7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 120643 2018. május 3. 15:58  
Nem mellesleg, ez a fajta légkulcs nekem még az autó anyáit se szedi le, pedig nyomatékra van húzva, nincs szarrá tépve kerékcserénél, és még a csavart is be szoktam fújni láncsprével mielőtt visszateszem. Kézzel simán lelazítom toldó nékül, szóval az olcsó légkulcs leginkább szart sem ér.
http://www.abac-kompresszor.hu/legkulcs-klt-12-sw-9-27mm-17-reszes/
    

kawa550 120642 2018. május 3. 15:55   Válasz erre: 120641
Rendszeres probléma, én is belefutottam már sajátommal is dinnyéével is, a sok ökör ész nélkül megtépi, néha még menetragasztózza is, holott 72Nm lenne a normál meghúzás, mert a fogas alátét biztosít, nem a meghúzás.Mikor sehogy se bírtunk vele, akkor elvittem egy kerékszerelő műhelybe ahol kamionokat is szerelnek, az a légkulcs amivel a kamionok anyáit veszik le, 1mp alatt lekapta, előtte már 2m-es csőtoldókkal recsegtettük a krovákat.
    

Hitmanus 120641 2018. május 3. 15:42  
Üdv!

Tdm 900-nak a kis lánckerék anyája bal menetes lehet?Légkulcs sem nagyon mozdítja meg.
Nem nagyon mozdul meg, de nem is nagyon akarom elszúrni a nagy erőlködés közepette..
    

Itil900 120640 2018. május 3. 13:20   Válasz erre: 120638
Motoros rája??? ;)))
    

Ullyses 120639 2018. május 3. 10:52   Válasz erre: 120635
Köszi az ötleteket neked is meg Kawa 550nek! :)
    

lendvai 120638 2018. május 2. 21:28  
Horgászni voltunk... :-)
    

lendvai 120637 2018. május 2. 21:16   Válasz erre: 120636
Ne legyél biztos benne. Én ilyen leömlőkkel és középső dobbal vettem a gépet 2010-ben, 2012-ben ugyanígy nézett ki. Egyetlen alkalommal kentem át krómtisztító pasztával, de az pont nem jó ilyesmire, büdös is volt tőle a cső míg le nem égett róla. Más kezelést nem kapott, tisztításkor meg lett dörzsölgetve autósamponos vízzel, mint a többi rész, ennyi.
    

Robi70 120636 2018. május 2. 20:12   Válasz erre: 120634
Természetesen. Beépítés előtt fényesítés. Tart vagy 1 hétig a látványosság.
    

lendvai 120635 2018. május 2. 19:37   Válasz erre: 120632
A "reális árat" elég nehéz értelmezni, mert mondhatjuk, hogy a reális ár az, amit a piac beállít magának, de az meg országonként különbözik. Vagy az, amit a leendő vevő beállít magának az alapján mennyit akar, vagy tud motorra szánni.
A 900-as reálisabb választás, egy 20 éves 4TX-nél azért már nagyobb valószínűséggel fordul elő, hogy olyan dolgokat is ki kell cserélni, ami egy 10 éves gépnél még nem szükséges.
Csaodák nincsenek, de a motorok állapota általában elárulja azt is, milyen gondos gazdájuk volt és ennek alapján mit kaptak karbantartás gyanánt. Láttam nem egy "ridegtartás" nyomait viselő gépet, sokszor csúnyán túlárazva. Ezeknek vagy hanyag gazdájuk volt és az isten óvja az embert az ilyen eladóktól, vagy munkaeszköznek használták, de az meg a kilométerekből kiderül. Ennek fényében mindenki eldöntheti bedől-e a 20 éves motor 40 ezer km-rel című mesének. :-) Persze nem lehetetlen, de a valószínűsége nagyjából a lottó ötösével összemérhető, az pedig elég kicsi,1 a 43 949 268-hoz. :-)
Mindemellett a 4TX is lehet jó választás, ha az ember be van oltva ugyanazzal a régi vasak iránti rajongással, mint például Csikós Zsolt úr a Totalcar/bike-ból. Az még karburátoros, 20 éves lévén kopottabb, lehet tutujgatni, vásárolgatni a különböző mechanikus alkatrészeket, karburátort bűvölni meg hasonlók. :-)
900-ból én javaslom az ABS-es verziót, ha hajlamos az ember heveny fékezés okán elesni, akkor alkalmanként megmentheti a seggét. :-)
    

kawa550 120634 2018. május 2. 19:11   Válasz erre: 120633
Asztalon könnyebb csillogóra suvickolni, itt a lehetőség. :))))))
    

Robi70 120633 2018. május 2. 19:07  
A bajai bontóban találtam leömlőt. Már úton is van.
    

kawa550 120632 2018. május 2. 15:26   Válasz erre: 120631
Nincs kivételezett évjárat, 900-at célozzon be, 1milla a már használható alsóküszöb.
    

Ullyses 120631 2018. május 2. 14:57  
sziasztok TDM-sek!
egy kollégám szeretne a "soraitok közé férkőzni" de első lépésben érdekelné, mi a reális ára egy 10 éves ill egy 20 éves TDM-nek? Mely évjáratú a legjobb(ha van ilyen) ill 900-s vagy 850-s inkább, stb? Tudnátok infóval szolgálni? Köszönjük előre is!
    

Itil900 120630 2018. május 2. 13:25  
Ha mán moci!
    

lendvai 120629 2018. május 2. 10:56   Válasz erre: 120628
Ha még nem hallottad a kipuffját kívülről, akkor majd pünkösdkor lehet húzok neki a kedvedért egy kövéret. Cserébe te is megtépheted a TDM-et, mert még én is csak alapjáraton hallottam a Leo Vincét. :-)
    

kawa550 120628 2018. május 2. 08:58   Válasz erre: 120627
Amit te húztál neki, az updatenorbi1-es sovány pulykamell sonka volt, nem zsírszalonna. :))))))))))
    

lendvai 120627 2018. május 2. 08:55   Válasz erre: 120625
Én már húztam neki egyszer. Nem kell. :-)
De az is lehet, hogy nem volt elég kövér. :-)
    

Endruz 120626 2018. május 1. 22:27   Válasz erre: 120615
Ha már Cizi szóba hozta a témát...aki szeretne a tervezett péntek szombat mellett még csütörtök vagy vasárnap pluszban maradni az jelezze, mert a számára lefoglalt szobát akkor ezekre a napokra is intézem.

Cizi már szólt :-)
    

kawa550 120625 2018. május 1. 21:28   Válasz erre: 120624
Ez még csak a fertőzés első előjele. Végstádiumú gyógyíthatatlan ződvérűséged majd akkor lesz, ha eccer megint errefelé tolod a képed oszt húzol neki egy kövéret. :))))
    

Fido71 120624 2018. május 1. 21:21   Válasz erre: 120619
Ezen az első képen egész jó kiállású ez a zőőd kotla. Egyre jobban tetszik... ;)
    

kawa550 120623 2018. május 1. 20:52   Válasz erre: 120622
Nem rossz, de ezen hova ül a Zsuzsika? :))))))
    

lendvai 120622 2018. május 1. 20:41   Válasz erre: 120621
Nesze akkor egy rendőrmotor. :-)
    

kawa550 120621 2018. május 1. 20:23   Válasz erre: 120620
Vessenek a mókusok elé, de én egy kibacott motort se látok ezen a képen, csak szar robogókat. :))))))))))))
    

lendvai 120620 2018. május 1. 20:03  
Motoros parkolás, kicsit többen voltak, mint Kalte Kuchl-nál szoktak lenni csúcsidőben. :-)
    

kawa550 120619 2018. május 1. 17:45  
Nem baj, begyakoroltuk ma itten magunkat kanyarilag, nem kell Szajolra menni most továbbképzésre. Csapattuk a Rexikének keményen ahogy kell, hol gyorsan, hol még gyorsabban. :)))) Igen jó idő volt végig huszonkéthárom fokok, szél is elviselhető volt, legjobb idő motorozni.
    

Tomchy 120618 2018. május 1. 14:09   Válasz erre: 120615
A szajoli felüljáró tényleg nem magas, csak a két irány közti magasságkülönbség a fura! :)
    

kawa550 120617 2018. május 1. 13:51   Válasz erre: 120615
Jó, de hol az az itt? Szajol nem korai még kicsit,van még 3 hét?.... :))))))) Mi meg itt tömjük a fejünket a faTEHÉN mellett. :)))))
    

cizi 120616 2018. május 1. 12:24  
...
    

cizi 120615 2018. május 1. 12:22  
Jó napot mindenkinek!
Mi már itt vagyunk!
Kawának üzenem, hogy nem kell pálybejárás a kanyarok miatt. A szajoli felüljáró sem túl magas!
    

Robi70 120614 2018. május 1. 10:04  
Helló Urak!
Hétvégén sajna sikerült felültetnem a motort egy beton szegélyre. A leömlőm horpadt be és simult rá a blokkra. Nem nagy a baj, mert gond nélkül végig menten a 3 napos tervezett útvonalon. De szeretném kicserélni egy kevésbbé leharcoltra.
Ha van valakinek 3vd, vagy 4tx-re való JÓ ÁLLAPOTÚ leömlője, keressen lécci.
    

kawa550 120613 2018. május 1. 09:36   Válasz erre: 120612
Elnézést kedves emese. Remélem a "növényi származék szarvasmarha" már eléggé egzakt kend számára is , vagy híjjam "arboreus Bos taurus"-nak hogy elégedett legyél okoska? :)))))))))
    

night-rider 120612 2018. május 1. 09:32   Válasz erre: 120610
Majd nézz a hasa alá...
    

lendvai 120611 2018. április 30. 23:38   Válasz erre: 120610
Lekéstem azt a kenőcsöt, úton vagyunk már hazafelé. Láttunk motoros rendőröket Pan European-al és VFR-el is, nem csak azokkal kéthengeres gyösz Kawasakikkal. :-) Csak hogy valami motoros téma is legyen. :-)
    

kawa550 120610 2018. április 30. 22:18   Válasz erre: 120609
Hallottam erről a kellemetlen betegségről, de azt mondják hogy ott keleten kapni rá valami kenőcsöt, amitől idővel elmúlik. :)))))))
Majd holnap megnézem hátha a fatehénnél lehet rá valami jó kis mormota kenőcsöt kapni. Ketteslétrával és biciklivel megyünk természetesen, mert kezd már kicsit átesni a ló túloldalára a motoros tartalom. :D
    

lendvai 120609 2018. április 30. 10:02   Válasz erre: 120608
A harcmodoron még gondolkodom, mert az ellenfél keményfejű, tökön rúgni nem tudom, így torokra kell mennem. De optimista vagyok, mert mizu no kokoro-val rendelkezem. :-)
    

lendvai 120608 2018. április 30. 09:54   Válasz erre: 120607
Tisztességes üzletnek tűnik, elfogadom.:-)
    

kawa550 120607 2018. április 30. 08:49   Válasz erre: 120606
Persze. Csak előtte kiéheztetem a dinoszauruszt, aztán elmondom neki mi volt, és összezárlak vele éjjelre az istállóba. :)))))))))
    

lendvai 120606 2018. április 30. 03:17   Válasz erre: 120605
Erre mondják azt, hogy nem a méret számít. :-)
Kissé pironkodva kérdem tőled: befogadsz-é pünkösdkor a házadba tudván, hogy én ma báránkát reggeliztem? :-)
    

kawa550 120605 2018. április 29. 20:45  
Kicsit szégyellem a témát, de a betonozásos zsalubontós térkövezés után még a stotzingi meg a donnerskircheni szerpentineket is megjártuk a gyerekkel oda-vissza. Motorral vazzeg....:))))))))))))) A szűk visszafordítókban már gyorsabb az a taknyos a szunyoggal mint én, a choppereseknél meg már mindenhol gyorsabb. 13 lóval baszki. :D
    

KTib962 120604 2018. április 29. 20:35  
Ezt most csak azért, hogy az a sok szar, ami felkerült a fórumra letakarodjon a képernyőről.
    

lendvai 120603 2018. április 29. 16:27   Válasz erre: 120600
Érdekes egy megmérettetés ez, nagyjából mindenki ugyanott dobta el a motorját, de úgy tűnik a közönség külön díjazta a motor által végrehajtott szaltókat is. Ha meg még közben a gazdáját is félig agyonütötte az további plusz pontokat érhetett. :-)
    

lendvai 120602 2018. április 29. 14:14   Válasz erre: 120599
A klímahűtőt felfelé kell kiemelni a motortérből, faszér' másznék le még egy aknába is hozzá. :-)
    

kawa550 120600 2018. április 29. 09:49  
Itt kb mennyi pénzt baszhattak el csak az elgörbült telószárakra meg lengővillákra?:)))))))
https://www.sportmotor.hu/video/raRtvGkFDOP
    

kawa550 120599 2018. április 29. 09:42   Válasz erre: 120598
Gyere pünkösdkor egy nappal előbb oszt aknából kényelmesen megcsinálod.:))))))
    

