27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

fazakas66 111251 2016. október 20. 09:07   Válasz erre: 111250
Szerintem a Srek is lehetne a neve :))
    

lendvai 111250 2016. október 20. 07:26   Válasz erre: 111238
Tibike kazánja hibátlanul üzemel, tettem bele ilyen hipertop szivárgásmegszüntetõ ragacsot, ment vele egy hétig, aztán átöblítettem. Azóta nincs nyomásvesztés. :-)
Szép ez a Kawasaki, nekem személy szerint kicsit szúrja a szemem az a motoremelõkbõl összehegesztett hátsó lengõvilla, de attól még lehet jó. :-)
A Fehér Tehén mintájára ez kap valami szép becenevet? Zöld Varangy, vagy Levelibéka? :-) A Hulk az olyan snassz. :-)
Elsõ tengelyhez én VVLacitól kaptam ilyen hatlapú, menetes szárakat összekötõ valamit, szerintem pár száz forintért beszerezhetõ és tökéletesen mûködik.
    

Lomha 8V 111249 2016. október 19. 22:22   Válasz erre: 111231
Köszi! 4-5 hónap nekem már bõven jó. Azt hiszem ilyen Prevent beszerezhetõ nálunk is.
    

Karex 111248 2016. október 19. 22:18   Válasz erre: 111247
De szép TáDéM, végre egy rendes kép.
A zõdséget meg ássátok vissza a földbe.......
:D
    

Hr.Geiger 111247 2016. október 19. 21:14   Válasz erre: 111245
Én a labancoknál lõttem két pálcán, amit a képen látsz. Fele annyiért, mint itthon, amiért mentek.
Azóta se doboz, se TDM...
Most sornégy van, meg KAPPA. ( szerintem a Givi igényesebb termék )
    

bagigabi 111246 2016. október 19. 21:08  
Valaki eladásra kínált automata lánc olajozót érdekelne.
    

kawa550 111245 2016. október 19. 21:05   Válasz erre: 111244
Á mennek fel a régiek, nem veszek újakat.
    

Hr.Geiger 111244 2016. október 19. 21:02   Válasz erre: 111243
Szép ez a bordó... :-) Majdnem Yamahás, de csak majdnem! :-)
Milyen dobozt teszel rá? Maxia II?
    

kawa550 111243 2016. október 19. 20:56   Válasz erre: 111241
Nem tervezek semmi ilyesmit, a motorok a gyári kipufokkal a legszebbek, a többi sportuningaprókavicsraptorésatöbbi csak parasztvakítás. :)))))
A dobozkérdésen még én is rágódok, a hátsó doboz még a héten fenn lesz, már jön a givi platni, tegnap postázták a digók, http://www.brandedbiker.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/Givi_433f_monorack_arms_kawasaki_zrx1200.jpg és majd ahhoz kell valami ilyesmit gyártani mint ez, meg persze index áthelyezés és hasonló finomságok, fogom vakarni a fejemet, meg pár szerszámot is falhoz baxok majd....
    

Hr.Geiger 111242 2016. október 19. 20:48   Válasz erre: 111240
Van hát, de nem szemetelem vele tele az oldalt! :-)))
Majd dobok fel róla képeket kikeletkor...

    

Hr.Geiger 111241 2016. október 19. 20:47   Válasz erre: 111238
Tervezed esetleg, hogy azt a bazi nagy hurkatõttõt kiváltod valami szolidabb darabra, hogy a dobozt fel tudjad rakni a jobb felére?
Vagy inkább teszel rá egy Top Case-t, mint amit a TDM-re is tettél + egy tanktáska kombó?
    

kawa550 111240 2016. október 19. 20:45   Válasz erre: 111232
Oszt van ennek a divinek más része is, vagy csak az ilyen részletfotó publikus és elviselhetõ? :)))))))))
    

Hr.Geiger 111239 2016. október 19. 20:44   Válasz erre: 111237
Alakul, alakul! :-)))
    

kawa550 111238 2016. október 19. 20:43   Válasz erre: 111236
Kikérem magamnak! A zõccség nem zavarja, a facsén is likeolta a képit. :D
Monnyuk Tibike kazánjával má lehet hogy tele van a töke......:D
    

kawa550 111237 2016. október 19. 20:42   Válasz erre: 111234
Peg nem, de holnap benézek a szerszámboltokba. persze lehetne ilyen csavarfejekbõl is valamit hegeszteni, de nem akarom a FEHÉR YAMAHA mellet álló cíp zõd motort ilyen barkácsszerszámokkal összebaxni, meg úgyis kell majd még soxor a következõ 20 évben. :D
    

