7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Kawasaki Vulcan

Lompos 562 2013. október 3. 16:38  
Kawasaki VN 2000 Classic nagyon baráti áron eladó. Ha igazán jó cruisert akarsz akkor ezt Neked találták ki. 2006. 12. havi kevés kilométerrel, nagyon megkímélt állapotban. Irányár: 2.599.000,- Ft, de ha komolyan érdekel szerintem meg tudunk egyezni az árban.

    

camion 561 2012. április 12. 07:39  
Sziasztok!

Látom beállt a fórum, de én azért próbálkozom hátha valaki megnézi! Keresek valakit vagy annak az ismerõsét aki külföldrõl Eu-ból vagy USA-ból hozott be Kawasaki Classic Tourer-t és megosztaná velem tapasztalatait. Amúgy érdekelne minden vélemény a tipussal kapcsolatban elõnyök-hátrányok, hibák. Igaz nem a hibái miatt szeretnék ilyen gépet, hanem azért mert nagyon tetszik. Remélem lessz valaki aki szeretné ha bõvülne a márkatábor! Skype elérésem: camion012
    

tomkat 560 2011. december 24. 18:04  
ÁLDOTT, BÉKÉS KARÁCSONYT MINDENKINEK!
    

rage77 559 2011. augusztus 7. 20:47  
Nem tudja valaki véletlenül, hogy 2005-ös VN-800 B-hez gyári kipufogót hol tudok beszerezni (a Red Baronon kívül)? Esetleg chopper bontó vagy kipufogókészítõ elérhetõségeit is szívesen venném, hogy körbetelefonáljam õket, nincs-e nekik elfekvõben.
    

rage77 558 2011. augusztus 7. 20:45   Válasz erre: 554
Nem tudom, mennyire aktuális még a kérdésed, de olyan, hogy VN-800, gyakorlatilag nem létezik. Illetve igen, de van három verziója: A, B és C. Az A az újabb megjelenési forma, a B a Classic, hagyományos chopper és a C a Drifter, hatalmasan beburkolt kerekekkel, gyakorlatilag (ha jól tudom) az '50-es évek formavilága. Mûszakilag gyakorlatilag nincs különbség köztük (talán annyi, hogy az egyiknek tárcsaféke van hátul is, de ez choppernél igazából nem jelent sok mindent), mindhárom egyformán megbízható, a kérdés max. annyi lehet, hogy melyik a szebb, de ez meg mindenkinek a saját ízlése.
    

bundi001 557 2011. január 14. 22:21   Válasz erre: 555
Talan meg aktualis

http://cgi.ebay.co.uk/vn800-engine-/190488992024?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5a075918#ht_500wt_1095

Valoban nem konnyu szerezni, a VN800 nagyon remek, megbizhato cucc.
Az enyemet nem ajanlottam, mert az teljesen gallyra ment

Soxerencset

    

tomkat 556 2010. december 24. 14:15  
ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!
    

Rodo 555 2010. november 20. 17:04  
Sziasztok.Hát úgy tûnik az elõzõ tulaj kissé átb@szott...mind1.Ha valaki tudna segíteni VN800 A-hoz blokkot találni nagyon megköszönném.Még a kawasakiba is azt mondták,hogy ritka és necces :/.Szóval ha valaki tud valamit írjon..Köszi elõre is.
    

Gobelax 554 2010. július 7. 19:40  
Jó napot mindenkinek.SEGÍTSÉGET KÉRNÉK,melyik jobb vn800-A vagy vn 800 .Elõre is köszi,ha valaki tud segíteni.
    

bundi001 553 2010. július 5. 20:42   Válasz erre: 549
mar mondtak masok is, de 180kmre 1 egesz tank benzin bzony sok. Nekem 100 merfoldnel (160km) kellett tartalekra allitani (ez olyan 10 liter fogyasa utan) akkor, amikor rendszeresen jartam vele 120-130 km/h-val (70-80 mph)
A 900as kevesebbet eszik. 90-100 km/h tartosan (vagy alatta) kb 4l/100km. Autopalyas menetek (a fenti 70-80 mph) eseten 160 merfold (250km) utan 12-13 liter megy bele
:)
    

Rodo 552 2010. július 1. 12:34  
Köszi.Írtam is neki.
    

Kawacsabi 551 2010. július 1. 07:56   Válasz erre: 550
Max 5 lityi körül meg kéne állnia!!....szerintem,de írj PÜ-t Falkavezérnek!!
    

Rodo 550 2010. június 30. 22:24  
Mármint a fogyasztást soknak :)
    

Rodo 549 2010. június 30. 22:22  
Sziasztok.Szombaton vettem egy VN 800ast.Egy tank benzin kb. 180km után kifogy belõle.Ezt én érzem csak soknak vagy valami nem okés?.Köszi a válaszokat elõre is..
    

Tubi 548 2010. május 26. 01:05  
Sziasztok!
Ma megtörtént! :)
    

bundi001 547 2010. március 8. 09:56  
Kell az a Mustang ules...
A napokban beszerzek egyet a 900asomra is.
Hetvegen voltunk a klubbal egy kisebbet kerulni (140 merfold) es bizony erztem, hogy "csak" gyari ulesem van
Tengerentulrol megrendelve 270font+szallitas+vam = talan 350 korul meguszom (ket eve a 800asra a Mustang tengerentulrol 470 font volt, ha a szigeten vettem volna, kb 650 lett volna)

    

Bosihun 546 2010. március 5. 09:31  
:) Alkalom adtán konzultálok vele is, de kevés az esély, hogy annyira ragaszkodjak a szíj hajtáshoz, hogy belenyúljak egy gyári szerkezetbe. Bár ki tudja mit hoz a jövõ...?
    

bundi001 545 2010. február 23. 20:17   Válasz erre: 544
ismerek valakit, aki a 800-asat atkonvertalta szijhajtasossa :) akkor mar automata olajozo sem kell ;)
    

Bosihun 544 2010. február 22. 11:31   Válasz erre: 543
"Neha azert meg kell kenni a lancot :) "

A francba! :D :D :D

    

bundi001 543 2010. február 21. 20:28   Válasz erre: 542
talan hozzatartozik a tortenethez, hogy 82ezer merfoldnel nem kopas miatt ment tonkre a moci, hanem "mechanical failure", vagyis ayaghiba miatt. Szerelom azt mondta, hogy ha meg garancialis lett volna a moci, garanciaban megjavitottak volna. Sajnos azonban a garancia csak ket evig tartott, az eset meg harom es fel utan jott. A mostani 900asra majd kifizetek meg ket ev garanciat (ez most Kawanal opcio), ugyhogy ha a 900asba is annyit pakolok, mint a 800asba, legalabb az ilyen bajok ellen vedve leszek :-)

A scottoiler (automata olajozo) persze nem helyettesiti a kenest, kulonosen eso utan nem. Neha azert meg kell kenni a lancot :)
    

Bosihun 542 2010. február 21. 18:54   Válasz erre: 540
Köszi bundi001!
Elég meggyõzõ amiket írtál ;) Amúgy is arrafelé hózott a szívem, azt hiszem már csak egy üléspróba, meg a jelenlegi EN500 eladása van hátra ;)
Az automata olajozó (önmagamat ismerve) elengedhetetlen. A mustang ülést majd megnézem a neten.

    

Kawacsabi 541 2010. február 20. 22:46   Válasz erre: 539
Nagyon kényelmes,de felpakolva több mint fél tonna!!:-)))

Ja,...tapasztalat???:A legjobb moci a világon!!:-)))....Nekem
    

bundi001 540 2010. február 20. 10:49  
Jah, 800-as es 900-as fogyasztasa kb azonos
120/130as temponal (az ut mondjuk 80%aban) 10 literrel kb 160 km-t mennek mindketten :)

bocs, ha keverem a merfoldet meg a km-t, mi itt a szigeten merfoldben szamolunk, meg merfold/gallonban :)
a valtoszam kb 1 merofld = 1.6 km
    

er6f 539 2010. február 20. 10:42   Válasz erre: 537
Szia Kawacsabi
Érdekelne a te tapasztalatod a mocidról, fõképpen, hogy milyen kényelmes hosszú távu túrán, két személlyel és csomaggal?
    

