Tomota | 190 | 2005. október 6. 20:52 | Válasz erre: 186 |
CZW! Nézd meg ,a 167 -ben már leírtam a megoldást! a tanulópénzt már én kifizettem... :( |
kovee | 189 | 2005. október 6. 19:34 | Válasz erre: 188 |
De jó a memóriád! Sajnos csak holnap lessz a nagy nap! Ucssó vizsga, de csak kedden kapok papírt. Olyan sokan akarnak most õsszel vizsgázni, hogy az oktatóm csak most kapott idõpontot. De még õsszel gurulni fogok ez tuti! Azért köszi hogy gondoltál a dologra, nem leszek hálátlan. Számolhatjuk sörben is! :-))) Üdv! |
szasa | 188 | 2005. október 6. 17:01 | Válasz erre: 21 |
kovee! Láttam nem jösz a Bakonyba.... akkor a CD halasztva? Sza.sa |
kovee | 187 | 2005. október 6. 14:52 | Válasz erre: 186 |
Bocsi elb****m, az a shox-é volt. Új az valóban 10k. De nézzd meg a 162-es hozzászólásoban a hirdetést, az a fószer nekem 11k-ért hoz gyári kézvédõt a 15 helyett! Üdv! |
CZW | 186 | 2005. október 6. 14:35 | Válasz erre: 184 |
mondjuk en most az amargot hivtam, ok 9500 koruli arat mondtak a gyarira, 1-3 het szallitassal. te honnan kaptad az 5-6k-t? |
CZW | 185 | 2005. október 6. 14:34 | Válasz erre: 183 |
~ 10k, csak hogy valaszoljak magamnak... :) tiszta gaz.
|
kovee | 184 | 2005. október 6. 14:27 | Válasz erre: 183 |
Pontosan nem emléxem, de 5-6k kürül mondták a gyárit, 4 körül a nem gyárit. Üdv! |
vlevi | 182 | 2005. október 6. 13:01 | Válasz erre: 160 |
Baszki, én is ugyanezt játszottam el, vagy 2 hónapja. És nekem is volt egy k* csatornafedél a féktávon, de addigra már olyan lassan mentem, hogy én szinte le se értem a földre. De a bukócsõ leért (tette a dolgát rendesen) és a plexi konzolja (bár ezt nem értem hogyan) letört.
|
kovee | 181 | 2005. október 5. 13:56 | Válasz erre: 180 |
De feltûnt, ezek csak utólagos poénok! :-) amúgy ami megtörtént,............ Üdv! |
tungsram | 180 | 2005. október 5. 13:34 | Válasz erre: 179 |
latom nem tunt fel hozzaszolasomban aza csipetnyi ironia amit belecsempesztem... :) _nem_ gondolkodott, reflexbol csinalta. igy csinaltad volna te is. de lehet, hogy te azt tudtad volna csinalni, hogy "Kitt! TURBO FOKOZAT!!" esakkor atrepultel volna a trabant felett :D |
kovee | 179 | 2005. október 5. 09:57 | Válasz erre: 171 |
Ha gondolkodás helyett fékezett volna, akkor lehet hogy kisebbet esik. :-)) |
tungsram | 177 | 2005. október 4. 21:32 | Válasz erre: 176 |
a Google Inc-tol rendeltem a processzort amivel dolgozik, 1024 exabajtos, sajnos ennel jobbat 2047-ig nem gyartanak a nagykozonseg szamara, enis protekcioval szereztem meg. a nasa-nal is korulneztem, de semmi izgalmasat nem talaltam amit meg be lehetne epiteni czw rendszerebe. :)
|
Tomota | 176 | 2005. október 4. 21:21 | Válasz erre: 171 |
Hát igen, értem a problémát! Szereintem Itt már csak az alaplap csere segithet, vagy ha tudod, húz fe az órajelét ! :-))))))) |
CZW | 174 | 2005. október 4. 20:48 | Válasz erre: 172 |
szia nyuszikam, hiaba probalod beallitani itt is, hogy zseni vagyok, telleg. :)
|
tungsram | 171 | 2005. október 4. 20:31 | Válasz erre: 167 |
Tomota: ha valoban azert csuszott ki a motor, mert csatornafedon tortent a fekezes, akkor a kovetkezot filozofaltam ki: czw valoszinuleg differencialszamitast vegzett a trabantos kisorolasat koveto nanoszekundumban, amikoris arra a megoldasra jutott, hogy megiscsak harminc centi mulva fekezni kell, kulonben utkozes kovetkezik be. azonban kihagyta azt a tenyezot, hogy csatornafedo, ezert az egesz levezetest ujrakezdte, a kovetkezo masfel nanoszekundumban ra is lelt a megoldasra, amely szerint mindenkeppen fekezes eszkozolendo a fennmarado tizenhet es fel centi mulva, kulonben utkozes kovetkezik be. pedig sokat hezitalt a Motoros Nagy Almoskonyvben leirtak miatt, hiszen csatornafedon fekezni nem a hosszu elet titka. :DD mi a velemenyed? :) |
CZW | 170 | 2005. október 4. 20:30 | Válasz erre: 167 |
tomota hidd el, magamtol en sem fekezek csatornafedon :) saso: nekem vaszon cuccom volt cycle spirit, nem kordura, viszont en azert vettem ezt mert az ujjaba be van varva egy kesztyure hasonlito cucc, amitol nem tud felcsuszni az ujja. az most jol jott, ha jol latom. bar nem estem sokkal, de azert csusztam vagy 5-6 metert, a dzsekin semmi nem latszik - na jo, a cycle spirit emblema azon a reszen felig leszakadt, meg az alkaron levo szegecs ment tonkre. de ezt mar irtam asszem :) ugyhogy en azt mondom, hogy turahoz cordura tokeletes, palyara, speedhez en biztos bort vennek :) |
hornoti | 169 | 2005. október 4. 20:29 |
Ötletbörze ! Kitaláltam, hogy a zelsõ indekszeket berakom a fejidomba, a fényszórók alá. Van ott két légterelõ nyílás, nyílván dizájn célból. Tud-e valaki ilyen alakú ( 3szög ) irányjelzõt valamilyen más tipusról ? A Hondának 2 is van, a Varaderon és a CBF akárhányon. Csak a hétvégi Varadero túrán nagyon õrizték a motorokat :)) |
kovee | 168 | 2005. október 4. 18:38 |
Egyet értek gerivel azon oknál fogva, hogy túrázásnál a biztonság mellett a hõháztartás, páraelvezetés rendkívül fontos! Ha pályán gyorsulgatsz, akkor álsz meg amikor akarsz, de a sebesség extrémebb hatásként jelenkezik, így a biztonság a top1. Túránál ha befülledsz akkor rosszul érzed magad, fáj mindened, kidörzsölödik a bõröd, bõrgyulladásokat kaphatsz. Én ezért vettem cordura overallt termo bélésse, protektorokkal. Shox-ban volt 55k, bõr erõsítéssel. Nem a legprofibb cucc(pl gore text kb 150-200k), de nekem túrázni tökéletes lessz. Idáig csak tanvezetésen teszteltem, de akkor esõben, melegben, párában, 8C°-ban és 20c°-ban. Idáig szerintem ok, bár még nem estem vele(hálistennek)! Üdv! |
Tomota | 167 | 2005. október 4. 18:37 | Válasz erre: 163 |
Ha jól emléxem már valakinek megírtam egyszer, hogy villamos sinen, csatorna tetõn, vizes felezõvonalon vagy zebrén a csíkos részén fékezni a Motoros Nagy Álmos Könyv szerint, nem a hosszú élet titka. Ami az indexet illeti érdekes kérdés, mert a gyári 11.500,- Ft -ba került a márkánál, de valahol itt láttam egy net cimet, ahol 3.500,-Ft volt, de csak átsó indexek voltak. Na már most, a gumi talapzat az ált.-ban nem rongálódik, csak az a felsõ fekete mûanyag ház, vagy a sárga búra. Ezek pedíg tökre egyformák. Innen már csak egy kis kézügyesség kérdése és spóroltál 8.000,- Ft ot. |
geri | 166 | 2005. október 4. 18:26 |
Hi! Van bõrrucim (Spidi 2 részes) és cordura szerkóm is (Bering). Egy DL1000-el járok és a tapasztalataim a következõk: -A bõrruci a legjobb. Nagyon komoly biztonság érzetet ad és nem is hamisan. Bár én még szerencsére nem pereceltem vele, de láttam olyan bõröket amivel már estek. Olyat is, ami 250Km/h esést bírt ki. Csak ott voltak rajta kis szakadások, ahol a protektorok vannak. Viszont a kényelme össze sem hasonlítható a cordura cuccal. Az olyan, mintha semmi semmi sem lenne rajtam, de mégis tudom, hogy megtettem mindent a biztonságom érdekében. (ezen kívûl szerintem a V-stromra is ez illik) Összegezve: Ha csak túrázni megyünk, vagy a városban mókázunk, akkor mindíg a cordurát veszem fel. Ha pedig kimegyünk a pályára egy õrült menetre, akkor csak is a bõr jöhet szóba. Aki pedig nem engedheti meg magának, hogy mindkettõ legyen, annak én a cordura-t ajánlom, mert azt sokkal jobban ki fogja tudni használni. (természetesen a V-stromra értve, hiszen ez v-stromos topic) |
l11 | 165 | 2005. október 4. 18:11 | Válasz erre: 164 |
Szerintem biztonságra a bõr, kényelemre, idõjárás ellen a cordura (nem szigetel jobban, de könnyebb bélést rakni bele, ill. igény esetén szellõzik). Mindezt úgy mondom, hogy bõrruhám még nem volt, de vitaindítónak jó lesz :) Üdv L |
Saso | 164 | 2005. október 4. 17:58 |
CZW! Jobbulást kívánok!Remélem a rendõr a nyanyát hozta ki hibásnak.Egyébként ha már így egy ilyen szerencsétlen eset kapcsán felmerült, ki miben rója az utakat? Bõr vagy cordura kabát a jobb? Sok helyen olvastam ezt-azt, de sehol sem találkoztam olyannal, akinek mindkettõvel lett volna tapasztalata. |
CZW | 163 | 2005. október 4. 12:22 | Válasz erre: 161 |
soxor volt mar ilyenem, szerintem most egy csatornafedo lehetett a hunyo, ha a csuszasnyomokbol jol lattam... az index mennyi volt? |
kovee | 162 | 2005. október 4. 12:10 |
Találtam egy kereskedõt, 15000ft helyett 11500 a komplett gyári kézvédõ(dl650-re)! http://www.sportmotor.hu/apro.phtml?c=vwq&id=1005 Más márkákhoz is van cucc! Igaz debreceni Üdv! |
Tomota | 161 | 2005. október 4. 11:37 | Válasz erre: 160 |
Hát persze, mert közben észre sem vetted, hogy félre rántottad a kormányt - ez persze reflex - így a kerék már nem egyensem futott,( feltehetõen még blokkolt is ) hanem oldalt csúszott.Ezt a szitut még a nagyok sem tudják kivédeni. Ha vigasztal kb 2 hónapja én is bemutattam hasoló mutatványt - erdmény hasonló - néni festegetés és index rendelés. Persze, közben én is tettem az illetõ hölgynek javaslatot, hogy hogyan tudná nemi életét kb. két talicska pirossegû apró majommal szinesíteni. |
CZW | 160 | 2005. október 4. 11:10 | Válasz erre: 159 |
en siman mentem a sajat savomban kozepen a krisztinan, amikor index ki, es mar jott is a trabant. behuztam a feket, de a motor valami furcsa okbol egyszer csak eldolt (mondjuk azt hallottam tobb helyrol, hogy az elso villa nem a legjobb a vstromokban), es onnan mar csak csusztunk. nekem a kabatomon gyakorlatilag ket szegecs serult meg, meg a csuklon levo cippzar olvad meg egy kicsit. a motoron meg mar tudjatok a seruleseket :) hivtunk rendort, mert nem tudtunk megegyezni, de szerintem egyertelmu volt: en egyenesen haladtam, o meg savot valtott, igy nem adott elsobbseget (ilyen esetben meg hirtelen fekezesre sem kenyszerithet ugye...). a baj, hogy ez most egy jo 6-7 honapos ugy lesz, meg jo, hogy a szezon vegen tortent :) |
Apu | 159 | 2005. október 4. 09:59 |
Szia CZW Örülök, hogy megúsztad!!!!! Csak tanulság képpen: Hogy történt? Ki volt a hunyó? |
CZW | 158 | 2005. október 4. 09:20 | Válasz erre: 157 |
tegnap megroggeneztek, nincs tores (hala a protektornak), csak kapott egy nagy utest. fel kell kotni, es jol van. kicsit merev, ha mozgatom faj, de haza tudtam hozni a motort :)
|
CZW | 156 | 2005. október 4. 08:51 | Válasz erre: 154 |
apach, koszi a felajanlast, budafok kozel van, es fekete is kell. a serules a bukocso, a fekpedal, es kicsit a kormanyveg/kezifek vege. meg persze az idom. ugyhogy ha kicsit mulik a fajas a vallambol, megkereslek :) |
Tomota | 155 | 2005. október 4. 08:21 | Válasz erre: 153 |
Gratulálok a "túlélõ gykorlatoz"! Akkor most "megkeresztelted" a motorod? Ne nagyon bosszantson a dolog, ezen mindenki átesett már - vagy fog- ! A túlélés a lényeg. A láb fájás viszont nem jó jel, az még egy darabib fog is fájni.Én tavasszal 3vagy 4 bordámat zúztam meg, néha még most is érzem. Gyerekek! Az öltözet nagyon fontos, nekünk az, ami az autósoknak a kocsi karosszériája. Vigyázzatok Magatokra! |
apach | 154 | 2005. október 4. 08:06 | Válasz erre: 153 |
bár nem tudom, hogy történt, de ha tanyáztál, gondolom lekarcoltad a bukócsövet, és a kormányvéget is. a karcokat javítsd le minnél elõbb, mert ebben a párás reggeli idõben, hamar megindul a rozsda. én a mult héten ecseteltem ezeket a részeket és van bõven maradék fekete festékem, meg ami kell, ha gondolod segítek a lepepecselésben, ehez már csak az kell, hogy fekete festék kelljen és Budafok közel legyen neked üdv. |
CZW | 153 | 2005. október 3. 23:11 |
csak megemlitenem, hogy shoei rulez 4eva, meg protektoros dzseki szinten :) ja, es a bukocsore ne sajnaljatok a penzt, nekem is csak az indexem ment le, meg a fejidom karcolodott szanaszet (viszont nem tort). ma delutan 18:40. tuleltem :) viszont most megyek, mert kvara faj a vallam, meg a karcolasok a fejidomon, mas gond nem nagyon lett :P |
kovee | 152 | 2005. október 3. 16:46 | Válasz erre: 151 |
Nem rossz, de most vettem elsõ + hátsó emelõt. Viszont az a fránya alsólemez rajzát sehol sem találom! Pedig már az anyagát is kinéztem. Chor acélból csinálnám, tökjól nézne ki! Üdv! |
geri | 151 | 2005. október 3. 15:45 |
Akinek van rá embere, az innen lekoppinthatja a középsztender legyártásáshoz szükséges adatokat. Én vevõ lennék egyre ha kész. http://vstrom.info/cgi-bin/moin.cgi/Where_can_I_find_a_copy_of_the_Zuke_centerstand_installation_drawing%3f |
Tomota | 150 | 2005. október 3. 00:07 | Válasz erre: 148 |
OK. meghajlok a tudomány elõtt! Tudom,hogy gps is igen pontos, csak hát nem mindenkinek van, ezért írtam ezt az ösrégi, de mindenki számára elvégezhetõ tesztet. |
tungsram | 149 | 2005. október 2. 22:39 | Válasz erre: 147 |
nem szoltam, mert epp shaolin meditacioval probaltam azt a merhetetlen szelzajt kizarni az agyambol. deazert neha elorekacsintottam, es minden alkalommal fogadalmat tettem hogy nem cselekszek tobbet ilyet :D
|
CZW | 148 | 2005. október 2. 21:39 | Válasz erre: 142 |
Tomota, en megibzom a gprs-ben, sokkal pontosabb, mint egy stopper lesz valaha :) |
CZW | 147 | 2005. október 2. 21:38 | Válasz erre: 144 |
tudom, hogy igy van, csak nekem soknak tunt a majd 8%. automon 4-6% kornyeki (nagyobb sebessegnel persze egyre nagyobb az elteres). ez amugy az orak kialakitasabol is fugg, mert egy - plane analog - muszernel meg kell hatarozni a meresi tartomanyt, es ott csinaljak megfeleloen pontosra. ha analog volt/amper merot hasznaltok, azok mindig az utolso harmadban hozzak az igenyelt pontossagot. tunsgram: te meg nem szoltal egy szot sem a 159-nel sem, akkor meg miert hisztizel? :))) |
tungsram | 146 | 2005. október 2. 21:25 | Válasz erre: 142 |
120 folott nem vallalom. best wishes, az utas. :))) |
Tomota | 145 | 2005. október 2. 20:11 |
Huh! Akkor most már megnyugodhatunk! :-)))) ti.: a km számlálók miatt. Különben logikus amit írtál, csak valahogy nem igazán propagálják, de igaz lehet ! |
kovee | 144 | 2005. október 2. 15:44 | Válasz erre: 142 |
Tomota! Az összes motoron ugyanígy van! A km számlálók viszont pontosak! Üdv! |
kovee | 143 | 2005. október 2. 15:41 | Válasz erre: 140 |
Hali! Tapasztalatom szerint minden óra csal. Azonban a gyártási követelményekeben le van rögzítve, hogy az eltérés mértéke max 10% lehet és csak felsõ irányban(többet mutasson mint amennyivel mész). Ez a közlekedéssel(gumiméret-váltás, sebességtartás) és a trafipaxokkal kapcsolatos. Ha az eltérés több mint 10%, akkor az órát leht javíttatni. Eygébként én is meg szoktam nézni az eltéréseket, egy Fáma III-as trafipaxos rendõrkartársat szoktam megkérni hogy segítsen. Ellenõrzöm 30,50,80-nál, utóbbit külterületen. Hozza azt amit te mondtál! Üdv! |
Tomota | 142 | 2005. október 2. 08:32 | Válasz erre: 140 |
CZW! Recept erre: Végy egy stopperes órát, megy egy utast aki majd mérni fog. Lehetõleg autópályán egyenes szekaszon ellenõrizd le az órádat. kezd stabil 60 km/ h -val mint tudjuk 1 km megtáteléhez kereken 1 perc szükséges. Végezd el ugyan ezt. 80, 100, 120-nál stb, és még az eltérés dinamikáját is meg tudod rajzolni , mer cseppet sem biztos, hogy lineálisan csal.Természetesen a gps-el is összevetheted. Eredményrõl légyszi számolj be, mert eddíg én megbíztam az órában. Ja ! a gumi méretet is ellenõrizd le mert értelemszerûen az órák a gyári méretre vannak kalibrálva. |
Tomota | 141 | 2005. október 2. 08:22 | Válasz erre: 138 |
KIRO-650 ! Ne kiabálj! :) Nem akarlak én semmiben sem korlátozni, csupán aggódtam. Ritkítanak bennünket az autósok rendesen, nem kell ebbe önerõbõl is még besegíteni. Csupán arra próbáltuk a figyelmedet felhívni, kovee szaktársal karöltve, hogy a DL 650-t , nem erre a szebességre tervezték. Ahoz túl magas , igy enneél a seb.-nél már instabil és aerodinamikailag sem a legmegfelelõbb. A fékek kérdésében pedíg nem foglalnék állást mert abban a sebességtartományban amelyre tervezték és használom, hibátlan . Gondolom 200 körül azonban nem ártana ABS a fékekre mert 200- nál már nem ott áll meg az ember ahol akar, hanem ahol sikerül. Kovee szakinak azonban abban igaza van, hogy a +lóerõ mindíg jól jöhet, pláne elõzésnél szarosabb helyzezekben. Végezetül kivánok mindenkinek kellemes száguldozást ! "Ahogy tanult kollegám mondotta volt: Mindenki úgy és annyiszor száguldozzon el a trafipax elõtt ahogy anyagi helyzete és jogosítványai száma engedi." |
CZW | 140 | 2005. október 1. 23:30 |
mondjuk kivancsi lennek, hogy masnal milyen az ora, de nekem kb 8%-ot csal. legalabbis a gps szerint. 180-as oraallasnal gps 165-ot mutat sebessegben. mas meg nem nezte? |
KIRO-650 | 139 | 2005. október 1. 23:19 |
Van még rajtam kívül valaki aki élvezi amikor leér a csizmája kanyarba.
|
KIRO-650 | 138 | 2005. október 1. 23:14 |
Tomota! NEM AKAROK ÉN IDIÓTA MÓDON SZÁGULDOZNI, DE JOBBAN ÉREZNÉM MAGAM. NEKEM NEMONDJA SENKI HOGY NÉHA NEM NYELEZI MEG A GÉPET. ISMERÕS UTAKON AHOL TUDOM MIRE SZÁMÍTHATOK KIHASZNÁLOM A LEHETÕSÉGEKET. |
kovee | 137 | 2005. október 1. 20:18 | Válasz erre: 135 |
Tomota! megkérdezem 7fõn a szervízt hogy ha kiszedik akkor mi van, mert ha semmi gáz akkor én is kivetetem. Na nem a végsebesség hanem a jobb gyorsulás miatt(nyomaték). Üdv! |
kovee | 136 | 2005. október 1. 20:16 | Válasz erre: 134 |
Kösz zsifi, ha nem megy másként akkor csörgök(günk). Azért még teszek kísérletet a rajz megszerzésére, vagy leméretezésre, mert max 15000-bõl kijönne a gyártás krómozással együtt. Igaz ez csak elõkalkuláció volt. Üdv! |
Tomota | 135 | 2005. október 1. 19:38 | Válasz erre: 133 |
kÖSZI , ma megint tanúltam valamit. Aszem a garanciális idõ letelte után majd gondolkozom a dolgon, de addíg tuti, hogy garivesztés ha kiderül. |
Zsifi | 134 | 2005. október 1. 19:36 |
Ja és most nézem hogy nálam is (Moto-Cafe) van "kartervédõ" SW-Motech Aluminium és 42,000,- a listaára. Akinek kell annak tudok hozni 37,000,-ért... |
Zsifi | 133 | 2005. október 1. 19:33 | Válasz erre: 131 |
Nem a vezérlés van fojtva hanem a végsebesség (fordulat)De a szervízben kiszedik pár ezer forintért. Akkor eléri a 200-at sõt túl is megy (óra szerint) Semmi baja nem lesz... úgysem mész állandó nyélgázon... Meg a fordszám tiltás megmarad... |
Tomota | 132 | 2005. október 1. 19:25 | Válasz erre: 127 |
Az eredeti Suzuki két féle kivitelben van 1/ fekete - vélhetõen müanyag pórszórásos ejárás asszem rilzánozásnak hivják 2/ ezüsz színü- gondolom krómozott. 60. eFt a kereskedõnél... !, de Suzuki bukócsõ felfogatásához passzol a felfogatása...... www. spare.suzuki.hu - megcsodálható |
Tomota | 131 | 2005. október 1. 19:10 | Válasz erre: 129 |
varaderó! És a központi szabályozás nem hülyül bele? Tudod mire gondolok, pl. idõvel kinyirja a motort, a benzinszámláról nem is beszélve..... Emlékeim szerint az ilyesmit chipp cserével szokták csinálni...? |
Tomota | 130 | 2005. október 1. 19:06 | Válasz erre: 128 |
Bizony , bizony! Egyetértek Kovee-val Ráadásul a gyári végsebesség amit tud a moci 180 körül van. a nagytesó kb 210 körül tud, de hova ez a nagy siettség? Marhára nem szeretem a temetéseket, ezt légyszi tartsd szem elõtt, ha motorozol! :) |
Zsifi | 129 | 2005. október 1. 19:06 | Válasz erre: 126 |
Baromi egyszerüen... Vetesd ki a fojtást a motorodból... Van benne azért nem megy 180-190 fölé... |
kovee | 128 | 2005. október 1. 17:54 |
Ja! Ha 200-al akarsz száguldozni akkor inkább vegyél DL1000-et! Esetleg gyorsaságit! Ezt nem arra találták ki! Üdv! |
kovee | 127 | 2005. október 1. 17:53 | Válasz erre: 126 |
Persze! De ahhoz kell a rajz! Amúgy nem én kalapálnám, hanem gyártatnám a cég egyik beszállítójával. Minnél több, annál ócssóbb. Ja és az is kellene hogy millen anyagból van! Krómozva van-é, vagy valami más technológia. Üdv! |
KIRO-650 | 126 | 2005. október 1. 16:32 |
Szasztok stromos elfogultak ! Sajna ritkán találkozom a pc-mel, de látom szépen gyülekezik a team. A lemez engem is érdekellne. kovee ha kalapálsz 1-t megnézném. Párszor már koppant a könyököm olyankor szív ritmus zavarom van. Ugyhogy jó lenne valami óccsó megoldás. Valaki tudja hogy lehetne elérni a 200-s álomhatárt. Persze nem akarnám széthajtani kedvencemet |
kovee | 125 | 2005. október 1. 13:48 |
Az alsó lemez engem is érdekelne, de nem 36eft-ért! Tud valaki olcsóbban? Vagy ha valakinek már van levehetném a méreteit? Üdv! |
kovee | 124 | 2005. október 1. 13:46 | Válasz erre: 123 |
Karcos plexire 2 megoldásom is van: 1 CD polírozó paszta-kipróbáltuk jó. 2 Louis bolt, 5 euró a speciális paszta direkt karcos plexikhez! Üdv! |
szasa | 123 | 2005. október 1. 11:14 | Válasz erre: 122 |
Nekem még a gyári plexi van, de hülye fejjel mosókefével estem neki mindig, így elég szépen karcos már... :( Úgyhogy ha nem találok vmi szuper anyagot a polírozására, be kell ruházni egy másik plexire.... Én az MRA túraplexit néztem, mert pont a toldat magassága hiányzik ahoz, hogy ne a sisakom tetejére menje a légörvény.... Sza.sa |
Tomota | 122 | 2005. október 1. 10:06 | Válasz erre: 119 |
köszi! nekem is GIVI túra plexim van, de úgy gondolom, 2-3 évente cserés a dolog , így érdekelne - különben a Suzukinak is van varió (toldalékos) túraplexije - hogyan mûküdik az az elbillenthetõ toldalék? Különben nekem a GIVI túra plexi kicsit remeg, de nem vészes és éjszaka kicsit visszatükrözi a mûszerfalat. |
apach | 121 | 2005. október 1. 10:01 | Válasz erre: 120 |
láttam, hogy a motorodon van markolatvédõ, biztos jobb így hidegben. a régebbi motorjainmhoz nem illett stílusban, de hiányzott. az alsó páncél meg biztos jó szolgálatot tesz, ha letérünk az aszfaltról, remélem nekem hamarabb megjön mint ahogy te megveszed. kicsit pipa vagyok emiatt. de sajnos már mind a kettõ ki van fizetve. :-((
|
Tomota | 120 | 2005. október 1. 09:53 |
Alsó páncélt én szeretnék venni majd tavasszal! kiváncsi lennék a tapasztalataidra, mert az ára elég húzós, de lehet hogy megéri. Esztétikailag mindenképpen, úgy gondolom, mert sokkal komolyabban néz ki igy a kedvenc !? Ja! markolattvédõ Debrecenben meg dögivel van 14eFt-ért. Bizonyiíthatom, megéri megvenni. |
Zsifi | 119 | 2005. október 1. 09:50 | Válasz erre: 115 |
Tomota! A felsõ toldalék az az MRA plexinek van. A Kappa vagy Givi plexi olyan mint a gyári csak 13-18 cm-el magasabb.... és sokkal olcsóbb is.... meg raktáron van nem rendelgetõs... |
apach | 116 | 2005. október 1. 09:33 | Válasz erre: 115 |
Hát a suzukinál szerintem a "vedd meg a mocit és fuss" a jelszó. hogy azután még esetleg vennél valami kiegészítõt, vagy tartozékot azért kûzdjél meg. ha nincs valami a raktáron akkor 3 hétre ígérik, és ha két hónap lesz, hát akkor annyi. (nekem fékolajcsõ volt 1 hónap, és két hónapja várok kifizetett cuccosokra) ezért leszek kénytelen egész télen motorozni!! :-))) |
Tomota | 115 | 2005. október 1. 08:55 | Válasz erre: 113 |
Köszi szintén! Én igazán nem is értem az alkatrész kereskedelem szisztémáját. Persze lehet hogy az eredeti Suzuki alkatrészek arany ötvözetbõl készölnek ?! Más: Kinek van a gyáritól eltérõ túra plexije, haszálja e valakia gyári v. hozzá hasonlo túra varió plexit.Az a felsõ toldalék hogyan müködik? |
Saso | 114 | 2005. szeptember 30. 22:00 | Válasz erre: 113 |
Köszi, már meg is néztem, valóban barátibb az ár!:-) Saso |
szasa | 113 | 2005. szeptember 30. 14:11 | Válasz erre: 112 |
Hali! Üdv a "klubban"! :) Baráti áron, ha újat akarsz szerintem az SW-Motech van.... itt mag is tudod nézni az árát: http://www.uzletsor.hu/biker-world/ Esetleg az ebay-en lehet még találni, de azok ahogy néztem nem voltak olcsóbbak... :( Sza.sa |
Saso | 112 | 2005. szeptember 30. 14:03 |
SZIASZTOK! Örömmel látom, hogy végre alakul valami Stromos "gyülekezés", mert én is folyamatosan néztem a a v-strom.hu-t, de ott nem volt semmi, aztán meg is szünt. Csatlakoznék a társasághoz, mint egy kék DL1000 büszke tulaja. Gyorsan lenne is egy kérdésem: Baráti áron tud vki közép sztendert, mert a gyárinak az ára horror. Vagy esetleg a méreteit a sztendernek. Üdv! |
Zsifi | 111 | 2005. szeptember 30. 10:45 | Válasz erre: 110 |
Mindenben! Jobb a váltója nem kell annyit váltogatni, harapósabb, jobban reagál a gázra...szerintem könnyebb is! kisebb a plexije is. Nem rossz de a régi jobb... |
Zsifi | 108 | 2005. szeptember 30. 10:28 | Válasz erre: 106 |
Pedig a régi jobb!!!!!!!!!!!!!!!! Én tudom. Sõt gyakorlatilag ha mai fejjel kellene döntenem NEM VENNÉK ÚJAT! egy elõnye van az hogy kevesebbet fogyaszt. DE CSAK LITERREL. Nem kell hozzá alacsony ülés hanem van ültetõszett ami 4 centivel alacsonyabb. |
kovee | 106 | 2005. szeptember 30. 10:08 | Válasz erre: 102 |
Olvastam azt a tesztet is, meg a 2003-ast is. A 2001-est kicsit leszólta, míg a 2003-ast dícsérte. Szerintem az egyik legkirályabb, sikerült ugyanis kipróbálnom egy kör erejéig. Viszont az én 172cm-hez szükség lessz majd a kisebbik ülésre. Üdv! |
Apu | 105 | 2005. szeptember 30. 10:07 |
Reméltem, hogy ilyen gyorsan fogsz reagálni.... más nem hívott az ismerõsöd. |
kovee | 104 | 2005. szeptember 30. 10:05 | Válasz erre: 103 |
Ha én nékem sok pénzem lessz, felülök a ..............VARADERO-mra! :-)) |
Zsifi | 103 | 2005. szeptember 30. 10:02 | Válasz erre: 102 |
Ezen legalább a trepni nem ér le mindenhol. Ha herlim lenne(nem írom hogy motor) már minden karcos volna rajta alul. Kovee! jól mondta Apu nem kell nevet változtatnom. Tehát már van helyette (egyenlõre mellé) másik ami egy Honda varadero |
Apu | 102 | 2005. szeptember 30. 09:54 |
Már van neki. Dicsekvés nélkül mondhatja, hogy nem kell nevet változtatnia. Ahogy egy most megjelent motortsztben olvasható: enduronak látszó tárgy. Lássuk be NEKI ez is jó.... |
kovee | 101 | 2005. szeptember 30. 07:59 | Válasz erre: 100 |
Hi! Láttam eladó a motorod! Lessz helyette másik? Milyen lessz? Üdv! |
Zsifi | 100 | 2005. szeptember 29. 18:22 | Válasz erre: 98 |
szépen kicentírozzák, (a már régebben leírt szálelhelyezkedés miatt) és király lesz.
|
sulyi | 98 | 2005. szeptember 29. 16:09 | Válasz erre: 71 |
Sziasztok V-Stromosok! Bocsi, hogy csak most kapcsolok, de nekem is a gumicsere volt 2500 km-el ezelõtt és azóta ráz az eleje! A gumi marha jó(Metzeler Tourance), sokkal jobb mint a gyári Bridgestone, de vibrál az eleje. Én veszprémben a NÍVÓ JFF-nél vettem a mocit és cseréltettem le a gumit, már szóltam is nekik, hogy ez a gond. Azt mondták-látszólag ismerõs volt a probléma- vigyem vissza, majd megoldják. A jövõ héten a mustra után majd megírom Nektek az eredményt! Egyébként DL 650-em van.
|
Galad | 97 | 2005. szeptember 27. 22:14 |
Sziasztok Stromosok! 25-én Vasárnap, Várpalotán utolért egy 1000-es Vstromomos kollégátok. Aztán együtt nyomultunk Veszprémig, jó tempót mentünk nagyon. Nem láttam elõtte még a srácot, Nívójjff-es matrica volt a mociján szürke felnyitható sisakja van. Esetleg ha fent van itt a körben jelezhetne! Csaphatnánk itt a környéken egy kis felfordulást.
|
hornoti | 95 | 2005. szeptember 27. 20:28 | Válasz erre: 91 |
Kösz a választ, szerintem jó ötlet elindítani egy riasztós topicot, mert akkor csõstûl jönnek majd az ötletek. El is indítom.
|
Tomota | 94 | 2005. szeptember 27. 20:26 | Válasz erre: 93 |
Nagyon helyes ! Így kell, tessenek csak aktivizálódni! Majd a hosszú téli estéken nézzétek meg hányan leszünk fenn egyszerre, nosztalgiázni. Különben tényleg van fenn néhány fénykép(nyom...) ami nem akar megnyílni, valszeg a nem megfelõ formátum miatt, de ezt ne itt reklamáljuk. |
kovee | 93 | 2005. szeptember 27. 20:20 | Válasz erre: 92 |
Küldtem neki egy meghívást direktbe, hátha benéz! Nézegettem a honlapját, van telszám is, de nem akartam nagyon "nyomulós" lenni. Viszont a kép nem töltõdött be. Hmmm? Üdv! |
Tomota | 92 | 2005. szeptember 27. 20:08 |
Urak! Most látom csak , hogy hölgyet is üdözölhetünk sorainkban Judi személyében aki igen férfiasan DL 1000 motoron adja elõ.Sajnos azonban ide még nem tisztelgett be. Judi , hol vagy? |
Tomota | 91 | 2005. szeptember 27. 20:03 | Válasz erre: 27 |
hornoti! Bocs, néhány napig nem voltam fenn és csak most vettem észre a kérdésed. :) Természetesen válaszolok, de az az érzésem, hogy ezzel egy új témát fogok "provokálni", azaz riasztók hatásfoka a motorokon, vagy inkább használjunk láncot horgonyt, vasmacskát vagy egyébb hasznos segédeszközöket lopás ellen. A riasztóm rövid leírása:Boxer tip. motorrisztó az alap + kiegészités ultrahangos radar detektor (mozgásérzékelõ állitható érzékenységû) + nagyobb teljesiményû rasztó sziréna Bekerülési kts. beszerelve számlásan 50.ooo,- Ft. Müködés. távirányítóval élesítés, tetszés szerinti gyújtás megszakítás vagy nem. opcinálisan védhetõk a dobozos stb. kb 1,5 m távon belül érzékeli vese alakban a motor körüli mozgást és a kis sziréna a mozgás ideje alatt "veszekszik" a "támadóval". Ezt úgy kell elképzelni, hogy mozgás észlelése esetés csipogó éles hangot hallat a kis sziréna és az indexeket villogtatja, ha a pasi megáll elhallgat, majd ismételt mozdulat esetén újra jelez. Ekkor még nem veri fel az egész utcát csak diszréten figyelmezteti a "támadót" ,hogy látlak.Durvább behatás, mozgatás, ütés setén azonban hasonló rekciókat mutat mint a gk. riasztók. Áramfelvétale igen kicsi, feltöltött aku esetén kb egy hétig üzem képes. Természetesen vitatható a hatékonysága és a hasznossága, mint már azt fenntebb említettem, de ezt talán érdemes lenne nem a mi, azaz a V-stromosok, viszonylag szükebb érdeklõdésre számottartó oldalán megvitatni, melyre természetesem mindenkor nyitott vagyok. |