Anfanger001 | 106112 | 2016. április 12. 23:10 |
Jó estét jó szurkolást... ja annak máá vége van... Most értem haza a délutánosból (motorral voltam :)) és Anya a gépemen átállította a hátteret erre... Nem tudom még mit akar de az sokba lesz :)) Egyébként a hétvégén csurgattuk a nyálunkat egy kicsit és pénteken megyek felpróbálni az új Divit. A Tracker nem hajtható... pedig az tetszett volna. Egy kis fotográfijjjáá: https://picasaweb.google.com/114695696798247734104/YamahaNapIngolstadt?authkey=Gv1sRgCLOU1cnHgpHciAE ![]() |
Annonymus | 106111 | 2016. április 12. 23:03 | Válasz erre: 106086 |
Ha megoldhatò a rendelès a ...cedo..bòl...s van annyi bizalom ,hogy kifizetem a + nemèrdekelennyi költsèget...(5 ös mazda nem fèr bele)Megadnàk 1 cimet s MINNÈL HAMARABB jöjjön a 2 db membràn...de hanem ÙGY is jò...
|
gesszti | 106110 | 2016. április 12. 22:21 | Válasz erre: 106108 |
Közben én is kaptam infót Kéthelyrõl a gyári szûrõrõl. Van is náluk készleten. Ha ma nem indult volna el a vállrólindítható kasza, akkor mentem volna a szûrõért. ...de ez a piszok elindult.
|
lendvai | 106109 | 2016. április 12. 21:52 | Válasz erre: 106108 |
Köszönöm az infót, így már világos. Én a magam részérõl rá fogom szánni azt a pénzt, 20 ezrenként simán belefér, cserébe egy fokkal többet tettem a blokk élettartamáért, úgysem tervezem belátható idõn belül lecserélni a gépet.
|
kozmax | 106108 | 2016. április 12. 21:39 | Válasz erre: 106064 |
8852Ft a 900 gyári szûrõje. Meg sem közelíti a a HF azt a minõséget. A HF az csak sima papír, míg a gyári az olajjal átitatott, ez után ugye nem kérdés, hogy melyiknek jobb a szûrõ képessége. Manual szerint 40 ezrenként kell cserélni. Mondjuk én még nem láttam ami kibírt volna ennyit, de a felét azt simán. A légszûrõház alsó, és felsõ felében is van egy gumizsinór tömítés. Ezért csak kemény mûanyag a szûrõ kerete. |
lendvai | 106107 | 2016. április 12. 21:39 | Válasz erre: 106106 |
Mostan csodálkozom, hogy ilyen naivnak tartasz. :-) Természetesen tisztában vagyok vele, mint ahogy azzal is, hogy sokan már arra összeesküvés-elméleteket gyártanak, hogy a bankkártyás fizetés nyomon követhetõ. Nos, engem követhetnek, fotózhatnak, nem zavar. Mások meg károghatnak, hogy egyszer majd engem is megtalálnak valamivel. :-) Nem fognak. :-) Ez olyan biztos, mint az, hogy egyszer engem is elér a halál. :-) De addig se szopatom magam azzal, hogy ilyeneken pörögjek. :-) Ha veszélyesen akarok élni, akkor megcélzom Séf bácsi pocakját. :-))))
|
kawa550 | 106106 | 2016. április 12. 20:58 | Válasz erre: 106102 |
Nem kizárt, hogy abból is van benn egy jó nagy adag, de.... Most épp azon ment a vita, hogy büntethetõ legyen-e az a polgár, aki a SAJÁT telefonján titkosítást használ. Végül ez nem lett, helyette a szolgáltatót büntetik ha ezt lehetõvé teszi. Na, ennek fényében nagyon hülyének kell ahhoz lenni, hogy azt hidd, ezeket a kamerákat csak forgalmi szituációk megfigyelésére fogják fordítani. Ezeket úgy fogják egyes emberek útvonalának nyomon követésére használni mint a huzat. Monnyuk engem ugye követhetnek, lexarom. Bûnözõk elkapásához használattal sincs semmi bajom. De azt hiszed, akik kopaszokat küldenek a választási irodához, utána meg mikor nem jön össze, gyorsan szembeköpik magukat hogy más már ne tehesse meg(boltzár), azok nem fogják ezeket a politikai és társadalmi ellenfeleik ellen felhasználni? |
kawa550 | 106105 | 2016. április 12. 20:45 | Válasz erre: 106097 |
Hm. Hát ezt a poént mostan nem értem, mert ahhoz nyilván nem vagy elég bátor hogy a pocakommal merj viccelni, de akkor vajon mire utalhatott ez a kabátos dolog?!:)))))))))
|
mati12 | 106104 | 2016. április 12. 20:37 |
Én attól kapok idegbajt,hogy a kapuk elõtt 1 kilomterrel már a sok seggfej lelassít 35-40 km/h-ra. Én bünterném õket is indokolatlan forgalom akadályozás miatt.
|
Yoshimura | 106103 | 2016. április 12. 20:12 | Válasz erre: 106102 |
Nem. Túl korán születtem, sokat láttam, hallottam jártamban, keltemben .. :-) :-)
|
lendvai | 106102 | 2016. április 12. 19:10 | Válasz erre: 106101 |
Azt hiszem ezt nevezik paranoiának.:-):-) :-)
|
Yoshimura | 106101 | 2016. április 12. 18:16 | Válasz erre: 106100 |
Én pedig nem hiszem el szó szerint, hogy pont arra használják, amirõl habratyolnak. Semmi sem az aminek látszik manapság, így ez sem ..
|
csokabi | 106100 | 2016. április 12. 17:23 | Válasz erre: 106099 |
Érdekes, hogy nem rögzíti a fotókon az aktuális sebességet a rendszer. Az gondolná az ember, hogy automatikusan rákerül akármiért is akarnak a késõbbiekben pénzt szedni.
|
Yoshimura | 106099 | 2016. április 12. 17:11 |
Sok kérdésre választ ad a cikk: http://www.hegylakok.hu/2016/04/gyorshirek/veda-biztonsagi-ov-leallosav-buszsav |
lendvai | 106098 | 2016. április 12. 17:09 | Válasz erre: 106096 |
Én a magam részérõl hátra karbon-kerámia betétet vettem, ami egfelelõ fékhatással bír, remélhetõleg a tárcsát sem eszi hobban, mint más. Elõre maradnék a gyári Sumitomo-nál, bár árban nem a legkedvezõbb, de a TDM motorfékje elég jó, nem mondanám, hogy túl sokat fékezek intenzíven. Ha nem gyári akkor azt hiszem karbon-kerámia, úgyis kiderül majd hogyan kopik a hátsó tárcsa. Elöl most is az van egyébként, az elõzõ tulaj kicserélte, én elégedett vagyok vele, de megkaptam a gyári Sumitomo garnitúrát is, a következõnek visszarakom azokat, nem hiszem, hogy nekem kevés lenne.
|
lendvai | 106097 | 2016. április 12. 16:55 | Válasz erre: 106095 |
Hát ja, bár a sisakot én még a kezemben cipelem nem a kabát alatt. :-))) De lehet egyszer oda is eljutok. :-)))
|
dufi71 | 106096 | 2016. április 12. 15:27 |
Sziasztok! TDM 850-hez keresek elsö fékbetétet. Tud valaki segiteni milyet vegyek bele? Nem szeretnék tul keményet venni se tul puhát. Gondolom van már tapasztalat melyiket érdemes? Köszi a választ! Üdv: Dufi
|
kawa550 | 106095 | 2016. április 12. 15:18 | Válasz erre: 106093 |
Lassan olyan lusta desznyó leszöl mint én. :)))))
|
kawa550 | 106094 | 2016. április 12. 15:18 | Válasz erre: 106088 |
Szerintem tök jól tolod, és biztos hogy abból az irányból is találsz majd olajat. Ha elég sokáig mész befele.....:)))))))))))))
|
lendvai | 106093 | 2016. április 12. 14:46 | Válasz erre: 106087 |
Hát bakker akárhogy töröm a fejem csak oda jutok, hogy minimális elõny, amit én a mosható szûrõmmel kapok, így azt hiszem visszatérek a papírszûrõre. Ezért elnézést az érintettektõl, amiért visszavonom a felajánlásomat a polcon lévõ gyári szûrõmet illetõen. Ha hozzáférhetõbb helyen lenne még molyolgatnék a nedves szûrõvel, de itt leginkább a macera meg a lustaságom ami miatt nyugtalan vagyok ha tisztítgatni kell. A motor még úgyis sokkal többet tud, mint én, nincs szükségem arra a plusz 1-2 lóerõre. Fickósítani úgyis ott van az AFR tunerem. Amihez még nem nyúltam, csak kiolvasgattam belõle az utoljára betöltött térképet. Lustaságból. :-) |
evdem | 106092 | 2016. április 12. 12:31 | Válasz erre: 106091 |
Hál isten csak a láncról, de arról jó bõven. Némi brigo, meg csutakolás viszont megoldotta. Ma már talán lecserélem az olajat is.
|
sola | 106090 | 2016. április 12. 12:11 |
Szia Mindenkinek! Ha van valakinek tapasztalata a Battlewing BW-502 rõl, ossza meg legyen szíves!Gumicsere elõtti tökölésrõl van szó! Köszönöm! |
Fido71 | 106089 | 2016. április 12. 11:47 | Válasz erre: 106087 |
Há' esztet linkûtem be én is 10 hsz-el lejjebb... ;)
|
evdem | 106088 | 2016. április 12. 11:30 |
A hétvégén neki álltam olajat cserélni, de valószínû 2 lapoztam a service manual -ban.
![]() |
kawa550 | 106087 | 2016. április 12. 10:04 |
A légszûrõhöz itt van egy hosszabb cikk, benn van az is, miért jobb semmit sem csinálni vele a cserén kívül. http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/ Saját részrõl én is csak akkor látom a légszûrõmet, mikor cserélem, mert én azért hogy kiütögessek belõle 3 döglött szúnyogot meg 2 falevéldarabot, nem szedem szét, fújkálni meg ugye nem szoktam. Cserélem, szerviznoteszba felírom hogy mikor volt cserélve oszt kész. Most mondjuk pont kiütögettem, mert a csonkok beleestek a légszûrõházba és muszáj volt szétszedni hogy vissza tudjam tolni. :)))) |
kawa550 | 106086 | 2016. április 12. 09:48 | Válasz erre: 106085 |
Jó a kedo, általában olcsóbb is még szállítással együtt is, az x-mas elõnye(nekem) hogy itt van Bécsben, ha sürgõs a dolog egy óra alatt megvan a cucc. :)
|
VVLaci | 106085 | 2016. április 12. 09:29 | Válasz erre: 106080 |
Itt meg Mikuni alkatrészek vannak nagy számban! http://www.kedo.com/products/41454.html |
csanesz | 106084 | 2016. április 12. 09:15 | Válasz erre: 106075 |
Marad a csere-bere Hiflofiltro -val. Kevésbé macerás... Lendvai, Fido71 köszönöm az infókat! :) |
lendvai | 106083 | 2016. április 12. 08:52 | Válasz erre: 106082 |
Szerintem Pista 1992-t akart írni. A 2002-es membrán az nem volt jó az én 4TX-embe.
|
lendvai | 106081 | 2016. április 12. 07:58 | Válasz erre: 106079 |
Tudtam használni, akkor a lenti Suzuki membrán jó lesz Artúrnak is, köszönöm a visszajelzést. :-)
|
kawa550 | 106080 | 2016. április 11. 22:51 |
Úgy van ahogy Artúr mondta, a 96-98 4tx membrán még megegyezik a 3vd-vel, 99-tõl már nem külön O gyûrû van a vákuumcsõhöz, hanem a membránnak van egy kis orra. x-mas elég jó ilyesmiben, szinte minden motorhoz és évjárathoz van sok mindenük: http://www.xmas1.at/xneu/index.htm |
fazakas66 | 106079 | 2016. április 11. 22:18 | Válasz erre: 106067 |
Hali Tibor! Ha azt a membránt tudtad használni amit valamikor tõlem vittél el,már nem emlékszem használtad-e?. Na ,ha igen az egy 2002 es 3 vd bõl való. Akkor Artúr úrnak is jó kell legyen. |
gesszti | 106078 | 2016. április 11. 19:43 | Válasz erre: 106066 |
Érdekelne a szûrõ. Ha neked úgy megfelel, akkor írj privátban egy összeget, ami tartalmaz mondjuk egy vaterafutáros mpl-es szállítást, és írd meg a számlaszámodat.
|
Annonymus | 106077 | 2016. április 11. 19:20 |
Igen köszönöm...jò tett helyèbe jòt vàrj!!!
|
Fido71 | 106075 | 2016. április 11. 17:54 | Válasz erre: 106074 |
"A tapasztalatok alapján úgy tûnik, hogy a tisztítószett is legalább hat alkalomra elegendõ, így a légszûrõre elköltött pénz mondjuk 100 ezer kilométer alatt ugyanannyi, mintha a gyári betétet cserélgetnénk a szervízutasítás szerint." http://totalcar.hu/magazin/hifituning/direktszuro/ Nekem a Burgmanon volt, de nem szerettem. Ha nem akad 2 évente 5ezer forintom szûrõre, akkor úgyis eladom a gépet. http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/ Ezt meg olvasd végig. Nagyobb kárt okozhat a nedves szûrõ, mint amennyi elõnye van /ill. szerintem nincs/... |
csanesz | 106074 | 2016. április 11. 16:19 | Válasz erre: 106060 |
Akkor változtatok a szokásomon és marad a rendszeres csere, ill. a kétszeri olajcsere esete az megfelelõ nálam is. De utánanézek a moshatónak is. Nem tudom melyik a jobb megoldás a motor szempontjából - tudom a gyári, de azt leszámítva. |
csanesz | 106073 | 2016. április 11. 16:16 | Válasz erre: 106059 |
Papír és levegõvel fújkálom. De utána nézek a K&N -nek.
|
Lomha 8V | 106072 | 2016. április 11. 15:30 | Válasz erre: 106056 |
Ezek szerint minden membránja rossz. Hamarosan a hangszóróihoz fog membránt keresni. :D
|
Fido71 | 106071 | 2016. április 11. 14:46 | Válasz erre: 106064 |
Igen. Ez a méret, típus. Olcsóbban szoktam venni. |
yamatomo | 106070 | 2016. április 11. 14:03 | Válasz erre: 106047 |
Szia! Szépeket az uraknak! Azt hiszem,hogy a fejidom bélésrõl van szó,mert így emlegetik hivatalosan. Én a Sugomotor-tól szereztem be bontottat két éve. 15 pénzbe került akkoriban,és újszerû állapotban volt. Talán náluk is próbálkozz. Sok sikert!
|
Annonymus | 106069 | 2016. április 11. 13:56 |
Az Ukràn gèp....hogy 91 tõl 99 ig a membràn (csak a membrànròl beszèlünk)egyforma....50€ per darab...
|
lendvai | 106067 | 2016. április 11. 12:33 | Válasz erre: 106065 |
Artúr, ahogy telefonon beszéltük azt azért erõsítse meg valaki, hogy a 3VD karburátora ugyanaz, mint az 1996-99 között gyártott 4TX-é, mert csak akkor lesz jó bele az a membrán. Ha esetleg a típus különbözik is, az átmérõnek mindenképpen egyeznie kell, én így szoptam be, mert a 2000-2002 közötti 4TX karbijában lévõ membrán kb 2mm-rel kisebb átmérõjû, ami pont ahhoz volt elég, hogy ne tudjam összerakni. 3VD infóm sajnos nincs.
|
lendvai | 106066 | 2016. április 11. 12:30 | Válasz erre: 106064 |
Nekem van egy gyári Yamaha légszûrõm, de mivel én a mosható K&N-t használom így belátható idõn belül nem fogom felhasználni, ha valakit érdekel megveheti, természetesen a gyári ár alatt. Ez a HF ár ha megfelel akkor vihetõ, némi pálinka után valószínûleg alkudni is lehet velem. :-) Annyi furcsaság van benne, hogy a K&N gumiperemû, így egyben tömít is az összeszereléskor, a Yamaha meg kemény mûanyag, nem tudom miért. Az illesztése valószínûleg rendben van, csak csodálkozom, hogy nem puha felület érintkezik a légszûrõház peremével. |
Annonymus | 106065 | 2016. április 11. 12:29 |
Jò napot naccsàgosùrak.Megva e valakinek a Lendvai naccsàgosùr àlltal közzètett suzuki membràn fotoja...vagy cikkszàma?
|
gesszti | 106064 | 2016. április 11. 12:02 | Válasz erre: 106060 |
http://motoralkatresz.eu/termekek/HifloFiltro/HFA4915_levegoszuro/ Erre gondolsz? Reális ár? |
tdm lori | 106063 | 2016. április 11. 11:07 | Válasz erre: 106046 |
Legfeljebb a gyermökök fogják feltörni:-)))
|
kawa550 | 106062 | 2016. április 11. 10:59 | Válasz erre: 105967 |
Még semennyit. 10 fok, viharos szél, esõ. Nem épp vetkõztetõs idõ.
|
Fido71 | 106060 | 2016. április 11. 10:24 | Válasz erre: 106054 |
HF-et használok, nem tisztogatom. Minden második olajcserénél cserélem azt is. Papírszûrõt nem is nagyon lehet szerintem. Ha kifújatod, eltávolodnak a rostok. |
lendvai | 106059 | 2016. április 11. 10:21 | Válasz erre: 106055 |
Tisztogatod a légszûrõt? Mosható szûrõd van? A papírszûrõt nem igazán illik tisztogatni tudomásom szerint.
|
kawa550 | 106058 | 2016. április 11. 09:20 | Válasz erre: 106053 |
Hát ide jutott a világ. Mikor még kawasakim volt, akkor évente 2x a kawa nap azt jelentette, hogy ha kawád volt, körözhettél 2 napot ingyen a hungaroringen minta zállat. Most meg vezetéstechnikai tréning, amibõl szezonban van vagy 100 másik.
|
Flenegen | 106057 | 2016. április 11. 09:11 | Válasz erre: 106047 |
Egyszer kerestem bontottat egy ok miatt, akkor egy celdömölki motorbontós cég ajánlatta, hogy az utángyártottat be tudja szerezni pár nap alatt kb 35-40 ezer körül, a gyári 80 ezer körül volt. |
kawa550 | 106056 | 2016. április 11. 09:10 | Válasz erre: 106051 |
Télleg nem azok! Én még ott voltam leragadva, hogy benzinpumpa membránokat keres Artúr mert az rossz neki!:)))))))
|
csanesz | 106055 | 2016. április 11. 09:06 | Válasz erre: 106054 |
Én abból gyárit, ennyit megérdemel a masina. És jól lehet tisztogatni akár az utángyártottat. Olajcserénként tisztogatom, bár nincs sok értelme, mert alig koszolódik nálam.
|
MrBatihu | 106053 | 2016. április 11. 07:56 |
Sziasztok! http://regisztracio.kawasaki.hu/ Ha még nem lett volna! Tavaly részt vettem rajta, nagyon tanulságos és élvezetes volt! Mindenkinek csak ajánlani tudom! |
Annonymus | 106052 | 2016. április 11. 07:18 |
A benzinpmpa hiba megoldva....+karbimembrànt dobott ki a kocka...Köszönöm a segìtsèget.
|
Lomha 8V | 106051 | 2016. április 11. 06:22 | Válasz erre: 106050 |
Séf bá, ezek nem karburátor membránok. :)
|
kawa550 | 106050 | 2016. április 10. 23:16 |
Lengyel ebay-en van komplett is nem drágán, õk tán még el is küldik hozzátok: http://www.ebay.com/itm/91-96-YAMAHA-TDM-850-vacuum-fuel-pump-Kraftstoffpumpe-pompa-carburante-3vd-/141881330810 |
kawa550 | 106049 | 2016. április 10. 23:05 | Válasz erre: 106048 |
Alkatrész katalógusban nincs külön cikkszáma csak egyben az egész pumpának, de neten azért találni http://www.ebay.com/itm/yamaha-xtz-750-660-tdm-850-taiyogiken-diaphragm-membrane-fuel-pump-repair-kit/111689336058?hash=item1a013404fa http://www.motosantigas.com.br/system_old/pecas/yamaha/3LD1391000%20rep.jpg http://www.japanbaiku.com/kit-reparacion-boma-gasolina-xtz750-fuel-pump-kit |
Annonymus | 106048 | 2016. április 10. 22:32 |
Jò estèt naccsàgosurak...Karburàtor membràn beszerzèsi forràst keresek 3VD -hez .1995....ha ez fontos...Vagy esetleg van e vele kompatibilis jàrmü ?
|
gabus | 106047 | 2016. április 10. 22:06 |
Sziasztok Sajnos pénteki esõben eldölt a motor elsüjedt :-( és eltört a müszerfal fekete müanyag idom ami már volt ragasztva és nem az igazi és ilyet vásárolnék segitséget elõre is köszönöm (850 4tx) |
kawa550 | 106046 | 2016. április 10. 21:31 | Válasz erre: 106043 |
Én cavinton helyett egy kis noteszt használok erre a célra. Benyalok annak a hackernek, aki feltöri az asztalfiókomat. :))))))))))
|
csanesz | 106045 | 2016. április 10. 21:00 | Válasz erre: 106043 |
Én 4 szót használok mindenhez (jelszó, felhasználói név )köztük az e-mail is. De a párosításból már ha emlékszem hova mit használtam onnan könnyû kitalálnom. Vagyis csak az egyiket kell megjegyeznem, mert a másik adja magát. |
csokabi | 106044 | 2016. április 10. 20:46 | Válasz erre: 106043 |
Csak azt ne felejtsd el, hogy azt hova írtad, hogy a cavintont hol tartod!:)))
|
kormi1313 | 106043 | 2016. április 10. 20:40 | Válasz erre: 106042 |
Szia Csaba! Skyp,motorozz,r17,Outlook Microsoft gmail motoralkatrész meg a fene tudja miféle jelszó van. Nem tudom mind fejben tartani. Csak a kavintonomat kell felírni hol tartom. |
csokabi | 106042 | 2016. április 10. 20:06 | Válasz erre: 106041 |
Bejelentkezel az újjal és az "adataim" menüpontban megadsz egy kedvedre valót.
|
kormi1313 | 106041 | 2016. április 10. 20:03 | Válasz erre: 106035 |
Köszönöm . Nem mutatta az összes jelszót. Kértem másik jelszót. Kaptam egy tíz számból álló újat. Ezt sem fogom megjegyezni. Fölírom, hogy hol tartom a gyógyszert. |
Bimmer1 | 106040 | 2016. április 10. 19:59 | Válasz erre: 106032 |
Nekem csak ilyenem van :( http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=BRK De ebben csak a 900-ast találtam meg. De hála neked még a garázsba sem kellett lemennem, viszont így Csokabi sosem fogja megtudni hogy tényleg belevan-e írva :) És mindenki másnak is köszi a hasznos oldalakat... elmentem azokat. |
C.J.Jani | 106039 | 2016. április 10. 19:17 | Válasz erre: 106036 |
. . . és aki nem akar keresgélni, annak itt a 7-4. oldal. A féktárcsáról néhány adat. '96-os TDM.
![]() |
SzVZoli | 106038 | 2016. április 10. 19:08 |
Haj ! Fiúk-lányok ,tudnátok nekem motoros boltokat ajánlani Bécs és vonzás körzetében !? A lajost meg az Aunert azt tudom meg ami az S.C.S. közelében van Köszi |
kawa550 | 106037 | 2016. április 10. 19:05 | Válasz erre: 106036 |
Nálam a motorok nevei ott is emberi nyelven vannak, a blabla meg mellette tökmind1, kattint, tölt, kicsomagol, kécc. :))))
|
lendvai | 106036 | 2016. április 10. 18:57 | Válasz erre: 106033 |
Nem úszod meg ennyivel, én ennél jobbat tudok ajánlani nekik: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=DOCS Itt már a lista is emberi nyelven van. :-) Na daszvidánnya! :-) |
kawa550 | 106035 | 2016. április 10. 18:56 | Válasz erre: 106031 |
Böngészõ, beállítások(esetleg azon belül speciális) , adatvédelem/biztonság, jelszavak kezelése, kikeresed a motorozz-t és megnézed a jelszavad. Hát kb ennyire nehéz. :)))))))))
|
Hr.Geiger | 106034 | 2016. április 10. 18:56 | Válasz erre: 106032 |
Pont ezt akartam írni én is Tibi! A szakirodalom mindenre megadja a választ: Front disc thickness Standard .....4 mm Service limit ...3,5 mm Rear disc minimum thickness Standard .... 5 mm Service limit ....4,5 mm Aki keres, talál! :-)))) |
kawa550 | 106033 | 2016. április 10. 18:54 | Válasz erre: 106032 |
Látom Tibike má lebacott benneteket, így ettõl az örömtõl megfosztott, de az tuti, itt nálunk nem nehéz hozzájutni egy tdm manualhoz, abban meg minden ott van amit kérdezni szoktatok. Ha mégse lenne, akkor tessék kikeresni a listából oszt letölteni: http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual |
lendvai | 106032 | 2016. április 10. 18:51 | Válasz erre: 106027 |
Ejnye, hát senki nem olvasgatja itt a 4TX szervizkönyvet? Elsõ féktárcsa minimum vastagság 7-4 oldal 3,5mm, hátsó féktárcsa minimum vastagság 7-11 oldal 4,5mm.
|
kormi1313 | 106031 | 2016. április 10. 18:49 |
Szevasztok! Újra kellett indítani a telefonomat és ezért eltûnt róla a Motorozz.hu Az asztali amit most használok ezen nem kell bejelentkeznem, de a mobil kéri a jeligét és a jelszót amit már nem tudok, mivel rég volt a regisztrációm. Mit lehet most csinálni? Nem szeretnék újra regizni más jelszóval. Segítsetek! |
csokabi | 106030 | 2016. április 10. 18:46 | Válasz erre: 106029 |
Jelezd, ha találtál valamit! Kíváncsi vagyok, hogy tényleg bele van-e írva a minimum vastagság.
|
Bimmer1 | 106029 | 2016. április 10. 18:41 | Válasz erre: 106028 |
Ezekszerint nincs más dolgom mint közelebbrõl, megvizsgálnom a tárcsát írásjelek után kutatva. Köszi |
csokabi | 106028 | 2016. április 10. 18:31 |
Ebbõl http://mfmotors.hu/hirek-blog/egy-fektarcsa-elete/ el lehet indulni...
|
gezasz | 106027 | 2016. április 10. 18:25 | Válasz erre: 106026 |
Szerintem senki nem tudja. Én is kérdeztem, de érdemi választ nem kaptam.
|
Bimmer1 | 106026 | 2016. április 10. 17:24 |
Sziasztok! Az elmúlt idõben többször volt téma a féktárcsa... Próbáltam visszaolvasni, de azt nem találtam sehol hogy 4tx-nél mi az az érték aminél cserélni kell? Valaki tudna segíteni? Elõre is köszönöm! |
csanesz | 106022 | 2016. április 10. 12:54 | Válasz erre: 106020 |
Bowdenház egy spirál egy mûanyag csõben. Érted te! Én nem értettem! :))) A komplett bowden házzal együtt az okés. |
jobbkormanyos | 106021 | 2016. április 10. 10:43 | Válasz erre: 105977 |
Van különbség, az évjáratok fékkarjai között ! Egy pár új, rövid , piros fékkarom van eladó. ![]() |
kawa550 | 106020 | 2016. április 10. 10:34 | Válasz erre: 106018 |
Téged nem értelek. Milyen spirál, mire méretezve?! :))))))))))) Vessenek a mókusok elé, de normális ember nem húz be 2 bowdent egy házba, hanem egy MÁSIK KOMPLETT BOWDENT húz be a helyére, párhuzamosan a másikkal, így annak szakadása esetén csak átakaszt oszt megy. Szerintem...:) |
kawa550 | 106019 | 2016. április 10. 10:31 | Válasz erre: 106016 |
Téged értelek, és amit mondsz az úgy teljesen rendben is van, ilyen bowden javító készletre már gondoltam, de valahogy kimaradt, pedig elférne az állandó szerszámtáskámban, amiben pl van egy letört végû de használható kuplungkar. :)))
|
csanesz | 106018 | 2016. április 10. 09:57 | Válasz erre: 106015 |
Meg nem arra a méretre tervezték a spirált így a kopás is nagyobb lesz. Lehet, hogy a tartalék fog rojtosodni a spirálban és beáll. Vagy akár cserét követõen pár Km után az is elszakad. |
pocak75 | 106016 | 2016. április 10. 06:49 | Válasz erre: 106015 |
Aszfalton nem is nagy jelentõsége van... mondjuk én az xt-vel sem forszíroztam a határokat annyira, azért terepen többet pihen a vas oldalára dõlve és egy tuskó könnyebben szakítja.. Nekem sem volt behúzva hasonló gondolkodás miatt, de vettem egy uni bowden javító készletet, szerencsére használni még nem kellett de adott egy biztonság érzetet és helyet sem sokat foglalt.
|
kawa550 | 106015 | 2016. április 10. 00:57 |
Azért ezt a behúzott bowdent kicsit paranoidnak érzem. 30 év alatt 1x szakadt el a kuplung bowdenem, ósztriában a gs450-en. Váltás nélkül elgurultam a következõ városig, oszt a sportboltban vettem bicikli váltóbowdent és hajrá, mentünk tovább. :)))
|
csanesz | 106014 | 2016. április 10. 00:32 | Válasz erre: 105996 |
Igaz ott elfér! :) Bár nálam még bikázó kábel van biztosítékok elsõsegély cucc, és defekt javító... |
pocak75 | 106013 | 2016. április 9. 22:14 | Válasz erre: 106008 |
Hát igen a régi jó túraenduros technika....
|
Kilos | 106012 | 2016. április 9. 22:02 | Válasz erre: 106008 |
Ez sem rossz megoldás. Nem foglal helyet és nem kell vele sokat foglalkozni sem. Ezt megjegyzem. |