor kétszer is megáztunk? Azt is bírja a kapcsoló. Egyébként a gyári kormánykapcsolód se vízhatlan, ha nem hiszed akkor szedd szét és nézd meg ;-)
Viszont ha nagyon újítani akarsz akkor hajrá! :-)
    

cblaci 6072 2012. augusztus 13. 21:07  
Mivel most megint egyre kevesebb szellemi termék gazdagítja a fórumot újra elkezdtem keresni a "semmi" értelmét. Meglepett a gyakorikérdések.hu, ugyanis ott azt olvastam, hogy ez nem csak engem foglalkoztat. Azt írták ott az erre irányuló (Mi a semmi?) kérdésre az okosabbnál okosabb emberek, hogy a semmi az a valami hiánya, mint pl. a sötétség ami a fény hiánya! Mások szerint, a semmi = tagadása minden létezõnek. Ám ahhoz, hogy tagadni lehessen valamit, valaminek lennie kell. Tehát a semmi nem létezik. Na itt aztán menetzárlatos lett az a néhány maradék agytekervényem is, úgyhogy kénytelen vagyok a magam egyszerûségében feltenni a kérdést! Hacse, Billig és a többiek! Ti hol vagytok ilyenkor amikor a semmi van!?
    

Kovacspeter 6071 2012. augusztus 13. 21:03   Válasz erre: 6068
Igen de a hõállóság akkor sem hátrány. De nem tom' mennyire hajlítható átmérõváltozás nélkül? A gyáriak egybõl derékszögû kanyarral indulnak a pumpától, plusz van még egy-két kanyar.
Nagyon kevés a hely, ha megnézed Hacse márkatársunk profilképét akkor valamennyire sejthetõ a helyzet.
    

Kovacspeter 6070 2012. augusztus 13. 20:57   Válasz erre: 6067
Laci, ezt a vészvillogó projektet végre meg kéne valósítani a motoromon, csak egy kicsit másképp gondolnám. Az villogóautomatán elvileg rajta van a 4x21 watt, úgyhogy elvileg elbírná?
De ha nem, akkor inkább egy kifejezetten vészvillogó/index relét gondoltam felgyógyítani, ja és egy biztosíték sem ártana hozzá. Kapcsolóból meg valami teljesen vízállót lenne jó találni, ami még világít is.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők