28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Anfanger001 106112 2016. április 12. 23:10  
Jó estét jó szurkolást... ja annak máá vége van... Most értem haza a délutánosból (motorral voltam :)) és Anya a gépemen átállította a hátteret erre...

Nem tudom még mit akar de az sokba lesz :))

Egyébként a hétvégén csurgattuk a nyálunkat egy kicsit és pénteken megyek felpróbálni az új Divit. A Tracker nem hajtható... pedig az tetszett volna.

Egy kis fotográfijjjáá: https://picasaweb.google.com/114695696798247734104/YamahaNapIngolstadt?authkey=Gv1sRgCLOU1cnHgpHciAE
    

Annonymus 106111 2016. április 12. 23:03   Válasz erre: 106086
Ha megoldhatò a rendelès a ...cedo..bòl...s van annyi bizalom ,hogy kifizetem a + nemèrdekelennyi költsèget...(5 ös mazda nem fèr bele)Megadnàk 1 cimet s MINNÈL HAMARABB jöjjön a 2 db membràn...de hanem ÙGY is jò...
    

gesszti 106110 2016. április 12. 22:21   Válasz erre: 106108
Közben én is kaptam infót Kéthelyrõl a gyári szûrõrõl. Van is náluk készleten. Ha ma nem indult volna el a vállrólindítható kasza, akkor mentem volna a szûrõért. ...de ez a piszok elindult.
    

lendvai 106109 2016. április 12. 21:52   Válasz erre: 106108
Köszönöm az infót, így már világos. Én a magam részérõl rá fogom szánni azt a pénzt, 20 ezrenként simán belefér, cserébe egy fokkal többet tettem a blokk élettartamáért, úgysem tervezem belátható idõn belül lecserélni a gépet.
    

kozmax 106108 2016. április 12. 21:39   Válasz erre: 106064
8852Ft a 900 gyári szûrõje. Meg sem közelíti a a HF azt a minõséget. A HF az csak sima papír, míg a gyári az olajjal átitatott, ez után ugye nem kérdés, hogy melyiknek jobb a szûrõ képessége. Manual szerint 40 ezrenként kell cserélni. Mondjuk én még nem láttam ami kibírt volna ennyit, de a felét azt simán.
A légszûrõház alsó, és felsõ felében is van egy gumizsinór tömítés. Ezért csak kemény mûanyag a szûrõ kerete.
    

lendvai 106107 2016. április 12. 21:39   Válasz erre: 106106
Mostan csodálkozom, hogy ilyen naivnak tartasz. :-) Természetesen tisztában vagyok vele, mint ahogy azzal is, hogy sokan már arra összeesküvés-elméleteket gyártanak, hogy a bankkártyás fizetés nyomon követhetõ. Nos, engem követhetnek, fotózhatnak, nem zavar. Mások meg károghatnak, hogy egyszer majd engem is megtalálnak valamivel. :-) Nem fognak. :-) Ez olyan biztos, mint az, hogy egyszer engem is elér a halál. :-) De addig se szopatom magam azzal, hogy ilyeneken pörögjek. :-) Ha veszélyesen akarok élni, akkor megcélzom Séf bácsi pocakját. :-))))
    

kawa550 106106 2016. április 12. 20:58   Válasz erre: 106102
Nem kizárt, hogy abból is van benn egy jó nagy adag, de....
Most épp azon ment a vita, hogy büntethetõ legyen-e az a polgár, aki a SAJÁT telefonján titkosítást használ. Végül ez nem lett, helyette a szolgáltatót büntetik ha ezt lehetõvé teszi. Na, ennek fényében nagyon hülyének kell ahhoz lenni, hogy azt hidd, ezeket a kamerákat csak forgalmi szituációk megfigyelésére fogják fordítani. Ezeket úgy fogják egyes emberek útvonalának nyomon követésére használni mint a huzat. Monnyuk engem ugye követhetnek, lexarom. Bûnözõk elkapásához használattal sincs semmi bajom. De azt hiszed, akik kopaszokat küldenek a választási irodához, utána meg mikor nem jön össze, gyorsan szembeköpik magukat hogy más már ne tehesse meg(boltzár), azok nem fogják ezeket a politikai és társadalmi ellenfeleik ellen felhasználni?
    

kawa550 106105 2016. április 12. 20:45   Válasz erre: 106097
Hm. Hát ezt a poént mostan nem értem, mert ahhoz nyilván nem vagy elég bátor hogy a pocakommal merj viccelni, de akkor vajon mire utalhatott ez a kabátos dolog?!:)))))))))
    

mati12 106104 2016. április 12. 20:37  
Én attól kapok idegbajt,hogy a kapuk elõtt 1 kilomterrel már a sok seggfej lelassít 35-40 km/h-ra. Én bünterném õket is indokolatlan forgalom akadályozás miatt.
    

Yoshimura 106103 2016. április 12. 20:12   Válasz erre: 106102
Nem. Túl korán születtem, sokat láttam, hallottam jártamban, keltemben .. :-) :-)
    

lendvai 106102 2016. április 12. 19:10   Válasz erre: 106101
Azt hiszem ezt nevezik paranoiának.:-):-) :-)
    

Yoshimura 106101 2016. április 12. 18:16   Válasz erre: 106100
Én pedig nem hiszem el szó szerint, hogy pont arra használják, amirõl habratyolnak. Semmi sem az aminek látszik manapság, így ez sem ..
    

csokabi 106100 2016. április 12. 17:23   Válasz erre: 106099
Érdekes, hogy nem rögzíti a fotókon az aktuális sebességet a rendszer. Az gondolná az ember, hogy automatikusan rákerül akármiért is akarnak a késõbbiekben pénzt szedni.
    

Yoshimura 106099 2016. április 12. 17:11  
Sok kérdésre választ ad a cikk:

http://www.hegylakok.hu/2016/04/gyorshirek/veda-biztonsagi-ov-leallosav-buszsav
    

lendvai 106098 2016. április 12. 17:09   Válasz erre: 106096
Én a magam részérõl hátra karbon-kerámia betétet vettem, ami egfelelõ fékhatással bír, remélhetõleg a tárcsát sem eszi hobban, mint más. Elõre maradnék a gyári Sumitomo-nál, bár árban nem a legkedvezõbb, de a TDM motorfékje elég jó, nem mondanám, hogy túl sokat fékezek intenzíven. Ha nem gyári akkor azt hiszem karbon-kerámia, úgyis kiderül majd hogyan kopik a hátsó tárcsa. Elöl most is az van egyébként, az elõzõ tulaj kicserélte, én elégedett vagyok vele, de megkaptam a gyári Sumitomo garnitúrát is, a következõnek visszarakom azokat, nem hiszem, hogy nekem kevés lenne.
    

lendvai 106097 2016. április 12. 16:55   Válasz erre: 106095
Hát ja, bár a sisakot én még a kezemben cipelem nem a kabát alatt. :-))) De lehet egyszer oda is eljutok. :-)))
    

dufi71 106096 2016. április 12. 15:27  
Sziasztok! TDM 850-hez keresek elsö fékbetétet. Tud valaki segiteni milyet vegyek bele? Nem szeretnék tul keményet venni se tul puhát. Gondolom van már tapasztalat melyiket érdemes? Köszi a választ! Üdv: Dufi
    

kawa550 106095 2016. április 12. 15:18   Válasz erre: 106093
Lassan olyan lusta desznyó leszöl mint én. :)))))
    

kawa550 106094 2016. április 12. 15:18   Válasz erre: 106088
Szerintem tök jól tolod, és biztos hogy abból az irányból is találsz majd olajat. Ha elég sokáig mész befele.....:)))))))))))))
    

lendvai 106093 2016. április 12. 14:46   Válasz erre: 106087
Hát bakker akárhogy töröm a fejem csak oda jutok, hogy minimális elõny, amit én a mosható szûrõmmel kapok, így azt hiszem visszatérek a papírszûrõre. Ezért elnézést az érintettektõl, amiért visszavonom a felajánlásomat a polcon lévõ gyári szûrõmet illetõen.
Ha hozzáférhetõbb helyen lenne még molyolgatnék a nedves szûrõvel, de itt leginkább a macera meg a lustaságom ami miatt nyugtalan vagyok ha tisztítgatni kell. A motor még úgyis sokkal többet tud, mint én, nincs szükségem arra a plusz 1-2 lóerõre. Fickósítani úgyis ott van az AFR tunerem. Amihez még nem nyúltam, csak kiolvasgattam belõle az utoljára betöltött térképet. Lustaságból. :-)
    

evdem 106092 2016. április 12. 12:31   Válasz erre: 106091
Hál isten csak a láncról, de arról jó bõven. Némi brigo, meg csutakolás viszont megoldotta. Ma már talán lecserélem az olajat is.
    

VVLaci 106091 2016. április 12. 12:26   Válasz erre: 106088
És találtál arrafelé olajat? :D

    

sola 106090 2016. április 12. 12:11  
Szia Mindenkinek!
Ha van valakinek tapasztalata a Battlewing BW-502 rõl, ossza meg legyen szíves!Gumicsere elõtti tökölésrõl van szó! Köszönöm!
    

Fido71 106089 2016. április 12. 11:47   Válasz erre: 106087
Há' esztet linkûtem be én is 10 hsz-el lejjebb... ;)
    

evdem 106088 2016. április 12. 11:30  
A hétvégén neki álltam olajat cserélni, de valószínû 2 lapoztam a service manual -ban.
    

kawa550 106087 2016. április 12. 10:04  
A légszûrõhöz itt van egy hosszabb cikk, benn van az is, miért jobb semmit sem csinálni vele a cserén kívül. http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
Saját részrõl én is csak akkor látom a légszûrõmet, mikor cserélem, mert én azért hogy kiütögessek belõle 3 döglött szúnyogot meg 2 falevéldarabot, nem szedem szét, fújkálni meg ugye nem szoktam. Cserélem, szerviznoteszba felírom hogy mikor volt cserélve oszt kész.
Most mondjuk pont kiütögettem, mert a csonkok beleestek a légszûrõházba és muszáj volt szétszedni hogy vissza tudjam tolni. :))))
    

kawa550 106086 2016. április 12. 09:48   Válasz erre: 106085
Jó a kedo, általában olcsóbb is még szállítással együtt is, az x-mas elõnye(nekem) hogy itt van Bécsben, ha sürgõs a dolog egy óra alatt megvan a cucc. :)
    

VVLaci 106085 2016. április 12. 09:29   Válasz erre: 106080
Itt meg Mikuni alkatrészek vannak nagy számban!

http://www.kedo.com/products/41454.html
    

csanesz 106084 2016. április 12. 09:15   Válasz erre: 106075
Marad a csere-bere Hiflofiltro -val.
Kevésbé macerás...

Lendvai, Fido71 köszönöm az infókat! :)
    

lendvai 106083 2016. április 12. 08:52   Válasz erre: 106082
Szerintem Pista 1992-t akart írni. A 2002-es membrán az nem volt jó az én 4TX-embe.
    

kormi1313 106082 2016. április 12. 08:12   Válasz erre: 106079
2002 -ben gyártottak még 3vd-t?
    

lendvai 106081 2016. április 12. 07:58   Válasz erre: 106079
Tudtam használni, akkor a lenti Suzuki membrán jó lesz Artúrnak is, köszönöm a visszajelzést. :-)
    

kawa550 106080 2016. április 11. 22:51  
Úgy van ahogy Artúr mondta, a 96-98 4tx membrán még megegyezik a 3vd-vel, 99-tõl már nem külön O gyûrû van a vákuumcsõhöz, hanem a membránnak van egy kis orra.
x-mas elég jó ilyesmiben, szinte minden motorhoz és évjárathoz van sok mindenük:
http://www.xmas1.at/xneu/index.htm
    

fazakas66 106079 2016. április 11. 22:18   Válasz erre: 106067
Hali Tibor!
Ha azt a membránt tudtad használni amit valamikor tõlem vittél el,már nem emlékszem használtad-e?.
Na ,ha igen az egy 2002 es 3 vd bõl való.
Akkor Artúr úrnak is jó kell legyen.

    

gesszti 106078 2016. április 11. 19:43   Válasz erre: 106066
Érdekelne a szûrõ. Ha neked úgy megfelel, akkor írj privátban egy összeget, ami tartalmaz mondjuk egy vaterafutáros mpl-es szállítást, és írd meg a számlaszámodat.
    

Annonymus 106077 2016. április 11. 19:20  
Igen köszönöm...jò tett helyèbe jòt vàrj!!!
    

Fido71 106075 2016. április 11. 17:54   Válasz erre: 106074
"A tapasztalatok alapján úgy tûnik, hogy a tisztítószett is legalább hat alkalomra elegendõ, így a légszûrõre elköltött pénz mondjuk 100 ezer kilométer alatt ugyanannyi, mintha a gyári betétet cserélgetnénk a szervízutasítás szerint."

http://totalcar.hu/magazin/hifituning/direktszuro/

Nekem a Burgmanon volt, de nem szerettem.
Ha nem akad 2 évente 5ezer forintom szûrõre, akkor úgyis eladom a gépet.

http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
Ezt meg olvasd végig. Nagyobb kárt okozhat a nedves szûrõ, mint amennyi elõnye van /ill. szerintem nincs/...
    

csanesz 106074 2016. április 11. 16:19   Válasz erre: 106060
Akkor változtatok a szokásomon és marad a rendszeres csere, ill. a kétszeri olajcsere esete az megfelelõ nálam is.

De utánanézek a moshatónak is. Nem tudom melyik a jobb megoldás a motor szempontjából - tudom a gyári, de azt leszámítva.
    

csanesz 106073 2016. április 11. 16:16   Válasz erre: 106059
Papír és levegõvel fújkálom. De utána nézek a K&N -nek.
    

Lomha 8V 106072 2016. április 11. 15:30   Válasz erre: 106056
Ezek szerint minden membránja rossz. Hamarosan a hangszóróihoz fog membránt keresni. :D
    

Fido71 106071 2016. április 11. 14:46   Válasz erre: 106064
Igen.
Ez a méret, típus.
Olcsóbban szoktam venni.
    

yamatomo 106070 2016. április 11. 14:03   Válasz erre: 106047
Szia! Szépeket az uraknak! Azt hiszem,hogy a fejidom bélésrõl van szó,mert így emlegetik hivatalosan. Én a Sugomotor-tól szereztem be bontottat két éve. 15 pénzbe került akkoriban,és újszerû állapotban volt. Talán náluk is próbálkozz. Sok sikert!
    

Annonymus 106069 2016. április 11. 13:56  
Az Ukràn gèp....hogy 91 tõl 99 ig a membràn (csak a membrànròl beszèlünk)egyforma....50€ per darab...
    

kawa550 106068 2016. április 11. 13:06   Válasz erre: 106067
Szerintem nem gyó.
    

lendvai 106067 2016. április 11. 12:33   Válasz erre: 106065
Artúr, ahogy telefonon beszéltük azt azért erõsítse meg valaki, hogy a 3VD karburátora ugyanaz, mint az 1996-99 között gyártott 4TX-é, mert csak akkor lesz jó bele az a membrán. Ha esetleg a típus különbözik is, az átmérõnek mindenképpen egyeznie kell, én így szoptam be, mert a 2000-2002 közötti 4TX karbijában lévõ membrán kb 2mm-rel kisebb átmérõjû, ami pont ahhoz volt elég, hogy ne tudjam összerakni. 3VD infóm sajnos nincs.
    

lendvai 106066 2016. április 11. 12:30   Válasz erre: 106064
Nekem van egy gyári Yamaha légszûrõm, de mivel én a mosható K&N-t használom így belátható idõn belül nem fogom felhasználni, ha valakit érdekel megveheti, természetesen a gyári ár alatt. Ez a HF ár ha megfelel akkor vihetõ, némi pálinka után valószínûleg alkudni is lehet velem. :-)
Annyi furcsaság van benne, hogy a K&N gumiperemû, így egyben tömít is az összeszereléskor, a Yamaha meg kemény mûanyag, nem tudom miért. Az illesztése valószínûleg rendben van, csak csodálkozom, hogy nem puha felület érintkezik a légszûrõház peremével.
    

Annonymus 106065 2016. április 11. 12:29  
Jò napot naccsàgosùrak.Megva e valakinek a Lendvai naccsàgosùr àlltal közzètett suzuki membràn fotoja...vagy cikkszàma?
    

gesszti 106064 2016. április 11. 12:02   Válasz erre: 106060
http://motoralkatresz.eu/termekek/HifloFiltro/HFA4915_levegoszuro/

Erre gondolsz? Reális ár?
    

tdm lori 106063 2016. április 11. 11:07   Válasz erre: 106046
Legfeljebb a gyermökök fogják feltörni:-)))
    

kawa550 106062 2016. április 11. 10:59   Válasz erre: 105967
Még semennyit. 10 fok, viharos szél, esõ. Nem épp vetkõztetõs idõ.
    

Fido71 106061 2016. április 11. 10:25   Válasz erre: 106059
Gyors vagy Tibi! :)))
    

Fido71 106060 2016. április 11. 10:24   Válasz erre: 106054
HF-et használok, nem tisztogatom.
Minden második olajcserénél cserélem azt is.
Papírszûrõt nem is nagyon lehet szerintem.
Ha kifújatod, eltávolodnak a rostok.


    

lendvai 106059 2016. április 11. 10:21   Válasz erre: 106055
Tisztogatod a légszûrõt? Mosható szûrõd van? A papírszûrõt nem igazán illik tisztogatni tudomásom szerint.
    

kawa550 106058 2016. április 11. 09:20   Válasz erre: 106053
Hát ide jutott a világ. Mikor még kawasakim volt, akkor évente 2x a kawa nap azt jelentette, hogy ha kawád volt, körözhettél 2 napot ingyen a hungaroringen minta zállat. Most meg vezetéstechnikai tréning, amibõl szezonban van vagy 100 másik.
    

Flenegen 106057 2016. április 11. 09:11   Válasz erre: 106047
Egyszer kerestem bontottat egy ok miatt, akkor egy celdömölki motorbontós cég ajánlatta, hogy az utángyártottat be tudja szerezni pár nap alatt kb 35-40 ezer körül, a gyári 80 ezer körül volt.


    

kawa550 106056 2016. április 11. 09:10   Válasz erre: 106051
Télleg nem azok! Én még ott voltam leragadva, hogy benzinpumpa membránokat keres Artúr mert az rossz neki!:)))))))
    

csanesz 106055 2016. április 11. 09:06   Válasz erre: 106054
Én abból gyárit, ennyit megérdemel a masina. És jól lehet tisztogatni akár az utángyártottat. Olajcserénként tisztogatom, bár nincs sok értelme, mert alig koszolódik nálam.
    

gesszti 106054 2016. április 11. 08:38  
Légszûrõbõl milyen márkát használtok általában TDM-hez?
    

MrBatihu 106053 2016. április 11. 07:56  
Sziasztok!

http://regisztracio.kawasaki.hu/

Ha még nem lett volna!
Tavaly részt vettem rajta, nagyon tanulságos és élvezetes volt!
Mindenkinek csak ajánlani tudom!
    

Annonymus 106052 2016. április 11. 07:18  
A benzinpmpa hiba megoldva....+karbimembrànt dobott ki a kocka...Köszönöm a segìtsèget.
    

Lomha 8V 106051 2016. április 11. 06:22   Válasz erre: 106050
Séf bá, ezek nem karburátor membránok. :)
    

kawa550 106050 2016. április 10. 23:16  
Lengyel ebay-en van komplett is nem drágán, õk tán még el is küldik hozzátok:
http://www.ebay.com/itm/91-96-YAMAHA-TDM-850-vacuum-fuel-pump-Kraftstoffpumpe-pompa-carburante-3vd-/141881330810
    


Annonymus 106048 2016. április 10. 22:32  
Jò estèt naccsàgosurak...Karburàtor membràn beszerzèsi forràst keresek 3VD -hez .1995....ha ez fontos...Vagy esetleg van e vele kompatibilis jàrmü ?
    

gabus 106047 2016. április 10. 22:06  
Sziasztok
Sajnos pénteki esõben eldölt a motor elsüjedt :-( és eltört a müszerfal fekete müanyag idom ami már volt ragasztva és nem az igazi és ilyet vásárolnék segitséget elõre is köszönöm (850 4tx)
    

kawa550 106046 2016. április 10. 21:31   Válasz erre: 106043
Én cavinton helyett egy kis noteszt használok erre a célra. Benyalok annak a hackernek, aki feltöri az asztalfiókomat. :))))))))))
    

csanesz 106045 2016. április 10. 21:00   Válasz erre: 106043
Én 4 szót használok mindenhez (jelszó, felhasználói név )köztük az e-mail is.
De a párosításból már ha emlékszem hova mit használtam onnan könnyû kitalálnom.
Vagyis csak az egyiket kell megjegyeznem, mert a másik adja magát.
    

csokabi 106044 2016. április 10. 20:46   Válasz erre: 106043
Csak azt ne felejtsd el, hogy azt hova írtad, hogy a cavintont hol tartod!:)))
    

kormi1313 106043 2016. április 10. 20:40   Válasz erre: 106042
Szia Csaba!

Skyp,motorozz,r17,Outlook Microsoft gmail motoralkatrész meg a fene tudja miféle jelszó van. Nem tudom mind fejben tartani.
Csak a kavintonomat kell felírni hol tartom.
    

csokabi 106042 2016. április 10. 20:06   Válasz erre: 106041
Bejelentkezel az újjal és az "adataim" menüpontban megadsz egy kedvedre valót.
    

kormi1313 106041 2016. április 10. 20:03   Válasz erre: 106035
Köszönöm .
Nem mutatta az összes jelszót.
Kértem másik jelszót.
Kaptam egy tíz számból álló újat.
Ezt sem fogom megjegyezni.
Fölírom, hogy hol tartom a gyógyszert.

    

Bimmer1 106040 2016. április 10. 19:59   Válasz erre: 106032
Nekem csak ilyenem van :(

http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=BRK

De ebben csak a 900-ast találtam meg.

De hála neked még a garázsba sem kellett lemennem, viszont így Csokabi sosem fogja megtudni hogy tényleg belevan-e írva :)

És mindenki másnak is köszi a hasznos oldalakat... elmentem azokat.
    

C.J.Jani 106039 2016. április 10. 19:17   Válasz erre: 106036
. . . és aki nem akar keresgélni, annak itt a 7-4. oldal. A féktárcsáról néhány adat. '96-os TDM.
    

SzVZoli 106038 2016. április 10. 19:08  
Haj !
Fiúk-lányok ,tudnátok nekem motoros boltokat ajánlani Bécs és vonzás körzetében !?
A lajost meg az Aunert azt tudom meg ami az S.C.S. közelében van
Köszi
    

kawa550 106037 2016. április 10. 19:05   Válasz erre: 106036
Nálam a motorok nevei ott is emberi nyelven vannak, a blabla meg mellette tökmind1, kattint, tölt, kicsomagol, kécc. :))))
    

lendvai 106036 2016. április 10. 18:57   Válasz erre: 106033
Nem úszod meg ennyivel, én ennél jobbat tudok ajánlani nekik:
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=DOCS
Itt már a lista is emberi nyelven van. :-)
Na daszvidánnya! :-)

    

kawa550 106035 2016. április 10. 18:56   Válasz erre: 106031
Böngészõ, beállítások(esetleg azon belül speciális) , adatvédelem/biztonság, jelszavak kezelése, kikeresed a motorozz-t és megnézed a jelszavad. Hát kb ennyire nehéz. :)))))))))
    

Hr.Geiger 106034 2016. április 10. 18:56   Válasz erre: 106032
Pont ezt akartam írni én is Tibi!
A szakirodalom mindenre megadja a választ:
Front disc thickness
Standard .....4 mm
Service limit ...3,5 mm

Rear disc minimum thickness
Standard .... 5 mm
Service limit ....4,5 mm

Aki keres, talál! :-))))
    

kawa550 106033 2016. április 10. 18:54   Válasz erre: 106032
Látom Tibike má lebacott benneteket, így ettõl az örömtõl megfosztott, de az tuti, itt nálunk nem nehéz hozzájutni egy tdm manualhoz, abban meg minden ott van amit kérdezni szoktatok.
Ha mégse lenne, akkor tessék kikeresni a listából oszt letölteni:
http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual
    

lendvai 106032 2016. április 10. 18:51   Válasz erre: 106027
Ejnye, hát senki nem olvasgatja itt a 4TX szervizkönyvet? Elsõ féktárcsa minimum vastagság 7-4 oldal 3,5mm, hátsó féktárcsa minimum vastagság 7-11 oldal 4,5mm.
    

kormi1313 106031 2016. április 10. 18:49  
Szevasztok!

Újra kellett indítani a telefonomat és ezért eltûnt róla a Motorozz.hu
Az asztali amit most használok ezen nem kell bejelentkeznem, de a mobil kéri a jeligét és a jelszót amit már nem tudok, mivel rég volt a regisztrációm. Mit lehet most csinálni?
Nem szeretnék újra regizni más jelszóval.
Segítsetek!
    

csokabi 106030 2016. április 10. 18:46   Válasz erre: 106029
Jelezd, ha találtál valamit! Kíváncsi vagyok, hogy tényleg bele van-e írva a minimum vastagság.
    

Bimmer1 106029 2016. április 10. 18:41   Válasz erre: 106028


Ezekszerint nincs más dolgom mint közelebbrõl, megvizsgálnom a tárcsát írásjelek után kutatva.

Köszi
    

csokabi 106028 2016. április 10. 18:31  
Ebbõl http://mfmotors.hu/hirek-blog/egy-fektarcsa-elete/ el lehet indulni...
    

gezasz 106027 2016. április 10. 18:25   Válasz erre: 106026
Szerintem senki nem tudja. Én is kérdeztem, de érdemi választ nem kaptam.
    

Bimmer1 106026 2016. április 10. 17:24  
Sziasztok!

Az elmúlt idõben többször volt téma a féktárcsa... Próbáltam visszaolvasni, de azt nem találtam sehol hogy 4tx-nél mi az az érték aminél cserélni kell?

Valaki tudna segíteni?

Elõre is köszönöm!
    

ikim2025 106025 2016. április 10. 15:11  
:)))
    

kawa550 106024 2016. április 10. 14:09   Válasz erre: 106023
Én tom, õ nem tom. :))))
    

ikim2025 106023 2016. április 10. 13:36   Válasz erre: 106020
Én is ezt mondom! :))

    

csanesz 106022 2016. április 10. 12:54   Válasz erre: 106020
Bowdenház egy spirál egy mûanyag csõben. Érted te! Én nem értettem! :)))
A komplett bowden házzal együtt az okés.

    

jobbkormanyos 106021 2016. április 10. 10:43   Válasz erre: 105977
Van különbség, az évjáratok fékkarjai között !
Egy pár új, rövid , piros fékkarom van eladó.
    

kawa550 106020 2016. április 10. 10:34   Válasz erre: 106018
Téged nem értelek. Milyen spirál, mire méretezve?! :)))))))))))
Vessenek a mókusok elé, de normális ember nem húz be 2 bowdent egy házba, hanem egy MÁSIK KOMPLETT BOWDENT húz be a helyére, párhuzamosan a másikkal, így annak szakadása esetén csak átakaszt oszt megy. Szerintem...:)
    

kawa550 106019 2016. április 10. 10:31   Válasz erre: 106016
Téged értelek, és amit mondsz az úgy teljesen rendben is van, ilyen bowden javító készletre már gondoltam, de valahogy kimaradt, pedig elférne az állandó szerszámtáskámban, amiben pl van egy letört végû de használható kuplungkar. :)))
    

csanesz 106018 2016. április 10. 09:57   Válasz erre: 106015
Meg nem arra a méretre tervezték a spirált így a kopás is nagyobb lesz. Lehet, hogy a tartalék fog rojtosodni a spirálban és beáll. Vagy akár cserét követõen pár Km után az is elszakad.

    

ikim2025 106017 2016. április 10. 08:54  
itt van az ígért kép a kuplung karról:


    

pocak75 106016 2016. április 10. 06:49   Válasz erre: 106015
Aszfalton nem is nagy jelentõsége van... mondjuk én az xt-vel sem forszíroztam a határokat annyira, azért terepen többet pihen a vas oldalára dõlve és egy tuskó könnyebben szakítja.. Nekem sem volt behúzva hasonló gondolkodás miatt, de vettem egy uni bowden javító készletet, szerencsére használni még nem kellett de adott egy biztonság érzetet és helyet sem sokat foglalt.
    

kawa550 106015 2016. április 10. 00:57  
Azért ezt a behúzott bowdent kicsit paranoidnak érzem. 30 év alatt 1x szakadt el a kuplung bowdenem, ósztriában a gs450-en. Váltás nélkül elgurultam a következõ városig, oszt a sportboltban vettem bicikli váltóbowdent és hajrá, mentünk tovább. :)))
    

csanesz 106014 2016. április 10. 00:32   Válasz erre: 105996
Igaz ott elfér! :)
Bár nálam még bikázó kábel van biztosítékok elsõsegély cucc, és defekt javító...
    

pocak75 106013 2016. április 9. 22:14   Válasz erre: 106008
Hát igen a régi jó túraenduros technika....
    

Kilos 106012 2016. április 9. 22:02   Válasz erre: 106008
Ez sem rossz megoldás. Nem foglal helyet és nem kell vele sokat foglalkozni sem. Ezt megjegyzem.

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők