26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 100287 2015. november 8. 21:02   Válasz erre: 100281
Enyém is 2006-os, de abban még csak 230.000km van.:)
Sajnos eccerû suzuki, nem jutott bele menõ fosvágen technika, így nincs vezérmûszíjam, csak eccerû élettartamra méretezett lánc, így görgõt se cserélhetek, de még ezt a rohadt vízpumpát is a fõtengelyrõl hajtják, így annak a cserélgetésével se szórakoztathatom magam. Úgy általában, rendesen kibaxtak velem a japók, ezek bazze direkt úgy csinálják hogy az ember ne foglalkozhasson vele, így a futott km alapján cserélendõ cuccokon és az elsõ féken kívül minden alkatrésze eredeti, beleértve a futómûvet és a hátsóféket is. De majd eccer nekem is lesz fosvágenem, oszt akkor majd én se unatkozok....:)))))))))))
    

sandryder 100286 2015. november 8. 20:59  
Eladóvá vált TDM 900-ra gyári hátsó Givi doboztartó+platni, 15 eft. ért.
    

Muju 100285 2015. november 8. 20:06  
:)
    

Muju 100284 2015. november 8. 20:05  
Most èn már is kicsit belefektettem a zautóba.
Vezèrmûszíj ès görgõ+ vízpumpa csere. Kapott 4 új gyertyát ès kuplung kinyomócsapágyat.
Tízèvente ez a kõccsèg belefèr. Persze az oilt èn se sajnálom töle 10.000 kènt
    

Muju 100283 2015. november 8. 20:00   Válasz erre: 100251
Bizony, èn nagyon írigy vagyok. De nagyon.
    

Fido71 100282 2015. november 8. 19:59   Válasz erre: 100281
Mostanában már nekem se megy bele sok km, de volt idõ, mikor egy hónapban kétszer cseréltem benne olajat....
Mondjuk 7500-nél mindig cserélem.
    

Muju 100281 2015. november 8. 19:56  
Hát bakkerek nektek má most annyi km van a nègykerekûben ami nekem mèg járókeretes koromba se lesz. Csak egy saját cordobám van 1.4 75 lósagy kettõezerhatba vettem tán márcijusba lesz tíz esztendõs. Van is benne 71.5 e km amit mind èn tekertem bele.. Mèg vagy 15 èvig az enyèm is lesz+ a kiccsaládè mer elvisz oda ahová szeretnèm.!
    

Fido71 100280 2015. november 8. 18:57   Válasz erre: 100278
Így már igazat adok neked!!!!
Ezek a pddtdidti-k elmennek vagy 50ezret is hiba nélkül /na jó, kicsit többet/.
Ha nem a magasnyomás sz@rik be, akkor a kettõstömegû lendkerék vagy a többi ketyere.
Sajnos a benzinesek is a turbó felé mennek el ezekkel a 900-as turbós valamikkel.
Azokból se nagyon nézek ki 200 ezernél többet.

Igen nagy gondban van, aki ezután nézeget majd autót.... :(((

Nekem most a Vitara 1.6-os szívó benzines motorral lenne a nyerõ.
Bár az sx4crossban nagyobb a hely, de az annyira nem tetszik, meg drágább is.
Talán õk még elmennek pár százezer km-et.
Persze ezeket csak a pénztárcám ismeretében írom /4 milláig/.
Amúgy meg nem hiszem, hogy vennék új autót, mert a napi 30-60 km-re melóba járni, meg egy évben kétszer nyralni menni nem kell nekem több millás kocsi. Faszarági vagyok én ahhoz, hiteles meg eszembe sem jut....

Nekem 734-et mutat az óra, 8 évesen vettem, lehet, hogy tekertek még rajta vissza akkor.
A motor bontatlan, az egyik izzitógyertya még a gyári ND. A harmadikat épp tegnap cseréltem, mert nem izzított végig.
    

kawa550 100279 2015. november 8. 15:19  
Tehénke megjáratva, az ilyen napsütéses motorozásokat receptre kéne felírni mindenkinek!:)))))))
Csizmaorr koptató kanyarok, határ elõtti nagy kanyar 180-al, tehát kiváló langyi motoros idõ vót, gyakori fülig érõ szájjal, ahogy kõ!:)))))))
    

kawa550 100278 2015. november 8. 15:16   Válasz erre: 100277
Itten most nem a 20 éves munkaeszköz talicskákról van szó, azok nem is érdemelnek egy szót se, elviszik a terhet oszt kész.
A most divatos menõ pdtdcdid4d annyaháta göncökrõl beszélek, amik soha nem fognak annyit elfutni mint a te szamarad és soha nem lesz ember aki 20 évesen még fenn tudná tartani a beléjük épített méregdrága technikát, ezek 20 évesen már csak a bontók kedvencei lesznek.
    

Fido71 100277 2015. november 8. 14:10   Válasz erre: 100271
Vagy azért tartsa azt a fajta majmot, mert banánhoz jóval olcsóbban /esetenként ingyé´ is és sokhoz/ jut hozzá.
Kútnál közel 20 éve nem tankoltam az autómba és azért nem is adom el, mert ilyen megbízható öngyújtóst ma már nem gyártanak.

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/toyota_carina-e_wagon_2_0_d_xld_1994_hasznaltteszt-9952

Igaz, 75 ló nem túl fickós a 1270 kilóhoz, de nem is azért szeressük.
Lábtér, fejtér, csomagtartó bõségesen elég.
Nem fogok nyomorogni egy autóban sem.
Meg kiszállni sem akarok, ha sebességet kell váltanom benne... ;)


    

sandryder 100276 2015. november 8. 12:55  
Üdv.
Íme a hirõs város legújabb nevezetessége az északi elkerülõnél. Nehezen ment a mai motorozás, ugyanis megállásnál lefulladt a motor a múltkori TPS szenzor cseréje ellenére. Szerintem átbasztak a szervizben, mert elõtte is ugyanezt csinálta, vagy más baja lehet. Lehet hogy az alapjáratot kéne felemelni kb. 1400
f/p-re.
    

Annonymus 100275 2015. november 8. 12:20  
Kèsz aranybànya....
    

donmedve 100274 2015. november 8. 11:08  
Sziasztok!
Yamaha Tdm alkatrészek eladók! (91-95 évjárat 3VD)
Plusz elsõ fém fékcsövem, Öhlins sport teleszkópom is van eladó sorba.
Van egy váz, képen nincs rajta (3VD...) alvázszámú.
Akit érdekel valami írjon nyugodtan.
    

csanesz 100273 2015. november 8. 10:51  
Járgányok a Walking Dead -ból:

A Cafe - RAT Bike féleség természetesen Yamahát is tartalmaz (eleje)!

http://sebessegoltara.blog.hu/2015/07/24/motorok_a_walking_deadbol?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum

    

kawa550 100272 2015. november 8. 09:53   Válasz erre: 100270
Nézz utána alaposan és közvetlenül a gyártótól rendeld mert az írta itt valaki a múltkor, hogy keményen hamisítják azt a cuccot!
    

kawa550 100271 2015. november 8. 09:53   Válasz erre: 100266
Mindannyian tudjuk, hogy ezeknek a dízeleknek leáldozott én meg azt is tudtam mindig, hogy soha nem is áldozott fel nekik. :))))))))
Mer ugye dízelt vezetni olyan......
Fenntarthatatlan és fejleszthetetlen technika, egy igazi zsákutca, a merci 10 éven belül meg akar szabadulni az összes személy dízeltõl. Hálisten a motorokba soha nem is került bele. és lexarom hogy keveset fogyaszt-e, akinek nincs pénze banánra, ne tartson majmot.:)))))))
    

Annonymus 100270 2015. november 8. 09:47  
Jò napot Naccsàgos ùrak!!!Elnèzèst a passzivitàsèrt(oka van)de napi szinten olvaslak s amikor kell eggyüttèrzek veletek jòban ...rosszban...:-))))Lenne 1 kèrdèsem:sjcam 4000wifi....illetve sjcam 5000+wifi- vel szemezek.Kèrdès:Megèri-e kifizetni a nagy àrkülönbsèget?Köszönöm.
    

kawa550 100269 2015. november 8. 09:45  
Süt a nap, kék az ég, még szellõ sincs, indúhatunk motorúni! Még hogy eltenni télire, haggyámán.....:))))))))
    

Robi70 100268 2015. november 8. 09:37   Válasz erre: 100200
Pocak, ha nincs kilyukadva az a generátor fedél, akkor a feladatát ellátja.
A szépészeti hibákat eltakarja a glett és a festés is. Idomot sem cserélsz egy csúszás után, csak meghegeszteted és lefényezteted. Legalábbis én így tettem mindkettõvel.
    

Robi70 100267 2015. november 8. 09:32   Válasz erre: 100261
Szasztok!
Kössz Karesz. Küldtem a címet, várom a portékát.
    

lendvai 100266 2015. november 8. 09:12  
Jó reggelt kívánok! Séf bácsinak írnék egy kicsit még a múltkori Mustangos hozzászólására. A héten volt szerencsém egy BMW 330d M Sport kombit hajtani kb 150km-t. 2 éves autó, 254 paci, automata. Nincs meg benne a boogie! Húz, mint egy mozdony még 200-nál is, szép hangja van annak ellenére, hogy dízel, de nem basz oda. Steril. Utazni ideális, az ülései nagyon kényelmesek, de a futómûve a 12 éves Hondámhoz képest egy kicsit úszkálós. Persze egy 3 literes dízelmotor orrnehézzé teszi az autót, de meg kell mondjam nem akarok ilyet. 150-nél a pillanatnyi fogyasztásmérõ 8 litert mutatott, a 2.4-es szívó benzines Honda motor is tudja ezt. A különbség, hogy utána hazafelé ha nyomtam egy kickdownt a Hondán nem történt semmi. :-) Persze az kézi váltós. :-) Inkább Mustang. :-)
    

Skuli 100265 2015. november 8. 08:55   Válasz erre: 100200
Pocak75! Nem egyforma a két generátor dekli. A váltókar nem egyformán van felszerelve a 3VD-n és a 4tx-en, ezért a váltórúd sem ugyanott van. Így a deklin sem ugyanott van neki kihagyva a hely. Az én 4TX-emre 3VD-s generátordeklit raktam mikor cserélni kellett, viszont a váltókart is át kellett szerelnem úgy, ahogy a 3VD-n van.
    

fazakas66 100264 2015. november 8. 07:03  
Ha ezt felrakom hogy fogok egykerekezni???:))
    

Fido71 100263 2015. november 8. 06:41  
Ebbõl a hátsó "sárvédõbõl" Csokabi még vágott is le!
Nekem úgy tetszett.
De mivel általában ketten megyünk, így lemondtam a kurtításról a felfröcsögõ /vagy elõre?/ víz miatt... :(
    

VVLaci 100262 2015. november 8. 00:04   Válasz erre: 100238
Megnézni meg lehet, de a búvárkodást betiltották.
    

Karex 100261 2015. november 7. 23:26  
Elöntött a buzgóság.... lehet jót tett ez a kis motorozás ma?
Hátsó sv toldat elkészült. Képek az elsõ mellett:
https://picasaweb.google.com/101965110138090261392/TDMSarvedoToldat?authuser=0&feat=directlink
Apró infók róla: anyaga a szokásos, fekete mûgyanta üvegszál, hajlékony vastagságban, alaphossza 20 cm, de a 15 is bõven elég. Akár ez alá is szabható, kívánság szerint.
Felszerelése a képeken is látható 3 gyári furaton keresztül (rendszámtartó lemezének felfogatása), vagy ragasztva, vagy ahogy jólesik.
Robi70, megy a pü, hogy hány aranytömböt kell érte idetalicskáznod.
:D

    

Karex 100260 2015. november 7. 21:38  
Szeretitek ezt a gumi témát, kaptok: a kopott Z6 sem tapad rendesen.
Ma elõástam a vasat, és a hideg aszfalton nem tetszett neki a kanyar....... szépen megcsúszott az eleje, pedig nem a majrécsíkot reszeltem.. Monnyuk ez az idõ nekem már nem motoros idõ. Csak rövid guriga volt. Így szépen visszatakargattam téli álmára.
    

dinnyemag 100259 2015. november 7. 21:19   Válasz erre: 100240
Jó is lenne, de fogalmam sincs mikor lesz ilyen. Talán a talin?:-)))
    

kawa550 100258 2015. november 7. 19:27   Válasz erre: 100257
A 4000 az jó, nálam is gyakran van ott a mutató! Mikor engedem vissza a gázt....:))))))
Mindenki mennyék ahogy akar, meg ahogy tud! Én szeretek gyorsan, és szeretek esõben is gyorsan, még az amúgy nyamvadt kocsimmal is szeretem az esõs kanyarokban kicsit tolni az orrát meg csúsztatgatni a fenekét.
    

Hr.Geiger 100257 2015. november 7. 18:56   Válasz erre: 100256
Korrekt írás... :-))
Én már nem érzek késztetést ahhoz, hogy esõben is toljam neki, ez van. Mondhatod, hogy puha pöcs vagyok, valószínûleg igazad is van.
Jobbára szárazon szeretek menni, ott frankó a PR3-as, eddig nem éreztem semmi negatívumot felõlük. Viszont abban is biztos vagyok, ha mégis elkapna az esõ, akkor sem kell aggódnom a biztonság miatt, mert akkor nem 4000 környékén forgatom a motort, hanem egy 1000-est visszaveszünk...
:-)))
    

kawa550 100256 2015. november 7. 18:45   Válasz erre: 100255
Korrekt írás, de....:))))))))))))
Akik téged hazavárnak, azok ha rajtuk múlna, most azonnal átmennének a vasadon egy úthengerrel, szal nem releváns a véleményük ez ügyben.
Akinek van esze, nem csak esõben vesz vissza a tempóból, de akkor meg faxnak nem jár békávéval.:)
A józan rider(errõl az jut eszembe hogy hogy hívják a tehetségtelen indián vadászt: vegetáriánus) bármilyen gumival boldog, neki akár a heidenau vagy az új roadiac is kiváló választás, gyök kettõvel, 5 fokos dõlésszöggel, esõben negyedelt tempóval akár egy kõrisfából faragott fakerékkel is lehet közlekedni.
Minden másra ott a mastercard meg a pr4. :))))))))))))
    

Hr.Geiger 100255 2015. november 7. 18:33   Válasz erre: 100253
Korrekt írás, de...
...azért a legtöbb motoros - ha van esze- esõben visszavesz a tempóból, vagyis nem próbálja meg határig elvinni a gépet. Ha így nézzük, akkor a PR3 is jó választás, mert nedves körülmények közt még így is jobb, mint bármelyik vetélytárs - kivéve a PR4-et.
Vagyis gazdaságos és okos választás lehet a 3-as is józan ridereknek. Sõt, ha valaki igen józan, annak a BT23 és a Z6 is jó választás, mert ugye a közút nem versenypálya, ahol számítanak a másodpercek, hisz mindenkit hazavárnak. :-)


    

kawa550 100254 2015. november 7. 17:58   Válasz erre: 100252
Kár hogy nem járok kocsmába annyi okosat tudnék regélni a gumikról, és simán elmondanám azt is, hogy egy karcsú kis szõkét kérek helyes kis fenékkel meg formás lábakkal. A pitsába, pont ilyen van itthon!:))))))))))
    

kawa550 100253 2015. november 7. 17:56   Válasz erre: 100249
Pr3 után ment fel a pr4, szárazon semmi különbség, viszont a pr3 olcsóbb és tartósabb így sokkal gazdaságosabb és okosabb választás. Pont addig, amíg el nem kezd esni. És akkor azonnal rájössz miért drágább és kopik jobban a pr4, aztán onnantól már csak gazdaságosabb de nem okosabb választás a 3, és ha ajakra zuhan az ember egy kanyarban a vízen ami ugye ölég drága tud lenni, akkor már talán nem is gazdaságosabb. Így aztán tuti hogy nincs jó választás, mert mindent egyik se tud, vagy jó a tapadás és király csapatáskor de minden délután mérhetõ a napi kopás, ez a conti RA2, vagy tartós és minden helyzetben jól viselkedik, ez a pr3, vagy ugyan ez de drágább és kopósabb de esõben verhetetlen, ez a pr4.
Engem idén annyiszor picsázott ki az esõ hogy ez utóbbi komoly szempont lett a választásnál, fõleg mert a jelenlegi melóhelyre soxor fogok motorral járni szezonban jövõre is, könnyebb a parkolás, leszarom a dugókat, meg még csapatni is lehet, de sose tudom délután hogy este megázok-e.
Szóval asszem megint pr4 lesz, ami azért mutatja hogy nincs különösebb gondom vele, beleértve azt a melegen bizonytalanságot is, mert az bõven kezelhetõ határon belül van, elég jól érezni a határt ahol már figyelni kell a dologra.
    

TIZ 100252 2015. november 7. 17:08   Válasz erre: 100251
Nekem is sikerült ennek a felét mennem...

Rájöttem hogy az ideális gumi téma hasonló mint a kocsmai beszélgetésekben az ideális nõ. A különbség az hogy a krimóban mindenki elmondja hogy ilyen haja legyen meg ekkora cicije, stb., és aztán hazamegy az asszonyhoz aki nagy valószínûséggel nem felel meg a leírásnak. Mi viszont megkaphatjuk az ideális gumit :-)
    

csokabi 100251 2015. november 7. 15:40   Válasz erre: 100250
Szerintem most sokan irigyelnek azért a 14000 km-ért...:)
    

skunk 100250 2015. november 7. 14:15   Válasz erre: 100249
Üdv mindenkinek!
Halkan szólok hozzá, mivel csak most tavasszal vettem a 850 tádémat. De a személyes tapasztalat mindig a legfontosabb bár tény hogy szubjektív. A ti hozzászólásaitok alapján vettem meg a PR 3-at, bár csak lassan szûkült le a kör és biztos vagyok benne, hogy a többi versenyzõ is kiváló választás lett volna. De én idén 14000 km t mentem a misi Pr3 asokkal és még van bennük egypár ezer :)Egyetlen pillanatban sem éreztem problémát, nagyszerûen tapadtak minden körülmények között, bár tény hogy én még ritkán feszegettem a határokat. A széleken talán kissé jobban megkoptak de azt hiszem ez így jó.. A következõ szett is biztos PR3 lesz. De mint írtam akinek másik vált be, azt szerette meg és ahhoz is fog ragaszkodni. És ez így van jól....:)

Sziasztok!


    

yamatomo 100249 2015. november 7. 12:32  
Szépeket az Uraknak! :) A gumi kérdés örök téma marad. A választásnál fontos a pilóta vezetési stílusa,illetve,hogy hol,milyen körülmények között motorozik a legtöbbet. Korábban elõl BT23 volt,hátul Dunlop Roadsmart,és elégedett voltam vele. De amint szert tettem egy PR3 szettre,egy teljesen más dimenzióba került a kunkorgás élménye. A következõ is PR3 lesz abban bizonyos vagyok. Helytállt minden körülmények között,és nem nagyon akar fogyatkozni. 8000 km-t tettem bele az idén,de bõven tíz fölött fog menni a hátsó. Az elsõ meg túl fog élni még egy hátsót azt szinte bizonyos.
    

Fido71 100248 2015. november 7. 11:19   Válasz erre: 100245
Õszinte leszek!
Nem érzek különbséget a 2 és a 4 között /az áron kívül/.
Talán a 4 hamarabb bemelegszik.
De sztem nem lesz ez tartósabb, mint a PR2.
Legközelebb visszatérek a 2-höz, ha még kapható lesz akkor.
3-at nem próbáltam, de még az is benne van a következõ gumiválasztásban.

Ritkán motorozok egyedül, akkor is csapatban.
A határok feszegetése így sokszor elmarad.
Majrécsík sem a 2-nél, sem a 4-nél nem maradt.
Leginkább a szûkebb szerpentineket, visszafordítókat szeretem.

    

sandryder 100247 2015. november 7. 10:57  
Volt fent a keréken Z6 is és mégsem lettem a híve(elnézést a híveitõl),de kétségtelen tény, hogy a tartós és változó használat során kiderülnek a gumi negatív tulajdonságai, viszont aki gumit választ az tudja hogy milyen viszonyok között használja a motorját.Az én esetemben azért volt jó választás, mert az Erdélyi túrán(1500 km táv) a szikrázó napsütésben, bármikor leszakadhatott az ég és nem volt semmi bizonytalanság ilyenkor sem, változatlan tempó mellett.
    

Flenegen 100246 2015. november 7. 10:54  
http://youtu.be/rqnTDlnJRuc
    

csokabi 100245 2015. november 7. 10:01  
Mielõtt átmegy a fórum Misihívõbe (PR4), szeretném megemlíteni, hogy voltak itt azért negatív tapasztalatok is. Melegben, szárazon, két személlyel és rendesen meghajtva bizonytalanná vált Gyuláék alatt. A többség inkább napsütésben tolja ki a motort...
Érdekelne még Tomi véleménye is, habár a 2500 km nem sok, de azért valamilyen kép csak kialakult már benne.:)
    

sandryder 100244 2015. november 7. 09:43   Válasz erre: 100243
Üdv.
Csak megemlítem, a motorrevû gumitesztjét, ahol a nagy gyártók versenyében a Misi PR4 viszi a pálmát, és fõleg vizes felületen a legjobb tapadással rendelkezik,és méterekkel rövidebb a fékútja.Gyorsan felmelegszik, és tapad meg kopik mint a versenygumi.Bár az átlagos motorozási tudáshoz a BT023 ár-érték arányban jobb választás lehet.
    

TIZ 100243 2015. november 7. 08:10  
Köszönöm a gumis tanácsokat, akkor vagy PR4 vagy BT23 lesz. Hátha lesznek téli akciók amikor kissé kevésbé fogynak a motorgumik...
    

nferro 100242 2015. november 7. 08:08   Válasz erre: 100232
Kell neked mindig 2-ben nyélgázon csak egyenesben csapatni a hegyek között. Gyere ki a hortobágyi kanyarokba, egybõl más lesz a helyzet. :)
    

Muju 100241 2015. november 7. 06:11   Válasz erre: 100237
Érdekes,

Hogy a viharba került ez a hsz megint ide.?.
    

kawa550 100240 2015. november 6. 22:55   Válasz erre: 100239
Inkább te gyere hazafelé kicsit,és hogy ne kelljen annyit vezetni egy nap, kapsz tõlem egy 2 fõs utalványt ide teljes ellátással egy napra:

http://www.falkensteiner.com/de/hotel/leoben
Oszt akkor ott a zöld tónál találkozunk. :))))))
    

dinnyemag 100239 2015. november 6. 22:39   Válasz erre: 100238
Jó irányba nézelõdsz, még egy pár km. nyugat fele és teszem is a kávét fõni....:-)))
    


Muju 100237 2015. november 6. 21:30   Válasz erre: 100167
Nekem meg egy lyukas jutott, pedig az enyèm má nem spirálos...
    

Fido71 100236 2015. november 6. 21:13  
Ez való nektek:


    

Karex 100235 2015. november 6. 20:56   Válasz erre: 100234
Én is kérek! De kérlek az elõzõ képen lévõ krampuszodat is hagyd itt nálam egy kis idõre.... jó lesz a 6.-a utáni idõszakra is, vagy elõtte, mindegy. :D
    

Kilos 100234 2015. november 6. 17:50   Válasz erre: 100231
Ho ho ho hooo! Nem fáradság! A világért sem fosztanék meg egy gyereket a Télapótól! - meg aztán azt azért megérdemled, hogy a virgácsot a Mikulástól kapd meg! :)))))
    

kawa550 100233 2015. november 6. 17:29   Válasz erre: 100222
Mi van fogpiszka, belémköcc? :))))))
    

kawa550 100232 2015. november 6. 17:28   Válasz erre: 100225
Szerinted. Én meg majd csinálok neked egy képet a pr4-rõl ha akarod......
    

csokabi 100231 2015. november 6. 17:20   Válasz erre: 100230
Ne fáraszd magad a hosszú úttal, idén nagyon rossz voltam. Küldd egybõl a krampuszodat!:)))
    

Kilos 100230 2015. november 6. 16:52   Válasz erre: 100226
Remélem "meglátogatlak" Téged is, dec. 6.-án! :))))
    

Flenegen 100229 2015. november 6. 16:41   Válasz erre: 100223
Nkem is Conti Road Attack volt fent, ezeket cseréltem a BT23-ra. 10.000 km-t ment el a Conti Kb 1000 km lett volna még benne, de a nyári túra miatt elõbb cseréltem.

A BT23 nekem jobban fekszik, habár a Conti is jó volt, tapadásban nincs különbség szerintem, de érezhetõen kevésbé kopik a gumi közepe a BT23-on.

Én ajánlom, és nem is a legdrágább abroncs ami kínálatban volt.
    

csokabi 100228 2015. november 6. 15:56   Válasz erre: 100227
Veled van a baj. Gyula írta pár napja, hogy kifejezetten vizes körülményekre tartja ideálisnak. Rólad meg mindenki tudja, hogy mennyire oda vagy az ilyen motorozásért:)
    

lendvai 100227 2015. november 6. 15:51   Válasz erre: 100223
A BT023 3 komponensû, nálam 15 ezret elment, az én tudásomhoz mérve jól tapadt. Most PR4 van, ezzel már többször megcsúsztam, de ez nem feltétlenül a gumi miatt van, úthibák is közrejátszhattak.
    

csokabi 100226 2015. november 6. 15:45   Válasz erre: 100221
Szerintem Lacinak is, csak õ elõször mindig segíteni akar. Ismered milyen. Csupa jó szándék, mosoly és nagy bendõ. Tuti, hogy fix programja van minden december hatodikán!:)))
    

nferro 100225 2015. november 6. 15:21   Válasz erre: 100223
A pr-ek két komponensûek. Középen nehezebben kopnak.
    

Fido71 100224 2015. november 6. 15:07   Válasz erre: 100223
A Misi PR2 ilyen volt nekem.
A szélei már el voltak kopva, középen még volt 3 mm.
Pályán nem járok, inkább csak túrázgatok.
Elment 15ezer km-t.
A PR4-ben még csak 2500 km van, így abból még nem látszik semmi.
    

TIZ 100223 2015. november 6. 14:31   Válasz erre: 100218
Ha testes túramotorosknak is jó akkor jöhet :-)

Sajna két szezon után nálam is aktuális a Conti RA cseréje, kb. 2 mm-re kopott elõl - hátul. És kockára a sok autópályázástól, érezhetõen rosszabb a terelhetõsége így laposabban. Külön élmény döntögetéskor a majrécsík elérésekor bekövetkezõ hirtelen terhelésváltás.
Viszont tapadt mint állat, egy szavam nem lehet rá. Vajon a Misi PR4 jobb lenne kockásodás szempontjából?
Hallottam hogy vannak olyan gumik amelyeknél a közepe keményebbre van hangolva, így egyenesben kevesebbet kopik. A mi mérteünkben (4TX) melyik lehet ez?
    

lendvai 100222 2015. november 6. 08:59   Válasz erre: 100218
Szerintem motorváltásról nincs szó, csak a kisportolt testhez már nem elég a jelenlegi gumi teherbírása. :-)
    

Fido71 100221 2015. november 6. 07:35   Válasz erre: 100199
Azért neked "átment"... :)))))
    

kawa550 100220 2015. november 5. 22:57   Válasz erre: 100218
Mondom tehénke, nem gazellácska!:)))))))))
    

kawa550 100219 2015. november 5. 22:55   Válasz erre: 100216
A tiéteket nem látod, de tehénke ugye 17-es. :))))))
    

Suprati 100218 2015. november 5. 22:54   Válasz erre: 100215
"kimondottan nagy cirkálókra, testes túramotorokra ajánlják,"
Ajjaj... Motor váltáson töröd a fejed? :)
    

Kilos 100217 2015. november 5. 22:46   Válasz erre: 100215
Yuppiiii! A következõ "garnitúrha" ilyen lesz! Maradok a jól bevált Metzeler-nél, legfeljebb cserélek kereket vagy motort! :))))
    

Karex 100216 2015. november 5. 22:45   Válasz erre: 100203
HA,ha, ügyes a telefonom......
Hogy sikerült ezt ide beraknia megint????....
Kawa, jól látom, hogy nem látom az elsõ gumi méretünket?
Asszem marad elõre a Z6............
:D
    

kawa550 100215 2015. november 5. 22:26  
Cizi, kilos! Eljött a ti idõtök, itt van a megtestesült álmotok!:))))))))))
http://hegylakok.hu/2015/11/gyorshirek/metzeler-roadtec-01-test
Ja, a pitsába, nincs belõle 18"-os. Na nem baj, majd én kipróbálom nektek egy 120/70-el ok?....:)))))))))
    

tulok99 100214 2015. november 5. 22:21  
hát ezt meg majdnem elfelejtettem a végén megosztani veletek...

https://www.youtube.com/watch?v=SHCLg8_yR4c

    

Flenegen 100213 2015. november 5. 22:10  
Viccet félretéve:

A boltban kaptam egy pár perces rövid kiképzést, nogy mi hogyan mûködik. Aztán itthon összeállítás. Leszállótalpak, védõkeret a rotorokhoz.

Kinyargaltam az udvarra, szerkezet lerak pár emelkedés meg leesés után sikerült egy helyben lebegni meg lassan letenni. Forgás megy, azt lemerült.

Holnap folyt köv...
    

Lomha 8V 100212 2015. november 5. 21:52   Válasz erre: 100209
Ezt már néztem én is, hogy rendesen elfeküdte a száját. Semmi márka és típusbuzéria nincs bennem, de ez egy k***a jó motor. És a 3VD is az.
    

Flenegen 100211 2015. november 5. 21:50   Válasz erre: 100202
A Haribo a gyereké. Nem ám veszek egy játékot magamnak Õ meg nem kap semmit:)

Egyenlõre csak 5-6 percet bírt a gyári töltéssel, ami elég volt arra, hogy próbálkozzak. Párszor azt hittem, hogy elöbb töröm mint lemerül, de eddig megúszta:)
    

lendvai 100210 2015. november 5. 21:47   Válasz erre: 100197
A 900-asban az olajleeresztõ csavar mágneses, nekem legalábbis a bal oldali. Az olajszûrõ felõli azt hiszem nem, de gondolom ennek oka van.
    

Banditx 100209 2015. november 5. 21:40  
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2015/11/05/jo_szelvedelmu_motort_szeretnek/

Ez az ember szerintem nem tudja mit beszél!
    

tulok99 100208 2015. november 5. 21:34   Válasz erre: 100207
gyakorlatilag ha valóban szakszerûen van megjavítva, akkor az egy full felújított motor... csak van rajta 3 doboz is, meg miegymás... én is kevesebbért akartam elõször meghirdetni az enyémet, mint ahogy aztán tettem, de végignéztem a nem túl nagy kínálatot tdm-bõl, és gyakorlatilag érvényes magyar mûszakival nem lehet 500 alá menni a 4tx-nél. ha nézed azt, hogy annak a motorja full felújított, tehát nem eszi az olajat, meg nem lesz vele gond az elkövetkezõ 15 évben, meg még van rajta pár extra is, illetve elvileg ezen már a módosított karbik vannak, akárcsak az enyémen (persze motort nem a fogyasztása miatt szoktak venni az emberek...) , akkor nem is annyira sok.
    

ati5995 100207 2015. november 5. 21:23  
Jasszelé volt,a mostani összetörten vette meg,használta 3000km-et,most meg árulja,szept. óta,de kitartja az árát fillére.
    

tulok99 100206 2015. november 5. 20:57  
szaktársak! elemezzétek már ki a gépet! én mintha ezt már láttam volna egy néhai kolléga tulajdonában, aki mellesleg jó képeket rakott fel róla mindig, még el nem tört...

http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p1554854&st=tdm&o=pa
    

tulok99 100205 2015. november 5. 20:56   Válasz erre: 100202
Én ma is voltam a Haribóban, vettem is egy szatyor gumimacit... :D olcsón adták, muszály volt elhozni... amúgy vidám hely! tetszik!
    

Kilos 100204 2015. november 5. 20:49   Válasz erre: 100199
Jólvanna! :)))
    

Karex 100203 2015. november 5. 20:25   Válasz erre: 99870
Waze, most komolyan. Miért nem írtok többet? Már csak 130 hsz a fórum összeomlásáig.......
A mostani tempóban jövõ héten sem lesz meg.......
    

csokabi 100202 2015. november 5. 20:18   Válasz erre: 100201
Tuti, hogy már le is zúztad. Különben nem a dobozát mutogatnád:)
Látom, Haribo rajongó vagy:)))
    

Flenegen 100201 2015. november 5. 19:53  
Megérkezett:)

A hétvégén füvet már nem kell nyírni, a rotorokkal lenyirtam:)

Azért lehet vicces helyzeteket generálni ezzel a csodával:)
    

pocak75 100200 2015. november 5. 18:56  
Urak a blokk öntvényben volt változás 850-en belül?
Gondolkozok generátor dekli cserén mert enyém csúszott (nem nálam ugyan és zavar)
    

csokabi 100199 2015. november 5. 18:13   Válasz erre: 100198
Szerintem Tomi is olvasta...
A poén viszont jó volt:)
    

Kilos 100198 2015. november 5. 18:10   Válasz erre: 100196
Tegnap 13:08-kor a 100171 szám alatt már kellett a telo!
    

sjanek 100197 2015. november 5. 17:45  
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a 900-asban az alsó olajleürítõ csavar milyen méretû és menetemelkedésû, szeretnék bele mágneses csavart tenni, viszont nem akarom "sokáig" nyitva hagyni a rendszert.
    

Fido71 100196 2015. november 5. 17:32   Válasz erre: 100189
9:48-kor írtad, hogy hátsó tag kell.
9:54-kor meg már gipszben voltál és már nem csak az kell?
Bakker, panaszkodjon csak valaki, hogy lassú az EÜ. ;)!
    

t0mmy 100195 2015. november 5. 15:23  
Köszönöm a sok hozzászólást, megoldódott a probléma a gyújtáskábel volt a ludas :D
    

sola 100194 2015. november 5. 12:14   Válasz erre: 100190
Ami történt, másodikként érkeztem egy komoly szituhoz, bukkanót éppen elhagyva vészfékezni bogárhátú, szarrá kopott úton még az álmoskönyv szerint sem jelent jót:-) ! a szabálytalanul szembe elõzõ persze elment, hogy hüljön rá a bõr!
jó 70-nel fogtam betont, 15 méter csúszás alatt itt ott leégett a ruha, de egyébként rendben vagyok. a vas már csúnyább, de tavaszra felépül!
    

sola 100193 2015. november 5. 12:08   Válasz erre: 100191
Köszönöm, talán már nyomon vagyok. "széles utat"!
    

sola 100192 2015. november 5. 12:08   Válasz erre: 100190
csak egy hüvelyk ujj! semmi komoly. a bukóm lett nagyon karcos, hiába az aszfalt nem selyem! köszi az érdeklõdést.

    

vasutas 100191 2015. november 5. 10:46   Válasz erre: 100187
Igen, javítható a hátsó rugó . Nekem három éve újították föl, azóta úgy dolgozik, mint újkorában . 15 ezret kértek érte és garanciát is vállaltak .
Sajnos, az a mûhely ahol nekem javították, már nem mûködik, de a neten biztos találsz több céget is, ahol foglalkoznak ezzel .
    

cizi 100190 2015. november 5. 10:19   Válasz erre: 100189
Sola! Ne haragudj, csak viccelni akartam Veled! Mi történt? Törés is van?
    

sola 100189 2015. november 5. 09:54   Válasz erre: 100172
köszi a választ, kicsit megkésve, mert közben leterítettem a vasat az aszfaltra, és most van egy kis gipsz rajtam itt-ott:-)) úgyhogy most már nem csak hátsó teló kell! Köszi még egyszer, széles utat!
    

cizi 100188 2015. november 5. 09:54   Válasz erre: 100187
Most Te jössz Peti!:))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118