lendvai 120598 2018. április 29. 01:53   Válasz erre: 120596
Egy kicsit meg fogok rohadni a kedvedért, megígérem. :-)
Kedd reggel amint hazaértünk megyek én is az autóhoz, kicserélni a lyukas klímahűtőt. Ahhoz le kell szerelnem a lökhárítót is, mert csirkerácsot kell a hűtőnyílásokra applikálnom a kavicsok ellen. Ha már lenn van a lökhárító akkor a két fényszórót is kiszedem körbetömíteni, mert párásodnak. Nyitott orral meg nem viszem az autópályára, így a hét hátralévő részében motorral megyek mindenhová, elvégre ez egy motoros fórum a kurva életbe! :-)
    

KTib962 120597 2018. április 28. 21:31   Válasz erre: 120596
Na végre valakinek feltűnt.
    

kawa550 120596 2018. április 28. 20:44   Válasz erre: 120590
Rohaggyá meg a 40 fokodban.:))))))) De holnapra le lesz rakva az a szájbakúrt térkő mindenhova, meg kizsaluzom az aknát, meg bedeszkázom a tetejét, oszt keddre semmi dógom se marad, mehetünk reggeltől estig motorozni(hogy ilyen téma is legyen, mert ez egy motoros fórum). :D
    

kawa550 120595 2018. április 28. 20:38   Válasz erre: 120592
Figyeled? Már hallgat az új nevére....:))))))))))))
    

night-rider 120594 2018. április 28. 20:24   Válasz erre: 120592

    

Fido71 120593 2018. április 28. 16:23  
A rosseb tudja, de én irigykedem...
Megyek vissza füvet nyírni, természetesen motoros fűnyíróval! ;)
    

lendvai 120592 2018. április 28. 16:22   Válasz erre: 120591
Ohh, Emese drága, ezt külön csak Neked. :-)
    

night-rider 120591 2018. április 28. 14:09   Válasz erre: 120590
lendvai tours...most panaszkodsz vagy dicsekszel..
    

lendvai 120590 2018. április 28. 14:01   Válasz erre: 120589
A képek még feldolgozás alatt, nem nagyon csináltam képeket telefonnal, a fényképezőgépekben vannak, majd ha hazaértem.
Tanulságként annyi, hogy ha valaki a közeljövőben úgy gondolja, hogy a gyerekekkel elmenne egy pancsolós tengerpartra lazulni, fürödni, az Balira ne menjen. Ez a hely erre nem alkalmas. Vannak persze homokos partok, mi a Nusa Dua területén lévő elit részen voltunk, az árak jobbak, mint Horvátország bármely részén, mind szállás, mind egyéb dologban. De a víz olyan sekély, hogy száz méter után is csak térdig ér. Ha meg akar mártózni benne az ember, akkor bele kell feküdnie, de akkor meg az arcába úszik a szemét. Ilyen mocskos engerpartot nem sokat láttam.
Ez a sziget szörfözőknek és búvároknak való, nekik vannak jó partszakaszok és szigetek. Snorkelezni is lehet persze, az élővilág csodálatosan gazdag. Enni is jókat lehet, ha valaki szereti az ázsiai konyhát, én például nagyon szeretem.
Közlekedni szó szerint nem lehet mással, csak robogóval, de európai embernek szoknia kell, különben életveszélyes. Mi autót béreltünk gyakorlott sofőrrel, akinek helyismerete is van, egy 40km-re lévő helyre 2 óra alatt értünk oda és ugynannyi ideig tartott a visszaút is. Egyszerűen túl sokan vannak a jelenlegi úthálózatra és non-stop özönlenek a járművek, egy zebrán való átjutás is komoly figyelmet igényel.
Ennek valószínűleg az egyik oka az, hogy a sofőreink elmondása alapján az eddig fő tevékenységnek tekintett rizstermesztést a mai fiatalok már nem akarják csinálni, lévén nagyon nehéz fizikai munka, inkább tanulnak és a városokba mennek dolgozni. Másrészt nincs ingyenes oktatás, egészségügyi ellátás, mindenért fizetni kell, így muszáj dolgozni, a városokban pedig több a lehetőség, visont emiatt számomra élhetetlenül zsúfoltak, ha a turistákat is belevesszük a képbe.
Nyugdíj sincs, indiai mintára a gyermekek tartják el a már munkaképtelen szülőket, így aztán a saját jól felfogott érdekükben szaporodni kell, ami a népsűrűséget ha nem is növeli, de szinten tartja. Az életszínvonal növekedésével egyre többen vesznek motorokat, autókat és kész a káosz, mert elkerülő utak, mint nálunk az M0 például, nincsenek.
Mindemellett nekünk élménynek jó volt, mert a régi építészet szép, mi tudtunk búvárkodni és snorkelezni, meg jókat enni is. Na meg megrohadni a napon, 35-40 fok és 80-90% páratartalom, keringési problémákkal se érdemes idejönni és a szabadban tartózkodni. :-)
    

Itil900 120589 2018. április 28. 08:59   Válasz erre: 120587
Egy két motoros rája képet küldhetnél...! Ha .szik rája az se baj...!;))
    

1Laciapu 120588 2018. április 27. 17:29   Válasz erre: 120585
Munkahenger visszanyomásra én két kis méretű asztalos szorítót vettem, tökéletes :)
    

lendvai 120587 2018. április 27. 15:46  
A mai szent napon sikerült még kétszer merülnöm, Karcsika biztos értékelné. :-) Természetesen motorokkal mentünk, mégpedig Yamaha motorokkal, mert kettő is volt belőlük a hajó fenekéhez erősítve. Majd egy órát csapattuk a hullámokon, mire odaértünk, a második helyszínig további tíz perc. A hajó a hullámok tetején hánykolódott, én meg a hajó farában, a motorok mellett, a halakat etetve. Mindkét merülés után, amikor feljöttem, egy kicsit kótyagosan, mert aránylag sokat kellett liftezni lenn, ahogy beültem a hajóba már jött is a lakodalmas kutya effektus.
Ettől függetlenül a víz alatt remekül éreztem magam. Óriási manta ráják között úszkáltunk. Természetesen motorral jöttek ők is, elvégre ez egy motoros fórum a fene egye meg! :-)
Itt is rengeteg a robogó, mással nem is nagyon lehet közlekedni. De 300-asnál nagyobb gépet nem nagyon látni, még az idomos sportgépek is kis blokkal futkosnak. Tipikusak a 130 cm3 körüli nagy kerekes robogók, általában Honda és Yamaha, de vannak számomra ismeretlen márkák is, maláj, indiai vagy kínai cuccok lehetnek. Sokszor egy egész család ül egy ilyen kis gépen, bukó nélkül, mert az nem kötelező. Szabály csak annyi van, hogy a nagyobbnak van elsőbbsége, mert ha autóval vannak akkor szépen becsorgatják a kereszteződésbe, a motorok meg vagy el tudnak még slisszolni a rések között, vagy megállnak. De vigyáznak egymásra és a legnagyobb káoszba szorulva sem türelmetlenkednek. A szolgáltató szféra példásan kedves, innen is volna mit tanulnunk.
    

Tomchy 120586 2018. április 27. 07:55   Válasz erre: 120585
Csak egy jótanács.
Ha hosszú linket szeretnél becsatolni, használj egy url röviditő progit, mint pl. a goo.gl

Igy nem fog kilógni a linked a párbeszédablakból. (amit persze meg is hegeszthetnének az oldal programozói...)

https://goo.gl/zg7h9p
    

csanesz 120585 2018. április 27. 07:45  
Issza meg!
Hogy én mit szenvedtem azzal a ku..va hátsó munkahengerrel. 2 év alatt elkoptattam a hátsó betéteket. Ahogy kell szépen, egyenletesen lekoptak, ezzel nincs is baj. Féknyereg kiemel, fékcső bekötve hagy, betét kiszed. Munkahengert 1 órán át nem tudtam visszanyomni. Légtelenítőt is meglazítottam. Mondom kizárt, hogy a 2 éve kitakarított, tömítést cserélt munkahenger be legyen állva.
Fékcsőről mondták, hogy tud belül "rongyolódni" és akkor úgy is működhet mint egy visszacsapószelep. Ilyenről még nem hallottam, de attól még létezhet. Na mindegy, szal nagy duzzogva szívok majd találok egy szerszámot: https://www.banggood.com/Car-Van-Door-Upholstery-Trim-Clip-Body-Panel-Removal-Plier-Manual-Tools-Pliers-p-1175416.html?utm_design=41&utm_source=emarsys&utm_medium=Shipoutinform171129&utm_campaign=trigger-emarsys&utm_content=Winna&sc_src=email_2671705&sc_eh=8c981b1c7f9296501&sc_llid=3875383&sc_lid=104858042&sc_uid=YYUqxU4qSC&cur_warehouse=CN (itthon fájdalmas az ára)
...hogy ott rohadna meg. 5 másodperc sem kellett és ütközésig visszanyomtam nőies erővel a két munkahengert egyszerre. Kettőt rendeltem a kárpit patent kiszedőből.
Csak ajánlani tudom akinek problémát okoz a karbantartása. Persze sérülésmentesen és egyszerűen két lemezkével és két csavarral is megoldható.
...ebből tanul az ember...
    

sagipet 120584 2018. április 27. 06:11   Válasz erre: 120576
Hát lehet :), mert ugyanilyen volt nekem anno amit ráadásul oldaldobozként használtam és az bírta. Ez meg még középsőként is minden előjel nélkül esett le. Wanshiin vagy mi a tök a neve. Mindegy nem az enyém, nekem is Givi van, ebben meg is bízok még túlterhelve is.
    

kawa550 120583 2018. április 26. 16:38   Válasz erre: 120582
Te miről beszélsz vazze, Artúr most esett át karcsúsító kúrián, sukár kis birka lett. Természetesen motorral....... :)))))))
    

lendvai 120582 2018. április 26. 14:14   Válasz erre: 120581
A pókházai Jurassic Park-ról nem is beszélve, vértyúkokkal és birkának álcázott dinoszaurusszal. :-)
Bár azt most hirtelen nem tudom hogy kapcsolódik a gyalogátkelőhelyekhez, de csak ez jutott eszembe. :-)
    

Fido71 120581 2018. április 26. 09:27   Válasz erre: 120580
Jaja...
Abból Pókházán is van egy csomó...
Meg nálunk is. ;)
    

lendvai 120580 2018. április 26. 08:55   Válasz erre: 120578
Én meg csak a kijelölt gyalogátkelőhelyen megyek át zöld jelzésnél ezen logika szerint. :-)
    

lendvai 120579 2018. április 26. 08:34  
Ma 10 év kihagyás után végre merültem egy jót. Természetesen motorral. :-) Ezen felbuzdulva holnap kétszer is merülni fogok, mert motorkiállítás lesz a tenger fenekén. De azt mondták manta ráják is lesznek. Motoron természetesen. :-)
    

kawa550 120578 2018. április 26. 08:28   Válasz erre: 120577
Na ja, akit még sose ütöttek el, azt is vádolhatjuk hogy na jó, de te körülnézel mielőtt lelépsz. :))))))))))
    

lendvai 120577 2018. április 26. 08:26   Válasz erre: 120576
Na ja, de te spaniferezed őket. :-)
    

kawa550 120576 2018. április 26. 07:15   Válasz erre: 120572
Szerintem már a kínait is hamisítják!:))))))) Enyémek már 13 éve bírják.
    

lendvai 120575 2018. április 26. 06:17   Válasz erre: 120572
Részemről a Givi már bizonyított, a Kappa gyakorlatilag ugyanaz, soha nem kellett külön rögzíteni. A hátsó dobozban volt, hogy több, mint 10 kg cucc volt, helyén maradt, de a. csúszka fülei idővel meghajlottak. Hőlégfúvó és gumikalapács orvosolta a problémát.
    

Itil900 120574 2018. április 26. 06:13   Válasz erre: 120572
Átmenő csavart neki!!!
    

Itil900 120573 2018. április 26. 06:13   Válasz erre: 120571
Remélem, a bor is motor alakú pohárban volt...!
    

sagipet 120572 2018. április 26. 06:09  
Egy újabb elrettentő példa a kínai dobozzal kapcsolatban. Ezúttal én hagytam el egy dobozt az alábbi okok miatt. Szerencsére baleset nélkül megúsztam! Ezeket tényleg le kell kötözni vagy csavarozni, nincs mese!
    

lendvai 120571 2018. április 26. 02:15   Válasz erre: 120569
Sok lába volt, igen, ez királyrák, helyi zöldségkeverékkel, kókusszal, kókusztejjel és sima párolt rizzsel. Utána még megkínáltak egy pohárka lime-os rizsborral, ami neve ellenére kb 30 %-os alkoholtartalommal bír. És nagyon finom.
Ja, és természetesen motorral hozták ki és az étterembe is motorral mentünk, hogy a gyerekek is megnyugodjanak. :-)
    

lendvai 120570 2018. április 26. 02:10   Válasz erre: 120568
Mondtam, hogy nem bírja ki. :-)
    

kawa550 120569 2018. április 25. 19:22   Válasz erre: 120565
Nem tom mi ez, de az tuti hogy kettőnél kevesebb vagy négynél több lába volt, szóval jó nem lehet!:)))))))))))
    

kawa550 120568 2018. április 25. 19:20   Válasz erre: 120566
Köszönjük Emese!:)))))))
    

kormi1313 120567 2018. április 25. 17:50  
Azt írja, hogy használható alu.bronz, acél hegesztéshez ez a kis gép.
http://www.szikrahegesztes.hu/fooldal/akcio/telwin-maxima-akcio
    

night-rider 120566 2018. április 25. 17:33   Válasz erre: 120565
Na kezdődik a betegágy...
    

lendvai 120565 2018. április 25. 13:10  
Séf bácsi figyelmébe: Rita ma is kitett magáért a vacsorával. :-)
    

Endruz 120564 2018. április 24. 22:27   Válasz erre: 120554
Köszi!
    

Robi70 120563 2018. április 24. 20:53   Válasz erre: 120562
Most néztem a pléjárúházban. Csokabi nincs jó véleménnyel róla.
    

Englishman 120562 2018. április 24. 20:42  
Estét!
Beteszem ide is:
https://www.youtube.com/watch?v=OYJPtlCq7UM
    

GSzabolcs 120561 2018. április 24. 18:38  
Sziasztok,

Láttam pár kérdezőt, hogy mennyit eszik egy TDM, mennyit bir, kényelmes-e hoszabb úton stb.
A hétvégén csaptunk egy 600km-s kanyart, ketten tele dobozokkal, átlagfogyasztás 5,7 L/100km. Hozzátenném, hogy nagyrészt alföldön mentünk és az átlagsebesség kint nem haladta meg a 110-120kmh-t. Csatoltam egy képet. Jah és a hátsó felem olyan volt mint a páviáné, úgyhogy a köbetkező befektetés az egy új ülés. Szép napot nektek.
    

Robi70 120560 2018. április 24. 15:52   Válasz erre: 120559
Esetleg, aki székrekedésre véletlen immodiumot vett be, annak szülés indítóként beválhat.:)))
Beöntés 2.0!:)
    

lendvai 120559 2018. április 24. 14:21  
Ezt a csendéletet elnézve azon tűnődtem, hogy most vagy nem jutott fúvókafej a végére, vagy az ember dolga végeztével megnyálazva a csövet még egy rögtönzött mélyöblítéssel teheti teljessé az akciót. :-)
    

kawa550 120558 2018. április 24. 14:02   Válasz erre: 120553
A tanksapka szellőzője tényleg okozhat ilyesmit a kifogyó vagy alacsony benzinszint miatt. Viszont nálam gyakorlottabb motorszerelőtől hallottam olyant, hogy bár konkrét magyarázat nincs rá, de a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy gyakran az utólag beépített benzinszűrő a probléma, valahogy mégsem jut át rajta elég anyag, hiába tiszta. Meg szerinte felesleges is, ami a tank szitáján átjut, az a fúvókákon is, így az utólagos szűrő leginkább placebó a tulajnak.
    

kawa550 120557 2018. április 24. 13:50   Válasz erre: 120553
Már én is említettem Zsuzsikának, hogy onnan akár törött kormánycsapággyal is simán hazajönnék. :)))))))))))
    


lendvai 120555 2018. április 24. 09:26   Válasz erre: 120547
Gödöllőn van egy Surànyi nevű ember (Suri), akit ajànlott az első tulaj, neten megtalálható.
    

mati12 120554 2018. április 24. 09:18   Válasz erre: 120549
Tuti visszajelzés tőlem:Családi program miatt sajnos nem tudom tiszteletemet tenni ezen a nagyszerűnek ígérkező eseményen. De ezúton is szeretném megköszönni a lehetőséget,jó időt és jó szórakozást kívánok nektek.
    

Tomchy 120553 2018. április 24. 09:00   Válasz erre: 120547
Vess egy pillantást a tanksapkádra is, akkor is produkálhat hasonló jelenségeket, ha eldugul a kis szuszogó nyilás, és vákuum lesz a tankban.

Technikás egyenesek... höö, ez jó! :D
Készüljetek, hogy itt az Alföldön a kanyarokat körforgalomnak hívjuk, a többi ívecskében errefelé dönteni se nagyon kell a motort. :)
    

kawa550 120552 2018. április 24. 08:39   Válasz erre: 120551
Első napi program a Szajol környéki technikás egyenesek gyakorlása, aztán kaja, pia, nők(annak aki hoz magával), másnap fejfájásos búcsúzás hazamotorozással, kis kerülőkkel. :))))))))))
    

Itil900 120551 2018. április 24. 06:10   Válasz erre: 120543
A szállást megoldjuk, nem gond. Részletek mostmár jöhetnek program, anyagi, stb. szempontból
    

kawa550 120550 2018. április 23. 20:43   Válasz erre: 120549
Ok.
    

Endruz 120549 2018. április 23. 20:31   Válasz erre: 120544
Gyula nem a csigában egy magán háznál. Matit lehúzom, de jó lenne egy tuti vissza jelzés tőle.
    

Sander67 120548 2018. április 23. 20:29   Válasz erre: 120547
http://motorszerelo.com/
    

Skuli 120547 2018. április 23. 20:15  
Sziasztok! Tud valaki ajánlani megbízható szerelőt Aszód, Hatvan vonzáskörzetében? Nemrég költöztem a környékre és nem tudom kihez lenne érdemes vinni a motort. Egyébként a motor néhány perc járás után leáll, gázadásra lassan reagál, meg-megtorpan menet közben. Üzemanyagszűrőt cseréltem, de nem oldotta meg a problémát. Karbi tisztításra/szinkronra gyanakszom. Köszi!
    

Itil900 120546 2018. április 23. 19:58  
Végre!!! Valahol már a robikon is van rendszám...! Itthon mikor vezetik már be???
    

lendvai 120545 2018. április 23. 18:19  
Hát barátaim, olyan se történt még velem, hogy enyhülésért gázolva a vízbe nem történt semmi, mert az is kb harminc fokos volt. :-)
A képen melós motorok (mert ez mégiscsak egy motoros fórum). :-)
És vajom mivel üldözik itt a motoros rendőrök a szabálysértőket? Hát Kawasakival! :-)
Azt mondjuk nem tudom milyennel, mert típusazonosító nincs rajtuk, én meg mostanában csak a ZRX 1100-ról hallottam, igaz arról folyamatosan. :-)
Mindenesetre valami kéthengeres, félidomos cucc.
    

kawa550 120544 2018. április 23. 17:30   Válasz erre: 120543
Mi a Csigában leszünk? Mati szerintem lemondta.
    

Endruz 120543 2018. április 23. 16:40  
Sziasztok!

Amit szeretnék kérni mindenkitől akik megvannak említve, legyetek szívesek e-mail címet megküldeni nekem, hogy tudjak egy csoportot csinálni kiértesítés végett (fizetés, program stb.), mivel a motorozz.hu levelező listája nem az igazi :-(

Címem: endruzka@gmail.com

Tartoztam a 13 ágyas egyedül érkezőkkel, jelenleg:

Karácsony Levi + 1fő; mati12; tomhahn; Sander67; cosmo; csanesz még van 6 szabad ágy!

Kedves Mindenki!

Összes igyekezetünk ellenére a tavalyi évben szervezésileg elkezdett X. jubileumi találkozónkra "BULIRA" Scopy mondta mindenkinek szállást nem tudunk intézni.
Ezért úgy döntöttünk, hogy a régebbi szorosabb baráti kapcsolatainkat helyezzük előtérbe. A meglévő szállás helyek teljes kihasználásával a meghívottak körét személyesen, telefonon illetve itt a fórumon értesítjük.

A helyszínen 200 fős rendezvény sátor áll rendelkezésünkre ezért aki megtudja oldani a szállást egyénileg szívesen látjuk a rendezvény egész időtartama alatt.
Jelenlegi állapot szerint:

Vendégházban elszállásoltak:

Kawa Gyula; Lendvai Tibiék; Rezsnyik Robiék; Bori Attiláék + 2 fő

Covoy City Motelben elszállásoltak:

Kilosék; Kovács Laciék; Busi Gyuláék; Mexék; Yamaszakiék; Dinnyemagék; Baluék; VVLaciék; Englishmanék; Jobbkormányosék; Kucsiék; Zolkivék; Ciziék;

Megértéseteket köszönjük a mielőbbi találkozás reményében!

Scopy, Palika és Endrúz
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők