9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 103803 2016. február 21. 16:22   Válasz erre: 103802
Adjuk bizony!:))) Kész a tehén, megvolt a próbaút, nagyon nem volt döngetés, 5000 fölé nem mentem, az út is taknyos saras szinte mindenhol, annyit lehet tudni hogy minden szépen müxik, úgy néz ki jó lett.:)))
Elsõ pár km-en volt némi aggódás mert kóválygott a nyomvályúkon meg bizonytalannak éreztem kanyarodás közben, bementem a benzinkútra guminyomást nézni, oszt az elsõbõl 0.3 a hátsóból meg 0.4 hiányzott, feltoltam, megjavult.:)
Most kikaptam a hátsókereket, holnap felugrik rá az új gumi, oszt ollan csudálatos lesz minta zállat!:))))))
    

galoscsabus 103802 2016. február 21. 15:36   Válasz erre: 103778
Az off-road tipikusan az a mûfaj, ahol kb. 70% az emberen és 30% a technikán múlik 😉
Akinek pl. fogalma sincs arról, hogy kemény menetben az autót nem elsõ sorban a kormánnyal kell irányítani hanem gázzal és fékkel, az alá bármit rakhatsz, balf@sz marad 😃
A Niva amúgy eléggé megbocsátó kocsi, csak nagyon alacsony.
De amíg nem hasal fel, addig hülyebiztos 😄
Négyet szaggattam szét belõle, ebbõl kettõt szó szerint, de sohasem kedveltem meg igazából.
Na de adjuk vissza a teret a TDM barkácsszakkörnek, mert ez itt nagyon off(road) 😍
    

aramo69 103801 2016. február 21. 15:35   Válasz erre: 103703
Többet! :))) Én nap mint nap megyek egy aprilia sr 50r el. Több az mint fél óra idõ nyerés. :) Nekem biztos....
    

Lomha 8V 103800 2016. február 21. 14:20  
janni: Köszönöm! Az a törött fejidom nagyon durva 30-ért. Nem vagyok fillérba**ó, de a felét sem adnám érte.

Urak, a kipufogó nincs fúrva, magától lyukadt ki, gondolom. Olaszból van a motor, gyanítom, hogy a tengeri szellõ beleharapott. A kérdés, hogy vajon a mûködését befolyásolja e. Szerintem nem, mert nincs összekötve a dob belsõ részével, de biztosan nem tudok. Abban reménykedtem, hogy valaki már vágott szét ilyet. :)

Karex: Köszi szépen, ez valóban nincs elérhetetlen távolságban.
    

Karex 103799 2016. február 21. 14:20   Válasz erre: 103783
http://www.sugomotor.hu/alkyamaha.htm
Ez közel is van neked. A fórumtagságom óta mindig van egy két bontódó TDM.......
    

lendvai 103798 2016. február 21. 13:23   Válasz erre: 103780
Scopy, hogy lehet két gatya közé hugyozni? :-) A bré üzemszerûen a kettõ mögött van. Hacsak nem voltál annyira kóma, hogy a második réteg mögül elfelejtetted kiszabadítani, de akkor se a kettõ közé megy.:-) Amúgy nem mondták még ma, hogy kettyós vagy? :-) :-) :-)
    

lendvai 103797 2016. február 21. 13:19   Válasz erre: 103791
Minden kipufogódobon van furat, hogy a kondenzvíz tudjon távozni, különben gyorsabban elrohadna belül. Mivel a dobok enyhén emelkednek hátrafelé nekem úgy rémlik a közös dobból érkezõ csõcsatlakozásnál volt a furat, de lehet, hogy volt a végén, alul is. A 900-nál mindkét helyen van, hogy a fújt nedvesség is kicsöpögjön, amíg melegszik a rendszer.
    

Kawakarika 103796 2016. február 21. 13:03   Válasz erre: 103791
Az enyèm sincs kifùrva.
    

pety76 103795 2016. február 21. 12:45  
Köszönöm a segítséget de elviszem szakihoz holnap,remélem gurulunk együtt,széles utat mindenkinek
    


Karex 103793 2016. február 21. 11:48   Válasz erre: 103790
Javasoltam a gyertyák cseréjét( vagyis kérdeztem milyen van benne) erre nem kaptunk választ, csak arra, hogy a gyertyapipát sem sikerül leszedni.
Szóval szerintem ideje eltolni a vasat valami szakembörhöz. Aki rá tud nézni a gyertyákra.
    

Hr.Geiger 103792 2016. február 21. 11:28   Válasz erre: 103791
Nekem nincs kifúrva.
    

Lomha 8V 103791 2016. február 21. 10:52  
TIZ kollégával megbeszéltük, hogy elcseréljük az én gyári kipufogómat, az Õ Remus kipufogójára. Tegnap, mikor fényképeztem neki a dobokat, feltûnt, hogy mindkét dobon, hátul, alul van egy kis lyuk. Bevilágítottam és fémlemez van mögötte, ahogy nézem, ez nincs összeköttetésben a dob belsejével, de nem akarom sem átverni, sem azt, hogy késõbb gondja legyen vele. Vele már beszéltem privátban a dologról, azt mondja, hogy ha a mûködését és hangját nem befolyásolja, akkor Õt nem zavarja. Szóval kérlek nézzétek meg a képeket és mondjatok véleményt.
    

pandamaci 103790 2016. február 21. 09:53   Válasz erre: 103784
Ha jól olvasom, 2 napja próbálod elindítani ,önindító rendesen teker , néha durran egyet de nem indul ?
Mivel szerintem 20-30 stb tobb indítózáson túl lehetsz, most már ki kell szedni a teleköpködött gyertyakat, motort gyertya nélkül kiszellõztetni (önindítózni) ,aztán újat (v jó használtat) betekerve indítani...
Ha meg elindul, 20km-t legalább menj vele.

Több hét (hónap) állás után én a benzincsapról lehuzom a benzincsövet, ezen keresztül egy fecskendõvel felnyomatom a karburátor úszóházát benzinnel, és ezután inditok. Szivató, alapgáz. Akku persze folyamatosan (havonta 1 napra) fel van töltve. Elsõ tekerésre úgy indul a gép, mintha mindig is ment volna.. Ja és nálam 5 perces berregtetések ,félmelegen helyben járatások sincsenek
    

VVLaci 103789 2016. február 21. 09:47   Válasz erre: 103784
Akkor nem marad más, tankot felemelni, a porlasztóról a benzincsövet lehúzni és megnézni, hogy jön-e anyag. Vigyázz, a porlasztó bevezetésénél van egy finomszûrõ, érdemes ránézni. Ha ott van benzined, akkor lehet, hogy csak felragadt a tûszelep, kalapácsnyéllel a porlasztók oldalát meg kell kopogtatni.
    

TIZ 103788 2016. február 21. 09:44   Válasz erre: 103786
Pl. kukásmellényt is itt vettem 4 eFt.-ért (zippzáros, sok zsebes, jó minõségû) a Shox-ban kapható tizenezer forintos helyett.
    

scopy 103787 2016. február 21. 09:38  
Pety! Ha új akksi, hosszabb indítózásnál akkor is jól jön a plussz erõ, a bikázás. Úgy nem nyírod ki a nov-i akksidat.
    

TIZ 103786 2016. február 21. 09:38   Válasz erre: 103699
Esõruhát és térdzsebes farmert érdemes megnézni munkaruha boltban. Komolyan jobb a választék és alacsonyabbak az árak mint egy normál üzletben.
Ha ezt korábban tudtam volna nem veszek 25 rugóért motoros farmert...
    

scopy 103785 2016. február 21. 09:35   Válasz erre: 103784
Ne haragudj, de pár órát nem leszek gépközelben.

Biztos, hogy a kipuff durran? Nem a karbi felõl hallasz nagy szisszenés-szerû hangot? Kicsit olyan az is. Mert ha, akkor más lesz a problem.
    

pety76 103784 2016. február 21. 09:11  
reggelre feltöltöttem ,van kivezetés az aksitól de csak nem akarja,pedig új aksi novemberben vettem

    

Lomha 8V 103783 2016. február 21. 08:55  
Keresek 4TX idomokat. Konkrétan bal hátsó, bal elsõ, fejidom és a mûszerfal körüli mûanyag érdekel. Nem baj, ha festeni kell, de törött ne legyen.

Keresek még a tank oldalára azt a kis gumiágyazású anyát, amibe az idomcsavart kell tekerni, nekem el van nyíródva a menete.

Látszik, hogy olaszból van a gép, van rajta egy kis kendács, de most majd szépen gatyába rázom. :)
    

Hr.Geiger 103782 2016. február 21. 08:24  
Jó reggelt Hölgyek, Urak!

    

Skuli 103781 2016. február 21. 07:31  
Urak vannak valakinek eladó gyári hátsó irányjelzõi 4tx-re? Gondoltam megérdeklõdöm, mielõtt rendelek a nagyvasról, hátha valakinek meg kellett válni az eredetitõl, az oldaldobozok miatt.
    

scopy 103780 2016. február 21. 03:55  
Ha télen 2 gatya volt rajtatok, hugyoztatok már a kettõ közé? Csak kérdezem. (szemem ide-oda jár...) Neeem velem történt meg, csak úgy mesélték.... (pilla-pilla)

:-)))))))))))))))))
    

scopy 103779 2016. február 21. 03:52  
Örülj neki Csabi (már ha EZEK itten hagyják)!

Nekem kéne. (20 év múlva visszatérünk rá)

:-)))
    

VVLaci 103778 2016. február 21. 01:17   Válasz erre: 103776
Anno a mátrai erõmû bányáiba vett Hiluxot, mert az menõ. Azután gyorsan visszacserélte Nivára, mert a menõ autó nem mene fel a bányarézsûn...
    

kawa550 103777 2016. február 20. 23:40   Válasz erre: 103776
Na, akkor a következõ 20 évre nyugi van, azt az elsõ futómûvet meg csak lehet javítani....:)))))))))))
    

galoscsabus 103776 2016. február 20. 22:42   Válasz erre: 103772
Úgy biza!
A jó lomha 2.4-es Toyota szívódízel :-)
Fejbeverésrõl pedig szó sincsen, mert ez egy átgondolt stratégia része....mondhatni végállomása :-))
Ez csak annyira vócvágeny, amennyire egy 21 éves autónak annak kell lennie ahhoz, hogy még akár további 20-30 évig autó maradjon.... és ez nem vicc ;-)
Germánék már a '80-as évek közepén rájöttek, hogy kellene egy platós személyautó. Mivel egyszerûbb volt átvenni egy mûködõ rendszert, ezért némi bartell ügyekkel magukévá tették az akkori legjobb pick-up-ok egyikét, a Toyota Hi-Lux-ot. Készült kétkerekes kétszemélyes hosszú farmerplatós benzines 1.8-as, 2.2-es és 2.4-es, majd dízel is a 2.4-es Toyota motorral.
Hannoverben gyártották 89-97-ig. Minden eleme hûtõrácstól vonóhorogig szinte eredeti Toyota, kivéve a 3 emblémát (elõl-hátul-kormányon) és az elsõ futómûvészt.
Mivel kulturálatlannak tartották a laprugós japcsi megoldást, ezért alátették valamelyik syncro transporter torziós elsõ lábait, ami telitalálat lett.
A hosszú felépítmény miatt a vezetõ ülésen még az elsõ futómû hatása érvényesül, így a legdurvább terepen is személyautós a komfort, de valójában valami kurtajó terepképességei vannak.
Legutóbb ahol meghalt a céges Ranger a full intelligencs nyomatékvarázsló elektronikájával, a Mazda B2500 és a Niva is, mind jóféle sárra való terepgumikon, ott szépen lassan, a lehetõ legalacsonyabb fordulaton elkúszott-mászott alattunk tökig a limányba és még csak nem is valami siratófalra való papucsokon, hanem vegyes használatú Yokohama Geolandar lépõkkel.
Az a papíron 79 ló a kellõ nyomatékkal bõven elegendõ, nem akarja kirúgni maga alól a bolygót, csak tol és tol :-)
Ráadásul semmi elektronika sincs benne, így nincs ami tönkremenjen.
Olaj, hûtõlé, zsírzás 5000 km-enként és egymillió kilométer nem lehet gond komolyabb bontás és nagyobb hiba nélkül.
Na ezt a kocsit kerestem évek óta a sok agyon elektronizált csillivilli operettsz@r helyett.
Ritkaság, de így 20 év felett még befektetésnek sem rossz dolog.
Azon kevés autók közé tartozik, amiknek lassan kúszik felfelé az áruk a piacon.
Már most kaptam rá egész jó ajánlatot, hogy bejelentkeztem egy német oldalra a fészcsin :-)
Vinnék lobogó hajjal, de nem adom...majd 20 év múlva ;-)
    

VVLaci 103775 2016. február 20. 21:25   Válasz erre: 103774
A legegyszerûbb, ha az indítórelé akksihoz menõ +sarujára tesszük a töltõ +-át és valami testpontra a - pólust. Ez az ülés alatt van, elérhetõ helyen.
    

Lomha 8V 103774 2016. február 20. 21:01   Válasz erre: 103770
A 3VD-nél még nem vezették ki az ülés alá a kábeleket? Akkor az tényleg szívás szegény kollégának.
    

kawa550 103773 2016. február 20. 20:51   Válasz erre: 103767
És milyen balesetbõl kifolyásilag érte akkora ütés a fejedet, hogy utána egy fócvágent választottál?:)))))))))))))))))
    

Hr.Geiger 103772 2016. február 20. 20:50   Válasz erre: 103767
Köszönöm a meghívást!
Csak nevessenek, pedig ez egy echte VW Taro extra cab, szerintem 2,4-es dízellel. Bár ebben nem vok annyira biztos. :-)
Viszont a visszapillantód kicsit megzavart, anno mikor egy ilyennel volt dolgom, nem ilyen IFA style tükör volt rajta. :-)

    

VVLaci 103771 2016. február 20. 20:49   Válasz erre: 103747
Drágának drága, kiváncsi leszek, mit mutat majd terepen! :-)))

Mert beleül négy kicsinyke vadász, hátra felkerül egy 3 mázsás szarvas és megszûnik a ruganyzás! :-)))))))
    

kawa550 103770 2016. február 20. 20:48   Válasz erre: 103766
És melyik ponton javasolnátok csatlakoztatni a bikakábelt, kiindulva a gyertyapipából? :) A tehénnél ehhez csak az összes idomot, az ülést meg a tankot és a légszûrõházat kell levenni. :)
    

VVLaci 103769 2016. február 20. 20:47   Válasz erre: 103761
Töltsd fel az akksit, szívatót ráhúzni, el fog indulni, csak hosszabban kell tekertetni.

A gázhoz ne nyúlj, mert a szivattyú vákumát csökkented.
    

nferro 103768 2016. február 20. 20:47   Válasz erre: 103767
Sose hallottam ilyenrõl. Akkor tuti nem a Lada?:))
    

galoscsabus 103767 2016. február 20. 20:38   Válasz erre: 103752
Bingó! :-)
Nyertél egy kávét...ha utassal jöttök, akkor kettõt.
Persze szigorúan a barátoknak tartogatott készletbõl, gyorsító bélés nélkül :-)))

Mindenki (már aki észre veszi) viccnek gondolja az elején és a hátulján a VW emblémát :-))
    

Muju 103766 2016. február 20. 20:33   Válasz erre: 103761
Én is a bikázást javaslom, gyenge akksi miatt már jártam így én is!
Teker teker de nem elég a szufla.
    

Fido71 103765 2016. február 20. 20:28   Válasz erre: 103761
Miért nem tudod lehúzni a pipát?
Azt, hogy a gyertyával nem boldogulsz még nagy nehezen megértem...
    

scopy 103764 2016. február 20. 20:23   Válasz erre: 103761
2 hete mentél vele... Szerintem nem olyan xar az a benya.

Bikázd már meg! A saját akksi szerintem nem elég, tedd rá járó gk-ra és hosszabbanindítózz! Be fog röffenni.
    

tom75 103763 2016. február 20. 19:51   Válasz erre: 103762
Vertem a fejem a falba.
    

pety76 103762 2016. február 20. 19:48   Válasz erre: 103760
és mit tettél?
    

pety76 103761 2016. február 20. 19:47  
visszaolvastam mindent
,de a gyertyát nem bírom kivenni,söt a pipát sem tudom lehúzni ,94 évjárat azt mondta egy haver a tankban leülepedet szar miatt van ez,
    

tom75 103760 2016. február 20. 19:47  
Én mindig kulcsal állitom le. Egyszer aleállitókapcsolóval tettem,hát meg is szivatott.És ugyanez volt atünet.
    

scopy 103759 2016. február 20. 19:46   Válasz erre: 103757
pedig ha durrant párszor, nem reménytelen.
    

Hr.Geiger 103758 2016. február 20. 19:43   Válasz erre: 103757
Visszaolvastál mindent a témában, vagy csak kipróbáltad az oldaltámasz nélküli indítást?
    

pety76 103757 2016. február 20. 19:40  
na voltam kint de semmi ,nem indul.csak nagyot durant a kipúfogó egy párszor ,nem értem 2 hete semmi baj nem volt.mindegy elviszem szerelõhöz azért köszi fiúk
    

nferro 103756 2016. február 20. 19:40  
Esetleg átalakított 1500-ös Lada.
    

Kilos 103755 2016. február 20. 19:36   Válasz erre: 103750
Indiai? Mahindra

    

MrBatihu 103754 2016. február 20. 19:34  
Szerintem Isuzu!
    

nferro 103753 2016. február 20. 19:34   Válasz erre: 103747
Ez egy Ford.
    

Hr.Geiger 103752 2016. február 20. 19:33   Válasz erre: 103747
VW Taro? :-)
    

scopy 103751 2016. február 20. 19:32   Válasz erre: 103750
Mondjad mááááá!

:-))))))

Szerintem Tata.
    

Suprati 103750 2016. február 20. 19:19   Válasz erre: 103747
Mondhatom? :)
    

csokabi 103749 2016. február 20. 19:18   Válasz erre: 103747
Toyota Hilux vagy az elõde. Bár a visszapillantó kicsit nehezíti a feladványt:)
    

hamster 103748 2016. február 20. 19:10   Válasz erre: 103747
Csak nem opel!?
    

galoscsabus 103747 2016. február 20. 19:04   Válasz erre: 103713
Áááááá..Pandicsek ment a levesbe :-(
Eszméletlen jól bírta a terepet.....csak az én sormintába rendezõdött sérves porckorongjaim nem bírták a nem létezõ rugózását.
Ez lett helyette (kíváncsi lennék, hányan mondják meg róla, hogy milyen gyártmányú a drága?):
    

scopy 103746 2016. február 20. 18:57   Válasz erre: 103742
A régi 3VD karbis és nincs elektromosság...
Oldalsztenderen a bal henger indul könnyebben, de szerencsétlent gátolja a jobb oldali.Nekem Elnök úr nagyságrenddel könnyebben indul, ha elõtte függõben tartom.
    

fazakas66 103745 2016. február 20. 18:56  
Dezsõ szépek lettek azok a kolbászok :)
    

fazakas66 103744 2016. február 20. 18:54   Válasz erre: 103739
Nálam is volt kb 2 hete hogy nem indult ,se a második aksi töltés után sem.
A benzin belerohadt nagyon büdös szagja lett.
Cseréld le a benyát ha nem friss,nálam kb 3 hónapos volt.
Végül elindult kiszellõztetés után és friss benyával.
Skopy említette a gyertya ki indítózás párszor hogy a karbikba kerüljön friss anyag.
Ha így sem akkor szét kell szedni és karbi pucolás,meg átnézni a vákum rendszert és a az isteni szikrát.
    

fazakas66 103743 2016. február 20. 18:40   Válasz erre: 103737
Végre,akkor egy 50 ezret gond,csipegetés nélkül kell menjen.
Bika kábelt én is csináltam 3 métereset hegesztõ munkakábelbõl,hegesztõ csipesz a végeken,nincs gond a buzi autó is indul ha kell :))


    

Hr.Geiger 103742 2016. február 20. 18:28  
Ez az oldaltámaszos dolog, hogy jön az indításhoz? A rendszer nem üzemanyag szivattyúval nyomja a benzint a karbikba? Régebbieknél vákumos , az újabbaknál elektromos?
    

Fido71 103741 2016. február 20. 18:27  
Na, bakker!
Most hallom, hogy mi történt a nagyvilágban.
El vagyok keseredve, de itt semmi politika. :((((
    

Lomha 8V 103740 2016. február 20. 18:26   Válasz erre: 103726
Ha a masszivitására gondolsz, akkor bõven alkalmas, súlyosan túl van méretezve. A gyári csavar és befogó sokkal elõbb szakad, mint ez. És mint tudjuk, az sem szakad könnyen. :)
    

pety76 103739 2016. február 20. 18:23  
köszönöm kimegyek meg próbálom mert oldalsztenderen inditottam megnézem pill jövök

    

Hr.Geiger 103738 2016. február 20. 18:22   Válasz erre: 103736
:-) valóban, ez mellément! :-))))))))))
Peace!
    

kawa550 103737 2016. február 20. 18:18  
És mondá az úr az õ tehenének: indulj be és járj!
De a tehén nem indula, mert lemerült az õ akksija.
Nem baj tank még nincs fenn, jöhet az esixét az õ bika akksijával, meg a garázs sarkából a baumaxos "indítókábel".
És a tehén meg se nyekkene az úrnak az õ bánatára.
MERT AZ A KURVA BAUMAXOS KÁBEL MÉG EGY MOTOR INDÍTÓÁRAMÁT SE VISZI ÁT BAZDMEG!
Másik kábel elõbányász és lõn az úrnak az õ csodája, és a tehén jár!:))))
Mit jár!
Suhan, lebeg, oson mint Winnetou a puha mohával borított hadiösvényen!
Pistám, emléxel mit kívántam sukorón a sárga gyönyörûség felújítása után?
Hát az vala! Az vala, hogy a sárga irigység bûnébe fogsz esni, mikor meghallod(vagyis inkább nem hallod) hogy jár a tehén, mert a légszûrõbox nélküli szívászaj elnyomja a blokk hangját.:)))))))))))))))
Most leengedem a régi olajat amit az esetleg bennmaradó szerelési hulladék összeszedéséig visszatettem, aztán jön a friss vér.:)))))

    

Hr.Geiger 103736 2016. február 20. 18:17   Válasz erre: 103734
Mit néztem be rajta?
    

scopy 103735 2016. február 20. 18:16   Válasz erre: 103729
Szevasz! Hogy áll a motorod? Oldaltámaszon? Ha igen, indítás elõtt állítsd függõbe egy idõre. Rövid 3 másodperces indítgatás, köztük 15-20 másodperc szünet.
Egyik henger sem indul? Nézd meg, kap-e benzint.
Az akksi biztosan eléggé teker? Ha nem, akksi csere, vagy bikázás. Teljesen feltöltött akksival próbáld. Éjszakára tedd fel tölteni és tégy az o.támasz alá valami deszkafélét, hogy függõben legyen.
Esetleg gyertyák ki és kompresszió nélkül átszellõztet. Gyertya takarítás, vissza, próba.
    

csokabi 103734 2016. február 20. 18:15   Válasz erre: 103733
Szerintem benézted a kommentjét...:)
    

Hr.Geiger 103733 2016. február 20. 18:12   Válasz erre: 103730
Ja, miért, errõl még nem hallottál? :-) 99-elõtti gépeken szokott lenni, az enyémen is van, kettõ is!
    

kawa550 103732 2016. február 20. 18:11   Válasz erre: 103729
Ezt nem lehet távgyógyítani, hibakeresés indul.
Szikra van? Bal gyertyapipa le, másik gyertya bele, testhez tesz és indít.
Ha igen, benzin van és el is jut a karbiig? Ez már bontás, a benzincsövet lehúzni minél közelebb a karbihoz, indítózni és nézni hogy jön-e. Ha igen, akkor nincs mese, karbi szétszed kipucol.

    

Hr.Geiger 103731 2016. február 20. 18:10   Válasz erre: 103729
Benzint kap a gép? Nem válaszoltál a korábbi kérdésemre, hogy milyen évjárat?
A benzincsap miatt kérdem, mert pl. ha zárt csapnál a múltkor kimotoroztad a rendszerbõl az üzemanyagot, most meg nincs mitõl induljon, mert levegõvel azért nem megy...
Ez csak egy ötlet persze. A távgyógyításban ne vok jó :-)
    

hamster 103730 2016. február 20. 18:06   Válasz erre: 103729
Benzincsap?
    

pety76 103729 2016. február 20. 18:00  
lemerült az aksi is ,feltöltöttem és megint próbáltam de semmi ,ma megint de egyszer röfent de nem indult segítene v.ki mi lehet a baj?


    

Hr.Geiger 103728 2016. február 20. 17:59   Válasz erre: 103727
Milyen évjárat?
    

pety76 103727 2016. február 20. 17:58  
Na szóval 2 hete kerültem vele nem volt semmi gáz ,indult hagytam melegedni és mentem is egy pár kört
múlt hétvégén kerülni akkartam és nem indult,csak durrogot hiába tekertettem nem indult


    

cizi 103726 2016. február 20. 17:58   Válasz erre: 103725
Hát ezt még nézni is rossz! Biztosan alkalmas egy ilyen cucc a biztonságos közlekedéshez?
    

Lomha 8V 103725 2016. február 20. 17:54  
Felraktam a kormány-kiemelõt és mentem egy szûk 30 km.-es karikát. Nagyon szépen sütött a nap, de fáztam mint a vadászkutya. A kiemelõ jól vizsgázott, a nyakamban érzem. Vagyis nem érzem, ez a lényeg. :)


    

hamster 103724 2016. február 20. 17:41   Válasz erre: 103722
Nem indul!Teker,püffög? Mi a hibajelenség?
    

csokabi 103723 2016. február 20. 17:41   Válasz erre: 103722
Biztos mindjárt benéz valaki, aki tud segíteni, de addig is leírhatnád a tüneteket.
    

pety76 103722 2016. február 20. 17:37  
van fent valaki aki segítene nekem TDM850 Nem indul?
    

hamster 103721 2016. február 20. 16:56   Válasz erre: 103718
Bizony,bizony,néha vannak itt kisebb merényletek(lásd kolbászos kép)! :-))))
    

Hr.Geiger 103720 2016. február 20. 16:56   Válasz erre: 103717
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki1213/

    

Fido71 103719 2016. február 20. 16:54   Válasz erre: 103718
Na, pont ez az ocsmány CS????
Még ha egy Harley-t másoltál volna be... ;)
    

mati12 103718 2016. február 20. 16:42  
Azért mindig csak a kinemondjukanevét motorok mozgatják a fantáziátokat.😉
    

Flenegen 103717 2016. február 20. 16:06  
Ugyan nem az oldal de egy külföldi TDM fórumról megvan az infó:

1095 eur ( men tudom mennyi marcipántorta lenne )

    

Flenegen 103716 2016. február 20. 15:34   Válasz erre: 103677
Gyakorlatban meg is valósította már valaki.

Itt a fórumon tette fel valaki a linket a szettrõl, kb 450 euro ár körül volt.
    

dinnyemag 103715 2016. február 20. 14:57   Válasz erre: 103712
Köszönöm, ha már annyi eszem nem volt, hogy otthon beírjam a számodat a telefonba. Vagy vennem kell már egy ilyen okos telót, amin lehet fórumot böngészni:-)
    

dinnyemag 103714 2016. február 20. 14:55  
Úgy van az íjjal, mint a motorozással, nem tudok, de szeretek lõdözni:-) Egy Kassai féle Vazul volt a tanuló íjam(most Medve a neve ennek a típusnak), ezért írtam, hogy büntet az elején mert szétverte az ujjaimat, csuklómat, alkaromat. És túl erõs is volt nekem az 52 font. Most egy öreg vadászreflex van itthon és szemezgetek egy Grozerrel, barátomnál lõttem vele és meggyõzött.
A fogyókúra hosszú távra van beütemezve, attól még nem mondunk le a tiszta, hazai ízû ételrõl. Nem eszek este 6 után és próbálok kevés kenyeret enni. Krumplit eddig is csak egy évben kétszer ettem:-) Karácsonykor ráálltam a mérlegre és 125 volt a kijelzõn. Megijedtem, ez nekem új rekord:-) Amúgy most már "csak" 115...
    

scopy 103713 2016. február 20. 14:44   Válasz erre: 103712
Meg egy Fiat Panda 4X4!?

:-)))))))))))
    

galoscsabus 103712 2016. február 20. 14:17   Válasz erre: 103706
Egészen pontosan ehun van-e:
https://goo.gl/maps/uHhvYBoi2RA2

41-es km jelzésnél a buszmegálló mellett egyenesen be az erdõ felé.
100 méter aszfalttörmelékkel szórt út, lakókocsi a ház elõtt.
Ha nem lövök rátok, az jó jel....azt jelenti jó kedvem van és nyugodtan jöhettek tovább :-)))

És itt garantáltan terepjáró parkol minden ház elõtt.....nálunk általában kettõ is :-)
    

lendvai 103711 2016. február 20. 13:39   Válasz erre: 103708
Jaja, erre én is emlékszem. :-) Ez nem lesz így hatásos Dezsõ. :-) Vagy azért diétáztál, hogy legyen helye ennek a kolbásznak? :-)
    

csokabi 103710 2016. február 20. 13:33   Válasz erre: 103708
Nálam még ennél is tovább ment a mozizásban, fitness stúdiót emlegetett...:)))
    

scopy 103709 2016. február 20. 13:26   Válasz erre: 103708
Én nem mernék beszélni Carmennel. Dezsõ tud íjjal lõnyi! (szerintem egyébként ezért van igaza otthon Dinnyemagnak. Ha meg nem, ... akkor is.)
:-)
    

kawa550 103708 2016. február 20. 12:49   Válasz erre: 103707
Asszem beszélnem kõ Carmennel, a múlt héten még valami fogyókúráról vetitettél..... :-)))
    

dinnyemag 103707 2016. február 20. 11:57  
Nna, elkészült a hentesnél az új autóillatosítóm. A meglévõ zöldalma illatú kb. 15 másodperc után feladta a harcot:-))))

    

dinnyemag 103706 2016. február 20. 11:55   Válasz erre: 103704
Lehetne picit pontosítani a címet? Tavaly átgurultunk Tamásin a talira menet, de minden harmadik kapu elõtt vadász terepjáró parkolt:-)
    

Fido71 103705 2016. február 20. 09:59   Válasz erre: 103700
Mondjuk én nem szívesen akasztanák semmit a nyakamba, ami össze van kötve a motorral! :(
Egyszer esik, ami esik... ;)

Tudom, mindig rémeket látok.
Mivel sok rémséget látok... :))))
    

galoscsabus 103704 2016. február 20. 09:57   Válasz erre: 103697
Negatív!
Nem maga a máj a lényeg hanem az epe.
Kedves, gondoskodásra érdemes polgártárs kávéjába kell belecsepegtetni 6-8 cseppet és a hatása frenetikus.
Ha ülve issza, akkor felállás közben fossa magát nyakon.
Ha állva, akkor még meg tud tenni 2-3 hosszabb lépést... aztán látványosan rövidül a tempó 😃
Persze ezt nekem is csak az öregek mesélték.... 😉

Jut eszembe, a felkérés még mindig, mindenkivel szemben érvényes.
Ha erre jártok, ugorjatok be legalább egy kávéra! 😁
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118