11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BANDITOS - ISMERKEDÕS (1250)
Következő oldal

Maxxy 4999 2010. április 4. 21:14   Válasz erre: 4998
Yossarian!

Ezzel a pöccsel én is összeakadtam már tavaly a soroksári úton!
A csávó szerintem élvezi,hogy a motorosokkal gyorsulgat!
Velem nem volt szerencséje! Lesz....tam úgy ahogy illik!
Mondjuk én sejtettem,hogy kivel állok szemben,mert azért hallottam a pacikat a vasból nyeríteni,szóval a lámpánál odaállt mellám a belsõ sávban,aztán észrevettem,hogy a csávó méreget,meg vigyorog,gondoltam rögtön,hogy mit tervez a kis bu...i. Zöldnél õ jobban rúgatott el egy pillanattal,de azért nekem sem volt rossz a startom! Szóval a lényeg,hogy a következõ lámpáig adtam neki kb.20 métert,mire odaért!
A kicccccccsávó elismerõen mutatott hüvelykúj felfelé mutatásával! Azért megizzasztott az a fránya dög mit ne mondjak,van benne cufla!
    

Yossarian 4998 2010. április 4. 20:55   Válasz erre: 4991
Én egyszer ezzel akadtam össze itt Vecsésen:
"http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/10/300_paci_fillerekert/"
Elõször meglepett, hogy nem akar lemaradni, mert nem húztam nyelet neki. (Egy ilyen "rommal" nem is akartam versenyezni) de aztán észbe kaptam és végül rávertem kb. 500m-en olyan 40-50m-t. Ehhez képest egy M3 kezdõ analfabéta.
Komolyan, olyan hangja volt mind Mad Max kocsijának. Fújtatott, zakatolt és jött mint a barom.. nem volt 1xû ott hagyni.
    

bandit59 4997 2010. április 4. 19:11  
Üdv Maxxy!

El fogom küldeni a képanyagot!
Kedden napközben érek haza.
Szombaton mikor hazaértem, autóval még tovább kellett mennem. Éjszaka már nagyon fáradt voltam, és egy képsor valahogy lemeredt. Nem gond, a kártyán megvan!
    

Maxxy 4996 2010. április 4. 18:58  
Az e-mail címem: vwgolf2@freemail.hu légyszi olyan formátumban küldjétek,hogy kibírjam írni cd-re vagy más adathordozóra az elõhíváshoz!
Köszi!
    

Maxxy 4995 2010. április 4. 18:57  
F I G Y E L E M!

Aki készített képeket Matyibácsinál,azt szépen megkérem küldje el az e-mailomra! Szeretném elõhívatni képként a legjobbakat és eljuttatnám az öregnek!
Szívességeteket elõre is köszönöm!
Maxxy
    

Maxxy 4994 2010. április 4. 18:45   Válasz erre: 4987
totokalmi!

És nem aláztad le a seggfejet? Mégegyszer ilyet ne csinálj!:-))) Vagy ne vedd fel a kesztyût,vagy alázd le! Ne hozz szégyent a márkára!:-)))
    

bandit59 4993 2010. április 4. 18:38  
Csabu987!

Ez tök jó! Ilyen hamar kész lett a gumid, és szinte tökéletesen fut. Gratula a Maistronak!
    

bandit59 4992 2010. április 4. 18:35  
Ez a fránya szombat nem kedvezett a motorosoknak!
Egy Suzukis barátom is defektet kapott, csak õ másfele túrázott.
    

csabu987 4991 2010. április 4. 15:11   Válasz erre: 4988
Ami esetleg már problémát okozhat, az az M5. Én egy M3-mast már "teszteltem", kevés volt mint erdõtûznek a vizipisztoly. Pedig a tulaja eléggé rendesen harapta a kormányt... :-DDDDD
    

csabu987 4990 2010. április 4. 15:09  
Közben volt egy meglepetésem. Maxxy beállított a feleségével. Örömmel fogadtam õket, itt jártak. Õk vittek el a gumishoz, kész lett a motorom. El is kísértem õket Pécsváradig, meg is volt a gumi sebességtesztje. Nagyon jól ragasztotta meg a barátom, szinte nem is látszik. 210-nél semmi vibráció, tök simán fut.
    

csabu987 4989 2010. április 4. 15:05   Válasz erre: 4987
Másfél tonnát gyorsít 301 ló. A motorodnál 260 kilót 100. Számolj, melyik a jobb? Kanyarokban a kocsi a stabilabb, de az egyenesekben a motor úgy otthagyja mint a szart.
    

karika111 4988 2010. április 4. 11:17   Válasz erre: 4987
No akkor ezt a tipust jegyezd meg,BMW-ket pedig alázd:-)))
    

totokalmi 4987 2010. április 4. 11:07  
a túrán beszélgettünk a hülye aútósokról, emlékeztek? na hazafelé a 6-os úton találkoztam egy ilyennel. Nissan 350Z vel volt az ember. úgy elõzött le hogy közben majdnem leszorított az útrol. gondoltam utánnamegyek hogy beintsek neki és csodálkoztam rajta de alig tudtam a nyomában maradni pedig erõsen nyeleztem a paripát:)
utánnanéztem a neten 3,5 V6 Turbó 301 lóerõ. aha. szóval ezért nem vertem rá pikk-pakk...
    

bandit59 4986 2010. április 4. 06:56  
Elnézést kérek azoktól a "Banditáktól", akik inkább más témákról szeretnek itt beszélgetni!

Széles uzat!

Bandit59
    

bandit59 4985 2010. április 4. 06:51  
Mindenkivel most találkoztam elõször.
Jól éreztem magam, és úgy láttam a többiek is!
2010. 04. 03. Baja. Túra Matyibácsihoz.

Még 2 kép, és remélem senki nem maradt ki.

Köszi mindenkinek!
    

bandit59 4984 2010. április 4. 06:32  
Aztán Maxxy javasolta, menjunk át Soltvadkertre, tud ott egy jó fagyizót!
Engedtünk a kísértésnek.
Újra szembesültünk a bõség zavarával, - 60 féle fagyiból lehetett választani! Ez önmagáért beszél !
    

bandit59 4983 2010. április 4. 06:14  


Karika111 azt mondta, õ nem szereti, és nem is szokott fogyasztani halászlét! Valahogy mégis rábeszélte magát.
Azt mondta, nagyon finom volt, és nem bánta meg!
    

bandit59 4982 2010. április 4. 06:03  
Köszönet Maxxy-nak is, aki elvitt bennünket Kecelre!

Nagyon szép környezetben, hangulatos Halász Csárdában, korrekt áron, nagyon finom, és akkora adag halászlét ettünk, hogy némelyek alig bírták megenni!
Mint pl. én.
Elégedetten nyugtáztuk mindezeket, a pincér pedig dícséretünket!
    

bandit59 4981 2010. április 4. 05:40  
A linkben minden szerepel, amirõl írtam volna Matyibácsival kapcsolatban. Jobb ez így, mint hosszú oldalakon át írni, nektek pedig olvasni.

Köszönet Csabu987 - nek! Az Õ zongorahangoló túrája által ismerhettem meg ezt a csodálatos embert.
    

csabu987 4980 2010. április 3. 23:03  
"http://gojmotorosok.hu/index.php?page=viewevent&eventid=609"
    

csabu987 4979 2010. április 3. 21:24   Válasz erre: 4976
A hangolást pedig nagy örömmel csináltam. Tudjátok, ritkán adatik meg az életben, hogy ilyen rendkívüli embert megismerhetünk. Áldom a hüvelykujjamat, hogy pont jókor nyomtam rá a tévé távirányítójára és láttam azt az ominózus mûsort. És hogy mindez ilyen flottul összejött. Számomra döbbenetes információ volt, amikor közölte, hogy nem ismeri a kottát és nem is járt zongoratanárhoz. Viszont a játékát hallhattátok. Na, ez az, amit kevés ember csinál utána....Viszont olyan sokat húztam a hangszeren, hogy muszáj lesz mégegyszer elmenni és újból meghangolni.
    

csabu987 4978 2010. április 3. 21:12  
Sziasztok.
Most értem haza, de nem saját lábon. Pakson észerevettünk egy kurva nagy csavart a hátsó kerékben és felfújtuk a kúton defektjavító sprével kombinálva. Elevickéltem vele Szekszárdig, de már éreztem hogy csúszik a seggem alatt az egész. Szekszárdon ismét felfújtuk és amikor kikanyarodtam a kúttól, hallottam egy csattanást, kilõtte a nyomás a csavart és 200m alatt totál leeresztett a francba az egész. A körforgalomnál feltoltuk a járdaszigetre aztán jött a telefonos segítség......Holnap reggel a Zoli be is stoppolja, aztán majd mehetek érte.....
    

Maxxy 4977 2010. április 3. 21:01  
Aki fényképezett,azt megkérném nyomassa ide a képeket!
    

Maxxy 4976 2010. április 3. 21:00   Válasz erre: 4974
Csabu!

Vazze! Odalett a traktorgumi? Van a komámnak egy MTZ gumija ha érdekel szívesen megkérdezem eladó-é!
Gyors vagy lassú lefolyású volt a defekt?

Amúgy én is jól éreztem magam veletek,jó kis csapat jött össze ma! A hangoló mûvésznek külön köszönet,hogy ilyen önzetlenül vállalta,a hangolást,és ezzel nem kis örömet okozott az öregnek!
Remélem még összejövünk párszor így jó kis túrákra!
    

karika111 4975 2010. április 3. 20:23   Válasz erre: 4974
Üdv mindenkinek!!!

Jó volt minden,Matyi bá élményei,és a mocija,Csabi zongora délelöttje,na és a halászlé,na az oda.@szos volt,pedig nem vagyok oda érte.Örülök,hogy találkoztunk!!!!

Csabi gumiját nem kellett volna dicsérni a kúton,elbízta magát(mármint a gumi):((((
    

totokalmi 4974 2010. április 3. 19:53  
szevasztok skacok!
köszi a mai Bajai túrát, jól éreztem magam. jó volt minden, csak hazafelé volt egy kis gyikszer: a Csabi defektet kapott és Szekszárdról tréleren ment haza. de amúgy tényleg jó volt minden!
    

Ticu 4973 2010. április 3. 18:20  
Üdv!

Holnap Sturovo felöl megyünk Komáromig majd onnan Gyõrbe.(Húsvéti felvonulás!) Tud valaki valami kellemes megállót Komárom közelében? Lehet valami feelinges "gyors" kajálda, kávézó is vagy kút, akármi.
    

Yossarian 4972 2010. április 2. 21:33   Válasz erre: 4971
De szar ezt így olvasni. De tényleg.
Nem akarlak hibáztatni, nem azért írom, csak a helyedbe képzelem magam és érzem milyen rossz belegondolni is, hogy a másikkal - még ha nem is szándékosan de - kibabrál az ember. Baromi szar érzés lehet, pedig hát bárkivel elõfordulhat.
Remélem azért a végén jól sül el a dolog.
    

Mano81 4971 2010. április 2. 19:38  
Sziasztok, mizu?

Nem baj Kraven, segítünk tolni.
Csak még idõben, nehogy kitiltsák a motorosokat, aztán elszaporodnak a hegymászók.

Aztán szóljatok ám, addigra megtanulok fékezni is. Vagy megyek elöl, elõttem úgyse mer menni senki.

Viccen kívül: még mindig bánt a dolog, remélem mihamarabb elkészül a motorod Vadász,meg rendezõdnek a dolgok, aztán elfelejtjük ezt az egészet. Ha bármiben tudok segíteni, szólj.

    

vadasz 4970 2010. április 2. 13:35   Válasz erre: 4969
hihi... ...szereted a valóra vált álmokat? :D
    

KRAVEN 4969 2010. április 2. 12:13  
Ajvééé!
Rettenetes rémálmom volt. A Dolomitok egyik hágójának vágtunk éppen neki Évivel, mire elfogyott az erõ a Banditból. Húztam egy csutkagázt, de csak hörgött, vissza egyet, még egyet és megint csutkagáz, de csak lassulunk és hörög. Meg kellett állnunk és mivel lezárták a felvezetõt, ezért fel kellett tolnom a motort 3 nagy kofferrel a 15%-os emelkedõn kilómétereken át.... Nekiveselkedtem...

Ekkor hál' Istennek felsírtam / sikoltottam és vége lett az álomnak.

Huhh.
    

totokalmi 4968 2010. április 2. 07:31  
szevasztok!
mi a pálya? sehol senki?
    

Szotyi 4967 2010. március 30. 00:43   Válasz erre: 4962
Sajnos más programom van arra a délelõttre.......pedig mennék.......
    

karika111 4966 2010. március 29. 20:51  
Szotyi még mindig, mindent, kétszer mond :-)))),de azért remélem ,nem dadog :-)))))
    

karika111 4965 2010. március 29. 20:48   Válasz erre: 4958
remélem minnel hamarabb kész lesz a motor,azt technikázhatunk is!!
    

karika111 4964 2010. március 29. 20:46   Válasz erre: 4963
OK én benne vagyok,nem vagyok semmi jónak az elrontója!



    

Maxxy 4963 2010. március 29. 19:58   Válasz erre: 4962
Persze hogy jön! És aki teheti az jöjjön,mert jó kis túra lesz,és sok élménnyel lesz gazdagabb! Nagyon szép környezetben javasoltam a halászlevezést,és a záró akkord javaslatom a soltvadkerti fagyizó lenne,ami közép Európa egyik legjobb fagyiját kínálja!
    

totokalmi 4962 2010. március 29. 19:52   Válasz erre: 4961
szevasz Szotyi bácsi!
jössz velünk szombaton Bajára? jó kis túra lessz...
    

Szotyi 4961 2010. március 29. 16:08   Válasz erre: 4958
Jó hallani felõled,fõ az optimizmus,az mindig segít!
    

Szotyi 4960 2010. március 29. 16:08   Válasz erre: 4958
Jó hallani felõled,fõ az optimizmus,az mindig segít!
    

Yossarian 4959 2010. március 29. 15:20   Válasz erre: 4958
Sok sikert! Remélem hamar elkészülsz vele. Jó lett az idõ, mehetünk vezetni tanulni :)
Már kezdtem aggódni annyira eltûntél. Motorosoknál az nem jó jel, ha valaki nem ad magáról hetekig életjelet :)
    

vadasz 4958 2010. március 29. 11:55  
Belemélyültem a zenélésbe, ha már a bandika olyan szégyentelenül áll a szerelõpadon. Erõsítõm még prímán tartja a füstöt, most megyek a hangdobozokért.

Megjött aztán közben a PC-m meg az új láncszettem. (tényleg gyári zsír annyira 0 kilométerrel, hogy szentem még csak nem is tolták a motort vele.)

Csabu-féle szervezés nekem már kimarad így, de majd bepótoljuk. Vez-tech azonnal lesz, amint kész a motor!
    

KRAVEN 4957 2010. március 28. 17:45   Válasz erre: 4955
Pannoniával jártunk két környékbéli tavacskánál egy ismerõs házaspárral. Néha igazán felüdítõ egy kis nagypapás veteránozás. (fõleg, ha nincs más :-))
    

Mano81 4956 2010. március 28. 14:30  
Yossarian: Ja, karcolás nélkül megúsztam, pedig elég nagy perec volt. Vadász még el sem esett.

A GPZ-t hajtja? Hú. Végülis megértem. Én is elvonási
tünetekkel küzdök. Remélem belátható idõn belül elkészülnek a motorok. Enyém is, övé is.
    

Kazam 4955 2010. március 27. 20:02  
Király volt a mai túra.
Voltatok valamerre??
    

Kazam 4954 2010. március 27. 20:00   Válasz erre: 4951
Úgy is mondhatnánk hogy kirojtoztad a kormányvéget.
Bocs de ász labda volt.
Vadász meg az elsõ Vizibölény túráján bemutatott gépet hajtja.
    

Yossarian 4953 2010. március 27. 17:30   Válasz erre: 4951
Nem, nem tudtam. Sajnálom. Remélem azért nektek nem lett semmi bajotok. A motor javítható..
    

Maxxy 4952 2010. március 27. 10:40  
Matyi!

Te nem azok közé tartozol,akik utánfutón huzigálják a Harleykat Alsóörsre a talira? Mindig jókat szoktunk röhögni a haverokkal a sok sznob barmon,amikor pakolják le a vasakat az utánfutóról! Mondjuk talpon nem biztos,hogy kibírnák odáig!
Egyébként én a Harley-t olyannak tartom,mint a szép almát ami kívülrõl mutatós mint állat,belülrõl meg rohadt!
    

Mano81 4951 2010. március 27. 09:40  
Gondolom azt tudod, hogy beledurrantottam hátulról. Sajnos nem vagyok rá büszke, de ez van. Sokat gondolkodtam, hogy mit csesztem el, val.szeg, illetve biztos, hogy kb. 2 mp-re elbambultam, közben õ lassított.
Úgyhogy mindkét motor rottyon van. Lehet, hogy addig nem akar írni, amíg nem készül el a gép.
    

Yossarian 4950 2010. március 26. 21:48   Válasz erre: 4949
Szerintem itt mindenkinek van helye, aki normálisan viselkedik. Ebbe még a csopperesek is simán beleférnek.
De ez Matyi valahogy mégse. Pedig õ is csak ember volt valaha :)
Najó, bocs :)
Egyébiránt, nem tudsz valamit Vadász kollégáról? Hetek óta nem írt ide és ez nem rá vall. Remélhetõleg minden rendben van vele!?
    

Mano81 4949 2010. március 26. 20:34  
Motorként viselkedik pl. az 1250-es Bandit is...(csak azért írom, nehogy kitiltsanak innen :)
    

Mano81 4948 2010. március 26. 20:30  
Hú ez erõs volt. Dehát biztosan rászolgált a kolléga. Amúgy Maxxy csak jót akar neked Mátyás. Egy ilyen motorral ami neked van, tényleg nehéz elsajátítani azt, amirõl a motorozás szól. Pl. kanyarokban nem igazán viselkedik motorszerûen. Meg úgy egyáltalán.
Ha ezelõtt 10 évig hajtottál 1000RR-t (vagy más motorként viselkedõ motort) akkor visszavonjuk az elmondottakat. (Ugye?)
    

Maxxy 4947 2010. március 26. 18:40   Válasz erre: 4943
Te Matyi!

Egy baj van...ahhoz utol is kellene érned,engem vagy bármelyik Banditost! Olyan kevés vagy azzal a hurka ócskavasoddal édes fiam,mint mackósajtban a brummogás! Jelenleg szerintem nem tudnék olyan hurka Harley-t mutatni amelyiket mondjuk 4.-ben,vagy esetleg ötödikben nem aláznék le! Pedig a Bandit sem egy speed masina!
Ja...a rojtodat meg dugd fel a seggedbe,amúgy is közeledig pöstön az a felvonulás,ahol felvonulhatsz akár a csörgõ masináddal!
Tudod melyik felvonulásra gondolok kicsifiam!
    

Maxxy 4946 2010. március 26. 18:34   Válasz erre: 4936
HD-Matyi!

Jó-jó.....de mikor veszel egy használható motort?
    

K.Istvan 4945 2010. március 26. 16:26   Válasz erre: 4939
Ez "csak" egy A2-70-es csavar volt kb 10Nm nyomatékkel meghúzva és 1D hosszan az aluban. De az 1 Tonnát így is tudja talán...A ragasztó meg elég jól megakadályozza az összerohadást alu és a rozsdamentes között, meg tömít is, hogy pára ne menjen be...
    

Mano81 4944 2010. március 26. 15:19  
Jól van na, ne szívd mellre. Amúgy én még bírom is a Harley-kat. A V-rod pl. tetszik.
(Hú mit kapok ezért...)
    

HD-Matyi 4943 2010. március 26. 13:39   Válasz erre: 4942
Lerajzollak oszt széttéplek, a darabokat meg körbemotorozom csukott szemmel!
    

Mano81 4942 2010. március 26. 12:59  
Most, hogy Matyi visszatért, én is teszek valami bõrrojtokat a CBR kormányvégeire. :)
    

Yossarian 4941 2010. március 26. 10:20   Válasz erre: 4939
Semmi baj. Osszátok itt csak nyugodtan az észt, mi meg csendben okosodunk :) Ránkfér. Rám legalábbis ;)
    

KRAVEN 4940 2010. március 26. 09:52  
Kazam!

Szarakszik az e-mail-em. Itt küldöm a választ PÜ-ben.

Üdv
Kraven
    

KRAVEN 4939 2010. március 26. 09:51   Válasz erre: 4934
Egyszer kiszámoltuk, hogy egy hatos csavar 10.9 anyagból függesztve több, mint 4 tonnát tart hidegen (szakítószilárdság). Az más kérdés, hogy ekkor egy pöccintésre is törik... :-)

Amit viszont megfontolásra ajánlok: A csavarok telesen csak 2D menetfogásnál terhelhetõk szakítóra, amennyiben a az anyagminõségek azonosak. Alu blokkokban nem szokás bikára húzni a csavarokat! Ezek mellett az alu-acél párosításnak van egy rossz szokása: könnyen összerohad (az alu oxid úgy ráfog az acél csavarra, hogy a fej könyebben törik semmint, hogy a menet eresszen. Erre orvosság lehet a fely "tengelyirányú" Határozott megütése.

Tudom, hogy nem tartozott a témához, csak gondoltam leírom, mégiscsak mûszaki fórum ez, vagy mifene...
    

Yossarian 4938 2010. március 26. 09:25   Válasz erre: 4936
Faxa..ha már a bõr cuccos megvan, akkor most idõszerûvé vált megtanulni motorozni is. Na nem a HD-vel, mert azzal nem lehet.
Valami motort kéne elsõ körben beszerezni, azt hajrá ;))
Szólj, ha kész vagy :)
    

Yossarian 4937 2010. március 26. 09:23  
Na tessék. És még mondja valaki, hogy az "Ördögöt a falra festeni" csak babona. Valamelyikõtök megidézte és tessék már itt is van..
Szóval csak óvatosan :)
    

HD-Matyi 4936 2010. március 26. 08:57   Válasz erre: 4923
Cruiser, Power Cruiser!!!!

Milyen ékszíjat?

Igen is hosszú túrákat ejtünk, és még a neszesszerem is szegecselt bõr, a borostám meg kibökné a papírmotorotok kerekét is ! ! !

Live Free, Die Well!
    

zold1 4935 2010. március 26. 08:48   Válasz erre: 4932
enyém is eggyel van, semmi gáz vele, rátéptem a csavart izomból :DDD
    

K.Istvan 4934 2010. március 26. 08:40   Válasz erre: 4932
Egy darab M6-os csavar kb 1-1,5 Tonnát szorít nyomatékra húzva. plussz beragasztottam a csavart (kék foltok a csavarfej alatt), a lemez esetleges lefele modulása estén ráhúzná mág jobban a csavart, a tûk megakadnának az alattuk levõ menets szemben, melyhez a dekli van rögzítve. és ehhez jön még hozzá, hogy az egész tömege nem éri el a 0.06kg-ot.

Most csak ennyire futotta tõlem.

Üdv

István
    

Yossarian 4933 2010. március 26. 00:22   Válasz erre: 4932
Remélem :)
    

Kazam 4932 2010. március 25. 15:15   Válasz erre: 4931
A blokkhoz 1 csavarral van odafogatva? Nem fog elfordulni?
    

K.Istvan 4931 2010. március 25. 13:20  
Hello!

Tegnap végre az 1250-es Banditba is bekerült a dual láncolajozó fej. Nem mondanám hogy egyeszûen szerelhetõ, de talám egy darabig nem kell hozzányúlni, és azt hiszem elég diszkrét lett ez is. :))

Üdv

István
    

isti1964 4930 2010. március 24. 19:35  
Ha nem kell dogoznom el jövõk én is.
    

totokalmi 4929 2010. március 23. 20:10  
szevasztok!
Pisti te nem jössz velünk a Bajai körre 3.-án?
    

KRAVEN 4928 2010. március 23. 20:08   Válasz erre: 4927
Több:
Egy sör - ~5%-os - 2,5cl tiszta szesz tartalom
egy feles - ~40%-os - 2 cl tiszta szesz tartalom

Szóval igazán jól bírod :-)
    

Mano81 4927 2010. március 23. 20:03  
Tudtad, hogy egy sörben annyi alkohol van, mint egy felesben?
-csak hosszabb lére van engedve.
Egyszer kiszámoltam...:)

Szóval 2 feles :D
    

isti1964 4926 2010. március 23. 19:37  
Mano
Én 2 sört ittam ,ez már alkoholizmus:))
    

Mano81 4925 2010. március 23. 18:03  
Hello Banditák! Mi a stájsz?
(kivételesen jó a kedvem, ittam 1 sört:) ja, tudom, ezt a PUB-ban kéne...
    

totokalmi 4924 2010. március 23. 15:49   Válasz erre: 4923
ja a HD-k legendásan megbízhatatlan motorok. van egy haveromnak egy régebbi model és minden 3. 4.útja után beszarik valami a gépen. így már érthetõ hogy a "hosszabb" utakra szervíz mobil is kell...

    

Kazam 4923 2010. március 23. 15:10  
Tegnap este ledobtam az ékszíjat.
HD Matyi merre vagy??
Szóba került a túrázás. Jött hogy így chopper meg úgy chopper meg hopsszú túra. Mary mondta hogy mi is szoktunk menni de boltba nem motorral megyünk. Jött a riposzt hogy hosszú túrákra õk is mennek de olyankor megy velük "szerviz" kocsi is. Na gondoltam hogy ezek lemennek a térképrõl. Hosszú túra a Siófok Tokaj szakasz.
    

tangerine 4922 2010. március 23. 14:22   Válasz erre: 4921
Uh, pénteken jártam arra.
    

zold1 4921 2010. március 23. 11:37   Válasz erre: 4918
apage satanas
Ha jársz erre szóljál, megdoblak olajjal
    

K.Istvan 4920 2010. március 22. 16:34   Válasz erre: 4917
Hja! Akkor a mákod van!!! :) (neked már nem kell mert én már megvettem...)
    

K.Istvan 4919 2010. március 22. 16:33   Válasz erre: 4916
Apránként megvéve ki lehet nyögni...van egy speckó összeállítás az alapkészlettel, melyhez meg lehet igényelni a két másik kisebb méretû gyergyát. Így igazából egyszerre csak egy hengert tudok nézni-állítani egy motornál, és utánna átszerelni a másik hengerbe, de így is viszonylag gyorsan lehet haladni, meg addig nem tekerednek ki a csak kézzel lazán betekerhetõ gyertyák az éppen nem vizsgált hengerbõl. Tehát 10-12-14mm-eshez vannak meg a gyertyák. A 4 hengeres szett a három különbözõ mérethez valóban túl nagy beruházás lenne...És kiskoffer nélkül is tudok vele profin dolgozni! :)

Biztos le tudnám koppintani, talán még a hajtást is találtam volna hozzá (1:1-es) kúpkerekekkel , de nem volt kedvem vele veszõdni...ahhoz nem elég drága, meg túl sok projektem van már várólistán...(amúgy a kúpkerékgyártáshoz legaláb egy 5 tengelyes maróközpont kéne , olyan a közelemben nincs, ezért szab sokszor gátat a fantáziámnak a túlságosan bonyolult felületek legyártása...)
(Amúgy azt hiszem a Louis-ban kb duplája volt a üveggyertya, mint itt, és az idén már nincs is katalógusukba. Néha ebay-en is van néha egy -egy darab...akárcsak a szinkronteszterbõl, bár nem tom mit lehet rajta megunni :)) )

