Karex | 93845 | 2015. április 11. 23:19 | Válasz erre: 93825 |
Tapasztalat nincs, DE! Itt azt írják ezen a motoron AVON gumi van (kép). A videó( https://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA) alapján én nem vennék ilyent, mert az idejük 90%-ában csúszik a gumi/motor. Szóval nem lehet valami jó cucc..... ![]() |
Kilos | 93844 | 2015. április 11. 22:49 | Válasz erre: 93842 |
A Z6 szerintem teljesen jó gumi, csak jó tapasztalataim vannak vele. Ez a második garnitúra amit koptatok és már ebben is van 12 ekm de, ezt a szezont még biztosan ki fogja bírni (remélem)! Ami hibája kiderült az az, hogy itt a fórumon nem igazán versenyképes! :) A legújabb fejlesztésû abroncsok árát meg sem közelíti és a gumi kopásban is jelentõsen alul teljesít. Ha úgy nézzük, hogy ma már egy valamire való motoros egy szezon alatt elkoptat egy garnitúra abroncsot akkor nem szerencsés Z6-ra beruházni mert keményen meg kell küzdeni a következõ szett gumiért. |
Hr.Geiger | 93843 | 2015. április 11. 22:33 |
csokabi | 93842 | 2015. április 11. 22:20 | Válasz erre: 93840 |
Nekem nem, de az egyik ismerõsömnek volt Z6-os a GSXF-én és mindig nagyon elégedetten nyilatkozott róla. A lábtartón fordulok táborát erõsítette egyébként.
|
Kilos | 93841 | 2015. április 11. 22:07 | Válasz erre: 93838 |
Én sem mondok semmit a MEZ6-ról! Szép csendben elgurulgatok vele még néhány kilométert aztán ha elfogy majd lecserélem valamire. Az abroncs szélesség eltéréssel kapcsolatban nekem eggyel keskenyebb a 150-es mérettel van tapasztalatom, de az nem jó. A gyári mérettõl való eltérést én nem javasolnám, mert jelentõsen megváltoztatja a kanyarodás geometriáját. Változik az elsõ kerék dõlése, a kanyarodás íve, ezáltal a súlypont és a kerekek tapadási pontjai által meghatározott háromszög, ezzel a motor stabilitása. A szélesebb abronccsal egyenes menetben növekszik a kígyózási és a kormány szitálási hajlam. |
cizi | 93840 | 2015. április 11. 22:04 | Válasz erre: 93838 |
Az én motoros tudásomnak a Z6 is tökéletesen megfelelt.
|
scopy | 93839 | 2015. április 11. 21:59 |
Szerintem jó a Pr2. Szerintem... ...Persze vannak korszerûbbek... meg jobbak... De! Szóval jó. |
csokabi | 93838 | 2015. április 11. 21:51 | Válasz erre: 93837 |
Miért nem mersz, talán nem volt jó gumi? De igen, akkor meg? Szerintem nincs abban semmi rossz, ha valaki megosztja a tapasztalatait. Vásárlásnál meg mindenki eldönti majd maga, hogy mire adja ki a lóvét...
|
cizi | 93837 | 2015. április 11. 21:41 | Válasz erre: 93835 |
Én nagyon elégedett vagyok a PR2-vel ( a Z6-ról meg már nem is merek írni) elöl pedig BT23 van...és elmúlt öt éves.
|
csokabi | 93836 | 2015. április 11. 21:40 | Válasz erre: 93834 |
Ez még a piálás elõtt volt, azok a képek még tiszták, kontúrosak...:)))
|
yamatomo | 93835 | 2015. április 11. 21:38 | Válasz erre: 93832 |
Azonos méreteknél is sokszor eltérõ a gumik szerkezeti felépítése,és ebbõl adódik ez a differencia. Persze,ha nagyobb a futófelület az nem igazán baj.
|
cizi | 93834 | 2015. április 11. 21:36 | Válasz erre: 93832 |
Csak most olvastam amit írtál. Mégsem voltunk annyira bepálinkázva, ha Te is így emlékszel rá!:))
|
cizi | 93833 | 2015. április 11. 21:34 | Válasz erre: 93830 |
Érdekes ez a szélesség. Épp a Csabival néztük a felsõtárkányi találkozón, hogy a PR2-es jóval szélesebb mint a Z6. Pedig 160-as mindkettõ.
|
csokabi | 93832 | 2015. április 11. 21:28 | Válasz erre: 93830 |
Nincs tapasztalatom az eltérõ szélességekkel. Arra viszont emlékszem, hogy cizi mutatta a gumiját, ami egy michelin volt, hogy azonos méret mellett egy centivel szélesebb volt a futófelülete.
|
Hajtó | 93831 | 2015. április 11. 21:28 | Válasz erre: 93828 |
Jaj, valahogy eltûntem a listából pedig ott voltam már egyszer.. Akkor már nem is kell menni? Pedig az utolsó egy ágyas szobát foglaltam le.. :/ :) |
yamatomo | 93830 | 2015. április 11. 21:19 | Válasz erre: 93829 |
Köszi a segítséget! Pr2,vagy Pr3 a vágyam,esetleg Z6,de most rákényszerültem valami használtban gondolkodni. Pr3-ban találtam szettet,és jó állapotban van,csak a hátsó 170-es...
|
csokabi | 93829 | 2015. április 11. 21:05 | Válasz erre: 93825 |
Nem sokat találni róla. Pár teszt szerint nagyon tartós, 4500 km után még az eredeti profilmélység 70%-a megvolt. Nedves körülmények között viszont az utolsó választásnak minõsítették. Pár felhasználó azonban megvédte. Bár az is igaz, hogy saját bevallásuk szerint nem tartoznak a lábtartókarcolgatók közé.
|
Kilos | 93828 | 2015. április 11. 20:58 |
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Nóri+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea HGemini és Andi Zooz |
Lala_Twin900 | 93827 | 2015. április 11. 20:55 | Válasz erre: 93782 |
yamatomo | 93825 | 2015. április 11. 20:28 |
Szép estét Mindenkinek! Van valakinek tapasztalata az Avon gumikkal? Jelesül egy Avon AV56 Storm St 2 Ultra címû gumival szemezgetek,de nem nagyon találtam róla semmi érdemlegeset,ami segítene eldönteni a kérdést. 5 éves gumiról van szó,ami nem futott egy centit sem. Egy másik kérdésem is lenne,miszerint,160-as helyet szerencsés 170-es gumit felrakni?
|
Karex | 93824 | 2015. április 11. 20:09 | Válasz erre: 93819 |
Végül is nem akkora dolog kipattintani a hátsó villát.......... Fék leköt/félreakaszt, kerék fellazít, láncburkolat/belsõ sárvédõ leszed, lánc félreakaszt, Teló alsó csavarja kiszed, lengõvilla tengely csavarja lazít, tengely kihúz, lengõvilla kiesik. Kimaradt a felbakolás, úgyhogy motor borul........ :D Szóval elsõ emelõt elõször a blokk alá, aztán a csomagtartó alá valami állványt ami tartja a hátulját. Nem nehéz amúgy, meg a hátsó villában is a keréknek a legnagyobb a súlya. Szóval talán a kényelmetlen motoron nittelés egyszerûbb. |
Flenegen | 93823 | 2015. április 11. 19:51 |
Én holnap reggel veszem elõ a sötét mélységbõl. Délelõtt felteszem rá a kameratartót. Szerintem Petya bukócsövére dobom fel valaholvá oldalra. Aztán felpattintom Karesz tesztplexijét hogy kipróbáljam. Aztán ha isten is úgy akarja akkor du megtámadom a Bakonyt. Kellene egy kicsit lovagolni mert 26-án megyek a drivingcampba tréningre.
|
dinnyemag | 93822 | 2015. április 11. 19:21 |
Én meg úgy eláztam, ahogy csak lehet motorral. Ez különösen sosem bosszantott, de a moci szégyenletesen néz ki és itt körülményesebb lemosni mint teletankolni. Tulajdonképpen még nem sikerült kideríteni, hol mossák a németek a motorjaikat. Minden kézi mosónál szigorú tiltás, nem is értem. Olajat, fékolajat ma reggel úgy cseréltem, hogy egy ismerõs ismerõse adott egy garázskulcsot azzal, ha meglátnak a szomszédok, tuti rám hívják a rendõrt. Zárt ajtó mögött, elemlámpával...röhej.
|
aramo69 | 93821 | 2015. április 11. 19:16 |
Szasztok skacok! Reggel 9h tól 4 hozzászólás???????????? :) Látom ma mindenki a vason ült. Nem rég raktam le magunkat én is. :))) |
dinnyemag | 93820 | 2015. április 11. 19:15 | Válasz erre: 93819 |
Nyugodtan megpróbálhatod az akkut megközelíteni, azért annyira nem vészes. Két csavar tartja az akkut, kettõ a hátsó fõfékhengert és van még a két kábel ami az akkuról jön. Ennyit kell kivenni és ki lehet forgatni a rugó mellett.
|
cxkopi | 93819 | 2015. április 11. 17:56 | Válasz erre: 93811 |
amindenit ezt majdnem beszoptam! pedig nagyon 1xrûnek tûnt. (a kardánnak is volt elõnye) ez a ll. fekete pont a tádénak az l. az aksi. megsem próbáltam a közelébe jutni, pedig csak 1 szivargyujtó aljzatot akartam, közvetlen az akku-ról. másként meg még mindig nagyon jó mocinak tartom, a gyári kipuf-al meg éppen az. tegnap nyomtam bele 280km-t csak úgy öröm motorozásként. |
Kucsi | 93818 | 2015. április 11. 17:39 | Válasz erre: 93812 |
Köszi Csanesz. A magyarországon forgalmazott O gyûrûk között ez a méret nem található, fõleg az átmérõ miatt. (1,84 mm) Legközelebb az 1,5 vagy 2 mm-es van hozzá. Kicsit meg vagyok akadva, hogy rendeljek gyárit vagy keresgéljek itthon valamit. A szomszédtól kaptam ugyan kettõt, de azok átmérõben jóval kisebbek, mert 4 hengeresre való, de azért rá lehet húzni a hengerre. Ha sokidõ amíg bejön a gyári, akkor veszélyben lesz a TDM talis részvételünk, motorral. |
Tomchy | 93817 | 2015. április 11. 14:19 |
Holnap jön valaki Szegedre, szezont nyitni? Több, mint 1500 motoros jön, nagy hepaj lesz! http://fmp-motorosok.hu/esemenyek/details/166-fmp-szezonnyito-motoros-felvonulas |
aramo69 | 93816 | 2015. április 11. 10:21 | Válasz erre: 93781 |
Szerintem igen. 14h guruláson ott lennék. :)
|
aramo69 | 93815 | 2015. április 11. 08:05 | Válasz erre: 93813 |
Szépet mindenkinek! Azon gondolkodám merre induljak! hmmm
|
aramo69 | 93814 | 2015. április 11. 07:10 | Válasz erre: 93809 |
Szia! Yamaha world. Bp. Soroksári u. Én is ott vettem tavaly. aszem 5800ft. Bontóban meg 10000e akarták adni!!! :))))))))))))))))))) Általában kerék ki, és vissza tételénél szokták a gumisok eltörni. Meg a tulajok is. :)
|
scopy | 93813 | 2015. április 11. 06:53 |
Jól hergelt elvtársak! Ébresztõ föl! Irány az ég alja! Gázkart húzd! Indulj! (Csak óvatosan barátok! Ott kint a vadonban még nincsenek ránk felkészülve!) |
csanesz | 93812 | 2015. április 11. 00:16 | Válasz erre: 93765 |
Kucsi! Ahogy ígértem: Belsõ átmérõ, d= 89mm Keresztmetszet (körátmérõs): 1.84mm 0,02 -es tolómérõvel mértem! ![]() |
kawa550 | 93811 | 2015. április 10. 22:31 | Válasz erre: 93810 |
Baccki, eszedbe ne jusson elõre összenittelni ha nem akarod kivenni az egész lengõkart! Végtelenített láncot csak a lengõkar kiszedésével lehet feltenni. Régi lánc elvág, egy szem leköszörül, csap kiüt, patentszemmel ideiglenesen összekapcsolva a régi meg az új láncot, kihúzod az újat meg be, ÉS OTT A HELYÉN NITTELED ÖSSZE AZ ÚJ LÁNC VÉGEIT! KEREKET SEM KELL KISZEDNI! |
cxkopi | 93810 | 2015. április 10. 22:12 | Válasz erre: 93808 |
�Tehát ha gyári méret elõre meg nitelhetem, és a végtelenített láncot szerelem fel (kivett kerék) nem muszáj kényelmetlenül helyben csinálni. satupadon könnyebb. A zért értetlenkedem nehogy rövid legyen . megszámoltam a lánc szemet, az a gyári érték. |
Tomchy | 93809 | 2015. április 10. 22:11 |
kawa550 | 93808 | 2015. április 10. 21:50 | Válasz erre: 93805 |
A patentszem csak kis bohócmotorokon játszik, tádén már nittelünk, ha ésszel csinálja az ember megy az szerszám nélkül is, nem 1x csináltam már, sok kis ütés ésszel kis kalapáccsal, miközben a segítõd ellentart a szemnek a túloldalról egy jó nagy kalapáccsal. Ha még egy kis csõrös dornit is köszörülsz egy rossz fúrószárból, aminek a csöcse belemegy a csap belsejébe hogy csak kifelé tudjon terülni, akkor szinte nem is lehet elbaxni, csak ne verd agyon nehogy megszoruljon a szem.
|
kawa550 | 93807 | 2015. április 10. 21:44 | Válasz erre: 93804 |
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) A bödõcsön nem röhögtem ekkorát vazze! :D |
cxkopi | 93806 | 2015. április 10. 21:41 | Válasz erre: 93791 |
A szép egészséges , ártatlan gyermek is meghal , ha elvágják a nyakát, hiába van oltási papírja. ennyit ér az E jel is ha megerõszakolják.
|
cxkopi | 93805 | 2015. április 10. 21:37 |
Lánc csere gyári méret esetén patentszemmel kapcsolunk, vagy nitelni kell szerszámmal? megtudom csinálni sk, vagy szerviz? nem szeretnék szerszámot venni 1-2tízezer ft-ért |
dinnyemag | 93804 | 2015. április 10. 21:36 | Válasz erre: 93798 |
Mesés ajánlat, ezzel teljesíted a Mester minden kívánságát pár évre visszamenõleg. Tizenhat TDM-es, sok-sok gáz és sok-sok vastag csõõõõ.....:-))))))))))))))))))))
|
csokabi | 93803 | 2015. április 10. 21:34 | Válasz erre: 93802 |
Tényleg Bödõcs-elõadáson voltál, õ szokott alkoholizálva filozofálni:)))
|
kawa550 | 93802 | 2015. április 10. 21:22 | Válasz erre: 93801 |
Jó vót!:)))) Még arra is rájöttem elõadás közben, hogy nem azért iszok annyit hogy én jó fejnek tûnjek, hanem hogy téged kicsit annak lássalak.:))))) |
csokabi | 93801 | 2015. április 10. 20:58 | Válasz erre: 93799 |
Na mivan? Bödõcs ennyire jó volt, hogy kapásból a motorszámmal kezded a visszatérést?:)))
|
csokabi | 93800 | 2015. április 10. 20:54 | Válasz erre: 93798 |
Na most még inkább bánom, hogy kimarad ez a találkozó. Biztos érdekes lehet egy ilyen hely.
|
kawa550 | 93799 | 2015. április 10. 20:50 | Válasz erre: 93791 |
Mikor már nagyon vakarták a fejüket, én is bekiabáltam az üvegablakon át hogy a kuplungdekni tetején vazze!:))))))
|
jobbkormanyos | 93798 | 2015. április 10. 20:49 |
Urak, Hölgyek ! Május 9.-én szombaton de.(kijózanodás után 10óra felé ) lenne lehetõség megtekinteni országunk legnagyobb földgáztározóját Zsanán(15 km) prezentáció+bejárás /munkahelyem /.Kb.2óra/ Túrába beilleszthetõ. Max. 16 fõ jöhet. Jelentkezés pü-ben. Meg kell adni : -név -sz.ig. szám -ruhaméret -cipõméret A beléptetés miatt kellenek az adatok, átöltözés kötelezõ, dohányzás tilos, mobil, fényképezõgép kivitele a technológiára tilos ! Min létszám 10fõ. Az elsõ 16 jelentkezõ jöhet. |
Hr.Geiger | 93797 | 2015. április 10. 20:09 |
Muju | 93796 | 2015. április 10. 20:08 | Válasz erre: 93795 |
Lehet hogy eccer teszek kisüvegbe benyót, berakoma dobozba aztán addig megyek mèg ki nem gyullad a lámpa. Vagy kigyúl vagy nem ;:)
|
gezasz | 93795 | 2015. április 10. 20:04 | Válasz erre: 93788 |
Muju! Kb 50 km-t lehet vele elmenni. Én kipróbáltam amikor kigyulladt a sárga lámpa onnantól számoltam és még valamennyi lötyögött az alján a tanknak. 21 literes a tank elvileg 3 liter a tartalék |
Muju | 93792 | 2015. április 10. 19:39 | Válasz erre: 93791 |
Ès ha a gyárin van kicsit nagyobb lyukacska? Arra vajon mit szónak? Mert azon van e betû ahogy kell.
![]() |
szodasbacsi | 93791 | 2015. április 10. 19:23 | Válasz erre: 93783 |
Nekem Marving dob(ok) van, abban van E jel, még ha pont fejjel lefelé is. Viszont következõ mûszakira kinyomtatom a kezelési könyvnek az azonosítószámok elhelyezkedését bemutató fejezetét, mert a multkori vizsgán eléggé tanácstalan volt ez ügyben a vizsgabiztos úr. |
Muju | 93790 | 2015. április 10. 18:59 | Válasz erre: 93789 |
Köszi akkó kb ilyenre állítom. Oszt jóvan... :)
|
pacsa | 93789 | 2015. április 10. 18:34 | Válasz erre: 93788 |
Nekem mikor folyamatosan kezdett világítani akkor mèg volt benne 3liter
|
Muju | 93788 | 2015. április 10. 18:02 |
Azokhoz lenne kèrdèsem akinek van üzemanyag mennyisèget jelzõ órája. Kb hány liternèl kène a sárga lámpának felvillanni vagy világítani? Èn tankoltam má rá 18 litert is de mèg nem villant. Az ègõ jó lehet mert ha indítózok felvillan. Nem annyira fontos csak most kevès benya van benne oszt gondoltam unalombó megcsinálom.
|
kawa550 | 93787 | 2015. április 10. 17:55 |
Mostan lassan õtözni kõ, mer mennem kõ sokat röhögni, vár a Bödõcs kartárs a Liszt mûvházban.:)))))))))
|
Zooz | 93786 | 2015. április 10. 16:59 | Válasz erre: 89226 |
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Mariann&Tomhahn Nóri+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea Zooz |
Hr.Geiger | 93785 | 2015. április 10. 15:33 | Válasz erre: 93775 |
Köszi felvilágosítást! Akkor ezek szerint az én gépemen is volt korábban ilyen Givi 336F rendszer, de aztán az elsõ két rögzítési pont elkopott az idõk hosszú során és átadta helyét a förtelmesen ronda rozsdás lemezeknek... :-) |
Vandis | 93784 | 2015. április 10. 13:29 | Válasz erre: 93781 |
Jé, tényleg, ez holnap lesz... Akkor mi nem :) |
kawa550 | 93783 | 2015. április 10. 13:03 |
Az ilyen tunying kipuffokban van valami E jel? Tegnap mondta a gyerek a vizsgaállomáson, hogy kell kép a mociról elõl-hátul-oldalt- alvázszám-motorszám km óra állás meg a kipuff E jelérõl.
|
Lala_Twin900 | 93782 | 2015. április 10. 12:32 |
csanesz | 93781 | 2015. április 10. 11:50 |
Holnap erre valaki jön? http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5383&session_id= |
csanesz | 93780 | 2015. április 10. 11:45 | Válasz erre: 93765 |
Nekem van otthon, este meg tudom neked mérni (4TX 2001 -hez)! Hõ és olajállónak kell lennie! Superseal -nál érdemes érdeklõdni: http://www.superseal.hu/al/katalog_ogyuru.htm Gyakran járok arra... |
VVLaci | 93778 | 2015. április 10. 08:01 | Válasz erre: 93765 |
Szerintem nem lehet probléma velük, de olajállót vegyél. Azon a részen kb. 120-140 °C van.
|
cizi | 93776 | 2015. április 10. 07:34 | Válasz erre: 93763 |
Ezeken a képeken nem sok látszik a doboztartóról, de össze lehet rakni. Tartókarok nélkül a latni le van fogatva és a Givi "karokat" keretesfûrészbõl készítettem. Nem szép, nem gyári..., de olcsó! Ez már nyolc éve így van és nem kímélem a dobozt a terheléstõl! |
lendvai | 93775 | 2015. április 10. 07:05 | Válasz erre: 93763 |
Ezek a Givi 336F hátsó doboztartó elemei, itt van az összeszerelési útmutatója: http://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/336F.pdf Külön nem kapható, én anno a Givit is megkerestem, volt egy kar és egy platni, de nem volt hozzá rögzítõelem. Givi azt mondta, õk nem adnak el külön ilyeneket. Meg kellett vennem a komplett készletet, mert a nagyobbik rafináltan van hajlítgatva. Legalábbis az én fémipari tudásomhoz és szerszámozottságomhoz. |
tulok99 | 93774 | 2015. április 9. 23:11 | Válasz erre: 93767 |
dá szíííííp! mikor rakódik össze teljesen? itt a strandidõ, térdig ér a napsütés...
|
Muju | 93772 | 2015. április 9. 21:06 | Válasz erre: 93770 |
Nincs is mit....:) igen van a givi hátsódoboz tartó konzol vège ide van rögzítve.
|
Kucsi | 93771 | 2015. április 9. 20:59 | Válasz erre: 93661 |
Yamatomo! A nejem szerint a legjobb megoldás ha a már kitúrt lyukba császárkorona nevezetû virág hagymáját ültetjük. Nálunk ez már jó sok éve bevált módszer, pedig a szomszéd telkén dolgozik rendesen. Ennek a hagymája annyira büdös, hogy a vakond kolléga elkerüli a környéket. A virágja meg még szép is. |
Hr.Geiger | 93770 | 2015. április 9. 20:56 | Válasz erre: 93768 |
Köszönöm a képet! Éreztem én, hogy jó ösvényen haladok, csak hát a " szakemberekkel" meg kell vívnom a harcot idõnként! :-) A képbõl ítélve, a Te bicajodon van már valamilyen doboztartó konzol ( népi szlengben kar ) rögzítve, csak most belülrõl látjuk... :-) Köszi a képet, vendégem vagy egy Traubira! |
Muju | 93768 | 2015. április 9. 20:50 | Válasz erre: 93766 |
Na kimentem a garagèba. Amit a második kèpen mutatsz az valóban a hátsó konzol. Az elsö az valójában kettõ,mert nincsenek összekötve egymással. Ehun róla a fotográfija.
![]() |
Hr.Geiger | 93766 | 2015. április 9. 20:33 | Válasz erre: 93764 |
Jawhol, tudom, hogy a második a gyári, pirossal mutatom, szerintem hová való... vagy tévednék? ![]() |
Kucsi | 93765 | 2015. április 9. 20:33 |
Ha valaki szerzett már be a henger alá megfelelõ "O" gyûrûket, az elárulhatná a pontos méretét. Ja és a gyors beszerzési módot is. Szerintem a csapágy boltokban kapható az ide nem lesz jó, mert nem vagyok meggyõzõdve a hõállóságáról.
|
desperado25 | 93764 | 2015. április 9. 20:17 |
Üdvötlet a haduraknak! Most, hogy mindenki nekiesett, nekem is kellene karbit szinkronizálni (4TX), meg légyszûrõt cserélni. Érdemes leereszteni a tankból a nyálat, vagy csak, kiszedek vagy 5 csavart (4Xoldalidomok+ 1X 8-as csavar tanknál középen) elzárom a benyacsapot, lehúzom mindhárom csövet, meg szét a szintjelzõ csatit, és lejön a tank? Tényleg így szét kell borítani mindent egy légszûrõért? Krosszmotor után lesokkol ez a sok csõ, meg csavar vezeték... Hr. Geiger: Szerintem az nem gyári felfogatás, hanem, amit a második képen posztoltál... |
Hr.Geiger | 93763 | 2015. április 9. 19:17 |
szodasbacsi | 93762 | 2015. április 9. 18:23 | Válasz erre: 93761 |
Én a Transit elsõlengõkar szilentet a tekerõs hévérrel nyomattam a helyére. a Lengõkart ráfektettük egy masszív vasbakra, a hévér tetejére meg ráhefteltünk egy akkora darab zártszelvényt, ami pont felért a garázsajtó szemöldökfájáig (ami természetesen valami masszív idomvas). Már ilyen kora téli idõ volt, de a kabátot elég hamar lehajítottam magamról, amikor elkezdtem tekerni. Amúgy a japán autógyártók észrevételem szerint valahogy ódzkodnak a cserélhetõ szilentektõl. Nekem a Toyota Dynán kellett volna teleszkóp szilentet cserélni, de azt is kénytelen voltam valami Uaz, vagy Lada szilent befaragásával megoldani. Ilyen apróság miatt csak nem fogom kicserélni a lengéscsillapítókat, hiszen még alig mentek 400ezret. |
evdem | 93761 | 2015. április 9. 18:04 | Válasz erre: 93760 |
A sógor autójában (Audi) ezt úgy oldottuk meg, hogy hidraulikus fahasítóval egy közdarab segítségével ki nyomatuk a régi szilentet (olyat is halottam aki kiégeti én a hõkezelés miatt ebben nem hiszek). Majd a méretre gyártott szilentet bepréseltük. De igazából bármi jó a préselésre, tudok olyat aki a traktor hidraulikával és egy eke segítségével préselt.
|
kawa550 | 93759 | 2015. április 9. 13:20 |
Tehénke meg levizsgált és most már hivatalosan is hótehénke.:))))
|
kawa550 | 93758 | 2015. április 9. 13:18 | Válasz erre: 93754 |
Ezeknél kell érdeklõdni, biztos többet tudnak a témáról mint mi. http://lmgtfy.com/?q=h%C3%A1ts%C3%B3+h%C3%ADd+fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s+ |
aramo69 | 93757 | 2015. április 9. 10:25 | Válasz erre: 93754 |
Ez sajnos ilyen. Gép mûhelyes a dolog, (ha találsz valakit) vagy cseréled egybe. hmmm
|
aramo69 | 93756 | 2015. április 9. 10:21 | Válasz erre: 93750 |
Szia! Pinkmotors, vagy a Motorline (Pest) Gianinál! Az "öreg" nek is Tádéja voooot! Imádta. Tudja mi a jó cucc.
|
aramo69 | 93755 | 2015. április 9. 10:15 | Válasz erre: 93744 |
Minden második olajcserénél érdemes cserélni. Még ha tiszta, akkor is.:)
|
VidiApa | 93754 | 2015. április 9. 10:05 |
Sziasztok! Kicsit off, de lehet, hogy van olyan kedves fórumozó akinek legalább ötlete van! Van egy 2008-as Honda Civic 5D 1.8-asom és elkezdett nyöszögni a hátulja, megnéztük szilentet kellene cserélni a szög egyszerû hosszanti lengõkarnál. Nadenadenade a szilent nem cserélhetõ csak a teljes hátsó híddal (min 300e), azért a 15e szilentért (a gyári robbantott rajzon még cikkszáma sem volt). Esetleg valakinek ötlete, tapasztalata? Elõre is köszönöm! |
csanesz | 93753 | 2015. április 9. 10:00 | Válasz erre: 93750 |
Én itt rendeltem gyári bontottat: http://www.sugomotor.hu/alkatresz.htm Igaz hátsót 10 000 Ft -ért "90% -os"! 80 -nak elmegy... 2 éve van meg és alig kopott... |
kawa550 | 93752 | 2015. április 9. 09:17 | Válasz erre: 93751 |
Postán is rendelhetsz, 10 eur Magyarországra a szállítás. https://www.louis.at/service/foreign-customers/hu_hu |
oraculus | 93751 | 2015. április 9. 08:26 |
Sziasztok! Az elkövetkezendõ 3 nap alatt megy valaki a Louis felé? Szeretnék vásárolni egy akciós terméket és ebben kérnék segítséget. Köszönettel, Ori |
Rian | 93750 | 2015. április 9. 05:55 |
Sziasztok olyan kérdésem volna hogy hol tudok jó áron venni elsõ tárcsákat 2001-es tdm 850-emhez mert amiket talaltam 50 rongy felett van darabja légyszives ha tudtok valamit írjatok köszi elõre is :))
|
yamatomo | 93749 | 2015. április 9. 00:41 | Válasz erre: 93748 |
Kár,hogy nincs diplomáciai megoldás. :) Egy macskát mindenesetre beszerzek...meg a gyeptrágya is segíthet. Közben meg motorozom, és arra az idõre elfelejtem a kis túlbuzgó vájárokat. :)
|
krisztian.fz6 | 93748 | 2015. április 9. 00:03 | Válasz erre: 93747 |
Pedig más lehetõség nem lesz. Sajnos. Pár évig tûrsz nekik, kipróbálsz minden csodaszert, de hatástalan lesz.
|
yamatomo | 93747 | 2015. április 8. 23:46 | Válasz erre: 93746 |
Köszi a segítséget! Az életükre nem törnék,de azt a gyeptrágyát kipróbálom.
|
krisztian.fz6 | 93746 | 2015. április 8. 23:43 | Válasz erre: 93678 |
Vakond ellen nekem ez vált be, barkács áruházban lehet kapni: http://www.riasztoszerek.hu/shop_ordered/6645/shop_pic/fk850600.jpg Pocok vagy milyen csapdának árulják. Hátránya, hogy elpusztul az állat. :-( Fogtam vele kettõt is. Mellé vettem a tesco-ban vakond riasztós gyeptrágyát. Ammónia szagú. Tavaly már nem volt vakondom, pedig évekig küzdöttem velük. |