kawa550 | 117373 | 2017. szeptember 11. 15:31 |
Robi, melyiket ragasszam meg, a végén a kicsit vagy a nagyot a tövénél?
|
kawa550 | 117372 | 2017. szeptember 11. 14:10 | Válasz erre: 117371 |
Tanultam én elhiheted! Mostantól én még motort mosni is csak talpig bőrben meg protektorban fogok! :)))))))))))
|
Robi70 | 117371 | 2017. szeptember 11. 13:32 | Válasz erre: 117370 |
Szóval Te rafinált módon, már előre gondolkodtál!:) Hova lesz így a világ?!:) Tessék a saját károdon tanulni!:))) |
kawa550 | 117370 | 2017. szeptember 11. 10:03 | Válasz erre: 117369 |
Esküszöm, amikor a boltban nézegetve láttam hogy ezt elég csak lecsapni és zárva van, akkor egyből mondtam hogy nem szeretnék úgy járni mint a Robi, másoltatni kell hozzá egy kulcsot oszt betenni az ülés alá a csomagtartóba vésztartaléknak. :)))))))) És mivel az ülés kulcsa is a dobozban lenne, így semmire se mennék vele, ha nem csináltam volna az üléshez is egy damilos rejtett vésznyitót ilyen esetekre. :D
|
Robi70 | 117369 | 2017. szeptember 10. 22:20 | Válasz erre: 117360 |
Nekem is volt ilyenem Főni. Ezt zártam be akaratomon kívül Felsőtárkányban. A kulcs persze benne a dobozban. Kényelmes, hogy kulcs nélkül zárható, de van hátránya is. Még a zárnyelv rögzítő csavarját érdemes menetrögzítővel fixálni. Nekem kilazult és lerázkódott a helyéről. Hiába fordítottam a zárban a kulcsot, belűl a nyelv meg sem mozdult. A doboz alsó és felső része között kellett kotorásznom egy drót darabbal, hogy ki tudjam nyitni. Más bajom nem volt vele. Úgyhogy használd egészséggel! Mondom egészséggel!:))) |
csanesz | 117368 | 2017. szeptember 10. 20:38 |
Mai etap: https://goo.gl/maps/6a6fMMEGxU12 Letkésnél átmentünk Szlovák honba és irány Párkány. Az a 22 -es út az nagyon jó volt. Merem ajánlani! :) |
csanesz | 117367 | 2017. szeptember 10. 20:32 | Válasz erre: 117360 |
Amúgy ilyen benga nagy dobozt újonnan és ilyen olcsón nem kapsz mást. Rögzítsd ügyesen és jó lesz az. |
csanesz | 117365 | 2017. szeptember 10. 20:28 | Válasz erre: 117360 |
kawa550 | 117363 | 2017. szeptember 10. 19:37 | Válasz erre: 117362 |
Alapvetően a givi kar felfekvő felületét találtuk mi kicsinek, így egyértelműen arra jutottunk hogy nem csupán simán felcsavarozom, hanem a platni rácsos részébe illeszkedő lemezt fogok kivágni ha már lesz 2 kezem, így egy sokkal nagyobb felületen rögzül majd a doboz, de nem rossz ötlet egyből rákészülni egy esetleges ilyen hiba megelőzésére egy lemez erősítéssel, köszönöm a képet!
|
cblaci | 117362 | 2017. szeptember 10. 18:17 | Válasz erre: 117360 |
kawa550 | 117359 | 2017. szeptember 9. 23:35 | Válasz erre: 117358 |
Rendes gyerek a Tibike, rá dobott pár 100 eurócskát a pontgyűjtő kártyámra. Kellett is mert az 50 eurós engedmény mellé csak egy telóvédőt kaptam ingyen. :))))))))
|
lendvai | 117358 | 2017. szeptember 9. 23:20 | Válasz erre: 117357 |
Arról se feledkezzünk meg, hogy nem egyedül lövöldöztél ott Bécs városában, hanem négyesben. :-) De én nem árulom el miket lőttünk. :-)
|
kawa550 | 117357 | 2017. szeptember 9. 23:10 | Válasz erre: 117356 |
gericke nord. de szinte már üres mindkettő, olcsóbb sisakok, pár csizma meg szövet ruhák vannak még.
|
kawa550 | 117355 | 2017. szeptember 9. 15:32 | Válasz erre: 117354 |
Már megint én?!:)))))))) Akkora oxford topcase-t meg olyan faxa gericke tanktáskát lőttem magamnak összesen 50euróért hogy majd még fényképét is teszek róluk. :D |
kawa70 | 117353 | 2017. szeptember 8. 19:41 | Válasz erre: 117348 |
Hát, ilyen helyekre nem is, de mondjuk Pripjatyba azé kimotoroznék.
|
lendvai | 117351 | 2017. szeptember 8. 16:51 | Válasz erre: 117350 |
Kalandvágy az van egy kicsi, de szopni már nem akarok. :-)
|
lendvai | 117349 | 2017. szeptember 8. 15:46 | Válasz erre: 117348 |
Én meg egyáltalán nem akarok se Pakisztánba, se Indiába menni, se motorral, se mással. :-)
|
kawa550 | 117348 | 2017. szeptember 8. 11:55 |
Na, ezért nem leszek én soha világutazó, ahova nem elég egy személyi a bejutáshoz, oda én nem is akarok menni!:))))))))))) http://ontherun.blog.hu/2017/09/08/josef_k_menni_vilagga |
kawa70 | 117347 | 2017. szeptember 7. 21:35 | Válasz erre: 117346 |
Ja-ja, azaz. Ezt a figurát láttam de egyszer is sok volt belőle:))) kibaszott idióta, na ehhez a motorom tuti nem vinném a büdös életbese:) Amúgy télleg ott volt a neve csak átsiklottam felette. |
kawa550 | 117346 | 2017. szeptember 7. 20:37 | Válasz erre: 117345 |
Ott a neve, könnyen megtalálni. :))) A másik mai remekelekeskedése egy robogó volt, ahol felülbírálta a gyárilag alkalmazott olajpumpa kerék kúpos tengelyrögzítését, amit nyilván elbaxtak az ostoba mérnökök, de neki erre is lőn kézenfekvő megoldása, megkente menetrögzítővel a fogaskerék belső felfekvő felületét, mert az majd akkor úgy megragasztja hogy ihajj. A csodáló hozsannázás természetesen nem maradt el a szintén nagy szakértő közönség részéről. :))))))))) |
kawa70 | 117345 | 2017. szeptember 7. 20:17 | Válasz erre: 117333 |
Ki az? lehet hogy tőle láttam valami videót nagy fikázásokkal a javitrásra vitt motorról meg gyenge értelmi szinvonalat, persze ő az országszerte világhirű legügyesebb szerelő és mindenki más satu hülye a motorokhoz. |
csokabi | 117344 | 2017. szeptember 7. 19:43 | Válasz erre: 117343 |
Csak a képekre néztem rá, aztán már zártam is be a lapot. A majdnem 160 Nm viszont valóban nem semmi érték, elég szórakoztató lehetne vele az ingázás:)
|
lendvai | 117343 | 2017. szeptember 7. 19:14 | Válasz erre: 117334 |
Nem attól tetszik, láttad a max. nyomaték értéket? Na azt az NC az életben nem tudja, különösen hogy villanymotor lévén kezdettől rendelkezésre áll. De nekem főképp ingázásra kellene.
|
csokabi | 117342 | 2017. szeptember 7. 18:42 | Válasz erre: 117341 |
De ha jól emlékszem akkoriban még nem volt ennyire nagylegény.
|
csokabi | 117341 | 2017. szeptember 7. 18:41 | Válasz erre: 117337 |
Aha, ott olvastam tőle. Nehéz elfelejteni azt a helyesírást, pedig nekem sem az erősségem:)
|
kawa550 | 117339 | 2017. szeptember 7. 18:23 |
Én meg unatkozok, pótoltam a törölt hozzászólásokat, megemlíttetem hogy 2x akkorát tetszett állítani mint kellett volna. Kíváncsi leszek mikor tilt le. :)))))))))))) Mert, és ezt nem csak az öregnek kéne megértenie, attól hogy valakinek valamihez van valami képzettsége meg gyakorlata, még nem tud mindig mindent csuklóból jobban. |
Levi990 | 117338 | 2017. szeptember 7. 18:19 | Válasz erre: 117337 |
Viszont megél belőle és van egy elég nagy nyálcsorgató tábora... hihetetlen. Na ő egy igazi megmondóember, rengeteg baromságot összehord és ha valaki kijavítja akkor az a válasz hogy hülye vagy, vagy ha olyan kedve van akkor "beülünk a haverokkal az S mercibe és meglátogatunk". Ennyi pénz, annyi motor, aztán szakadt garázs. Mindnekinél gyorsabb aztán a csoda motorján akkora a majré mint apuén. Egy vicc ez az ember de tényleg jó szórakozás.
|
kawa550 | 117337 | 2017. szeptember 7. 18:09 | Válasz erre: 117335 |
Sportmotoron szokott régebben ámokfutni, már amikor az ember ki tudta hámozni a hibák közül hogy most mit is akart írni. Nem tom, megvan-e a 8 osztály.....
|
kawa550 | 117336 | 2017. szeptember 7. 18:08 |
És míg ezt megírtam, közben már törlődött is az ominózus videó az össze a a mestert(?) kijavító hozzászólással együtt, de legalább felkerült egy új, ahol a mester már büszkén összegzi hogy kicserélte a vezláncot, beállította a hézagokat ahogy kell 10-re meg 15-re. Merjóvanazúgy. Tulaj meg örüljön, hogy egy ekkora szaki egyáltalán hozzányúlt a gépéhez. Magyarisztán baszki. Monnyuk a reggel még jó kis gépről most még megtudtuk, hogy sétál már benn a dugó, meg ki van kopva a veztengely fészke, legyen már mire hivatkozni hogy én megmondtam hogy szar, ha mégis lenne valami gond a "profin" beállított géppel.
|
csokabi | 117335 | 2017. szeptember 7. 18:04 | Válasz erre: 117333 |
Kicsit gondolkodnom kellett, hogy kiről is beszélsz, de az idézet sokat segített:)
|
csokabi | 117334 | 2017. szeptember 7. 18:02 | Válasz erre: 117332 |
Nekem túl messze vagy, de ha megtennéd, hogy feldobsz egyet a levegőbe és aláállnál...:) Hát hogy néz ki az a gép?! Pont, mint egy honda nc:))) |
kawa550 | 117333 | 2017. szeptember 7. 17:55 |
Ma épp a face videókat ész nélkül toló taschner garage szórakoztat. Az öreg szereti fényezni magát, minden motor csak akkor van jól megcsinálva ha ő volt, aki előtte szerelte az minimum nem teljesen jól csinálta, vagy inkább gányolt. Természetesen az ájult csodálók hozzászólásaiban csak úgy röpködnek a csak ide vinném, meg a csak itt van igazi szaktudás stb. Ma épp egy gs 500 van soron, ahol az öreg megállapítja, hogy nincsen szelephézag, mert a 0.05 még bemegy de a 0.10 már nem, szóval max 0.08 a hézag, de majd ő megcsinálja. Udvarias gyerek nagyon óvatosan figyelmezteti a mestert(?), hogy hát a manual szerint pont annyinak kell(0.03-0.08max) lennie. Meg is jött a magabiztos válasz "az nem tünt fell okika hogy coll ban van meg adva egyem azt az okos fajtádat .. mig ki nem baslak innen". Hát baszki nem, nem abban van, hanem milliméterben, a gs-nek tényleg ilyen kicsi a hézaga. Mekkora lesz az öröme a tulajnak, mikor a mester(?) majd állít neki egy jó 15-öt szokás szerint, merőaztatjobbantuggya. |
lendvai | 117332 | 2017. szeptember 7. 16:43 | Válasz erre: 117331 |
Kövezzetek meg, nekem bejön ez a forma: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/sr.php |
csokabi | 117331 | 2017. szeptember 7. 15:21 | Válasz erre: 117324 |
Szerintem már nem sokáig lehet rájuk panaszkodni. Teljesítményben már ott vannak, formán simán segít egy dizájner és a hatótáv növelése sem várathat magára. Az akkuk fejlődésére amúgyis égető szükség van minden téren. Nekem a motor legyen hangos és büdös, de abban is biztos vagyok, hogy az utánunk következő generációk simán váltanak elektromosra.
|
csokabi | 117330 | 2017. szeptember 7. 14:58 | Válasz erre: 117328 |
Alternatíva sportdob helyett: https://youtu.be/n17B_uFF4cA És még a fények ideje sem járt le, https://youtu.be/2tFyL7VaE7I :) |
lendvai | 117329 | 2017. szeptember 7. 14:50 | Válasz erre: 117328 |
Mind megdöglünk, mert nem halljuk és nem látjuk őket. :-)
|
kawa550 | 117328 | 2017. szeptember 7. 14:43 | Válasz erre: 117326 |
Vellany motor? Az valami undorító egy gondolat.:)))))))) És mi lesz akkor az életmentő hangos kipuffal, meg a hatótávot csökkentö(amúgy se sok) kiegészítő fényekkel?
|
ati5995 | 117327 | 2017. szeptember 7. 12:37 |
Ja ,és nem volt semmi hátsófék....valamiért nem működött-de kiadták úgy, én szóltam a srácnak...csak hümmögtek..de ismerték az előéletemet-és mehettem (de nagyon vigyázzak!!! )
|
ati5995 | 117326 | 2017. szeptember 7. 12:34 |
Én már teszteltem a Zérót a Szallerbeknél-hát egy élmény az a gyorsulás, szinte hangtalanul-140-a vége-és 70-80 km a hatótáv-de q-va jó!!!
|
varajani | 117325 | 2017. szeptember 7. 12:16 | Válasz erre: 117324 |
Ez csak 5390 Euro, de elektromos:-) https://www.youtube.com/watch?v=Tfh2uIlvT2o |
lendvai | 117324 | 2017. szeptember 7. 08:44 | Válasz erre: 117323 |
Holnap otthonról dolgozok és a közelben lesz dolgom, gondolkodom, hogy benézek, bár ahányszor előfordultam ott náluk míg az autót szervizelték és a motorok között bóklásztam valahogy mindig Yamahákról meg Ducatikról kezdtünk beszélgetni a sráccal. :-) Nem egy izgalmas formavilág, na! :-) Viszont vannak Zero gépeik, mert elkezdték azokat is forgalmazni, na azt kipróbálnám, állítólag gonosz erő lakozik bennük. :-) Formára azok se egy iparművészeti műremekek, de funkcionálisan tökéletes ingázó gépek lennének, csak a soha meg nem térülő befektetés kategóriába tartoznak nekem. De ez lehet csak szimpla irigység, majd ha megengedhetem magamnak, hogy 6 millát elverjek egy akkus gépre akkor onnan magasról biztos másképp tekintek majd a mostani önmagamra. :-)
|
csokabi | 117323 | 2017. szeptember 6. 21:51 | Válasz erre: 117315 |
Ha annyira unatkozol itt egy rád szabott program, https://hegylakok.hu/2017/09/folytatodnak-honda-tesztnapok/ :)
|
lendvai | 117321 | 2017. szeptember 6. 20:34 | Válasz erre: 117315 |
Applikálj fel egy külső szűrőt a csőre. Már ha a Honda kivezette valahol. :-)
|
kawa550 | 117319 | 2017. szeptember 6. 19:28 | Válasz erre: 117316 |
Szeretek röhögni, unatkozok is, csak rajta! :))))
|
kawa550 | 117318 | 2017. szeptember 6. 19:25 | Válasz erre: 117317 |
Asszed gondolkodtam volna egy percig is ha lenne 125 4t kawa, vagy ha az ibrahim nem lenne olyan kibaszottul rút, hogy szégyen kimenni vele az utcára egy tininek? :)))))))))))
|
mati12 | 117316 | 2017. szeptember 6. 19:20 | Válasz erre: 117315 |
Ha akarod felpörgetem a fórumotokat a Bajor csúcsgép istenítésével.... :-))
|
kawa550 | 117315 | 2017. szeptember 6. 19:02 |
Leültünk rendesen. Ekézek kicsit más motorokat megint, hátha fellendül a fórum.:)))))))))))) Fexek itt magamnak a betegágyban, unatkozok, mondom körülnézek hol kapok majd szervizanyagot a kis szemétládához ha meghoztuk. Légszűrőt könnyen, sok helyen, 2 rugó, rendben. Olajszűrő már kicsit(?) nehezebb dió, nem találok egy katalógusban sem. Mijjafaxom? Hát mi, ez a remek márka, ez az istencsodája honda, ez baszki feleslegesnek tartotta olajszűrő beépítését ebbe a szarba. Hogy konkrétan azért nem kapni, mert nincs ilyen, csak egy tetves drótháló van benn szűrő helyett. De az legalább könnyen elérhető, csak a kuplung deknit kell levenni, ja meg a vizet leereszteni, mert a vizpumpa is a kuplung dekniben van. Utána már csak a rárohadt régi tömítést kell úgy levakargatni, hogy közben ne baszd össze a tömítő felületeket, egy új tömítés oszt má kész is. Oszt még a tdm olajcseréje bonyolult vazzeg? Honda b+....... |
nferro | 117312 | 2017. szeptember 4. 20:04 | Válasz erre: 117311 |
Hello. Nemrég adtam fel a hirdetést. Szerintem tényleg jó. 4 és fél éve van nálam, mindennel fel van szerelve. itt a link: https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-11928177 |
lendvai | 117311 | 2017. szeptember 4. 18:23 |
Kolléga keres 4TX-et, ha valaki tud nem a szokásos visszatekert 30-35 ezret futott, jól karbantartott példányt megköszönöm, ha jelzi.
|
csokabi | 117310 | 2017. szeptember 4. 14:11 | Válasz erre: 117309 |
Kösz az infót Tibi! Már megérte kérdezni:) Néztem képeket róla és fel is tűnt, hogy az elől lévő csavarok srégen állnak a motor függőleges síkjához képest, most már tudom miért. Mivel ez egy karbonos cég kizárt, hogy legyen nekik ilyen váz. Sajnos máshol nem találtam eddig ilyen vacakot.
|
lendvai | 117309 | 2017. szeptember 4. 13:15 | Válasz erre: 117308 |
Szia, csavarok nélkül ne vedd meg, mert van két konzol, amik elég egyedi módon vannak hajlítgatva, azok vannak felcsavarozva a blokk megfelelő furataira és ezekre a konzolokra van felcsavarozva a belly pan. Amit minden olajcserekor le kell szerelni, de a hátsó konzolt is le kell csavarozni, különben nem lehet leszedni az olajszűrő fedelet. Ha barkácsolni akarsz akkor egy 3D scannerrel szerintem meg lehet oldani a méretezést (ami nekem és a környezetemben nincs), de amúgy aszimmetrikus mindkét darab és ha nem megfelelő szögben vannak hajlítva az elemek, akkor az nem fog stimmelni, esetleg csálén fog állni a műanyag belly pan. |
csokabi | 117308 | 2017. szeptember 4. 12:09 |
Kis segítségre lenne szükségem. Lehetséges, hogy tudok szerezni belly pan-t (az a falatnyi műanyag a blokk alatt a leömlő ívében) a motoromra, de sajnos rögzítő csavarok nélkül. Akinek van fent ilyen (Lendvai Tibi például:)) az tudna-e nekem pár fotót küldeni a felfogatásról? Tudom, hogy négy csavar fogja, de érdekelne a csavarok hossza, feje és a furat (ehhez le kéne venni az említett plasztikot) ahova mennek.
|
zsotli | 117307 | 2017. szeptember 3. 20:56 | Válasz erre: 117306 |
Ha felhőben lesznek a hegyek akkor szerintem nem idulok neki akkor megnézzük ezt amit írtál. Egyenlőre szombatra jó időt mondanak. remélem igy is marad. Köszi az infót! :D
|
kawa550 | 117306 | 2017. szeptember 3. 20:35 | Válasz erre: 117305 |
Ha a zavizan nem sikerül, kicsit lejjebb karlobagnál a 25-ösön felfelé van egy kiépített kilátó, alatta megy el az út.
|
kawa550 | 117306 | 2017. szeptember 3. 20:35 | Válasz erre: 117305 |
Ha a zavizan nem sikerül, kicsit lejjebb karlobagnál a 25-ösön felfelé van egy kiépített kilátó, alatta megy el az út.
|
zsotli | 117305 | 2017. szeptember 3. 20:28 | Válasz erre: 117294 |
Sajnos minden hegy egy kicsit lutri, de mégse az alföldre járunk motorozni. Mindenki reménykedik a szép időben.Hétvégén mi is megpróbáljuk a zavizánt. max nem megyünk fel, hanem tovább tekerünk Split felé. Az a látvány is kárpótol egy kicsit :)
|
kawa70 | 117304 | 2017. szeptember 3. 19:05 | Válasz erre: 117303 |
Mi is igy csináltuk. Szükség is lett rá....Gloki helyett Julia alpok. Nagy veszteség nem ért, jövőre ujra próbálkozok.
|
Flenegen | 117303 | 2017. szeptember 3. 18:02 | Válasz erre: 117302 |
Tudjuk, viszont onnan időjárás függvényében elérhető egy szlovén vagy olasz kör is. Salzburg vagy a tavak.
|
night-rider | 117302 | 2017. szeptember 3. 17:19 | Válasz erre: 117299 |
te murautól mág a gloki feljáró észak és dél is 160-160km mire odaértek lehet,hogy teljesen más idő lesz
|
csokabi | 117301 | 2017. szeptember 3. 17:03 | Válasz erre: 117299 |
Legyen "B" terv, ha tényleg szar lenne az idő. De a mostani havazás semmit nem jelent.
|
lendvai | 117300 | 2017. szeptember 3. 17:03 | Válasz erre: 117292 |
Az új VFR800-at egy rövidke tesztvezetés erejéig volt szerencsém kipróbálni, a blokk és a hangja tetszett, de az üléspozíció nem nekem való. Az X esik közelebb hozzám, de hosszabb ideig kellene használnom, hogy véleményt mondjak róla.
|
Flenegen | 117299 | 2017. szeptember 3. 15:42 |
A szállást Murauba néztük ki, pont az időjárás kiszámíthatatlanság miatt. Aztán ha már ott vagyunk az előrejelzés függvényében meglátjuk hogy merre tovàbb...
|
kawa550 | 117298 | 2017. szeptember 3. 14:43 | Válasz erre: 117296 |
Ez különben nem hülye ötlet, a környéke is szép, a hegy lábánál is el lehet tölteni pár napot a csúcstámadásra várva.
![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 117297 | 2017. szeptember 3. 14:39 | Válasz erre: 117295 |
Elvan. Mivel csütörtökön a Zsuzsi is ott aludt, az Artúr úgy érezhette hogy nincs teljesen kiszolgálva, így kiszolgálta magát, 2 helyen befejelte a garázs oldalát, fél méteres lyukakat gyártva, így tegnap garázsoldalt javítottunk, utána meg volt még némi favágás. :)))
|
night-rider | 117296 | 2017. szeptember 3. 14:19 | Válasz erre: 117291 |
akkor már csak gondolatban..vagy pár napra oda költözöl heiligenblutba aztán az adandó pillanatban felvágtatsz...vagy nem...szombatra kéretszkedj el az öregtől aztán a stáyer hegyekben kiégetheted a rendszert meg a féket is megvasalhatod párszor,meg vehetsz az asszonynak alpakka mamuszt
|
night-rider | 117295 | 2017. szeptember 3. 14:14 | Válasz erre: 117294 |
na mi van gyula felébredtél...váll ügyileg mi újság..?
|
kawa550 | 117294 | 2017. szeptember 3. 13:59 | Válasz erre: 117289 |
Bár akkor is köcsög megmondóember lettem, amikor épp az osztrák hegyekben dolgoztam a Wechsel (nomen est omen) lábánál, és volt pofám azt állítani napi tapasztalatból, hogy ezekben a hegyekben naponta többször tud változni nagyon durván az időjárás, attól még igazam volt.:)))))))))))) A glockneren a július augusztus az, amikor a járhatatlanságra kicsi, de nem nulla az esély, meg arra hogy ne cumizd le magad, ezen kívül minden időpont lutri, akkor is ha aznap reggel még megnézted a webcamját meg az időjárásjelentést. Mindent beborító köd, eső bármikor lehet, és mivel elég magas, néha a köd az maga az esőfelhő, amiben motorozol, és a legszebb hogy az északi és déli oldal ugyan akkor lehet 2 különböző időjárású is. Ez ilyen, el kell fogadni, és ha pórul jártál, majd legközelebb visszamész, mondjuk amúgy is visszamész, ha szerencséd volt, akkor is. :))))) Én 5x voltam eddig. :) |
Sander67 | 117293 | 2017. szeptember 3. 13:47 | Válasz erre: 117292 |
Vagy még ez is bejönne. https://youtu.be/TgtaguqSwrs
|
Sander67 | 117292 | 2017. szeptember 3. 12:23 | Válasz erre: 117282 |
Rövidke motoros pályafutásom alatt én még a Honda V4-es blokkjánál izgalmasabb motoron nem ültem (lásd. Vfr 800, Vfr 800X).Mondom ezt úgy, hogy a szomszédom nepperként rendszeresen felkínálja a behozott motorokat menet próbára. Valszeg a fent említett valamelyike lesz a következő, tehát kinek a pap míg másnak meg a papné.
|
Flenegen | 117291 | 2017. szeptember 3. 12:20 | Válasz erre: 117289 |
Én kérdeztem mert Szeptember végén szeretnénk menni. Az elmúlt évben októberben volt ismerős és 15 fokban motoroztak októberben minden szuper volt, május végén viszont nem tudtak felmenni... Megpróbáljuk azt lesz ami lesz. Ha meg pár nappal az út elött lehetetlennek látszik akkor max tervezünk mást. |
kawa70 | 117290 | 2017. szeptember 3. 11:12 | Válasz erre: 117289 |
A hó augusztus közrpén is esett amikor mi ott voltunk. Mult héten szikrázo napsütésben voltak a cimborák fenn. Nem irányadó a szeptemberi dátum. Akár a jövö heten is lehet jó idö fenn.
|
zsotli | 117289 | 2017. szeptember 3. 10:06 |
Valaki kérdezte pár hete, hogy szeptemberben bepróbálkozzon e a glocknerrel, annak ajánlom figyelmébe a webkamera képet. Szépen esik a hó és épp csak elkezdődött a szeptember. https://www.grossglockner.at/gg/en/webcam
|
lendvai | 117288 | 2017. szeptember 3. 10:05 |
Nem motortéma, tegnap megittuk az 1988-as portói tawny-t. Kövezzenek meg, de nem adott semmi pluszt a sima 10 éves tawny-khoz képest, amiket eddig szopogattunk. De biztos nekem van botnyelvem meg orrom, a borszakértők biztos elaléltek volna tőle.:-) Ez van, nem értek se a borokhoz, se a motorokhoz.:-)
|
kawa550 | 117287 | 2017. szeptember 3. 07:58 | Válasz erre: 117286 |
Igen, ez még lehetséges, az a tipikus hondás vadság,szilajság, amit mindig is emlegetnek vele kapcsolatban......:))))))))))))))
|
kawa70 | 117286 | 2017. szeptember 3. 00:57 | Válasz erre: 117281 |
Ebből azt a következtetést lehet még esetleg levonni, hogy nem birsz betörni egy hondát még az aprajából se :)
|
kawa70 | 117285 | 2017. szeptember 3. 00:56 | Válasz erre: 117282 |
Van az, hidd el:) Nekem volt és tetszett, de az is igaz hogy meg kell találni a megfelelő szecskavágót ami kibillenti az ember lelki egyensúlyából ;)
|
lendvai | 117282 | 2017. szeptember 2. 21:11 | Válasz erre: 117281 |
A Honda nekem jelenleg unalmas, nincs benne elég tűz.
|
kawa550 | 117281 | 2017. szeptember 2. 20:56 | Válasz erre: 117280 |
Arra vigyázz, nehogy hondát vegyél, mert azzal kibacott nagyot lehet esni, én má csak tom....:)))))))))))
|
lendvai | 117280 | 2017. szeptember 2. 20:35 | Válasz erre: 117279 |
Hát az olaszok próbálnak beszállni a buliba, de a japánok az istennek nem akarnak olyan motorokat gyártani, ami elromlik.:-) Lásd a pár napja belinkelt felmérést.:-) Rugózás helyett.:-) Mielőtt a nyivákolók sokadszorra is bepróbálkoznak, lehet az én következő motorom is olasz lesz.:-) |
kawa70 | 117279 | 2017. szeptember 2. 20:13 | Válasz erre: 117275 |
Ha ez igy lenne kizárólag bmw-t látnánk az utakon.....De valahogy ezt a többi akár olasz akár japán gyártó nem hajlandó tudomásul venni......
|
SzVZoli | 117278 | 2017. szeptember 2. 20:08 |
Sziasztok ! Mintha valaki kereset volna 4TX műszerfal burkolatot ,a jófogáson van 99 előtti 10 pénzért ! |
Nmiki | 117277 | 2017. szeptember 2. 20:07 | Válasz erre: 117245 |
ÁÁÁ! Nekem van 3 "vas" + 21 csavar a bal lábamban, de még egyetlen reptéri (vagy bármilyen más fémdetektoros) kapu nem jelzett be soha.
|
night-rider | 117276 | 2017. szeptember 2. 13:11 | Válasz erre: 117275 |
Ja tényleg..semmi gond ..engem még egy japán motorom se jetsky-m se szopatott meg a bmw-vel elütöttek beszart a benzinszivattyú..elestem vele...de a kegtöbbet és a napi leghosszabb utat is vele motoroztam . Csak az iritál,hogy aki még életében nem volt használója az rugózik rajta...vennék én ujra yamahát csak ne 170cm-es emberre szabják...talán az új enduro amit jövöre igérnek az már európai embernek id jó lesz..csak ne legyen rajta sok műanyag
|
mati12 | 117275 | 2017. szeptember 2. 13:00 | Válasz erre: 117273 |
Tudom,sőt emlékszem is rá,én meg akkortájt egy 650-es burgmant. Ezt a felvilágosodást meg csak viccnek szántam a Japán hívők felé.
|