Hr.Geiger | 107013 | 2016. május 3. 21:03 | Válasz erre: 107009 |
Nem mocorognak?? Most hordják át õket ide hozzánk a nyugati szélre, hátha a huzat átfújja õket labancokhoz. Talán a többi már útlevéllel jön, rendezetten, fegyelmezetten és a beilleszkedés jegyében sonkás szendviccsel a kezében. :-))) |
Hr.Geiger | 107012 | 2016. május 3. 21:00 | Válasz erre: 107011 |
Kitartás Mester! Én írnék egy PÜ-t azoknak, akik " elfelejtették" a tennivalókat, aztán ha ezek után sem töltik fel az adatokat, akkor majd esznek tarisznyából... :-)) |
Kilos | 107011 | 2016. május 3. 20:53 | Válasz erre: 107008 |
Hogy õszinte legyek, hasonló gondolatok járnak a fejemben napok óta. Kicsit csalódott is vagyok - nem is kicsit - és talán ezért is "kaptam fel a fejem" Fidó múltkori - mondhatni - ledegradálló stílusú érdeklõdésére. Nem az a baj, hogy Õt nem érdekli, nem is az, hogy érdeklõdik, hanem az ahogy ezt felvezette. - na mindegy ezen már túl vagyok. Azért én még bizakodó vagyok mert a tényleges létszám csak 28.-án reggel fog kiderülni! -de!!!!! Segítsetek már annyit a szervezésben, hogy rákérdeztek azokra az ismerõseitekre, akikrõl tudjátok, hogy jönni akarnak a TDM Találkozóra, hogy feliratkoztak-e, és ha feliratkoztak, kérnek-e étkezést, jelentkeztek-e a programokra! Látom a táblázaton https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771 , hogy a feliratkozottak közül sem mindenki töltötte ki ezeket a táblázatokat. Cujvára nem könnyû nektek összehozni egy programot! - Vazze! |
Robi70 | 107010 | 2016. május 3. 20:46 |
Arról nem is beszélve, hogy a 38 jelentkezõ, 23 motoron ücsörögve jut el Kaposmérõig. Ammá felvonulás!:) |
Robi70 | 107009 | 2016. május 3. 20:43 | Válasz erre: 107008 |
Ha megnézed, az összlétszám majd fele jelentkezett a Kassai-völgy látogatásra. Az nem kevés. Scopyék is jönnek, ha jönnek. Reméljük azon a héten nem mocorognak nagyon a migrók és elengedik szabira (vagy eltávra, mittomén mi van náluk).:))) |
Hr.Geiger | 107008 | 2016. május 3. 20:33 |
Gratulálok Kilós mester! :-) Most, hogy egy stresszfaktorral kevesebb van, bátran leírok valamit. Nem gondoltam volna, hogy amennyire oda és vissza voltunk a somogyi nyilazós filmért, ennyire sokat kell küzdeni azért, hogy meglegyen a létszám... Mikor feltetted a programok közé, kb. 1 órát saccoltam a teltházig. |
sandryder | 107006 | 2016. május 3. 20:31 |
Sziasztok! Ma nagy alkudozások árán aláírattam a szabadságengedélyt, pedig május 24-e körül jön egy 30 tonnás Pet gyártó fröcsöntõgép aminek a telepítési projektjében részt kellett volna vennem. Így már a "0"-ik napon mehetek Orfûre. |
Kilos | 107005 | 2016. május 3. 20:31 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû Link Még 24 nap! :) https://www.youtube.com/watch?v=XdAlklXzCOo |
Karex | 106997 | 2016. május 3. 20:29 | Válasz erre: 106989 |
28% De van, csak nem vagyok mellette. Messze van. Írni kell. |
Robi70 | 106996 | 2016. május 3. 20:29 | Válasz erre: 106993 |
legalább megpróbáltam.:) Több ötletem egyenlõre nincs!:))) |
MadBob | 106995 | 2016. május 3. 20:28 | Válasz erre: 106988 |
Így jártam anyátokkal és aztán a The100 (ami már max 60.)
|
Hr.Geiger | 106994 | 2016. május 3. 20:28 | Válasz erre: 106987 |
Ez jó ötlet lenne! Bár már volt ilyen, amikor majdnem egy egész napig senki nem merte lelõni az 1000-est.
|
Karex | 106991 | 2016. május 3. 20:27 | Válasz erre: 106985 |
Nem hinném, de most nem érek rá megnézni...... Írni kell. Ide. |
Kilos | 106990 | 2016. május 3. 20:27 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771 Még 24 nap! :) |
Hr.Geiger | 106989 | 2016. május 3. 20:27 | Válasz erre: 106986 |
Aztán nincs töltõd, hogy csatlakozzál a hálózatra? :-)
|
gesszti | 106988 | 2016. május 3. 20:26 | Válasz erre: 106983 |
Nyugi, csak 35-kor kezdõdik a Jóbanrosszban... :-)
|
Robi70 | 106987 | 2016. május 3. 20:26 |
Mi lenne, ha most 106999-nél megállnánk. Eddig vadásztuk az ezreseket, most hagynánk egy kicsit pihenni a számlálót. Ha valaki nem figyel és csak úgy ír egyet, majd jól lecsesszük, hogy miért nem tud vigyázni az új játékunkra!:)))
|
MadBob | 106985 | 2016. május 3. 20:25 | Válasz erre: 106984 |
Vajon van olyan másik topik ami megelõz minket hozzászólások számában?
|
Karex | 106984 | 2016. május 3. 20:24 |
No, akkó nem számolok. Már harmadszor javítom, mindig közbeírtok. De jó is ez így. Olyan furcsa a többi témában az a hsz szám, mind 1-2ezer körül jár. |
Zsozso197 | 106980 | 2016. május 3. 20:21 | Válasz erre: 106972 |
Köszi Tiz-é már elkelt sajnos tényleg nagyon szép volt
|
Robi70 | 106979 | 2016. május 3. 20:21 |
22 Remélem nem a tali hétvégéjén fogom letesztelni. Arra az idõszakra jó idõt szeretnék! |
Karex | 106977 | 2016. május 3. 20:19 |
23 wazeeee Hajrá én! Mindjárt lemerül a telefonom...... annyit írok, kifogynak a betûk belõle. |
Robi70 | 106976 | 2016. május 3. 20:19 | Válasz erre: 106973 |
25 Csak mert esik, még nem indulok motorozni. Majd egyszer elkap az esõ menet közben és kiderül.:) |
MadBob | 106975 | 2016. május 3. 20:18 | Válasz erre: 106974 |
Ilyenkor mindig hallgatnak..... De ott vannak!!! |
Karex | 106973 | 2016. május 3. 20:15 |
27 Szegény motorom, már kockásra állta a gumiját. Meg kéne járatni...... Tényleg, most jól esik. Robi, próbáltátok a sv toldást? Hogy véd hátulról? |
Karex | 106972 | 2016. május 3. 20:10 |
28 Eladómotor, itt kicsit lejjebb, aztán nagyon lejjebb Tiz-é. Ez az eladó motoroknál is van. Jól néz ki. Árat nem mondott. |
Karex | 106971 | 2016. május 3. 20:07 |
29 Azé csúszik mert nem Z6. Az nem csúszik, csak ha elkopott. Meg occsó. |
kawa550 | 106969 | 2016. május 3. 14:49 | Válasz erre: 106967 |
Szerintem is túl lassan mennek, azé csúszik nekik, nincs elég lendület a tapadás kialakulásához. :-)))
|
Robi70 | 106967 | 2016. május 3. 13:21 | Válasz erre: 106966 |
Robi, Robi, Robi... Várjál, én ismerek egyet, de az a Robi megfontoltan közlekedik!:) Ahogy Kawa írta: dinamikus tempó, rugalmas szabály követés.:))) |
kormi1313 | 106966 | 2016. május 3. 13:10 | Válasz erre: 106962 |
Szia aramo! A Robi szakadó esõben is úgy megy minta kergetné valaki. Halál felelmem volt mögötte!😞 Meg van még a villogó? Lassan találkozhatunk. Üdv. |
tom75 | 106964 | 2016. május 3. 12:54 |
Sziasztok! Középsztendert szeretnék vásárolni 4tx-re. Ha tud valaki használtat,ujjat vagy kisiparit kérem irjon! Elõre is köszönöm!!! |
aramo69 | 106962 | 2016. május 3. 11:37 | Válasz erre: 106941 |
Az elsõ képen a revülések már itt is láthatok. Volt olyan évem, hogy 15e mentem. Mondjuk melózni is a Tádéval jártam. Ezek szerint nincs joooo gumi? Tavaly a Robi mögött motoroztam, és amikor mögláttam milyeneket dönt xaros úton két személlyel PR-3 azt képzeltem a 4 jobb. ?????
|
Flenegen | 106961 | 2016. május 3. 11:15 |
Találtam egy ilyen szettet az ebay-en. kíváncsi lennék , hogy mit szólna hozzá a yard, vagy a mûszakinál. http://www.ebay.com/itm/Universal-Motorcycle-led-indicator-blinkers-with-DRL-daytime-running-lights-/181787276751?hash=item2a535db5cf:g:hMkAAOSwDNdVj4gs&vxp=mtr |
ikim2025 | 106960 | 2016. május 3. 08:23 | Válasz erre: 106945 |
Nem,de ismerõsöm megfelelõ vastagságú villanyszerelõ gyorskötözõt használ. :))
|
Lomha 8V | 106959 | 2016. május 3. 07:15 | Válasz erre: 106945 |
Nekem is van egy ilyen. A TDM-en annyira nincs rá szükségem, de a Suzuki SV650S - n az életemet mentette meg. Számomra eddig az a világ legkényelmetlenebb motorja, pedig azért páron már ültem.
|
Kilos | 106958 | 2016. május 3. 00:42 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771 Jelentkezni, kitölteni, feliratkozni! Ezt gyakran elõre fogom hozni! Közeledik az idõpont! :)))) |
Anfanger001 | 106957 | 2016. május 2. 21:17 | Válasz erre: 106955 |
Dehogynem :))) http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=B&mmvmk0=50107&mmvmd0=51481&cy=D&ustate=N%2CU&ipc=home%3Asearchbox&ipl=button&zipr=200&zipc=D&dtr=s
|
lendvai | 106956 | 2016. május 2. 21:12 | Válasz erre: 106945 |
Nekem is van ilyen a nyereg alatt. Parraszttempomat a becsületes neve.:-) Nekem azért van a nyereg alatt, mert hosszú autópályás etapokon áldás, egyébként sikerült már gázelvétel helyett néha elég szõrös gázfröccsöt produkálni vele amikor beleakadt a kesztyûm.:-)
|
Zsozso197 | 106955 | 2016. május 2. 20:59 |
Sziasztok! Esetleg nem tud valaki eladó Tdm 850 es motort? Elõre is köszönöm a segìtségeket! Válaszokat pü-ben várom. Üdv Mindenkinek! |
kawa550 | 106954 | 2016. május 2. 20:37 | Válasz erre: 106941 |
Na, akkor vegyük azt, hogy ez nálam csak 15-öt bírt ki, talán a böszmébb használati mód miatt. Vagy mert az osztrák bretony jobban koptat.:))))))))) Ettõl függetlenül fidó sejtése szerintem sem alaptalan, a tartósság fejlesztése az elõdmodellekhez szerintem is csak mese a pr4 esetében. |
kawa550 | 106953 | 2016. május 2. 20:34 | Válasz erre: 106942 |
Ezt ugyan valami elfogult suzukis csinálhatta, de nem baj, nekem bõven sok lenne a 3 csaj is.:))) De arról nem szól a képlet, hogy mi van azzal akinek egy kawa, egy yamaha, meg egy suzuki áll a garázsában......:))))))))))))))))))
|
csanesz | 106952 | 2016. május 2. 20:33 |
Egy kis érdekesség: http://motorinfo.hu/magazin/2014/06/25/tiz-yamaha-koncepcio-ami-nem-jutott-el-a-gyartasig/#.VyecuuRM6gM |
kawa550 | 106951 | 2016. május 2. 20:31 | Válasz erre: 106936 |
Hát nálam semmi se áll vigyázzba (kivéve a reggeli merevedést, hálisten még nem derékban:))))), pedig már a 3.-at használom. Nem szakad, nem repedezik, nem válik le, ahogy másnál se. Ha ez nem csak egy szerencsétlen egyedi eset lenne(persze annak se szép) amiben nem tudni mennyiben játszhatott szerepet az amcsi busás paraszt gumifüstöltetése, akkor ez már sokkal jobban fel lenne fújva, kártérítési perek meg visszahívás meg mittomén. Szóval én nem aggódok. Meg nem is csúszkálok mint Tibike. Fõleg nem esõben.:)))) Persze lehet hogy a fijjatalembör úgy felbátorodott mostanság, hogy még nálam is jobban rángatja a gázt. :)))))))))))
|
csanesz | 106950 | 2016. május 2. 20:28 | Válasz erre: 106945 |
Ilyenen már én is filóztam csak nem tudom, hogy gáz visszavételnél nem túl zavaró? Vagy váltásnál?
|
csanesz | 106949 | 2016. május 2. 20:22 | Válasz erre: 106933 |
Nekem test problémám volt (fekete vezeték). Az aljzatban egy tû segítségével a mama össze lett kicsit nyomva. ill nyomorgatva.. Hibajelenség: Mûszerfal világítás elszállt, mûszerek nyugalmi állapotban. A visszajelzõ lámpák mindegyike alig félerõvel világítottak a feszültség különbség miatt. |
oraculus | 106947 | 2016. május 2. 20:17 |
Sziasztok! Mivel a motorom elment van pár felszerelés amit elszeretnék adni, nincs már rá szükségem: 1 db sérülésmentes TDM850 4TX elsõ lámpa 1 db új TDM900 lábtartó 1 pár téli motoros kesztyû (1x használt) XL-es méretben 1 db professzionális ABUS Granit 68 Victory X-Plus tárcsazár + hozzávaló gyári tartó készlet (motor vázra szerelhetõ tartó készlet) 1 db GIVI SL102 zárkészlet (4 kulcs-2 zár) csak az egyik zár volt használva kb. 2 évig, a másik zsír új) 1 db bontatlan Louis defektjavító szett (a nagyobb szett) 1 db Moto-Detail (Louis 10026775) motoros combtáska (3x használt) 1 db új Master Lock 8293 szett (a legmagasabb biztonsági szintû megerõsített acéllánc kengyelvédett lakattal) 1 db kettéhajtható alumínium rámpa (2x használt) 1 db használt tanktáska (beépített esõvédõvel) 1 db 50l Louis hengerzsák (2x használt) 1 db 4x használt Sony HDR-AS20 akciókamera minden tartozékával + tartalék akksik (beépített képstabilizátor és Wi-Fi) A többit privátban. Üdv. Ori |
Anfanger001 | 106945 | 2016. május 2. 20:12 |
Más. Használ valaki ilyet? Mármit a "tempomatra" gondoltam...![]() |
Fido71 | 106944 | 2016. május 2. 20:10 |
Most néztem, hogy nekem az elsõ PR2-ben 16ezer van és még 2,7mm középen a futófelület profilmélysége. Orfû után lecserélem, mert messze lesz a Fekete-tenger júniusban. |
Anfanger001 | 106943 | 2016. május 2. 20:09 |
Na hát én megoldottam (pontosabban megoldották a vizsgabiztosok) Itt csak párban lehet a vason és az elsõm még 80 %-os tehát rendeltem PR 2-t ... Tááán nem ver hátba:))
|
VVLaci | 106941 | 2016. május 2. 20:08 |
Ma néztem, hogy a hátsó PR3-ban 16e km van, szerintem 20-ig elmegy!
![]() ![]() |
VVLaci | 106940 | 2016. május 2. 20:02 | Válasz erre: 106936 |
Tibinek persze, hogy csúszott, válla volt a guminak, döntéskor a felület a töredékére csökkent. :-)))))))))))))) Kawa dicsérte, szerintem akkor alaposan ki volt használva. |
Fido71 | 106939 | 2016. május 2. 20:01 | Válasz erre: 106936 |
Ne szargyábe! Jó az a gumi. Vizesen érezhetõen jobb, mint a PR2, de ez nem lesz annyira "tartós" sztem... :( |
Muju | 106938 | 2016. május 2. 19:35 | Válasz erre: 106933 |
Nekem is volt ilyen, nèzd meg hogy a napi km számláló nullázódik-e. Ha igen akkor kontaktos a mûszeregysèg csatlakozója, ahogy azt már elõttem is leírták. Szètszed kipucol megtisztít, oszt mûxik.
|
MadBob | 106937 | 2016. május 2. 17:58 | Válasz erre: 106933 |
Itt biztos találsz valami hasznosat: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=DOCS |
aramo69 | 106936 | 2016. május 2. 17:34 | Válasz erre: 106933 |
Sziasztok! Általában a hiba a mûszarfal alatti stekkernél. Ha rossz a kontakt, megnövekedhet az átmeneti ellenállás, (több ampert vesz fel) és téves értéket ad. Én tavaly az összeset szétszedtem, és takarítás után érintkezõ sprayval befújtam. Kb 10 perc után össze is rakható. Ha van kompresszorod, spray után 10percel meg is fújhatod, hogy a felesleges anyag távozzon. Elõbb ne! :) De elõször válaszd le az aksit a motor testrõl-vázról. :))) Gumi téma. A xar vigyázzba áll bennem! :( Láttam itt a PR-4 rõl a képet. Most vettem én is. És mint lendvai szaktárs mondaná, még csúszik is??? hmmm Tavaly azt mondottátok qrva jóóóó.. Az biztos, hogy jobb mint a contimjaim voltak! Hát nem tom. :( |
Föni | 106935 | 2016. május 2. 16:49 |
Sziasztok! 4tx karburátorok nem érdekelnek valakit? 1db tökéletes 1db alapjárati problémákkal bírt Meghallgatok minden ajánlatot. Üdv Cs. |
Karex | 106934 | 2016. május 2. 15:41 | Válasz erre: 106933 |
Ha jól emlékszem kábel kontakt hiba volt a megoldás..... De majd jönnek a többiek is. |
BobRock | 106933 | 2016. május 2. 15:27 |
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? 4tx-hez keresek egy hibajelenség leírást amiben mûszerfal hibakódjai vannak (amikor a fordulatszámmérõ és seb. mérõ visszaesik menet közben). Valamikor régen olvastam róla, csak nem tudom hol... Elõre is köszönöm! :-) üdv |
Kilos | 106932 | 2016. május 2. 09:13 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. 05. 27. -29. Orfû https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=543312771 Jelentkezni, kitölteni, feliratkozni! Ezt gyakran elõre fogom hozni! Közeledik az idõpont! :)))) |
Skuli | 106931 | 2016. május 1. 22:34 | Válasz erre: 106916 |
Csak nehogy Te is így járj a PR4-el! http://www.hegylakok.hu/2016/04/gumiguru/szetfoszlott-pilot-road-4-nyomaban
![]() |
zsotli | 106929 | 2016. május 1. 21:41 | Válasz erre: 106926 |
Valaki ezt már belinkelte. használtautón hirdette azt hiszem 700 körül. kb 2 éve áll a parkolóban csak most kikerült az elsõ sorba 1 héten 3 szor megyek el mellette. Sajna télen is ugyan így vannak a motorok és a rozsda pár helyen már kezdi eszegetni.
|
cxkopi | 106928 | 2016. május 1. 21:32 | Válasz erre: 106924 |
Igen, mindig rajta volt a szivató kicsit. hogy érthetõ legyen, városi forgalomban darabos, sok a váltás a gázzal kel játszani mégis rám fejel az utasom mert nem simán megy a váltás, a gyorsítás. elfogadtam úgy is mert nem volt viszonyítási alap, az elõzõ motoromat így is felülmúlta. Most nagyon jó. A bovden kúlsõn nem látszott csak 1 nyom. Ki tududja mióta volt így. Most még jobban szeretem. |
Karex | 106927 | 2016. május 1. 21:28 | Válasz erre: 106925 |
Erre most csak ez jut eszembe hirtelen: http://nepitelet.hu/motorok/yamaha/eszveszejto/ |
gesszti | 106925 | 2016. május 1. 19:55 | Válasz erre: 106923 |
Karex | 106924 | 2016. május 1. 19:45 | Válasz erre: 106921 |
Egy pár csavar tekergetése csodára is képes lehet...... Feszült a szivatóbovden, vagyis mindig rá volt húzva kicsit? |
Karex | 106923 | 2016. május 1. 19:42 | Válasz erre: 106922 |
Szerintem te azt a jó csajt fényképezted mellettem........ Jó a rendszámom. Eddig nem is tûnt fel....... :D Hazafelé annyi 70-el közlekedõ szutyukist fogtam, ami persze elõzhetetlen volt, hogy megálltam fényképelni. Este felrakom. |
cxkopi | 106921 | 2016. május 1. 17:58 |
Urak! Volt egy jó tdm motorom. Most van egy még annál is jobb. Vezérlés ell., szelep hézag igazítás után belebonyolódtam az alapjárat simításba. (melegen vacakolt ) a levegõ csavar 1/4 ford nyitva a manual szerint 2 de azt nem viselte el.benzinszint rendben. Ekkor a szivató bovdent kilazítottam és a kar vissza ment 3-5 mm-t. Beáll. rendesen, levegõcsavar nyit a motor egyre szebben jár. 2 ford nál jó. tud ez a manual valamit. És a próba alatt jön a meglepi. Kigyorsításnál mintha egy másik moci lenne, a kis fordulaton is sokkal jobb. Így lett egy jobb TDM motorm mint volt. |
Karex | 106920 | 2016. május 1. 16:37 | Válasz erre: 106919 |
Hehe. Plexit kell faragni! :D Mint írtam, börze volt. Indulás. Lezajlott a mai nap is. Sok jóember, meg motoros cimbi volt jelen, páran még dumálni is megálltak nálam. TDM cuccot nem vittem, nem is kerete senki. Nem veterán még. Reggel rohadt hideg volt, de a motorral késõbb érkezõknek is részvétem....... senki sem dobta le a motoros szerkót..... Most meg szakad az esõ, vagy inkább nyári zápornak mondható özönvíz itthon. |
kawa550 | 106919 | 2016. május 1. 10:59 | Válasz erre: 106917 |
Neki nincs normális oldala, így õ ezt nem teheti. Hát ezért. :)))))))))))))
|
kawa550 | 106918 | 2016. május 1. 10:58 | Válasz erre: 106916 |
Szerintem meg ne hallgass senkire, még rám se, oszt olyant tegyél rá, amilyent szeretnél.:))))))) Csak oszt rá ne gyere, hogy a kilométerekkel megjött bátrabb jobb kéz, nagyobb teljesítmény, nyomaték, meg a régi gumit megszépítõ emlékek tették ezt veled. :))))) |
Kilos | 106917 | 2016. május 1. 10:57 | Válasz erre: 106914 |
Nem is figyeltem az idõt. Egy motoros baleset elemzését hagytam abba. Holnap de-re kész kell lennie mert délután tárgyalás lesz az ügyben. Most folytatom. Karesz, te mit csinálsz a gépnél hajnali négy negyvenkor, akkor fordul át minden "normális" ember a másik oldalára? |
lendvai | 106916 | 2016. május 1. 10:34 |
Jó reggelt! :-) Ma reggel szomorúan vettem tudomásul, hogy 13 ezer km után a PR4 közepe elérte a kopásjelzõt. A széle ellenben alig kopott, így amíg fel nem kerül az új addig csak kanyarban igyekszem motorozni. :-) A PR4 vizes tapadásához by Séf bácsi csak annyit, hogy én lehet, hogy valami minõségbiztosításon éppen átcsúszott példányt fogtam ki, mert amikor a héten a mûszakiról hazafelé vacogva a szemerkélõ esõben elõztem a vizes úton, akkor harmadikban 60-nál kicsit megtekerte a hátsó kereket ahogy megdöntöttem a gépet. Csodálkoztam is, hogy vagy nekem van bivaly 900-asom, vagy nyálkás még az út. A lényeg, hogy a három garnitúra BT023-al, amit eddigi pályafutásom során használtam összesen nem csúszkáltam annyit, mint a PR4-el. Mindegy, adok még esélyt neki, a következõ is PR4 lesz. :-) |
csanesz | 106915 | 2016. május 1. 10:16 | Válasz erre: 106914 |
Biztos írt egy szkriptet, ami idõnként bedobja a túra idõpontját! :)
|
Karex | 106914 | 2016. május 1. 04:39 | Válasz erre: 106913 |
Vajon mit csinál a gépnél kettõ huszonhatkor Kilos......... ÉBRESZTÕ FEL! INDUUUUULÁS! |