bundi001 538 2010. február 20. 10:18   Válasz erre: 533
talan mar icipicit autentikus lehetek 800as ugyeben (100+ ezer km-t lovagoltam 1 800 classic-ot)

ugyan ez volt az elso nagy motorom, de soha nem csalodtam benne. Ment, mint a gep, mindenhova elvitt es onnan haza is hozott, egeszen elete vegeig. (lentebb olvashatsz rola)
Az uleset kicsereltem Mustang-ra (king&queen), mert a gyari kicsit kenyelmetlen hosszu utakon. Hosszu ut a 300+ km-t jelenti. Celszeru szelvedot rakni ra, persze en kicsit mashol motorozom, mint Ti :) Tavaly nyaron pl. 4 nap alatt 2000km-t mentunk, vegyesen autopalyan es alsobb rendu utakon (Skociaban amugy sincs autopalya :) ) a nagy szelvedo kielegito szelvedelmet adott. Mitmondjak? Minden percet elveztem a 800as nyergeben, meg a szutykosesos idot is :) Kenyelmi dolog, de volt/van kesztyufutesem is. (aert is, mert en nem rakom el telira a mocit)
Volt, hogy en vezettem a csapatot, s egyikuk mondta (Varadero), hogy helyenkent alig tudott kovetni :)

A 800as utazosebessege 120/130 km/h,legalabbis nalam ezt szerette, Max sebessege kb 160 km/h. Automata lancolajozo ajanlott, egyebkent meg 200/300 merfoldenkent (400km?) erdemes olajzni.
A lanc es a lanckerekek kb 20k merfoldet (30k km) birtak, olaj- szurocsere 6000 km-enkent. Ja, en mindig szakszervizben szervizeltettem.
45ezer merfoldnel cserelni kellett a sebessegmero "jelado"jat a hatso kerekben, 60ezer merfold korul a kormanycsapagyat, es a motroban 4 gumi-izet,emi a kiegyenlito-mifenenel van :)Szoval kezdett csorogni, ugyhogy ezt a 4 bizbaszt kellett csrelni.

Motorozas kozben kicsit sportosabb erzes,mint a 900-as classic (november ota hajtom a 900ast)
Eleinte visszasirtam a 800ast, de kesobb megszoktam, hogy a 900as mar a nagy kruzerek erzeset adja a nagy kruzerek sulya nelkul :) Sebessegileg kb azt tudja, mint a 800 classic, menet tulajdonsagait meg nem tudom osszehasonlitani, meg kell varni a nyarat (hogy a gumik megfeleloen tapadjanak) :)
a 900as ulesei szelesebbek, es meg amugy sincs Mustang ules hozza (csak ules-takaro)
Ami tetszik, hogy 900ason: kulccsal nyilik az ules, nem kell csavarhuzo, ha pl az akksihoz akarok hozzaferni.
Ami nem tetszik: injektoros gyujtas, kipuf szonda, elektronikus mindenfele (de ez csak az en egyeni meglatasom, mert jobban szeretem az egyszeruseget, amit a 800 classic adott: kilometerora, uresallas jelzo, viz- es olaj lampa, slussz :) )
Az uzemanyagszint jelzokben amugysem bizunk, a kilometerorat hasznaljuk :)

Csak egy dolog, amit a szerelommondott:
a titok: "keep it running and keep it serviced", magyarul hasznald es szervizeld :)
Raadasul a hasznalat nem az, hogy naponta ketnapont 2 kmt menni. Hosszabb utakra, hogy legyen ideje a kenoanyagoknak mindenhova rendesen eljutni, s a tmelegedjen az egesz motor :)

A vegyes hutes (viz+levego) elonye, hogy forro nyari napokon nem fullad le, mint pl a haver Yamaha Dragstar-ja tette :)

Osszefoglalva: a 800as azt adja, amit iger, de azt a legmagasabb szinvonalon. Kar, hogy mar nem gyartjak...


    

Kawacsabi 537 2010. február 20. 04:24   Válasz erre: 536
Nekem egy 1500-ösöm van:-)))
    

er6f 536 2010. február 19. 23:49  
Sziasztok
Érdeklõdni szeretnék, hogy a csapatból van e valakinek VN 1600
classic tuarer? Érdekelne mik a tapasztalatok vele kapcsolatosan.
    

Bosihun 535 2010. február 19. 09:30   Válasz erre: 534
Hali,

Értem. Így már tényleg nincs szükség a hatodikra.
    

interdodi 534 2010. február 18. 13:51  
Hali.
Normál tempónál vn900-as fogyasztása 4,3-4,6 l/100km
    

Bosihun 533 2010. február 18. 13:45   Válasz erre: 532
Köszi mindenkinek! Átolvasgattam ezeket a cikkeket.
Valahogy a 900-as, meg a 800-as közül a 800-as jön be jobban a méretei, meg a súlya miatt.
Most képbe került a 750-es is, de sajna az már régebbi kiadás, viszont kardános és az üzemanyag jelzõ se jön rosszul.
De hogy miért hagyták el mindbõl az EN500-hoz képest a 6. sebességet??? Azt nem értem.

    

interdodi 532 2010. február 17. 17:41  
Meg itt is...
"http://www.motorrevu.hu/motorteszt/menetproba_kawasaki_vn_900_classic"
    

Kawacsabi 531 2010. február 17. 17:27   Válasz erre: 530
Itten van!!:-)))

"http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_kawasaki_vn_800"
    

Bubó Doki 530 2010. február 17. 16:55  
Hali!
A teszt a VN - ekrõl a Motorrevû 2006/12 számában volt, a neten a Revû archivumból, tesztekbõl elõ lehet vadászni.
Bubó
    

interdodi 529 2010. február 17. 13:49  
Hali Bosihun.
Olvastam a topikot, VN900-el járom az utakat.A múlt évben közel 12000 km. Két személlyel gyors lendületes kényelmes.Nem csalódtam benne, sõt...ajánlom
    

jackbodega 528 2010. február 17. 13:22   Válasz erre: 524
Hello!
Szerintem nincs szíjj hajtású vn 800.
egyrõl tudok mo.-on Kecskeméten egy vadász pilóta srácé volt ,tavaly még árulta.
    

vnattila 527 2010. február 17. 12:59  
ÜDV!! KERESD A vulcanriders.hu-T. VNATTILA
    

Bosihun 526 2010. február 17. 10:37   Válasz erre: 525
Köszi a tippet :o)
    

Kawacsabi 525 2010. február 15. 17:51   Válasz erre: 524
Keresd a Falkazezért!!...neki 800-asa van!! 30/915-23-22
    

Bosihun 524 2010. február 15. 14:36  
Sziasztok Vulcanosok!

Friss vagyok a fórumon, nevem Bosi (csak ez a nick már foglalt volt :( ). Nem vagyok még rutinos, de már teljesen kezdõ sem. Momentán harmadik motoromat nyúzom, EN500-as. Tudom, picike, de már Vulcan! ;)
Éppen váltás elõtt volnék, és ez a kis motor gyõzött meg, hogy csakis Vulcan.
Egyelõre 800-as, vagy 900-as között vacillálok. Egy biztos, nekem (rövid kezel és lában) miatt ez a "csajos méret" fekszik. Nagyon bejön a szíjhajtás és az overdrive.
Viszont el vagyok most itt egy kicsit bizonytalanodva. Túrom a netet, de nem igazán találom tutira, hogy van-e egyáltalán a VN 800-ból szíjas.
Javasoljatok lécci olyan oldalakat, ahol magyarul, vagy angolul utána tudok jobban olvasni a 800-as "történelmének" és adatainak.

Elõre is köszi,
Bosi


    

tomkat 523 2009. december 24. 18:49  
ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!
    

bundi001 522 2009. november 25. 22:59   Válasz erre: 521
lattam a hengert belulrol...hat mit mondjak

a dugattyu eltunt, az egyik kipuffogoszelep eltunt, a hajtokar egy centi szeles, kb 8 centi hosszu es fel centi mely arkot vajt a henger falaba, a hajtokar elgorbult. A karburatorbol is szedtek ki darabokat, meg a hatso henger bemeneti nyilasaban is volt femhulladek. Egy nagyobb darabot a fotengelytol szedtek ki. Szoval rendesen tonkrement :(

Szerintem mindez egy torott szeleprugo miatt tortent, de nem vagyok szakember
    

Kawacsabi 521 2009. november 25. 21:12   Válasz erre: 520
Engem igen!!:-)))....azért szép élete volt!!!
    

bundi001 520 2009. november 25. 20:50  
az utod: Kawasaki VN900 Classic
csak ha velekit erdekel....
    

bundi001 519 2009. november 20. 17:59  
No, ahogy igertem (t.i. tudatom, mennyit bir a Kawa Vulcan):
82211 merfoldnel az enyem mar nem megy tobbet.
Reggel az uton (kb 120km/h-nal) egy kattanast hallottam (valoszinu eleg hangos volt, ha athatolt a kipuffogo es szel zajan is), a motor meg leallt. Ut szelen egyszer megprobaltam ujrainditani, amikoris feher fust szallt fel az egyik kipuffogobol. Hivtam a szervizt, jottek, elvittek es nemreg telefonaltak, hogy az elso hengerben nem volt semmi. Se dugo, se szelepek, se semmmi, igy nem is szedtek szet tovabb, mert a darabok jo esellyel nem a kipuffogon at, hanem a beszivo csonkon at a karburatorba, esetleg a masik hengerbe is eljuthattak. Legolcsobb megoldas egy hasznalt masik, de komplett motort venni es azt berakni.

Szoval elt 82211 merfoldet, de most R.I.P.

    

bundi001 518 2009. augusztus 22. 00:29  
Ok, amennyit ki tudtam deriteni:
2010 VRA International: Apen, Germany, 2010 jul.21 es 2010 jul 28 kozott valamikor (gondolom a 25evel veget ero heten nehany nap)
Mihelyst lesz tobb infom, megirom :)
    

bundi001 517 2009. augusztus 21. 14:55   Válasz erre: 516
Szia Tubi,
mar van kicsi, de meg nem annyi, hogy erdemes lenne publikalni. Az idopont mar megvan (meg a helyszin is), este belinkelem.

Amugy lehet, hogy jovore motrral latogatunk haza. Mar jobbik felem is belement ... felig... szoval van ra esely :)

    

Tubi 516 2009. augusztus 3. 23:05  
Üdv Bundi (001)!
A Német tali talán könnyebben elérhetõ! A Wales kissé cujva messze van :)). Ha van valamiinfód róla , várjuk :)
    

bundi001 515 2009. július 27. 12:14  
Megesett a Vulcan Riders Inbternatinal Rally. Szep volt, jo volt, sokan voltunk, es egy apro balesettol eltekintve semmi problema nem volt. A "main ride-out" (ezt hogy hivjatok magyarul?) 135 merfoldjen egy autos fellokte az egyik sved kollegat akinek eltort( vagy csak meghuzodott? ) a huvelykujja.
Meg is aztunk parszor, dehat Wales mar csak ilyen :)
A kovetkezo Nemetorszagban (Aspen ha jol hallottam) lesz, remelem, azon mar Ti is ott lesztek :)


    

KissTibiSzegedrõl 514 2009. július 26. 22:20  
Sziasztok!
Segítségeteket kérem:
Eltörött a jobb oldali lábtartó-tartóm.....
Kawasaki Vulcan 1500 Mean Streak 2003-as évjárat.
(egy kátyún robogtam át kb. 90-vennel egy sötét alagútban, utas nélkül szerencsére)
Minden ötletet, segítséget elõre is köszönök.

    

bundi001 513 2009. július 16. 00:22  
Nos, megjartuk Skocia egy reszet.
Az ut rovid tortenete: megaztunk, megszaradtunk, megaztunk, megszaradtunk..... megaztunk, megszaradtunk.... :)
Nessyt nem lattuk, de a kereket igen (bar csak tavolrol, mert mire odaertunk mar zarva volt). Hegyeken es volgyeken at motoroztunk, amikor az egyik legszebb szakaszon mentunk at, epp szaradasi idoszak volt (kellemes napsutes). Voltunk a sziget legeszakibb pontjan es a legtavolabbin is. Talalkoztunk egy texas-i csopperessel, megallapitottuk, hogy a skot lanyok szepek, aludtunk satorban es szallodaban is, felig megettek minket valami bogarak, Isle of Sky talan legkozelebb, de mindent osszevetve csodalatos 2100 km volt 4 nap alatt :)
    

bundi001 512 2009. július 9. 15:14  
Ugy laccik, igen... no, nembaj, en holnap elmegyek Skociaba egyet :) Ize, holnap meg csak barathoz, Colchesterbe, majd szombaton irany Glasgow, vasarnap Isle of Sky es Thurso (mellett Dunnett Head - a sziget legeszakibb pontja), majd hetfon Falkirk (ez egy erdekes dolog: "http://www.thefalkirkwheel.co.uk/" ), majd negyedik nap haza :)
Es Vulcan lesz hozza :)

    

bundi001 511 2009. június 23. 13:21  
Mindenki elatta a Vulcanjat??
vagy majus ota csak motoroztok?
    

razor 510 2009. május 26. 20:06  
Sziasztok.
Kawa esti motorozás a hungaroringen.
Túrák között már megtalálható
    

bundi001 509 2009. május 5. 13:57  
Asszem ide is beirom:

VRA International Rally jegyek fogyoban vannak. Ha valaki meg gondolkodik, tegye gyorsan

Posted: Fri May 01, 2009 8:03 am Post subject:
Heres the situation regarding numbers

499 is the licence limit , this number is made up of EVERY body on site regardless of their status and whether they are on site for the whole event or one hour.

So the maths.

We have current ticket sales of 367

With caterers/ stall holders/ delivery drivers / bands / sound engineers/ site staff ,ect
we are looking at approx 46 people

this leaves 86 places free

potential numbers to come in the form of printed ticket forms and people I know of saving as a group by means of pennies in jars, and the fact that Europeans get paid monthly so each month start we get flurries of new sales, we are looking at possibly selling out this month .

Magyarul osszefoglalva:

499 fore szol az engedely. Ez az a maximalis szam, ahanyan a helyszinen lehetunk. Ebbe MINDENKI beletartozik, a vendegektol kezdve a takaritoszemlyzetig.
Eddig 367 jegyet ertekesitettek. A kiszolgalo es kiallito szemelyzet kb 46 fo, ami azt jelenti, hogy meg 86 jegyet lehet eladni.
Ugy tunik, hogy ez a 86 jegy el is fog fogyni majusban.

Jegyeladas hivatalosan junius elejen szunik meg.

Szoval: hurry up guys
    

KissTibiSzegedrõl 508 2009. május 4. 15:17   Válasz erre: 506
Izomláz elmúlt - bejött a kutyaharapástszõrével módszer :o)))
a kanyarokat nagyon élveztem, bár néha mintha visszafejlõdtem volna.
picit megáztunk - na akkor viszont határozottan elbizonytalanodtam és nem mertem döntögetni :o(
mindenesetre KIRÁLY volt!!!!

    

KissTibiSzegedrõl 507 2009. május 4. 15:14   Válasz erre: 505
köszi, én is hasonló jókat kívánok Neked - sok eggyüttgurulást!
    

Kawacsabi 506 2009. május 4. 14:16   Válasz erre: 504
Ügyi vagy!!:-)))...izomlázad nincs??:-)))
    

JOZSO40 505 2009. május 4. 09:42  
Szia Tibike !!Gratulálok az új mocidhoz,jó egészséget,széles utat kivánok !!!!!! jozso40
    

KissTibiSzegedrõl 504 2009. május 4. 09:21  
nem olyan nagy itt a nyüzsgés....
túl vagyok az elsõ 1500 km-en. (Szeged,Plitvice, Zadar,Karlobag,Szeged)
ilyen volt :o))))))))))))))))))))))))))))

    

KissTibiSzegedrõl 503 2009. április 28. 19:41   Válasz erre: 502
köszi a bíztatást meg a linket!
holnap már a nevemen lesz!!!!
:o)))
    

bundi001 502 2009. április 28. 10:34   Válasz erre: 497
Kiegeszitok peldaul itt: "http://www.chromeworld.com/index.cfm?fuseaction=catalog.catalog&categoryID=173"
    

bundi001 501 2009. április 28. 10:28   Válasz erre: 500
En is gratulalok a Vulcanhoz :)
A vallad, karod, combod hozza fog edzodni (nekem is voltak ilyen problemaim), s utana gondtalalnul tudod/tudjatok elvezni a Vulcan erejet es kenyelmet :)
(ps: MEG nem tudom, mire kell figyelni egy 1500as Mean Streak eseteben... ;-) )
    

KissTibiSzegedrõl 500 2009. április 28. 07:01  
Tegnap gurultam kb 100 km-ert....
nem érzem a vállam, a karom a combom olyan izomlázam van de nagyon élveztem (élveztük) . kissebbik gyerekem (20 éves) jött velem és azt mondta ne csináljak mást, csak gyorsuljak.......
szóval KIRÁLY!!!!!

    

chopper1112 499 2009. április 27. 19:25   Válasz erre: 497
Na vére motort veszel!:-)))))))
Hajrá!:-)))))
    

Kawacsabi 498 2009. április 27. 18:53   Válasz erre: 497
Majd megszokod gyorsan!!:-)))...vedd meg,nagyon jó!!:-)))
    

KissTibiSzegedrõl 497 2009. április 27. 07:16  
Hali mindenki!
Úgy tûnik én is belépek a klubba. Ügyes eladói húzással kölcsön adtak nekem egy VN 1500 Mean Streak-ot. már az indulásnál beleszerettem.....
Tudtok nekem segíteni mire figyeljek vásárlásnál, mikor kell szervízelni,stb.)
egyébként 203., 17 000 km, én leszek a 3 gazdája. (mennyit adhatok érte?) Hol találok kiegészítõket hozzá - kicsit túl sportos nekem - cruiseresíteném picit.
Segítségeteket elõre is nagyon köszönöm!
    

gourman 496 2009. április 16. 07:27   Válasz erre: 485
Heeeh,ez pedig a nõvérkém:)))))
    

Vaslovas 495 2009. április 16. 06:56   Válasz erre: 493
Nálatok....de itt meg kell élnie a képviselõknek is!!:-)))
    

manóbácsi 494 2009. április 13. 11:54  
Sziasztok Kawások!
Segítséééééég !!!!!!
Van 1 haveronnak 700 as vulkánja! De + halt az 1-gyik henger !!Mi a teendõ ezzel az amerikai típussal!
Nincs hozzá állítólag semmi!
Manóbácsi
Ha tudtok segíteni akkor írjatok nekem!
Címem :motorostura@citromail.hu Kösz
    

bundi001 493 2009. április 1. 11:46   Válasz erre: 490
Lattam irast arrol, hogy itt 14ezer font
Az pedig "csak" 4 700 000 Ft...
    

Kawacsabi 492 2009. március 28. 19:30   Válasz erre: 491
Azonnal ki vagy moderálva!!:-)))
    

Cruel 491 2009. március 28. 19:11   Válasz erre: 490
Ennyi pénzt egy kotláért? :))))
    

Kawacsabi 490 2009. március 28. 19:02  
Gondoltam felhozom a topikot egy hírrel!!!
A Voyager ára 5.400.000 Ft!!!!!:-(((((((
    

bundi001 489 2009. március 23. 23:37   Válasz erre: 486
megis :)
    

bundi001 488 2009. március 23. 23:35   Válasz erre: 486
nem tudok :(
    

Puby30 487 2009. március 22. 21:47  
Bocsánat!!
Vulcanosoknak!
    

Puby30 486 2009. március 22. 21:47  
Aki még nem regisztrált a honlapunkon,tegye meg, mert beindult a levelezõs progi is, és már csak ott fogunk kommunikálni!!!
Szép hetet!!
Puby
www.vulcanriders.hu
    

gatiera 485 2009. március 17. 18:53   Válasz erre: 484
Heló guri! Mi volt a dokinál?
    

gourman 484 2009. március 17. 17:23   Válasz erre: 482
mi volt a baja?
    

Vaslovas 483 2009. március 17. 17:21   Válasz erre: 482
Nem...Õ az!:-)
    

Rugesz 482 2009. március 17. 17:20   Válasz erre: 481
meg kell majd csináltatnom!
a Tomkat-l kéne összehangolni,ha vállalja!
remélem Õ vetekedik a jóIstennel :-)))
    

Kawacsabi 481 2009. március 17. 16:12   Válasz erre: 480
Mondjuk a váltó az meg még szarabb,mert ha a házat széthúzod,akkor abból kiömlik,kb.4,5 kg fogaskerék,amit a jóIsten se rak már össze még1szer:-(((
    

Rugesz 480 2009. március 17. 16:07   Válasz erre: 479
én is így vagyok ezzel...:-)
    

Kawacsabi 479 2009. március 17. 14:22   Válasz erre: 478
Mindent meg lehet javítani,de én tök hülye vagyok ehhez!!:-)))....is!:-))
    

Rugesz 478 2009. március 17. 09:38   Válasz erre: 477
váltót kellene javítani, de nem jött ösze!
fel lesz polírozva vaxolva és gumik cseréje...
    

Kawacsabi 477 2009. március 17. 08:30   Válasz erre: 476
Tiéddel mit tettél??:-(((
    

Rugesz 476 2009. március 17. 08:26   Válasz erre: 475
enyém is darabokba van!
remélem a héten kész lesz!
ha esik,ha fúj kocsival is,de kiegyek!
    

Kawacsabi 475 2009. március 17. 08:23   Válasz erre: 474
Ha minden igaz addigra kész!!:-)))
Az airbush hétvégére kész,a maradék 1 db hengertömb tömítésem bármelyik nap itt lehet,és akkor Tomkat egy nap alatt összerakja a maradékot!!:-)))

Én is úgy hallottam,hogy jönnek az új vasak is,viszont nem lehet még kipróbálni õket!!:-(((
Megyünk minden képen!!:-)))
    

Rugesz 474 2009. március 17. 07:07   Válasz erre: 471
köszi!

Ha ott tartok mindkép felhívom!
Mikor gurulsz elõször? Jövõ hét végén Budaörsön lesz
a kawasaki börze. ott lesznek az új 1700-s vasak is,
állítólag!
Én kimegyek megnézem õket!
    

bundi001 473 2009. március 16. 22:08   Válasz erre: 466
Koszi :) Kepet majd hozok, ha lesz. Meg fel kell kicsit oltoztetni... bukocso, csomagtarto, ilyesmik :)
De nagyon jol megy.

Kawacsabinak gratulalok, hogy eleg jol meguszta/megussza a felujitast. Az enyem nem megy 10 evet a felujitas elott, az tuti :)
    

Kawacsabi 472 2009. március 16. 21:34   Válasz erre: 469
Képek!
    

Kawacsabi 471 2009. március 16. 17:52   Válasz erre: 469
A kilómétert nem tudom,mivel az órát azt is tekeri,aki nem akarja.A vas 10 éves,és ledkevesebb a 4.gazdija vagyok,a 3.országban!
Az alkatrész megállt 160-ba!!:-)))...még én is csodálkoztam.!!:-)))

Idõ:Kb. 3 hét összesen a szétszedés-alkatrészrendelés-összerakás kompletten!.....+ munkadíj???... Tomkat olcsón megszámítja minden mocisnak!!...de tényleg!!...hívd fel,mert én le nem írom!!:-)))
    

Rugesz 470 2009. március 16. 16:01   Válasz erre: 468
és mennyi idõ?
    

Rugesz 469 2009. március 16. 15:51   Válasz erre: 468
mennyi km volt benne?
menyibe kerül 1 ilyen mutatvány?
    

Kawacsabi 468 2009. március 16. 13:27   Válasz erre: 467
Gazdasági világválságra,és a várható 5 misi körüli árra tekintettel a Voyager vásárlás elmarad,viszont az öreget teljesen rendberakja Tomkat!!:-)))
Új dugók,gyûrûk,vezérmûláncok,kuplung,meg egy-két apróság!!
Szóval csaknem teljes felújítás,így remélhetõleg 10 évig le lesz róla a gond!!:-)))
    

Rugesz 467 2009. március 16. 10:45   Válasz erre: 464
hali!
mi van a vassal mé van így szétkapva?
    

Vaslovas 466 2009. március 16. 07:34   Válasz erre: 465
Gratula párodnak és sok balesetmentes kilométert neki:-)!
KÉPET!!!:-))))
    

bundi001 465 2009. március 15. 21:03  
Hudejot mentem ma anya uj mocijan (Honda Steed 400) :)
Meg is jegyeztek: "He, a dzsekid Vulcanos, de a mocid nem"
De akkoris jo volt :) Napsutes, kellemes langyos ido, aligforgalom, londoni boltban remek tarsasag... mas mar nem is nagyon kell
Kerultem kb 100 merfoldet (160km-t) :)
    

Kawacsabi 464 2009. február 27. 18:20   Válasz erre: 463
Az enyémen is:-(((
    

bundi001 463 2009. február 18. 10:55   Válasz erre: 462
"http://www.kawasaki.co.uk/VN1700Voyager"
Vagy a Csabi linkjen nincs kep (en nem neztem)?

61 es felezer merfold es most csereltem elso gumit (ez a negyedik asszem a szuletes ota) nemsokara kormanycsapagyat kell cserelni, s nemsokara valami izet is a motorban, mert mar csorog. Valami gumis mifene, ami excentrikus, asszem a vibracio csokkentesere van benne. Vagy valami ilyesmi.

No, szoval kezdenek kopni az alkatreszek a mocimon...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők