Flenegen | 89250 | 2014. december 12. 12:06 | Válasz erre: 89248 |
Én meg sem nézném ezt a motort. Hogy lehet ilyen retek módon hirdetni valamit. Annyi igényesség nincs benne, hogy 500 ft-ért alapszinten lemossa.....
|
Vandis | 89249 | 2014. december 12. 11:35 | Válasz erre: 89242 |
Az annyi, meg tudod nézni teljesítményadó kalkulátoron http://kalkulatorlap.hu/teljesitmenyado_kalkulator.html |
greg80 | 89248 | 2014. december 12. 08:36 |
Sziasztok! Motorcserén gondolkodok... 3VDrõl 4TXre... http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm-8516330 esetleg tudtok errõl valamit? |
scopy | 89247 | 2014. december 12. 07:25 |
Jól hergelt! Vandis: "Sziasztok, Én is épp most szembesültem a hírrel, hogy kedvenc kiruccanós útvonalamért fizetni kell majd :( M3-M0 Megyeri híd és vissza. Mondjuk még a megyei matrica (5000 forint/év) elfogadható ár." Igaz-igaz! De a nullához képest elég sok(k). Annyira tudják ezek az ötletfiúk, hogy miképpen kell pengeélen táncolni! 5.000.-? Hát azt még ki lehet azért fizetni és milyen jó, hogy MEGYEI matrica!... bla-bla-bla Ráadásul úgy tálalni, hogy a végére megint mi- Najónapotkívánok!- legyünk a rejtett ellenség, amit persze lehet bõszen tagadni is, meg sejtetni is... Szóval magáról az 5.000.- forintról jól elterelni ... Görénység! |
kawa550 | 89245 | 2014. december 11. 23:45 | Válasz erre: 89244 |
Hát az tuti hogy a fityiszesek meg a viki lassan hozzák az orkok meg Szauron szintjét.:))))
|
ati5995 | 89244 | 2014. december 11. 23:02 |
Te olyat szeretnél Kawa?Megoldhatjuk-gyõzd kifizetni! Mindent lehet csak legyen tõke-v.legyél Miniszterelnök
|
kawa550 | 89243 | 2014. december 11. 22:49 | Válasz erre: 89235 |
Nem lehetne inkább tündéül belevésni hogy "Egy Motor mind fölött, Egy Motor kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen" ? A mostani MT marketingmaszlaghoz hogy japán sötét oldala még menne is. :))))))))))))
|
furfarag | 89242 | 2014. december 11. 22:40 |
Sziasztok. Létezhet hogy a 2000-es évjáratú TDM em éves súlyadója 11ezer forint?? |
lendvai | 89241 | 2014. december 11. 21:52 | Válasz erre: 89239 |
Akkor nekem meg kell néznem a dúsító mechanikát, mert bár hideg idõben nem nagyon motoroztam, indításkor mindig 1500-2000 közé kúszott fel a fordulat és onnan csökkent szépen a normál alapjáratra. De állítólag a WD40 csodákra képes.:-)
|
godisme71 | 89240 | 2014. december 11. 20:13 | Válasz erre: 89235 |
Ati engem mindenképp!! akkor is ha drága,legfeljebb te fizeted :D
|
VVLaci | 89239 | 2014. december 11. 19:19 | Válasz erre: 89233 |
Az akksicserén kívül a dúsítást is meg kell nézni, hidegen nem jó, ha 1200-1400 között forog. Fel kéne mennie 2500-ig és onnan veszi vissza automatikusan 1200-ig. A dúsítót a tank és a légszûrõház leszerelése után a szívótorkok elõtt találod, két vízcsõ megy rá. Mechanikusan mozgat egy rudazatot, ami levegõcsatornát nyit. Ennek a mûködését diag módban nem láthatod, mert nem villamos alkatrész. Mivel meleg motornál kitolt állapotban van, úgy tud maradni. A rudazat rögzítõnyílásainak helyzetén látszik, hogy mûkszik-e! Ha képileg is érdekel, a szervizkönyv : http://www.manualedereparatie.info/download/yamaha-tdm-900-p-2002-manual-de-reparatie.html 390. lapján 2. számmal jelölt alkatrész. |
Vandis | 89238 | 2014. december 11. 18:25 | Válasz erre: 89236 |
Igen. Nekem is most a videón visszanézve tûnt fel ez.
|
Karex | 89237 | 2014. december 11. 18:24 | Válasz erre: 89233 |
Kevés az indító áram az aksiban, ez lehet azért mert nem tudja már megtartani a feszt az aksi. Indítózás közben kéne mérni, mennyire esik vissza (mint ahogy lejjebb írták is). Amúgy töltögetéssel tudsz javítani a helyzeten, de készülj az aksi cserére tavasszal!
|
csokabi | 89236 | 2014. december 11. 17:42 | Válasz erre: 89233 |
Biztos, hogy töltést fog kérni. Indítózás közben többször teljesen kialudt a mûszerfal és mikor beröffent a blokk "újra" gyújtást adott a rendszer (a fordulatszámmérõn lehetett látni). Nekem hasonló tünetek mellett múlt ki az aksi.
|
ati5995 | 89235 | 2014. december 11. 17:40 |
Csabi?legközelebb figyelek!Ezt a gyûrût megpróbálom ezüstbõl megcsináltatni,ha nem lesz q-drága, érdekelne valakit esetleg? ha többen kérnénk az ára is kevesebb lehet, ki tudja-ha van ár megírom!
![]() |
varajani | 89234 | 2014. december 11. 17:29 | Válasz erre: 89233 |
Egyébként mi az a dúsító? =Szívató Manapság a kormányunkra használják ezt a kifejezést. |
Vandis | 89233 | 2014. december 11. 17:20 | Válasz erre: 89229 |
Köszönöm szépen! Egyébkén mi az a dúsító? Én meg a múltkori után megfogadtam, hogy minden indítást levideózok. http://youtu.be/emuxKzobj_E Holnap pedig megérkezik a töltõm, gondolom ha rárakom és azt jelzi, hogy tölteni kell, akkor jobb híján az is jelenthet valamit... |
csokabi | 89232 | 2014. december 11. 16:57 | Válasz erre: 89230 |
Te Ati, lehetett volna ezt rövidebben is. Egy szóköz bent maradt:)))
|
VVLaci | 89229 | 2014. december 11. 16:18 | Válasz erre: 89225 |
A dúsító nyáron is mûködik! Csak sokkal rövidebb ideig. Most el kell mennem, ha visszaértem, barkácsolok föl útmutatót. |
tulok99 | 89228 | 2014. december 11. 15:03 |
tulok99 | 89227 | 2014. december 11. 14:59 |
nem akarok ünneprontó lenni, de a volt munkahelyemen olvastam a célkitûzésekben, hogy a km alapú útdíjat, amit most kivetettek a teherautósokra, jövõre kinyomják a buszokra is, 2018-ra pedig a személyautókra is...
|
vikusz | 89226 | 2014. december 11. 14:27 | Válasz erre: 89205 |
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Nóri+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea |
csokabi | 89225 | 2014. december 11. 12:10 | Válasz erre: 89224 |
A szívatóban Laci tudna tippet adni. Apropó, a World-del beszéltél már? A fûtött garázs és az augusztusi hibajelenségek után viszont én is kihúznám a dúsítót. Inkább keresgélnék az elektromos rendszerben tovább.
|
Vandis | 89224 | 2014. december 11. 11:43 | Válasz erre: 89217 |
Azt hogy kell? Egyébként én nem kötném össze a hûvösebb idõvel, problémák voltak már augusztus-szeptemberben is. Csak annyiban, hogy most leredukálódott a használat hétvégékre. Fûtött garázsban áll a motor. |
csokabi | 89222 | 2014. december 11. 11:41 | Válasz erre: 89219 |
Nem az zavar, hogy évente 5000 forintot kérnek az agglomerációtól az autópálya használatért, hanem az, hogy ezek a pénzek eltûnnek, elfolynak. Ezzel a húzással most éppen egy 40 milliárdos lyukat akarnak betömni, de olvastam a jövõ évi költségvetés tervezetrõl amiben szerepel egy 169 milliárdos tétel amihez nincs tartalom, de elfogják költeni. Az ilyen dolgok zavarnak. Meg az említett 28000 forintos adó a kiadott lakások után. Meg a termékdíj bevezetése egy rakás új termékkel kapcsolatban amiket eddig sem nettó áron kapott meg a szerencsétlen. És az ilyen politikusok sem tesznek jót a hangulatomnak https://www.youtube.com/watch?v=9Cw7SzqhUwk ! |
Vandis | 89221 | 2014. december 11. 11:39 | Válasz erre: 89215 |
Kütyüim nincsenek a gépen, csak a gyári cuccok. Azt olvastam, az indításgátló az, ami minimálisan gyorsíthatja az aksi merülését. Nézegettem a feszültségmérõket, de ami analóg, annál csak 1,5-ös hibahatárral mérõt találtam, az meg soknak tûnik, ha itt fél voltokról beszélünk. Vagy nem? Esetleg van olyan mérõ, amit ajánlanátok? Hogy megvárom-e, hogy az üzemanyagszivattyú megálljon az azt jelenti, amikor gyújtást ráadom és kilengenek a mûszerek, aztán vissza? Mert azt meg szoktam várni.. |
VVLaci | 89220 | 2014. december 11. 11:22 | Válasz erre: 89217 |
Igazad van Csabi, azt is érdemes ellenõrizni! :-)
|
kawa550 | 89219 | 2014. december 11. 11:20 | Válasz erre: 89210 |
Bécsben se ingyenes a városon belüli autópálya sem. De nem is az a lényeg hanem az, hogy szó szerint nincs olyan nap, hogy ne jelentenének be egy újabb adót. Tegnap pl ezen a nulláson kívül még a lakást kiadókat sikerült megadóztatniuk.
|
csokabi | 89217 | 2014. december 11. 10:45 |
Mintha valahonnan derengene valami gebasz a 900-as automata szívatójával is. Emlékszik még valaki ilyesmire? Valami olyasmi volt a téma, hogy be tud rohadni... Vandisnál a hûvösebb idõvel jöttek a gondok, ezért gondolok még erre.
|
VVLaci | 89216 | 2014. december 11. 10:34 | Válasz erre: 89214 |
Mérni kellene az akkufeszültséget terheletlenül és indítás közben is. Terheletlenül 12,7V fölött kellene lennie, indítózáskor 11V alá ne essen. Hosszabb állás után indítás elõtt meg szoktad várni, hogy az üzemanyagszivattyú megálljon? Ha nincs kellõ benzinnyomás, akkor a befecskendezõk csak pisilnek! :-) |
csanesz | 89215 | 2014. december 11. 10:31 |
- Indítsd be és mérj az akksira voltmérõvel, közben több fordulaton is ellenõrizd (de csûrd meg a szarvát amennyire szoktad), hogy nincs feszültségesés (itt a mutatós mûszernek lenne nagyobb elõnye, mert a digitális nem mindig olyan gyors, hogy a pillanatnyi eséseket mutassa). - Ha nem tartja a feszültséget (összeomlik), akkor fesz. szabályzó vagy generátor. De az elõbbi gyakoribb... - Ha túl sok kütyüt pakoltál a gépedre pl. plusz lámpák egyéb fogyasztók az elvehet a töltésbõl és nem marad az akksi töltésére. Így több is kellene neki, mint 20 km naponta. Az akksi a motoroknál bufferként van bekötve és nem úgy mint az autóknál.... Ha feszültség rendben több fordulaton is, akkor bikázd meg, ha pöcre indul akkor akksi gyanús! |
Vandis | 89214 | 2014. december 11. 09:49 |
Egy aksis kérdésben szeretném véleményeteket kérni. Szerintetek az aksim haldoklik, vagy más baj lehet, ha következõ a helyzet: Ha kb. egy hetet áll a motor (ergo csak hétvégén megyek ki vele), már õsszel hétrõl hétre nehezebben indult (mindig egyel többet kellet forognia indítózáskor). Nemrég 4 nap után alig akart elindulni. Elõször indítóztam vagy 5 mp-et, aztán újra. Aztán vártam kicsit, aztán megint vagy 5 mp és csak akkor indult el. Van, amikor döglõdik és nehezen fordul, de van, amikor simán indítózik, csak egyszerûen nem indul el. Na most múlt szerda óta megint egy teljes hét eltelt és tegnap este pöccre indult. Szóval nem tudom, mitõl függ nála, hogy indul-e vagy sem. Általában max 20 km-t szoktam megtenni 50-110 km/h között, de kezdem azt gondolni, hogy nem (csak) az aksival lehet a baj. Már a megvásárlás után jelentkezett egyébként az a jelenség, hogy ha oldaltámasszal, egyesben állítottam le (kialakult egy ilyen "rossz" szokásom az elõzõ motornál, mert ált. úgyis sebességben hagyom, ha leállok), akkor utána nehezen indult. Nézegettem új aksikat, mert lassan biztosan aktuális lesz, hiszen 2008-as és 1 évig állt (állítólag csepptöltõn) a kereskedésben). Ha veszek, akkor Vartára, vagy Yuasara gondoltam, de egyelõre akutöltõt kapok karira és reménykedem, hogy ezzel elleszünk tavaszig, míg elviszem az elsõ átnézésre a szerelõhöz. De tegnap nagyon meglepett, hogy pöccre indult és így már nem értem a jelenséget. |
Vandis | 89213 | 2014. december 11. 09:36 | Válasz erre: 89210 |
Sziasztok, Én is épp most szembesültem a hírrel, hogy kedvenc kiruccanós útvonalamért fizetni kell majd :( M3-M0 Megyeri híd és vissza. Mondjuk még a megyei matrica (5000 forint/év) elfogadható ár. |
csokabi | 89212 | 2014. december 11. 09:08 | Válasz erre: 89211 |
Pont erre a mentalitásra alapoznak a kormányban, oszd meg és uralkodj!:)
|
varajani | 89211 | 2014. december 11. 09:02 | Válasz erre: 89210 |
Ne csak a szegediek szívjanak, hogy a város megkerülõért fizetni kell:-)
|
csokabi | 89210 | 2014. december 10. 22:59 |
Na most olvasom, hogy fizetõs lesz a nullás és az eddig ingyenes autópálya szakaszok is. Szép, új világ...
|
kawa550 | 89209 | 2014. december 10. 22:45 | Válasz erre: 89207 |
�elhiszem. És biztos hogy soproni pg color autofesték részlege nem tudta a suzuki zöld metált produkálni. A kópházi mühely saját keverõgéppel azt mondta,õ tudja. Hs ránézek a hátsó lökõsre,azt gondolom hogy mégse tudta. Ahogy a csornai suzuki szerviz se.
|
desperado25 | 89208 | 2014. december 10. 21:38 |
Marad a fényezõ. Szerencsére Gyömrõn van egy elég jó, aki profin letüsszenti... |
Flenegen | 89207 | 2014. december 10. 20:11 | Válasz erre: 89206 |
Hidd el, egy ilyen helyen dolgozó kolorisztikus ezt tudja
|
kawa550 | 89206 | 2014. december 10. 17:00 | Válasz erre: 89204 |
�Az ott a baj,hogy metálnál nem elég a szín, a metálszemcse méretét is el kell találni,különben tényleg eltér attól függõen milyen szögbõl nézed
|
godisme71 | 89205 | 2014. december 10. 15:00 |
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Nóri+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra |
Flenegen | 89204 | 2014. december 10. 14:57 | Válasz erre: 89203 |
Na én is erre gondoltam! Olyan még nem votl, hogy valamit ne tudtunk volna megfújni, pedig rendeteg olyan autószin van amihez nincs kártya. |
tulok99 | 89203 | 2014. december 10. 14:36 | Válasz erre: 89191 |
Tibi! nagyon sok autóhoz, teherautóhoz, buszhoz rendeltünk festéket a volánnál... feléhez ha volt színkód. a többi szömre ment mindig. elvitte a festékbeszállító a tükörburkolatot, vagy a tankbeöntõ fedelet, vagy bármi színre fújt elemet, és másnap hozta a festéket hozzá. színben is és árnyalatban is jók voltak a festékek. ha olyan helyre mész, ahol ezzel komolyan foglalkoznak, akkor beviszed azt az elemet aminek a színe kell neked, és megmondod mennyi decilitert kutyuljanak belõle... ennél több nem kell...
|
lendvai | 89202 | 2014. december 10. 13:15 | Válasz erre: 89201 |
Voltam olyan helyeken, hosszasan kártyáztunk, pedig nem is ismerek egyetlen kártyajátékot sem, de nem lett meg a megfelelõ szín. :-) Amikor már azt hittük, hogy megvan az ász, akkor elkezdte nézegetni különbözõ szögekbõl érkezõ fénynél és máris megette a fene az egészet.
|
Flenegen | 89201 | 2014. december 10. 12:45 |
Szerintem meg bementek egy helyi festékbázisba és az ott dolgozó kolorisztikus megoldja. Egy a lényeg, hogy olyan helyet kell keresni, aki autóipari kellékanyagokkal dolgozik. Ott szinte minden megvan, vagy ha nem akkor az alkatrészhez hozzánézi. |
lendvai | 89200 | 2014. december 10. 12:05 | Válasz erre: 89195 |
Már csak az a kérdés, hogy a 4TX ezüstje megegyezik-e a 900-as ezüstjével. Az elnevezés különbözõ, a 4TX-nél Silver Metallic 1, a 900-nál Silver 3. Alkalomadtán össze kell hasonlítani õket. Legkésõbb a találkozón biztos lesz rá alkalom.
|
Flenegen | 89199 | 2014. december 10. 10:50 |
ez sem az én motorom lesz! 4 kerekûért sem adnék még fele ennyit sem, nem hogy egy hobbi cuccért:) Habár most jön egy Mazda6 , ami nagyon érdekel:) |
csokabi | 89198 | 2014. december 10. 10:43 |
A Yamaha World-nél már szerepel az árlistában az új paripa: "ÚJ! MT-09 TR Tracer ABS 2015 3 208 000,- 180 000,- 3 388 000,- " |
csokabi | 89196 | 2014. december 10. 09:50 | Válasz erre: 89194 |
Nem árnyalatra gondoltam, hanem egy teljesen más színre. Például fekete mocikhoz jól passzolna egy meggy-bordó sárhányó fejidommal kombinálva. A tiédhez most nem jut eszembe semmi sem, de biztos van a szürkének is párja amivel erõsítik egymást az összkép elõnyére.
|
dcsaby | 89195 | 2014. december 10. 09:49 |
A dobozok fényezéséhez ez volt a színkód. Ez állítólag a gyárival egyezõ.
![]() |
lendvai | 89194 | 2014. december 10. 09:44 | Válasz erre: 89193 |
Nincs semmi bajom ezzel a színnel. Ha más árnyalatra fújom annak már olyan barkács feelingje lenne. Így marad a plecsni, míg meg nem találom ezt az ezüst árnyalatot.
|
csokabi | 89193 | 2014. december 10. 09:37 | Válasz erre: 89191 |
Nem olyan vészes az a bontás, még nekem is ment rongálás nélkül:) A hidegen törõs részben egyetértünk. Miért nem fújod más színre? Mondjuk az elsõ sárhányóval együtt?
|
csokabi | 89192 | 2014. december 10. 09:33 | Válasz erre: 89190 |
Oké, ez a "színre fényezõs, rendelõs" húzása nem volt meg a Yamahának. Így már érthetõ a kínlódás a színezéseknél.
|
lendvai | 89191 | 2014. december 10. 09:19 |
Így aztán ha valaki esetleg már megfutotta ezeket a köröket és rálelt a 791-es Silver 3 színkód kikeverhetõ megfelelõjére, akkor amennyiben megosztja velem azt meghívom néhány sörre. :-) Mert elég ronda a fejidomon az a javított kavicsfelverõdés a nem megegyezõ árnyalat okozta plecsnivel. Tudom, telibe kéne fújni, de egyrészt prüszkölök a fejidom leszerelésétõl, különösen ilyen mûanyagtördelõ hideg idõben, másrészt meg ha nincs meg az árnyalat, akkor a telibe fújást is fújhatom.:-)
|
lendvai | 89190 | 2014. december 10. 09:11 | Válasz erre: 89189 |
Érdekes dolog ez a színkód, mert hivatalosan nincs közzétéve, ergo nem lehet kikevertetni kód alapján. A Yamaha azt mondta a nyereg alatt lévõ egyedi kód alapján színre fújt elemeket lehet rendelni a gyártótól. A neten, illetve az alkatrészkatalógus pdf-ben lévõ színkódok közül pl az én kéttónusú szürke 2005-ös gépemhez a kékesszürke kód megvolt a festékeseknél, stimmel is, viszont a Silver 3-as szín nincs meg, illetve ahol megtalálták, ott köze nem volt a valós árnyalathoz. Próbálkoztak kártyával, de egyetlen ezüst árnyalat sem stimmelt.
|
csokabi | 89189 | 2014. december 10. 08:33 | Válasz erre: 89188 |
Innen http://www.jbx9.t15.org/index.php?page=CCODE nem tudjátok kideríteni?
|
dcsaby | 89188 | 2014. december 10. 07:53 | Válasz erre: 89147 |
Desperado25! Beszéltem a festékkeverõ emberrel, de nincs színkód, mivel nem találta meg a gyárit, így amit vittem sárvédõt ahhoz keverte a színt. Sajnos. |
csokabi | 89187 | 2014. december 9. 21:56 |
Fejlesztési ötlet a pesti vidámparknak http://www.motorrevu.hu/hirek/trialozna_33_meter_magas_hullamvasuton
|
tulok99 | 89186 | 2014. december 9. 20:41 |
Tankcsapda szerda esti Papp Lászlós partyjára van két ingyenjegyem! ha érdekel valakit csörögjön rám!
|
Robi70 | 89185 | 2014. december 9. 15:40 | Válasz erre: 89183 |
Szasztok! Ha 6-7 fokkal több lenne, akkor igen. De ebben a 4 fokban nem indulok el, még ha süt a világít, akkor sem!:) |
lendvai | 89184 | 2014. december 9. 15:15 | Válasz erre: 89183 |
Valószínûleg. :-) Én is mindjárt indulok a garázsba tovább tisztogatni a gépet az állványon. :-)
|
Hr.Geiger | 89182 | 2014. december 8. 21:41 | Válasz erre: 89175 |
A kivétel erõsíti a szabályt! Azért hidd el, sok motorosnál a " szépérzéket" elõsegíti valami nem várt esemény... :-) A véleményem továbbra is az, hogy jobb félni, mint benyelni a sok zagyvaságot, amivel engem is próbáltak meg tömni az eladók. pl. immo-s 900-hoz csak 1 kulcs járt gyárilag... :-) |
Kucsi | 89181 | 2014. december 8. 21:34 | Válasz erre: 89180 |
A km-bõl nekem van elég,140ezernél járunk,viszont az euróból kevés van. :( Mostanában kevesebbet motorozunk,így csak 12-13 ekm megy bele évente. |
kawa550 | 89180 | 2014. december 8. 21:25 | Válasz erre: 89178 |
A kilométerbõl hiányzik a 6000? Hozd el, jövõ szezonban szívesen beleteszem neked!:))))))))
|
csokabi | 89179 | 2014. december 8. 21:24 | Válasz erre: 89177 |
Az a pár százas inkább 1500 euró, mert ügye 500 pénzért nem hagyunk ott egy ilyen doboz szettet:) Viszont, ha már a 9500-ra rábólintok, akkor ~11000-tõl ennél sokkal jobban felszerelteket is találok. Egyébként 6000 volt az elsõ felsõ határ:))
|
Kucsi | 89178 | 2014. december 8. 21:19 | Válasz erre: 89177 |
Na ezeket figyelgetem már egy ideje.A németeknél 7 ezerért is láttam már olyat amiben csak 20 ezer volt és 2-3-4 évesek,feldobozolva,új gumikkal,bukócsõvel.Valószínûleg õk nem pörgetik vissza az órát. Már csak az a 6 ezer hiányzik. :) Egyszer úgy is meg lesz! |
kawa550 | 89177 | 2014. december 8. 21:12 | Válasz erre: 89176 |
Hát hogy most abs-el vagy nem azt nem tom, de a soproni kereskedésben pár éve volt egy bennragadt új moci asszem 1.85 milláért. De tökmind1, ennyit én tuti nem adnék érte, akkor már inkább rádobnék pár százast erre: http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1201204-YAMAHA_XT_1200_Z_Super_Tenere_ABS?pos= nem rosszabb, de legalább sokkal jobb. |
csokabi | 89176 | 2014. december 8. 20:57 | Válasz erre: 89174 |
Az ABS-es verzió soha nem esett be 3 guriga alá, kivéve most, hogy kell a hely a Trackernek. A legolcsóbb valóban nullások 7500-8000 eurótól kezdõdnek. A kereskedõk utolsó, 2008-2010-es kirakat példányai. Sajnos nem osztrákok, így még ~1000 euró NoVA-val is számolni kell náluk.
|
tulok99 | 89175 | 2014. december 8. 20:53 | Válasz erre: 89151 |
Az az igazság h az én motorom nem rossz állapotnak örvend,és a fehér színt meg a fekete vázat illetve blokkot nem a rommátörésnek köszönhette,hanem a szépérzéknek.De Jasszel kolléga motorja is fehér, nem gyári, de mielõtt eltört,kevés jobb állapotú tdm volt a kortársai között,mégis fehér volt...ha valami igényes és szép,akkor nem baj ha nem gyári. Legalábbis szerintem...
|
kawa550 | 89174 | 2014. december 8. 20:48 | Válasz erre: 89172 |
Bammeg, mikor utoljára láttam 0 km-es eladót kereskedõnél, akkor az olcsóbb volt 2.5 millánál. Nem drága ez egy kicsit?
|
csokabi | 89173 | 2014. december 8. 20:45 | Válasz erre: 89172 |
Kösz, már egy ideje célkeresztben van ez a példány is:) http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1223505-YAMAHA_TDM_900?pos= |
Englishman | 89172 | 2014. december 8. 20:39 | Válasz erre: 89157 |
Hali! Bordó 900-as ABS-es? http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/yamaha-tdm900-abs-102795096/?adId=102795096& |
kawa550 | 89171 | 2014. december 8. 20:38 |
Mostanában többször belefutottam ebbe az új motopartshop nevû új alkatrész és felszerelés boltba. Ma is a superbike reklámcuccai közt. A kis cikk szerint a tulaj csóka a tesztmotor újságírója. Igen rendes gyerek lehet, azt a defektjavító készletet amit a lajosban 17eur ért lehet venni, õ már 18.000 jó magyar forintokért odaadná motoros barátinak. Az kb csak kicsivel több mint 1000Ft/eur, egész jó árfolyam. Hogy kapná be az ilyen rabló a rabok faxát.......
|
kawa550 | 89170 | 2014. december 8. 20:32 | Válasz erre: 89168 |
Nemrég is jártam ott, meg úgy még kb 20-30 alkalommal, néhány estét meg elücsörögtem ott a torony tövében amíg a gyerek a mólón ugrált a rollerével.:)))
|
lendvai | 89169 | 2014. december 8. 20:15 | Válasz erre: 89168 |
Nemrég járt arra, szerintem csak azért tudta. :-) Bizonyos kor fölött már nem olyan jó az ember memóriája. :-) Nekem pl folyton elfelejti a marcipántortát.:-) :-) :-)
|
Small | 89168 | 2014. december 8. 20:00 | Válasz erre: 89164 |
Basszus Kawa, nagyon ott vagy a szeren, ez tényleg ott készült. ;) Én meg nem mondanám...
|
Small | 89167 | 2014. december 8. 20:00 | Válasz erre: 89163 |
Csak de! Ha komolyan érdekelne, beszélgethetünk! :)
|
Petike88 | 89166 | 2014. december 8. 15:06 |
vegyétek meg a dobomat, mert én nem fogom visszatenni. Nekem hangos. 2 saválló dob az Y-nal a leömlõ utántól megvan mindene nekem 3VD-n volt 4tx-re is jónek kell, hogy legyen. Jelenleg a motorom kirakósban szétszedve. Van rajtuk kis karc meg horpadás, de összességében fasza, Bendorf dobok. Saválló az egész. 70 ezerért csinálták 2 éve. Én 30 ért meghirdetem, mert tudom, hogy nem hibátlan. Kurvajó hangja van vele a gépnek, csak nekem sok. Képet rakok fel ha lesz mivel. peter.bajari@gmail.com |
Reppa | 89165 | 2014. december 8. 13:42 | Válasz erre: 89161 |
Köszönöm,akkor marad a b verzió,egy ADA RACE komplett kipuff,bár a két dobos verzió elég drága,a csak egy,jobboldali dob meg nekem nem TDMes,erre két dob kell na :)
|
kawa550 | 89164 | 2014. december 8. 09:17 | Válasz erre: 89159 |
Csinos moci, jól áll neki Senj fõtere!:))))
|
csanesz | 89161 | 2014. december 8. 00:54 | Válasz erre: 89158 |
Hosszútávon szerintem többet ártasz a motornak. Az alsó dob elõtt a két csonk közösítve van. Vagy is fele akkora terhelést kapnak a dobok, mert egy henger égésterméke két dobon távozik. Ha az alsó dobot kiiktatod egy hengerre egy dob jut! Kisebb keresztmetszeten fog távozni egy henger égésterméke. Vagyis nagyobb lesz a fojtás! Ez a motornak nem baj, de a dob nagyobb (ütem szerinti) terhelést kap és baja lehet. Egy ismerõs hasonlót tett más motor típusnál és szétrepedt a dob a hegesztésnél. Szerintem, akkor már cserélj dobot is! |
csanesz | 89160 | 2014. december 8. 00:44 | Válasz erre: 89151 |
Én is szerettem volna jó állapotot venni két évvel ezelõtt, de sajna nehéz megmondani motorhangra, hogy okés vagy sem. Külsõleg lehet szép. Nekem mostanára lett meg, hogy miért ette meg a hûtõvizet 200 Km alatt. A gumicsõ illesztésénél és tûszúrásnyi lyukak arzenálja okozta. Sokáig hengerfejre gyanakodtunk. Meg is rendeltem hozzá a készletet, még kedvezményt is kaptam rá. Hát az most megmaradt... De a gép pöpec lett! Azóta szert tettem egy kevéske tapasztalatra.... 1 hónapja voltam Pécsen ismerõssel egy GS 500 -as Suzukit néztünk meg (365 000 Ft) 20 éves. Tank horpadt és faékkel volt kipeckelve, teló olaj folyt, kipuf ocsmány hang (házilag nyitott) , gagyi csövezéssel kályhaezüsttel lefújva, váltónál keresgéltem a fokozatokat, hogy mikor veszi. Fékek - halál! Bemelegedett motornál alapjáraton meghúztam a szarvát volt kis füst. De mikor nemet mondtam a tulajnak (ismerõs nem is vette meg - 260 -ért akarta ránk erõltetni) felpattant a motorra és odébb állt, majd mögötte kékes füst felhõvel távozott. Az egész motor életveszélyes volt. Szóval csak óvatosan... |
Small | 89159 | 2014. december 7. 21:22 | Válasz erre: 89150 |
Arrol nem! Viszont errõl igen: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8349528 |
Reppa | 89158 | 2014. december 7. 20:54 |
Néhány kérdés a kipufogóról. Szerintetek ha eltávolitanám a középsõ dobot,milyen hangja lenne? Milyen hatással lenne ez a teljesitményre,fogyasztásra?
|
csokabi | 89157 | 2014. december 7. 20:43 | Válasz erre: 89156 |
A színe sem mindegy, ha már így szóba kerültek a kívánságok:) Lehetõleg ne legyen full fekete és a kék vázas verziók is kizárva. |
csokabi | 89155 | 2014. december 7. 20:33 | Válasz erre: 89154 |
Kösz! Már néztem õket, de sajna egyiknél sincs ABS.
|
Hr.Geiger | 89154 | 2014. december 7. 20:09 |
Hallo Csokabi! Van két db bordó 900-as is a hahu-n! Hátha... :-) |
Hr.Geiger | 89153 | 2014. december 7. 20:06 | Válasz erre: 89152 |
Vannak még az ominózus oldalon ránézésre nem lelakott darabok is, hasonló árfekvésben. Aki keres talál! :-) Én pl. két 900-ast néztem meg - ha már lúd legyen kövér alapon - de mindkettõ állapota jelentõsen távol volt attól, amit én szerettem volna. Aztán mikor hazafelé autóztam csalódottan, útközben beugrottam megnézni a 850-est is. Azt kell mondjam, jól tettem! :-) Meglátni és megszeretni..., már a garázsban van. :-))) |
nferro | 89152 | 2014. december 7. 19:54 | Válasz erre: 89151 |
Köszi szépen az észrevételeket. Egy ismerõsöm keres most TDM-et. Úgy tûnik, jogos a 2 pont. |
Hr.Geiger | 89151 | 2014. december 7. 19:50 | Válasz erre: 89150 |
Ezt néztem én is annak idején, de amiért ki is került a kosárból azok a következõk: - 2003-ban már vastagon nem létezett 4TX, 2002-tõl már csak a 900-as volt gyártásban - fehér színben nem adtak ki TDM 850-et - meg fekete vázzal sem - a baloldali kip.dob sérült... Ez az állapot szvsz. egy baleset utáni felújítás eredménye, ehhez képest viszont sokat kérnek érte. Hangsúlyozom, szerintem. Pár tízezerrel többért lényegesen szebb állapotú példányokat is találsz. Igaz, az mondjuk 99-es, de GYÁRI! Ha már állapotot veszünk, akkor ezek fontos dolgok! :-) |