interceptor | 2589 | 2007. május 3. 08:18 |
Köszi Macko! Azt csinálom,de miután leütöm,hogy mehet,tölti de nem jelenik meg a hozzászólás.
|
Macko | 2588 | 2007. május 3. 08:14 | Válasz erre: 2587 |
Nyisd meg a Picture Managert, azzal könnyedén át tudod méretezni. Csak elõtte csinálj egy másolatot a képrõl, és azt szerkeszd!
|
interceptor | 2587 | 2007. május 3. 08:13 |
Visegrád. Közben próbálom a képeket feltölteni,de azokat már az új gépemmel csináltam (3MB) és nem mennek össze akkorára,hogy felférjen. |
mexikana | 2582 | 2007. május 3. 08:04 | Válasz erre: 2580 |
merre van ez a mesés táj??....nem jutok szóhoz...))
|
mexikana | 2581 | 2007. május 3. 08:03 | Válasz erre: 2579 |
hühhhhh....ez ide érkezett...)) Krisztiánfz6 készít még hasonló képeket..! |
interceptor | 2578 | 2007. május 3. 08:01 |
Hm. Fel szerettem volna tenni pár jó képet -ha már volt rá igény- de nem mennek el. Nemtom miért?!
|
Gyurci | 2575 | 2007. május 2. 06:35 | Válasz erre: 2573 |
igen, reggel 7-kor indultunk Szovátáról és du. 3-ra értünk haza
|
onam | 2574 | 2007. május 1. 22:30 | Válasz erre: 2569 |
krisztian.fz6 | 2573 | 2007. május 1. 22:20 | Válasz erre: 2571 |
de ma már 3-4 óra felé láttalak menni lefelé a fõutcán
|
Macko | 2569 | 2007. május 1. 20:07 | Válasz erre: 2568 |
Dehogy kötekszem, csak izgat a mûszaki megoldás, mert érdekes ez a kombináció! Amúgy a DL-t is szeretem nagyon, meg az oldalkocsis motorokat is (van is saját, noha az Jawa). Ez a kép is nagyon érdekes, pl. hogy tárcsafékesre alakították az oldalkocsi fékberendezését is. Egyébként a kancsal BMW-rõl soha nem tettem fel ide képet... |
marcsi | 2568 | 2007. május 1. 18:07 | Válasz erre: 2566 |
Macko | 2567 | 2007. április 27. 06:37 | Válasz erre: 2565 |
Gratulálok! Erre meg még jobb szívvel fogsz gondolni!!! :o)))
|
Macko | 2566 | 2007. április 27. 06:36 | Válasz erre: 2564 |
Ez honnan van? Ti. ez egy Ural oldalkocsi, és kicsit látszik rajta az oldalkocsihajtás kardánja. Na most az a motorról ugye nem nagyon jöhet... Nekem Photoshopgyanús, bár minden lehet! :o) |
Mucsi | 2565 | 2007. április 27. 06:11 |
Megtörtént a csere.Boldog tulaja lettem egy 2004-es DL650-esnek,azért mindíg jó szívvel fogok gondolni a GS500-ra. Köszönöm mindenkinek, aki tanáccsal,tapasztalataival segített. |
marcsi | 2563 | 2007. április 25. 20:39 |
Feldobhatnátok képeket a kedvencünkrõl!!! Ez is egy Strom, bár nem sok látszik belõle..., ![]() |
Judi | 2560 | 2007. április 24. 17:49 |
ludo láncspray milyen márka????? mert nálunk van fehér castrol teflonos 400 ml: 2000 ft-ért az olajból kiindulva Castrol??? csak kiváncsiság:))) |
ludo2 | 2559 | 2007. április 24. 17:45 | Válasz erre: 2558 |
Hello! Nem a témába vág,elnézést kérek akit nem érdekel,de ha valakit mégis akkor várom jelentkezésedet. Elöre is köszönöm. R4 10W-50 2700/L, ACT-evo 4T 10W-40 1900/L, GP 20W-50 1600/L, R2 2700/L, ACT-evo 2T 1900/L, SUPER TT 1600/L Láncspray 400mm 1900/db, Légszûrõolaj 400mm 1200/db, SRF verseny fékolaj 8500/L, RESPONSE DOT4 fékolaj 2000/L 1200/0, 5L TEXTÁR fékolaj 1500/L . Szállítás Bp. és környékén megoldható. Postázás is mûködik a költségeket tételtõl függõen részben vagy egészben átvállalom. Ludvig Tamás TEL:06 20 5 747 465 E-mail: ludvig_tamas@t-online.hu Ludvig Tamás Cim 2085 Pilisvörösvár Pozsonyi 32 szponzorált hirdetés |
X.Józsi | 2557 | 2007. április 18. 17:47 | Válasz erre: 2553 |
Szia Daty ! Jelentkezem ! Mellényem van , + a bográcsosra is , mert éhes is leszek ..:-) Üdv. : Józsi |
Daty | 2554 | 2007. április 17. 18:20 |
KIS FIGYELMET ÉS GYORS VÁLASZT KÉRNÉK MINDENKITÕL AKI JÖN A MÁSODIK DL TALIRA! TUDNÉK FÕZETNI EGY ÜST BOGRÁCSGULYÁST! ADAGONKÉNT KB. 700 FT LENNE! LENNE- E RÁ IGÉNYETEK? HA IGEN, KÉRNÉM JELEZZÉTEK MINNÉL ELÕBB, MERT ATTÓL FÜGG, HOGY MEGFÕZI-E A VENDÉGLÕS, HOGY MENNYI KELL! HA MINIMUM 50 ADAG KELL, AKKOR BENNE VAN A DOLOGBAN! SZÉLESD UTAT! DATY |
Daty | 2553 | 2007. április 16. 20:23 |
Üdv Minden Kedves Motorosnak! Lassan eljön a várva várt nap! És eddig senki sem jelezte, hogy segítene az útlezárásoknál!:-( Kérek még egyszer, legalább 3 önként jelentkezõt, láthatsági mellénnyel! Please! Széles utat! Daty |
Macko | 2551 | 2007. április 14. 20:54 | Válasz erre: 2550 |
Nincs róla fotó, marhapöri meg galusek. Finom volt, na de a knédli az knédli!!! :o)
|
Macko | 2549 | 2007. április 14. 20:27 | Válasz erre: 2548 |
A motoros fotókhoz gratulálok, de ez kicsit övön alulra ment! :-)))
|
Gyurci | 2546 | 2007. április 14. 20:12 |
Idõnként azért csak-csak vissza kell hozni kicsiny topicunkat!!! No, ma megjártuk Krasznahorka büszke várát!!! ![]() |
DZSOSZ | 2545 | 2007. április 3. 19:55 | Válasz erre: 2544 |
Szeva Ispán vigyázz magadra!!!!!!és legyél rossz)))))))))
|
Ispan | 2544 | 2007. április 3. 16:57 |
Szevasztok Kollegák! Nagyon eltünt ez a topic.Kicsit frissítek. 2 hétre eltünök a messzi északra. Most csak repülõvel. Kellemes Húsvéti Ünnepeket jó locsolkodást. Vigyázzatok magatokra no pá is pán |
Daty | 2543 | 2007. március 24. 20:59 | Válasz erre: 2542 |
BOCSI!! IDÕPONT: 2007.04.28. (szombat)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Daty | 2542 | 2007. március 24. 20:58 | Válasz erre: 2541 |
http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=1401&session_id=
|
Daty | 2541 | 2007. március 24. 20:57 |
Idõpont: 2007.04.01(szombat) Egerben találkoznánk a TESCO parkolójában 10.30-kor! Onnét együtt Szilvásváradra gurulnánk, indulás 11.00-kor. Ez kb. 25 km. Ott ebédelnénk egyet. Konkrét program nincs, ismerkedés, tapaszatalatcsere, aztán 15.00-kor irány lasssan hazafelé az alább leírt útvonal ajánlásával, aki akar az pedig szétnéz a környéken, vagy marad még vasárnapra is, ha talál magának szállást, amiben természetesen segítek! Szilvásváradról átgurulnánk Kazincbarcikára, a lázbérci víztározó mellett, ami csodálatos környéken van! Táv: 20 km. Kazincbarcikáról pedig visszamennénk Miskolcra,elbúcsúznánk a TESCO parkolójában, és kb. 16.30-17.00 körül irány a pályán Pest felé, vagy amerre tetszik! A lázbérci tó után van lehetõség elindulni Salgótarján felé is Pest irányába. Táv: 20 km. Néhány fontos dologra felhívnám a figyelmet, aki tudja, és unja, sorry, de biztos, hogy lesznek köztünk olyanok is, akiknek talán újat mondok! * A közlekedés a túra nagy részét tölti ki, ezért kéretik erre a legnagyobb figyelmet fordítani önmagunk és egymás biztonsága érdekében. * A túra során a közlekedési szabályok megtartásával fogunk haladni. Ez a sebességhatárok maximális betartásával jár. * A csapat elején mindig a túravezetõ halad, mögötte haladjanak azok, akik lassabb motorokkal vagy kisebb vezetési rutinnal rendelkeznek, hogy a túravezetõ az õ “igényeikhez” alkalmazkodva haladjon. A konvoj vége mindig 10-20 %-kal gyorsabban halad, ezért a “záróemberek” rutinosabb, gyorsabb motorral rendelkezõk legyenek. * A csapatnak kéretik a túra során zippzár alakzatban haladni ! Kiemelt figyelmet fordítani a követési távolság betartására! A követési távolság akkor megfelelõ, ha a zippzárban elõtted haladó motorossal az õ motorjának a visszapillantó tükrében szemkontatust tudsz tartani. Kerüljük az elõttünk haladó motor holtterében történõ motorozást! * A túra kezdetén felvett sorrendet célszerû a túra egészében megtartani, egymás reakcióinak, közlekedési stílusának megismerése nagyban hozzájárul a biztonságos közlekedéshez. * Ha valaki menet közben videofelvételt vagy képeket szeretne készíteni a csapatról és emiatt a csapatot meg kell elõznie, azt induláskor, vagy a pihenõk alkalmával jelezze, hogy ez senkit ne érjen váratlanul. * Ha valaki a csoportból “önállósítja magát” (a csapatot elhagyva elõremegy, más útvonalat választ, esetleg emiatt eltéved), azt sem megkeresni, sem megvárni nem áll módunkban. Természetesen szívesen látunk minden motoros társunkat bármilyen típusú és márkájú vasával a guruláson, aki kötelezõnek érzi magára vonatkoztatva a társas motorozás fentebb írt és íratlan szabályait! Bárkinek van kérdése, szívesen válaszolok amire tudok! Szívesen venném, ha a Pest felõl érkezõket összefogná valaki, kérek önként jelentkezõket! Nagyon örülnék neki, ha a múlt évbeni segítõim az idén is segítenének az útlezárásoknál, kérlek benneteket, jelentkezzetek! Széles utat! Daty |
gyurmaplus | 2540 | 2007. március 21. 12:06 | Válasz erre: 2534 |
Kedves Macko! A GS 500-ról (SUZUKI) volt szó! Mielött egekbe magasztalod a motorodat nézd meg mire válaszolsz! Ott van ez az elözmény és egy szám..Ott nyomon tudod követni ki mire irogat... Különben meg kösz a felajánlást! De vezettem már GS-t (BMW) és maradtam a DL-nél (SUZUKI)! Ráadásul a 650-nél! És nem csak anyagi okokból... És akkor még az esztétikáról nem is beszéltünk! De hát kinek a pap, kinek a papné...! Nekem inkább a papné! |
Macko | 2539 | 2007. március 20. 20:48 | Válasz erre: 2537 |
Csak úgy lábtartócsavarig, utána már óvatosan! Pályán is jó, de oda kell figyelni a futómûbeállításokra. Ha nagyon durván akar menni az ember, lehet a csillapítást is állítani hátul, sõt érdemes is. |
Mucsi | 2537 | 2007. március 20. 20:36 |
Köszönöm a válaszokat. Próbáltam már a mocit csak max 50-el,annyit kédeznék még hogy gyors kanyarokban hogy viselkedik? Meg lehet dönteni rendesen vagy csak óvatosan ? |
Ispan | 2536 | 2007. március 20. 20:32 | Válasz erre: 2535 |
Miért kellene olyan sûrün pucolni a sisakplexit???????? Nekem kétHAVONTA. akkor is csak azért hogy a lelkiismeretem megnyugtassam. Én is nyitott állásban szeretek menni,de néha benyalok egy egy nagyobb "vadat". No akkor szentségelek egy darabig,mert baromi nagyot tud ütni |
Macko | 2535 | 2007. március 20. 20:23 | Válasz erre: 2531 |
A GS500-hoz képest egy nagyon kényelmes, nagyon jó futómûvû motor lesz a DL650, vadállatias menettulajdonságokkal. A Te magasságod mellett úgy 140-ig nem kell lecsuknod a sisakplexit, és úgy hetente kell majd sisakplexit tisztítanod.
|
Macko | 2534 | 2007. március 20. 20:21 | Válasz erre: 2533 |
Ha egyszer összefutunk azért majd ülj fel a motoromra... Én is egy ártatlan tesztkörrel kezdtem tavaly. 10 km múlva már azt mondogattam a sisakban magamnak: "Reszeltek a DL-nek!" Ettõl persze az ár-érték arányát tekintve még mindig az egyik legjobb motor!!! |
gyurmaplus | 2533 | 2007. március 20. 19:58 | Válasz erre: 2531 |
Mucsi | 2531 | 2007. március 20. 18:11 |
Szevasztok! Motorcserén törön a fejem ezért volna kérdésem. 185 cm körüli emberkék! Milyen a szélvédelem 100 felett? Esetleg valaki aki midkettõvel ment, a Gs 500-hoz képest a menettulajdonságok érdekelnének. Ja és hogy lehet itt visszaolvasni,mondjuk a 2500-as hozzászlás elõtt,mert én nem tudok visszamenni. Elõre is kösz |
Macko | 2530 | 2007. március 18. 17:23 | Válasz erre: 2529 |
Nagyon helyes! A lényeg, hogy jót motoroztatok szép helyeken!
|
Gyurci | 2529 | 2007. március 18. 17:19 | Válasz erre: 2528 |
és még volt egy R1150GS és egy 650-es Burgman is!
|
Macko | 2528 | 2007. március 18. 17:15 | Válasz erre: 2524 |
A képe lején van egy GS Adv., egy GS500 meg egy XX. :o)))))) Na jó, utána sok-sok Strom! |
jogace | 2523 | 2007. március 18. 10:19 | Válasz erre: 2521 |
Valóban mi voltunk Gyurci szervezésében, összesen 22-en.
|
Ispan | 2522 | 2007. március 17. 21:15 | Válasz erre: 2521 |
Szia Csángó! Á-val. Sokan innen is vannak Gyurci szervezte két napos zempléni ismerkedõs De igazából ez V-Strom.hu-s buli Sajnos én lecsúsztam róla no pá is pán |
csango | 2521 | 2007. március 17. 19:57 |
Ma a Zemplénben egy nagy csapat V-Stromos jött szembe. Lehettek vagy húszan. Nem közülünk valók voltak? |
Tomota | 2520 | 2007. március 13. 23:36 | Válasz erre: 2518 |
Azért a csajon az a sisak már túlzás..... de ha a KRESZ elõírja nincs mit tenni.... :-)))) |
gyurmaplus | 2519 | 2007. március 13. 19:41 | Válasz erre: 2518 |
Köszi! Már megjöttem... Klassz volt! Hétvégén majd együtt gurulunk!! |
gyurmaplus | 2517 | 2007. március 7. 13:29 |
Mi van veletek Stromosok! Már mindenki motorozik? Csak én rohadok a gép elött... Jó mocizást!! ![]() |
gyurmaplus | 2516 | 2007. március 3. 20:14 | Válasz erre: 2515 |
A kiállitott modell azt reprezentálja, hogy extraként miket lehet rendelni!! És hogy lehet esztétikailag elbabrálni a "vasat"! Szériában a régi plexi van és nem ez a kipufogó védõ! Ez mind csak plusz pénzért megy, mint az ABS is! Viszont Euro 3-as lett és hengerenként két gyertya van! A gyorsulás pedig romlott 0.6 sec-cel!! (0-100-ra) Ugyhogy örüljetek, hogy még a régebbi van nektek!! És nekem is! Hál' Istennek... |
Dewaltos | 2515 | 2007. március 3. 19:28 |
A kiállított modell szín összeálítása nagyon szép, a plexi nem ér rajta semmit ahogyan Mauro is írta , a kipufogódob védõ sem túl megnyerõ számomra, a kezelõ gombok sem elõnyükre változtak. A 2006-os modell jobban tetszett. Ez természetesen saját vélemény.
|
gyurmaplus | 2514 | 2007. március 1. 22:37 |
Szégyen-gyalázat...Ma egy Stromos sem volt talpon...!!! Kivéve engem!!! |
Mauro | 2513 | 2007. március 1. 02:50 |
Ja! És extra-ként lehet majd rendelni hozzá a (régi) "nagy plexi"-t jó pénzért, (mint a középstendert 23.000.- + áfa!) mert szélvédelem most már biztos nem lesz!
|
Mauro | 2512 | 2007. március 1. 02:45 |
Hát Én körbejártam párszor, de nem vagyok besz@rva tõle. A szin az valóban jó, végre valami új, az ABS meg régi adósság, már a 2005.-öst is avval kellett volna kihozni. A kartervédõt meg egyszer odateszed oszt csókolom, ugrott a design. A kartervédõ töltse be a neki szánt szerepét, és legyen KARTERVÉDÕ, minimum álljon meg rajta a motor-- ha már túraenduróról beszélünk.-- Amúgy szép, de nekem az enyém szebb!!
|
Barisax | 2511 | 2007. február 28. 22:30 | Válasz erre: 2509 |
Plusz "kartervédõ", más plexi, meg mattfekete rácsos kipuftakaró, ami persze nem látszik:-)
|
Macko | 2510 | 2007. február 28. 22:29 | Válasz erre: 2509 |
Más a plexi, van kézvédõ, fényezett (az fontos!) kartervédõ, abs - ennyi biztos.
|
Tomota | 2509 | 2007. február 28. 20:32 | Válasz erre: 2508 |
Mire célzol? Csík van a gumiban? :-)))) Különben a színe bitang jó! |
Macko | 2507 | 2007. február 28. 20:16 | Válasz erre: 2506 |
Könnyen lehet. Bár a photoshop egyszerûbb és olcsóbb. :-))) Vagy egy BMW-fan volt és kacsacsõrûsítésre (jó szó!!!) ment ki a játék. :o) |
Tomota | 2506 | 2007. február 28. 20:14 | Válasz erre: 2504 |
Az a gyanúm, hogy valami modell stúdió barkácsolásáról lehet inkább szó, vagy egy lelkes megszállot alakítgatta át. |
Macko | 2505 | 2007. február 28. 20:13 | Válasz erre: 2504 |
Pont ma vettem meg a motorkatalógust, abban is nehezményezik, hogy az ezresen semmit nem változtatott a sutyuki, még az abs-t sem kapta meg, holott a fékrendszere egy az egyben megegyezik a kicsivel.
|
Tomota | 2504 | 2007. február 28. 20:11 | Válasz erre: 2503 |
Bizony, bizony...a Medvének igaza vagyon! Tessék csak a kipuffancsot nézni....ez árulkodik. Azt, hogy ügyes fotó trükk- e az átalakítás azt már nem mondanám ilyen határozottan...., de szerintem is jól néz ki. |
Macko | 2503 | 2007. február 28. 20:05 | Válasz erre: 2501 |
A képeken az ezres van, amin semmi az égadta világon nem változott.
|
marcsi | 2502 | 2007. február 28. 19:21 | Válasz erre: 2499 |
Akkor vegyél magadnak...!!! És ne ezzel a szintetizátorral próbálj meg közlekedni...!!! És ne bosszantsál itt motorhoz értõ embereket!!! (Nem magamra gondoltam!) |
Gumikacsa | 2501 | 2007. február 28. 15:17 | Válasz erre: 2500 |
Deeee, kapott abs-t meg kettõ új színt és új matrica tervet.
|
Macko | 2500 | 2007. február 28. 15:10 | Válasz erre: 2499 |
Photoshop, nem változtattak rajta erre a modellévre.
|
krisztian.fz6 | 2499 | 2007. február 28. 13:17 | Válasz erre: 2495 |
Ez az új Strom??? Vagy csak fantázia??? Jól néz ki, tetszik.
|
Tomota | 2494 | 2007. február 28. 10:41 |
Szevasztok! Na akkor tessék, néhány kép a stromról... ilyen volt.... ![]() |
marcsi | 2493 | 2007. február 28. 10:01 | Válasz erre: 2491 |
Hát ez tényleg így volt... De ennyi pezsgõ után ezen nincs mit csodálkozni. De ez a "szõkenõ" ez kicsit dúrva!! Igy korán reggel meg pláne! Meg is sértödtem... |
Barisax | 2492 | 2007. február 28. 09:02 | Válasz erre: 2491 |
Még szerencse, hogy odaírta a nevét, mert a puszilkodás nem túl férfias megnyilvánulás:-)))))
|