kawa550 | 100287 | 2015. november 8. 21:02 | Válasz erre: 100281 |
Enyém is 2006-os, de abban még csak 230.000km van.:) Sajnos eccerû suzuki, nem jutott bele menõ fosvágen technika, így nincs vezérmûszíjam, csak eccerû élettartamra méretezett lánc, így görgõt se cserélhetek, de még ezt a rohadt vízpumpát is a fõtengelyrõl hajtják, így annak a cserélgetésével se szórakoztathatom magam. Úgy általában, rendesen kibaxtak velem a japók, ezek bazze direkt úgy csinálják hogy az ember ne foglalkozhasson vele, így a futott km alapján cserélendõ cuccokon és az elsõ féken kívül minden alkatrésze eredeti, beleértve a futómûvet és a hátsóféket is. De majd eccer nekem is lesz fosvágenem, oszt akkor majd én se unatkozok....:))))))))))) |
sandryder | 100286 | 2015. november 8. 20:59 |
Eladóvá vált TDM 900-ra gyári hátsó Givi doboztartó+platni, 15 eft. ért.
![]() ![]() |
Muju | 100284 | 2015. november 8. 20:05 |
Most èn már is kicsit belefektettem a zautóba. Vezèrmûszíj ès görgõ+ vízpumpa csere. Kapott 4 új gyertyát ès kuplung kinyomócsapágyat. Tízèvente ez a kõccsèg belefèr. Persze az oilt èn se sajnálom töle 10.000 kènt |
Muju | 100283 | 2015. november 8. 20:00 | Válasz erre: 100251 |
Bizony, èn nagyon írigy vagyok. De nagyon.
|
Fido71 | 100282 | 2015. november 8. 19:59 | Válasz erre: 100281 |
Mostanában már nekem se megy bele sok km, de volt idõ, mikor egy hónapban kétszer cseréltem benne olajat.... Mondjuk 7500-nél mindig cserélem. |
Muju | 100281 | 2015. november 8. 19:56 |
Hát bakkerek nektek má most annyi km van a nègykerekûben ami nekem mèg járókeretes koromba se lesz. Csak egy saját cordobám van 1.4 75 lósagy kettõezerhatba vettem tán márcijusba lesz tíz esztendõs. Van is benne 71.5 e km amit mind èn tekertem bele.. Mèg vagy 15 èvig az enyèm is lesz+ a kiccsaládè mer elvisz oda ahová szeretnèm.!
|
Fido71 | 100280 | 2015. november 8. 18:57 | Válasz erre: 100278 |
Így már igazat adok neked!!!! Ezek a pddtdidti-k elmennek vagy 50ezret is hiba nélkül /na jó, kicsit többet/. Ha nem a magasnyomás sz@rik be, akkor a kettõstömegû lendkerék vagy a többi ketyere. Sajnos a benzinesek is a turbó felé mennek el ezekkel a 900-as turbós valamikkel. Azokból se nagyon nézek ki 200 ezernél többet. Igen nagy gondban van, aki ezután nézeget majd autót.... :((( Nekem most a Vitara 1.6-os szívó benzines motorral lenne a nyerõ. Bár az sx4crossban nagyobb a hely, de az annyira nem tetszik, meg drágább is. Talán õk még elmennek pár százezer km-et. Persze ezeket csak a pénztárcám ismeretében írom /4 milláig/. Amúgy meg nem hiszem, hogy vennék új autót, mert a napi 30-60 km-re melóba járni, meg egy évben kétszer nyralni menni nem kell nekem több millás kocsi. Faszarági vagyok én ahhoz, hiteles meg eszembe sem jut.... Nekem 734-et mutat az óra, 8 évesen vettem, lehet, hogy tekertek még rajta vissza akkor. A motor bontatlan, az egyik izzitógyertya még a gyári ND. A harmadikat épp tegnap cseréltem, mert nem izzított végig. |
kawa550 | 100279 | 2015. november 8. 15:19 |
kawa550 | 100278 | 2015. november 8. 15:16 | Válasz erre: 100277 |
Itten most nem a 20 éves munkaeszköz talicskákról van szó, azok nem is érdemelnek egy szót se, elviszik a terhet oszt kész. A most divatos menõ pdtdcdid4d annyaháta göncökrõl beszélek, amik soha nem fognak annyit elfutni mint a te szamarad és soha nem lesz ember aki 20 évesen még fenn tudná tartani a beléjük épített méregdrága technikát, ezek 20 évesen már csak a bontók kedvencei lesznek. |
Fido71 | 100277 | 2015. november 8. 14:10 | Válasz erre: 100271 |
Vagy azért tartsa azt a fajta majmot, mert banánhoz jóval olcsóbban /esetenként ingyé´ is és sokhoz/ jut hozzá. Kútnál közel 20 éve nem tankoltam az autómba és azért nem is adom el, mert ilyen megbízható öngyújtóst ma már nem gyártanak. http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/toyota_carina-e_wagon_2_0_d_xld_1994_hasznaltteszt-9952 Igaz, 75 ló nem túl fickós a 1270 kilóhoz, de nem is azért szeressük. Lábtér, fejtér, csomagtartó bõségesen elég. Nem fogok nyomorogni egy autóban sem. Meg kiszállni sem akarok, ha sebességet kell váltanom benne... ;) |
sandryder | 100276 | 2015. november 8. 12:55 |
donmedve | 100274 | 2015. november 8. 11:08 |
csanesz | 100273 | 2015. november 8. 10:51 |
Járgányok a Walking Dead -ból: A Cafe - RAT Bike féleség természetesen Yamahát is tartalmaz (eleje)! http://sebessegoltara.blog.hu/2015/07/24/motorok_a_walking_deadbol?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum |
kawa550 | 100272 | 2015. november 8. 09:53 | Válasz erre: 100270 |
Nézz utána alaposan és közvetlenül a gyártótól rendeld mert az írta itt valaki a múltkor, hogy keményen hamisítják azt a cuccot!
|
kawa550 | 100271 | 2015. november 8. 09:53 | Válasz erre: 100266 |
Mindannyian tudjuk, hogy ezeknek a dízeleknek leáldozott én meg azt is tudtam mindig, hogy soha nem is áldozott fel nekik. :)))))))) Mer ugye dízelt vezetni olyan...... Fenntarthatatlan és fejleszthetetlen technika, egy igazi zsákutca, a merci 10 éven belül meg akar szabadulni az összes személy dízeltõl. Hálisten a motorokba soha nem is került bele. és lexarom hogy keveset fogyaszt-e, akinek nincs pénze banánra, ne tartson majmot.:))))))) |
Annonymus | 100270 | 2015. november 8. 09:47 |
Jò napot Naccsàgos ùrak!!!Elnèzèst a passzivitàsèrt(oka van)de napi szinten olvaslak s amikor kell eggyüttèrzek veletek jòban ...rosszban...:-))))Lenne 1 kèrdèsem:sjcam 4000wifi....illetve sjcam 5000+wifi- vel szemezek.Kèrdès:Megèri-e kifizetni a nagy àrkülönbsèget?Köszönöm.
|
kawa550 | 100269 | 2015. november 8. 09:45 |
Süt a nap, kék az ég, még szellõ sincs, indúhatunk motorúni! Még hogy eltenni télire, haggyámán.....:))))))))
|
Robi70 | 100268 | 2015. november 8. 09:37 | Válasz erre: 100200 |
Pocak, ha nincs kilyukadva az a generátor fedél, akkor a feladatát ellátja. A szépészeti hibákat eltakarja a glett és a festés is. Idomot sem cserélsz egy csúszás után, csak meghegeszteted és lefényezteted. Legalábbis én így tettem mindkettõvel. |
Robi70 | 100267 | 2015. november 8. 09:32 | Válasz erre: 100261 |
Szasztok! Kössz Karesz. Küldtem a címet, várom a portékát. |
lendvai | 100266 | 2015. november 8. 09:12 |
Jó reggelt kívánok! Séf bácsinak írnék egy kicsit még a múltkori Mustangos hozzászólására. A héten volt szerencsém egy BMW 330d M Sport kombit hajtani kb 150km-t. 2 éves autó, 254 paci, automata. Nincs meg benne a boogie! Húz, mint egy mozdony még 200-nál is, szép hangja van annak ellenére, hogy dízel, de nem basz oda. Steril. Utazni ideális, az ülései nagyon kényelmesek, de a futómûve a 12 éves Hondámhoz képest egy kicsit úszkálós. Persze egy 3 literes dízelmotor orrnehézzé teszi az autót, de meg kell mondjam nem akarok ilyet. 150-nél a pillanatnyi fogyasztásmérõ 8 litert mutatott, a 2.4-es szívó benzines Honda motor is tudja ezt. A különbség, hogy utána hazafelé ha nyomtam egy kickdownt a Hondán nem történt semmi. :-) Persze az kézi váltós. :-) Inkább Mustang. :-)
|
Skuli | 100265 | 2015. november 8. 08:55 | Válasz erre: 100200 |
Pocak75! Nem egyforma a két generátor dekli. A váltókar nem egyformán van felszerelve a 3VD-n és a 4tx-en, ezért a váltórúd sem ugyanott van. Így a deklin sem ugyanott van neki kihagyva a hely. Az én 4TX-emre 3VD-s generátordeklit raktam mikor cserélni kellett, viszont a váltókart is át kellett szerelnem úgy, ahogy a 3VD-n van.
|
Fido71 | 100263 | 2015. november 8. 06:41 |
Ebbõl a hátsó "sárvédõbõl" Csokabi még vágott is le! Nekem úgy tetszett. De mivel általában ketten megyünk, így lemondtam a kurtításról a felfröcsögõ /vagy elõre?/ víz miatt... :( |
VVLaci | 100262 | 2015. november 8. 00:04 | Válasz erre: 100238 |
Megnézni meg lehet, de a búvárkodást betiltották.
|
Karex | 100261 | 2015. november 7. 23:26 |
Elöntött a buzgóság.... lehet jót tett ez a kis motorozás ma? Hátsó sv toldat elkészült. Képek az elsõ mellett: https://picasaweb.google.com/101965110138090261392/TDMSarvedoToldat?authuser=0&feat=directlink Apró infók róla: anyaga a szokásos, fekete mûgyanta üvegszál, hajlékony vastagságban, alaphossza 20 cm, de a 15 is bõven elég. Akár ez alá is szabható, kívánság szerint. Felszerelése a képeken is látható 3 gyári furaton keresztül (rendszámtartó lemezének felfogatása), vagy ragasztva, vagy ahogy jólesik. Robi70, megy a pü, hogy hány aranytömböt kell érte idetalicskáznod. :D |
Karex | 100260 | 2015. november 7. 21:38 |
Szeretitek ezt a gumi témát, kaptok: a kopott Z6 sem tapad rendesen. Ma elõástam a vasat, és a hideg aszfalton nem tetszett neki a kanyar....... szépen megcsúszott az eleje, pedig nem a majrécsíkot reszeltem.. Monnyuk ez az idõ nekem már nem motoros idõ. Csak rövid guriga volt. Így szépen visszatakargattam téli álmára. |
dinnyemag | 100259 | 2015. november 7. 21:19 | Válasz erre: 100240 |
Jó is lenne, de fogalmam sincs mikor lesz ilyen. Talán a talin?:-)))
|
kawa550 | 100258 | 2015. november 7. 19:27 | Válasz erre: 100257 |
A 4000 az jó, nálam is gyakran van ott a mutató! Mikor engedem vissza a gázt....:)))))) Mindenki mennyék ahogy akar, meg ahogy tud! Én szeretek gyorsan, és szeretek esõben is gyorsan, még az amúgy nyamvadt kocsimmal is szeretem az esõs kanyarokban kicsit tolni az orrát meg csúsztatgatni a fenekét. |
Hr.Geiger | 100257 | 2015. november 7. 18:56 | Válasz erre: 100256 |
Korrekt írás... :-)) Én már nem érzek késztetést ahhoz, hogy esõben is toljam neki, ez van. Mondhatod, hogy puha pöcs vagyok, valószínûleg igazad is van. Jobbára szárazon szeretek menni, ott frankó a PR3-as, eddig nem éreztem semmi negatívumot felõlük. Viszont abban is biztos vagyok, ha mégis elkapna az esõ, akkor sem kell aggódnom a biztonság miatt, mert akkor nem 4000 környékén forgatom a motort, hanem egy 1000-est visszaveszünk... :-))) |
kawa550 | 100256 | 2015. november 7. 18:45 | Válasz erre: 100255 |
Korrekt írás, de....:)))))))))))) Akik téged hazavárnak, azok ha rajtuk múlna, most azonnal átmennének a vasadon egy úthengerrel, szal nem releváns a véleményük ez ügyben. Akinek van esze, nem csak esõben vesz vissza a tempóból, de akkor meg faxnak nem jár békávéval.:) A józan rider(errõl az jut eszembe hogy hogy hívják a tehetségtelen indián vadászt: vegetáriánus) bármilyen gumival boldog, neki akár a heidenau vagy az új roadiac is kiváló választás, gyök kettõvel, 5 fokos dõlésszöggel, esõben negyedelt tempóval akár egy kõrisfából faragott fakerékkel is lehet közlekedni. Minden másra ott a mastercard meg a pr4. :)))))))))))) |
Hr.Geiger | 100255 | 2015. november 7. 18:33 | Válasz erre: 100253 |
Korrekt írás, de... ...azért a legtöbb motoros - ha van esze- esõben visszavesz a tempóból, vagyis nem próbálja meg határig elvinni a gépet. Ha így nézzük, akkor a PR3 is jó választás, mert nedves körülmények közt még így is jobb, mint bármelyik vetélytárs - kivéve a PR4-et. Vagyis gazdaságos és okos választás lehet a 3-as is józan ridereknek. Sõt, ha valaki igen józan, annak a BT23 és a Z6 is jó választás, mert ugye a közút nem versenypálya, ahol számítanak a másodpercek, hisz mindenkit hazavárnak. :-) |
kawa550 | 100254 | 2015. november 7. 17:58 | Válasz erre: 100252 |
Kár hogy nem járok kocsmába annyi okosat tudnék regélni a gumikról, és simán elmondanám azt is, hogy egy karcsú kis szõkét kérek helyes kis fenékkel meg formás lábakkal. A pitsába, pont ilyen van itthon!:))))))))))
|
kawa550 | 100253 | 2015. november 7. 17:56 | Válasz erre: 100249 |
Pr3 után ment fel a pr4, szárazon semmi különbség, viszont a pr3 olcsóbb és tartósabb így sokkal gazdaságosabb és okosabb választás. Pont addig, amíg el nem kezd esni. És akkor azonnal rájössz miért drágább és kopik jobban a pr4, aztán onnantól már csak gazdaságosabb de nem okosabb választás a 3, és ha ajakra zuhan az ember egy kanyarban a vízen ami ugye ölég drága tud lenni, akkor már talán nem is gazdaságosabb. Így aztán tuti hogy nincs jó választás, mert mindent egyik se tud, vagy jó a tapadás és király csapatáskor de minden délután mérhetõ a napi kopás, ez a conti RA2, vagy tartós és minden helyzetben jól viselkedik, ez a pr3, vagy ugyan ez de drágább és kopósabb de esõben verhetetlen, ez a pr4. Engem idén annyiszor picsázott ki az esõ hogy ez utóbbi komoly szempont lett a választásnál, fõleg mert a jelenlegi melóhelyre soxor fogok motorral járni szezonban jövõre is, könnyebb a parkolás, leszarom a dugókat, meg még csapatni is lehet, de sose tudom délután hogy este megázok-e. Szóval asszem megint pr4 lesz, ami azért mutatja hogy nincs különösebb gondom vele, beleértve azt a melegen bizonytalanságot is, mert az bõven kezelhetõ határon belül van, elég jól érezni a határt ahol már figyelni kell a dologra. |
TIZ | 100252 | 2015. november 7. 17:08 | Válasz erre: 100251 |
Nekem is sikerült ennek a felét mennem... Rájöttem hogy az ideális gumi téma hasonló mint a kocsmai beszélgetésekben az ideális nõ. A különbség az hogy a krimóban mindenki elmondja hogy ilyen haja legyen meg ekkora cicije, stb., és aztán hazamegy az asszonyhoz aki nagy valószínûséggel nem felel meg a leírásnak. Mi viszont megkaphatjuk az ideális gumit :-) |
csokabi | 100251 | 2015. november 7. 15:40 | Válasz erre: 100250 |
Szerintem most sokan irigyelnek azért a 14000 km-ért...:)
|
skunk | 100250 | 2015. november 7. 14:15 | Válasz erre: 100249 |
Üdv mindenkinek! Halkan szólok hozzá, mivel csak most tavasszal vettem a 850 tádémat. De a személyes tapasztalat mindig a legfontosabb bár tény hogy szubjektív. A ti hozzászólásaitok alapján vettem meg a PR 3-at, bár csak lassan szûkült le a kör és biztos vagyok benne, hogy a többi versenyzõ is kiváló választás lett volna. De én idén 14000 km t mentem a misi Pr3 asokkal és még van bennük egypár ezer :)Egyetlen pillanatban sem éreztem problémát, nagyszerûen tapadtak minden körülmények között, bár tény hogy én még ritkán feszegettem a határokat. A széleken talán kissé jobban megkoptak de azt hiszem ez így jó.. A következõ szett is biztos PR3 lesz. De mint írtam akinek másik vált be, azt szerette meg és ahhoz is fog ragaszkodni. És ez így van jól....:) Sziasztok! |
yamatomo | 100249 | 2015. november 7. 12:32 |
Szépeket az Uraknak! :) A gumi kérdés örök téma marad. A választásnál fontos a pilóta vezetési stílusa,illetve,hogy hol,milyen körülmények között motorozik a legtöbbet. Korábban elõl BT23 volt,hátul Dunlop Roadsmart,és elégedett voltam vele. De amint szert tettem egy PR3 szettre,egy teljesen más dimenzióba került a kunkorgás élménye. A következõ is PR3 lesz abban bizonyos vagyok. Helytállt minden körülmények között,és nem nagyon akar fogyatkozni. 8000 km-t tettem bele az idén,de bõven tíz fölött fog menni a hátsó. Az elsõ meg túl fog élni még egy hátsót azt szinte bizonyos.
|
Fido71 | 100248 | 2015. november 7. 11:19 | Válasz erre: 100245 |
Õszinte leszek! Nem érzek különbséget a 2 és a 4 között /az áron kívül/. Talán a 4 hamarabb bemelegszik. De sztem nem lesz ez tartósabb, mint a PR2. Legközelebb visszatérek a 2-höz, ha még kapható lesz akkor. 3-at nem próbáltam, de még az is benne van a következõ gumiválasztásban. Ritkán motorozok egyedül, akkor is csapatban. A határok feszegetése így sokszor elmarad. Majrécsík sem a 2-nél, sem a 4-nél nem maradt. Leginkább a szûkebb szerpentineket, visszafordítókat szeretem. |
sandryder | 100247 | 2015. november 7. 10:57 |
Volt fent a keréken Z6 is és mégsem lettem a híve(elnézést a híveitõl),de kétségtelen tény, hogy a tartós és változó használat során kiderülnek a gumi negatív tulajdonságai, viszont aki gumit választ az tudja hogy milyen viszonyok között használja a motorját.Az én esetemben azért volt jó választás, mert az Erdélyi túrán(1500 km táv) a szikrázó napsütésben, bármikor leszakadhatott az ég és nem volt semmi bizonytalanság ilyenkor sem, változatlan tempó mellett.
|
csokabi | 100245 | 2015. november 7. 10:01 |
Mielõtt átmegy a fórum Misihívõbe (PR4), szeretném megemlíteni, hogy voltak itt azért negatív tapasztalatok is. Melegben, szárazon, két személlyel és rendesen meghajtva bizonytalanná vált Gyuláék alatt. A többség inkább napsütésben tolja ki a motort... Érdekelne még Tomi véleménye is, habár a 2500 km nem sok, de azért valamilyen kép csak kialakult már benne.:) |
sandryder | 100244 | 2015. november 7. 09:43 | Válasz erre: 100243 |
Üdv. Csak megemlítem, a motorrevû gumitesztjét, ahol a nagy gyártók versenyében a Misi PR4 viszi a pálmát, és fõleg vizes felületen a legjobb tapadással rendelkezik,és méterekkel rövidebb a fékútja.Gyorsan felmelegszik, és tapad meg kopik mint a versenygumi.Bár az átlagos motorozási tudáshoz a BT023 ár-érték arányban jobb választás lehet. |
TIZ | 100243 | 2015. november 7. 08:10 |
Köszönöm a gumis tanácsokat, akkor vagy PR4 vagy BT23 lesz. Hátha lesznek téli akciók amikor kissé kevésbé fogynak a motorgumik...
|
nferro | 100242 | 2015. november 7. 08:08 | Válasz erre: 100232 |
Kell neked mindig 2-ben nyélgázon csak egyenesben csapatni a hegyek között. Gyere ki a hortobágyi kanyarokba, egybõl más lesz a helyzet. :)
|
Muju | 100241 | 2015. november 7. 06:11 | Válasz erre: 100237 |
Érdekes, Hogy a viharba került ez a hsz megint ide.?. |
kawa550 | 100240 | 2015. november 6. 22:55 | Válasz erre: 100239 |
Inkább te gyere hazafelé kicsit,és hogy ne kelljen annyit vezetni egy nap, kapsz tõlem egy 2 fõs utalványt ide teljes ellátással egy napra: http://www.falkensteiner.com/de/hotel/leoben Oszt akkor ott a zöld tónál találkozunk. :)))))) |
dinnyemag | 100239 | 2015. november 6. 22:39 | Válasz erre: 100238 |
Jó irányba nézelõdsz, még egy pár km. nyugat fele és teszem is a kávét fõni....:-)))
|
kawa550 | 100238 | 2015. november 6. 22:15 |
Eztet most találtam, csak 160 km a határtól, nem messze mariazelltõl. https://www.google.hu/search?q=Gr%C3%BCner+See&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIjaTnodr8yAIVAccUCh2IOwQQ&biw=1366&bih=643#imgrc=_ Meg kõ nézni eccer. http://www.erdekesvilag.hu/buvarkodas-az-elarasztott-volgyben/ |
Muju | 100237 | 2015. november 6. 21:30 | Válasz erre: 100167 |
Nekem meg egy lyukas jutott, pedig az enyèm má nem spirálos...
![]() |
Karex | 100235 | 2015. november 6. 20:56 | Válasz erre: 100234 |
Én is kérek! De kérlek az elõzõ képen lévõ krampuszodat is hagyd itt nálam egy kis idõre.... jó lesz a 6.-a utáni idõszakra is, vagy elõtte, mindegy. :D
|
Kilos | 100234 | 2015. november 6. 17:50 | Válasz erre: 100231 |
Ho ho ho hooo! Nem fáradság! A világért sem fosztanék meg egy gyereket a Télapótól! - meg aztán azt azért megérdemled, hogy a virgácsot a Mikulástól kapd meg! :)))))
|
kawa550 | 100232 | 2015. november 6. 17:28 | Válasz erre: 100225 |
Szerinted. Én meg majd csinálok neked egy képet a pr4-rõl ha akarod......
|
csokabi | 100231 | 2015. november 6. 17:20 | Válasz erre: 100230 |
Ne fáraszd magad a hosszú úttal, idén nagyon rossz voltam. Küldd egybõl a krampuszodat!:)))
![]() |
Kilos | 100230 | 2015. november 6. 16:52 | Válasz erre: 100226 |
Remélem "meglátogatlak" Téged is, dec. 6.-án! :))))
|
Flenegen | 100229 | 2015. november 6. 16:41 | Válasz erre: 100223 |
Nkem is Conti Road Attack volt fent, ezeket cseréltem a BT23-ra. 10.000 km-t ment el a Conti Kb 1000 km lett volna még benne, de a nyári túra miatt elõbb cseréltem. A BT23 nekem jobban fekszik, habár a Conti is jó volt, tapadásban nincs különbség szerintem, de érezhetõen kevésbé kopik a gumi közepe a BT23-on. Én ajánlom, és nem is a legdrágább abroncs ami kínálatban volt. |
csokabi | 100228 | 2015. november 6. 15:56 | Válasz erre: 100227 |
Veled van a baj. Gyula írta pár napja, hogy kifejezetten vizes körülményekre tartja ideálisnak. Rólad meg mindenki tudja, hogy mennyire oda vagy az ilyen motorozásért:)
|
lendvai | 100227 | 2015. november 6. 15:51 | Válasz erre: 100223 |
A BT023 3 komponensû, nálam 15 ezret elment, az én tudásomhoz mérve jól tapadt. Most PR4 van, ezzel már többször megcsúsztam, de ez nem feltétlenül a gumi miatt van, úthibák is közrejátszhattak.
|
csokabi | 100226 | 2015. november 6. 15:45 | Válasz erre: 100221 |
Szerintem Lacinak is, csak õ elõször mindig segíteni akar. Ismered milyen. Csupa jó szándék, mosoly és nagy bendõ. Tuti, hogy fix programja van minden december hatodikán!:)))
|
nferro | 100225 | 2015. november 6. 15:21 | Válasz erre: 100223 |
A pr-ek két komponensûek. Középen nehezebben kopnak.
|
Fido71 | 100224 | 2015. november 6. 15:07 | Válasz erre: 100223 |
A Misi PR2 ilyen volt nekem. A szélei már el voltak kopva, középen még volt 3 mm. Pályán nem járok, inkább csak túrázgatok. Elment 15ezer km-t. A PR4-ben még csak 2500 km van, így abból még nem látszik semmi. |
TIZ | 100223 | 2015. november 6. 14:31 | Válasz erre: 100218 |
Ha testes túramotorosknak is jó akkor jöhet :-) Sajna két szezon után nálam is aktuális a Conti RA cseréje, kb. 2 mm-re kopott elõl - hátul. És kockára a sok autópályázástól, érezhetõen rosszabb a terelhetõsége így laposabban. Külön élmény döntögetéskor a majrécsík elérésekor bekövetkezõ hirtelen terhelésváltás. Viszont tapadt mint állat, egy szavam nem lehet rá. Vajon a Misi PR4 jobb lenne kockásodás szempontjából? Hallottam hogy vannak olyan gumik amelyeknél a közepe keményebbre van hangolva, így egyenesben kevesebbet kopik. A mi mérteünkben (4TX) melyik lehet ez? |
lendvai | 100222 | 2015. november 6. 08:59 | Válasz erre: 100218 |
Szerintem motorváltásról nincs szó, csak a kisportolt testhez már nem elég a jelenlegi gumi teherbírása. :-)
|
kawa550 | 100220 | 2015. november 5. 22:57 | Válasz erre: 100218 |
Mondom tehénke, nem gazellácska!:)))))))))
|
kawa550 | 100219 | 2015. november 5. 22:55 | Válasz erre: 100216 |
A tiéteket nem látod, de tehénke ugye 17-es. :))))))
|
Suprati | 100218 | 2015. november 5. 22:54 | Válasz erre: 100215 |
"kimondottan nagy cirkálókra, testes túramotorokra ajánlják," Ajjaj... Motor váltáson töröd a fejed? :) |
Kilos | 100217 | 2015. november 5. 22:46 | Válasz erre: 100215 |
Yuppiiii! A következõ "garnitúrha" ilyen lesz! Maradok a jól bevált Metzeler-nél, legfeljebb cserélek kereket vagy motort! :))))
|
Karex | 100216 | 2015. november 5. 22:45 | Válasz erre: 100203 |
HA,ha, ügyes a telefonom...... Hogy sikerült ezt ide beraknia megint????.... Kawa, jól látom, hogy nem látom az elsõ gumi méretünket? Asszem marad elõre a Z6............ :D |
kawa550 | 100215 | 2015. november 5. 22:26 |
Cizi, kilos! Eljött a ti idõtök, itt van a megtestesült álmotok!:)))))))))) http://hegylakok.hu/2015/11/gyorshirek/metzeler-roadtec-01-test Ja, a pitsába, nincs belõle 18"-os. Na nem baj, majd én kipróbálom nektek egy 120/70-el ok?....:))))))))) |
tulok99 | 100214 | 2015. november 5. 22:21 |
hát ezt meg majdnem elfelejtettem a végén megosztani veletek... https://www.youtube.com/watch?v=SHCLg8_yR4c |
Flenegen | 100213 | 2015. november 5. 22:10 |
Viccet félretéve: A boltban kaptam egy pár perces rövid kiképzést, nogy mi hogyan mûködik. Aztán itthon összeállítás. Leszállótalpak, védõkeret a rotorokhoz. Kinyargaltam az udvarra, szerkezet lerak pár emelkedés meg leesés után sikerült egy helyben lebegni meg lassan letenni. Forgás megy, azt lemerült. Holnap folyt köv... |
Lomha 8V | 100212 | 2015. november 5. 21:52 | Válasz erre: 100209 |
Ezt már néztem én is, hogy rendesen elfeküdte a száját. Semmi márka és típusbuzéria nincs bennem, de ez egy k***a jó motor. És a 3VD is az.
|
Flenegen | 100211 | 2015. november 5. 21:50 | Válasz erre: 100202 |
A Haribo a gyereké. Nem ám veszek egy játékot magamnak Õ meg nem kap semmit:) Egyenlõre csak 5-6 percet bírt a gyári töltéssel, ami elég volt arra, hogy próbálkozzak. Párszor azt hittem, hogy elöbb töröm mint lemerül, de eddig megúszta:) |
lendvai | 100210 | 2015. november 5. 21:47 | Válasz erre: 100197 |
A 900-asban az olajleeresztõ csavar mágneses, nekem legalábbis a bal oldali. Az olajszûrõ felõli azt hiszem nem, de gondolom ennek oka van.
|
Banditx | 100209 | 2015. november 5. 21:40 |
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2015/11/05/jo_szelvedelmu_motort_szeretnek/ Ez az ember szerintem nem tudja mit beszél! |
tulok99 | 100208 | 2015. november 5. 21:34 | Válasz erre: 100207 |
gyakorlatilag ha valóban szakszerûen van megjavítva, akkor az egy full felújított motor... csak van rajta 3 doboz is, meg miegymás... én is kevesebbért akartam elõször meghirdetni az enyémet, mint ahogy aztán tettem, de végignéztem a nem túl nagy kínálatot tdm-bõl, és gyakorlatilag érvényes magyar mûszakival nem lehet 500 alá menni a 4tx-nél. ha nézed azt, hogy annak a motorja full felújított, tehát nem eszi az olajat, meg nem lesz vele gond az elkövetkezõ 15 évben, meg még van rajta pár extra is, illetve elvileg ezen már a módosított karbik vannak, akárcsak az enyémen (persze motort nem a fogyasztása miatt szoktak venni az emberek...) , akkor nem is annyira sok.
|
ati5995 | 100207 | 2015. november 5. 21:23 |
Jasszelé volt,a mostani összetörten vette meg,használta 3000km-et,most meg árulja,szept. óta,de kitartja az árát fillére.
|
tulok99 | 100206 | 2015. november 5. 20:57 |
szaktársak! elemezzétek már ki a gépet! én mintha ezt már láttam volna egy néhai kolléga tulajdonában, aki mellesleg jó képeket rakott fel róla mindig, még el nem tört... http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p1554854&st=tdm&o=pa |
tulok99 | 100205 | 2015. november 5. 20:56 | Válasz erre: 100202 |
Én ma is voltam a Haribóban, vettem is egy szatyor gumimacit... :D olcsón adták, muszály volt elhozni... amúgy vidám hely! tetszik!
|
Karex | 100203 | 2015. november 5. 20:25 | Válasz erre: 99870 |
Waze, most komolyan. Miért nem írtok többet? Már csak 130 hsz a fórum összeomlásáig....... A mostani tempóban jövõ héten sem lesz meg....... |
csokabi | 100202 | 2015. november 5. 20:18 | Válasz erre: 100201 |
Tuti, hogy már le is zúztad. Különben nem a dobozát mutogatnád:) Látom, Haribo rajongó vagy:))) |
Flenegen | 100201 | 2015. november 5. 19:53 |
Megérkezett:) A hétvégén füvet már nem kell nyírni, a rotorokkal lenyirtam:) Azért lehet vicces helyzeteket generálni ezzel a csodával:) |
pocak75 | 100200 | 2015. november 5. 18:56 |
Urak a blokk öntvényben volt változás 850-en belül? Gondolkozok generátor dekli cserén mert enyém csúszott (nem nálam ugyan és zavar) |
csokabi | 100199 | 2015. november 5. 18:13 | Válasz erre: 100198 |
Szerintem Tomi is olvasta... A poén viszont jó volt:) |
Kilos | 100198 | 2015. november 5. 18:10 | Válasz erre: 100196 |
Tegnap 13:08-kor a 100171 szám alatt már kellett a telo!
|
sjanek | 100197 | 2015. november 5. 17:45 |
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a 900-asban az alsó olajleürítõ csavar milyen méretû és menetemelkedésû, szeretnék bele mágneses csavart tenni, viszont nem akarom "sokáig" nyitva hagyni a rendszert. |
Fido71 | 100196 | 2015. november 5. 17:32 | Válasz erre: 100189 |
9:48-kor írtad, hogy hátsó tag kell. 9:54-kor meg már gipszben voltál és már nem csak az kell? Bakker, panaszkodjon csak valaki, hogy lassú az EÜ. ;)! |
t0mmy | 100195 | 2015. november 5. 15:23 |
Köszönöm a sok hozzászólást, megoldódott a probléma a gyújtáskábel volt a ludas :D
|
sola | 100194 | 2015. november 5. 12:14 | Válasz erre: 100190 |
Ami történt, másodikként érkeztem egy komoly szituhoz, bukkanót éppen elhagyva vészfékezni bogárhátú, szarrá kopott úton még az álmoskönyv szerint sem jelent jót:-) ! a szabálytalanul szembe elõzõ persze elment, hogy hüljön rá a bõr! jó 70-nel fogtam betont, 15 méter csúszás alatt itt ott leégett a ruha, de egyébként rendben vagyok. a vas már csúnyább, de tavaszra felépül! |
sola | 100193 | 2015. november 5. 12:08 | Válasz erre: 100191 |
Köszönöm, talán már nyomon vagyok. "széles utat"!
|
sola | 100192 | 2015. november 5. 12:08 | Válasz erre: 100190 |
csak egy hüvelyk ujj! semmi komoly. a bukóm lett nagyon karcos, hiába az aszfalt nem selyem! köszi az érdeklõdést. |
vasutas | 100191 | 2015. november 5. 10:46 | Válasz erre: 100187 |
Igen, javítható a hátsó rugó . Nekem három éve újították föl, azóta úgy dolgozik, mint újkorában . 15 ezret kértek érte és garanciát is vállaltak . Sajnos, az a mûhely ahol nekem javították, már nem mûködik, de a neten biztos találsz több céget is, ahol foglalkoznak ezzel . |
cizi | 100190 | 2015. november 5. 10:19 | Válasz erre: 100189 |
Sola! Ne haragudj, csak viccelni akartam Veled! Mi történt? Törés is van?
|
sola | 100189 | 2015. november 5. 09:54 | Válasz erre: 100172 |
köszi a választ, kicsit megkésve, mert közben leterítettem a vasat az aszfaltra, és most van egy kis gipsz rajtam itt-ott:-)) úgyhogy most már nem csak hátsó teló kell! Köszi még egyszer, széles utat!
|