Hr.Geiger | 102595 | 2016. január 21. 20:25 | Válasz erre: 102593 |
Valóban, ez sokkal közelebb áll a fõ profilunkhoz, a motorozásról, de azért szabjunk már határt a terebélyesedõ csirkeszárnyas hangulatnak. :-)) Német autók voltak ma terítéken? :-)) |
gesszti | 102594 | 2016. január 21. 20:24 | Válasz erre: 102592 |
Jó kis 207-es... mindig megsimogatom, ha apósnál járok. Szépen rendbe raktam, és pár éve odaadtam apósnak, mert épp nem volt kocsija. A kis gyösz azóta csak megy, csak megy... tankolni kell, néha feszíteni a láncon, meg pumpálni a gumikon, és kész.
|
mati12 | 102593 | 2016. január 21. 20:19 |
Ez sem sokkal sz@rabb mint a Francia nem Francia,diesel vs benzines,használt vagy új eszmecsere...:-))) |
Fido71 | 102592 | 2016. január 21. 20:14 | Válasz erre: 102591 |
Így van! Vagy nekiállok én is Babettás képeket feltölteni... :)))) |
Hr.Geiger | 102591 | 2016. január 21. 20:04 | Válasz erre: 102590 |
Fejezzük már be ezt a vizuális környezetszennyezést! :-) Jó hogy nem mindjárt egy kinemmondjuk képpel jöttök... :-)) |
csokabi | 102589 | 2016. január 21. 19:48 | Válasz erre: 102586 |
Volt ilyen is, nem hagytuk ki:) Kényelmes, nagy darab dög. Ráülve mégsem akar agyonnyomni. A helyedben a modellfrissítés (2014) utáni példányokat keresném, de akkor sajnos le kell mondanod errõl a színrõl. Ha rászánod magad, akkor a hátsó felni küllõbefogatási pontjait jól nézd majd át! Elõfordult küllõtörés és felnirepedés is évjárattól függetlenül.
|
VVLaci | 102588 | 2016. január 21. 19:37 | Válasz erre: 102562 |
Ami legközelebb van a kezedhez, azt a kettõt hozd! :-) |
Hr.Geiger | 102586 | 2016. január 21. 19:18 | Válasz erre: 102560 |
Fido71 | 102585 | 2016. január 21. 18:36 |
Szerintem az autóknál inkább az elektronika számít, nem a motor. Abban meg a ND a legjobb. Még mindig... |
csokabi | 102584 | 2016. január 21. 18:35 | Válasz erre: 102570 |
Ha jól tudom, akkor a vara volt az africa folytatása ( bár errõl egy africásnak más lenne a véleménye:) ) és ebbõl kiindulva most visszaváltanak az elõd nevére. A crossrunner vagy hogy a fenébe hívják mellett meg nem lenne értelme egy harmadik túramotort is tartani.
|
csokabi | 102583 | 2016. január 21. 18:30 | Válasz erre: 102563 |
Nem éreztem kicsinek, ha ez segít valamennyit:) Nem akkora, mint egy vara, de a sima vizes gs-t már lehet, hogy beérné (a oldalköcsögeit nem számítva). Karcsú, filigrán moci. Tesztnapon hajtsd meg!
|
gesszti | 102582 | 2016. január 21. 18:12 | Válasz erre: 102575 |
Csak azok szidják a francia autókat, akiknek még nem volt egy jó a seggük alatt. Én a 6. francia autómat szaggatom éppen... Nem kell más. Ja, és a 6-ból 4 diesel, ebbõl is kettõ magasnyomású...
|
Fido71 | 102581 | 2016. január 21. 17:51 | Válasz erre: 102578 |
Mondjuk én igénytelen vagyok, mit egy teve! Legyen 4-16 kereke és ne álljon meg alattam. Nagyjából ennyi az elvárásom a mûszakiak tekintetében. 3 helyen melózok mindenhol vezetek. 3,5 t, 40 t meg buszt. Beleülök, oszt megyek. Még a legszarabb is klasszisokkal jobb, mint a nyerges IFA meg a diesel ZIL, amivel régen jártunk. Mindegyiknek megvan a maga "bája" /ha nem túl buzis megfogalmazás. |
Fido71 | 102580 | 2016. január 21. 17:38 | Válasz erre: 102572 |
Ilyesmire gondoltam én is, de nem ismerem a kinti viszonyaitokat, megbántani sem szeretnélek... De valami" wazzeg, ezért mennyit kõne robotóni..." járhatott a fejedben. :))) Meg azért a Mi életünkben vannak még elõrébb való dolgok, mint egy 4 millás motor. Még akkor is, ha szép és jó... ;) |
tulok99 | 102579 | 2016. január 21. 17:38 | Válasz erre: 102577 |
ne már Dezsõ! sárgaságot kapok, ha zöldségeket beszélsz!!!
|
tulok99 | 102578 | 2016. január 21. 17:36 | Válasz erre: 102576 |
amúgy én messzirõl kerülöm a suzukikat csekély komfortjuk és számomra értelmetlen motorpalettájuk miatt, bár azt elismerem, hogy egyébként jó minõségû autó, megbízható, kis költségen üzemeltethetõek, de most kellemeset csalódtam mikor beleültem az új grand vitarában... most nem csak szaladoztam vele kicsit, hanem mentem vele vagy 5 órán keresztül. ülést továbbra sem tudnak gyártani, minden bajom volt benne, de ezt leszámítva le a kalappal! tágas, lenyûgözõ volt az utastér, kint is szép autó nagyon, nem él külön életet minden alkatrésze, nincsenek földöntúli hangok mint pl egy ignisben... az érintõs ketyere is elég korrekt ami rádió helyett van, ha egy kényelmes sámlit faragtak volna bele, akkor azt mondanám rá, hogy nagyon is kívánatos!
|
dinnyemag | 102577 | 2016. január 21. 17:35 |
Sok szép motor volt, minden évben találok új kedvencet, most elõször mondtam, hogy marad álomnak a tavalyi befutó, a Triumph Tiger xc. Ha lehet matt zöldben...:-) Egy Kawa: :-))))))) ![]() |
kawa550 | 102576 | 2016. január 21. 17:31 | Válasz erre: 102575 |
Valamiben hinni kell, az x akták meg csak 23-án kezdõdik. :-)))
|
tulok99 | 102575 | 2016. január 21. 17:27 | Válasz erre: 102571 |
egyrészt azok már 20 éve 5 évre készülõ termékek, csak itt akor veszi meg a magyar kintrõl behozva frissen tekert órával, mikor kidobni kéne, másordszor meg az a statisztika tetszik nekem a legjobban, amit én hamisítok... többször elõfordult pl, hogy az audi nyert megbízhatósági versenyben dobogós helyezést, aztán két hónap múlva meg az is kiderült, hogy a meghibásodásoknak csak a negyedét jelentették, a többit "elfelejtették" beleszámolni... te elhiszed ezeket az idióta híreke, meg irományokat?
|
kawa550 | 102574 | 2016. január 21. 17:26 |
Jójjaz a új afrika. Nekem teccik, életre való nem faxt hosszabbítani. Sose lesz olyanom. Utcára van jobb, terepre meg csak a féleszûek mennek ekkora motorral. De akkó meg csak útban van a 21-es kerék. Vegye akinek kõ, aki asziszi terepezni fog egy jót.
|
tulok99 | 102573 | 2016. január 21. 17:24 |
ezek a hondáék veltalálták a TDM-et.... sor 2-es, a jó hang és egyenletes teljesítményleadás miatt 270fokos gyújtásszög... :D
|
dinnyemag | 102572 | 2016. január 21. 17:19 | Válasz erre: 102566 |
Amire Te is. Bár ez volt talán a legolcsóbb új motor a kiállításon, és jó rajta ülni, nem lesz az én motorom. Az ára miatt.
|
kawa550 | 102571 | 2016. január 21. 17:19 | Válasz erre: 102567 |
Nehéz vitatkozni azzal amit mondsz kedves tanult tínó barátom, de ettõl még a tények makacs dolgok: a franciák statisztikailag is többször szarnak be, ez tény. Most akkó eztet is magyarázzad, figyelünk. :-)))
|
tulok99 | 102570 | 2016. január 21. 17:18 |
Hondáék most amúgy elsütik mégegy fedõnéven a varát, vagy azt most szögreakasztják, vagy ez teljesen más mûszakilag?
|
tulok99 | 102569 | 2016. január 21. 17:17 | Válasz erre: 102560 |
Dezsõ pont jó viszonyítási alap, nem olyan nyüzüge mint te! :D szép ez a motor, nem is értettem, miért nem álltak elõ vele korábban is, de tetszetõs járgány! |
tulok99 | 102568 | 2016. január 21. 17:14 |
fogyasztást meg kár összevetni, olyan mint a kukik összevetése... még beszélgettek róla, addig semmi alapja nincs. mikor személyesen találkoztok, és kiteszitek egymás mellé az asztalra, ott van értelme... 115 lovasként született dízelemet hajszolom, jelenleg 160 lóerõsként, meg durván 310 nm-el... ahogy én vezetek stabilan 6 az átlagja. autómatában van a klíma, a világítás meg az ülésfûtés meg minden szar megy állandóan. biztos tudna kevesebbet is, de nálam nem tud. nálam ugyanolyan használat mellett az 1.6-os szívóbenzines ami kisebb méretû és súlyú és kasztniban van, az meg 8-10 liter. a kis turbós rettenetek amellett hogy milliárdos költségvetést igénylenek már pár éves kortól, szintén nem tudnak nálam 8 alatt fogyasztani. biztosan tudna kevesebbet, de ha én elõzni akarok, elõzök. ha pályán megyek, nem 110-el megyek, mert ott fogyaszt jól, hanem 160 tempomat, mert olyanom van... de a legszebb, hogy mégcsak dízelpárti sem vagyok, lesz@rom mi kell bele, de ne kelljen vele folyton foglalkozni, meg ne egyen értelmetlenül sokat. volt 1.8-as turbós benzines volvóm, nagyon tetszett, csak a 10 literes fogyasztását nem tudtam magaménak érezni... de biztos találtam volna a volvó fúrumon olyat, akinek elmegy 6.2 literrel ugyan az autó... akár motorról, akár autóról van szó, szerintem teljesen értelmetlen ideológiák után szaladgál az emberiség, hogy mer az autó benzines, az ember színe meg fehér, meg ez a jó márka meg az, meg a japán a király, mer az japán, szerintem meg mindegybõl tudsz venni olyat, amivel csak galiba lesz, meg olyat is, amivel nem lesz sok gond, fõleg, ha használtról beszélünk... arra az inteligenciaszintre kéne végre eljutnia az emberiségnek, amit itt is emlegettek tdm vásárlás esetében, állapotot veszünk, nem km-t, meg hogy ki kell próbálni legalább 30 fajtát, aztán miben fülig ért a szám, azt kell megvenni, akárhogy hívják...
|
tulok99 | 102567 | 2016. január 21. 17:04 |
azért az, hogy valami japán nekem elég misztukusnak hangzik a mai világban... mi a japán? az az autó, ami toyota néven fut, angliában készül, és német alkatrészbõl? vagy az, ami peugeot tervezõasztalon született, és mitsubishi emblémával is készül francia gyárban és még csak nem is láttam japánt? vagy az a suzuki, akinek a 49%-a vw tulajdonban van és együtt fejlesztik a kisautókat? gyakorlatilag ma már az összes japán autóban francia dízelmotor van... sõt, újabban a mercedesekben is francia dízelmotor van... meg a volvókban, fordokban, stb... nem baj, vegyünk japánt, az mégiscsak japán!!!
|
Fido71 | 102565 | 2016. január 21. 17:02 | Válasz erre: 102563 |
Kinagyítva 998 ccm, 95 ló, 98 Nm meg van benne 2 kanál vagy mi... :)))))) 12.700 ájró ABS-el... Ez nem lesz az én motorom. |
mati12 | 102563 | 2016. január 21. 16:16 | Válasz erre: 102560 |
És mekkora motor? Van akkora mint a Gs vagy a Varadero?
|
VVLaci | 102561 | 2016. január 21. 15:53 | Válasz erre: 102560 |
Csabi, ennyiért 2 db-ot intézz nekem, légyszi! :-))))))
|
csokabi | 102560 | 2016. január 21. 15:48 | Válasz erre: 102553 |
Rolidave007 | 102556 | 2016. január 21. 12:39 | Válasz erre: 102477 |
Ha valaki rendelne a dcsaby féle kormány magasítóból, akkor jelezze a rendelésnél, hogy 32-es csavar közép távolságú kell. Lemértem...
|
Flenegen | 102555 | 2016. január 21. 12:29 | Válasz erre: 102554 |
Ne szívd a vérét mindjárt, de tényleg egy fokkal jobb, mert ez legalább japán:) |
Fido71 | 102554 | 2016. január 21. 12:25 | Válasz erre: 102553 |
Mondjuk itt a hondásokat sem szeretjük, de egy fokkal azért szimpatikusabb leszel... ;)
|
mati12 | 102553 | 2016. január 21. 12:01 |
Most olvastam a Motorrevü februári s¼ámában egy kisebb tesztet az új Honda Africa Twin-rõl, a leírtak és a képek alapján alighanem ez az a motor amire lecserélném a kinemmondjuknevût. Kiváncsian várom milyen lesz "élõben". |
Fido71 | 102552 | 2016. január 21. 11:59 | Válasz erre: 102551 |
Emlékszem volt valami fogyasztási verseny. A gyõztes próbálta a 60-as tempót tartani, felfújta az abroncsokat, mint azállat, még a jobb oldali tükröt is behajtotta. Klímát, rádiót, világítást, irányjelzõt nem használt, mert az is fogyaszt. Ablak felhúzva stb. stb. |
Flenegen | 102551 | 2016. január 21. 11:42 | Válasz erre: 102550 |
Én az említett adatokat úgy tudom megerõsíteni, hogy tesztautókkal ha én vezetek ilyen fogyasztásaim vannak. Hozzáteszem, hogy 1500 km-nél többet ritkán fut nálunk autó. Bárki bármit mondhat, minden kategóriának van egy átlag értéke, ami alá ha megfeszülsz sem tudod benyomni a kocsit. Az sem mindegy, hogy emögé milyen vezetési technika és személyes tapasztalat kapcsolódik, mert sokat lehet ott is spórolni. |
Fido71 | 102550 | 2016. január 21. 11:30 | Válasz erre: 102549 |
Még Ladás koromban az összes ismerõs 1200-e megállt 6 literbõl városban. Ha kellett még alá is írta. ;) Az enyém ölég sz@r volt, mert megette a 9-10 litert. A fogyasztásról ennyit szerintem. Ezeket az adatokat csak úgy fogadom el, ha együtt megyünk pár tankolásnyit és egyszerre tankolunk. Ahogy mi is közösen gurultunk nmiki-ékkel nyáron 2ezervalamennyit. Addig nem nagyon hitték, hogy mennyit eszik a gépem. Viszont volt egy DL 650-es is. Az meg még alám is ment kevéssel. Pedig talán mi voltunk ketten a "leggyorsabbak" a csapatban. |
csanesz | 102549 | 2016. január 21. 10:54 | Válasz erre: 102548 |
Sajna nem találom a Hyundai Tucson 2.0 CVVT 2WD 184Nm (2004-2010) fogyasztási naplókat ahol a 6-7 literes fogyasztást láttam nem egy felhasználónál és természetesen autópályán. Pedig esküdni mernék, hogy jól láttam. Ezért is jegyeztem meg magamnak, hogy talán egy következõ autónak jó lenne. http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-39581 http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-44724 http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-44725 http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_style-375 Tudom, hogy itt vannak komoly szakik akik tudják, hogy mi a valóság, de nem véletlen, hogy megakadt a szemem ezen a korábbi verzión... |
Flenegen | 102548 | 2016. január 21. 10:16 | Válasz erre: 102539 |
Mester ne is haragudj! A Tucsonból nincs 2.0 benzin, max a régibõl, azt meg ugye ne hasonlítsuk egy új autó adataihoz. Azok tényleg 8-10 l között fogyasztottak. Az új Sportage ugyanaz a motorizáltság, mint a korábbi IX35 amibõl lett a Tucson. 1.6 GDI szívó benzin tényleg elmegy 7 literrel, és az új 1.6 TGDI ( turbós ) ami váltja a 2.0 szívó benzint is meg fog ennyibõl állni. A jóval nagyobb Sorento vagy SantaFe sincs 1.8 tonnánál nehezebb, valamint a Sportage is csak nem egész 1,3 tonna. Szerintem a Hyundai sem lehet több. Volt nekünk 3 évig egy céges GolfVI 1.2 TSI ( céges ) ott sem evett az autó 6 liternél többet, pedig az is volt 1,2 tonnal.... |
csanesz | 102547 | 2016. január 21. 10:05 | Válasz erre: 102545 |
Ezt elhiszem, viszont gondolom turbós dízel? Szal, ha a turbó nélküli 2.0 literes dízel VW Caddy -ból indulok ki amihez volt szerencsém, az 5 literbõl elment (és akkor még sokat is írtam). Nyomaték nuku, de A-ból B-be elvitt! |
csanesz | 102546 | 2016. január 21. 09:59 |
Én a 2005 -ös évjáratot kerestem, ezt nem modtam! Bocsi! De most nem találtam meg csak a 2015 -ös verziót (benzines) és az erõsebb is, mert 141 LE -re kijön a 7,5 liter! A 2005 -ös verzióból hasonlóan "gyenge" benzinest más gyártó nem gyártott csak a Hunday. Azt nem tudom, hogy a KIA is használta ezeket a "gyenge" benyós motorokat. De aki hosszútávra vett akkoriban ilyen felszereltségû autót az ezzel jól járt. |
Fido71 | 102545 | 2016. január 21. 09:52 | Válasz erre: 102537 |
Sógoromnak SantaFé van. 2ezres diesel, 112 lovas, 2WD, manuál váltós. Kamionozik már 20 éve, így nem botlábú. Neki eszik átlagban 7 litert. Hosszabb távon éppen 6. Városban /vidéki kisváros Veszprém/ 8-9 liter elmondása szerint. |
Fido71 | 102544 | 2016. január 21. 09:49 | Válasz erre: 102539 |
Néztem az új Vitarát. 30 kg-al nehezebb az 1.6-os, mint az 1.3-as Yaris. Ennyit a méretek-súly összefüggésérõl. |
csanesz | 102543 | 2016. január 21. 09:42 | Válasz erre: 102541 |
A 180 Nm -est nézd mert a 2,0 literesbõl van párféle a Tucsonnak. És igen 2WD -rõl van szó! :) |
csanesz | 102542 | 2016. január 21. 09:40 | Válasz erre: 102535 |
Ez igaz, de azért látni komoly Km -kel autókat eladósorban és nem a felsõ kategóriából...
|
kawa550 | 102541 | 2016. január 21. 09:36 | Válasz erre: 102539 |
Aha, a spritmonitor szerint 100 emberbõl 98-nak 9-10 liter a tucson 2.0 benzin motorral 2wd hajtással.....
|
csanesz | 102540 | 2016. január 21. 09:34 | Válasz erre: 102539 |
Nehogy azt hidd hogy egy SUV olyan nagy súllyal rendelkezik! A Nissan X-Trail is csak 1500 Kg! Nem véletlen, hogy a belepakolt 2.2 literes Renault Disel 5. fokozatban elviszi alapjáraton a kasznit... |
kawa550 | 102539 | 2016. január 21. 09:29 | Válasz erre: 102537 |
Megeszem a kalapom ha egy tucson formájú, méretû, súlyú autó 2000-es benzin motorral kijön 6-7 literbõl, fõleg városban.:)))))) Az esixét jön ki ennyibõl 1.5 motorral fél tonnával kevesebb súllyal, áramvonalasabb formával, nagyrészt városon kívül.
|
csanesz | 102538 | 2016. január 21. 09:27 | Válasz erre: 102531 |
A sokadik verzió pl Ford esetében addigra kellõképp csökkentik az egyes alkatrészek tartósságát, hogy legyen mód a cserére. Mint egykor az 1 -es Mondeonál elvékonyították a kuplung tárcsát, mert az elsõ verzióban nem kopott el. Fusionnál csak hallom a tulajdonosoktól, hogy az újabb verziókkal sajna sok apró gond van és ez nem a motorjára értendõ az 1.4 -es Peugeot dízel Ford szoftverrel hozza az elvárást... A munkatársnak Focus van 1.6 100 LE dízel és már többször otthagyta az úton. Turbó csõ is szétrepedt egyszer... |
csanesz | 102537 | 2016. január 21. 09:20 | Válasz erre: 102530 |
Ezzel teljes mértékben egyetértek! Viszont ilyen autót valóban csak annak (lenne) érdemes vennie aki hosszúkat utazik nap mint nap... Én következõ autónak a régebbi Hunday Tucson -t néztem a 2 literes leggyengébb benzinest (180 Nm). Nagyon jó állapotban vannak. Lehetetlen széthajtani és az 1.4 -es TDCI Fordomhoz képest csak 20Nm -el erõsebb. Igaz zömében városi járgány lesz, viszont ki visz a világból. A fogyasztása 6-7 liter (lábtól is függ). Én a dízelt télen városban 5,5 -re hozom ki és nem 1200 -on járatom, hanem az optimális fordulaton... A Fusionban nem csalódtam csak már nem gyártják... Amúgy egy 1.4 -es dízel vagy benyós bõven jó a városba... |
gesszti | 102536 | 2016. január 21. 09:17 | Válasz erre: 102534 |
Írtam is, hogy ezek a meglátások erre a konkrét típusra vonatkoznak. A kesztyûtartó hûtése a fûtõradiátor elõttrõl kapja a levegõt, így télen is hideg levegõt fúj a kesztyûtartóba. |
Flenegen | 102535 | 2016. január 21. 09:17 |
Ja és ami a legfontosabb, hogy a mai autóipar nem a hosszútávú tartósségra tervez.... Ezek a mai autók, nagy valószínûséggel nem fogják elérni a 23 évet vagy a 4-500.000 km feletti kocsifutást....
|
Flenegen | 102534 | 2016. január 21. 09:15 | Válasz erre: 102532 |
A kesztyûtartó hûtés nem zavarjon, a beállított klíma hõmérsékelttel dolgozik át egy szellõzõcsatornán. Gondolom télen nem hûtesz az autóban, így nem is tudod hûteni a kesztíûtartóban lévõ italt:) Az említett euro3 vs euro 4/5 motorfrissítések kötelezõek, melyek vonnak maguk után bizonyos technikai frissítéseket, melyek nem a ráncfelvarrás kötelezõ elemi, hanem általában ha lehet ehhez a dátumhoz igazítják... Sok igazság van abban amit mondasz, de azért ennyire nem kardinális. Valószínû a te autód esetén ez igaz, de tudok mondani jónéhány példát ami felülírná az állítást. Ebben a témában egy igazság van, ha olyan autót nézel, mely azonos évjáratban esetleg több változatban is futott, akkor érdemes utánaolvasni hogy melyik lehet ajobb választás... |
Fido71 | 102533 | 2016. január 21. 09:13 | Válasz erre: 102532 |
Ezekre nem is gondoltam. Nekem a megbízhatóság és elektromos stabilitás fontosabb, mint a kényelmi dolgok. A mostani gépemben van 2 irányba tekerhetõ kormány, meg kifelé nyíló ajtók. ;) Tökéletesen megfelel, mert 1,4 tonnás lakókocsit tudok tudok húzni, bazi nagy csomagtere ven és akkora lábhely van hátul mögöttem, mint az új mondeókban. De sok benne a km és 23 éves. A kasznin itt ott már látszik a kora. Nem egy csajozós autó, na... :))))))))) |
gesszti | 102532 | 2016. január 21. 08:50 | Válasz erre: 102531 |
Csak egy példa. Annak a kocsinak a ráncfelvarrot változatával kapcsolatban, ami nekem van: -enyém euro 3-as, a ráncfelvarrott euro 4-es. (többet megy az izzítás, lomhább a motor, magasabb a fogyasztás) -a ráncfelvarrottban megjelent a kéttömegû lendkerék -a ráncfelvarrottban projektoros fényszóró van, míg a régiben hagyományos tükrös. A projektor idõvel mattul, és kutyafülét nem látni vele. -ráncfelvarrottból hiányzik egy kis kallantyú, amivel a kesztyûtartó hûtését el tudod zárni. Így télen is frankón hûti az italt, amit ott tartasz. -nálam nincs körbeburkolva a motor, kb. hozzáférni mindenhez. A ráncfelvarrottnál javítottak a zajcsillapításon, így körbecsomagolták a motorteret. Minden el van takarva. csak hogy a nagyobb eltéréseket említsem. |
Fido71 | 102531 | 2016. január 21. 08:44 | Válasz erre: 102530 |
Nekem hamarabb megtérülne. Autóba kb 25 éve nem tankoltam kútnál... Amúgy a ráncfelvarrott gépeket miért nem szabad megvenni??? Én mindig azt gondoltam, hogy az a jó, mert addigra már javították a "típushibákat". |
Flenegen | 102530 | 2016. január 21. 07:32 |
Az elmúlt évben 110 db gépkocsit értékesítettem egymagam... Ebbõl ha össze akarom szedni hogy hány volt a diesel, akkor a két kezem elég lenne, tehát a 10% sem.... Az új dieselek tele vannak mindenféle szûrõ, elõfûtõ és magasnyomású alkatrésszel. Emiatt alapból elnyúlr a diesel és benzin közötti árkülönbség 6-800.000 ftra. Az a magyar évi átlag kocsivutás esetén kb 40.000 km használat esetén térülhet meg a6-7 év használat mellet... Ja és normális dieselt 5 milla körül kapsz újban... Ha most kellene új autót vennem, valószínû nem vennék mert túl sok a nagy odafigyelést érdemlõ rész... |
Fido71 | 102529 | 2016. január 21. 06:59 | Válasz erre: 102524 |
Õszintén szólva, autóra még ennyit is sajnálok, mert azért csak arra való, hogy elugrok vele ide-oda.... Többet nem adnák érte, még akkor sem ha új. Viszont a mostani 93-as-ban már 750ezer km van és még nem volt baja. Kerékcsapágy, féktárcsák, fékdobok voltak a legnagyobb "hibái". Ha egy ilyet lehetne kapni 7-8 évesen, abba gondolkodás nélkül belemennék. Lesz@rom, hogy csak 75 lovas. ;) |
csanesz | 102528 | 2016. január 21. 01:46 | Válasz erre: 102527 |
Ismerõs a 2-es Mondeojába 400.000 Km -t rakott bele. Azért az nem olyan rossz! A kis turbós benzines az merénylet az emberiség ellen... Az én 1.4 -es TDCI Fusionomban 200.000 km van és hibátlan! Azt észre vettem, hogy dízelbõl nem szabad a gyárilag kihegyezett (és ránc felvarrott) változatokat venni. 2 munkatársam már elég csúnyán megszívta. |
kawa550 | 102527 | 2016. január 20. 22:33 | Válasz erre: 102526 |
Ja, csak pl az én esetemben ez a 160-tól 250 ig kevesebb mint 3 év. És ezek már nem a felújíthatós szívó dizelek, a dízelrõl már nem is beszélve. A most divatba jövõ kisturbós benzinesek se a szívem csücskei.
|
csanesz | 102526 | 2016. január 20. 22:28 | Válasz erre: 102520 |
A 160.000 nem sok dízelnél! 150.000 -nél vezérmû lánc vagy szíj csere (vízpumpával), 250.000 fölött kell gondolni a turbó állapotára. Ennyi... Ha nincs ki a lelke sokáig autó marad... |
kawa550 | 102525 | 2016. január 20. 22:26 | Válasz erre: 102523 |
KAP meg a dumaswing a múltkor, az embertelen volt.:))))))))
|
kawa550 | 102524 | 2016. január 20. 22:25 | Válasz erre: 102522 |
Nem tudok mondani, azért írtam hogy egy kisebbet. Csak 2 milla túl sok pénz SZERINTEM ahhoz, hogy más levetett szarát vegyem meg érte, még ha nagy is az a szar, vagy akár csillogó és jószagú. Ennyi pénzért már ne legyen használt zsákbamacska, vagy kerüljön többe, de legyen új.
|
mati12 | 102523 | 2016. január 20. 22:02 | Válasz erre: 102521 |
Én hétfõn voltam Pápán az Aranyosin,hát az Qrva jó volt,végig fetrengtem a röhögéstõl.
|
Fido71 | 102522 | 2016. január 20. 21:49 | Válasz erre: 102520 |
Mondj 2 milláért egy új autót, amiben van klíma. Beleférek a nagy belemmel meg a család is. Férjen bele még a nyaraláshoz szükséges cucc. Ja, és diesel legyen ám, mert én meg "olyan" vagyok... :))))) |
kawa550 | 102521 | 2016. január 20. 21:23 |
Most jöttünk meg a Hadházi önálló estjérõl, háát...... Nem volt frenetikus, és akkor még udvarias voltam, mert különben kedvelem, jó szokott lenni.
|
kawa550 | 102520 | 2016. január 20. 21:18 | Válasz erre: 102504 |
Múltkor megbámultam egy ilyent feketében a lidl parkolóban, Zsuzsi egyik ügyfele vette nemrég. Hát teccik nagyon, igen pofás elegáns verda, meg jó nagy is. Az meg-és ez valszeg az én hülyeségem-teljesen kizárt, hogy én egy bármilyen szép és jó, de használt 7-8 éves 160.000-et futott bármilyen tipusú autóért kiadjak 2 millát. Akkor inkább egy kisebb de új.
|
fazakas66 | 102519 | 2016. január 20. 20:54 |
Nem szeretném ha bárki is kötekedne a szélvédõm magasságával,de ha mégis hajlandó vagyok 1-1,5 mm lecsiszolni belõle :)))
|
fazakas66 | 102518 | 2016. január 20. 20:51 | Válasz erre: 102485 |
Nem láttalak vazze, nagyon gyors voltál de a kürtöd hatásos azt hallottam :))
|
csanesz | 102516 | 2016. január 20. 20:39 | Válasz erre: 102513 |
PaulZso! A "zunokasógorom" ott Pécsett lakik és a környéken dolgozik egy motor szerviz mûhelyben! Ha érdekel összehozható vele egy találka, szerintem privátban felveheted vele a kapcsolatot. Azt nem tudom, hol dolgozik, de nincs olyan motor, ami ne kelne életre általa. Neki köszönhetem, hogy TDM -es lettem! |
zsotli | 102515 | 2016. január 20. 20:22 | Válasz erre: 102513 |
Ha nem tudom otthon megcsinálni akkor Hetvehely Szabó Laci, korrekt áron dolgozik yamahához a holland raktárból tud rendelni sokkal barátibb áron. Szezonba jó elõre kell idõpont mert van hogy csak 1 hónap múlva tud adni, de ilyenkor általában ráér.
|
Flenegen | 102514 | 2016. január 20. 20:20 | Válasz erre: 102510 |
Ez így igaz... Nekem is a hyundai tetszik jobban, csak figyelmedbe ajánlottam, hátha van köztük kedvezõ ajánlat:)
|
PaulZso | 102513 | 2016. január 20. 20:10 | Válasz erre: 102512 |
Koszi. Tudsz szervizért javasolni Pécsen,környéken?
|
zsotli | 102512 | 2016. január 20. 19:59 | Válasz erre: 102508 |
igen ilyen kell bele fhf 145, cserekor vigyázz a rézgyûrû és a 2 O-gyûrû nehogy az olajban végezze és az olajat 2 helyen kell leengedni. A blokkból és fentrõl az olajtartályból.
|
zsotli | 102511 | 2016. január 20. 19:37 |
Találtam még egy kedvcsináló videót. Hertelend - Orfû. http://www.sportmotor.hu/video/mMV0XGnKcnO
|
Fido71 | 102510 | 2016. január 20. 19:26 | Válasz erre: 102505 |
A Hunday viszont pofásabb! Kívül-belül. Bár ez szubjektív. |
PaulZso | 102508 | 2016. január 20. 19:22 |
Srácok, meg nem szedtem ki az olajszûrot, de rendeltem 1et, tényleg ilyen kis p...nyi kell hozza????ez valami vicccc???
![]() |
Lomha 8V | 102507 | 2016. január 20. 18:37 | Válasz erre: 102497 |
Na, az kérem nem utolsó dolog, ha az ember szabadul a hiteltõl. Mostantól több jut benzinre, mikor mész száguldozni az átalakított motoroddal. :D
|
csokabi | 102506 | 2016. január 20. 17:53 | Válasz erre: 102505 |
BMW .30-as .40-es végzõdésûek és a 2 literes verzió jó, ha rendszeresen kapnak autópályát is.
|
Flenegen | 102505 | 2016. január 20. 17:48 |
Egyre kevesebb diesel lesz amibe még más is jó.... Nézz meg KIA Magentiseket , árban nem több, mûszaki alap azonos... |
Fido71 | 102504 | 2016. január 20. 17:45 | Válasz erre: 102503 |
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/sonata/hyundai_sonata_2.0_crdi_style_vezetett_szervizkonyv.1_tulaj-9598076 Én meg ezt nézetem, de ebbe má' gázolaj kõ... :( |
Flenegen | 102503 | 2016. január 20. 17:22 | Válasz erre: 102502 |
Ja és a legszebb, hogy a héten már a 4. ember jött úgy KIÁT nézni, hogy a szerelõ küldte, mert ezek jók!:)
|
Flenegen | 102502 | 2016. január 20. 17:21 | Válasz erre: 102498 |
A Mazdámban is 1.6 HDI van, mint sok Volvoban vagy Fordban... Annyi a különbség, hogy a leggyengébb rész kicserélték.. Nincs DPF szûrõ, és DENSO ami 12 V-al mûkszik:) és gond sincs vele... Mint ahogy a Suzuki 1.3 DDIS diesel motorja is jóféle Fiat multijet az opelével együtt... Az ismerõsöm 2 héttel elébb vette át a 307 SW-t mint ahogy hazamentünk a Mazdával Tegnap hagyta itt, ugyanannyi km-el mint a mazda, vitt helyette egy KIÁt.... |
gezasz | 102501 | 2016. január 20. 17:03 | Válasz erre: 102492 |
Különben én azért vettem a Tádét , mert rohadtul frusztált, hogy mindenki megelõzött a Dolomitokban. Másodszor mert én is olyan gyorsan akartam felrohanni a hegytetõre mint Hansék. Harmadszor lefelé az MZ is van olyan gyors mint bármi. 91 -ben kipróbáltuk ETZ-vel. Semmivel sem voltunk lefelé lassabbak a Gaberl-en mint a sok japán motor, csak felfelé voltak elég nagy hiányosságok.
|
kawa550 | 102500 | 2016. január 20. 16:52 | Válasz erre: 102499 |
Ez a kép igen megnyugtató, mivel látszik hogy a motorosok hülyesége nem újkeletû, az ezek szerint már 100 évvel ezelõtt is megvolt, ezek ugyanis tuti nem normálisak!:))))
|
Fido71 | 102498 | 2016. január 20. 16:13 | Válasz erre: 102497 |
Azért egy pözsót ne keverj össze egy TOYOTÁVAL! Amúgy ott sem a motor, hanem az elektronika szarozik sztem. Az én "ketyegõmet" viszont a legjobb, legmegbízhatóbb, legegyszerûbb /szóval mindenbõl a leglegebb/ motor hajtja. A 14 év alatt egy SX4 árát megspóroltam az üzemanyagon. A többi meg nem érdekel. Nekem sajnos napi használati cikk és most még az a fontos, hogy minél kevesebbe legyen a fenntartása, üzemeltetése... Menõzni meg ott a Babetta! :)))) |
kawa550 | 102497 | 2016. január 20. 16:07 | Válasz erre: 102496 |
Olvasta de leszarja, mert nem vesz olyan kocsikat, amikbe ilyen motorok vannak. :)) Eccerû faék japán benzines oszt kejne problem. Barni kollégám kissé már tele tökkel mesélte hogy a jó kis pözsója, amire a múlt évben 800.000ft-ot költött javításilag, és ami szakszervizen kívül mást még nem látott, a szabim alatt megint kötélen húzva ment haza egyik este. Nem nagy gond, cakcerviz megoldotta, tegnapra kész is lett, gyermeke örömmel híta apát, hogy kész a verda, kijön érte, nem kell hazavonatoznia. Aztán egy fél óra múlva gyerek megint híta apát, hogy akkor õ most a határtól megint visszamenne inkább a szervizbe, mert megint ég egy hibajelzõ lámpa és megint csak vészüzemben kalapál a verda. Szívesen felgyújtaná már, szabadulna is tõle, csak nem lehet, van még rá pár év hitel. Nem mellesleg, ma délelõtt teljesen hiteltelen lettem, ekûdtem halálnak az õ faxára az erstét egy szabad szemmel is jól látható összeg letétele után.:)))))))) |
Fido71 | 102496 | 2016. január 20. 15:58 | Válasz erre: 102484 |
Biztos a Séf is olvasta ezt a cikket. Ezért akarja elkerülni... :) |