Lompos | 562 | 2013. október 3. 16:38 |
Kawasaki VN 2000 Classic nagyon baráti áron eladó. Ha igazán jó cruisert akarsz akkor ezt Neked találták ki. 2006. 12. havi kevés kilométerrel, nagyon megkímélt állapotban. Irányár: 2.599.000,- Ft, de ha komolyan érdekel szerintem meg tudunk egyezni az árban. |
camion | 561 | 2012. április 12. 07:39 |
Sziasztok! Látom beállt a fórum, de én azért próbálkozom hátha valaki megnézi! Keresek valakit vagy annak az ismerõsét aki külföldrõl Eu-ból vagy USA-ból hozott be Kawasaki Classic Tourer-t és megosztaná velem tapasztalatait. Amúgy érdekelne minden vélemény a tipussal kapcsolatban elõnyök-hátrányok, hibák. Igaz nem a hibái miatt szeretnék ilyen gépet, hanem azért mert nagyon tetszik. Remélem lessz valaki aki szeretné ha bõvülne a márkatábor! Skype elérésem: camion012 |
rage77 | 559 | 2011. augusztus 7. 20:47 |
Nem tudja valaki véletlenül, hogy 2005-ös VN-800 B-hez gyári kipufogót hol tudok beszerezni (a Red Baronon kívül)? Esetleg chopper bontó vagy kipufogókészítõ elérhetõségeit is szívesen venném, hogy körbetelefonáljam õket, nincs-e nekik elfekvõben.
|
rage77 | 558 | 2011. augusztus 7. 20:45 | Válasz erre: 554 |
Nem tudom, mennyire aktuális még a kérdésed, de olyan, hogy VN-800, gyakorlatilag nem létezik. Illetve igen, de van három verziója: A, B és C. Az A az újabb megjelenési forma, a B a Classic, hagyományos chopper és a C a Drifter, hatalmasan beburkolt kerekekkel, gyakorlatilag (ha jól tudom) az '50-es évek formavilága. Mûszakilag gyakorlatilag nincs különbség köztük (talán annyi, hogy az egyiknek tárcsaféke van hátul is, de ez choppernél igazából nem jelent sok mindent), mindhárom egyformán megbízható, a kérdés max. annyi lehet, hogy melyik a szebb, de ez meg mindenkinek a saját ízlése.
|
bundi001 | 557 | 2011. január 14. 22:21 | Válasz erre: 555 |
Talan meg aktualis http://cgi.ebay.co.uk/vn800-engine-/190488992024?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5a075918#ht_500wt_1095 Valoban nem konnyu szerezni, a VN800 nagyon remek, megbizhato cucc. Az enyemet nem ajanlottam, mert az teljesen gallyra ment Soxerencset |
Rodo | 555 | 2010. november 20. 17:04 |
Sziasztok.Hát úgy tûnik az elõzõ tulaj kissé átb@szott...mind1.Ha valaki tudna segíteni VN800 A-hoz blokkot találni nagyon megköszönném.Még a kawasakiba is azt mondták,hogy ritka és necces :/.Szóval ha valaki tud valamit írjon..Köszi elõre is.
|
Gobelax | 554 | 2010. július 7. 19:40 |
Jó napot mindenkinek.SEGÍTSÉGET KÉRNÉK,melyik jobb vn800-A vagy vn 800 .Elõre is köszi,ha valaki tud segíteni.
|
bundi001 | 553 | 2010. július 5. 20:42 | Válasz erre: 549 |
mar mondtak masok is, de 180kmre 1 egesz tank benzin bzony sok. Nekem 100 merfoldnel (160km) kellett tartalekra allitani (ez olyan 10 liter fogyasa utan) akkor, amikor rendszeresen jartam vele 120-130 km/h-val (70-80 mph) A 900as kevesebbet eszik. 90-100 km/h tartosan (vagy alatta) kb 4l/100km. Autopalyas menetek (a fenti 70-80 mph) eseten 160 merfold (250km) utan 12-13 liter megy bele :) |
Kawacsabi | 551 | 2010. július 1. 07:56 | Válasz erre: 550 |
Max 5 lityi körül meg kéne állnia!!....szerintem,de írj PÜ-t Falkavezérnek!!
|
Rodo | 549 | 2010. június 30. 22:22 |
Sziasztok.Szombaton vettem egy VN 800ast.Egy tank benzin kb. 180km után kifogy belõle.Ezt én érzem csak soknak vagy valami nem okés?.Köszi a válaszokat elõre is..
|
bundi001 | 547 | 2010. március 8. 09:56 |
Kell az a Mustang ules... A napokban beszerzek egyet a 900asomra is. Hetvegen voltunk a klubbal egy kisebbet kerulni (140 merfold) es bizony erztem, hogy "csak" gyari ulesem van Tengerentulrol megrendelve 270font+szallitas+vam = talan 350 korul meguszom (ket eve a 800asra a Mustang tengerentulrol 470 font volt, ha a szigeten vettem volna, kb 650 lett volna) |
Bosihun | 546 | 2010. március 5. 09:31 |
:) Alkalom adtán konzultálok vele is, de kevés az esély, hogy annyira ragaszkodjak a szíj hajtáshoz, hogy belenyúljak egy gyári szerkezetbe. Bár ki tudja mit hoz a jövõ...?
|
bundi001 | 545 | 2010. február 23. 20:17 | Válasz erre: 544 |
ismerek valakit, aki a 800-asat atkonvertalta szijhajtasossa :) akkor mar automata olajozo sem kell ;)
|
Bosihun | 544 | 2010. február 22. 11:31 | Válasz erre: 543 |
"Neha azert meg kell kenni a lancot :) " A francba! :D :D :D |
bundi001 | 543 | 2010. február 21. 20:28 | Válasz erre: 542 |
talan hozzatartozik a tortenethez, hogy 82ezer merfoldnel nem kopas miatt ment tonkre a moci, hanem "mechanical failure", vagyis ayaghiba miatt. Szerelom azt mondta, hogy ha meg garancialis lett volna a moci, garanciaban megjavitottak volna. Sajnos azonban a garancia csak ket evig tartott, az eset meg harom es fel utan jott. A mostani 900asra majd kifizetek meg ket ev garanciat (ez most Kawanal opcio), ugyhogy ha a 900asba is annyit pakolok, mint a 800asba, legalabb az ilyen bajok ellen vedve leszek :-) A scottoiler (automata olajozo) persze nem helyettesiti a kenest, kulonosen eso utan nem. Neha azert meg kell kenni a lancot :) |
Bosihun | 542 | 2010. február 21. 18:54 | Válasz erre: 540 |
Köszi bundi001! Elég meggyõzõ amiket írtál ;) Amúgy is arrafelé hózott a szívem, azt hiszem már csak egy üléspróba, meg a jelenlegi EN500 eladása van hátra ;) Az automata olajozó (önmagamat ismerve) elengedhetetlen. A mustang ülést majd megnézem a neten. |
Kawacsabi | 541 | 2010. február 20. 22:46 | Válasz erre: 539 |
Nagyon kényelmes,de felpakolva több mint fél tonna!!:-))) Ja,...tapasztalat???:A legjobb moci a világon!!:-)))....Nekem |
bundi001 | 540 | 2010. február 20. 10:49 |
Jah, 800-as es 900-as fogyasztasa kb azonos 120/130as temponal (az ut mondjuk 80%aban) 10 literrel kb 160 km-t mennek mindketten :) bocs, ha keverem a merfoldet meg a km-t, mi itt a szigeten merfoldben szamolunk, meg merfold/gallonban :) a valtoszam kb 1 merofld = 1.6 km |
er6f | 539 | 2010. február 20. 10:42 | Válasz erre: 537 |
Szia Kawacsabi Érdekelne a te tapasztalatod a mocidról, fõképpen, hogy milyen kényelmes hosszú távu túrán, két személlyel és csomaggal? |
bundi001 | 538 | 2010. február 20. 10:18 | Válasz erre: 533 |
talan mar icipicit autentikus lehetek 800as ugyeben (100+ ezer km-t lovagoltam 1 800 classic-ot) ugyan ez volt az elso nagy motorom, de soha nem csalodtam benne. Ment, mint a gep, mindenhova elvitt es onnan haza is hozott, egeszen elete vegeig. (lentebb olvashatsz rola) Az uleset kicsereltem Mustang-ra (king&queen), mert a gyari kicsit kenyelmetlen hosszu utakon. Hosszu ut a 300+ km-t jelenti. Celszeru szelvedot rakni ra, persze en kicsit mashol motorozom, mint Ti :) Tavaly nyaron pl. 4 nap alatt 2000km-t mentunk, vegyesen autopalyan es alsobb rendu utakon (Skociaban amugy sincs