bundi001 | 259 | 2008. június 27. 10:13 |
Ugy tunik, nagyjabol megtalaltam a megfelelo adagolast az automata lancolajozonal. Kerék nem olajos, de lanc igen :) Birkabor! (mas neven Juhé!) :) |
bundi001 | 257 | 2008. június 26. 14:54 |
Jok ezek a Vulcanok (most az igaziakra gondolok)... tegnap neztem, hogy 70ezer km-t (44600 merfold) futott mar a kicsike, de meg mindig ugy megy, mint ujkoraban :)
|
Pitu | 255 | 2008. június 26. 07:17 |
Nálam, ha el tudok indulni akkor Újszilvás a cél, szintén szombaton.
|
Tubi | 253 | 2008. június 25. 19:54 | Válasz erre: 252 |
Már nem sokat kell barkácsolni rajata , hogy vulkán legyen!! :-))))
|
bundi001 | 250 | 2008. június 24. 19:22 | Válasz erre: 249 |
A szerelom szerint erdemes meg emellett is idonkent lekenni, mert a scottoiler arra jo, hogy hosszabb turan olajosan tartja a lancot. De a kenes nem lesz tokeletes, csak osszehanyja a hatso kereket :) Nekem ez az elso, igy semmi tapasztalatom nincs rola. Egyelore mukodik (jo helyre kotottem be a vakuumcuccot), a tobbi majd nehany(szaz) merfold mulva derul ki :) |
Borzolo | 249 | 2008. június 24. 18:48 | Válasz erre: 247 |
Bundi! Fáradtolajat kell használni, aztán hamar fekete lesz az a csõ! :-) Amúgy ez tényleg kényelmes kütyü lehet nekünk nyóccázasoknak... |
bundi001 | 247 | 2008. június 24. 10:04 | Válasz erre: 244 |
Nu, megoldva :) Szepen folydogal olaj automatikasan a lancra, mostmar csak a mennyisegi szabalyozas van hatra... de az hosszabb ido es - remelem - nem tul sok kerek/vaz/gomi tisztitas kerdese :) Es meg dizajnos is lett :) Ambar a vaz alatt futo feher cso lehetne mondjuk fekete, de ennyi meg talan belefer. Majd fekete lesz az idok folyaman... ;) |
Borzolo | 245 | 2008. június 23. 21:35 |
Tiszta szégyen, hogy mindig le vagyunk nyomva a kezdõlapról! de majd teszünk róla, mondunk semmit, mint anyósom! :-)
|
bundi001 | 243 | 2008. június 19. 17:10 | Válasz erre: 240 |
Nincsmit :) Ezt a szosszenetet is veletlenul talaltam es 1bol eszembe jutottal. Epp valami leirast keresek a 800Classic karbijarol, mert kell nekem valami vakumcsonk, vagy vezetek, hogy a scottoiler-t (automata lancolajozo) fel tudjam szerelni... de majd jol megoldom am :)
|
Kawacsabi | 240 | 2008. június 19. 16:12 | Válasz erre: 239 |
Köszi Bundi! Már nem találom,de valami szakoldalon olvastam 2004-et,és el sem akartam hinni,pedig jólesett:-))) |
bundi001 | 239 | 2008. június 19. 14:46 | Válasz erre: 237 |
Nem igaz :) Illetve nem biztos, hogy igaz. Az viszont biztosnak latszik, hogy 2000-ben az ev cruiser-e lett: Since earning "Cruiser of the Year" status from Cruising Rider magazine in 2000, the Nomad Fi has been updated with a larger fuel tank for greater touring range, an electronic speedometer and a repositioned steering lock. ( "http://jarle.eltelevest.no/Kawasaki/Year/2003/2003_a.htm" ) |
Tubi | 238 | 2008. június 18. 20:18 |
Vulkanosok!!! 26.-ai hétvégén testületileg Balatonkenese motorostalálkozó! Részletek késõbb.
|
Kawacsabi | 237 | 2008. június 17. 13:22 | Válasz erre: 236 |
Ha nem igaz szóljatok,mert még több hülyeséget nem akarok terjeszteni.:-)))
|
Vaslovas | 235 | 2008. június 17. 11:30 | Válasz erre: 234 |
Most láttam Érden a Kawánál 1 ugyan olyat mint a tied !!!
|
Kawacsabi | 234 | 2008. június 17. 10:56 |
Most olvastam:2004-ben a Kawa Vulcan 1600-as lett az év notorja az USÁ-ban! ! ! ! ....a HD hazájában???....nem semmi:-)))) |
er6f | 233 | 2008. június 17. 09:58 |
Tiger Mielõtt döntenél hol veszed meg a vn900-t, beszélj a Ceglédi Kawával. Nagyon normális csapat. Én is itt vettem a vasat, tényleg korrektek. És nem utolsó sorban nagyon jó a szerelõjük. |
Kawacsabi | 232 | 2008. június 17. 07:46 | Válasz erre: 231 |
+ néztem a Ceglédi oldalt. 2,1-ért 200000 extra,+ motorbeszámítás. |
Tiger | 231 | 2008. június 17. 07:28 | Válasz erre: 228 |
Szia Bruno,Veled beszéltem Kenesén,mikor megálltunk Alsóörs felé,és azóta irányúlt a figyelmem a VN 900 felé,de félek,hogy az az ár,amirõl Te beszéltél az sajnos teljesen irreális,fõleg nem a k8-nál,de kérdezgetni foglak még róla,kereslek majd ezügyben. Csabi,és rasputyi,csak újat szeretnék venni,használt még nagyban sem érdekel,jobban szeretem a motort,ha már az elsõ km.is én teszem bele,vigyázok rá általában,zért ha nem ismerem az elõéletét mindig gyanakszom. Csabi,ha majd rászánom magam véglegesen,megköszönöm,ha besegítesz a budaörsi "tárgyalások nyomatékosításába":-) De addig még van két nagyobb túrám az öreggel(pont 4 éves)és vas nélkül csak félkarú óriás vagyok. |
Kawacsabi | 230 | 2008. június 17. 06:49 | Válasz erre: 229 |
Tegnap benéztem hozzájuk,de csak 2 db 800-ast láttam. Egyébként,az egyik legdrágább kereskedés. |
rasputyi | 229 | 2008. június 17. 06:34 |
Csak egy kis apróság, a törökbálinti Red Baronnál jártam pa múlt héten és ott volt egy használt VN900-as. Konkrétumokra nem emlékszem csak a mocira. Persze semmi gari nincs rá hogy még megvan :(
|
bruno | 228 | 2008. június 16. 21:19 |
Szia Tiger! Nem tudom, hogy döntöttél-e már, de én bátran merem ajánlani a kis 900-ast. Én most vettem éppen bejáratom. Nagyon meg vagyok Vele elégedve. Pest környékén lakom, de a ceglédi kereskedésben vettem meg mert itt nagyon jó kedvezményeket kaptam, és az elõzõ mocit is jól számolták be. Ha konkrét kérdésed van keress bátran. |
Kawacsabi | 227 | 2008. június 16. 19:53 | Válasz erre: 226 |
Azt nem tudom,hogy hogy hívják õket,de a Budaörsi OBI mellett vannak.Ha mész,és ráérek,szóljál elmegyünk Veled egy kis nyomatékot adni a ...dolognak:-)))
|
Tiger | 226 | 2008. június 16. 19:44 | Válasz erre: 225 |
Csabi,ezek nagyon sokat segítettek,köszi! Budaörsön a Big Bangre gondolsz,ott kint az ipari parknál? Kimegyek oda,mert az is érdekel,hogy a clasic vagy a custom a mutatósabb,árban a ceglédi kereskedést ajánlották,de nekem az is nagyon fontos,hol számítják be a Drag Start? |
Kawacsabi | 225 | 2008. június 16. 19:05 | Válasz erre: 222 |
...több vélemény:"http://totalbike.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=55426"
|
Kawacsabi | 224 | 2008. június 16. 19:03 | Válasz erre: 222 |
...egy vélemény:"http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=63310"
|
Kawacsabi | 223 | 2008. június 16. 19:01 | Válasz erre: 222 |
Tényleg nem akarlak befolyásolni.Én nem mentem vele,a Vasló igen.Tényleg szuper szerinte.A "csúnyábbik"....a drótos kerekû állítólag sokkal jobban motorozható.A másik + sokkal szebb:-)) Egy Pécsi srácnak van,-nagyon + van vele elégedve. Az ára sajnos 2 misi körül van,használt még nem igen van belõle.Ha ki szeretnéd próbálni,Budaörsön tudok Neked segíteni. |
Tiger | 222 | 2008. június 16. 18:49 | Válasz erre: 221 |
szia Csabi,Örülök,hogy megszólalt az egyik "nagyágyú"is.:-) A nagy "tesvír"(1500,2000)egyenlõre nem jöhet szóba,és a kicsikénél is számít,hogy elég kedvezõen kínálják-e? Tetszik,jobban,mint a Yamaha,de az a 400CM3 elég jelentõs teljesítménykülönbséget eredményez,persze a motorozhatóság is nagyon sokat számít,ebben valószinûleg a VN900 a nyerõbb,a csuda tudja már... Van olyan kereskedõ,akit nyugodt lélekkel ajánlanátok? |
Kawacsabi | 221 | 2008. június 16. 18:21 | Válasz erre: 219 |
Ha független véleményt vársz,akkor itt nem fogsz kapni,mert ezek teljesen be vannak szarva a Vulcánjaiktól........................én is :-))))) Szerintem a legjobb moci a világon:-))) .....ja,:Vegyél inkább 1500-ast,vagy nagyobbat. A viccet félretéve,én is csak jót hallottam a kicsikérõl! |
bundi001 | 220 | 2008. június 16. 17:09 | Válasz erre: 219 |
kodos Albion??? :) Legutobb ket eve lattam itt kodot, esot meg tegnap par csoppet szerencsere, mert rokonsagbol latogatok majdnem ugy mentek haza, hogy nem lattak semmit abbol a legendas angliai esobol :) Mar emlitettem klubtarsaknak ( "http://vra.org.uk" ) a lehetoseget, azt mondtak, szervezzuk egy nagyobb angol esemenyre (amibol van majd' minden hetvegen), ugyhogy barmikor szivesen latunk itt, a szigeten :) |
Tiger | 219 | 2008. június 16. 17:01 | Válasz erre: 218 |
köszönöm bundi001, lassan olyan esõs idõjárás jár felénk is,mint a ködös Albionban,gyakorlatilag nem tudunk úgy motorra ülni,hogy a végén ne ázzunk bõrig,utána azután motormosás,fürdés,ruhaszárítás,etc. ennek ugyan semmi köze a VN 900-hoz,de nagyon kedvelem Angliát és jó lenne egyszer "bemotorozni" |
bundi001 | 218 | 2008. június 16. 13:04 | Válasz erre: 217 |
Szia, egyik klubtarsamanak 900asa van. O ugy nyilatkozott, hogy egyetlen hatranya van: nincsenek hozza kiegeszitok. Mivel ez mar tobb, mint egy eve tortent, szerintem ezt a hatranyt mar kikuszoboltek, vagy erosen dolgoznak a kikuszobolesen :-) Egeszen apro informacio, de nekem nincs szemelyes tapasztalatom a 900asrol... |
Tiger | 217 | 2008. június 16. 12:20 | Válasz erre: 216 |
szia Pitu,az általam ismert vulcanosokra gondoltam,mikor Alsóõrsrõl beszéltem,õk ui.teljesen elvakúlt Vulcan fanok és valószinûleg nem mondanak semmi olyat,ami segítené a döntésemet. Na,mondjuk még Te sem mondtál és Tubi sem,engem apró érvek,ellenérvek,de fõleg tapasztalatok gyõznének meg. Mivel 30 éve csak Yamahákat nyúzok,ezért eléggé márkafüggõ vagyok én is és nagyon kevés információm van pl.a Kawákról. Az 1300-as Midnight Start már többször is kipróbáltam,és rendben lévõnek találtam,leszámítva a kormányszarv állását,ami a térdembe ütközik,de a VN900-ast eddig nem volt lehetõségem kipróbálni,egyszerûen csak tetszik a hagyományos chopper formája,de a róla olvasottakon kivûl nincs semmilyen tapasztalatom róla,viszont hajlandó vagyok informálódni és hallgatok mások tapasztalatára,itéletére is. Ezért próbálkozom itt,megköszönve mindazok segítségét,akik bármilyen apró kis véleménnyel hozzájárúlnak a választáshoz. |
Pitu | 216 | 2008. június 16. 10:31 | Válasz erre: 213 |
"Tudom,hogy minden Vulcanos Alsóörsön vírít" ,na ez nem én vagyok... A két motor meg... Menj egy kört mindkettõvel, már ha van rá mód, és könnyebb lesz dönteni, szerintem.
|
V-reb | 215 | 2008. június 15. 14:10 |
Üdv Kawások! Az imént láttam egy hirdetést,2003-as, 1600-as Vulcan új gumikkal, új plexivel, friss müszakival eladó! |
Tubi | 214 | 2008. június 15. 12:23 | Válasz erre: 213 |
Szia!! A 900-as szerintem nagyon jó gép! Még nem hallottam , hogy szidták volna. :)))
|
Tiger | 213 | 2008. június 15. 08:30 |
Tudom,hogy minden Vulcanos Alsóörsön vírít,de ha mégis maradt valaki,aki véleményt(elfogulatlant:-)!)tudna mondani a 900-asról,azt nagyon megköszönném! inkább csak a hibáit,azt,ami ellene szól! Nagy a dilemmám:1300-as Yamaha Midnight Star vagy ez a kicsit szebb,de.... VN 900?? |
bundi001 | 211 | 2008. június 13. 10:49 |
ha a link nem muxik, probaljatok ebay.co.uk es a keresni a 160249040449 szamra... mar persze, ha erdekel valakit :)
|
bundi001 | 210 | 2008. június 13. 10:48 | Válasz erre: 208 |
Nincs mit :) Nem tudom, ki hogyan szokta a lancot kenni, meg a hatso kereket tisztitani, de leirom, en hogy szoktam, hatha valaki nem ismeri a technikat. Logikus, de en is tanultam a szerelomtol: Eleinte leszereltem a lancvedot es darabonkent fujtam a lancot, meg elore toltam a motort (meg tisztitottam a hatso kereket, ahol epp hozzafertem). Megint fujtam, megint toltam (tisztitottam). Eleg maceras volt es nem is annyira hatekony. Aztan szerelom megmutatta hogyan is csinaljak ok. Vettem egy 2tonnas (marmint annyi a max terhelhetosege, amugy az emelo maga par kilo - "http://cgi.ebay.co.uk/BRAND-NEW-2-TON-HYDRAULIC-FLOOR-TROLLEY-CAR-JACK-CASE_W0QQitemZ160249040449QQihZ006QQcategoryZ108783QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)" hordozhato hidraulikus emelot (15font). A moci az oldaltamaszra tamaszkodik es a kormany balra van forditva (ahol le lehet zarni). A behuzott elso fekkart egy szijjal (regi derekszij, extra lukat furtam a megfelelo pozicioba) rogzitem. Az emelo kosarkajat a moci kulso felen (tehat nem a lanc oldalan, hanem a masikon) a hatso lengokar csatlakozasa ala tolom es ovatosan megemelem vele a mocit annyira, hogy a hatso kerek szabadon forogjon (a moci persze uresben van, dehat mindig ugy allitjuk le, nemde? :) ) Ekkor a lanc oldalan a hatso kerek melle ulve kenyelmesen lehet dolgozni, a bal kezzel a flakonbol fujjuk a lanc BELSO oldalara az anyagot, kozben jobb kezzel a kereket forgatjuk :) Voila :) Igy a munkaido a fel orarol kb 10 percre rovidult :) De hogy erre magamtol mer' nem jottem ra?? :) |
Vaslovas | 209 | 2008. június 12. 20:22 | Válasz erre: 208 |
Szia...van a jobb alsó sarokban egy olyan, hogy "Válasz erre"... Na.arra kattintva célirányosan válaszolsz akinek címzed a mondanivalódat !:-)! |
rasputyi | 208 | 2008. június 12. 20:16 |
Köszi a tanácsokat, valóban a hátsó kerék problémáján vakargattam én is a fejem utánajárok ennek a "alloy wheel cleaner"-nek és kipróbálom.
|
bundi001 | 205 | 2008. június 12. 10:16 | Válasz erre: 204 |
Hmm...erdemes? :) En asszem elvagyok a lanc fujkalasaval. Addig is "motorozok" ;)
|
Tubi | 204 | 2008. június 12. 06:48 | Válasz erre: 203 |
De én már láttam olyat , amit átvariáltak bordásszíjjasra! :)
|
bundi001 | 201 | 2008. június 11. 15:48 | Válasz erre: 199 |
Heyho, en meg lusta vagyok minden masnap lancot tisztitani, s ugy tudom, a teflonost csak tiszta lancra szabad fujkalni, egyebkent a piszok miatt nem lesz hatasos. :) (Minden masnap, vagy harmadnap kenni kell a lancot, mert ... mert hasznalom a kicsiket :) ) |
Vaslovas | 199 | 2008. június 11. 15:09 | Válasz erre: 197 |
Zewa Bundi... Én arra mindig a Valvoline teflonost használtam, mert este befújtam és reggelre száraz volt és nem cseszte össze a motort.. |
bundi001 | 197 | 2008. június 11. 14:51 | Válasz erre: 185 |
Heyho, ilyenem van nekem is, csak tiszta fekete. meg krom :-) Nagyon jo valasztas, gratula hozza :) Egy halk megjegyzes (tapasztalat alapjan): az hatso kereket (ami a lanc kenese utan olajsaros lesz, mert az lesz :) ) en "alloy wheel cleaner"-rel (konnyufem felnikhez kaphato tisztito anyag) szoktam tisztogatni. 1 mosaskor 1x 2x lesprezem majd verok 1-2 percet es leoblitem, s a krom ujra szepen csillog es nem kell dorzsolni az olajpottyoket. Amugy a motor tisztitasahoz sose hasznalj kompresszoros locsolot, mindig vodorbol/lavorbol oblogesd, mert olyan helyekre is bejut a kompresszoros viz, ahova az eso pl nem, es rozsdasodast indit. Ajanlom meg az ACF50-et (interneten megveheto, kicsit huzos, de megeri), ami vedoreteget alkot a femen (kromozas/festes hagy mikroszkopikus repedeseket, amit a viz elobb-utobb megtalal es ott rozsda lesz) es kb 2 evre vedelmet nyujt. Amit meg erdemes taslan megemliteni, hogy altalaban a lathato reszeket kell mosni, mert a tobbi reszen lehet zsirzas/olajozas, amit nem kene talan onnan kimosni :) A motorblokk feketeseget WD40-el lehet visszahozni (ezt meg a szerelomtol lestem el) En nem Magyarorszagon lakom, igy tagja vagyok a VRA-nak ("http://vra.org.uk)" es nekunk van szinte minden 7vegere programunk, bar ez Neked/nektek kicsit messze lenne, de szivesen latunk barmikor barmennyi Vulcanost, akar Magyarorszagrol is. :) Nehany ev mulva azonban akar talalkozhatunk, mert mar elkezdtem tervezni 1 hazalatogatos europai turat ;) |
rasputyi | 196 | 2008. június 11. 12:46 |
A rongy megvolt megyek délután clint venni, köszi így legalább nem kell kisérletezni, igazándiból féltem hogy nehogy olyasmi tisztítót válasszak ami megmattítja esetleg a felületét.
|
Vaslovas | 195 | 2008. június 11. 12:39 | Válasz erre: 193 |
A krómot Clinnel és puha ronggyal.. A bõrt bõrápoló, méh viasz, szilikon, mert ha az megázik és kiszárad, akkor vetemedik. |
rasputyi | 194 | 2008. június 11. 12:38 |
Persze vannak mindenféle szerek meg sprayk de gondoltam vannak bevált házi mondszerek, illetve olyan szerek amiket mások elõszeretettel használnak.
|
rasputyi | 193 | 2008. június 11. 12:35 |
Egy elég fura kérdéssel kezdeném, igazándiból nem találtam még arra konkrét választ (még csak egy hónapja van a kawa és ez az elsõ ezért a noobi kérdés) ti mivel szoktátok tisztítani a motort a krómozott illetve nem krómozott, vagy bõrõs alkatrészeket, kiegészítõket?
|
Vaslovas | 192 | 2008. június 11. 12:28 | Válasz erre: 191 |
Szokott...bár eléggé szétszórt a csapat... Mindenki valami más társasághoz tartozik, vagy jár, így elég nehéz összehozni, mert Mindenkinek más a baráti köre. De ezen a fórumon minden infóba segítenek neked a motorral kapsolatban. |
rasputyi | 191 | 2008. június 11. 12:25 |
Csak a tapasztalatok miatt kérdeztem, bár a kérdést úgy tehettem volna fel helyesen hogy mint Vulcan-osok szoktatok -e talikat szervezni vagy csak úgy együtt gurulgatni?
|
Vaslovas | 190 | 2008. június 11. 12:23 | Válasz erre: 189 |
Oda ritkán.....mert ott csak inni és bulizni lehet, ....inkább gurulni !!
|
rasputyi | 189 | 2008. június 11. 12:18 |
Én meg Százhalombattán. Szoktál illetve szoktatok motoros találkozókra járni? |
Vaslovas | 184 | 2008. június 11. 11:57 | Válasz erre: 183 |
Üdv a csapatban...részletesebb leírást a motorról és konkrétumokat !
|
rasputyi | 183 | 2008. június 11. 11:48 |
Sziasztok! Mint ujdonsült friss hús itt a Kawasaki Vulcanosok társadalmában üdvözlök mindenkit. Érdeklõdnék hogy a motor karbantartásával kötelezõ szervizével kapcsolatban hol kinél érdeklõdhetnék, van-e köztetek esetleg olyan motoros guru aki ebben tudna segíteni. Köszi elõre is rasputyi |
zoligs | 178 | 2008. június 8. 22:11 |
Tomson | 169 | 2008. június 5. 14:35 | Válasz erre: 168 |
Rugesz! Egyszer álltam melletted, én nem vok Vulcanos? ![]() |
Rugesz | 166 | 2008. június 4. 17:36 |
"http://www.hasznaltauto.hu/2041292_kawasaki_mean_2003" cimborám + van szorulva és el kell adnia, szerintem nagyon +éri... japán motort még nem hallottam így szólni. ![]() ![]() ![]() |