20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Tomota 190 2005. október 6. 20:52   Válasz erre: 186
CZW!
Nézd meg ,a 167 -ben már leírtam a megoldást!
a tanulópénzt már én kifizettem... :(
    

kovee 189 2005. október 6. 19:34   Válasz erre: 188
De jó a memóriád!
Sajnos csak holnap lessz a nagy nap! Ucssó vizsga, de csak kedden kapok papírt. Olyan sokan akarnak most õsszel vizsgázni, hogy az oktatóm csak most kapott idõpontot. De még õsszel gurulni fogok ez tuti!
Azért köszi hogy gondoltál a dologra, nem leszek hálátlan. Számolhatjuk sörben is! :-)))
Üdv!
    

szasa 188 2005. október 6. 17:01   Válasz erre: 21
kovee!

Láttam nem jösz a Bakonyba.... akkor a CD halasztva?

Sza.sa
    

kovee 187 2005. október 6. 14:52   Válasz erre: 186
Bocsi elb****m, az a shox-é volt. Új az valóban 10k. De nézzd meg a 162-es hozzászólásoban a hirdetést, az a fószer nekem 11k-ért hoz gyári kézvédõt a 15 helyett!
Üdv!
    

CZW 186 2005. október 6. 14:35   Válasz erre: 184
mondjuk en most az amargot hivtam, ok 9500 koruli arat mondtak a gyarira, 1-3 het szallitassal.

te honnan kaptad az 5-6k-t?
    

CZW 185 2005. október 6. 14:34   Válasz erre: 183
~ 10k, csak hogy valaszoljak magamnak... :) tiszta gaz.
    

kovee 184 2005. október 6. 14:27   Válasz erre: 183
Pontosan nem emléxem, de 5-6k kürül mondták a gyárit, 4 körül a nem gyárit.
Üdv!
    

CZW 183 2005. október 6. 14:17  
valaki egy index arat mondjon mar ;)
    

vlevi 182 2005. október 6. 13:01   Válasz erre: 160
Baszki, én is ugyanezt játszottam el, vagy 2 hónapja. És nekem is volt egy k* csatornafedél a féktávon, de addigra már olyan lassan mentem, hogy én szinte le se értem a földre. De a bukócsõ leért (tette a dolgát rendesen) és a plexi konzolja (bár ezt nem értem hogyan) letört.
    

kovee 181 2005. október 5. 13:56   Válasz erre: 180
De feltûnt, ezek csak utólagos poénok! :-)
amúgy ami megtörtént,............
Üdv!
    

tungsram 180 2005. október 5. 13:34   Válasz erre: 179
latom nem tunt fel hozzaszolasomban aza csipetnyi ironia amit belecsempesztem... :)
_nem_ gondolkodott, reflexbol csinalta. igy csinaltad volna te is. de lehet, hogy te azt tudtad volna csinalni, hogy "Kitt! TURBO FOKOZAT!!" esakkor atrepultel volna a trabant felett :D
    

kovee 179 2005. október 5. 09:57   Válasz erre: 171
Ha gondolkodás helyett fékezett volna, akkor lehet hogy kisebbet esik. :-))

    

Tomota 178 2005. október 4. 21:55   Válasz erre: 177
Hát akkor, már csak a hálózatbõvítés segithet!

    

tungsram 177 2005. október 4. 21:32   Válasz erre: 176
a Google Inc-tol rendeltem a processzort amivel dolgozik, 1024 exabajtos, sajnos ennel jobbat 2047-ig nem gyartanak a nagykozonseg szamara, enis protekcioval szereztem meg. a nasa-nal is korulneztem, de semmi izgalmasat nem talaltam amit meg be lehetne epiteni czw rendszerebe. :)
    

Tomota 176 2005. október 4. 21:21   Válasz erre: 171
Hát igen, értem a problémát!
Szereintem Itt már csak az alaplap csere segithet, vagy ha tudod, húz fe az órajelét ! :-)))))))
    

tungsram 175 2005. október 4. 20:52   Válasz erre: 174
pedig en ugy probalkoztam :D
    

CZW 174 2005. október 4. 20:48   Válasz erre: 172
szia nyuszikam, hiaba probalod beallitani itt is, hogy zseni vagyok, telleg. :)
    

hornoti 173 2005. október 4. 20:35   Válasz erre: 171
:)))
    

tungsram 172 2005. október 4. 20:32  
szia czw :D
    

tungsram 171 2005. október 4. 20:31   Válasz erre: 167
Tomota: ha valoban azert csuszott ki a motor, mert csatornafedon tortent a fekezes, akkor a kovetkezot filozofaltam ki:
czw valoszinuleg differencialszamitast vegzett a trabantos kisorolasat koveto nanoszekundumban, amikoris arra a megoldasra jutott, hogy megiscsak harminc centi mulva fekezni kell, kulonben utkozes kovetkezik be. azonban kihagyta azt a tenyezot, hogy csatornafedo, ezert az egesz levezetest ujrakezdte, a kovetkezo masfel nanoszekundumban ra is lelt a megoldasra, amely szerint mindenkeppen fekezes eszkozolendo a fennmarado tizenhet es fel centi mulva, kulonben utkozes kovetkezik be. pedig sokat hezitalt a Motoros Nagy Almoskonyvben leirtak miatt, hiszen csatornafedon fekezni nem a hosszu elet titka.
:DD mi a velemenyed? :)
    

CZW 170 2005. október 4. 20:30   Válasz erre: 167
tomota hidd el, magamtol en sem fekezek csatornafedon :)

saso: nekem vaszon cuccom volt cycle spirit, nem kordura, viszont en azert vettem ezt mert az ujjaba be van varva egy kesztyure hasonlito cucc, amitol nem tud felcsuszni az ujja. az most jol jott, ha jol latom.

bar nem estem sokkal, de azert csusztam vagy 5-6 metert, a dzsekin semmi nem latszik - na jo, a cycle spirit emblema azon a reszen felig leszakadt, meg az alkaron levo szegecs ment tonkre. de ezt mar irtam asszem :)

ugyhogy en azt mondom, hogy turahoz cordura tokeletes, palyara, speedhez en biztos bort vennek :)
    

hornoti 169 2005. október 4. 20:29  
Ötletbörze !

Kitaláltam, hogy a zelsõ indekszeket berakom a fejidomba, a fényszórók alá. Van ott két légterelõ nyílás, nyílván dizájn célból. Tud-e valaki ilyen alakú ( 3szög ) irányjelzõt valamilyen más tipusról ? A Hondának 2 is van, a Varaderon és a CBF akárhányon. Csak a hétvégi Varadero túrán nagyon õrizték a motorokat :))
    

kovee 168 2005. október 4. 18:38  
Egyet értek gerivel azon oknál fogva, hogy túrázásnál a biztonság mellett a hõháztartás, páraelvezetés rendkívül fontos! Ha pályán gyorsulgatsz, akkor álsz meg amikor akarsz, de a sebesség extrémebb hatásként jelenkezik, így a biztonság a top1. Túránál ha befülledsz akkor rosszul érzed magad, fáj mindened, kidörzsölödik a bõröd, bõrgyulladásokat kaphatsz.
Én ezért vettem cordura overallt termo bélésse, protektorokkal. Shox-ban volt 55k, bõr erõsítéssel. Nem a legprofibb cucc(pl gore text kb 150-200k), de nekem túrázni tökéletes lessz. Idáig csak tanvezetésen teszteltem, de akkor esõben, melegben, párában, 8C°-ban és 20c°-ban. Idáig szerintem ok, bár még nem estem vele(hálistennek)!
Üdv!
    

Tomota 167 2005. október 4. 18:37   Válasz erre: 163
Ha jól emléxem már valakinek megírtam egyszer, hogy villamos sinen, csatorna tetõn, vizes felezõvonalon vagy zebrén a csíkos részén fékezni a Motoros Nagy Álmos Könyv szerint, nem a hosszú élet titka.
Ami az indexet illeti érdekes kérdés, mert a gyári 11.500,- Ft -ba került a márkánál, de valahol itt láttam egy net cimet, ahol 3.500,-Ft volt, de csak átsó indexek voltak.
Na már most, a gumi talapzat az ált.-ban nem rongálódik, csak az a felsõ fekete mûanyag ház, vagy a sárga búra. Ezek pedíg tökre egyformák. Innen már csak egy kis kézügyesség kérdése és spóroltál 8.000,- Ft ot.
    

geri 166 2005. október 4. 18:26  
Hi!

Van bõrrucim (Spidi 2 részes) és cordura szerkóm is (Bering).

Egy DL1000-el járok és a tapasztalataim a következõk:

-A bõrruci a legjobb. Nagyon komoly biztonság érzetet ad és nem is hamisan. Bár én még szerencsére nem pereceltem vele, de láttam olyan bõröket amivel már estek. Olyat is, ami 250Km/h esést bírt ki. Csak ott voltak rajta kis szakadások, ahol a protektorok vannak.
Viszont a kényelme össze sem hasonlítható a cordura cuccal.
Az olyan, mintha semmi semmi sem lenne rajtam, de mégis tudom, hogy megtettem mindent a biztonságom érdekében.
(ezen kívûl szerintem a V-stromra is ez illik)

Összegezve:
Ha csak túrázni megyünk, vagy a városban mókázunk, akkor mindíg a cordurát veszem fel.
Ha pedig kimegyünk a pályára egy õrült menetre, akkor csak is a bõr jöhet szóba.

Aki pedig nem engedheti meg magának, hogy mindkettõ legyen, annak én a cordura-t ajánlom, mert azt sokkal jobban ki fogja tudni használni. (természetesen a V-stromra értve, hiszen ez v-stromos topic)
    

l11 165 2005. október 4. 18:11   Válasz erre: 164
Szerintem biztonságra a bõr, kényelemre, idõjárás ellen a cordura (nem szigetel jobban, de könnyebb bélést rakni bele, ill. igény esetén szellõzik). Mindezt úgy mondom, hogy bõrruhám még nem volt, de vitaindítónak jó lesz :)
Üdv
L
    

Saso 164 2005. október 4. 17:58  
CZW!
Jobbulást kívánok!Remélem a rendõr a nyanyát hozta ki hibásnak.Egyébként ha már így egy ilyen szerencsétlen eset kapcsán felmerült, ki miben rója az utakat? Bõr vagy cordura kabát a jobb? Sok helyen olvastam ezt-azt, de sehol sem találkoztam olyannal, akinek mindkettõvel lett volna tapasztalata.
    

CZW 163 2005. október 4. 12:22   Válasz erre: 161
soxor volt mar ilyenem, szerintem most egy csatornafedo lehetett a hunyo, ha a csuszasnyomokbol jol lattam...
az index mennyi volt?
    

kovee 162 2005. október 4. 12:10  
Találtam egy kereskedõt, 15000ft helyett 11500 a komplett gyári kézvédõ(dl650-re)!
http://www.sportmotor.hu/apro.phtml?c=vwq&id=1005
Más márkákhoz is van cucc! Igaz debreceni
Üdv!
    

Tomota 161 2005. október 4. 11:37   Válasz erre: 160
Hát persze, mert közben észre sem vetted, hogy félre rántottad a kormányt - ez persze reflex - így a kerék már nem egyensem futott,( feltehetõen még blokkolt is ) hanem oldalt csúszott.Ezt a szitut még a nagyok sem tudják kivédeni.
Ha vigasztal kb 2 hónapja én is bemutattam hasoló mutatványt - erdmény hasonló - néni festegetés és index rendelés.
Persze, közben én is tettem az illetõ hölgynek javaslatot, hogy hogyan tudná nemi életét kb. két talicska pirossegû apró majommal szinesíteni.
    

CZW 160 2005. október 4. 11:10   Válasz erre: 159
en siman mentem a sajat savomban kozepen a krisztinan, amikor index ki, es mar jott is a trabant. behuztam a feket, de a motor valami furcsa okbol egyszer csak eldolt (mondjuk azt hallottam tobb helyrol, hogy az elso villa nem a legjobb a vstromokban), es onnan mar csak csusztunk. nekem a kabatomon gyakorlatilag ket szegecs serult meg, meg a csuklon levo cippzar olvad meg egy kicsit.
a motoron meg mar tudjatok a seruleseket :)

hivtunk rendort, mert nem tudtunk megegyezni, de szerintem egyertelmu volt: en egyenesen haladtam, o meg savot valtott, igy nem adott elsobbseget (ilyen esetben meg hirtelen fekezesre sem kenyszerithet ugye...).

a baj, hogy ez most egy jo 6-7 honapos ugy lesz, meg jo, hogy a szezon vegen tortent :)
    

Apu 159 2005. október 4. 09:59  
Szia CZW

Örülök, hogy megúsztad!!!!!

Csak tanulság képpen: Hogy történt? Ki volt a hunyó?



    

CZW 158 2005. október 4. 09:20   Válasz erre: 157
tegnap megroggeneztek, nincs tores (hala a protektornak), csak kapott egy nagy utest. fel kell kotni, es jol van. kicsit merev, ha mozgatom faj, de haza tudtam hozni a motort :)
    

apach 157 2005. október 4. 09:14   Válasz erre: 156
az orhopedian is tudok protekciót. (nem vicc)
    

CZW 156 2005. október 4. 08:51   Válasz erre: 154
apach, koszi a felajanlast, budafok kozel van, es fekete is kell. a serules a bukocso, a fekpedal, es kicsit a kormanyveg/kezifek vege. meg persze az idom.

ugyhogy ha kicsit mulik a fajas a vallambol, megkereslek :)
    

Tomota 155 2005. október 4. 08:21   Válasz erre: 153
Gratulálok a "túlélõ gykorlatoz"!
Akkor most "megkeresztelted" a motorod?
Ne nagyon bosszantson a dolog, ezen mindenki átesett már - vagy fog- !
A túlélés a lényeg. A láb fájás viszont nem jó jel, az még egy darabib fog is fájni.Én tavasszal 3vagy 4 bordámat zúztam meg, néha még most is érzem.
Gyerekek! Az öltözet nagyon fontos, nekünk az, ami az autósoknak a kocsi karosszériája.
Vigyázzatok Magatokra!
    

apach 154 2005. október 4. 08:06   Válasz erre: 153
bár nem tudom, hogy történt, de ha tanyáztál, gondolom lekarcoltad a bukócsövet, és a kormányvéget is. a karcokat javítsd le minnél elõbb, mert ebben a párás reggeli idõben, hamar megindul a rozsda. én a mult héten ecseteltem ezeket a részeket és van bõven maradék fekete festékem, meg ami kell, ha gondolod segítek a lepepecselésben, ehez már csak az kell, hogy fekete festék kelljen és Budafok közel legyen neked
üdv.
    

CZW 153 2005. október 3. 23:11  
csak megemlitenem, hogy shoei rulez 4eva, meg protektoros dzseki szinten :)

ja, es a bukocsore ne sajnaljatok a penzt, nekem is csak az indexem ment le, meg a fejidom karcolodott szanaszet (viszont nem tort).

ma delutan 18:40. tuleltem :)

viszont most megyek, mert kvara faj a vallam, meg a karcolasok a fejidomon, mas gond nem nagyon lett :P
    

kovee 152 2005. október 3. 16:46   Válasz erre: 151
Nem rossz, de most vettem elsõ + hátsó emelõt. Viszont az a fránya alsólemez rajzát sehol sem találom! Pedig már az anyagát is kinéztem. Chor acélból csinálnám, tökjól nézne ki!

Üdv!
    

geri 151 2005. október 3. 15:45  
Akinek van rá embere, az innen lekoppinthatja a középsztender legyártásáshoz szükséges adatokat.
Én vevõ lennék egyre ha kész.

http://vstrom.info/cgi-bin/moin.cgi/Where_can_I_find_a_copy_of_the_Zuke_centerstand_installation_drawing%3f
    

Tomota 150 2005. október 3. 00:07   Válasz erre: 148
OK. meghajlok a tudomány elõtt!
Tudom,hogy gps is igen pontos, csak hát nem mindenkinek van, ezért írtam ezt az ösrégi, de mindenki számára elvégezhetõ tesztet.

    

tungsram 149 2005. október 2. 22:39   Válasz erre: 147
nem szoltam, mert epp shaolin meditacioval probaltam azt a merhetetlen szelzajt kizarni az agyambol. deazert neha elorekacsintottam, es minden alkalommal fogadalmat tettem hogy nem cselekszek tobbet ilyet :D
    

CZW 148 2005. október 2. 21:39   Válasz erre: 142
Tomota,

en megibzom a gprs-ben, sokkal pontosabb, mint egy stopper lesz valaha :)
    

CZW 147 2005. október 2. 21:38   Válasz erre: 144
tudom, hogy igy van, csak nekem soknak tunt a majd 8%.

automon 4-6% kornyeki (nagyobb sebessegnel persze egyre nagyobb az elteres). ez amugy az orak kialakitasabol is fugg, mert egy - plane analog - muszernel meg kell hatarozni a meresi tartomanyt, es ott csinaljak megfeleloen pontosra.

ha analog volt/amper merot hasznaltok, azok mindig az utolso harmadban hozzak az igenyelt pontossagot.

tunsgram: te meg nem szoltal egy szot sem a 159-nel sem, akkor meg miert hisztizel? :)))
    

tungsram 146 2005. október 2. 21:25   Válasz erre: 142
120 folott nem vallalom.
best wishes,
az utas.
:)))
    

Tomota 145 2005. október 2. 20:11  
Huh! Akkor most már megnyugodhatunk! :-))))
ti.: a km számlálók miatt.
Különben logikus amit írtál, csak valahogy nem igazán propagálják, de igaz lehet !
    

kovee 144 2005. október 2. 15:44   Válasz erre: 142
Tomota!
Az összes motoron ugyanígy van! A km számlálók viszont pontosak!
Üdv!
    

kovee 143 2005. október 2. 15:41   Válasz erre: 140
Hali!
Tapasztalatom szerint minden óra csal. Azonban a gyártási követelményekeben le van rögzítve, hogy az eltérés mértéke max 10% lehet és csak felsõ irányban(többet mutasson mint amennyivel mész). Ez a közlekedéssel(gumiméret-váltás, sebességtartás) és a trafipaxokkal kapcsolatos.
Ha az eltérés több mint 10%, akkor az órát leht javíttatni.
Eygébként én is meg szoktam nézni az eltéréseket, egy Fáma III-as trafipaxos rendõrkartársat szoktam megkérni hogy segítsen. Ellenõrzöm 30,50,80-nál, utóbbit külterületen.
Hozza azt amit te mondtál!
Üdv!
    

Tomota 142 2005. október 2. 08:32   Válasz erre: 140
CZW!
Recept erre:
Végy egy stopperes órát, megy egy utast aki majd mérni fog.
Lehetõleg autópályán egyenes szekaszon ellenõrizd le az órádat. kezd stabil 60 km/ h -val mint tudjuk 1 km megtáteléhez kereken 1 perc szükséges.
Végezd el ugyan ezt. 80, 100, 120-nál stb, és még az eltérés dinamikáját is meg tudod rajzolni , mer cseppet sem biztos, hogy lineálisan csal.Természetesen a gps-el is összevetheted.
Eredményrõl légyszi számolj be, mert eddíg én megbíztam az órában.
Ja ! a gumi méretet is ellenõrizd le mert értelemszerûen az órák a gyári méretre vannak kalibrálva.
    

Tomota 141 2005. október 2. 08:22   Válasz erre: 138
KIRO-650 !
Ne kiabálj! :)
Nem akarlak én semmiben sem korlátozni, csupán aggódtam. Ritkítanak bennünket az autósok rendesen, nem kell ebbe önerõbõl is még besegíteni.
Csupán arra próbáltuk a figyelmedet felhívni, kovee szaktársal karöltve, hogy a DL 650-t , nem erre a szebességre tervezték. Ahoz túl magas , igy enneél a seb.-nél már instabil és aerodinamikailag sem a legmegfelelõbb. A fékek kérdésében pedíg nem foglalnék állást mert abban a sebességtartományban amelyre tervezték és használom, hibátlan . Gondolom 200 körül azonban nem ártana ABS a fékekre mert 200- nál már nem ott áll meg az ember ahol akar, hanem ahol sikerül.
Kovee szakinak azonban abban igaza van, hogy a +lóerõ mindíg jól jöhet, pláne elõzésnél szarosabb helyzezekben.

Végezetül kivánok mindenkinek kellemes száguldozást !
"Ahogy tanult kollegám mondotta volt:
Mindenki úgy és annyiszor száguldozzon el a trafipax elõtt ahogy anyagi helyzete és jogosítványai száma engedi."
    

CZW 140 2005. október 1. 23:30  
mondjuk kivancsi lennek, hogy masnal milyen az ora, de nekem kb 8%-ot csal. legalabbis a gps szerint. 180-as oraallasnal gps 165-ot mutat sebessegben.
mas meg nem nezte?
    

KIRO-650 139 2005. október 1. 23:19  
Van még rajtam kívül valaki aki élvezi amikor leér a csizmája kanyarba.
    

KIRO-650 138 2005. október 1. 23:14  
Tomota!
NEM AKAROK ÉN IDIÓTA MÓDON SZÁGULDOZNI, DE JOBBAN ÉREZNÉM MAGAM. NEKEM NEMONDJA SENKI HOGY NÉHA NEM NYELEZI MEG A GÉPET. ISMERÕS UTAKON AHOL TUDOM MIRE SZÁMÍTHATOK KIHASZNÁLOM A LEHETÕSÉGEKET.
    

kovee 137 2005. október 1. 20:18   Válasz erre: 135
Tomota!
megkérdezem 7fõn a szervízt hogy ha kiszedik akkor mi van, mert ha semmi gáz akkor én is kivetetem. Na nem a végsebesség hanem a jobb gyorsulás miatt(nyomaték).
Üdv!
    

kovee 136 2005. október 1. 20:16   Válasz erre: 134
Kösz zsifi, ha nem megy másként akkor csörgök(günk). Azért még teszek kísérletet a rajz megszerzésére, vagy leméretezésre, mert max 15000-bõl kijönne a gyártás krómozással együtt. Igaz ez csak elõkalkuláció volt.
Üdv!

    

Tomota 135 2005. október 1. 19:38   Válasz erre: 133
kÖSZI , ma megint tanúltam valamit.
Aszem a garanciális idõ letelte után majd gondolkozom a dolgon, de addíg tuti, hogy garivesztés ha kiderül.
    

Zsifi 134 2005. október 1. 19:36  
Ja és most nézem hogy nálam is (Moto-Cafe) van "kartervédõ" SW-Motech
Aluminium és 42,000,- a listaára.
Akinek kell annak tudok hozni 37,000,-ért...

    

Zsifi 133 2005. október 1. 19:33   Válasz erre: 131
Nem a vezérlés van fojtva hanem a végsebesség (fordulat)De a szervízben kiszedik pár ezer forintért.
Akkor eléri a 200-at sõt túl is megy (óra szerint)
Semmi baja nem lesz... úgysem mész állandó nyélgázon... Meg a fordszám tiltás megmarad...
    

Tomota 132 2005. október 1. 19:25   Válasz erre: 127
Az eredeti Suzuki két féle kivitelben van
1/ fekete - vélhetõen müanyag pórszórásos ejárás asszem rilzánozásnak hivják
2/ ezüsz színü- gondolom krómozott.
60. eFt a kereskedõnél... !, de Suzuki bukócsõ felfogatásához passzol a felfogatása......
www. spare.suzuki.hu - megcsodálható
    

Tomota 131 2005. október 1. 19:10   Válasz erre: 129
varaderó!
És a központi szabályozás nem hülyül bele?
Tudod mire gondolok, pl. idõvel kinyirja a motort, a benzinszámláról nem is beszélve.....
Emlékeim szerint az ilyesmit chipp cserével szokták csinálni...?
    

Tomota 130 2005. október 1. 19:06   Válasz erre: 128
Bizony , bizony!
Egyetértek Kovee-val Ráadásul a gyári végsebesség amit tud a moci 180 körül van. a nagytesó kb 210 körül tud, de hova ez a nagy siettség?
Marhára nem szeretem a temetéseket, ezt légyszi tartsd szem elõtt, ha motorozol! :)
    

Zsifi 129 2005. október 1. 19:06   Válasz erre: 126
Baromi egyszerüen...
Vetesd ki a fojtást a motorodból... Van benne azért nem megy 180-190 fölé...
    

kovee 128 2005. október 1. 17:54  
Ja! Ha 200-al akarsz száguldozni akkor inkább vegyél DL1000-et! Esetleg gyorsaságit! Ezt nem arra találták ki!
Üdv!
    

kovee 127 2005. október 1. 17:53   Válasz erre: 126
Persze!
De ahhoz kell a rajz! Amúgy nem én kalapálnám, hanem gyártatnám a cég egyik beszállítójával. Minnél több, annál ócssóbb. Ja és az is kellene hogy millen anyagból van! Krómozva van-é, vagy valami más technológia.
Üdv!
    

KIRO-650 126 2005. október 1. 16:32  
Szasztok stromos elfogultak !
Sajna ritkán találkozom a pc-mel, de látom szépen gyülekezik a team.
A lemez engem is érdekellne. kovee ha kalapálsz 1-t megnézném. Párszor már koppant a könyököm olyankor szív ritmus zavarom van. Ugyhogy jó lenne valami óccsó megoldás.
Valaki tudja hogy lehetne elérni a 200-s álomhatárt. Persze nem akarnám széthajtani kedvencemet
    

kovee 125 2005. október 1. 13:48  
Az alsó lemez engem is érdekelne, de nem 36eft-ért! Tud valaki olcsóbban? Vagy ha valakinek már van levehetném a méreteit?
Üdv!
    

kovee 124 2005. október 1. 13:46   Válasz erre: 123
Karcos plexire 2 megoldásom is van:
1 CD polírozó paszta-kipróbáltuk jó.
2 Louis bolt, 5 euró a speciális paszta direkt karcos plexikhez!
Üdv!
    

szasa 123 2005. október 1. 11:14   Válasz erre: 122
Nekem még a gyári plexi van, de hülye fejjel mosókefével estem neki mindig, így elég szépen karcos már... :( Úgyhogy ha nem találok vmi szuper anyagot a polírozására, be kell ruházni egy másik plexire.... Én az MRA túraplexit néztem, mert pont a toldat magassága hiányzik ahoz, hogy ne a sisakom tetejére menje a légörvény....

Sza.sa
    

Tomota 122 2005. október 1. 10:06   Válasz erre: 119
köszi! nekem is GIVI túra plexim van, de úgy gondolom, 2-3 évente cserés a dolog , így érdekelne - különben a Suzukinak is van varió (toldalékos) túraplexije - hogyan mûküdik az az elbillenthetõ toldalék?
Különben nekem a GIVI túra plexi kicsit remeg, de nem vészes és éjszaka kicsit visszatükrözi a mûszerfalat.
    

apach 121 2005. október 1. 10:01   Válasz erre: 120
láttam, hogy a motorodon van markolatvédõ, biztos jobb így hidegben. a régebbi motorjainmhoz nem illett stílusban, de hiányzott. az alsó páncél meg biztos jó szolgálatot tesz, ha letérünk az aszfaltról, remélem nekem hamarabb megjön mint ahogy te megveszed. kicsit pipa vagyok emiatt. de sajnos már mind a kettõ ki van fizetve. :-((
    

Tomota 120 2005. október 1. 09:53  
Alsó páncélt én szeretnék venni majd tavasszal!
kiváncsi lennék a tapasztalataidra, mert az ára elég húzós, de lehet hogy megéri. Esztétikailag mindenképpen, úgy gondolom, mert sokkal komolyabban néz ki igy a kedvenc !?
Ja! markolattvédõ Debrecenben meg dögivel van 14eFt-ért.
Bizonyiíthatom, megéri megvenni.
    

Zsifi 119 2005. október 1. 09:50   Válasz erre: 115
Tomota!

A felsõ toldalék az az MRA plexinek van.
A Kappa vagy Givi plexi olyan mint a gyári csak 13-18 cm-el magasabb....
és sokkal olcsóbb is.... meg raktáron van nem rendelgetõs...
    

apach 118 2005. október 1. 09:42   Válasz erre: 117
most markolatvédõt, és alsó páncélt várok.

    

Tomota 117 2005. október 1. 09:35   Válasz erre: 116
Miért, mit rendeltél?
Szöges téli gumit?
    

apach 116 2005. október 1. 09:33   Válasz erre: 115

Hát a suzukinál szerintem a "vedd meg a mocit és fuss" a jelszó. hogy azután még esetleg vennél valami kiegészítõt, vagy tartozékot azért kûzdjél meg.
ha nincs valami a raktáron akkor 3 hétre ígérik, és ha két hónap lesz, hát akkor annyi. (nekem fékolajcsõ volt 1 hónap, és két hónapja várok kifizetett cuccosokra)
ezért leszek kénytelen egész télen motorozni!! :-)))

    

Tomota 115 2005. október 1. 08:55   Válasz erre: 113
Köszi szintén!
Én igazán nem is értem az alkatrész kereskedelem szisztémáját.
Persze lehet hogy az eredeti Suzuki alkatrészek arany ötvözetbõl készölnek ?!
Más: Kinek van a gyáritól eltérõ túra plexije, haszálja e valakia gyári v. hozzá hasonlo túra varió plexit.Az a felsõ toldalék hogyan müködik?

    

Saso 114 2005. szeptember 30. 22:00   Válasz erre: 113
Köszi, már meg is néztem, valóban barátibb az ár!:-)
Saso
    

szasa 113 2005. szeptember 30. 14:11   Válasz erre: 112
Hali!

Üdv a "klubban"! :)

Baráti áron, ha újat akarsz szerintem az SW-Motech van.... itt mag is tudod nézni az árát: http://www.uzletsor.hu/biker-world/

Esetleg az ebay-en lehet még találni, de azok ahogy néztem nem voltak olcsóbbak... :(

Sza.sa
    

Saso 112 2005. szeptember 30. 14:03  
SZIASZTOK!
Örömmel látom, hogy végre alakul valami Stromos "gyülekezés", mert én is folyamatosan néztem a a v-strom.hu-t, de ott nem volt semmi, aztán meg is szünt. Csatlakoznék a társasághoz, mint egy kék DL1000 büszke tulaja. Gyorsan lenne is egy kérdésem: Baráti áron tud vki közép sztendert, mert a gyárinak az ára horror. Vagy esetleg a méreteit a sztendernek.
Üdv!
    

Zsifi 111 2005. szeptember 30. 10:45   Válasz erre: 110
Mindenben!
Jobb a váltója nem kell annyit váltogatni, harapósabb, jobban reagál a gázra...szerintem könnyebb is!
kisebb a plexije is.
Nem rossz de a régi jobb...

    

kovee 110 2005. szeptember 30. 10:37   Válasz erre: 109
Miben jobb a régi az újnál?
    

Zsifi 109 2005. szeptember 30. 10:29   Válasz erre: 108
1 literrel
    

Zsifi 108 2005. szeptember 30. 10:28   Válasz erre: 106
Pedig a régi jobb!!!!!!!!!!!!!!!!
Én tudom. Sõt gyakorlatilag ha mai fejjel kellene döntenem NEM VENNÉK ÚJAT!
egy elõnye van az hogy kevesebbet fogyaszt. DE CSAK LITERREL.
Nem kell hozzá alacsony ülés hanem van ültetõszett ami 4 centivel alacsonyabb.
    

kovee 107 2005. szeptember 30. 10:09   Válasz erre: 106
Hacsak nem maradok egy DL1000-nél ;-)
    

kovee 106 2005. szeptember 30. 10:08   Válasz erre: 102
Olvastam azt a tesztet is, meg a 2003-ast is. A 2001-est kicsit leszólta, míg a 2003-ast dícsérte.
Szerintem az egyik legkirályabb, sikerült ugyanis kipróbálnom egy kör erejéig. Viszont az én 172cm-hez szükség lessz majd a kisebbik ülésre.
Üdv!
    

Apu 105 2005. szeptember 30. 10:07  
Reméltem, hogy ilyen gyorsan fogsz reagálni....

más

nem hívott az ismerõsöd.
    

kovee 104 2005. szeptember 30. 10:05   Válasz erre: 103
Ha én nékem sok pénzem lessz, felülök a ..............VARADERO-mra!
:-))
    

Zsifi 103 2005. szeptember 30. 10:02   Válasz erre: 102
Ezen legalább a trepni nem ér le mindenhol. Ha herlim lenne(nem írom hogy motor) már minden karcos volna rajta alul.

Kovee!

jól mondta Apu nem kell nevet változtatnom.
Tehát már van helyette (egyenlõre mellé) másik ami egy Honda varadero
    

Apu 102 2005. szeptember 30. 09:54  
Már van neki. Dicsekvés nélkül mondhatja, hogy nem kell nevet változtatnia. Ahogy egy most megjelent motortsztben olvasható: enduronak látszó tárgy.

Lássuk be NEKI ez is jó....


    

kovee 101 2005. szeptember 30. 07:59   Válasz erre: 100
Hi!
Láttam eladó a motorod! Lessz helyette másik? Milyen lessz?
Üdv!
    

Zsifi 100 2005. szeptember 29. 18:22   Válasz erre: 98
szépen kicentírozzák, (a már régebben leírt szálelhelyezkedés miatt) és király lesz.
    

kovee 99 2005. szeptember 29. 16:13   Válasz erre: 98
Üdv a csapatban!
    

sulyi 98 2005. szeptember 29. 16:09   Válasz erre: 71
Sziasztok V-Stromosok! Bocsi, hogy csak most kapcsolok, de nekem is a gumicsere volt 2500 km-el ezelõtt és azóta ráz az eleje! A gumi marha jó(Metzeler Tourance), sokkal jobb mint a gyári Bridgestone, de vibrál az eleje. Én veszprémben a NÍVÓ JFF-nél vettem a mocit és cseréltettem le a gumit, már szóltam is nekik, hogy ez a gond. Azt mondták-látszólag ismerõs volt a probléma- vigyem vissza, majd megoldják. A jövõ héten a mustra után majd megírom Nektek az eredményt! Egyébként DL 650-em van.
    

Galad 97 2005. szeptember 27. 22:14  
Sziasztok Stromosok! 25-én Vasárnap, Várpalotán utolért egy 1000-es Vstromomos kollégátok. Aztán együtt nyomultunk Veszprémig, jó tempót mentünk nagyon. Nem láttam elõtte még a srácot, Nívójjff-es matrica volt a mociján szürke felnyitható sisakja van. Esetleg ha fent van itt a körben jelezhetne! Csaphatnánk itt a környéken egy kis felfordulást.
    

Tomota 96 2005. szeptember 27. 20:30   Válasz erre: 95
Hajrá! Én meg hozzá is fogok szólni....
    

hornoti 95 2005. szeptember 27. 20:28   Válasz erre: 91
Kösz a választ, szerintem jó ötlet elindítani egy riasztós topicot, mert akkor csõstûl jönnek majd az ötletek. El is indítom.
    

Tomota 94 2005. szeptember 27. 20:26   Válasz erre: 93
Nagyon helyes ! Így kell, tessenek csak aktivizálódni!
Majd a hosszú téli estéken nézzétek meg hányan leszünk fenn egyszerre, nosztalgiázni.
Különben tényleg van fenn néhány fénykép(nyom...)
ami nem akar megnyílni, valszeg a nem megfelõ formátum miatt, de ezt ne itt reklamáljuk.
    

kovee 93 2005. szeptember 27. 20:20   Válasz erre: 92
Küldtem neki egy meghívást direktbe, hátha benéz! Nézegettem a honlapját, van telszám is, de nem akartam nagyon "nyomulós" lenni. Viszont a kép nem töltõdött be. Hmmm?
Üdv!
    

Tomota 92 2005. szeptember 27. 20:08  
Urak!
Most látom csak , hogy hölgyet is üdözölhetünk sorainkban Judi személyében aki igen férfiasan DL 1000 motoron adja elõ.Sajnos azonban ide még nem tisztelgett be.
Judi , hol vagy?
    

Tomota 91 2005. szeptember 27. 20:03   Válasz erre: 27
hornoti!
Bocs, néhány napig nem voltam fenn és csak most vettem észre a kérdésed. :)
Természetesen válaszolok, de az az érzésem, hogy ezzel egy új témát fogok "provokálni", azaz riasztók hatásfoka a motorokon, vagy inkább használjunk láncot horgonyt, vasmacskát vagy egyébb hasznos segédeszközöket lopás ellen.
A riasztóm rövid leírása:Boxer tip. motorrisztó az alap + kiegészités ultrahangos radar detektor (mozgásérzékelõ állitható érzékenységû) + nagyobb teljesiményû rasztó sziréna
Bekerülési kts. beszerelve számlásan 50.ooo,- Ft.
Müködés. távirányítóval élesítés, tetszés szerinti gyújtás megszakítás vagy nem. opcinálisan védhetõk a dobozos stb.
kb 1,5 m távon belül érzékeli vese alakban a motor körüli mozgást és a kis sziréna a mozgás ideje alatt "veszekszik"
a "támadóval". Ezt úgy kell elképzelni, hogy mozgás észlelése esetés csipogó éles hangot hallat a kis sziréna és az indexeket villogtatja, ha a pasi megáll elhallgat, majd ismételt mozdulat esetén újra jelez.
Ekkor még nem veri fel az egész utcát csak diszréten figyelmezteti a "támadót" ,hogy látlak.Durvább behatás, mozgatás, ütés setén azonban hasonló rekciókat mutat mint a gk. riasztók.
Áramfelvétale igen kicsi, feltöltött aku esetén kb egy hétig üzem képes.
Természetesen vitatható a hatékonysága és a hasznossága, mint már azt fenntebb említettem, de ezt talán érdemes lenne nem a mi, azaz a V-stromosok, viszonylag szükebb érdeklõdésre számottartó oldalán megvitatni, melyre természetesem mindenkor nyitott vagyok.

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22115