pocak75 | 104201 | 2016. február 28. 11:13 |
Én ugyan ritkán írok de rendszeresen olvasok itt de az utóbbi idõk hozzászólásain érezni hogy "Közeleg a tél" ja nem hosszú volt a tél... :-) Mellesleg nekem is van fönt buksicsõ sõt nekem tetszik is rajta, hogy nem álló helyzetben való eldõléskor mennyit véd meg nem is akarom kipróbálni ;-) |
Hr.Geiger | 104200 | 2016. február 28. 11:08 | Válasz erre: 104199 |
Ha már a sisakot szóba hoztad, itt nálunk holnaptól lesz kapható az említett áruházban. De én nem veszek! :-))))
|
Muju | 104199 | 2016. február 28. 11:02 | Válasz erre: 104186 |
Kawa Kösz hogy leírtad a véleményedet és én meg is értem, tiszteletben is tartom. Semmi baj nincs azzal ha neked vagy másnak nem tetszik valami, hiszen ahogy itten szoktákvót említeni demokrácija van. Ez így is van rendjén. Valamint mindig kell lennie egy vagy több kritikusnak is, hiszen semmi sem tökéletes. Fidó, Abban is van valami amit te írtál, én is ezt az elvet vallom, hogy sokkal jobban tetszik az amit én sajátkezûleg csinálok, mint amit a boltban vagy más szakinál meg lehet venni, és nem utolsó sorban még talán spórolhat is vele az ember jó pár liternyi benzinre. A lekoppintásról.Ha valamelyik márkatárs van olyan készséges, hogyha megkéred valamire, monnyuk hogy méretezze le neked pl a középtámaszt mert te szivesen csinálnál magadnak azzal mi a gond? Ha tíz TDM-es bemegy egy boltba és mindenki vesz magának tök egyforma visszapillantót az is koppintás? Sõt szoktatok jelezni ha a lidliben kapható a sisak mindenki azt veszi. de ha lekések az akcióról és a következõ lehetõségnél veszek egyet akkor már " na ez is olyat vett mint én" . Félre ne értsétek nem sértegetés a szándékom, messze álljon tõlem és én sem sértõdtem meg csak furcsának találtam. Inkább igyunk egy pályinkát má aki szereti. :)) |
csanesz | 104198 | 2016. február 28. 10:57 | Válasz erre: 104186 |
Valójában én nappali fény konzolnak vettem és lábtartónak. És igaz nem véd sokat, mert ha Pl. kormányrész sérül tök mindegy mennyire van lehorzsolva a mûanyag dekli a generátornál... És, ha dõl a motor akár menet közben a gomba menetes szára azért nagyobbat kap, mint egy 4 ponton rögzített keret (az én esetemben). |
csanesz | 104197 | 2016. február 28. 10:52 | Válasz erre: 104191 |
Vagy úgy is fellehet fogni a dolgot: Ha veszel ilyet így fog kinézni a motorodon! Én általában ezért töltögetek fel minden sz@rt, ha valamit módosítok vagy veszek, mert ez is élteti a fórumot! Persze vannak akik nem kapnak kellõ elismerést az életben és itt próbálják azt elnyerni, hát tegyék ezzel szerintem semmi gond! Ahogy írtad nem vagyunk egyformák és mindenkinek más a fontos... Nekem ezzel nincs gondom mivel ez is egy téma amit meg lehet vitatni és habár nem csak ez, de sok más apró dolog is van ami összetartja ezt a társaságot, valahol ennek is van szerepe! Az írásod szerintem nem sértõ csak õszinte! :) |
fazakas66 | 104196 | 2016. február 28. 10:39 | Válasz erre: 104187 |
Ez a bukó valami épp olyan sz.r mint ami nekem is van ez sem véd semmit ,az a 8-as menetes szár ami tartja úgy elhajlik hogy akár be is lyukassza a blokkot is . DE NEKEM IS VAN :)))) De van még pár cucc amik tök feleslegesek, |
Fido71 | 104194 | 2016. február 28. 10:23 | Válasz erre: 104189 |
Na, Te meg inkább mennyé fõzni, mielõtt bedob valaki egy linket arról a dieseles csávótól... ;)
|
lendvai | 104193 | 2016. február 28. 10:21 | Válasz erre: 104187 |
Hát ez is jó ronda, amellett, hogy a lentebb írtak alapján hatékony. Meglehet én is inkább ilyet rakok fel. Nekem ez a dizájn jön be, csak nem értem miért olyan rohadt drága: http://shop.sw-motech.com/en/4052572012529.htm Mondjuk van olcsóbb is, az se rossz: http://www.ebay.com/itm/Crash-bobbins-Puig-Yamaha-TDM-900-02-13-protectors-frame-sliders-bung-/281930151524?hash=item41a458b664:g:7L8AAOSwG-1WuFNE |
Fido71 | 104192 | 2016. február 28. 10:21 | Válasz erre: 104190 |
"Mert ugye az menne nekem is!! :)) " Pedig éppen arra van igény. :)))) |
Fido71 | 104191 | 2016. február 28. 10:20 | Válasz erre: 104185 |
Furán vagyok összerakva. Scopy bukócsõre odabiggyesztett lábtartóját és a saját kezével készült ülésmódosítását többre tartom. Nem ért hozzá /mondjuk máshoz se nagyon :))))) velem együtt/ mégis nekiáll. Egy nem követi a divatot és nem koppintja le máséról. Leszarja, hogy más mit szól hozzá, neki úgy kényelmes, meg jó! /a segged nyalásáért vendéged vagyok egy pálinkára :)))) / Nem várja el, hogy körbedicsérgessék /mondjuk nem is lenne nagyon mit :)))))/. Sõt, még le sem fotózta, fel sem tette ide. Lehet, nem merte... ;) Kapta is a savat Kistolmácson. :))) Azt szintén többre tartom, ha csinál otthon hulladékvasból /két rozsdás vasat összehegesztve ;) / egy célszerszámot vagy emelõt, bármit, ami másnak még nem jutott eszébe. Esetleg még a méretét is megadja. Az ember nem azért csinálja, hogy mások elõtt tetszelegjen. Abban meg, hogy valaki feltesz ilyen "pótfényszórókat" vagy egy 12V-os aljzatot, egy GPS tartót, nem is tudom mi a pláne? Van az enyémen is, de eszembe sem jutott lefényképezni és feltenni ide. De lehet, megcsinálom és majd jól megsértõdöm, ha valaki nem dicséri meg rögtön, hogy de f@sza gyerek vagyok. Ugyanígy egy szép képet sem dicsérgetek, mert én is jártam szép helyeken /talán még szebbeken is/. Nem tettem fel ide, mert én egy önzõ és egoista ember vagyok. ;) Ezeken a dolgokon nem szabadna itt megsértõdni... ;) Nem vagyunk egyformák, hála Istennek. :) |
punyessz | 104190 | 2016. február 28. 10:15 | Válasz erre: 104186 |
A 90%-ba tartozom,ritkán szólok hozzá dolgokhoz,de csak azért,mert nem értek úgy hozzá,mint többõtök,hülyeséget meg írjon más! :)) Mert ugye az menne nekem is!! :)) Egyébként az enyémen is van bukócsõ,de már így vettem,én meg minek vegyem le,ha már rajta van!! Külön nem kell bele tankolni!! :)))
|
kawa550 | 104189 | 2016. február 28. 10:03 | Válasz erre: 104188 |
Nem hallgatunk rockzenét! Bájalekc nincsen? :))))))))))
|
kawa550 | 104186 | 2016. február 28. 09:19 | Válasz erre: 104175 |
Á, vagyúgy!:)))) Há, mitagadás, én sem értettem mi a probléma, ahogy ezek szerint fidó se. Szóval, elnézve a képeket szomorúan állapítom meg, hogy fémmunkában én a nyomodba(nyomotokba)se érek. Én nem tudnék ilyen pontosan csöveket hajlítani(nem is próbáltam még) és hegeszteni sem tudok ilyen szépen(próbálom gyakran, csak nem megy:))), szóval sokkal ügyesebb vagy nálam, a végeredményed komoly szakipari munkának néz ki, nem hobbymûnek. Hogy nekem tetszik-e? Nem. De nem a kivitelezés minõsége miatt nem(mégeccer mondom, mert komolyan gondolom:nagyon szép munka), hanem mert én felesleges dolognak tartom a bukócsövet, és azt gondolom róla hogy megbontja a kinézet harmóniáját, ugyan úgy ahogy egy szép lány orcájának se tesz jót egy vastag sztk keret, hiába kiváló szakipari munka. NEKEM nem tetszik oszt kécc, szívem joga! AKINEK tetszik, tegyen fel, szóljon hozzá, dicsérje meg, szíve joga! Vitaindítónak meg 1 kérdés: mitõl véd a bukócsõ? Van itt egy csávó(nevét fedje jótékony homály), aki határait feszegetve már 2x is lapra tette menet közben(nem a garázsban feldöntve) a tádét, megjáratva szalagkorlát alatt, árokban stb. Nos, õ az alábbi GYAKORLATI tapasztalatokat szerezte az esések során: Letörnek a tükrök, fék és kuplungkarok, sérül a kormány és a végsúly, ha van nagy fém navitartó a kormányon, akkor az kilyukaszt(hat)ja a tankot, törik a plexi, sárvédõ, hátsó farokidom és a fejidom, ahogy az összes index is, karcolódik a kipuff meg a kapaszkodó oldala hátul. Ezekre a sérülésekre egy bukócsõnek semmi hatása sincs, ez biztos. Ami ellen véd a bukócsõ: blokk sérülése, azt ez a kis bukógomba is tudja, amitõl sokkal kevésbé lesz ronda a motor, az oldalidomok meg egyik esésénél sem sérültek, köszönhetõen a kormány-gomba-hátsó kapaszkodó háromszögnek, amin felfexik az oldalán a gép. Persze értem én az optikai tuningot, mint a gallytörõ a rav4 elején, ami sose hagyja el a közutat, de mi a haszna? És kihangsúlyoznám hogy a fentiek mindennemû sértési szándék nélkül íródtak, aki annak érzi, attól elõre is elnézést!:)))))))))))) És ha lehet, ne basszunk már le senkit, ha nem szól hozzá ahhoz ami nem érdekli, vagy akkor basszuk le azt a 90%-ot is, aki csak olvas de soha nem szól hozzá semmihez. Peace! |
scopy | 104185 | 2016. február 28. 09:03 |
Én az ülésbe minõségi (használt német katonai) polifoamot tettem. Jól rétegelhetõ, kmomfortos, nem melegszik "forr" föl... Stb. Egyszer majd remélem lesz annyi ifõm és pénzem egyszerre, hogy varázsoljak mint Ti. Addig meg maradok a legszükségesebb szerviznél, meg a ciitromdíj esélyes kis házifabrikált lábtartós- kulacsos hülyeségeimnél. Me' demokrácia van... Az viszont jó, hogy a szépségdíjas szekció sem tagadott még ki sosem. Béke! :-) |
TIZ | 104184 | 2016. február 28. 09:02 | Válasz erre: 104102 |
Bár feltételezem hogy a tokodi kárpitosok száma erõsen konvergál az 1-hez de azért a biztonság kedvéért rákérdezek hogy róluk van szó? http://www.karpitos.org/karpitos_tokod/elerhetosegeink.html |
TIZ | 104183 | 2016. február 28. 08:46 | Válasz erre: 104143 |
És ezt a nyereg alá való cuccot hogy használod? Rárakod az ülésre és úgy szállsz a gépre vagy a gatyába kell beépíteni?
|
scopy | 104182 | 2016. február 28. 08:37 | Válasz erre: 104106 |
Jólhergelt! Nem is Muju vagy Te, hanem ÜGYI! Jól néz ki... |
Robi70 | 104179 | 2016. február 27. 23:17 | Válasz erre: 104178 |
Már csak napok lehetnek hátra és közelebbi barátságot köthetek a cíp új ülésemmel. Akkor aztán jól ki is próbálom. Persze, ha a meteomókusok is úgy gondolják.:)
|
csanesz | 104178 | 2016. február 27. 22:45 | Válasz erre: 104118 |
Robi70! :) Szóval a tied volt az a hozott fekete szivacsos? :) Annyira éreztem! :) Majdnem rákérdeztem a srácnál... A tied szépen alakul csak el van csúszva kicsit, mondta, hogy nem egyszerû. Nem akartam kitolni vele, hogy én is olyat kérjek. Nekem jó a gyári forma, de a te általad említett paraméterekkel (a Kistolmácsi találkán)! :) |
Muju | 104177 | 2016. február 27. 22:41 | Válasz erre: 104176 |
Köszi, Rajz alapján kèszült fínomításokkal.
|
Hr.Geiger | 104176 | 2016. február 27. 22:38 | Válasz erre: 104106 |
Szép munka! A középállványt minta alapján csináltad, vagy kaptál rajzot róla? |
Muju | 104175 | 2016. február 27. 22:37 | Válasz erre: 104170 |
Mondjuk ha valaki nem kèrdez valamit ,hanem megmutat egy szèp kèpet ahol járt, vagy a"vasat" amivel törtènt valami... Új ülès, + lámpa lekó vagy mittom èn mèg mi
|
Kawakarika | 104173 | 2016. február 27. 22:36 | Válasz erre: 104169 |
Ha egy "alapítótag"két rozsdás vasat összetaknyol,nagyobb elismerés övezi,mint a Te saját kezûleg gyártott sztendered,vagy bukócsöved. De ne sértõdj meg ezen,magadnak csináltad,Te tudod mennyi energiát fektettél bele,mennyit spóroltál ezzel,stb. Persze azért is rakod fel ide hogy másoknak segíts,tanácsod adj.Talán ezért esne jól az elismerés.Hiszen a fórum arra lenne hivatott,nem? |
Muju | 104171 | 2016. február 27. 22:32 |
A többmilliós kilomètert akkor is az öre szívódízel mergák viszik èszakafrikába mint taxi ültem nem egybe nem hiszem hogy ott tekergetik a zórát
|
Fido71 | 104170 | 2016. február 27. 22:29 | Válasz erre: 104169 |
Me demokrácija van. MIndenki arra válaszol, amire akar... :)))))) A szereléshez meg én annyira nem értek, hogy osztani tudjam az észt benne. ;) Amúgy konkrétan mire gondolsz, mert nem is értem... |
Muju | 104169 | 2016. február 27. 22:27 |
De ezzel sincs baj. De má tèlleg. Sehonnai bitang ember lètemre itt a fórumon,/pedig má vagy 5ève olvasom/,,,,, ha monnyuk egy kicsit fiatalabb fórumlakó/nem az èletkorra gondolok/ csinál valami szèpet vagy jót, egy TáDèVal arra mièrt nem lehet lökni egy vèlemènyt? Mièrt siklotok el felette? Mert a azt már többször átèltètek, ??¿?
|
Fido71 | 104168 | 2016. február 27. 22:26 | Válasz erre: 104164 |
Ha visszaolvasol, nálunk futottak annyit. 10-15 éve a lefutottakat folyamatosán hordják el Romániába, Albániába, meg a tök tudja hova. Ott még a mai napig fut némelyik, ha szét nem rohadt. 1992-ben jött az elsõ nekünk. Azt 4 éve még láttuk Erdélyben a testvérváros állomásán. Az elsõ Toyotát, ami átlépte az 1milliót, azt a Toyota becserélte egy újra, az pedig ki van állítva a Toyota múzeumban. Õket is meglepte, hogy ilyen mostoha körülmények között ennyit elmennek gond nélkül. A Barkas nem tudom, hogy milyen volt, de a Nysák, ha már 100ezret elmentek, az már csodaszámba ment. A legtöbb 60-70-nél már megadta megát. Pedig minden Pösti út /300 km/ után a zsírzás meg mûhely kötelezõ volt! Pedig azokkal is csak embereket szállítottak. |
Kawakarika | 104167 | 2016. február 27. 22:25 |
Kár ezen az autó témán rugózni,hisz "minden cigány a maga lovát dicséri",mindenki elfogult a sajátját illetõen. Nekem volt annó Dacia 1310TX-em. Mindenki mocskolta,én is azért vettem mert elõbb megjött mint amire már 2éve befizettem a lóvét(Merkuros idõszak) Tisztában voltam vele hogy legót veszek.Hiányzó csavarok hiánytalanul a szõnyeg alá voltak beszórva.Összeraktam,hajtottam 6évig,hiba nélkül,és eladtam a románoknak 160(!)ezerért,amit 135ért vettem át a gyõri Merkur-telepen! Szerettem,mert csendes,kis fogyasztású,és a maga kategóriájában tágas autó volt. Egy új autónak párja nincs,csak egy másik új....Azóta már újabb kettõben volt/van részem.Hogy milyen?Teljesen lényegtelen.Nekem ez a legjobb,mint ahogy másoknak a Toyota Vagy akármi. |
kawa550 | 104166 | 2016. február 27. 22:22 | Válasz erre: 104164 |
Ehhez sem tok hozzászólni, exsógornak barkassal hordtuk az árut az ótósboltjába pestrõl, ha jól emléxem 2x sikerült tatabánya környékén vizpumpatengely beállás miatt lerohadni, és fúrásra meg gyûrûzésre, komplett motorcserére meg váltócserére is emléxem, szóval erõs túlzásnak vélem azt az 1-1.5 millás barkas kilométert, de te tudod, kérem kapcsojja ki.....:)))))))
|
Muju | 104164 | 2016. február 27. 22:16 | Válasz erre: 104161 |
Tudok veled is egyetèrteni, de azt hittekm szgk a tèma, mert annak idejèn egy Barkas kisteher is elment annyit, ès nem csak embereket vitt...
|
kawa550 | 104163 | 2016. február 27. 22:14 | Válasz erre: 104162 |
Mé, honnan tod mennyit kõtöttünk az ibizára? :))))))))))))))
|
Muju | 104162 | 2016. február 27. 22:12 | Válasz erre: 104160 |
Èn viszont tudok ehhhe hozzá szólni mer èn aCordobára 10 sõt má majnem 11 alatt nem kõtöttem annyit mint ti az ibizára. Oszt mèg nem is nyaraltatok:))
|
Fido71 | 104161 | 2016. február 27. 22:10 | Válasz erre: 104157 |
Példának hoztam fel / még reggel/ a Toyota Hiace-okat, amik 1-1,5 km-t futottak váltott sofõrökkel stb.stb. Azért az évi 150-200 ezer. Az már mutat valamit. Alattam abban a 10-15 évben Toyota nem állt meg. Nem úgy, mint a mostani szarok. 2-3 hetente cserélünk autót vagy jönnek menteni. Na, ezért van nekem is Toyotám. 730 ezer körül járok már vele... ;) Mûszakira azért mindig kell venni féltengelycsukló gumiharangot, meg tavaly elõtt még kerékcsapágy, talpas, szilent is kellett bele. |
kawa550 | 104160 | 2016. február 27. 22:07 | Válasz erre: 104156 |
Én ehhe nem tok hozzászólni. Vót itten egy kanárinak nevezett ronda sárga ibiza a Zsuzsinak, utálta, mert nem ment, de legalább sokat evett, fõleg amikor nem a szerelõnél állt. Oszt vettünk helyette egy Micrát, õtet szereti és Mikinek híjja. Megy mint a mérgezett egér, de legalább nem eszik. Rá is költöttünk 4 év alatt eccer 9, eccer meg 12.000ft-ot, kipuffcsõ csere meg fojtószelepház pucc. Ennyit tok elmondani, kérem kapcsojja ki!:))))) |
Muju | 104159 | 2016. február 27. 22:06 | Válasz erre: 104158 |
A kekke elb@szta mer ugye hinni atemplonyba ès ott is csak az elsõ három sorban szoktak. :)))
|
kawa550 | 104158 | 2016. február 27. 22:01 | Válasz erre: 104151 |
Nono, csak aztán úgy ne járjon kend, mint a kekke a báránkával, aszitte lehet neki, de aztán nem. :)))))))))))) https://youtu.be/Ci2z0Qomi6Q |
Muju | 104157 | 2016. február 27. 21:52 |
Lassú a reakcijó tehát???? Semmit bammeg. De ha a Toyo-ba nyomtok èvi 50-et azè lesz mit rákõtenyi.
|
Muju | 104156 | 2016. február 27. 21:48 |
El vagytok itt ájulózva a japcsi autóktól. Kèrdem èn Seatos hogy mièrt is? Nehogy azt írd vissza hogy olvasd el az elõzõ százezer mittomèn mennyi hsz-t mer azon má túl vok. Vannak gázsisabb emberek mennek 50e km èvente. Vannak kevèsbè tehetõsek akik max 10 e km t mennek. Monnya má meg valaki hogy 10 èv alatt 100 e milyen kárt tesz egy nem Toyo-ba?
|
Kawakarika | 104155 | 2016. február 27. 21:47 | Válasz erre: 104154 |
De egy TDM csak szép lehet,nem? Már amelyiknek van gazdája.,.. |
Muju | 104154 | 2016. február 27. 21:43 | Válasz erre: 104148 |
Szèpek ezekbaTDM -ek.... Sokkal több szót èrdemelnènek, mint a Toyota meg az esixèt. Fõnököm is el van ájulva a Toyota corollájától mert a za isten mert az elõzõ is a vót neki.... Semmi baj nem vót vele 11 èv alatt ja hogy csak 65 e km-t ment vele. Há jóhogy |
Fido71 | 104152 | 2016. február 27. 21:28 |
Az autókról kár vitázni. Meg kell nézni a megbízhatósági mutatókat. Auto Bild Qualitätsreport 2014 Toyota Mazda Volvo Honda Kia Hyundai Mercedes Audi BMW Skoda Nissan Seat Renault Opel Volkswagen Dacia Ford Citroen Peugeot Fiat |
Muju | 104151 | 2016. február 27. 21:21 | Válasz erre: 104148 |
Köszi Karesz! Mindent! Tudod ez a kèt szèp kiegèszítõ van olyan szèp ès jó ami nekem tetszik. Ha valakinek m3g bejön hát csináljuk meg. Bár igaz ami igaz se nem íjj se nem kekke sõt nem is báránka. :)
|
csokabi | 104150 | 2016. február 27. 21:17 | Válasz erre: 104136 |
Nagyon jó ez a fotel. Már egy pár perces ücsörgés után is teljesen világos, hogy a gyári a közelében sem jár. Mondtam is neki, hogy vigyázzon rá, mert az elsõ adandó alkalommal lekapom:)
|
csokabi | 104149 | 2016. február 27. 21:14 | Válasz erre: 104133 |
Tudom én Pista, hogy nem úgy gondoltad. Én sem leszarozni akartam a corollát még, ha úgyis tûnt. Egyszerûen nekem nem jött be. A pénzt kicsit sajnálom amit érte adtam...
|
Robi70 | 104147 | 2016. február 27. 20:59 | Válasz erre: 104144 |
Igen, próbáltam is. Über kényelmes az a zselés miújság és szép is az egész, csak egy magyar átlag fizetés volt az ára.:)
|
kawa550 | 104146 | 2016. február 27. 20:53 | Válasz erre: 104144 |
Ja, csak akkor dajcslandból hozzánkig szakadó esõben jöttek, nem igen mesélt fõtt tojásokról, csak áztatottról.:)))))))
|
Fido71 | 104144 | 2016. február 27. 20:49 | Válasz erre: 104142 |
Pedig Kiskunmajsán is mesélt róla, úgy rémlik. Már akkor is ez az ülés volt neki. |
Robi70 | 104143 | 2016. február 27. 20:45 | Válasz erre: 104141 |
Nekünk az átalakított üléssel sokkal kényelmesebb lett (mindkettõnknek). Most csak a három éve csúnyán megvarrt bõr huzatot cseréltetem. Vízálló mûbõrbõl, igényesen kivitelezve. Elegem volt már abból, ha elkapott egy zuhi túra közben, mindenki szaladt fedél alá. Én meg takargattam az esõben a bõr huzatot. Mert az magába szííjjja a vizet, utána pedig átadja a nedvet a nadrágnak a seggemen. Annyi változtatást eszközöltem, hogy régebben valaki ajánlotta zselés ülõfelület helyett, a nyeregalátétként használt szivacsféleséget. Ezentúl ilyenen pihen a popim motorolás közben: http://www.decathlon.co.hu/utescsillapito-szivacs-id_8237178.html |
kawa550 | 104142 | 2016. február 27. 20:40 | Válasz erre: 104140 |
Errõl a fõzõs dologról nem beszélt, a hímzés persze kimaradna, a forma meg a kényelem az faxa.:)) Enyimén már megjelent pár apró repedés a bõrön, az elébb vagy utóbb szakadás lesz. Szóval idõszerû. |
Fido71 | 104141 | 2016. február 27. 20:33 |
Nekem marad a gyári ülés, semmi bajom nincs vele. Ki vagyok párnázva, így már az ülést nem kell... :)))) |
Robi70 | 104140 | 2016. február 27. 20:33 | Válasz erre: 104136 |
Hímzés van rajta és ha napon hagyod "felforr" benne a zselé. Dezsõ aszonta megfõtt a családi ékszer az elsõ ilyen alkalommal.:) Így is tetszik? Vagy a felesleges sallangoktól mentesítve tennéd magadévá?:) |
OrEn | 104139 | 2016. február 27. 20:33 |
Sziasztok! Én is szerelgetek...most már kezdem össze is rakni :) Fekete volt...fél-fehér lesz. ![]() ![]() ![]() |
Fido71 | 104138 | 2016. február 27. 20:32 | Válasz erre: 104130 |
JA, hogy ez csak huzat? Nem olvasgattam /ill nem fordíttattam le a guglival/. Idõnként végignézegetem, hogy mik vannak és pont ma akadt meg rajta a szemem. |
Hr.Geiger | 104137 | 2016. február 27. 20:28 | Válasz erre: 104135 |
Az enyém már kész, lassan - ha az idõjárás engedi - le is kéne tesztelnem. |
kawa550 | 104136 | 2016. február 27. 20:28 | Válasz erre: 104135 |
Hát, nem tom dinnyének sikerült-e valami kárpit tisztítóval lepucolnia az ülését, de mikor itt voltak, egy órán keresztül csorgattam rá a nyálam. Az az ülés az kibacottulkurtajó.
![]() |
Robi70 | 104135 | 2016. február 27. 20:24 | Válasz erre: 104134 |
A hosszú úton kényelmetlen gyári ülés, kb. 4. az örök ranglistán. Közvetlenül a gumi, olaj, szélvédelem szentháromság után következik.:) Úgyhogy igen, az egymás gépeinek körbe szaglászásának szerves része a nyereg mustra.:))) |
Hr.Geiger | 104134 | 2016. február 27. 20:17 |
Hej, kárpitozunk 1000-rel! :-) Orfûn meg egymás üléseit gusztáljuk..., jó kis móka lesz. :-) |
cizi | 104133 | 2016. február 27. 20:16 | Válasz erre: 104113 |
Jajj Csabi! Ismersz annyira, hogy én nem bántani akartalak! Amúgy meg sokat nõttem mióta nem találkoztunk, már leér a lábam a motorról!:))
|
Robi70 | 104132 | 2016. február 27. 20:16 | Válasz erre: 104128 |
Ha más nincs is, de link az van: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-850-3VD-Cover-Seat-upholstery-Modification-/131736300215?hash=item1eac186ab7:g:eE0AAMXQLw1R5sgr
|
kawa550 | 104131 | 2016. február 27. 20:14 | Válasz erre: 104125 |
Na, emmán döfi! Ez 3vd csak a patentos nem a tépõzáras, de egyébként ugyan az. Tetszik, a fehér csík meg a fehér varrás maradhat, az jól állna fehértehénnek, csak a felirat nem kõ.
|
Robi70 | 104130 | 2016. február 27. 20:13 | Válasz erre: 104126 |
18+4 a postaköccség. Gyári ülésformára való huzat és neked kell felraknod. A többi stimmel.:))) |
kormi1313 | 104129 | 2016. február 27. 20:12 | Válasz erre: 104119 |
Hozzá tartozik a dologhoz, hogy felhívtak és elmondták nincs elõre raktáron és hasonló gumikent ajánlották. Így egyeztem bele. Így már nem olyan durva.
|
Muju | 104127 | 2016. február 27. 20:10 | Válasz erre: 104122 |
Ezt èn már felajánlottam egykorábbi hsz ben . ez a buksicsõ fènykèpek alapján kèszült amiket innen lestem el. Na meg a gugli is a barátom. Szóval szóval szivesen segítek bárkinek.
|
Fido71 | 104126 | 2016. február 27. 20:09 |
Mégsem ugyanilyen és 18ezer. http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-900-RN08-Motorcycle-COVER-/131719482844?hash=item1eab17cddc:g:j68AAOSw-vlVkioS 900-ra. |
Robi70 | 104125 | 2016. február 27. 20:09 |
Hótehénkére valahogy így nézne ki. Persze bazárimajmoskodás, hímzés nélkül.:))
![]() |
lendvai | 104124 | 2016. február 27. 20:07 | Válasz erre: 104121 |
Nemrég derült ki, hogy nálunk egy utcával arrébb van egy kárpitos és egyik TDM-es kollégának épp ilyen nyerget készített. Lassan nekem is újra kell tömetnem, mert kezd megereszkedni a szivacs.
|
Fido71 | 104123 | 2016. február 27. 20:07 | Válasz erre: 104104 |
Az ebay-en néztem /szerintem ugyanilyet/ pont ma tizenvalamennyiért.
|
lendvai | 104122 | 2016. február 27. 20:05 | Válasz erre: 104106 |
Lehet le kéne ülnünk sörözni egyet kolléga, én épp egy olyan embert keresek, aki egyedi bukócsövet tud készíteni. Azért egyedi, mert nekem van egy formás hasidom a motoron, amitõl nem fogok megválni, azon kívül nem szeretném, ha annyira rálógna az oldalidomra a csõ, hogy ne tudjam leszedni anélkül, hogy a bukócsövet is leszedem. Már persze ha hajlandó vagy másnak is csövet hajlítgatni. :-) Ha nem az se baj, gondoltam megkérdezem. |
Robi70 | 104121 | 2016. február 27. 20:05 | Válasz erre: 104120 |
Folyamatosan gyakorolja a tádé üléseket. Aramoéval kezdett, most Csaneszé és az enyém. Lesz tapasztalata a tipussal.
|
kawa550 | 104120 | 2016. február 27. 20:01 | Válasz erre: 104118 |
Ez az! Gyakoroltassátok be vele ezt a tdm ülés formát, oszt ha már megvan neki a gyakorlat, akkor már elküldhetem postán is hogy olyant kérek mint a tiétek!:))))
|
kawa550 | 104119 | 2016. február 27. 20:00 | Válasz erre: 104116 |
Mert miért ne lehetne leírni hogy ha az R17 volt az? Baccák meg, a demokrácijjában a rosszat is le lehet írni nem csak a jót! A helyedben még le is basznám õket a gumis topikban, hogy akkor inkább miért nem beszéltek rá elõl hátul a dunlopra? Sõt, ha nem szerelted volna fel a pr-t, akkor indoklás nélkül vissza is cserélhetted volna ingyen és kérhettél volna oda is egy dunlopot. Monnyuk ugye a buzi 18-as felni elõl, nem véletlenül cseréltem le én 17-esre. |
Robi70 | 104118 | 2016. február 27. 19:58 | Válasz erre: 104102 |
Csanesz! Szóval ezért nincs még kész az én ülésem! Te foglaltad le a kárpitos kapacitását.:) Szerdára ígérte, de azóta szombat van. Majd holnap jól megzaklatom telefonon. Persze dobok képet is, ha elkészült.
|
kawa550 | 104117 | 2016. február 27. 19:56 | Válasz erre: 104115 |
Evidens! A nem létezõ hibák miatti unalom épp úgy beletartozik.
|
kormi1313 | 104116 | 2016. február 27. 19:54 | Válasz erre: 104103 |
kawa mester! Nem fogod elhinni komoly üzlet, nem írom le a nevét de körül írom r el kezdõdik es kétjegyû számmal folytatódik. Az interneten utána nézek a a teló szerelésnek. Aztán van még a vejkó aki már cserélte az sv650 szimeringjeit és olajat is. Köszönöm. |
csokabi | 104115 | 2016. február 27. 19:50 | Válasz erre: 104114 |
Nálam a legfontosabb tulajdonság a megbízhatóság és azt tudja a verso is.
|
kawa550 | 104114 | 2016. február 27. 19:47 | Válasz erre: 104113 |
Használati tárgyként(és remélem minden motoros társamnál csak az lehet az ótó) a legfontosabb erény az unalmasság, mivel ez csak egyet jelent, de azt vegytisztán: minden észrevétlenül mûködik és teszi a dolgát, úgy hogy észre se veszed hogy történik valami.
|
csokabi | 104113 | 2016. február 27. 19:42 | Válasz erre: 104109 |
Nem hinném, hogy leszaroztam volna a márkát. Viszont tény, hogy még ahhoz is túl unalmas.
|
csokabi | 104112 | 2016. február 27. 19:40 | Válasz erre: 104108 |
Minden kezdet nehéz. Ma csak egy nívópálca, holnap majd egy ...:)
|
nferro | 104111 | 2016. február 27. 19:38 | Válasz erre: 104097 |
"Jah és még 1 ranault teherautó 900.000km-el adtam el és tavaly még láttam az m3-ason." A leállósávon hagytad? :))) Nehogy viccnek vedd.)) Minden márkának vannak fekete bárányai, de még azokból is ki lehet fogni egyet-egyet. Sajnos túl sok 400.000-700.000 km közötti futásteljesítményû F-es Astrát és VWT4-et látok, de tény, hogy még gurulnak. |
cizi | 104110 | 2016. február 27. 19:38 | Válasz erre: 104102 |
Ez nagyon jó! És ilyen lesz, mint a képen van?
|
cizi | 104109 | 2016. február 27. 19:36 | Válasz erre: 104099 |
Igen a Toyota egy igazi szar! 13 éves, pár éve kért elsõ fékbetétet 6-ért, tavaly egy gyújtótrafót 10-ért, ezen a héten pedig hátsó tárcsákat, betéteket és kézifék köteleket 26-ért!:))
|
kawa550 | 104108 | 2016. február 27. 19:33 | Válasz erre: 104107 |
Én most nagyon utálom az esixétet. Életében elõször elromlott a rohadék, pedig még nincs 10 éves és alig 240.000-et futott. Letört a nívópálca füle, mikor gondos gazdaként ablakmosó töltés után ránéztem az olajszintre, ha már nyitva van a motortér, ritka alkalom az nálam. 5300ft volt az új.....:))
|
csokabi | 104107 | 2016. február 27. 19:26 | Válasz erre: 104105 |
Ha a verdás témázgatásra gondolsz, akkor felesleges aggódnod. Nem hiszem, hogy itt bárki is rá lenne annyira izgulva a négykerekûére, hogy magára vegye valamelyik kommentet. Legtöbbünknek csak egy "nehezen nélkülözhetõ pénzkidobás" az autó.
|
Muju | 104106 | 2016. február 27. 19:20 |
Anfanger001 | 104105 | 2016. február 27. 19:08 |
Neeemáááá! Még a végén "polgár háború" tör ki miattam. Nem gondoltam hogy ilyen hullámokat kavarok, nem akartam. Kinek a pap, kinek... Mindenki másképp csinálja... Béke és motorozzunk! (ezek után már el sem merek menni a találkozóra mert biztos valakiben vért követelõ sérelmeket okoztam... ) |
kawa550 | 104104 | 2016. február 27. 18:55 | Válasz erre: 104102 |
Ez itten a képen nagyon tetszik, csak én hímzés nélkül kérném, az én ízlésem szerint ez már belelóg a bazárimajmoskodásba. Persze akinek tetszik az nyugodtan, nem nekem kõ megfelelni. És biza rá is dobnám azt a 12 rugót gondolkodás nélkül, csak hát az odavissza út nekem többe lenne mint az ülés. :(
|
kawa550 | 104103 | 2016. február 27. 18:52 | Válasz erre: 104096 |
Lehet tudni hogy melyik gumikereskedõ volt az, aki 2 különbözõ márkájú gumi használatára beszélt rá, mikor párban vetted? A roadsmart 2-vel semmi gond, jó gumi az is(mint szinte az összes mai márkás), csak hát elég komolytalannak tûnik ez így nekem. Baj sem lesz vele, mentem én már sokat elõl hátul különbözõ gumikkal, csak ha már pár, akkor legyen egyforma szerintem. A telószerelés nem bûvészet, kérdés hogy ha már szétszeded, akkor ugye illenék a szimmeringet is cserélni, de ahhoz szét kell szedni teljesen, meg azért nem árt némi szerelési gyakorlat, maga a szimmering nem tétel, én a helyi csapágyboltban vettem 1600Ft egy pár. Viszont az olajcsere csak kiöntve aztán bele az új, szétszedés meg elmosás nélkül, hát az inkább olyan adtam a szarnak egy pofont dolog, meglepõen sok lerakódás meg kopadék iszap tud benn lenni. Ezek az én képeim, https://picasaweb.google.com/103973879426139514992/Teloszimering de a neten egy csomó jó útmutató meg videó van, a fõbb lépések egyformák, apró különbségek vannak csak. Meg persze a szerelési könyvet illik elõtte jól átnézni, fõleg ha elõször csinálod. |
csanesz | 104102 | 2016. február 27. 17:27 |
Egy Tokodi kárpitosnak leadtam az ülést 12 000 Ft -ért szélesít 4cm -t, magasít 2,5 cm -t és újrahúzza! A hímzéses ülést 20 000 Ft -ért csinálja! ![]() |