Fido71 | 120952 | 2018. május 27. 07:15 |
Persze, B@sszátok+!!! Fájdítsátok csak még jobban az ember szívét... ;) |
lendvai | 120951 | 2018. május 27. 01:05 | Válasz erre: 120950 |
Ez valóban egy remekül sikerült hétvége, köszönet Scopy bácsinak és a méltán híres DJ Endruznak, be vagyok rekedve és cseng a fülem és Highway to Hell forever! :-)
|
kawa550 | 120950 | 2018. május 26. 23:06 |
Ez b+ minden idők legjobb Tdm találkozója evör, Scopy és DJ Endruz for president! :)))))))
|
csanesz | 120944 | 2018. május 26. 17:56 |
lendvai | 120935 | 2018. május 26. 17:07 | Válasz erre: 120934 |
Há' nem fotót kért kee'? :-) Sokkal többre nem emlékszem, ma ilyesmik között kolbászoltunk. :-)
|
fazakas66 | 120932 | 2018. május 26. 13:19 |
Mi újság az autós tdm találkozonn???????senki egy fotót vagy valamit .....én itt rohadok a melóba ......
![]() |
Fido71 | 120931 | 2018. május 26. 08:42 |
Idén irigykedve gondolunk Rátok! Érezze mindenki jól magát és ne ázzon el senki. Se így, se úgy... ;) |
sagipet | 120930 | 2018. május 26. 05:54 |
Nem sok embernek adatik meg az életben hogy találkozzon vele, lassan évek alatt már elhisszük létezését de soha nem láthatjuk. Ezt sajnos el kell fogadni! :) Az ébredező csapatnak (na ezt még azért erősen kétlem,de) jóreggelt és egy vödör kávét kívánok! |
csanesz | 120923 | 2018. május 25. 10:03 | Válasz erre: 120922 |
Nálunk elált ez a sz@r. Pakolok és indulás.
|
kawa550 | 120920 | 2018. május 24. 23:15 | Válasz erre: 120917 |
Mi már félúton vagyunk, csak én már öreg vok, megálltunk pihenni Tibiéknél, de holnap indulunk a festői Szajolra. :))))))
|
tomhahn | 120919 | 2018. május 24. 22:53 | Válasz erre: 120917 |
Nekem hasonló időpont jó lenne.Reggel beszélhetnénk. Ha nem akarsz egyedül menni.
|
Itil900 | 120918 | 2018. május 24. 22:05 | Válasz erre: 120917 |
Mi szombaton megyünk, az már biztos. Aznap viszont 9-10 körül már pacsizni szeretnék az " öregekkel"! ;)))
|
csanesz | 120917 | 2018. május 24. 22:02 |
Holnap ki mikor, hogy érkezik Szajolra? Én gondoltam délelőtt 9:00 körül elindulok Budapestről.
|
lendvai | 120914 | 2018. május 24. 13:01 | Válasz erre: 120913 |
Szép fehér lesz. Legalábbis egy ideig biztosan. :-)
![]() |
Itil900 | 120911 | 2018. május 24. 12:02 | Válasz erre: 120906 |
Remélem nem fogy el a matrica a találkozóig ;)))
|
lendvai | 120908 | 2018. május 24. 09:31 |
Csanesz kollégának jelentem, stabilizátor kimérve, rendben beazonosítható volt a nyitó- és záróirány mindegyik párosításnál. Ez alapján úgy tűnik az rendben van. Végső szót töltés közbeni viselkedés alapján lehet mondani. Az olaj nem tudom mit keresett a tekercs csatlakozóban, a kimenet száraz volt. Most már egy kis féktisztító hatására mindkettő száraz. :-) |
cizi | 120905 | 2018. május 24. 06:08 | Válasz erre: 120904 |
Dobd össze az elejét és kėsz! Az a hátul látható motor úgysem fog beleférni!:)
|
vasutas | 120904 | 2018. május 23. 21:14 | Válasz erre: 120884 |
fazakas66 | 120903 | 2018. május 23. 20:09 | Válasz erre: 120900 |
Robi70 | 120902 | 2018. május 23. 14:50 | Válasz erre: 120900 |
Bár csalóka lehet, de a fotó alapján sztem több az mint 3 cm. Úgy viszont érthető, ha feszül a kuplung bowden. Néhány éve pont 30mm-t emeltem a kormányon és éppen határeset volt. Rövid időn belül csináltattam újat. Nekem itt: http://korrektcar.hu/ gyártottak 3cm-rel hosszabbat. 5-6e ft-ra emlékszem, bowdenház (teflon betétes) és benne az új szál. |
kawa550 | 120901 | 2018. május 23. 14:31 |
Köszönöm a jókívánságokat, ótót már profin vezetek, pesttől meg már csak annyi dolgom leszen, hogy kiadjam az ukázt az alkalmazottnak"Kocsis, hajts!". :))))))))))))
|
Tomchy | 120900 | 2018. május 23. 13:18 |
abel92 | 120899 | 2018. május 23. 12:48 | Válasz erre: 120892 |
Most már sikerült téged fórum felhasználóhoz társítani! :) Kíváncsi leszek arra a kuplungra! Üdv, Marci |
lendvai | 120897 | 2018. május 23. 09:30 | Válasz erre: 120895 |
Nekem 2005-ös, szürke blokkos. Kérdés, hogy a tekercs amit kapok melyik beszállító melyik sarzsából származik. Valaki jól fog járni ha pár év múlva eladom, egyre több új gyári alkatrész van már benne. :-) |
Kucsi | 120896 | 2018. május 23. 09:21 | Válasz erre: 120881 |
Kedves Gyula! Már megtanulhattad volna, hogy ez a találkozó nem olyan ahol motorblokkokat kell majd hajigálni erőből, így hát nem is kell gyakorolni a motor eldobást otthon, esténként. :))) Egyébként gyógyuljatok, majd pálinkával borogatjuk. |
fazakas66 | 120895 | 2018. május 23. 08:46 | Válasz erre: 120889 |
Nekem úgy rémlik hogy mintha lett volna régebb téma ez a generátor elgyengülés .A lényeg ami nekem megmaradt,hogy viszonylag gyakran fordul elő de csak a szürke blokkosoknál.A feketeénél talán más a beszállító így én arra merek gondolni,hogy valami minőségi gond lehet a lakkozás(szigetelés) környékén. Egyszer én is úgy jártam hogy ép begurultam az udvarba és vége lett a fesszabályzónak hát azt vagy 13 ezer körül megúsztam,neked jóval húzósabb lessz de legalább új. |
cizi | 120892 | 2018. május 23. 07:35 | Válasz erre: 120881 |
Tegnap estig még nem voltam biztos abban, hogy elkészül a régi-új motorom. Este 11-kor még tesztkörön voltunk. Most szakértő kezekben volt, először lett leszedve szegénykémnek a feje a szelepek miatt. Összes folyadék, szűrők, gyertya, fékek stb. A TPS szenzor cseréjénél a gyári beállítások is elmásznak ( erről eddig nem is tudtam ) , ezért az is alapra lett visszaállítva. Pedig visszahívásra volt cserélve és gondolom erről tudniuk kellett volna, csak nem foglalkoztak vele. A legjobban érezhető változás pedig a kuplung, nem gondoltam volna, hogy egy bowden cserėnek ekkora jelentősége lehet. Ezeknek a beavatkozásoknak a vége egy kicsit fájt, de mégiscsak egy 16 éves motorról van szó... Kicsit hosszúra vettem, de a lényeg az, hogy nem kérünk autós parkolóhelyet!:) |
lendvai | 120890 | 2018. május 22. 22:52 | Válasz erre: 120884 |
Nem lesz gond, sofőrjük lesz, úri kényelemben utazhatnak. :-))) Így minimalizálva lesz a négykerekűek száma. :-)))
|
lendvai | 120889 | 2018. május 22. 22:50 | Válasz erre: 120885 |
Hálás is vagyok érte, de 80 ezer km után még nem kéne tönkremennie a generátornak, itt valami konstrukciós vagy beszállítói hibát sejtek. Mindenesetre mostantól lesz benne egy gyári új tekercs a következő minimum 80 ezer km-re. :-)
|
csanesz | 120888 | 2018. május 22. 22:00 | Válasz erre: 120882 |
Ott derül ki, hogy a fesz.szab. megmenekült, ha az új generátorral több fordulaton mérve sem omlik össze a töltés. Bár ritka, hogy alacsony feszültségtől tönkremegy a fesz.szabályzó. |
csanesz | 120887 | 2018. május 22. 22:00 | Válasz erre: 120882 |
Ott derül ki, hogy a fesz.szab. megmenekült, ha az új generátorral több fordulaton mérve sem omlik össze a töltés. Bár ritka, hogy alacsony feszültségtől tönkremegy a fesz.szabályzó. |
Itil900 | 120886 | 2018. május 22. 21:58 | Válasz erre: 120885 |
Bömbi...höhö Egyszer a lánc szált el, egyszer az első lánckerék. Imádtam a dögöt ( '94- es f 650 ), de az, amirlt produkált kicsit sok.... |
ati5995 | 120885 | 2018. május 22. 21:54 |
Látod Tibi a rendes japán nem cseszik ki veled, (még haza vitt,) mint velem HR-ba a Bömös !!
|
Endruz | 120884 | 2018. május 22. 21:53 | Válasz erre: 120881 |
Annyi autós hely nincs a Convoycity-ben, hogy mindenki elférjen :-))) tessék a motorokat preferálni :-))) Gyula, Zsuzsi fogja a kormányt te meg váltasz igazi cirkuszi mutatvány :-))) Rehabilitációs hétvégére csak pálinka jöhet szóba...hátha le kerül a gipsz is :-))) |
lendvai | 120882 | 2018. május 22. 21:50 | Válasz erre: 120881 |
Mivel zivataros időt jósolnak jelenleg ezért nem is baj. A motor szétkapva, jelentem olajban úszik a generátor. :-) Cuccok megrendelve, jövő héten itt lesznek. Addig le lehet takarítani a rengeteg dzsuvát amihez most hozzáférek. Csanesz kolléga segítségének köszönhetően még megmérem a feszültségszabályzót is. A generátor buflák csatlakozója végett egyetlen visszahúzandó kábel azt eredményezte, hogy le kellett szerelni az oldalidomokat, kiszedni az akkumulátort, felhajtani a tankot, kiszuszakolni a kiegyenlítőtartályt, mert másképp sehol nem lehetett áthúzni a csatlakozót. Így egy fokkal jobban szét lett szedve, mint terveztem. Gyanítom, hogy a hazafelé úton kapta meg a kegyelemdöfést a tekercsek szigetelése, valószínűleg az M1-es pihenőben, ahol megálltunk, mert ott induláskor leállt, csak másodszorra sikerült elindítani. A tompított és a helyzetjelző végig megy, az akku feszültsége meg nem esett olyan sokat, hogy napok óta tartó problémára utalt volna. De rendes tőle, hogy a garázsajtóban lett elege a tekercs fűtéséből. :-)))) |
kawa550 | 120881 | 2018. május 22. 20:59 | Válasz erre: 120874 |
Fido71 | 120880 | 2018. május 22. 20:56 | Válasz erre: 120872 |
Ez felett elsiklottam valahogy... Már azt hittem valami tömeges bukfenc volt. ;) |
lendvai | 120878 | 2018. május 22. 20:26 | Válasz erre: 120874 |
Hát, megkérdezted már azokat akik kikoptak mellőled, hogy ők jól érezték-e magukat veled? :-)))
![]() |
lendvai | 120877 | 2018. május 22. 20:07 | Válasz erre: 120873 |
Azok nagyjából mi ketten lennénk én úgy gondolom. :-)))
|
Itil900 | 120874 | 2018. május 22. 18:58 | Válasz erre: 120873 |
Gyerekek! Szedjétek már össze magatokat! Végre van egy motoros csoport ahhol jól érezném magam ( az eddigiek vagy kikoptak mellőlem , vagy én koptam le tőlük ) , erre autós találkozó lesz? Vagy velem nem stimmel valami???
|
kawa550 | 120873 | 2018. május 22. 18:32 | Válasz erre: 120871 |
a vén fószert a muppet show-ból, aki mást se tud csak paraszt módon beszólogatni és ezért mindenki utálja? :)))))))))))))))))
|
Fido71 | 120871 | 2018. május 22. 17:02 | Válasz erre: 120869 |
A félkezű meg a sánta storyra gondolok... Vagy csak a Csabit húzzátok, hogy boldog legyen az öreg? ;) |
lendvai | 120870 | 2018. május 22. 16:17 | Válasz erre: 120858 |
Úgy vélem remek programozó vagyok, folyton csinálom a programokat. Most éppen generátor állórész csere, este szedem szét a motor oldalát. A legnagyobb feladat azt hiszem az a lóbaszó nagy tekercs csatlakozó visszacibálása lesz a stabilizátortól. :-))) Ilyen és hasonló programokból sok van erre az évre. :-))) |
ati5995 | 120869 | 2018. május 22. 15:50 |
Egy sima stop táblánál csak körbe néztünk(nem eléggé..rendőrt nem láttuk) kb.20-as tempónál,és kifordultunk egy olyan útra ami mindkét irányba 100m-t belátható volt,és senki nem közlekedett....ez fájt nekik...aztán nekünk!!!
|
ati5995 | 120860 | 2018. május 22. 14:34 |
Az osztrák is röhögött......mi meg fizettünk...marha vicces volt....
|
kawa550 | 120859 | 2018. május 22. 13:59 | Válasz erre: 120857 |
Azzal a kiugrással lennének problémák. begipszelték a kezem, hazafelé azon röhögtünk, ha most megállít a rendőr, felvágja az ereit, a félkezű vezet, a sánta meg kezeli a váltót. a röntgendoki szerint nincs friss törés, a sebész lát egy csíkot a sajkacsonton, ami vagy friss repedés vagy a 2 gyerekkori törés maradványa, 1 hét múlva kiderül.
|
csanesz | 120858 | 2018. május 22. 13:36 | Válasz erre: 120857 |
Akkor belőled jó programozó válna. Mert azok lusták mind. :) Ők feleannyit dolgoznak és kétszer annyit haladnak. :) |
lendvai | 120857 | 2018. május 22. 13:11 | Válasz erre: 120856 |
Köszi, megnézem a videót, a mérés majd ha a tekerccsel célegyenesben leszek, köszi. Mindenképp gyári új tekercs lesz, már megvan a forrás Osztrákiából. Sajnos a határtól elég messze van, különben megkértem volna Gyulát ugorjon el érte és hozza el a találkozóra. Így posta lesz. Az még kérdés hol lesz ott olaj, mert nagyon nem akarom leengedni, idén már harmadszorra, aztán megint visszatöltögetni, lusta dög vagyok. :-) |
csanesz | 120856 | 2018. május 22. 12:40 | Válasz erre: 120851 |
Ezzel kapcsolatban este felhívlak, mert leírni macerás és lehet pontatlan leszek. Amúgy meg kisregény lesz egy 2 perces mérésből. Addig is itt egy kis segítség: https://www.youtube.com/watch?v=dINJqxecb28 Ez tartalmazza az 5 pólusut is. A kiosztás ugyanaz. Ha kérdés van estefelé otthon leszek és tudunk beszélni is. Aszem megvan a számod... |
csanesz | 120855 | 2018. május 22. 12:10 | Válasz erre: 120854 |
Jobb, ha veszed. Eddigi tapasztalatom az, ami gyárilag tekercselt és megmurdel. Utána az újratekercseléssel már nem hozza azt a hatásfokot, mert a tekercs anyaga gyengébb minőségű (- és minden esetben). Egy 900 wattos fúrógépet már csak 750 wattra lehet visszahozni az életben. Megmértem és kiszámoltam.
|
lendvai | 120854 | 2018. május 22. 11:41 | Válasz erre: 120853 |
Az még nem perdöntő, hogy valami a főtengely végén van, vezérműszíj fogaskerék is ott van mégse olajos. :-) De majd kiderül ha leszedem ma a fedelet. Tekercseléssel nem foglalkozom, gyári új megy a helyére. :-)
|
night-rider | 120853 | 2018. május 22. 10:32 | Válasz erre: 120852 |
Na tibike egyszer mész el motorozni akkor is csak a bajt hozod.....külömben tegnap délután gondoltam rátokléka környékén...na a két karatemester vajon mit alakitott /elesés defekt stb/ kellett nekem rátok gondolni..amúgy olajban állnak a tekercsek mivel a generátor a főtengely végén van...tatabányán is vsn valami spéci tekercselő de ott is 60 papir a mókah
|
lendvai | 120852 | 2018. május 22. 08:15 |
Azon tűnődtem még, hogy a generátorfedél leszereléséhez a 900-as szervizkönyv miért írja, hogy eresszem le az olajat, a 4TX Haynes szervizkönyve meg nem írja. Hol folyik ott olaj? Szedte már le valaki a generátorfedelet? Olajos volt a cucc, vagy ez csak valami amerikaiakra méretezett óvintézkedés?
|
lendvai | 120851 | 2018. május 22. 06:30 | Válasz erre: 120850 |
Igen, a szabályzó 5 pólusú, 3 be, 2 ki. Tekercset rendelem. Kapacitást akkor innentől nincs sok értelme mérni.
|