20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS

Daty 4110 2019. július 20. 16:44  
:-)
    

Gábor 63 4109 2018. szeptember 11. 20:54  
.
    

matyoferi 4108 2018. szeptember 11. 18:52  
Érdekelne DL 650 es ülés nem baj ha a huzat szakadozott a váz a lényeg.
    

major 4107 2018. szeptember 6. 09:33   Válasz erre: 4105
OK, írok!
András
    

lajostrom 4106 2018. szeptember 6. 08:50   Válasz erre: 4105

    

kmenyus 4105 2018. szeptember 5. 22:10  
Szia. Mi a gond? Írj a kmenyus kukac gmail pont com címre.
    

major 4104 2018. szeptember 5. 13:43  
Sziasztok!
A nyár elején lettem V-Strom tulaj, és gondoltam, regisztrálnék a V-Strom klub felületére (vstromclub.hu), de nem sikerül. Sajnos kontakt sincs a honlapon így kérdezni sem lehet tőlük.
Van ötlet, hogyan lehetne kapcsolatba kerülni velük (a Facebook részemről nem játszik)?
Előre is köszi a választ!
András
    

lajostrom 4103 2018. augusztus 28. 21:39   Válasz erre: 4102
Hello Endre!
Nem hinném h tipusfüggő a dolog.
Kis hozzáértéssel ezek felszerelhetők, működtethetök. A láncszett csere ( szerencsés esetben) csak kinyomó kérdése. Menni fog! Szinte bárhol asszem.
    

endre55 4102 2018. augusztus 28. 18:30  
Köszönöm szépen a tippet!
Üdv! Endre
    

Daty 4101 2018. augusztus 28. 08:40   Válasz erre: 4100
Szia Endre!

Ide már elég kevesen néznek be, próbálj meg itt érdeklődni:

http://vstromclub.hu/

Üdv!

Daty
    

endre55 4100 2018. augusztus 27. 22:26  
Üdv!
2015-ös DL 1000-en láncszettet szeretnék cserélni, és......ha már, akkor már egy scottoiler is felszerelésre kerülne. Van köztetek aki tudna ebben segíteni Csongrád megyén belül? (természetesen nem ingyen)
Szép napot!
    

Nanu 4099 2018. július 30. 11:49  
Sziasztok!

Van esetleg valakinek oldal sztenderdje 2008-as 650-hez? Az enyém szétnyalódott.

Köszi
    

night-rider 4098 2018. június 30. 09:44  
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
    

night-rider 4097 2018. június 30. 09:43  
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
    

night-rider 4096 2018. június 30. 09:43  
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. mosat beszéltem egy haverral sdzerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
    

Bedouin 4095 2018. június 21. 07:41   Válasz erre: 4094
Nem teljesen értem a dolgot.
Nyilván kell gumi rá, hogy cserélni lehessen. Éppen ez a lényeg, hogy kereket cserélek és nem gumizgatom át folyton a felnit.
A csapágy, szimmering, porvédő része a keréknek, nem érdemel külön említést :)
Továbbá miért kellene kerék cserekor a fékbetéteket is cserélni? :O
Nem érdemes ennyire túl misztifikálni.
    

Kovacspeter 4094 2018. június 18. 20:42   Válasz erre: 4090
No meg ha a végére ér a projekt, akkor meg már jelentős anyagi vonzatai vannak. Gumipáron kívül két jó felni, jó csapágyakkal-porvédővel szimeringgel. 3 féktárcsa, ami még ha használt is de nem üt és van még rajta husika, akkor bontóban sem olcsó. +egy teljes szett fékbetét ami vele kopik-használódik.
Végigrágtam magam a kérdésen aztán inkább elengedtem a dolgot...
    

Kovacspeter 4093 2018. június 18. 20:35   Válasz erre: 4092
Tanár Úr, hétvégén kicsapás Erdély közelebbi részére, van-e kedv és idő?
    

lecso 4092 2018. június 18. 19:15   Válasz erre: 4090
Én is itt tartok...
    

lajostrom 4091 2018. június 17. 20:01   Válasz erre: 4090
Igen-igen. Ezen bukik el leggyakrabban. Az első a veszélyeztetebb. Abból alig tanáni...
    

Bedouin 4090 2018. június 17. 19:25   Válasz erre: 4089
Persze, semmi titkos nincs benne.
A rövid története az, hogy szerettem volna egy offroad-os csere szettet csinálni és azért vettem. Sajnos nem kaptam akkor első kereket és nagyjából el is halt a dolog itt.
Ennek cca 5-6 éve, azóta csak pakolgatom és most meguntam, eladom.
Akkor 25 ezret kértek érte, tulajdonképpen nem nyerészkednék rajta, ennyiért oda is adnám.
    

lajostrom 4089 2018. június 17. 13:17   Válasz erre: 4088
Nyilvános ára?
    

Bedouin 4088 2018. június 17. 05:46   Válasz erre: 4087
Felni + abroncs, bár ez utóbbi már úgyis kuka.
Féktárcsa sincs rajta, de természetesen az összes csapágy és szimmering benne van.
    

lajostrom 4087 2018. június 15. 19:39   Válasz erre: 4086
Csak felni, s no abs?
    

Bedouin 4086 2018. június 14. 20:59  
Van egy eladó hátsó kerekem, ha valaki éppen ilyet keres.
    

boltvarazs 4085 2018. június 13. 16:02   Válasz erre: 4080
A gyári haspáncél is elkelt, oldaldobozok, hátsó doboz, lámpavédő offroadrács van még, illetve kormánymagasító, krossz kormány-merevítővel).
boltvarazs@gmail.com
    

nDURO 4084 2018. április 6. 17:06  

    

boltvarazs 4083 2018. március 13. 06:31   Válasz erre: 4082
Igen, még megvan.
    

MrDevil 4082 2018. március 5. 14:49   Válasz erre: 4080
Szia!
Első lámpa védő még aktuális ?
    

MrDevil 4081 2018. február 15. 23:49   Válasz erre: 4079
Szia.
Magasított túraplexid lenne a 2017 modellhez ? Köszönőm . Üdv, Zsolt
    

boltvarazs 4080 2018. február 15. 07:52   Válasz erre: 4079
Pontosítom a lentieket:

- gyári kézvédő protektor (infó a suzuki oldalán)
- gyári haspáncél (infó a suzuki oldalán).
Ezeket bolti áruk alatt odaadom természetesen.

Egyéb:
- dobozok: 2x42 literes GIVI dobozok, vagy 2 alukoffer
- elsőlámpa védő protektor
- ködlámpa / nappali fény rendszer kompletten kapcsolóval
    

boltvarazs 4079 2018. február 10. 13:29  
Sziasztok,

Suzuki DL650/DL650XT V-strom-hoz eladó gyári kézvédő protektor, gyári haspáncél, oldaldobozok és egyéb kiegészítők.
2017-2018 évjárathoz.

Érd: boltvarazs@gmail.com
    

petya89 4078 2018. január 23. 08:31  
Suzuki Dl650 középsztenderek eladóak minden évjáratra (2004-2018)!
    

kovee 4077 2018. január 16. 21:28  
Sziasztok,

A fiók aljáról előkerült egy karcmentes jobbos gyári tükör 2005-ös motorra biztos jó.
Ha valakit érdekel, akkor ide írjon petikovacs13kukacgmailpontcom
Helyileg Gyöngyös, hetente mozgok Gyöngyös-Sopron(péntek-vasárnap) pálya mentén.
Irányára 7500ft.

Üdv!
Péter
    

petya89 4075 2018. január 15. 19:28   Válasz erre: 4072
Szia
Én tudok rá gyártani. Többet bír mint a Givi vagy a gyári.
Írj üzenetbe ha érdekel.
Üdv
Petya
    

kojak007 4074 2018. január 14. 20:53   Válasz erre: 4073
Köszi
    

lajostrom 4073 2018. január 14. 19:52   Válasz erre: 4072
Szia! Hungarian Vstrom Club Németh Mihály, gyártó. De van gyári, Givi Kappa is.
    

kojak007 4072 2018. január 14. 11:54  
Sziasztok. Most vettem egy Kawa Klw 1000-t. Ami ugye egyenlő a dl 1000-el. Ha valaki tudna bukócsövet ne tartsa vissza.
Köszi
    

lajostrom 4071 2017. november 13. 17:07  
Egy márkatárs.(más tollából loptam)
    

lecso 4070 2017. október 4. 10:19  
Szállás lefoglalással a jelentkezést lezártam.
7 V-Strom 650.
    

lajostrom 4069 2017. szeptember 30. 20:43  
Janinak..
    

lecso 4068 2017. szeptember 29. 08:06  
Idén is feszegetném a határokat a Pádison, október végén. Csak szólok, ha valaki esetleg jönne.

Tavalyról:
https://www.sportmotor.hu/video/IxlGZhtCQN4

https://www.sportmotor.hu/video/FEK9ybNUIjV
    

lajostrom 4067 2017. szeptember 21. 16:44   Válasz erre: 4066
Már van! A Péter legyártatta acélból.Túl távol vannak a feltámasztási pontok(gyári) oszt ha ûtés éri deformálódik, az acél erősebb.
    

ColargoTJ 4066 2017. szeptember 21. 15:37   Válasz erre: 4065
Mi lesz helyette?! Vagy ez is a könnyítés áldozata lesz?! :)
    

lajostrom 4065 2017. július 13. 21:45  
Gyári kartervédő eladó, pici pénzért! Harcát már megvívta, de használható állapot. 10 000HUF.
    

lajostrom 4064 2017. június 26. 21:49   Válasz erre: 4063
Bàr itt nem könnyű felismerni!
    

lajostrom 4063 2017. június 26. 20:35   Válasz erre: 4062
:-) :-) :-)
Ja! Csak nekem a nevem is árulkodik.
    

ColargoTJ 4062 2017. június 26. 20:12  
Amennyiben marad ez a tendencia Lajstrom, akkor a te motorodat is ilyen nehezen lehet majd felismerni! :)
    

lajostrom 4060 2017. június 25. 09:19   Válasz erre: 4059
Meg ez. Összes takaró, csavar.
    

lajostrom 4059 2017. június 24. 20:27  
Ezek a gyári dolgaim maradtak. Eladók!
    

ColargoTJ 4058 2017. június 21. 16:31  
Már csörgetlek is!
    

ColargoTJ 4057 2017. június 21. 16:28  
Tükör érdekel!
    

lajostrom 4056 2017. június 20. 21:29  
Gyári mind, elkótyavetyélném!
    

Daty 4055 2017. június 10. 19:02   Válasz erre: 4054
Gratulálok Ispán!:-)
    

Ispan 4054 2017. június 10. 16:00  
Ezt is megértük...
    

lajostrom 4053 2017. június 9. 18:59   Válasz erre: 4052
Ezesetben könnyebb, szerinterm is. Az emlitett módon használva elégedett leszel vele! Ha a karbantartását is elvégezteted örōkélet+egy nap. Széles utat!
    

rollerka 4052 2017. június 9. 18:06   Válasz erre: 4051
Terepezés nálam nem lesz.. :) Utas se nagyon..
Jó minőségű aszfalton szuperül fordul a gyáriakkal, de gondolom ott inkább a geometria számít.
Rossz aszfalton viszont nem vagyok teljesen elégedett, igaz nem álltam neki állitgatni..
    

lajostrom 4051 2017. június 8. 20:43  
Pl. itt a széria álapot már nem elégséges,
    

lajostrom 4050 2017. június 8. 19:20   Válasz erre: 4048
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
    

lajostrom 4049 2017. június 8. 19:20   Válasz erre: 4048
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
    

rollerka 4048 2017. június 8. 16:04   Válasz erre: 4045
szia,
Ezek a Te motrodon voltak? Nem akarnám megvenni, csak érdekelnének a tapasztalatok amik a cseréhez vezettek.
Jómagam 10 hónap alatt 12e-t mentem az enyémmel, de alapvetően nem tűnnek vészesnek a gyári rugók, rugóstagok.
Üdv.
Roland
    

Z.Tibor 4047 2017. június 7. 20:36  
Gyártóra és felszerelőre gondoltam.Én lennék a felhasználó.
    

kmenyus 4046 2017. június 6. 21:18  

    

lajostrom 4045 2017. június 6. 18:44  
L3 650 egyszezont futott (8000 km) már a hosszabb ( de mindhez jó) .45 000 HUF. Az első rugók (gyári hasonszōrű) grátisz.
    


esSO 4043 2017. május 25. 06:04   Válasz erre: 4042
Mire gondolsz? Gyártóra vagy felhasználóra?
    

Z.Tibor 4042 2017. május 24. 20:48  
Szeveasztok.Ismertek-e embert láncolajzó ügyben?
    

lajostrom 4041 2017. május 8. 09:21   Válasz erre: 4040
Homokot kérdez.
    

ColargoTJ 4040 2017. május 8. 08:35  
"Ez mennyit ront a láncon"
A sárra gondoltál?!
Semmit! Lerázza magáról még ezt az agyagos földet is, ahogy elindulsz.
A vázról, idomokról nehezebb volt eltávolítani, mert rászáradt.
    

ColargoTJ 4039 2017. május 8. 08:31  
Bocsi Lajostrom! az O betű lemaradt! :)
    

ColargoTJ 4038 2017. május 8. 08:28  
Jól látod Lajstrom! Hétvégén ismét gyerek lehettem! Dagonyázhattam a sárban büntetlenül és tolták a motoromat, míg meg nem tanulok rendesen két keréken egyensúlyozni, mint ahogy tette apukám annak idején! :)
Kicsit atyáskodóak, de jó fejek ezek az Africa Twinesek! :)
    

lajostrom 4037 2017. május 8. 07:56   Válasz erre: 4035
Lehetett abban "feküdj" is -ahogy nézem. Avatódott gumi, motor, ruha, ember.
    

matyoferi 4036 2017. május 8. 04:45   Válasz erre: 4035
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
    

matyoferi 4036 2017. május 8. 04:45   Válasz erre: 4035
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
    

ColargoTJ 4035 2017. május 7. 22:52  
Tegnap felavattam a gumit terepen az Africásokkal! :)
    

lajostrom 4034 2017. május 4. 06:05   Válasz erre: 4033
Sajna nálam se több , sőt! Kettőt még korábban elvitt a defektmumus. Ám a polkorrekt válasz: használatfüggő.
    

ColargoTJ 4033 2017. május 3. 22:12  
Lajostrom! A hátsó kerékre szerelt Karoo3-mal hány km tudsz megtenni?
Nekem 8ezer után már nagyon neccesre kopott! Keveslem ezt a futásteljesítményt! Igaz, az úttartására, tapadására nem volt panaszom!
    

lajostrom 4032 2017. május 2. 16:14  
Szia Laca! A krapek viszi a porlasztópárt, én hílak ha mék- te csinálod megfele. Súgd ha kész! Pusza!
    

lajostrom 4031 2017. április 26. 21:44   Válasz erre: 4030
Na! Duplaburger.
És a tesztelők. Tőlem hallod először, hogy mi ma a tárgyilagos tesztelés? És hogy kik írják? Ajaj!
    

lajostrom 4030 2017. április 26. 21:41   Válasz erre: 4028
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
    

lajostrom 4029 2017. április 26. 21:40   Válasz erre: 4028
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
    

ColargoTJ 4028 2017. április 26. 12:01  
Rákerestem az első fékekre.
A Honda NC 320-as tárcsa 3 dugattyús féknyereggel.
A V-Strom 310 mm-es dupla tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel.
Ennyit számítana a plusz dugattyú?!
De hát a Suzukinál dupla van elől, így igazából 4 dugattyús az első fék! :)
Ráadásul a Hondánál az egyik dugattyút a hátsó fék vezérli, így valójában csak két dugattyús míg a lábfékkel be nem segítek.
    

ColargoTJ 4027 2017. április 26. 11:31  
A V-Strom dupla tárcsás elől, mégis a fékére panaszkodnak a tesztelők és a használók is. Nekem eddig mindig tökéletesen megfelelt. Főleg, hogy intenzíven besegítek a motorfékkel is.
A Honda NC egytárcsás fékét viszont nem szapulják a tesztekben.
Nem is értettem, hogy miért nem.
Lehet, hogy a féknyeregben van a különbség, a dugattyúk száma más lenne?
A V-Strom úszónyerges az NC-t nem ismerem.
    

lajostrom 4026 2017. április 26. 08:19   Válasz erre: 4025
Én is így gondolom. A gyár által feltételezett célközönségnek mindennapi használatra találták ki, jól.idehaza is voltak-vannak megoldások a "gyenge" fék feljavítására, ezt általában a hegyeketjárt, sokcsomagos, kétszemélyes túrázók igénylik. ( kamuendúrósok??) Terepen még a gyári fék is rengeteg, főleg kikapcsolhatatlan ABS-sel. Utcára az én véleményem szerint némi fém fékcső elég "túrbózás". A miénknél viszont túl drága, szintén az ABS miatt. Szívesen!
    

ColargoTJ 4025 2017. április 25. 21:52  
Köszönöm én nem tervezek ilyen átalakítást. Én csak kamuendurós vagyok! :)
    

lajostrom 4024 2017. április 25. 21:37   Válasz erre: 4023
Nincs baj. Az amerikaiaknál szokásos az elsőfék átalakítása (van lé) ,úgy gyakori, hogy hullámos tárcsák, fém fékcső, régebbi gsxr nyegek, ilyen-olyan betéttel. Azok négydugós (lehet hat is!) fix nyergek, de átalakító kell a felszereléséhez. Ők ezt vmi ergál (könnyű és erős) anyagból, szépen kivitelezve nyomják. Na! Ilyen van az enyémen, oszt egyszemélyes használat+terep (gyakori!) bőven megelégszik az egyoldali fékkel. Súlyunknál fogva minden rugózatlan tömeget írtani próbálok, oszt ezért a hiánya. Eddig jó. Ha érdekelnek a részletek a cuccról segítek!
    

ColargoTJ 4023 2017. április 25. 21:10  
Lajostrom! Mi tortent az első tárcsáddal?
    

petya89 4022 2017. április 15. 09:41  
Dl1000 középsztender eladó! Alkatrészeit adom. Motoron nem volt!
33000 Ft
    

lajostrom 4021 2017. április 13. 06:54   Válasz erre: 4018
Egy ócó kínai, két szétreklámozott Oxford (kínai??)
    

lajostrom 4020 2017. április 13. 06:51   Válasz erre: 4019
Kérdésed az volt, hogy a rossz régiek? Erre válasz,hogy a régiek sem rosszak és a motoron vannak. De van vadiúj a polcon. Ötért.
    

esSO 4019 2017. április 13. 05:42   Válasz erre: 4016
Pont ez a lényeg, nekem nem az elektronika kell, hanem csak a gumi markolat, mert vastagabb, mint a gyári. Nem akarok fűteni. :-)
    

ColargoTJ 4018 2017. április 12. 22:30  
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
    

ColargoTJ 4017 2017. április 12. 22:30  
Az L3 markolatfűtése szintén SAITO volt?
    

lajostrom 4016 2017. április 12. 19:55   Válasz erre: 4015
Nem a markolat fekszik le, hanem az elektronikus vezérlés.viszont van egy pár sosemhasznált. Ōtezer.
    

esSO 4015 2017. április 12. 18:56   Válasz erre: 4014
A rossz régiek nincsenek meg esetleg? Csak a markolat érdekelne, az eredeti vékonykákat szeretném kicserélni valami vastagabbra.
    

lajostrom 4014 2017. április 11. 21:39   Válasz erre: 4013
Szerintem se lesz baj. Van, hogy több van ,hogy kevesebb a szerencse. Ennyi az egész. És még egy példa.: a K4-et tíz éven át szolgált ki egy SAITO markolatfűtés. Annyit kellemetlenkedett csak, hogy időnként elforgott, kis ragacs, oszt tovább. Az L3-on a negyedik évet a harmadik markolatfűtéssel kezdtem. Mondom! Szerencse!
    

ColargoTJ 4013 2017. április 11. 08:33  
Nekem L5, 24.000 km-el, eddig sem üzemanyagjelző hiba, sem vezértengely-tőkekopás. A generátor múlt héten cserélve visszahívás keretén belül, remélem nem lesz gondom vele a jövőben sem.
A korábbi K5 ezresem, négy évig hiba nélkül tette dolgát, igaz, csak 40egynéhányezer volt benne. :)
    

lajostrom 4012 2017. április 10. 21:59   Válasz erre: 4011
Szerencse. De elvárható. Nálam az L3 még három téglával a műszeren ,423 téli km-rel ,ragyogó lehetøségeket mutatott. Míg le nem hörgött. Beszari lévén az egy liter tarcsibenzin hozott ki a d.varsányi tavaktól. Teletank, még csak három tégla. Gari-csere.2-3 hét. Mindez 20 000 km-nél.
35 000-nél visszahívják vezértengely-tőkekopás gyanúval. 45 000-nél generátorhiba merül fel, de nem várja meg, alapjáraton leég a tekercs. 3-4 hét
Vót nekem K4 is. 200 000 felett szeretve váltunk el.
Dokumentálva annyi baja vót amennyit én csináltam neki. Törtem-zúztam-borítottam. Kopók, gumik, csapágyak, fényezések. Ma másképp alakul. Akár 000050 km-nél beleszakad a csavar, hogy fúrni kell.
    

endre55 4011 2017. április 10. 06:37  
Üdv Mindenkinek!
DL 1000 2015 ön leteszteltem az üzemanyag szintjelzőt. Ha azt mondja üres, tényleg üres. Nekem a kút előtt 500m -el fogyott el, még beálltam simán a tankoldába, és sikerült a 20l-es tankba 20,05l - t belecsorgatni. Szóval a műszer pontos, és semmi tartalék.
    

lajostrom 4010 2017. április 9. 13:37   Válasz erre: 4009
Nekem a' van vagy ōtéve. Sztem mindeniknél szélesebb az állítási lehetősége. Ez előnyös. Mire megtanálod a tutit az meg a hátrány.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22116