kawa550 | 120643 | 2018. május 3. 15:58 |
Nem mellesleg, ez a fajta légkulcs nekem még az autó anyáit se szedi le, pedig nyomatékra van húzva, nincs szarrá tépve kerékcserénél, és még a csavart is be szoktam fújni láncsprével mielőtt visszateszem. Kézzel simán lelazítom toldó nékül, szóval az olcsó légkulcs leginkább szart sem ér. http://www.abac-kompresszor.hu/legkulcs-klt-12-sw-9-27mm-17-reszes/ |
kawa550 | 120642 | 2018. május 3. 15:55 | Válasz erre: 120641 |
Rendszeres probléma, én is belefutottam már sajátommal is dinnyéével is, a sok ökör ész nélkül megtépi, néha még menetragasztózza is, holott 72Nm lenne a normál meghúzás, mert a fogas alátét biztosít, nem a meghúzás.Mikor sehogy se bírtunk vele, akkor elvittem egy kerékszerelő műhelybe ahol kamionokat is szerelnek, az a légkulcs amivel a kamionok anyáit veszik le, 1mp alatt lekapta, előtte már 2m-es csőtoldókkal recsegtettük a krovákat.
|
Hitmanus | 120641 | 2018. május 3. 15:42 |
Üdv! Tdm 900-nak a kis lánckerék anyája bal menetes lehet?Légkulcs sem nagyon mozdítja meg. Nem nagyon mozdul meg, de nem is nagyon akarom elszúrni a nagy erőlködés közepette.. |
Ullyses | 120639 | 2018. május 3. 10:52 | Válasz erre: 120635 |
Köszi az ötleteket neked is meg Kawa 550nek! :)
|
lendvai | 120637 | 2018. május 2. 21:16 | Válasz erre: 120636 |
Robi70 | 120636 | 2018. május 2. 20:12 | Válasz erre: 120634 |
Természetesen. Beépítés előtt fényesítés. Tart vagy 1 hétig a látványosság.
|
lendvai | 120635 | 2018. május 2. 19:37 | Válasz erre: 120632 |
A "reális árat" elég nehéz értelmezni, mert mondhatjuk, hogy a reális ár az, amit a piac beállít magának, de az meg országonként különbözik. Vagy az, amit a leendő vevő beállít magának az alapján mennyit akar, vagy tud motorra szánni. A 900-as reálisabb választás, egy 20 éves 4TX-nél azért már nagyobb valószínűséggel fordul elő, hogy olyan dolgokat is ki kell cserélni, ami egy 10 éves gépnél még nem szükséges. Csaodák nincsenek, de a motorok állapota általában elárulja azt is, milyen gondos gazdájuk volt és ennek alapján mit kaptak karbantartás gyanánt. Láttam nem egy "ridegtartás" nyomait viselő gépet, sokszor csúnyán túlárazva. Ezeknek vagy hanyag gazdájuk volt és az isten óvja az embert az ilyen eladóktól, vagy munkaeszköznek használták, de az meg a kilométerekből kiderül. Ennek fényében mindenki eldöntheti bedől-e a 20 éves motor 40 ezer km-rel című mesének. :-) Persze nem lehetetlen, de a valószínűsége nagyjából a lottó ötösével összemérhető, az pedig elég kicsi,1 a 43 949 268-hoz. :-) Mindemellett a 4TX is lehet jó választás, ha az ember be van oltva ugyanazzal a régi vasak iránti rajongással, mint például Csikós Zsolt úr a Totalcar/bike-ból. Az még karburátoros, 20 éves lévén kopottabb, lehet tutujgatni, vásárolgatni a különböző mechanikus alkatrészeket, karburátort bűvölni meg hasonlók. :-) 900-ból én javaslom az ABS-es verziót, ha hajlamos az ember heveny fékezés okán elesni, akkor alkalmanként megmentheti a seggét. :-) |
kawa550 | 120634 | 2018. május 2. 19:11 | Válasz erre: 120633 |
Asztalon könnyebb csillogóra suvickolni, itt a lehetőség. :))))))
|
kawa550 | 120632 | 2018. május 2. 15:26 | Válasz erre: 120631 |
Nincs kivételezett évjárat, 900-at célozzon be, 1milla a már használható alsóküszöb.
|
Ullyses | 120631 | 2018. május 2. 14:57 |
sziasztok TDM-sek! egy kollégám szeretne a "soraitok közé férkőzni" de első lépésben érdekelné, mi a reális ára egy 10 éves ill egy 20 éves TDM-nek? Mely évjáratú a legjobb(ha van ilyen) ill 900-s vagy 850-s inkább, stb? Tudnátok infóval szolgálni? Köszönjük előre is! |
lendvai | 120629 | 2018. május 2. 10:56 | Válasz erre: 120628 |
Ha még nem hallottad a kipuffját kívülről, akkor majd pünkösdkor lehet húzok neki a kedvedért egy kövéret. Cserébe te is megtépheted a TDM-et, mert még én is csak alapjáraton hallottam a Leo Vincét. :-)
|
kawa550 | 120628 | 2018. május 2. 08:58 | Válasz erre: 120627 |
Amit te húztál neki, az updatenorbi1-es sovány pulykamell sonka volt, nem zsírszalonna. :))))))))))
|
lendvai | 120627 | 2018. május 2. 08:55 | Válasz erre: 120625 |
Én már húztam neki egyszer. Nem kell. :-) De az is lehet, hogy nem volt elég kövér. :-) |
Endruz | 120626 | 2018. május 1. 22:27 | Válasz erre: 120615 |
Ha már Cizi szóba hozta a témát...aki szeretne a tervezett péntek szombat mellett még csütörtök vagy vasárnap pluszban maradni az jelezze, mert a számára lefoglalt szobát akkor ezekre a napokra is intézem. Cizi már szólt :-) |
kawa550 | 120625 | 2018. május 1. 21:28 | Válasz erre: 120624 |
Ez még csak a fertőzés első előjele. Végstádiumú gyógyíthatatlan ződvérűséged majd akkor lesz, ha eccer megint errefelé tolod a képed oszt húzol neki egy kövéret. :))))
|
Fido71 | 120624 | 2018. május 1. 21:21 | Válasz erre: 120619 |
Ezen az első képen egész jó kiállású ez a zőőd kotla. Egyre jobban tetszik... ;)
|
kawa550 | 120623 | 2018. május 1. 20:52 | Válasz erre: 120622 |
Nem rossz, de ezen hova ül a Zsuzsika? :))))))
|
kawa550 | 120621 | 2018. május 1. 20:23 | Válasz erre: 120620 |
Vessenek a mókusok elé, de én egy kibacott motort se látok ezen a képen, csak szar robogókat. :))))))))))))
|
lendvai | 120620 | 2018. május 1. 20:03 |
Motoros parkolás, kicsit többen voltak, mint Kalte Kuchl-nál szoktak lenni csúcsidőben. :-)
![]() |
kawa550 | 120619 | 2018. május 1. 17:45 |
Tomchy | 120618 | 2018. május 1. 14:09 | Válasz erre: 120615 |
A szajoli felüljáró tényleg nem magas, csak a két irány közti magasságkülönbség a fura! :)
|
kawa550 | 120617 | 2018. május 1. 13:51 | Válasz erre: 120615 |
Jó, de hol az az itt? Szajol nem korai még kicsit,van még 3 hét?.... :))))))) Mi meg itt tömjük a fejünket a faTEHÉN mellett. :)))))
|
cizi | 120615 | 2018. május 1. 12:22 |
Jó napot mindenkinek! Mi már itt vagyunk! Kawának üzenem, hogy nem kell pálybejárás a kanyarok miatt. A szajoli felüljáró sem túl magas! ![]() |
Robi70 | 120614 | 2018. május 1. 10:04 |
Helló Urak! Hétvégén sajna sikerült felültetnem a motort egy beton szegélyre. A leömlőm horpadt be és simult rá a blokkra. Nem nagy a baj, mert gond nélkül végig menten a 3 napos tervezett útvonalon. De szeretném kicserélni egy kevésbbé leharcoltra. Ha van valakinek 3vd, vagy 4tx-re való JÓ ÁLLAPOTÚ leömlője, keressen lécci. |
kawa550 | 120613 | 2018. május 1. 09:36 | Válasz erre: 120612 |
Elnézést kedves emese. Remélem a "növényi származék szarvasmarha" már eléggé egzakt kend számára is , vagy híjjam "arboreus Bos taurus"-nak hogy elégedett legyél okoska? :)))))))))
|
lendvai | 120611 | 2018. április 30. 23:38 | Válasz erre: 120610 |
Lekéstem azt a kenőcsöt, úton vagyunk már hazafelé. Láttunk motoros rendőröket Pan European-al és VFR-el is, nem csak azokkal kéthengeres gyösz Kawasakikkal. :-) Csak hogy valami motoros téma is legyen. :-)
|
kawa550 | 120610 | 2018. április 30. 22:18 | Válasz erre: 120609 |
Hallottam erről a kellemetlen betegségről, de azt mondják hogy ott keleten kapni rá valami kenőcsöt, amitől idővel elmúlik. :))))))) Majd holnap megnézem hátha a fatehénnél lehet rá valami jó kis mormota kenőcsöt kapni. Ketteslétrával és biciklivel megyünk természetesen, mert kezd már kicsit átesni a ló túloldalára a motoros tartalom. :D |
lendvai | 120609 | 2018. április 30. 10:02 | Válasz erre: 120608 |
A harcmodoron még gondolkodom, mert az ellenfél keményfejű, tökön rúgni nem tudom, így torokra kell mennem. De optimista vagyok, mert mizu no kokoro-val rendelkezem. :-)
|
lendvai | 120608 | 2018. április 30. 09:54 | Válasz erre: 120607 |
Tisztességes üzletnek tűnik, elfogadom.:-)
|
kawa550 | 120607 | 2018. április 30. 08:49 | Válasz erre: 120606 |
Persze. Csak előtte kiéheztetem a dinoszauruszt, aztán elmondom neki mi volt, és összezárlak vele éjjelre az istállóba. :)))))))))
|
lendvai | 120606 | 2018. április 30. 03:17 | Válasz erre: 120605 |
Erre mondják azt, hogy nem a méret számít. :-) Kissé pironkodva kérdem tőled: befogadsz-é pünkösdkor a házadba tudván, hogy én ma báránkát reggeliztem? :-) |
kawa550 | 120605 | 2018. április 29. 20:45 |
Kicsit szégyellem a témát, de a betonozásos zsalubontós térkövezés után még a stotzingi meg a donnerskircheni szerpentineket is megjártuk a gyerekkel oda-vissza. Motorral vazzeg....:))))))))))))) A szűk visszafordítókban már gyorsabb az a taknyos a szunyoggal mint én, a choppereseknél meg már mindenhol gyorsabb. 13 lóval baszki. :D
|
KTib962 | 120604 | 2018. április 29. 20:35 |
Ezt most csak azért, hogy az a sok szar, ami felkerült a fórumra letakarodjon a képernyőről.
|
lendvai | 120603 | 2018. április 29. 16:27 | Válasz erre: 120600 |
Érdekes egy megmérettetés ez, nagyjából mindenki ugyanott dobta el a motorját, de úgy tűnik a közönség külön díjazta a motor által végrehajtott szaltókat is. Ha meg még közben a gazdáját is félig agyonütötte az további plusz pontokat érhetett. :-)
|
lendvai | 120602 | 2018. április 29. 14:14 | Válasz erre: 120599 |
A klímahűtőt felfelé kell kiemelni a motortérből, faszér' másznék le még egy aknába is hozzá. :-)
|
kawa550 | 120600 | 2018. április 29. 09:49 |
Itt kb mennyi pénzt baszhattak el csak az elgörbült telószárakra meg lengővillákra?:))))))) https://www.sportmotor.hu/video/raRtvGkFDOP |
kawa550 | 120599 | 2018. április 29. 09:42 | Válasz erre: 120598 |
Gyere pünkösdkor egy nappal előbb oszt aknából kényelmesen megcsinálod.:))))))
|
lendvai | 120598 | 2018. április 29. 01:53 | Válasz erre: 120596 |
Egy kicsit meg fogok rohadni a kedvedért, megígérem. :-) Kedd reggel amint hazaértünk megyek én is az autóhoz, kicserélni a lyukas klímahűtőt. Ahhoz le kell szerelnem a lökhárítót is, mert csirkerácsot kell a hűtőnyílásokra applikálnom a kavicsok ellen. Ha már lenn van a lökhárító akkor a két fényszórót is kiszedem körbetömíteni, mert párásodnak. Nyitott orral meg nem viszem az autópályára, így a hét hátralévő részében motorral megyek mindenhová, elvégre ez egy motoros fórum a kurva életbe! :-) |
kawa550 | 120596 | 2018. április 28. 20:44 | Válasz erre: 120590 |
Rohaggyá meg a 40 fokodban.:))))))) De holnapra le lesz rakva az a szájbakúrt térkő mindenhova, meg kizsaluzom az aknát, meg bedeszkázom a tetejét, oszt keddre semmi dógom se marad, mehetünk reggeltől estig motorozni(hogy ilyen téma is legyen, mert ez egy motoros fórum). :D
|
kawa550 | 120595 | 2018. április 28. 20:38 | Válasz erre: 120592 |
Figyeled? Már hallgat az új nevére....:))))))))))))
|
Fido71 | 120593 | 2018. április 28. 16:23 |
A rosseb tudja, de én irigykedem... Megyek vissza füvet nyírni, természetesen motoros fűnyíróval! ;) |
lendvai | 120592 | 2018. április 28. 16:22 | Válasz erre: 120591 |
Ohh, Emese drága, ezt külön csak Neked. :-)
![]() |
night-rider | 120591 | 2018. április 28. 14:09 | Válasz erre: 120590 |
lendvai tours...most panaszkodsz vagy dicsekszel..
|
lendvai | 120590 | 2018. április 28. 14:01 | Válasz erre: 120589 |
A képek még feldolgozás alatt, nem nagyon csináltam képeket telefonnal, a fényképezőgépekben vannak, majd ha hazaértem. Tanulságként annyi, hogy ha valaki a közeljövőben úgy gondolja, hogy a gyerekekkel elmenne egy pancsolós tengerpartra lazulni, fürödni, az Balira ne menjen. Ez a hely erre nem alkalmas. Vannak persze homokos partok, mi a Nusa Dua területén lévő elit részen voltunk, az árak jobbak, mint Horvátország bármely részén, mind szállás, mind egyéb dologban. De a víz olyan sekély, hogy száz méter után is csak térdig ér. Ha meg akar mártózni benne az ember, akkor bele kell feküdnie, de akkor meg az arcába úszik a szemét. Ilyen mocskos engerpartot nem sokat láttam. Ez a sziget szörfözőknek és búvároknak való, nekik vannak jó partszakaszok és szigetek. Snorkelezni is lehet persze, az élővilág csodálatosan gazdag. Enni is jókat lehet, ha valaki szereti az ázsiai konyhát, én például nagyon szeretem. Közlekedni szó szerint nem lehet mással, csak robogóval, de európai embernek szoknia kell, különben életveszélyes. Mi autót béreltünk gyakorlott sofőrrel, akinek helyismerete is van, egy 40km-re lévő helyre 2 óra alatt értünk oda és ugynannyi ideig tartott a visszaút is. Egyszerűen túl sokan vannak a jelenlegi úthálózatra és non-stop özönlenek a járművek, egy zebrán való átjutás is komoly figyelmet igényel. Ennek valószínűleg az egyik oka az, hogy a sofőreink elmondása alapján az eddig fő tevékenységnek tekintett rizstermesztést a mai fiatalok már nem akarják csinálni, lévén nagyon nehéz fizikai munka, inkább tanulnak és a városokba mennek dolgozni. Másrészt nincs ingyenes oktatás, egészségügyi ellátás, mindenért fizetni kell, így muszáj dolgozni, a városokban pedig több a lehetőség, visont emiatt számomra élhetetlenül zsúfoltak, ha a turistákat is belevesszük a képbe. Nyugdíj sincs, indiai mintára a gyermekek tartják el a már munkaképtelen szülőket, így aztán a saját jól felfogott érdekükben szaporodni kell, ami a népsűrűséget ha nem is növeli, de szinten tartja. Az életszínvonal növekedésével egyre többen vesznek motorokat, autókat és kész a káosz, mert elkerülő utak, mint nálunk az M0 például, nincsenek. Mindemellett nekünk élménynek jó volt, mert a régi építészet szép, mi tudtunk búvárkodni és snorkelezni, meg jókat enni is. Na meg megrohadni a napon, 35-40 fok és 80-90% páratartalom, keringési problémákkal se érdemes idejönni és a szabadban tartózkodni. :-) |
Itil900 | 120589 | 2018. április 28. 08:59 | Válasz erre: 120587 |
Egy két motoros rája képet küldhetnél...! Ha .szik rája az se baj...!;))
|
1Laciapu | 120588 | 2018. április 27. 17:29 | Válasz erre: 120585 |
Munkahenger visszanyomásra én két kis méretű asztalos szorítót vettem, tökéletes :)
|
lendvai | 120587 | 2018. április 27. 15:46 |
A mai szent napon sikerült még kétszer merülnöm, Karcsika biztos értékelné. :-) Természetesen motorokkal mentünk, mégpedig Yamaha motorokkal, mert kettő is volt belőlük a hajó fenekéhez erősítve. Majd egy órát csapattuk a hullámokon, mire odaértünk, a második helyszínig további tíz perc. A hajó a hullámok tetején hánykolódott, én meg a hajó farában, a motorok mellett, a halakat etetve. Mindkét merülés után, amikor feljöttem, egy kicsit kótyagosan, mert aránylag sokat kellett liftezni lenn, ahogy beültem a hajóba már jött is a lakodalmas kutya effektus. Ettől függetlenül a víz alatt remekül éreztem magam. Óriási manta ráják között úszkáltunk. Természetesen motorral jöttek ők is, elvégre ez egy motoros fórum a fene egye meg! :-) Itt is rengeteg a robogó, mással nem is nagyon lehet közlekedni. De 300-asnál nagyobb gépet nem nagyon látni, még az idomos sportgépek is kis blokkal futkosnak. Tipikusak a 130 cm3 körüli nagy kerekes robogók, általában Honda és Yamaha, de vannak számomra ismeretlen márkák is, maláj, indiai vagy kínai cuccok lehetnek. Sokszor egy egész család ül egy ilyen kis gépen, bukó nélkül, mert az nem kötelező. Szabály csak annyi van, hogy a nagyobbnak van elsőbbsége, mert ha autóval vannak akkor szépen becsorgatják a kereszteződésbe, a motorok meg vagy el tudnak még slisszolni a rések között, vagy megállnak. De vigyáznak egymásra és a legnagyobb káoszba szorulva sem türelmetlenkednek. A szolgáltató szféra példásan kedves, innen is volna mit tanulnunk. |
Tomchy | 120586 | 2018. április 27. 07:55 | Válasz erre: 120585 |
Csak egy jótanács. Ha hosszú linket szeretnél becsatolni, használj egy url röviditő progit, mint pl. a goo.gl Igy nem fog kilógni a linked a párbeszédablakból. (amit persze meg is hegeszthetnének az oldal programozói...) https://goo.gl/zg7h9p |
csanesz | 120585 | 2018. április 27. 07:45 |
Issza meg! Hogy én mit szenvedtem azzal a ku..va hátsó munkahengerrel. 2 év alatt elkoptattam a hátsó betéteket. Ahogy kell szépen, egyenletesen lekoptak, ezzel nincs is baj. Féknyereg kiemel, fékcső bekötve hagy, betét kiszed. Munkahengert 1 órán át nem tudtam visszanyomni. Légtelenítőt is meglazítottam. Mondom kizárt, hogy a 2 éve kitakarított, tömítést cserélt munkahenger be legyen állva. Fékcsőről mondták, hogy tud belül "rongyolódni" és akkor úgy is működhet mint egy visszacsapószelep. Ilyenről még nem hallottam, de attól még létezhet. Na mindegy, szal nagy duzzogva szívok majd találok egy szerszámot: https://www.banggood.com/Car-Van-Door-Upholstery-Trim-Clip-Body-Panel-Removal-Plier-Manual-Tools-Pliers-p-1175416.html?utm_design=41&utm_source=emarsys&utm_medium=Shipoutinform171129&utm_campaign=trigger-emarsys&utm_content=Winna&sc_src=email_2671705&sc_eh=8c981b1c7f9296501&sc_llid=3875383&sc_lid=104858042&sc_uid=YYUqxU4qSC&cur_warehouse=CN (itthon fájdalmas az ára) ...hogy ott rohadna meg. 5 másodperc sem kellett és ütközésig visszanyomtam nőies erővel a két munkahengert egyszerre. Kettőt rendeltem a kárpit patent kiszedőből. Csak ajánlani tudom akinek problémát okoz a karbantartása. Persze sérülésmentesen és egyszerűen két lemezkével és két csavarral is megoldható. ...ebből tanul az ember... |
sagipet | 120584 | 2018. április 27. 06:11 | Válasz erre: 120576 |
Hát lehet :), mert ugyanilyen volt nekem anno amit ráadásul oldaldobozként használtam és az bírta. Ez meg még középsőként is minden előjel nélkül esett le. Wanshiin vagy mi a tök a neve. Mindegy nem az enyém, nekem is Givi van, ebben meg is bízok még túlterhelve is.
|
kawa550 | 120583 | 2018. április 26. 16:38 | Válasz erre: 120582 |
Te miről beszélsz vazze, Artúr most esett át karcsúsító kúrián, sukár kis birka lett. Természetesen motorral....... :)))))))
|
lendvai | 120582 | 2018. április 26. 14:14 | Válasz erre: 120581 |
A pókházai Jurassic Park-ról nem is beszélve, vértyúkokkal és birkának álcázott dinoszaurusszal. :-) Bár azt most hirtelen nem tudom hogy kapcsolódik a gyalogátkelőhelyekhez, de csak ez jutott eszembe. :-) |
Fido71 | 120581 | 2018. április 26. 09:27 | Válasz erre: 120580 |
Jaja... Abból Pókházán is van egy csomó... Meg nálunk is. ;) |
lendvai | 120580 | 2018. április 26. 08:55 | Válasz erre: 120578 |
Én meg csak a kijelölt gyalogátkelőhelyen megyek át zöld jelzésnél ezen logika szerint. :-)
|
lendvai | 120579 | 2018. április 26. 08:34 |
Ma 10 év kihagyás után végre merültem egy jót. Természetesen motorral. :-) Ezen felbuzdulva holnap kétszer is merülni fogok, mert motorkiállítás lesz a tenger fenekén. De azt mondták manta ráják is lesznek. Motoron természetesen. :-)
|
kawa550 | 120578 | 2018. április 26. 08:28 | Válasz erre: 120577 |
Na ja, akit még sose ütöttek el, azt is vádolhatjuk hogy na jó, de te körülnézel mielőtt lelépsz. :))))))))))
|
kawa550 | 120576 | 2018. április 26. 07:15 | Válasz erre: 120572 |
Szerintem már a kínait is hamisítják!:))))))) Enyémek már 13 éve bírják.
|
lendvai | 120575 | 2018. április 26. 06:17 | Válasz erre: 120572 |
Részemről a Givi már bizonyított, a Kappa gyakorlatilag ugyanaz, soha nem kellett külön rögzíteni. A hátsó dobozban volt, hogy több, mint 10 kg cucc volt, helyén maradt, de a. csúszka fülei idővel meghajlottak. Hőlégfúvó és gumikalapács orvosolta a problémát.
|
Itil900 | 120573 | 2018. április 26. 06:13 | Válasz erre: 120571 |
Remélem, a bor is motor alakú pohárban volt...!
|
sagipet | 120572 | 2018. április 26. 06:09 |
lendvai | 120571 | 2018. április 26. 02:15 | Válasz erre: 120569 |
Sok lába volt, igen, ez királyrák, helyi zöldségkeverékkel, kókusszal, kókusztejjel és sima párolt rizzsel. Utána még megkínáltak egy pohárka lime-os rizsborral, ami neve ellenére kb 30 %-os alkoholtartalommal bír. És nagyon finom. Ja, és természetesen motorral hozták ki és az étterembe is motorral mentünk, hogy a gyerekek is megnyugodjanak. :-) |
kawa550 | 120569 | 2018. április 25. 19:22 | Válasz erre: 120565 |
Nem tom mi ez, de az tuti hogy kettőnél kevesebb vagy négynél több lába volt, szóval jó nem lehet!:)))))))))))
|
kormi1313 | 120567 | 2018. április 25. 17:50 |
Azt írja, hogy használható alu.bronz, acél hegesztéshez ez a kis gép. http://www.szikrahegesztes.hu/fooldal/akcio/telwin-maxima-akcio |
lendvai | 120565 | 2018. április 25. 13:10 |
Séf bácsi figyelmébe: Rita ma is kitett magáért a vacsorával. :-)
![]() |
Robi70 | 120563 | 2018. április 24. 20:53 | Válasz erre: 120562 |
Most néztem a pléjárúházban. Csokabi nincs jó véleménnyel róla.
|
Englishman | 120562 | 2018. április 24. 20:42 |
Estét! Beteszem ide is: https://www.youtube.com/watch?v=OYJPtlCq7UM |
GSzabolcs | 120561 | 2018. április 24. 18:38 |
Robi70 | 120560 | 2018. április 24. 15:52 | Válasz erre: 120559 |
Esetleg, aki székrekedésre véletlen immodiumot vett be, annak szülés indítóként beválhat.:))) Beöntés 2.0!:) |
lendvai | 120559 | 2018. április 24. 14:21 |
kawa550 | 120558 | 2018. április 24. 14:02 | Válasz erre: 120553 |
A tanksapka szellőzője tényleg okozhat ilyesmit a kifogyó vagy alacsony benzinszint miatt. Viszont nálam gyakorlottabb motorszerelőtől hallottam olyant, hogy bár konkrét magyarázat nincs rá, de a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy gyakran az utólag beépített benzinszűrő a probléma, valahogy mégsem jut át rajta elég anyag, hiába tiszta. Meg szerinte felesleges is, ami a tank szitáján átjut, az a fúvókákon is, így az utólagos szűrő leginkább placebó a tulajnak.
|
kawa550 | 120557 | 2018. április 24. 13:50 | Válasz erre: 120553 |
Már én is említettem Zsuzsikának, hogy onnan akár törött kormánycsapággyal is simán hazajönnék. :)))))))))))
|
KTib962 | 120556 | 2018. április 24. 10:42 | Válasz erre: 120553 |
lendvai | 120555 | 2018. április 24. 09:26 | Válasz erre: 120547 |
Gödöllőn van egy Surànyi nevű ember (Suri), akit ajànlott az első tulaj, neten megtalálható.
|
mati12 | 120554 | 2018. április 24. 09:18 | Válasz erre: 120549 |
Tuti visszajelzés tőlem:Családi program miatt sajnos nem tudom tiszteletemet tenni ezen a nagyszerűnek ígérkező eseményen. De ezúton is szeretném megköszönni a lehetőséget,jó időt és jó szórakozást kívánok nektek.
|
Tomchy | 120553 | 2018. április 24. 09:00 | Válasz erre: 120547 |
Vess egy pillantást a tanksapkádra is, akkor is produkálhat hasonló jelenségeket, ha eldugul a kis szuszogó nyilás, és vákuum lesz a tankban. Technikás egyenesek... höö, ez jó! :D Készüljetek, hogy itt az Alföldön a kanyarokat körforgalomnak hívjuk, a többi ívecskében errefelé dönteni se nagyon kell a motort. :) |
kawa550 | 120552 | 2018. április 24. 08:39 | Válasz erre: 120551 |
Első napi program a Szajol környéki technikás egyenesek gyakorlása, aztán kaja, pia, nők(annak aki hoz magával), másnap fejfájásos búcsúzás hazamotorozással, kis kerülőkkel. :))))))))))
|
Itil900 | 120551 | 2018. április 24. 06:10 | Válasz erre: 120543 |
A szállást megoldjuk, nem gond. Részletek mostmár jöhetnek program, anyagi, stb. szempontból
|
Endruz | 120549 | 2018. április 23. 20:31 | Válasz erre: 120544 |
Gyula nem a csigában egy magán háznál. Matit lehúzom, de jó lenne egy tuti vissza jelzés tőle.
|
Skuli | 120547 | 2018. április 23. 20:15 |
Sziasztok! Tud valaki ajánlani megbízható szerelőt Aszód, Hatvan vonzáskörzetében? Nemrég költöztem a környékre és nem tudom kihez lenne érdemes vinni a motort. Egyébként a motor néhány perc járás után leáll, gázadásra lassan reagál, meg-megtorpan menet közben. Üzemanyagszűrőt cseréltem, de nem oldotta meg a problémát. Karbi tisztításra/szinkronra gyanakszom. Köszi!
|
Itil900 | 120546 | 2018. április 23. 19:58 |
Végre!!! Valahol már a robikon is van rendszám...! Itthon mikor vezetik már be???
|
lendvai | 120545 | 2018. április 23. 18:19 |
kawa550 | 120544 | 2018. április 23. 17:30 | Válasz erre: 120543 |
Mi a Csigában leszünk? Mati szerintem lemondta.
|
Endruz | 120543 | 2018. április 23. 16:40 |
Sziasztok! Amit szeretnék kérni mindenkitől akik megvannak említve, legyetek szívesek e-mail címet megküldeni nekem, hogy tudjak egy csoportot csinálni kiértesítés végett (fizetés, program stb.), mivel a motorozz.hu levelező listája nem az igazi :-( Címem: endruzka@gmail.com Tartoztam a 13 ágyas egyedül érkezőkkel, jelenleg: Karácsony Levi + 1fő; mati12; tomhahn; Sander67; cosmo; csanesz még van 6 szabad ágy! Kedves Mindenki! Összes igyekezetünk ellenére a tavalyi évben szervezésileg elkezdett X. jubileumi találkozónkra "BULIRA" Scopy mondta mindenkinek szállást nem tudunk intézni. Ezért úgy döntöttünk, hogy a régebbi szorosabb baráti kapcsolatainkat helyezzük előtérbe. A meglévő szállás helyek teljes kihasználásával a meghívottak körét személyesen, telefonon illetve itt a fórumon értesítjük. A helyszínen 200 fős rendezvény sátor áll rendelkezésünkre ezért aki megtudja oldani a szállást egyénileg szívesen látjuk a rendezvény egész időtartama alatt. Jelenlegi állapot szerint: Vendégházban elszállásoltak: Kawa Gyula; Lendvai Tibiék; Rezsnyik Robiék; Bori Attiláék + 2 fő Covoy City Motelben elszállásoltak: Kilosék; Kovács Laciék; Busi Gyuláék; Mexék; Yamaszakiék; Dinnyemagék; Baluék; VVLaciék; Englishmanék; Jobbkormányosék; Kucsiék; Zolkivék; Ciziék; Megértéseteket köszönjük a mielőbbi találkozás reményében! Scopy, Palika és Endrúz |