2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
600-AS SPORTMOTOROS
Következő oldal

bundas13 1506 2010. május 16. 19:48   Válasz erre: 1504
pont lemaradtam róla, de hajrá Suzuki! :D
    

Mano81 1505 2010. május 16. 19:39  
Mondjon le :)

Én Rea-nak szurkoltam, de szépen csinálta. Jó a Suzi.
Délelõtt nem volt adás, hogy b.meg.
    

Spider 1504 2010. május 16. 18:19  
Superbike 2futam Leon 1hely Suzuki
    

bundas13 1503 2010. május 16. 17:09   Válasz erre: 1502
na akkor legközelebb botond olajat veszek :D
    

zold1 1502 2010. május 16. 16:53   Válasz erre: 1494
Mondasz valamit :D :D
Botond olajat, direkszûrõt mnden gépbe :-)
    

bundas13 1501 2010. május 16. 16:03   Válasz erre: 1500
nekem a korábbi autómban is volt, attól maradt meg a tisztítócuccom, úgyhogy próbálom csinálgatni. na mindegy, majd eccer meglátogatlak és megméred, azt majd jól kiderül, hogy mehet a gixxer a levesbe :))
    

tsanyi 1500 2010. május 16. 15:58   Válasz erre: 1499
Ez igazából henger-gyûrû-dugó kopással jár.......az injektor a kevesebb kompressziót kezeli valamennyire így sokszor észre sem veszi az utcai motoros milyen állapotba került a gépe. Többnyire az ár miatt egy sima gyûrû-dugó garnitúra csere volt mivel a hengersor kissé drága.....amúgy a mértek 80%-a rossz értéket mutatott.......ahogy írtam nagyon kevesen tisztítják és olajozzák gondosan a szûrõt.
    

bundas13 1499 2010. május 16. 15:50   Válasz erre: 1498
Olvastam már korábban a cikket, de nem igazán tudom eldönteni, hogy mi lenne a tutti. igazán az is kérdés, hogy a + kopás mennyi idõ alatt jelentkezik és mekkroa mértékû és milyen következményekkel jár. Na mindegy, majd kiderül. Eddig üzemel a motor, megpróbálok figyelni rá. Az a kérdés, hogy mennyi olyan motorral találkoztál, aminél javítást kellett eszközölni emiatt és azok milyen km-nél és a jsavítások milyen mértékûek voltak?
    

tsanyi 1498 2010. május 16. 15:35   Válasz erre: 1497
Erre most mit mondjak? Azért linkeltem, hogy akit érdekel olvassa el és döntse el maga, hogy mennyit ér neki a motorjának az állapota.......ha + LE oltárán hajlandó egy kis + kopást bevállalni akkor jó a sportszûrõ...
    

bundas13 1497 2010. május 16. 15:29   Válasz erre: 1492
szóval tegyem vissza a gyárit? akkora a különbség?
    

tsanyi 1496 2010. május 16. 15:29   Válasz erre: 1495
Olvasd végig a lejjebb beírt linken szereplõ írást....és döntsd el mit szeretnél..
    

TPBalaton 1495 2010. május 16. 15:23   Válasz erre: 1494
És a mosható K&N szûrõk is tönkrevághatják a motort??
    

tsanyi 1494 2010. május 16. 15:13   Válasz erre: 1493
Tulajdonképp akik ellene beszélünk magunk ellen tesszük....., hogy lesz így munkánk?:))
    

zold1 1493 2010. május 16. 15:11   Válasz erre: 1492
Végre valaki! Én évek óta tépem a számat, hogy a sportszûrõ kizárólag a motor kinyírására jó, de mindig jön a kontra a 60 ezret futott sportszûrõs gixerrõl, stb. Majd hozzád irányítom õket ;-)
    

tsanyi 1492 2010. május 16. 13:41   Válasz erre: 1491
Csak ezen a héten 3 sportszûrõs motoron mértem sûrítési végnyomást......mindegyikbe azonnal visszatették a gyári szûrõt, csak egy kicsit késõn.....
    

bundas13 1491 2010. május 16. 13:30   Válasz erre: 1490
nekem sportszûrõ van benne, tisztítom, kenem, remélem nem lesz nagy gáz, vagy ha lesz, így jártam :)
    

Spider 1490 2010. május 16. 12:41  
azzal én is így vagyok
Mondták hogy jobb öblösebb lesz tõle a motor de érdemes 2000km ként kitisztítani
meg hogy több por jut a motorba
A szerelõ azt mondta hogy õ inkább a gyárit javasolja
Mondtam ha õ mondja akkor legyen úgy
    

Mano81 1489 2010. május 16. 11:18  
Akkor a sportszûrõt messze elkerülöm.

Köszi az infókat.

    

C1800Rider 1488 2010. május 16. 09:53   Válasz erre: 1486
A valamivel több por bejutása valóban reális veszély, ezt még be tudom vállalni ellenben a sportszûrõvel. :-)
    

C1800Rider 1487 2010. május 16. 09:51   Válasz erre: 1486
Nekem gond és erõltetés nélkül össze tudták rakni a gépet. Igaz nem a HFA3611-et tetettem bele hanem a HFA3614-et, ez annyival másabb hogy gyárilag van hozzá gumikeret is. A belseje ugyanaz. A gyári és a Hiflo szûrõt egymásra fektetve nem láttam méretbeli eltérést.
    

tsanyi 1486 2010. május 16. 09:44   Válasz erre: 1484
Ez is így van.....ezért fordul elõ, hogy ha egy karbis gépbe utángyártott légszûrõ kerül túl sok levegõt kap és utána kell állítani a karbit.....az injektor ezt lekezeli, de a motorba sokkal több por jut mint a gyárival. Egyébként pont az SV és a DL-be most olcsóbb a gyári szûrõ(legalábbis nálam) mint a Hilfo...:)...mégis sokan azt keresik pedig nem is méretpontos és a fedél alig megy rá a házra, csak ferdén, erõltetve....
    

C1800Rider 1485 2010. május 16. 09:41   Válasz erre: 1483
jut eszembe! Valamék nap végigolvasgattam a K&N szûrõkhöz adott papírkát. Ott azt írják hogy tisztítsd és olajozd újra 50.000 mérföldenként. Nem tudom hogy vicc-e vagy komoly mert viccnek elég szar.
    

C1800Rider 1484 2010. május 16. 09:39   Válasz erre: 1483
Ja. És milyen sokakat nem érdekel hogy ez így van. Valamék nap TD Vitoba akartak sportszûrõt, nagy nehezen lebeszéltem õket róla. :-)
A gyári Suzuki szõrös fehér szûrõhöz képest amúgy sztem a Hiflo szûrõi nagyobb légáteresztéssel mûködnek. Amikor kicseréltettem a gyárit Hiflora, az az igazi hörgõs sportlégszûrõs hangja lett és egy kicsit éreztem a teljesítményén is (alul picit nyomatékosabb lett) hogy jobban megy, nem mondom hogy nem élveztem. :-)
    

tsanyi 1483 2010. május 16. 09:33   Válasz erre: 1482
Ez így van.....ez is szépen le van írva a cikkben....csak a végén......:)
    

C1800Rider 1482 2010. május 16. 09:11   Válasz erre: 1481
Nemcsak az olajozás-tisztítás helyes kivitelezése lehet buktató hanem az is hogy ezt igencsak gyakran meg kell ejteni. Szervíztõl szervízig nem szabad várni vele mert a beszívott porszemcsék jó kis csiszolópasztát képeznek az olajjal.
    

tsanyi 1481 2010. május 16. 08:02   Válasz erre: 1477
Amennyire tudom a Honda-ét nem lehet átírni, a sportdobot még elviseli, de ha sportszûrõ is kerül bele akkor mindenképp kell bele egy pc vagy motty....vagy valami más ami felülírja a gyári computert. A sportszûrõnek egyébként nagy haszna van fõleg közúton...lehet, hogy pár LE-vel több lesz, de a kár ami érheti a motort a nem helyes tisztítástól(márpedig kevés tulaj, de még szerviz sem tisztítja-olajozza jól)nem tudom megéri-e? Érdemes ezt elolvasni: http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
    

TPBalaton 1480 2010. május 16. 02:53   Válasz erre: 1479
Heló Peti

Látom az idõképen,nagyon dúrva a szél felétek is!!
    

giroszmen 1479 2010. május 15. 22:49  
Olyan szél van mindjárt elviszi a tetõt !
    

lecso64 1478 2010. május 15. 22:29   Válasz erre: 1477
Mano elég a sportlégszûrõ.
Ja és nem árt egy hangolás:))
    

Mano81 1477 2010. május 15. 22:25  
Na most akkor ha a 600F-re feldobok egy Yoshimurát, kell állíttatni a gyári injektortérképen vagy nem muszály?

Teljesítménynövelés nálam nem cél, körrekordot sem akarok dönteni a Ringen, csak tartósan motorozni.
Legfeljebb egy sportlégszûrõ van tervben, de az is csak késõbb
mert most cseréltem és gyárira.
    

C1800Rider 1476 2010. május 15. 21:24   Válasz erre: 1475
Ja. Kérdés utána beeresztenek-e még a mûhelybe, vagy ott rámzárják az ajtót és betaposnak valamelyik sarokba. :-D Nem szeretnék velük összeveszni mert egyébként értik a dolgukat és nagyon segítõkészek.
    

tsanyi 1475 2010. május 15. 21:19   Válasz erre: 1474
Ezzel sokat segítenél magadon..:))....
    

C1800Rider 1474 2010. május 15. 21:14   Válasz erre: 1473
Fasza... No mindegy, amit írtál csak megerõsít abban hogy a laptop vagy más ISC fixálás nélkül a szinkroncsavar közelébe se engedem a szerelõt. :-)
    

tsanyi 1473 2010. május 15. 21:09   Válasz erre: 1471
Nem a hidegindítást hanem az alapjáratot és kb 4000-ig a gázreakciód bánhatja.....(torpanások, stb.)
    

C1800Rider 1472 2010. május 15. 21:09   Válasz erre: 1470
Valami kis csövekben golyósat láttam még aminek az alján kellett csavarokkal az alapállást vagy mi a szöszt belõni.
    

C1800Rider 1471 2010. május 15. 21:08   Válasz erre: 1469
Megkérdeztem a szerelõt, de nem adott egyértelmû választ hogy a laptopot rákötik-e a gépre hogy az ISC-t fixálják (van nekik laptop diag SW-rel). Nem szeretnék vele összeveszni, de hogy anélkül nem állít nekem szinkront az tuti. :-) Ha eltekergetik akkor gondolom a hidegindításom bánhatja ha nem tud megfelelõ pozícióba kerülni az ISC szelep. Azt tudom hogy fixálás nélkül nem lesz 100-as a szinkron, ezért agyalok rajta hogy be kéne szerezni a DIY szervizeléshez egy ilyen kütyüt.
    

tsanyi 1470 2010. május 15. 21:05   Válasz erre: 1468
Ez a csöves megoldás nem csak V2-höz hanem bármihez használható és ha ügyes vagy még sikerülhet is.......viszont az órás teszterek kissé falsok mivel a remegést az óra alatt lévõ csavarok betekerésével csökkentik miáltal hengerenként különbözõképp szûkítik a járatot így az értékek nem lesznek pontosak. A higanyos vagy más folyadékos eszközök még amik pontosak.
    

tsanyi 1469 2010. május 15. 21:01   Válasz erre: 1468
Mellesleg ahol enélkül állítják ott csak elcsavargatják mivel az ecu ahogy tekered folyamatosan utánaállít így mindig jó értéket mutat hiába van szanaszét csavarva....persze ez így fals lesz.......nálunk ez az eszköz(bár magyar fejlesztés) gyakorlatilag nincs elterjedve sõt sok márkaszervizben sem ismerik. Mindenesetre ahová majd viszed nézd, hogy ezt rákötik-e?
    

C1800Rider 1468 2010. május 15. 20:57   Válasz erre: 1467
Akkor ezek szerint hasznos a kütyü. Nem nagyon van hozzá kedvem hogy a gari letelte után szervízbe hordjam a gépet. Vagyis ha aszondod ez a kis izé használható akkor lehet elgondolkodom egynek a beszerzésén, max 2 szinkronért úgyis elkérnek ugyanennyi munkadíjat, utána már ingyé van. Szinkrontesztert akkor ezek szerint érdemes beszerezni, a vipoláncsõ csak elméletileg használható V2-höz. :-)
    

tsanyi 1467 2010. május 15. 20:52   Válasz erre: 1465
Ez van nekem.....aki a szinkront egy gumicsõvel állítja......na ahhoz kell menni:)))
    

C1800Rider 1466 2010. május 15. 20:51   Válasz erre: 1464
Hááát, olykor nyílegyenes belátható úton 1-2-3-ban meg van küldve a 10-esig. :) De általában a 6-osnál elváltogatok.
    

C1800Rider 1465 2010. május 15. 20:49   Válasz erre: 1463
http://www.probike.co.uk/it080012.htm target=_blank> Link </A>
Ez talán megéri annak aki napi szinten foglalkozik ilyesmivel.
Szinkron teszternek meg az okosok aszongyák V2-höz tökéletesen elég egy gumicsõ meghajlítva némi ATF olajjal feltöltve egy rúdhoz kötözve. :-)
    

tsanyi 1464 2010. május 15. 20:46   Válasz erre: 1461
És ha néha használod tiltáson akkor bizony 12000-ként tényleg kell állítani.....volt már olyan 1250-es Bandit aminek 6000-nél rossz volt az érték, igaz elég dinamikusan használja a gazdája.:)
    

tsanyi 1463 2010. május 15. 20:44   Válasz erre: 1461
Azt a kütyüt nem lehet beszerezni.....a szinkron teszterhez ami elég drága viszont igen nagy tudású, ahhoz adták, a készüléket laptopra kötöm és a szelepek állapotára is lehet következtetni a görbékbõl.
    

bundas13 1462 2010. május 15. 20:44   Válasz erre: 1460
akkor majd jól megbeszéljük valamikor
    

C1800Rider 1461 2010. május 15. 20:42   Válasz erre: 1458
Nekem aszonták szinkront majd csinálnak a 24e-snél, amikor a szelepállítás is aktuálissá válik. Bár a szervízkönyv szerint 12e-ként kéne csinálni. Megcsinálnám magam is a TPS szenzor beállításával együtt csak ez a tetû ISC kavar be. :-( Csak ezért meg nem nagyon lenne "kedvem" beszerezni a megfelelõ kütyüt.
    

tsanyi 1460 2010. május 15. 20:42   Válasz erre: 1459
Nem tekinteném gondnak!....:))
    

bundas13 1459 2010. május 15. 20:41   Válasz erre: 1457
akkor asszem felkeresnélek valamikor én is, ha nem gond
    

tsanyi 1458 2010. május 15. 20:37  
És persze a TPS-t is hisz arra is rá kell nézni 12000km-ként mikor szinkront is kell állítani.
    

tsanyi 1457 2010. május 15. 20:35   Válasz erre: 1456
Az euro3-as suzukikon "szerviz" állásba kell helyezni az ecu-t és csak úgy lehet állítani. Ezt vagy a gyári programmal vagy egy "kütyüvel" amivel nem sokan rendelkeznek lehet megtenni. Én igen, jönnek a Ti tájatokról is szinkronra az emberek hozzám(jövõ héten is ketten). Az injektor térképet pedig át tudom írni suzukikon(elvileg cagivákon is csak annak más a csatija így mégsem) a kipuffhoz és légszûrõhöz megfelelõen.
    

C1800Rider 1456 2010. május 15. 20:29   Válasz erre: 1455
Jó-jó de hol és hogyan állícc? :-)
ha még arra is volna valami hasznosítható ötleted hogy a K7 utáni DL-eken hogy állítson szinkront az ember PC nélkül úgy hogy ne másszon el az ISC motor akkor nagyon a szívem mélyére zárnálak. :-)
    

tsanyi 1455 2010. május 15. 20:20   Válasz erre: 1454
Konkrétan én is állítok a gyári injektor térképen, de kiolvasni nem tudom, hogy esetleg elõtte állítottak-e?
    

bundas13 1454 2010. május 15. 19:58   Válasz erre: 1453
hol lehet állítatni? kíváncsi lennék, hogy az enyémmel az elõzõ tulaj csinált-e valamit.
    

tsanyi 1453 2010. május 15. 16:55   Válasz erre: 1452
Suzukiknál jóval olcsóbban pc és motty nélkül is lehet állítani, de ha sportdob vagy sportszûrõ került fel tényleg kell....amúgy nem feltétlenül jelent + fogyasztást az ilyen állítás, amikkel ezt elvégeztem ugyanolyan tempó mellet sokszor csökkent....
    

giroszmen 1452 2010. május 15. 16:18   Válasz erre: 1446
Szia Manó !
Igazuk is van , sõt szélsõséges esetben akár szabadságra is küldheted a szelepjeidet.( elégnek )
Egyik haverom 1000 es Fazeren végdobot cserélt ( Bódis).
Hatás jelentõs lett : állat hang , alul sokkal nyomatéktalanabb, majd kapott Power Commandert, aztán jött a házi állítgatás, végül Pesten az Agó -nál kötött ki,padon hangolva tényleg tökéletes lett , 165 le az eddig mért legerõsebb Fazer. A poént a végére hagytam , iszákosabb lett , nem is kevéssel.Kérdem megéri rákölteni több mint kétszázezret?
    

bundas13 1451 2010. május 15. 15:54  
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/bitter-pannonia-ring-bmw-68208 target=_blank> Link </A>
béjemwésektoljákneki :)))))
    

bundas13 1450 2010. május 15. 15:50   Válasz erre: 1448
levett rendszerrel elhiszem, hogy csak vánszorgott :)))
    

Macko 1449 2010. május 15. 15:40   Válasz erre: 1448
Bocsánat, nem levett RENDSZERREL, leömlõ azért legyen! :-)))
Elég, ha a végdob nincs rajta! ;-)
    

Macko 1448 2010. május 15. 15:39   Válasz erre: 1446
Érdemes kipróbálni levett rendszerrel a motorotokat. Én a GS-t is elvittem egy kis karikára amikor dobot cseréltünk.
Alig vánszorog...
    

bundas13 1447 2010. május 15. 15:05   Válasz erre: 1446
barkas csõ levágva, oszt kész :)))
    

Mano81 1446 2010. május 15. 14:40  
Azt mondják a hozzártõk, hogy a befecskendezésnek,szívó, kipufogó oldalnak összhangban kell lennie az optimális mûködéshez.
Ha túl nyitott a rendszer (szélsõséges eset:leveszed a kipufogót) a kiáramló gáz nem segíti a gázöblítést, nem kap elég levegõt a rendszer, ami teljesítményvesztést eredményez.
Sz.al valamit köll :) rá tenni.
De gondolom csak vicc volt.
    

bundas13 1445 2010. május 15. 14:39  
holnap 12.00 superbike! ha már ilyen fos idõ van, és lesz holnap is.
    

bundas13 1444 2010. május 15. 14:30   Válasz erre: 1440
nekem kimondottan az tetszik a mienken is, ha felmegy a lábtartóhoz - mondjuk a bõdis rövid sem rossz. Viszont ami ezen a vidin van, az érdekes, abszolút nem jön be.
    

Spider 1443 2010. május 15. 13:23  
gondoltam rá hogy egyszerûen leveszem a dobot
jobban melegszik a gumi és bika hangja lenne :D
    

Mano81 1442 2010. május 15. 12:49  
"kénytelen vagyok beérni a yoshival"

:D :D :D :D
    

Mano81 1441 2010. május 15. 12:48  
Ez valami házi, K7-es Gixxin nem láttam még ilyet, de jól sikerült.


