| kmenyus | 18023 | 2010. február 28. 22:27 | Válasz erre: 18022 |
|
Nem akarom túldicsérni a gépem, de természetesen rugózik. Csak, ahogy már korábban is mondtam nem ülök rajta olyan magasan és függõlegesen, mint a V-Stromon és nem rugózik akkorát, mint a V-Strom. De ez nem azt jelenti, hogy nem jó a gépem, csak nem annyira jó nekem, mint egy V-Strom :)))
|
| Pauz | 18022 | 2010. február 28. 22:22 |
|
Kösz! MEGÉRTETTEM! Még én is! :) Szóval ebbõl következik, hogy akár Menyus motorjai is jó lehet. :)) |
| Pauz | 18020 | 2010. február 28. 22:15 |
|
Ez az este a mûszaki kérdések estéje. :) Még Microby és Pistike se szól be! :) Tehát a központi rugós tag. Igen ezt értem, de a korábbi vasaid esetén se értem, hogy az ülés felõl a tengely felé haladó acél rúd és az alsó vízszintes rúd együtt hogy tud elmozdulni. A kettõ találkozásában (kerék tengelye) egy fix rögzítés van. Tehát a felsõ rúd és az aló vízszintes csak fel-le teljesen párhuzamosan tud elmozdulni (nem tud a kettõ által bezárt szög változni). Így ha az ülés alatt van valami rugó, az nagyon picit (pár millimétert)rugózhat. Nem? |
| czubacsi | 18019 | 2010. február 28. 22:10 |
| czubacsi | 18018 | 2010. február 28. 21:53 |
|
No találtam egy szemléletes képet a központi rugóstagra, nem chopper, de a logika ugyanaz.
|
| czubacsi | 18017 | 2010. február 28. 21:41 |
|
Itt vannak a korábbi vasaim, szemre ezek is merev vázasak, tökéletes az illúzió.
|
| czubacsi | 18016 | 2010. február 28. 21:37 | Válasz erre: 18011 |
|
Ha megnézed a narancssárga vázas motort, a hátsó lengõvilla háromszögszelvénye pont egy csõvastagságnyit van beljebb.
|
| czubacsi | 18015 | 2010. február 28. 21:35 | Válasz erre: 18011 |
|
Mindkettõ Drag Star átépítés, rejtett központi rugóstaggal. Az alábbi képen egy levegõst láthatsz, hirtelen nem találtam jobbat. |
| Mack | 18014 | 2010. február 28. 21:12 |
|
Szevasztok! Pauz az én véleményem, igaz nincs személyes tapasztalatom chopper téren.Az biztos, hogy egy 1500-ös már kajálhat is egy keveset és tudtommal olyan kicsi a tankjuk,hogy minden bokornál meg kell állni tankolni, a súlyából adódóan szlalomozni, szerpentineken kanyarvadászni sem lehet egy álom vele.Hazai használatra egy kisebb köbcenti szerintem is elegendõ, kérdés hogyan bírod a kritikát a lóerõk viszonylatában:))(LÁTOD MIT KELL MENYUSNAK ÁTÉLNI?- HIÁNYZIK EZ NEKED?:)) Tehát összefoglalnám az egészet-V-Strom 650 Sûlyesztett üléssel?))-EZ KOMOLY- NÉZZ UTÁNNA!! |
| hellboy780917 | 18013 | 2010. február 28. 21:05 |
|
(logisztikus vagyok most elsõsorban, de) így szemre elsõre azt mondom: semmit... :)
|
| Pauz | 18011 | 2010. február 28. 20:55 |
|
Czu! Nagyon kösz! Azt hiszem rátapintottál a lényegre. A felfüggesztésrõl. egyszerûen nem fér a fejembe, hogy a túróba tud egy ilyen szerkezet lengni, csillapítani lsd. képet. |
| hellboy780917 | 18010 | 2010. február 28. 20:44 |
|
én ekkora géppel még nem mentem, sõt ilyen típussal sem, de még ilyen kategóriával sem.... de ahogy olvasgattam a kompetens topicokat, ott erre a kategóriára a kényelmet, a megjelenést, és a nyomatékot díjazzák elsõsorban... azt lehet én értettem félre... :) ritkán láttam csopperest/Cruiserest száguldozni, gyorsulni... amire a lóerõ kell. már nem vagyok "csopipárti" de összességében nálam mindenhol a zongoragyártó márkája viszi a pálmát, de az itt felhozottakból leírásuk szerint a honda tûnik a legjobb választásnak. |
| czubacsi | 18009 | 2010. február 28. 20:40 |
|
Pauz! Itt a neked való járgány: "http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_1100_shadow_c2_sabre-3630179" |
| czubacsi | 18008 | 2010. február 28. 20:37 | Válasz erre: 18006 |
|
Van belõle 1100-as is, de szerintem felesleges. katt: "http://href.hu/x/bmxz" |
| czubacsi | 18007 | 2010. február 28. 20:34 | Válasz erre: 18005 |
|
Egy kép többet mond ezer szónál, íme itt van kettõ is. A felsõ a chopper kivitelû Drag Star, az alsó a cruiser. |
| kmenyus | 18006 | 2010. február 28. 20:32 | Válasz erre: 18004 |
|
Ez a típus még 53LE-nél is gyengébb. Én biztos, hogy erõsebbet választanék, ha most vennék gépet.
|
| czubacsi | 18005 | 2010. február 28. 20:31 | Válasz erre: 17995 |
|
Majdnem minden igazi chopper merevvázas, hisz a chopper-nek pont az a lényege, hogy minden + súlytól megszabaduljanak, így a rugózástól, néha a fékektõl is.Chopper-t nem kapsz gyárilag, hisz amin irányjelzõ van, az már nem az. Az európai felfogás szerint a chopper-nek kicsi mûanyag sárvédõje van elõl-hátul, elöl nagy átmérõjû virsligumival. A cruiser-nek nagy, általában fém sárvédõi vannak, sok díszítõeleme és elöl-hátul vaskos, ballonos gumija. |
| czubacsi | 18004 | 2010. február 28. 20:25 | Válasz erre: 17972 |
|
Bátorkodok belevau a hátsó lengéscsillapító témába. Kizárólag épített vasaknál fordul elõ merev váz, utcára szánt gyári gépeknél nem. Ha jól tudom annó a Yamaha dugta el elsõként a nyereg alá a rugókat (Drag Star) ettõl kívülrõl az merevvázasnak hatott. Ez annyira megtetszett a gyártóknak, hogy az elmúlt 5 évben szinte csak ilyet látni. Ez szép meg jó (nekem is volt 2 Dragom), de mivel túl közel van a hátsó lengõkar forgáspontjához, így nem lehet túl nagy tartományban állítani, csillapítási képességei is mérsékeltek, elsõ a design. A neked való vasnak kétoldalt hátul legyenek lengéscsillapítók (mint a mostanidnál), az ilyen vasak sokkal kényelmesebbek, viszont ritkák. Gondolom Harley-ra nem futja, így javaslom a Honda Shadow (VT) szériát, és hidd el nem kell 1000 köbcentinél nagyobb. Viszont kardánost vegyél! Pár hirdetés: "http://href.hu/x/bmxo" "http://href.hu/x/bmxp" |
| Winchi | 18003 | 2010. február 28. 18:47 | Válasz erre: 18002 |
|
"nem tudtunk felkészülni a fogadtatásotokra" Ne viccelj már Petipapa..ez pont elég is! A lényeg úgy is belülröl jön!:-)))) Na de azért jó lett volna valami házi sûti "http://www.tutireceptek.hu/kukorica-gorhe" !:-)) ...gyerek koromban sokszor volt. |
| Petipapa | 18002 | 2010. február 28. 18:24 |
|
Hát sziasztok rosszéletûek :-) Nem tagadom kicsit féltem megint találkozni a társasággal, mert a cseszegetés már lételemetek. De azt is be kell vallanom, hogy már hiányzott is :-) Nem volt elég idõnk, igy nem tudtunk felkészülni a fogadtatásotokra, hogy legalább egy kis süti lett volna, de legközelebb bepótoljuk. De csak is úgy, ha végre már én is mehetek veletek. Szóval a lényeg: nagyon örültem nektek. |
| kmenyus | 18001 | 2010. február 28. 18:03 | Válasz erre: 18000 |
|
Rosszul fogod fel :) Te mertél NAGYot álmodni :))))) |
| Audimania | 18000 | 2010. február 28. 18:00 | Válasz erre: 17999 |
|
Látom, földi, Te meggondoltabban veszel jármûvet, mint én :)
|
| Pauz | 17999 | 2010. február 28. 17:45 | Válasz erre: 17997 |
|
Ízlésed én is csak dicsérni merem, annál is inkább mert légiós barátunkkal nem szeretnék bajszot akasztani. :) De sajna az Én magasságom nem igazodik a súlyomhoz, így a lábam igen csak a levegõbe kapkodna egy megállás alkalmával. így maradok a jó, kényelmes, öreges csopinál. |
| TomRed | 17997 | 2010. február 28. 17:36 | Válasz erre: 17972 |
|
Próbálj ki szerintem is egy-két Hondát, meg ne csak choppert. Ilyenkor tavasszal indul a teszt vezetés a kereskedõknél. (Teszt karaván.) Varadero: "http://totalbike.hu/tesztek/honxl1000v/" Winchire tekintettel elsõ helyre tettem, persze nekem is egyik kedvencem. Kisebb testvére, Transalp: "http://totalbike.hu/tesztek/transalp08/" Na és persze a Deauville, de errõl inkább nem írok semmit, mivel túl elfogult vagyok. Sok szerencsét, minél jobb gépet kívánok Neked! |
| Winchi | 17996 | 2010. február 28. 17:36 | Válasz erre: 17994 |
|
Szeva Pistabá! Még szép!Fini volt:-)) Róllad is dumáltunk ma.....így hogy vége a fa vágós idõnek! Arról volt szó,hogy milyen jó a Kemencei levegõ,na meg az abra,szóval jó lenne majd zabálni!:-)) |
| kmenyus | 17995 | 2010. február 28. 17:34 | Válasz erre: 17993 |
|
Itt egy rajz róla: "http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/48/Year/2007/ModelID/7578/Model/VL800,C,T/GroupID/359670/Group/REAR_CUSHION_LEVER_" Annak ellenére, hogy van lengéscsillapítója és rugózása, a choppert merevvázasnak mondják. Egyszerûen nincs akkora rugóútja meg lengéscsillapítása, mint egy sporttúra motornak. Az enyém azért is lehet kemény, mert mivel ketten szoktunk menni, ezért a legkeményebbre van állítva. Mondom mindezt úgy, hogy totál nem értek hozzá, csak így érzem :))) |
| gazesmas | 17994 | 2010. február 28. 17:32 | Válasz erre: 17988 |
|
Hát földi! Mióta a zabálást feltalálták ettél már jóízût??:)))) |
| Pauz | 17993 | 2010. február 28. 17:30 |
|
Elbizonytalanodtam! Akkor mi a bajod a hátsó kerékfelfüggesztéssel? Azt mondtad azért akarsz v-strom-ot mert annak jó hátsó rugózása van (meg persze a kényelmesebb testtartás miatt). Akkor most mi a gond? |
| kmenyus | 17992 | 2010. február 28. 17:24 | Válasz erre: 17989 |
|
Nem, a vázon belül van egy állítható pneumatikus lengéscsillapító.
|
| kmenyus | 17991 | 2010. február 28. 17:23 | Válasz erre: 17986 |
|
Hogyne lenne. Lengéscsillapítója 7 fokozatban állítható.
|
| Pauz | 17989 | 2010. február 28. 17:23 |
|
nézegetve a menyus járgányt hátul a kipufogoval ellentétes oldalon egy fix fém tartószerkezet látszik. Az alsó vázból és az ülés alól megy ki egy acélcsõ fixen. Nem?
|
| kmenyus | 17988 | 2010. február 28. 17:22 |
|
A mai gurigához: Szuppi volt, bár a vége kissé hûvösre sikeredett. Kezdetnek mindenképpen jó volt. Bejárattuk a kerekeket, porlasztókat, lengéscsillapítókat, rugókat és az automata fékeket :))) No meg az ízlelõbimbókat és a gyomorszerkezeteket :) Köszönet Petipapáknak a jóltartásért! Pár képek: "http://picasaweb.google.hu/kmenyus/Eloevadnyito#" És egy kép arról, Winchi hogy spórol az idei szezonban azáltal, hogy csak hozott kaját eszik majd a túrákon: |
| mickroby | 17987 | 2010. február 28. 17:20 | Válasz erre: 17986 |
|
Van rajta hátssó rugozás. Még állítható is :)) Bár nem vagyok menyus :) |
| Pauz | 17986 | 2010. február 28. 17:18 |
|
Menyus! A neten utána olvasgattam a tiédnek és ezt írják: Suspension Front Telescopic, coil spring, oil damped Rear Link type, coil spring, oil damped. Most akkor van rugózás és lengéscsillapító a tiéden vagy nincs? |
| krisztianz | 17984 | 2010. február 28. 17:14 |
|
Pauz! Ha a másodiknál valós a km akkor az. A kawánál sok a km, és az ár is kérdéses! Én kicsit sokkalom, és autópályán is sokat ment, kérdés milyen sebességgel? |
| mickroby | 17983 | 2010. február 28. 17:14 |
|
Köszönet a társaságnak a gurigáért! Remek volt! Menyus ügyes kört dobtál össze!! :) 53 köszönet érte. |
| Pauz | 17982 | 2010. február 28. 17:14 | Válasz erre: 17974 |
|
Winchi! Azon a piacon ahova én járok, ezeket hívják motornak. :)) |
| mickroby | 17981 | 2010. február 28. 17:13 | Válasz erre: 17972 |
|
Szia Pauz! A mai útviszonyok mellett, én légpárnás jármûvet keresnék :) |
| Olívia | 17980 | 2010. február 28. 17:12 | Válasz erre: 17977 |
|
A nõi megérzés!!:-)) Látod a Menyus mint szakértõ is megerõsített benne!!:-))
|
| kmenyus | 17979 | 2010. február 28. 17:09 | Válasz erre: 17972 |
|
Hali Pauz! Gratula! Semmi gond, én úgysem vagyok már 100%-ig biztos, hogy el akarom adni. Anyagilag még mindig a megtartás a legjobb. Talán. Vagy mégsem? :)))) Én a Kawára szavazok. Gyönyörû! |
| krisztianz | 17978 | 2010. február 28. 17:08 |
|
Sziasztok! Naonjóvolt!!!! Jó volt látni benneteket!!:o) Azért a lengéscsillapítót is bejárattuk rendesen!:) |
| Olívia | 17976 | 2010. február 28. 17:01 | Válasz erre: 17972 |
|
Ha én vennék a Kawát venném, persze nálam a megjelenése a döntõ, a többi smafu.:-))))) Szóval nem szakértõként 1 pont a Kawának!:-))) Azért amin ledöbbentem a súlyuk, bár ismétlem nem hozzáértõként, nem is gondoltam volna, hogy több mint 3q-ak! |
| Winchi | 17973 | 2010. február 28. 16:53 | Válasz erre: 17971 |
|
Most már értem!(miért van mindig fekve a bandit!)
|
| Pauz | 17972 | 2010. február 28. 16:53 |
|
Sziasztok! Nagy esemény történt ma. Lefoglalózták a motorom. Egyrészrõl szomorkodom, mert a búcsú mindig fáj, másrészrõl meg lelkesen keresgélek. Menyus! Az elmúlt hónapokban bõven volt idõm gondolkozni, törni a kicsi buksim, és arra jutottam, hogy olyan járgányt keresek, aminek a hátsó felfüggesztése jól rugózó. A panaszaidból ítélve úgy tûnik, ez adja a kényelmetlenséget, hogy a hátadon derekadon érzed az út egyenetlenségeit. T.L! linkelem a potenciális jelöltjeimet és szívesen veszek mindenféle véleményt. "http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_intruder_vl_1500-3523051" "http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/chopper/hirdetes-19137195/?utm_source=System%2BNotification&utm_medium=email&utm_campaign=ContactAdvertiserEmail" "http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_vl_1500_intruder-2374067" "http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_vn_1500_classic-3431079" Pauz |
| Winchi | 17969 | 2010. február 28. 16:49 |
|
Ithon!Szupi volt!...... a vége 300km lett!:-)) Már nagyon hiányzott!!:-)) Petimama és Petipapa!Köszi a KV-t!:-)) |
| moha824 | 17968 | 2010. február 28. 16:48 |
|
Sziasztok! Én is itthon. Peti Papáéknak köszönjük a vendéglátást! Jó volt ismét együtt gurulni. Larten a velõs pirítós valóság lett:-) |
| Larten | 17967 | 2010. február 28. 14:49 |
|
Mi visszajöttünk Petipapáéktól, de a Kemény Mag tovább ment Almádiba. Valami velõs pirítós lebegett elõttük. A kis motornak (Kawa 250 ZZR) erõs volt az oldalszél, nem akartam kisérteni a szerencsémet. Petipapának, Zsuzsának köszönet a sütékért, kv-ért. A legjobban esett az, mikor itthon az átfagyott testünkbe bevételeztünk egy(-két) konyakot. |
| Olívia | 17965 | 2010. február 28. 11:30 | Válasz erre: 17956 |
|
Van ami elsõ és punktum!:-))) Na jó, valóban szezonban egy másnapi túra az módosíthatja!!:-))) Jó utat Nektek, bár már gyaníthatóan Velencén vagytok!:-)) Csak semmi kukoricázás, csapjatok a lovak közé!:-))) |
| Mack | 17964 | 2010. február 28. 08:46 |
|
Sziasztok! Kartalon 4fok. felhõs és bizonytalan. Mi inkább maradunk, majd legközelebb. A bátrabbaknak jó utat és mindenkinek szép napot:)) |
| gabo67 | 17963 | 2010. február 28. 08:43 |
|
jó reg csömör felhõs hideg ,remélem a másik oldalt nyár van ehez képest , lóra lovasság
|
| kmenyus | 17962 | 2010. február 28. 08:39 |
|
Hali! Pátyonfelhõs, 5 fok, erõs szél. Nem kifejezetten motoros idõ. De napsütést mondanak. A talipontig bemegyek, aztán megbeszéljük hogyan tovább.
|
| Winchi | 17960 | 2010. február 28. 07:39 | Válasz erre: 17950 |
|
A nyóóóc centi csak kamú volt!:-)) Mikora van tervezve az indulás?? 09.45-10.00.OpenkóMC?!:-)) |
| Winchi | 17959 | 2010. február 28. 07:37 | Válasz erre: 17945 |
|
Saját a fenét! Hogy izgalmas-e?? Az attól függ:-)) |
| kmenyus | 17957 | 2010. február 27. 23:10 | Válasz erre: 17941 |
|
Meg kell védenem! Gõzerõvel szervezi az Õrség túrát, ami fantasztikusnak ígérkezik!
|
| kmenyus | 17956 | 2010. február 27. 23:06 | Válasz erre: 17952 |
|
De hát Olívia! Motoros idõszak van. Ilyenkor változnak a prioritások !!! :)))
|
| kmenyus | 17955 | 2010. február 27. 23:04 | Válasz erre: 17954 |
|
Szia Moha! Ez nem is kérdés. Gyere, várunk!
|
| moha824 | 17954 | 2010. február 27. 21:35 |
|
Jó estét mindenkinek! Menyus ha beférek a holnapi csapatba mennék én is:) |
| kmenyus | 17949 | 2010. február 27. 21:11 |
|
Azt mondták a rádióban, és ott mindig igazat mondanak :))), hogy holnap tiszta tavaszi idõ lesz. Az útvonal: "http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Buda%C3%B6rsi+%C3%BAt&daddr=2481+Velence,+Enyedi+utca,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Szent+Istv%C3%A1n+%C3%BAt+to:47.458041,18.98592&hl=hu&geocode=FXFG1AId2CQiAQ%3BFbvU0AIdolscASmRfuGdbAFqRzHEqWSC2HvFRw%3BFQGi1AIdGFIcAQ%3B&mra=dme&mrcr=2&mrsp=3&sz=13&dirflg=t&sll=47.461058,18.97974&sspn=0.053851,0.110378&ie=UTF8&ll=47.393701,18.767395&spn=0.431362,0.883026&z=10" Bicskén ha lesz kedvünk megállunk egy forró csokira. |
| kmenyus | 17948 | 2010. február 27. 21:05 | Válasz erre: 17944 |
|
Köszi Olívia! Nektek meg jó munkát! Aztán ha éjszaka véletlenül összerakódna az a a gép, akkor gyertek nyugodtan! :)
|
| Olívia | 17944 | 2010. február 27. 20:21 | Válasz erre: 17941 |
|
Szép estét lovasok! Irigylünk benneteket( már aki holnap gurul), lélekben Veletek leszünk, de még Veresen a házkörüli teendõit végzi István (szerel, fúr-farag, pakol, épít, bont, stb...) és a gép sincs a szezonra csúcsra járatva::-( Szóval tengeri, helyesbítek:-) tengernyi km-t kívánunk holnapra! |
| Winchi | 17943 | 2010. február 27. 20:07 | Válasz erre: 17933 |
|
Lég kábel,föld kábel,kandik,stb......javitás,karbantartá, épitése. Egy MB ateco-val (fehér középen ),meg néha daruzgatok is:-))) |
| Petipapa | 17941 | 2010. február 27. 19:32 |
|
Tényleg csak simán, magától jött a számra, akarom mondani az ujjaimra. És most egy körkérdés: mondjátok csak fiúk, szerintetek nem kellene még letámadni Audit? Lustálkodik, semmi túra nincs még kitervelve. Hát milyen világot élünk kérem? :-) |
| Larten | 17940 | 2010. február 27. 19:18 |
|
Ha ezt a választ csak úgy kiráztad, és nem olvastad sehonnan se ki, el kell hogy is merjem, 1:0 oda |
| kmenyus | 17935 | 2010. február 27. 18:24 |
|
Na akkor a holnapi napról: 9:45-kor tali az Osztyapenkó Mekinél. 10-kor 70-esen legurulunk Petipapához. Kis melegedés után valami kurfnival hazajövünk. A dolog idõjárás függõ, reggel 9 körül még egyeztessünk itt a fórumon az indulásról. ELÕRE!!! :) |
| Larten | 17934 | 2010. február 27. 18:22 |
|
Ha valami guriga lesz holnap, bátorkodom jelentkezni sereghajtónak. Suzuki Bandit kivonva forgalombó télire, így "csak" egy ZZR 250 Kawával nyomulnánk. Petipapa hacsiendája nem lenne rossz... ...talán kapunk egy kv-t |
| hellboy780917 | 17933 | 2010. február 27. 18:15 | Válasz erre: 17924 |
|
mit meózol aptya? nézegettem vissza de nem látom...
|
| Winchi | 17932 | 2010. február 27. 18:05 | Válasz erre: 17930 |
|
Jó lesz majd a kukorica tárolónak,mert épitel??...nem!?:-))
|
| Winchi | 17931 | 2010. február 27. 18:04 | Válasz erre: 17928 |
|
Alig várom!:-))) Val szinû hogy holnap lesz guriga....részemrõl! Idõjárás függõ!:-)) |
| Petipapa | 17930 | 2010. február 27. 18:03 |
|
Gyertek csak, nemrég vettem egy zacskó szeget. Na nem azéééé... :-)))
|
| kmenyus | 17929 | 2010. február 27. 18:02 |
|
Szasztok Lovasok! Akkor holnap valami guriga? Moci lepucolva, rendbe rakva, elõkészítve. Már csak társaság kellene! Lenne kedve valakinek holnap gurulni? Elmehetnénk Patipapabosszantásra Velencére :) |
| Petipapa | 17928 | 2010. február 27. 18:02 |
|
Megáljj csak Winchi, ezért egyszer egy egész halat nyomok le a torkodon, kukoricástól ! :-))
|
| Petipapa | 17926 | 2010. február 27. 17:50 |
|
Sziasztok. Hát bezony AudiPisti, már muszáj volt kicsit kivernem a huppot. Úgy éreztem túl sokat hitegetnek, de talán meg is lett az eredménye. Csak az idõ is legyen kegyes hozzánk, hogy végre gurulhassunk. Tegnap még 8-10 cm-es összefüggõ jég fedte az egész tavat, ma reggelre a szél teljesen kipucolta. Úgyhogy a pecaszezon lassan indulóban lesz :-) |
| Winchi | 17924 | 2010. február 27. 17:42 |
|
Napot! Meg volt az elsõ felvonás...és még regg 7-ig Ü-ben vagyok!:-(( |