Mano81 | 1505 | 2010. május 16. 19:39 |
Mondjon le :) Én Rea-nak szurkoltam, de szépen csinálta. Jó a Suzi. Délelõtt nem volt adás, hogy b.meg. |
zold1 | 1502 | 2010. május 16. 16:53 | Válasz erre: 1494 |
Mondasz valamit :D :D Botond olajat, direkszûrõt mnden gépbe :-) |
bundas13 | 1501 | 2010. május 16. 16:03 | Válasz erre: 1500 |
nekem a korábbi autómban is volt, attól maradt meg a tisztítócuccom, úgyhogy próbálom csinálgatni. na mindegy, majd eccer meglátogatlak és megméred, azt majd jól kiderül, hogy mehet a gixxer a levesbe :))
|
tsanyi | 1500 | 2010. május 16. 15:58 | Válasz erre: 1499 |
Ez igazából henger-gyûrû-dugó kopással jár.......az injektor a kevesebb kompressziót kezeli valamennyire így sokszor észre sem veszi az utcai motoros milyen állapotba került a gépe. Többnyire az ár miatt egy sima gyûrû-dugó garnitúra csere volt mivel a hengersor kissé drága.....amúgy a mértek 80%-a rossz értéket mutatott.......ahogy írtam nagyon kevesen tisztítják és olajozzák gondosan a szûrõt.
|
bundas13 | 1499 | 2010. május 16. 15:50 | Válasz erre: 1498 |
Olvastam már korábban a cikket, de nem igazán tudom eldönteni, hogy mi lenne a tutti. igazán az is kérdés, hogy a + kopás mennyi idõ alatt jelentkezik és mekkroa mértékû és milyen következményekkel jár. Na mindegy, majd kiderül. Eddig üzemel a motor, megpróbálok figyelni rá. Az a kérdés, hogy mennyi olyan motorral találkoztál, aminél javítást kellett eszközölni emiatt és azok milyen km-nél és a jsavítások milyen mértékûek voltak?
|
tsanyi | 1498 | 2010. május 16. 15:35 | Válasz erre: 1497 |
Erre most mit mondjak? Azért linkeltem, hogy akit érdekel olvassa el és döntse el maga, hogy mennyit ér neki a motorjának az állapota.......ha + LE oltárán hajlandó egy kis + kopást bevállalni akkor jó a sportszûrõ...
|
bundas13 | 1497 | 2010. május 16. 15:29 | Válasz erre: 1492 |
szóval tegyem vissza a gyárit? akkora a különbség?
|
tsanyi | 1496 | 2010. május 16. 15:29 | Válasz erre: 1495 |
Olvasd végig a lejjebb beírt linken szereplõ írást....és döntsd el mit szeretnél..
|
TPBalaton | 1495 | 2010. május 16. 15:23 | Válasz erre: 1494 |
És a mosható K&N szûrõk is tönkrevághatják a motort??
|
tsanyi | 1494 | 2010. május 16. 15:13 | Válasz erre: 1493 |
Tulajdonképp akik ellene beszélünk magunk ellen tesszük....., hogy lesz így munkánk?:))
|
zold1 | 1493 | 2010. május 16. 15:11 | Válasz erre: 1492 |
Végre valaki! Én évek óta tépem a számat, hogy a sportszûrõ kizárólag a motor kinyírására jó, de mindig jön a kontra a 60 ezret futott sportszûrõs gixerrõl, stb. Majd hozzád irányítom õket ;-)
|
tsanyi | 1492 | 2010. május 16. 13:41 | Válasz erre: 1491 |
Csak ezen a héten 3 sportszûrõs motoron mértem sûrítési végnyomást......mindegyikbe azonnal visszatették a gyári szûrõt, csak egy kicsit késõn.....
|
bundas13 | 1491 | 2010. május 16. 13:30 | Válasz erre: 1490 |
nekem sportszûrõ van benne, tisztítom, kenem, remélem nem lesz nagy gáz, vagy ha lesz, így jártam :)
|
Spider | 1490 | 2010. május 16. 12:41 |
azzal én is így vagyok Mondták hogy jobb öblösebb lesz tõle a motor de érdemes 2000km ként kitisztítani meg hogy több por jut a motorba A szerelõ azt mondta hogy õ inkább a gyárit javasolja Mondtam ha õ mondja akkor legyen úgy |
C1800Rider | 1488 | 2010. május 16. 09:53 | Válasz erre: 1486 |
A valamivel több por bejutása valóban reális veszély, ezt még be tudom vállalni ellenben a sportszûrõvel. :-)
|
C1800Rider | 1487 | 2010. május 16. 09:51 | Válasz erre: 1486 |
Nekem gond és erõltetés nélkül össze tudták rakni a gépet. Igaz nem a HFA3611-et tetettem bele hanem a HFA3614-et, ez annyival másabb hogy gyárilag van hozzá gumikeret is. A belseje ugyanaz. A gyári és a Hiflo szûrõt egymásra fektetve nem láttam méretbeli eltérést.
|
tsanyi | 1486 | 2010. május 16. 09:44 | Válasz erre: 1484 |
Ez is így van.....ezért fordul elõ, hogy ha egy karbis gépbe utángyártott légszûrõ kerül túl sok levegõt kap és utána kell állítani a karbit.....az injektor ezt lekezeli, de a motorba sokkal több por jut mint a gyárival. Egyébként pont az SV és a DL-be most olcsóbb a gyári szûrõ(legalábbis nálam) mint a Hilfo...:)...mégis sokan azt keresik pedig nem is méretpontos és a fedél alig megy rá a házra, csak ferdén, erõltetve....
|
C1800Rider | 1485 | 2010. május 16. 09:41 | Válasz erre: 1483 |
jut eszembe! Valamék nap végigolvasgattam a K&N szûrõkhöz adott papírkát. Ott azt írják hogy tisztítsd és olajozd újra 50.000 mérföldenként. Nem tudom hogy vicc-e vagy komoly mert viccnek elég szar.
|
C1800Rider | 1484 | 2010. május 16. 09:39 | Válasz erre: 1483 |
Ja. És milyen sokakat nem érdekel hogy ez így van. Valamék nap TD Vitoba akartak sportszûrõt, nagy nehezen lebeszéltem õket róla. :-) A gyári Suzuki szõrös fehér szûrõhöz képest amúgy sztem a Hiflo szûrõi nagyobb légáteresztéssel mûködnek. Amikor kicseréltettem a gyárit Hiflora, az az igazi hörgõs sportlégszûrõs hangja lett és egy kicsit éreztem a teljesítményén is (alul picit nyomatékosabb lett) hogy jobban megy, nem mondom hogy nem élveztem. :-) |
tsanyi | 1483 | 2010. május 16. 09:33 | Válasz erre: 1482 |
Ez így van.....ez is szépen le van írva a cikkben....csak a végén......:)
|
C1800Rider | 1482 | 2010. május 16. 09:11 | Válasz erre: 1481 |
Nemcsak az olajozás-tisztítás helyes kivitelezése lehet buktató hanem az is hogy ezt igencsak gyakran meg kell ejteni. Szervíztõl szervízig nem szabad várni vele mert a beszívott porszemcsék jó kis csiszolópasztát képeznek az olajjal.
|
tsanyi | 1481 | 2010. május 16. 08:02 | Válasz erre: 1477 |
Amennyire tudom a Honda-ét nem lehet átírni, a sportdobot még elviseli, de ha sportszûrõ is kerül bele akkor mindenképp kell bele egy pc vagy motty....vagy valami más ami felülírja a gyári computert. A sportszûrõnek egyébként nagy haszna van fõleg közúton...lehet, hogy pár LE-vel több lesz, de a kár ami érheti a motort a nem helyes tisztítástól(márpedig kevés tulaj, de még szerviz sem tisztítja-olajozza jól)nem tudom megéri-e? Érdemes ezt elolvasni: http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
|
TPBalaton | 1480 | 2010. május 16. 02:53 | Válasz erre: 1479 |
Heló Peti Látom az idõképen,nagyon dúrva a szél felétek is!! |
lecso64 | 1478 | 2010. május 15. 22:29 | Válasz erre: 1477 |
Mano elég a sportlégszûrõ. Ja és nem árt egy hangolás:)) |
Mano81 | 1477 | 2010. május 15. 22:25 |
Na most akkor ha a 600F-re feldobok egy Yoshimurát, kell állíttatni a gyári injektortérképen vagy nem muszály? Teljesítménynövelés nálam nem cél, körrekordot sem akarok dönteni a Ringen, csak tartósan motorozni. Legfeljebb egy sportlégszûrõ van tervben, de az is csak késõbb mert most cseréltem és gyárira. |
C1800Rider | 1476 | 2010. május 15. 21:24 | Válasz erre: 1475 |
Ja. Kérdés utána beeresztenek-e még a mûhelybe, vagy ott rámzárják az ajtót és betaposnak valamelyik sarokba. :-D Nem szeretnék velük összeveszni mert egyébként értik a dolgukat és nagyon segítõkészek.
|
C1800Rider | 1474 | 2010. május 15. 21:14 | Válasz erre: 1473 |
Fasza... No mindegy, amit írtál csak megerõsít abban hogy a laptop vagy más ISC fixálás nélkül a szinkroncsavar közelébe se engedem a szerelõt. :-)
|
tsanyi | 1473 | 2010. május 15. 21:09 | Válasz erre: 1471 |
Nem a hidegindítást hanem az alapjáratot és kb 4000-ig a gázreakciód bánhatja.....(torpanások, stb.)
|
C1800Rider | 1472 | 2010. május 15. 21:09 | Válasz erre: 1470 |
Valami kis csövekben golyósat láttam még aminek az alján kellett csavarokkal az alapállást vagy mi a szöszt belõni.
|
C1800Rider | 1471 | 2010. május 15. 21:08 | Válasz erre: 1469 |
Megkérdeztem a szerelõt, de nem adott egyértelmû választ hogy a laptopot rákötik-e a gépre hogy az ISC-t fixálják (van nekik laptop diag SW-rel). Nem szeretnék vele összeveszni, de hogy anélkül nem állít nekem szinkront az tuti. :-) Ha eltekergetik akkor gondolom a hidegindításom bánhatja ha nem tud megfelelõ pozícióba kerülni az ISC szelep. Azt tudom hogy fixálás nélkül nem lesz 100-as a szinkron, ezért agyalok rajta hogy be kéne szerezni a DIY szervizeléshez egy ilyen kütyüt.
|
tsanyi | 1470 | 2010. május 15. 21:05 | Válasz erre: 1468 |
Ez a csöves megoldás nem csak V2-höz hanem bármihez használható és ha ügyes vagy még sikerülhet is.......viszont az órás teszterek kissé falsok mivel a remegést az óra alatt lévõ csavarok betekerésével csökkentik miáltal hengerenként különbözõképp szûkítik a járatot így az értékek nem lesznek pontosak. A higanyos vagy más folyadékos eszközök még amik pontosak.
|
tsanyi | 1469 | 2010. május 15. 21:01 | Válasz erre: 1468 |
Mellesleg ahol enélkül állítják ott csak elcsavargatják mivel az ecu ahogy tekered folyamatosan utánaállít így mindig jó értéket mutat hiába van szanaszét csavarva....persze ez így fals lesz.......nálunk ez az eszköz(bár magyar fejlesztés) gyakorlatilag nincs elterjedve sõt sok márkaszervizben sem ismerik. Mindenesetre ahová majd viszed nézd, hogy ezt rákötik-e?
|
C1800Rider | 1468 | 2010. május 15. 20:57 | Válasz erre: 1467 |
Akkor ezek szerint hasznos a kütyü. Nem nagyon van hozzá kedvem hogy a gari letelte után szervízbe hordjam a gépet. Vagyis ha aszondod ez a kis izé használható akkor lehet elgondolkodom egynek a beszerzésén, max 2 szinkronért úgyis elkérnek ugyanennyi munkadíjat, utána már ingyé van. Szinkrontesztert akkor ezek szerint érdemes beszerezni, a vipoláncsõ csak elméletileg használható V2-höz. :-)
|
tsanyi | 1467 | 2010. május 15. 20:52 | Válasz erre: 1465 |
Ez van nekem.....aki a szinkront egy gumicsõvel állítja......na ahhoz kell menni:)))
|
C1800Rider | 1466 | 2010. május 15. 20:51 | Válasz erre: 1464 |
Hááát, olykor nyílegyenes belátható úton 1-2-3-ban meg van küldve a 10-esig. :) De általában a 6-osnál elváltogatok.
|
C1800Rider | 1465 | 2010. május 15. 20:49 | Válasz erre: 1463 |
http://www.probike.co.uk/it080012.htm target=_blank> Link </A> Ez talán megéri annak aki napi szinten foglalkozik ilyesmivel. Szinkron teszternek meg az okosok aszongyák V2-höz tökéletesen elég egy gumicsõ meghajlítva némi ATF olajjal feltöltve egy rúdhoz kötözve. :-) |
tsanyi | 1464 | 2010. május 15. 20:46 | Válasz erre: 1461 |
És ha néha használod tiltáson akkor bizony 12000-ként tényleg kell állítani.....volt már olyan 1250-es Bandit aminek 6000-nél rossz volt az érték, igaz elég dinamikusan használja a gazdája.:)
|
tsanyi | 1463 | 2010. május 15. 20:44 | Válasz erre: 1461 |
Azt a kütyüt nem lehet beszerezni.....a szinkron teszterhez ami elég drága viszont igen nagy tudású, ahhoz adták, a készüléket laptopra kötöm és a szelepek állapotára is lehet következtetni a görbékbõl.
|
C1800Rider | 1461 | 2010. május 15. 20:42 | Válasz erre: 1458 |
Nekem aszonták szinkront majd csinálnak a 24e-snél, amikor a szelepállítás is aktuálissá válik. Bár a szervízkönyv szerint 12e-ként kéne csinálni. Megcsinálnám magam is a TPS szenzor beállításával együtt csak ez a tetû ISC kavar be. :-( Csak ezért meg nem nagyon lenne "kedvem" beszerezni a megfelelõ kütyüt.
|
bundas13 | 1459 | 2010. május 15. 20:41 | Válasz erre: 1457 |
akkor asszem felkeresnélek valamikor én is, ha nem gond
|
tsanyi | 1458 | 2010. május 15. 20:37 |
És persze a TPS-t is hisz arra is rá kell nézni 12000km-ként mikor szinkront is kell állítani.
|
tsanyi | 1457 | 2010. május 15. 20:35 | Válasz erre: 1456 |
Az euro3-as suzukikon "szerviz" állásba kell helyezni az ecu-t és csak úgy lehet állítani. Ezt vagy a gyári programmal vagy egy "kütyüvel" amivel nem sokan rendelkeznek lehet megtenni. Én igen, jönnek a Ti tájatokról is szinkronra az emberek hozzám(jövõ héten is ketten). Az injektor térképet pedig át tudom írni suzukikon(elvileg cagivákon is csak annak más a csatija így mégsem) a kipuffhoz és légszûrõhöz megfelelõen.
|
C1800Rider | 1456 | 2010. május 15. 20:29 | Válasz erre: 1455 |
Jó-jó de hol és hogyan állícc? :-) ha még arra is volna valami hasznosítható ötleted hogy a K7 utáni DL-eken hogy állítson szinkront az ember PC nélkül úgy hogy ne másszon el az ISC motor akkor nagyon a szívem mélyére zárnálak. :-) |
tsanyi | 1455 | 2010. május 15. 20:20 | Válasz erre: 1454 |
Konkrétan én is állítok a gyári injektor térképen, de kiolvasni nem tudom, hogy esetleg elõtte állítottak-e?
|
bundas13 | 1454 | 2010. május 15. 19:58 | Válasz erre: 1453 |
hol lehet állítatni? kíváncsi lennék, hogy az enyémmel az elõzõ tulaj csinált-e valamit.
|
tsanyi | 1453 | 2010. május 15. 16:55 | Válasz erre: 1452 |
Suzukiknál jóval olcsóbban pc és motty nélkül is lehet állítani, de ha sportdob vagy sportszûrõ került fel tényleg kell....amúgy nem feltétlenül jelent + fogyasztást az ilyen állítás, amikkel ezt elvégeztem ugyanolyan tempó mellet sokszor csökkent....
|
giroszmen | 1452 | 2010. május 15. 16:18 | Válasz erre: 1446 |
Szia Manó ! Igazuk is van , sõt szélsõséges esetben akár szabadságra is küldheted a szelepjeidet.( elégnek ) Egyik haverom 1000 es Fazeren végdobot cserélt ( Bódis). Hatás jelentõs lett : állat hang , alul sokkal nyomatéktalanabb, majd kapott Power Commandert, aztán jött a házi állítgatás, végül Pesten az Agó -nál kötött ki,padon hangolva tényleg tökéletes lett , 165 le az eddig mért legerõsebb Fazer. A poént a végére hagytam , iszákosabb lett , nem is kevéssel.Kérdem megéri rákölteni több mint kétszázezret? |
bundas13 | 1451 | 2010. május 15. 15:54 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/bitter-pannonia-ring-bmw-68208 target=_blank> Link </A> béjemwésektoljákneki :))))) |
bundas13 | 1450 | 2010. május 15. 15:50 | Válasz erre: 1448 |
levett rendszerrel elhiszem, hogy csak vánszorgott :)))
|
Macko | 1449 | 2010. május 15. 15:40 | Válasz erre: 1448 |
Bocsánat, nem levett RENDSZERREL, leömlõ azért legyen! :-))) Elég, ha a végdob nincs rajta! ;-) |
Macko | 1448 | 2010. május 15. 15:39 | Válasz erre: 1446 |
Érdemes kipróbálni levett rendszerrel a motorotokat. Én a GS-t is elvittem egy kis karikára amikor dobot cseréltünk. Alig vánszorog... |
Mano81 | 1446 | 2010. május 15. 14:40 |
Azt mondják a hozzártõk, hogy a befecskendezésnek,szívó, kipufogó oldalnak összhangban kell lennie az optimális mûködéshez. Ha túl nyitott a rendszer (szélsõséges eset:leveszed a kipufogót) a kiáramló gáz nem segíti a gázöblítést, nem kap elég levegõt a rendszer, ami teljesítményvesztést eredményez. Sz.al valamit köll :) rá tenni. De gondolom csak vicc volt. |
bundas13 | 1445 | 2010. május 15. 14:39 |
holnap 12.00 superbike! ha már ilyen fos idõ van, és lesz holnap is.
|
bundas13 | 1444 | 2010. május 15. 14:30 | Válasz erre: 1440 |
nekem kimondottan az tetszik a mienken is, ha felmegy a lábtartóhoz - mondjuk a bõdis rövid sem rossz. Viszont ami ezen a vidin van, az érdekes, abszolút nem jön be.
|
Spider | 1443 | 2010. május 15. 13:23 |
gondoltam rá hogy egyszerûen leveszem a dobot jobban melegszik a gumi és bika hangja lenne :D |
Mano81 | 1441 | 2010. május 15. 12:48 |
Ez valami házi, K7-es Gixxin nem láttam még ilyet, de jól sikerült. |
Spider | 1440 | 2010. május 15. 11:04 | Válasz erre: 1439 |
Ja a hangja tényleg hasonló Én a kinézetébe nagyon beleszerettem Nem megy fel a lábtartóhoz itt egy másik csak nem tudni milyen dob ez http://www.youtube.com/watch?v=zxdWWYzCgqA&feature=related |
bundas13 | 1438 | 2010. május 14. 22:56 |
http://www.youtube.com/watch?v=GntbYBgentc&feature=related target=_blank> Link </A> ez hasonlít legjobban hozzá |
bundas13 | 1437 | 2010. május 14. 22:52 |
http://www.youtube.com/watch?v=1fA_KOsXHDU&feature=related target=_blank> Link </A> iéyesmi az enyém, csak nem full rendszer, de a hangja hasonló, vagyis mostmár a dB killer miatt halkabb :) |
bundas13 | 1436 | 2010. május 14. 22:48 | Válasz erre: 1429 |
most néztem a vidit, állat, mondjuk az enyém nem ez a sztájl. Viszont nagyon hasonló hangja van ám a yoshinak meg a bódisnak szerintem. egyébként ha nekem vennem kellene, lehet hogy a bódist választanám, mindig is nagyon bejött. de mivel már van dobom, ezért kénytelen vagyok beérni a yoshival.... ;-)
|
bundas13 | 1434 | 2010. május 14. 22:42 | Válasz erre: 1433 |
naja, csak nem leszek Gyõrben a 7végén sajna :( De majd utána valamikor megdumáljuk. Az a gáz, hogy a következõ 7végéken majdnem mindig van valami, ami miatt zéró motorozás.
|
Spider | 1431 | 2010. május 14. 18:30 |
Bizony kerdeztem mondtak hoy csak yosi 3het es min 160e ft es annyira meg nem tetszett meg de majd meghallgatom bundiet valamikor hatha azutan megtetszik |
Mano81 | 1430 | 2010. május 14. 17:36 |
Akkor vegyél Bódist. Jó az. Mé' nem lehet beszerezni? Fullgas-t kérdezted? |
Spider | 1429 | 2010. május 14. 16:59 |
jó az ;) A Bódis Brutálissan néz ki rajta http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/gsx-r-600-k6-bodis-kampn-26994 és a hangja ...hmmmmmm és a padon is jobb |
Mano81 | 1428 | 2010. május 14. 16:20 |
Hú, vagy mégse. 825 dodó, az húzós lenne... Még a K8-ra is olcsóbb. Rossz évjáratod van. |
C1800Rider | 1427 | 2010. május 14. 15:29 | Válasz erre: 1425 |
Akkor sem volt menõ csak úgy gondolták akik ûzték hogy az. :-) Most is akadnak akik így gondolják, csinálják is. Talán sokakat visszatart a régi száguldozók közül hogy a baráti körbõl páran már a csillagösvényen húzzák a gázt.
|
Mano81 | 1426 | 2010. május 14. 15:27 |
http://www.motorrad.hu/motorrad/termekek/6/25/kipufogok_yoshimura-u.s.a..html target=_blank> Link </A> Spider! Ne xarozzá, vegyél Yoshit. (Ha az ár számít rozsdamentest.) A Yoshi az Yoshi. További költséghatékony megoldás a Sakáldob. Akárkit kérdeztem, csak jót mondott róla. |
bundas13 | 1425 | 2010. május 14. 15:25 | Válasz erre: 1424 |
most már valóban nem menõ a száguldozás, de azért nagyon sokan ûzik az utakon...
|
bundas13 | 1423 | 2010. május 14. 15:10 | Válasz erre: 1422 |
megveszed az enyémet? ;-) A Lövey Ádám asszem kb 6 éve csinálta ezt az akciót. A múltkor mentünk a haverommal kakucsra, utánfutón vittük a két motort. Pest alatt eszembe jutott, hogy otthonhagytam a csizmám.... Benzinkút, bõrruha fel, motor a futóról le, és tûz vissza gyõrbe. Na akkor mentem 110 km-t 35 perc alatt. nekem eddig ez volt a rekord. De hogy egy országon át ekkora átlagsebességgel, az elég gáz. |
Spider | 1422 | 2010. május 14. 14:02 |
Régen?mikor? amikor még autópálya sem volt? ÁÁÁÁ Emberek Keresek a vasra kipufogót GSX-R 600 K7 csak nagyok az igények Ne legyen ocsmány Jó legyen a hangja És a teljesítményt se csessze el Ami eddig nagyon tetszett a Bódis de sehol sem lehet beszerezni |
Mano81 | 1421 | 2010. május 14. 13:58 |
Csunáj! Nem voltam itthon eddig. Történt valami érdemleges? :) Van az a srác, az Ádám a M.revübõl, (most Superbike) állítólag annó cirka három óra alatt kettészelte az országot (két legtávolabbi pontja között) egy GSX-R1000-rel. 200 körüli átlag(!) Persze mára megkomolyodott. |
C1800Rider | 1419 | 2010. május 13. 21:45 | Válasz erre: 1418 |
Az egy nagyon költséges hobbi. Vetekszik a motorozással. :-D
|
C1800Rider | 1417 | 2010. május 13. 21:40 | Válasz erre: 1416 |
Én gonosz??? te írtad hogy kell neki olykor egy kis szórakozás, hát javasoltam. :-)
|
Spider | 1416 | 2010. május 13. 21:38 | Válasz erre: 1408 |
ejj de kis gonosz vagy Nem Jön motorozni is Ált mindig velem van ha megyünk valahova |
C1800Rider | 1415 | 2010. május 13. 21:25 | Válasz erre: 1412 |
Tök mindegy min ül. Ülhet biciklin is ha elfirkálsz és elpatkolsz vagy lenyomorodsz miatta. :-(
|
C1800Rider | 1414 | 2010. május 13. 21:25 | Válasz erre: 1413 |
Nálunk a motorozás közös szórakozás. Már jogsit is szeretne hogy a Majestyt vihesse. :-)
|
bundas13 | 1412 | 2010. május 13. 21:20 | Válasz erre: 1410 |
fõleg, ha egy nyergesben ül, pár tíz tonnán....
|
C1800Rider | 1410 | 2010. május 13. 21:19 | Válasz erre: 1407 |
Még vicces is lehetne ha nem lenne az alkohoSTOHLista vezetõkbõl rajta kívül jópár aki bármikor jöhet szembe bármelyikünkkel. :-(
|
C1800Rider | 1408 | 2010. május 13. 21:17 | Válasz erre: 1406 |
Küldd el egy swinger klubba míg motorozol. :-D
|
Spider | 1407 | 2010. május 13. 21:16 |
biznisz biznisz http://www.foto.hu/kategoria/ovakodj-az-autosthol/index.php |