10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
TATABÁNYAI MOTOROSOK :-)
Következő oldal


Maxigáz 1785 2009. január 15. 19:53  
Van cross változatban is:)
"http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/oldalkocsis-motocross-16500"
    

H.Laci 1784 2009. január 15. 19:49   Válasz erre: 1782
Akkor lehet, nekem tetszene :)
    

Maxigáz 1783 2009. január 15. 19:48  
Van egy idõs házaspár többször láttam már õket(mostanában is!)egy 350-es,oldalkocsis Jawával járnak a tescóba vásárólni.Azt hiszem Szár felöl jönnek.Hát nekik sem fagyott le még a lábuk:)
Jó lenne majd 60-on túl ilyeneket tenni...

Persze nem muszályból,mert õk szegények lehet nem kedvtelésbõl teszik.
    

Maxigáz 1782 2009. január 15. 19:41  
Pannoniát próbáltam oldalkocsist,de inkább a quadhoz hasonlítanám mint a motorhoz.
    

H.Laci 1781 2009. január 15. 19:40   Válasz erre: 1780
150-250eFt közt lehet egész jó, használható gépeket kapni. Állítólag.
Anya egyelõre a Transalpra sem nagyon akar felülni. Oldalkocsiról meg hallani sem akar, de hát én vagyok az erõsebb... :)
    

Maxigáz 1780 2009. január 15. 19:33  
Mármint az oldalkocsiba.
Bocs...
    

Maxigáz 1779 2009. január 15. 19:32  
�
Ok!
Értem.
Mit kérnek egy ilyenért kb.?
Te,az még a jégen se csúszik ki alólad.
Anya beleülne ?
    

H.Laci 1778 2009. január 15. 19:28   Válasz erre: 1775
De én az oldalkocsisra vagyok rákattanva!

    

Sahsa 1777 2009. január 15. 19:26  
Sziasztok!
Minden OK Horpi. Abszlut jókat írtál. Korrekt.De szerintem Tibor a " Bridgestone BT 021 F " és a " Bridgestone BT 021 FE " jelölések közötti eltérésekre kíváncsi.
Jól értem Tibor?
    

Maxigáz 1776 2009. január 15. 19:26  
Csak nem egy Erdélyi túra?
Irigylésreméltó...
    

Maxigáz 1775 2009. január 15. 19:21  
Sziasztok!
Laci,ha 250-es Jawán gondolkodsz az öreg Wágnernak volt egy nagyon tuti.Pár éve még szögeltem neki,nagyon tuti állapotban volt.Egy-két égõcserén kívül más semmi bajt nem találtam rajta.Az pedig már nagy szó ilyen idõs gépnél.Hozzáteszem használta az Öreg.Talán megszakítót cseréltem neki még egyszer régebben.Érdekes pozitív testelésü a vas,egy kuriózum.
    

H.Laci 1774 2009. január 15. 19:19  
A téli motorozásról, meg az egészségre gyakorolt hatásáról eszembe jutott egy tavalyi sztorim :)

    

H.Laci 1773 2009. január 15. 19:11   Válasz erre: 1772
Szia Feri!
A Te oldalkocsis mocid meg van még? Üzemképes?
Csak azért kérdezem mert épp a napokban kínálta nekem egy 250-es Jáwa fogatot. Mekkora élmény egy ilyennel haladni? Izgat a lehetõség.
    

hernyo 1772 2009. január 15. 17:45  
Szevasztok!

Sahsa!
Nem kell éveket várni a leletnézegetésig, ugyanis már lemotoroztam egy pár telet, ami nálam sem múlt el nyomtalanul. Sokáig autóm sem volt, és a család nõttével inkább oldalkocsit vettünk. Aztán kinõtük azt is. Tehát lehet, hogy össze tudom hasonlítani a mindennapi motorozást az alkalomszerüvel. Csak talán az a különbség, hogy én nem bántam meg, mert még mindíg több élményt adott, mint amennyi kárt okozott! És azóta is motorozom ha tehetem, és másokat is erre buzdítok, mert motorozni muszáj!
    

tiborr 1771 2009. január 15. 14:32   Válasz erre: 1770
Köszönöm Csaba.
    

horpage 1770 2009. január 15. 12:34  
Hali Tibor!

120 - a gumi szélessége

/70 - a gumi magasságának és szélességének a viszonya, azaz a peresség. A peresség a gumi stabilitására ad információt. Minél alacsonyabb a gumi oldalfala annál nagyobb a stabilitása. A rugózási komfort azonban annál jobb, minél nagyobb az oldalfal.

ZR - ez a gumi sebességindexe. ZR= 300 km/h határig ajánlott

R - Radial abroncs

17 - a felni átmérõje coll-ban

TL - Tömlõ nélküli abroncs (TT jelölné a tömlõset)

58W - Terhelési index (58W - 236 kg, 73W - 365 kg)

Az elsõ tuti nem jó a Te motorodhoz...
De szerintem nézd meg, hogy mi van az eredetin... Ha más gyártótól is veszed a gumit, azért ezeknek az adatoknak illik megyegyeznie (szélesség/peresség, felni átmérõ, terhelési index. A sebességindexre is oda kell figyelni, de szerintem az már alapból jó lesz, ha a többi stimmel)

Majd az "öregek" :-))) kijavítanak, de nagy marhaságot tuti nem írtam:-)))


    

tiborr 1769 2009. január 15. 11:05  
Sziasztok,

Kérnék egy kis segítséget, néztem új gumit, de nemtudom illetve nem találom, hogy mi a nagy különbség a 2-2 típus között.

120/70 ZR17 TL 58W :

" Bridgestone BT 021 F " és a " Bridgestone BT 021 FE "

180/55 ZR17 TL 73W :

" Bridgestone BT 021 R " és a " Bridgestone BT 021 RF "

Ért valaki ehhez? Köszönöm elõre is a segítséget.


Ha butaságot kérdezek nézzétek el. :) Köszönöm.
    

Bubó Doki 1768 2009. január 15. 10:16  
Bocs, nem írtam rá, hogy elektromosan fûthetõ kesztyû és mellény...Profi, angol gyártmány!
    

Bubó Doki 1767 2009. január 15. 10:14  
Ha télen akarsz motorozni, ezek a cuccok sokat segítenek, hogy megóvd az egészségedet! Ha érdekel, pü-ben a többit.
Én is használom, kiváló!
    

horpage 1766 2009. január 15. 10:01  
Hali Sahsa!
Ez nekem már nagyon tudományos:-))) De - és lehet hogy túl hitetlen vagyok - ott ette a fene, ha egy túraendúrónak bármilyen baja lenne néhány alkalmi, 1-3 órás -5 fokban való használattól. Hiszen az idõjárási körülményeknek köszönhetõen, amúgy is eléggé visszafogott teljesítményen üzemel...

Amúgy jó, hogy hasznos módon életre kelt egy kicsit a fórum. Így sokkal nagyobb értelme van, mint "holtszezonban", amikor "Jóreggelt", meg "Hogy aludtál?", "Mikor fekszel?" típusú érdekes témák vannak?

Úgy érzem ezt a téli motorozást jól kiveséztük:-)))
Most gondolkodom valami újon, amin el lehet megint pro-kontrázni. Közben, pedig mindig hallok valami újat.
    

Sahsa 1765 2009. január 15. 09:13  
Szia Horpi!
Igazad van, de a kopás nem üzemi hõfokon jelentkezik. A 10W 40-es olaj, hát mit is mondjak 15 éve volt olaj. Igaz motorokhoz sajna nincs sokkal jobb. Ami a lényeg. Az elsõ szám utal a viszkozitásra. A mai motorok / nem motorkerékpárok/ 5W és 0W közötti olajokat igényelnek. minnél alcsonyabb a viszkozitás, annál gyorsabban épül fel az olajfilm hideg motornál. A magasabb viszkozitású olajak esetén gyorsabban dermed, kocsonyásodik. vagyis nincs kenés gyakorlatilag. Sajna motorkerépár motorok esetén nem ilyen eygszerû az olajválasztás, mert a laza illesztés miatt a light olajokat egyszerûen megeszik. Vagyis nem tudnak 10W alá menni. De ezt a vevõ tudja meg utoljára természetesen...
Miért lenne érdekük lenne a korrekt tájékoztatás????

    

Sahsa 1764 2009. január 15. 09:00  
Hernyó!
A kesztyût tavaly vásároltam. De szart sem ér, ezt komolyan mondom, pedig a síkesztyûk terén van némi tapasztalatom.
Természetesen nem egy út alkalmával szedtem össze a nyavajáimat, hanem a jéghidegben átmotorozott évek alatt.
:-)Ezért mondtam, ha tehetném már visszacsinálnám, de erre nekem már nincs lehetõségem....
A síelést is említetted. Nos az öltözékben van némi hasonlóság, de ott aktívan nyomod, mozogsz, sokszor melege is van az embernek -10-ben is. De a mocin csak egyhelyben ülsz.De lényegtelen, hiszen mindenki azt csinál amit akar. legfeljebb évek múlva összeülünk és átolvasgatjuk egymás leleteit....:-)
    

horpage 1763 2009. január 14. 21:14  
hmm... Legalább egy pér szögesgumit:-)))


Mentem én is. Hali!
    

hernyo 1762 2009. január 14. 21:12  
Majd megnézem! De most viszem az Andit melózni, azt ledõlök én is! Jó éjt mindenkinek!
    

horpage 1761 2009. január 14. 21:07  
Benne vagyok a listában?
    

hernyo 1760 2009. január 14. 21:05  
Én is azt mondtam itthon, hogy onnan tudják meg hogy esetleg nyertem, ha küldöm a képeslapot valahonnan, ahol meleg van, és egész évben bõrmellényben lehet motorozni! Meg tényleg van egy-két olyan ismerõs, aki megérdemelne egy új mocit!
    

horpage 1759 2009. január 14. 21:01  
De ha nyerek. akkor meg lesz a másik álom az 1200 GS Adventure. De addig még erõsen gyúrok:-))) Aztán irány Afrika! És egész Európa! És persze pár cimbinek állnám a költséget, hogy velem tartson!

    

hernyo 1758 2009. január 14. 21:00  
Meg ha még eldobod egy párszor, akkor is! Mert majd a jóidõvel jönnek a hosszabb of-road-ok!
    

horpage 1757 2009. január 14. 20:58  
Hát ha az elkövetkezõ 1000 km alatt nyerek a lottón, akkor biztos:-)))
    

hernyo 1756 2009. január 14. 20:57  
Igazából mindegy, csak pufogjon ki!
    

horpage 1755 2009. január 14. 20:56  
Joccakát Maxi!

Pedig egyszerû! Szív, gyújt, lent tart, kipufog. Vagy lent tart és csak utána gyújt? Vagy elõbb kipufog és után szív?
    

hernyo 1754 2009. január 14. 20:55  
Érdekesen szól, az biztos!
    

Maxigáz 1753 2009. január 14. 20:54  
____még halgatni is érdekes,az SV-m jut eszembe róla...

    

hernyo 1752 2009. január 14. 20:53  
Még ezer Km és játszós lesz a V-strom is!
    

Maxigáz 1751 2009. január 14. 20:52  
Reggel meló:(((
Jó éjszakát mindenkinek!
    

hernyo 1750 2009. január 14. 20:52  
Ja a Feri itt van, leragadt a dugattyúknál. Ha így megkeverik a gyújtási sorrendet, meg elforgatnak mindent, érdekes lehet beállítani a vezérlést!
    

horpage 1749 2009. január 14. 20:51  
Ja alkalmasabb...
Megyek én a hidegben, azzal nincs gond, csak a hóval akadnak problémáim, meg néha a sárral a pusztán:-)))

Ha lenne egy játszós motorom biztos kipróbálnám...
    

Maxigáz 1748 2009. január 14. 20:51  
Bonus6 is mindig fentvan csak nem tud írni:)
    

Maxigáz 1747 2009. január 14. 20:47  
A Te Géped alkalmasabb lenne rá!?
Szólj a Pepének hogy sürgõs lett az olajcsere:)
    

horpage 1746 2009. január 14. 20:44  
Jééé, még a Feri is itt van:-)

    

Maxigáz 1745 2009. január 14. 20:44  
Egyszer megnézném szívesen.
Persze nem Gixxerrel az biztos:)
    

horpage 1744 2009. január 14. 20:43  
Maxigáz!
Tetszik az ötlet, de sajna nincs oldalkocsim:-))))
    

Maxigáz 1743 2009. január 14. 20:43  
Pedig biztosan megvan a maga szépsége annak is...
    


hernyo 1741 2009. január 14. 20:42  
Hú Maxigáz, én még nézni sem bírom azt a sok motorost abban a hidegben!!
    

Maxigáz 1740 2009. január 14. 20:39  
Meggyógyultunk jólvan:)


    

hernyo 1739 2009. január 14. 20:38  
....hol mind!:-))

    

Maxigáz 1738 2009. január 14. 20:36  
On board
"http://www.youtube.com/watch?v=Ncuk_IEnExU&feature=related"
    

horan 1737 2009. január 14. 20:32  
Sziasztok!
Olvastam az érveket és ellenérveket a hidegben motorozásról.
Amit hozzá szeretnék fûzni a következõ: a mai ruhákban semmi baja nem lehet az izületeknek. Nincs olyan 40 év feletti ember, akinek ne lenne mozgásszervi panasza. Sajnos ezen életkor után kezdõdik ez a dolog. Így vagyunk kitalálva, kopik a porc és veszti a kéntartalmát, aztán hol az egyik izület fáj, hol a másik...
    

Maxigáz 1736 2009. január 14. 19:51  
"http://www.youtube.com/watch?v=hp_m-Y8lJVU&feature=related"
    

Maxigáz 1735 2009. január 14. 19:47  
"http://www.sidecarmaniac.nl/elefanten.html"
szerintem Subi ide készül,ezért volt kint most is:)
    

Maxigáz 1734 2009. január 14. 19:42  
Pörög a fórum!
Ez jó,meglátszik hogy nem lehet motorra ülni.
Szerintem mindenkinek igaza van.De ne felejtsük,nem vagyunk egyformák,semmiféle téren.
Valaki egy esti motorozásra?
Na jó,csak poén volt,hátha oldódik a feszültség.
Az elefánt találkozót néztétek már egyébként?
"http://www.bvdm.de/index.php?id=47&lang=7"
Idevág,mit szóltok?
    

hernyo 1733 2009. január 14. 17:58  
Hali!

Nem 43-as volt, hanem 65-70 es! És még volt hozzá egy 2 kilós kalapács meg egy méteres feszítõvas is! De honnan is tudhattam volna, hogy mi kell egy Suzuki kézvédõ felszereléséhez???
    

hernyo 1732 2009. január 14. 17:51  
Kedves Sahsa!

Gondolom a bajaidat nem a fûthetõ ruhádban egyszer megtett debreceni út alatt szerezted, hanem az elötte lemotorozott évek(vagányiskola) alatt. A 83-as kesztyûdet meg nem érdemes összehasonlítani egy maival! Azóta 26 év eltelt! Talán fejlõdtek a ruhák is egy kicsit. A motoroknak is ki kell bírni egy kis téli motorozást, és itt is a kicsin van a hangsúly! Én sem azt mondtam, hogy csak motorral közlekedjünk télen! De talán olvasd el még egyszer a 1716-os hozzászólásomat! A beleugatásról annyit, hogy ez egy nyilvános fórum és elõfordul, hogy más is olvassa, nem csak a címzett!:-)) De egyébként sem rád gondoltam, hanem azokra, akiknek van egy-két nyaras jogsiuk és mégis jobban tudják! Csak te vetted magadra.

Üdv.: Hernyo
    

horpage 1731 2009. január 14. 17:48  
Jól van na! Senki sem fékszerelõként jön a világra...:-))) Azt hittem egyszerûbb. Azóta már ahhoz is értek. Meg még egy csomó más mindenhez is:-))) Ha meg elakadok, remélem mindig lesz olyan, aki hozza a 43-as villáskulcsot:-)))
    

futo 1730 2009. január 14. 16:20  
Arról a szerelésrõl hallottunk, dõltünk a röhögéstõl. :D
    

horpage 1729 2009. január 14. 16:16  
Sahsa!
De tényleg nem vitatkozni akarok veled. Ismerjük is egymást. Azt is tudom hogy nagyságrendekkel közelebb állsz a motor szereléséhez, ismeretéhez, mint én. Én csak egyszer álltam még neki féket szerelni... ...de azt is más fejezte be:-))) (Feri (hernyo) ehhez ne fûzz hozzá semmit:-))) )

Szóval nem kekeckedni akarok, csak így látom.
Ugye nincs harag?
    

horpage 1728 2009. január 14. 16:06  
Én mondjuk nem vagyok nagyon hozzáértõ motormágus, de nekem is mindig eléri mûszer szerint az üzemi hõfokot, akkor pedig olyan nagy baja csak nem lehet... A 10W-40-es olaj -20 foktól megfelelõen ken. Gépkönyv szerint, elviekben...
És idézek a kezelési útmutatóból:
"Amennyiben -31 C-fok alatti környezeti hõmérsékleten használja a motorkerékpárt, a keverési arány..."
Ez a rész a hûtõnél van és arról ad tájékoztatást hogy szalonállapotban is -31 fokig minden okés. Utána sem tiltja a használatot csak még több fagyálló kell bele:-)))
Szóval mindezeket figyelembe véve rendeltetésszerûen használom én is

Ha rosszul gondolom, érdekelnének a miértek is, mert tönkretenni azért nem akarom...
    

futo 1727 2009. január 14. 15:10  
Helló! Én pl végig figyeltem a motort, hogyan viselkedik, melegszik, milyen a hangja, stb. Az biztos, hogy nem télre tervezték õket, ez látszik abból, ahogy az ABS viselkedett. De minden más teljesen OK volt. Ha pedig rétegesen, melegen öltözik az ember, annak elégnek kell lennie. Ha nem éreztem semmi hideget pl a térdemnél, akkor gondolom semmi káros nem érte, leszámítva a boxer vibrációját :). Remélem... -10 alatt volt a hõmérséklet, száraz levegó, napsütés. Gondolom ugyanez ónos esõben, szélben, este már sokkal rosszabbul jött volna ki.
    

horpage 1726 2009. január 14. 13:59  
Na most nehogy már össze vesszen mindenki mindenkivel itt a tél alatt! A fórumnak éppen az a lényege, hogy mindenki elmondja a véleményét, pro és kontra.
A véleménykülönbségeket pedig tiszteletben kell tartani...

    

Sahsa 1725 2009. január 14. 13:05  
Kedves Horpi!
Én 1983-ban vettem egy Suzukit. No, megvettem a fûthetõ overállt is, ne kérdezd mennyiét. Egy vagyon volt. BMW motoros kesztyû, és ami csak akarsz. 2 Dacia ára volt a moci és a ruházat. Én is voltam motorral szilveszterezni Debrecenben.:-) Meg is lett az erdménye. De nem 30 évesen ám! 40 után kezdõdöt, hogy lassan mindent kiszereltek a térdembõl. Szóval nem most jelentkezik a gebasz az biztos.
Jószándékkal írtam, remélem tudod. Tényleg össze lehet szedni minden sz@rt ilyen hidegben.
Ja!!! A hétvégén felvettem korizni próbaképpen a téli motoros kesztyût.Haha!!! Haha!! Egy olcsó síkesztyûvel sem veszi fel a versenyt, pedig a háromszorosába került. Ennyit a téli öltözékrõl!:-)
Még valami.Szerintem sem téli üzemi körülményekre tervezik a motorokat. Sem az olaj,sem az egyéb alkatrészek méretezése nem teszi lehetõvé a használatot. Ha én tervezném én sem venném figyelembe, hogy -5 fokban is kell üzemelnie hosszú távon. De nem én vagyok ám ilyen okos, hanem olvastam ezt valahol az élettartam tesztekben.
Na, azóta nem indítom be télen, csak töltöm az akkut. És ráülök persze kicsit berregni a garázsban. :-)))
Igaz nekem sem ülés, sem markolatfûtés nem jutott. :-((((

Hernyó!! Azért 1975 óta lehet hogy gyûjtöttem annyi tapasztalatot motoron, hogy el merjem mondani a vélemyényemet a téli motorozásról... És mindezt nem gondolom, hogy bántón tettem volna, vagy úgy, hogy valaki okoskodásnak vehetné. Tõlem egyszál fogtömésben is motorozhat bárki. Én is kijártam a vagányiskolát annak idején és amire én ráb@sztam attól próbálom óvni azt aki még nem tudja mivel jár ez majd 15-20 év múlva.
Mégegyszer bocs, hogy ilyen csúnyán beleugattam a magánéletedbe. Várj csak? Azt hiszem nem is Neked írtam le az aggodalmaimat....Akkor ez hogy van???
    

H.Laci 1724 2009. január 13. 22:06   Válasz erre: 1723
Kérdezz!!!! De ne a reumáról. :)
    

horpage 1723 2009. január 13. 21:24  
Kérdezhetek valamit?
    

futo 1722 2009. január 13. 18:28   Válasz erre: 1719
Persze, akkor is azt mondtam, de JÓÓÓÓ :)))
    

horpage 1721 2009. január 12. 21:01  
Teljesen egyet értek az elöttem szólókkal...
Errõl próbáltam én is gügyögni lejebb. De még kicsi vagyok nagyot mondani:-))) Amúgy még 150 km és viszem az 1000-es szervizre a decemberi motorom:-))) Még jó hogy nincsen tavasz mert vásárláskor elment az összes pénzem:-)
    

Maxigáz 1720 2009. január 12. 20:37  
Sziasztok!
A mostani bõrcuccokban szerintem senki nem fagy meg már.
Párszor mentem mínuszokban de soha nem én fáztam,hanem a gumi de az nagyon.Idegesítõen csúszik.Legalábbis a sportgumi,az semmit nem ér ilyenkor szerintem.Jó lenne télire egy enduro és nem lenne probléma.
De már január közepe van,egyszer csak lesz már jobb idõ...
    

hernyo 1719 2009. január 12. 19:24  
Szeva Futo!
És gondolom a mikor hazamentél, nem úgy érezted, hogy de szar volt, hanem hogy "dejótmotoroztam"! Nekem legalábbis mindíg ez a vége, még akkor is, mikor egy kicsit túlzásba viszem, és jobban, illetve tovább fáztam a kelleténél!( vagy tovább áztam,stb.)
    

futo 1718 2009. január 12. 17:46   Válasz erre: 1701
Szasz Hernyo! Engem is riogatnak, de még csak át sem hûlt a ruha. A gumi persze annyira nem tapadt, mint nyáron, meg az ABS is meghülyült egyszer (mechanikus, gondolom befagyott). A mostani ruhákkal sok gond szerintem nem lehet.
    

futo 1717 2009. január 12. 17:43   Válasz erre: 1700
Szia Tiborr! Sütött a nap, nem volt gond az úton. 2 nadrág, 3 pulcsi és ezekre a motoros ruha. +markolatfûtés, ülésfûtés, király volt :)
    

hernyo 1716 2009. január 12. 17:25  
Szevasztok!
Szerintem a téli motorozás teljesen mást jelentett régen, mint manapság. Rosszabb ruhákban, naponta jártak munkába, meg mindenhova. Többek között azért, mert nem volt más lehetõség, és nem volt mindenhol benzinkút, kávézó, meg bevásárlóközpont, ahová be lehetett menni melegedni, kávézni! De most már "csak" hobbiból tesszük. És akármilyen hideg van, naponta egy kicsi, vagy hétvégén 1-2 óra nem árthat. Ha fázol bemész valahova, ha meguntad hazamész! Nem fázol át jobban, mintha sielnél, szánkóznál vagy koriznál! Az egészségre nem hiszem, hogy károsabb lehet, mint a dohányzás, vagy a kocsmázás! Tiszta, száraz, hideg idõben pedig a gumi sem fog annyira csúszni, hogy ne lehessen vele közlekedni! Vagánykodni nem lehet az biztos, de tanulni, tapasztalni, jobban összeszokni a vassal, azt lehet. Nyáron lehet nem is gondolnád, hogy hol kapod a legtöbb huzatot! Ilyenkor hamar rájössz a gyenge pontokra! Én csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy próbálja ki magát, persze csak száraz úton! De ha nem, az sem gond, tegye el a mocit, szedje szét, nézegesse, csináljon amit jólesik! Csak aki még nem próbálta, ne rémisztgesse mindenféle mástól hallot hülyeségekkel azokat, akik csinálják!
    

horpage 1715 2009. január 12. 12:47  
Egyet értek Temével...

Egy másik fórumon már bõvebben kifejtettem ezt, így most nem szeretnék okoskodni és amúgy is túl fiatal vagyok ahhoz, hogy járjon a szám...

De tényleg vannak olyan ruhák, kesztyûk, neoprem térdvédõk, maszkok, markolatfûtések amelyekkel csökkenthetõ a kockázat. És ma már némi szélvédelemmel is rendelkeznek bizonyos motorkerékpárok. Pl a VStrom is. A gumi a leggyengébb pont. Viszont azért közlekedni lehet... ha nem jeges az út. Ma reggel is azzal voltam a MediaPressben nyomtattatni.

Amúgy sajnos egyre több olcsó szar érkezik az országba motoros ruházatként... Azért érdemes elkondolkozni azon hogy egy pl. Lou*sban egy nagyon jól kinézõ gatya miért csak 8 000-10 000 Ft. Tapasztalatból mondom, azért mert szar. Szép, divatos, jól nézel ki benne, csak arra nem jó amire használni kellene. A benne lévõ protektornak kimondott "micsodákról" már ne is beszéljünk. Sajnos a feleségemnek ilyet vettünk, de nagyon nagyon bánom. Inkább vártunk volna még 1-2 hónapot hogy legyen még lóvé és vettünk volna valami mást, rendes anyagból. Sokan már szeptember végén dideregnek az ilyen cuccokban és elképzelni sem tudják, hogy, hogy lehet januárban nem fázni.

Én senkit nem fikázok mert õsszel elteszi a masinát, mert szó se róla, tényleg veszélyesebb üzem ilyenkor.
De mivel nekem nem csak hétvégi szórakozás ez, hanem napi szintû közlekedési eszköz, ezért inkább vásároltam hasznos, jó minõségû kiegészítõket, hogy megóvjam magam.
Aztán, hogy megtérül-e a befektetés, az majd 20 év múlva kiderül.:-))))
    

tiborr 1714 2009. január 12. 12:13   Válasz erre: 1710
Gumpi, OKÉ. :))
    

Teme 1713 2009. január 12. 10:47   Válasz erre: 1712
Régen valóban sokan mondták ezt a reuma kérdést, szerintem a mai modern ruhák már nagyon jók, így ez talán elkerülhetõ. Bár én nem motorozok ilyenkor, mert "puhapöcs" vagyok, de szerintem a gumi nem igazán tud mûködni -5 fokban. Meg szerintem a legtöbb léghûtéses motornak se a -5 fokos levegõ az álma. De mindenki úgy megy és akkor amikor akar, csak ne fikázzuk már egymást:))

Hozzáteszem, minden nap egyre hosszabb így hogy nem tudok menni, de kihasználom az idõt, hogy legalább motorközelben lehessek és szépítgetem, meg ilyesmi. Mondjuk új markolatok, kicsit megfurogatom a kipufogót, ilyesmi. Én így "motorozom át" a telet.
    

horpage 1712 2009. január 12. 10:42  
Igen, tudom Sahsa.
    

Sahsa 1711 2009. január 12. 09:43  
Horpi!!!
Nem lesz olyan testrészed, ami nem lesz izületes vagy reumás! Amiben nincs csont még az is!!!!!
    

Gumpi 1710 2009. január 12. 09:21   Válasz erre: 1709
Jelzem, hogy az idõpont megfelelõ, ott leszek.
Hali!
    

tiborr 1709 2009. január 12. 08:47   Válasz erre: 1704
Szia,

Igen tudok a táliról, nézzem az oldaakat, csak nemmindig írok. Olyan csendes megfigyelõ vagyok.

A tóra én is kiakartam menni, de sajnos fehérváron ragadtam.


Nekem mind mindig van idõm bõven. :))
Gumpi : Szerda 10:30, Royal?

Majd jelez vissza, köszi.

    

hayabusagirl 1708 2009. január 11. 20:18  
halihóóó.ma nagyon megijedtem...a nagy sötétben elémtoppant egy nagy kutya.de én akkorát visítottam hogy elszaladt...de még mindig nagyon dobog a szívem,annyira megrémültem.szerintem õ is megijedt:)
    

subi 1707 2009. január 11. 20:13   Válasz erre: 1703
horpage!
gratula és le a kalappal :-) remélem nemsoká én is csatlakozom hozzátok, irigylésreméltó a képek és merészségetek. csak így tovább mindenkinek.
pusza
subi
    

subi 1706 2009. január 11. 20:10   Válasz erre: 1700
szia Tiborr!
mostanság a sárbereki utca 33 relux bútor bt-nél dolgozom szögelem a bútorokat, ha van idõd és kedved gyere be.
üdv
subi
    

Gumpi 1705 2009. január 11. 16:24   Válasz erre: 1704
Ill. hallottalak.
    

Gumpi 1704 2009. január 11. 12:26   Válasz erre: 1700
Szia tiborr!!
Rég hallotalak. Persze, hogy van kedvem, mondj egy idõpontot. Most jöttem be a Tata-tóparti jeges buliról, vannak kint vagy 2-300-an. Majd meg fagytam, hiába dobáltam befele a forraltborokat. Csak úgy mellékesen kérdem, tudsz a 24-i Békepipás taliról?
    

horpage 1703 2009. január 11. 12:00  
Kellemes vasárnapot!

Ma rám is rám jött a mehetnék. Este a Eurosporton megnéztem a heti Dakar-összefoglalót, így csak is egy kis laza földutas offroad szakasz jöhetett szóba... Gyönyörû a táj ilyenkor!

Haya: A száraz hideg jót tesz a baciknak, mert öli õket. De a láz viszont nem annyira jó a motorozásnak. Úgyhogy jobbulást:-)
    

hayabusagirl 1702 2009. január 11. 10:24  
jó képek,de én az influenzától ágynak esve álmodni sem merek ilyenekrõl.vagy pont egy hideg motorozás ölné ki a bacikat?????
    

hernyo 1701 2009. január 10. 20:39  
Szevasztok!
Nahát Futó! És tapadt a gumid? És nem félsz hogy egy pár év múlva leszakdnak a térd izületeid? Mert mostanában egy két motorozó motorost ilyesmikkel ijesztgetnek a fotelben ülõk!:-))
    

tiborr 1700 2009. január 10. 19:09  
Sziasztok,

Futo,szépképek, meg szép túra :)), Én nemmernék felülni a mocira mostanában. Most a téli sportoknak hódolok :))


GUMPI merre vagy? Összeülhetnénk a Royalba valamikor, persze csak ha te is ráérsz és van kedved. Majd jelentkezz.


Subi, merre melozol mostanában? Valami nyáleloszton vagy?
    

subi 1699 2009. január 10. 19:04  
futo!
nagyon szépek a képek !!!!!
szerencsés vagy mint a többiek!!! csak így tovább
vigyázz magadra.
üdv
    

subi 1698 2009. január 10. 19:01   Válasz erre: 1682
maxigáz!!!
köszönöm a jókívánságot.
pusza
    

subi 1697 2009. január 10. 19:00   Válasz erre: 1694
szia teme!
hát valóban nem volt egyszerû , de a reggel tényleg úgy 08 felé van vagyis akörül jön fel a nap. -21 fokot fogtam ki, rengeteg magyar volt kint fõleg kamionosok. amúgy fárasztó volt a vezetés.
szerencsés vagy és jól teszed hogy mocizól....régebben errõl beszéltem amiért meg is kaptam a magamét.
mindenkinek jó idõt és náthamentes telet!!!
pusza mindenkinek!!!!
    

futo 1696 2009. január 9. 21:59  
És mégegy...
    

futo 1695 2009. január 9. 21:57  
A mai napon kiváló motoros idõ volt. :) De lehetett volna 20 fokkal több.
    

Teme 1694 2009. január 9. 09:53   Válasz erre: 1680
Subi bácsi,

Én tegnap jöttem haza Frankfurtból, egész jó idõ van. AZ utak jók, a repterek is frankók. Kb olyan idõ van moint itthon, csak kicsit késõbb világosodik reggel.
    

Spapa 1693 2009. január 9. 02:43   Válasz erre: 1684
�Jah, engem is forgatni kell, pedig még csak 35-éve motorozok. :-)
Majd akkor mondd, hogy "sebaj" amikor a 20-ból már csak 5 lesz! :-)
    

S.Csaba 1692 2009. január 8. 22:08   Válasz erre: 1689
Azért kérdeztem, mert tavasszal tervezek egy szalonnasütõs kirándulást a krosszpályánkra, gondoltam jól jönne ott egy DR :)
    

S.Csaba 1691 2009. január 8. 22:06   Válasz erre: 1690
Tudom, volt már alkalmam menni utána :)
    

hernyo 1690 2009. január 8. 21:58  
A bobek-kawa súly arány igen érdekes, de ettõl függetlenül jól terelgeti a vasat!
    

Bobek70 1689 2009. január 8. 21:42  
Nem jut idõm a DR-re a szabadidõmet(és a pénztálcámat) lefoglalja a Kawa.
De azért igyekszem.
Szevasztok!
Béla
    

S.Csaba 1688 2009. január 8. 21:41   Válasz erre: 1687
Szia Feri!
Túl nehéz volt neki? :)
    

hernyo 1687 2009. január 8. 21:33  
Szevasz Csaba!
A DR? a Bobeknél még a kawa is csak fogy! Már szinte vázig lefogyott! Mondhatjuk hogy "vázsovány"!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők