Gyurci | 7122 | 2011. november 14. 07:55 | Válasz erre: 7121 |
A hivatalos megnevezését nem tudom, én úgy kértem, hogy: "egy olyan knédlis cuccot kérnék"! :)
|
Delon43 | 7121 | 2011. november 14. 07:47 | Válasz erre: 7112 |
Ennek az ételnek mi volt a "címe" ? :)) A kinézete csábító volt ! |
ZooLee | 7119 | 2011. november 13. 21:21 | Válasz erre: 7117 |
Szia részvényes, ismét én vagyok, és mondjuk ha ugy kérdem hogy utcai enduró, vagy inkább utcai gumit akkor mit tudnál javallni? :D köszi szépen elõre is! :D üdv, Zoolee |
ZooLee | 7118 | 2011. november 13. 21:11 | Válasz erre: 7117 |
Szerbusz Részvényes, köszönöm szépen a te véleményedet is. meg tudod irni nekem azt a helyet, ahol a gumik iránti vélmenyedet olvastad? :)) |
részvényes | 7117 | 2011. november 13. 21:01 |
ZooLee. Ha ilyen típusú gumikon gondolkodsz, akkor inkább ajánlanám a Mitas E07 vagy a Heidenau K60-ast. Azokról jobbakat olvastam mint az általad felvetett gumikról. Ha pedig nem ragaszokdsz az újhoz, hanem megelégszel egy jobb használttal, akkor nézz szét a sportmotor.hu-n. http://www.kepesmotor.hu/aprohirdetes Üdv. |
ZooLee | 7116 | 2011. november 13. 21:00 | Válasz erre: 7114 |
Szia Évi, köszönöm szépen hogy megirtad te is a véleményedet! :D az igazat megvallva, nekem egy ismerõsöm tud ilyen gumit hozni, és ezért választanám ezt a márkát, mert annyiért, két használt gumit kapsz. Nekem meg a yamahán is heidenau volt, és az elsõ gumi 25 ezret, a hátsó 15 ezret futott el. bárminemû meghibásodás, deffekt nélkül, és egyszer sem csuszott meg alattam :)) ezt büszkén tenném hozzá, bár én nyugodtan motorzom :D haha hahaha persze kedves Évi ezt nehogy sértésnek vedd, Isten ments :D én is flétem az elején a heidenautól, de sosem volt rá panaszom azért modnom :) perzse biztos van nálla jobb gumi, pl pirelli scorpion, de az háromszor annyiba kerül. :( nézgettem én a többi transalpos motoros képeket,de midnekinek olyan enduró minta van fennt. de én amugy ems akarok menni csak asztfalton, no meg tudod az enduró gumi ami nekem is van fennt, meg is ette 6 ezer km- alatt a nagyját a beton. igy inkább olyat válassztanák ami tartósabb is :) haha no majd alszunk még rá egyet kettõt :D legfeljebb, megy fel a vaterára, mitn alig használt gumi eladó :D haha |
ZooLee | 7115 | 2011. november 13. 20:49 | Válasz erre: 7113 |
Szia Gyurci, õ használna ilyet? no majd megkérdem a véleményét :D köszi szépen a tippjét! :D |
KawaÉvi | 7114 | 2011. november 13. 20:38 | Válasz erre: 7109 |
Az én motoromra elég szûk gumiválaszték van. A hátsó kerékre még csak csak találnék (más nem helyettesítõ méretben), de elõre vagy a gyárilag ajánlott Dunlop vagy Heidenau lehetséges. A kettõk között árban óriási különbség van (kb. háromszoros). Az egész motor nem ér annyit (piaci értékén persze) mint a gumik alatta. Tehát nekem legkézenfekvõbb lenne a gumin spórolni. Azonban engem nagyon lebeszéltek a Heidenau-ról. Sosem próbáltam, de a nekem illõ méret tesztjét alaposan áttanulmányoztam. Ez után a drágább Dunlop gumit választottam, ami viszont sosem csúszik (csak ha murván kanyarodom a Bükkben...igaz Hofi :D). Mind vizes mind száraz úton még nem csalódtam benne. Egyetlen hátránya a gyenge kopásállósága, cserébe a jó tapadásért. Így évente kell beruháznom egy garnitúrára. Ezt az idõintervallumot egyféleképpen lehetne nyújtani, ha nem mennék vele - azt meg megállni nem tudom. Így lesz/lett a kis motoromon nagy komfort, és jó menettulajdonság. Tehát érdemes vagy ilyen típusú motor tulajdonosaival egyeztetni (hogy nekik melyik fajta hogyan vált be), vagy ragaszkodni a service manual által ajánlott márkához, vagy haszonnal olvasni gumi teszteket. Neked biztos nagyobb választék "illik" a Transalpra, érdemes utána nézni. |
Gyurci | 7113 | 2011. november 13. 20:19 | Válasz erre: 7109 |
Füge tud (és szerintem fog is) Neked ebben segíteni, Õ is használ/t ilyet.
|
Gyurci | 7112 | 2011. november 13. 20:15 | Válasz erre: 7104 |
Van Nektek ilyen otthon és nem is dicsekedsz Vele!?:))) Kölcsönkérhetem?;))) Még két kép a Bodnár forrásról és az ebédrõl!:))) ![]() ![]() |
ZooLee | 7111 | 2011. november 13. 19:33 |
Ezt pedig a második sorban valóhoz: A sportos motorosok különösen értékelik a tapadást, a mindennapi használók jobban a tartósságot. A túraendurót vezetõk azonban mindkettõre igényt tartanak! Ennél a mintánál optimális kompromisszumot kötöttünk a kiemelkedõ utcai tulajdonságok és a könnyebb terep által igényelt paraméterek között. |
ZooLee | 7110 | 2011. november 13. 19:32 |
A gyártó ezt irta az elsõ sorban lévõ gumikról: (ELSÕ KERÉKRE VALÓ):Ez az abroncspáros különösen a Chopper és Túra szegmens számára lett kifejlesztve. A minden körülmények közötti jóindulatú kezelhetõség és a magas utazási komfort állnak elõtérben ennél a párosnál. Elsõ és hátsókerékként is bevethetõ. (HÁTSÓ KERÉKRE VALÓ):Ez a szuper sportminta a meggyõzõ kezelhetõsége és a magas gördülési komfortja révén tûnik ki. Nagyon magas futásteljesítményt és optimális tapadást garantál mind száraz, mind nedves pályán. Ezt pedig az alsó sorban lévõhöz irta: A sportos motorosok különösen értékelik a tapadást, a mindennapi használók jobban a tartósságot. A túraendurót vezetõk azonban mindkettõre igényt tartanak! Ennél a mintánál optimális kompromisszumot kötöttünk a kiemelkedõ utcai tulajdonságok és a könnyebb terep által igényelt paraméterek között. |
ZooLee | 7109 | 2011. november 13. 19:29 |
Delon43 | 7107 | 2011. november 13. 19:27 | Válasz erre: 7103 |
Évi ! Akkor már ne csak nézzük, hanem egy jó szalonnát is megsüthetünk majd !!! :) |
Delon43 | 7106 | 2011. november 13. 19:25 | Válasz erre: 7095 |
Egyébként jó útvonal, nekem nagyon bejön, de addig le kellene aszfaltozni !!! :)))
|
Natasa | 7104 | 2011. november 13. 19:06 |
Szia Gyurci! Úgy látom el kell kérnem a gyerekemtõl a KTM-et(535) mert ez másként nem járható,vagy tévedek?
![]() |
KawaÉvi | 7103 | 2011. november 13. 19:03 | Válasz erre: 7095 |
Azt hiszem az a földút egy kiadósabb esõzés után kitûnõ off-road pálya lehet. KTM-es szezonnyitóra kitûnõ útvonal. Mi addig majd ülünk, és nézzük a dagonyát :-)))
|
kicsi | 7102 | 2011. november 13. 18:57 |
szép képek, grat! de ha ez lesz az útvonal, asszem, én kihagyom...:) |
KawaÉvi | 7100 | 2011. november 13. 18:57 | Válasz erre: 7098 |
...a Ticce patak egykori medre fölött! :-)))
|
Gyurci | 7095 | 2011. november 13. 18:50 | Válasz erre: 7093 |
Mi igen, Igibácsival bejártuk a 2012-es Zempléni évadnyitó tervezett útvonalát, chopperesek és speedesek elõnyben!:)))
![]() ![]() |
Delon43 | 7093 | 2011. november 13. 16:12 |
Valaki volt olyan szerencsés, hogy a mai napon tudott egy jót gurulni ? :)
|
Natasa | 7092 | 2011. november 12. 11:06 | Válasz erre: 7079 |
Szia! ezt egy picit ha bõvebben leirnád igen hálás lennék! minket érdekel a dolog,lehet pü-ben is.Köszi
|
Delon43 | 7090 | 2011. november 12. 07:06 | Válasz erre: 7087 |
Mûködött ahogy kellett !!!:))) Meg nekem nem volt pénzem fagyira , így ráfogtam a riasztóra a dolgot !!!:))) |
jacomo | 7089 | 2011. november 11. 21:21 | Válasz erre: 7085 |
BMWpower! Ettõl az "egér"-tõl dobtam egy hátast :-)))))) http://kecskefeszek.net/vicces-video/ez-allati/eger-aerobic.html |
jacomo | 7087 | 2011. november 11. 20:34 | Válasz erre: 7085 |
Igen jó volt. Delon hiányzik a kép jobb oldaláról, akkor tesztelte a lakásriasztóját :-))))).
|
kicsi | 7086 | 2011. november 11. 20:19 | Válasz erre: 7085 |
két ekkora motoros nem férhetett be egy egérbe..:)
|
Delon43 | 7084 | 2011. november 11. 14:48 |
Innen bentrõl -26 fok- egész kellemesnek tünik a kinti idõ !!! :)
|
ZooLee | 7083 | 2011. november 9. 20:28 | Válasz erre: 7081 |
hát igen, remélem! :D még jó volna menni egy picit.
|
Pedro73 | 7082 | 2011. november 9. 20:23 | Válasz erre: 7079 |
Szia Rider! Szerintem is jó a felvázolt technika. Itt is bemutatják: http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc |
KawaÉvi | 7081 | 2011. november 9. 20:16 | Válasz erre: 7080 |
Ha minden jól megy a hétvégén már meleg markolatot fogok a motoromon :-) Hadat üzentem a hidegnek! Örülök, hogy jó lett a géped! Ezek szerint kedvez még neked is az idõjárás :-) |
ZooLee | 7080 | 2011. november 9. 20:13 | Válasz erre: 7077 |
Szia ÉVi, én most hoztam haza a motort Zolitól, hát hallod nagyon jól beállította. tömörebben és egyenletesebben húz, mint eddig :) megérte elvinni, már alig várom a hétvégét, hogy egy kicsit jobban mehessek vele :D |
C1800Rider | 7079 | 2011. november 9. 20:07 | Válasz erre: 7078 |
Olykor a legegyszerûbb dolgok a legjobbak. A higanycsöves megoldás ugyanazon az elven mûködik mint az olajos. Persze ha mindenáron pénzt akarsz költeni akkor hajrá.
|
ErErpower | 7078 | 2011. november 9. 19:55 |
Rider! tudom ismerem az a fusis megoldás! :-)) de állítollag jó... :)de nállam ezz.... |
KawaÉvi | 7077 | 2011. november 9. 19:48 | Válasz erre: 7075 |
A vezérmûlánc-csere alkalmával majd megejtik a szervizben. Van ott a karbiban nekem más "defekt" is...amit korábban beszéltünk
|
C1800Rider | 7076 | 2011. november 9. 19:41 | Válasz erre: 7075 |
A kéthengeres mocikhoz elég egy vipoláncsõ meg némi nagyon híg (mondjuk ATF olaj. Kiváló szinkronteszter készíthetõ belõle... Négyhengereshez szintén csak kell pár T elágazó.
|
ErErpower | 7075 | 2011. november 9. 19:29 |
Évi ha lenne szinkron mérõ 2 & 4 es szett akkor tuti beállítanám neked ismerem a lényeget... :)
|
Pedro73 | 7074 | 2011. november 9. 19:09 | Válasz erre: 7073 |
Még nem ismerlek, csak zseniálisan következtetek:)
|
ErErpower | 7073 | 2011. november 9. 18:16 |
Honnan ismersz Pedro! nyugi évi irtam neki "pü" be amit kellett nynaa :)))
|
KawaÉvi | 7072 | 2011. november 9. 18:07 | Válasz erre: 7071 |
Ernõ nem tud karbit szinkronizálni...nekem legalábbis azt mondta.
|
Pedro73 | 7071 | 2011. november 9. 17:55 | Válasz erre: 7070 |
Kitalálom: Te vagy Ernõ, gondolom én meg leszek az üzlet:) Arra a BMW-re amúgyis kíváncsi lennék elõben;)
|
Delon43 | 7067 | 2011. november 9. 11:54 | Válasz erre: 7065 |
Évi megy azzal a motorral mint a mérgezett egér !!! :)
|
Pedro73 | 7066 | 2011. november 9. 11:14 |
Sziasztok! Miskolcon, vagy közelében kellene nekem majd tavaszra egy jó szerelõ aki átnézné a gépemet, elsõsorban szelephézag állítás, karbi szinkron érdekelne. Mivel még új szerzemény, ezért az olajcseréket sem csináltam én még rajta (motor, hajtás, fék, teló), ezért az elsõt lehet, hogy rábíznám egy szakavatottabbra. A régi motoromon ezeket a kisebb beavatkozásokat megcsináltam sk, már amit kellett, ezért gondolom késõbb menne egyedül is:) Ezért az sem lenne hátrány, ha látnám, amikor csinálja. Ha mindez korrekt áron van, az még külön öröm:) |
jacomo | 7065 | 2011. november 8. 21:31 | Válasz erre: 7064 |
Évi!Te is méltán büszke lehetsz a kis 250-es Kawa-ra, jól tartottad az iramot vele, egy-egy erõsebb kigyorsításnál sem maradtál le, figyeltelek a tükörbõl. :-)))))).
|
KawaÉvi | 7064 | 2011. november 8. 20:48 | Válasz erre: 7062 |
Az elmúlt hétvégén nekem is volt alkalmam megtapasztalni Jacomo vezetési stílusát (a mögötte lévõ pozícióból). Szerintem nagyon OK!!!
|
jacomo | 7062 | 2011. november 8. 19:53 | Válasz erre: 7059 |
Nekem nem az átlagsebesség a lényeg, hanem a fordulat. Egyébként nem szoktam száguldozni, ezt BMWpower is tanúsíthatja :-)))))). Szeretek dinamikusan menni, de nem száguldozok. :-))))
|
jacomo | 7061 | 2011. november 8. 19:50 | Válasz erre: 7060 |
Kíváncsi lennék én arra az 5-re 8000 fordulat környékén :-))))
|
ErErpower | 7060 | 2011. november 8. 18:29 |
Jacomo ilyet végy! ez csak 5 öt eszik!! no de a hangja király!!! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=qA0bq-nWtGY&list=LLyaYb930TnNPf4frgBt8mpQ&index=1&feature=plpp_video |
kicsi | 7059 | 2011. november 8. 18:07 | Válasz erre: 7057 |
ez komoly?? 6,5 nél mennyi az áltagsebességed, 150km/h? |
kicsi | 7058 | 2011. november 8. 18:06 | Válasz erre: 7053 |
sziasztok! Nem fogalmaztál elég pontosan: lehetséges hogy az osztrák hárombetûs lett azért besárgulva, mert végre egy jó motor garázsában állhatott?:)) |
jacomo | 7057 | 2011. november 8. 17:16 | Válasz erre: 7052 |
Gyurcinak igaza van. Gazdaságos üzemmódban nem nagyon használom. :-)))))))))). 6,5-tõl még nem evett kevesebbet, de megette már a 11-et is :-)))).
|
Gyurci | 7055 | 2011. november 8. 15:47 | Válasz erre: 7053 |
Láttam, amit láttam, amikor elindultam Tõletek!!!:)))
![]() ![]() |
Gyurci | 7054 | 2011. november 8. 15:44 | Válasz erre: 7052 |
Az, hogy economy, az Jacomo számára ismeretlen fogalom!:)))
|
ErErpower | 7053 | 2011. november 8. 15:35 |
Az elsõ képen a alsó csapágy zsírban fûrdött rozsdás cuccal, a másodikon pedig a beverõdés nyomai látható! utolsón pedig ki nemmás én vagyok épp! :)) Kicsi! igen a KTM mögött csucsukál az a bizonyos 3 betûs csoda!!! :)) még jó hogy szerelés közben nem sárgultbe vazze még azz kénn! :)) |
ZooLee | 7052 | 2011. november 8. 15:26 | Válasz erre: 7051 |
hahahaha .. hát ez jó! :D haha .. mondcsak amugy hány literbõl jön ki ha economyban használod? :)
|
jacomo | 7051 | 2011. november 8. 15:16 | Válasz erre: 7050 |
Lefeküdni talán nem, de néha térden állva könyörögni neki azt igen :-))))).
|
ZooLee | 7050 | 2011. november 8. 11:02 | Válasz erre: 7049 |
ja megvan, :D ahha .. de hát neki le sem kell feküdni hozzá, csak ki kell menni a garázsba! :D haha
|
Gyurci | 7048 | 2011. november 8. 09:20 |
".. iylet még sosem álmodntam, anyira jó volt, cak mentem mentem mentem vele :D ..." Errõl gyakran álmodik Jacomo is!!!:))) |
ZooLee | 7047 | 2011. november 7. 21:05 |
kicsi | 7046 | 2011. november 7. 20:41 | Válasz erre: 7045 |
épp ez lett volna következõ kérdésem, hogy bronzos zsírt tettetek bele, netán rozsda... akkor így már mindent értek. |
Gyurci | 7045 | 2011. november 7. 20:39 | Válasz erre: 7044 |
Az elsõ képen, amit látsz a görgõk között, az nem zsír, hanem rozsda és valami noname lengyel csapágyak voltak benne, valamint a motor futásteljesítménye is indokolta a cserét, így azt már elõre megrendeltem. "Ha jól tudom abban a garázsban eleve jó motor áll....az is három betûs:)" Le volt takarva, hogy ne is láthassa, még a végén "besárgul" az irigységtõl!!!:))) |
kicsi | 7044 | 2011. november 7. 20:31 | Válasz erre: 7042 |
cserélni kellett, állítani nem lehetett? Ha jól tudom abban a garázsban eleve jó motor áll....az is három betûs:) |
Daty | 7043 | 2011. november 7. 20:25 | Válasz erre: 7039 |
Szia Ernõ! Nem is tudtam, hogy te ilyen nagy motor szakértõ, és szerelõ vagy! Az öcsém DL-jének 12.000 km-es szervizében segítenél? Üdv! Daty |
Gyurci | 7042 | 2011. november 7. 20:18 | Válasz erre: 7040 |
Kormánycsapágy cserén volt, szakértõ kezek közt!!! Meg amúgy is úgy voltam vele, hogy álljon már abban a garázsban egy rendes motor is!!!:))) ![]() ![]() ![]() |
Natasa | 7040 | 2011. november 7. 16:00 |
Gyúrci hová vitted a vasat?!most már mindegy!! csak lesz belõle valami!
|
ErErpower | 7039 | 2011. november 7. 14:16 |
Na ez is meg van mára! Gyurci! a többi fotót amit csináltam közben, adj belõlle privibe :-) 1.--->>eleje 2.--->>vége. ![]() ![]() |
collosmester | 7038 | 2011. november 7. 14:14 |
Nagyon köszönjük a szezvezõknek a túrát ( és a jóidõt), Évinek a muffint, a résztvevõknek a jó társaságot. KÁR LETT VOLNA KIHAGYNI! collos és Margó
|
ZooLee | 7037 | 2011. november 6. 21:05 | Válasz erre: 7034 |
persze, de nekem akkor még a kis 15lovas yamaha volt :D ahhoz képest az dupla power lett volna
|
kawa70 | 7036 | 2011. november 6. 20:57 | Válasz erre: 7035 |
Megtisztelõ, ráadásul az ember segit, ahol tud :)
|
KawaÉvi | 7035 | 2011. november 6. 20:55 | Válasz erre: 7033 |
Nem kell ellenség se, ha az embernek ilyen barátja van :-)))
|
KawaÉvi | 7034 | 2011. november 6. 20:54 | Válasz erre: 7031 |
Egy ilyen csere lehetõség megfordult az én fejemben is, de annak a teljesítménye még mindig elmarad a kis Kawáétõl. Akkor meg minek...
|
KawaÉvi | 7032 | 2011. november 6. 20:49 | Válasz erre: 7030 |
Laci, számítottam a cinikus véleményedre :-)))
|
ZooLee | 7031 | 2011. november 6. 20:49 | Válasz erre: 7029 |
hát ha nem lenne olyan rossz az összes hitelkonstrukcó :D akkor vtr250-est vettem volna ujonnét :D
|
KawaÉvi | 7029 | 2011. november 6. 20:41 | Válasz erre: 7028 |
Tartja a mondás: "Kicsi a bors, de erõs!" :-))) Ezért ítélem el mikor "fikázzák" a 250-es motorokat. Próbálják ki az enyémet mit tud, aztán kell a duma :-))) |
ZooLee | 7028 | 2011. november 6. 20:23 | Válasz erre: 7023 |
köszi Évi, hallode- amilyen pici a géped, annyira megyen! :D ez megdöbbentett :D |
igibácsi | 7024 | 2011. november 6. 19:42 |
Sziasztok! Mi is nagyon élveztük a közös gurulást, köszi mindenkinek az egymásra figyelést, részvényesnek a szervezést, Évinek a muffinokat! BB |