Karex | 108218 | 2016. június 6. 23:34 |
kawa550 | 108217 | 2016. június 6. 22:13 | Válasz erre: 108207 |
Annemgyó, az illetõ nem fémipari végzettségû. Bár az hallottam, õ is ilyent használ, sõt néha még rá is ül a felemelt motorra a pici testivel. :))))))
|
zvtwinner | 108216 | 2016. június 6. 22:07 |
Wow, köszönöm szépen mindenkinek a tippeket az emelõvel kapcsolatban! Habár barkácsolós típus vagyok, újabban krónikus idõhiányban szenvedek, így inkább készen megvenném, meg is nézem a forrásokat, amiket ajánlottatok. :)
|
Lomha 8V | 108215 | 2016. június 6. 21:55 |
Én tõle rendeltem már több garnitúra emelõt: http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1598801&st=motoremel%C5%91 Kiváló minõség, nagyon masszív és igényes, nyugodtan ajánlom. |
Hr.Geiger | 108214 | 2016. június 6. 21:55 | Válasz erre: 108213 |
Még nem tudom. Gondolkodom..., 24 éve jegyeztem el magam a Yamahával, de most kipróbálnék mást is. Aminek itt nem lehet leírni a nevét, vagy valami csirkeszárnyas modell, még nincs eldöntve. :-) |
Hr.Geiger | 108209 | 2016. június 6. 20:52 | Válasz erre: 108208 |
Szia! Én ilyent használtam, amíg megvolt a motorom... http://www.motorgumizala.hu/piros-haacutetsoacute-gumis-emel337.html Nagyon jó! :-)) |
robi68 | 108208 | 2016. június 6. 20:50 |
Sziasztok ! A hátsó emelõ méretezése engem is érdekelne ha esetleg megvan valakinek ne kelljen már méricskélnem!! :) |
Fido71 | 108207 | 2016. június 6. 20:45 |
Hátsó emelõm nekem "Kawa-dizájn". A görkori kerekeket ugyan lecseréltem fûnyírósra, de teljesen jól mûködik... ;) |
Fido71 | 108206 | 2016. június 6. 20:41 |
Biztosan én vagyok fordítva bekötve, de ha megemeled jobbról, akkor a moci a lánc felé dõl, így elég nehéz fújkálni. Ha meg 2 ember kell hozzá, akkor egyszerûbb, ha egy cimbid szépen tolja elõre, Te meg fújkálod... Mi így szoktuk. Nekem közel 1000 km-t bír egy fújás, ha nem lesz vizes. |
szodasbacsi | 108203 | 2016. június 6. 19:06 |
Én elõször 20x40-es zártszelvénybõl csináltam emelõt, de azon eléggé imbolygott a motor. Úgyhogy csináltam 40x40-esbõl is, az már bombabiztos. A másikat meg átalakítottam elsõ emelõnek.
|
Muju | 108202 | 2016. június 6. 18:37 |
Hát emelõhöz volt itt megosztva mèretezett rajz is meg minden. Az alapján tán még egy ezredesbe is kerül az egèsz cucc, ha van otthon 3m hulladék csöved vagy szelvènyed. Na azzal egy traktort is fel lehet emelni nemhogy a tádèt.😉
|
aramo69 | 108201 | 2016. június 6. 18:26 | Válasz erre: 108197 |
Hu haaaaaa... Itt nagy a baj. :))))))))))))))))))
|
Robi70 | 108200 | 2016. június 6. 18:15 |
1 kis segítségre van szükségem. Írom a film végére a "stáb listát". A jelentkezési doksiban felsoroltakon kívül kik voltak még ott Orfûn? Akár csak beugrottak, köszönni, de megjelentek. Gezasz szerepel a listán, de nem volt ott. (Jól tudom?) Gyricsi párjának szeretném tudni a nevét. Punyessz +1 fõ-bõl, hogy hívják az 1 fõt? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit?pref=2&pli=1#gid=1236530058 Senkit sem akarok lehagyni. |
lendvai | 108199 | 2016. június 6. 16:57 | Válasz erre: 108197 |
Nekem elöl-hátul univerzális emelõ van 5 ezer körüli áron, masszív cucc, semmi gondom vele. A hátsóhoz kell még egy emelõszemes adapter, jelenleg a villát támasztó L profil van, az kicsit kényelmetlen a láncfeszesség állításakor. De valószínûleg gyártanak biliacél minõséget is, ha az ráadásul drágább az szívás, leginkább annak, aki kifizeti.
|
lendvai | 108198 | 2016. június 6. 16:54 | Válasz erre: 108194 |
Köszönöm az infót, maradok a gumis anyánál. :-)
|
gesszti | 108197 | 2016. június 6. 15:26 | Válasz erre: 108196 |
Mit? Azt, hogy te azt mondod, hogy az univerzális emelõk sz@rok, én meg írtam rá, hogy nem mind. Meg kell nézni, hogy melyiket veszed meg. Azt kell, ami nem a ruhaszárogatónak való maradék csõbõl van összeeszkábálva, hanem normális anyagból van megépítve. Mindegy, hagyjuk. |
gesszti | 108195 | 2016. június 6. 12:54 | Válasz erre: 108193 |
Bocs, nem akarom rontani cimbid üzletét... Esztétikát? Gépész vagyok, nem rajztanár. |
aramo69 | 108193 | 2016. június 6. 12:05 | Válasz erre: 108191 |
Meg kell nézni vétel elõtt??? Max az esztétikát. A teherbírást nem. A 650 es apriliát igen, de a Tádét nem igazán bírta. A cimbim csõbõl csinálja, festve.
|
csanesz | 108192 | 2016. június 6. 11:50 | Válasz erre: 108180 |
Melyik része érdekel? :) Júni végére érkezik a fõtengely! |
gesszti | 108191 | 2016. június 6. 11:48 | Válasz erre: 108188 |
Nem minden univerzális rossz. Meg kell nézni vétel elõtt. Vagy össze kell dobni egyet, ha valakinek nem esik ki a kezébõl a flex, meg a hegesztõ. 2 kereket vettem hozzá, 800 Ft/db áron, 30-as zártszelvényt kerestem a kupacban, elfogyott 1 flexkorong, és néhány hegesztõelektróda. |
Flenegen | 108190 | 2016. június 6. 10:39 |
Ugyan nekem Louis-os hátsó emelõm van, és akciásan volt 24,90 EUR de tökéletes.
|
Karex | 108189 | 2016. június 6. 10:38 | Válasz erre: 108185 |
Nemtom, kit érdekel. Nem találtad meg a lényeget a képen. |
aramo69 | 108188 | 2016. június 6. 10:37 | Válasz erre: 108183 |
Geszti! Az univerzális egy sapka xar! Vettem 7 ezerért. GYENGE! kóvályog rajta a Tádé.
|
aramo69 | 108187 | 2016. június 6. 10:32 | Válasz erre: 108182 |
Szia sziasztok. Még nem volt állványom, oldal sztender, elsõ fék be, Tádé magamra, elõre buktatva, és még egy emberke forgatva a kereket, sprayzte..... Vagy az édesanyám, (de tényleg! ) vagy kértem "telefonos segítséget..... :))))))))))))))))) Egyébként én most hátsó motoremelõt használok. Ha bárkinek köööööö, intézem. 6 papír. |
Karex | 108184 | 2016. június 6. 08:08 | Válasz erre: 108182 |
gesszti | 108183 | 2016. június 6. 06:15 | Válasz erre: 108182 |
Ha nincs középállványod, akkor párezerért lehet lõni webshopokban, vagy akár jófogáson is univerzális motoremelõket. A középállvány 30e Ft környéki tétel, míg egy hátsó motoremelõ 5000 Ft környékén már található. Max 10e.
|
zvtwinner | 108182 | 2016. június 6. 05:32 |
Sziasztok, Láncolajozást ki hogy szokta megoldani? Mit érdemes beszerezni ehhez, középállványt, vagy külsõ motoremelõt? Kinek mi a tapasztalata, melyiket (hol) érdemes beszerezni? |
csanesz | 108178 | 2016. június 5. 22:35 | Válasz erre: 108173 |
Annál nincs rosszabb mikor ott hagy az út szélén...
|
kawa550 | 108176 | 2016. június 5. 21:40 |
Jelenleg ez a szerelem, a cvt elírás, sima 5 gangos. http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/micra/nissan_micra_1.0_funky_mouse_n-cvt-9808091 |
kawa550 | 108175 | 2016. június 5. 21:39 | Válasz erre: 108170 |
Ha nekem kéne, én még tán meg is nézném, de Zsuzsika az alany, aki a forma és a szín alapján azonnal döntött is: haggyámán fúj mozgó kutyaház..... :))))))
|
_norberto | 108174 | 2016. június 5. 21:35 | Válasz erre: 108151 |
Köszi a gyors választ, már be is állítottam, holnaptesztelem :)
|
sola | 108173 | 2016. június 5. 21:28 | Válasz erre: 108156 |
megspóroltam ezt az utat, délelõtt kibeleztem. érdemes volt. A tömítés minden volt, csak tömítés nem. Szóval jól van ez így. Inkább itt, mint a Gyergyóban egy hónap múlva! Köszi a választ! |
sola | 108172 | 2016. június 5. 21:24 | Válasz erre: 108158 |
Már terítéken a lelke, darabokban lakik az étkezõben. (garázs nincs) azon töröm mos t fejem, hogy hogyan takarítsam meg a hengerfejet, és a dugókat. Van rajtuk némi lerakódás. A tömítést vitrinben mutogatni kellene, hogy ezzel még ment a vas. Sokat láttam már, de ez nem mindennapi látvány volt. Szakadt, rozsdás, minden játszott. :-) Köszi a választ.
|
lendvai | 108171 | 2016. június 5. 21:22 | Válasz erre: 108165 |
Azt meg hogyan? Beleütötted a hajlított lemezben lévõ furatba és úgy tart? Mert visszafelé, a peremmel befelé ugye nem passzol. A gumisnak pont az az elõnye, hogy ha meghúzom az egyik oldalon ott van a széles perem, aminek nekifeszül az idom, a másik oldalon meg létrejön egy kis perem, ami nem engedi, hogy kimozduljon a helyérõl. Ezzel a full fém szegecsanyával én úgy látom a festéket kapom le frissen-gyorsan az acélról, az meg hosszú távon rozsdát eredményez.
|
aramo69 | 108169 | 2016. június 5. 20:23 | Válasz erre: 108168 |
Aszem 5 ös. Már rég csináltam. Hirtelen felindulásbooooo :)))
|
aramo69 | 108167 | 2016. június 5. 20:00 | Válasz erre: 108110 |
Sziasztok! Nekem is gumis volt. 4Tx Lecseréltem szegecsanyákra. Nem rezeg, nem zörög... :) |
aramo69 | 108165 | 2016. június 5. 19:48 | Válasz erre: 108109 |
Szia Muju! Én szegecsanyát raktam be. Hibátlan. :) |
Karex | 108160 | 2016. június 5. 18:04 | Válasz erre: 108154 |
Hehe, megúsztuk....... Még itt vagyok, most öltöztem szárazba a megúszás után....... Indulok haza. Lesz pár jó kép. Majd, ha a hazautat is megúszom. :D |
MadBob | 108159 | 2016. június 5. 17:35 |
Robi68 és Zsozso197! Isten hozott benneteket minálunk! Iratkozzatok fel ti is: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit#gid=0 |
csanesz | 108158 | 2016. június 5. 16:58 | Válasz erre: 108097 |
Sola! Fehér füstös motorom volt már. Sajna a "hibridmotorok" mellékterméke... Egy próbát megér: meleg idõben beindít plexilap a kipufhoz tesz. Ha párás lesz az hûtõlé. |
Zsozso197 | 108157 | 2016. június 5. 16:45 |
Sziasztok! A mai nappal TDM 850 tulajdonos lettem.Szeretném megköszönni a segítséget a választáshoz Nektek....!!(Szülinapi ajándék) További szép napot Mindenkinek!!! Üdv Zsolt |
csanesz | 108156 | 2016. június 5. 16:44 | Válasz erre: 108090 |
Szia sola! Elõször a hûtõsapkát teszteltesd le egy szerelõvel az kb 1 perces mûvelet!!! A kiegyenlítõ tartály túlfolyó csõ végére - alulra - tegyél egy kis flakont. 1 dl elég! Ha megy bele lé, akkor közelebb jutottál a bajhoz. Ha nem, akkor nézd végig az illesztéseket. A váltó ház mögött is szokott szivárgásra utaló nyomot hagyni (akksi környéke). A menetszél csapja hátra. Kicsit olajos-sáros állagot hagy és a blokk fölötti részeket is nézd meg közvetlen miután gurultál, mert ott hamar elpárolog és nem lesz nyoma sem - kifehéredés sem lesz - nálam sem volt. Nálam az összes lehetõségnél szivárgott, és a szelepfedél alatt is volt habosodás a nyugisabb részeknél. Kilométerenként 9ml fogyott és idõjárástól ill. hõmérséklettõl függõen olykor változott. A csövek rendberakását követõen 24 órás nyomáspróba alatt sem derült ki, hogy a motorba távozott a hûtõlé másik része. 1 év alatt jártam végig ezt az utat... Most darabokban van a gép. |
robi68 | 108155 | 2016. június 5. 16:07 |
Sziasztok!! Robi vagyok most találtam erre a forumra 2 éve vagyok 850 tdm tulaja! :)
|
gesszti | 108154 | 2016. június 5. 15:52 |
Karex, megúsztátok az esõt? Mikor tudtál lelépni Csányból? Rendesen esik errefelé már kb. 1 órája.
|
kawa550 | 108153 | 2016. június 5. 13:58 | Válasz erre: 108152 |
Mikor zörög és a patron racsnija a vége felé jár.
![]() ![]() |
Robi70 | 108151 | 2016. június 5. 10:52 | Válasz erre: 108150 |
Nekem elöl a PR3 2.25, hátul a PR4 2.75 bar-os nyomáson jól viselkedik. Ha ez alá megy néhány tizeddel, az már érezhetõ. Kanyarban kúszik egy kicsit. Ezért szoktam rendszeresen ellenõrizni.
|
_norberto | 108150 | 2016. június 5. 10:32 |
Sziasztok! Nemrég vettem a 4tx-re új Michlein PR3 gumikat és az a kérdés merült fel bennem, hogy mekkora gumi nyomást állítsak be? A Michlein oldalán 2 ill. 2,25 van írva, a TDM könyvében pedig 2,25 ill. 2,75. Ti mekkora értékkel használjátok? Köszi! Norberto |
kawa550 | 108149 | 2016. június 5. 09:35 | Válasz erre: 108148 |
Töltsd le magadnak a szerelési könyvet pl innen: http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual ne zavarjon hogy orosz oldal, a könyv angol nyelvû, magyar nincs. Ugyan úgy kell csinálni mint bármelyik másik lapkás motort. Pár ökölszabály: A felsõ holtpontot a lendkeréken az I jelzi az elõtte lévõ(menetirány szerint forgatva) H jelölés az elõgyújtás pontja, nem összekeverendõ. A feszítõpatronnál elõbb a középsõ nagy csavart vesszük ki hogy ne feszüljön a rugó, és csak utána a 2 tartócsavar, mindezt felsõholtpontra állítva. A lánckerekeken egyértelmû jelölések vannak a beállításhoz( I szivó, E kipuff), ezen kívül a lefogófedeleken lévõ kis öntvény csík is össze van pontozva a veztengellyel. A feszítõsín alsó belsõmenetes csapját az olajpumpa kiszedése után egy belecsavart csavarral lehet kihúzni. Láncból gyárit vegyél, az a legolcsóbb kb 12.000Ft. ![]() ![]() ![]() |
sola | 108148 | 2016. június 5. 07:25 |
Sziasztok, Napfényes napot! Tud valaki 3vd-hez vezérlés beállítás, vezérmûlánc cserérõl leírást, videót? Köszönöm! Széles utat, kevés esõt mára is! |
Karex | 108146 | 2016. június 4. 22:28 |
Persze, vége a talinak, józanodik a nép..... Én meg motorolok. Nem látszanak a képen a pálmafák.... Na majd otthonról a rendeseket......... |
Kilos | 108143 | 2016. június 4. 19:54 | Válasz erre: 108141 |
Na, attól a gyújtáskulcstól teljesen "elérzékenyültem"!
|
csokabi | 108141 | 2016. június 4. 18:04 | Válasz erre: 108139 |
Az is jó, hogy a kisfilmben nem a Pannónia nevet, múltat erõltetik, hanem csináltak egy pofás motort eltérõ gépek darabjaiból. Annál a résznél jót mosolyogtam amikor a hat dugattyús fékrõl vált a kamera a lámpában lévõ sablon gyújtáskulcsra:)
|
Kilos | 108140 | 2016. június 4. 17:56 | Válasz erre: 108139 |
Ez nekem is nagyon tetszik! A festés, csíkozás, a lámpafej, tank és az oldaldeklik teljesen hozzák a Pannónia érzést. T5-el tanultam és P10 volt az elsõ mocim - erre ráhajtanék ha elkezdõdne a gyártás. Az már csak hab a tortán, hogy Yamaha blokkot kapott! :))) |
Muju | 108139 | 2016. június 4. 17:20 |
Szóval ezzel is csapatnèk szívesen egy vastagot! http://hegylakok.hu/2016/06/igazi-feltamadas-itt-v4-es-pannonia/ Az"új" Pancsi. Teccik! |
Muju | 108138 | 2016. június 4. 15:54 | Válasz erre: 108133 |
Ez a tipp nem jött be,😃 a kondi kiiktatása után is ugyanúgy mûködik.
|
Anfanger001 | 108135 | 2016. június 4. 10:04 | Válasz erre: 108121 |
Mivanmivanmivan??? Jaaa, tök jóóó... még a talin felraktam. Robi, Te is itt voltál tegnap este??? Láttál vazzeg! :-))
|
Karex | 108133 | 2016. június 4. 00:35 | Válasz erre: 108132 |
Tippem szerint egy kis kondi tarthatja életben a memóriáját. Amikor az kifogy, újra az 1. funkció mûködik. Vagyis ha kidobjuk az ideiglenes áramforrást, akkor csak az erõs fény marad. Talán csanesz tudna ebben ötletet adni. Egyébként mire elmegy a szembejövõ, már újra teljes fényre kapcsol be. |
Muju | 108132 | 2016. június 4. 00:08 |
Köszi mindenkinek a gumisanyával kapcsolatos hsz-t! Körülnézek Gyöngyösön, ha nincs rendelek a ferdeszemûektõl. Más, :) Akinek van kínai sugárvetõje felszerelve, van-e olyan akit idegesített a három funkció és esetleg áthekkelte hogy csak egy fénnyel világítson és semmi más villogást és baromságot ne csináljon? Ha igen örülnék egy átkötési rajznak. Köszi |
Karex | 108131 | 2016. június 3. 22:14 |
Ne agyaljatok az anya kérdésen. Teljesen egyezik a plexi felfogató anyáival. Ami nekem jött e-bay -es készlet, abban a gumik külsõ átmérõje kicsit kisebb a kelleténél, ez mellett teszik a dolgukat sok sok csavargatás bennük van már. |
lendvai | 108130 | 2016. június 3. 21:35 | Válasz erre: 108119 |
Az elsõ link lesz OK, ilyen karmos lemezanyaszerûségeket szerintem nem raknak fényezett elemre, általában mûanyag felületnél használják, legalábbis én még csak olyan helyeken láttam motornál, autónál.
|
lendvai | 108129 | 2016. június 3. 21:32 | Válasz erre: 108114 |
A legfelsõ rögzítés gumis anya. Nem olyan ördöngõsség, ha szépen bánnak vele gond nélkül kitekerhetõ. Általában akkor szív vele az ember, ha túlhúzza és leszakad a menetes rész a gumiról. Akkor alapból csak tekergeti az ember és káromkodik. Tudom, a 4TX-en nekem is megadta magát az egyik. Olyankor finoman alá kell feszíteni egy lapos csavarhúzóval és úgy csavarni, a leszakadt anya akkor már a túloldalon tapad annyira, hogy nem forog el.
|
tomhahn | 108128 | 2016. június 3. 21:29 |
Hali,a sógoromnak lenne kb. 650-700-re motort venni! Tudjátok "állapotos" TDM is szóba jöhetne nála! Valakinek ilyen eladó?
|
gesszti | 108127 | 2016. június 3. 21:05 | Válasz erre: 108125 |
Épp a napokban tették fel egy 900-as bontás hirdetését. Lapozz vissza egy kicsit. Amúgy a jófogáson van. Valami keveset futott (állítólag) osztrák moci.
|
sola | 108126 | 2016. június 3. 20:52 | Válasz erre: 108098 |
Köszi, még ma elkezdem, nem akarom szezon elején elrontani az egészet! Hálás jószág a Teve, megérdemli a törõdést! |
attbuda | 108125 | 2016. június 3. 20:48 |
Üdv Mindenki! Keresek egy darab, TDM900 elsõ teleszkópszárat. Új 65.000 körül van. Ennél olcsóbb megoldásnak örülnék. :) |
SzVZoli | 108124 | 2016. június 3. 20:28 |
Kb 2 hete kaptam le az oldalidomot mert gyertyát cseréltem ! Akkor én is úgy mértem hogy jónak kell lennie a plekó anyáknak , M5 legyen 8mm átmérõjû és a tankon lévõ fül belsejétõl kb 10mm szabad hely van ! Sacc/kb a 12-13 mm hosszú anya még elfér Remélem hogy jól emlékszem,mert akkor nagyon siettem motorolni ,ki kellet használni minden percet a motorozásra Mivel a találkozó hétvégéjén jöhettem a csodálatos Romániai Ploestibe ,kb 3 hónapja tudtam meg hogy jönnöm kell ,és már megint lemaradok a találkozóról Majdnem agyvérzést kaptam :/ |
Robi70 | 108123 | 2016. június 3. 20:12 | Válasz erre: 108108 |
Az enyém is egy torz formátlan gumidarab volt 14 éves korában. Mikor megjött a Yamahától az új, abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán oda való-e. De azóta is tartja az oldalidomot. Az íbéjes cucc méretre megegyezik ezzel, a tartósságáról majd évek múlva beszélünk.
|
Robi70 | 108122 | 2016. június 3. 19:55 | Válasz erre: 108110 |
Ha az oldalidomot nyomod a tank irányába, befelé, akkor két felület közé szorítod a gumianya tányéros részét. Így nem forog el.
|
Robi70 | 108121 | 2016. június 3. 19:50 | Válasz erre: 108107 |
Nekem az oldalidom is ilyen gumis anyával volt rögzítve. Ezt cseréltem, mikor legatyásodott. A rajta lévõ szám alapján a Yamahától szereztem be. Kinézetre, méretre ua, mint a plekó rögzítõ anyái. Anfangernek vittem egyet Orfûre az íbéjesbõl. Ha kijózanodik majd elmondja, jó lett-e.:) |
Gepida | 108120 | 2016. június 3. 19:29 |
Turbo TDM 900. Még nem láttam ilyet. https://www.youtube.com/watch?v=tPaPLD79JDk
|
csokabi | 108119 | 2016. június 3. 19:16 | Válasz erre: 108114 |
https://www.youtube.com/watch?v=URKWTTbpjnM 0:55 https://www.youtube.com/watch?v=RXFJNrNXdLc 1:30 Most légy okos vazze!:))) |
Gepida | 108118 | 2016. június 3. 19:10 |
Sziasztok! Talis képek az alábbi linken: https://drive.google.com/open?id=0B3QaJmqN48ocQWVWWVNud3RRQmc Szép estét! |