12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Gaben78 91942 2015. február 26. 21:36  
Jó estét Hölgyek, Úrak!

Motor vásárlása elött állok, és a TDM is a lehetséges típusok között van. Pár kérdés viszont fel merült bennem, és hátha itt kapok választ rá.
1: hogyan létezik 29 kw os? Csak papíron vagy létezik fojtot verzió?
2: mit jelent a 3vd? Ez csak valami al típus jelzés?
3: milyen típus gyengéi vannak esetleg, mire kell oda figyelni 95-99 környéki gépeknél?

Elõre is KÖSZÖNÖM a válaszokat!
    

Gaben78 91941 2015. február 26. 21:36  
Jó estét Hölgyek, Úrak!

Motor vásárlása elött állok, és a TDM is a lehetséges típusok között van. Pár kérdés viszont fel merült bennem, és hátha itt kapok választ rá.
1: hogyan létezik 29 kw os? Csak papíron vagy létezik fojtot verzió?
2: mit jelent a 3vd? Ez csak valami al típus jelzés?
3: milyen típus gyengéi vannak esetleg, mire kell oda figyelni 95-99 környéki gépeknél?

Elõre is KÖSZÖNÖM a válaszokat!
    

Karex 91940 2015. február 26. 21:29   Válasz erre: 91939
Wayteq teljesen jól teljesít motoron, az autóm rezgéseit nem szereti, belassult és néhány hiba is elõjött az utolsó autózásnál (nem gyári tartón).
    

Hr.Geiger 91939 2015. február 26. 21:16  
A múltkor tárgyaltuk itt az elektronikus kütyüket és azok hatását e személyiség fejlõdésére - konkrétan kiemelve az én maradiságomat GPS használat terén.
Végül is meg kell érteni az idõ szavát és haladni kell a korral - meg 12V-os aljzat is van a technikán- szóval ki milyen navigátort használ?
Mondjuk én spec. nem ragaszkodom a Junoszt TV nagyságú eszközökhöz, ami kitakarja a km-órát v. a ford.szám mérõt...
:-)

Urak!
Pörögjünk a tanácsokkal! :-)
    

Hr.Geiger 91938 2015. február 26. 21:12   Válasz erre: 91937
Estefelé inkább a 69-et mondtam volna...
:-))))))
    

cizi 91937 2015. február 26. 20:54   Válasz erre: 91936
Mi arra megyünk, ha az idõjárás is rendben lesz. Esõs idõben és 10fok alatt kimarad.
    

PalmBela 91937 2015. február 26. 20:54   Válasz erre: 91935
�Eredményes estét szeretnél?
Mondj egy számot!

pl.:62 (vagy 63, 61....)

Minjá lesz itt pörgés!


    

albi 91936 2015. február 26. 20:47  
15-én találkozó Érden az Aldi parkolóban?

    

Hr.Geiger 91935 2015. február 26. 20:36  
Eredményes estét!
:-)
    

cizi 91934 2015. február 26. 20:26   Válasz erre: 91933
Még várunk egy kicsit..., de csak egy kicsit!:)))
Valaki 15.-én Sukoróra???
    

Kilos 91933 2015. február 26. 19:56  
Na mi van? Mindenki motorozik? :)))
    

tdm csabi 91932 2015. február 26. 17:39  
Nem hiányzott ez a fél éves szünet a hosszú motoros évek után.Visszaülök,megszokom,le kell küzdeni a majrét,ami talán nem nagy maradt bennem.Nyárra elmúlik,egy kis huzat,és benzingõz helyrehoz!
    

Muju 91931 2015. február 26. 17:30   Válasz erre: 91929
Na ez is jóhír!!! +1el több TDM lesz az utakon.
    

tdm csabi 91930 2015. február 26. 17:26  
Nézett ki így is,sajnos.
    

tdm csabi 91929 2015. február 26. 17:22  
Szevasztok társak! Végre összeállt a baleset óta a gépezet! Nagyon nehéz volt összeszedni a cuccokat hozzá,bontókban semmi,új méreg drága,tehát hirdetéseken nézegettem a bontott mocikat.Mindenkinek pont az nem volt ami nekem kellett.Jobbos tankidom,hûtõ,fejidom konzollal együtt,lámpa,index,és sorolhatnám.Ma megjött az utolsó hiányzó alkatrész,az elsõ féklámpa kapcsoló is.Az a jó,hogy minden évjáratnál más minden cucc.De kész lett!!! Márc. 5-én mûszaki és próba.
    

Muju 91928 2015. február 26. 16:58  
Jó hír, mármint csak nekem....:) hogy holnap hozza a futár a Nagyvasèktól a pár megrendelt cumómat. Hètvègèn összerakósdit játszhatok..
    

bekeny 91927 2015. február 26. 16:58   Válasz erre: 91924
Tökéletesen egyetértek, én is árban alulra szoktam pozicionálni, ha eladok valamit, akkor is ha egyébként szerintem többet ér.
A régi motor is csak útban volt. Ha kerülgetem még fél évig a garázsban és végül többet kapok érte mondjuk 30-50ezerrel és közben fél évig hívogatnak/alkudoznak/próbálgatják/stb. akkor mennyivel vagyok elõrébb?
    

Muju 91926 2015. február 26. 16:56   Válasz erre: 91924
Egyetèrtek veled, tökre nem mindegy hogy valójában mennyit is 3r az amit az ember el szeretne adni. Ha nem kell nincs rá szüksèg hát hagy vigyèk.
    

Muju 91925 2015. február 26. 16:53  
Szèp napot.

Bekeny gratula a gèphez!
    

lendvai 91924 2015. február 26. 15:51   Válasz erre: 91923
Szerintem mindent el lehet adni. Az a kérdés, mennyit szeretne kapni az eladó és ennek mi köze van a valós igényekhez. Kis piacunk eléggé árérzékeny, én is árulgatok kisebb-nagyobb dolgokat. Én úgy tervezem az árakat, hogy hiába ér többet a cucc szerintem, mint amennyit adnak érte, ha a magasabb ár miatt itt ül a nyakamon, akkor csak a pénz áll benne, meg helyet foglal és porosodik, mindemellett meg sose fogom használni, tehát nincs rá szükségem.
    

bekeny 91923 2015. február 26. 15:39   Válasz erre: 91920
Valszeg nem a motort akarta ennyire eladni, de részleteket majd esetleg egyszer szóban mesélek, mert a leírtaktól egy picivel hosszabb a teljes sztori. :)
Fõleg, hogy pár nappal korábban utaltam neki elõleget, szóval kb biztos volt, hogy elhozom, vagy ha nem, akkor még jobban járt volna, mert marad nála egy halom lóvé a semmiért.
Motort eladni nem tudom mennyire nehéz, szerintem minden ár kérdése, én egy hét alatt adtam el a régi motoromat, ma vitték el. Ja és közben volt 3-4 telefonos érdeklõdõ (ebbõl kettõ el is jött kipróbálni), pedig vidéki faluban lakom...
    

Annonymus 91922 2015. február 26. 15:18  
Szép napot Naccságosurak!Kezd ébredezni a SZÉPSÉG!!!!
    

lendvai 91921 2015. február 26. 15:02   Válasz erre: 91920
Szerintem te egyre több szépirodalmat olvasol titokban, mert olyan szépen tudsz fogalmazni. :-) Szinte könnyek gyûltek a szemembe, az a kurva motor különösen leíró kifejezés volt. :-)
Ezen a HD túrán elgondolkodtam. Többek között azért, mert az elmúlt 2-3 évben azért olyan utakon jártam (képletesen), ahol szerintem kevés ember fordul meg. Bár lehet, hogy csak én gondolom így. A social médiát még kerülöm, lehet ez kizáró ok lenne. De március 20-ig még van idõm gondolkodni rajta. Annyit egy életre megtanultam, hogy mindig az elsõ gondolat ami számít és ha elszalasztok valamit, azért csak magamat okolhatom, mert lehet, hogy olyan dolog mellett megyek el, ami döntõ befolyással lehet az életemre.
Ez egy kicsit olyan spirituális lett, de nem baj. Lehet, hogy egy reinkarnációs tanfolyamra is beiratkozom majd, elvégre egyszer élünk! :-))))
    

kawa550 91920 2015. február 26. 13:01   Válasz erre: 91919
Tudom én is hogy divat különféle tanmesékkel megmutatni, hogy az emberek alapvetõen mégis jóindulatúak(?), különösen face bejegyzésekben, lehetõleg minél több könnyel, de én ilyent csak tanmesében látok leginkább.
Mikor az öreg kawát akartam eladni, és fél évig még csak telefonos érdeklõdõ sem volt rá, akkor én hirtelen olyan jó ember lettem, hogy a kispénzû vevõjelöltnek árengedményt adtam, beszámítottam egy laptopot amire semmi szükségem sem volt, és még Tatabányára is elvittem a motort, hogy meg tudja nézni, mert neki nem volt autója hogy eljöjjön Sopronba. És mikor vonattal kellett hazajönnöm, mert nyélbe üttetett az üzlet, akkor boldog mosollyal ültem az ablak mellett az unalmas elsuhanó tájat nézve, arra gondolva, hogy milyen jót tettem egy szerény körülmények közt élõ embertársammal.
Ja, meg eladtam végre azt a kurva motort is......:)))))))))
    

mati12 91919 2015. február 26. 12:17   Válasz erre: 91917
Ezt a verziót látom én reálisabbnak.
Mert szimpatikus szimpatikus... De ha én hirdetnék és a hirdetett vasamra jönne egy 100%-an potenciális vevõ akkor én is szó nélkül ilyen szimpatikus lennék,nehogy véletlenül meggondolja magát. A mai világban azért nem olyan könnyû motort eladni.
    

csokabi 91918 2015. február 26. 12:08   Válasz erre: 91917
Vagy csak tényleg vannak még rendes emberek...

Felismerem a hozzám hasonlóakat:)))))
    

kawa550 91917 2015. február 26. 11:58  
Hogy az esélyegyenlõség jegyében a sötét oldal is szót kapjon: mit meg nem tesz az ember, hogy eladjon valamit, amit már rég hirdet.... :-)))
    

csokabi 91916 2015. február 26. 11:13   Válasz erre: 91915
Tuti fõtengelyes a gép egy széthullott kuplunggal és döglõdõ ECU-val...:)))

Viccet félretéve, tényleg nagyon rokonszenves az eladó hozzáállása!
    

bekeny 91915 2015. február 26. 10:44   Válasz erre: 91878
Ja tényleg, bukócsõ is van rajta, az is SW-Motech. Hát igen, a gyári szebb, az tény.

Az eladó egyébként nagyon korrekt volt, rég találkoztam ennyire korrekt emberrel.
Nagyon hosszan nem akarok sztorizni (röviden meg nehéz leírni:)), a lényeg, hogy tõlem nagyon messze volt a motor (kb 230km-re), de egyszer egy kollégám ment a környékre és elmentem vele megnézni. Utána gondolkodtam egy darabig (meg néztem más motorokat is) és végül úgy döntöttem, hogy megveszem. Vártam a jó idõt, hogy esetleg lábon elhozzam, de nem nagyon akart pluszba fordulni a hõmérséklet. Gondoltam egyet, felakasztottam egy futót a kocsi mögé és elindultam a motorért egy szombati napon. Kitaláltam, hogy elviszem a feleségem és a két gyerekemet is, kirakom õket a veszprémi állatkertnél, én továbbmegyek felveszem a motort, lepapírozzuk, stb. aztán visszafelé felveszem a családot és jövünk haza. Sajnos a kocsim nem így akarta, és az egyik emelkedõn Veszprémnél kiírta, hogy az automata váltó olaj túlmelegedett. Néhány órás benzinkúton próbálkozás után (jött arra pont egy szerelõ és lecseréltük a váltóolajat, stb.), arra jutottunk, hogy se a motorért nem megyek el a kocsimmal, sem haza. Szóval otthontól 200km-re, egy bérelt utánfutóval és egy vontathatatlan kocsival (automatát nem szabad vontatni), 0 fok körüli hõmérsékletben és kezdõdõ sötétedésben nem voltak túl jók a kilátásaim :)
De végül minden jóra fordult, mert az eladó kölcsönkért egy ismerõsétõl egy trélert, felraktuk a kocsit és a motort, plusz a fia jött a saját kocsijukkal, oda beszállt a család (mivel a tréler csak három személyes volt, így oda nem fértünk volna be mind), meg felakasztottuk a futót is és hazahoztak mindenestül... oda-vissza kb 500km, idõben meg olyan 7-8óra az alsóbbrendû utak miatt (meg hát trélerrel nem száguldozik az ember).
    

csanesz 91914 2015. február 25. 23:31   Válasz erre: 91906
És tuti, hogy rákötök vagy 500 ledet! :)))
Nem úsznád meg!
    

csokabi 91913 2015. február 25. 21:59   Válasz erre: 91912
Itt gyorsan lekopnának róla az apróságok, mint lábtartó, bukócsõ, kipufogó, stb. :)))
    

Hr.Geiger 91912 2015. február 25. 21:53   Válasz erre: 91911
Pedig ennél könnyebben nem juthattál volna motorhoz idén! :-)
Bár kényszerbõl menni már nem biztos, hogy akkora élvezet..., még akkor sem, ha egy H-D-t is kapsz érte.
:-)
    

csokabi 91911 2015. február 25. 21:50   Válasz erre: 91909
Kösz nem:) Egyre jobban alakul itt a sorom és hosszútávon sokkal kifizetõdõbb is lesz.
    

csokabi 91910 2015. február 25. 21:46   Válasz erre: 91907
Nem ott, hanem elõtte...:))
    

Hr.Geiger 91909 2015. február 25. 21:39  
Nem érdekel valakit egy jó zsíros állás?
Csak motorozni kell két hónapon át...
:-)
http://riderwanted.harley-davidson.com/

25 ezer + teljes költségtérítés+ a motort is megtarthatod a végén

Csokabi??
    

cizi 91908 2015. február 25. 21:21   Válasz erre: 91907
A lesipuskások meg majd az utolsó 10-nél lecsapnak!
    

cizi 91907 2015. február 25. 21:20   Válasz erre: 91905
Látom ám a szándékod! Lassan oda akarsz vezetni a 92-höz, aztán jól otthagysz!:))
    

cizi 91906 2015. február 25. 21:18   Válasz erre: 91905
Igen. Az annyira tetszett, hogy Csanesz segítségével kivezettük volna a csatlakozást a lábtartó mellé!:))
    

csokabi 91905 2015. február 25. 21:11   Válasz erre: 91904
:)))
Melyik az a lócitrom sárga? A jenki gyártmány?
    

cizi 91904 2015. február 25. 21:06   Válasz erre: 91902
Ebben valahogy jobban bízok..., lehet, hogy tévedés.
Meg éppen hallotam amikor két akksi beszélget...
- De szép új ruhád van!
- Igen az édesanyám varta...
Hát csak ezért lett bosch, mert ez is szép. Igaz, hogy citromsárgát jobban szerettem volna!:))
    

cizi 91903 2015. február 25. 21:02   Válasz erre: 91901
Talán erre már a gyártók is odafigyelnek. A gyárilag zárt akksi zsákbamacska még akkor is, ha a boltos esküszik, hogy friss. A boltban ahol voltam a gyári kész Landporthoz egy matricát mutogatott, hogy ezt ragasztják rá eladáskor és ez a matrica tartalmazza a gyártási adatokat. Nem értem miért nem sütik bele a mûanyag házba...
    

csokabi 91902 2015. február 25. 21:00   Válasz erre: 91900
Miért nem azt vetted meg? Árban hasonlónak kellett lennie.
    

csokabi 91901 2015. február 25. 20:59   Válasz erre: 91896
Én sem vennék már elõre bekészített akksit.
    

cizi 91900 2015. február 25. 20:58   Válasz erre: 91897
A múlt héten bent voltam egy boltban. Az eladó rámért egy Landportra 214A indítója volt.
    

csokabi 91899 2015. február 25. 20:57   Válasz erre: 91898
Szólj mikor belökitek, azt nagyon megnézném!:)))
    

cizi 91898 2015. február 25. 20:55   Válasz erre: 91897
Ha nem lesz elég akkor betoljuk!:)))

    

csokabi 91897 2015. február 25. 20:52   Válasz erre: 91895
Nekem 210A-t tudott a varta!:)
    

cizi 91896 2015. február 25. 20:51   Válasz erre: 91894
Nekem nagyon fontos volt, hogy itthon lehessen életre kelteni, mert egyszer már befürödtem egy gyárilag zárt akksival.

    

cizi 91895 2015. február 25. 20:50   Válasz erre: 91894
12AH 190A Papiron ugyanolyan mint a Varta
    

csokabi 91894 2015. február 25. 20:48   Válasz erre: 91893
Az tényleg jó ár. Mekkora az indítóáram áramerõssége?
    

cizi 91893 2015. február 25. 20:45   Válasz erre: 91892
12500.- és külön van hozzá a folyadék.
    

csokabi 91892 2015. február 25. 20:29   Válasz erre: 91891
Wie viel?
    

cizi 91891 2015. február 25. 20:21   Válasz erre: 91882
Végül ilyen lett, ha valakit érdekel, nagyon jó áron adják.
    

csanesz 91889 2015. február 25. 19:53   Válasz erre: 91887
Neeem, csak felvezetõ led csík lesz, hogy ködben is látszódjon! :)
    

csanesz 91888 2015. február 25. 19:51   Válasz erre: 91867
Szerintem ne próbálkozz vele! A motor súlya egy dolog...
Ez a támasztó nem erre készült.

Láttam motorokat, ahogy oldaltámaszon fordították meg, de az valóban robosztusabb támasztó volt.
    

csokabi 91887 2015. február 25. 19:43   Válasz erre: 91886
Színes padlóvilágítás lesz az aljába építve 8 millió ledbõl...:)))
    

csanesz 91886 2015. február 25. 19:38  
Ha minden jól alakul hasonló gyártásába fogok belekezdeni csak kicsit komolyabb lesz!
És van rá érdeklõdés!
    

Hr.Geiger 91885 2015. február 25. 19:28   Válasz erre: 91867
Szia Vandis!

Minek birkózni a géppel, ha nem muszáj?
Tegyed fel egy a képen látható görgõs állványra, aztán oda forgatod, tolod a motort a garázsban, ahová akarod.
:-)
Ilyent lehet készen is venni drágán, de elkészíteni is olcsón...
Csak legyen otthon hegesztõtrafó, és kompresszor a festéshez.
:-)
    

yamatomo 91884 2015. február 25. 19:17   Válasz erre: 91874
Szép paripa! Gratula! Sok örömöd legyen benne! :)
    

cizi 91882 2015. február 25. 18:43  
Megvan az akksim!:))) Hétvégén megy a helyére...
    

csokabi 91881 2015. február 25. 16:44   Válasz erre: 91878
SW-Motech gyártmány. A felsõ részbe frankón beleillik egy kiegészítõ lámpa és még védve is van valamennyire bukáskor.
    

kormi1313 91880 2015. február 25. 15:59   Válasz erre: 91879
Üdv. Vandis

Amikor motorral hazaérek nem igen van kedvem kiállni a kocsival és én is oldal támaszon fordítom meg a gépet. Úgy emlékszem kicsit le kell ugyan nyomni az elejét. Eddig még jó volt így. Ki tudja meddig és mennyibe fáj, ha eltörik egyszer!?
Decemberben lejárt a forgalmim, lassan elõ kell venni vizsgára.
    

Vandis 91879 2015. február 25. 15:24   Válasz erre: 91876
gezasz, köszönöm szépen. gondolkodtam egy ideig, hogy mit is írtál, nagyjából sejtem, hogy mirõl lenne szó :)

szerintem megtekintem az oldaltámasz állapotát és megpróbálom azon megemelni. Nekem elsõsorban nem a lánckenéshez kell, hanem mert most sokat kell tilitolizni, míg megfordítom a garázsban. Meg bárhol, ahol elinduláskor az ellenkezõ irányba kéne menni.
    

Vandis 91878 2015. február 25. 15:01   Válasz erre: 91874
Így most már én is emlékszem rá.
Érdekes a bukócsöve.
    

csokabi 91877 2015. február 25. 12:44   Válasz erre: 91874
Ezt a hirdetést néztem én is párszor és elég korrektnek tûnt.
    

gezasz 91876 2015. február 25. 12:35   Válasz erre: 91873
Nyugodtan rálehet az oldaltámaszra emelni a motort. De lánc kenésre van jobb módszer, ami egy személyes. Ha van lyuk a hátsó tengelyeden , akkor oldaltámaszra rakod a gépet , teszel egy falapot a oldaltámasz alá kb 3cm-t vastagot . A lényeg ,hogy a motor ne legyen nagyon megdõlve.Egy acéltüske a tengely furatba" nem a lánc felõl", majd krokodil emelõvel megemeled az egészet addig, hogy kerék szabadon forogjon, és már lehet a láncot kenni, fújni
    

Kilos 91875 2015. február 25. 12:23   Válasz erre: 91867
Eredeti oldaltámaszom van, kicsit vékonykának láttam én is, de próba-cseresznye alapon ráhúztam a motort és simán megforgattam. Elég jó anyagból lehet, mert még csak meghajolni sem láttam. Ha a tiéd rövidítve van, akkor még erõsebbnek kell lennie.
    

bekeny 91874 2015. február 25. 12:15   Válasz erre: 91866
Ez a sok kilométeres (100e), szürke, 2005 végi, ha esetleg találkoztál vele hahu-n. SW-Motech középsztender, givi hátsó doboz, kappa oldalsó dobozok, givi magas szélvédõ + még egy kis légterelõ/magasító. Szervizkönyves, minden papírral/füzettel, minden kulccsal, magyarországi, 10 éve egy tulaj. Kb ennyi, a többi dolog asszem mindegyiken ugyan olyan (legalábbis adott évjáratot nézve) :)
Csatoltam az elsõ képet, amivel hirdették, asszem ez látszott kis képen is a hahu-n, szóval errõl talán beugrik, ha valaki nézegeti a tdm-eket...
    

bekeny 91873 2015. február 25. 12:06   Válasz erre: 91867
Én nem mertem az oldaltámaszon forgatni, mert nem tûnt úgy, hogy szeretné a súlyt :) Az enyémen van középsztender (nem gyári, hanem sw-motech, ami egyébként szerintem szarabb, mint a gyári - mindkettõt próbáltam), és azon tök jól lehet forgatni. Igaz csak a motor jobb oldala felõle, mert a másik oldalon útban van a "taposó" része.
    

bekeny 91872 2015. február 25. 12:02   Válasz erre: 91868
Köszi a linket, ez valóban megy, nekem egy másik volt meg.
    

Muju 91871 2015. február 25. 11:25   Válasz erre: 91869
Én eddig is "gyászoltam" csak a vasárnapom szabad évelejétõl....:((((
    

csokabi 91870 2015. február 25. 11:00   Válasz erre: 91869
Átérzem a bánatodat, nekem is meló van már a jövõ héttõl. Azért jól esett ez a 3 hónapos pihenõ:)
    

kawa550 91869 2015. február 25. 10:47  
Gyászoljatok velem, testvéreim az úrban. Letelt a szabi, ma már mennem kell dolgozni. :(((((((((((((
    

powerflow 91868 2015. február 25. 10:15   Válasz erre: 91860
Bekeny, az oldal mukodik, itt a link:

http://www.jbx9.16mb.com

, es gratula a gephez!
    

Vandis 91867 2015. február 25. 09:40  
Szép délelõttöt kívánok mindenkinek :)

Van valakinek tapasztalata, hogy lehet-e a TDM-et oldaltámaszon mozgatni? Az NC-nél nem volt probléma (az is ~220 kiló), de annak mintha vaskosabb lett volna az az oldaltámasz, meg aztán az enyémbõl le is vágtak egy darabot az alacsonyittás miatt. De ha ugyanúgy van visszarögzítve, akkor talán annyit kell bírnia mint eredetileg.
Gondolom.

Minden esetre a fõ kérdés az, hogy lehet-e forgatni eképpen, vagy egyáltalán felemelni a kerekeket.
    

Vandis 91866 2015. február 25. 09:30   Válasz erre: 91860
Szia Bekeny!

Gratula az új géphez!
Én is szoktam nézegetni a TDM kínálatot és figyeltem az ABS-est is, de már nem emlékszem, hogy melyik volt az (színre, felszereltségre). De nekem is az van :)
    

hgemini 91865 2015. február 25. 09:19  
Mélységes tiszteletem a mostanában ugyan kicsit hanyagolt, de annál nagyobb tiszteletben tartott elit társaságnak! :) Gondoltam benézek, és egy kis életjelet adok magamról, magunkról. Panaszkodni nem szeretnék, dicsekedni meg nem tudok. :) A vas még téli álmát alussza, de remélem mihamarabb fel lehet ébreszteni.
    

Muju 91864 2015. február 25. 06:49   Válasz erre: 91849
Szép is a falusi élet......
De legalább neked ez az ugrás nem került sokba, nem úgy mint nekem.
Tavaj a drágalátos kutyánk úgy döntött, hogy elcsipkedi fogaival a drótkerítést és átmegy szomszédolni. Tette ezt kétszer is, tavasszal 10 kacsát vásárolt nekünk 25 ezeré, õsszel meg egy jó nagy pulykát 3 kacsával 15 ezeré :))))) Monnyuk akkor nem vigyorogtam mikor ki kellett csengetni a szomszédnak a szétrágott szárnyasok árát.
    

Muju 91863 2015. február 25. 06:43  
Szép reggelt Hölgyek, Urak!
    

csokabi 91862 2015. február 24. 23:51   Válasz erre: 91860
Gratula a géphez! Az oldal nem mûködik, de itt a fórumon szinte mindenre tudnak válaszolni a többiek. Kérdezz nyugodtan!
    

csanesz 91861 2015. február 24. 23:42   Válasz erre: 91853
Egyenlõre csak kóstolgatom! Elektronikai-Mûszerész szakma érdekel, de az autó villamosság alapjait sem lenne hátrány elsajátítani.
Tudom, hogy nagyon gyorsan fejlõdik, a technológiai oldalhoz a felzárkózás nálam sosem jelentett gondot. Ha az alapokat elsajátítom a többi jön magától.
Sok esetben egy szakma egészét nem lehet kiszolgálni, viszont egy kisebb részével lehet még jól keresni. És ez elég sok szakmánál így van.

Pl. én mint Mechanikai-Mûszerész sosem tanultam, hogy milyen alternatívák vannak egy törött mûanyag fogaskerék házilag újraöntésénél, még is meg lehet oldani. Csak sziloplaszt, kvarcliszt, araldit, pillanatragasztó, és egy kevés szilikon zsír kell.
Csak az alapok kellenek, de azt tényleg meg kell tanulni!
És minden segítséget elfogadok!
    

bekeny 91860 2015. február 24. 23:29  
Sziasztok,

Írtam ide pár hete TDM vétel ügyben. Azóta megvettem nagyjából az egyetlen ABS-es 900-ast, amit árultak (legalábbis pár hónapig figyeltem a hirdetéseket, de nem találtam másikat). Mentem is párszor már a motorral, teljesen rendben van (egyébként szervizkönyves is), de azért megcsinálnám rajta a szokásos dolgokat, amiket vételkor ajánlott, illetve ami km alapján szükséges. Korábban nézegettem, hogy van egy jó kis oldal: http://www.jbx9.t15.org/ de nekem néhány napja nem jön be, pont amikor kéne :) Tudtok róla valamit?
    

Schindler 91859 2015. február 24. 22:56   Válasz erre: 91719
�hahóó! :))
Ezer éve nem találkoztunk, miujs feléd?
Ugorj át valamikor egy kávéra! :)
    

lendvai 91858 2015. február 24. 22:42   Válasz erre: 91857
Arra azért ne vegyél mérget. :-) A régi középiskolámban járva legutóbb épp azt a CNC esztergát árulták 100 ezerért, amit akkor vettek, amikor érettségiztem. Hobbi célra még tökéletes és egy átlag satupad felét foglalja csak el. De majd szólok, ha veszek egyet, hogy jöhetsz füvet vágni. :-)))
    

kawa550 91857 2015. február 24. 22:36   Válasz erre: 91856
Hát az tuti, hogy elõbb nyírom én le a gazodat, minthogy esztergád legyen!:))))))
    

lendvai 91856 2015. február 24. 22:33   Válasz erre: 91854
Én nem veszek fel kertészt. Szólok Séf bácsinak, hogy jöjjön le a damilos-cséplõgépes makijával és vágja a szegélyt, miközben én az árnyékos teraszon egy üveg hideg Guinness-t kortyolgatok. :-)))) Aztán megmutatom neki az állványos fúrógépemet és a CNC esztergát. :-)))
    

kawa550 91855 2015. február 24. 22:32   Válasz erre: 91854
Remélhetõleg ezt most nem olvassák, de a nyáron én is vettem egy sima kézi kaszát, mert gyorsabb és egyszerûbb azzal hasítani a nagy gazt mint a motorossal, arról nem beszélve, hogy a kézi egybõl rendbe vágja a motoros meg szétbaxa a világ összes tája felé..... :)
De ha majd eladom valaki hülyének aki ezt nem tudja, akkor az árán kapok egy jó fûnyírót.:)))))
    

tulok99 91854 2015. február 24. 22:05   Válasz erre: 91847
Séf bácsi! nekem nem sok ilyen kütyüm van, viszont bármi kell, mindig ismerek olyat, aki épp kölcsönadja... amúgy a bozótizéddal nálam biztosan nem vágsz fel, egyszer mivel nem nálam van, hanem nálad, így képtelenség... másodszor pedig most temetem az árkot az utca fronton végig, hogy még ott se keljen bozótot nyírni sose többet... de a fák körül is megy le hamarosan az ágyásszegély méteres sugarú körben, belül beszórva kõvel, és a szegély is úgy lesz lerakva, hogy a fûnyírõt el tudjam tolni rajta, ne kelljen damilossal külön bohóckodnom sehol!!! a következõ lépés az lesz, hogy felveszünk majd egy kertészt! neki meg lesz bozótizéja, meg minden szarja, amit én lusta vagyok használni... :D
    

tulok99 91853 2015. február 24. 21:51  
ettõl függetlenül szép szakma, nem zúg a fejed mellett a flex, meg a légkulcs egész nap, nem leszel könyékig fáradtolajos, tehát viszonylag kultúrált, szeretem, de nagyon sok tanulást és gondolkodást igényel... amennyiben erre vetemedsz, ha tudok segítek szívesen!
    

tulok99 91852 2015. február 24. 21:48  
második szekció a hacker, aki megmókolja az immot, vagy kiírja az egr-t szoftveresen, meg bármit elállít, beállít, módosít, felülír, diagnosztizál... na ehhez kell igazán beruházni. a harmadik csoport pedig aki kimondottan vonóhorog can-bus bekötést, autóhifit, tolatókamerát, meg egyéb csecse-becséket szerel be utólagosan. ez már szinte három külön szakma lesz lassan, és azt látom, hogy mindháromhoz ha megszakadok sem fogok kellõ mértékben érteni sosem!!!
    

tulok99 91851 2015. február 24. 21:45   Válasz erre: 91806
Csanesz! azt az autóvillanyt azért gondold meg rendesen! ha a komolyabb autókhoz is szeretnél konyítani, rengeteg infora lesz szükséged, és rengeteg ketyerére, meg programra, amit végülis nem lehetetlen beszerezni, de nem egyszerû és nem olcsó. mindemellett nagyüzemben sem mindig hozzák vissza az árukat... arról nem is beszélve, hogy most szembesültem vele tegnap, mikor hoztak egy corsát, hogy milyen kicsi pont is egy szaki ebben a szakmában... autóvillamosságis beszerelt utólag D corsába mindent úgy, mintha gyári lenne. elhozta hozzánk, hogy a BCM-ben aktiváljam az elsõ ködlámpa funkciót. nem tudtam megcsinálni az opel szerzívzben a gyári online géppel... erre az opel és köztem lévõ személy azt mondta, hogy nincs nekünk mindenhez jogosultságunk... nna most ha nekünk nincs, akkor otthon a garázsban mihez lesz vajon? érdekes szakma, de annyira gyorsan fejlõdik és változik, hogy még kellõ tréningezés mellett is észnél kell lenni, és rengeteg odafigyelést, idõt és energiát igényel folyamatosan. így hogy ezt csinálom, nem hiszem, hogy munka mellett nekiállnék foglalkozni vele, ha nem lenne meg az a lehetõség, hogy otthon megcsinálom, ha kell, hozok haza célszerszámot, vagy beviszem az autót, és ott megcsinálom a "hivatalos" részét. illetve több részre is tagolódik lassan a szakma. egyik barátom kimondottan önindító és generátor témában nyomul. abban verhetetlen, mind minõségben, mind árban, mind sebességben. de riasztót, meg hi-fit már nem is vállal, mert lemaradt, mivel nem azzal foglalkozott...
    

Hr.Geiger 91850 2015. február 24. 21:16   Válasz erre: 91848
Beszótá vazze! :-)
Tegye fel a kezét az, akinek a kompresszorát V2-es moci hajtsa?
Nincs egy sem mi? Pedig az ám az igazi!
De szép is volt, a mostanira már csak egy kisebb futotta...
:-)
    

kawa550 91849 2015. február 24. 21:06   Válasz erre: 91848
Az tuti, hogy ez kemény világ, ájfonnal itt semmire se mész.
Hogy mást ne mondjak, Artúr tegnap este átmászott az 1.6m magas kapun, oszt itt röhögött a garázs elõtt hogy "aszitted hülyegyerek hogy ez majd visszatart?!" ma síkítóztam meg hegesztettem hogy a régi üvegház fûtéscsöveibõl megemeljem még 20 centivel. Most reménykedek hogy ez má' ölég, ha nem, benevezem a zolimpiára magasugró számba. :)))))
    

Muju 91848 2015. február 24. 20:51   Válasz erre: 91847
Aztat viszont nemegészen èrtem, hogy mi a brokellárèt magyarázol egy városinak....:))))))
Sose tudja meg mi az igazi falusi "trendi"
    

kawa550 91847 2015. február 24. 20:43   Válasz erre: 91846
Má bocs, de az a falusi garázs, ahol lézerkardból(láncfûrész) meg sikítóból(flex) csak egy-egy van, az igen cigányputricsórósenki garázs. Természetesen minden rendes embernek van 115 és 230 flexje, meg láncfûrészbõl is egy vellanyos meg egy benzines dukál. Mondanom se kell, én rendes falusi vok. :))))))))
A damilos+csapókéses benzines makita bozótvágóra mostan nem verem magam, azt majd késõbbre tartogatom.....
    

Hr.Geiger 91846 2015. február 24. 20:35  
Egy vidéki garázs kompresszor nélkül olyan, mint a Dallas Bobby nélkül! :-)
De, még lehet fokozni a komfortot egy-egy sarokköszörûvel és láncfûrésszel.
:-)

    

kawa550 91845 2015. február 24. 20:31   Válasz erre: 91844
Öhö, láttam én is. Oszt a kolléga vajon meghajcsa a légkulcsot is? Meg fõtújja a tádé háccsókerekit 2.3-ra?:))))))))))))
    

Muju 91844 2015. február 24. 20:27   Válasz erre: 91842
Aszitted....... Láttam èn má ollan román kolegát aki mondenfèle kompresszor nèkû varázsolt olyan színt a dacia sárvèdõívère hogy bexarsz :)
    


kawa550 91842 2015. február 24. 20:10   Válasz erre: 91838
Baxhatod. Kompresszor nélkül xart se ér az egész....:)))))))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22117