    

Spider 1440 2010. május 15. 11:04   Válasz erre: 1439
Ja a hangja tényleg hasonló
Én a kinézetébe nagyon beleszerettem
Nem megy fel a lábtartóhoz

itt egy másik csak nem tudni milyen dob ez

http://www.youtube.com/watch?v=zxdWWYzCgqA&feature=related
    

bundas13 1439 2010. május 14. 22:59   Válasz erre: 1438
mármint a hangja
    

bundas13 1438 2010. május 14. 22:56  
http://www.youtube.com/watch?v=GntbYBgentc&feature=related target=_blank> Link </A>
ez hasonlít legjobban hozzá
    

bundas13 1437 2010. május 14. 22:52  
http://www.youtube.com/watch?v=1fA_KOsXHDU&feature=related target=_blank> Link </A>
iéyesmi az enyém, csak nem full rendszer, de a hangja hasonló, vagyis mostmár a dB killer miatt halkabb :)
    

bundas13 1436 2010. május 14. 22:48   Válasz erre: 1429
most néztem a vidit, állat, mondjuk az enyém nem ez a sztájl. Viszont nagyon hasonló hangja van ám a yoshinak meg a bódisnak szerintem. egyébként ha nekem vennem kellene, lehet hogy a bódist választanám, mindig is nagyon bejött. de mivel már van dobom, ezért kénytelen vagyok beérni a yoshival.... ;-)
    

Spider 1435 2010. május 14. 22:45  
Hát akkor majd talán máskor
    

bundas13 1434 2010. május 14. 22:42   Válasz erre: 1433
naja, csak nem leszek Gyõrben a 7végén sajna :( De majd utána valamikor megdumáljuk. Az a gáz, hogy a következõ 7végéken majdnem mindig van valami, ami miatt zéró motorozás.
    

Spider 1433 2010. május 14. 22:07  
Majd ha arra járunk meghallgatom
Pl jövõ hét jónak ígérkezik
    

bundas13 1432 2010. május 14. 20:14   Válasz erre: 1431
nagyon jó hangja van.... :DDDD
    

Spider 1431 2010. május 14. 18:30  
Bizony kerdeztem
mondtak hoy csak yosi 3het es min 160e ft
es annyira meg nem tetszett meg
de majd meghallgatom bundiet valamikor hatha azutan megtetszik
    

Mano81 1430 2010. május 14. 17:36  
Akkor vegyél Bódist. Jó az.
Mé' nem lehet beszerezni?
Fullgas-t kérdezted?
    

Spider 1429 2010. május 14. 16:59  
jó az ;)
A Bódis Brutálissan néz ki rajta
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/gsx-r-600-k6-bodis-kampn-26994

és a hangja ...hmmmmmm
és a padon is jobb
    

Mano81 1428 2010. május 14. 16:20  
Hú, vagy mégse. 825 dodó, az húzós lenne...

Még a K8-ra is olcsóbb. Rossz évjáratod van.
    

C1800Rider 1427 2010. május 14. 15:29   Válasz erre: 1425
Akkor sem volt menõ csak úgy gondolták akik ûzték hogy az. :-) Most is akadnak akik így gondolják, csinálják is. Talán sokakat visszatart a régi száguldozók közül hogy a baráti körbõl páran már a csillagösvényen húzzák a gázt.
    

Mano81 1426 2010. május 14. 15:27  
http://www.motorrad.hu/motorrad/termekek/6/25/kipufogok_yoshimura-u.s.a..html target=_blank> Link </A>

Spider!
Ne xarozzá, vegyél Yoshit. (Ha az ár számít rozsdamentest.)

A Yoshi az Yoshi.

További költséghatékony megoldás a Sakáldob. Akárkit kérdeztem, csak jót mondott róla.

    

bundas13 1425 2010. május 14. 15:25   Válasz erre: 1424
most már valóban nem menõ a száguldozás, de azért nagyon sokan ûzik az utakon...
    

Mano81 1424 2010. május 14. 15:20  
Pedig megcsinálta.
6 éve még menõ volt :) Meg elévült :D
    

bundas13 1423 2010. május 14. 15:10   Válasz erre: 1422
megveszed az enyémet? ;-)
A Lövey Ádám asszem kb 6 éve csinálta ezt az akciót.
A múltkor mentünk a haverommal kakucsra, utánfutón vittük a két motort. Pest alatt eszembe jutott, hogy otthonhagytam a csizmám.... Benzinkút, bõrruha fel, motor a futóról le, és tûz vissza gyõrbe. Na akkor mentem 110 km-t 35 perc alatt. nekem eddig ez volt a rekord. De hogy egy országon át ekkora átlagsebességgel, az elég gáz.
    

Spider 1422 2010. május 14. 14:02  
Régen?mikor?
amikor még autópálya sem volt?
ÁÁÁÁ

Emberek
Keresek a vasra kipufogót GSX-R 600 K7
csak nagyok az igények
Ne legyen ocsmány
Jó legyen a hangja
És a teljesítményt se csessze el

Ami eddig nagyon tetszett a Bódis de sehol sem lehet beszerezni
    

Mano81 1421 2010. május 14. 13:58  
Csunáj!

Nem voltam itthon eddig. Történt valami érdemleges? :)

Van az a srác, az Ádám a M.revübõl, (most Superbike)
állítólag annó cirka három óra alatt kettészelte az országot (két legtávolabbi pontja között) egy GSX-R1000-rel.

200 körüli átlag(!) Persze mára megkomolyodott.
    

bundas13 1420 2010. május 14. 09:10  
BIKICSUNÁJ! :D
    

C1800Rider 1419 2010. május 13. 21:45   Válasz erre: 1418
Az egy nagyon költséges hobbi. Vetekszik a motorozással. :-D
    

Spider 1418 2010. május 13. 21:42   Válasz erre: 1417
akkor inkább már egy vásárló túra
    

C1800Rider 1417 2010. május 13. 21:40   Válasz erre: 1416
Én gonosz??? te írtad hogy kell neki olykor egy kis szórakozás, hát javasoltam. :-)
    

Spider 1416 2010. május 13. 21:38   Válasz erre: 1408
ejj de kis gonosz vagy
Nem
Jön motorozni is
Ált mindig velem van ha megyünk valahova
    

C1800Rider 1415 2010. május 13. 21:25   Válasz erre: 1412
Tök mindegy min ül. Ülhet biciklin is ha elfirkálsz és elpatkolsz vagy lenyomorodsz miatta. :-(
    

C1800Rider 1414 2010. május 13. 21:25   Válasz erre: 1413
Nálunk a motorozás közös szórakozás. Már jogsit is szeretne hogy a Majestyt vihesse. :-)
    

bundas13 1413 2010. május 13. 21:21   Válasz erre: 1411
nálunk nem
    

bundas13 1412 2010. május 13. 21:20   Válasz erre: 1410
fõleg, ha egy nyergesben ül, pár tíz tonnán....
    

C1800Rider 1411 2010. május 13. 21:20   Válasz erre: 1409
Áááá! Nálunk jön velem motorozni. :-)
    

C1800Rider 1410 2010. május 13. 21:19   Válasz erre: 1407
Még vicces is lehetne ha nem lenne az alkohoSTOHLista vezetõkbõl rajta kívül jópár aki bármikor jöhet szembe bármelyikünkkel. :-(
    

bundas13 1409 2010. május 13. 21:18   Válasz erre: 1408
a tapasztalt férj..... :))))
    

C1800Rider 1408 2010. május 13. 21:17   Válasz erre: 1406
Küldd el egy swinger klubba míg motorozol. :-D
    

Spider 1407 2010. május 13. 21:16  
biznisz biznisz

http://www.foto.hu/kategoria/ovakodj-az-autosthol/index.php
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők