2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 123019 2018. november 16. 10:11   Válasz erre: 123018
A legegyszerűbb forgatni a tengelyt és akkor átviszi gond nélkül, csak az ugye mindjárt két emberes, mert közben a láncot feszesen kell tartani hogy ne gyűrje be, aztán ott van hogy vágástól vagy szem leköszörüléstől függetlenül mindent takargatni kell fenn, aztán a nitteléssel tökölni, igazából még az is lehet hogy gyorsabb a végtelenítettel a meló. De hát demokrácia van, mindenki azt csinál amit akar.
    

lendvai 123018 2018. november 16. 09:59   Válasz erre: 123017
Értem már, bár azért elég meredek nekem,hogy elvágom a láncot, aztán keresztülhúzom a blokkon és reménykedem benne, hogy nem kerül fémforgács az olajba a vágás okán.
Az ilyen áthúzás után simán rákattan az alsó rész a főtengely fogaskerekére, vagy azért néha el lehet horgászgatni vele?
    

kawa550 123017 2018. november 16. 09:40   Válasz erre: 123016
Ha nyitott nittelő szemes a vezlánc, akkor nem kell lebontani az olajpumpát, elvágod a régit, az egyik végéhez hozzákötöd az újat és behúzod a helyére. Egy negyed órányi munkát talán lehet vele spórolni, meg esetleg egy olajpumpafedél tömítést ha nem jön le egybe. Cserébe kapsz egy + hibalehetőséget, hogy eléggé összenyomtad-e a nittelőt, vagy nagyon összenyomtad és esetleg szorul ott a szem. Szerszám sem árt a nitteléshez, bár kalapáccsal is meg lehet oldani. Szerintem ez csak a régebbi, középláncos motoroknál érte meg, mint pl az én régi gpz-m, ott a főtengelyt is ki kellett venni a végtelenített lánchoz, de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa.:)))
    

lendvai 123016 2018. november 16. 08:03   Válasz erre: 123015
Ez érdekes, miért kell az elvileg ugyanolyan fizikai jellemzőkkel bíró gyári lánc cseréjéhez jobban lebontani a motort? 4TX-nél szépen ki lehet húzni alul, a főtengelynél. Hacsak az amcsi userek nem felejtettek el egy drótot fűzni a cserélendőre, amivel utána vissza lehet húzni az újat. 3VD-nél persze, mert 4TX az nekik nem volt. Mert akkor tényleg csúnyán le kell bontani a blokkot. :-))))
    

pbr110 123015 2018. november 16. 07:46   Válasz erre: 123011
Én nem az olcsóságot néztem, amikor megvettem, hanem a gyártót és minőséget.
A Morse egy amerikai gyártó és amcsi userek ajánlják ezt a láncot a gyári helyett, mert nem kell úgy lebontani hozzá a motort, mint a gyárihoz 80-100e futás után sincs gondjuk vele. Azért maradt meg, mert 2 éve megvettem, és mire idén be kellett volna szerelnem nem találtam. Akkor került elő, amikor szereltem fel a kuplung fedelet: Szépen össze volt fóliázva vele. Ugyanígy jártam a tömítés készlettel, abból is kettőt kellett vennem. Meg a generátor fedéllel, abból is kettő van. Vettem egy teljesen "patika" állapotút, még az első oldalán kőfelverődésik sincsenek, de még az első generációs öntvény, amiben sikló csapágy volt és nem tűgörgő. Sebváltó tengely és fogaskerék készletből is van egy plusz, jobb állapotban mint az enyém, csak az a gond, hogy 3VD-hez való, amiben még a vastag bordás tengelyek voltak, ezért abból is került még egy. De minden szívás ellenére tök büszke vagyok magamra, egyelőre, hogy összeraktam.
    

tomhahn 123014 2018. november 16. 00:14   Válasz erre: 123013
Azért figyelünk és a jövő évi pezsgőre gondolunk! Mármint én!: -)
    

kawa550 123013 2018. november 15. 23:49   Válasz erre: 123012
Mondhatod hangosan is, itt lassan a kutya se hallja! :)))))
    

Robi70 123012 2018. november 15. 23:10   Válasz erre: 123000
Halkan jegyzem meg, 123000 hozzászóláson is túl vagyunk!
    

kawa550 123011 2018. november 15. 22:55   Válasz erre: 123008
Szenderen leáll, ha húzod, ha nem. A gyári lánc olcsóbb szokott lenni mint az ilyenek, meg valszeg jobb is, még ha a beszállító esetleg egyezik is.Az utolsó számlámon valami 13.000 volt pár éve.
    

kawa550 123010 2018. november 15. 22:51   Válasz erre: 123007
Idén motorral má nem mek sehá, kocsiba meg elvagyok enélkül is, majd jöttök vagy megyünk, csak el ne felejtsük, tedd valahová szem elé. :))))
    

lendvai 123009 2018. november 15. 22:19   Válasz erre: 123008
Ez nem gond, ennek így kell működnie.
    

pbr110 123008 2018. november 15. 22:15   Válasz erre: 123000
Ha segítség, nekem van egy új vezérmű láncom a 850-es szériához.
Lenne egy kérdésem.
Összeraktam végre a motorom, megvolt az első indítás, eddig rendben.
Oldasztnederen állva miközben jár a motor behúztam a kuplungot, és sebességbe raktam, megállt rögtön.
Úgy emlékeztem lehet indítani és elváltani üresből sztenderen ha be van húzva kuplung.
Kuplung kapcsoló rendben van vezetéket és csatlakozókat le ellenőriztem a kuplungnál és szenternél is.
Volt valakinek hasonló gondja?
    

lendvai 123007 2018. november 15. 14:16   Válasz erre: 123006
Akkorjóvan. :-) Majd eldöntöd, hogy elküldjem postagalambbal, vagy kibírod míg arra járok. :-)
    

kawa550 123006 2018. november 15. 12:43   Válasz erre: 123005
Ez az, csak az anya kell róla a többi része megvan, köcce! :))
    

lendvai 123005 2018. november 15. 10:48   Válasz erre: 123003
Remélem erre volt szükséged. Ha nem, akkor szólj mert ma még vissza tudok menni kicserélni.
    

lendvai 123004 2018. november 14. 09:50   Válasz erre: 123000
Néha vicceskedik, Google-ba beírva ott van találatként a boats (meg a partzilla, gyakorlatilag ugyanúgy működik mindkettő).Ha onnan nyitod meg, akkor csodák csodájára ott van a cucc, a féktárcsákat is ilyen trükkel rendeltem tőlük. Az mondjuk sanszos, hogy külső raktárból kell beszerezniük, mert várni kellett rá egy ideig, de beszerezték. Lehet, hogy ezért nem látszik közvetlenül a honlapjukat megnyitva és ott keresve. De jó arcok, beszerzik. :-)))
    

kawa550 123003 2018. november 13. 23:41   Válasz erre: 123002
ok, köszi! :)
    

lendvai 123002 2018. november 13. 23:36   Válasz erre: 123001
Nem me’ messze van tőle gyalog. Én megyek arra csütörtökön.
    

kawa550 123001 2018. november 13. 23:33  
Nem tod, a Rita jutott valamire a wayteq-el?
    

kawa550 123000 2018. november 13. 23:30   Válasz erre: 122999
beírtam a vezlánc oem cikkszámát, no results.
    

lendvai 122999 2018. november 13. 20:52   Válasz erre: 122998
Yamahából is csak hajóalkatrészt reklámoz. :-) Nem kell bedőlni. Be kell írni a cikkszámot és lőn csoda, megjelennek a motorkerékpár alkatrészek is. :-)
    

kawa550 122998 2018. november 13. 20:46   Válasz erre: 122997
innen?
https://www.boats.net/
én itt egy deka kawasakit nem látok....
    

lendvai 122997 2018. november 13. 20:38   Válasz erre: 122996
Ha forgalmazták az Egyesült Állatok területén, akkor igen. :-)
Ez a csavar csak ezért kapható ott is, mert ugyanez van más, kinn forgalmazott Yamaha típusokban is ugyanazon cikkszám alatt. Mert a TDM900-at mint tudjuk nem forgalmazták az USA-ban.
    

kawa550 122996 2018. november 13. 20:15   Válasz erre: 122995
Mé' lehet ott bármilyen kawasaki alkatrészt kapni?
    

lendvai 122995 2018. november 13. 20:10   Válasz erre: 122994
Részvétem. :-) Holnap még megkérdezem a Yamahát, de úgy saccolom, hogy a jól bevált boats-net-ről megint nagyjából fele áron jön ki szállítási költséggel együtt. :-)))
Na, a ződ rettenethez kell valami? Utolsó lehetőség. :-)
    

kawa550 122994 2018. november 13. 20:00   Válasz erre: 122993
Sr125-ön a féktárcsa csavarjait nekem is csak hidegvágóval sikerült lelazítani, szinte az összes belehalt a műtétbe. :))))
    

lendvai 122993 2018. november 13. 19:51  
Amint az a mellékelt fotón látható a féktárcsa csavarok meglazítása vs menetrögzítő meccset a csavarok 8:4 arányban nyerték meg. :-) Újabb beszerzendő csetreszek. :-)
    

lendvai 122992 2018. november 11. 17:39   Válasz erre: 122991
Az biztos, hogy le kell vizsgáztatnod. Előtte persze eredetvizsga és felelősségbiztosítás. Ha az öröklést igazoló papír az egyetlen tulajdonjogi igazolás, akkor az elég kell legyen.
Érdemes megkeresni a Nemzeti Közlekedési Hatóságot, hogy ilyenkor milyen feltételekkel kaphat forgalmit.
Ha meg problémás, akkor még mindig meg lehet próbálni azt, amit a Super Seven kategóriájú nyitott autóknál: nálunk nem lehet üzembe helyezni, de Ausztriában igen. Így hát ha ott helyezi üzembe az ember és behozza, akkor már gond nélkül lehet honosítani és üzembe helyezni. Érdekes sóhivatali logika, mondhatnám "eszem-faszom megáll". :-)
De az is lehet, hogy van itt olyan, aki már csinált ilyet és első kézből tud segíteni. Vagy Google, a barátunk. :-))))
    

abel92 122991 2018. november 11. 11:47  
Üdv nektek! (nem tdm téma)
Egy kis segítséget szeretnék kérni, motorkerékpár papírozással kapcsolatba.
Van egy kedves ismerősöm aki örökölt egy Pannónia motorkerékpárt az édesapjától.
Megbeszéltem vele, hogy eladja a motort nekem, mert ő már nem akar foglalkozni vele.
Sajnos a régi szürke forgalmiját nem találta meg, (a hosszú idő alatt sajnos elveszhetett).
Viszont a hagyatéki eljárás során készült papír megvan, ami hivatalosan igazolja hogy ő rá szállt a motor apukájától.



Kérdésem az lenne, hogy ezzel a hagyatéki lappal ő mint jelenlegi tulajdonos, tudna-e szerezni valami igazoló lapot,

ami a szürke forgalmival nagyjából egyenértékű lenne, amivel már el lehetne indulni?
Vagy mit lehetne ezzel így kezdeni? Van valakinek ilyenben tapasztalata? Csak OT lehetne már?

A válaszokat, segítségeket előre is köszönöm szépen!
Üdv,
Márton
    

lendvai 122990 2018. november 10. 20:32   Válasz erre: 122989
Változik az ízlés, mi öregszünk, ma meg már menő pl buzinak lenni. :-))))
    

kawa550 122989 2018. november 10. 20:18   Válasz erre: 122988
Ilyenekkel meg a vitpilennel van plafonig a bécsi bolt, elvétve egy két dekorációs rendes endúró hozzá. Hihetetlenül rusnya mindegyik, el nem tom képzelni, mit esznek ezen a népek.
    

lendvai 122988 2018. november 10. 19:37  
Érdekes egy stílus, az vitathatatlan: de nem az enyém!

https://totalbike.hu/hirek/2018/11/09/ledobtak_a_stilus-atombobmat_husqvarna_701_svartpilen/

Valamiért ha elkezdem nézni minden szeglete feszültséget kelt: mintha nem lenne befejezve és ez ezernyi apró részletben zsizsegne az agyamban. Nem kell! :-))))
    

lendvai 122987 2018. november 10. 19:15   Válasz erre: 122986
Látom van egy Ducati a Kawasaki mellett a videó elején. Biztos azért, hogy ha már unja és egy igazán élvezeteset akar motorozni, akkor előveszi az olasz ribancot. :-))))
    

kawa550 122986 2018. november 10. 17:43   Válasz erre: 122985
Én a héten megcsináltam neki a garatöblítést. Benzin karbikból leereszt, a benzincsövön át feltöltöttem üzemanyagtisztító adalék/karburátor tisztító spré/benzin keverékével, egy napot állt, azt is leengedtem, friss benzinnel átmos, kicsit megjárat, aztán azt is leereszt, és száraz karbikkal várja a tavaszt. Ebből rakódjon le a dzsuva ha tud. :)))))
Aztán ha egy kicsit több időm lesz a holtszezonban, akkor szelephézag, meg ha már ott járok, akkor esetleg vezlánc csere, meg fixálni akarom az Achilles sarkát hogy kizárjam a későbbi probléma lehetőségét: https://www.youtube.com/watch?v=o5anTX9l0co&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0voMyisKAozdIMxy5KI6pE2GinkKATSAnpqlib8c3bDKoh1MEBgg3YVL4
    

lendvai 122985 2018. november 10. 16:43  
A mai napon végrehajtott "rituális" motormosással a 2018-as szezont lezártnak tekintem. :-) Jön a szokásos szerviz, csiszatolás, tisztogatás, tutujgatás, hogy a 2019-es szezon kezdetére ismét teljes pompájában tündököljön a gép. :-)))
    



lendvai 122982 2018. november 9. 20:35   Válasz erre: 122981
Nabazmeg, egy talajrészeg biciklis. :-))))
    

mati12 122981 2018. november 9. 20:19   Válasz erre: 122980
Menj egy kicsit az utcasarok felé.
    

lendvai 122980 2018. november 9. 19:49   Válasz erre: 122977
Megnéztem. Mit kéne látni ott? :-))))
    

mati12 122979 2018. november 9. 17:40   Válasz erre: 122978
Homályosan emlékeztem rá,hogy elment mellettem valami kocsi... :-)
    

Robi70 122978 2018. november 9. 17:20   Válasz erre: 122977
Helyi művészek alkotása: A pihenő ember
Hogy találtál rá?
    

mati12 122977 2018. november 9. 17:04  
A múltkorokban szóba került itt valahogy Sew kapcsán a Google utcakép. Nézéttek meg akkor a Zalaegerszeg Tó utca 1-et... :-)
    

csanesz 122976 2018. november 9. 00:43   Válasz erre: 122974
Amíg csontokat nem szórsz mellé nincs gond. :))))
    

lendvai 122975 2018. november 8. 21:15  
Ha valaki esetleg a jövő évi szezon után ABS-es 900-as vásárlásán gondolkodik: ezek is újak lesznek rajta a jövő évi szezon elejére. Tekintve, hogy az eredeti 13 év és 90 ezer km után kopott el éppen csak be lesz csiszolódva addigra.
    

lendvai 122974 2018. november 7. 21:50   Válasz erre: 122973
Ha nem áll be a motor nekem már jó lesz. :-) De lehet, hogy kiöntök egy kicsit a Motul mellé, aztán a terüléséből fogok bölcs dolgokat kikövetkeztetni. :-)
    

kawa550 122973 2018. november 7. 21:31   Válasz erre: 122971
Oszt miből fog kiderülni hogy olyan jó-e mérnök úr? :)))))
    

Sander67 122972 2018. november 7. 21:10   Válasz erre: 122971
A kocsiban én 5W/30 full szintetikust castrolt váltok le Eneosra, mert ezt is sokan favorizálják, de ami még jó ár-érték arányú az a Q8.
    

lendvai 122971 2018. november 7. 20:42  
Megjött a Mannol olaj, lassan csere az Accordban. Kíváncsi vagyok, hogy valóban olyan jó-e, ahogy Séf bácsi hájpolja. :-) Mert ha igen, akkor ár-érték arányban igen jó termék.
    

kawa550 122970 2018. november 7. 18:47   Válasz erre: 122969
Tulok azt mondta intézi ha van időpont meg kb létszám hogy kikre lehet számítani, kizárólag meghívásos, és nem olyan hogy hívjatok engem is hanem aki magunktól is eszünkbe jut. Adony mellett a pincesoron szép nagy présház nagy fedett terasszal, asztalok, padok, 30-40 ember kényelmesen elfér, bográcsozás, kemence stb. Ha minden igaz, valami szállást is tud intézni Adonyban, meg fuvart hogy ne kelljen ittasan motorozni a szőlőhegyről. Nyáron voltunk kinn vele megnézni, nagyon faxa cucc.
https://goo.gl/maps/JaU5i9APwFk
    

Robi70 122969 2018. november 7. 18:33   Válasz erre: 122966
Facsésok Zánkán. És mi hol gyűlünk össze jövő májusban? Van valami szervezkedés?
    

kawa550 122968 2018. november 7. 18:22   Válasz erre: 122957
Ja, a dátum tényleg rendben van, visszanéztem a bankkártya költéseimet azon a napon, 2x tankoltam 15 eur környékén, eccer a büntetésben írt időpont előtt, eccer meg utána, szóval aznap tuti ósztriában motoroztam.
Lehet hogy rövid időn belül sok volt a rovásomon, mert ilyen mindenféle alakokkal motorozok innen, akik nem állnak meg a stop táblánál csak körülnéznek, aztán meg libasorban fizetnek a zsaruknak, meg a nyáron volt 2 autós gyorshajtásom is, meg ez, oszt most visszaesőnek minősülök. :))))))
    

kawa550 122967 2018. november 7. 18:17   Válasz erre: 122966
Váljék egészségükre! :))))))
    

Fido71 122966 2018. november 7. 17:12  
Nézem, hogy a facés csoport megint Zánkára szervez éves találkozót.
    

Levi990 122965 2018. november 7. 16:45   Válasz erre: 122963
Nem véletlenül járnak kis dobozzal rengetegen, pláne akik offroadoznak és nincs utas. Nagy doboz az nehéz, a vario meg nagyon nehéz és felesleges mert csak pár dolgot raknak bele mint pl víz, hogy könnyen elő lehessen venni, vagy a zárhatóság miatt lehet benne hagyni értékesebb dolgokat. A ruhákat, sátrat és sok dolgot amik nem fontosak és napközben nem kellenek azt puha táskába teszik. Ez jó mert a kis doboz nem zörög hátul, nem szakad le az igénybevételtől ami nem a bmw hibája, remélem nem kell felhozni hogy itt is hagytak el keménydobozt a motorjaikról...
Attól hogy Te nem értes miért egy kis kemény doboz van a gs-eken, nem a gs tulajok a hülyék.
    

mati12 122964 2018. november 7. 16:28   Válasz erre: 122963
Tud azért ez is nagyobb lenni: https://youtu.be/2eRRSeeT-e0
    

lendvai 122963 2018. november 7. 16:19   Válasz erre: 122959
Ez azért harmonikusabb méret. :-)))
Azért szerencse, hogy a derék német mérnökök egy dobozt még meg tudnak tervezni, mert a járműveiknél azért van néhány meredek eset mostanában. :-))))
    

Flenegen 122962 2018. november 7. 10:49   Válasz erre: 122959
Jól néz ki a KIA a háttérben:) Szép a fekete szín! :)
    

mati12 122961 2018. november 7. 10:18   Válasz erre: 122960
Azt elfelejteni....-) Az Japán volt tuti.:-)
    

Fido71 122960 2018. november 7. 10:02   Válasz erre: 122959
Emlékszel még Glare uzsonnásdobozára ??? :)))))
    

mati12 122959 2018. november 7. 09:10   Válasz erre: 122951
Természetesen,napelemes...! :-) Amúgy meg ha belgondolunk a négyszög alapú dobozokat lehet a legjobban illetve a legjobb hely kihasználhatósággal pakolni. Német...okos...!
    

mati12 122957 2018. november 7. 02:27   Válasz erre: 122953
Az időpont amúgy stimmel? Nem lehet,hogy egy régebbi bírságot felejtettél el befizetni,vagy befizetted csak nem kapták meg valamiért? Lehet,hogy a kiküldött összeg már a feljelentés eredménye.
    

csanesz 122956 2018. november 6. 23:42   Válasz erre: 122955
Befizetek arra a bitumenes Würth -re is. Azon ne múljon. Holnap bontom a doblemezeket.
Köszi a jó tanácsokat! :)
    

kawa550 122955 2018. november 6. 23:00   Válasz erre: 122954
Én a doblemezeket is kiszedtem és az alatt is kifújtam, abból nem lehet baj ha még egy réteg védi a sótól meg a víztől, a doblemezek szellőzői maradjanak tiszták hogy ne álljon meg mögötte a víz. Én is azért csináltam meg az aknát, mert arra jutottam, hogy amennyiért összetaknyolnák az isten tudja hogyan a 2 kocsinkat, abból kijön az akna meg a kezeléshez szükséges anyag mindkét kocsira, és akkor rendesen meg van csinálva mert magamnak csinálom, és még az akna is megmarad, mostantól meg tudom csinálni a váltóolajcserét, kipuff javításokat, ékszíj cseréket(sx4-en még a doblemez kivétele és a kerék levétele után is csak alulról cserélhető a kompresszor szíja), ha meg cégre bízom, kapok valami szar melót és kész.
    

csanesz 122954 2018. november 6. 22:51   Válasz erre: 122930
Kawa!
Igen sűrű cucc! Még agyalok, hogy egy próbát megér hígítva a felpumpálós permetezőbe a csövetlenbe. ...ócó ósanos.
Vótam bótba:
Az üregvédőt csővel együtt néztem, már listán van.
A bitumenes cuccot is néztem, de elől műanyag dobom van hátul meg valami zajelnyelő szövet. Azért leszedem, mögé nézek.
Lehet a kerekek környékére érdemes lenne felküldeni.

Még mindig olcsóbb így, minthogy emberkéhez vigyem, aki összebacca valami takonnyal.
    

kawa550 122953 2018. november 6. 21:48   Válasz erre: 122949
Ahogy nézem az a baj, hogy nem sima anonim hanem közigazgatási eljárás(strafverfügung), és ennél az eljárási költségeket is hozzácsapják a gecik.
    

kawa550 122952 2018. november 6. 21:29   Válasz erre: 122949
Ezt furcsálom én is. Valahol Waldegg környékén a 21-esen mértek meg, nincs pontos utca házszám megadva, csak hogy Neustadt irányába, szóval valahol lakott részen kívül lehetett, 50 helyett 78. Na most nem ez az első csekkem, de ilyen 60 eur körül szoktak küldeni, +28km/h-ért kicsit durvállom a több mint 3x-os díjat. Lehet először rákérdezek hogy nem valami kamu átbaszás-e ez.
    

lendvai 122951 2018. november 6. 20:39   Válasz erre: 122949
Aztán neked is van retiküldobozod? :-)
    

Fido71 122950 2018. november 6. 20:36   Válasz erre: 122949
Jó nagy lejtő lehetett... :)))
    

mati12 122949 2018. november 6. 18:51   Válasz erre: 122944
A 210 eurót asszem fénysebességnél adják. Én múlt héten kaptam egy 80 eurosat mert 145-el mentem a 100-as korlátozásnál a rissz-rossz Bmw-vel.
    

Robi70 122948 2018. november 6. 18:36   Válasz erre: 122947
Ha stop táblánál meg nem állás 20 ajró, akkó 210 pénz lehetne egy közepes gyorshajtás. Ha nem Gyuláról lenne szó.:) Mee ő nem bírja Rexi tüzes vérmérsékletét kordában tartani.:)
    

lendvai 122947 2018. november 6. 18:07   Válasz erre: 122946
Már miért, nem IS hajtottál gyorsan? :-) Az összegből ítélve mondjuk állat módon? :-))))
    

kawa550 122946 2018. november 6. 17:48   Válasz erre: 122945
én ezt nem tom ilyen optimistán nézni, rohaggyon ki a belük IS! :))))))
    

Robi70 122945 2018. november 6. 17:35   Válasz erre: 122944
Szóval osztrák barátaid fizetik a büntit!? Sőt, előre megkaptad a két soron következő csekk fedezetét IS!:)))
    

kawa550 122944 2018. november 6. 17:00  
Kaptam haccáz ajrót a krankenkassétól, amire nem is számítottam, igen rendes gyerekek ezek az osztrákok!
Kaptam egy 210 ajrós gyorshajtás büntit a legutóbbi kuchlizás alkalmából, valami mobil szarral bemértek. Köcsögök ezek az osztrákok, szopjanak lovat, szarjanak sünt!
    

kawa550 122943 2018. november 6. 16:58   Válasz erre: 122942
Ha mindent IS tudnál, akkor tudnád hogy az IS-t nagybetűvel kell írni, nyomatékosítási okból a'la Torghelle. :))))))))
    

lendvai 122942 2018. november 6. 16:46   Válasz erre: 122941
Mindent is! :-))))
    

kawa550 122941 2018. november 6. 11:38   Válasz erre: 122940
Tucc mindent! :)))))
    

lendvai 122940 2018. november 6. 11:21   Válasz erre: 122939
Értem, nem akartad, hogy annyira szép legyen a kép, hogy kiégesse a CCD-t. :-))))
    

kawa550 122939 2018. november 6. 10:04   Válasz erre: 122938
Úccsinász mintha nem tudnád, hogy az csak ideiglenes tartozék és csak a többnapos túrákon van fenn.:))))))
    

lendvai 122938 2018. november 6. 09:46   Válasz erre: 122937
Most azé' tényleg, azt az oldaldoboztartót igazán lecsavarozhattad volna a fotó erejéig. :-))))
    

kawa550 122937 2018. november 6. 09:37   Válasz erre: 122936
Öregszel vazzeg, mikor voltál utoljára optikusnál?:)))))))))))))
    

Fido71 122936 2018. november 6. 08:19   Válasz erre: 122935
Kár volt elcseszni azt a szép tájat azzal a zöldséggel... :))))
    

kawa550 122935 2018. november 6. 08:13   Válasz erre: 122934
Nincsen rajta, azé' olyan cííííp a kép. :)))))))))
    

Itil900 122934 2018. november 6. 06:14   Válasz erre: 122932
...és hol van a képről a TDM? :)))
    

kawa550 122932 2018. november 5. 22:23   Válasz erre: 122927
Ebben egyetértünk, szóval ti csak vitatkozzatok a szép motoron, én meg rexi tulajként hátradőlve elnézően mosolygok addig. :)))))))))
    

kawa550 122931 2018. november 5. 22:16  
Üregvédő kell alul is a merevítőkbe stb, az külön cucc, hígabb, adnak hozzá vékony műanyag csövet, simán a sprével ki tudod fújni az üregeket. Ha már csöpög vissza, akkor jó.
    

kawa550 122930 2018. november 5. 22:14   Válasz erre: 122929
A korant egy kibaszott sűrű gönc, nem fog átmenni a festékszóró kis lyukán higítani max 30%-ban lehet, há' nem tom. Nem azok miatt a csavarok miatt csináltam én sem, csak ott volt elötte-közben-utána kép.
Tessék:
    

csanesz 122929 2018. november 5. 21:30   Válasz erre: 122913
Most komolyan az a néhány csavar...? :))))
Látnád az enyémet. Korantba kéne vele gázolni. Holnap veszem a cuccokat!
Van valami Würth üregvédő kimondottan autó ajtó belsejére. Annak még utánanézek hátha nem kell. Amúgy baromi nagy nyomáson kis sugárba festékszóróval fogom felhordani a korantot enyhén hígítva. Utána jöhet a Würtös viasz.

Jövőre garázsba csinálok egy szerelő aknát. Kell...
    

Itil900 122928 2018. november 5. 20:32   Válasz erre: 122927
A TDM nem szép. A TDM MOTOR! ...de a többi...
    

lendvai 122927 2018. november 5. 19:18   Válasz erre: 122926
Ez bizony nagy igazság, mindenkinek a szeretett nő a világ legszebbje, nincs ez másként a motoroknál sem. :-)
    

Fido71 122926 2018. november 5. 18:59   Válasz erre: 122925
A TDM nem szép, hanem gyönyörű.... ;)
    

Hozo 122925 2018. november 5. 18:41   Válasz erre: 122918
Ronda GS, meg szép TDM hahaha.....
    

lendvai 122924 2018. november 5. 16:28   Válasz erre: 122923
Hol írtam én olyat, hogy le KELL venni? Mutasd meg légy szíves. :-)
Ez csak a szokásos savazgatás volt, te vagy az első, aki ráharapott, ezennel gratulálok, a nyereményt postán küldöm el és köszönöm, hogy te is bővíted az anyagomat a néhány éven belül esedékes vizsgadolgozatomhoz. :-))))
    

Levi990 122923 2018. november 5. 16:25   Válasz erre: 122922
Haha, igen, nem tudom felfogni. Mint ahogy a csúnya bmw-sek sem tudják felfogni, a kanyarvadászathoz le kell venni a dobozt :DD
    

lendvai 122922 2018. november 5. 15:56   Válasz erre: 122921
Hihetetlen mennyire nem érted miről van szó, de nem baj, ilyen emberek is kellenek. :-)
Kicsit segítek: atyád valószínűleg nem kanyarvadászni jár a dobozzal, ami valószínűleg nem retikülméret. :-)
Akkor és ott pedig pont két GS volt ilyen csúnya, fura, hogy ezt se sikerült felfogni. :-)
    

Levi990 122921 2018. november 5. 12:42   Válasz erre: 122918
Hihetetlen hogy csak a bmw-sek voltak ilyen csúnyafiúk... tényleg hihetetlen :D

Apu is dobozzal jár mindenhova a tdm-mel, akkor ő is szerszámokat visz magával ? Nem hinném.
    

lendvai 122920 2018. november 4. 17:39   Válasz erre: 122919
Ráadásul azt képzeld el, hogy a Doktor az első helyen csúszott ki pár körrel a vége előtt. Most mondd meg, ezt a gyalázatot!
    

kawa550 122919 2018. november 4. 17:20   Válasz erre: 122918
Há annyit dumáltok itt, hogy én is motorral mentem ma melózni. Sok haszna nem volt, kifele a határ utáni lejtőn már várt rám a köd, ki is tartott a melóhelyig, visszafele meg a változatosság kedvéért hazafelé szállt le az esti köd, közben olyan csúcsforgalom ausztria irányába, hogy még a rexi ereje se volt elég szabályos előzéshez, mert sehol se volt 3-4 méternél több hely 2 szembejövő közt, összefüggő sor volt a határtól Nagycenkig. Szóval maradt a szabálytalan sorok közti. De legalább kijártam a karbikból a 2 hetes állott benzint.
    

lendvai 122918 2018. november 4. 16:29  
De azért gonoszkodás nélkül nehogy elteljen a hétvége: azon tűnődtem, hogy egy böszme GS-re minek raknak fel egy kb. 30 literes, számomra ronda hasábforma műanyag dobozt, ami valahogy nem harmonikus a motor formájával és méretével. Illetve láttam-e már valaha GS-t hátsó doboz nélkül? Nem emlékszem. Ma is láttam és szintén kanyarvadászni voltak vele, egyedül. Nekem egy fokkal javul a motor stabilitása, ha hátsó doboz nélkül játszom ereszd el a hajamat a kanyargós mátrai oldalon, ezért egyedül szinte mindig anélkül indulok el.
Végül arra a feltételezésre jutottam, hogy szerszámok és pótalkatrészek lehetnek benne: első felfüggesztéshez, hátsó féknyereghez, amik ugye törnek időnként. :-)))
Ma két ilyen szerszámosládás GS-el találkoztam. Egyik sem bírta ki, hogy a kanyarok előtti rövid egyenesen ne előzzön meg, majd ellentétben a többi kanyarvadásszal, akik szimplán körbemotoroztak és faképnél hagytak ne fékezzen vagy lassítson és ezzel rontsa el az én kanyaromat. :-))) Utána persze lassan továbbcsorogtak, de azt a hosszabb egyenesek egyikében is megtehették volna, a kutyafáját neki! :-)))))
De ez sem volt igazán zavaró, remek szezonzáró idő volt, bár a Mátrában elég nagy autós és motoros forgalmat kellett kezelni, szerencsére a hétvégi autósok is rezignáltan tudomásul vették, ha a motorok elhúztak mellettük és amíg én ott voltam nem láttam kanyarban törött idomokat vizsgálgató motorost sem.
Ebben a szezonban sikerült 13 ezer km-rel növelni a számláló állását.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők