kawa550 | 123019 | 2018. november 16. 10:11 | Válasz erre: 123018 |
A legegyszerűbb forgatni a tengelyt és akkor átviszi gond nélkül, csak az ugye mindjárt két emberes, mert közben a láncot feszesen kell tartani hogy ne gyűrje be, aztán ott van hogy vágástól vagy szem leköszörüléstől függetlenül mindent takargatni kell fenn, aztán a nitteléssel tökölni, igazából még az is lehet hogy gyorsabb a végtelenítettel a meló. De hát demokrácia van, mindenki azt csinál amit akar.
|
lendvai | 123018 | 2018. november 16. 09:59 | Válasz erre: 123017 |
Értem már, bár azért elég meredek nekem,hogy elvágom a láncot, aztán keresztülhúzom a blokkon és reménykedem benne, hogy nem kerül fémforgács az olajba a vágás okán. Az ilyen áthúzás után simán rákattan az alsó rész a főtengely fogaskerekére, vagy azért néha el lehet horgászgatni vele? |
kawa550 | 123017 | 2018. november 16. 09:40 | Válasz erre: 123016 |
Ha nyitott nittelő szemes a vezlánc, akkor nem kell lebontani az olajpumpát, elvágod a régit, az egyik végéhez hozzákötöd az újat és behúzod a helyére. Egy negyed órányi munkát talán lehet vele spórolni, meg esetleg egy olajpumpafedél tömítést ha nem jön le egybe. Cserébe kapsz egy + hibalehetőséget, hogy eléggé összenyomtad-e a nittelőt, vagy nagyon összenyomtad és esetleg szorul ott a szem. Szerszám sem árt a nitteléshez, bár kalapáccsal is meg lehet oldani. Szerintem ez csak a régebbi, középláncos motoroknál érte meg, mint pl az én régi gpz-m, ott a főtengelyt is ki kellett venni a végtelenített lánchoz, de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa.:)))
|
lendvai | 123016 | 2018. november 16. 08:03 | Válasz erre: 123015 |
Ez érdekes, miért kell az elvileg ugyanolyan fizikai jellemzőkkel bíró gyári lánc cseréjéhez jobban lebontani a motort? 4TX-nél szépen ki lehet húzni alul, a főtengelynél. Hacsak az amcsi userek nem felejtettek el egy drótot fűzni a cserélendőre, amivel utána vissza lehet húzni az újat. 3VD-nél persze, mert 4TX az nekik nem volt. Mert akkor tényleg csúnyán le kell bontani a blokkot. :-))))
|
pbr110 | 123015 | 2018. november 16. 07:46 | Válasz erre: 123011 |
Én nem az olcsóságot néztem, amikor megvettem, hanem a gyártót és minőséget. A Morse egy amerikai gyártó és amcsi userek ajánlják ezt a láncot a gyári helyett, mert nem kell úgy lebontani hozzá a motort, mint a gyárihoz 80-100e futás után sincs gondjuk vele. Azért maradt meg, mert 2 éve megvettem, és mire idén be kellett volna szerelnem nem találtam. Akkor került elő, amikor szereltem fel a kuplung fedelet: Szépen össze volt fóliázva vele. Ugyanígy jártam a tömítés készlettel, abból is kettőt kellett vennem. Meg a generátor fedéllel, abból is kettő van. Vettem egy teljesen "patika" állapotút, még az első oldalán kőfelverődésik sincsenek, de még az első generációs öntvény, amiben sikló csapágy volt és nem tűgörgő. Sebváltó tengely és fogaskerék készletből is van egy plusz, jobb állapotban mint az enyém, csak az a gond, hogy 3VD-hez való, amiben még a vastag bordás tengelyek voltak, ezért abból is került még egy. De minden szívás ellenére tök büszke vagyok magamra, egyelőre, hogy összeraktam. |
tomhahn | 123014 | 2018. november 16. 00:14 | Válasz erre: 123013 |
Azért figyelünk és a jövő évi pezsgőre gondolunk! Mármint én!: -)
|
kawa550 | 123013 | 2018. november 15. 23:49 | Válasz erre: 123012 |
Mondhatod hangosan is, itt lassan a kutya se hallja! :)))))
|
Robi70 | 123012 | 2018. november 15. 23:10 | Válasz erre: 123000 |
Halkan jegyzem meg, 123000 hozzászóláson is túl vagyunk!
|
kawa550 | 123011 | 2018. november 15. 22:55 | Válasz erre: 123008 |
Szenderen leáll, ha húzod, ha nem. A gyári lánc olcsóbb szokott lenni mint az ilyenek, meg valszeg jobb is, még ha a beszállító esetleg egyezik is.Az utolsó számlámon valami 13.000 volt pár éve.
|
kawa550 | 123010 | 2018. november 15. 22:51 | Válasz erre: 123007 |
Idén motorral má nem mek sehá, kocsiba meg elvagyok enélkül is, majd jöttök vagy megyünk, csak el ne felejtsük, tedd valahová szem elé. :))))
|
pbr110 | 123008 | 2018. november 15. 22:15 | Válasz erre: 123000 |
lendvai | 123007 | 2018. november 15. 14:16 | Válasz erre: 123006 |
Akkorjóvan. :-) Majd eldöntöd, hogy elküldjem postagalambbal, vagy kibírod míg arra járok. :-)
|
kawa550 | 123006 | 2018. november 15. 12:43 | Válasz erre: 123005 |
Ez az, csak az anya kell róla a többi része megvan, köcce! :))
|
lendvai | 123005 | 2018. november 15. 10:48 | Válasz erre: 123003 |
Remélem erre volt szükséged. Ha nem, akkor szólj mert ma még vissza tudok menni kicserélni.
![]() |
lendvai | 123004 | 2018. november 14. 09:50 | Válasz erre: 123000 |
Néha vicceskedik, Google-ba beírva ott van találatként a boats (meg a partzilla, gyakorlatilag ugyanúgy működik mindkettő).Ha onnan nyitod meg, akkor csodák csodájára ott van a cucc, a féktárcsákat is ilyen trükkel rendeltem tőlük. Az mondjuk sanszos, hogy külső raktárból kell beszerezniük, mert várni kellett rá egy ideig, de beszerezték. Lehet, hogy ezért nem látszik közvetlenül a honlapjukat megnyitva és ott keresve. De jó arcok, beszerzik. :-)))
|
lendvai | 123002 | 2018. november 13. 23:36 | Válasz erre: 123001 |
Nem me’ messze van tőle gyalog. Én megyek arra csütörtökön.
|
kawa550 | 123000 | 2018. november 13. 23:30 | Válasz erre: 122999 |
beírtam a vezlánc oem cikkszámát, no results.
|
lendvai | 122999 | 2018. november 13. 20:52 | Válasz erre: 122998 |
Yamahából is csak hajóalkatrészt reklámoz. :-) Nem kell bedőlni. Be kell írni a cikkszámot és lőn csoda, megjelennek a motorkerékpár alkatrészek is. :-)
|
kawa550 | 122998 | 2018. november 13. 20:46 | Válasz erre: 122997 |
innen? https://www.boats.net/ én itt egy deka kawasakit nem látok.... |
lendvai | 122997 | 2018. november 13. 20:38 | Válasz erre: 122996 |
Ha forgalmazták az Egyesült Állatok területén, akkor igen. :-) Ez a csavar csak ezért kapható ott is, mert ugyanez van más, kinn forgalmazott Yamaha típusokban is ugyanazon cikkszám alatt. Mert a TDM900-at mint tudjuk nem forgalmazták az USA-ban. |
kawa550 | 122996 | 2018. november 13. 20:15 | Válasz erre: 122995 |
Mé' lehet ott bármilyen kawasaki alkatrészt kapni?
|
lendvai | 122995 | 2018. november 13. 20:10 | Válasz erre: 122994 |
Részvétem. :-) Holnap még megkérdezem a Yamahát, de úgy saccolom, hogy a jól bevált boats-net-ről megint nagyjából fele áron jön ki szállítási költséggel együtt. :-))) Na, a ződ rettenethez kell valami? Utolsó lehetőség. :-) |
kawa550 | 122994 | 2018. november 13. 20:00 | Válasz erre: 122993 |
Sr125-ön a féktárcsa csavarjait nekem is csak hidegvágóval sikerült lelazítani, szinte az összes belehalt a műtétbe. :))))
|
lendvai | 122993 | 2018. november 13. 19:51 |
Amint az a mellékelt fotón látható a féktárcsa csavarok meglazítása vs menetrögzítő meccset a csavarok 8:4 arányban nyerték meg. :-) Újabb beszerzendő csetreszek. :-)
![]() |
lendvai | 122992 | 2018. november 11. 17:39 | Válasz erre: 122991 |
Az biztos, hogy le kell vizsgáztatnod. Előtte persze eredetvizsga és felelősségbiztosítás. Ha az öröklést igazoló papír az egyetlen tulajdonjogi igazolás, akkor az elég kell legyen. Érdemes megkeresni a Nemzeti Közlekedési Hatóságot, hogy ilyenkor milyen feltételekkel kaphat forgalmit. Ha meg problémás, akkor még mindig meg lehet próbálni azt, amit a Super Seven kategóriájú nyitott autóknál: nálunk nem lehet üzembe helyezni, de Ausztriában igen. Így hát ha ott helyezi üzembe az ember és behozza, akkor már gond nélkül lehet honosítani és üzembe helyezni. Érdekes sóhivatali logika, mondhatnám "eszem-faszom megáll". :-) De az is lehet, hogy van itt olyan, aki már csinált ilyet és első kézből tud segíteni. Vagy Google, a barátunk. :-)))) |
abel92 | 122991 | 2018. november 11. 11:47 |
Üdv nektek! (nem tdm téma) Egy kis segítséget szeretnék kérni, motorkerékpár papírozással kapcsolatba. Van egy kedves ismerősöm aki örökölt egy Pannónia motorkerékpárt az édesapjától. Megbeszéltem vele, hogy eladja a motort nekem, mert ő már nem akar foglalkozni vele. Sajnos a régi szürke forgalmiját nem találta meg, (a hosszú idő alatt sajnos elveszhetett). Viszont a hagyatéki eljárás során készült papír megvan, ami hivatalosan igazolja hogy ő rá szállt a motor apukájától. Kérdésem az lenne, hogy ezzel a hagyatéki lappal ő mint jelenlegi tulajdonos, tudna-e szerezni valami igazoló lapot, ami a szürke forgalmival nagyjából egyenértékű lenne, amivel már el lehetne indulni? Vagy mit lehetne ezzel így kezdeni? Van valakinek ilyenben tapasztalata? Csak OT lehetne már? A válaszokat, segítségeket előre is köszönöm szépen! Üdv, Márton |
lendvai | 122990 | 2018. november 10. 20:32 | Válasz erre: 122989 |
Változik az ízlés, mi öregszünk, ma meg már menő pl buzinak lenni. :-))))
|
kawa550 | 122989 | 2018. november 10. 20:18 | Válasz erre: 122988 |
Ilyenekkel meg a vitpilennel van plafonig a bécsi bolt, elvétve egy két dekorációs rendes endúró hozzá. Hihetetlenül rusnya mindegyik, el nem tom képzelni, mit esznek ezen a népek.
|
lendvai | 122988 | 2018. november 10. 19:37 |
Érdekes egy stílus, az vitathatatlan: de nem az enyém! https://totalbike.hu/hirek/2018/11/09/ledobtak_a_stilus-atombobmat_husqvarna_701_svartpilen/ Valamiért ha elkezdem nézni minden szeglete feszültséget kelt: mintha nem lenne befejezve és ez ezernyi apró részletben zsizsegne az agyamban. Nem kell! :-)))) |
lendvai | 122987 | 2018. november 10. 19:15 | Válasz erre: 122986 |
Látom van egy Ducati a Kawasaki mellett a videó elején. Biztos azért, hogy ha már unja és egy igazán élvezeteset akar motorozni, akkor előveszi az olasz ribancot. :-))))
|
kawa550 | 122986 | 2018. november 10. 17:43 | Válasz erre: 122985 |
Én a héten megcsináltam neki a garatöblítést. Benzin karbikból leereszt, a benzincsövön át feltöltöttem üzemanyagtisztító adalék/karburátor tisztító spré/benzin keverékével, egy napot állt, azt is leengedtem, friss benzinnel átmos, kicsit megjárat, aztán azt is leereszt, és száraz karbikkal várja a tavaszt. Ebből rakódjon le a dzsuva ha tud. :))))) Aztán ha egy kicsit több időm lesz a holtszezonban, akkor szelephézag, meg ha már ott járok, akkor esetleg vezlánc csere, meg fixálni akarom az Achilles sarkát hogy kizárjam a későbbi probléma lehetőségét: https://www.youtube.com/watch?v=o5anTX9l0co&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0voMyisKAozdIMxy5KI6pE2GinkKATSAnpqlib8c3bDKoh1MEBgg3YVL4 |
lendvai | 122985 | 2018. november 10. 16:43 |
A mai napon végrehajtott "rituális" motormosással a 2018-as szezont lezártnak tekintem. :-) Jön a szokásos szerviz, csiszatolás, tisztogatás, tutujgatás, hogy a 2019-es szezon kezdetére ismét teljes pompájában tündököljön a gép. :-)))
|
vkami | 122984 | 2018. november 10. 06:43 |
https://168ora.hu/eletmod/mi-folyik-itt-ma-megint-talaltak-egy-felborult-magyar-biciklistat-a-google-street-view-n-158843
|
vkami | 122983 | 2018. november 10. 06:42 |
https://hvg.hu/elet/20181110_Megtalaltak_a_Google_Street_View_foldon_elterulo_bicikliset#rss
|
lendvai | 122982 | 2018. november 9. 20:35 | Válasz erre: 122981 |
Nabazmeg, egy talajrészeg biciklis. :-))))
|
mati12 | 122979 | 2018. november 9. 17:40 | Válasz erre: 122978 |
Homályosan emlékeztem rá,hogy elment mellettem valami kocsi... :-)
|
Robi70 | 122978 | 2018. november 9. 17:20 | Válasz erre: 122977 |
Helyi művészek alkotása: A pihenő ember Hogy találtál rá? |
mati12 | 122977 | 2018. november 9. 17:04 |
A múltkorokban szóba került itt valahogy Sew kapcsán a Google utcakép. Nézéttek meg akkor a Zalaegerszeg Tó utca 1-et... :-)
|
csanesz | 122976 | 2018. november 9. 00:43 | Válasz erre: 122974 |
Amíg csontokat nem szórsz mellé nincs gond. :))))
|
lendvai | 122975 | 2018. november 8. 21:15 |
lendvai | 122974 | 2018. november 7. 21:50 | Válasz erre: 122973 |
Ha nem áll be a motor nekem már jó lesz. :-) De lehet, hogy kiöntök egy kicsit a Motul mellé, aztán a terüléséből fogok bölcs dolgokat kikövetkeztetni. :-)
|
kawa550 | 122973 | 2018. november 7. 21:31 | Válasz erre: 122971 |
Oszt miből fog kiderülni hogy olyan jó-e mérnök úr? :)))))
|
Sander67 | 122972 | 2018. november 7. 21:10 | Válasz erre: 122971 |
A kocsiban én 5W/30 full szintetikust castrolt váltok le Eneosra, mert ezt is sokan favorizálják, de ami még jó ár-érték arányú az a Q8.
|
lendvai | 122971 | 2018. november 7. 20:42 |
Megjött a Mannol olaj, lassan csere az Accordban. Kíváncsi vagyok, hogy valóban olyan jó-e, ahogy Séf bácsi hájpolja. :-) Mert ha igen, akkor ár-érték arányban igen jó termék.
|
kawa550 | 122970 | 2018. november 7. 18:47 | Válasz erre: 122969 |
Tulok azt mondta intézi ha van időpont meg kb létszám hogy kikre lehet számítani, kizárólag meghívásos, és nem olyan hogy hívjatok engem is hanem aki magunktól is eszünkbe jut. Adony mellett a pincesoron szép nagy présház nagy fedett terasszal, asztalok, padok, 30-40 ember kényelmesen elfér, bográcsozás, kemence stb. Ha minden igaz, valami szállást is tud intézni Adonyban, meg fuvart hogy ne kelljen ittasan motorozni a szőlőhegyről. Nyáron voltunk kinn vele megnézni, nagyon faxa cucc. https://goo.gl/maps/JaU5i9APwFk |
Robi70 | 122969 | 2018. november 7. 18:33 | Válasz erre: 122966 |
Facsésok Zánkán. És mi hol gyűlünk össze jövő májusban? Van valami szervezkedés?
|
kawa550 | 122968 | 2018. november 7. 18:22 | Válasz erre: 122957 |
Ja, a dátum tényleg rendben van, visszanéztem a bankkártya költéseimet azon a napon, 2x tankoltam 15 eur környékén, eccer a büntetésben írt időpont előtt, eccer meg utána, szóval aznap tuti ósztriában motoroztam. Lehet hogy rövid időn belül sok volt a rovásomon, mert ilyen mindenféle alakokkal motorozok innen, akik nem állnak meg a stop táblánál csak körülnéznek, aztán meg libasorban fizetnek a zsaruknak, meg a nyáron volt 2 autós gyorshajtásom is, meg ez, oszt most visszaesőnek minősülök. :)))))) |
Fido71 | 122966 | 2018. november 7. 17:12 |
Nézem, hogy a facés csoport megint Zánkára szervez éves találkozót.
|
Levi990 | 122965 | 2018. november 7. 16:45 | Válasz erre: 122963 |
Nem véletlenül járnak kis dobozzal rengetegen, pláne akik offroadoznak és nincs utas. Nagy doboz az nehéz, a vario meg nagyon nehéz és felesleges mert csak pár dolgot raknak bele mint pl víz, hogy könnyen elő lehessen venni, vagy a zárhatóság miatt lehet benne hagyni értékesebb dolgokat. A ruhákat, sátrat és sok dolgot amik nem fontosak és napközben nem kellenek azt puha táskába teszik. Ez jó mert a kis doboz nem zörög hátul, nem szakad le az igénybevételtől ami nem a bmw hibája, remélem nem kell felhozni hogy itt is hagytak el keménydobozt a motorjaikról... Attól hogy Te nem értes miért egy kis kemény doboz van a gs-eken, nem a gs tulajok a hülyék. |
mati12 | 122964 | 2018. november 7. 16:28 | Válasz erre: 122963 |
Tud azért ez is nagyobb lenni: https://youtu.be/2eRRSeeT-e0
|
lendvai | 122963 | 2018. november 7. 16:19 | Válasz erre: 122959 |
Ez azért harmonikusabb méret. :-))) Azért szerencse, hogy a derék német mérnökök egy dobozt még meg tudnak tervezni, mert a járműveiknél azért van néhány meredek eset mostanában. :-)))) |
Flenegen | 122962 | 2018. november 7. 10:49 | Válasz erre: 122959 |
Jól néz ki a KIA a háttérben:) Szép a fekete szín! :)
|
mati12 | 122961 | 2018. november 7. 10:18 | Válasz erre: 122960 |
Azt elfelejteni....-) Az Japán volt tuti.:-)
|
Fido71 | 122960 | 2018. november 7. 10:02 | Válasz erre: 122959 |
Emlékszel még Glare uzsonnásdobozára ??? :)))))
|
mati12 | 122959 | 2018. november 7. 09:10 | Válasz erre: 122951 |
Természetesen,napelemes...! :-) Amúgy meg ha belgondolunk a négyszög alapú dobozokat lehet a legjobban illetve a legjobb hely kihasználhatósággal pakolni. Német...okos...!
![]() |
mati12 | 122957 | 2018. november 7. 02:27 | Válasz erre: 122953 |
Az időpont amúgy stimmel? Nem lehet,hogy egy régebbi bírságot felejtettél el befizetni,vagy befizetted csak nem kapták meg valamiért? Lehet,hogy a kiküldött összeg már a feljelentés eredménye.
|
csanesz | 122956 | 2018. november 6. 23:42 | Válasz erre: 122955 |
Befizetek arra a bitumenes Würth -re is. Azon ne múljon. Holnap bontom a doblemezeket. Köszi a jó tanácsokat! :) |
kawa550 | 122955 | 2018. november 6. 23:00 | Válasz erre: 122954 |
Én a doblemezeket is kiszedtem és az alatt is kifújtam, abból nem lehet baj ha még egy réteg védi a sótól meg a víztől, a doblemezek szellőzői maradjanak tiszták hogy ne álljon meg mögötte a víz. Én is azért csináltam meg az aknát, mert arra jutottam, hogy amennyiért összetaknyolnák az isten tudja hogyan a 2 kocsinkat, abból kijön az akna meg a kezeléshez szükséges anyag mindkét kocsira, és akkor rendesen meg van csinálva mert magamnak csinálom, és még az akna is megmarad, mostantól meg tudom csinálni a váltóolajcserét, kipuff javításokat, ékszíj cseréket(sx4-en még a doblemez kivétele és a kerék levétele után is csak alulról cserélhető a kompresszor szíja), ha meg cégre bízom, kapok valami szar melót és kész.
|
csanesz | 122954 | 2018. november 6. 22:51 | Válasz erre: 122930 |
Kawa! Igen sűrű cucc! Még agyalok, hogy egy próbát megér hígítva a felpumpálós permetezőbe a csövetlenbe. ...ócó ósanos. Vótam bótba: Az üregvédőt csővel együtt néztem, már listán van. A bitumenes cuccot is néztem, de elől műanyag dobom van hátul meg valami zajelnyelő szövet. Azért leszedem, mögé nézek. Lehet a kerekek környékére érdemes lenne felküldeni. Még mindig olcsóbb így, minthogy emberkéhez vigyem, aki összebacca valami takonnyal. |
kawa550 | 122953 | 2018. november 6. 21:48 | Válasz erre: 122949 |
Ahogy nézem az a baj, hogy nem sima anonim hanem közigazgatási eljárás(strafverfügung), és ennél az eljárási költségeket is hozzácsapják a gecik.
|
kawa550 | 122952 | 2018. november 6. 21:29 | Válasz erre: 122949 |
Ezt furcsálom én is. Valahol Waldegg környékén a 21-esen mértek meg, nincs pontos utca házszám megadva, csak hogy Neustadt irányába, szóval valahol lakott részen kívül lehetett, 50 helyett 78. Na most nem ez az első csekkem, de ilyen 60 eur körül szoktak küldeni, +28km/h-ért kicsit durvállom a több mint 3x-os díjat. Lehet először rákérdezek hogy nem valami kamu átbaszás-e ez.
|
mati12 | 122949 | 2018. november 6. 18:51 | Válasz erre: 122944 |
A 210 eurót asszem fénysebességnél adják. Én múlt héten kaptam egy 80 eurosat mert 145-el mentem a 100-as korlátozásnál a rissz-rossz Bmw-vel.
|
Robi70 | 122948 | 2018. november 6. 18:36 | Válasz erre: 122947 |
Ha stop táblánál meg nem állás 20 ajró, akkó 210 pénz lehetne egy közepes gyorshajtás. Ha nem Gyuláról lenne szó.:) Mee ő nem bírja Rexi tüzes vérmérsékletét kordában tartani.:)
|
lendvai | 122947 | 2018. november 6. 18:07 | Válasz erre: 122946 |
Már miért, nem IS hajtottál gyorsan? :-) Az összegből ítélve mondjuk állat módon? :-))))
|
kawa550 | 122946 | 2018. november 6. 17:48 | Válasz erre: 122945 |
én ezt nem tom ilyen optimistán nézni, rohaggyon ki a belük IS! :))))))
|
Robi70 | 122945 | 2018. november 6. 17:35 | Válasz erre: 122944 |
Szóval osztrák barátaid fizetik a büntit!? Sőt, előre megkaptad a két soron következő csekk fedezetét IS!:)))
|
kawa550 | 122944 | 2018. november 6. 17:00 |
Kaptam haccáz ajrót a krankenkassétól, amire nem is számítottam, igen rendes gyerekek ezek az osztrákok! Kaptam egy 210 ajrós gyorshajtás büntit a legutóbbi kuchlizás alkalmából, valami mobil szarral bemértek. Köcsögök ezek az osztrákok, szopjanak lovat, szarjanak sünt! |
kawa550 | 122943 | 2018. november 6. 16:58 | Válasz erre: 122942 |
Ha mindent IS tudnál, akkor tudnád hogy az IS-t nagybetűvel kell írni, nyomatékosítási okból a'la Torghelle. :))))))))
|
lendvai | 122940 | 2018. november 6. 11:21 | Válasz erre: 122939 |
Értem, nem akartad, hogy annyira szép legyen a kép, hogy kiégesse a CCD-t. :-))))
|
kawa550 | 122939 | 2018. november 6. 10:04 | Válasz erre: 122938 |
Úccsinász mintha nem tudnád, hogy az csak ideiglenes tartozék és csak a többnapos túrákon van fenn.:))))))
|
lendvai | 122938 | 2018. november 6. 09:46 | Válasz erre: 122937 |
Most azé' tényleg, azt az oldaldoboztartót igazán lecsavarozhattad volna a fotó erejéig. :-))))
|
kawa550 | 122937 | 2018. november 6. 09:37 | Válasz erre: 122936 |
Öregszel vazzeg, mikor voltál utoljára optikusnál?:)))))))))))))
|
Fido71 | 122936 | 2018. november 6. 08:19 | Válasz erre: 122935 |
Kár volt elcseszni azt a szép tájat azzal a zöldséggel... :))))
|
kawa550 | 122935 | 2018. november 6. 08:13 | Válasz erre: 122934 |
Nincsen rajta, azé' olyan cííííp a kép. :)))))))))
|
kawa550 | 122932 | 2018. november 5. 22:23 | Válasz erre: 122927 |
Ebben egyetértünk, szóval ti csak vitatkozzatok a szép motoron, én meg rexi tulajként hátradőlve elnézően mosolygok addig. :)))))))))
![]() |
kawa550 | 122931 | 2018. november 5. 22:16 |
Üregvédő kell alul is a merevítőkbe stb, az külön cucc, hígabb, adnak hozzá vékony műanyag csövet, simán a sprével ki tudod fújni az üregeket. Ha már csöpög vissza, akkor jó.
![]() |
kawa550 | 122930 | 2018. november 5. 22:14 | Válasz erre: 122929 |
csanesz | 122929 | 2018. november 5. 21:30 | Válasz erre: 122913 |
Most komolyan az a néhány csavar...? :)))) Látnád az enyémet. Korantba kéne vele gázolni. Holnap veszem a cuccokat! Van valami Würth üregvédő kimondottan autó ajtó belsejére. Annak még utánanézek hátha nem kell. Amúgy baromi nagy nyomáson kis sugárba festékszóróval fogom felhordani a korantot enyhén hígítva. Utána jöhet a Würtös viasz. Jövőre garázsba csinálok egy szerelő aknát. Kell... |
Itil900 | 122928 | 2018. november 5. 20:32 | Válasz erre: 122927 |
A TDM nem szép. A TDM MOTOR! ...de a többi...
|
lendvai | 122927 | 2018. november 5. 19:18 | Válasz erre: 122926 |
Ez bizony nagy igazság, mindenkinek a szeretett nő a világ legszebbje, nincs ez másként a motoroknál sem. :-)
|
lendvai | 122924 | 2018. november 5. 16:28 | Válasz erre: 122923 |
Hol írtam én olyat, hogy le KELL venni? Mutasd meg légy szíves. :-) Ez csak a szokásos savazgatás volt, te vagy az első, aki ráharapott, ezennel gratulálok, a nyereményt postán küldöm el és köszönöm, hogy te is bővíted az anyagomat a néhány éven belül esedékes vizsgadolgozatomhoz. :-)))) |
Levi990 | 122923 | 2018. november 5. 16:25 | Válasz erre: 122922 |
Haha, igen, nem tudom felfogni. Mint ahogy a csúnya bmw-sek sem tudják felfogni, a kanyarvadászathoz le kell venni a dobozt :DD
|
lendvai | 122922 | 2018. november 5. 15:56 | Válasz erre: 122921 |
Hihetetlen mennyire nem érted miről van szó, de nem baj, ilyen emberek is kellenek. :-) Kicsit segítek: atyád valószínűleg nem kanyarvadászni jár a dobozzal, ami valószínűleg nem retikülméret. :-) Akkor és ott pedig pont két GS volt ilyen csúnya, fura, hogy ezt se sikerült felfogni. :-) |
Levi990 | 122921 | 2018. november 5. 12:42 | Válasz erre: 122918 |
Hihetetlen hogy csak a bmw-sek voltak ilyen csúnyafiúk... tényleg hihetetlen :D Apu is dobozzal jár mindenhova a tdm-mel, akkor ő is szerszámokat visz magával ? Nem hinném. |
lendvai | 122920 | 2018. november 4. 17:39 | Válasz erre: 122919 |
Ráadásul azt képzeld el, hogy a Doktor az első helyen csúszott ki pár körrel a vége előtt. Most mondd meg, ezt a gyalázatot!
|
kawa550 | 122919 | 2018. november 4. 17:20 | Válasz erre: 122918 |
Há annyit dumáltok itt, hogy én is motorral mentem ma melózni. Sok haszna nem volt, kifele a határ utáni lejtőn már várt rám a köd, ki is tartott a melóhelyig, visszafele meg a változatosság kedvéért hazafelé szállt le az esti köd, közben olyan csúcsforgalom ausztria irányába, hogy még a rexi ereje se volt elég szabályos előzéshez, mert sehol se volt 3-4 méternél több hely 2 szembejövő közt, összefüggő sor volt a határtól Nagycenkig. Szóval maradt a szabálytalan sorok közti. De legalább kijártam a karbikból a 2 hetes állott benzint.
|
lendvai | 122918 | 2018. november 4. 16:29 |
De azért gonoszkodás nélkül nehogy elteljen a hétvége: azon tűnődtem, hogy egy böszme GS-re minek raknak fel egy kb. 30 literes, számomra ronda hasábforma műanyag dobozt, ami valahogy nem harmonikus a motor formájával és méretével. Illetve láttam-e már valaha GS-t hátsó doboz nélkül? Nem emlékszem. Ma is láttam és szintén kanyarvadászni voltak vele, egyedül. Nekem egy fokkal javul a motor stabilitása, ha hátsó doboz nélkül játszom ereszd el a hajamat a kanyargós mátrai oldalon, ezért egyedül szinte mindig anélkül indulok el. Végül arra a feltételezésre jutottam, hogy szerszámok és pótalkatrészek lehetnek benne: első felfüggesztéshez, hátsó féknyereghez, amik ugye törnek időnként. :-))) Ma két ilyen szerszámosládás GS-el találkoztam. Egyik sem bírta ki, hogy a kanyarok előtti rövid egyenesen ne előzzön meg, majd ellentétben a többi kanyarvadásszal, akik szimplán körbemotoroztak és faképnél hagytak ne fékezzen vagy lassítson és ezzel rontsa el az én kanyaromat. :-))) Utána persze lassan továbbcsorogtak, de azt a hosszabb egyenesek egyikében is megtehették volna, a kutyafáját neki! :-))))) De ez sem volt igazán zavaró, remek szezonzáró idő volt, bár a Mátrában elég nagy autós és motoros forgalmat kellett kezelni, szerencsére a hétvégi autósok is rezignáltan tudomásul vették, ha a motorok elhúztak mellettük és amíg én ott voltam nem láttam kanyarban törött idomokat vizsgálgató motorost sem. Ebben a szezonban sikerült 13 ezer km-rel növelni a számláló állását. |