18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Hr.Geiger 102595 2016. január 21. 20:25   Válasz erre: 102593
Valóban, ez sokkal közelebb áll a fõ profilunkhoz, a motorozásról, de azért szabjunk már határt a terebélyesedõ csirkeszárnyas hangulatnak.
:-))
Német autók voltak ma terítéken? :-))
    

gesszti 102594 2016. január 21. 20:24   Válasz erre: 102592
Jó kis 207-es... mindig megsimogatom, ha apósnál járok. Szépen rendbe raktam, és pár éve odaadtam apósnak, mert épp nem volt kocsija. A kis gyösz azóta csak megy, csak megy... tankolni kell, néha feszíteni a láncon, meg pumpálni a gumikon, és kész.
    

mati12 102593 2016. január 21. 20:19  
Ez sem sokkal sz@rabb mint a Francia nem Francia,diesel vs benzines,használt vagy új eszmecsere...:-)))

    

Fido71 102592 2016. január 21. 20:14   Válasz erre: 102591
Így van!
Vagy nekiállok én is Babettás képeket feltölteni... :))))
    

Hr.Geiger 102591 2016. január 21. 20:04   Válasz erre: 102590
Fejezzük már be ezt a vizuális környezetszennyezést! :-)
Jó hogy nem mindjárt egy kinemmondjuk képpel jöttök...
:-))
    

csokabi 102590 2016. január 21. 19:51   Válasz erre: 102588
Rendben:) A fehér egész jól áll neki:)
    

csokabi 102589 2016. január 21. 19:48   Válasz erre: 102586
Volt ilyen is, nem hagytuk ki:) Kényelmes, nagy darab dög. Ráülve mégsem akar agyonnyomni. A helyedben a modellfrissítés (2014) utáni példányokat keresném, de akkor sajnos le kell mondanod errõl a színrõl. Ha rászánod magad, akkor a hátsó felni küllõbefogatási pontjait jól nézd majd át! Elõfordult küllõtörés és felnirepedés is évjárattól függetlenül.
    

VVLaci 102588 2016. január 21. 19:37   Válasz erre: 102562
Ami legközelebb van a kezedhez, azt a kettõt hozd! :-)

    

mati12 102587 2016. január 21. 19:36  
Voltam már én is "kombájn" tulajdonos.:-)

    

Hr.Geiger 102586 2016. január 21. 19:18   Válasz erre: 102560
Derûs estét!
Valóban pofásan néz ki ez az új AfricaTwin, de ahogy azt elõttem már páran megírták, nem az én motorom.
Én amióta eladtam Honecker utolsó bosszúját ( fiatalabbak kedvéért MZ ETZ 250 ) azóta csak Yamahával tolom, így én már csak maradok a hangvillásoknál.
Az ötödik Yamahámnak ezt képzeltem el...
:-))))
    

Fido71 102585 2016. január 21. 18:36  
Szerintem az autóknál inkább az elektronika számít, nem a motor.
Abban meg a ND a legjobb. Még mindig...
    

csokabi 102584 2016. január 21. 18:35   Válasz erre: 102570
Ha jól tudom, akkor a vara volt az africa folytatása ( bár errõl egy africásnak más lenne a véleménye:) ) és ebbõl kiindulva most visszaváltanak az elõd nevére. A crossrunner vagy hogy a fenébe hívják mellett meg nem lenne értelme egy harmadik túramotort is tartani.
    

csokabi 102583 2016. január 21. 18:30   Válasz erre: 102563
Nem éreztem kicsinek, ha ez segít valamennyit:) Nem akkora, mint egy vara, de a sima vizes gs-t már lehet, hogy beérné (a oldalköcsögeit nem számítva). Karcsú, filigrán moci. Tesztnapon hajtsd meg!
    

gesszti 102582 2016. január 21. 18:12   Válasz erre: 102575
Csak azok szidják a francia autókat, akiknek még nem volt egy jó a seggük alatt. Én a 6. francia autómat szaggatom éppen... Nem kell más. Ja, és a 6-ból 4 diesel, ebbõl is kettõ magasnyomású...
    

Fido71 102581 2016. január 21. 17:51   Válasz erre: 102578
Mondjuk én igénytelen vagyok, mit egy teve!

Legyen 4-16 kereke és ne álljon meg alattam.
Nagyjából ennyi az elvárásom a mûszakiak tekintetében.
3 helyen melózok mindenhol vezetek.
3,5 t, 40 t meg buszt.
Beleülök, oszt megyek.
Még a legszarabb is klasszisokkal jobb, mint a nyerges IFA meg a diesel ZIL, amivel régen jártunk.

Mindegyiknek megvan a maga "bája" /ha nem túl buzis megfogalmazás.
    

Fido71 102580 2016. január 21. 17:38   Válasz erre: 102572
Ilyesmire gondoltam én is, de nem ismerem a kinti viszonyaitokat, megbántani sem szeretnélek...

De valami" wazzeg, ezért mennyit kõne robotóni..." járhatott a fejedben. :)))

Meg azért a Mi életünkben vannak még elõrébb való dolgok, mint egy 4 millás motor.
Még akkor is, ha szép és jó... ;)
    

tulok99 102579 2016. január 21. 17:38   Válasz erre: 102577
ne már Dezsõ! sárgaságot kapok, ha zöldségeket beszélsz!!!
    

tulok99 102578 2016. január 21. 17:36   Válasz erre: 102576
amúgy én messzirõl kerülöm a suzukikat csekély komfortjuk és számomra értelmetlen motorpalettájuk miatt, bár azt elismerem, hogy egyébként jó minõségû autó, megbízható, kis költségen üzemeltethetõek, de most kellemeset csalódtam mikor beleültem az új grand vitarában... most nem csak szaladoztam vele kicsit, hanem mentem vele vagy 5 órán keresztül. ülést továbbra sem tudnak gyártani, minden bajom volt benne, de ezt leszámítva le a kalappal! tágas, lenyûgözõ volt az utastér, kint is szép autó nagyon, nem él külön életet minden alkatrésze, nincsenek földöntúli hangok mint pl egy ignisben... az érintõs ketyere is elég korrekt ami rádió helyett van, ha egy kényelmes sámlit faragtak volna bele, akkor azt mondanám rá, hogy nagyon is kívánatos!
    

dinnyemag 102577 2016. január 21. 17:35  
Sok szép motor volt, minden évben találok új kedvencet, most elõször mondtam, hogy marad álomnak a tavalyi befutó, a Triumph Tiger xc. Ha lehet matt zöldben...:-)
Egy Kawa:



:-)))))))
    

kawa550 102576 2016. január 21. 17:31   Válasz erre: 102575
Valamiben hinni kell, az x akták meg csak 23-án kezdõdik. :-)))
    

tulok99 102575 2016. január 21. 17:27   Válasz erre: 102571
egyrészt azok már 20 éve 5 évre készülõ termékek, csak itt akor veszi meg a magyar kintrõl behozva frissen tekert órával, mikor kidobni kéne, másordszor meg az a statisztika tetszik nekem a legjobban, amit én hamisítok... többször elõfordult pl, hogy az audi nyert megbízhatósági versenyben dobogós helyezést, aztán két hónap múlva meg az is kiderült, hogy a meghibásodásoknak csak a negyedét jelentették, a többit "elfelejtették" beleszámolni... te elhiszed ezeket az idióta híreke, meg irományokat?
    

kawa550 102574 2016. január 21. 17:26  
Jójjaz a új afrika. Nekem teccik, életre való nem faxt hosszabbítani. Sose lesz olyanom. Utcára van jobb, terepre meg csak a féleszûek mennek ekkora motorral. De akkó meg csak útban van a 21-es kerék. Vegye akinek kõ, aki asziszi terepezni fog egy jót.
    

tulok99 102573 2016. január 21. 17:24  
ezek a hondáék veltalálták a TDM-et.... sor 2-es, a jó hang és egyenletes teljesítményleadás miatt 270fokos gyújtásszög... :D
    

dinnyemag 102572 2016. január 21. 17:19   Válasz erre: 102566
Amire Te is. Bár ez volt talán a legolcsóbb új motor a kiállításon, és jó rajta ülni, nem lesz az én motorom. Az ára miatt.
    

kawa550 102571 2016. január 21. 17:19   Válasz erre: 102567
Nehéz vitatkozni azzal amit mondsz kedves tanult tínó barátom, de ettõl még a tények makacs dolgok: a franciák statisztikailag is többször szarnak be, ez tény. Most akkó eztet is magyarázzad, figyelünk. :-)))
    

tulok99 102570 2016. január 21. 17:18  
Hondáék most amúgy elsütik mégegy fedõnéven a varát, vagy azt most szögreakasztják, vagy ez teljesen más mûszakilag?
    

tulok99 102569 2016. január 21. 17:17   Válasz erre: 102560
Dezsõ pont jó viszonyítási alap, nem olyan nyüzüge mint te! :D

szép ez a motor, nem is értettem, miért nem álltak elõ vele korábban is, de tetszetõs járgány!
    

tulok99 102568 2016. január 21. 17:14  
fogyasztást meg kár összevetni, olyan mint a kukik összevetése... még beszélgettek róla, addig semmi alapja nincs. mikor személyesen találkoztok, és kiteszitek egymás mellé az asztalra, ott van értelme... 115 lovasként született dízelemet hajszolom, jelenleg 160 lóerõsként, meg durván 310 nm-el... ahogy én vezetek stabilan 6 az átlagja. autómatában van a klíma, a világítás meg az ülésfûtés meg minden szar megy állandóan. biztos tudna kevesebbet is, de nálam nem tud. nálam ugyanolyan használat mellett az 1.6-os szívóbenzines ami kisebb méretû és súlyú és kasztniban van, az meg 8-10 liter. a kis turbós rettenetek amellett hogy milliárdos költségvetést igénylenek már pár éves kortól, szintén nem tudnak nálam 8 alatt fogyasztani. biztosan tudna kevesebbet, de ha én elõzni akarok, elõzök. ha pályán megyek, nem 110-el megyek, mert ott fogyaszt jól, hanem 160 tempomat, mert olyanom van... de a legszebb, hogy mégcsak dízelpárti sem vagyok, lesz@rom mi kell bele, de ne kelljen vele folyton foglalkozni, meg ne egyen értelmetlenül sokat. volt 1.8-as turbós benzines volvóm, nagyon tetszett, csak a 10 literes fogyasztását nem tudtam magaménak érezni... de biztos találtam volna a volvó fúrumon olyat, akinek elmegy 6.2 literrel ugyan az autó... akár motorról, akár autóról van szó, szerintem teljesen értelmetlen ideológiák után szaladgál az emberiség, hogy mer az autó benzines, az ember színe meg fehér, meg ez a jó márka meg az, meg a japán a király, mer az japán, szerintem meg mindegybõl tudsz venni olyat, amivel csak galiba lesz, meg olyat is, amivel nem lesz sok gond, fõleg, ha használtról beszélünk... arra az inteligenciaszintre kéne végre eljutnia az emberiségnek, amit itt is emlegettek tdm vásárlás esetében, állapotot veszünk, nem km-t, meg hogy ki kell próbálni legalább 30 fajtát, aztán miben fülig ért a szám, azt kell megvenni, akárhogy hívják...
    

tulok99 102567 2016. január 21. 17:04  
azért az, hogy valami japán nekem elég misztukusnak hangzik a mai világban... mi a japán? az az autó, ami toyota néven fut, angliában készül, és német alkatrészbõl? vagy az, ami peugeot tervezõasztalon született, és mitsubishi emblémával is készül francia gyárban és még csak nem is láttam japánt? vagy az a suzuki, akinek a 49%-a vw tulajdonban van és együtt fejlesztik a kisautókat? gyakorlatilag ma már az összes japán autóban francia dízelmotor van... sõt, újabban a mercedesekben is francia dízelmotor van... meg a volvókban, fordokban, stb... nem baj, vegyünk japánt, az mégiscsak japán!!!
    

Fido71 102566 2016. január 21. 17:04   Válasz erre: 102560
A 2 képen Dezsõ mire gondol???

    

Fido71 102565 2016. január 21. 17:02   Válasz erre: 102563
Kinagyítva 998 ccm, 95 ló, 98 Nm meg van benne 2 kanál vagy mi... :))))))

12.700 ájró ABS-el...
Ez nem lesz az én motorom.

    

zsotli 102564 2016. január 21. 16:50  
Jó ez az uj autonepper fórum :)
    

mati12 102563 2016. január 21. 16:16   Válasz erre: 102560
És mekkora motor? Van akkora mint a Gs vagy a Varadero?
    

csokabi 102562 2016. január 21. 16:04   Válasz erre: 102561
Milyen színben?:)

    

VVLaci 102561 2016. január 21. 15:53   Válasz erre: 102560
Csabi, ennyiért 2 db-ot intézz nekem, légyszi! :-))))))
    

csokabi 102560 2016. január 21. 15:48   Válasz erre: 102553
Volt alkalmunk a hétvégén közelebbrõl ránézni és nagyon ígéretes. Nem egy hiperszuper csoda masinának látszik, hanem inkább egy hosszútávú igáslónak. Az ára is jól van belõve. Szerintem rengeteget fog belõle értékesíteni a Honda.
    

Fido71 102559 2016. január 21. 15:37   Válasz erre: 102558
Az is egy téma... ;)
    

jobbkormanyos 102558 2016. január 21. 15:09  
Mi a pi..a, autónepper fórum lettünk ?
    

Lomha 8V 102557 2016. január 21. 14:13   Válasz erre: 102556
Te elõbb értél oda! :) Köszi szépen! :)
    

Rolidave007 102556 2016. január 21. 12:39   Válasz erre: 102477
Ha valaki rendelne a dcsaby féle kormány magasítóból, akkor jelezze a rendelésnél, hogy 32-es csavar közép távolságú kell. Lemértem...
    

Flenegen 102555 2016. január 21. 12:29   Válasz erre: 102554
Ne szívd a vérét mindjárt, de tényleg egy fokkal jobb, mert ez legalább japán:)

    

Fido71 102554 2016. január 21. 12:25   Válasz erre: 102553
Mondjuk itt a hondásokat sem szeretjük, de egy fokkal azért szimpatikusabb leszel... ;)
    

mati12 102553 2016. január 21. 12:01  
Most olvastam a Motorrevü februári s¼ámában egy kisebb tesztet az új
Honda Africa Twin-rõl,
a leírtak és a képek alapján alighanem ez az a motor amire lecserélném a kinemmondjuknevût. Kiváncsian várom milyen lesz "élõben".
    

Fido71 102552 2016. január 21. 11:59   Válasz erre: 102551
Emlékszem volt valami fogyasztási verseny. A gyõztes próbálta a 60-as tempót tartani, felfújta az abroncsokat, mint azállat, még a jobb oldali tükröt is behajtotta.
Klímát, rádiót, világítást, irányjelzõt nem használt, mert az is fogyaszt.
Ablak felhúzva stb. stb.
    

Flenegen 102551 2016. január 21. 11:42   Válasz erre: 102550
Én az említett adatokat úgy tudom megerõsíteni, hogy tesztautókkal ha én vezetek ilyen fogyasztásaim vannak. Hozzáteszem, hogy 1500 km-nél többet ritkán fut nálunk autó.

Bárki bármit mondhat, minden kategóriának van egy átlag értéke, ami alá ha megfeszülsz sem tudod benyomni a kocsit. Az sem mindegy, hogy emögé milyen vezetési technika és személyes tapasztalat kapcsolódik, mert sokat lehet ott is spórolni.


    

Fido71 102550 2016. január 21. 11:30   Válasz erre: 102549
Még Ladás koromban az összes ismerõs 1200-e megállt 6 literbõl városban.
Ha kellett még alá is írta. ;)

Az enyém ölég sz@r volt, mert megette a 9-10 litert.

A fogyasztásról ennyit szerintem.

Ezeket az adatokat csak úgy fogadom el, ha együtt megyünk pár tankolásnyit és egyszerre tankolunk.
Ahogy mi is közösen gurultunk nmiki-ékkel nyáron 2ezervalamennyit.
Addig nem nagyon hitték, hogy mennyit eszik a gépem.
Viszont volt egy DL 650-es is. Az meg még alám is ment kevéssel.
Pedig talán mi voltunk ketten a "leggyorsabbak" a csapatban.
    

csanesz 102549 2016. január 21. 10:54   Válasz erre: 102548
Sajna nem találom a Hyundai Tucson 2.0 CVVT 2WD 184Nm (2004-2010) fogyasztási naplókat ahol a 6-7 literes fogyasztást láttam nem egy felhasználónál és természetesen autópályán.

Pedig esküdni mernék, hogy jól láttam. Ezért is jegyeztem meg magamnak, hogy talán egy következõ autónak jó lenne.

http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-39581
http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-44724
http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_active_2wd-44725
http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/hyundai/hyundai_tucson/tucson_2_0_cvvt_style-375


Tudom, hogy itt vannak komoly szakik akik tudják, hogy mi a valóság, de nem véletlen, hogy megakadt a szemem ezen a korábbi verzión...
    

Flenegen 102548 2016. január 21. 10:16   Válasz erre: 102539
Mester ne is haragudj!

A Tucsonból nincs 2.0 benzin, max a régibõl, azt meg ugye ne hasonlítsuk egy új autó adataihoz. Azok tényleg 8-10 l között fogyasztottak.

Az új Sportage ugyanaz a motorizáltság, mint a korábbi IX35 amibõl lett a Tucson. 1.6 GDI szívó benzin tényleg elmegy 7 literrel, és az új 1.6 TGDI ( turbós ) ami váltja a 2.0 szívó benzint is meg fog ennyibõl állni.

A jóval nagyobb Sorento vagy SantaFe sincs 1.8 tonnánál nehezebb, valamint a Sportage is csak nem egész 1,3 tonna. Szerintem a Hyundai sem lehet több.

Volt nekünk 3 évig egy céges GolfVI 1.2 TSI ( céges ) ott sem evett az autó 6 liternél többet, pedig az is volt 1,2 tonnal....
    

csanesz 102547 2016. január 21. 10:05   Válasz erre: 102545
Ezt elhiszem, viszont gondolom turbós dízel?

Szal, ha a turbó nélküli 2.0 literes dízel VW Caddy -ból indulok ki amihez volt szerencsém, az 5 literbõl elment (és akkor még sokat is írtam). Nyomaték nuku, de A-ból B-be elvitt!
    

csanesz 102546 2016. január 21. 09:59  
Én a 2005 -ös évjáratot kerestem, ezt nem modtam!
Bocsi!
De most nem találtam meg csak a 2015 -ös verziót (benzines) és az erõsebb is, mert 141 LE -re kijön a 7,5 liter!

A 2005 -ös verzióból hasonlóan "gyenge" benzinest más gyártó nem gyártott csak a Hunday. Azt nem tudom, hogy a KIA is használta ezeket a "gyenge" benyós motorokat. De aki hosszútávra vett akkoriban ilyen felszereltségû autót az ezzel jól járt.
    

Fido71 102545 2016. január 21. 09:52   Válasz erre: 102537
Sógoromnak SantaFé van.
2ezres diesel, 112 lovas, 2WD, manuál váltós.
Kamionozik már 20 éve, így nem botlábú.
Neki eszik átlagban 7 litert.
Hosszabb távon éppen 6.
Városban /vidéki kisváros Veszprém/ 8-9 liter elmondása szerint.
    

Fido71 102544 2016. január 21. 09:49   Válasz erre: 102539
Néztem az új Vitarát.
30 kg-al nehezebb az 1.6-os, mint az 1.3-as Yaris.
Ennyit a méretek-súly összefüggésérõl.
    

csanesz 102543 2016. január 21. 09:42   Válasz erre: 102541
A 180 Nm -est nézd mert a 2,0 literesbõl van párféle a Tucsonnak.
És igen 2WD -rõl van szó! :)

    

csanesz 102542 2016. január 21. 09:40   Válasz erre: 102535
Ez igaz, de azért látni komoly Km -kel autókat eladósorban és nem a felsõ kategóriából...
    

kawa550 102541 2016. január 21. 09:36   Válasz erre: 102539
Aha, a spritmonitor szerint 100 emberbõl 98-nak 9-10 liter a tucson 2.0 benzin motorral 2wd hajtással.....
    

csanesz 102540 2016. január 21. 09:34   Válasz erre: 102539
Nehogy azt hidd hogy egy SUV olyan nagy súllyal rendelkezik!

A Nissan X-Trail is csak 1500 Kg! Nem véletlen, hogy a belepakolt 2.2 literes Renault Disel 5. fokozatban elviszi alapjáraton a kasznit...
    

kawa550 102539 2016. január 21. 09:29   Válasz erre: 102537
Megeszem a kalapom ha egy tucson formájú, méretû, súlyú autó 2000-es benzin motorral kijön 6-7 literbõl, fõleg városban.:)))))) Az esixét jön ki ennyibõl 1.5 motorral fél tonnával kevesebb súllyal, áramvonalasabb formával, nagyrészt városon kívül.
    

csanesz 102538 2016. január 21. 09:27   Válasz erre: 102531
A sokadik verzió pl Ford esetében addigra kellõképp csökkentik az egyes alkatrészek tartósságát, hogy legyen mód a cserére.
Mint egykor az 1 -es Mondeonál elvékonyították a kuplung tárcsát, mert az elsõ verzióban nem kopott el.

Fusionnál csak hallom a tulajdonosoktól, hogy az újabb verziókkal sajna sok apró gond van és ez nem a motorjára értendõ az 1.4 -es Peugeot dízel Ford szoftverrel hozza az elvárást...

A munkatársnak Focus van 1.6 100 LE dízel és már többször otthagyta az úton. Turbó csõ is szétrepedt egyszer...
    

csanesz 102537 2016. január 21. 09:20   Válasz erre: 102530
Ezzel teljes mértékben egyetértek!

Viszont ilyen autót valóban csak annak (lenne) érdemes vennie aki hosszúkat utazik nap mint nap...

Én következõ autónak a régebbi Hunday Tucson -t néztem a 2 literes leggyengébb benzinest (180 Nm). Nagyon jó állapotban vannak. Lehetetlen széthajtani és az 1.4 -es TDCI Fordomhoz képest csak 20Nm -el erõsebb. Igaz zömében városi járgány lesz, viszont ki visz a világból. A fogyasztása 6-7 liter (lábtól is függ). Én a dízelt télen városban 5,5 -re hozom ki és nem 1200 -on járatom, hanem az optimális fordulaton...

A Fusionban nem csalódtam csak már nem gyártják...
Amúgy egy 1.4 -es dízel vagy benyós bõven jó a városba...
    

gesszti 102536 2016. január 21. 09:17   Válasz erre: 102534
Írtam is, hogy ezek a meglátások erre a konkrét típusra vonatkoznak.

A kesztyûtartó hûtése a fûtõradiátor elõttrõl kapja a levegõt, így télen is hideg levegõt fúj a kesztyûtartóba.
    

Flenegen 102535 2016. január 21. 09:17  
Ja és ami a legfontosabb, hogy a mai autóipar nem a hosszútávú tartósségra tervez.... Ezek a mai autók, nagy valószínûséggel nem fogják elérni a 23 évet vagy a 4-500.000 km feletti kocsifutást....
    

Flenegen 102534 2016. január 21. 09:15   Válasz erre: 102532
A kesztyûtartó hûtés nem zavarjon, a beállított klíma hõmérsékelttel dolgozik át egy szellõzõcsatornán. Gondolom télen nem hûtesz az autóban, így nem is tudod hûteni a kesztíûtartóban lévõ italt:)

Az említett euro3 vs euro 4/5 motorfrissítések kötelezõek, melyek vonnak maguk után bizonyos technikai frissítéseket, melyek nem a ráncfelvarrás kötelezõ elemi, hanem általában ha lehet ehhez a dátumhoz igazítják... Sok igazság van abban amit mondasz, de azért ennyire nem kardinális.

Valószínû a te autód esetén ez igaz, de tudok mondani jónéhány példát ami felülírná az állítást. Ebben a témában egy igazság van, ha olyan autót nézel, mely azonos évjáratban esetleg több változatban is futott, akkor érdemes utánaolvasni hogy melyik lehet ajobb választás...
    

Fido71 102533 2016. január 21. 09:13   Válasz erre: 102532
Ezekre nem is gondoltam.
Nekem a megbízhatóság és elektromos stabilitás fontosabb, mint a kényelmi dolgok.

A mostani gépemben van 2 irányba tekerhetõ kormány, meg kifelé nyíló ajtók. ;)

Tökéletesen megfelel, mert 1,4 tonnás lakókocsit tudok tudok húzni, bazi nagy csomagtere ven és akkora lábhely van hátul mögöttem, mint az új mondeókban.
De sok benne a km és 23 éves. A kasznin itt ott már látszik a kora.
Nem egy csajozós autó, na... :)))))))))
    

gesszti 102532 2016. január 21. 08:50   Válasz erre: 102531
Csak egy példa. Annak a kocsinak a ráncfelvarrot változatával kapcsolatban, ami nekem van:

-enyém euro 3-as, a ráncfelvarrott euro 4-es. (többet megy az izzítás, lomhább a motor, magasabb a fogyasztás)
-a ráncfelvarrottban megjelent a kéttömegû lendkerék
-a ráncfelvarrottban projektoros fényszóró van, míg a régiben hagyományos tükrös. A projektor idõvel mattul, és kutyafülét nem látni vele.
-ráncfelvarrottból hiányzik egy kis kallantyú, amivel a kesztyûtartó hûtését el tudod zárni. Így télen is frankón hûti az italt, amit ott tartasz.
-nálam nincs körbeburkolva a motor, kb. hozzáférni mindenhez. A ráncfelvarrottnál javítottak a zajcsillapításon, így körbecsomagolták a motorteret. Minden el van takarva.

csak hogy a nagyobb eltéréseket említsem.
    

Fido71 102531 2016. január 21. 08:44   Válasz erre: 102530
Nekem hamarabb megtérülne.
Autóba kb 25 éve nem tankoltam kútnál...

Amúgy a ráncfelvarrott gépeket miért nem szabad megvenni???
Én mindig azt gondoltam, hogy az a jó, mert addigra már javították a "típushibákat".
    

Flenegen 102530 2016. január 21. 07:32  
Az elmúlt évben 110 db gépkocsit értékesítettem egymagam...

Ebbõl ha össze akarom szedni hogy hány volt a diesel, akkor a két kezem elég lenne, tehát a 10% sem.... Az új dieselek tele vannak mindenféle szûrõ, elõfûtõ és magasnyomású alkatrésszel. Emiatt alapból elnyúlr a diesel és benzin közötti árkülönbség 6-800.000 ftra. Az a magyar évi átlag kocsivutás esetén kb 40.000 km használat esetén térülhet meg a6-7 év használat mellet... Ja és normális dieselt 5 milla körül kapsz újban... Ha most kellene új autót vennem, valószínû nem vennék mert túl sok a nagy odafigyelést érdemlõ rész...
    

Fido71 102529 2016. január 21. 06:59   Válasz erre: 102524
Õszintén szólva, autóra még ennyit is sajnálok, mert azért csak arra való, hogy elugrok vele ide-oda....
Többet nem adnák érte, még akkor sem ha új.

Viszont a mostani 93-as-ban már 750ezer km van és még nem volt baja.
Kerékcsapágy, féktárcsák, fékdobok voltak a legnagyobb "hibái".
Ha egy ilyet lehetne kapni 7-8 évesen, abba gondolkodás nélkül belemennék.
Lesz@rom, hogy csak 75 lovas. ;)
    

csanesz 102528 2016. január 21. 01:46   Válasz erre: 102527
Ismerõs a 2-es Mondeojába 400.000 Km -t rakott bele. Azért az nem olyan rossz!

A kis turbós benzines az merénylet az emberiség ellen...

Az én 1.4 -es TDCI Fusionomban 200.000 km van és hibátlan!
Azt észre vettem, hogy dízelbõl nem szabad a gyárilag kihegyezett (és ránc felvarrott) változatokat venni.
2 munkatársam már elég csúnyán megszívta.
    

kawa550 102527 2016. január 20. 22:33   Válasz erre: 102526
Ja, csak pl az én esetemben ez a 160-tól 250 ig kevesebb mint 3 év. És ezek már nem a felújíthatós szívó dizelek, a dízelrõl már nem is beszélve. A most divatba jövõ kisturbós benzinesek se a szívem csücskei.
    

csanesz 102526 2016. január 20. 22:28   Válasz erre: 102520
A 160.000 nem sok dízelnél!
150.000 -nél vezérmû lánc vagy szíj csere (vízpumpával), 250.000 fölött kell gondolni a turbó állapotára.
Ennyi...

Ha nincs ki a lelke sokáig autó marad...
    

kawa550 102525 2016. január 20. 22:26   Válasz erre: 102523
KAP meg a dumaswing a múltkor, az embertelen volt.:))))))))
    

kawa550 102524 2016. január 20. 22:25   Válasz erre: 102522
Nem tudok mondani, azért írtam hogy egy kisebbet. Csak 2 milla túl sok pénz SZERINTEM ahhoz, hogy más levetett szarát vegyem meg érte, még ha nagy is az a szar, vagy akár csillogó és jószagú. Ennyi pénzért már ne legyen használt zsákbamacska, vagy kerüljön többe, de legyen új.
    

mati12 102523 2016. január 20. 22:02   Válasz erre: 102521
Én hétfõn voltam Pápán az Aranyosin,hát az Qrva jó volt,végig fetrengtem a röhögéstõl.
    

Fido71 102522 2016. január 20. 21:49   Válasz erre: 102520
Mondj 2 milláért egy új autót, amiben van klíma.
Beleférek a nagy belemmel meg a család is.
Férjen bele még a nyaraláshoz szükséges cucc.
Ja, és diesel legyen ám, mert én meg "olyan" vagyok... :)))))
    

kawa550 102521 2016. január 20. 21:23  
Most jöttünk meg a Hadházi önálló estjérõl, háát...... Nem volt frenetikus, és akkor még udvarias voltam, mert különben kedvelem, jó szokott lenni.
    

kawa550 102520 2016. január 20. 21:18   Válasz erre: 102504
Múltkor megbámultam egy ilyent feketében a lidl parkolóban, Zsuzsi egyik ügyfele vette nemrég. Hát teccik nagyon, igen pofás elegáns verda, meg jó nagy is. Az meg-és ez valszeg az én hülyeségem-teljesen kizárt, hogy én egy bármilyen szép és jó, de használt 7-8 éves 160.000-et futott bármilyen tipusú autóért kiadjak 2 millát. Akkor inkább egy kisebb de új.
    

fazakas66 102519 2016. január 20. 20:54  
Nem szeretném ha bárki is kötekedne a szélvédõm magasságával,de ha mégis hajlandó vagyok 1-1,5 mm lecsiszolni belõle :)))
    

fazakas66 102518 2016. január 20. 20:51   Válasz erre: 102485
Nem láttalak vazze, nagyon gyors voltál de a kürtöd hatásos azt hallottam :))
    

csanesz 102517 2016. január 20. 20:49   Válasz erre: 102504
Ez nagyon jó áron van!
    

csanesz 102516 2016. január 20. 20:39   Válasz erre: 102513
PaulZso!

A "zunokasógorom" ott Pécsett lakik és a környéken dolgozik egy motor szerviz mûhelyben!
Ha érdekel összehozható vele egy találka, szerintem privátban felveheted vele a kapcsolatot.
Azt nem tudom, hol dolgozik, de nincs olyan motor, ami ne kelne életre általa.

Neki köszönhetem, hogy TDM -es lettem!
    

zsotli 102515 2016. január 20. 20:22   Válasz erre: 102513
Ha nem tudom otthon megcsinálni akkor Hetvehely Szabó Laci, korrekt áron dolgozik yamahához a holland raktárból tud rendelni sokkal barátibb áron. Szezonba jó elõre kell idõpont mert van hogy csak 1 hónap múlva tud adni, de ilyenkor általában ráér.
    

Flenegen 102514 2016. január 20. 20:20   Válasz erre: 102510
Ez így igaz... Nekem is a hyundai tetszik jobban, csak figyelmedbe ajánlottam, hátha van köztük kedvezõ ajánlat:)
    

PaulZso 102513 2016. január 20. 20:10   Válasz erre: 102512
Koszi. Tudsz szervizért javasolni Pécsen,környéken?
    

zsotli 102512 2016. január 20. 19:59   Válasz erre: 102508
igen ilyen kell bele fhf 145, cserekor vigyázz a rézgyûrû és a 2 O-gyûrû nehogy az olajban végezze és az olajat 2 helyen kell leengedni. A blokkból és fentrõl az olajtartályból.
    

zsotli 102511 2016. január 20. 19:37  
Találtam még egy kedvcsináló videót. Hertelend - Orfû. http://www.sportmotor.hu/video/mMV0XGnKcnO
    

Fido71 102510 2016. január 20. 19:26   Válasz erre: 102505
A Hunday viszont pofásabb!
Kívül-belül.
Bár ez szubjektív.
    

Fido71 102509 2016. január 20. 19:25   Válasz erre: 102508
HAsonló!

    

PaulZso 102508 2016. január 20. 19:22  
Srácok, meg nem szedtem ki az olajszûrot, de rendeltem 1et, tényleg ilyen kis p...nyi kell hozza????ez valami vicccc???
    

Lomha 8V 102507 2016. január 20. 18:37   Válasz erre: 102497
Na, az kérem nem utolsó dolog, ha az ember szabadul a hiteltõl. Mostantól több jut benzinre, mikor mész száguldozni az átalakított motoroddal. :D
    

csokabi 102506 2016. január 20. 17:53   Válasz erre: 102505
BMW .30-as .40-es végzõdésûek és a 2 literes verzió jó, ha rendszeresen kapnak autópályát is.
    

Flenegen 102505 2016. január 20. 17:48  
Egyre kevesebb diesel lesz amibe még más is jó....

Nézz meg KIA Magentiseket , árban nem több, mûszaki alap azonos...
    

Fido71 102504 2016. január 20. 17:45   Válasz erre: 102503
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/sonata/hyundai_sonata_2.0_crdi_style_vezetett_szervizkonyv.1_tulaj-9598076
Én meg ezt nézetem, de ebbe má' gázolaj kõ... :(
    

Flenegen 102503 2016. január 20. 17:22   Válasz erre: 102502
Ja és a legszebb, hogy a héten már a 4. ember jött úgy KIÁT nézni, hogy a szerelõ küldte, mert ezek jók!:)
    

Flenegen 102502 2016. január 20. 17:21   Válasz erre: 102498
A Mazdámban is 1.6 HDI van, mint sok Volvoban vagy Fordban... Annyi a különbség, hogy a leggyengébb rész kicserélték.. Nincs DPF szûrõ, és DENSO ami 12 V-al mûkszik:) és gond sincs vele... Mint ahogy a Suzuki 1.3 DDIS diesel motorja is jóféle Fiat multijet az opelével együtt...

Az ismerõsöm 2 héttel elébb vette át a 307 SW-t mint ahogy hazamentünk a Mazdával Tegnap hagyta itt, ugyanannyi km-el mint a mazda, vitt helyette egy KIÁt....
    

gezasz 102501 2016. január 20. 17:03   Válasz erre: 102492
Különben én azért vettem a Tádét , mert rohadtul frusztált, hogy mindenki megelõzött a Dolomitokban. Másodszor mert én is olyan gyorsan akartam felrohanni a hegytetõre mint Hansék. Harmadszor lefelé az MZ is van olyan gyors mint bármi. 91 -ben kipróbáltuk ETZ-vel. Semmivel sem voltunk lefelé lassabbak a Gaberl-en mint a sok japán motor, csak felfelé voltak elég nagy hiányosságok.
    

kawa550 102500 2016. január 20. 16:52   Válasz erre: 102499
Ez a kép igen megnyugtató, mivel látszik hogy a motorosok hülyesége nem újkeletû, az ezek szerint már 100 évvel ezelõtt is megvolt, ezek ugyanis tuti nem normálisak!:))))
    

Fido71 102499 2016. január 20. 16:14  
De legközelebb ilyet veszek:
:)))
    

Fido71 102498 2016. január 20. 16:13   Válasz erre: 102497
Azért egy pözsót ne keverj össze egy TOYOTÁVAL!

Amúgy ott sem a motor, hanem az elektronika szarozik sztem.

Az én "ketyegõmet" viszont a legjobb, legmegbízhatóbb, legegyszerûbb /szóval mindenbõl a leglegebb/ motor hajtja.
A 14 év alatt egy SX4 árát megspóroltam az üzemanyagon.
A többi meg nem érdekel. Nekem sajnos napi használati cikk és most még az a fontos, hogy minél kevesebbe legyen a fenntartása, üzemeltetése...
Menõzni meg ott a Babetta! :))))

    

kawa550 102497 2016. január 20. 16:07   Válasz erre: 102496
Olvasta de leszarja, mert nem vesz olyan kocsikat, amikbe ilyen motorok vannak. :))
Eccerû faék japán benzines oszt kejne problem.
Barni kollégám kissé már tele tökkel mesélte hogy a jó kis pözsója, amire a múlt évben 800.000ft-ot költött javításilag, és ami szakszervizen kívül mást még nem látott, a szabim alatt megint kötélen húzva ment haza egyik este. Nem nagy gond, cakcerviz megoldotta, tegnapra kész is lett, gyermeke örömmel híta apát, hogy kész a verda, kijön érte, nem kell hazavonatoznia. Aztán egy fél óra múlva gyerek megint híta apát, hogy akkor õ most a határtól megint visszamenne inkább a szervizbe, mert megint ég egy hibajelzõ lámpa és megint csak vészüzemben kalapál a verda.
Szívesen felgyújtaná már, szabadulna is tõle, csak nem lehet, van még rá pár év hitel.
Nem mellesleg, ma délelõtt teljesen hiteltelen lettem, ekûdtem halálnak az õ faxára az erstét egy szabad szemmel is jól látható összeg letétele után.:))))))))
    

Fido71 102496 2016. január 20. 15:58   Válasz erre: 102484
Biztos a Séf is olvasta ezt a cikket.
Ezért akarja elkerülni... :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118