    

tangerine 4918 2010. március 22. 16:28   Válasz erre: 4917
Elég, ha egy garázst veszel. :)
    

zold1 4917 2010. március 22. 15:20   Válasz erre: 4915
Akkora mákom van, h nem kertes házam van...most vehetnék ilyen szarokat :DDDDDD
    

tangerine 4916 2010. március 22. 15:12   Válasz erre: 4915
Tényleg nem olcsó dolgok ezek, de legalább be lehet szerezni. Annak idején cca. 20 éve hallottam az üveggyertyáról, szinte egy mítosz volt. Látni még sosem láttam.
Minden méretbõl vettél? Vagy a legkisebbõl 4-et, aztán majd lesznek hozzá adapterek? Mert pl. a tiedben, vagy a 600-as bandiban 10-es a menet, de a nagybandiban (legalábbis az olajosban) 12-es.

Azt a kúpkerekes csavarhúzót te is le tudnád gyártatni, nem? (Ha tudnak kúpkereket is csinálni a mûhelyben.)
    

K.Istvan 4915 2010. március 22. 14:25   Válasz erre: 4914
Louis-ból van (lesz) a csavarhúzó. A üveggyertyák meg a Carbtun angol oldalról rendeltem, ahonnan a szinkrontesztert is. itt van ugyan az a kúpkerékhajtású csavarhúzó, mint a Louis-ban. De most akcióban a Louis-ból 15%-al olcsóbban tudtam megszerezni.
"http://www.carbtune.co.uk/c.com/bevel.html"
"http://www.carbtune.co.uk/c.com/colortune.html"
"http://www.carbtune.co.uk/c.com/carbdtls.html"
(még zöldi hintette el a porcukrot elöttem a szinkronteszterrel kapcsolatban, és túl jó cucc ahhoz hogy ki tudtam volna hagyni..., az üveggyertyát ~15 éve ismerem az unokabátyámtól, a régi karbis motoromat, meg a veteránokat hangolgattam vele, de aztán az injektoros idõkben megfeledkeztem róla, meg neki csak a legnagyobb gyertyamérethez volt, de itt lehet kapni 10-12-14mm-eshez is.)
Ezek a dolgok nem tartoznak egy alap garázs felszereléséhez tudom, de nélküle, csak bohóckodás a karburátor állítgatás, hangolás úgy vélem. Egy 1 hengerest még beállítasz öreg szakiként fülre, de egy négyhengerest csak álmodban...

És hát az ára nem tesco gazdaságos...
    

tangerine 4914 2010. március 22. 13:34   Válasz erre: 4907
Hol vetted a az üveggyertyát, és mennyiért?

90 fokos csavarhúzó? Az milyen? Kúpkerekes?
Mennyi? Hol? stb... :)

Én egy teszkógazdaságos (200 Ft-os) mûszerész csavarhúzó-készlet egyik tagját vágtam félbe, és azzal (plusz egy hegyes fogóval) tekergettem annó a Banditán.
    

K.Istvan 4913 2010. március 22. 12:05   Válasz erre: 4912
Sajnálom, de mivel "nagyon forró volt a helyzet", nem tekergettem feleslegesen, így nem tudok neked értékeket mondani, de azt tudom, hogy a dús , és a optimális között nagyon vékony "az ösvény"!
Fülre állítottam elötte én is , és volt mit korrigálni rajta (szegény volt még mindig). Egy biztos, amig visszadurrog a légszûrõbe addig szegény!!! Meg a ha fülre be tudnám állítani nem áldoztam volna ennyit ezekre a drága dolgokra!
És sok minden probléma láthatóvá válik az üveggyertyákkal, de ezt most nem részletezem...
(talán annyi hogy gyári értéknél kb 1 egésszel több volt kitekerve mikor "fülre" állítottam, és arra még most rá kellett tenni, mindezt a nyitott kipu okozza nagyrészben.)
    

KRAVEN 4912 2010. március 22. 11:06   Válasz erre: 4911
Az oké! Istvánt kérdeztem, hogy üveggyertyával mennyi jött ki.
    

vadasz 4911 2010. március 22. 10:40   Válasz erre: 4909
valami egész egynegyed :D kettõ egész egynegyedre emlékszem.

Én egyet csavartam ki, azon annyi volt pontosan, mint amelyiket te csavartál ki.
    

KRAVEN 4910 2010. március 22. 10:29   Válasz erre: 4908
Azóta is rejtély egy-két dolog... Általában megy a diagnosztizálás tünetek és módosításokra adott válaszok alapján (tisztára mint Dr House :-))) Most viszont fel van dobva a labda rendesen...


    

KRAVEN 4909 2010. március 22. 10:27   Válasz erre: 4907
A keverékállító csavarok pozícióját nem jegyezted fel véletlenül? Teljesen bentrõl hány fordulat kifelé? Sok eltérés mutatkozik a négy karburátor között?
    

vadasz 4908 2010. március 22. 10:15  
Még rám mondják, hogy eltûntem... ...Kraven kolléga szombaton 11-tõl majd estig koptatta a szerszámaimat Karosban. Azon ügyeskedtünk, hogy megszüntessük a soros kéthengeres légolajos által nyújtott élvezeteket újra négyhengeresítsük :D


    

K.Istvan 4907 2010. március 22. 09:30  
Hello!

Szombat este kedves barátom 1200-es olajkályha banditján megejtettem a szezon eleji hangolást. A Yoshimura dob miatt elég kicsi az ellenállás a kipufogó rendszerben ezért csúnyán kattogva vissza-visszadurrog légszûrõbe az elszegényedett keverék miatt. Betekertem hát az üveggyertyát minden egyes hengerbe sorba egymás után , és szépen eldúsítottam a sárga színig az alapjárati keveréket, majd szépen visszaszegényítettem addig még újra ki nem kékült (mint a gáztûzhely lángja), elérve ezzel a legoptimálisabb, legideálisabb alapjárati keveréket. Majd rádugtam még a szinkronteszterre, egy hangyányit finomítottam rajta. Most olyan alul már mint a villanymotor. 1500-tõl dolgozik szépen 5.-ben is. Üresben alsó fordulatszám tartományban tartott gáznál legyen az 1700, 2300, vagy akárhol (alul) , forog stabilan , és nem ingadozik az fordulatszám , vagy csapkod az óra mutatója akár több száz fordulatot is.
Nem hiába, a régi egyszerû elven mûködõ teszterek megbizhatóan hozzák az elvárt eredményeket.

Még valószinüleg egy minimális fõfúvóka növelésre szükség lesz mert továbbra is szegény feljebb a keverék. De a jó méretet majd kilesem a másik banditból, lemérve annak a fúvóka átmérõjét.

Azért meglehetõsen megkönyítette volna a 90fokos hajtású csavarhúzó az életemet , és nem égettem volna rongyá a kezem, az alapjárati csavar tekergetése közben, de húsvétra már talán az is meglesz.

Csak úgy érdekesség képpen...

Üdv

István


    

karika111 4906 2010. március 21. 20:15  
kiírtam egy új tali pontot is,remélem nem probléma ,és azt is remélem 10h-ig oda is érünk a gyüjtõpontra,mégis csak 130km.-er :-)))
    

Maxxy 4905 2010. március 21. 19:27  
Ja... alul a bal szélsõ jóember "Sanyi bécsi",a középsõ cimbora Zoli,aki nagy cimborája Csiszár Jencinek,és minden este telefonon jelentkezik be a Class FM-en Jenõ mûsorában!
De hogy miért is voltunk nála látogatóban? Nos akit esetleg érdekel az halgassa holnap este fél tíz elõtt pár percel a mûsort a Class FM-en!
    

Maxxy 4904 2010. március 21. 19:23  
Pár kép,hogy hol is voltunk.Vagyis Mindszentkállán egy boros pincénél,ahová inkább cross,vagy enduró motorral kellett volna felmenni!
    

totokalmi 4903 2010. március 21. 10:22   Válasz erre: 4902
én is mentem tegnap egy nagy kört, elég sok motorost láttam pár ismerõst is:)
szép idõ volt de a szél sokszor bezavart...

    

Maxxy 4902 2010. március 20. 18:18  
Szasztok!

Ma nagyon jót motoroztunk,kicsit rontott az összképen,hogy a szél rendesen fújt!
Mindszentkállán voltunk,és ha valaki kíváncsi,hogy miért ott,akkor az halgassa Hétfõn a Class FM-en este fél tízkor,Csiszár Jenõ mûsorát,és mindenre fény derül!
    

csabu987 4901 2010. március 19. 22:45   Válasz erre: 4899
Kiírtam túrára.
    

csabu987 4900 2010. március 19. 22:18   Válasz erre: 4896
Nekem egy hónapból egy hétvégém szabad és az április 3 szombat ami szóbajöhet. Tehát maradjunk a harmadikánál. Beszéld meg Matyi bácsival. Javasolnám a bajai Tesco parkolóban 10:00 órára találkozási pontot, ahonnan a lakhelyére vezetnél minket. Zalaiak, Baranyaiak gyertek, ha tudtok. Tõlem kellene indulni reggel nyolckor. Szerintem ne menjünk egyénileg, motorozzon együtt a csapat végre.....
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22110
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők