cizi | 103999 | 2016. február 25. 21:01 | Válasz erre: 103976 |
Lesz fénykép és méretek is hamarosan. Jelenleg még motoron van és szerintem még bõven 4mm feletti. Nincs még válla és nem is barázdás.
|
sandryder | 103976 | 2016. február 25. 20:53 | Válasz erre: 103973 |
Üdv! Én gondolkozom hátsó féktárcsa cseréjén, mivel elérte már 4 mm-es alsó határértéket, és a szervizkönyv szerint már csere érett. Amennyiben meg tudnád mérni az eladásra kívánt féktárcsa vastagságot, és megüzened, akkor tudok döntést hozni, hogy kell-e. |
Hr.Geiger | 103974 | 2016. február 25. 20:44 | Válasz erre: 103972 |
Jó gazdája lennék a flat twinnek is. :-) |
cizi | 103973 | 2016. február 25. 20:38 |
Használt , jó állapotú hátsó féktárcsa eladó. Ha kell akkor a hozzá koptatott Ferodo betétekkel együtt! A betétekben 4000km van.
|
Kawakarika | 103972 | 2016. február 25. 20:24 | Válasz erre: 103970 |
Azért úgy õszintén:ha hozzád "vágnának"egyet,ne mondd hogy nem tartanád meg csak azért mert "kinemmonnyukanevét"nevet viseli?:)))
|
Hr.Geiger | 103971 | 2016. február 25. 20:19 |
http://www.origo.hu/filmklub/blog/boxoffice/20160225-a-lovasijasz-mar-a-vajna-filmek-felet-a-porban-hagyta-kaszas-geza-kassai-lajos.html Nekem is tetszett. |
Hr.Geiger | 103970 | 2016. február 25. 20:01 | Válasz erre: 103969 |
Pont ezt szerettem volna kérni... :-) Hogy mikre nem képesek egyesek, vazze! :-) |
Kawakarika | 103967 | 2016. február 25. 19:46 | Válasz erre: 103966 |
Azért majd csak sasolj,átadom megint:))))
|
kawa550 | 103966 | 2016. február 25. 19:43 |
Én nem érek rá, dógozok, keresem a sok dellát, csak nem találom. :-)))
|
csanesz | 103965 | 2016. február 25. 19:38 | Válasz erre: 103963 |
A ma este számolós lesz? Egy mínusszal beszálltam! :) |
Yoshimura | 103962 | 2016. február 25. 17:40 | Válasz erre: 103961 |
A membrán gyári állapotúnak tûnik a subertûk pedig egyformáknak. Ott ki volt törve egy kis mûanyag az egyiknél, de azt a karburátorban lévõ kehely megtartja - szerintem. Találtam egy bazi nagy üzemanyagszûrõt a tank alatt, azt kifújtam kompresszorral, de veszek egy újat mihamarabb, ha találok valahol. A csapot kiszedtem, átfújtam azt is, a kis szûrõje tiszta. Volt egy "egyhengernemment" bajom õsszel, azt most rendben. Alapjáraton bepuffogott, új légszûrõvel elmúlt. Stekkereket az ülés alatt szétkaptam, befújtam. |
csanesz | 103961 | 2016. február 25. 09:11 | Válasz erre: 103920 |
Yoshimura! Karbimembrán állapota? Nincs kikeményedve? Nekem a suber tû nem volt azonos méretû ill. típusú (de mindkettõ a 4TX -hez volt való) és pl. hidegen indításnál csak az egyik henger ment egy darabig. A tû szárának végén van a típus jelölés. Fals levegõt nem szív 4000 -nél? Hûtõvizet nem csipegeti nagy fordulaton? |
kormi1313 | 103960 | 2016. február 25. 07:40 | Válasz erre: 103959 |
Szia! Még kerekem sincs. Majd Megbeszéljük.:) Köszönöm. |
aramo69 | 103959 | 2016. február 25. 07:21 | Válasz erre: 103948 |
Szia Kormi1313! Szólj, mikor, hol adjam át az indexet. :))) |
Hitmanus | 103958 | 2016. február 24. 22:15 | Válasz erre: 103920 |
Az aksi saru nem mozdulhat el menet közben? Nekem az volt a baj egyszer. |
Kawakarika | 103956 | 2016. február 24. 21:09 | Válasz erre: 103952 |
Hegeszthetõ-e? Nem tudom:)))Én hegesztettem. |
kormi1313 | 103955 | 2016. február 24. 21:07 |
Egyszer régen yamaha xs speciallal jártam pórul. A napon állt. Vágányan megfogtam a kormányt lazán felrúgtam a kitamasztót és rémülten néztem amint szép lassan elezd dõlni az ellenkezõ irányban! Egy pillanatra nem is ertettem a szitut. Aztán felfogtam, hogy a kezemben tartom a gumit ami lecsúszott a kormány végérõl. Szerencsére semmi baja nem lett,pedig aszfalton történt. |
Hr.Geiger | 103954 | 2016. február 24. 21:05 | Válasz erre: 103953 |
Köszi a képet, szuper! Vizuális típus vagyok... :-))) |
Kawakarika | 103953 | 2016. február 24. 20:55 | Válasz erre: 103950 |
Ügyeltem rá hogy legyen megfelelõ hézag a kipuff és a támasz között.De még a középtámasz sincs útban.
![]() |
kormi1313 | 103952 | 2016. február 24. 20:49 | Válasz erre: 103949 |
Kawakarika! Gondoltam már erre a lehetõsége! Elfér a kipuffról? Hegeszthetõ? |
kawa550 | 103951 | 2016. február 24. 20:43 |
Kiskawászra magamnak kellett komplett kitámasztót gyártani a gyári helyett, mert olyan hosszú hogy szinte függõlegesen áll a motor, ez miatt egyszer eldöntötte a szél, aztán meg egy meleg nyári napon átszúrta a járdát, mert még a tádé talpánál is sokkal vékonyabb, persze dõlés akkor is megvolt. Ráadásul 3 falunyiról kellett visszajönnöm mert a Zsuzsi nem bírta egyedül felemelni. A gyárit nem akartam visszafordíthatatlanul megvágni/hegeszteni, így célszerûbbnek tûnt csinálni. Azóta egyszer se dõlt el.
|
Hr.Geiger | 103950 | 2016. február 24. 20:35 | Válasz erre: 103949 |
Kari! Ez valóban megbízhatónak néz ki, de felhajtott állapotban nem zavar semmit az a karika? |
Kawakarika | 103949 | 2016. február 24. 20:26 | Válasz erre: 103946 |
Nem mindenhol lehet közép támaszra tenni.Igy viszont megbízhatóbb-szerintem.
![]() |
kormi1313 | 103948 | 2016. február 24. 20:22 | Válasz erre: 103935 |
Szia aramo! Kössz! Azóta is égek magam elõtt,hogy nem tudtam behívni a díszes társaságot a kisebbik a diplomára készülve az egész elõteret belakta! Akkor már megvolt a gép,de nem voltak a papírjai rendben és zörgött a vez.lánc. |
yamatomo | 103947 | 2016. február 24. 20:07 | Válasz erre: 103939 |
Szép estét! Az üzemanyag szivattyú is lehet ludas az ilyen esetekben. Az egyik ismerõsöm motorkája ugyanezekkel a tünetekkel küzdött,aztán a szivattyú cseréje után minden rendbe van azóta is. |
kormi1313 | 103946 | 2016. február 24. 20:06 | Válasz erre: 103928 |
Köszönöm kawa! Magam ismerve többet kell rendelni!:) Azt már tudom, hogy lejtõn sebességben kell hagyni! Egyébként ilyen meredek kitamasztójú és kis felfekvõ felületû motorom még nem volt. |
Fido71 | 103945 | 2016. február 24. 19:59 | Válasz erre: 103943 |
Na, sicc vissza a "kinemongyuk" topicba, ´oszt ott trollkodjék kend a "vízfejû" motorosok között... :)))))
|
scopy | 103944 | 2016. február 24. 19:51 | Válasz erre: 103940 |
Yoshimura! Nekem 3VD van. Ha kevés benne az üzemanyag, nekem is ezt csinálja. 200 km-ként tankolnom kell, de pengetõsebb motorozáskor ez lehet 180 km is. Van még benne, de már nem kap eleget...
|
aramo69 | 103941 | 2016. február 24. 17:45 | Válasz erre: 103940 |
Nekem a kocsimat "fogta meg anno.... De mondom, vasaknál még nem hallottam róla. A gyújtás viszont okozhatja. Egy hengernél, mintha kissé visszahúzná.... olyan érzés. Nem?
|
Yoshimura | 103940 | 2016. február 24. 17:40 | Válasz erre: 103937 |
A generátor?? Errõl még nem hallottam, a töltés normálisnak tûnik + az akku ok. |
Yoshimura | 103939 | 2016. február 24. 17:38 | Válasz erre: 103938 |
Ezt fogom tenni + megnézem a csapot, hátha az ülepítõje tele van dzsuvával, akkor a tank/üzemanyag a hunyó. Majd beszámolok okulásképpen, történt-e valami és kösz ezt a tippet is! |
aramo69 | 103938 | 2016. február 24. 17:32 | Válasz erre: 103936 |
Baxus! Most olvasom az elõzõ tüneteket. Skacok. Ez gyújtás nem??? 4000 fornál, csak az egyik hengered mehet. így megfoghatja a vasat. Most jön az, hogy az összes stekkert nézd át. Tavaly volt valakinek hasonló probléma. És így megoldódott.
|
aramo69 | 103937 | 2016. február 24. 17:22 | Válasz erre: 103930 |
Üzemanyag. Bányász szlengesen nyál. De nézd, nézesd át szezon elõtt rendesen! A generátor is tud ilyen hibát produkálni. De vasnál még nem hallottam ilyet.
|
Yoshimura | 103936 | 2016. február 24. 17:18 | Válasz erre: 103924 |
A jobbos henger nem ment tavaly, de lentebb leírtam, miket csináltam és (elvileg) megoldódott ...De megy 100-200 stb. kilométert, aztán elõjön? Nekem ez a fura ... Tavaly a kipuff bepufogott alapjáraton, most az is elmúlt, csak fenti fordulaton van a bibi .. |
aramo69 | 103935 | 2016. február 24. 17:16 | Válasz erre: 103927 |
Dorog. 1db van. INGYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ. :))) Aszem pár éve voltunk nálad Robi70 el. Akkor gondolkodtál, hogy vegyél e Tádét, és megnézted, hallgattad a DRÁGASÁGAINKAT. :) |
Yoshimura | 103934 | 2016. február 24. 17:15 | Válasz erre: 103923 |
A gumicsõre ránézek, de úgy emlékszem, mindenre ránéztem, amikor összeraktam, de köszi!
|
MadBob | 103933 | 2016. február 24. 17:15 | Válasz erre: 103912 |
Amikor ilyet akartam venni a Shoxba, akkor simán lebeszélt róla az eladó. Elmondta hogy jó páran akarták ráhekkelni a motorjukra és letépte a menetszél.
|
Yoshimura | 103932 | 2016. február 24. 17:14 | Válasz erre: 103922 |
Igen, remekül szuperált a 180 km-en. De tavaly õsszel kínlódtam vele, akkor az egyik henger pont fordítva mûködött, 5000-es fordulatig sehogy, aztán elindult. Karbi ülepítõk leeresztve, gyertyák cserélve, pipák és kábelei leellenõrizve, üzemanyagtisztító Wynns cucc tankba beleöntve, légszûrõ kicserélve. A karburátorban a subertû környékén volt valami galiba, egy kis mûanyag le volt törve, ami a tût tartja. Az is szétszedve, összerakva, membrán látszólag rendben. Arra gondoltam, kicserélném a karburátorokat egy garantáltan viszonylag kevés km-esre és jó állapotúra, ha megjavul tõle, tiszta sor, van egy 95 %-ban jó tartaléknak, ha nem, tanácstalan lennék ... Ha valakinek van, üzenjen legyenszíves! Még arra gondoltam, elõtte megcserélem a két trafót, ha a másiknál csinálja, megvan a baj... |
Fido71 | 103929 | 2016. február 24. 16:57 | Válasz erre: 103925 |
Azzal a repedt vázzal nem kezdesz valamit? Bátor vagy... |
kawa550 | 103928 | 2016. február 24. 16:21 | Válasz erre: 103927 |
3000Ft a nagyvason a gyárival megegyezõ utángyártott.
|
kormi1313 | 103927 | 2016. február 24. 16:02 |
Szevasztok! Lassan itt a motoros szezon, gatyába kéne szedni a drágámat.Esztergom környéki kolléga nem cserélte le ledesre az indexet? Méltányos áron vevõ lennék az elfekvõben lévõre. Az enyém Is-el van összerakva atomjaiból. Kurva rossz érzés látni ahogy dõl a gép és reccsen az idex. |
kawa550 | 103926 | 2016. február 24. 15:28 | Válasz erre: 103925 |
Ebbe a színben nem tetszik, fehérben sokkal jobb lenne!:)))))))
|
STURM86 | 103925 | 2016. február 24. 14:49 |
Valaki vegye meg :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_3vd-9868030 |
kozmax | 103924 | 2016. február 24. 14:45 | Válasz erre: 103920 |
�Minden képen az üzemanyag ellátó rendszerben lesz a hiba. A gyertya kép, ilyen esetekben beszédes :)
|
aramo69 | 103923 | 2016. február 24. 13:07 | Válasz erre: 103922 |
Sziasztok! A gyújtásra. meg a "nyálra" gondoltam én is. 4tx jártam úgy, hogy megvolt törve a tank alatt a a gumicsõ, és terhelés alatt nagy fordulaton már nem kapott elég "nyálat" A tuti a kórkép! Szépet mindenkinek! :) |
Karex | 103922 | 2016. február 24. 12:53 | Válasz erre: 103920 |
MZ- nél a nem forog ki tünet oka lehet többek között a trafó hibája is. Kimérném, próbálnám másikkal. Esetleg a karbitól nem kap elég naftát terhelésen, ami valami dugulásféle lehet. Kozmax véleményét külön meghalgatnám az ügyben. Hátha volt már ilyen ügye. És persze egy teljes kórkép nem ártana. Elõtte jó volt minden? Mármint a 180 km-en. |
Yoshimura | 103920 | 2016. február 24. 11:20 |
Üdv Mindenkinek! Hétfõn remek idõ lévén elmentem egy laza kb. 200 km-es laza túrára. Az utolsó 10 km-en 4000 feletti fordulaton nehézkesen járt a motort, nem rángatott, de nagyon nehezen viselte azt a tartományt és a motor teljesítménye sem volt megfelelõ. Szerintem csak terhelésen csinálja ezt, üresjáratban leforog rendesen. Tavaly az egyhenger szindrómával kínlódtam, az megoldódni látszik.. Vagy mégsem? Gyertya, légszûrõ, olaj+szûrõ frissen cserélve karbiszinkron, alapjárat tökéletes, hidegen-melegen pöccre indul, kiválóan megy, nem füstöl, stb.. Van valakinek ötlete, mitõl lehet ez? Tudom, hívjam az Andrist Diósdon .. :) |
PaulZso | 103918 | 2016. február 24. 09:50 | Válasz erre: 103915 |
Errõl eszembe jutott egy röpke párbeszéd: "-Ezt tudom nyújtan. -Te jó Isten! ezt még nyújtani????" ez csak a fantázia szülte, bárminemû hasonlóság valóságos szem.....:-) |
Karex | 103917 | 2016. február 24. 09:01 | Válasz erre: 103915 |
Most, hogy így mondod, tényleg van pár toldott apróság a motoromon. Mit is mondjak, megszoktam a saját méreteimet, és az szolgál mintának, így mindent kicsinek találok.........:DDD A hátsó sárvédõ toldás kérésre készült, az nem lesz nálam feltéve....... |
kawa550 | 103916 | 2016. február 24. 06:39 | Válasz erre: 103910 |
Én se vennék rá mérget, hogy 140-nél egy erõsebb szembeszélben egy darabban érne haza a gyári plexi...
|
kawa550 | 103915 | 2016. február 24. 06:38 | Válasz erre: 103913 |
Na, ezt is megértük, meghosszabbítós Karex is aszongya egy ilyen tepsire hogy ronda!:)) Télleg, észrevettétek hogy mindenrõl ami a kezébe kerül, az jut eszébe hogy meg kéne hosszabbítani? Nem is merek gondolni rá, hogy mi lehet ennek a lelki traumának az alapja......:))))))))))))))))))))) |
Fido71 | 103914 | 2016. február 24. 06:13 | Válasz erre: 103911 |
Az árát nem is néztem. Aki ezért kiad 80ezer forintot /mindegy, hogy hol és mennyit keres/, az meg is érdemli, hogy ilyen csúfsággal szaladgáljon... ;) |
Karex | 103913 | 2016. február 23. 23:07 | Válasz erre: 103909 |
Azt mondják itt rám, én vagyok a plexik megszállottja...... Hát ezt nem tenném fel a motoromra. A felfogatása lehet jó, de ami rajta van az, az, AZ ronda. |
lendvai | 103912 | 2016. február 23. 22:14 | Válasz erre: 103909 |
A Givi Airflow volt ilyen, én felapplikáltam egyet a 4TX-re. Ott kicsit tudományosabban tervezett mozgó darab volt, mert a Venturi-hatást kiaknázva szipkázta el a turbulenciát. A fejidomot megerõsítettem a csatlakozási pontoknál, mert tuti, hogy szétrepesztette volna a nagy felületbõl adódó nyomás. Nyáron országúti tempó alatt rettenetes volt, mert belefõtt a fejem a sisakba a menetszél szellõztetõ hatásának hiánya miatt. Autópályán jobb volt, mint a gyári túraplexi, nem cibálta a fejem a szél. De nem raknék fel még egyszer ilyet.
|
Fido71 | 103910 | 2016. február 23. 21:57 | Válasz erre: 103909 |
Hát, hülyén is néz ki, meg egyszer, ha jobban meghúzod neki, akár még a fejidomot is kettétörheti az a b@szottnagy légellenállás.
|
OrEn | 103909 | 2016. február 23. 21:46 |
Sziasztok! Felfrissítek egy örökzöld témát. :) Az alábbi megoldásokat ismeritek? http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.7161/.f http://www.palmerproducts.co.uk/ |
Fido71 | 103908 | 2016. február 23. 21:45 | Válasz erre: 103904 |
Ilyen van nekem is, csak kopottas, mert ezt hagytam el egyszer... :( Amúgy csak kívülrõl nagy, mert dupla falú. Egy zárt sisak fér csak bele, még a gyerekméretbõl is. |
kozmax | 103906 | 2016. február 23. 21:00 | Válasz erre: 103902 |
Ellenõrizzél a gurulás után egy gyertya képet!
|
TIZ | 103905 | 2016. február 23. 20:57 |
TIZ | 103904 | 2016. február 23. 20:54 | Válasz erre: 103903 |
Ez tényleg szép nagy doboz, kisáruszállításra is alkalmas :-)
|