28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 117374 2017. szeptember 11. 15:33  
Kép
    

kawa550 117373 2017. szeptember 11. 15:31  
Robi, melyiket ragasszam meg, a végén a kicsit vagy a nagyot a tövénél?
    

kawa550 117372 2017. szeptember 11. 14:10   Válasz erre: 117371
Tanultam én elhiheted! Mostantól én még motort mosni is csak talpig bőrben meg protektorban fogok! :)))))))))))
    

Robi70 117371 2017. szeptember 11. 13:32   Válasz erre: 117370
Szóval Te rafinált módon, már előre gondolkodtál!:)
Hova lesz így a világ?!:)
Tessék a saját károdon tanulni!:)))
    

kawa550 117370 2017. szeptember 11. 10:03   Válasz erre: 117369
Esküszöm, amikor a boltban nézegetve láttam hogy ezt elég csak lecsapni és zárva van, akkor egyből mondtam hogy nem szeretnék úgy járni mint a Robi, másoltatni kell hozzá egy kulcsot oszt betenni az ülés alá a csomagtartóba vésztartaléknak. :)))))))) És mivel az ülés kulcsa is a dobozban lenne, így semmire se mennék vele, ha nem csináltam volna az üléshez is egy damilos rejtett vésznyitót ilyen esetekre. :D
    

Robi70 117369 2017. szeptember 10. 22:20   Válasz erre: 117360
Nekem is volt ilyenem Főni. Ezt zártam be akaratomon kívül Felsőtárkányban. A kulcs persze benne a dobozban. Kényelmes, hogy kulcs nélkül zárható, de van hátránya is.
Még a zárnyelv rögzítő csavarját érdemes menetrögzítővel fixálni. Nekem kilazult és lerázkódott a helyéről. Hiába fordítottam a zárban a kulcsot, belűl a nyelv meg sem mozdult. A doboz alsó és felső része között kellett kotorásznom egy drót darabbal, hogy ki tudjam nyitni. Más bajom nem volt vele. Úgyhogy használd egészséggel!
Mondom egészséggel!:)))
    

csanesz 117368 2017. szeptember 10. 20:38  
Mai etap:
https://goo.gl/maps/6a6fMMEGxU12
Letkésnél átmentünk Szlovák honba és irány Párkány.

Az a 22 -es út az nagyon jó volt. Merem ajánlani! :)
    

csanesz 117367 2017. szeptember 10. 20:32   Válasz erre: 117360
Amúgy ilyen benga nagy dobozt újonnan és ilyen olcsón nem kapsz mást.
Rögzítsd ügyesen és jó lesz az.
    

csanesz 117366 2017. szeptember 10. 20:29   Válasz erre: 117365
Az enyimé Lofty néven futott.
    

csanesz 117365 2017. szeptember 10. 20:28   Válasz erre: 117360
Nem rossz!
Nekem 3 évig volt ilyen. A zárat az elején nagyon kevés és híg olajjal megküldtem. Utána olyan volt mint egy műszer.
A két hátracsapódás gátló gumi idővel elszakadt. Kapott helyette budi láncot.
A csavaros rész nekem folyton kitekeredett.
Majd meguntam és felfúrtam a platnira két benga nagy alu lemezzel és 4db M8 -as rozsdamentes csavarral, mert a beakasztós rész is letört a dobozról. A platni bírta a strapát.
Kicsit átalakítottam belül, de jól szolgált, szerettem.
Tavaly vágtam ki a francba. :)
Most elég az oldalsó két joghurtos doboz.
    

cblaci 117364 2017. szeptember 10. 20:18   Válasz erre: 117363
Nincs mit, jobbulást!
    

kawa550 117363 2017. szeptember 10. 19:37   Válasz erre: 117362
Alapvetően a givi kar felfekvő felületét találtuk mi kicsinek, így egyértelműen arra jutottunk hogy nem csupán simán felcsavarozom, hanem a platni rácsos részébe illeszkedő lemezt fogok kivágni ha már lesz 2 kezem, így egy sokkal nagyobb felületen rögzül majd a doboz, de nem rossz ötlet egyből rákészülni egy esetleges ilyen hiba megelőzésére egy lemez erősítéssel, köszönöm a képet!
    

cblaci 117362 2017. szeptember 10. 18:17   Válasz erre: 117360
Üdv!
Nekem is ilyen az egyik dobozom ezért szeretném felhívni a figyelmed a gyenge pontjaira. Sajnos én erre akkor jöttem rá amikor elhagytam, ráadásul csak a szerencsén múlott hogy nem okozott balesetet. Nem volt túlterhelve, mindössze egy pulóver, némi víz és egy fényképezőgép volt benne. Az első képen bekarikáztam hol hajlamos a törésre, a többi képen pedig az esetleges következmény látható. Ez megelőzhető ha megerősíted, továbbá érdemes azt a kiálló műanyag részt is átalakítani ami a platniba illeszkedik. Nem rossz doboz, én azóta is használom mert a sérüléseit kijavítottam a fent említett hibákkal együtt, majd átfestettem az egészet. Sajnos nem egyedi történet, egyik motoros barátom is így járt ugyanezzel a dobozzal, csak ő még időben észlelte a repedést és még azelőtt kijavítottuk mielőtt átszakadt volna teljesen a rögzítő csavar körüli rész. Ha ezt segítségnek veszed és nem tolakodásnak akkor szívesen mutatok képeket a megerősítésről is.
    

night-rider 117361 2017. szeptember 10. 18:17   Válasz erre: 117360

    

kawa550 117360 2017. szeptember 10. 17:26  
:)))
    

kawa550 117359 2017. szeptember 9. 23:35   Válasz erre: 117358
Rendes gyerek a Tibike, rá dobott pár 100 eurócskát a pontgyűjtő kártyámra. Kellett is mert az 50 eurós engedmény mellé csak egy telóvédőt kaptam ingyen. :))))))))
    

lendvai 117358 2017. szeptember 9. 23:20   Válasz erre: 117357
Arról se feledkezzünk meg, hogy nem egyedül lövöldöztél ott Bécs városában, hanem négyesben. :-) De én nem árulom el miket lőttünk. :-)
    

kawa550 117357 2017. szeptember 9. 23:10   Válasz erre: 117356
gericke nord. de szinte már üres mindkettő, olcsóbb sisakok, pár csizma meg szövet ruhák vannak még.
    

Flenegen 117356 2017. szeptember 9. 20:27  
Oszt hol lőtted ezeket a csodákat?
    

kawa550 117355 2017. szeptember 9. 15:32   Válasz erre: 117354
Már megint én?!:))))))))
Akkora oxford topcase-t meg olyan faxa gericke tanktáskát lőttem magamnak összesen 50euróért hogy majd még fényképét is teszek róluk. :D
    

csokabi 117354 2017. szeptember 9. 12:07  
Ejj Gyula, szépen hazavágtad a fórumot!:)
    

kawa70 117353 2017. szeptember 8. 19:41   Válasz erre: 117348
Hát, ilyen helyekre nem is, de mondjuk Pripjatyba azé kimotoroznék.
    

Levi990 117352 2017. szeptember 8. 16:54  
Na igen, akinek Montenegro is messze van motorral :D
    

lendvai 117351 2017. szeptember 8. 16:51   Válasz erre: 117350
Kalandvágy az van egy kicsi, de szopni már nem akarok. :-)
    

csokabi 117350 2017. szeptember 8. 16:37   Válasz erre: 117349
Nincs benned semmi kalandvágy?!:)
    

lendvai 117349 2017. szeptember 8. 15:46   Válasz erre: 117348
Én meg egyáltalán nem akarok se Pakisztánba, se Indiába menni, se motorral, se mással. :-)
    

kawa550 117348 2017. szeptember 8. 11:55  
Na, ezért nem leszek én soha világutazó, ahova nem elég egy személyi a bejutáshoz, oda én nem is akarok menni!:)))))))))))
http://ontherun.blog.hu/2017/09/08/josef_k_menni_vilagga
    

kawa70 117347 2017. szeptember 7. 21:35   Válasz erre: 117346
Ja-ja, azaz. Ezt a figurát láttam de egyszer is sok volt belőle:))) kibaszott idióta, na ehhez a motorom tuti nem vinném a büdös életbese:)

Amúgy télleg ott volt a neve csak átsiklottam felette.
    

kawa550 117346 2017. szeptember 7. 20:37   Válasz erre: 117345
Ott a neve, könnyen megtalálni. :)))
A másik mai remekelekeskedése egy robogó volt, ahol felülbírálta a gyárilag alkalmazott olajpumpa kerék kúpos tengelyrögzítését, amit nyilván elbaxtak az ostoba mérnökök, de neki erre is lőn kézenfekvő megoldása, megkente menetrögzítővel a fogaskerék belső felfekvő felületét, mert az majd akkor úgy megragasztja hogy ihajj.
A csodáló hozsannázás természetesen nem maradt el a szintén nagy szakértő közönség részéről. :)))))))))
    

kawa70 117345 2017. szeptember 7. 20:17   Válasz erre: 117333
Ki az?
lehet hogy tőle láttam valami videót nagy fikázásokkal a javitrásra vitt motorról meg gyenge értelmi szinvonalat, persze ő az országszerte világhirű legügyesebb szerelő és mindenki más satu hülye a motorokhoz.
    

csokabi 117344 2017. szeptember 7. 19:43   Válasz erre: 117343
Csak a képekre néztem rá, aztán már zártam is be a lapot. A majdnem 160 Nm viszont valóban nem semmi érték, elég szórakoztató lehetne vele az ingázás:)
    

lendvai 117343 2017. szeptember 7. 19:14   Válasz erre: 117334
Nem attól tetszik, láttad a max. nyomaték értéket? Na azt az NC az életben nem tudja, különösen hogy villanymotor lévén kezdettől rendelkezésre áll. De nekem főképp ingázásra kellene.
    

csokabi 117342 2017. szeptember 7. 18:42   Válasz erre: 117341
De ha jól emlékszem akkoriban még nem volt ennyire nagylegény.
    

csokabi 117341 2017. szeptember 7. 18:41   Válasz erre: 117337
Aha, ott olvastam tőle. Nehéz elfelejteni azt a helyesírást, pedig nekem sem az erősségem:)
    

kawa550 117340 2017. szeptember 7. 18:25  
Na, má' le is törölt. De én kitartó vok. :))))))
    

kawa550 117339 2017. szeptember 7. 18:23  
Én meg unatkozok, pótoltam a törölt hozzászólásokat, megemlíttetem hogy 2x akkorát tetszett állítani mint kellett volna. Kíváncsi leszek mikor tilt le. :))))))))))))
Mert, és ezt nem csak az öregnek kéne megértenie, attól hogy valakinek valamihez van valami képzettsége meg gyakorlata, még nem tud mindig mindent csuklóból jobban.
    

Levi990 117338 2017. szeptember 7. 18:19   Válasz erre: 117337
Viszont megél belőle és van egy elég nagy nyálcsorgató tábora... hihetetlen. Na ő egy igazi megmondóember, rengeteg baromságot összehord és ha valaki kijavítja akkor az a válasz hogy hülye vagy, vagy ha olyan kedve van akkor "beülünk a haverokkal az S mercibe és meglátogatunk". Ennyi pénz, annyi motor, aztán szakadt garázs. Mindnekinél gyorsabb aztán a csoda motorján akkora a majré mint apuén. Egy vicc ez az ember de tényleg jó szórakozás.
    

kawa550 117337 2017. szeptember 7. 18:09   Válasz erre: 117335
Sportmotoron szokott régebben ámokfutni, már amikor az ember ki tudta hámozni a hibák közül hogy most mit is akart írni. Nem tom, megvan-e a 8 osztály.....
    

kawa550 117336 2017. szeptember 7. 18:08  
És míg ezt megírtam, közben már törlődött is az ominózus videó az össze a a mestert(?) kijavító hozzászólással együtt, de legalább felkerült egy új, ahol a mester már büszkén összegzi hogy kicserélte a vezláncot, beállította a hézagokat ahogy kell 10-re meg 15-re. Merjóvanazúgy. Tulaj meg örüljön, hogy egy ekkora szaki egyáltalán hozzányúlt a gépéhez. Magyarisztán baszki. Monnyuk a reggel még jó kis gépről most még megtudtuk, hogy sétál már benn a dugó, meg ki van kopva a veztengely fészke, legyen már mire hivatkozni hogy én megmondtam hogy szar, ha mégis lenne valami gond a "profin" beállított géppel.
    

csokabi 117335 2017. szeptember 7. 18:04   Válasz erre: 117333
Kicsit gondolkodnom kellett, hogy kiről is beszélsz, de az idézet sokat segített:)
    

csokabi 117334 2017. szeptember 7. 18:02   Válasz erre: 117332
Nekem túl messze vagy, de ha megtennéd, hogy feldobsz egyet a levegőbe és aláállnál...:)
Hát hogy néz ki az a gép?! Pont, mint egy honda nc:)))
    

kawa550 117333 2017. szeptember 7. 17:55  
Ma épp a face videókat ész nélkül toló taschner garage szórakoztat. Az öreg szereti fényezni magát, minden motor csak akkor van jól megcsinálva ha ő volt, aki előtte szerelte az minimum nem teljesen jól csinálta, vagy inkább gányolt. Természetesen az ájult csodálók hozzászólásaiban csak úgy röpködnek a csak ide vinném, meg a csak itt van igazi szaktudás stb.
Ma épp egy gs 500 van soron, ahol az öreg megállapítja, hogy nincsen szelephézag, mert a 0.05 még bemegy de a 0.10 már nem, szóval max 0.08 a hézag, de majd ő megcsinálja. Udvarias gyerek nagyon óvatosan figyelmezteti a mestert(?), hogy hát a manual szerint pont annyinak kell(0.03-0.08max) lennie. Meg is jött a magabiztos válasz "az nem tünt fell okika hogy coll ban van meg adva egyem azt az okos fajtádat .. mig ki nem baslak innen".
Hát baszki nem, nem abban van, hanem milliméterben, a gs-nek tényleg ilyen kicsi a hézaga. Mekkora lesz az öröme a tulajnak, mikor a mester(?) majd állít neki egy jó 15-öt szokás szerint, merőaztatjobbantuggya.
    

lendvai 117332 2017. szeptember 7. 16:43   Válasz erre: 117331
Kövezzetek meg, nekem bejön ez a forma:

http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/sr.php
    

csokabi 117331 2017. szeptember 7. 15:21   Válasz erre: 117324
Szerintem már nem sokáig lehet rájuk panaszkodni. Teljesítményben már ott vannak, formán simán segít egy dizájner és a hatótáv növelése sem várathat magára. Az akkuk fejlődésére amúgyis égető szükség van minden téren. Nekem a motor legyen hangos és büdös, de abban is biztos vagyok, hogy az utánunk következő generációk simán váltanak elektromosra.
    

csokabi 117330 2017. szeptember 7. 14:58   Válasz erre: 117328
Alternatíva sportdob helyett: https://youtu.be/n17B_uFF4cA
És még a fények ideje sem járt le, https://youtu.be/2tFyL7VaE7I :)
    

lendvai 117329 2017. szeptember 7. 14:50   Válasz erre: 117328
Mind megdöglünk, mert nem halljuk és nem látjuk őket. :-)
    

kawa550 117328 2017. szeptember 7. 14:43   Válasz erre: 117326
Vellany motor? Az valami undorító egy gondolat.:)))))))) És mi lesz akkor az életmentő hangos kipuffal, meg a hatótávot csökkentö(amúgy se sok) kiegészítő fényekkel?
    

ati5995 117327 2017. szeptember 7. 12:37  
Ja ,és nem volt semmi hátsófék....valamiért nem működött-de kiadták úgy, én szóltam a srácnak...csak hümmögtek..de ismerték az előéletemet-és mehettem (de nagyon vigyázzak!!! )
    

ati5995 117326 2017. szeptember 7. 12:34  
Én már teszteltem a Zérót a Szallerbeknél-hát egy élmény az a gyorsulás, szinte hangtalanul-140-a vége-és 70-80 km a hatótáv-de q-va jó!!!
    

varajani 117325 2017. szeptember 7. 12:16   Válasz erre: 117324
Ez csak 5390 Euro, de elektromos:-)
https://www.youtube.com/watch?v=Tfh2uIlvT2o
    

lendvai 117324 2017. szeptember 7. 08:44   Válasz erre: 117323
Holnap otthonról dolgozok és a közelben lesz dolgom, gondolkodom, hogy benézek, bár ahányszor előfordultam ott náluk míg az autót szervizelték és a motorok között bóklásztam valahogy mindig Yamahákról meg Ducatikról kezdtünk beszélgetni a sráccal. :-) Nem egy izgalmas formavilág, na! :-) Viszont vannak Zero gépeik, mert elkezdték azokat is forgalmazni, na azt kipróbálnám, állítólag gonosz erő lakozik bennük. :-) Formára azok se egy iparművészeti műremekek, de funkcionálisan tökéletes ingázó gépek lennének, csak a soha meg nem térülő befektetés kategóriába tartoznak nekem. De ez lehet csak szimpla irigység, majd ha megengedhetem magamnak, hogy 6 millát elverjek egy akkus gépre akkor onnan magasról biztos másképp tekintek majd a mostani önmagamra. :-)
    

csokabi 117323 2017. szeptember 6. 21:51   Válasz erre: 117315
Ha annyira unatkozol itt egy rád szabott program, https://hegylakok.hu/2017/09/folytatodnak-honda-tesztnapok/ :)
    

lendvai 117321 2017. szeptember 6. 20:34   Válasz erre: 117315
Applikálj fel egy külső szűrőt a csőre. Már ha a Honda kivezette valahol. :-)
    

lendvai 117320 2017. szeptember 6. 20:32   Válasz erre: 117316
Nebazz, van olyan? Melyik? :-)
    

kawa550 117319 2017. szeptember 6. 19:28   Válasz erre: 117316
Szeretek röhögni, unatkozok is, csak rajta! :))))
    

kawa550 117318 2017. szeptember 6. 19:25   Válasz erre: 117317
Asszed gondolkodtam volna egy percig is ha lenne 125 4t kawa, vagy ha az ibrahim nem lenne olyan kibaszottul rút, hogy szégyen kimenni vele az utcára egy tininek? :)))))))))))
    

kawa70 117317 2017. szeptember 6. 19:21   Válasz erre: 117315
Vetté vóna rendes motort......:)
    

mati12 117316 2017. szeptember 6. 19:20   Válasz erre: 117315
Ha akarod felpörgetem a fórumotokat a Bajor csúcsgép istenítésével.... :-))
    

kawa550 117315 2017. szeptember 6. 19:02  
Leültünk rendesen. Ekézek kicsit más motorokat megint, hátha fellendül a fórum.:))))))))))))
Fexek itt magamnak a betegágyban, unatkozok, mondom körülnézek hol kapok majd szervizanyagot a kis szemétládához ha meghoztuk.
Légszűrőt könnyen, sok helyen, 2 rugó, rendben.
Olajszűrő már kicsit(?) nehezebb dió, nem találok egy katalógusban sem. Mijjafaxom? Hát mi, ez a remek márka, ez az istencsodája honda, ez baszki feleslegesnek tartotta olajszűrő beépítését ebbe a szarba. Hogy konkrétan azért nem kapni, mert nincs ilyen, csak egy tetves drótháló van benn szűrő helyett. De az legalább könnyen elérhető, csak a kuplung deknit kell levenni, ja meg a vizet leereszteni, mert a vizpumpa is a kuplung dekniben van. Utána már csak a rárohadt régi tömítést kell úgy levakargatni, hogy közben ne baszd össze a tömítő felületeket, egy új tömítés oszt má kész is. Oszt még a tdm olajcseréje bonyolult vazzeg? Honda b+.......
    

nferro 117314 2017. szeptember 5. 05:53   Válasz erre: 117313
Köszönöm.
    

lendvai 117313 2017. szeptember 4. 22:40   Válasz erre: 117312
Köszi, továbbítom neki.
    

nferro 117312 2017. szeptember 4. 20:04   Válasz erre: 117311
Hello.
Nemrég adtam fel a hirdetést. Szerintem tényleg jó. 4 és fél éve van nálam, mindennel fel van szerelve. itt a link:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-11928177
    

lendvai 117311 2017. szeptember 4. 18:23  
Kolléga keres 4TX-et, ha valaki tud nem a szokásos visszatekert 30-35 ezret futott, jól karbantartott példányt megköszönöm, ha jelzi.
    

csokabi 117310 2017. szeptember 4. 14:11   Válasz erre: 117309
Kösz az infót Tibi! Már megérte kérdezni:) Néztem képeket róla és fel is tűnt, hogy az elől lévő csavarok srégen állnak a motor függőleges síkjához képest, most már tudom miért. Mivel ez egy karbonos cég kizárt, hogy legyen nekik ilyen váz. Sajnos máshol nem találtam eddig ilyen vacakot.
    

lendvai 117309 2017. szeptember 4. 13:15   Válasz erre: 117308
Szia, csavarok nélkül ne vedd meg, mert van két konzol, amik elég egyedi módon vannak hajlítgatva, azok vannak felcsavarozva a blokk megfelelő furataira és ezekre a konzolokra van felcsavarozva a belly pan. Amit minden olajcserekor le kell szerelni, de a hátsó konzolt is le kell csavarozni, különben nem lehet leszedni az olajszűrő fedelet.
Ha barkácsolni akarsz akkor egy 3D scannerrel szerintem meg lehet oldani a méretezést (ami nekem és a környezetemben nincs), de amúgy aszimmetrikus mindkét darab és ha nem megfelelő szögben vannak hajlítva az elemek, akkor az nem fog stimmelni, esetleg csálén fog állni a műanyag belly pan.
    

csokabi 117308 2017. szeptember 4. 12:09  
Kis segítségre lenne szükségem. Lehetséges, hogy tudok szerezni belly pan-t (az a falatnyi műanyag a blokk alatt a leömlő ívében) a motoromra, de sajnos rögzítő csavarok nélkül. Akinek van fent ilyen (Lendvai Tibi például:)) az tudna-e nekem pár fotót küldeni a felfogatásról? Tudom, hogy négy csavar fogja, de érdekelne a csavarok hossza, feje és a furat (ehhez le kéne venni az említett plasztikot) ahova mennek.
    

zsotli 117307 2017. szeptember 3. 20:56   Válasz erre: 117306
Ha felhőben lesznek a hegyek akkor szerintem nem idulok neki akkor megnézzük ezt amit írtál. Egyenlőre szombatra jó időt mondanak. remélem igy is marad. Köszi az infót! :D
    

kawa550 117306 2017. szeptember 3. 20:35   Válasz erre: 117305
Ha a zavizan nem sikerül, kicsit lejjebb karlobagnál a 25-ösön felfelé van egy kiépített kilátó, alatta megy el az út.
    

kawa550 117306 2017. szeptember 3. 20:35   Válasz erre: 117305
Ha a zavizan nem sikerül, kicsit lejjebb karlobagnál a 25-ösön felfelé van egy kiépített kilátó, alatta megy el az út.
    

zsotli 117305 2017. szeptember 3. 20:28   Válasz erre: 117294
Sajnos minden hegy egy kicsit lutri, de mégse az alföldre járunk motorozni. Mindenki reménykedik a szép időben.Hétvégén mi is megpróbáljuk a zavizánt. max nem megyünk fel, hanem tovább tekerünk Split felé. Az a látvány is kárpótol egy kicsit :)
    

kawa70 117304 2017. szeptember 3. 19:05   Válasz erre: 117303
Mi is igy csináltuk. Szükség is lett rá....Gloki helyett Julia alpok. Nagy veszteség nem ért, jövőre ujra próbálkozok.
    

Flenegen 117303 2017. szeptember 3. 18:02   Válasz erre: 117302
Tudjuk, viszont onnan időjárás függvényében elérhető egy szlovén vagy olasz kör is. Salzburg vagy a tavak.
    

night-rider 117302 2017. szeptember 3. 17:19   Válasz erre: 117299
te murautól mág a gloki feljáró észak és dél is 160-160km mire odaértek lehet,hogy teljesen más idő lesz
    

csokabi 117301 2017. szeptember 3. 17:03   Válasz erre: 117299
Legyen "B" terv, ha tényleg szar lenne az idő. De a mostani havazás semmit nem jelent.
    

lendvai 117300 2017. szeptember 3. 17:03   Válasz erre: 117292
Az új VFR800-at egy rövidke tesztvezetés erejéig volt szerencsém kipróbálni, a blokk és a hangja tetszett, de az üléspozíció nem nekem való. Az X esik közelebb hozzám, de hosszabb ideig kellene használnom, hogy véleményt mondjak róla.
    

Flenegen 117299 2017. szeptember 3. 15:42  
A szállást Murauba néztük ki, pont az időjárás kiszámíthatatlanság miatt. Aztán ha már ott vagyunk az előrejelzés függvényében meglátjuk hogy merre tovàbb...
    

kawa550 117298 2017. szeptember 3. 14:43   Válasz erre: 117296
Ez különben nem hülye ötlet, a környéke is szép, a hegy lábánál is el lehet tölteni pár napot a csúcstámadásra várva.
    

kawa550 117297 2017. szeptember 3. 14:39   Válasz erre: 117295
Elvan. Mivel csütörtökön a Zsuzsi is ott aludt, az Artúr úgy érezhette hogy nincs teljesen kiszolgálva, így kiszolgálta magát, 2 helyen befejelte a garázs oldalát, fél méteres lyukakat gyártva, így tegnap garázsoldalt javítottunk, utána meg volt még némi favágás. :)))
    

night-rider 117296 2017. szeptember 3. 14:19   Válasz erre: 117291
akkor már csak gondolatban..vagy pár napra oda költözöl heiligenblutba aztán az adandó pillanatban felvágtatsz...vagy nem...szombatra kéretszkedj el az öregtől aztán a stáyer hegyekben kiégetheted a rendszert meg a féket is megvasalhatod párszor,meg vehetsz az asszonynak alpakka mamuszt
    

night-rider 117295 2017. szeptember 3. 14:14   Válasz erre: 117294
na mi van gyula felébredtél...váll ügyileg mi újság..?
    

kawa550 117294 2017. szeptember 3. 13:59   Válasz erre: 117289
Bár akkor is köcsög megmondóember lettem, amikor épp az osztrák hegyekben dolgoztam a Wechsel (nomen est omen) lábánál, és volt pofám azt állítani napi tapasztalatból, hogy ezekben a hegyekben naponta többször tud változni nagyon durván az időjárás, attól még igazam volt.:))))))))))))
A glockneren a július augusztus az, amikor a járhatatlanságra kicsi, de nem nulla az esély, meg arra hogy ne cumizd le magad, ezen kívül minden időpont lutri, akkor is ha aznap reggel még megnézted a webcamját meg az időjárásjelentést. Mindent beborító köd, eső bármikor lehet, és mivel elég magas, néha a köd az maga az esőfelhő, amiben motorozol, és a legszebb hogy az északi és déli oldal ugyan akkor lehet 2 különböző időjárású is. Ez ilyen, el kell fogadni, és ha pórul jártál, majd legközelebb visszamész, mondjuk amúgy is visszamész, ha szerencséd volt, akkor is. :))))) Én 5x voltam eddig. :)
    

Sander67 117293 2017. szeptember 3. 13:47   Válasz erre: 117292
Vagy még ez is bejönne. https://youtu.be/TgtaguqSwrs
    

Sander67 117292 2017. szeptember 3. 12:23   Válasz erre: 117282
Rövidke motoros pályafutásom alatt én még a Honda V4-es blokkjánál izgalmasabb motoron nem ültem (lásd. Vfr 800, Vfr 800X).Mondom ezt úgy, hogy a szomszédom nepperként rendszeresen felkínálja a behozott motorokat menet próbára. Valszeg a fent említett valamelyike lesz a következő, tehát kinek a pap míg másnak meg a papné.
    

Flenegen 117291 2017. szeptember 3. 12:20   Válasz erre: 117289
Én kérdeztem mert Szeptember végén szeretnénk menni. Az elmúlt évben októberben volt ismerős és 15 fokban motoroztak októberben minden szuper volt, május végén viszont nem tudtak felmenni...

Megpróbáljuk azt lesz ami lesz. Ha meg pár nappal az út elött lehetetlennek látszik akkor max tervezünk mást.
    

kawa70 117290 2017. szeptember 3. 11:12   Válasz erre: 117289
A hó augusztus közrpén is esett amikor mi ott voltunk. Mult héten szikrázo napsütésben voltak a cimborák fenn. Nem irányadó a szeptemberi dátum. Akár a jövö heten is lehet jó idö fenn.
    

zsotli 117289 2017. szeptember 3. 10:06  
Valaki kérdezte pár hete, hogy szeptemberben bepróbálkozzon e a glocknerrel, annak ajánlom figyelmébe a webkamera képet. Szépen esik a hó és épp csak elkezdődött a szeptember. https://www.grossglockner.at/gg/en/webcam
    

lendvai 117288 2017. szeptember 3. 10:05  
Nem motortéma, tegnap megittuk az 1988-as portói tawny-t. Kövezzenek meg, de nem adott semmi pluszt a sima 10 éves tawny-khoz képest, amiket eddig szopogattunk. De biztos nekem van botnyelvem meg orrom, a borszakértők biztos elaléltek volna tőle.:-) Ez van, nem értek se a borokhoz, se a motorokhoz.:-)
    

kawa550 117287 2017. szeptember 3. 07:58   Válasz erre: 117286
Igen, ez még lehetséges, az a tipikus hondás vadság,szilajság, amit mindig is emlegetnek vele kapcsolatban......:))))))))))))))
    

kawa70 117286 2017. szeptember 3. 00:57   Válasz erre: 117281
Ebből azt a következtetést lehet még esetleg levonni, hogy nem birsz betörni egy hondát még az aprajából se :)
    

kawa70 117285 2017. szeptember 3. 00:56   Válasz erre: 117282
Van az, hidd el:) Nekem volt és tetszett, de az is igaz hogy meg kell találni a megfelelő szecskavágót ami kibillenti az ember lelki egyensúlyából ;)
    

kawa70 117284 2017. szeptember 3. 00:54   Válasz erre: 117280
:)))
    

kawa550 117283 2017. szeptember 2. 21:30   Válasz erre: 117282
Gyufa? :))))
    

lendvai 117282 2017. szeptember 2. 21:11   Válasz erre: 117281
A Honda nekem jelenleg unalmas, nincs benne elég tűz.
    

kawa550 117281 2017. szeptember 2. 20:56   Válasz erre: 117280
Arra vigyázz, nehogy hondát vegyél, mert azzal kibacott nagyot lehet esni, én má csak tom....:)))))))))))
    

lendvai 117280 2017. szeptember 2. 20:35   Válasz erre: 117279
Hát az olaszok próbálnak beszállni a buliba, de a japánok az istennek nem akarnak olyan motorokat gyártani, ami elromlik.:-) Lásd a pár napja belinkelt felmérést.:-) Rugózás helyett.:-)
Mielőtt a nyivákolók sokadszorra is bepróbálkoznak, lehet az én következő motorom is olasz lesz.:-)
    

kawa70 117279 2017. szeptember 2. 20:13   Válasz erre: 117275
Ha ez igy lenne kizárólag bmw-t látnánk az utakon.....De valahogy ezt a többi akár olasz akár japán gyártó nem hajlandó tudomásul venni......
    

SzVZoli 117278 2017. szeptember 2. 20:08  
Sziasztok !
Mintha valaki kereset volna 4TX műszerfal burkolatot ,a jófogáson van 99 előtti 10 pénzért !
    

Nmiki 117277 2017. szeptember 2. 20:07   Válasz erre: 117245
ÁÁÁ! Nekem van 3 "vas" + 21 csavar a bal lábamban, de még egyetlen reptéri (vagy bármilyen más fémdetektoros) kapu nem jelzett be soha.
    

night-rider 117276 2017. szeptember 2. 13:11   Válasz erre: 117275
Ja tényleg..semmi gond ..engem még egy japán motorom se jetsky-m se szopatott meg a bmw-vel elütöttek beszart a benzinszivattyú..elestem vele...de a kegtöbbet és a napi leghosszabb utat is vele motoroztam . Csak az iritál,hogy aki még életében nem volt használója az rugózik rajta...vennék én ujra yamahát csak ne 170cm-es emberre szabják...talán az új enduro amit jövöre igérnek az már európai embernek id jó lesz..csak ne legyen rajta sok műanyag
    

mati12 117275 2017. szeptember 2. 13:00   Válasz erre: 117273
Tudom,sőt emlékszem is rá,én meg akkortájt egy 650-es burgmant. Ezt a felvilágosodást meg csak viccnek szántam a Japán hívők felé.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők