| Maxxy | 4999 | 2010. április 4. 21:14 | Válasz erre: 4998 |
|
Yossarian! Ezzel a pöccsel én is összeakadtam már tavaly a soroksári úton! A csávó szerintem élvezi,hogy a motorosokkal gyorsulgat! Velem nem volt szerencséje! Lesz....tam úgy ahogy illik! Mondjuk én sejtettem,hogy kivel állok szemben,mert azért hallottam a pacikat a vasból nyeríteni,szóval a lámpánál odaállt mellám a belsõ sávban,aztán észrevettem,hogy a csávó méreget,meg vigyorog,gondoltam rögtön,hogy mit tervez a kis bu...i. Zöldnél õ jobban rúgatott el egy pillanattal,de azért nekem sem volt rossz a startom! Szóval a lényeg,hogy a következõ lámpáig adtam neki kb.20 métert,mire odaért! A kicccccccsávó elismerõen mutatott hüvelykúj felfelé mutatásával! Azért megizzasztott az a fránya dög mit ne mondjak,van benne cufla! |
| Yossarian | 4998 | 2010. április 4. 20:55 | Válasz erre: 4991 |
|
Én egyszer ezzel akadtam össze itt Vecsésen: "http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/" Elõször meglepett, hogy nem akar lemaradni, mert nem húztam nyelet neki. (Egy ilyen "rommal" nem is akartam versenyezni) de aztán észbe kaptam és végül rávertem kb. 500m-en olyan 40-50m-t. Ehhez képest egy M3 kezdõ analfabéta. Komolyan, olyan hangja volt mind Mad Max kocsijának. Fújtatott, zakatolt és jött mint a barom.. nem volt 1xû ott hagyni. |
| bandit59 | 4997 | 2010. április 4. 19:11 |
|
Üdv Maxxy! El fogom küldeni a képanyagot! Kedden napközben érek haza. Szombaton mikor hazaértem, autóval még tovább kellett mennem. Éjszaka már nagyon fáradt voltam, és egy képsor valahogy lemeredt. Nem gond, a kártyán megvan! |
| Maxxy | 4996 | 2010. április 4. 18:58 |
|
Az e-mail címem: vwgolf2@freemail.hu légyszi olyan formátumban küldjétek,hogy kibírjam írni cd-re vagy más adathordozóra az elõhíváshoz! Köszi! |
| Maxxy | 4995 | 2010. április 4. 18:57 |
|
F I G Y E L E M! Aki készített képeket Matyibácsinál,azt szépen megkérem küldje el az e-mailomra! Szeretném elõhívatni képként a legjobbakat és eljuttatnám az öregnek! Szívességeteket elõre is köszönöm! Maxxy |
| Maxxy | 4994 | 2010. április 4. 18:45 | Válasz erre: 4987 |
|
totokalmi! És nem aláztad le a seggfejet? Mégegyszer ilyet ne csinálj!:-))) Vagy ne vedd fel a kesztyût,vagy alázd le! Ne hozz szégyent a márkára!:-))) |
| bandit59 | 4993 | 2010. április 4. 18:38 |
|
Csabu987! Ez tök jó! Ilyen hamar kész lett a gumid, és szinte tökéletesen fut. Gratula a Maistronak! |
| bandit59 | 4992 | 2010. április 4. 18:35 |
|
Ez a fránya szombat nem kedvezett a motorosoknak! Egy Suzukis barátom is defektet kapott, csak õ másfele túrázott. |
| csabu987 | 4991 | 2010. április 4. 15:11 | Válasz erre: 4988 |
|
Ami esetleg már problémát okozhat, az az M5. Én egy M3-mast már "teszteltem", kevés volt mint erdõtûznek a vizipisztoly. Pedig a tulaja eléggé rendesen harapta a kormányt... :-DDDDD
|
| csabu987 | 4990 | 2010. április 4. 15:09 |
|
Közben volt egy meglepetésem. Maxxy beállított a feleségével. Örömmel fogadtam õket, itt jártak. Õk vittek el a gumishoz, kész lett a motorom. El is kísértem õket Pécsváradig, meg is volt a gumi sebességtesztje. Nagyon jól ragasztotta meg a barátom, szinte nem is látszik. 210-nél semmi vibráció, tök simán fut.
|
| csabu987 | 4989 | 2010. április 4. 15:05 | Válasz erre: 4987 |
|
Másfél tonnát gyorsít 301 ló. A motorodnál 260 kilót 100. Számolj, melyik a jobb? Kanyarokban a kocsi a stabilabb, de az egyenesekben a motor úgy otthagyja mint a szart.
|
| karika111 | 4988 | 2010. április 4. 11:17 | Válasz erre: 4987 |
|
No akkor ezt a tipust jegyezd meg,BMW-ket pedig alázd:-)))
|
| totokalmi | 4987 | 2010. április 4. 11:07 |
|
a túrán beszélgettünk a hülye aútósokról, emlékeztek? na hazafelé a 6-os úton találkoztam egy ilyennel. Nissan 350Z vel volt az ember. úgy elõzött le hogy közben majdnem leszorított az útrol. gondoltam utánnamegyek hogy beintsek neki és csodálkoztam rajta de alig tudtam a nyomában maradni pedig erõsen nyeleztem a paripát:) utánnanéztem a neten 3,5 V6 Turbó 301 lóerõ. aha. szóval ezért nem vertem rá pikk-pakk... |
| bandit59 | 4986 | 2010. április 4. 06:56 |
|
Elnézést kérek azoktól a "Banditáktól", akik inkább más témákról szeretnek itt beszélgetni! Széles uzat! Bandit59 |
| bandit59 | 4985 | 2010. április 4. 06:51 |
|
Mindenkivel most találkoztam elõször. Jól éreztem magam, és úgy láttam a többiek is! 2010. 04. 03. Baja. Túra Matyibácsihoz. Még 2 kép, és remélem senki nem maradt ki. Köszi mindenkinek! |
| bandit59 | 4984 | 2010. április 4. 06:32 |
|
Aztán Maxxy javasolta, menjunk át Soltvadkertre, tud ott egy jó fagyizót! Engedtünk a kísértésnek. Újra szembesültünk a bõség zavarával, - 60 féle fagyiból lehetett választani! Ez önmagáért beszél ! |
| bandit59 | 4983 | 2010. április 4. 06:14 |
|
Karika111 azt mondta, õ nem szereti, és nem is szokott fogyasztani halászlét! Valahogy mégis rábeszélte magát. Azt mondta, nagyon finom volt, és nem bánta meg! |
| bandit59 | 4982 | 2010. április 4. 06:03 |
| bandit59 | 4981 | 2010. április 4. 05:40 |
| csabu987 | 4979 | 2010. április 3. 21:24 | Válasz erre: 4976 |
|
A hangolást pedig nagy örömmel csináltam. Tudjátok, ritkán adatik meg az életben, hogy ilyen rendkívüli embert megismerhetünk. Áldom a hüvelykujjamat, hogy pont jókor nyomtam rá a tévé távirányítójára és láttam azt az ominózus mûsort. És hogy mindez ilyen flottul összejött. Számomra döbbenetes információ volt, amikor közölte, hogy nem ismeri a kottát és nem is járt zongoratanárhoz. Viszont a játékát hallhattátok. Na, ez az, amit kevés ember csinál utána....Viszont olyan sokat húztam a hangszeren, hogy muszáj lesz mégegyszer elmenni és újból meghangolni.
|
| csabu987 | 4978 | 2010. április 3. 21:12 |
| Maxxy | 4976 | 2010. április 3. 21:00 | Válasz erre: 4974 |
|
Csabu! Vazze! Odalett a traktorgumi? Van a komámnak egy MTZ gumija ha érdekel szívesen megkérdezem eladó-é! Gyors vagy lassú lefolyású volt a defekt? Amúgy én is jól éreztem magam veletek,jó kis csapat jött össze ma! A hangoló mûvésznek külön köszönet,hogy ilyen önzetlenül vállalta,a hangolást,és ezzel nem kis örömet okozott az öregnek! Remélem még összejövünk párszor így jó kis túrákra! |
| karika111 | 4975 | 2010. április 3. 20:23 | Válasz erre: 4974 |
|
Üdv mindenkinek!!! Jó volt minden,Matyi bá élményei,és a mocija,Csabi zongora délelöttje,na és a halászlé,na az oda.@szos volt,pedig nem vagyok oda érte.Örülök,hogy találkoztunk!!!! Csabi gumiját nem kellett volna dicsérni a kúton,elbízta magát(mármint a gumi):(((( |
| totokalmi | 4974 | 2010. április 3. 19:53 |
|
szevasztok skacok! köszi a mai Bajai túrát, jól éreztem magam. jó volt minden, csak hazafelé volt egy kis gyikszer: a Csabi defektet kapott és Szekszárdról tréleren ment haza. de amúgy tényleg jó volt minden! |
| Ticu | 4973 | 2010. április 3. 18:20 |
|
Üdv! Holnap Sturovo felöl megyünk Komáromig majd onnan Gyõrbe.(Húsvéti felvonulás!) Tud valaki valami kellemes megállót Komárom közelében? Lehet valami feelinges "gyors" kajálda, kávézó is vagy kút, akármi. |
| Yossarian | 4972 | 2010. április 2. 21:33 | Válasz erre: 4971 |
|
De szar ezt így olvasni. De tényleg. Nem akarlak hibáztatni, nem azért írom, csak a helyedbe képzelem magam és érzem milyen rossz belegondolni is, hogy a másikkal - még ha nem is szándékosan de - kibabrál az ember. Baromi szar érzés lehet, pedig hát bárkivel elõfordulhat. Remélem azért a végén jól sül el a dolog. |
| Mano81 | 4971 | 2010. április 2. 19:38 |
|
Sziasztok, mizu? Nem baj Kraven, segítünk tolni. Csak még idõben, nehogy kitiltsák a motorosokat, aztán elszaporodnak a hegymászók. Aztán szóljatok ám, addigra megtanulok fékezni is. Vagy megyek elöl, elõttem úgyse mer menni senki. Viccen kívül: még mindig bánt a dolog, remélem mihamarabb elkészül a motorod Vadász,meg rendezõdnek a dolgok, aztán elfelejtjük ezt az egészet. Ha bármiben tudok segíteni, szólj. |
| KRAVEN | 4969 | 2010. április 2. 12:13 |
|
Ajvééé! Rettenetes rémálmom volt. A Dolomitok egyik hágójának vágtunk éppen neki Évivel, mire elfogyott az erõ a Banditból. Húztam egy csutkagázt, de csak hörgött, vissza egyet, még egyet és megint csutkagáz, de csak lassulunk és hörög. Meg kellett állnunk és mivel lezárták a felvezetõt, ezért fel kellett tolnom a motort 3 nagy kofferrel a 15%-os emelkedõn kilómétereken át.... Nekiveselkedtem... Ekkor hál' Istennek felsírtam / sikoltottam és vége lett az álomnak. Huhh. |
| Szotyi | 4967 | 2010. március 30. 00:43 | Válasz erre: 4962 |
|
Sajnos más programom van arra a délelõttre.......pedig mennék.......
|
| karika111 | 4966 | 2010. március 29. 20:51 |
|
Szotyi még mindig, mindent, kétszer mond :-)))),de azért remélem ,nem dadog :-)))))
|
| karika111 | 4965 | 2010. március 29. 20:48 | Válasz erre: 4958 |
|
remélem minnel hamarabb kész lesz a motor,azt technikázhatunk is!!
|
| karika111 | 4964 | 2010. március 29. 20:46 | Válasz erre: 4963 |
|
OK én benne vagyok,nem vagyok semmi jónak az elrontója! |
| Maxxy | 4963 | 2010. március 29. 19:58 | Válasz erre: 4962 |
|
Persze hogy jön! És aki teheti az jöjjön,mert jó kis túra lesz,és sok élménnyel lesz gazdagabb! Nagyon szép környezetben javasoltam a halászlevezést,és a záró akkord javaslatom a soltvadkerti fagyizó lenne,ami közép Európa egyik legjobb fagyiját kínálja!
|
| totokalmi | 4962 | 2010. március 29. 19:52 | Válasz erre: 4961 |
|
szevasz Szotyi bácsi! jössz velünk szombaton Bajára? jó kis túra lessz... |
| Szotyi | 4961 | 2010. március 29. 16:08 | Válasz erre: 4958 |
|
Jó hallani felõled,fõ az optimizmus,az mindig segít!
|
| Szotyi | 4960 | 2010. március 29. 16:08 | Válasz erre: 4958 |
|
Jó hallani felõled,fõ az optimizmus,az mindig segít!
|
| Yossarian | 4959 | 2010. március 29. 15:20 | Válasz erre: 4958 |
|
Sok sikert! Remélem hamar elkészülsz vele. Jó lett az idõ, mehetünk vezetni tanulni :) Már kezdtem aggódni annyira eltûntél. Motorosoknál az nem jó jel, ha valaki nem ad magáról hetekig életjelet :) |
| vadasz | 4958 | 2010. március 29. 11:55 |
|
Belemélyültem a zenélésbe, ha már a bandika olyan szégyentelenül áll a szerelõpadon. Erõsítõm még prímán tartja a füstöt, most megyek a hangdobozokért. Megjött aztán közben a PC-m meg az új láncszettem. (tényleg gyári zsír annyira 0 kilométerrel, hogy szentem még csak nem is tolták a motort vele.) Csabu-féle szervezés nekem már kimarad így, de majd bepótoljuk. Vez-tech azonnal lesz, amint kész a motor! |
| KRAVEN | 4957 | 2010. március 28. 17:45 | Válasz erre: 4955 |
|
Pannoniával jártunk két környékbéli tavacskánál egy ismerõs házaspárral. Néha igazán felüdítõ egy kis nagypapás veteránozás. (fõleg, ha nincs más :-))
|
| Mano81 | 4956 | 2010. március 28. 14:30 |
|
Yossarian: Ja, karcolás nélkül megúsztam, pedig elég nagy perec volt. Vadász még el sem esett. A GPZ-t hajtja? Hú. Végülis megértem. Én is elvonási tünetekkel küzdök. Remélem belátható idõn belül elkészülnek a motorok. Enyém is, övé is. |
| Kazam | 4954 | 2010. március 27. 20:00 | Válasz erre: 4951 |
|
Úgy is mondhatnánk hogy kirojtoztad a kormányvéget. Bocs de ász labda volt. Vadász meg az elsõ Vizibölény túráján bemutatott gépet hajtja. |
| Yossarian | 4953 | 2010. március 27. 17:30 | Válasz erre: 4951 |
|
Nem, nem tudtam. Sajnálom. Remélem azért nektek nem lett semmi bajotok. A motor javítható..
|
| Maxxy | 4952 | 2010. március 27. 10:40 |
|
Matyi! Te nem azok közé tartozol,akik utánfutón huzigálják a Harleykat Alsóörsre a talira? Mindig jókat szoktunk röhögni a haverokkal a sok sznob barmon,amikor pakolják le a vasakat az utánfutóról! Mondjuk talpon nem biztos,hogy kibírnák odáig! Egyébként én a Harley-t olyannak tartom,mint a szép almát ami kívülrõl mutatós mint állat,belülrõl meg rohadt! |
| Mano81 | 4951 | 2010. március 27. 09:40 |
|
Gondolom azt tudod, hogy beledurrantottam hátulról. Sajnos nem vagyok rá büszke, de ez van. Sokat gondolkodtam, hogy mit csesztem el, val.szeg, illetve biztos, hogy kb. 2 mp-re elbambultam, közben õ lassított. Úgyhogy mindkét motor rottyon van. Lehet, hogy addig nem akar írni, amíg nem készül el a gép. |
| Yossarian | 4950 | 2010. március 26. 21:48 | Válasz erre: 4949 |
|
Szerintem itt mindenkinek van helye, aki normálisan viselkedik. Ebbe még a csopperesek is simán beleférnek. De ez Matyi valahogy mégse. Pedig õ is csak ember volt valaha :) Najó, bocs :) Egyébiránt, nem tudsz valamit Vadász kollégáról? Hetek óta nem írt ide és ez nem rá vall. Remélhetõleg minden rendben van vele!? |
| Mano81 | 4949 | 2010. március 26. 20:34 |
|
Motorként viselkedik pl. az 1250-es Bandit is...(csak azért írom, nehogy kitiltsanak innen :)
|
| Mano81 | 4948 | 2010. március 26. 20:30 |
|
Hú ez erõs volt. Dehát biztosan rászolgált a kolléga. Amúgy Maxxy csak jót akar neked Mátyás. Egy ilyen motorral ami neked van, tényleg nehéz elsajátítani azt, amirõl a motorozás szól. Pl. kanyarokban nem igazán viselkedik motorszerûen. Meg úgy egyáltalán. Ha ezelõtt 10 évig hajtottál 1000RR-t (vagy más motorként viselkedõ motort) akkor visszavonjuk az elmondottakat. (Ugye?) |
| Maxxy | 4947 | 2010. március 26. 18:40 | Válasz erre: 4943 |
|
Te Matyi! Egy baj van...ahhoz utol is kellene érned,engem vagy bármelyik Banditost! Olyan kevés vagy azzal a hurka ócskavasoddal édes fiam,mint mackósajtban a brummogás! Jelenleg szerintem nem tudnék olyan hurka Harley-t mutatni amelyiket mondjuk 4.-ben,vagy esetleg ötödikben nem aláznék le! Pedig a Bandit sem egy speed masina! Ja...a rojtodat meg dugd fel a seggedbe,amúgy is közeledig pöstön az a felvonulás,ahol felvonulhatsz akár a csörgõ masináddal! Tudod melyik felvonulásra gondolok kicsifiam! |
| Maxxy | 4946 | 2010. március 26. 18:34 | Válasz erre: 4936 |
|
HD-Matyi! Jó-jó.....de mikor veszel egy használható motort? |
| K.Istvan | 4945 | 2010. március 26. 16:26 | Válasz erre: 4939 |
|
Ez "csak" egy A2-70-es csavar volt kb 10Nm nyomatékkel meghúzva és 1D hosszan az aluban. De az 1 Tonnát így is tudja talán...A ragasztó meg elég jól megakadályozza az összerohadást alu és a rozsdamentes között, meg tömít is, hogy pára ne menjen be...
|
| Mano81 | 4944 | 2010. március 26. 15:19 |
|
Jól van na, ne szívd mellre. Amúgy én még bírom is a Harley-kat. A V-rod pl. tetszik. (Hú mit kapok ezért...) |
| HD-Matyi | 4943 | 2010. március 26. 13:39 | Válasz erre: 4942 |
|
Lerajzollak oszt széttéplek, a darabokat meg körbemotorozom csukott szemmel!
|
| Mano81 | 4942 | 2010. március 26. 12:59 |
|
Most, hogy Matyi visszatért, én is teszek valami bõrrojtokat a CBR kormányvégeire. :)
|
| Yossarian | 4941 | 2010. március 26. 10:20 | Válasz erre: 4939 |
|
Semmi baj. Osszátok itt csak nyugodtan az észt, mi meg csendben okosodunk :) Ránkfér. Rám legalábbis ;)
|
| KRAVEN | 4940 | 2010. március 26. 09:52 |
|
Kazam! Szarakszik az e-mail-em. Itt küldöm a választ PÜ-ben. Üdv Kraven |
| KRAVEN | 4939 | 2010. március 26. 09:51 | Válasz erre: 4934 |
|
Egyszer kiszámoltuk, hogy egy hatos csavar 10.9 anyagból függesztve több, mint 4 tonnát tart hidegen (szakítószilárdság). Az más kérdés, hogy ekkor egy pöccintésre is törik... :-) Amit viszont megfontolásra ajánlok: A csavarok telesen csak 2D menetfogásnál terhelhetõk szakítóra, amennyiben a az anyagminõségek azonosak. Alu blokkokban nem szokás bikára húzni a csavarokat! Ezek mellett az alu-acél párosításnak van egy rossz szokása: könnyen összerohad (az alu oxid úgy ráfog az acél csavarra, hogy a fej könyebben törik semmint, hogy a menet eresszen. Erre orvosság lehet a fely "tengelyirányú" Határozott megütése. Tudom, hogy nem tartozott a témához, csak gondoltam leírom, mégiscsak mûszaki fórum ez, vagy mifene... |
| Yossarian | 4938 | 2010. március 26. 09:25 | Válasz erre: 4936 |
|
Faxa..ha már a bõr cuccos megvan, akkor most idõszerûvé vált megtanulni motorozni is. Na nem a HD-vel, mert azzal nem lehet. Valami motort kéne elsõ körben beszerezni, azt hajrá ;)) Szólj, ha kész vagy :) |
| Yossarian | 4937 | 2010. március 26. 09:23 |
|
Na tessék. És még mondja valaki, hogy az "Ördögöt a falra festeni" csak babona. Valamelyikõtök megidézte és tessék már itt is van.. Szóval csak óvatosan :) |
| HD-Matyi | 4936 | 2010. március 26. 08:57 | Válasz erre: 4923 |
|
Cruiser, Power Cruiser!!!! Milyen ékszíjat? Igen is hosszú túrákat ejtünk, és még a neszesszerem is szegecselt bõr, a borostám meg kibökné a papírmotorotok kerekét is ! ! ! Live Free, Die Well! |
| zold1 | 4935 | 2010. március 26. 08:48 | Válasz erre: 4932 |
|
enyém is eggyel van, semmi gáz vele, rátéptem a csavart izomból :DDD
|
| K.Istvan | 4934 | 2010. március 26. 08:40 | Válasz erre: 4932 |
| Kazam | 4932 | 2010. március 25. 15:15 | Válasz erre: 4931 |
|
A blokkhoz 1 csavarral van odafogatva? Nem fog elfordulni?
|
| K.Istvan | 4931 | 2010. március 25. 13:20 |
| KRAVEN | 4928 | 2010. március 23. 20:08 | Válasz erre: 4927 |
|
Több: Egy sör - ~5%-os - 2,5cl tiszta szesz tartalom egy feles - ~40%-os - 2 cl tiszta szesz tartalom Szóval igazán jól bírod :-) |
| Mano81 | 4927 | 2010. március 23. 20:03 |
|
Tudtad, hogy egy sörben annyi alkohol van, mint egy felesben? -csak hosszabb lére van engedve. Egyszer kiszámoltam...:) Szóval 2 feles :D |
| Mano81 | 4925 | 2010. március 23. 18:03 |
|
Hello Banditák! Mi a stájsz? (kivételesen jó a kedvem, ittam 1 sört:) ja, tudom, ezt a PUB-ban kéne... |
| totokalmi | 4924 | 2010. március 23. 15:49 | Válasz erre: 4923 |
|
ja a HD-k legendásan megbízhatatlan motorok. van egy haveromnak egy régebbi model és minden 3. 4.útja után beszarik valami a gépen. így már érthetõ hogy a "hosszabb" utakra szervíz mobil is kell... |
| Kazam | 4923 | 2010. március 23. 15:10 |
|
Tegnap este ledobtam az ékszíjat. HD Matyi merre vagy?? Szóba került a túrázás. Jött hogy így chopper meg úgy chopper meg hopsszú túra. Mary mondta hogy mi is szoktunk menni de boltba nem motorral megyünk. Jött a riposzt hogy hosszú túrákra õk is mennek de olyankor megy velük "szerviz" kocsi is. Na gondoltam hogy ezek lemennek a térképrõl. Hosszú túra a Siófok Tokaj szakasz. |
| zold1 | 4921 | 2010. március 23. 11:37 | Válasz erre: 4918 |
|
apage satanas Ha jársz erre szóljál, megdoblak olajjal |
| K.Istvan | 4920 | 2010. március 22. 16:34 | Válasz erre: 4917 |
|
Hja! Akkor a mákod van!!! :) (neked már nem kell mert én már megvettem...)
|
| K.Istvan | 4919 | 2010. március 22. 16:33 | Válasz erre: 4916 |
|
Apránként megvéve ki lehet nyögni...van egy speckó összeállítás az alapkészlettel, melyhez meg lehet igényelni a két másik kisebb méretû gyergyát. Így igazából egyszerre csak egy hengert tudok nézni-állítani egy motornál, és utánna átszerelni a másik hengerbe, de így is viszonylag gyorsan lehet haladni, meg addig nem tekerednek ki a csak kézzel lazán betekerhetõ gyertyák az éppen nem vizsgált hengerbõl. Tehát 10-12-14mm-eshez vannak meg a gyertyák. A 4 hengeres szett a három különbözõ mérethez valóban túl nagy beruházás lenne...És kiskoffer nélkül is tudok vele profin dolgozni! :) Biztos le tudnám koppintani, talán még a hajtást is találtam volna hozzá (1:1-es) kúpkerekekkel , de nem volt kedvem vele veszõdni...ahhoz nem elég drága, meg túl sok projektem van már várólistán...(amúgy a kúpkerékgyártáshoz legaláb egy 5 tengelyes maróközpont kéne , olyan a közelemben nincs, ezért szab sokszor gátat a fantáziámnak a túlságosan bonyolult felületek legyártása...) (Amúgy azt hiszem a Louis-ban kb duplája volt a üveggyertya, mint itt, és az idén már nincs is katalógusukba. Néha ebay-en is van néha egy -egy darab...akárcsak a szinkronteszterbõl, bár nem tom mit lehet rajta megunni :)) ) |
| zold1 | 4917 | 2010. március 22. 15:20 | Válasz erre: 4915 |
|
Akkora mákom van, h nem kertes házam van...most vehetnék ilyen szarokat :DDDDDD
|
| tangerine | 4916 | 2010. március 22. 15:12 | Válasz erre: 4915 |
|
Tényleg nem olcsó dolgok ezek, de legalább be lehet szerezni. Annak idején cca. 20 éve hallottam az üveggyertyáról, szinte egy mítosz volt. Látni még sosem láttam. Minden méretbõl vettél? Vagy a legkisebbõl 4-et, aztán majd lesznek hozzá adapterek? Mert pl. a tiedben, vagy a 600-as bandiban 10-es a menet, de a nagybandiban (legalábbis az olajosban) 12-es. Azt a kúpkerekes csavarhúzót te is le tudnád gyártatni, nem? (Ha tudnak kúpkereket is csinálni a mûhelyben.) |
| K.Istvan | 4915 | 2010. március 22. 14:25 | Válasz erre: 4914 |
|
Louis-ból van (lesz) a csavarhúzó. A üveggyertyák meg a Carbtun angol oldalról rendeltem, ahonnan a szinkrontesztert is. itt van ugyan az a kúpkerékhajtású csavarhúzó, mint a Louis-ban. De most akcióban a Louis-ból 15%-al olcsóbban tudtam megszerezni. "http://www.carbtune.co.uk/c.com/bevel.html" "http://www.carbtune.co.uk/c.com/colortune.html" "http://www.carbtune.co.uk/c.com/carbdtls.html" (még zöldi hintette el a porcukrot elöttem a szinkronteszterrel kapcsolatban, és túl jó cucc ahhoz hogy ki tudtam volna hagyni..., az üveggyertyát ~15 éve ismerem az unokabátyámtól, a régi karbis motoromat, meg a veteránokat hangolgattam vele, de aztán az injektoros idõkben megfeledkeztem róla, meg neki csak a legnagyobb gyertyamérethez volt, de itt lehet kapni 10-12-14mm-eshez is.) Ezek a dolgok nem tartoznak egy alap garázs felszereléséhez tudom, de nélküle, csak bohóckodás a karburátor állítgatás, hangolás úgy vélem. Egy 1 hengerest még beállítasz öreg szakiként fülre, de egy négyhengerest csak álmodban... És hát az ára nem tesco gazdaságos... |
| tangerine | 4914 | 2010. március 22. 13:34 | Válasz erre: 4907 |
|
Hol vetted a az üveggyertyát, és mennyiért? 90 fokos csavarhúzó? Az milyen? Kúpkerekes? Mennyi? Hol? stb... :) Én egy teszkógazdaságos (200 Ft-os) mûszerész csavarhúzó-készlet egyik tagját vágtam félbe, és azzal (plusz egy hegyes fogóval) tekergettem annó a Banditán. |
| K.Istvan | 4913 | 2010. március 22. 12:05 | Válasz erre: 4912 |
|
Sajnálom, de mivel "nagyon forró volt a helyzet", nem tekergettem feleslegesen, így nem tudok neked értékeket mondani, de azt tudom, hogy a dús , és a optimális között nagyon vékony "az ösvény"! Fülre állítottam elötte én is , és volt mit korrigálni rajta (szegény volt még mindig). Egy biztos, amig visszadurrog a légszûrõbe addig szegény!!! Meg a ha fülre be tudnám állítani nem áldoztam volna ennyit ezekre a drága dolgokra! És sok minden probléma láthatóvá válik az üveggyertyákkal, de ezt most nem részletezem... (talán annyi hogy gyári értéknél kb 1 egésszel több volt kitekerve mikor "fülre" állítottam, és arra még most rá kellett tenni, mindezt a nyitott kipu okozza nagyrészben.) |
| KRAVEN | 4912 | 2010. március 22. 11:06 | Válasz erre: 4911 |
|
Az oké! Istvánt kérdeztem, hogy üveggyertyával mennyi jött ki.
|
| vadasz | 4911 | 2010. március 22. 10:40 | Válasz erre: 4909 |
|
valami egész egynegyed :D kettõ egész egynegyedre emlékszem. Én egyet csavartam ki, azon annyi volt pontosan, mint amelyiket te csavartál ki. |
| KRAVEN | 4910 | 2010. március 22. 10:29 | Válasz erre: 4908 |
|
Azóta is rejtély egy-két dolog... Általában megy a diagnosztizálás tünetek és módosításokra adott válaszok alapján (tisztára mint Dr House :-))) Most viszont fel van dobva a labda rendesen... |
| KRAVEN | 4909 | 2010. március 22. 10:27 | Válasz erre: 4907 |
|
A keverékállító csavarok pozícióját nem jegyezted fel véletlenül? Teljesen bentrõl hány fordulat kifelé? Sok eltérés mutatkozik a négy karburátor között?
|
| vadasz | 4908 | 2010. március 22. 10:15 |
|
Még rám mondják, hogy eltûntem... ...Kraven kolléga szombaton 11-tõl majd estig koptatta a szerszámaimat Karosban. Azon ügyeskedtünk, hogy megszüntessük a soros kéthengeres légolajos által nyújtott élvezeteket újra négyhengeresítsük :D |
| K.Istvan | 4907 | 2010. március 22. 09:30 |
|
Hello! Szombat este kedves barátom 1200-es olajkályha banditján megejtettem a szezon eleji hangolást. A Yoshimura dob miatt elég kicsi az ellenállás a kipufogó rendszerben ezért csúnyán kattogva vissza-visszadurrog légszûrõbe az elszegényedett keverék miatt. Betekertem hát az üveggyertyát minden egyes hengerbe sorba egymás után , és szépen eldúsítottam a sárga színig az alapjárati keveréket, majd szépen visszaszegényítettem addig még újra ki nem kékült (mint a gáztûzhely lángja), elérve ezzel a legoptimálisabb, legideálisabb alapjárati keveréket. Majd rádugtam még a szinkronteszterre, egy hangyányit finomítottam rajta. Most olyan alul már mint a villanymotor. 1500-tõl dolgozik szépen 5.-ben is. Üresben alsó fordulatszám tartományban tartott gáznál legyen az 1700, 2300, vagy akárhol (alul) , forog stabilan , és nem ingadozik az fordulatszám , vagy csapkod az óra mutatója akár több száz fordulatot is. Nem hiába, a régi egyszerû elven mûködõ teszterek megbizhatóan hozzák az elvárt eredményeket. Még valószinüleg egy minimális fõfúvóka növelésre szükség lesz mert továbbra is szegény feljebb a keverék. De a jó méretet majd kilesem a másik banditból, lemérve annak a fúvóka átmérõjét. Azért meglehetõsen megkönyítette volna a 90fokos hajtású csavarhúzó az életemet , és nem égettem volna rongyá a kezem, az alapjárati csavar tekergetése közben, de húsvétra már talán az is meglesz. Csak úgy érdekesség képpen... Üdv István |
| karika111 | 4906 | 2010. március 21. 20:15 |
|
kiírtam egy új tali pontot is,remélem nem probléma ,és azt is remélem 10h-ig oda is érünk a gyüjtõpontra,mégis csak 130km.-er :-)))
|
| Maxxy | 4905 | 2010. március 21. 19:27 |
| Maxxy | 4904 | 2010. március 21. 19:23 |
|
Pár kép,hogy hol is voltunk.Vagyis Mindszentkállán egy boros pincénél,ahová inkább cross,vagy enduró motorral kellett volna felmenni!
|
| totokalmi | 4903 | 2010. március 21. 10:22 | Válasz erre: 4902 |
|
én is mentem tegnap egy nagy kört, elég sok motorost láttam pár ismerõst is:) szép idõ volt de a szél sokszor bezavart... |
| Maxxy | 4902 | 2010. március 20. 18:18 |
|
Szasztok! Ma nagyon jót motoroztunk,kicsit rontott az összképen,hogy a szél rendesen fújt! Mindszentkállán voltunk,és ha valaki kíváncsi,hogy miért ott,akkor az halgassa Hétfõn a Class FM-en este fél tízkor,Csiszár Jenõ mûsorát,és mindenre fény derül! |
| csabu987 | 4900 | 2010. március 19. 22:18 | Válasz erre: 4896 |
|
Nekem egy hónapból egy hétvégém szabad és az április 3 szombat ami szóbajöhet. Tehát maradjunk a harmadikánál. Beszéld meg Matyi bácsival. Javasolnám a bajai Tesco parkolóban 10:00 órára találkozási pontot, ahonnan a lakhelyére vezetnél minket. Zalaiak, Baranyaiak gyertek, ha tudtok. Tõlem kellene indulni reggel nyolckor. Szerintem ne menjünk egyénileg, motorozzon együtt a csapat végre.....
|