3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Asta 97464 2015. július 27. 08:33   Válasz erre: 97452
Rendben. Majd csapódjunk össze.
    

Asta 97463 2015. július 27. 08:31   Válasz erre: 97459
OK meglépem a gumicserét. Elég határozott vélemények voltak.

Ettõl függetlenül a kipufogócsere is aktuális kérdés. El kell vinnem még eredetvizsgálatra. Legyen szépen egyben a gép.

Hol érdemes Yamahát szervizelni Gyõrben? Eddig a Real motorhoz vinni egyszerû volt, de ott sokat is kellett várni.
    

jobbkormanyos 97462 2015. július 27. 07:54   Válasz erre: 97428
Így jó !! Ki van fizetve a széle is !
    

TIZ 97461 2015. július 27. 07:39  
Mosáskor észrevettem hogy a felnire ragasztott súly lifeg, csak a szentlélek tartja. Szrintetek egy csöpp pillanatragasztóval megoldjam vagy menjek szakemberhez ezzel a kis semmiséggel?
    

kawa550 97460 2015. július 27. 00:55   Válasz erre: 97458
Baccki gyerek! :-)))
Há ne keverd má a powercommandert a karburátor dyno kittel, elõbb volt motorhoz dyno mint számítógép meg injektor. A végén még letagadnak a kollégáid..... :-)))
    

Kilos 97459 2015. július 26. 23:06   Válasz erre: 97450
Asta, üdv a klubban!
Attól az elsõ gumitól sürgõsen szabadulj meg! El van öregedve, ki van száradva, ebben az állapotában már nem tapad megfelelõen, és még szerencséd lesz ha csak lassan kezd majd leereszteni. Saját biztonságod érdekében sürgõsen cseréld le.
Sok-sok gondtalan túrázást a mocival! :D
    

tulok99 97458 2015. július 26. 23:04   Válasz erre: 97451
a dynojet szerintem teljesen felesleges egy motorban, de az csak az én véleményem, ízlés dolga. viszont ha jól tévedek neked 850-es géped van, ami karburátoros, tehát nem tudsz érdemben variálni rajta számítógépes úton...
    

gezasz 97457 2015. július 26. 23:02   Válasz erre: 97450
"Fújtam rá ugyan szilikon spréjt" Minek???? Hogy jobban csússzon!?
    

Robi70 97456 2015. július 26. 22:57   Válasz erre: 97450
Kipufogót bontóban, vagy neten:http://www.autoalkatresz.hu/motorkerekpar-bontott_jarmu/jarmu_bontasra/yamaha-tdm-850-bontott-jarmu-1131526
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-TDM-850-TDM850-Auspuff-Schalldampfer-exhaust-muffler-/330861772828?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4d08e6001c
http://www.ebay.de/itm/Auspuffendtopfe-exhaust-silencer-Yamaha-TDM-850-4TX-/261679605160?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3ced51e5a8

    

Morchibald 97455 2015. július 26. 22:47   Válasz erre: 97389
Köszönöm! Kerestem ebayen, de nekem ezeket a találatokat nem adta be. De így pompás mert meg is rendeltem.


    

Robi70 97454 2015. július 26. 22:38   Válasz erre: 97450
Üdv közöttünk Asta!
A kipuff ráér, de ezzel az elsõ gumival csak a gumi szerelõ mûhelyig mennék a helyedben. Nagyon öreg lehet szegényke. A szilikon spré meg, mint süket lánynak a szerenád!:)
    

Karex 97453 2015. július 26. 22:33   Válasz erre: 97451
Pü-k mentek.
    

Banditx 97452 2015. július 26. 22:28   Válasz erre: 97450
Szia! Én is Gyõr környéki vagyok, csaphatunk egy közös karikát vmikor...
    

Banditx 97451 2015. július 26. 22:22   Válasz erre: 97412
Köszönöm a tanácsot! Semmiképpen nem nyúlnék hozzá most, majd ha át tudok ülni az enduróra, majd akkor lesz itt az ideje... :-) Egyedül használva is 6 körül eszik a motorom, dobozok nélkül, bár az nem mérvadó, mert mindig sietek. A Dynojet kit hoz valami érdemi teljesítmény többetet vagy bármit vagy csak kidobott pénz?
Az általad készített túraplexi engem is érdekelne, hátha bevállna nekem is. Küldenél egy elérhetõséget, amin pontosítanánk?
    

Asta 97450 2015. július 26. 21:26  
Sziasztok,

Múlt héten elcseréltem a ER-5-ös kawámat egy '94-es 850 3vd-re. Meg is járattam a kánikulában Gyõr környékén. Szépen megy. A ER-5-ös után az a feltûnõ, hogy stabilan átmegy az úthibákon. Az elõzõ szinte pattogott a rossz úton.

A kipufogót biztosan kell szerelni, sõt cserélni kell (szépen durrogott az elõzõ tulaj szerint, pontosabban fogalmazva: át van égve). Ha van akinek lenne akár egy jobb állapotú gyári kipufogója, vagy tippje, hogy honnan érdemes venni, azt szívesen venném. (Nem a hangerõ a lényeg. A leömlõ fele is kellene. Csak egyben tudom cserélni, és nincs rajta zajcsillapító sem).

Kaptam hozzá alkatrészeket: elsõ-hátsó fogaskerék, helyzetjelzõ, egy prizma, mellsõ burkolat tartó vas, meg burkolati elemek, ha valakit érdekel.

A elsõ gumim pedig repedezett. Nem tudom mennyire látszik a képen, mennyire gázos vajon? (csere gumit mindenesetre kaptam) Fújtam rá ugyan szilikon spréjt, de körülbelül semmi értelme ha jól sejtem.

Aztán valami nagyon jó kis túrán akarok részt venni, még nem tudom mi lesz az. Nektek is jó utakat!
    

Robi70 97449 2015. július 26. 21:24   Válasz erre: 97448
A Trail és a GT nagyobb önsúlyú vasakra készültek. Nekünk a PR4 is megfelel.
A Trailt én csak a Kawa által beharangozott nagyobb futás teljesítmény miatt választottam, meg mert mindig ketten gurulunk Magdival. A gumi nem tudja, hogy egy 270kilós GS-en teljesít szolgálatot, vagy egy 230 kg-os TDM-en, amin ketten ülnek. A tömeg az tömeg.:)
    

sandryder 97448 2015. július 26. 21:03   Válasz erre: 97446
Köszi a válaszodat, még egy kérdés mivel elöl a PR4 GT van, hátra viszont nem találtam a PR4 GT tipusban, számít ez valamit?
    

TIZ 97447 2015. július 26. 20:39   Válasz erre: 97387
Nem rossz ennyiért. Még nem vot idõm megcsinálni a felvételt, hamarosan küldöm.
    

Robi70 97446 2015. július 26. 20:16  
Most néztem, árban 10 euró a különbség: http://revolutionmotor.motorrad-info.eu/mcPairs/show/mcManufacturer/Yamaha/ccm/900/mcTyp/1002363/tyreManufacturer/Michelin
Én azt rádobnám, fõleg, hogy elõl már azt használod..
    

Robi70 97445 2015. július 26. 20:11   Válasz erre: 97444
Nekem PR3 volt fent (szemben Kawa, PR3 Trail-jével). Kerek 12e km-t bírt. Óvatos gázmarkolat tekergetéssel ez jóval több is lehetne szerintem.
Most PR4 Trailt használok, de csak 4500 km-t mentem vele eddig. Nem tudom mit fog bírni. Nagyon nem lõhetsz mellé egyikkel sem. Üzem közben mindegyik jól muzsikál.
    

sandryder 97444 2015. július 26. 19:55   Válasz erre: 97442
Szia Robi!
Nálad hány ezer km. futott a PR3, mert én vaszilálok hogy ez vagy a PR4 legyen hátra.Elöl már PR4 van, de Kawa nemrég szóvá tette hogy nem fog nála többet futni a PR4 sem. Neked mi a véleményed?
    

cxkopi 97443 2015. július 26. 19:48  
�Csokabi!
Már értem miért nevettél ki a 130, és a tempó miatt.
Felette kezd el életre kelni a gép, pedig 115 vagyok, nem magasságban, a párom .is túl a 80-on ( csak ezt ne lássa), meg a két táska, meg 1 doboz dugig, pedig a menekült sem hoz semmit a világ másik végérõl, mi meg csak 3 napra ruccantunk el Kaposvár környékére.
    

Robi70 97442 2015. július 26. 19:41   Válasz erre: 97428
A Misi PR 3 nekem is hasonló képen kopott hátul. De tapadt, amíg el nem kopott teljesen. Furcsáltam, mert elõtte a Bridgestone nem csinált ilyet. Én a két személy és a dinamikus kigyorsítások számlájára írtam.
    

Robi70 97441 2015. július 26. 19:35   Válasz erre: 97437
Mi is jól éreztük magunkat. Jó volt találkozni!
    

Hr.Geiger 97440 2015. július 26. 19:34   Válasz erre: 97438
Még az jutott az eszembe, hogy a hátsó kerék centrírozását is ellenõrizni lehetne.
Ha nem üt, akkor legalább azt ki lehet zárni a sorból...
    

Robi70 97439 2015. július 26. 19:34   Válasz erre: 97435
Már az útvonal tervem is megvan, csak a megfelelõ pillanatot várom.:)
    

Muju 97438 2015. július 26. 19:29   Válasz erre: 97436
Köszi ,
Megnèzem
    

sagipet 97437 2015. július 26. 19:06  
Köszönjük ezt a kis gurigát Robi, jól esett! :)
    

Hr.Geiger 97436 2015. július 26. 19:01   Válasz erre: 97428
Szia!

Ellenõrizd le a kerék pozícióját a villában, elképzelhetõ, hogy nem középen fut, hanem kicsit ferdén. Ha itt minden OK, akkor érdemes a hátsó lengéscsillapítót is megvizsgáltatni.

    

Kilos 97435 2015. július 26. 18:58   Válasz erre: 97434
Robi, Bajmóc tõletek 160-170 km. Egy egész napos kellemes túra. Közvetlen a vár bejáratával szemben van egy állatkert is, lehet, hogy azt is érdemes volna megnézni. A várkastély gyönyörû, gazdagon berendezve. 1,5 órás körbevezetés van, abba beletartozik a vár alatti cseppkõ barlang meglátogatása is. A belépõ 7 EU és a fényképezés még 2 EU. A közelben lehet kajálni is és nem horror áron. Szerintem jó program. :D
    

Robi70 97434 2015. július 26. 18:47   Válasz erre: 97429
Sok szép helyen jártatok Laci! A bajmóci várkastélyt én is tervezem meglátogatni még ebben a szezonban. Csak azért jutott eszembe, mert ha jól láttam ott is fotózkodtatok. És azok a csapolt sörök...Hmmmm
    

Muju 97433 2015. július 26. 18:44   Válasz erre: 97432
Megtettem:)
    

csokabi 97432 2015. július 26. 18:29   Válasz erre: 97428
Elég szarul fest, Osztriába már ne menjél vele! Rakd be a gumis topicba, hátha mond rá valami okosat az R17 is.
    

Erhard 97431 2015. július 26. 18:17  
Köszönöm a linket és mindenkinek a segítséget a fékbetét témához!
    

Erhard 97430 2015. július 26. 18:15   Válasz erre: 97423
Szia Robi70!
Köszönöm! Itt mindenkinek szép motorja van ahogy a képeket nézegetem... (:
    


Muju 97428 2015. július 26. 18:07  
Mondjatok lègyszi valami okosságot mièrt kopik így a gumim?
    

Muju 97427 2015. július 26. 18:03  
Fèkbetèt. El se merem mondani. Na jó mègis. Gyöngyösön van egy bátyóka aki ferodolos dolgokkal foglalkozik règóta. Egy betètet pont 700 magyar pèzè csinál meg. Mielõtt bármelyikõtök elkezdenè ócsárolni,meg hogy azzal ájjá meg meg mittomèn :) motoros oktató barátomnak az összes tanuló mociba ez van mert má règ tárcsát kellett volna cserèlnie. Termèszetesen legelõször õ is kipróbálta hogy mit tudnak mivel lecsukhatják ha valami nem ok. Füstölõsre fèkezte de le sem esett ès nagyon meg se ègett ja hogy hamarabb kopik? 700-è?
    

Muju 97426 2015. július 26. 17:55  
Ma èn is tekerintettem bele olyan 250-et Karácsond- Szilvásvárad-Ózd-Cered-Talgósarján-Hatvan-Karácsond szakaszon. :) A ceredi kanyargós nagyon ott van! Mivel nem igazán álltam meg igy nincs kèp.
    

Muju 97425 2015. július 26. 17:50   Válasz erre: 97421
Anfanger001
Szèp a vas, sok sok gurulást vele!. A sèrülès meg se látszik az enyèmhez kèpest, amokor megvettem is ilyen volt. Mèg nem csináltam meg, de tudod attól hogy kicsit karcos mèg úgyhúz minta Zállat!!! :)
    

Robi70 97424 2015. július 26. 17:50  
...és még erre is jártunk.
    

Robi70 97423 2015. július 26. 17:48  
Szasztok!
Üdv a klubban Erhard! Cíííp az a 900-as!
Végre motoros idõ volt ma. Az elmúlt hetek hõségei miatt nem sok km ment a gépbe. De ez a mai annál jobban esett. Az útvonalról a fotók beszélnek.:)
    

sandryder 97422 2015. július 26. 17:00   Válasz erre: 97417
A részemrõl nincs semmiféle szinter betét utálat, mert én is használtam krosszmotoron, de ott indokolt, nem úgy mint a közúton való motorozásnál. Másrészt amire én a féktárcsa hazavágást értem az lenne, ha picit üt a tárcsa, vagy a fékdugattyúk nem járnak könnyen akkor bizony elõfordul.
    

Anfanger001 97421 2015. július 26. 13:54  
Sziasztok! Gondoltam oldva a fékbetét feszültséget betolakodok és megmutatom a Pirost közelebbrõl. A plexi nem sokkal jobb mint a gyári, ezért Karextõl szeretnék egy elérhetõséget a megfelelõ plexi beszerzése miatt. Ha valaki tud fényezõt aki az oldalidomomat megcsinálná matricázva, ne kíméljen. (köszönöm) A karbimat tuti fel kell újítani mert agresszíven ugrik és a volt tulaj szerint 6 liter felett eszik. Az olajat is csipegeti nem kicsit de télig kibírja.
Egy kis körbejárás:
https://www.youtube.com/watch?v=N-dM0WHh4F4&feature=youtu.be

Szép napot, széles utat! Laci

    

hamster 97420 2015. július 26. 13:53   Válasz erre: 97419
Én inkább csak simán vettem egy pár jó betétet! :-)
    

kawa550 97419 2015. július 26. 13:47   Válasz erre: 97416
Néha le kellett volna venni a lábad a pedálról, vagy csak megtisztítani a csapokat meg a dugót hogy ne szoruljon állandóan.:)))))
    

kawa550 97418 2015. július 26. 13:46   Válasz erre: 97417
Ez a szinter mizéria sem az hogy a szinter az rossz, csak szinter betétnél jóval nagyobb az esélye, hogy nem lesz megfelelõ a tárcsa anyag-szinterbetét párosítás, és akkor bizony eheti, de ez egyáltalán nem törvényszerû.
Nekem még betétet megégetni soha nem sikerült, még a ringen sem, meg a glocknerrõl lefele sem, bizonyára azért, mert megfontolt óvatos vezetõ vagyok, ahogy azt a nagy átlag is meg fogja itt erõsíteni aki ismer. Vagy nem.....:))))))))))
    

zsotli 97417 2015. július 26. 13:40  
mondjuk én ezzel a nagy szinter betét utálattal is vitatkoznék. 20.000 km óta van szinter betét elõl, a tárcsának semmi baja viszont sokkal nehezebben ég meg és a gyári is szinter betét a tdm-be. de ez kb olyan mint az olaj vagy a szõke vagy barna kérdés..
    

hamster 97416 2015. július 26. 13:30   Válasz erre: 97414
Én nem motorozok 35 éve,de "túl gyorsan kopó" betéthez már volt szerencsém.Nem igazán gondolom jónak ha egy pár hátsó betét 4500km alatt eltûnik(normál használat mellett).Monyuk azóta nem is vettem Lucas cuccot! :-)
    

kawa550 97415 2015. július 26. 13:22   Válasz erre: 97414
Nédd mán, a fehérnép hogy felokosodott, majdnem olyanokat ír mint én....:)))))))))
    

tudike 97414 2015. július 26. 13:20  
Saját szerény véleményem szerit ez a fékbetét dolog is pont annyira túl van misztifikálva mint az olajkérdés.
35 éve motorozok, volt már pár motorom, mentem már pár kilométert, használtam sokféle betétet, hegyen, völgyön, úton, krosszpályán, de én még olyannal nem találkoztam ami ne fogott volna rendesen és kirívóan tartós vagy túl gyorsan kopó betétet se láttam még.
Ismert márkákat kell venni, azok nem véletlenül ismertek, nem véletlenül tartják pont azokat a motoros alkatrész forgalmazók. Az itt alant említettek mind jók, de én még a Louisos Saitó és HeinGericke saját márkás cuccait is többször használtam elégedetten.
    

sandryder 97413 2015. július 26. 12:59   Válasz erre: 97411
Üdv. a csapatban!
A nagy választékból a gyári sumitomo az ára miatt kizárva, egy a lényeg ne legyen szinterezett, mert hazavágja a tárcsákat. Az alábbi webáruházat javaslom. http://www.nagyvas.hu/index.php
Én az EBC-fékbetéteket használom, és semmi különbség a gyárihoz képest.Ott van még a AP racing, Lucas,Ferodo,Newfren, de bõvebben az ezeket használó fórumtársaktól várhatsz véleményt.
    

Karex 97412 2015. július 26. 12:05  
Képek a tegnapi napról: https://plus.google.com/photos/101965110138090261392/albums/6175586894413955441?authkey=CObq5IzmyrvFkAE
Sajnos csak telefonos minõségben, mert a fényképezõnek lejárt a tervezett életciklusa........
Motoros nem volt túl sok az úton, kivéve a Balaton keleti partot, ahol valami találkozó lehetett. 1 TDM- et láttam, ikertesó volt, intettem, utánafordultam, de nem állt meg. Megjegyzem korábban is volt már hasonló eset másokkal.
Gálos Úr: a bikini egy ötlet volt, megcsináltam kipróbáltam, tetszik. Nekem kell a szélvédelem, este már így is lefagytam a motorról, 24 fok, brrrr. :D
Banditx: leírtam a személyes véleményem, nem kötelezõ érvényû iránymutatás, én így gondolom. Egy biztos: ne most nyúlj hozzá, majd télen, mikor nem lehet motorozni. Van akinek 7L-t fogyaszt 100-on, és nem nyúl a karbihoz.......... Utas+0.5-1L, dobozok +0.5L, vagyis akár jó is lehet az a gép. Ha nekem szólóban doboz nélkül rendszeresen 5.5 fölé menne a fogyasztása én megnézném miért.

    

Erhard 97411 2015. július 26. 11:39  
Sziasztok!

Mint újdonsült TDM tulajdonos én is érdeklõdnék, hogy milyen fékbetétet ajánlatok, melyik vált be nektek?
    

hamster 97410 2015. július 26. 10:05   Válasz erre: 97409
Én Brembot vettem.Bár még nem az új Brembo betétekel fut(AP racing van még benne),hibátlanul mûkõdik.Sztem a legjobb ár/érték arányú tárcsa jelenleg.
    

sjanek 97409 2015. július 26. 07:16  
Sziasztok!
A Nagyvas-on néztem hátsó féktárcsát + betétet. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
A féktárcsáknál mennyire számít 0,3 mm a belsõ átmérõnél, illetve 0,2 mm a vastagságnál: Lucas: 245x133x115 5 mm vastag <-> Gold Fren: 245x132,7x115 4,8 mm vastag.
Ilyesmi a kérdésem a fékbetéttel is: AP Racing standard: 6.800, Lucas standard: 7.680, Gold Fren: 5.190.
Másik alternatíva: motoralkatresz.eu: Brembo féktárcsa: elvileg gyári cserealkatrész.
Nem akarok a fékeken spórolni, de ha nincs értelme hagynék némi pénzt benzinre is.
    

Karex 97408 2015. július 25. 23:21  
Szörnyû ez a bálaton környéke, meg&#224;llok a semmi közepén, oszt van free wifi.
Na lassan haza felé fordulok, mert a képeket azért nem töltögetem innen.
Elõlegbe annyi: sok jó csaj volt ma a vihar elõtt. Na ezekrõl nem lesz kép........ :D
    

fazakas66 97407 2015. július 25. 22:39   Válasz erre: 97404
Még a papok hordojábol is???
Szégyeld magad :)))
    

Banditx 97406 2015. július 25. 22:37   Válasz erre: 97401
Rakok fel képet képet, ami a Lim-Fjordnál készült. .
    

galoscsabus 97405 2015. július 25. 22:29   Válasz erre: 97404
Hiába no, az élet egy igen nehéz játszma...... :-)))))

De egye fene, holnap felülünk a Bálnára és el is húzunk egy kurta hétre, még a környékrõl is.
Na a szomszéd falunál csak egy kicsit megyünk messzebb...éppen annyira, hogy a fõterezés kategória felsõ határát kóstolgassuk ;-)
    

Karex 97404 2015. július 25. 22:07   Válasz erre: 97402
Én, ne irigyelj, van motorod, haszn&#224;ld........ :D
Szörnyû sorsom van ma, most meg sütizni kell itt az út szélén....
A bort kiitam Sümegen, nincs maradék.
    

Flenegen 97403 2015. július 25. 20:29  
Sziasztok !

Korrekt üzletkötés volt ma Ausztriában:)

Vettünk egy BMW-t. Kimentünk egy kölcsön Daciaval bérelt futóval meg pár ezer euroval.


    

galoscsabus 97402 2015. július 25. 19:28   Válasz erre: 97399
:-)))
Te jöttél ma dél elõtt nem sokkal szembe a Tamási elõtti hosszú egyenesben?
Mi autómobillal küzdöttünk Sakál felé az õrült kánikulában és igen irigy voltam :-))
Mintha nem a bikini plexi lett volna fent....
    

Banditx 97401 2015. július 25. 18:30  
Sziasztok! Olvasom itt a fogyasztás adatokat és csodálkozom. közel 6000 km- t tettem a motoromba, sosem ment a fogyasztás 5.5 alá. A gázreakció nekem is elég érzékeny, illetve van némi benzinszag mögötte (Remus GP kipuff van fenn). Olajfogyasztásom eddig kb. 1,4 l. Az elmúlt héten nagyobb túrára indultunk vele, ami jelenleg is tart. Mo- Hr(Isztria)-Szlovénia- Olaszország (Most épp Lignano). A kérdésem a következõ volna: Kinek mi a tapasztalata a dynojet kittel? Ha már úgyis piszkálni kell a motort, miért ne lehetne optimalizálni. A fogyasztás normális használat mellett gondolom nem változna... A másik dolog még ez az olaj csipegetés. Ez még pont az elmegy kategória ? Vagy már érdemes megbontani miatta? A nyaralás utassal és 3 dobozzal telik, így általában 6L- t kér a gép. Szeretem a Tdm-et, jobbat elképzelni sem tudnék erre a célra!
    

jobbkormanyos 97400 2015. július 25. 17:39   Válasz erre: 97398
Ja.

    

Karex 97399 2015. július 25. 17:34  
Motorozni hülyeség?
Asümegi v&#224;r pincéjében rekedtem, hozzatok ut&#224;npótl&#224;st! Fogy a bor.........
    

Hr.Geiger 97398 2015. július 25. 17:26   Válasz erre: 97397
Köszi!
A tiéd 900-as, ugye?
4TX-en az akksi a pincében van...
    

jobbkormanyos 97397 2015. július 25. 17:23   Válasz erre: 97395
Ami a te fényképeden van, az az indítóreléjé, az ua. mint a másik.
    

jobbkormanyos 97396 2015. július 25. 17:18   Válasz erre: 97395
Ilyen:
    

Hr.Geiger 97395 2015. július 25. 16:54  
Nyugaton készülõdik a vihar, már dörög és villámlik, fúj a viharos szél...
Motorozni ilyen idõben hülyeség, ilyenkor a legjobb a szervizelés, karbantartás.
:-)
Segítséget kérnék: tudna valaki nekem egy képet " lõni" az akksi pozitív kábel szigetelõjérõl? Kíváncsi lennék rá, hogy néz ki egy gyári..., mivel az enyémrõl hiányzik. :-(

Elõre is köszi!
    

Nmiki 97394 2015. július 25. 16:47   Válasz erre: 97393
Kiegészíteném a cikket konkrét példákkal: 3 hete 55-tel mentem 50 helyett, 50 euró, a kollégám 52-vel, személyautóval lakott területen, 20 euró, 2 hónapja 64-gyel mentem fõúton 50-es táblánál, 35 euró. Sajnos még sorolhatnám az idei (saját) tapasztalataimat, de inkább nem idegesítem magam tovább. Az idén már 1 vagyont fizettem, hogy ......
Tényleg nagyon szemetek lettek az oszik!!
    

Hr.Geiger 97393 2015. július 25. 15:38  
Ausztriába indulóknak:
http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/ausztria_birsagok_2015_szigoritas

    

Karex 97392 2015. július 25. 15:18  
Veszprém-Sümeg.......
    

Hr.Geiger 97391 2015. július 25. 14:53  
Sziasztok!
Én is fordultam egyet délelõtt, mert délutánra már esõt jósolnak, meg holnapra is és mivel két hete ültem rajt utoljára, már nagyon mehetnékem volt. :-)
Gyorsan mentem is kb. 180 km-t, nem sok, de a legkisebb is számít. :-)

Fogyira rátérve: már másodszor mértem meg, stabilan 4,6 l /100 km. Pedig ma is voltam Ausztriában kicsit kanyargászni...
:-))
    

Robi70 97390 2015. július 25. 13:59   Válasz erre: 97388
Motorozni pedig csak holnap fogunk. Addigra elviselhetõ idõt jósolnak. Ma még túl meleg van. Pólóban rövid gatyában nem gurulunk.
    


Anfanger001 97388 2015. július 25. 13:12   Válasz erre: 97387
Úgy tûnik mindenki elment motorozni rajtam kívül! Nálunk esik az esõ és kb 20 fok van.
    

Anfanger001 97387 2015. július 25. 09:34   Válasz erre: 97386
TIZ ez hogy tetszik?
    


Karex 97385 2015. július 25. 09:25   Válasz erre: 97376
Szia!
Üdv a leendõ TDM-es táborban!
Melyik 850-es? 3VD vagy 4TX?
Mindegyikre igaz: gyári gyenge pontja mûszakilag nem sok van. Inkább az állapota számít, az elõzõ tulajok gondoskodása. Nyugodtan vehetsz magasabb számlálóállású gépet, ha látszik rajta a gondoskodás.
Jó eséllyel végig kell majd zsírozni a gépet, mert pl kormánycsapágyat, lengõvilla tengelyt nem nagyon szeretik szétszedni az ápolás miatt....
Az olajat kicsit fogyasztja szinte mindegyik példány, 1L/6000Km felett már azért érdemes szétborítani, és gyûrûket cserélni.
Alkatrészekbõl a gyári a legolcsóbb (vezérmûlánc, blokktömítések).
Féktárcsák drágák, ha cserés, gumit viszonylag kevés fajtát kapni a méretünkben, de ezekbõl bátran lehet válogatni, nem nyúlsz mellé egyikkel sem.
Fogyasztásban 4.5-5.5-ig normális közúti tempó mellett, ha ez fölé megy karbiban tû és kehelycsõ csere, mert elkopott. Ekkor már a gázreakciója is hevesebb, nehezen találod el a "kis gázzal egyenletesen" állást (terhelésváltásnál nagyon ugrik a motor gázadásra) és a mögötted jövõ is érzi a benzinszagot......
Idomok színébõl, állásából is lehet következtetni korábbi bukásra, eldõlésre, nehéz visszaegyengetni a tartó konzolt, és ezért nem is nagyon játszanak vele.
Gyenge pontnak nevezhetõ a szélvédelem és az ülés. Mindkettõ megoldható, 3VD-k magasabb plexije egész jó, a 4TX-re jómagam készítem a megoldást. Ülést pedig szabni kell ha nem tetszik, no nem baltával......
Talán ennyi, a barmolásokat kerüld, elnyalt blokkcsavarok, kilógó sziloplaszt, csöpögõ olaj nem szériatartozék......
    

Morchibald 97384 2015. július 25. 09:15  
Be kellene szereznem a lábtartóra való gumit. Hol nézzek szét? valakinek valami ötlet? Esetleg tud valaki Szegeden motorosboltot?
Köszi

    

Morchibald 97383 2015. július 25. 09:11   Válasz erre: 97220
Hello! Keresd Karexet itt a fórumon. 187 cm magas vagyok, az õ plexijét használom, és nekem bevált!
Ráadásul csinosan is áll a mocinak ;)
    

Anfanger001 97382 2015. július 25. 09:10   Válasz erre: 97381
Köszönöm!
    

TIZ 97381 2015. július 25. 08:51   Válasz erre: 97379
Felveszem a hangját és elküldöm.
    

yamaszaki 97380 2015. július 24. 20:06   Válasz erre: 97376
Üdv!
Olvasd vissza a 97189-97218 közötti hozzászólásokat.
Igaz hogy 900-asról ment a téma de u.a. vonatkozik a 4tx-re is.
Utána kérdezz még nyugodtan!
    

Anfanger001 97379 2015. július 24. 18:32   Válasz erre: 97360
Én viszont lehet megvenném a sportot a gyári mellé az enyém 4tx. Van arról videód hogy szól?
    

Gabeszxmen 97378 2015. július 24. 18:22   Válasz erre: 97360
Köszi TIZ, de venni akarok 2 dobot az eredeti megtartásával.
    

Gabeszxmen 97377 2015. július 24. 17:51   Válasz erre: 97373
Igen, nem kompatibilisek egymással.
Köszi a tippet, már írtam is neki!
Majd elmondom, ha sikerült...
    

pokember79 97376 2015. július 24. 17:02  
Sziasztok!
Motor vásárlás elõtt állok és a 850-es TDM-eket nézegetem tudnátok segíteni , hogy mik a a gyenge pontjai mikre kell odafigyelni a tesztek nem sokat segítenek szerintem :)
Elõre is köszönöm a segítséget !
    

Robi70 97375 2015. július 24. 16:52   Válasz erre: 97374
Mi mindig együtt gurulunk, úgyhogy nekem már a helyszínen akcióba kell lendülnöm.:)))
    

MadBob 97374 2015. július 24. 16:38   Válasz erre: 97372
A kamera akkor is "valami mást követ" ha a fejeden van! Vagy a videót nem is mutatod meg otthon? :)
    

lendvai 97373 2015. július 24. 16:24   Válasz erre: 97360
A 4TX és a 900-as dobok elvileg nem kompatibilisek egymással, a 900-nál nincs középdob, így mások a csatlakozások. Anno LalaTwin900 kolléga, akitõl a 900-asomat vettem árulta a Leo Vince dobokat, de nekem nem kellett. Esetleg meg lehet kérdezni, hogy megvan-e még neki.
    

Robi70 97372 2015. július 24. 16:16   Válasz erre: 97371
Én az ellenkezõ irányba szoktam mutatni, közben a csajokat bámulom!:)
Figyelem elterelés, egyszerû Jedi trükk!:)))
    

MadBob 97371 2015. július 24. 16:13  
Még egy kérdés a sisakra rögzített kamerával kapcsolatban. Hogyan oldjátok meg hogy az asszony a felvételt nézve ne jöjjön rá mennyi csajt néztek meg menet közben? És ne is mondjátok hogy csak szemmel követitek õket!!!
    

MadBob 97370 2015. július 24. 14:26  
Ez a póráz jó ötlet! Köszi.
    

Flenegen 97369 2015. július 24. 13:27   Válasz erre: 97366
Mester, köszi az ajánlást.

Holnap reggel indulunk Szentpöltenbe magyarosan mondva, megvan a BMW amit kerestünk.

Üdv:

András
    

Robi70 97368 2015. július 24. 13:15   Válasz erre: 97365
A hozzá való öntapadós talpat tettem a sisakra. Soha nem fog leválni.
Idén tavasszal lecseréltem, mert vettem enyhén ívelt talpat, ami jobban illeszkedik a sisak tetejére. Eltávolítani sem volt egyszerû, de lejött, úgy, hogy a kobak fényezését sem bántotta. Ez azért volt fontos, mert ugye egy drága Lidl-s sisakról beszélünk!:)))
    

csokabi 97367 2015. július 24. 13:02   Válasz erre: 97365
Tegyél mellé pórázt is és akkor nem fog elveszni! Kicsi a valószínûsége, hogy mindkettõ egyszerre válna le.
    

kawa550 97366 2015. július 24. 12:55   Válasz erre: 97364
Ugye hogy ugye?! Mondtam én, nemhogy plexi, de idom nélkül a legjobb, én jártam úgy pár hétig mikor lezúztam. És pont addig a tartományig a legjobb ameddig épeszû ember általában használja és úgy a legcsendesebb is.
Mostan akkor állhatsz neki a kicsúsztatható 2 részes plexinek, hétköznapokra összetolva bikini, nagy túrán meg esõben kinyitva nagykabát.:)))))))
    

MadBob 97365 2015. július 24. 12:53   Válasz erre: 97363
És hogy rögzítetted? Kicsit tartok a ragasztóstól, hogy egyszer elválik a sisaktól. Neked milyen van?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118