18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Zempléni-motorosok
Következő oldal

Delon43 5092 2010. december 10. 15:42   Válasz erre: 5091
Nálunk szakadt az esõ tegnap,ma mint írtam tûrhetõ volt, sõt napsütéses idõnk volt ! Nekem kell bogarakat pucolni, még az õszieket !! Illetve kellene !
    

C1800Rider 5091 2010. december 10. 15:20   Válasz erre: 5090
Tennap bent aludt a masina, nem volt kedvem a latyakon csúszkálni vele. Ma viszont kifejezetten motoros idõ van. Nem kell a bogaraktól pucolni a plexit. :-D
    

Delon43 5090 2010. december 10. 14:44  
Ma szép idõnk volt, de azért nem vágytam a motorozásra !
De legalább nem zuhogott az esõ és nem volt köd és egyebek.
Azért alig várom, hogy már tavasz legyen !
    

Delon43 5088 2010. december 9. 08:09   Válasz erre: 5087
Ha úgy veszem igazad van ! Valóban ! Milyen jól dolgoznak ezek a "hóeltavolítók" !!! :)
    

banyasz 5087 2010. december 8. 22:29   Válasz erre: 5086
M'ér mondod? Nálunk sincs hó az utakon :)))))))
    

Delon43 5086 2010. december 8. 12:34   Válasz erre: 5085
De ott az utak is le vannak takarítva !!! Rendesen !
    

ErErpower 5085 2010. december 8. 09:37  
Az olaszok nem alszanak! :))
    

Delon43 5084 2010. december 7. 12:10   Válasz erre: 5081
Minden "olyanra" végzõdõ valahogy így kezdõdik !!!:)
    

KawaÉvi 5081 2010. december 6. 21:13  
...lehet, hogy így kezdte??? :-)))
    

KawaÉvi 5080 2010. december 6. 21:12   Válasz erre: 5079
Jesszusom!!!!!!!
    

Gyurci 5079 2010. december 6. 18:08   Válasz erre: 5078
Lehet, hogy csak "túlmikulásozták" magukat!:)))
    

ErErpower 5078 2010. december 6. 12:24  
Gyurci!
mivan ezekkel az embörökkel sok a pálesz mostanság vagy mi??? :)))
    

Delon43 5077 2010. december 6. 09:08   Válasz erre: 5073
Ez valóban kellemes lenne !!! :)))
KI is teszem a motoros csizmámat, hátha jön és elbotlik benne , ezáltal hanyatt esik és ... !!! :))
    

Gyurci 5076 2010. december 6. 06:49   Válasz erre: 5075
Gratulálok, egyféle gumit használunk és még azt sem bírod megjegyezni, Pirelli Scorpion MT 90 A/T Vaze!:)))
    

részvényes 5075 2010. december 5. 22:58   Válasz erre: 5067
Pirelli Scorpion AT mittomén hanyas. Fejbõl most nem ugrik be, a garázsba meg nincs kedvem lemenni megnézni. Talán AT90.
    

lalaz 5074 2010. december 5. 21:12   Válasz erre: 5073
Nagyduzzogva...
    

ErErpower 5073 2010. december 5. 19:50  
Kellemes Mikulást mindenkinek! ;)
    

Daty 5072 2010. december 5. 19:18   Válasz erre: 5071
Örülök, hogy nem csalódtál Delon!:-DD
    

Delon43 5071 2010. december 5. 18:56   Válasz erre: 5070
Tõled erre számítottam Daty !!! :)))
    

Daty 5070 2010. december 5. 15:37   Válasz erre: 5069
Én voltam!
Kimentem a garázsba, kinyitottam az ajtót meg az ablakot, és megszellõztettem a motort!:-)))
    

Delon43 5069 2010. december 5. 15:00  
Sziasztok !

Ebben a szép idõben volt kinn valaki megszellõztetni a motorját ?
    

ErErpower 5068 2010. december 4. 09:33  
Jajj ne már mi van itt kérem visszafejlõdés vagy mi??? :)))
    

C1800Rider 5067 2010. december 4. 09:27   Válasz erre: 5063
Milyen gumit használsz? Trail vagy offroad enduro? Vagy krossz?
    

Delon43 5066 2010. december 4. 08:00  
Nekem mekkora szerencse, hogy a motoromra az összes gyártó csinál gumit !!! :))))
    

KawaÉvi 5065 2010. december 3. 21:45   Válasz erre: 5063
Csak most gondoltam végig, hogy az én motorom elsõ kerekére is csak a Dunlop készít gumit. Rá való méretbõl nincs más gyártó által készített abroncs. Hátra még a Bridgestone-nak van mérete (de az nagyon nem vált be). De a service manual is a Dunlop gumit írja, tipus-szám szerint.
Nekem sincs nagy gumi-dilemmám...
    

részvényes 5064 2010. december 3. 19:34  
Lemaradt: csak EGY gyártó
    

részvényes 5063 2010. december 3. 19:34   Válasz erre: 5044
Pfûûû! Mekkora szerencse, hogy a mi motorunkra igazából csak gyártó készít gumit. Az pedig mindenhova jóóóó!
    

Daty 5062 2010. december 2. 20:27   Válasz erre: 5061
Há...300 felettit nem akarok hitelesíttetni, de a jövõ évi tervben benne van a 250.:-)
A 190-es sebességindexû azt bírja még?


    

C1800Rider 5061 2010. december 2. 19:49   Válasz erre: 5060
Tömegindexe minden valószínûség szerint megfelelõ, ritka a DRZ400-al vetekedõ súlyú nagy cruiser. :-D A sebességindex lehet a necces, de ha ezen nem akarod 300e-ért hitelesíttetni a mûszered akkor nem lesz szükséged 190 feletti sebességindexû gumira. :-D
    

Daty 5060 2010. december 2. 19:29   Válasz erre: 5057
Ja, és ez Metzelerben 43.103 Ft, ami nem mondható olcsónak!:-(
De tapadna is, meg lehet elmenne vagy 20.000 km-t!:-)


"170/60R17M/C78VTLreinf. ME 880Rear Metzeler motorgumi
Ár: 43 103 Ft"

Azt még meg sem néztem, hogy a tömeg indexe, és a sebesség indexe megfelelõ e!
    

Daty 5059 2010. december 2. 19:24   Válasz erre: 5057
102 és 99 mm, eltérés +3 mm.
Amúgy hülyeséget írtam az elõbb, rájöttem, hogy a gumimagasságot nem kell 2x venni, hisz az csak a gumi talajjal érintkezõ részétõl 1x számítandó rá!
Jól mondom?
    

Daty 5058 2010. december 2. 19:21   Válasz erre: 5057
Fehér falúban?
A CBF 600-as Hondán olyan van hátul!

    

C1800Rider 5057 2010. december 2. 18:27   Válasz erre: 5053
Mondtam már neked. Hátra nem 180 hanem 170-es gumi és az eltérés teljesen minimális lenne.
    

Daty 5056 2010. december 2. 14:28   Válasz erre: 5055
Thx!:-DDD
    

ErErpower 5055 2010. december 2. 13:20  
Megint! :))
olyan méret kell amin a gyárilag van ne változtass! de elég már sok a hüle kérdések! :)))
    

Daty 5054 2010. december 2. 12:55   Válasz erre: 5052
De ha ez van fenn, akkor hogy lehet, hogy nem látom, hogy rajta lenne, és még be is van csomagolva?:-DDD
    

Daty 5053 2010. december 2. 12:54   Válasz erre: 5051
Köszi a segítséget!
Most aztán már végképp nem tudom mit csináljak!:-(
Igen,a Metzeller annyiban tér el, hogy /60.
Vagyis 99 mm, vagy 108 mm a gumi magassága.
Kérdés az, hogy az a 9 mm mennyiben befolyásolná!
Hm??
Mondjuk a hátulja úgy már (ezt ugye 2x véve) 18 mm-rel lenne magasabban.
Nem tudom, az én szálfa termetem elbírná e még ezt!:-)
    

ErErpower 5052 2010. december 2. 12:51  
Jajj Daty!
ez van fön a motoromon ne légy mát ilyen suta :)))
    

C1800Rider 5051 2010. december 2. 12:37   Válasz erre: 5047
Road Atackot már ne vegyél, vegyél Road Attack2-t. Ami hõkezeléssel elért keményebb középsõ övvel rendelkezik homogén gumikeverék mellett. Vagy Conti Motiont ami lehet hogy hamarabb elkopik mint a MPR2 de közel két szett ContiMotiont veszel egy szett MPR2 áráért. :-) Vagy mégiscsak vegyél minimális méreteltérésû ME880-at rá. :-D
    

Daty 5050 2010. december 2. 12:22   Válasz erre: 5049
És hogyé adod?:-)
    

ErErpower 5049 2010. december 2. 11:38  
2009 Dec vettem és 2009 es gyártású vadi uj! R17 tõl!
    

ErErpower 5048 2010. december 2. 11:35  
Utobbi kopik! Mislen nem tom már vagy pár éve motorrad teszt gyõztes gumma!!!
    

Daty 5047 2010. december 2. 11:12   Válasz erre: 5043
A Michelin Pilot Road 2 CT 39.990 Ft, a Conti Road Attack 30.075 Ft.

Szal ezek alapján döntsek?


    

Daty 5046 2010. december 2. 11:07   Válasz erre: 5044
Látod én is egyre jobban így érzem!:-(
Jobb lett volna, ha csak saját kútfejemre és pénztárcámra hagyatkozva kiválasztok egyet, megveszem, és feltetetem.:-)
Mert ugye a gumi is olyan mint a sisak.
Mindenki másra esküszik!:-)


    

ErErpower 5045 2010. december 2. 08:14  
Gyurci!
jaja ugy ahogy mondod! :))
    

Gyurci 5044 2010. december 2. 06:47  
Húúú vaze, végigolvastam ezeket a gumis disszertációkat és egyre inkább manifesztálódik bennem, hogy mekkora ajándék nekem az áldott tudatlanságban élnem!:)))
    

C1800Rider 5043 2010. december 2. 06:37   Válasz erre: 5040
Annyira nem nehéz a döntés. :-) Amelyikre fussa! :-)
    

ErErpower 5042 2010. december 1. 23:56  
Daty!
Michelin Pilot Road 2 CT vedd meg! legjobb választás! ilyen van fön nekem is rajta! :)
    

Daty 5041 2010. december 1. 21:45   Válasz erre: 5039
Vagy egy Heidenaut, mint Füge?
    

Daty 5040 2010. december 1. 21:45   Válasz erre: 5039
Na ezek jó érvek voltak, most már csak azt kellene tudnom eldönteni, hogy melyiket vegyem!:-(
    

C1800Rider 5039 2010. december 1. 20:11   Válasz erre: 5038
Utcai gumi egy Conti RA2 és egy Metzeler Tourance is (jó ezzel le lehet merészkedni az aszfaltról). Elõbbin alig, utóbbin igencsak tagolt a felület mégis mindkettõ tökéletesen alkalmas közúti közlekedésre és el is érik az üzemi hõmérsékletüket. A mintának is LEHET köze a felmelegedéshez, de alapvetõen nem az a döntõ. Inkább a gumi szerkezetének a belsõ súrlódásból fellépõ hõtermelõdése, amit a mintázat ugyan segíthet, de fontosabb a futófelület deformálódása (lásd puha gumi jobban deformálódik, jobban is melegszik). Sokszor a lefutott guminak nem a mintamélység miatt akad problémája a tapadással hanem azért mert addigra elöregszik. Sokaknak a 15e km 2-3 év, ilyenkor már a gumi nem igazán hozza újkori formáját és ennek nem feltétlenül a nem megfelelõ melegedés az oka.
    

jacomo 5038 2010. december 1. 20:04   Válasz erre: 5032
Fel is ismerték, mivel hõntartásra (esetenként 80-100 fok) az extrém teljesítmény miatt jó a minta nélküli gumi is. Csak elõmelegítés nélkül nehezen melegedne fel a pályán. Folyamatos extrém terhelés alatt van ezért könnyen beállítható az üzemi hõmérséklete, ami viszonylag szûk tartomány. Ki kell próbálni normál utcai körülmények között egy minta nélküli pályagumit. Normál használat mellett nehezen, vagy egyáltalán nem melegszik fel, nincs üzemi hõmérsékleten ezért nem is tapad megfelelõen. Nem is ajánlják száraz közúti közlekedésre sem. Más az összetétele is ezért 1 év utáni használatát nem is javasolják.
    

Delon43 5037 2010. december 1. 19:48  
Micsoda összecsapás !!! :)))
    

C1800Rider 5036 2010. december 1. 19:40   Válasz erre: 5035
A pályagumik az utcai használat során a gumikeverékük miatt nem melegednek fel utcai körülmények között az üzemi hõmérsékletükre. Nagyon egyszerû fordított teszt, menj fel egy versenypályára, ne eressz le a gumid nyomásából és kezdj izomból csapatni aztán nézd meg ahogy a gumid futófelülete milyen képet fog mutatni. :-) Soha olyat közúton nem láthatsz mint egy ilyen teszt után. És ez nem a mintázat vagy annak mélységével összefüggõ dolog. :-)
    

jacomo 5035 2010. december 1. 19:34   Válasz erre: 5032
Fel is ismerték, mivel hõntartásra az extrém teljesítmény miatt jó a minta nélküli gumi is. Csak elõmelegítés nélkül nehezen melegedne fel a pályán. Folyamatos extrém terhelés alatt van ezért könnyen beállítható az üzemi hõmérséklete. Egyébként ajánlom, hogy ki kell próbálni utcai körülmények között egy minta nélküli pályagumit. Normál használat mellett nehezen, vagy egyáltalán nem melegszik, nincs üzemi hõmérsékleten ezért nem is tapad megfelelõen. Nem is ajánlják száraz közúti közlekedésre sem.
    

C1800Rider 5034 2010. december 1. 18:48   Válasz erre: 5030
A PR2 egyébként nekem is szimpi lenne csak az a kva 110/80R19-es elsõ gumiméret még nem jutott el miselinék gyártósorára...
    

C1800Rider 5033 2010. december 1. 18:47   Válasz erre: 5031
Hóesésben ónos esõben mindenképp vakrepülés motorozni (jelzem reggel száraz út, majdnem napsütéses idõ volt még itt!). Száraz idõben -15 fokon meg sztem nem az kellõ óvatossággal. Az sem mindegy mennyire gyakorlott valaki. Aki kéthetente egyszer ül motorra és akkor is csak óvatoskodik annak már veszélyes az amit a gyakorlottabb, minden nap motoron ülõ ember észre sem vesz vagy rutinból hárít/kimozog.
    

C1800Rider 5032 2010. december 1. 18:43   Válasz erre: 5030
A verseny slickeken és a F1-es gumikon sincs lamella. Hõ termelõdik a gumi futófelületének és az oldalfal gyûrõdésébõl-deformálódásából, de ha a lamellák is segítenének ebben akkor minden bizonnyal a versenysportban is profitálnának ebbõl a képességbõl. Ott viszont csak az esõgumikon van minta, ahol a vízelvezetés létfontosságú.
    

Ferko 5031 2010. december 1. 18:10   Válasz erre: 5000
Ilyet soha ne mondj. Nem jó a sorsot kísérteni.
Én mindíg azt mondom "jobb félni mint megijedni", de a mindenki maga dönti el mennyire bízik a vak szerencséjében, mert ilyen idõben motorozni már szerintem nem más, de Te tudod.


    

jacomo 5030 2010. december 1. 18:03  
Nekem a gyári hátsó (Dunlop Sportmax Roadsmart 190/55) 4200 km-t bírt. Hallgattam Rgixxerpower-re és cseréltem elõl hátul Pilot Road 2-re. Most van a gépbe 18000 km és a hátsón még van 5 mm minta. Nem vagyok egy papókás motoros, de még nem csúsztam meg vele. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Egyébként a mintának nem csak a nedvesség elvezetésben van szerepe, hanem a melegedésben is. A minták által tud az igénybevétel hatására a gumi gyûrõdni ezáltal gyorsabban melegszik. Kicsi mintamélység esetén kisebb gyûrõdés, hosszabb bemelegedési idõ.
    

C1800Rider 5029 2010. december 1. 12:47   Válasz erre: 5027
Igen. Régebbi fejlesztésû. AZ utódja is piacon van már Pilot Road2 fantázianéven és az már kétkomponensû. Igaz az is jó drága.
    


Daty 5027 2010. december 1. 12:24   Válasz erre: 5026
Ez sokkal drágább a Contitól, amirõl beszéltünk?
    

C1800Rider 5026 2010. december 1. 11:07   Válasz erre: 5025
Michelin Pilot Road.
    

Daty 5025 2010. december 1. 10:11   Válasz erre: 5022
Ez milyen típusú is pontosan?
    

rgary 5024 2010. december 1. 09:43   Válasz erre: 5023
Mert egy vadállat vagy!:P
    

C1800Rider 5023 2010. december 1. 08:41   Válasz erre: 5022
Nemtom. Ez a gumi tartósság egy olyan dolog hogy ugyanazon a motoron két különbözõ manusnak ugyanaz a gumi akár másfélszer akkora futásteljesítményt is elmegy. Nekem Metz Tourance van fönn amirõl volt aki azt írta hogy elmegy akár 20e-t is. Nekem meg 13-14-nél cserés lesz. És mivel kifizettem a teljes futófelületet ezért az oldala is el van kopva. :-)
    

krisztian.fz6 5022 2010. december 1. 07:37   Válasz erre: 5020
Én most tartok a pilot road-al 20 ezer km-nél, és még van rajta minta, az xj600-ason mindig 24 ezrenként cseréltem gumit.
    

Delon43 5021 2010. december 1. 07:35   Válasz erre: 5020
Tegyél rá gépkocsira való gumit ! Az sokáig bírja ! Állítólag ! Na persze ez csak vicc !!! :)
    

C1800Rider 5020 2010. november 30. 21:33   Válasz erre: 5019
A choppergumikon kívül más nem nagyon tud 20e km feletti futásteljesítményt (nem szövetig, kopásjelzõig) de szerencsétlen módon choppergumi túramotorméretben és túramotorgumi chopperméretben nem nagyon van.
Nálam is 12-14e körül szalad el egy garnitúra gumi. A mostaniban van már 12 és lassan a végére érek. :-( Lehet azt is cserélni tavasszal. Erõsen gondolkodok hogy mit tegyek rá.
    

Delon43 5019 2010. november 30. 21:04   Válasz erre: 5018
Nem felejtettem el, hogy tõled van, nagyon is megvagyok veled elégedve !!! :)
Arra a gumira meg kíváncsi leszek, hogy tudsz-e olyat szerezni, bár szerintem Rider ebben is segít ! Õ otthon van mindenben ! :)
    

Daty 5018 2010. november 30. 20:56   Válasz erre: 5016
Na az meg nem csoda ha bírja, hisz tõlem van, nem égethetem magam hogy hamar lekopjanak!:-DD
De tavasszal igyexek én is olyat venni rá, amelyikkel elcsattogok vagy 20-30.00 km-t!:-DDDDDDDDDD
    

Daty 5017 2010. november 30. 20:54   Válasz erre: 5015
:-)
Majdnem!:-DDDD
    

Delon43 5016 2010. november 30. 20:39   Válasz erre: 5014
Nem semmi !
Én akkor megmaradok a mostani motoromnál ! Azon bírja a gumi legalább 15-16000 km-ig ! Mondjuk én is vigyázok rá !
    

KawaÉvi 5015 2010. november 30. 20:39   Válasz erre: 5014
Épp csak hazaértél volna a gumistól :-)
    

Daty 5014 2010. november 30. 20:33   Válasz erre: 5012
Jól írta Rider barátom!
Sajna mindössze 6.000 km-t élt, pedig vigyáztam is rá!:-(
Vajon mennyit ment volna, ha nem óvom?:-((
    

C1800Rider 5013 2010. november 30. 19:22   Válasz erre: 5011
A nagy, nyomatékos sporttúra S4-ek elég gyorsan lezabálják a gumit. Az övé élt 6ekm-t.
    

Delon43 5012 2010. november 30. 19:16   Válasz erre: 5011
Mármint a gumin ! :)
    

Delon43 5011 2010. november 30. 19:15   Válasz erre: 5001
Daty !
Mennyit mentél te azzal a mocival, hogy már nincs rajta minta ?
    

Daty 5010 2010. november 30. 18:24   Válasz erre: 5009
Vettem!:-)
    

C1800Rider 5009 2010. november 30. 18:10   Válasz erre: 5006
Egyébként nézd meg hogy sok sportos guminak a két szélén nincs minta. Odáig úgyse dûtöd vizes aszfalton, száraznál meg a legnagyobb felületet így tudják biztosítani. :-)
    

C1800Rider 5008 2010. november 30. 18:09   Válasz erre: 5006
Ha a rendõr nem hülye ezzel tisztában lesz. Meg azzal is hogy ennek ellenére elõírják a legkisebb mintamélységet az esõgumira való váltáshiánya miatt. :-)
    

Daty 5007 2010. november 30. 18:04   Válasz erre: 5005
Jaaaaaaaa: "Addig jár a titty-totty a liccs-loccsra, míg el nem reccs!":-))
    

Daty 5006 2010. november 30. 18:03   Válasz erre: 5004
Rendben, akkor nem is cserélek gumit!:-)
Ha a rendõr meginterjúvol, megmondom, hogy Rider barátom azttat mondotta, hogy nincs jelentõsége száraz idõben!:-)
Arra meg majd figyelek, hogy csal szárazban igazoltassanak!:-D
    

C1800Rider 5005 2010. november 30. 18:02   Válasz erre: 5003
Nem száz ajróst nem láttam még, hanem azt nem láttam még meg eddig hogy úgy járok mint a korsó a kútra. Bár kútra olykor menni kell ha szomjas a Ráró. :-)
    

C1800Rider 5004 2010. november 30. 18:01   Válasz erre: 5001
A minta kizárólag a nedvességet hivatott elvezetni a futófelület alól. Száraz idõben gyakorlatilag szükségtelen. Annyi hogy nekünk az esõ eleredésekor nincs lehetõségünk kimenni a pitbe és ott elõmelegített gumikat felszereltetni, így elõírnak egy kötelezõ mintamélységet, hogy egy hirtelen zápor esetén ne járjunk úgy mint a motorosrendõr srác.

    

Daty 5003 2010. november 30. 17:02   Válasz erre: 5000
Na akkor majd mutatok neked!:-))
    

Daty 5002 2010. november 30. 17:01   Válasz erre: 4999
mint=minta
    

Daty 5001 2010. november 30. 17:01   Válasz erre: 4999
Hát...melegíthetem én, ha már nincs rajta mint!:-))
    

C1800Rider 5000 2010. november 30. 16:24   Válasz erre: 4998
Ha annyi száz ajrósom lenne ahányszor ezt hallottam a fejem se fájna. De se száz ajrósom nem van se meg nem láttam még. Biztos velem van a baj.
    

C1800Rider 4999 2010. november 30. 16:21   Válasz erre: 4997
Az aszfalt hõmérsékletének nem sok köze van a tapadáshoz, hacsak nincs ráfagyva valami pillejég vagy a pórusait nem tömi el valami. A gumi van iszonyúan megmerevedve és nem képes az aszfaltba kapaszkodni. :-( Óvatos melegítéssel azért elérhetõ hogy húzósabb részeken fogjon, de utána lakott területen végigcsattogva megint megmerevedik, lehet elölrõl kezdeni a melegítést.
    

ErErpower 4998 2010. november 30. 15:52  
Majd addig jártok ugy mint a korsó a kútra!! meglátjátok!! :))
    

Daty 4997 2010. november 30. 15:41   Válasz erre: 4996
Így igaz!
Amúgy szinte az aszfalt is csúszott, elég volt egy nagyobb gázadás!:-(
    

C1800Rider 4996 2010. november 30. 15:00   Válasz erre: 4993
Ja. Ráadásul az a kellemetlen bennük hogy a 30 centi átmérõjû gödröket amiket amúgy simán ki lehet kerülni, legalább egy méter átmérõjû kerülendõ felületé varázsolják. :-( Kocsival nem akkora gáz, de motorral nem vágynék rá hogy át kelljen hajtanom rajta. Jó, tudom amíg oldalirányú erõt nem kell átvinni a talajra addig nem gond a jégen haladás.
    

Delon43 4995 2010. november 30. 14:53   Válasz erre: 4993
Daty !
Erre szokták mondani, hogy a pofám leszakad ! Majd ha felolvad ! :)
    

Delon43 4994 2010. november 30. 14:52   Válasz erre: 4992
Gondoltam, hogy nem rám értetted ! Csak kötözködtem, illetve poénkodtam kicsit ! :)
Amúgy igazad van, néha jobb egyedül, ha olyanja van az ember fiának !
    

Daty 4993 2010. november 30. 13:34   Válasz erre: 4992
Na megnéztem azokat a jeges tetejû tócsából autók által kicsapott csúszós jéggé fagyott vizet!:-(
Tényleg azok a legalattomosabbak!:-(
Amúgy qrva hideg van motoron,az arcom még maszkban is fázott!:-(
    

C1800Rider 4992 2010. november 30. 10:51   Válasz erre: 4991
Nem is rád értettem hogy nem használod csak nézegeted! ;-)
Néha van az úgy hogy társak nélkül jobb motorozni mint társaságban. Hangulat és cél kérdése.
    

Delon43 4991 2010. november 30. 07:28   Válasz erre: 4990
Rider !
Nekem annyi a pénzem, hogy megvettem a motorot és a saját garázsomban nézegetem mát ötödik éve !!! :)))
Még nem is használtam, csak portörlésre használom, azzal is megy az idõ ! :)))
Amúgy nem fázom, csak nem jön velem senki a környékrõl motorozni !!! Már amikor ráérek mostanság !!! :)))
    

C1800Rider 4990 2010. november 29. 20:49   Válasz erre: 4988
Sosem értettem minek az olyannak motor aki csak nézegetni veszi. Bemegy a szalonba oszt nézegetheti ingyé. Nem kell megvenni drága pénzen. :-) Azért van hogy használjam és nem azért hogy azon keseregjek hogy jajjdehidegvan. Ha fázol az csak egyet jelent és nem azt hogy hideg van hanem azt hogy szarul vagy felöltözve. :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118