CZW | 390 | 2005. november 7. 19:09 |
valaki mondta, hogy kozep emelot lehetett venni gyorben 10k-ert. valaki elmondana, hogy hol lehetett azt kapni?
|
daty | 389 | 2005. november 7. 17:00 | Válasz erre: 387 |
Nem úgy értem a cserét! Úgy, hogy ha esetleg szétmegy, összehorpad, stb... akkor még az a 10 000 Ft nem olyan sok a cseréjéért, mint a bolti 40 000 Ft-osért! Daty |
kovee | 388 | 2005. november 7. 16:49 | Válasz erre: 386 |
Ja mármint alu-t savállóra? Nekem még alu sincs, úgyhogy bizti. Üdv! |
kovee | 387 | 2005. november 7. 16:46 | Válasz erre: 386 |
Mármint milyen csere? Ha kész a rajz, azt ingyen odaadom bárkinek! Üdv! |
daty | 386 | 2005. november 7. 16:43 |
Hali Kovee! Tényleg kár, hogy messze lakunk! De rá se fütty, mert van posta. Mellesleg szerintem 10 000 Ft-ból kijön a páncél! Annyit meg megér egy csere nem? Daty |
kovee | 385 | 2005. november 7. 10:52 |
Na jó reggelt mindenkinek!!!! Finekur! Ó ba***a meg! A bukócsõ tényleg nem passzol. Viszont az én KAPPA tartóm jó mindegyikre! Amúgy a tartóvascserét is meg lehet úszni 15-20k körül! A kipuf viszont tényleg egyedi. Ha eladó lessz írj! Szasa! Licitálunk a finsterre? :-))) Apach! Igen készítek kartervédõt, de szerintem az CHOR lemezbõl lessz. Még a rajzot nem sikerült megcsinálnom, de amint a kezem közé akad 1 darab már késsz is. Daty! Kár hogy olyan messze laksz tõlem(gyõr). Gondoltam én is a saválló acélokra. Viszont azt meg kell gondolni hogy meg ér-e annyit. Ugyanis alapvetõen a védõlemez feladata a védelem, ha gyûrõdik akkor kuka és csere. Amúgy perforáltnak kell lennie az olajhûtõ miatt!! Üdv! |
apach | 384 | 2005. november 6. 22:44 | Válasz erre: 383 |
nem lehet zárt mert megfõnek a mögötte cuccok, ez így gyári, nem csináltam vele semmit, de lenne ötletem ;-)
|
daty | 383 | 2005. november 6. 22:33 |
Hát, nem igazán látszik, de el tudom képzelni! Ez a sok lyuk, minta a levegõhûtés miatt van rajta? Zárt nem lett volna célszerûbb, jobb? Ja, ezt ti csináltátok? Daty |
apach | 382 | 2005. november 6. 22:21 | Válasz erre: 379 |
talán látszik a képeken, egy fekete laposvasból hajlított adapter, amit az elsõ lábtartók, a fékkar, és a váltókar leszerelése után az azokat felfogó hosszú csavar méghoszabbar cserélésével fogattunk fel. az elülsõ rögzítés nem pontosan követi a gyári elõírást, de szerintem így a leg praktikusabb. (meg az összes gyári szerelési segédlet egy nagy fosch!!!!) én azt tervezem, hogy fújok rá "zebracsíkos" mintát. |
daty | 381 | 2005. november 6. 22:10 |
Nem sima ezüst! Olyan mint régebben a kalapácslakk színe volt! Olyan kicsit kékeszöld, metálban. Szóval jó pocsék! Daty |
szasa | 380 | 2005. november 6. 21:59 |
Láttátok már, hogy lesz egy új szín a K6-os modellnél? Vagy volt már ilyen? Mert én nem sima ezüstnek látom... Sza.sa |
daty | 379 | 2005. november 6. 21:57 | Válasz erre: 378 |
No megint én! Köszi a képeket, gratula a motorodhoz! Én is feketét akartam, de már sehol nem volt, ezüstöt is csak Debrecenben találtam. Az elsõ felfoigatás oks, az látszik. Hátul is fel van valahová fogatva?, Daty |
daty | 378 | 2005. november 6. 21:51 |
Szia Apach! Van egy közeli ismerõsöm, aki profi savállóban. Dobokat csinál, mindenfélét eredeti után Profi Ha segítenéla mintával, bizti hogy sporttársi áron csinnálna jobbat mint agyáriak! Daty |
apach | 377 | 2005. november 6. 21:37 | Válasz erre: 375 |
elõször is SANYI!!! MENNY ALUDNI!!! persze, hogy késõ õsszel!!! ...NNNa!! daty! az alsó páncélom gyári, de olyan primitív, hogy szerintem kis jó indulattal, másolható, ehez mintának itt az enyém. úgytudom, hogy kovee barátunk akar egyet készíteni, szívesen segítek, sztem nem nagy ügy. kb 2-es alu lemezbõl, 3 részbõl hegesztett a darab és szerintem szebbet is lehetne csinyáni. viszont praktikus annak, aki nem csak az átlagos "aszfalt túrákon akar részt venni, hanem olykor elhagyná a jobb utakat. egyenlõre ennyi, ha minden igaz átkûûttem a fotókat, a továbbiakban is term állok rendelkezésedre, üdv!!! |
nagyHoHo | 376 | 2005. november 6. 21:25 | Válasz erre: 374 |
Késõ tavasszal...persze...csirió...:)))...Majd késõ tavasszal is ! Ha szabad kérnem...
|
daty | 375 | 2005. november 6. 21:09 |
Hali Apach!! Hát, csak irigyelni tudlak!! A régi moccom már beadva a szalonba, az új meg csak 3 hét múlva lesz meg, addigra meg az idõ bizti, hogy nagyon rossz lesz. Ilyen az én szerencsém!:-(( Várom amit ígértél! mellesleg te csináltad? Ha igen, mennyiért csinálsz másnak?? Daty |
apach | 374 | 2005. november 6. 20:48 | Válasz erre: 367 |
szasz daty! ne haragudj, sajnálom, hogy magányosan telt a napod! :-))) délelõtt 10-tõl este 6-ig egy túrát nyomtunk, tudod, ez olyan mint a kapuzárási pánik, késõ tavasszal próbálunk minden istenadta percet a mocin tölteni! :-))) holnap elküldöm amit ígértem. üdv!! |
daty | 373 | 2005. november 6. 20:31 |
Köszi mindenkinek a felvilágosítást! Na akkor várok!:-) Remélem majd kapok válaszokat is a kérdéseimre!:-) Pl mint a hajókürttel kapcspolatban feltett kérdésemre!:-) Na az elég gyorsan jött!:-) Utólag is köszi! Daty |
csango | 372 | 2005. november 6. 19:31 |
Daty! Az elõttem szólóknak igazuk van, a legtöbb beírás hétköznap késõ este - éjszaka érkezik. Én is örültem volna egy kissé élénkebb mai forgalomnak, mert ügyeletes vagyok és sokat ültem a gépelõtt. |
Zsifi | 371 | 2005. november 6. 19:24 | Válasz erre: 370 |
Tapasztalat szerûen: A motoros (és egyéb) fórumok is hétvégén alig-alig mozdulnak... Sokan munkahelyrõl nyomják... |
szasa | 370 | 2005. november 6. 18:50 | Válasz erre: 368 |
Daty! Nehogy feladd! ;) Hidd el lesz olyan nap, hogy 20-30 hozzászólás is lesz... Pépépe... Sajna én egész nap a gép elõtt ültem... :( Sza.sa |
Pépépe | 369 | 2005. november 6. 18:12 | Válasz erre: 368 |
Nem haragszunk, de szerintem egy ilyen szép napon, senki nem a gép elõtt ül, hanem a paripa nyergében a gázkarba kapaszkodva. Teljesen természetes, hogy senki nem ir ilyenkor! |
daty | 368 | 2005. november 6. 17:54 |
Bocsi Mindenkitõl! De azért ennek a fórumnak jobban kellene pörögni nem? Daty |
daty | 367 | 2005. november 6. 10:39 | Válasz erre: 355 |
Hali Apach! Na az emilcímem nem lesz nehéz! Daty@freemail.hu. Várom a képeket! Te csinálta a cuccot? Menyibe kerül? Szine? Felszerelési problémák? Széles utat! Daty |
finekur | 364 | 2005. november 5. 22:54 | Válasz erre: 357 |
Szasa: De, én voltam az az évadzáró túrán, cask én nem a Vándorral tartotam, hanem a gsxf-esekkel mentem Lellére. A Finster meg több mint valószinû, hogy eladó lesz, de ehhez végre pozitiv választ kell kapnom a márkakereskedõtõl a cserét illetõen. Apache: nem tévedsz, én voltam... Szép halála volt a honlapnak! |
finekur | 363 | 2005. november 5. 22:54 | Válasz erre: 357 |
Szasa: De, én voltam az az évadzáró túrán, cask én nem a Vándorral tartotam, hanem a gsxf-esekkel mentem Lellére. A Finster meg több mint valószinû, hogy eladó lesz, de ehhez végre pozitiv választ kell kapnom a márkakereskedõtõl a cserét illetõen. Apache: nem tévedsz, én voltam... Szép halála volt a honlapnak! |
ironist | 362 | 2005. november 5. 22:06 | Válasz erre: 139 |
Hm? Húzd beljebb a lábadfejét, s akkor a lábtartó koptatócsavarja fog érdekes hangot adni. Ha még tökösebb vagy akkor egy picit megemeled a lábad külsõ felét amerre döntöd a vast. Ekkor az oldalsztender fog leérni. Na itt köll vigyázódni. Én tudom. Ehhez nekem kellett Ausztria meg Szlovénia, jó meleg idõ, hideg fej, Metzeler, meg DL 1000. Persze biztos hogy vannak nálam ügyesebbek. De qrva jó érzés!
|
szasa | 361 | 2005. november 5. 21:45 | Válasz erre: 360 |
Na csak összejött nekem is a duplázás... :) bocs.... Sza.sa |
szasa | 360 | 2005. november 5. 21:44 | Válasz erre: 356 |
Nem te voltál véletlenül az évzárú túra indulásakor egy kék 650-essel? Azon is volt egy dob, csak nem tudtam közelebbrõl fül- és szemügyre venni... Sza.sa |
apach | 359 | 2005. november 5. 21:41 | Válasz erre: 356 |
ja-ja!! én voltam a lepedõdarabokkal. emlékeztem rád a szépemlékû v-strom lapról! ügye nem tévedek?? ne aggódj én is dobálom néha a gépet! |
szasa | 358 | 2005. november 5. 21:35 | Válasz erre: 356 |
Nem te voltál véletlenül az évzárú túra indulásakor egy kék 650-essel? Azon is volt egy dob, csak nem tudtam közelebbrõl fül- és szemügyre venni... Sza.sa |
szasa | 357 | 2005. november 5. 21:33 | Válasz erre: 356 |
Most akkor eladó a Finster? Mert terveztem valami hasonlót... sza.sa |
Finekur | 356 | 2005. november 5. 21:30 | Válasz erre: 345 |
Kovee: Persze, hogy megvan az eredeti kipu, azzal kell majd leadnom a gépet. Azt meg télleg nem értem, hogy miért nem kell nekik a Finster, hiszen egy V2-es hang nélkül, mint Dallasz Bobi nélkül... Szasának igaza van, sajna nem jó sem a bukócsõ, sem a tartó az ezresre. Ellenõriztem, megkérdeztem, igy van. Szasa: A hangja sokkal szebb let (az eredeti dobbal nincs is neki...), hangosabb, de nem drasztikusan, minél magasabb a fodulatszám, annál halkabb a hangja. Egyébként mélyebb, öblösebb lett a hang, különösen terhelés alatt. A mélyebb regisztereket emeli ki a nytott dob. Teljesítményre gyakorolt hatásáról már írtam. szerintem szebb hangja van igy, mintaz ezresnek, ezért ha sikerül a csere, akkor majd eccer az ezres is megkapja a Finstereket... ApachMire gondolsz a Citával kapcsolatban? :o((( Miféle Cipzárról van szó? (...) Sajnos ez van, ilyen kurtának teremtett a Mindenható. Viszont cserébe meg jó széles vagyok! Te voltál a fekete V-strom a fehér jelzõrongyokkal? |
apach | 355 | 2005. november 5. 20:38 | Válasz erre: 347 |
daty! én felszereltem a haspajzsot, (alsó páncél stb) és máris behozta az árát, mert a Budafoki úti átépítések és egy kis útátértelmezés miatt, már kétszer is odavágtam az alját. ha a külcsin érdekel, küldd el az emiledet és küldök róla fotókat. ha valami más, kérdezz!!! judi! nem bújtunk el motorozunk amíg lehet. :-))))) finekur! jól láttm, hogy ma ott voltál a Citadellán?? czipzár a számon!! :-))))))) |
szasa | 352 | 2005. november 5. 19:26 | Válasz erre: 338 |
Finekur! Milyen irányba vltozott a hang? Sportosabb lett? Ropogósabb? Mélyebb? Hasonlít az 1000-esre? Sokkal hangosabb, vagy inkább a "hangminõségre" van kihegyezve? Van valami betehetõ tompító? EU igazolás? Bocsi a sok kérdésért... :) Sza.sa |
szasa | 351 | 2005. november 5. 19:23 | Válasz erre: 345 |
Kovee! Biztos jó a Givi oldaltartó 1000-esre? Mert a 650-nél nem egyforma a 2 oldal a kipuf miatt... Lehet nem menne fel a bal oldal, mert beleütközne a kipufogóba az 1000-esen... Sza.sa |
daty | 347 | 2005. november 5. 15:40 |
Még valami! Engem is érdekelne az a "páncélidom" "kartervédõ" vagy minek nevezzem. Tartotok már vele valahol? Daty |
daty | 346 | 2005. november 5. 14:24 |
Hali Mindenkinek! Égen földön ennyien vagyunk Vs-tromosok? Vagy azért szoktunk lenni többen is? Azt hittem, nagyobb az érdeklõdés minden téren!:-(( Daty |
kovee | 345 | 2005. november 5. 12:26 | Válasz erre: 344 |
Érdekelne a finster, de remélem az eredeti kipufod megvan a motorhoz mert én megtartom az eredetit. Amúgy meg a bukócsõ és doboztartó jó az 1000-resre is! |
finekur | 344 | 2005. november 5. 12:22 | Válasz erre: 341 |
Nos a Finster emlékeim szerint 55ezer Ft volt felszereléssel együtt(Székesfehérvár). Tényleg kicsit kevés akkor, amit a kereskedõm adna a gépért, pláne, hogy bukócsõ és Givi oldaldoboztartók is vannak rajta. Bár azt mndták, adjam el én a Finstert, mert nem kell nenkik... (???)
|
daty | 343 | 2005. november 5. 09:04 | Válasz erre: 342 |
Szia! Ha jól értettem, amit mondott, akkor az ülés alatt lévõ "chiprõl" vagy mirõl. Egy biztos, az SV-nél 100% hogy az ülés alatt van, így hát szerintem a miénken is, mert hogy szinte egy és ugyanaz, csak áttétel módosításokkal. Ha jól tudom. Széles utat! Daty |
kovee | 341 | 2005. november 5. 08:42 | Válasz erre: 338 |
Hali! Mennyiért lett a dob? Ami az árat illeti nekem a gyõri Suzuki-reál 1,65-ért adott volna egy 4 hónapost 5ezer km-rel. Ehez képest a kereskedõ normális árat adott, mert õ is akar keresni rajta egy 100-ast. Viszont tényleg többet fogsz ha te adod el, viszont ha becseréled akkor lehet alkudni!! Üdv! |
hornoti | 339 | 2005. november 5. 00:44 | Válasz erre: 336 |
Szentendrei út kifelé jobb oldal, Mozaik utcai felüljáró után, ósan elött, Maritime hajósbolt, lapostetejû épület, a járdára kell felállni,http://www.maritime.hu/, az árára nem emlékszem, 12V-os hajókürt, talán 10 alatt, van több féle. üdv |
Finekur | 338 | 2005. november 4. 23:02 |
Sziasztok. Végre megtaláltalak benneteket! Én dl 650 vagyok. a Kiputémához szólnék hozzá. Egy gyönyörû Finster dobot vettema paripára. a hangja egyenesen GYÖNYÖRÛ! Nem igaz, hogy nem megy jobban: alsó tartományban érezhetõen jobban húz. Egyébként az én mocim is 4 hónapos, 7000 km-el, de én mielõbb szeretnék átülni dl 1000-re. Ugyhogy ha valakit érdekel... 1,5-öt akar adni a márkakereskedõ, amit én keveslek kicsikét. Citadella holnap? |
Finekur | 337 | 2005. november 4. 22:42 |
Sziasztok. Végre megtaláltalak benneteket! Én dl 650 vagyok. a Kiputémához szólnék hozzá. Egy gyönyörû Finster dobot vettema paripára. a hangja egyenesen GYÖNYÖRÛ! Nem igaz, hogy nem megy jobban: alsó tartományban érezhetõen jobban húz. Egyébként az én mocim is 4 hónapos, 7000 km-el, de én mielõbb szeretnék átülni dl 1000-re. Ugyhogy ha valakit érdekel... 1,5-öt akar adni a márkakereskedõ, amit én keveslek kicsikét. Citadella holnap? |
daty | 336 | 2005. november 4. 21:44 | Válasz erre: 246 |
Hali Hornoti! Kifejtenéd a hajókürt vételének pontos helyét, és árát?? Köszi! Daty |
daty | 335 | 2005. november 4. 21:30 | Válasz erre: 133 |
Szia Varadero! Jól mondtad a folytást! A 23-as, vagy a 25-ös lábról kell lehúzni a sarut, és már ok is! Nem károsítja a moccot, és nekem fizetnem sem kellett ezért az infóért, ha hozom el, helybern a szalonban megcsinálják, és valóban 210-220-at írnak végre! Daty |
hornoti | 334 | 2005. november 4. 21:23 | Válasz erre: 333 |
üdv a motorozz.hu-n, továbbá a véstromosok közt.
|
daty | 333 | 2005. november 4. 19:22 |
Sziasztok!! Tegnap elõlegeztem le egy DL650-et. Ezüst színû, dobozokkal, bukócsõvel, kézvédõvel a Debreceni szalonban. Egy Kawa ER-5 öt beszámítottak, ami 1 éves volt. BAZ megyében lakok. ha van kérdésetek, szívesn válaszolok. Széles utat! Daty |
Tomota | 332 | 2005. november 4. 10:45 | Válasz erre: 331 |
Nem, nem.....csak felszereltem az "oldalkocsim" és családdal kirándultunk.... :-)
|
apach | 331 | 2005. november 4. 09:19 | Válasz erre: 330 |
Szasz Tomota! hát te hol voltál napokig?? Tán a rémszarvas szervízben?? :-))) |
Tomota | 330 | 2005. november 4. 09:07 |
Halló V-Stromosok! Itt a MIKULÁS ! Jó lenne, ha a dec. 3.-ára szervezett ( rólam elnevezett ) megemlékezésre, ajándék osztásra és vacsira odatolnátok a "vasravalótokat", hogy legalább egy jót tudjunk koccintani a "téli álom" elõtt! Szinglik is jöhetnek, lehet hogy nem szingliként távoztok! Motoros Amazonok figyelem! Évvégi kiárúsítás!!! |
apach | 327 | 2005. november 3. 10:24 | Válasz erre: 323 |
ezeket, meg nem biztos, hogy akceptálják az EU bizonyos pontjain. (pl alagutaknál). vagy ez azért nem olyan gázos? vagy létezik mûbizonylatos sport dob?
|
kovee | 326 | 2005. november 3. 09:17 | Válasz erre: 325 |
Igaz, és talán nem ébred fel az egész lakótelep mikor egy szép nyári éjszakán hazaérsz! Üdv! |
judi | 325 | 2005. november 3. 08:26 |
nekem sem az a brutál sport dob van rajta chopper hangal, a folytást nem szedtem ki belõle mert az már zavarta a fülemet, így tökéletes, motorféknél szenzációs, de ha nem lenne rajta akkor sem lenne gáz, csak ez igy azért sokkal szebb MINT A GYÁRI. DE ÍZLÉSEK VÁLTOZÓAK
|
kovee | 324 | 2005. november 3. 08:05 | Válasz erre: 323 |
Kár hogy ilyen brutál összegbe kerülnek a kipufrendszerek. Ahogy néztem 65k alatt nem lehet megúszni, de a jobbak inkább 90k környékén mozgolódnak. :-( Üdv! |
Zsifi | 323 | 2005. november 2. 21:26 | Válasz erre: 322 |
A kis V-re is tettünk már pár dobot, szép hangja lesz. Sõt a városban elõbb tudják hogy jösz mint látnak!!! És ez sokat javít a baleseti statisztikán... Az ezresnek is sokkal szebb hangja lesz mint a gyárival... |
szasa | 322 | 2005. november 2. 18:22 | Válasz erre: 321 |
Én csak egy kis jobb hang miatt vennék rá egy másik kipufogót, nem pedig a teljesítmény miatt... Olyan aminél jobban kijön a V2 hangja, fõleg mikor motorfék van... vagy ahoz kell a 1000ccm és a 2 kipuf... sza.sa |
kovee | 321 | 2005. november 2. 17:54 | Válasz erre: 320 |
Grat! Ügyes vétel! Amúgy a kappa már 20k-ért adja, de az 1 részes. Nekem is ilyen lessz, ha sikerül gerivel bótolnom. Igaz használt, de 12-ért. Amúgy az én 650-esemet 1,7-ért vettem 4hónaposan 4000km-rel, Ugyancsak kappa dobozszettel. Viszont sportkipufot egyikre sem raknék. A 650-re teljesen felesleges(nem lessz jobb) az 1000-resnek meg úgy jó a hangja ahogy van!!!! Mennyit tekertél bele és mennyi idõ alatt? Üdv! |
judi | 320 | 2005. november 2. 16:53 |
kovee nekem akkora mákom volt hogy a mocit egy full milliomos gyerektõl vettem, aki a túra plexit sport kipufogót Givi doboz szettet bukócsövet mindent hozzá adott, igy nagyon jó volt az ár 3400 km 2 millió átírással cakli pakli. amúgy Louis....suzuki márkaképviselet RMC ott is láttam még tavasszal Kappa-t 15000 FT-ért( plexi) |
kovee | 319 | 2005. november 2. 15:36 | Válasz erre: 318 |
Akkor minden ok. Közben beszéltem a szervízes ismerõssel is, õ is megerõsítette a dolgot.Aúgy nekem is van párszor olyan hogy túl finoman akarom 2-esbe rakni, oszt csak üresbe megy. Azonban hangról mindíg észreveszem és segítek rajta! :-) Aztán meg volt hogy 2 vagy 3-asban akartam indulni. Szegény motorom! Üdv! |
szasa | 318 | 2005. november 2. 15:29 | Válasz erre: 317 |
Nekem is volt már olyan, hogy a lámpánál nem birtam üresbe rakni, csak ha kicsit ráengedtem elõtte a kuplungot... de én ezt akkor tapasztaltam, ha piroshoz gurulva, 5-6-ból szépen visszapakolgattam... Olyan is volt, hogy üresig visszapakoltam, de lehetet is menni, és nem vette be az 1-est, csak ha kiengedtem a kuplungot és újra próbáltam... Nekem nem ugrik üresbe sose, 1-2 között felvillan a lámpa, de áthúzom mindig határozottan.... kivéve mikor nem... :) Sza.sa |
kovee | 317 | 2005. november 2. 14:56 |
Skacok! Véleményeket kérnék! Tapasztaltam, hogy a váltó néha a következõket csinálja. - üresbe ugrik 1-2 és 5-6 között. -Visszaváltásnál(pl gurulok a lámpához és ki van nyomva a kuplung) nem megy vissza üresbe, vagy üresbõl egyesbe. Természetesen ha kicsit kiengedem a kuplungot(vigyázva hogy ne fulladjon le a motor) majd újra be, akkor megy a dolog. - Azt hogy 1-esbe rakáskor csattan egy kicsit az ok. de a többinél is érzem ezt az miért van? Mi az optimális üzemeltetési fordulatszámtartomány gyorsítás és közlekedéskor?(benzinkímélõ rész) Lehet hogy ezek banális kérdésnek tûnnek, de bennem most alakul ki az a kép, amiben a motor normálisan megy! :-)) Köszi és üdv! |
kovee | 316 | 2005. november 2. 14:06 | Válasz erre: 315 |
Én csak egyben láttam, PUIG márkájút. Kint a louis-ban, de kib drága. Judi! Te honnan szerváltad és mennyiért? Üdv! |
apach | 315 | 2005. november 2. 13:40 |
lehet ilyen toldalékot külön is venni, vagy ez komplett plexi cserével jár?
|
kovee | 314 | 2005. november 2. 12:44 | Válasz erre: 313 |
180 felet tök mindegy milyen a plexi, ugyanúgy veszít a stabilitásból. Köztudottan oldalszél-érzékeny a DL. De szerintem nem vészes, amúgy nem szoktam 180-al túrázni. Max 160, de az is csak autópályán. Arra viszont tök jó! Üdv! |
judi | 313 | 2005. november 2. 12:37 |
hát fiúk baromi jóóó a túra magasított plexi 180 fölött beinog a motor, de ez köztudott, mindenkinek tudom ajánlani nem nagy beruhátás de megtérül. egyébként 175 cm magas vagyok
|
kovee | 312 | 2005. november 2. 12:13 | Válasz erre: 311 |
Lehet hogy így van! Nekem spéci az egyberészes jobban tetszik, de ennek a felsõ része könnyebben állítható. Üdv! |
szasa | 311 | 2005. november 2. 11:55 | Válasz erre: 308 |
Én úgy tudtam, hogy Suzuki az MRA túra plexijét adja a kiegészítõ listában... sza.sa |
CZW | 310 | 2005. november 2. 11:16 |
geri btw, mi van a vstrom.hu-val? vagy regeljek valami hasonlo nevu domaint? :)
|
apach | 309 | 2005. november 2. 10:04 | Válasz erre: 308 |
én is kíváncsi lennék, mikor hogy viselkedik egy ilyen kétrészes plexi?!
|
kovee | 308 | 2005. november 2. 09:50 | Válasz erre: 307 |
Szasa! Én azt gyári 2 részes plexinek látom. Ott a felirat az alján, csak nem fúrta meg a plexit a toldás kedvéért! Judi! Milyen magas vagy? Csak azért kérdem, mert nem kis motor az 1000-es DL. Vagy alacsonyabb az ülés? Üdv!!! |
szasa | 307 | 2005. november 1. 22:35 | Válasz erre: 305 |
Szia Judi! Láttam, hogy a motorodon MRA túraplexi van.... tudsz mondani tapasztalatot róla? Sza.sa |
szasa | 306 | 2005. november 1. 22:29 |
Bennem egy Földközi-tenger partja mentén történõ gurulás fogalmazódott meg... vissza meg az alpokon keresztül... A GoogleEarthban néztem, hogy klassz kis utak vannak a part mentén... Sza.sa |
judi | 305 | 2005. november 1. 20:25 | Válasz erre: 304 |
vagy csak úgy hogy odáig vonat és ott lerakni a mocikat és gooo 2 keréken tovább( mert azért ez nem olcsó játék), vagy nekem tök mindeggy csak menjünk, majd nyáron vissza térünk rá
|
kovee | 304 | 2005. november 1. 18:20 | Válasz erre: 303 |
Na ez bennem is megfogalamzódott! Lefelé olasz nyugati part, átkelés a csizmasarokban komppal, majd vissza a keleti parton! KB 15nap, azaz 2 és 1/2 hét. Nagyon frankó lenne, de ha nem jön össze akkor dolomit lessz belõle. Persze ezek még csak tervek! Üdv! |
geri | 303 | 2005. november 1. 17:05 | Válasz erre: 302 |
Minden érdekel. (Spanyol is) Sõt a régi nagy vágyam Korfu motorral
|
Judi | 302 | 2005. november 1. 14:09 | Válasz erre: 300 |
szia mi vagyunk egy páran v-stromosok akiket ez a buli tutira érdekelne, vagy esetleg jövõre 9 nap Spanyolország???? |
geri | 300 | 2005. november 1. 09:35 |
2006. juniusban Németországban 1 hetes V-strom találkozó és fesztivál lesz. Érdekel valakit??? Jó lenne csapatosan menni. (830km) |
kovee | 299 | 2005. október 31. 20:55 | Válasz erre: 297 |
1100km egy nap? Ez még kocsira sem semmi! Hát még motorra! Grat! Üdv! |
CZW | 298 | 2005. október 31. 18:33 |
szeva fiuk, szeva lanyok. arra gondoltam, veszek ebayen vstromhoz tartozo eredeti szerviz manualt. kit erdekel meg rajtam kivul a dolog? :) |
kovi | 297 | 2005. október 30. 19:52 | Válasz erre: 282 |
SZEVA! LE A KALAPPAL,H EDDIG BÍRJA A GUMID. NEKEM 19000IG BÍRTA. ARRA IS AZT MONDTÁK A SZERVIZBEN,H CSODA. EGYÉBKÉNT ÉN IS PRÓBÁLKOZTAM AKKORIBAN AZ ALAPJÁRAT FELJEBB ÁLLÍTÁSÁVAL,DE MIKOR BEMELEGEDETT A MOTOR, MEG TÚL MAGAS LETT. A SZIVATÓN MANYIZTAK AZTÁN. ÉN 1100-AT MENTEM EGY NAP MAX, NEM VOLT EGY LEÁNYÁLOM. |
tungsram | 296 | 2005. október 30. 18:47 |
:DD hogy hozza le. nagyonvicces. na majd ez jolesz e: http://bkc.hu/zuzza.jpg |
tungsram | 295 | 2005. október 30. 18:45 |
http://bkc.hu/zuzza.jpg 15-el mentem!!%!+ mondjuk nem ezen a kepen. :P |
geri | 294 | 2005. október 30. 15:30 |
http:// 11109.rapidforum.com/topic=103478332729 Nem tudom miért nem jó. Talán így, hogy tettem bele pár szóközt |
geri | 292 | 2005. október 30. 15:27 |
Ajánlom figyelmetekbe az alábbi linket: http://11109.rapidforum.com/topic=103478332729 DL1000 és DL650 kipufogó hangokat lehet hallgatni :-)))))) |
geri | 291 | 2005. október 30. 11:54 |
Sziasztok! Ha valakit érdekel: Kappa túraplexi eladó! Ára: 12.000.- (állítható plexis gépekre) Tel:30/470-9185 |