autopalya :) ) a nagy szelvedo kielegito szelvedelmet adott. Mitmondjak? Minden percet elveztem a 800as nyergeben, meg a szutykosesos idot is :) Kenyelmi dolog, de volt/van kesztyufutesem is. (aert is, mert en nem rakom el telira a mocit) Volt, hogy en vezettem a csapatot, s egyikuk mondta (Varadero), hogy helyenkent alig tudott kovetni :) A 800as utazosebessege 120/130 km/h,legalabbis nalam ezt szerette, Max sebessege kb 160 km/h. Automata lancolajozo ajanlott, egyebkent meg 200/300 merfoldenkent (400km?) erdemes olajzni. A lanc es a lanckerekek kb 20k merfoldet (30k km) birtak, olaj- szurocsere 6000 km-enkent. Ja, en mindig szakszervizben szervizeltettem. 45ezer merfoldnel cserelni kellett a sebessegmero "jelado"jat a hatso kerekben, 60ezer merfold korul a kormanycsapagyat, es a motroban 4 gumi-izet,emi a kiegyenlito-mifenenel van :)Szoval kezdett csorogni, ugyhogy ezt a 4 bizbaszt kellett csrelni. Motorozas kozben kicsit sportosabb erzes,mint a 900-as classic (november ota hajtom a 900ast) Eleinte visszasirtam a 800ast, de kesobb megszoktam, hogy a 900as mar a nagy kruzerek erzeset adja a nagy kruzerek sulya nelkul :) Sebessegileg kb azt tudja, mint a 800 classic, menet tulajdonsagait meg nem tudom osszehasonlitani, meg kell varni a nyarat (hogy a gumik megfeleloen tapadjanak) :) a 900as ulesei szelesebbek, es meg amugy sincs Mustang ules hozza (csak ules-takaro) Ami tetszik, hogy 900ason: kulccsal nyilik az ules, nem kell csavarhuzo, ha pl az akksihoz akarok hozzaferni. Ami nem tetszik: injektoros gyujtas, kipuf szonda, elektronikus mindenfele (de ez csak az en egyeni meglatasom, mert jobban szeretem az egyszeruseget, amit a 800 classic adott: kilometerora, uresallas jelzo, viz- es olaj lampa, slussz :) ) Az uzemanyagszint jelzokben amugysem bizunk, a kilometerorat hasznaljuk :) Csak egy dolog, amit a szerelommondott: a titok: "keep it running and keep it serviced", magyarul hasznald es szervizeld :) Raadasul a hasznalat nem az, hogy naponta ketnapont 2 kmt menni. Hosszabb utakra, hogy legyen ideje a kenoanyagoknak mindenhova rendesen eljutni, s a tmelegedjen az egesz motor :) A vegyes hutes (viz+levego) elonye, hogy forro nyari napokon nem fullad le, mint pl a haver Yamaha Dragstar-ja tette :) Osszefoglalva: a 800as azt adja, amit iger, de azt a legmagasabb szinvonalon. Kar, hogy mar nem gyartjak... |
er6f | 536 | 2010. február 19. 23:49 |
Sziasztok Érdeklõdni szeretnék, hogy a csapatból van e valakinek VN 1600 classic tuarer? Érdekelne mik a tapasztalatok vele kapcsolatosan. |
Bosihun | 535 | 2010. február 19. 09:30 | Válasz erre: 534 |
Hali, Értem. Így már tényleg nincs szükség a hatodikra. |
Bosihun | 533 | 2010. február 18. 13:45 | Válasz erre: 532 |
Köszi mindenkinek! Átolvasgattam ezeket a cikkeket. Valahogy a 900-as, meg a 800-as közül a 800-as jön be jobban a méretei, meg a súlya miatt. Most képbe került a 750-es is, de sajna az már régebbi kiadás, viszont kardános és az üzemanyag jelzõ se jön rosszul. De hogy miért hagyták el mindbõl az EN500-hoz képest a 6. sebességet??? Azt nem értem. |
interdodi | 532 | 2010. február 17. 17:41 |
Meg itt is... "http://www.motorrevu.hu/motorteszt/menetproba_kawasaki_vn_900_classic" |
Kawacsabi | 531 | 2010. február 17. 17:27 | Válasz erre: 530 |
Itten van!!:-))) "http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_kawasaki_vn_800" |
Bubó Doki | 530 | 2010. február 17. 16:55 |
Hali! A teszt a VN - ekrõl a Motorrevû 2006/12 számában volt, a neten a Revû archivumból, tesztekbõl elõ lehet vadászni. Bubó |
interdodi | 529 | 2010. február 17. 13:49 |
Hali Bosihun. Olvastam a topikot, VN900-el járom az utakat.A múlt évben közel 12000 km. Két személlyel gyors lendületes kényelmes.Nem csalódtam benne, sõt...ajánlom |
jackbodega | 528 | 2010. február 17. 13:22 | Válasz erre: 524 |
Hello! Szerintem nincs szíjj hajtású vn 800. egyrõl tudok mo.-on Kecskeméten egy vadász pilóta srácé volt ,tavaly még árulta. |
Kawacsabi | 525 | 2010. február 15. 17:51 | Válasz erre: 524 |
Keresd a Falkazezért!!...neki 800-asa van!! 30/915-23-22
|
Bosihun | 524 | 2010. február 15. 14:36 |
bundi001 | 522 | 2009. november 25. 22:59 | Válasz erre: 521 |
lattam a hengert belulrol...hat mit mondjak a dugattyu eltunt, az egyik kipuffogoszelep eltunt, a hajtokar egy centi szeles, kb 8 centi hosszu es fel centi mely arkot vajt a henger falaba, a hajtokar elgorbult. A karburatorbol is szedtek ki darabokat, meg a hatso henger bemeneti nyilasaban is volt femhulladek. Egy nagyobb darabot a fotengelytol szedtek ki. Szoval rendesen tonkrement :( Szerintem mindez egy torott szeleprugo miatt tortent, de nem vagyok szakember |
Kawacsabi | 521 | 2009. november 25. 21:12 | Válasz erre: 520 |
Engem igen!!:-)))....azért szép élete volt!!!
|
bundi001 | 519 | 2009. november 20. 17:59 |
No, ahogy igertem (t.i. tudatom, mennyit bir a Kawa Vulcan): 82211 merfoldnel az enyem mar nem megy tobbet. Reggel az uton (kb 120km/h-nal) egy kattanast hallottam (valoszinu eleg hangos volt, ha athatolt a kipuffogo es szel zajan is), a motor meg leallt. Ut szelen egyszer megprobaltam ujrainditani, amikoris feher fust szallt fel az egyik kipuffogobol. Hivtam a szervizt, jottek, elvittek es nemreg telefonaltak, hogy az elso hengerben nem volt semmi. Se dugo, se szelepek, se semmmi, igy nem is szedtek szet tovabb, mert a darabok jo esellyel nem a kipuffogon at, hanem a beszivo csonkon at a karburatorba, esetleg a masik hengerbe is eljuthattak. Legolcsobb megoldas egy hasznalt masik, de komplett motort venni es azt berakni. Szoval elt 82211 merfoldet, de most R.I.P. |
bundi001 | 518 | 2009. augusztus 22. 00:29 |
Ok, amennyit ki tudtam deriteni: 2010 VRA International: Apen, Germany, 2010 jul.21 es 2010 jul 28 kozott valamikor (gondolom a 25evel veget ero heten nehany nap) Mihelyst lesz tobb infom, megirom :) |
bundi001 | 517 | 2009. augusztus 21. 14:55 | Válasz erre: 516 |
Szia Tubi, mar van kicsi, de meg nem annyi, hogy erdemes lenne publikalni. Az idopont mar megvan (meg a helyszin is), este belinkelem. Amugy lehet, hogy jovore motrral latogatunk haza. Mar jobbik felem is belement ... felig... szoval van ra esely :) |
Tubi | 516 | 2009. augusztus 3. 23:05 |
Üdv Bundi (001)! A Német tali talán könnyebben elérhetõ! A Wales kissé cujva messze van :)). Ha van valamiinfód róla , várjuk :) |
bundi001 | 515 | 2009. július 27. 12:14 |
Megesett a Vulcan Riders Inbternatinal Rally. Szep volt, jo volt, sokan voltunk, es egy apro balesettol eltekintve semmi problema nem volt. A "main ride-out" (ezt hogy hivjatok magyarul?) 135 merfoldjen egy autos fellokte az egyik sved kollegat akinek eltort( vagy csak meghuzodott? ) a huvelykujja. Meg is aztunk parszor, dehat Wales mar csak ilyen :) A kovetkezo Nemetorszagban (Aspen ha jol hallottam) lesz, remelem, azon mar Ti is ott lesztek :) |
KissTibiSzegedrõl | 514 | 2009. július 26. 22:20 |
bundi001 | 513 | 2009. július 16. 00:22 |
Nos, megjartuk Skocia egy reszet. Az ut rovid tortenete: megaztunk, megszaradtunk, megaztunk, megszaradtunk..... megaztunk, megszaradtunk.... :) Nessyt nem lattuk, de a kereket igen (bar csak tavolrol, mert mire odaertunk mar zarva volt). Hegyeken es volgyeken at motoroztunk, amikor az egyik legszebb szakaszon mentunk at, epp szaradasi idoszak volt (kellemes napsutes). Voltunk a sziget legeszakibb pontjan es a legtavolabbin is. Talalkoztunk egy texas-i csopperessel, megallapitottuk, hogy a skot lanyok szepek, aludtunk satorban es szallodaban is, felig megettek minket valami bogarak, Isle of Sky talan legkozelebb, de mindent osszevetve csodalatos 2100 km volt 4 nap alatt :) |
bundi001 | 512 | 2009. július 9. 15:14 |
Ugy laccik, igen... no, nembaj, en holnap elmegyek Skociaba egyet :) Ize, holnap meg csak barathoz, Colchesterbe, majd szombaton irany Glasgow, vasarnap Isle of Sky es Thurso (mellett Dunnett Head - a sziget legeszakibb pontja), majd hetfon Falkirk (ez egy erdekes dolog: "http://www.thefalkirkwheel.co.uk/" ), majd negyedik nap haza :) Es Vulcan lesz hozza :) |
razor | 510 | 2009. május 26. 20:06 |
Sziasztok. Kawa esti motorozás a hungaroringen. Túrák között már megtalálható |
bundi001 | 509 | 2009. május 5. 13:57 |
Asszem ide is beirom: VRA International Rally jegyek fogyoban vannak. Ha valaki meg gondolkodik, tegye gyorsan Posted: Fri May 01, 2009 8:03 am Post subject: Heres the situation regarding numbers 499 is the licence limit , this number is made up of EVERY body on site regardless of their status and whether they are on site for the whole event or one hour. So the maths. We have current ticket sales of 367 With caterers/ stall holders/ delivery drivers / bands / sound engineers/ site staff ,ect we are looking at approx 46 people this leaves 86 places free potential numbers to come in the form of printed ticket forms and people I know of saving as a group by means of pennies in jars, and the fact that Europeans get paid monthly so each month start we get flurries of new sales, we are looking at possibly selling out this month . Magyarul osszefoglalva: 499 fore szol az engedely. Ez az a maximalis szam, ahanyan a helyszinen lehetunk. Ebbe MINDENKI beletartozik, a vendegektol kezdve a takaritoszemlyzetig. Eddig 367 jegyet ertekesitettek. A kiszolgalo es kiallito szemelyzet kb 46 fo, ami azt jelenti, hogy meg 86 jegyet lehet eladni. Ugy tunik, hogy ez a 86 jegy el is fog fogyni majusban. Jegyeladas hivatalosan junius elejen szunik meg. Szoval: hurry up guys |
KissTibiSzegedrõl | 508 | 2009. május 4. 15:17 | Válasz erre: 506 |
Izomláz elmúlt - bejött a kutyaharapástszõrével módszer :o))) a kanyarokat nagyon élveztem, bár néha mintha visszafejlõdtem volna. picit megáztunk - na akkor viszont határozottan elbizonytalanodtam és nem mertem döntögetni :o( mindenesetre KIRÁLY volt!!!! |
KissTibiSzegedrõl | 507 | 2009. május 4. 15:14 | Válasz erre: 505 |
köszi, én is hasonló jókat kívánok Neked - sok eggyüttgurulást!
|
JOZSO40 | 505 | 2009. május 4. 09:42 |
Szia Tibike !!Gratulálok az új mocidhoz,jó egészséget,széles utat kivánok !!!!!! jozso40
|
KissTibiSzegedrõl | 504 | 2009. május 4. 09:21 |
nem olyan nagy itt a nyüzsgés.... túl vagyok az elsõ 1500 km-en. (Szeged,Plitvice, Zadar,Karlobag,Szeged) ilyen volt :o)))))))))))))))))))))))))))) |
KissTibiSzegedrõl | 503 | 2009. április 28. 19:41 | Válasz erre: 502 |
köszi a bíztatást meg a linket! holnap már a nevemen lesz!!!! :o))) |
bundi001 | 502 | 2009. április 28. 10:34 | Válasz erre: 497 |
Kiegeszitok peldaul itt: "http://www.chromeworld.com/index.cfm?fuseaction=catalog.catalog&categoryID=173"
|
bundi001 | 501 | 2009. április 28. 10:28 | Válasz erre: 500 |
En is gratulalok a Vulcanhoz :) A vallad, karod, combod hozza fog edzodni (nekem is voltak ilyen problemaim), s utana gondtalalnul tudod/tudjatok elvezni a Vulcan erejet es kenyelmet :) (ps: MEG nem tudom, mire kell figyelni egy 1500as Mean Streak eseteben... ;-) ) |
KissTibiSzegedrõl | 500 | 2009. április 28. 07:01 |
Tegnap gurultam kb 100 km-ert.... nem érzem a vállam, a karom a combom olyan izomlázam van de nagyon élveztem (élveztük) . kissebbik gyerekem (20 éves) jött velem és azt mondta ne csináljak mást, csak gyorsuljak....... szóval KIRÁLY!!!!! |
chopper1112 | 499 | 2009. április 27. 19:25 | Válasz erre: 497 |
Na vére motort veszel!:-))))))) Hajrá!:-))))) |
Kawacsabi | 498 | 2009. április 27. 18:53 | Válasz erre: 497 |
Majd megszokod gyorsan!!:-)))...vedd meg,nagyon jó!!:-)))
|
KissTibiSzegedrõl | 497 | 2009. április 27. 07:16 |
Hali mindenki! Úgy tûnik én is belépek a klubba. Ügyes eladói húzással kölcsön adtak nekem egy VN 1500 Mean Streak-ot. már az indulásnál beleszerettem..... Tudtok nekem segíteni mire figyeljek vásárlásnál, mikor kell szervízelni,stb.) egyébként 203., 17 000 km, én leszek a 3 gazdája. (mennyit adhatok érte?) Hol találok kiegészítõket hozzá - kicsit túl sportos nekem - cruiseresíteném picit. Segítségeteket elõre is nagyon köszönöm! |
Vaslovas | 495 | 2009. április 16. 06:56 | Válasz erre: 493 |
Nálatok....de itt meg kell élnie a képviselõknek is!!:-)))
|
manóbácsi | 494 | 2009. április 13. 11:54 |
Sziasztok Kawások! Segítséééééég !!!!!! Van 1 haveronnak 700 as vulkánja! De + halt az 1-gyik henger !!Mi a teendõ ezzel az amerikai típussal! Nincs hozzá állítólag semmi! Manóbácsi Ha tudtok segíteni akkor írjatok nekem! Címem :motorostura@citromail.hu Kösz |
bundi001 | 493 | 2009. április 1. 11:46 | Válasz erre: 490 |
Lattam irast arrol, hogy itt 14ezer font Az pedig "csak" 4 700 000 Ft... |
Kawacsabi | 490 | 2009. március 28. 19:02 |
Gondoltam felhozom a topikot egy hírrel!!! A Voyager ára 5.400.000 Ft!!!!!:-((((((( ![]() |
Puby30 | 486 | 2009. március 22. 21:47 |
Aki még nem regisztrált a honlapunkon,tegye meg, mert beindult a levelezõs progi is, és már csak ott fogunk kommunikálni!!! Szép hetet!! Puby www.vulcanriders.hu ![]() |
Rugesz | 482 | 2009. március 17. 17:20 | Válasz erre: 481 |
meg kell majd csináltatnom! a Tomkat-l kéne összehangolni,ha vállalja! remélem Õ vetekedik a jóIstennel :-))) |
Kawacsabi | 481 | 2009. március 17. 16:12 | Válasz erre: 480 |
Mondjuk a váltó az meg még szarabb,mert ha a házat széthúzod,akkor abból kiömlik,kb.4,5 kg fogaskerék,amit a jóIsten se rak már össze még1szer:-(((
|
Kawacsabi | 479 | 2009. március 17. 14:22 | Válasz erre: 478 |
Mindent meg lehet javítani,de én tök hülye vagyok ehhez!!:-)))....is!:-))
|
Rugesz | 478 | 2009. március 17. 09:38 | Válasz erre: 477 |
váltót kellene javítani, de nem jött ösze! fel lesz polírozva vaxolva és gumik cseréje... |
Rugesz | 476 | 2009. március 17. 08:26 | Válasz erre: 475 |
enyém is darabokba van! remélem a héten kész lesz! ha esik,ha fúj kocsival is,de kiegyek! |
Kawacsabi | 475 | 2009. március 17. 08:23 | Válasz erre: 474 |
Ha minden igaz addigra kész!!:-))) Az airbush hétvégére kész,a maradék 1 db hengertömb tömítésem bármelyik nap itt lehet,és akkor Tomkat egy nap alatt összerakja a maradékot!!:-))) Én is úgy hallottam,hogy jönnek az új vasak is,viszont nem lehet még kipróbálni õket!!:-((( Megyünk minden képen!!:-))) |
Rugesz | 474 | 2009. március 17. 07:07 | Válasz erre: 471 |
köszi! Ha ott tartok mindkép felhívom! Mikor gurulsz elõször? Jövõ hét végén Budaörsön lesz a kawasaki börze. ott lesznek az új 1700-s vasak is, állítólag! Én kimegyek megnézem õket! |
bundi001 | 473 | 2009. március 16. 22:08 | Válasz erre: 466 |
Koszi :) Kepet majd hozok, ha lesz. Meg fel kell kicsit oltoztetni... bukocso, csomagtarto, ilyesmik :) De nagyon jol megy. Kawacsabinak gratulalok, hogy eleg jol meguszta/megussza a felujitast. Az enyem nem megy 10 evet a felujitas elott, az tuti :) |
Kawacsabi | 471 | 2009. március 16. 17:52 | Válasz erre: 469 |
A kilómétert nem tudom,mivel az órát azt is tekeri,aki nem akarja.A vas 10 éves,és ledkevesebb a 4.gazdija vagyok,a 3.országban! Az alkatrész megállt 160-ba!!:-)))...még én is csodálkoztam.!!:-))) Idõ:Kb. 3 hét összesen a szétszedés-alkatrészrendelés-összerakás kompletten!.....+ munkadíj???... Tomkat olcsón megszámítja minden mocisnak!!...de tényleg!!...hívd fel,mert én le nem írom!!:-))) |
Rugesz | 469 | 2009. március 16. 15:51 | Válasz erre: 468 |
mennyi km volt benne? menyibe kerül 1 ilyen mutatvány? |
Kawacsabi | 468 | 2009. március 16. 13:27 | Válasz erre: 467 |
Gazdasági világválságra,és a várható 5 misi körüli árra tekintettel a Voyager vásárlás elmarad,viszont az öreget teljesen rendberakja Tomkat!!:-))) Új dugók,gyûrûk,vezérmûláncok,kuplung,meg egy-két apróság!! Szóval csaknem teljes felújítás,így remélhetõleg 10 évig le lesz róla a gond!!:-))) |
Vaslovas | 466 | 2009. március 16. 07:34 | Válasz erre: 465 |
Gratula párodnak és sok balesetmentes kilométert neki:-)! KÉPET!!!:-)))) |
bundi001 | 465 | 2009. március 15. 21:03 |
Hudejot mentem ma anya uj mocijan (Honda Steed 400) :) Meg is jegyeztek: "He, a dzsekid Vulcanos, de a mocid nem" De akkoris jo volt :) Napsutes, kellemes langyos ido, aligforgalom, londoni boltban remek tarsasag... mas mar nem is nagyon kell Kerultem kb 100 merfoldet (160km-t) :) |
bundi001 | 463 | 2009. február 18. 10:55 | Válasz erre: 462 |
"http://www.kawasaki.co.uk/VN1700Voyager" Vagy a Csabi linkjen nincs kep (en nem neztem)? 61 es felezer merfold es most csereltem elso gumit (ez a negyedik asszem a szuletes ota) nemsokara kormanycsapagyat kell cserelni, s nemsokara valami izet is a motorban, mert mar csorog. Valami gumis mifene, ami excentrikus, asszem a vibracio csokkentesere van benne. Vagy valami ilyesmi. No, szoval kezdenek kopni az alkatreszek a mocimon... |