2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
600-AS SPORTMOTOROS
Következő oldal

tsanyi 1707 2010. június 3. 21:05   Válasz erre: 1706
na erre már nem tudok mit mondani....nem vagyok vegyész, csak a társaságom tapasztalata, hogy akik brigiztek hamarabb dobták el a láncot és én csak erre tudok gondolni okként..
    

C1800Rider 1706 2010. június 3. 21:02   Válasz erre: 1705
Minden olaj emulziót képez a vízzel. A petró is. Sõt. A tojásfehérje víztartalma is emulziót képez az olajjal. :-) Gyakorlaton az esztergányba esztergányoláskor víz meg olaj keverékét töltöttük mert az ugye hût is meg ken is. :-) Szép fehér trutyi volt.
    

tsanyi 1705 2010. június 3. 21:00   Válasz erre: 1704
Az emulzióval mégis vizzel keveredett cucc lesz....a virsli is elvileg hú.....de oszt lett emulgealo szer és a vége nagyrész víz......egy jó sör-virsli után néha azt hiszem, hogy a virslit hugyozom ki...ha lenézek tényleg úgy látszik...:))
    

C1800Rider 1704 2010. június 3. 20:57   Válasz erre: 1703
A Brigéciol NEM vizes bázisú! Vízzel emulziót képez, de nézd meg amit linkeltem. Aminek 90-93%-a petró az nehezen nevezhetõ vizesbázisúnak sztem. :-)
    

tsanyi 1703 2010. június 3. 20:55   Válasz erre: 1695
Nem feltétlen a gyûrûkre van hatással hanem talán a gyûrûk mellett óhatatlanul bejutó cuccal és a brigi vizesbázisú így az nem nagyon távozik onnan miután a ráfújt zsíros cucc is akadályozza ezt...inkább a zsír alatt maradt nagyon kevés víztõl ódzkodom...., de ahogy mondod mindenki azt használ amiben bízik!
    

C1800Rider 1702 2010. június 3. 20:52   Válasz erre: 1701
Elvinnélek itt a Felvidéken olyan 400km-es túrára hogy este azt se tudnád a fáradtságtól fiú vagy-e vagy lány. :-) Nem minden a távolság, ha az élmények koncentráltan érnek és nem lehet száguldozni mert egyik kanyar még véget se ért de már jön a másik. :-)
    

Mano81 1701 2010. június 3. 20:50  
A túra meg 500-nál kezdõdik.
    

Mano81 1700 2010. június 3. 20:49  
Gondolj bele, milyen lehet mondjuk az Alpokban lakni. WC-re is motorral mennék.
Nekem olyan közepes. Nem kanyarparadicsom, de 100km-en belül van egy-két jó szakasz.
    

C1800Rider 1699 2010. június 3. 20:42   Válasz erre: 1697
Igen, nagyon nem mindegy hol megy az ember. ha csak olyan kicsit lankás, kicsit kanyargós rész jut mint mondjuk a Balatonfelvidék, ahol a 110-es utazó simán megy akkor a 300km egy kis délutáni guriga. :-) Nekem egy Miskolc-Salgótarján-Ózd a hegyekben meg megvan egy nap. :-D Pedig a km nem is különösebben sok. A Bükk amúgy is egy rafinált terep. :-) Nem mindenki szereti.
    

C1800Rider 1698 2010. június 3. 20:40   Válasz erre: 1696
Én is remélem hogy még jövõre nem kell beruháznom láncra, egy kicsit se bánnám ha elszaladna 36-40e+ km-t. :-)
    

Kazam 1697 2010. június 3. 20:39   Válasz erre: 1690
A simsonommal anno én is csíptem a Bükköt. Jelenleg 100km-t kell mennem hogy valami értelmes dombot találjak. A 300km-es kör az hangulat javító délutáni karika.
    

Mano81 1696 2010. június 3. 20:37  
Az arany színû tényleg jól néz ki, de lehet, hogy megvadulok és veszek egy pirosat. Bár az még nem most lesz, 18.000-nél tartok.
    

C1800Rider 1695 2010. június 3. 20:37   Válasz erre: 1692
http://webshop.langauto.hu/kepek/bizttech/Kemobil/Brig%C3%A9ciol%20D-3.pdf target=_blank> Link </A>
Valahol volt egy teszt a különbözõ szerek O gyûrûkre gyakorolt hatásáról. A DID ha jól emlékszem kerosene vagyis petróleum használatát javasolja tisztításra. A Brigéciol pedig jórészt petró. :-) Lassan 24e van a gépben és a láncban, semmit nem csinált a Brigéciol a gyûrûimmel.
Végülis mindenki azt használja ami bevált és amiben hisz. :-)
    

Mano81 1694 2010. június 3. 20:33  
Kéne csinálni egy új fórumot: "brigó vagy nem brigó" címmel
:D
    

Mano81 1693 2010. június 3. 20:32  
Te is használod a brigót? Most megnyugodtam. Én is úgy gondolom, hogy nem bántja az O gyûrûket.
Gõzborotva tényleg nem jó, inkább öblítés.

Felraknál ilyen színeset?
    

tsanyi 1692 2010. június 3. 20:32   Válasz erre: 1688
nem szeretnék újabb vitát gerjeszteni és már sokszor volt kivesézve, de szerintem a brigi nem jó lánctisztításra.....ott a jó kis petro vagy akár a gázolaj, de leginkább a rávaló szerek....egyébként én sosem takarítottam egyik láncomat sem.....semmivel nem ment el se többet se kevesebbet a takarítás hiánya miatt mint másoknak...a békán 37000-nél még a gyári volt minden takarítás nélkül és kevés fújással....pedig kapott azért..:))
    

C1800Rider 1691 2010. június 3. 20:31   Válasz erre: 1689
Ha aktuálissá válik én valószínûleg arany színû DID láncot fogok föltenni, az nagyon tetszik.
    

C1800Rider 1690 2010. június 3. 20:30   Válasz erre: 1686
Én ha túrázni megyek az max 4-500km, igaz annak a nagy része szerpentines-kanyargós, nem haladós úton történik, így el is megy 10 óra alaphangon. :-) Több naposra nincs lehetõségem. Hét közben is beleszalad a paripába 2-300km, havi szinten olyan 2000-3000 a túrákkal. Vagyis a kéthetente aktuálissá váló mosásnál leöblítem Brigéciollal mosás elõtt hogy a szivacs meg a kezem ne legyen csíkos a lánctól. Ebben a monszunos szarban mondjuk nem mosogatom, minek? Majd ha jó idõ lesz lehet megint kéthetente csilivilire vágni. :-)
    

Mano81 1689 2010. június 3. 20:28  
:)
    

C1800Rider 1688 2010. június 3. 20:25   Válasz erre: 1687
Nekem nem kell sokat sikálni, beecsetelem és már le is jött róla a spray maradványa. Eleve vékonyan fújom,mivel nem ragacsos nem tapad be e a kosz. Utána csak leöblítem vízzel a Briigéciol maradékát, (gõzborizni tilos ugye) meg megmosom samponos szivaccsal oszt jónapot. Míg törölgetem a motort szárad a lánc, ha kész a törölgetés befújom, mehet a helyére a gépállat.
    

Mano81 1687 2010. június 3. 20:20  
Ez a takarítás dolog érdekes. Van aki szinte soha nem takarít, van aki meg 1500-anként fogkefével, brigéciollal lesikálja, hogy a légy is megcsúszik rajta, meg gõzborotvával levereti, aztán szép vastagon befújja.

Azt hiszem itt is az arany középút a helyes. Rendszeresen fújni, mosni meg csak ha nagyon dzsuvás. Mondjuk a spray alapvetõen más, mint az olaj, az magától nem fog megtisztulni.
    

Kazam 1686 2010. június 3. 08:07   Válasz erre: 1685
"1500-2000km-enként takarítok."

Nálunk úgy alakult ki hogy egy túra 800km alatt nem nagyon van. A többnapos meg tuti e felett van. A dacia-s korszakomban tele lett a hócipõm az olajsárral. Túra alatt meg fõleg nem mosok láncot.
Az ejtõtartályos, vákumcsöves megoldásokat ne emlegessük egy kategóriában a mccoi-al.
Jelenleg ha olyanom van 2 perc alatt egy száraz ronggyal megtörlöm a láncot és olyan mintha most raktam volna fel.
    

C1800Rider 1685 2010. június 2. 21:39   Válasz erre: 1684
Vagy az egy láncszettre elfújkált sprayk árán... Nekem kb 4-5e km-t bír ki egy flakon spray, 500km-enként fújok 1500-2000km-enként takarítok. Egy flakon baráti áron majdnem annyi mint most akcióban, 40e km alatt ez 20 pénz saccper. ha nem lenne baráti áron ilyen spraym, akkor még hamarabb behozná az árát.
    

tsanyi 1684 2010. június 2. 21:33   Válasz erre: 1683
Én is erõsen meglepõdtem ezen......,de Kazam gépében van PC is bár nem egy õrült, de azért megy és mégis bírja a lánc....gyakorlatilag egy láncszett árán bejön a cucc ára..
    

C1800Rider 1683 2010. június 2. 21:31   Válasz erre: 1682
70.000km az már szép élettartam. :-) Nekem egyszer a 6e-sen, egyszer pedig most nemrég 20e-nél kellett egy minimálisat (kb egy centit) kivenni a lánc lógósóból. Kíváncsi vagyok mit fog bírni. Elsõ lánckerék fogprofilja teljesen jó, a láncon nincsenek elhasználódási nyomok, a lánc görgõi szépen elforognak a csapokon de nem lógnak, a szemek külön mozognak, nincs megszorult szem. 23e van a gépben. Nem tatter és nem is elmeroggyant módon vezetek, valahol a kettõ között. :-)
    

tsanyi 1682 2010. június 2. 21:05   Válasz erre: 1679
Engem most Kazam Banditja a mccoi-ról igencsak meggyõzött....bár nem szerelem fel, de a lánc gyári még 37000-nél és semmi jele a kopásnak és egyáltalán nem szórta sehová, tiszta volt a felni pedig a gépet nem nagyon mosogatta....Vadásznak több mint 70000 van a gyári láncban ugyanezzel a megoldással....
    

C1800Rider 1681 2010. június 2. 20:54   Válasz erre: 1680
Kíváncsi vagyok mikor jönnek ki az agymotorral a gyártók, a blokk csak áramot termelne, két nagy bikakábelen hátra a nafta és ha hirtelen a blokk nem tudná elõállítani a szükséges naftát az akku besegítene. :-) Se lánc, se kardán, se szíj. :-)
    

giroszmen 1680 2010. június 2. 20:52   Válasz erre: 1679
Hát igen ! Én nem fújok láncot , helyette csapágyat cserélek.
    

C1800Rider 1679 2010. június 2. 20:11   Válasz erre: 1678
Keresd meg privátban a Daty nevû tagot, neki a V-Stromján SK automata láncolajzó volt a skótolajzó árának durván a tizedéért. :-)
Minden hasznossága ellenére engem nem gyõzött meg a motor tisztaságát illetõen. Az egyetlen ami eddig a tisztaság próbáját kiállta nálam és azoknál akiknek ajánlottam az a Würth cucca. :-) Igen fújni kell ezt is mint minden sprayt, de semmi sincs aminek csak elõnye lenne, hátránya nincs.
    

Mano81 1678 2010. június 2. 19:45  
Tudom vannak automata olajozók is, Scottoiler meg hasonlók.
Kissé drága,meg én nem megyek mindennap, akkor inkább kenem vagy fújom.
    

lecso64 1677 2010. június 2. 19:00   Válasz erre: 1670
Spider!
lekötöttek a méhecskék:))
    

lecso64 1676 2010. június 2. 19:00   Válasz erre: 1675
Sziasztok!
Vadász meg oldja neked,hogy a láncod olajozva legyen beszélj vele:)
    

Mano81 1675 2010. június 2. 18:10  
Egyszer kipróbálom. Most az olajra vagyok rákkattanva. Annyira evidens, hogy eddig eszembe sem jutott :D
    

C1800Rider 1674 2010. június 2. 14:16  
Akinek a láncspray evidens, annak jó hír hogy a Würth akciózza a HHS Dry Lube-ot, nekem céges kedvezménnyel 2250br az ára a 400ml-es flakonnak. Ha valakit érdekel, keressen meg privátban.
    

vadasz 1673 2010. június 2. 13:55   Válasz erre: 1672
1300-ban többeknek volt evidens, hogy a föld egy tányér, mint ahányan gömbnek nézték... ...és a többség le se xarta.

Na pont így van ez a kérdés is :D
    

C1800Rider 1672 2010. június 2. 13:37   Válasz erre: 1671
Valahogy többeknek evidens a láncspray mint az olaj. :-)
    

vadasz 1671 2010. június 2. 13:07   Válasz erre: 1666
Hülye kérdés, evidens hogy a láncra olaj kell :D :D :D
    

Spider 1670 2010. június 2. 10:19  
Szia Lecso
Igen el voltál tünve mostanság
Hogy hogy hol?
Kardános kapálógép :D
    

lecso64 1669 2010. június 2. 07:56  
Sziasztok!
Hm!Hm!
Kapálógépen hol van lánc?:)))

    

Kazam 1668 2010. június 2. 07:32   Válasz erre: 1666
Igen. Sthil láncfûrész olajat.:)
A felesleg a középállványon landol.
    

C1800Rider 1667 2010. június 1. 22:06   Válasz erre: 1666
A DID láncok dobozának a hátulján is rajta van ez az olajozós dolog. Öntisztulása van a láncnak, pár kilométeren belül a hátadon landol majd a felesleg ha a menetszél a permetjét visszafújja. :-D Használj Würth HHS Dry Lube-ot. Én amióta megvan a DL (tavaly február és 23ekm) csak ezt fújom rá. Soha nem verõdik le, akkor sem ha gurulás elõtt 5 perccel fújom. Nem ragad-tapad, kézzel ugyan érezni hogy van rajta valami kis izé, de 3-400km után is megtapizhatod a láncomat, ha összedörzsölöd a tenyered már le is jött a kosz ami ráragadt. Az ára, hát az nem éppen a legolcsóbb, de ha van ismerõs szerelõ vagy szervíz aki rendelget a Würth-tõl akkor vele kell egyeztetni.
    

Mano81 1666 2010. június 1. 21:51  
Más: Használ-e bárki hajtómûolajat lánckenéshez?
Nem vicc, a manual ezt írja. "SAE 80 or 90 gear oil"

Lehet, hogy kipróbálom. Gondolom annyi a hátránya, hogy gyakran kell olajozgatni, mert nem ragad úgy, mint a spray, így esõben sem szerencsés. Cserébe viszont nem lesz tiszta ragacs minden, van öntisztulása a láncnak.
Szerintetek?
    

Mano81 1665 2010. június 1. 21:26  
Én a túrákat jobban csipázom, de meglátjuk.
    

Spider 1664 2010. június 1. 20:43  
Szép napot
Nézzetek be a szombathelyi fórumba
Kilinkeltem pár plakátot programokról
Aki még nem tudja hova megy júniusba
    

bundas13 1663 2010. június 1. 00:02   Válasz erre: 1661
köszi a lehetõséget, van épp csizmám...
    

bundas13 1662 2010. június 1. 00:01   Válasz erre: 1659
Arra gondolok én is, hogy a GREX az árkategóriájában arányosan annyit tud, mint a nagyobb nevû sisakok a saját árkategóriájukban. Ja és a GREX is egy nagyobb nevû sisakgyártó csoport márkája, tehát biztosan adnak azért ott is a minõségre.
    

Bembo 1661 2010. május 31. 21:33  
Sziasztok. Ezen a héten extra olcsón vannak speed csizmák a Duna Plazánál...
    

C1800Rider 1660 2010. május 31. 21:25   Válasz erre: 1659
Figyelembe veszik az ár-érték arányt is. Az árkülönbözet nem az extra védelemben hanem a felhasznált anyagok minõségében (tartóssághoz kell) a kényelmi eltérésekben, a zajcsillapításban és nem kis részben a PR részleg faszkalapjainak fizetésében mutatkozik meg. :-)
Védelemre az EU szabványokat teljesíti szinte bármelyik normálisabb sisak.
    

Mano81 1659 2010. május 31. 19:49  
http://sharp.direct.gov.uk/ target=_blank> Link </A>

Grex ugyanannyit kapott, mint pl. Shoei X-spirit: 4 csillag
Schubert S1 pro meg 2 csillag.
Érti ezt valaki?

    

Mano81 1658 2010. május 31. 18:03  
Ez kéne.
    

BlackTriple 1657 2010. május 31. 09:24  
délután én is megmutatom neki...egy próbát megér, vajon mit szól majd hozzá...
    

bundas13 1656 2010. május 31. 08:54   Válasz erre: 1654
vagyis nem, mert ehhez Triumph kellene :D, kölcsönadod? ;-)
    

bundas13 1655 2010. május 31. 08:52   Válasz erre: 1654
ja, meg mondtam is a nejemnek, hogy térdeljen le, oszt gyakoroljunk..... :DDDDDDD
    

BlackTriple 1654 2010. május 31. 08:27   Válasz erre: 1653
a motor már megvan a gyakorlathoz ?)
    

bundas13 1653 2010. május 30. 22:46  
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/the-best-trick-69161 target=_blank> Link </A>
hátulról.... :D
    

bundas13 1652 2010. május 30. 21:00  
nem :)
    

giroszmen 1651 2010. május 30. 20:45  
Ha Hó pihizik mindenki?
    

Zsifi 1650 2010. május 30. 19:00   Válasz erre: 1649
pl..)))))))
    

bundas13 1649 2010. május 30. 18:55   Válasz erre: 1648
a barátaikkal :)
    

Zsifi 1648 2010. május 30. 18:53   Válasz erre: 1645
ostobák...gyakoroljanak csak a szembejövõ busz alatt..)
    

bundas13 1647 2010. május 30. 18:50   Válasz erre: 1646
csak az a szomorú, hogy rengetegen azt gondolják, hogy mindent tudnak.... (ezek szoktak leginkább meglepõdni egy tréningen)
    

Mano81 1646 2010. május 30. 10:58  
Mivel olyan nincs, hogy valaki teljesen megtanult motorozni, ezért az ilyen képzés mindenkinek adhat valami pluszt.
Aki még nem volt ilyenen, el sem tudja képzelni mennyire hasznos lehet.

Bundás, privi megy.
    

bundas13 1645 2010. május 30. 09:03  
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/suzuki/motoros-akademia-ujratoltve-69055 target=_blank> Link </A>
érdemes szemezgetni a hozzászólások között.... katasztrófa
    

Mano81 1644 2010. május 28. 19:01  
Leginkább az a baj, hogyha jó minõségû úton egy jót kanyarogna az ember, ahhoz minimum külföldre kell menni.Ez gáz.
    

bundas13 1643 2010. május 27. 23:07   Válasz erre: 1634
a pápai út, meg a soproni, nagyon gány, ott még motorral is nehézkes a haladás
    

bundas13 1642 2010. május 27. 23:06   Válasz erre: 1638
köcsög görögök :))))
    

bundas13 1641 2010. május 27. 23:05  
jó ST-t!
    

bundas13 1640 2010. május 27. 23:05   Válasz erre: 1635
az csak a gördeszkásokra vonatkozik... :DDDD
    

Mano81 1639 2010. május 27. 22:01  
Motorkezelés 5-ös, ésszerûség nulla, mindezt közúton -1.
Szóval összesen 4-es :)
    

giroszmen 1638 2010. május 27. 21:36  
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/rult-gorogok-29882 target=_blank> Link </A>
Csemegézzetek!
    

Mano81 1637 2010. május 27. 21:35  
http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4&feature=related target=_blank> Link </A>

Ezt láttátok? Klasszikus.
Jó nézni ilyeneket, ilyenkor az ember a saját hülyeségét kisebbnek látja.

na ez durva.
http://www.youtube.com/watch?v=tnuHL2JYmX4
    

Mano81 1636 2010. május 27. 21:13  
http://www.youtube.com/watch?v=2NQwmY7uFtA&feature=related target=_blank> Link </A>

:)
    

Mano81 1635 2010. május 27. 20:48  
Én mindig betartom. Lakott területen 90, kívül 130.
Nem annyi? :D
    

giroszmen 1634 2010. május 27. 20:42  
Egyébként 4 keréken nem is megyek gyorsan 80-90 max , megfigyeltem ha rohanok 110- 120 a forgalom akkora , hogy állandóan megfog.
egy Pápa-Gyõr szakaszon lassan haladva szinte ott állok a feggébe annak aki folyamatosan elõzget.
    

Mano81 1633 2010. május 27. 20:40  
Visszamentél megkérdezni, "ugye nem mentem gyorsan?" :)
az jó lehetett :)
    

giroszmen 1632 2010. május 27. 20:38   Válasz erre: 1631
Akkor szerencséd!
    

Spider 1631 2010. május 27. 20:37  
ma belefutottam egy mérõ sünbe
vissza mentem hogy megkérdezzem a "köridõm"
de mákom volt az elöttem lévõ autót lõtték le nem az én kocsimat :)
    

Mano81 1630 2010. május 27. 20:32  
Sünök hol? Tartsd be a sebességhatárt. Falun kívül 90 :D
    

Mano81 1629 2010. május 27. 20:31  
Biztos nagyon jó, de ár-érték arányban pl. ZF-10 verhetetlen.
Meg nincs 100 rugóm sisakra. Meg ha lenne is, lehet, hogy akkor sem költeném mindet sisakra. (tudom, ez kicsit tecso-gazdaságos szemlélet)
    

giroszmen 1628 2010. május 27. 20:31   Válasz erre: 1625
Hétvége ? De úgy nézem, jobban mondva hallom a sünök megoldották . Motor garázsba marad , abból baj nem lehet.
    

Spider 1627 2010. május 27. 20:28  
Valamit valamiért
    

Mano81 1626 2010. május 27. 20:27  
mizu?

(a HQ-1 azért eléggé húzós)
    

Spider 1625 2010. május 27. 20:26  
nincs :D
    

Mano81 1624 2010. május 27. 20:23  
De van ám! :)
    

giroszmen 1623 2010. május 27. 20:20  
HallÓ van itt valaki?
    

bundas13 1622 2010. május 26. 22:37   Válasz erre: 1618
ezért kell HJC HQ-1-t nézni, az karboncucc :)))
    

C1800Rider 1621 2010. május 26. 20:14   Válasz erre: 1618
A sisakhéjak anyagáról olvashatsz netszerte. Vannak komoly cikkek. Valószínûleg van értelme a komoly héjszerkezetnek, bár sztem ahol a különbség már kijön ott sokszor szerencse is kell hogy a nyakcsigolyáid ne törjenek el.
    

C1800Rider 1620 2010. május 26. 20:10   Válasz erre: 1619
Grétsy te! :-D
    

Mano81 1619 2010. május 26. 18:07  
A héj pontos jé. sorry. Ezúton is Grécsi László elnézését kérem.
    

Mano81 1618 2010. május 26. 18:02  
Néztem egy KBC sisakot, nagyon jól néz ki, viszont "csak" thermoplastik/abs/policarbonát/lexán/mittudoménmi

Nem pedig carbon/kevlár/üvegszál/trikompozit/mittudoménmi :D

Persze nagyon is tudom, hogy melyik micsoda, most az a kérdés, hogy bevállaljak-e egy viszonylag egyszerûbb (de a tesztek szerint legalább olyan jó) hélyszerkezetû sisakot,ami tetszik, egy high-tech sisakkal szemben, ami nem annyira tetszik.

Na lehet hozzászólni :) kíváncsi vagyok a véleményekre.
    

bundas13 1617 2010. május 25. 22:40   Válasz erre: 1613
ja és csütörtök reggel és szombat reggel is ismétlik, úgyhogy lehet próbálkozni :D
    

bundas13 1616 2010. május 25. 22:38  
meg az összefoglalókat is meg tudom nézni
    

bundas13 1615 2010. május 25. 22:37   Válasz erre: 1613
az élõ az megy
    

bundas13 1614 2010. május 25. 22:35   Válasz erre: 1613
pedig igen jó volt :)
    

Mano81 1613 2010. május 25. 22:34  
Hétfõn akartam nézni az ismétlést,azt már nem engedte. Biztosan,mert nem "élõ". Na majd meglátjuk.
    

bundas13 1612 2010. május 25. 22:26   Válasz erre: 1611
a hétvégén még lehetett, csak az adatokat kellett frissíteni... gondolom kell nekik az ügyfél :) Vagy azóta történt valami?
    

Mano81 1611 2010. május 25. 19:52  
A videó durva kínzás. No comment.

Más: Nem lesz Digitv-m, hogy b.meg.Szét kellene fúrni az egész házat. Azt jól vágom, hogy már a digisport.hu-n sem lehet nézni?


    

bundas13 1610 2010. május 25. 14:40  
http://www.youtube.com/watch?v=j-qjbOB59O0 target=_blank> Link </A>
;-)
    

Mano81 1609 2010. május 24. 20:16  
Rendesek vagytok, de bízzuk a szerelõkre.

Más: Keszthelyen voltam kocsival, elõttem ment egy motoros, kinnfelejtette az indexet. Amolyan motoros módra jelzek neki, hogy kinn van a pilács, erre nagy svunggal megelõz.
Csak segíteni akartam, de lehet, hogy azt hitte, éppen anyázok.
Visszagondolva furcsán nézhettem ki ablakon kinyúlva, integetve. (?)
    

lecso64 1608 2010. május 24. 20:13   Válasz erre: 1607
Értem én, de hová?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők