26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Lomha 8V 100087 2015. október 31. 15:54  
Úgy szoktam lerakni a motort, hogy kijáratom a karikból a benzint, de a TDM nem akarja. 20 percet járattam, utána negyed órát köröztem a környéken, de csak nem. Persze benzincsap elzárva. Most tényleg szedjem szét leereszteni? Vagy hagyjam a francba? :D
    

kormi1313 100086 2015. október 31. 14:03   Válasz erre: 100085
kószi :) kezdem kapisgálni!
    

Kilos 100085 2015. október 31. 12:58   Válasz erre: 100083
Cizi! -szia! Látom tanulsz! ))))
Igen, vannak olyan mintázatú gumiabroncsok mint pl. a ME Z6 hátsó - ezen nincs középen hosszirányú árok - amiket nem szabad mindenféle mintázatú elsõgumival együtt felszerelni. Z6 hátsóhoz ajánlott a Z6 elsõ. Általában ajánlható ez minden más gyártmányú és típusú abroncshoz is, de a Z6-nál ez fontos, mert egyenes menetben az elsõ gumi feladata, hogy szétdobja a vizet a hátsó elõtt, ezzel biztosítva a mintázat nélküli hátsó tapadását nagyobb sebességnél.
    

Kilos 100084 2015. október 31. 12:51   Válasz erre: 100082
A gépkocsi gumiabroncsok mintázata teljesen más mint a motorkerékpároké, ott a kereszt irányú árkok a hosszirányú árkokba terelik a vizet. A kereszt irányú árkok pedig elõre-hátra mutatnak, ezért mindegy, hogy hajtott vagy tolt kerékre szerelik. A forgásirány megadása is csak azért fontos, mert a gumi "bejáródik" egy irányba és ha az megváltizik, akkor a szövet vagy acél váz picit már megnyúlt szálai fellazulnak és a gumi "kitökösödik" dudorodik, tönkremegy.
A motorgumiknál általában nincsenek hosszirányú árkok, a vizet középrõl két oldalra kell minél jobban elvezetni. A hajtott és tolt keréknél is fennáll a "szlip" a kerékcsúszás, ami az akadály nélkül tolt keréknél (elsõ kerék) nagyon kicsi mértékû és fékezéskor növekszik meg. A hátsó keréknél egyenletes sebességgel haladáskor a legkisebb, és gyorsításkor növekszik pozitív, fékezéskor pedig átfordul negatív irányba. Ez utóbbi kedvezõtlen ugyan, de motoroknál fékezéskor az elsõ keréknek van jelentõsége, a hátsó fõként az iránytartást szolgálja (-ezt lehetne még magyarázni, nem azt jelenti, hogy a hátsófékre nincs szükség a vészfékezéskor!).
    

cizi 100083 2015. október 31. 12:36   Válasz erre: 100081
... és Z6 hátsót, csak Z6 elsõvel!
    

kormi1313 100082 2015. október 31. 11:35   Válasz erre: 100081
Kilos, szevasz.

Ez így magyarázat féle, de a víz kiszorítása a hátsó keréken megfelelõ akkor miért fordított az elsõn. Személyautón miért nem számít akkor, hogy elsõ vagy hátsó hajtás van-e? Ott mindég hátrafelé mutat a víz útja a gumikon. Igaz a mobiltelefon mûködését sem értem, de jó használni.:)
    

Kilos 100081 2015. október 31. 11:03   Válasz erre: 100080
Sziasztok!
kormi1313 - mindegyik gumiabroncson fel van tüntetve a forgás irány, annak megfelelõen kell felszerelni! A mintázat azért fordított az elsõn és a hátsón mert amíg a hátsó a "hajtott" kerék, az elsõ a "tolt" kerék. A menet közbeni erõhatások, a vízelvezetés, a jobb tapadás érdekében van a mintázat így kialakítva.
    

kormi1313 100080 2015. október 31. 10:31  
Szevasztok!

Tudja valaki, hogy az elsõ és hátsó kerékre szerelt köpeny mintázata miért van ellentétesen szerelve? A hátsót azt értem, ellenben az elsõt nem. Még a nem motoroskollégáknak is egybõl feltûnik és kérdezik illetve állítják, hogy az elsõ köpeny rosszul van feltéve. Sajna nem tudom õket megnyugtatni csak megmutatom a szerelési nyilat és kész.
Kíváncsi vagyok az okára, hogy miért van így szerelve?

    

kawa550 100079 2015. október 31. 09:26   Válasz erre: 100078
Hát ha eccer akkor van a munkaideje, akkor mikor dolgozzon?
Fogadok te még azt is feltételezed hogy a hajókat vízálló anyagokból készítik.....:)))))))))))
    

TIZ 100078 2015. október 31. 08:47   Válasz erre: 100043
És a fránya, agresszív benzin csak télen eszi a tankot? Csak akkor dolgozik ha távol a tulaj?
Én teletankolva tárolom a gépet mert azt feltételezem hogy a benzintankot benzinálló anyagból készítették.
    

csanesz 100077 2015. október 30. 23:50   Válasz erre: 100073
Nehogy azt hidd!
A technika már jó pár évvel elõrébb jár mint, hogy azt a fejlesztések mutatják!
Ön vezérelt 4 lábú jármû, amit felrúgni sem lehet...

Ha a világ legnagyobb koponyái összeálltak volna már jó pár éve nem kellene kerék az autókra. De a világnak piac kell a piacnak meg vevõ kell!

Nem is beszélve arról az energia celláról amit a Samsung vett át egy indiai feltaláló csajtól! Telefonon tesztelték: 5 perc alatt feltöltöd és 30 napig tárolja a töltést! A kapacitása meghaladja a mai aksikat a jelenlegi 3x akkora fizikai méretével. Ezen akar változtatni a Samsung. És csak néhány gramm. Még 2 év a megjelenésig!!!

15 éve csak mosolyogtam mikor azt mondták, hogy a telefonomon fogok netezni úgy, hogy vezeték nélküli egér és billentyû csatlakozik hozzá és a TV-n fogom olvasni, ami szintén vezeték nélkül csatlakozik!

És a technika csak egyre gyorsul!
    

sjanek 100076 2015. október 30. 18:24  
Egy holnapi túràra hívnàm fel a figyelmet! A közelmúltban alakult Dunakeszi motorosokkal szerveztünk egy közös kiràndulàst a Nógràg megyei Alsótold település hatàràban lévõ bablevescsàrdàba. Közös talàlkozónk Hatvanban lesz, a 21-es út melletti TESCO parkolóban kb 11:30-kor. Miskolcról 9:30-kor indulunk, a Repülõtéri TESCO-val szemben lévõ Lukoil kútról. Nem lesz szàguldozàs, làbtartó szikràztatàs. Minden érdeklõdõt vàrunk!
Ha kérdés merülne fel kereshettek!
    

galoscsabus 100075 2015. október 30. 17:28   Válasz erre: 100061
A "szomszédból" is ér? :-))
Naná, hogy olvastam!!!
El is mentettem, hogy még bele olvashassak máskor is.
Évek óta készülök Izlandra, talán majd egyszer sikerülni fog.
Sikerülnie kellene, mert évekig készültem Afrikába is, oszt még repetáztunk is belõle ;-)
Nagy respekt faszikámnak, ez férfi munka volt :-))))))
    

csokabi 100074 2015. október 30. 17:12   Válasz erre: 100073
Biztosan elõbb vagy utóbb gyorsabbak lesznek a mikrobik, mint az emberi versenyzõk, de stílusuk, személyiségük és habitusuk soha nem lesz. Az ember mindig feszegetni fogja a határait, míg egy nyáklap csak racionális számítások alapján fog körbemenni a pályán. A tegnap linkelt videót soha nem fogjuk robotos verzióban látni...
    

Vandis 100073 2015. október 30. 16:41  
Sziasztok!

Ez is egy érdekes találmány:
http://www.origo.hu/auto/20151029-yamaha-motobot-motor-vezeto-robot.html

Kíváncsi vagyok, lesz-e majd olyan motorverseny, ahol robotok a lehetséges maximumot hozzák ki a gépekbõl, és ez túlszárnyalja-e azt, amire az emberek képesek. Nem hinném, hogy megélem.
Vagy csak remélem, hogy nem? :P
    

lendvai 100072 2015. október 30. 15:21   Válasz erre: 100071
Mint tudjuk, nincs ingyen ebéd.:-) Ha valami olcsóbb, akkor a háttérszolgáltatások hiányoznak, amikre vagy szükségem van, vagy nincs. Ha nem értek a gépekhez vagy nem akarok foglalkozni vele akkor meg kell fizetnem a szervizt. Ha ez márkaszerviz, vagy nagyobbacska vállalkozás, akkor az olajos kezû szerelõ munkáján kívül a büfés néni fizujába is beszállok. A szolgáltatás maga lehet ugyanolyan színvonalú, vagy akár alacsonyabb is. Ha félek attól, hogy átvernek a gép állapotát illetõen, akkor megfizetem a garanciát. Meg át is vernek nagy valószínûséggel, pont azért, mert valamiért félek tõle.:-)
    

Flenegen 100071 2015. október 30. 14:56   Válasz erre: 100064
Azért kötekedés nélkül mond már meg, hogy melyik Red Baronban láttál Piaggiot? Mert csak japán motort árulnak legjobb tudomásom szerint.

Ha meg nem piaggio volt, akkor tudod, hogy egy olasz és egy japán gép ára nem azonos, még ha a használati értéke az is! Egyébként jó kis gépet vettél:)

Az meg hogy a Red Baron drága azt tudjuk, de hidd el, van néhány olyan szolgáltatása ami miatt mégi csak olcsóbb lehet.Igaz ez szinte csak akkor igaz, ha akciós motort veszel náluk, vagy ha hitelre akarsz venni, mert a részletfizetéses konstrukcióik álltalában nagyon kedvezõek.
    

csokabi 100070 2015. október 30. 14:06  
Na mi van, mindenki a tankját polírozza belülrõl?!
    

Tomchy 100069 2015. október 29. 23:11   Válasz erre: 100031
Nahát, hogy ez pont olyan, mint a szegedi rakpart...
merthogy a harmadik képen ott figyelek középtájt! :D
    

Karex 100068 2015. október 29. 22:22   Válasz erre: 100065
Bezony, de már edzett, tavaly volt már Feröeren. Az pár ezerrel rövidebb kör volt.
    

Karex 100067 2015. október 29. 22:20   Válasz erre: 100063
Már hogyne érne! Csak kíváncsi voltam hogy van-e egy ember talpon a vidéken, de kettõ is van!
Nem semmi kör volt, az élmények tekintetében sem. A hõfokkal lenne bajom............ na meg ennyit egy évben összesen motorolok..
    

Kilos 100066 2015. október 29. 21:54   Válasz erre: 100058
Nagyon nagy! :)))))
    

Lomha 8V 100065 2015. október 29. 21:27   Válasz erre: 100061
Én elolvastam, nagyon tetszett. Nem semmi bevállalós az emberünk.
    

csanesz 100064 2015. október 29. 21:20   Válasz erre: 100054
Tök jó árak!

Igaz én robogót vettem a héten, mert városba sajnálom a TDM -et.
Piaggio x8 200 ccm (2004), téliesítve lesz!
RMC -nél vettem!

Red Barronba 2,5 x drágább ugyan az. Kérdem tõlük miért?
Csóka mondta: átvanvizsgálva, megagarancija....
...jóvan, kend a hajadra...

Mentem RMC -hez 20 000 -et lealkudtam, így lett 200 000 és az olajcsere, abroncs csere munkadíját, meg a garanciát megalkudjuk...
És ez is át van vizsgálva...
És végre egy robogó amiben valós a Km: 55 000 Km!

    

kawa550 100063 2015. október 29. 21:10   Válasz erre: 100061
Az hogy átfutottam és megvan a lényeg, de nem olvastam minden sorát, az ér?:)))))))
    

Kilos 100062 2015. október 29. 21:03   Válasz erre: 100057
Azt állítom, hogy a vas korróziójához víz és oxigén szükséges. páradús levegõn a leggyorsabb az oxidáció. Víz alatt kevés az oxigén, legfeljebb oldott állapotban fordul elõ, tehát nem lehet gyors a korrózió.
A halak persze egész jól elélnek ezen az oldott állapotú oxigénen, de tudtommal õk nem rozsdásodnak, a vasnak viszont nincs kopoltyúja. :))))
    

Karex 100061 2015. október 29. 21:01   Válasz erre: 100058
Ez nagyon nagy! :DD
Titkon megkérdem, hogy az általam korábban linkelt Izlandi túrát megnézte, olvasta-e valaki?
    

Schindler 100060 2015. október 29. 20:40  
Sziasztok!
Egyik ismerõsöm 3VD-je eladó sorba került, ha valakit érdekelne http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/74348/yamaha-tdm-850


    

sjanek 100059 2015. október 29. 20:07  
Orvos van a csapatban?
Receptre fel kéne írni heti 3-500 km-t.
    

csokabi 100058 2015. október 29. 20:02  
Jó szórakozást!:)))
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/vendetta-126500
    

VVLaci 100057 2015. október 29. 19:56   Válasz erre: 100045
Laci, ezzel azt állítod, hogy a víz alatt tartott vas nem rozsdál? :-)


(csak tudnám, hogy azok a fránya halak hogy mûködnek!)

    

kawa550 100056 2015. október 29. 19:56   Válasz erre: 100055
Szerintem meg sajnálatra méltó ember az aki ennyire rabja egy tárgynak, legyen az bármilyen szép is. A tárgyak arra vannak hogy használjuk õket, különben elveszik a lényegük. :))
    

tulok99 100055 2015. október 29. 19:51   Válasz erre: 100044
Gyula! ismerek olyan embert, aki miután puccba vágta a pannóniáját, úgy tárolta, hogy szekrénybe be, de letakarva! elrakás elõtt pedig leengedte a tankot, elzárta a csapot, feltöltötte olajos mosóbenzinnel, karbikat leszedte, elmosta, kompresszorral kifújta por szárazra, nehogy lerakódjon benne bármi is... vannak elvetemült emberek. :D
    

kawa550 100054 2015. október 29. 19:19   Válasz erre: 100053
Szerintem szarik õ a redbarom áraira. :))))))))
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/motorradboerse?keyword=tdm+900&MC_MODEL%2FMAKE=1502&sort=2
    

csanesz 100053 2015. október 29. 19:14  
Csokabiból kifolyólag a törökbálinti Red Barronban 3db 900 -as Tádé várja gazdáját pofátlanul magas árával!
    

csokabi 100052 2015. október 29. 18:45   Válasz erre: 100051
Nagy a valószínûsége, az meglenne talán kp-re vagy valami mini hitellel. Semmi esetre sem akarok még egy szezont kihagyni. Még mindig lakásra vadászok és arra tartalékolnom kell 4-4500 eurót, amit azonnal ki kell fizetnem.
    

dinnyemag 100051 2015. október 29. 18:14   Válasz erre: 100049
Ammá rég vót. Döntöttél már? TDM lesz tavaszra?
    

kawa550 100050 2015. október 29. 18:13  
Szabadság van, mindenki azt csinál meg hisz amit akar!:))))
Az összes ilyen tankba meg olajba tõttöm a katyvaszt oszt nagyobbat durranik a henger, puszta parasztvakítás.:)))))))))
    

csokabi 100049 2015. október 29. 18:06  
Hali! Nálam rozsdás volt a TáDé tankjának a betöltõnyílása. Azt nem tudom, hogy mitõl és nem is nagyon, de eléggé zavart. Meg pár csavar is barnálott...
    

csanesz 100048 2015. október 29. 17:29  
Valami hasonló szörnyet már gyártott a Yamaha:

http://totalbike.hu/hirek/2015/10/28/es_akkor_az_mt-09_alaposan_meghagta_a_haromkereku_robogot/

A Red Barronnál láttam valami ilyesmit. De az inkább robogóra emlékeztetett!
    

Fido71 100047 2015. október 29. 17:14   Válasz erre: 100046
Én Spurizok még nyáron is! ;)

Bár, az elején be lehet vele cumizni, mikor feloldja az Üza vezetékekben /meg a tankban is/ a lerakodott mocskot és dugulást csinál.
De 2 szûrõcsere /elsõ évben/ után teljesen jó lett.
Nekem a mostani autónál már 13 éve.
    

sandryder 100046 2015. október 29. 17:07   Válasz erre: 100043
Estét!
Jómagam a téli leállásra a benyához Spuri adalékot keverek, amit a kocsinál is 3-4 tankolás után szintén használok. Eddig még benzinellátási gondjaim egyikkel sem voltak.
    

Kilos 100045 2015. október 29. 16:18   Válasz erre: 100043
A rozsdásodáshoz - magyarul oxidációhoz - nem csak pára vagy víz kell, hanem oxigén is! - oxigén nélkül nem megy! Az oxigént csak úgy tudod kizárni a tankból ha kiszorítod belõle mondjuk teli tankolod cuftig. Víz ma már nem lehet a tankban hiszen a benzinbe kevert etanol elvegyül a vízzel és éghetõ keveréket képez. Régebben amíg nem keverték az etanolt a benzinbe, télen mindíg tettünk egy kevés tiszta szeszt a tankba, hogy a víz tûnjön el belõle és ne fagyjon meg (ez még a honvédségnél volt Taszáron!)
Szóval - se víz se levegõ - valahol kawa-nál lehet az igazság! :))))
    

kawa550 100044 2015. október 29. 15:34   Válasz erre: 100043
Nem ez lenne az elsõ cég, aki bolha problémából elefántot csinál, persze egybõl hozzátéve, hogy nála van megoldás a dologra, persze nem olcsón. Hát így lehet vevõt szerezni és ügyfélforgalmat generálni.
Ha meg mégse olyan káros az a benya, de üres a tank és mégis megrozsdásodik ahogy az elmúlt 100 évben szokott, akkor hova megy az ügyfél hogy kipucolják a tankját és belülrõl újra megkapja a szükséges bevonatot? Nédd mán! Há nem pont a motortankos céghez?!
Különben meg szabadság vagyon, mindenki azt csinál és hisz amit akar!:)))))))))
    

kormi1313 100043 2015. október 29. 13:44  
Szevasztok!

A téli motor leállításhoz kapcsolódik a link:

http://hegylakok.hu/2015/09/cikkek/teli-tarolas-tilos-teletankolni-a-motort

A Motortank.hu szakemberei úgy vélik, mára megdõlt a régi igazság, ugyanis a benzin magas etanoltartalma nemhogy nem segít, hanem egyenesen káros a fémfelületekre. Tapasztalataik alapján azt szûrték le, hogy a bioetanol miatt – a motorbenzinhez viszonyítva – jelentõsen megnõtt a korróziós hatás a tank belsõ felületét és alumínium alkatrészek tekintetében.

Számomra is meglepõ dolgot állít. Eddig úgy tudtam, hogy teli tankkal kell eltenni a leállításhoz. Mi errõl a véleményetek?

    

kawa550 100042 2015. október 29. 06:28   Válasz erre: 100041
Én e?! Hazugság, rágalom! :)
    

Fido71 100041 2015. október 29. 06:15   Válasz erre: 100039
Me mindig húzod neki, mint a
    

1Laciapu 100040 2015. október 29. 02:21   Válasz erre: 100039
Nem is mesélted, hogy az oszik bevezették az 56-oson az utólagos útdíjat :-)
    

kawa550 100039 2015. október 28. 22:18  
Azt má említettem hogy tehénke megint kapott egy 45eur-ós adakozásért könyörgõ levelet az osztrák nyugdíjas rendõregylettõl? Faxom má ki van ezekkel, asziszik én vagyok a billgates, idén már 2x adakoztam levélben meg vagy 3x kp-ben, nem tom még mijjafaszt akarnak.....
    

kawa550 100038 2015. október 28. 22:16   Válasz erre: 100035
Parafadugó a borba kell, motorkipuffnak elég egy darab olajos rongy is.
    

Kawakarika 100037 2015. október 28. 21:15   Válasz erre: 100034
Gergõ!

Konzol ügyben próbáld a "Dobozok, csomagtartók" topikot.
    

KawaÉvi 100036 2015. október 28. 21:05   Válasz erre: 100035
...csak egy esetleges téli beindítás elõtt nehogy elfelejtsük kihúzni :-)
    

sandryder 100035 2015. október 28. 21:01  
Estét!!
Jót derültem a "praktikákon", azonban komolyra fordítva a szót, miután kiokosodtam az általatok linkelt olajtudományokban, nem árt a szezon befejeztével a motorolajat lecserélni. Az olajdokik szerint így megelõzhetõek az olajlerakódások és a korróziók a blokkon belül. Másik dolog meg a kipufogók parafadugózása a magas páratartalom miatt. Gondolom hogy ezzel semmi újat nem mondtam, de az újak kedvéért megosztom.
    

Asta 100034 2015. október 28. 20:16  
Én sem tervezem még elrakni a motort, de például kezd kinézegetni az ülésszivacs. Most ezekre több idõt lehet fordítani. Jártam már kárpitosnál az elõzõ motorral, szépen meg is csinálta, de kétféle anyagból lehetett választani, ilyen téren lehett volna jobb is. Felmerül, hogy elõre ki kéne választani a huzatot.

Másik. Van valami tippetek oldaldoboz tartó kérdésben?

A helyzet úgy áll, hogy egy Shad hátsódoboz konzol van a motoron. Ezzel ha jól néztem nem vagyok elõbbre. Úgy tûnik megkülönböztetik a 3vdhez, és a 4tx-hez való konzolokat. Nekem meg az elõbbi kéne.

    

kawa550 100033 2015. október 28. 19:36   Válasz erre: 100032
Az én praktikám is valami ilyesmi, apró finomításokkal. Áll a garázsban letakarva tisztán ahogy máskor is szokott, csepptöltõn ahogy máskor is szokott, teletankolva ahogy máskor is szokott. Oszt mikor akarok, akkor megyek, nem kõ ezt valami szekrénybe eltenni vazelinnel lekenve vazze.....
    

Kilos 100032 2015. október 28. 19:27   Válasz erre: 100028
Ajjaj, romlik a szemem, vagy innom kell egy "kémcsõnyit"! - a "házi praktikát" házi pálinkának olvastam! - na azt tudom ajánlani télire! :)))))

Téli tárolásra az én "házi praktikám" - ami garantáltan feldob - a következõ:
1.-es vari: Ha az idõ megengedi, száraz út, napsütés és legalább 5 fok, akkor gurulok egy félórát vagy többet. A motor átjáródik, mehet vissza a tárolóba, én megnyugszom és mehet minden tovább!
2.-es vari: Ha caar az idõ, megnézem, megsimogatom a motoromat a tárolóban, megiszok egy-két kupica "házi praktikát", a motor jó helyen van, én megnyugszom és mehet minden tovább!
    

C.J.Jani 100031 2015. október 28. 19:08  
Téli leállás ???
A képeken karácsonyi (12. hó 25.) összejövetel.

    

sjanek 100030 2015. október 28. 18:54   Válasz erre: 100029
Ez jó!
:D
    

MadBob 100029 2015. október 28. 18:48   Válasz erre: 100028
Én így csinálom:
Hozzávalók: Tisztítószer, törlõkendõ, akkutöltõ, elsõ és hátsó emelõ, ponyva és pálinka.
Elõször is iszok egyet és eldöntöm hogy idén már tuti nem akarok már motorozni. Ha ebben biztos vagyok akkor két sóhajtás és egy feles.
Ezután a motort lemosom, emelõre rakom, akkutöltõre rakom és leponyvázom. A lépések közben néhány feles.
Majd bejövök és bánatomban megiszom a maradék pálinkát.
    

sjanek 100028 2015. október 28. 18:14  
Sziasztok!
Mivel lassan eljön a motor eltevése a téli pihenõre, kérdezném, hogy tudtok-e ajánlani jóféle házi praktikákat a kedvenc érdekében.
    

Flenegen 100027 2015. október 28. 16:40  
Ugyan nem motoros téma de hátha:

A Drivingcamp-ben lesz egy autós rendezvény, mely vezetéstechnikai tréning a téli vezetésre történõ felkészülést elõsegíteni jött létre.Elég kedvezõ árazással, melyre jelentkezni a :
www.wintercontact.hu oldalon lehet.


    

1Laciapu 100026 2015. október 28. 10:43   Válasz erre: 100020
ati5995-nél a pont!

Mondd azt nekik a vizsgán, hogy ez nem bukócsõ, hanem bukókErEt :)))
Simán átmegy...
    

Robi70 100025 2015. október 28. 07:55   Válasz erre: 100022
Remélem nem kell arany rögöket legurítanom Högyészre egy kis darab fekete mûanyagért!:)
    

Robi70 100024 2015. október 28. 07:46   Válasz erre: 100020
Szasztok!
Nyáron vizsgáztattam a motort. (Bp. Mozaik utca) Nem szereltem le semmit. Házi gyártmányú bukócsõ, kormány kiemelõ, doboztartók, fúrkált kipuf. Nem szóltak semmiért. Fényképek, fékpróba, világítás és kész. Megvolt a friss mûszaki.

    

csokabi 100023 2015. október 28. 05:45   Válasz erre: 100021
:)))
    

Karex 100022 2015. október 27. 21:36   Válasz erre: 100018
Gratula a 100000-es hsz számhoz! Át kell véssem a készülõ oldal, mára már igen elavult erre vonatkozó bejegyzését......
Vélemény a hátsó sv toldásról: nekem nem hiányzott, de mióta felmerült az igény rá, figyeltem a dologra.
A hátsó kerék a vizet a középdoboz aljára/ hátuljára szórja, jut a kapaszkodó öntvényre is. Ha utas ül mögöttem, akkor ezt a vizet a vákuum elõre felé szívja, vagyis az utas feneke ázik. Látszik a hátsó idom tetején is a vízfolyás iránya.
Egyszemélyes használatnál teljesen feleslegesnek ítélem.
Korábban mellékelt képen látható a mostani állapot, vagyis hogy kész a forma és készül errõl a negatív.
A hossza 20 cm-s, de 15 -nek elégnek kell lennie, valószínûleg ennyire fogom szabni a kész darabokat. Persze lehet rövidíteni még.
Felfogatásnál nem kell fúrni faragni (mint ahogy az elsõ toldásnál sem), ezt is lehet majd ragasztani, vagy a rendszám tartó csavarjaival (2) és a sárvédõ közepén lévõ gumibak helyén felcsavarozva rögzíteni.
Árát még nem tudom, nem számolgattam, 10 alatt/körül saccolom. Majd ha lesz készen, akkor írom a tutit.
Még egy kis apróság, aki még nem ismerné:
http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/index.html
    

ati5995 100021 2015. október 27. 21:24  
Akkor jó,mert a xenonban -van,mindjárt az x után!!!!!!
    

Hr.Geiger 100020 2015. október 27. 20:41  
Nekem tavasszal lesz aktuális a mûszaki, de ahogy a MR-ben olvastam, most már mindenben keresik az "E" betût.
Nekem nincs a bukócsövemben, mert saját gyártmány, talán nem szólnak érte.
    

ati5995 100019 2015. október 27. 19:50  
Én pl.a Vass Gerebenbe-az NKH-ba vittem-semmi ismeretség-xenonnal-egy szót sem szóltak,de lehet fel sem kapcsoltatták, a hátsó sárvédõrõl hiányzó prizma volt a "nagy"gondjuk-abba kötöttek bele-de gyorsba orvosoltam.
    

gezasz 100018 2015. október 27. 19:49   Válasz erre: 99960
Érdekel, bár nem tudom mennyit kér érte.
Tényleg Karex mit kérsz majd a toldatért?
    

gezasz 100017 2015. október 27. 19:47   Válasz erre: 100014
Xenon. Csak vizsgára vissza kell alakítani. Már 14-5 ezer körül van, és igen hatásos
    

tulok99 100016 2015. október 27. 19:38   Válasz erre: 100008
Gratulálok Tamás!
    

sjanek 100015 2015. október 27. 18:29   Válasz erre: 100014
Hát más megoldás nem nagyon létezik (bukócsöves segédlámpák) amiért nem csesztetnek. Továbbá ez a legkönnyebben és legolcsóbban kivitelezhetõ is (de csak ha nem hivatalos boltból veszed). Az eredeti izzó helyére beépített utólagos módosítások akár a motorodat is tönkre vághatják.
    

Tomchy 100014 2015. október 27. 16:59  
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne a T. topiklakóssághoz, hogy létezik-e a 4TX-hez valamilyen lehetõség arra, hogy kicsit javítsunk a lámpák hatékonyságán? Az emelt fényerejû izzók ból már viszonylag sokfélét próbáltam, de egyszerûen keveslem a fényt egy éjszaki motorozásnál. Nincs valami más ötlet, amivel lehetne még pár luxot nyerni, és nem a bukócsõre henkölt kiegészítõ/ködlámpa?
    

Schindler 100013 2015. október 27. 16:31  
Jó reggelit mindenkinek! :)
    

Kilos 100012 2015. október 27. 16:10   Válasz erre: 100000
Grat a 100 Ezresnek! -szépen mutat! :)))))
Figyelésen voltam még úgy 13:00-ig, de sajna meló van! Majd talán legközelebb!

    

lendvai 100011 2015. október 27. 14:55  
Az a BMW-s toldat jó lehet, utas háta szerintem azért sáros, mert a moci mögötti turbulencia visszaszippantja a felvert dzsuvát. Erre kell megoldás és asszonykáink háta tiszta marad.:-)
    

Hr.Geiger 100010 2015. október 27. 13:56  
Hamar lenyomtátok azt a pár hozzászólást, gratulálok! :-)

    

tomhahn 100009 2015. október 27. 13:33   Válasz erre: 100008
Ha már mûszaki dolgokkal nem tudok hozzászólni,viszont Ízirájderben nagyon profi voltam! :-)))))
    

tomhahn 100008 2015. október 27. 13:31  
Bár lesz néhány fanyalgó,:-(((((
    

MadBob 100007 2015. október 27. 13:30  
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
88e Karex (2014-10-28)
89e galoscsabus (2014-12-01)
90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05)
91e tulok99 (2015-02-03)
<BR>92e Kilos és Skuli (2015-02-27)
<BR>93e Hr.Geiger (2015-03-21)
<BR>94e Flenegen (2015-04-17)
<BR>95e scopy (2015-05-08)
<BR>96e MadBob (2015-06-05)
<BR>97e Kawakarika (2015-07-08)
<BR>98e Schindler (2015 -08-13)
<BR>99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015)
<BR>100e Tomhahn (2015-10-27)
    

tomhahn 100006 2015. október 27. 13:30  
Most már boldogan hajtom álomra a fejemet!
    

tomhahn 100005 2015. október 27. 13:30  
Köszi,a virágokat.....
    

Muju 100004 2015. október 27. 13:30  
Gratulla
    

MadBob 100003 2015. október 27. 13:29   Válasz erre: 100000
Gratula!
    

MadBob 100002 2015. október 27. 13:29  
Ahh!
    

Muju 100001 2015. október 27. 13:29  
Nosza rajta gywrünk
    

tomhahn 100000 2015. október 27. 13:29  
És most,utólag beleszerkesztettem,hogy hosszabb legyen a hozzászólás,ne egy szó!
:-)))))))))))))))))))))
    

MadBob 99999 2015. október 27. 13:29  
Most?
    

MadBob 99998 2015. október 27. 13:29  
Bingó?
    

tomhahn 99997 2015. október 27. 13:28  
még egy kicsi
    

MadBob 99996 2015. október 27. 13:28  
:)
    

tomhahn 99995 2015. október 27. 13:28  
Vagy kettõ!
    

MadBob 99994 2015. október 27. 13:28   Válasz erre: 99991
Akkor egy hajrá!?
    

tomhahn 99993 2015. október 27. 13:28  
Hajrá csapat
    

MadBob 99992 2015. október 27. 13:28   Válasz erre: 99989
Csak egy!
    

Muju 99991 2015. október 27. 13:28  
Alakul ez k&#232;remsz&#232;pen. Má nem sok van hátra
    

MadBob 99990 2015. október 27. 13:28  
Azért hárman csatázni se olyan élvezetes. Tíz fõ fölött már pörög a homokóra a szerveren!
    

tomhahn 99989 2015. október 27. 13:28  
Még két perc!
    

tomhahn 99988 2015. október 27. 13:27  
Még hogy nem vagyok csapatjátékos!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118