Gaben78 | 91942 | 2015. február 26. 21:36 |
Jó estét Hölgyek, Úrak! Motor vásárlása elött állok, és a TDM is a lehetséges típusok között van. Pár kérdés viszont fel merült bennem, és hátha itt kapok választ rá. 1: hogyan létezik 29 kw os? Csak papíron vagy létezik fojtot verzió? 2: mit jelent a 3vd? Ez csak valami al típus jelzés? 3: milyen típus gyengéi vannak esetleg, mire kell oda figyelni 95-99 környéki gépeknél? Elõre is KÖSZÖNÖM a válaszokat! |
Gaben78 | 91941 | 2015. február 26. 21:36 |
Jó estét Hölgyek, Úrak! Motor vásárlása elött állok, és a TDM is a lehetséges típusok között van. Pár kérdés viszont fel merült bennem, és hátha itt kapok választ rá. 1: hogyan létezik 29 kw os? Csak papíron vagy létezik fojtot verzió? 2: mit jelent a 3vd? Ez csak valami al típus jelzés? 3: milyen típus gyengéi vannak esetleg, mire kell oda figyelni 95-99 környéki gépeknél? Elõre is KÖSZÖNÖM a válaszokat! |
Karex | 91940 | 2015. február 26. 21:29 | Válasz erre: 91939 |
Wayteq teljesen jól teljesít motoron, az autóm rezgéseit nem szereti, belassult és néhány hiba is elõjött az utolsó autózásnál (nem gyári tartón).
|
Hr.Geiger | 91939 | 2015. február 26. 21:16 |
A múltkor tárgyaltuk itt az elektronikus kütyüket és azok hatását e személyiség fejlõdésére - konkrétan kiemelve az én maradiságomat GPS használat terén. Végül is meg kell érteni az idõ szavát és haladni kell a korral - meg 12V-os aljzat is van a technikán- szóval ki milyen navigátort használ? Mondjuk én spec. nem ragaszkodom a Junoszt TV nagyságú eszközökhöz, ami kitakarja a km-órát v. a ford.szám mérõt... :-) Urak! Pörögjünk a tanácsokkal! :-) |
Hr.Geiger | 91938 | 2015. február 26. 21:12 | Válasz erre: 91937 |
Estefelé inkább a 69-et mondtam volna... :-)))))) |
cizi | 91937 | 2015. február 26. 20:54 | Válasz erre: 91936 |
Mi arra megyünk, ha az idõjárás is rendben lesz. Esõs idõben és 10fok alatt kimarad.
|
PalmBela | 91937 | 2015. február 26. 20:54 | Válasz erre: 91935 |
�Eredményes estét szeretnél? Mondj egy számot! pl.:62 (vagy 63, 61....) Minjá lesz itt pörgés! |
cizi | 91934 | 2015. február 26. 20:26 | Válasz erre: 91933 |
Még várunk egy kicsit..., de csak egy kicsit!:))) Valaki 15.-én Sukoróra??? |
tdm csabi | 91932 | 2015. február 26. 17:39 |
Nem hiányzott ez a fél éves szünet a hosszú motoros évek után.Visszaülök,megszokom,le kell küzdeni a majrét,ami talán nem nagy maradt bennem.Nyárra elmúlik,egy kis huzat,és benzingõz helyrehoz!
|
Muju | 91931 | 2015. február 26. 17:30 | Válasz erre: 91929 |
Na ez is jóhír!!! +1el több TDM lesz az utakon.
|
tdm csabi | 91929 | 2015. február 26. 17:22 |
Szevasztok társak! Végre összeállt a baleset óta a gépezet! Nagyon nehéz volt összeszedni a cuccokat hozzá,bontókban semmi,új méreg drága,tehát hirdetéseken nézegettem a bontott mocikat.Mindenkinek pont az nem volt ami nekem kellett.Jobbos tankidom,hûtõ,fejidom konzollal együtt,lámpa,index,és sorolhatnám.Ma megjött az utolsó hiányzó alkatrész,az elsõ féklámpa kapcsoló is.Az a jó,hogy minden évjáratnál más minden cucc.De kész lett!!! Márc. 5-én mûszaki és próba.
|
Muju | 91928 | 2015. február 26. 16:58 |
Jó hír, mármint csak nekem....:) hogy holnap hozza a futár a Nagyvasèktól a pár megrendelt cumómat. Hètvègèn összerakósdit játszhatok..
|
bekeny | 91927 | 2015. február 26. 16:58 | Válasz erre: 91924 |
Tökéletesen egyetértek, én is árban alulra szoktam pozicionálni, ha eladok valamit, akkor is ha egyébként szerintem többet ér. A régi motor is csak útban volt. Ha kerülgetem még fél évig a garázsban és végül többet kapok érte mondjuk 30-50ezerrel és közben fél évig hívogatnak/alkudoznak/próbálgatják/stb. akkor mennyivel vagyok elõrébb? |
Muju | 91926 | 2015. február 26. 16:56 | Válasz erre: 91924 |
Egyetèrtek veled, tökre nem mindegy hogy valójában mennyit is 3r az amit az ember el szeretne adni. Ha nem kell nincs rá szüksèg hát hagy vigyèk.
|
lendvai | 91924 | 2015. február 26. 15:51 | Válasz erre: 91923 |
Szerintem mindent el lehet adni. Az a kérdés, mennyit szeretne kapni az eladó és ennek mi köze van a valós igényekhez. Kis piacunk eléggé árérzékeny, én is árulgatok kisebb-nagyobb dolgokat. Én úgy tervezem az árakat, hogy hiába ér többet a cucc szerintem, mint amennyit adnak érte, ha a magasabb ár miatt itt ül a nyakamon, akkor csak a pénz áll benne, meg helyet foglal és porosodik, mindemellett meg sose fogom használni, tehát nincs rá szükségem.
|
bekeny | 91923 | 2015. február 26. 15:39 | Válasz erre: 91920 |
Valszeg nem a motort akarta ennyire eladni, de részleteket majd esetleg egyszer szóban mesélek, mert a leírtaktól egy picivel hosszabb a teljes sztori. :) Fõleg, hogy pár nappal korábban utaltam neki elõleget, szóval kb biztos volt, hogy elhozom, vagy ha nem, akkor még jobban járt volna, mert marad nála egy halom lóvé a semmiért. Motort eladni nem tudom mennyire nehéz, szerintem minden ár kérdése, én egy hét alatt adtam el a régi motoromat, ma vitték el. Ja és közben volt 3-4 telefonos érdeklõdõ (ebbõl kettõ el is jött kipróbálni), pedig vidéki faluban lakom... |
lendvai | 91921 | 2015. február 26. 15:02 | Válasz erre: 91920 |
Szerintem te egyre több szépirodalmat olvasol titokban, mert olyan szépen tudsz fogalmazni. :-) Szinte könnyek gyûltek a szemembe, az a kurva motor különösen leíró kifejezés volt. :-) Ezen a HD túrán elgondolkodtam. Többek között azért, mert az elmúlt 2-3 évben azért olyan utakon jártam (képletesen), ahol szerintem kevés ember fordul meg. Bár lehet, hogy csak én gondolom így. A social médiát még kerülöm, lehet ez kizáró ok lenne. De március 20-ig még van idõm gondolkodni rajta. Annyit egy életre megtanultam, hogy mindig az elsõ gondolat ami számít és ha elszalasztok valamit, azért csak magamat okolhatom, mert lehet, hogy olyan dolog mellett megyek el, ami döntõ befolyással lehet az életemre. Ez egy kicsit olyan spirituális lett, de nem baj. Lehet, hogy egy reinkarnációs tanfolyamra is beiratkozom majd, elvégre egyszer élünk! :-)))) |
kawa550 | 91920 | 2015. február 26. 13:01 | Válasz erre: 91919 |
Tudom én is hogy divat különféle tanmesékkel megmutatni, hogy az emberek alapvetõen mégis jóindulatúak(?), különösen face bejegyzésekben, lehetõleg minél több könnyel, de én ilyent csak tanmesében látok leginkább. Mikor az öreg kawát akartam eladni, és fél évig még csak telefonos érdeklõdõ sem volt rá, akkor én hirtelen olyan jó ember lettem, hogy a kispénzû vevõjelöltnek árengedményt adtam, beszámítottam egy laptopot amire semmi szükségem sem volt, és még Tatabányára is elvittem a motort, hogy meg tudja nézni, mert neki nem volt autója hogy eljöjjön Sopronba. És mikor vonattal kellett hazajönnöm, mert nyélbe üttetett az üzlet, akkor boldog mosollyal ültem az ablak mellett az unalmas elsuhanó tájat nézve, arra gondolva, hogy milyen jót tettem egy szerény körülmények közt élõ embertársammal. Ja, meg eladtam végre azt a kurva motort is......:))))))))) |
mati12 | 91919 | 2015. február 26. 12:17 | Válasz erre: 91917 |
Ezt a verziót látom én reálisabbnak. Mert szimpatikus szimpatikus... De ha én hirdetnék és a hirdetett vasamra jönne egy 100%-an potenciális vevõ akkor én is szó nélkül ilyen szimpatikus lennék,nehogy véletlenül meggondolja magát. A mai világban azért nem olyan könnyû motort eladni. |
csokabi | 91918 | 2015. február 26. 12:08 | Válasz erre: 91917 |
Vagy csak tényleg vannak még rendes emberek... Felismerem a hozzám hasonlóakat:))))) |
kawa550 | 91917 | 2015. február 26. 11:58 |
Hogy az esélyegyenlõség jegyében a sötét oldal is szót kapjon: mit meg nem tesz az ember, hogy eladjon valamit, amit már rég hirdet.... :-)))
|
csokabi | 91916 | 2015. február 26. 11:13 | Válasz erre: 91915 |
Tuti fõtengelyes a gép egy széthullott kuplunggal és döglõdõ ECU-val...:))) Viccet félretéve, tényleg nagyon rokonszenves az eladó hozzáállása! |
bekeny | 91915 | 2015. február 26. 10:44 | Válasz erre: 91878 |
Ja tényleg, bukócsõ is van rajta, az is SW-Motech. Hát igen, a gyári szebb, az tény. Az eladó egyébként nagyon korrekt volt, rég találkoztam ennyire korrekt emberrel. Nagyon hosszan nem akarok sztorizni (röviden meg nehéz leírni:)), a lényeg, hogy tõlem nagyon messze volt a motor (kb 230km-re), de egyszer egy kollégám ment a környékre és elmentem vele megnézni. Utána gondolkodtam egy darabig (meg néztem más motorokat is) és végül úgy döntöttem, hogy megveszem. Vártam a jó idõt, hogy esetleg lábon elhozzam, de nem nagyon akart pluszba fordulni a hõmérséklet. Gondoltam egyet, felakasztottam egy futót a kocsi mögé és elindultam a motorért egy szombati napon. Kitaláltam, hogy elviszem a feleségem és a két gyerekemet is, kirakom õket a veszprémi állatkertnél, én továbbmegyek felveszem a motort, lepapírozzuk, stb. aztán visszafelé felveszem a családot és jövünk haza. Sajnos a kocsim nem így akarta, és az egyik emelkedõn Veszprémnél kiírta, hogy az automata váltó olaj túlmelegedett. Néhány órás benzinkúton próbálkozás után (jött arra pont egy szerelõ és lecseréltük a váltóolajat, stb.), arra jutottunk, hogy se a motorért nem megyek el a kocsimmal, sem haza. Szóval otthontól 200km-re, egy bérelt utánfutóval és egy vontathatatlan kocsival (automatát nem szabad vontatni), 0 fok körüli hõmérsékletben és kezdõdõ sötétedésben nem voltak túl jók a kilátásaim :) De végül minden jóra fordult, mert az eladó kölcsönkért egy ismerõsétõl egy trélert, felraktuk a kocsit és a motort, plusz a fia jött a saját kocsijukkal, oda beszállt a család (mivel a tréler csak három személyes volt, így oda nem fértünk volna be mind), meg felakasztottuk a futót is és hazahoztak mindenestül... oda-vissza kb 500km, idõben meg olyan 7-8óra az alsóbbrendû utak miatt (meg hát trélerrel nem száguldozik az ember). |
csanesz | 91914 | 2015. február 25. 23:31 | Válasz erre: 91906 |
És tuti, hogy rákötök vagy 500 ledet! :))) Nem úsznád meg! |
csokabi | 91913 | 2015. február 25. 21:59 | Válasz erre: 91912 |
Itt gyorsan lekopnának róla az apróságok, mint lábtartó, bukócsõ, kipufogó, stb. :)))
|
Hr.Geiger | 91912 | 2015. február 25. 21:53 | Válasz erre: 91911 |
Pedig ennél könnyebben nem juthattál volna motorhoz idén! :-) Bár kényszerbõl menni már nem biztos, hogy akkora élvezet..., még akkor sem, ha egy H-D-t is kapsz érte. :-) |
csokabi | 91911 | 2015. február 25. 21:50 | Válasz erre: 91909 |
Kösz nem:) Egyre jobban alakul itt a sorom és hosszútávon sokkal kifizetõdõbb is lesz.
|
Hr.Geiger | 91909 | 2015. február 25. 21:39 |
Nem érdekel valakit egy jó zsíros állás? Csak motorozni kell két hónapon át... :-) http://riderwanted.harley-davidson.com/ 25 ezer + teljes költségtérítés+ a motort is megtarthatod a végén Csokabi?? |
cizi | 91908 | 2015. február 25. 21:21 | Válasz erre: 91907 |
A lesipuskások meg majd az utolsó 10-nél lecsapnak!
|
cizi | 91907 | 2015. február 25. 21:20 | Válasz erre: 91905 |
Látom ám a szándékod! Lassan oda akarsz vezetni a 92-höz, aztán jól otthagysz!:))
|
cizi | 91906 | 2015. február 25. 21:18 | Válasz erre: 91905 |
Igen. Az annyira tetszett, hogy Csanesz segítségével kivezettük volna a csatlakozást a lábtartó mellé!:))
|
csokabi | 91905 | 2015. február 25. 21:11 | Válasz erre: 91904 |
:))) Melyik az a lócitrom sárga? A jenki gyártmány? |
cizi | 91904 | 2015. február 25. 21:06 | Válasz erre: 91902 |
Ebben valahogy jobban bízok..., lehet, hogy tévedés. Meg éppen hallotam amikor két akksi beszélget... - De szép új ruhád van! - Igen az édesanyám varta... Hát csak ezért lett bosch, mert ez is szép. Igaz, hogy citromsárgát jobban szerettem volna!:)) |
cizi | 91903 | 2015. február 25. 21:02 | Válasz erre: 91901 |
Talán erre már a gyártók is odafigyelnek. A gyárilag zárt akksi zsákbamacska még akkor is, ha a boltos esküszik, hogy friss. A boltban ahol voltam a gyári kész Landporthoz egy matricát mutogatott, hogy ezt ragasztják rá eladáskor és ez a matrica tartalmazza a gyártási adatokat. Nem értem miért nem sütik bele a mûanyag házba...
|
csokabi | 91902 | 2015. február 25. 21:00 | Válasz erre: 91900 |
Miért nem azt vetted meg? Árban hasonlónak kellett lennie.
|
csokabi | 91901 | 2015. február 25. 20:59 | Válasz erre: 91896 |
Én sem vennék már elõre bekészített akksit.
|
cizi | 91900 | 2015. február 25. 20:58 | Válasz erre: 91897 |
A múlt héten bent voltam egy boltban. Az eladó rámért egy Landportra 214A indítója volt.
|
csokabi | 91899 | 2015. február 25. 20:57 | Válasz erre: 91898 |
Szólj mikor belökitek, azt nagyon megnézném!:)))
|
cizi | 91896 | 2015. február 25. 20:51 | Válasz erre: 91894 |
Nekem nagyon fontos volt, hogy itthon lehessen életre kelteni, mert egyszer már befürödtem egy gyárilag zárt akksival. |
csokabi | 91894 | 2015. február 25. 20:48 | Válasz erre: 91893 |
Az tényleg jó ár. Mekkora az indítóáram áramerõssége?
|
cizi | 91891 | 2015. február 25. 20:21 | Válasz erre: 91882 |
Végül ilyen lett, ha valakit érdekel, nagyon jó áron adják.
![]() |
csanesz | 91889 | 2015. február 25. 19:53 | Válasz erre: 91887 |
Neeem, csak felvezetõ led csík lesz, hogy ködben is látszódjon! :)
|
csanesz | 91888 | 2015. február 25. 19:51 | Válasz erre: 91867 |
Szerintem ne próbálkozz vele! A motor súlya egy dolog... Ez a támasztó nem erre készült. Láttam motorokat, ahogy oldaltámaszon fordították meg, de az valóban robosztusabb támasztó volt. |
csokabi | 91887 | 2015. február 25. 19:43 | Válasz erre: 91886 |
Színes padlóvilágítás lesz az aljába építve 8 millió ledbõl...:)))
|
csanesz | 91886 | 2015. február 25. 19:38 |
Ha minden jól alakul hasonló gyártásába fogok belekezdeni csak kicsit komolyabb lesz! És van rá érdeklõdés! |
Hr.Geiger | 91885 | 2015. február 25. 19:28 | Válasz erre: 91867 |
yamatomo | 91884 | 2015. február 25. 19:17 | Válasz erre: 91874 |
Szép paripa! Gratula! Sok örömöd legyen benne! :)
|
csokabi | 91881 | 2015. február 25. 16:44 | Válasz erre: 91878 |
SW-Motech gyártmány. A felsõ részbe frankón beleillik egy kiegészítõ lámpa és még védve is van valamennyire bukáskor.
|
kormi1313 | 91880 | 2015. február 25. 15:59 | Válasz erre: 91879 |
Üdv. Vandis Amikor motorral hazaérek nem igen van kedvem kiállni a kocsival és én is oldal támaszon fordítom meg a gépet. Úgy emlékszem kicsit le kell ugyan nyomni az elejét. Eddig még jó volt így. Ki tudja meddig és mennyibe fáj, ha eltörik egyszer!? Decemberben lejárt a forgalmim, lassan elõ kell venni vizsgára. |
Vandis | 91879 | 2015. február 25. 15:24 | Válasz erre: 91876 |
gezasz, köszönöm szépen. gondolkodtam egy ideig, hogy mit is írtál, nagyjából sejtem, hogy mirõl lenne szó :) szerintem megtekintem az oldaltámasz állapotát és megpróbálom azon megemelni. Nekem elsõsorban nem a lánckenéshez kell, hanem mert most sokat kell tilitolizni, míg megfordítom a garázsban. Meg bárhol, ahol elinduláskor az ellenkezõ irányba kéne menni. |
Vandis | 91878 | 2015. február 25. 15:01 | Válasz erre: 91874 |
Így most már én is emlékszem rá. Érdekes a bukócsöve. |
csokabi | 91877 | 2015. február 25. 12:44 | Válasz erre: 91874 |
Ezt a hirdetést néztem én is párszor és elég korrektnek tûnt.
|
gezasz | 91876 | 2015. február 25. 12:35 | Válasz erre: 91873 |
Nyugodtan rálehet az oldaltámaszra emelni a motort. De lánc kenésre van jobb módszer, ami egy személyes. Ha van lyuk a hátsó tengelyeden , akkor oldaltámaszra rakod a gépet , teszel egy falapot a oldaltámasz alá kb 3cm-t vastagot . A lényeg ,hogy a motor ne legyen nagyon megdõlve.Egy acéltüske a tengely furatba" nem a lánc felõl", majd krokodil emelõvel megemeled az egészet addig, hogy kerék szabadon forogjon, és már lehet a láncot kenni, fújni
|
Kilos | 91875 | 2015. február 25. 12:23 | Válasz erre: 91867 |
Eredeti oldaltámaszom van, kicsit vékonykának láttam én is, de próba-cseresznye alapon ráhúztam a motort és simán megforgattam. Elég jó anyagból lehet, mert még csak meghajolni sem láttam. Ha a tiéd rövidítve van, akkor még erõsebbnek kell lennie.
|
bekeny | 91874 | 2015. február 25. 12:15 | Válasz erre: 91866 |
bekeny | 91873 | 2015. február 25. 12:06 | Válasz erre: 91867 |
Én nem mertem az oldaltámaszon forgatni, mert nem tûnt úgy, hogy szeretné a súlyt :) Az enyémen van középsztender (nem gyári, hanem sw-motech, ami egyébként szerintem szarabb, mint a gyári - mindkettõt próbáltam), és azon tök jól lehet forgatni. Igaz csak a motor jobb oldala felõle, mert a másik oldalon útban van a "taposó" része.
|
bekeny | 91872 | 2015. február 25. 12:02 | Válasz erre: 91868 |
Köszi a linket, ez valóban megy, nekem egy másik volt meg.
|
Muju | 91871 | 2015. február 25. 11:25 | Válasz erre: 91869 |
Én eddig is "gyászoltam" csak a vasárnapom szabad évelejétõl....:((((
|
csokabi | 91870 | 2015. február 25. 11:00 | Válasz erre: 91869 |
Átérzem a bánatodat, nekem is meló van már a jövõ héttõl. Azért jól esett ez a 3 hónapos pihenõ:)
|
kawa550 | 91869 | 2015. február 25. 10:47 |
Gyászoljatok velem, testvéreim az úrban. Letelt a szabi, ma már mennem kell dolgozni. :(((((((((((((
|
powerflow | 91868 | 2015. február 25. 10:15 | Válasz erre: 91860 |
Bekeny, az oldal mukodik, itt a link: http://www.jbx9.16mb.com , es gratula a gephez! |
Vandis | 91867 | 2015. február 25. 09:40 |
Szép délelõttöt kívánok mindenkinek :) Van valakinek tapasztalata, hogy lehet-e a TDM-et oldaltámaszon mozgatni? Az NC-nél nem volt probléma (az is ~220 kiló), de annak mintha vaskosabb lett volna az az oldaltámasz, meg aztán az enyémbõl le is vágtak egy darabot az alacsonyittás miatt. De ha ugyanúgy van visszarögzítve, akkor talán annyit kell bírnia mint eredetileg. Gondolom. Minden esetre a fõ kérdés az, hogy lehet-e forgatni eképpen, vagy egyáltalán felemelni a kerekeket. |
Vandis | 91866 | 2015. február 25. 09:30 | Válasz erre: 91860 |
Szia Bekeny! Gratula az új géphez! Én is szoktam nézegetni a TDM kínálatot és figyeltem az ABS-est is, de már nem emlékszem, hogy melyik volt az (színre, felszereltségre). De nekem is az van :) |
hgemini | 91865 | 2015. február 25. 09:19 |
Mélységes tiszteletem a mostanában ugyan kicsit hanyagolt, de annál nagyobb tiszteletben tartott elit társaságnak! :) Gondoltam benézek, és egy kis életjelet adok magamról, magunkról. Panaszkodni nem szeretnék, dicsekedni meg nem tudok. :) A vas még téli álmát alussza, de remélem mihamarabb fel lehet ébreszteni.
|
Muju | 91864 | 2015. február 25. 06:49 | Válasz erre: 91849 |
Szép is a falusi élet...... De legalább neked ez az ugrás nem került sokba, nem úgy mint nekem. Tavaj a drágalátos kutyánk úgy döntött, hogy elcsipkedi fogaival a drótkerítést és átmegy szomszédolni. Tette ezt kétszer is, tavasszal 10 kacsát vásárolt nekünk 25 ezeré, õsszel meg egy jó nagy pulykát 3 kacsával 15 ezeré :))))) Monnyuk akkor nem vigyorogtam mikor ki kellett csengetni a szomszédnak a szétrágott szárnyasok árát. |
csokabi | 91862 | 2015. február 24. 23:51 | Válasz erre: 91860 |
Gratula a géphez! Az oldal nem mûködik, de itt a fórumon szinte mindenre tudnak válaszolni a többiek. Kérdezz nyugodtan!
|
csanesz | 91861 | 2015. február 24. 23:42 | Válasz erre: 91853 |
Egyenlõre csak kóstolgatom! Elektronikai-Mûszerész szakma érdekel, de az autó villamosság alapjait sem lenne hátrány elsajátítani. Tudom, hogy nagyon gyorsan fejlõdik, a technológiai oldalhoz a felzárkózás nálam sosem jelentett gondot. Ha az alapokat elsajátítom a többi jön magától. Sok esetben egy szakma egészét nem lehet kiszolgálni, viszont egy kisebb részével lehet még jól keresni. És ez elég sok szakmánál így van. Pl. én mint Mechanikai-Mûszerész sosem tanultam, hogy milyen alternatívák vannak egy törött mûanyag fogaskerék házilag újraöntésénél, még is meg lehet oldani. Csak sziloplaszt, kvarcliszt, araldit, pillanatragasztó, és egy kevés szilikon zsír kell. Csak az alapok kellenek, de azt tényleg meg kell tanulni! És minden segítséget elfogadok! |
bekeny | 91860 | 2015. február 24. 23:29 |
Sziasztok, Írtam ide pár hete TDM vétel ügyben. Azóta megvettem nagyjából az egyetlen ABS-es 900-ast, amit árultak (legalábbis pár hónapig figyeltem a hirdetéseket, de nem találtam másikat). Mentem is párszor már a motorral, teljesen rendben van (egyébként szervizkönyves is), de azért megcsinálnám rajta a szokásos dolgokat, amiket vételkor ajánlott, illetve ami km alapján szükséges. Korábban nézegettem, hogy van egy jó kis oldal: http://www.jbx9.t15.org/ de nekem néhány napja nem jön be, pont amikor kéne :) Tudtok róla valamit? |
Schindler | 91859 | 2015. február 24. 22:56 | Válasz erre: 91719 |
�hahóó! :)) Ezer éve nem találkoztunk, miujs feléd? Ugorj át valamikor egy kávéra! :) |
lendvai | 91858 | 2015. február 24. 22:42 | Válasz erre: 91857 |
Arra azért ne vegyél mérget. :-) A régi középiskolámban járva legutóbb épp azt a CNC esztergát árulták 100 ezerért, amit akkor vettek, amikor érettségiztem. Hobbi célra még tökéletes és egy átlag satupad felét foglalja csak el. De majd szólok, ha veszek egyet, hogy jöhetsz füvet vágni. :-)))
|
kawa550 | 91857 | 2015. február 24. 22:36 | Válasz erre: 91856 |
Hát az tuti, hogy elõbb nyírom én le a gazodat, minthogy esztergád legyen!:))))))
|
lendvai | 91856 | 2015. február 24. 22:33 | Válasz erre: 91854 |
Én nem veszek fel kertészt. Szólok Séf bácsinak, hogy jöjjön le a damilos-cséplõgépes makijával és vágja a szegélyt, miközben én az árnyékos teraszon egy üveg hideg Guinness-t kortyolgatok. :-)))) Aztán megmutatom neki az állványos fúrógépemet és a CNC esztergát. :-)))
|
kawa550 | 91855 | 2015. február 24. 22:32 | Válasz erre: 91854 |
Remélhetõleg ezt most nem olvassák, de a nyáron én is vettem egy sima kézi kaszát, mert gyorsabb és egyszerûbb azzal hasítani a nagy gazt mint a motorossal, arról nem beszélve, hogy a kézi egybõl rendbe vágja a motoros meg szétbaxa a világ összes tája felé..... :) De ha majd eladom valaki hülyének aki ezt nem tudja, akkor az árán kapok egy jó fûnyírót.:))))) |
tulok99 | 91854 | 2015. február 24. 22:05 | Válasz erre: 91847 |
Séf bácsi! nekem nem sok ilyen kütyüm van, viszont bármi kell, mindig ismerek olyat, aki épp kölcsönadja... amúgy a bozótizéddal nálam biztosan nem vágsz fel, egyszer mivel nem nálam van, hanem nálad, így képtelenség... másodszor pedig most temetem az árkot az utca fronton végig, hogy még ott se keljen bozótot nyírni sose többet... de a fák körül is megy le hamarosan az ágyásszegély méteres sugarú körben, belül beszórva kõvel, és a szegély is úgy lesz lerakva, hogy a fûnyírõt el tudjam tolni rajta, ne kelljen damilossal külön bohóckodnom sehol!!! a következõ lépés az lesz, hogy felveszünk majd egy kertészt! neki meg lesz bozótizéja, meg minden szarja, amit én lusta vagyok használni... :D
|
tulok99 | 91853 | 2015. február 24. 21:51 |
ettõl függetlenül szép szakma, nem zúg a fejed mellett a flex, meg a légkulcs egész nap, nem leszel könyékig fáradtolajos, tehát viszonylag kultúrált, szeretem, de nagyon sok tanulást és gondolkodást igényel... amennyiben erre vetemedsz, ha tudok segítek szívesen!
|
tulok99 | 91852 | 2015. február 24. 21:48 |
második szekció a hacker, aki megmókolja az immot, vagy kiírja az egr-t szoftveresen, meg bármit elállít, beállít, módosít, felülír, diagnosztizál... na ehhez kell igazán beruházni. a harmadik csoport pedig aki kimondottan vonóhorog can-bus bekötést, autóhifit, tolatókamerát, meg egyéb csecse-becséket szerel be utólagosan. ez már szinte három külön szakma lesz lassan, és azt látom, hogy mindháromhoz ha megszakadok sem fogok kellõ mértékben érteni sosem!!!
|
tulok99 | 91851 | 2015. február 24. 21:45 | Válasz erre: 91806 |
Csanesz! azt az autóvillanyt azért gondold meg rendesen! ha a komolyabb autókhoz is szeretnél konyítani, rengeteg infora lesz szükséged, és rengeteg ketyerére, meg programra, amit végülis nem lehetetlen beszerezni, de nem egyszerû és nem olcsó. mindemellett nagyüzemben sem mindig hozzák vissza az árukat... arról nem is beszélve, hogy most szembesültem vele tegnap, mikor hoztak egy corsát, hogy milyen kicsi pont is egy szaki ebben a szakmában... autóvillamosságis beszerelt utólag D corsába mindent úgy, mintha gyári lenne. elhozta hozzánk, hogy a BCM-ben aktiváljam az elsõ ködlámpa funkciót. nem tudtam megcsinálni az opel szerzívzben a gyári online géppel... erre az opel és köztem lévõ személy azt mondta, hogy nincs nekünk mindenhez jogosultságunk... nna most ha nekünk nincs, akkor otthon a garázsban mihez lesz vajon? érdekes szakma, de annyira gyorsan fejlõdik és változik, hogy még kellõ tréningezés mellett is észnél kell lenni, és rengeteg odafigyelést, idõt és energiát igényel folyamatosan. így hogy ezt csinálom, nem hiszem, hogy munka mellett nekiállnék foglalkozni vele, ha nem lenne meg az a lehetõség, hogy otthon megcsinálom, ha kell, hozok haza célszerszámot, vagy beviszem az autót, és ott megcsinálom a "hivatalos" részét. illetve több részre is tagolódik lassan a szakma. egyik barátom kimondottan önindító és generátor témában nyomul. abban verhetetlen, mind minõségben, mind árban, mind sebességben. de riasztót, meg hi-fit már nem is vállal, mert lemaradt, mivel nem azzal foglalkozott...
|
Hr.Geiger | 91850 | 2015. február 24. 21:16 | Válasz erre: 91848 |
Beszótá vazze! :-) Tegye fel a kezét az, akinek a kompresszorát V2-es moci hajtsa? Nincs egy sem mi? Pedig az ám az igazi! De szép is volt, a mostanira már csak egy kisebb futotta... :-) |
kawa550 | 91849 | 2015. február 24. 21:06 | Válasz erre: 91848 |
Az tuti, hogy ez kemény világ, ájfonnal itt semmire se mész. Hogy mást ne mondjak, Artúr tegnap este átmászott az 1.6m magas kapun, oszt itt röhögött a garázs elõtt hogy "aszitted hülyegyerek hogy ez majd visszatart?!" ma síkítóztam meg hegesztettem hogy a régi üvegház fûtéscsöveibõl megemeljem még 20 centivel. Most reménykedek hogy ez má' ölég, ha nem, benevezem a zolimpiára magasugró számba. :))))) |
Muju | 91848 | 2015. február 24. 20:51 | Válasz erre: 91847 |
Aztat viszont nemegészen èrtem, hogy mi a brokellárèt magyarázol egy városinak....:)))))) Sose tudja meg mi az igazi falusi "trendi" |
kawa550 | 91847 | 2015. február 24. 20:43 | Válasz erre: 91846 |
Má bocs, de az a falusi garázs, ahol lézerkardból(láncfûrész) meg sikítóból(flex) csak egy-egy van, az igen cigányputricsórósenki garázs. Természetesen minden rendes embernek van 115 és 230 flexje, meg láncfûrészbõl is egy vellanyos meg egy benzines dukál. Mondanom se kell, én rendes falusi vok. :)))))))) A damilos+csapókéses benzines makita bozótvágóra mostan nem verem magam, azt majd késõbbre tartogatom..... |
Hr.Geiger | 91846 | 2015. február 24. 20:35 |
Egy vidéki garázs kompresszor nélkül olyan, mint a Dallas Bobby nélkül! :-) De, még lehet fokozni a komfortot egy-egy sarokköszörûvel és láncfûrésszel. :-) |
kawa550 | 91845 | 2015. február 24. 20:31 | Válasz erre: 91844 |
Öhö, láttam én is. Oszt a kolléga vajon meghajcsa a légkulcsot is? Meg fõtújja a tádé háccsókerekit 2.3-ra?:))))))))))))
|
Muju | 91844 | 2015. február 24. 20:27 | Válasz erre: 91842 |
Aszitted....... Láttam èn má ollan román kolegát aki mondenfèle kompresszor nèkû varázsolt olyan színt a dacia sárvèdõívère hogy bexarsz :)
|
csokabi | 91843 | 2015. február 24. 20:15 |
Érdekes téma, http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/kitiltjak-parizsbol-az-oreg-motorokat.html
|
kawa550 | 91842 | 2015. február 24. 20:10 | Válasz erre: 91838 |
Baxhatod. Kompresszor nélkül xart se ér az egész....:)))))))))))
|