26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Muju 99887 2015. október 24. 11:40   Válasz erre: 99886
Itt most 10-el több fok van ès a napocska is világít rendesen.
    

Flenegen 99886 2015. október 24. 09:21  
Az idõ itt is szép, 3 fok van, köd.... Lehet délutánra egy rõvid kört azért beiktatunk, mert október eleje óta az enyém sem ment:(
    

Muju 99885 2015. október 23. 21:31  
Gyertek felènk erre cikrázó napsütès van, volt, tán holnap is lesz. Ès mèg a zút is száraz.
    

Hr.Geiger 99884 2015. október 23. 20:55   Válasz erre: 99883
Az enyém sem ment október eleje óta. Jó lenne még idén egyet motorolni, de erre már igen kevés esély mutatkozik.
    

kawa550 99883 2015. október 23. 20:45   Válasz erre: 99882
Á, tihany óta porosodik, múlt héten csak evezni lehetett mifelénk, most meg mikor megyek melózni még sötét van, mire hazaérek már sötétedik.
    

Hr.Geiger 99882 2015. október 23. 20:29   Válasz erre: 99881
Mondjuk nem pont erre gondútam, de ha mán a zállatokat felhoztat, a Tehenet is megsétáltattad?
:-))
    

kawa550 99881 2015. október 23. 20:21   Válasz erre: 99879
Ja, tt a kert végibe a zállatokat etetnyi.:)
    

Muju 99880 2015. október 23. 20:10  
Szèp estèt hölgyek, urak!
A mai szèp idõ + 100 km-t hozotta vasba. Csak Eger ès környèkèn riogattam a zünneplõket.
    

Hr.Geiger 99879 2015. október 23. 20:05  
Jó estét Szaktársak!
Ma volt valaki valamerre?

    

Kawakarika 99878 2015. október 23. 19:54   Válasz erre: 99877
Pedig a fehéren milyen jól mutatna!
    

kawa550 99877 2015. október 23. 19:30   Válasz erre: 99876
Ilyen ágyékhoz való védõ szuszpenzort csak a puhák használnak, a kemények inkább újra dukkózzák a tankot!:)
    

Kawakarika 99876 2015. október 23. 19:27   Válasz erre: 99875
Kormánykiemelõm nincs,de ilyenem van karc ellen:
    

kawa550 99875 2015. október 23. 19:21   Válasz erre: 99874
Tartok tõle hogy az az én cipzárom volt, mert mi hasalva közlekedünk a streetbar kormánnyal, nem egyenes háttal pöffeszkedve mint a kormánykiemelõsök.:))))
    

Kawakarika 99874 2015. október 23. 19:07   Válasz erre: 99873
'Oszt azt a nem olyan régen dukkózott tankot is a riska karistolta össze?:))))))))
    

kawa550 99873 2015. október 23. 18:53   Válasz erre: 99872
Én szerelgetés helyett némi típusspecifikus tuning szert használok, nem tom pontosan hány lóerõt hoz a konyhára, de azé' egy X-szárnyút kiemeni a mocsárbú, hát ahhoz azé' kõ vagy 100 szerintem. Na, ennyivel lesz több a tehénkében ha beletöltöm ezt a tankba. És mint látszik, rá is írták hogy "riska" ezzel jelölve hogy tehénkébe való, az írástudatlanoknak még egy kis tehenet is odarajzoltak.
Majd a próbakör után írok hogy mi vót. :)))))))))
    

Kawakarika 99872 2015. október 23. 18:21  
Mai elfoglaltság:
Fékolajcsere/munkahenger szétszedve,tisztítva/
Gyertya csere
Fagyálló csere
    

Karex 99871 2015. október 23. 18:21   Válasz erre: 99870
Waze, most komolyan. Miért nem írtok többet? Már csak 130 hsz a fórum összeomlásáig.......
A mostani tempóban jövõ héten sem lesz meg.......
    

tulok99 99870 2015. október 23. 11:33   Válasz erre: 99868
Értjük a poént, nem hisztizünk! :D
    

Suprati 99869 2015. október 22. 22:52   Válasz erre: 99868
Eszembe sincs...:)
    

lendvai 99868 2015. október 22. 22:33   Válasz erre: 99867
Te mostan össze akarod itten ugrasztani a népet kis loboncos? :-) Inkább azt a Facebookos frizurareklámodat linkeld be. :-) Anno nekem is volt olyan, csak elfogyott. :-)
    

Suprati 99867 2015. október 22. 21:47   Válasz erre: 99862
Ökör=herélt bika... :)))
http://okor.szojelentese.com/
    

Flenegen 99866 2015. október 22. 21:38   Válasz erre: 99860
Nem veszem magamra... Általában ez a magyar valóság... Néha csak a magam munkahelyébõl kiindulva is visszás s helyzet. Sok helyen azért korrektek és sok a munkájára igényes kollèga de sajnos sok a zsivàny is. És ugye a jó cègért ritkàbban ajànljàk, mint ahogy a negatív kritika terjed.
    

tulok99 99865 2015. október 22. 21:30   Válasz erre: 99863
effelõl nincs kétség! :D ott a helyünk!
    

tulok99 99864 2015. október 22. 21:29   Válasz erre: 99861
jól mondtad kedves kolléga, annyival egészíteném ki, hogy a villogás sebességére annyi elõírás van, hogy percenként 60 és 120 között legyen. elõ a stoppert, aztán húzd a strigulákat... az más kérdés, hogy az izzós helyett ledes típusmódosításnak számít, és "kpm" mûszakit kéne vonzzon maga után, és amennyiben az sikeres, ezt bele kell írni a mûszakiba, de sz@rni rá, nekem is ledes van, kicsivel gyorsabban villog mint a gyári, de belefér a 60-120-ba, mûszakin senkit sem érdekelt...
    

Fido71 99863 2015. október 22. 21:27   Válasz erre: 99862
Mindegy, hogy mivel jössz /nekem/.
Legyetek ott.... ;)


    

tulok99 99862 2015. október 22. 21:19   Válasz erre: 99833
Tamás! te most kivel vagy? a nicknevem megfejtésére még koccintunk majd, de most azon szurkolsz, hogy ne legyen motorom, és auóval kelljen mennünk?
    

Karex 99861 2015. október 22. 20:16   Válasz erre: 99856
Üdv!
Az indexeknél nem a villogási sebesség a fõ probléma. A vizsgáztató szerint amire a gyár izzós rendszert tett, arra ne tegyen a felhasználó ledeset alapon tilos az irányjelzõ berendezés ilyen módosítása.
Ezt azért mondta, mert az elsõ indexeimet (ledes) vizsgálva mondtam, hogy van benne e jel........
Másik villogtató kocka kell neki, a gyárival gyorsabb lesz, mert az terhelésfüggõ. Kevesebb terhelésnél gyorsul.
    

csokabi 99860 2015. október 22. 19:29   Válasz erre: 99858
Soha nem jutna eszembe ilyen, hogy "jó fejek". Autószalonok és szervizek környékén teljesen más jelzõk járnak a fejemben... (Otthon)
Ne vedd magadra, nem a személyednek szól!
    

sandryder 99859 2015. október 22. 16:17   Válasz erre: 99854
Szia Vanda!
Elõször is köszönöm neked, hogy megosztottad a hibajelenséget, és a problémamegoldás információit. A kérdésedre még nem tudok válaszolni, mert a teszt még hátravan. Igazából a szerelõ sem tudta meg mondani, hogy tapasztalta-e szenzor hibáját, de én többször jártam úgy hogy a napi használat elsõ száz métereinél nem teljesen üzem meleg állapotban leállt az elsõ megállás után a motor, mert eltûnt az alapjárat. Akkor ez mi? ha nem a TPS hibája? Bár kétlem hogy kicserélte, mert nem mutatta meg a régit, bár nem is kértem.
    

Flenegen 99858 2015. október 22. 16:04   Válasz erre: 99857
Márkaszervizben dolgozóként mondom, mert ismerem a rendszert: Nehogy azt hidd hogy azért csinálta, mert jó fej! Pirossal villogott a visszahívás miatt a gyári program, és egész jó összegeket lehet garanciális javítás esetén az importõr irányába elszámolni.

Ergo: Megelégedett ügyfél, alkatrész értékesítés, és még plusz zseton a garis javítás után:)
    

csokabi 99857 2015. október 22. 14:11   Válasz erre: 99855
Szerintem egy márkaszerviznél ez a minimum szolgáltatás szintje kell, hogy legyen.
    

Rolidave007 99856 2015. október 22. 12:17  
Sziasztok!

Ha a 4tx index lámpáit kicserélem ledesre, akkor változni fog a villogás sebessége, vagy marad a szabványos, ami mûszaki vizsgán is megfelel?
    

Flenegen 99855 2015. október 22. 11:46  
Ismerõsöm bement a gyõri BMW szalonba, hogy a nyáron ausztriából behozott BMW F800ST-hez rendeljen kuplungkart, mert megbillet a motor és olyan szerencsétlnül akadt el a kapuban, hogy eltörött.

Az ára, hogy 21 ezer még nem is érdekes ( cska kuplungkar, nekünk lenne vagy 2000 ft. ) de alvázszám alapján mindjárt szóltak neki, hogy hozza vissza mert gyári visszahívás van hátsó kerékcsapágyra!

Fasza mi?
    

Vandis 99854 2015. október 22. 09:38   Válasz erre: 99834
Szia sandyrider,
megtörtént a TPS cserével a kívánt változás?
    

lendvai 99853 2015. október 22. 08:59   Válasz erre: 99852
Ja, köszi, akkó hílak, nem biztos, hogy szóba állnának velem ha 2db M6 helicoilt szeretnék venni valahol.:-)
    

kawa550 99852 2015. október 21. 21:55   Válasz erre: 99851
Mikor meg má nem, akkor híjjá, hánykolódik valahol pár helicoil a garázsban....:)))))))))
    

lendvai 99851 2015. október 21. 21:51   Válasz erre: 99846
Ebben lehet valami, valószínûleg nekem is érzésbõl vették le a menetet az olajszûrõház öt csavarfurata közül kettõnél. :-) Szerencsére maradt még annyi a furat mélyén, hogy egyelõre két hosszabb csavarral bírja a 10Nm-t.
    

Kawakarika 99850 2015. október 21. 21:16  
Hasznos cikk,köszönjük Gyulának!
Mondjuk én eddig is a téli leállás elõtt cseréltem olajat,ezután is úgy fogom.Épp esedékes.
Na ez megint jó vita téma.Mármint hogy ki mikor cseréli...
    

sandryder 99849 2015. október 21. 21:08   Válasz erre: 99847
Köszönöm, áldozatos idõrabló tájékoztatásod, mert nekem megérte elõhozakodni az olajtémával, ugyanis ilyen jó oldalakra eddig még nem bukkantam rá.
    

sjanek 99848 2015. október 21. 21:06   Válasz erre: 99847
Ezt gyorsan "végignyálaztam", aztán lementettem magamnak. Köszönöm!

    

kawa550 99847 2015. október 21. 20:36  
Na, asszem az a link úgy nem megy, akkor talán így:
http://tribologic.hu/images/upload/file/Motorolajkalauz/Motorolaj_kalauz_11_03(1).pdf
Ha így se lessz jó, akkor ez elé tegyétek oda hogy: http.

://tribologic.hu/images/upload/file/Motorolajkalauz/Motorolaj_kalauz_11_03(1).pdf
    

Hr.Geiger 99846 2015. október 21. 20:33   Válasz erre: 99843
Lézermérõvel?? A legtöbbnek még egy normál nyomatékkulcs is már ûrtechnika...
...mert érzésbõl húzzák!
:-)

Csak viccõtem ám! Ha valaki mégis magára ismerne, az csak a véletlen mûve.
:-))
    

csokabi 99845 2015. október 21. 20:29   Válasz erre: 99843
Csak, mert látom érdekel a téma. Így készül a Barilla:)
https://www.youtube.com/watch?v=wbxEdnDrIk0
    

kawa550 99844 2015. október 21. 20:29  
Pocak linkje is jó, egybevág az én olajbibliámmal: Kertay Nándor Motorolajkalauz, a szerzõ kenéstechnikai szakmérnök, tán van némi fogalma az ilyesmirõl, van ugyan ilyen direkt motorokhoz is:
http://tribologic.hu/images/upload/file/Motorolajkalauz/Motorolaj_kalauz_11_03(1).pdf
    

kawa550 99843 2015. október 21. 20:17   Válasz erre: 99838
Nem értek én ehhez, szakács vagyok nem gépész, de olvasni tudok, asszem a szövegértéssel sincs gond, szóval ha valami érdekel, akkor olvasok a témában.
Csak mindig elámulok mikor a polgár ájult tisztelettel hallgatja a szerelõt, mert az ért hozzá. Ez esetben ért a lófaszt. Nekem sincs fogalmam arról, hogy pontosan hogyan és mint gyártották a barilla tésztát amit tegnap megfõztem, nem tom hogy az olajat centrifugálással vagy szûréssel tisztították, csak használom oszt kész. Ahogy a szerelõnek sincs halványlila gõze sem az olajgyártásról, az adalékok mibenlétérõl, viszkozitásról cSt számokról meg ilyesmi. Csak pofázik. Persze hivatkozhatunk a tapasztalatra, biztos van olyan motor, amit gyerekkora óta õ szerel és tart karban, ott van az üzemeltetés minden percében, és rendszeresen szétborítja hogy lézermérõvel tanulmányozza a kopások mértékét és így szakértõen képben legyen az olaj mûködésérõl. Biztos......
    

desperado25 99842 2015. október 21. 20:16   Válasz erre: 99840
cbx-et. csakis klasszikusat :-D
    

sandryder 99841 2015. október 21. 20:08   Válasz erre: 99837
Na ha ezt a szervizes olvasná, aki engem kiokosított, szégyenében meg se állna Jeruzsálemig.
    

Hr.Geiger 99840 2015. október 21. 20:01   Válasz erre: 99839
Sor hatos? Csak nem egy klasszikus CBX-et veszel?
( a propellerest nem mertem írni, hisz annyi mûanyag van rajta :-)))) )
    

desperado25 99839 2015. október 21. 19:51  
Sziasztok!

Igen-igen, eladom. v
Volt már sokféle motorom, nem is a tdm hibája, hogy mennie kell. Szerettem a nyomatékát, a hangját.
Olyan világból csöppentem a túramotorokéba, ahol egész más élmények érik az embert. Crossoztam pályán, enduróztam Erdélyben, Cafe racert építettem. Valahogy a széria gépek sosem tetszettek, túl mûanyagok nekem. -szegény tdm-re is ezért tettem csõrt, mert így jobban az enyém lett. Aki elviszi, ezt le fogja venni, sõt a kipufogó rendszert is dobja a kukába, visszakerül a széria... meg az indexek is. Jó gazdája lesz!
Rám meg vár egy sor 6-os, vagy egy sárgyúró...
    

sjanek 99838 2015. október 21. 19:41   Válasz erre: 99835
Látom kawa otthon vagy a témában (van némi fogalmad a gépészetrõl :D ). Szerény véleményem szerint, amit a mérnökök kitaláltak az nem lehet olyan nagyon mellélövés. A régi XJ900-hoz is 10-40 volt elõírva, aztán kipróbáltam a Motorex 5-50-esét, és kissé megváltozott a moci viselkedése, szerencsére pozitív irányba. Mondjuk az egy 83-as évjárat volt, ott már elõfordulhat bizonyos alkatrészek kopása ( ami lehet jó és rossz is, fõleg ha az olajszivattyú kopottabb kissé). Szóval ha egyszer arra vetemedek, hogy váltok a 10-40-rõl akkor szélesebb tartományú olajat fogok használni. De ez az én döntésem lesz, és én fogom viselni a következményeit is.
    

pocak75 99837 2015. október 21. 19:39  
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
Lehet már volt de olaj témában nekem ez a mérvadó, olyan mint a korán :-O
    

ikim2025 99836 2015. október 21. 19:15  
A gyári ajánlásnál,nehogy már egy mezei szerelõ egyéni véleménye jobb legyen!!
    

kawa550 99835 2015. október 21. 18:50   Válasz erre: 99834
Na, má megin olajtéma a "szerelõ egy szervizben" tribológus szakember tanács nyomán? Hát, tartok tõle hogy hamar zavarba lehetne hozni ezt a szakértõt.

"Ami nagyobb fordulatú, az nagyobb terhelést kap, ez nyilvánvaló, de ha a kenés kialakul és megfelelõ, akkor a kopás szinte nulla. A forgattyús mechanikában a siklócsapágyakban szépen kialakult a hidrodinamikus kenés, a csap felúszott az olajfilmre, a forgattyús hajtómû szórja az olajat, mint bolond pék a lisztet, a hengerfal bõven kapja a kenést, az olajlehúzó gyûrû alig tudja levenni felesleget a hengerfalról. A két holtpontban van egy kis probléma, mert ott nincs a megfelelõ kenéshez elég siklási sebesség, de nem baj, ettõl úgysem tudunk megszabadulni. A vezérléshez is jut bõven olaj, az olajnyomás már a szabályozottan maximált tartományban van valahol 6 bar környékén; minden szerkezeti elem boldog."

Namost a hidegindítás után kõ egy kis idõ míg ez a fent nevezett szükséges kenés kialakul a kellõ hõfokra melegedett olaj segítségével. Tessék tippelni, vajon a 20w vagy a 10w olaj éri el elõbb azt a viszkozitást amire a megfelelõ kenõfilmhez szükség van. Meg vajon melyik véd jobban az elsõ 20 másodpercben, mikor a kopások 90%-a megtörténik.
Persze a saját motorjával mindenki azt csinál amit akar, meg amit ajánlanak neki.
Aki ráér olvasson:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
    

sandryder 99834 2015. október 21. 18:23  
Szép estét!
Miután lenyomoztam a korábban linkelt Yamaha gyári visszahívási akcióját, a mai napon a szervizben megtörtént az alapjárati TPS szenzor cseréje. A szerelõvel beszélgetve, megtudtam, hogy 20w-50-es félszintetikus motorolajat ajánlja a 10w-40 szintetikus helyett.Ezt azzal indokolta, hogy a motor teljesítménye és fordulatszáma alapján nem igényel drága szintetikus olajat. Másrészt a nyári melegben a sûrûbb viszkozitás jobban védi a blokkot a nagyobb hõterhelés miatt. Na akkor eljutottam oda, hogy egy kicsit felrázzam a fórumot, mert az olajtémát nem lehet megunni.

    

Fido71 99833 2015. október 21. 17:43   Válasz erre: 99832
Lehet oda jönni kocsival is.
Petra vezet, Te meg páleszozhatsz még útközben is... ;)
Bár, ökör iszik magában.

Tényleg a tulok, az ökör? :)))))))))
    

tulok99 99832 2015. október 21. 17:01   Válasz erre: 99794
tessék megnyugodni, a motort direkt magas áron hirdettem meg, azt az árat megadták érte ( bár nem zajlott le teljesen a dolog... ) ezért eladtam. ha anyagi helyzetem engedni foglya, a szokásos éves találkozón tiszteletünket fogjuk tenni egy másik feltehetõleg tdm nyergében. ha közbe beüt a krakk, akkor persze lesz egy kis szünet, de bízom benne, hogy erre nem kerül sor...
    

tulok99 99831 2015. október 21. 16:56   Válasz erre: 99787
Gyula állatkertet szeretnél nyitni amúgy? lassan annyi minden lesz ott már nálatok... arra meg vigyázz, le ne lõjenek valamit a vadászok tévedésbõl! a rádióban hallotam ugyanis, hogy két skandináv vadász kutyája kihajtotta a jószágot, azek lelõtték, aztán annyira domborítottak mellette, hogy fotózkodás közben tûnt fel nekik az állatkert felirat a háttérben... de Bambi addigra már kimúlt...
    

kawa550 99830 2015. október 21. 13:59   Válasz erre: 99821
Na, benéztem én az ajánlott topikokba, de nem látok én ott szórakoztatást csak pár okostojás lelkizõs okoskodását olyan stílusban hogy "én vok a legjobb/legbecsületesebb/legegyüttérzõbb /+mégamitakartok ember a világon, mindenki más csak csicska", szal maradok a humor topiknál mikor szorgalmas a berdogábor. Ez a sok szerencsétlen lelkisérült nem dob fel engem.:))))))))))))
    

tomhahn 99829 2015. október 21. 13:40   Válasz erre: 99828
Rápihennek a 100.000-re!
:)
    

Flenegen 99828 2015. október 21. 12:12  
mi ez a nagy csend?
    

Fido71 99827 2015. október 20. 20:32   Válasz erre: 99824
Egy trollnak ez a dolga...

    

cxkopi 99826 2015. október 20. 19:29   Válasz erre: 99819
Üdv Mindenkinek!
A TáDéM téli pihenõ elõtt, De még nincs kizárva 1 kis mókázás, ha a fõnök -ott fenn- is akarja.
kb a 70-es évek végén mondta 1 öreg szaki: Az életszínvonal olyan mint a repülõ minél fentebb van annál kisebb.
DE a TáDéM-at nem adom. Olyan mint a fing, tartja az ember amíg bírja.
Más:
A hátsó teló alsó részén barnás mûanyag szerû morzsalékot találtam.
Azt is észrevettem, hogy ha hirtelen hûvösebb az idõ a hátsó rúgózás keményebbnek tûnik.

    

csokabi 99825 2015. október 20. 19:25   Válasz erre: 99824
Szerintem mással van elfoglalva. Vagy csak fetreng a röhögéstõl azt a topikot olvasva.
    

mati12 99824 2015. október 20. 19:15   Válasz erre: 99822
Nem vagy jó ember ismerõ szerintem. Az a nyers bunkó stilus amit képvisel olyan messze van a jó humortól mint Makó Jeruzsálemtõl. Most a társkeresõben rendesn behuzatták a féket vele,nem nagyon tudott mit reagálni.
    

csokabi 99823 2015. október 20. 19:08   Válasz erre: 99820
Menj Pista, öleld meg gyorsan a TáDédat, mert még a végén érzéketlenek tartanak!:)))
(Kérünk fotót az intim pillanatról!)
    

Fido71 99822 2015. október 20. 18:52   Válasz erre: 99821
Ja, én is oda járok röhögni! :)))
Pláne, mikor ez a Dody-gyerek beböfög valamit.
Mondanak rá kígyót-békát, de én csípem a dumáját.
Direkt húzza az összes topik résztvevõjét.
Ha ezzel tisztában van az ember, egy rohadt jó humorú és nagyon nem buta embert "ismerhet meg" .

    

lendvai 99821 2015. október 20. 15:41   Válasz erre: 99820
Az elmélkedõs topik eszmeisége mostanában mintha átvándorolt volna a Társ keresés topikba. :-) Néha úgy tûnik több pszichológiai témájú szakdolgozathoz lehet onnan anyagot gyûjteni. :-) Itt úgy tûnik szimplán csak romantikázás van. :-)
    

fazakas66 99820 2015. október 20. 06:55   Válasz erre: 99815
Én meg kétszer is frissitettem az androfost,azt hittem az elmélkedés topikot nyomta be :)))
    

Fido71 99819 2015. október 20. 06:42  
Sajna én is 15ezret mentem 4 szezon alatt.
Mikor TDM-re váltottam, volt annyi idõm /és pénzem is/ motorozni, hogy megérje váltani nagyrobogóról.
Szép túrákról álmodoztam...
Most szinte nincs is szabadidõm márciustól októberig.
Viszont már a család jobban hiányzik néha, mint a motorozás.

Anyagilag egy kicsivel jobb, de néha a f@sz kivan mindennel... ((((
A gond az ezzel az egésszel, hogy ezt vagy így lehet csinálni vagy sehogy.
A közalkalmazotti bértábla bruttó 130ezre meg rohadt kevés /ha nincs mellette maszek/.
Annyit majdnem el is eszek egy hónapban. :))))

Viszont eladni nem tervezem a gépet.
Majd lesz egy 20 éves jószágom, amiben van 60ezer km. ;)


    

Kilos 99818 2015. október 19. 23:32   Válasz erre: 99816
H7 - mind a kettõ.
    

kawa550 99817 2015. október 19. 22:43   Válasz erre: 99816
Esetleg vizsgáld meg a kérdéses lámpa búráját meg a rajt lévõ feliratokat....:))))))))))
    

ktomy 99816 2015. október 19. 22:23  
Sziasztok!

Egyszerûen nem boldogulok evvel a keresõvel...
TDM900-ba milyen izzó fajta van a tompítottba?
Valamint szeretnék oldaldobozokat tartó konzollal együtt venni, hol érdemes? Hogy tudnák olcsón kijönni belõle? Ti hol vettétek? :)
Elõre is köszi a segítséget!
    

csokabi 99815 2015. október 19. 22:13   Válasz erre: 99814
Ja, mintha egy romantikus regényt kellett volna végigolvasnom...:)
    

Hr.Geiger 99814 2015. október 19. 20:40  
Derûs estét!
Nagyon szépeket írtatok...
:-))
    

TIZ 99813 2015. október 19. 16:19   Válasz erre: 99810
Volt már olyan hogy:
- volt pénzem de nem volt idõm
- volt idõm de nem volt pénzem.

Na olyanom még nem volt hogy pénzem is van meg idõm is.
De ez sztem a legtöbbünknél így van, de ahogy én is úgy a legtöbben meg tudják oldani a munka - család - hobbi háromszögben navigálást. Ráadásul a nejem nem hajlandó felülni a motorra ez még egy kicsit nehezít a dolgon de azért így is tudtam vagy 5 ekm-t motorozni.
    

Flenegen 99812 2015. október 19. 15:40   Válasz erre: 99811
bben igazad van, de amikor egy ilyen szituban mérlegelni kell, akkor nem biztos, hogy az ugyanaz lesz a fontos...

Én is törekszem arra, hogy amit megszereztem, azt ne kelljen anyagi okok miatt leépíteni, hmax azért mert elõre tudsz lépni egy szebb, jobb stb... irányába...
    

cizi 99811 2015. október 19. 13:53   Válasz erre: 99810
" ,mert ezek tárgyak. Élvezhetõvé teszik az életet, de bármikor pótolhatóak." Igen, de mégsem ugyanazt kapod vissza akit évekig szerettél és társad volt minden nap!
    

Flenegen 99810 2015. október 19. 08:29   Válasz erre: 99804
Nekem is pont így volt.....

Megvettem TDM-et, elvittem február 28-án haza, majd május 10-én a fizetés mellé megkaptam a felmondó levelet is... Akkor, abban a pillanatban megfogalmazódott bennem is, hogy az elsõ nélkülözhetõ dolog a motor ami költségmegtakarítást jelenthet. Aztán kicsit vártam. Minden pillanatot kihasználtam, akkor mentem vagy 5-6 ezer km-t azon a nyáron. Autóm nem volt, így a rövid utak kerékpárral, a hosszabbak motorral.

Aztán nem egész 3 hónap alatt találatma melót. Nem a legjobbat, de többet kerestem mint a munkanélküli, autók között voltam és nem otthon feszültem az üres lakásban. 2 hónappal késõbb jöttem át ide. Elõször a TDM mellé vettem egy Suzuki Swiftet. VOlt 93-as évjárat, és vagy 150.000 ft átírással.Nem kellett rá költeni, csak tankoltam. Akkor abban a pillanatban és élethelyzetben a világ legjobb autója volt, s ennek ellenkezõjérõl seni nem tudott volna meggyõzni. Ugyan csak 7-8 hónapot volt meg, de tényleg aranyat ért. Aztán szép lassan jöttek az eredmények, képzõdött némi tartlaék és eljutottunk odáig, hogy az egyik kedvencem áll az udvarban.és Mazda3. Nekem olyan ez az autó, mint Tibinek a Honda. Biztos van szebbis, meg jobb is, megh nagyobb is, de nekem ez megfelel. Viszont ha újra úgy alakulna, hogy valami miatt megszorítást kell eszközölni, én sem gondolkoznék túl sokáig, mert ezek tárgyak. Élvezhetõvé teszik az életet, de bármikor pótolhatóak.
    

Flenegen 99809 2015. október 19. 08:18   Válasz erre: 99808
De nem ám!

nyugodtan told az infót:)
    

Fido71 99808 2015. október 19. 06:15   Válasz erre: 99803
Suerintem ezzel nem lenne semmi gond.
Aki nem értékeli egy öreg motor csodaszéppé varázslását, az úgysem jár ide.

    

furfarag 99807 2015. október 19. 00:17   Válasz erre: 99797
Szép a Perkó:-) Ez volt az elsõ rendszámos nagy motorom,csak kékben.Nagyon szerettem,sok szép emlékem fûzõdik hozzá :-))Azon még volt dinamó állás,be lehetett tolni.:-)Egyszer én is összerakok egy kéket.
Persze ahhoz elõbb be kell fejeznem az oldalkocsis jawa-mat.
    

Karex 99806 2015. október 18. 22:50  
Kicsit sok lesz belõlem mára, de azért leírom.
Mikor lemondasz egy számodra fontos dologról, legyen az tárgy, eszme, viselkedési norma, stb, egy darabod elveszik. Soha vissza nem kapod, más/ kevesebb leszel.
Ha elveszted a darabjaid, végül nem marad belõled semmi, csak egy felesleges élõ húsdarab, lélek nélkül.
    

kawa550 99805 2015. október 18. 22:49   Válasz erre: 99804
Ki akarsz törni a szürkeségbõl? Vegyél egy birkát!:)))))) Ma pl megcibálta a Zsuzsi haját amíg a nyúlketrecet csináltuk, gondolta ha már olyan színû a haja mint a szalma akkor az biztos ehetõ is.:D
    

lendvai 99804 2015. október 18. 22:31   Válasz erre: 99794
Ebben az évben nekem is volt olyan idõszakom, amikor nem volt munkám és ott volt a lehetséges forgatókönyvek között, hogy eladom a motort és az autót is. Valahol megszakadt volna bennem valami, valahol viszont szemrebbenés nélkül el tudtam volna engedni õket, ahogy mást is. De párom azt mondta, tudja mennyit jelentenek nekem a gépeim, nem, várunk, amíg nem kell nélkülöznünk addig maradjanak. És így lett. Aztán munkám is lett és a gépeim továbbra is itt vannak és köszönik szépen remek egészségnek örvendenek. Az autó most egyszerûen eszközzé vált, mert nélküle nem jutnék el a munkahelyemre, így a tutujgatásnak vége, de a motor továbbra is szenvedély és eszerint is bánok vele. Viszont az elmúlt idõszak átformált annyiban is, hogy bármikor meg tudnék válni bármelyiktõl, ha a szükség úgy hozza. Jelenleg nincs szükség, ezek a gépek pedig adnak nekem annyit, ami ahhoz kell, hogy tényleg élni tudjam az életem és ne csak egy szürke mókuskerékben zakatolva számlálni a napjaimat, ami még hátravan. Abból köszönöm szépen, de nem kérek. Az én életem másról szól. :-)
    

Karex 99803 2015. október 18. 22:21   Válasz erre: 99801
Közszemlére, itt nem, ez TDM fórum.
Viszont akit érdekel, írjon nyugodtan, megnézheti.
    

mati12 99802 2015. október 18. 22:10  
Ezzel én is egyetértek..!
    

Fido71 99801 2015. október 18. 22:05   Válasz erre: 99797
Te Karesz!
Azt a linket nem bocsájtod közszemlére????
Szerintem van olyan a társaság, hogy értékelnék!!!
Nekem legalábbis nagyon tetszett és elismerésre méltó a munkád!
    

mati12 99800 2015. október 18. 21:34   Válasz erre: 99799
Inkább mellé. Tudhatnád,hogy rajongok a Német motorokért..... :-)
    

Flenegen 99799 2015. október 18. 21:28   Válasz erre: 99798
Csere a GSre vagy mellé:)?
    

mati12 99798 2015. október 18. 21:26  
Hú ez valami gyönyörûség...!
    

Karex 99797 2015. október 18. 21:22   Válasz erre: 99796
Õ lenne az, pû megy.
Kép:
    

Fido71 99796 2015. október 18. 21:01   Válasz erre: 99795
Képek, ára?
Kicsit több infót...
Hirdetés link?
    

Karex 99795 2015. október 18. 20:19   Válasz erre: 99794
Nekem is volt egy idõszak, mikor évekig nem használtam a motorom. Fel is merült az eladás, aztán olyan jó árat akartak érte adni, hogy inkább megtartottam.
Azóta elmúlt az az idõ, és évi 4-8000Km-t motorolok, munkába járás és kikapcsolódás címen. Nem a kilométereket hajszolom, csak használom a motort szinte naponta. És hát igen, mikor melyiket, mert az öreg kell a háznál.
Egyiket sem adnám el, kivéve amit erre tenyésztek.
Nem kell valakinek egy szép sárga MZ Ts 250/1? :d
    

Hr.Geiger 99794 2015. október 18. 19:56  
Az utóbbi idõszakban jó páran áruba bocsátottátok a gépeket, legutóbb az ország talán egyetlen " csõrös" TDM-jét is, ahol az idõhiány szerepel eladás okaként.
Ez elszomorító...
Valaki tök jól megfogalmazta, hogy a szükségtelen dolgok az életet széppé varázsolják, valahogy így varázsol a mi mókuskerék világunka is kellemes órákat és élményeket a motorozás.
Sajnos az én idei szezonom - gyakorlatilag az elsõt a TDM-mel - se úgy alakult, ahogy elterveztem, nálam is megfordult a fejemben, hogy ennyi volt, vége.
De ha csak keveset is tudtam menni, minden megtett kilométer segített feltöltõdni és megerõsíteni abban, hogy viseljem azokat a terheket, melyeket az élet a vállamra mért tavasszal. Most úgy néz ki, hogy jövõre tényleg többet tudunk az utakon lenni a géppel és akkumulálódni a hétköznapokra. Mert motor nélkül lehet élni, de minek? :-))
Remélem, mindnyájan vesztek valami mást, amivel a motorozás világában tudtok maradni!

    

Flenegen 99793 2015. október 18. 19:51  
NA : bukólámpás elsõ széria
NB: elsõ csiklámpás darab. 2001-ig.
NB FL : csiklámpás de már ráncfelvarrott modell
NC: 2006- tól gyártott kerek modell
ND: a jövöre érkezõ modell
    

lendvai 99792 2015. október 18. 19:38   Válasz erre: 99791
Mik ezek a rövidítések?
    

Flenegen 99791 2015. október 18. 19:07   Válasz erre: 99790
Én egy NC-t használtam MX5-bõl mint cégautó egy darabig. Imádtam. Sajnos ez fertõzõtt meg a roadster/cabrio vonallal. Egy ismerõsöm most nbfl-t birtokol . Egy másik Ncvel kezdte, az idei évet egy NB FLel zárta, de jövõre NAt szeretne mert az a legjobb. Hiszek neki volt minegyik
    

lendvai 99790 2015. október 18. 19:03   Válasz erre: 99782
Én minden rábeszélés vagy lebeszélés ellenére felvettem a listára az MX-5-öt, mint közös játszós autót. Kényelmes, hosszabb utazáshoz ott az Accord, de melóba ingázni idõnként a Mazda is jó lehet majd a motor alternatívájaként. Na meg a nyers gép feeling is kell, a Honda valahogy nem tudja ezt, túl steril, persze a célhoz pont megfelel, azt nem játszani vettem. Ha letelik az Accord ideje, akkor ott lapul a sarokban egy Supra, de abból úgy néz ki csak a bukólámpás verziót tudnám megvenni, az MKIV-bõl a bal kormányos ritka, mint a fehér holló és irreális árakon kínálgatják. De egy sor-6 hang azért még hiányzik. Vagy egy V8. :-) Aztán lehet, hogy maradok az Accordnál, majd kiderül 8-10 év múlva. :-)
A közlekedés veszélyeit illetõen én nem aggódom, még nem a halálomra készülök. A villám is agyoncsaphat, mégis kimegyek esõben. Ugyanez a helyzet az autópályás durrdefekttel, mégis ott közlekedem nap mint nap. A motorról nem is beszélve. Ezek a veszélyek hozzátartoznak az élethez, mindig lesz nagyobb, gyorsabb, nehezebb másik, de én békében megvagyok velük. :-)
Amúgy egyszer egy S2000 is felmerült játszós autónak, de aztán leszálltam a realitás talajára, azok még túl drágák nekem.
    

dinnyemag 99789 2015. október 18. 19:02   Válasz erre: 99787
Milyen fûvel eteted a nyulakat, hogy ilyen piros a szemük? Fotózás elõtt egy-két csepp viziny, oszt már nem feltûnõ :-))))
    

Flenegen 99788 2015. október 18. 18:16   Válasz erre: 99783
Igyekeztem mindíg korrekten játszani, de mindenkinek úgysem lehet megfelelni.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118