fazakas66 | 93645 | 2015. április 7. 07:06 | Válasz erre: 93644 |
Mivanmi neked is kell egy hólapát??? Ittenvanvagyodaátezaförtelem????:)) |
tulok99 | 93642 | 2015. április 6. 22:12 | Válasz erre: 93631 |
máshogy is jár mert más a gyújtásszög... ezért más a hangja is... gondolom...
|
Flenegen | 93638 | 2015. április 6. 20:45 |
Használ valaki Acerbis márkájú sisakot? Néztem a motorline webáruház an egy plexis enduro sisakot. Nekem nem volt még más csak zárt sisak, így egy kicsit tanácstalan vagyok..
|
SzVZoli | 93637 | 2015. április 6. 20:45 | Válasz erre: 93635 |
Igen-igen nincs felesleges járatás ,míg ki nem derül a pontos hiba,valószínû hogy a német gazdi forgatta rendesen a masinát ! Szerintem az eddigibõl utalva a siklócsapágyakat nyalta szét |
Hr.Geiger | 93635 | 2015. április 6. 20:31 | Válasz erre: 93634 |
Szia! Az Álmoskönyv szerint ezek a jelek nem vetítenek elõre könnyû szezonkezdést. Bizony, elõfordulhat az általad felvázolt tünetekbõl egy fõtengelycsapágy csere, némi csap köszörüléssel spékelve. Viszont, ha már bontják a motort, az további meglepetésekkel és nem várt kiadásokkal is járhat - talán ezért is volt a kedvezõ vételár. VV Laci majd behatóbban is szolgál Nektek errõl információt - ha ideér- mert õ már végigjárta ezt az utat... Addig, ha lehet, ne járassátok feleslegesen a motort, mert a kiverõdõ csapágy a most még " kis kopogó" hangból nagyobb bajt is tud csinálni! |
SzVZoli | 93634 | 2015. április 6. 19:49 |
Helló-sziasztok ! Egy jó cimborám is hozzá jutott egy 2000-es 4tx hez kevés pénzért külföldön ,hazahozta,cseréljük az olajat és a szûrõnél bronzos színû törmelék van ! Netán hajtókaros lenne ? Füleltük nagyon és mintha lenne 1kis kopogó hangja,fõleg ha fordulatról ejt vissza ! Ez a probléma mennyire lehet húzós anyagilag,és tudtok e valami jó szakit ,Bács ,Jász,Csongrád megyében ? Elõre is köszi 4 |
aramo69 | 93633 | 2015. április 6. 18:33 | Válasz erre: 93629 |
Szezonban, (azon kívül is) Dorog, és Pest között szinte minden reggel "ütöm Vágom". De nem forgatom PIROSBA soha! Ilyenkor fáj a lelkemnek. :))))))))
|
aramo69 | 93631 | 2015. április 6. 17:57 |
Kistolmácson hallgattam több 3vd hangját! Azok mintha gumi ágyban ketyektek voooona. Szép hangjuk van! A 4tx és a 900 as hangosabb. hmmm
|
aramo69 | 93630 | 2015. április 6. 17:53 | Válasz erre: 93629 |
Köszönöm a megnyugtatást! Nyomjátok az ívet, had nyugodjon meg a para lelkem!!! :)
|
Fido71 | 93629 | 2015. április 6. 17:49 | Válasz erre: 93623 |
Mi baja lenne egy motornak ha 170- alatt nem mégy vele???? /kivétel, ha nem 4-ben történt mindez erõsen pirosba forgatva/ Az a dolga... A szelepeknek attól még semmi baj nem lesz. |
szsolt | 93628 | 2015. április 6. 17:31 | Válasz erre: 93611 |
Jah, engem ez nem érdekel:) Nem azért csinálom:)) A hátraszaltóval még vannak problémáim a talajon:-D
|
Robi70 | 93626 | 2015. április 6. 17:22 | Válasz erre: 93624 |
Csak a "nagy közös" gurulást mondtam le a hûvös idõ miatt. Én attól még karikáztam egyet. |
Robi70 | 93625 | 2015. április 6. 17:21 | Válasz erre: 93623 |
Nincs annak semmi baja! Menni kell vele, nem hallgatózni!:))) |
aramo69 | 93624 | 2015. április 6. 17:05 | Válasz erre: 93617 |
Rpby! nem azt mondottad nem mentek? Egyébként tök jó ötlet! Gratula a Magdi kreativitásának, és munkájának!!! :)))
|
aramo69 | 93623 | 2015. április 6. 17:02 | Válasz erre: 93622 |
Neten nem igazán adja vissza a hangot. Én is a lánc nyúlására gondoltam, de 12e km van a Tádéba.(2013 karácsonya) újra született! :) Robi azt mondja jo, ment vele. Igaz tavaly októberben meghajtottam Debrecenbõl Pestig (170-190 alat nem igazán jöttem izomszakadással a combomban siettem mert bexartam a fájdalomtól) Lehet,hogy nem tett jót neki? Szelepek???
|
Karex | 93622 | 2015. április 6. 16:30 | Válasz erre: 93621 |
Írd le a hangot, tegyél fel videót, stb..... Szakaszosan nyúlt vezérmû lánc is zörög szépen, mikor hogy van kedve, de fordulatszám szerint is jellemzõ a hangja. |
aramo69 | 93621 | 2015. április 6. 16:24 | Válasz erre: 93616 |
Akkor nem 4tx.? Lehet, hogy nem vagyok elõrébb? :( |
Kilos | 93619 | 2015. április 6. 16:06 | Válasz erre: 93617 |
Ehhez csak gratulálni tudok! Nagyon jó ötlet! Klasszak vagytok Robi! :)
|
cizi | 93618 | 2015. április 6. 15:59 |
Pár hete téma volt a pántos szövettáska rögzítése, úgy, hogy az utast se zavarja. Nekem így van, átdobópántok nélkül. Nem túl esztétikus, de nagyon hasznos, használható és pár perc alatt szerelhetõ.
![]() ![]() ![]() |
Robi70 | 93617 | 2015. április 6. 15:41 |
yamatomo | 93616 | 2015. április 6. 15:16 | Válasz erre: 93614 |
Lehet 2mm is... :) Ez tipikus 900-as probléma. Ami nem is igazán probléma...
|
Flenegen | 93615 | 2015. április 6. 13:01 |
Roleff Lisboa 2XL-es kabátom és egy Highway nyitott Louis-os S-es méretû sisakom eladó. A kabát 3 félszezont a sisakot meg vagy 4szer használtam. Árak: 10.000 a kabát és 5000 a sityak.
![]() ![]() |
yamatomo | 93613 | 2015. április 6. 12:24 | Válasz erre: 93612 |
Az enyém oldaltámaszon,alapjáraton produkált zizegõ hangot,de nem mindig. Mióta megkapta az +1mm-es csavart csendben van.
|
aramo69 | 93612 | 2015. április 6. 11:56 | Válasz erre: 93605 |
lemaradtam!!! Mit is produkál ez a hiba? Mert van egy fajta hangja a Tádémnak. Olyan fizergõ. Én a vezérmû láncra gondoltam. Azt mondják a "tudósok, ne foglalkozzak vele. de baxa a fülemet! ja! és ez fordulat függvénye. HELP! :) nem mindig.......
|
csokabi | 93611 | 2015. április 6. 10:35 | Válasz erre: 93610 |
Azért egy hátraszaltót megnéztem volna a végén leszállás képpen:))) Látom valaki nem birta legyûrni az irigységét és adott máris egy mínuszt... |
szsolt | 93610 | 2015. április 6. 07:38 |
Derég jártam erre.. Áldott Húsvétot. .. Le kellett koptatni az új gumit:) http://youtu.be/O7VQoc3tMXU |
Karex | 93609 | 2015. április 5. 23:45 |
Ma mennem kellett egy rövid karikát. Nem volt meleg a 12 fok. Viszont mi volt az egyetlen motor amit láttam? Egy bordó 3VD, dobozzal, utassal........ |
tulok99 | 93608 | 2015. április 5. 22:00 | Válasz erre: 93594 |
na az konkrétan tényleg ott is készül... olcsóbb a munkaerõ, viszont mivel itthoni cég nem kell vámot fizetnie...
|
ati5995 | 93607 | 2015. április 5. 21:37 |
Fent van a YouTube-on a MOTO GP-érdemes megnézni!! Dr.-fanoknak pláne!!!
|
yamatomo | 93606 | 2015. április 5. 21:28 | Válasz erre: 93604 |
Kb. 2000-ig csakugyan le lehet vinni a fordulatot,és akkor 50 km/h környékén poroszkál az ember. Láncszett cserével ez 1.800 ra csökken.
|
yamatomo | 93605 | 2015. április 5. 21:20 | Válasz erre: 93601 |
Szia! Szép estét Mindenkinek! Egy hosszabb csavarral lehet orvosolni a problémát,és megússza az ember 20 Ft-ból a történetet. De ez a linkben is le van írva,meg anno innen ajánlotta egy kolléga ezt a megoldást.De a Yamaha Máthénál is mondta a szerelõ,hogy nem kell emiatt beparázni. Tekerjem bele azt a hosszabb csavart és motorozzak,ahogy kedvem tartja.
|
Hr.Geiger | 93604 | 2015. április 5. 21:13 | Válasz erre: 93603 |
Szerintem 2500 felett nem rázza a láncot egyik sem. Ha kiiktatod a " flappantyút", akkor meg talán 2000-ig lemegy ez a határ. De majd a 900-as riderek megmondják a tutit! Autópályán meg 130 km/h a max. utazó! :-) |
Kisisti | 93603 | 2015. április 5. 18:37 |
Még kérdés:-) Kb. mi az a minimum utazó tempó a 900-asnak amin még nem rázza 6.-ban a láncot két személlyel csomagokkal. Meg mi az a maximum utazó pályán ugyan ilyen felszereléssel ami még viselhetõ. |
Flenegen | 93602 | 2015. április 5. 18:12 |
Leszaladtunk a Balatonra egy lángosra, sajnos 4 keréken. Lefelé Pápa irányából közelítettük meg Füredet . Imádom a Pápa - 8-as út közötti erdei utat. Szerintem szebb mint a cseszneki rész. Sajnos egész úton talán 2 motorost láttam, de amilyen idõ volt nem is csodálom. Viszont az idei év elsõ sajtos-tejfölös balatoni lángos már kipipálva. :)
|
Kisisti | 93601 | 2015. április 5. 18:08 | Válasz erre: 93585 |
Átnyálaztam a linket, köszönöm! . Szerencsére ahogy nézem kívülrõl is meg lehet állapítani hogy javított verzió van-e benne. Vásárlásnál a feszítõ külsõ részének a hosszát kell megmérnem, mert az eltérõ a kettõ között. A maghibásodásra hajlamos jobban kiáll a blokkból (38mm), míg a javított csak 34mm. Ha cserélnem kell akkor az ára majd egy átírás árával vetekszik. Ez az infó nagyon hasznos volt számomra ;-)
|
TIZ | 93599 | 2015. április 5. 15:52 | Válasz erre: 93598 |
ha ezt online teszed akkor e-migrálsz...bocs ezt nem tudtam kihagyni :-)
|
yamatomo | 93598 | 2015. április 5. 13:59 |
Tegnap Várpalotán feloszlattak egy rögtönzött, a facebook-on szervezett Simsonos találkozót. Elkövették azt a hibát,hogy nem melegfelvonulásnak álcázták,mert akkor még rendõri díszsorfalat is kaptak volna a derék motorosok. De mint tudjuk, a Simsonos társadalom kirekesztõ és irredenta... :D Az évekkel ezelõtti siófoki roma hömpölygés a az ottani fõutcán,viszont nem szúrta a közegek szemét. Veszek egy Simsont és emigrálok... :)))
|
kawa550 | 93596 | 2015. április 5. 12:26 |
Tegnap este a buzi osztrákok akkora húsvéti máglyákat raktak minden falu melletti dombra, hogy némelyik még olyan 30km-nyi távolságból is látszott. St.Martinnál az út mellett volt, komolyan mondom, akkora, mint egy kétemeletes családi ház vazze. A népek meg ott ugráltak körülötte. Ezek tuti nem normálisak.:))))
|
kawa550 | 93595 | 2015. április 5. 12:19 |
Nyugtassátok meg a lelketeket oszt vegyetek Yuasát, de hogy a pénztárcátok se izguljon, legyen Toplite amit a Yuasa gyárt ószt jóvan.:) Enyém is ilyen, 4 éves oszt még a tehénke tavaszi nehéz ébredéseit is bírja. Nem kell kiszerelni, nem kell ápolni, csepptöltõ télen oszt kész. http://bolthely.hu/generalspeed/fokat/4cda6956d69x6_Yuasa__Toplite_ |
csanesz | 93594 | 2015. április 5. 11:15 | Válasz erre: 93592 |
Mint ahogy a Somogyi Electronic (SAL) is "Made in Kína" felirattal van ellátva...
|
cizi | 93593 | 2015. április 5. 10:35 | Válasz erre: 93592 |
Ezek után már valóban elbizonytalanodtam. A lényeg az, hogy nagyon olcsó volt és indítson rendesen. Pedig érdekelt volna, hogy a kolléga járt-e a Ho Si Minh ösvényen? De a sógornõm vietnámi, majd megkérdezem Tõle is, ha egyszer találkozunk. |
tulok99 | 93592 | 2015. április 5. 10:14 | Válasz erre: 93589 |
sok minden készül ám kis hazánkban, attól hogy nem magyar kézen van a gyár, és senki nem tud róla, nem nekünk termel hasznot... pl. a delco remy önindítókat Miskolc mellett készítik, és az van ráírva, hogy made in Korea.
|
tulok99 | 93590 | 2015. április 5. 09:54 | Válasz erre: 93581 |
láncszett csere és 1200-tól nem csapkodja a láncot. világítás tényleg lehetne jobb, de xenonnal már üti az átlagost. elsõ és hátsó féket párhuzamban használom, így nem áll be egyik sem. az ülést pedig valóban át kell alakítani... amúgy korrekt amiket leírtál, csak megjegyeztem, hogy melyikkel hogyan kell elbánni...
|
csanesz | 93588 | 2015. április 5. 09:30 | Válasz erre: 93546 |
Bosch, Varta, Perion egy futószalagon készül csak a matrica más! És az idõ szabja meg hogy éppen mi lesz a márkajelzés. Magyarországon ami forgalomba kerül azt így kapni. Volt munkatárs dolgozott a gyártósoron... |
Flenegen | 93586 | 2015. április 5. 06:40 | Válasz erre: 93566 |
Tegnap husvéti elõebéd volt a család egyik felével. Voltam arra néhányszor, meg GPS is van nálam így nem nagyon tudok eltévedni,de azért kösz a feltételezést, tudtam hogy bízhatok Benned! 😀
|
csokabi | 93585 | 2015. április 4. 22:08 | Válasz erre: 93582 |
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=TENS a kialakításával volt probléma, de már orvosolták. Viszont szerintem még simán lehet olyan példányt találni, amiben a hibás darab dolgozik.
|
cizi | 93583 | 2015. április 4. 21:57 | Válasz erre: 93546 |
Én Bosch M6 019-est vettem nemrég. Eddig rendben mûködik.
|
Kisisti | 93582 | 2015. április 4. 21:56 |
Egyhengeresekhez szoktam, az alacsony fordulaton láncrázás nem gond :-). Milyen hiba szokott lenni a láncfeszítõvel? Hogy lehet ezt észrevenni esetleg javítani?
|
csokabi | 93581 | 2015. április 4. 21:54 | Válasz erre: 93569 |
Alacsony fordulaton csapkodják a láncot. A szélvédelemmel is hadilábon áll az összes évjárat. A 4TX-nek híresen pocsék a gyári világítása. A 900-as elsõ pár évjáratának a láncfeszítõjével volt probléma. Az igen hatékony motorék és hátsó fék az esetek legtöbbjében bõven elegendõ, ezért az elsõ fék hajlamos kissé beállni. Ja az ülést se felejtsük el, vagy inkább mégis. Elég kényelmetlen tud lenni hosszútávon. Ajánlanám-e? Teljesen nyugodt szívvel, nagyon szerethetõ motor! |
Kisisti | 93580 | 2015. április 4. 21:52 |
Köszönöm! Visszaolvasok. Nekem a 900as szimpatikusabb mint design miatt meg az injektor is jobban tetszik. De a vásárlás kb 1éves terveben van csak benne. Nem kapkodok, most is van mit lovagoljak csak szemezgetek vele, esetleg megnézek párat, felmérem. Szeretek elõre tisztában lenni a dolgokkal. Bár aztán lehet annyira beleszeretek az elsõbe hogy meg kell vennem :-)) Még egy kérdés: szervizek, és alkatrészellátás milyen? |
aramo69 | 93579 | 2015. április 4. 21:27 | Válasz erre: 93569 |
Elfogultan talán, de nincs!!!!!!!!!!!!!! Egy nagyon kiforrott vas! Nézz utána.
|
aramo69 | 93577 | 2015. április 4. 21:22 | Válasz erre: 93565 |
Nem rég besz.. róla! Talán 4-5 napja. Segítettek is a kollégák valakinek! Próbáld meg vissza nézni. Ha nem megy szólj! :) A súlypont egy dolog! Ha a Tádét "betöröd" :):) Nincs olyan vas amit nem ülsz meg. Kanyar vadászatra hibátlan. Sõt! Lesem akarsz róla szállni! Még valami. Az, hogy 850, vagy 900, gondold át! Design, fogyasztás kb. 1l min, ár érték arányban nem ok! Ez egy jó párunk véleménye. :) Sok sikert!
|
aramo69 | 93576 | 2015. április 4. 21:05 | Válasz erre: 93564 |
Nem veszem ki! nem is értem miért veszik ki? ki sem "kötöm". Biztik ki, és töltés. Ha csak nem 0c körüli hõmérsékleten tartod a Tádét. Akkor ki kell, mert a töltés nem fog beindulni! Minimum +10c kell, neki. Akkor a tuti...... Lidl is nekem is! Hibátlan.
|
gezasz | 93575 | 2015. április 4. 21:05 | Válasz erre: 93573 |
Elég jól símitja az úttest hibáit ,ha az elsõ futómüvet sikerül jól beállítani. Ott is simán suhnasz ahol másoknak majd szétesik a gépe. Nem terep motor , de enyhe terepen el lehet vele boldogulni. Igazából arra figyelj mennyire volt az elõzõ tulajok által karban tartva. Gondos gazdától szabad venni, az olaszból behozottakat meg nagyon megnézni, hogy mennyire volt a digó trehány tulaj
|
csanesz | 93574 | 2015. április 4. 20:35 | Válasz erre: 93572 |
Már a 850 -en sem ér le, tanúsíthatom! :) A Yamaha TDM állványt megszégyenítõ pontossággal készíti! :) |
Kisisti | 93573 | 2015. április 4. 20:35 |
Lehet megint ki kellene egyet próbálnom ha azt mondjátok nem zavaró. Pár napig volt nálam egy BMW 1100gs az elsõre elég böszmének tûnt, de az is tök kezes volt és simán megfordultam azzal is az úton és nem éreztem hogy dõlne, pedig a boxer miatt azzal egy kicsit fura a kanyar. De akkor szerethetõ a TDM, és nincs buktatója. Mire figyeljek ha vásárlásra kerül a sor? Ja és mennyire komfortos szarabb magyar utakon, esetleg földúton? Egyáltalán ideális-e erre? |
Kilos | 93572 | 2015. április 4. 20:31 |
Sziasztok! Régebben téma volt, hogy a Petya-féle középállvány leér-e kanyarban vagy nem. Ma (és holnap is megyek) a Ride For Life Club http://riliclub.hu/ vezetéstechnikai tréningjén voltam. Tanúsíthatom, hogy a TDM900-on, A PETYA-FÉLE KÖZÉPÁLLVÁNY NEM ÉR LE! A koptató szeg elõbb leér mint a sztender! A termék kiváló, csak javasolni tudom mindenkinek akinek szüksége van rá! |
csanesz | 93571 | 2015. április 4. 20:27 | Válasz erre: 93565 |
A magas súlypontot megszokod! :) Én már nem is tudom milyen, az ami nem TDM. Vezetésnél nagyobb az élmény index! :))))) Brutálisan be lehet dönteni és ez egy kanyargós szerpentinen eszméletlen jó! Talán a magas súlypontnak köszönhetõ! :) Típushibák? Ehhez érdemes lenne tudni az évjáratot! Az olajat többsége csipegeti. De érdemes kisakkozni melyikkel a legtakarékosabb. Többnyire a Motul 10w-40 (5100) jött be. De van aki a Repsolra esküszik vagy másra és ezzel nincs semmi gond. |
csanesz | 93570 | 2015. április 4. 20:20 | Válasz erre: 93568 |
Szerintem megérné gyûjtögetni a Petya félére, mert van belõle pár változat, pláne a 850 -nél! És az tuti mûködik! Nem mindegy, hogy az átbillenéshez mennyi erõ kell. Pláne a leugrasztáshoz, mikor rajta ülsz! |
Kisisti | 93569 | 2015. április 4. 20:12 |
Nem tudom, de az XTZ 750 nél nem volt ilyen gondom, pedig szerintem magasabb. Meg mindig is túraenduróztam nem csak aszfalton alacsonyabb termetem ellenére, és nem volt kezelési problémám, sõt a kezelhetõségük és sokoldalúságuk miatt szeretem õket. Típushiba, problémák vagy ilyesmi?
|
men | 93568 | 2015. április 4. 20:04 |
Sziasztok! Középsztendert szeretnék csinálni,mert most 30eft-om nincs rá.(Petya ennyiért adná) Tud valaki segíteni,kéne egy minta vagy tanács. (ha valaki még nem szerelte fel) :-) Ócsán lakom, pesten dolgozom |
gezasz | 93567 | 2015. április 4. 19:45 | Válasz erre: 93565 |
A magas súlypont miatt elesés, vagy ahogy írtad bedõlés NEM IGAZ! Csak ha nem ültél ilyen magas nagy enduron akkor szokatlan a viselkedése, meg kell szokni. Utassal lazán megfordulok láb letétel nélkül az uttesten. Ugyanúgy, sõt a jobbak jobban is tudnak kanyarogni vele mint nagyon sok túra vagy sportmotorral. Én magam is úgy érzem, hogy nincs baj a magasnak mondott súlyponttal, nagyon szépen lehet terelgetni a Tádét, igazi örömmotor. Mindig van benne elegendõ kraft, ha csak nem vagy telhetetlen |
mati12 | 93566 | 2015. április 4. 19:39 | Válasz erre: 93549 |
Pedig ma átvillant az agyamon,hogy kabát tesztelésen vagy. Tapolcától Nyírádig egy bordó 850-es Tdm társaságában motoroztam,de õ ott elkanyarodott.Elõször azt gondoltam hogy te vagy még csodálkoztam is,hogy esetleg eltévedtél vagy mi van...
|
Kisisti | 93565 | 2015. április 4. 19:36 |
Sziasztok! Régóta szemezek a TDM-el. Idén lehet rászánom magam a vásárlásra. Tanácsot szeretnék kérni tõletek hogy mit nézzek meg a vásárláskor a motoron. Esetleg valami típushibák stb.? 5-6 éve mikor elõzõ motoromat kerestem volt alkalmam kipróbálni egy elsõ generációs 850-est. Akkor az zavart benne hogy magasan volt a súlypontja. Amikor meg akartam az úton fordulni nagyon lassan akkor be akart dõlni. Most inkább a 900-asokat néztem, millió alatt egy kicsivel. Elõre is köszi a segítségeteket. |
A-p | 93564 | 2015. április 4. 18:49 | Válasz erre: 93556 |
Kösz a választ! Vettem tavaly egy intelligens töltõt (Lidl), egész kulturált. Szerintem ezért bírt ki még egy évet (most 9 éves). Télre kiveszed az akksit?
|
A-p | 93562 | 2015. április 4. 18:43 | Válasz erre: 93550 |
Nagyon köszönöm a leírást! Köszörûm van :) Fektetve van benne az akksi? Ha igen, akkor ez is balos! De jó hogy mondod! Én meg fél napja keresem a jobbost és nem találom :) (felülrõl nézve jobb oldalon van a piros, én meg azt hittem áll az akksi) Így már minden világos. Köszi szépen még egyszer! |
dinnyemag | 93560 | 2015. április 4. 17:10 | Válasz erre: 93559 |
Az a hátsó lánckerék inkább egy fûrészlaphoz hasonlít:-)
|
csokabi | 93559 | 2015. április 4. 16:36 |
Nem semmi felvétel http://hegylakok.hu/2015/04/cikkek/tulterhelve-egy-dragmotor-eroatvitele
|
aramo69 | 93557 | 2015. április 4. 15:41 | Válasz erre: 93548 |
Én kiforgattam mint a Rubik kockát! Nem voooot egyszerû! :) Kihívás! :) Nem akartam szétszedni. (talán lustaság?) :)
|
aramo69 | 93556 | 2015. április 4. 15:35 | Válasz erre: 93546 |
Én nonémet vettem, a 4. évet tipórja! :)))) Lényeg, hogy télen, vagy ha nem használod, ne hagyd alámerülni. A Gari prosit, meg rakd el! Ja! És egy inteligens kis töltõre tegyél szert. Azt szereti kis árammal.
|
Flenegen | 93553 | 2015. április 4. 15:24 |
Lassan egy kicsit én is könnyebb helyzetben leszek. Körbonalazòdik egy költözés májusban és ott már lesz hely a motornak is. Most kicsit odébb tárolom és nehezebb csak egy kicsit elõvenni mert sok vele a macera. Téli pihenõnek marad a fûtött garázs, de nyáron elég lesz egy ponyva:) |
csokabi | 93551 | 2015. április 4. 14:08 |
Csináltam hozzá két madzagkarikát vékony túrázó kötélbõl és azokkal együtt raktam be az akksit. Sokkal könnyebb volt kijátszani utána a helyérõl.
|
Futár2 | 93550 | 2015. április 4. 13:59 | Válasz erre: 93548 |
Szerintem nézõpont kérdése , de a képen a megfelelõ polaritás van és nekem jót küldtek . A bal oldali a piros , + . Az én motorom 2005-ös, a belevaló akksi YT12B-BS. Kivenni csak egy irányból lehet , amerre jön :) , nõgyógyász kezekre van szükség az biztos. Miután lekötötted a kébeleket , ki kell akasztani az akksi leszorító gumihevedert , majd a fektetett akksit , ki kell szórakozni miliméterrõl miliméterre elõször egy kicsit elõre a saruk irányába mozgatva , majd 45 fokban felfelé , majd megint elõre , majd lassan függõllegesbe fordítani kiemelni , és úgy kivenni. Majd ne lepõdj meg , mikor az új Varta akksit vissza szeretnéd szerelni , akkor egy kis barkácsra lessz szükség, mivel a saru csavarok és négyszögletes csavaranyák csak a függõleges sarukba passzolnak , a vízszinteshez le kell köszörülni , csiszolni a négyszögletes anya 2 oldalát 1-1 millimétert hogy a fektetett helyzetû aksisarunyílásba beleférjen. Nem nagy mutatvány , csak azt hinné ez ember hogy minden passzol , aztán lehet vele pepecselni. Jó tanács , ne erõltesd a visszahelyezést , nem kell erõszakoskodni , inkább finoman minden irányba lökdosni pöcögtetni az akksit és az majd úgy is megtalálja a helyét. Remélem érthetõ és szakszerû voltam. Hidd el másodjára tök profi leszel benne. :) |
Flenegen | 93549 | 2015. április 4. 13:50 |
De jó is lenne egy kis szép idõ itt is. Ki tudnám próbálni az új kabátom:)
|
A-p | 93548 | 2015. április 4. 13:31 | Válasz erre: 93547 |
Köszi a választ! Én is megtaláltam a lapot és épp a Vartán gondolkodtam. Csak az zavart, hogy a képen bal+ akksi van, nekem meg jobb+os kell. Ezek szerint neked jót küldtek. Ez lesz az elsõ akksicserém (2006-os a motor). Hogy lehet kiszedni? Mert ahogy nézem felfelé nem fog kijönni. |
Futár2 | 93547 | 2015. április 4. 12:54 | Válasz erre: 93546 |
Üdv . Most érkezett meg a Varta akksim , meg vagyok vele elégedve , elõtte is az volt és most is ezt használom. Szárazan jött én savaztam föl és a beszállító most frissen töltötte a készletet varta aksikkal , ez biztos. A motoralkatrész.eu oldalról specifikusan meg lehet rendelni a Yamahához kimondottan a TDM -hez . Egyébként van Yuasa is , és közel féláron az általad írt összegkez képest. Javaslom nézd meg , de a tipusára a google-ban is kereshetsz ajánlatokat , széles a választék.
|
A-p | 93546 | 2015. április 4. 12:41 |
Sziasztok! Akksit kéne cserélnem, de a gyári Yuasa 40ezer :( Ti mit vennétek bele? |
kawa550 | 93545 | 2015. április 4. 10:33 | Válasz erre: 93541 |
Épp kérdezni akartam hol lehetne óccó piros felnicsíkot szerezni...:))))))))))))
|