9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

gesszti 103202 2016. február 8. 16:13   Válasz erre: 103201
Ejj, de szépen összerakták...
    

gezasz 103201 2016. február 8. 15:59  
Ha valakinek kevés a két henger vagy a négy!
    

Star 103200 2016. február 8. 15:00  
Sziasztok! Két hete én is TDM tulaj vagyok, (a másik ezüst Gesszti fényképén) és éppen kipufogó vásárlás elõtt vagyok. A gyári csúnyácska, meg egyébként is nagyobb hangút szeretnék. Tudnátok esetleg segíteni?
    

gesszti 103199 2016. február 8. 13:56   Válasz erre: 103194
Minden áron sor4-est akartam venni, mert féltem a fûnyíró fílingtõl a 2 hengersnél. Minél többet megyek a TDM-el, annál jobban örülök, hogy nem sor4 lett végül. Talán egy V4 crossrunner... esetleg majd egyszer.

Yamaha rakott a cross-plane fõtengelyes 4 hengeresbõl túra gépbe is, vagy csak az R1-be?
    

aramo69 103198 2016. február 8. 13:49   Válasz erre: 103194
Nem sokkal hangosabb a G.P.R. Nem nagyot szól! Szépet.! :) Lehet hangosabb is. A papírjain szerepel a mûszaki rajz, és a leírás is. Abban foglaltatik, hogy ha kiveszek egy köz darabot, hangosabb nem is kicsit! :) Kipróbáltam. Lehet, hogy így 50 fele már nem jön be az ilyen hang nekem. :))) Így a szabványok betartásai szerint, nem hozzá nyúlva szép a hang.
SzVZolinak szólnék. A szikra fogót ne felejtse ki. (kúpos perforáció) Különben egy rövid idõ után kiég a gyapot! Szép a hang úgy is, meg nagy is, :) de nem éri meg.
    

cizi 103197 2016. február 8. 13:47   Válasz erre: 103196
De kell! Azért nagyon rendben volt a remussal a hangja, de mégsem tartottam meg, inkább benzinre költöm a büntetési összeget.
    

gesszti 103196 2016. február 8. 13:43   Válasz erre: 103194
Azért a 900-asnak már van gyárilag is egy finom hangja. Nem kell arra csoda dob. Van egy rövidke alagút (inkább aluljáró) a közelben. Kis kerülõ ugyan hazafelé, de már 2x is útba ejtettem... Úgy be lehet engedni motorfékkel, a végén meg egy visszaváltással tovább... Hmmmm :-)))
    

cizi 103195 2016. február 8. 13:42   Válasz erre: 103194
Ezek a dobok is nagyon szépek voltak, de a hozzászólások és a büntetésektõl való félelmem miatt eladtam amennyiért vettem. Egy kecskeméti TDM-es vitte el és nagyon örült, hogy nincs dolga az összekötõ átalakítással és csak pattintani kell a helyére. A sisakkal pedig igazad van, anyának tavaly vettünk egyet, de mindenben jobb az én AGV sisakomnál. Nem is nagyon szereti, ha ellopom néha.
    

lendvai 103194 2016. február 8. 13:35   Válasz erre: 103193
Én meg veszek egy halkabb sisakot, hogy jobban halljam a gyári kipufogót. :-) Na meg szeretünk Ausztriában kóricálni, a labanc yard meg állítólag nem szereti a tuning dobokat. :-) Arról nem beszélve, hogy a gyári dob adta nyolcvanvalahány pacival és nyomatékkal is el tudom dobni a vasat ha egy kicsit igyekszem. :-)
Mindemellett láttam már azért a gyárinál szebb sportdobokat (nekem a rozsdamentes, szögletes, minél nagyobb nyílású jön be) és az a bubogó alapjárat is szívet melengetõ, de nem adok most ki pénzt ilyesmire.
    

cizi 103193 2016. február 8. 13:30   Válasz erre: 103191
Én meg elkótyavetyéltem a dupla Remus karbonokat..., sajnos ahhoz semmi papír nem volt.
    

aramo69 103192 2016. február 8. 13:05   Válasz erre: 103166
50e ért jó vásár voooot a 2db dob! :) Én a komplett rendszert aszem 115 vagy 120e ért. Lehet hogy sok, de komplett rendszer!!!!!! :)
    

aramo69 103191 2016. február 8. 12:59   Válasz erre: 103165
Szia sziasztok!
Én tavaly vettem, rendeltem az Olasztól! G.P.R. Kimondottan TDM 4tx specifikust. Tanúsítványt is kaptam hozzá Szimpla dob (1) 15min alatt fel lehet rakni. Brúúúúúútál szépen szól!!! :) Roby 70, Muju Kékesen, is hallotta már a hangját. Mûszakin is átment gond nélkül. Esztétikailag sem piskóta. A súlyáról nem is beszélve. Kilóktól szabadítottam meg az "öreg" TÁDÉT! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    

Lomha 8V 103190 2016. február 8. 12:53   Válasz erre: 103185
Nem biztos. Országonként is eltérhet vagy USA modell esetében fõleg.
    

scopy 103189 2016. február 8. 12:47  
:-)))

Ha egy TDM egyszer beindul...

Azért nem maratoni távok, nekem is ennyi jött össze. Meg a városban is tekeregtem ebbõl, úgy hogy ez bruttó.
    

gezasz 103188 2016. február 8. 11:25   Válasz erre: 103187
Csak meg ne feküdje a gyomrod ez a sok motorolás! Mindennap..?

Tegnap én sem bírtam ki, kerültem egy 100-as karikát.
    

scopy 103187 2016. február 8. 09:28  
NNNa! Megyek oszt' motorolok egyet...
    

scopy 103186 2016. február 8. 09:27   Válasz erre: 103185
Nekem félszemû volt. Egyik tompított, másik refi...
    

VVLaci 103185 2016. február 8. 08:11   Válasz erre: 103174
A 3VD-n gyárilag mindkét lámpa megy egyszerre.

Akinél nem, az tákolt.
    

janni 103184 2016. február 7. 22:11  
Ok!
    

scopy 103183 2016. február 7. 21:18   Válasz erre: 103175
Köszi Gyula! Persze H4 nekem is, ha már hozzányúltunk. Csak elfeledtem ezt az apró momentumot.
    

Muju 103182 2016. február 7. 20:34  
Ma èn is gurultam egy kicsit. De olyan kevèske lett, hogy mèg szõrteleníteni se tudtam a pr3-akat :))))
    

csanesz 103181 2016. február 7. 20:21   Válasz erre: 103164
Az enyém elsõ verziós Fusion. Szerelõm, akkor mondta, hogy jó konstrukció mikor megvettem 10 évvel ezelõtt. Most 14. évét húzza!

Viszont az újabbaktól óvva intett!!!
Le akartam cserélni egy újabb Fusionra és jobban tettem hogy nem...

Még 50 000 -et biztos beleteszek! :)
    

gesszti 103180 2016. február 7. 20:15   Válasz erre: 103179
Pár éve újítottunk fel egy csepelt. Az összes kütyü-mütyüjét elküldtük krómozóhoz. Tizenpárezret fizettünk érte. Szóval nem mindenhol mûködik ez a 10x-es szorzó.
    

SzVZoli 103179 2016. február 7. 20:03  
A krómozás az az igazi pénzlehúzás ,ha hurkatöltõt krómoztatsz 5 ezer ,ha motoralkatrész 50 ezer ! Nagyjâbol így árazzák be a króm és galván iparban !
De nem is ragaszkodok egyáltalán a krómhoz ,a fekete kandalló hõálló jobban bejön ,azt meg tudok is fújatni !
    

gesszti 103178 2016. február 7. 19:57   Válasz erre: 103176
Tegnapi program volt Zeg környéke. Ma Szigliget felé mentünk. A következõ 10+ fokos hétvégén összeszervezhetjük.
    

janni 103177 2016. február 7. 19:47  
Ma gurultál? Jöhettél volna ellenkezõ irányba is!
    

janni 103176 2016. február 7. 19:42  
Gesszti! Az örség is a helyén volt ma délután! :-)

    

kawa550 103175 2016. február 7. 19:42   Válasz erre: 103174
Neked még az eredeti 35w bubis van, vagy már a tiéd is h4?
Ha nem az, akkor tegyél bele ezt, oszt attól kezdve csak kacarászol a verebek kiegészítõ ledes lámpáin.:)))))))))
Ez kõ hozzá:
    

scopy 103174 2016. február 7. 19:27  
Motoroztam egy jót! Most értem haza. Melegem nem volt, de nem is fáztam.

Drága aggódó barátaim! Ez a ser még csak 2-3 hét múlva lesz kész. Az üvegben válik szénsavas, alkoholos nedûvé. Csak kipalackoztuk. Eltettük. 3 hét múlva biztos nem fogok vezetni- elhihetitek!

Ez egy alap sör lett, jövõ héten készítjük a búzasörünket. Majd beszámolok.

Felmerült korábban a lámpa téma. Keveset mentem sötétben mióta Sagipettel úgy kötöttük át Elnök úr lámpáit, hogy mindig világít mindkettõ. Teljesen faxa, jó fénye van.
    

tulok99 103173 2016. február 7. 18:59   Válasz erre: 103170
de lehet hogy mégegyszerûbb, ha kipufogóshoz megy a kolléga, és hirtelen feindulásból fél óra alatt legyártják neki. hogy 10-bõl megáll-e, az azon múlik, hogy szénacélból készül, vagy rozsdamentesbõl. rozsdamentesbõl biztosan jóval drágább, de örök élet, ha csak el nem törik a rezgéstõl, a szénacél meg biztos hogy rozsdásodni fog, még ha sikerül is valahol krómoztatni, bár manapság nem egyszerû szerintem...
    

tulok99 103172 2016. február 7. 18:55   Válasz erre: 103164
Tibi! nem különösebben érdekel, hogy az 1,4 hdi jó vagy rossz motor,2.0-nál kezdõdik az autó számomra, de akár milyen autóba kerül, a turbó tönkremenetele szerintem kezelõi hiba... vagy nincs olaj a motorban, vagy nem tudják, hogy kell közlekedni egy turbós autóval... a többi leírt dologról nincs tapasztalatom, elhiszem...
    

tulok99 103171 2016. február 7. 18:46   Válasz erre: 103127
gyári kipufogónál is belepofázik egyik henger a másikba...
    

gesszti 103170 2016. február 7. 17:52   Válasz erre: 103165
Gondolkodtam ezen az Y dolgon... Ez savállóból kell neked, vagy utólag krómoztatod?

...csak mert ha utólag krómoztatod, akkor körül lehetne nézni mondjuk egy UNIX raktárában, hogy valamelyik autó leömlõjénél nincs-e passzoló rész. 10e Ft alatti kiadás lenne. Csövet hozzáhegeszteni meg már egy ügyesebb lakatos is megoldja.
    

gesszti 103169 2016. február 7. 17:23  
Janni, jelentem, a Balaton még mindig a helyén. :-)
    

gesszti 103168 2016. február 7. 16:55   Válasz erre: 103165
Szerintem a 900-as nincs összekötve. Legalábbis a korai.
    

SzVZoli 103167 2016. február 7. 13:39   Válasz erre: 103128
Csokabi ,ha eljutok hozzá akkor mindenféleképpen megkérdezem !
    

SzVZoli 103166 2016. február 7. 13:37   Válasz erre: 103146
Szia sjanek !
Õ volt az elsõ akit felhívtam ,a Raptor Csabi,de nem volt elragadtatva hogy csak y szeretnék csináltatni vele !
Azt mondta ha dobokat is vennék tõle akkor az összekötõ majdhogynem grátisz lenne !
Meg is kínált egy minimum 50 ezres ajánlattal ,ami még pluszba is mehet !
50 ért vettem a 2 dobot .
A Finster engem még vissza is hívott !
    

SzVZoli 103165 2016. február 7. 13:30   Válasz erre: 103127
Gesszti 4TX-em van aminek a leömlõje y-ban végzõdik ugyan úgy mint a 3VD nek a leömlõje csak a 4tx nek még az y elõtt össze is van kötve ! 4tx https://www.google.hu/search?q=tdm+850+4tx+kipufog%C3%B3+le%C3%B6ml%C5%91&biw=1024&bih=710&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjFv8OQyuXKAhWFnQ4KHYUYDp8Q_AUIBigB#imgrc=J9MsEe7GIO3E6M%3A Valószínûleg a jobb gázvisszaverõdés ,gáztorlódás miatt ,mivel így az egyik henger kipufogó gáza mindig tud segíteni a másik henger kipufogó szelep nyitásában !
3vd https://www.google.hu/search?q=tdm+850+4tx+kipufog%C3%B3+le%C3%B6ml%C5%91&biw=1024&bih=710&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjFv8OQyuXKAhWFnQ4KHYUYDp8Q_AUIBigB#imgrc=1SVTo9Uc9qukMM%3A
De úgy tudom (legalább is úgy rémlik ) hogy a Tdm 900 és a Trx850 kétfelé ágazó leömlõje is valahol össze van kötve ,így azok is egymásba pofáznak !
Én ezt a 2 G.P.R. dobot szeretném felfaragtatni ,úgy hogy a gyári belépõ db killert benne is hagynám ,így nem ártanék vele "akkorát " mivel már hamarabb fojtom vissza a gázt ,utána meg ha átpréselte magát a gázocska ,ráér dörmögni a hosszú dobban !
Jah és a gyár is hasonlóan képzelte el . :)
http://www.gpr.it/prodotti.htm?idTipologia=1&idMarca=2&idProdotto=41&searchText=&prodHidden=41&method=loadPageProdotto&text=&page=&idMod=&idAcc=
    

lendvai 103164 2016. február 7. 13:01   Válasz erre: 103161
Ehhez az 1.4tdci motorhoz nekem is volt szerencsém, 1.5 év alatt sikerült annyit költeni rá, mint az õszöreg Accordomra 10 év alatt. A szerelõ, akihez vittem azt mondta adjuk el amíg lehet, sok járt náluk ebbõl a konstrukcióból, vannak típushibák, amik javíttatása nem olcsó és biztos lehetek benne, hogy elõbb-utóbb jelentkezik. A turbó akkortájt kezdte a végét járni, 6 évesen. Autópályán 140-nél egyszer elkezdett túlmelegedni a motor a hûtõvíz visszajelzõje szerint. Visszalassítottam 130-ra, akkor visszahûlt normál üzemi hõmérsékletre. Azon kívül ez egy PSA francia motor, amitõl égnek állt a hajam az, hogy egy blokkból esztergálták ki a motort, az illesztéseknél nincs tömítés, csak paszta, ezért állandóan szivárog az olaj, a fõtengely csapágyazása az maga a blokk két fele, ha elkopik kuka a motor, bár nálam egyetlen motor se jutott még el addig, hogy a fõtengelyt újra kellett csapágyazni, viszont a lehetõség megvolt. :-) Szerencsére már nincs dolgom vele, azóta nem tudom él-e még az autó.
    

csanesz 103163 2016. február 7. 11:38   Válasz erre: 103161
"Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva?" :)

Nincs kizárva, hogy kifogott egy szar típust...
    

Fido71 103162 2016. február 7. 11:19   Válasz erre: 103161
Jól mondod.
Autót kell vásárolni... ;)
    

kawa550 103161 2016. február 7. 11:10   Válasz erre: 103159
Nem a technikán volt a hangsúly, hanem a minimum vicces szóhasználaton.
Bár megjegyzem, ha egy motor VALÓBAN el tud romlani annyitól hogy egyszer nyomnak neki egy padlót használat közben, akkor ott nem egy jó szerelõt kell keresni, hanem egy másik típusú ótót......
    

Fido71 103160 2016. február 7. 10:56   Válasz erre: 103154
Aha, oszt egy dombosabb vidéken meg had szenvedjen az a szerencsétlen az 1,7 lóerõvel. Meg szakadjon, tekeredjen, kopjon a többi alkatrész... :(
    

csanesz 103159 2016. február 7. 10:48   Válasz erre: 103138
Az én Fusionom motorikusan megegyezik a Fiestával. Nálam vezérmû szíj van és a feszítõt is cseréltettem szíjjal együtt. Néha megküldöm, mert szereti a törõdést 200 000 van benne és a motor nem volt még bontva! Megy mint óramû...
A fõtengely szíjtárcsa is szokott rosszalkodni, mert az is kettõs tömegû. Azt meg kicseréltettem egytömegûre...

Keresnie kellene a tagnak egy jó szerelõt...
    

kawa550 103158 2016. február 7. 10:41   Válasz erre: 103153
Ezt kikérem magamnak! Természetesen miután hazajöttünk, elõször a nyulak alatt trágyáztunk ki, addig még el is mehettek egyet szaladgálni, és csak utána dögölõdtünk! A kecskékbirkák alatt meg nem kell kitrágyázni, mert õk szobatiszták, nem szarnak oda ahol alszanak, csak a kertbe szanaszét.:))
    

Hr.Geiger 103157 2016. február 7. 10:30   Válasz erre: 103154
Nálam is van egy 210-es, amin valaki ezt a " professzionális" módszert alkalmazta. Hogy száradna le a keze annak, aki csak a hegesztést ismeri a javítás helyett! :-(
    

Hr.Geiger 103156 2016. február 7. 10:24  
Jó reggelt! :-)

Z6, Z8 rajongóknak itt egy vadiúj fejlesztés: Roadtec 01


    

gesszti 103155 2016. február 7. 09:12   Válasz erre: 103150
Akkor tegnap Ti voltatok a 4. tdm a Zeg környéki utakon, akivel találkoztam. ...és még azt mondják, hogy nem egy gyakori motor. :-))

Még a végén összejön egy jó kis zalai TDM-es minitalálkozó.


Mi épp ma akarnánk a Balcsi felé menni egy kicsit, ha nem fújna ez a böszme szél.
    

gesszti 103154 2016. február 7. 09:07   Válasz erre: 103148
Körbe kell hegeszteni a kuplungot, aztán jónapot... :-)))
    

fazakas66 103153 2016. február 7. 09:04   Válasz erre: 103136
Hogy te ilyenkor már dögölöd magadat e ,hát a kecskéket megfejted e ki vane ganézva friss viz a jószágnak,neked még kinn a helyed az ól környékén gazda úr :)))
    

fazakas66 103152 2016. február 7. 08:58   Válasz erre: 103147
Én inkább elvitetném magamat valakivel,azt a kifort üditõt meg se tudod izlelni :)
    

fazakas66 103151 2016. február 7. 08:46   Válasz erre: 103142
Hogy hol a kezdet vagy hol a vége a feszitõnek nem kell vele foglalkozni.Amikor eljön az ideje fogod hallani,hogy cserélni kell a láncot.Motorféknél kis sebességnél 50 km környéken zörgõ hangot hallani a jobb oldalról.Ha tudod mikor volt cserélve kb 30-50 ezer km használattól függ.
    

janni 103150 2016. február 7. 07:33  
Szia Gesszti! Mi voltunk a párommal. Kicsit tekeregtünk a Balaton fele.
    

Fido71 103149 2016. február 7. 05:39   Válasz erre: 103147
Motorral ilyen helyre?????
Barátom!
Nálad már tényleg összekeveredett ott fent a "csoportkábel"... :))))))))))))
    

Fido71 103148 2016. február 7. 05:37   Válasz erre: 103145
Mert azt a 210-nél úgy kell, hogy vissza kell engedni a gázt, majd óvatosan ráhúzni. ;)
Ha igy sem, akkor lehet a 20 forintos O-gyûrût cserélni és tisztítani a nagybordást és nehézpofákat.
    

scopy 103147 2016. február 7. 03:35  
Nnna! Már csak lesz tán belõlem valami! Kövezzetek meg, de én még vsak most értem el azérzékelhetõ "demotoroznékmáá" szintet. Ma - ha minden jól megy - motorral megyek a barátomhoz kicsapolni az elsõ házi készítésû sörét! ... Akarom mondani: kipalackozni.

:-)
    

sjanek 103146 2016. február 6. 22:12   Válasz erre: 103126
Szia!
Én is Kecskeméten csináltattam dupla dobot a 900-ra, de az enyém Raptor. Mindenképpen a kecskemétit keresd meg, a képesmotoron is megtalálhatod:
http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p1456175&st=raptor
Ez egy régi hirdetése, de érdemes ráírni. Nekem a 900-ra 130.000 volt a dupla dob összekötõkkel és kivehetõ síppal. A dobokat elõre legyártotta, az összekötõkhöz le kellett vinni a motort, és helyszínen csinálta méretpontosra. Nagyon szép minõségi munka!
A Finsterest is kerestem, nekem még válaszolni sem volt hajlandó...
    

gesszti 103145 2016. február 6. 21:46   Válasz erre: 103144
Az az agresszív gáz valami olyasmi lehet, mint amikor a 210-esnek csak húzod, csak húzod, és az istennek nem akar 2-esbe felváltani... :-)
    

kawa550 103144 2016. február 6. 20:51   Válasz erre: 103141
Azt nem tom , de ez az agresszív gáz bammeg.... Hát az milyen? K anyázik miközben padlóra böki a pedált, vagy próbál közben belekötni, hogy hogy most állj ellen te szar! Akkor is lenyomlak a padlóra b+! Vagy hogy?!:))))))))))
    

Muju 103143 2016. február 6. 20:45  
Mégiscsak jobban ráér az aki mán otthon lógatja :)))
    

Muju 103142 2016. február 6. 20:45   Válasz erre: 103140
Köszöntem szépen hogy mégis megkerested!!!!!!!
Szóval ha jól értem a 15. katt a vége.....hm...
    

gesszti 103141 2016. február 6. 20:30   Válasz erre: 103138
Az ilyenek miért nem biciklivel, vagy busszal járnak?
    

kawa550 103140 2016. február 6. 20:26   Válasz erre: 103136
#102063
#102061
    

kawa550 103139 2016. február 6. 20:18   Válasz erre: 103137
Demokrácijja van, mindenkinek akkor van igaza amikor akarja!:))))
    

kawa550 103138 2016. február 6. 20:16  
Ez most itten kivételesen nem a dízel nem dízel téma, csak a tulaj dumáját tessék figyelni, hogy "egy agresszív gázadásnál". Hát bazze, ha a tehénke is így mûködne, sose látnám meg a következõ településtáblát.:))))))))))))
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2016/02/05/fellazulo_vezermuszij_a_fiestan./
    

gesszti 103137 2016. február 6. 20:15   Válasz erre: 103135
Ha nem lenne odaírva, hogy "kawa550", akkor is tudnánk, hogy ki írta... :-))) ...de lehet, hogy igazad van.
    

kawa550 103136 2016. február 6. 20:13   Válasz erre: 103134
Azé, gyermekem az Úrban, mert nem figyeltél, mikor racsnira pontosan leírtam nem is olyan rég a szétszedésnél, hogy hol áll most, mennyi van még és hogy új korában sem az elsõben áll. Még vaciláltam is ezen rugózva hogy cseréljem-e a láncot vagy ne. De hogy én vissza nem keresek az tuti, én má itthon döglök, keresgéljen az aki dolgozik oszt ráér!:))
    

kawa550 103135 2016. február 6. 20:11   Válasz erre: 103129
Még esetleg az lehetett, hogy õ is feldobatott valami faxa tunyingkipuffot, amitõl annyival hosszabb lett a farkincája, hogy kilógott a vége a nadigrádból, ezért inkább arra húzta a kesztyût a keze helyett. Persze ez csak egy tipp!:)))))))))))
    

Muju 103134 2016. február 6. 19:58  
Embörök!
Ma így meló közben volt egy kis idõm :)) osztán keresgéltem itt a fórum hsz.-ek közt a vez.lánc feszítõvel kapcsolatban.
Sokmindent sikerült olvasgatnom, de olyat nem írt senki le /vagy csak én nem találtam/ hogy az össz hosszt be tudja járni feszítés ügyileg, vagy monnyuk fél úton má lassan a végét járja.
Kinek hol tartott mikor esetleg láncot cserélt?

    

zsotli 103133 2016. február 6. 19:56   Válasz erre: 103131
Lehet mire meg vett mindent úgy volt vele hogy már csak 1 tank benzinre vagy 1 kesztyûre maradt....
    

gesszti 103132 2016. február 6. 19:53   Válasz erre: 103131
Tesztelte a markolatfûtést, kesztyûben meg nem érezni annyira. ;-))
    

Muju 103131 2016. február 6. 19:52   Válasz erre: 103129
Mindenféle jót magára tesz kesztyûre meg nemfusssa? :)

    

gesszti 103130 2016. február 6. 19:51   Válasz erre: 103129
Hüleség ellen nincs orvosság...
    

zsotli 103129 2016. február 6. 19:47  
Ma rájöttem hogy vannak még kemény csávók a motorosok között : jöttem ki a kútról és 4 motoros mögé fordultam, az utolsó valami csilli uj motorral
mindene alpinestar talán még a zoknija is. új nolan bukó...stb és kesztyû nélkül 10 fokban. hát normális???? Kesztyûbe is lefagytak az ujjaim
    

csokabi 103128 2016. február 6. 19:46   Válasz erre: 103126
Hali! Ha úgyis mész hozzá, akkor kérdezz már rá az engedélyekre és a katalizátorra! Na meg az ára dupla dob esetén.
    

gesszti 103127 2016. február 6. 19:45   Válasz erre: 103126
Biztos jó a motornak, ha egyik henger kipufogógáza belepofázik a másik henger kipufogógázába? Van ehhez gyárilag kitalált megoldás? Érdemes lenne azt koppintani, ha már ezen töröd a fejed. Lehet, hogy beválik, de nagyon el is lehet keffenteni, ha nem úgy jönnek ki a csõhosszok.
    

SzVZoli 103126 2016. február 6. 19:27  
Heló-sziasztok !
http://www.finsterkipufogo.hu/
Y összekötõt szeretnék csináltatni ,és mivel tõlem cirka 30 km-re van ez Finster manus gondolkodom rajta hogy õhozzá viszem.
Telefonon már beszéltünk is ,próbáltam puhatolózni a hozzávetõleges árról ,egy nagyjáboli tól-ig árat mondjon már de azt mondja hogy vigyem el a mocorgót és majd megaszondja !
Pedig állítólag már egy pesti Tdm-re faragott ,innen lehetett valaki ?
Esetleg valakinek tapasztalata errõl a Finsterröl ?
    

gesszti 103125 2016. február 6. 16:56  
Du. 4-kor Nagykapornakon Zeg felé ki ment tdm-el? Innen valaki? Ha jól láttam utassal.
    

Rolidave007 103124 2016. február 6. 14:51  
Szárazz, napos idõ=1 órás gurulás a környéken... meg volt az idei év elsõ kiruccanása, bár eléggé belefagyott a kezem a kesztyûbe... DE JÓL ESETT!!!! ;)
    

scopy 103123 2016. február 6. 08:47  
Ritka a zöld. Pedig szép.
    

gesszti 103122 2016. február 5. 21:18  
Nem ismerõs valakinek ez a szép zöld?
Tavaly augusztusban futottunk vele össze Teichalm és Naas közt. Ott pihentünk az út szélén, meglátta a sok magyar rendszámot, és megállt beszélgetni. Most nézegettem a fényképeket, és feltûnt, hogy "jé, egy tdm...". Akkor még nem tudtam, hogy márkatárs lesz.
    

gesszti 103121 2016. február 5. 20:47   Válasz erre: 103119
Ha jönnétek Zalába, mindenképp szóljatok. Összeütünk egy jó kis karikát. 76-on Zeg felé, kis Õrség, aztán 75-ösön vissza.

Ma én is a 75-ösön mászkáltam Bak-ig, aztán le Pusztaszentlászló felé. Ez is egy jó motorozós környék. Ezen az úton tovább Becsehelyig, aztán Gelse felé meg visssza fel. Mz-vel jópárszor bejártam már.
    

kozmax 103120 2016. február 5. 20:29   Válasz erre: 103109
Motorkerékpároknál ez általában fél liter környéke.
    

PalmBela 103119 2016. február 5. 20:21   Válasz erre: 103118
Kicsi! De az a Zala igen szép vidék (Kicsit zalai is vagyok)! Zágorhidáig mentem a 75-ön! Ebben a szép idõben kínzás volt autóval... visszamegyünk!
    

gesszti 103118 2016. február 5. 20:02   Válasz erre: 103117
Kicsi a világ...
    

PalmBela 103117 2016. február 5. 19:43   Válasz erre: 103116
Gépeket vettema környéken és Apátiban...a coopnál ácsorogtam egy hiluxal.

Kiestem a látómezõdbõl...
    

gesszti 103116 2016. február 5. 19:37   Válasz erre: 103115
Valószínûleg, igen.

...de Te hogy kerültél Apátiba?
    

PalmBela 103115 2016. február 5. 19:18   Válasz erre: 103112
ST-t!

Láthattalak Zalaapátiban 15:15 és 15:30 közt?


    

ikim2025 103114 2016. február 5. 18:50  
Sziasztok!
Mi szombaton délelõtt érkezünk és én sátrazom,egy éjszakát kibírok,de még változhat.
A 2 vendégem pedig jön haza szombat este.
    

skobik 103113 2016. február 5. 18:28   Válasz erre: 103058
Mi is máshol szállunk meg. Abaligeten laknak barátaink.
    

gesszti 103112 2016. február 5. 18:08  
No, ki használta ki ezt a finom kis napsütéses délutánt?

...ja... már itt se sütött. :-)

    

gezasz 103111 2016. február 5. 15:27   Válasz erre: 103109
Kb 4-5 deciliter. Mivel volt amikor olajzabáló volt a gépsor így kb ennyit kellett bele tölteni ha lement alsó nívóra, vagy alá.
    

Flenegen 103110 2016. február 5. 15:10   Válasz erre: 103106
Volt még ezen felül Toyota Avensis és Optima benzines is. Azért a Mazda-6ot én is hazavinném:)

A hármas mellé:)
    

oraculus 103109 2016. február 5. 14:43   Válasz erre: 103105
Szia!
Autónál 1 liter azt tudtam, de a TDM-nek ez mennyi?
    

lendvai 103108 2016. február 5. 14:13   Válasz erre: 103106
Nekem ebbõl a Mazda6 a SkyActiv benzines nagyobbik motorjával. Akár dolgozni járni is.:-)
    

gesszti 103107 2016. február 5. 13:58   Válasz erre: 103106
Szép kis sorminta... Kipróbálni, 1-1 kiránduláshoz jók lennének, de sajátnak nem kéne egyik se. "munkába járni"...
    

Flenegen 103106 2016. február 5. 13:49  
Mai etap
    

aramo69 103105 2016. február 5. 12:52   Válasz erre: 103102
Én is úgy tudom 1l.
    

gesszti 103104 2016. február 5. 12:23   Válasz erre: 103103
Olyannal már autónál én is találkoztam, hogy leengedte az olajat ...a váltóból, és öntött 5 litert a motorba... Kicsit füstölt, de lábon elment a szerelõig. :-)

No, meg anno megboldogult kisgépszerelõ idõszakomban... "nem tudja berántani a vadiúj fûnyírót" Nézem, és tényleg nem fordul át. Vadi új gép volt, tetején matrica: indítás elõtt töltse fel olajjal. Feltöltötte. csurig. :-)
    

gezasz 103103 2016. február 5. 12:16   Válasz erre: 103101
Volt itt már olyan hozzászolás, hogy 7 liter olajat engedett le a motorból. Mert akié volt az a szint figyelõ ablakot nézte és ott ugyebár csak rövid ideig van lehetõség olajszint ellenõrzésre.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118