10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Dominator
Következő oldal

SZICSU 15378 2012. szeptember 14. 17:28   Válasz erre: 15376
Nekem sanszosabb,hogy hétköznap ráérek,min hétvégén...
    

gcs 15377 2012. szeptember 14. 13:37   Válasz erre: 15376
Megpróbálhatjuk a hétköznapot is. Akkor kisebb a forgalom a hegyen :-)
    

KT 15376 2012. szeptember 14. 12:22   Válasz erre: 15373
...és most elverte a port végre az esõ... ;)

Ok, gondolom csak hétvége ?

    

gcs 15375 2012. szeptember 14. 12:07   Válasz erre: 15374
Szeptember végére vagy október elejére összehozunk valamit.
    

SZICSU 15374 2012. szeptember 14. 05:51   Válasz erre: 15373
Jó lenne már feléd is menni egyet...
    

gcs 15373 2012. szeptember 13. 20:41   Válasz erre: 15371
Kész a motorom már, nyugodtan kiírhatod :-)
    

SztiRobi 15372 2012. szeptember 13. 17:51   Válasz erre: 15367
Porgessuk fel. Most ugy is esik, ilyenkor senki nem dolgozik :D
    

KT 15371 2012. szeptember 13. 14:41  
mattfeketével beködölök minden szemüveget !


még nincs idõpontja !
    

SZICSU 15370 2012. szeptember 13. 10:59   Válasz erre: 15368
Hegesztõszemüvegben!:-)
    

gcs 15369 2012. szeptember 13. 10:28   Válasz erre: 15368
De akkor legalább legyen kötelezõ a sötét plexi vagy szemüveg :-)

Mikorra tervezitek? Talán lesz motorom és tudok menni.
    

KT 15368 2012. szeptember 13. 08:55   Válasz erre: 15367
únézki -közkívánatra- megcsináljuk az éccakait nappal ! ;)
    

gcs 15367 2012. szeptember 13. 08:37   Válasz erre: 15366
Ja, meg a másik is. Gyakrabban kellene csinálni közös gurulást, hogy felpörögjön. De mindenki csak melózni akar folyton, semmi szórakozás :-)
    

SZICSU 15366 2012. szeptember 13. 08:26  
Ez?:-)
    

kanyar 15365 2012. szeptember 13. 07:59  
Nagyon dúúrván pang ez a fórum! :-(
    

kanyar 15364 2012. szeptember 2. 22:11   Válasz erre: 15356
Ez jó!
    

SZICSU 15363 2012. augusztus 31. 06:50   Válasz erre: 15360
Na ugye,hogy ugye...Nem romlik az meg...:-)
    

SztiRobi 15362 2012. augusztus 30. 20:46   Válasz erre: 15361
MÁrmint hogy én arra felszivtam e magam? A michelin anakee/mitas e09 gumival jo tura lenne az biztos :D
    

KT 15361 2012. augusztus 30. 13:19  
Holdvi-lájtoshra nem ? ;)
    

SztiRobi 15360 2012. augusztus 30. 12:31  
Fölszivtam magam, szétkaptam, összeraktam..... müxik.... Nagysóhaj..
Féltem, hogy valami egybeöntött kapcsolo szerelhetetlenül. De ez még nem az :)
    

SZICSU 15359 2012. augusztus 29. 21:31   Válasz erre: 15358
Komolyan mondtam!A legtöbb Hondán u.a.a kapcsoló...És nem sûrûn romlik el...
    

SztiRobi 15358 2012. augusztus 29. 17:29  
Hehe... szal marad ez az új ;)
    

SZICSU 15357 2012. augusztus 29. 07:36   Válasz erre: 15356
Bontóban...:-)
    

SztiRobi 15356 2012. augusztus 28. 20:45  
Sziasztok!
A mult hét ota én is a dominator tulajok táborát gyarapitom. Lenne egy kérdésem: elsõ féklámpakapcsolot hol lehet joárasitva beszerezni? Eddig ezt találtam http://motoshop.startuzlet.hu/termek/_feklampa_kapcsolo_0.html
    

Figo222 15355 2012. augusztus 25. 10:59  
Köszi a tanácsokat!
    

KT 15354 2012. augusztus 24. 07:44   Válasz erre: 15347
hányan jössz ?
    

KT 15353 2012. augusztus 24. 07:30   Válasz erre: 15351
azért nem jobb mert a sürübb olajat nehezebben és lassabban nyomja el a pumpa a kenési helyekre, különösen hidegen. Nem tudja átnyomni a szürõn, kinyit a tulmyomás szelep a pumpában, a vezérmü alig kap olajat, aztán fogynak a himbák, a vezértengely...
Fontos a szállitott olaj mennyisége, mert ugye az hüti a belsö alkatrészeket !
Ha a kopott motorba sürübbet akarsz akkor csak második szám lehet magasabb, igy 10-40 helyett 10-50.
    

teki70 15352 2012. augusztus 23. 22:49   Válasz erre: 15351
Én is kipróbáltam vagy négy éve a 20w-50-est,de úgy éreztem,mintha fogná a motort.Ráadásul elkezdte csipegetni,ami a 10w-40-nél nem jelentõs.
Szerintem a váltócsattogás okát nem feltétlenül az olaj okozza,én inkább maradnék a 10w-40-nél,mivel amúgy is lassan hûvösebb idõk jönnek.
Ami esetleg jobb a váltónak,nem biztos hogy jobb a vezérlésnek.Oda azért hidegben is fel kell nyomni az olajat.
    

Figo222 15351 2012. augusztus 23. 21:51  
Így van, lehet, hogy félreérthetõ volt. A motor futott 57000 km-et. Az olajat 3000-enként cserélem, ahogy meg van írva, a mostani kb 1500 km óta van benne. Csak most rendeltem meg az olajat a következõ cseréhez, és végül Castrol 20w-50-est rendeltem, azt ajánlották. Úgy olvastam, hogy az kicsit sûrûbb, lehet, hogy jobb lesz így.
    

SZICSU 15350 2012. augusztus 23. 06:08   Válasz erre: 15349
Szerintem DE!:-)
    

teki70 15349 2012. augusztus 22. 22:09  
Nem ötvenhétezer kilóméterrõl van szó?
    

kanyar 15348 2012. augusztus 21. 22:21   Válasz erre: 15345
Nekem is!
    

kanyar 15347 2012. augusztus 21. 22:20   Válasz erre: 15344
Ok!
    

KT 15346 2012. augusztus 21. 22:03   Válasz erre: 15341
javallom a 10w-50 -es sürüséget.
Az én tapasztalataim szerint a Motul, majd a Liqui Moly, és a Repsolt szeretik a váltók.
A 3000kénti olajcsere a Dominál komolyan betartandó !
    

Rudo 15345 2012. augusztus 21. 22:01   Válasz erre: 15342
Nekem gyanús,hogy az olajban van 57000km. :)
    

KT 15344 2012. augusztus 21. 21:59   Válasz erre: 15343
09.01.

Ki van irva ! ;)
    

kanyar 15343 2012. augusztus 21. 21:50   Válasz erre: 15339
Meljik éccakára?
    

kanyar 15342 2012. augusztus 21. 21:49   Válasz erre: 15341
Márhogy 5700km van a motorban vagy az olajbab? Ha a motorban, akkor gratulálok! Ha az olajban, akkor az szegénységi bizonyítvány a dominátornál, mert háromezrenként!!!!!! 3000km-enként KELL cserélni! 5700-nál még jó hogy csak a váltó csattog!
Egy kis útmutató:http://www.dominatorklub.hu/dominator/mszaki-dolgok/szerviz-manual
    

Figo222 15341 2012. augusztus 21. 21:39  
Sziasztok! Kissé hangosak a motoromban a váltások, ezért gondolom, hogy másik olajat tennék bele. 57000 km-et futott a masina. Eddig Castrol Actevo 4t 10W-40 volt benne. Mire lenne érdemes áttérni, vagy hagyjam ezt és szokjam meg a csattogást? :) Köszi!
    

Rudo 15340 2012. augusztus 21. 18:44  
Halló dominátorosok,még mindig itt figyel a polcomon egy AT központi rugóstag!Valaki nem akar extrázni?
    

KT 15339 2012. augusztus 21. 11:41  
...az éccakaira már csak hazaérnek ! ;)
    

Okta 15338 2012. augusztus 20. 19:41   Válasz erre: 15337
Van, aki karbit szerel...
:-)
    

kanyar 15337 2012. augusztus 20. 12:45   Válasz erre: 15336
Senki nem ér rá? :-(
    

SZICSU 15336 2012. augusztus 18. 21:25  
HÓÓÓL vagytok??????
    

SZICSU 15335 2012. augusztus 5. 17:41   Válasz erre: 15334
:-)))
    

kanyar 15334 2012. augusztus 5. 12:26   Válasz erre: 15332
Fúúú de rövid volt!
    

SZICSU 15333 2012. augusztus 4. 07:49   Válasz erre: 15332
�Bizonyám!!!
    

zsola72 15332 2012. augusztus 3. 19:03   Válasz erre: 15331
Mert még nem jöttek haza, majd a jövõhéten csak úgy zúdulnak a fotók és az élménybeszámolók ! :)
    

teki70 15331 2012. augusztus 2. 20:18  
Itt is-ott is!
    

SZICSU 15330 2012. augusztus 2. 16:20  
Ha-hó!Nagy a csend...
    

zsola72 15329 2012. július 1. 14:30   Válasz erre: 15328
motoroznak...vagy dolgoznak...hogy tudjanak motorozni :)
    

Kovacspeter 15328 2012. június 30. 22:14   Válasz erre: 15325
Látom hogy írtál a galériához, most aztán jól megnézem a videóidat.
Tényleg, amúgy elég kihalt a fórum mostanában, hova tûntek az emberek?
    

Kovacspeter 15327 2012. június 29. 22:53   Válasz erre: 15325
Szia Zsola!
Köszi a linket!

A Jád-völgyi utat eléggé megpusztította a tél, de azért még vállalható volt.
Üdv: P
    

KT 15326 2012. június 29. 21:52   Válasz erre: 15318
emlited a cikkben hogy lehetne magasabb... en esztergaltattam egy 40 atmeröju, 20 mm magas pogacsat, amnek az egyik feleböl kilog egy m14x1.5 menet 15hosszan, a masik veleben ugyanez zsakfurat 15 mm melyen es bele a menet.
Ezt a rugo also tanyer alá megy, ez 4 cm -ert emel az AT-n
    

zsola72 15325 2012. június 29. 19:14   Válasz erre: 15324
Szia Péter !
Sajnos nem tudok friss infót, az idén nem jártam arra .
Talán itt a fórumon próbálkozz :
http://www.padis.hu/

A Jád-völgyéhez pedig gratula , ahhoz az aszfalthoz képest egy murvás út autópálya :)

üdv Zsola

    

Kovacspeter 15324 2012. június 27. 13:16  
Helló Zsola, Üdv Domisok!
Mit lehet tudni a Bélesi-víztározó, Havasnagyfalu, Meleg-Szamos völgye, Gyalu útvonal minõségérõl? B-terv gyanánt lenne rá szükség.
Üdv: P

Jád-völgy pár hete: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=74563
    

kanyar 15323 2012. június 3. 21:30   Válasz erre: 15317
Az afrika csillapítója tényleg nagy elõrelépés, kicsi befektetéssel!
    

KT 15322 2012. június 2. 13:53   Válasz erre: 15321
néha eltûnik, aztán elõbukkan... türelem ! Holdvi-lájht terep túr
    

SZICSU 15321 2012. június 2. 08:51   Válasz erre: 15320
Nem találom...:-(
    

KT 15320 2012. június 2. 08:33   Válasz erre: 15317
felujitas, javitas, csillapitas modositas, olajcsere: www.ohlins.hu

en az Africamon lettövel kemenyebbre allitattam a nyomo es egyel a huzo csillapitast. Az olajcsere is csodakra kepes, egy idö utan megtörik az olaj ettöl gyenge lesz a csillapitas !

Nekem hatul ezen felul 25%-al kemenyebb ohlins rugo van, de nem burult fel a motor hosszanti egyensulya, söt, az en 136 kilomhoz igy az optimális !


Kiirtam juni 30-ra az eccakai terepturat ;)
    

SZICSU 15319 2012. május 30. 20:35   Válasz erre: 15318
Mintha varázsszõnyegen utaznál...:-)
    

gcs 15318 2012. május 30. 16:28   Válasz erre: 15317
Szia!

Igen, többünk motorjában van Africa hátsó futómû, ami befér a gyári helyére. Pl:

http://www.dominatorklub.hu/dominator/mszaki-dolgok/106-zsola-atepites

De szerintem mindenki az elsõvel együtt cserélte, nem tudom, hogy önmagában a hátsó cseréje mennyit változtatna a motor viselkedésén.
    

stardognx650 15317 2012. május 30. 15:55  
Sziasztok !!!
Segítséget szeretnék a Központi telombol kifolyott az olaj ugy hogy nem is használtam a motort :) azt szeretném kérdezni hogy lehet ezt a problémát orvosolni vagy inkább vegyek egy másik telot ha az utóbbi akkor milyet? és hol? mert hallottam hogy az Afrika Twin-ét használják jó páran csak nem tudom hogy egy az egybe rá lehet-e rakni.Kérlek Segítsetek
Köszönöm

    

squirrel 15316 2012. május 28. 11:49   Válasz erre: 15315
Köszi a tippet, ez is megfontolandó!
    

teki70 15315 2012. május 26. 20:52   Válasz erre: 15314
Szia!

Ha tényleg csak mély öblös,némileg visszafogott hangot szeretnél,és nem sajnálod a gyári dobot,egyszerûen vedd ki a végébõl a csövet.
Én több mint két évig így használtam,semmi problémát nem okozott,viszont nem volt olyan ember aki hallotta,ne dícsérte volna meg,hogy milyen brutál jó hangja van.Én annak idején így vettem,nekem is tetszett,csak mivel van úgy hogy 100-150km-eket megyek folyamatosan engem idegesített a folyamatos dübörgés ,így közel gyárira folytottam vissza.
Az autósokkal kapcsolatban nem vettem észre én se változást,legalábbis ez miatt nem.
Ha nem fog tetszeni,rézzel vissza lehet bármikor csipetni,a furulyát.
    

squirrel 15314 2012. május 25. 21:47   Válasz erre: 15310
Lehet, de legalább a figyelmetlenségbõl/ észre nem vételbõl eredõ ráhúzások elkerülhetõk lennének. A hülyék ellen nyílván nem tudunk mit tenni... :(
    

SZICSU 15313 2012. május 24. 15:00   Válasz erre: 15312
:-DDD
    

Rudo 15312 2012. május 24. 11:41   Válasz erre: 15311
Ja hát aki vadállat..,én még sose húztam 4e fölé. :))
    

SZICSU 15311 2012. május 24. 11:32   Válasz erre: 15309
A léghûtésesek nem annyira komázzák a szegény keveréket...Jobban melegszik,és gátrepedéses lesz...
Az enyémre mikor ráraktam a nyitott dobot,alul brutális nyomaték keletkezett,viszont 4000 fölött gyenge lett mint a harmat.Ezért kell bekarburálni...
    

infantri 15310 2012. május 24. 11:20   Válasz erre: 15306
Ha nyitott a dob attól még rád húzza.
    

Rudo 15309 2012. május 24. 10:35   Válasz erre: 15308
Ez érdekes téma,tudom gyorsabb anyagcsere több benzin........
Nekem minden 1hengeres 4t-mre (kb 20db) elõbb utóbb nyitott kipu került,de soha nem állítgattam utána semmit.Pontosítok:egyszer,de nem éreztem semmi különbséget.
Rengeteget hallani ilyen állítgatásról,most jó,most nem,most kicsit dadog,most szaggat,most magas az alapjárat,most.........,ha utánaállítasz (tatsz) lehet kicsalsz 0,2le plusszt,de ha nem baxtatod akkor meg tuti nem lesz vele bajod és nem fogja lezabálni a gatyád.
Haver frissen vásárolt xr600-as gépén nem gyõzzük a fõfúvókán a lyukat becinezni mert gyakorlatilag 10l-t eszik 100-on.Nyitott kipu van rajta meg akkora fúvóka,hogy át lehetett rajta h gyozni. :)
Épp most raktam egy full nyitott csövet az africa-ra amivel tökéletesen üzemel,én ugyan biztos nem tekerek egy csavart se odébb.
TUDOM,hogy ez technikailag nem így helyes,de a tapasztalat felülbírálja az agyalást.
    

SZICSU 15308 2012. május 24. 07:24   Válasz erre: 15306
Ha dobot veszel,a karbit mindenképpen utána kell állítani!!!
    

ZooLee 15307 2012. május 24. 06:17   Válasz erre: 15305
Szia Kanyar! nem enm .. sima 98ös omw-t tankolt bele. most elvittuk egy szerelõhöz, szerinte nagyon ki van nyulva a vezérmûlánc. ... és annyit késett a vezérlése hogy csak na . nem is tudom, öreg és becsületes szerelõ, de az nem szépen lassan nyulik meg? nem csak ugy hopp .... bár az is igaz hogy relative igen kis ccm-rõl van szó
    

squirrel 15306 2012. május 23. 22:46  
Sziasztok!
Kinek van tapasztalata valamilyen nyitott/tuning kipufogórendszerrel? Jelenleg a két gyár dob van rajta, de kezdem unni, hogy megyek a városban, és rámhúzzák a kormányt, mert egyszerûen nem vesznek észre. Múlt alkalommal 10percen belül kétszer is elõfordult...
Amit mostanában találtam, azok a Martin dobok, csak a honlapján láttam infót róla, egyéb véleményt nem találtam, bár az email-re sem válaszol kb 3 napja. Árról tud valaki valamit?
Ezen kívül Akrapovic, Remus, hasonló rendszerekrõl tudok, bár ezek jóval drágábbak, ahogy tudom.
Ne akarom, hogy üvöltsön, de picit öblösebb hangja lehetne.
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv,
Kristóf
    

kanyar 15305 2012. május 20. 22:17   Válasz erre: 15304
Szia!
A légszûrõvel kezd a folytatást, esetleg nagyon elkoszolódott. Annak is ilyen tünete van. Ha a katalizátor összeomlik, azzal is tud ilyet!
Ugye nem került bele etanol?
    

ZooLee 15304 2012. május 20. 17:41  
Sziasztok,

szeretném segitségeteket kérni! :) nem dominatorrról van szó hanem egy kis 125ös cbr-rõl, de multkor is itt kaptam a legjobb szerelési tippeket, igy titteket kérdeznélek ismét! :) a probléma a következõ lenne. a mai napon mentünk csapatban motorozni, amikor egyszercsak olyan hiba lépett fel, hogy a motrnak elment az alapjárata, illetve pici fekete füstött nyomott ki kigyorsitáskor 1-ben, erõs gyoristásnál. aztán már egyre jobban dadogott, kihagyogatott. minth vagy karbi ,vagy gyertya probélma lenne. no mondtuk ha hazaérünk, kitakaritjuk a karbit. itthon szét is szedtük, a karbi kkcisit piszkos volt, ja igen ,a gyertya fekte volt, matt fekete, szikra volt, és van is. indulni most ahogy összeraktuk, mindent természetesen ahogy volt, keverékállito csavarhoz nem nyultunk. szóval, nehezen, csak csutka gázon indul be, alapjárat nics, szinte rögtön leáll, és eléggé füstöl feketén, ha odateszem a kezem, mattfekete, szárazas korom nyomódik rá szinte azonnal. kopogást nem tapasztalunk, illetve egyéb rendellenességet. szeretném ha megirnátok véleményeteket, hogy hol lenne érdemes ... keresgetni

nagoyn szépen köszönöm,
sziasztok! :))
    

Kovacspeter 15303 2012. május 17. 23:58   Válasz erre: 15302
Szerény vagy.
    

zsola72 15302 2012. május 16. 12:39   Válasz erre: 15301
erre nem tudom , mit mondjak én is nagyon kezdõ vagyok, de az biztos , hogy itt az alföldön nem igazán lehet felkészülni ezekre a helyekre...igaz a jó kondi , nem lenne hátrány!
menni kell és kész, ahol fosok , azt meg szívfájdalom nélkül kihagyom :))
    

Kovacspeter 15301 2012. május 15. 23:02   Válasz erre: 15300
Nyilván, a videókat nézve még a józan ész kategóriába tartoznak a túráitok, de azért gondolom kezdõ endurosnak nem biztos hogy ezekkel kell kezdeni ahol ti jártok.
    

zsola72 15300 2012. május 15. 15:22   Válasz erre: 15299
Ne gondold ,nem olyan vészes az, szépnek szép , de ez csak afféle "turistás kiscsibe" nyomvonal. Van néhány ismerõsöm akik extrémbe nyomják... na velük nem mennék, mondjuk nem is tudnék :)) !
    

Kovacspeter 15299 2012. május 14. 23:18   Válasz erre: 15294
Még az sem lehetetlen. Vagy egy jó Harghita-ra a Székelyföldön;-)
Belenéztem a többi youtubeos videódba is, nem semmi helyeken közlekedtek!
    

squirrel 15298 2012. május 14. 14:48   Válasz erre: 15297
Köszönöm! ;)
    

Rudo 15297 2012. május 14. 14:44   Válasz erre: 15296
Hy
Öttömös,Balotaszállás,Kiskunhalas vonalon elindulsz terepen több helyen is belebotlasz hasonló körülményekbe.
    

squirrel 15296 2012. május 14. 14:34   Válasz erre: 15260
Kedves Rudo!
Ez a terep hol található?
Köszi,
Kristóf
    

zsola72 15295 2012. május 14. 12:00   Válasz erre: 15292
Szicsu ahol Petiék elmentek , még nincs kátyú ...mivel aszfalt se :))
igaz a dominak sztráda, de az Inazumának esélyes egy törésteszt .Gratula nekik ,bevállalós csapat !
    

zsola72 15294 2012. május 14. 11:51   Válasz erre: 15290
Igazán nincs mit ! Ki tudja ,egyszer csak összefutunk valahol egy Ursus-ra :)).
Pünkösdkor mi is megyünk Havasrekettyére két napra , már tûkön ülök:)) ! A Vigyázó környékét nem lehet megunni .
    

Kovacspeter 15293 2012. május 13. 22:49   Válasz erre: 15291
Halad a munka, de nem túl gyorsan, a tervezett 2013-as befejezés szinte kizárt. Az aszfalttal Vasaskõfalva után jutottak valameddig, ha jól emlékszem. Bogának még a közelében sincsenek, jóval a Bulz-kõ elõtt vége az aszfaltnak. Támfalak nagyjából meg vannak csinálva, amúgy meg a szokásos makadám minõség. Aszfaltmotorral azért nem ártott odafigyelni.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/amikor-erdemes-rogos-utra-terni-103764
    

SZICSU 15292 2012. május 13. 21:12   Válasz erre: 15291
Ott lehet,hogy igen,nálunk viszont még a kátyúkat sem foltozzák...:-)
    

kanyar 15291 2012. május 13. 21:08   Válasz erre: 15290
Ott még nem építenek?
    

Kovacspeter 15290 2012. május 12. 22:44   Válasz erre: 15235
Szia Zsola!
Jelentem hogy a mai napon sikeresen átjutottunk Vasaskõfalváról Havasrekettyére 2 db Inazumával és egy Pegasoval. (mondjuk neki ez nem volt feladat)
Köszönet az újbóli segítségért! Most már jövök egy sörrel vagy valami ilyesmi.
    

Rudo 15289 2012. április 18. 21:59   Válasz erre: 15288
Reglapon találsz.
    

teki70 15288 2012. április 18. 21:12   Válasz erre: 15287
Szia!
Ha jól emlékszem,nekem van egy kompletten,talán még a gázbowden is rajta van a porvédõ gumival.
Ha adsz egy telószámot,megcsörgetlek.
    

Rudo 15287 2012. április 18. 16:49  
Ha valakinek kalódik egy gázcsutka a polcon szóljon!
A jelenlegire atombiztosan rá van ragasztva a fûthetõ markolat,nyárra viszont jól jönne valami vékonyabb markolat,de ugye a fûthetõ leszerelhetetlen,szétvágni meg nyilván nem akarom.
    

jk1200gs 15284 2012. április 16. 21:01  
szia Mindenki!
A "lányomnak vennénk 250es dominatort, bármilyen tapasztalat tanács jöhet akár eladó motor is.
köszönöm
    

Rudo 15283 2012. április 13. 21:15   Válasz erre: 15280
Találtam a Jánoshalmi bontóban egy tök karcmenteset,ráadásul baráti áron,ingyen ideadták.:)
    

Rudo 15282 2012. április 12. 17:00   Válasz erre: 15281
Igen,az más fajta.
    

Juti74 15281 2012. április 12. 16:51   Válasz erre: 15280
Amit a 250-esrõl szedtünk le, az szerintem kisebb....

    

Rudo 15280 2012. április 12. 16:46  
Dominatorfaragók!
Nekem kellene a csomagtartóplatni (a szürke csomtartón van rajta egy fekete mûanyag platni) ha valaki ledobta és pihen a sufniban én vevõ vagyok rá!
    

Okta 15279 2012. április 12. 14:40   Válasz erre: 15278
Nem ismeri õket.
    

Juti74 15278 2012. április 12. 14:21   Válasz erre: 15277
AT klubban nem próbáltad?
    

Rudo 15277 2012. április 12. 13:42   Válasz erre: 15275
Van egy sanda gyanúm,hogy az ülés nem kompatibilis az AT üléssel sajnos.:(
Ha tudtok valahol AT ülést szóljatok,nem baj,ha szakadt csak az alapja kell.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők