| Szicsu600 | 253 | 2011. február 25. 18:23 | Válasz erre: 252 | 
| Igy van. A gyereket puhítani kell kicsit, aztán megtanul köhögni is. | 
| pandamaci | 252 | 2011. február 25. 18:18 | Válasz erre: 247 | 
| Na, ez a rejtett, eltitkolt hiba, amivel simán vissza lehet vinni az T. Eladónak... (ha csak kifejezetten nem ugy adta el, hogy motorhibás,v motor javításra szorul, v rendellenes olajfogyás stb) | 
| C1800Rider | 250 | 2011. február 25. 12:47 | Válasz erre: 249 | 
| Gondolom nem így terveztél megbízható motort venni de ha már így alakult akkor ez sokáig hû és megbízható társad lesz. :-) | 
| matador | 249 | 2011. február 25. 12:30 | Válasz erre: 248 | 
| nem. az olaj terelõ lemez,az alsó lehúzó gyûrû a 1 hengernél és sehol nem volt a kartelben,ezért nagyobb volt az olaj fogyás, egyébként cseréltem olajat, szûrõt, gyertyákat. No nem ez volt az elsõ használt motorom, de ez nem bejött. Most viszont van egy szépen felújított blokkom.Kanyar jóvoltából. | 
| C1800Rider | 248 | 2011. február 25. 12:07 | Válasz erre: 247 | 
| Hmmmm. Akkor csak én maradtam le róla? Mert nem láttam hogy mi hiányzott. Mondjuk a két gyûrûsor kompletten? :-) | 
| matador | 247 | 2011. február 25. 11:34 | Válasz erre: 246 | 
| no volt baj ez már csak következmény, de ezt itt már kicsámcsogtuk... hiányzott a blokkból néhány alkatrész és ez okozta a gondot, az olaj laza 200km alatt eltûnt. | 
| C1800Rider | 246 | 2011. február 25. 11:21 | Válasz erre: 245 | 
| Az szép tanulópénz arra hogy cserélj olajat amint megvetted. | 
| matador | 245 | 2011. február 25. 08:53 | Válasz erre: 243 | 
| no a rendbehozatal, közel 250EFt ba került, mert végül a fõtengely megadta magát, és szétszedés után kiderült néhány turpisság.Ezzel a használt mocival biza ráfáztam. | 
| ozone28 | 244 | 2011. február 25. 08:45 | 
| Sziasztok! A kérdésem az lenne mi a véleményetek a Kawasaki Vulkan900-ról? | 
| matador | 243 | 2010. augusztus 5. 09:02 | Válasz erre: 241 | 
| már úgy vettem, "kis" szépség hibával, de majd rendbe hozatom. | 
| palacsinta petrusz | 241 | 2010. augusztus 5. 07:55 | Válasz erre: 237 | 
| Azzal a kis szépséghibára azért figyelj, mert esésnél a kormány befordult a tankba. | 
| istike | 240 | 2010. július 26. 11:47 | 
| matador | 239 | 2010. július 16. 05:28 | Válasz erre: 238 | 
| Köszi! Sajna üzemanyag szintjelzõje nincs s kedden tolni kellett egy darabon.Érden a 6-on, de jött a megváltó segítség így csak rövid távon. | 
| Oldi | 238 | 2010. július 16. 02:23 | Válasz erre: 237 | 
| Gratula!!! :-))) Ha rendszeresen jártok vele, (nem szárad ki a karbi membrán), soha semmi bajotok nem lesz vele!! A világ egyik legjobb, üzembiztosabb, hálásabb mocija! (Én egy 1100-be 50ezret tekertem, most meg Móninak van egy 400-asa, amit a nagyfia (Caca)hajt, úgyhogy... ) | 
| matador | 237 | 2010. július 16. 00:39 | Válasz erre: 234 | 
| rage77 | 234 | 2010. április 4. 11:57 | 
| Inkább tedd le az A korlátlant, aztán vegyél egy 800-as Suzukit vagy Kawát. Kb. 10 pacival többet tud, mint a Virago (meg a Honda), ami azért 110 kg fölött nem mindegy. | 
| matador | 233 | 2010. április 1. 22:15 | Válasz erre: 231 | 
| Köszönöm a jó tanácsokat, most csak némi kp kell, s végleges elhatározás. | 
| C1800Rider | 232 | 2010. március 26. 09:35 | Válasz erre: 231 | 
| Teherautó elõzése bár valóban nem egyszerû, nekem sose volt bajom a 21 lovas Majestyvel, jól szétnéztem és ment a dolog, a súlyom nekem is az ember kategóriába tartozik. :-D Teherautónak sosem volt esélye engem elõzni, személyautó se gyakran elõzgetett mert a picivel 100 feletti tempó amit önvédelembõl mentem vele országúton (könnyedén tartja amúgy akár két személlyel is csak mire addig felgyorsul...) nem nagyon csábítgatta elõzésre csak a tényleg sietõsöket, de õk meg lelépnek pár másodperc alatt és elférünk egy sávban ha úgy adódik. Nagymotorral is 100-110 közé lövöm be a tempót pont ezért. Ott már nem nagyon elõzget senki, fõleg nem teherautóval. vagyis ha van olyan 25kW alatti moci (van, kérdés tetszik-e) amivel a 100-as vagy picivel afeletti utazó tartható akkor nem lehet ilyen teherautós-leszorítósdi probléma többé. A visszafojtásos-újravizsgáztatásos-újraforgalmiztatásos történet nemtom mennyire szerencsés,a bekerülési költséget azért nem kevéssel megdobó történet. | 
| palacsinta petrusz | 231 | 2010. március 26. 08:30 | Válasz erre: 224 | 
| Itt van pl egy. "http://www.motorhirdetes.com/motor.php?Id=yamaha-xv535-virago-20100105211811utu5" A kezdetek kezdetén, én is kinéztem ezt a típust. Aztán kaptam egy jó ajánlatot egy savage-ra így az lett. Igaz, hogy a hirdetésben szereplõ darab erõsebb, de szervízben le tudják folytani, vagy meg kell csinálni a nagy "A"-t (úgyis ez a jövõ útja). Bár nem írod, hogy neked kéne. Egyébként egy 25kw-os motorral sem nagyon lehet fickóskodni. Egy kamion fõleg pótkocsis már nem fog leelõzni, de ha neked kell elõznöd, márpedig kelleni fog , fõleg teherautókat akkor nagyon be kell nézni az egyenesbe. Ez persze sosem árt. | 
| C1800Rider | 230 | 2010. március 25. 08:35 | Válasz erre: 229 | 
| A Kawa Eliminatora lehet még megoldás szintén 250-ben vagy ha létezik belõle 25kW-ra fojtott 400-as akkor az. A 250-es is sokkal erõsebb a kisvirgácsnál. De a kW-okra itt is nagyon figyelj mert már a 250-esbõl is van ami meghaladja a 25kW-ot! megoldás lehet még a Hyosung GV250, az is jobb erõben van a kisvirgácsnál, bár ilyenen ülve nem éreztem igazán 100kg+-os embernek megfelelõnek a rugózást. Talán teljes elõfeszítéssel megfelelõ lehet. Egy próbát megér. Ha nem ragaszkodsz mindenáron a chopihoz, akkor nézz meg például egy kisbanditot, abból van 20kW-os, utána lehet nézni hogy lehetne "okosítani" 33kW-ra. :-) Az már szedné a virgácsait és papíron 20kW-os maradna, esetleg a Hyo GT250-es szintén naked verziója ami szintén 20kW-os, ráadásul V2-es. :-) Ha más nem a szív stimmeljen! :-D | 
| matador | 229 | 2010. március 25. 07:07 | Válasz erre: 226 | 
| Köszi tényleg rossz kategoriát irtam. A/korlátozott van.Ráadásul összekevertem a Le a KW -tal.No ennyit a mûszaki tudásomról. 250 virgácsom volt, de +110 kg-val nem nagyon futott, s bezúzott egy kamion a 4 -s úton az árokba elõzés után rám húzta a pótkocsiját, s nekem csak az árok maradt. | 
| C1800Rider | 227 | 2010. március 24. 07:08 | Válasz erre: 225 | 
| Szerintem nézd meg a topicnyitó utolsó aktivitásának az idõpontját. :-) Ritkán néz be és akkor se marad sokáig. :-D Példát vehetne róla az anyósom! :-D | 
| C1800Rider | 226 | 2010. március 24. 07:07 | Válasz erre: 224 | 
| Az A1-gyel nem lehet 35kW-os mocit vezetni. Azzal 125ccm alattinak kell lennie és súly-teljesítmény arányszámnak is meg kell felelnie a mocinak. Az Akorl jogsival pedig 25kW-ra (34LE) van korlátozva a teljesítmény. Erre figyelj oda mielõtt beleszaladsz egy tévedésbe. A németeknél nézz szét, hátha náluk több 25kW-ra korlátozott virgács fut, esetleg nézegess 400-as virgácsokat is az az 535-ös ikertestvére valamivel kisebb lökettérfogattal. Ha nem nagyon találsz ilyet, érdemesebb egy géposztállyal lejjebb nézelõdni (250-esek), ne szûkítsd a választási lehetõséged, inkább legyen mibõl válogatni. Értelmes túratempót tudnak a kicsik is. | 
| galoscsabus | 225 | 2010. március 24. 07:05 | Válasz erre: 1 | 
| Vajon közel 3 év alatt eldõlt az ügy, vagy még sehol egy motor???? :-)))) Fúrja a kéváncsiság az oldalasom. Ezt tulajdonképen Vadásznak illett volna megkérdezni, õ szokott régészkedni a topikok között :-) | 
| matador | 224 | 2010. március 23. 23:26 | 
| Keresek Yamaha 535 choppert ami A/1 is vezethetõ azaz 35 KW körüli. | 
| palacsinta petrusz | 223 | 2009. december 10. 09:37 | Válasz erre: 222 | 
| Köszönöm, de engem már nem érint a dolog. A Savage-ra vettem IRC-t, viszont erre az "állatra" már valószínûleg michlein-t vagy valami ilyesmit fogok venni, ha elkopik a gyári. | 
| kispeti | 222 | 2009. december 8. 17:52 | Válasz erre: 220 | 
| Elköltöztek és nagyon nehéz megtalálni Õket ! Az oldalon fent van Kanyar Karcsi, Õ tud szerezni IRC-t ! | 
| palacsinta petrusz | 220 | 2009. december 8. 17:30 | Válasz erre: 219 | 
| "http://gumicity.hu/" (Nem tudom, hogy kell olyat csinálni, hogy "link" kéken világít és, ha rákattintasz bejön). Pécelen vannak. Én még a savage-hoz vettem tõlük a gumikat. Már nem emlékszem elsõ v. hátsó nem volt nekik, de megrendelték és amikorra mondták meg is jött. | 
| C1800Rider | 219 | 2009. december 8. 09:51 | Válasz erre: 218 | 
| Drakulálok! :-) Ki volt az elkövetõ ha kérdezhetem mert a kispirosra i IRC gumi megy gyárilag és a fórumokon írják hogy tán azzal a legjobb. Csak én idehaza webshopban még nem nagyon leltem. :-( | 
| palacsinta petrusz | 218 | 2009. december 8. 09:16 | Válasz erre: 217 | 
| Azért nekem sikerült találnom IRC-t forgalmazó kereskedõt, és nagyon jó áron (olcsón) adta. | 
| C1800Rider | 217 | 2009. július 26. 16:19 | Válasz erre: 214 | 
| A tiédet forgalmazzák gumikereskedõk is, az IRC-t idehaza leginkább csak mint gyári Suzuki alkatrészt lehet beszerezni. Ha érdekel azért kérdezd meg a szervízt hogy a Suzuki gyártól rendelve mint OEW gyári alkatrészt mennyi lenne a gumid. :-) | 
| Daty | 216 | 2009. július 26. 16:14 | Válasz erre: 214 | 
| Igazad van, ezért helyesbítettem, de ha valakit komolyan érdekel, még beszélhetünk!:-) | 
| Daty | 215 | 2009. július 26. 16:13 | 
| A tudomásomra jutott árak tükrében az eladó gyári IRC GS23-as gumik (Suzuki Intruder M800-ra és C800-ra) ára ismét és szerintem végleges szintre módosult. A kettõért 45.000 Ft-ot kérek. Méretek: 130/90-16 170/80-15 Széles utat! Daty. | 
| egynyoc | 214 | 2009. július 26. 06:30 | Válasz erre: 212 | 
| HElo ! Kicsit túlzott az a kereskedõ...az enyémre is csak 50 péz a kereskedésben... | 
| Daty | 213 | 2009. július 26. 06:15 | 
| Az eladó gyári IRC GS23-as gumik (Suzuki Intruder M800-ra és C800-ra) ára módosult. A kettõért 50.000 Ft-ot kérek. Méretek: 130/90-16 170/80-15 Széles utat! Daty.. | 
| Daty | 212 | 2009. július 23. 19:37 | 
| Sziasztok! Eladó gyári IRC GS23-as gumik Suzuki Intruder M800-ra és C800-ra. Méretek: 130/90-16 170/80-15 Hétfõn veszem át a motort, és fehér falúra cserélem, ezért adom el. A Suzukinál ezek a gumik horror áron vannak azt mondta a kereskedõ, hogy egy hátsó 1 hónapja 60-65.000 FT -volt, most +5% ÁFA. Én a kettõért kérek 55.000 Ft-ot. Ha valakit érdekel, a mailem publikus. Széles utat! Daty. | 
| C1800Rider | 210 | 2009. június 15. 16:26 | Válasz erre: 209 | 
| Plusz felkeményedett szimeringek és szilentek, amiken dõlhet az olaj vagy imbolyoghat a futómû. Esetleg berohadt fékek is elõfordulhatnak. | 
| pandamaci | 209 | 2009. június 15. 15:58 | Válasz erre: 207 | 
| Sokat állt motornál amire készülhetsz:2 gumi csere, akku csere, olajcsere,fékolajcsere,esetleg berohadt fékhenger,karburátor tisztítás (tele lehet fehér penésszel) tank tisztítás,gyertyacsere, karok bowdenek olajzása.Meg feltételezem ,mûszaki vizsga.Hengerek falára hogy rakódott e rozsda? Kérdés hol állt,eresz alatt vagy száraz helyen,beolajozva tették el v csak leszálltak róla..ezt meg a krómról egyebekrõl kitalálhatod.Jobb, amelyiket folyamatosan, normálisan használnak. Ami feltûnöen sokat eszik:lehet elvarázsolt karburátor,de ha mellé még füstöl v köhög,v gyenge, lehet egyéb szervi baj is. Bármit veszel,Nézesd meg olyan hozzáértõvel,akiben megbízol. | 
| kispeti | 208 | 2009. június 15. 15:28 | Válasz erre: 207 | 
| Szia ! Meg ne vedd, mert rosszabb, mint ha ennyi ideig ment volna ! Az ilyen hosszú állás tönkre tesz szinte mindent, a gumiktól kezdve, a motorig ! Csak gondold meg, hogy mennyi rozsda kerülhetett rá és bele az évek folyamán ! | 
| bandi0 | 207 | 2009. június 15. 13:24 | 
| Sziasztok! Elsõ motorom vásárlása elõtt állok és ebben szeretném segítségeteket kérni. Egy Kawa EN500-ast néztem ki, de a tulaj azt mondta, hogy már 5 éve áll. Az ilyen hosszú idejû raktározás árthat a motornak? Valamint néztem egy másikat is, de az feltûnõen sokat eszik (5-7 között a több helyen tapasztalt 4 l/100 km helyett). Lehet, hogy itt meg vmi probléma van a karburátorral? | 
| deathmetal | 206 | 2009. június 12. 22:42 | 
| opsz, ezt a fórumot nem láttam. Akkor beírom ide is. Ha valakinek vannak infói drag starral kapcsolatban megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait. | 
| Mis64 | 205 | 2009. június 12. 20:28 | 
| �Sziasztok, én is új vagyok köztetek.egy 750-es Intrudert szeretnék venni.Mire figyeljek oda, mit nézzek meg rajta? Ha valakinek volt ilyen vasa mi a tapasztalata róla. Elõre is köszönöm válaszotokat. | 
| Leska1963 | 204 | 2009. május 3. 21:15 | 
| Sziasztok, rossz a cím. Nem akarok senkit sem megbántani, de nem vt, vn vagy vl a kérdés, hanem vtx vagy a többi. Egy kicsit többe kerül, no meg még fél milla az extrák, de aztán 25 évig nem kell motort venni. Lehet, hogy ez hiba... de valami csoda, egyenlõre nem tudok negatívumot mondani, pedig hihetetlen kukacos bírok lenni, amikor vmiért pénzt adok. Jó döntést, Tiéd a döntés A mocihoz Széles utat Leska | 
| szelim | 203 | 2008. augusztus 2. 18:01 | Válasz erre: 202 | 
| Szia!Üdvözöllek,mint leendõ motoros! Nekem XV 250-es Virago-m volt és nagyon elégedett voltam vele.Megbízható!Könnyû,nem magas.Igaz én 170 vagyok,de tuti jó a magassága Neked is. Sokan szeretik,könnyen el is tudtam adni.Csak én már "kinõttem" szegénykét.A többirõl nem tudok véleményt mondani.Kikell próbálni mindet!Sok sikert a jó döntéshez! | 
| Street-Sweeper | 202 | 2008. augusztus 2. 17:07 | 
| Sziasztok! Most fogom letenni a jogsit és szeretnék gépet is mellé!Néztem a Yamaha dragstar 250-t és a suzuki gz 250-t. de mivel nincs semmi mocis elõéletem, nem nagyon tudom melyik lenne jó nekem, hiába olvastam el a motortesztet. Amit tudni kell rólam, hogy 160cm vagyok. ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném! Használtat vagy újat érdemesebb? | 
| TeeJay | 197 | 2007. augusztus 28. 20:36 | 
| Nem csopper, csak rokon, de nagyon szép a fekete-króm változat: http://www.suzuki-gb.co.uk/bike/intruderm1800r/k7/gallery/# | 
| Macko | 190 | 2007. augusztus 28. 14:00 | Válasz erre: 189 | 
| Ja, az se nem középkategóriás, se nem chopper, legfõképpen meg ideális kezdõmotor. :o))) | 
| Marlboro | 189 | 2007. augusztus 28. 13:53 | 
| Triumph Rocket III. Én a múlthéten kaptam egy napra tesztelni. Utána a Drag 1100 csak segédmotor. | 
| pandamaci | 188 | 2007. augusztus 28. 13:43 | Válasz erre: 161 | 
| tom70 mér' nem csináltál egy szavazógépet,mint a valóvilágban : a. suzuki b. kawa c. honda. Aztánaki a több x et kapja azt megveszed. Vagy ha már eldöntötted miért kérdezed? Igaz hogy a vége fele átment nagyon lazába az irogatás, de összegezve sok igazság van ide leirva... | 
| standby | 187 | 2007. augusztus 28. 13:27 | Válasz erre: 185 | 
| ennel a gepnel hogyha lassu sebessegnel kanyarodsz, akkor elengeded az egyik kormanyveget, hogy be tudd forditani rendesen a kormanyt? mert ranezesre meg egyenes haladasnal is elegge nyujtozni kell, raadasul meg a labaidat is elorefele nyujtod ki... ritmikus sportgimnasztikat gyakorlok es egyeb hajlekony emberek elonyben? =D | 
| Ranger | 180 | 2007. augusztus 27. 20:31 | Válasz erre: 170 | 
| Ááhh. Eladtam, mert nem bír menni a szederindában. Vettem helyette egy Simsontot. Na az a szántáson keresztbe is. :-) | 
| Ranger | 177 | 2007. augusztus 27. 20:30 | Válasz erre: 160 | 
| Honda Valkyrie vagy mi. Amire Te gondolsz az a küryakyn cuccok vagy mi. :-) | 
| gourman | 175 | 2007. augusztus 27. 20:29 | Válasz erre: 170 | 
| ja ezt is csak fényképezted oszt folyattad rá a nyálad mert CCép Honda:)))))))))))))))))))))))) | 
| egynyoc | 173 | 2007. augusztus 27. 20:28 | Válasz erre: 170 | 
| Errõl hát, éna kijállításon láttam bordóban, állat volt ! Mija neve ? | 
| Ranger | 172 | 2007. augusztus 27. 20:28 | Válasz erre: 169 | 
| Értem. Én csak azt tudom javasolni, hogy olvass sok tesztet a lehetségesekrõl. És mindenképp próbáld ki mindegyiket. | 
| egynyoc | 171 | 2007. augusztus 27. 20:27 | Válasz erre: 167 | 
| Akkor vegyé CCsónakot, azzal még jobban lehet peCCantani ! :-) | 
| kispeti | 168 | 2007. augusztus 27. 20:27 | Válasz erre: 161 | 
| Válogasd ki ami Neked fontos ! Azt kell megvenni amibe beleszeretsz ! De ez a Te életed, döntened Neked kell ! Mindenki a sajátjára esküszik ! Nagyából mindegyik egyforma ! Ha nagy hiba van azt biztos megtudod ! Bátorság ! Jó motorozást az új vassal ! | 
| Ranger | 167 | 2007. augusztus 27. 20:26 | Válasz erre: 165 | 
| Emmezrnyóccázat, mer avval lehet peccantani járni. :-) | 
| Ranger | 164 | 2007. augusztus 27. 20:24 | Válasz erre: 161 | 
| Mivel 160 hozzászólás óta hozzá sem szóltál... :-) | 
| egynyoc | 160 | 2007. augusztus 27. 20:23 | Válasz erre: 158 | 
| Hondának meg van aza 1.8-as asszem 6 hengeres, valami kjirk vagy mijafene a neve na az a legCCebb CCerintem ! | 
| Ranger | 157 | 2007. augusztus 27. 20:21 | Válasz erre: 146 | 
| Hát én fosnék, hogy összekarcolódik a dzsindzsásban, meg tiszta agyag lesz meg ilyenek... |