KovicsFerenc | 3406 | 2011. december 10. 06:07 |
Üdvözlet Suzuki Dl 650 hez keresek középsztendert. Tud valaki korrekt áron? Használt is jó. Azon is gondolkodom hogy megcsinálom tud valaki esetleg jó fotót küldeni felzárt és nyitott állapotról. |
Csrobi | 3404 | 2011. december 2. 21:13 | Válasz erre: 3403 |
Szia Daty! Érdekel még eladó DL? Nekem van 1 olcsó! |
Daty | 3403 | 2011. október 29. 14:17 |
Sziasztok! Öcsémnek keresünk Suzuki DL650-eset olyan 2003-2005 körülit. Természetesen az ártól függ. Ha valaki el akarja adni, vagy van ismerõse, aki árulja a vasat, ne fogja vissza magát. Ha meg tudunk egyezni, azonnal elhoznánk! d.aty@freemail.hu 20/391-25-50 Üdv! Daty |
Daty | 3402 | 2011. október 11. 18:59 |
Ha van valakinek a DL 650-esre való eladó kézvédõje, kérem írjon! d.aty@freemail.hu Köszi! |
Daty | 3401 | 2011. augusztus 22. 20:51 | Válasz erre: 3400 |
Hát...valóban halódik.:-( Örülök, hogy amott nagyobb élet van. Volt egy DL-em, többet nem akarok, a Bandita tökélesen bejött eddig!:-) |
Ispan | 3400 | 2011. augusztus 18. 21:04 | Válasz erre: 3395 |
Szia Daty! Nagyon halódik ez itten. Nagyobb élet van a Vstrom klubbon. Nagyon klasz kis masina az új DL. Ha tudod próbáld ki. |
Macko | 3397 | 2011. augusztus 18. 11:39 |
Jelentem, megjelent az elsõ új DL650 teszt: http://www.onroad.hu/teszt/teszt-suzuki-dl650-v-strom-2012.html |
Okta | 3396 | 2011. augusztus 12. 14:02 | Válasz erre: 3394 |
Parillától kaptam most egy hírlevelet, õk is ennyire írják.
|
Daty | 3395 | 2011. augusztus 12. 13:59 | Válasz erre: 3394 |
Szia Ispán! Rég írtál ide! Remélem jól megy sorod!:-) |
Ispan | 3394 | 2011. augusztus 12. 13:20 |
Már kapható 2.099.000 Ft-ért az új 2012-e DL. Ollózva V-Strom club Hungary. Ha jó ez az ár akkor azért nem annyira elrugaszkodott a valóságtól. |
Ispan | 3392 | 2011. augusztus 12. 11:40 |
Szicsu! Beteszem a V-strom fórumba,hátha valaki tud valami okosat hozzászólni. Több szem többet tud.:-)))))) |
SZICSU | 3391 | 2011. augusztus 12. 10:05 |
Sziasztok!Azért írok ide típusidegenként,mert hátha tudtok segíteni. Vettem egy DL 650 hátsó telót és az lenne a kérdésem,tudtok-e valamilyen segítséget adni,hogy megnézzem,hogy jó-e egyáltalán...A csillapítás mûködik,de 1-2 óra állás után,ha megnyomkodom a motor hátulját,az elsõ pár berugózáskor szörcsögõ hangot hallok.Ez normális?Illetve azt szeretném még megkérdezni,hogy a gáz meglétét a telóban,hogyan lehet ellenõrizni.Gondolok itt olyan adatra mint pl.a Dominator szervizkönyvében le van írva,hogy a rugót levéve 33kg erõvel kell összenyomni a telót,hogy meginduljon...A DL-hez nincs valami ilyesmi adat? |
Csrobi | 3390 | 2011. augusztus 10. 23:48 |
Elõnyére változott a dl. Kár, hogy a blokhoz nem piszkáltak hozzá.
|
zomboracz | 3389 | 2011. augusztus 9. 09:42 |
Már van teszt az új DL650-rõl! http://www.motorrevu.hu/motorteszt/suzuki_dl650_vstrom_videoteszt Azért érdekes, hogy a klasszikus túraendúró felõl elmentek a funbike irányába - egyszerûen nem tudok másra gondolni, hogy egyszer csak elõállnak egy terepesebb változattal. |
konradb76 | 3388 | 2011. július 31. 13:32 |
Szevasztok urak! Varaderomat elcserelnem DL 650-re rafizetessel is! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl1000_varadero-4754586 Koszi udv Bazsi |
vaszil | 3387 | 2011. július 25. 21:49 |
Sziasztok ! Keresnék DL 1000 baloldali kipufogódobot. Kidobásra ítélt, használhatatlan, de még külsõre egyben lévõ, filléres darab kellene ! Száraz utat mindenkinek ! |
kozak | 3380 | 2011. június 22. 06:30 |
Na igen, ettõl nem fostam le a bokámat! Ha egy k4-esen lecserélik az idomokat, akkor az is így fog kinézni és még jobb is lesz mert abba nem gyengitik a motort, meg nincs benne ABS... A mérnökök egy kicsivel csinálhattak volna "bokorugróbb" példányt is belõlle, mondjuk elõl 21, hátul 17 colos küllõs kerék, meg hasonlóak... |
Macko | 3379 | 2011. június 22. 05:33 | Válasz erre: 3378 |
Magyarul: http://www.onroad.hu/hir/kiszivarogtak-az-uj-suzuki-v-strom-reszletei-es-kepei.html |
zi-zi | 3378 | 2011. június 21. 23:18 |
Az új V-Strom. Sajna csak ráncfelvarrás :-( http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/sport_enduro/v-strom650/spec.html Easyridernek köszönhetjük a linket. |
kozak | 3377 | 2011. június 20. 17:14 | Válasz erre: 3376 |
Árak? A kipufról nincs olyan képed hogy hogyan ált a motoron? |
kozak | 3370 | 2011. június 20. 06:19 | Válasz erre: 3369 |
Ennek egyik nagy elõnye ha terepezel, és borulsz, nem törik le az idom :-)))
|
kmenyus | 3363 | 2011. június 17. 11:02 | Válasz erre: 3362 |
Szia! Engem érdekelne egy középsztender. Tudnál róla több infót adni? Ár, elérhetõség, tapasztalat érdekelne. Köszönöm!
|
kozak | 3362 | 2011. június 17. 10:40 | Válasz erre: 3361 |
Igy van, a sztendert gyártja itt egy haverom, a kutyacsontot meg én is a neten leltem mikor a cserén gondolkoztam, de inkább le lett gyártva egybe az is. Az a biztos ami egybe van, nekem sem volt bizodalmam ezzel szemben, de hát kinek a pap, kinek a papné.
|
Daty | 3359 | 2011. június 16. 15:14 | Válasz erre: 3356 |
Eddig a csopper kivételével minden motoromon volt, ha jól emléxek!:-)
|
szegaimi | 3358 | 2011. június 16. 14:50 | Válasz erre: 3357 |
Ez jó! Ezeket a cuccokat gyártod vagy forgalmazod? |
kozak | 3357 | 2011. június 16. 14:05 |
Ez pedig egy univerzális "kutyacsont" így nem kell szerelgetni ha emelni akartok vagy ha ültetni.![]() |
kozak | 3356 | 2011. június 16. 14:03 | Válasz erre: 3355 |
Erre jó egy középsztender :-) ( ez volt a reklám helye :-)))) ![]() ![]() |
Daty | 3355 | 2011. június 16. 08:30 | Válasz erre: 3354 |
Jól mondod Kozák! Én leültettem, nekem meg vészesen egyenesen állt, tehát ott a dõlés a másik oldalra nézve veszélyes!.-( |
kozak | 3354 | 2011. június 16. 07:09 |
Hali! Ha a kutyacsontot kicserélitek akkor meg kell patkolni az oldalsztendert mert a motor vészesen oldalra fog dõlni mivel magasabbra fog kerülni az egész! Tapasztalat! Ime a képek: ![]() ![]() |
vaszil | 3350 | 2011. június 14. 19:44 |
Helló Strommerek ! Képzeljétek mit láttam a hétvégén! DL-1000 és minden felirata és logója Kawasaki.!!! Azt mondta a lovasa, hogy ez gyári, a kawa egy az egyben gyártja. Ez csak nekem volt újdonság, hallotta ezt már valaki ? Széles utat mindenkinek ! |
bob | 3349 | 2011. június 9. 09:46 | Válasz erre: 3348 |
:D:D:D neked még a régebbi is új :))) Te megalomán, Te :)
|
bob | 3347 | 2011. június 9. 09:36 | Válasz erre: 3346 |
Ehhez mit szólnak az urak? - by Onroad Új Suzuki kalandmotor.. http://onroad.hu/hir/elso-kepek-suzuki-uj-kalandmotorjarol.html |
Okta | 3346 | 2011. június 9. 08:35 | Válasz erre: 3344 |
Üdv! DR BIG gyári rugóm van (meg egy kicsit rövidebb is), ha esetleg érdekel, dobj üzenetet. (pü) |
Macko | 3345 | 2011. június 9. 07:03 | Válasz erre: 3342 |
Rugóstaggal kellene kezdened valamit, de gyorsan... Lehet a gyári tagon csak rugót is cserélni. |
Goat | 3344 | 2011. június 9. 06:59 |
Hja Elég méretes a motor, de még ez is épp hogy méret. :-D Godzilláknak nem gyártanak... És ha a 14 a gyári akkor a leírtakból úgy veszem ki hogy nekem rövidíteni kell a csontot.. lerágok belõle pár centit :-D és mindenki jól jár én is meg a Fogászom is.
|
Daty | 3343 | 2011. június 5. 14:14 | Válasz erre: 3342 |
Hát hallod ez tényleg elég kicsinek tûnik a lábad között!:-) A 140 az a gyári méret, ha jól mérte Wicket. Tehát ezexerint nincs ültetve a tiéd. Egy centi módosítás - ahogy mértem - kb. 2,5 cm emelést/ültetést garantál. |
Goat | 3342 | 2011. június 5. 10:45 |
Daty | 3341 | 2011. április 16. 20:06 | Válasz erre: 3340 |
Bocs, hogy tévedtem a lyuktávot illetõen!:-( Keresem, és ha megtalálom, természetesen nem fogadok el érte semmit! Széles utat! Daty |
szegaimi | 3340 | 2011. április 16. 13:13 |
Mindkettõtöknek köszönet! Daty, Neked külön azt is, ha megtalálod a vasakat és elküldöd. Természetesen nem kérem ingyen. Még egyszer köszi! Tegnap elkezdtem lebontogatni a mûanyagokat a géprõl. Hát, komolyan mondom siralmas a látvány. Eléggé el volt hanyagolva a kicsike. :( |
Wicket | 3339 | 2011. április 15. 19:31 | Válasz erre: 3337 |
Szia ! Én pont most rajzolom meg a gyártandó kutyacsontot öltetéshez úgyhogy alá sem kell feküdnöm: lyukközép táv. 140mm. A teljes hossza 180 mm. Ez egy 2005-ös DL de nem hiszem, hogy ezen az alkatrészen változtattak volna. Üdv G. |
Daty | 3338 | 2011. április 15. 13:57 | Válasz erre: 3337 |
Szia! Én cseréltem kutyacsontot, mivel én is alacsony vagyok.:-( Azt hiszem a gyárin a két lyukközép az 180 mm-re van egymástól. Én ugye 19 millimétereset tettem fel rá. És ha jól emléxek, a gyári eredetieket eltettem valahová, mert az általam gyártatottal adtam el. Holnap megpróbálom megkeresni, és ha meglesz szívesen elküldöm neked. Széles utat! Daty |
szegaimi | 3337 | 2011. április 15. 10:28 |
Üdv Mindenkinek! Urak megtenné valaki, hogy lehasal a motor alá és megméri lyukközéptõl, lyukközépig a kutyacsontot. Hozzám került egy 2008-as DL és "gazdája" (mivel alacsonyabb volt az átlagnál) lecserélte az eredeti vasakat, 5x50-es lapos acélból gyártott kutyacsontra. Természetesen a gyáriak nincsenek meg és úgy gondoltam nem vennék újakat, inkább fúrok ebbe két lyukat és lerövidítem. Ezért kellene az eredeti méret. Köszönöm! |
C1800Rider | 3335 | 2011. április 2. 11:17 | Válasz erre: 3334 |
Persze. Igaz az is hogy ha három napig nem mosdok akkor megbüdösödik a seggem, mégsem írom le sehol. :-) Fõleg nem ennyiszer. :-D
|
Daty | 3334 | 2011. április 2. 11:13 | Válasz erre: 3333 |
Nem kezdem, nem marakodok, valóban nem ért ennyit. De ami igaz, az igaz!:-D |
C1800Rider | 3333 | 2011. április 2. 11:07 | Válasz erre: 3332 |
Ne kezdd már megint... Gratulálunk, további sikerekben gazdag mûködést kívánunk és jónapot. F@sznak kell ennyi idõ után is még marakodni? Csak magad járatod le annyit meg nem ér. |
Daty | 3330 | 2011. február 25. 20:14 | Válasz erre: 3329 |
Hát...úgy látom, itt már hiába erõlködünk, mindenkit beszippantott a V-Strom Club.:-(
|
Daty | 3328 | 2011. január 24. 17:26 | Válasz erre: 3327 |
Ahogy mondod, amíg nekem megvolt, én is dédelgettem!:-D
|
mherczeg | 3327 | 2011. január 23. 20:40 |
Azért ma is megsimogattam a tankot és azt mondtam neki, hogy most már tényleg hamarosan együtt. Ott. Kint. Azt kérdezte: vannak még hozzánk hasonlóak? Most mit mondjak neki? Hát persze, hogy vannak. |
Gyurci | 3326 | 2011. január 12. 07:18 | Válasz erre: 3325 |
Szerintem látogass el ide: http://www.vstromclub.hu/ ! Rengeteg hasznos infót találsz, a gumikon túl is. |
dlaci | 3325 | 2011. január 11. 21:32 | Válasz erre: 3313 |
Én új lennék a ti világotokban.Ti milyen gumival motoroztok , nekem gyári bridgestone van rajta ,de ha esõt lát úgy csúszik ahogy tud. |
vaszil | 3319 | 2010. december 31. 13:42 |
V-strom lábán túragumi, angyalkákon tangabugyi. Célegyenes kerék farol, megelõznek jobbról-balról. Fékezek és visszaváltok, boldog új évet kívánok ! ![]() |
vaszil | 3317 | 2010. december 26. 12:19 |
Minden kedves márkatársamnak és motoros társamnak kellemes ünnepeket kívánnék !!! Száraz utat !!! |
Zsifi | 3316 | 2010. december 13. 19:37 | Válasz erre: 3314 |
Nálunk is van... http://www.moto-cafe.hu/wp/ Hívd a kolléganõt és megmondja mennyi.. |
vaszil | 3314 | 2010. december 13. 18:14 |
Sziasztok strommerek ! Index búra érdekelne! Kapható valahol bontott vagy után gyártott darab? Az új...hát nem ócccsó! Száraz utat mindenkinek ! |
Daty | 3313 | 2010. november 18. 19:59 | Válasz erre: 3312 |
Ha van kérdésed, tedd fel, szívesen megosztom veled tapasztalataimat a motorról! Széles utat! Daty |
Daty | 3311 | 2010. november 16. 15:17 |
Hát...szerintem ketten nem igazán tudjuk felhozni, na meg már rég nem is DL-em van, csak benéztem.
|
Okta | 3310 | 2010. november 15. 22:38 |
Ha besült, hozzuk fel! ;-) Ez egy felhívás: Jön a tél, azaz motorosok számára a tervezgetések idõszaka. Nekem is... Ezért kérlek válaszoljatok, hogy lenne-e igény részetekrõl (személy szerint illetve azon társaság részérõl – márkaklub, motorostársaság, stb. – kiket ismertek/képviseltek) az alábbi programra. Május vége felé gondoltam egy „nagyendurós” (600ccm+, 160kg+) találkozót összehozni. Helyszínnek a nagycenki enduropályát néztem ki. (Neten keressetek rá: elég sok kép- és videoanyag található róla, a határhoz való közelsége miatt az osztrákok is kedvelik. Pl: http://vimeo.com/11462637 ) A tulaj magyar (ez nem derül ki a weboldalukból ugyan: http://www.mx-enduro.at/de/home/ ), a pálya bérleti díja HUF1.000,-/kopf, a sátrazást tartalmazza a bérleti díj. További képek itt: http://www.goonriders.at/streckenuebersicht/nagycenk.htm Nem „Biges” rendezvény lenne, hanem márka- és típusfüggetlen off-roados találkozó. Tehát az elsõ kérdésem az lenne, hogy egyáltalán lenne-e igényetek egy ilyesmi találkozóra? Beszéltem Stefan Hesslerrel (http://www.hessler-motorsport.de/site/), hogy ha van rá igény, eljönne-e egy tréninget tartani. Bemásolom a válaszát: „do you Know when your offroad Meeting is? im pride that you ASK me for that this Job is Not only for Money for me so i think the Fuel costs for the Transporter ( Car) should Be enough greets stefan“ Gondolom Dakar-ridert nem farag senkibõl két nap alatt, de szerintem hasznos dolgokat tudna nekünk mutatni/mondani...ilyen tréningeket szokott szervezni: http://www.youtube.com/view_play_list?p=887E793028427C09 (Egy bármilyen motoros oktatásért sok pénzeket szoktak elkérni. Az említett útiköltség kb. HUF60.000-80.000 ha jól számolom, ez mondjuk 20 fõre elosztva HUF4.000,- fejenként.) A második kérdésem tehát, hogy a találkozó keretén belül lenne-e igény egy ilyen tréningre. Kérlek jelezzetek vissza, hogy érdemes-e foglalkoznom egyáltalán az ötlettel. Illetve ha van ötlet, javaslat vagy egyéb megjegyzésetek, azt is írjátok meg. 2010-ben május elég csapadékos volt. Kérdés, hogy mi az az idõjárás, ami még a nagy többségnek “belefér” - feltételezve, hogy 2011 májusi idõjárásról még semmit se tudunk. Két lehetséges idõpont: május 28-29 és június 4-5 szerintem. A dátummal kapcsolatban is írjatok. Ha bármilyen ötlet/vélemény/javaslat még van, írjátok meg azt is. Köszi. Üdv Okta drbig-club@freemail.hu |
Csrobi | 3308 | 2010. július 13. 18:36 | Válasz erre: 3307 |
Én igazából Tatabányai vok, de dobdbe hátha össze tudjuk hozni.Ja és hogyé dobod?
|
C1800Rider | 3307 | 2010. július 12. 23:02 | Válasz erre: 3306 |
nincs mit. Ha mást nem lelsz akkor szerdán mennem kell Pestre, bedobom a kocsiba.
|
Csrobi | 3306 | 2010. július 12. 22:59 | Válasz erre: 3305 |
Azt elfelejttem hozzá írni, Bpest környékén! Azért köszi! |