Hr.Geiger 111236 2016. október 19. 20:42  
Egy közszolgálatit elnyomnék: Kilós merre jár?
Mostanában nem nagyon ír..., mondjuk nem is csoda, amennyi kazánszerviz, meg mindenféle zõdekrül jegyzett beírás itt volt.
:-)))
    

kawa550 111235 2016. október 19. 20:40   Válasz erre: 111229
Öregedõ vazze! Má pöcshosszabítómotor kõ a kapuzárásihoz. Lehet hogy má a zacskóm is ráncos....:)))))))))))))))
    

Hr.Geiger 111234 2016. október 19. 20:39   Válasz erre: 111228
B+, vidéken ez pedig alap! Akinek nincs ilyenje, az nem is férfi, ahogy Fidó szaktárs is említi a hozzászólásában.
:-)
Gyulám, most szomorú vok..., de csalódnék, ha nem rendeltél volna mán egyet Kínából!
    

kawa550 111233 2016. október 19. 20:39   Válasz erre: 111232
A színkérdésben nagyjából igazad van, ezt a szép pirosat a photosopban a csúszkák huzgálásával lehet kicsit finomítani, hogy végül aztán cíp ZÕÕÕÕÕD legyen! :))))))))
    

Hr.Geiger 111232 2016. október 19. 20:36   Válasz erre: 111227
Há persze, valamit mindig kell írni, hogy a vércukorszint ne emelkedjen! :-)
Lassan az én Divim is elkészül, a színe hajaz a volt TDM -emre! :-))
Yamaszaki Imi bával meg is állapítottuk Orfûn, hogy azé ez a legszebb color...
:-)

    

kawa550 111231 2016. október 19. 20:36   Válasz erre: 111230
Há mittomén! Ilyeneket! De különben egyik se bír ki 4-5 hónapnál többet a leömlõn, évente 2x benyomod oszt jóapot.
    

Lomha 8V 111230 2016. október 19. 20:10   Válasz erre: 111221
A jó ég áldjon meg, hát azt én is tudom, de milyen típust? :D Mert használtam már párat, de kalap szart nem ért egyik sem. :D
    

Fido71 111229 2016. október 19. 20:05  
Hát, milyen férfi vagy Te? :)))
    

kawa550 111228 2016. október 19. 19:45  
Aztat montam má, micsoda szégyen ért ma? Nem tudtam kiszedni a FEHÉR TEHÉN mellett álló zõd motor elsõ tengelyét, mert nincs ilyen szerszám a garázsomban......

    

kawa550 111227 2016. október 19. 19:40   Válasz erre: 111225
Majd a háttérbe mindig betolom a tehenet jó?:)))))
Meg belefogalmazom a szövegbe is, hogy pl ma csináltam egy hátsó emelõt a zõccség emelõszemeihez, mert a YAMAHA TÁDÉ emelõ nem gyó hozzá, túl magas meg lengõvillához való. Az egykori zzr-bõl megmaradt szép kék(olyan Lawsonos, nem Roberts-es!:)))))) festékkel lefújtam, vagyis inkább lefröcsköltem mert elég furán jött a cucc a sprébõl, mert ehhez ez a szín megy, nem úgy mint pl a FEHÉR TÁDÉHOZ mert ahhoz a fekete. Így jó?:)))))))))))))))))
    

kawa550 111226 2016. október 19. 19:35   Válasz erre: 111224
Nem gond, lelépek mikor a két kinemmonnyuk füstölni kezd. Mert azért csak a németeket gyújtjátok fel elõször, oszt csak utána a japókat ugye?:))))))))))))))
    

Hr.Geiger 111225 2016. október 19. 19:15  
Azé ha lehet, ne trollkoggyuk szét ezt a frankó kis TDM-es közösséget minden idegen géppel!
Még ha japó akkó sem... :-)))))))))))))
YAMAHA forever! :-)
    

Karex 111224 2016. október 19. 19:13   Válasz erre: 111187
Tudod, érdekes lesz nézni ahogy a fórumlakók belédkötnek a motorod miatt.......
:D
És azt sem tudom ígérni, hogy nem leszek köztük. Vagy éppen az élen.
Mert azért van ennek a mocinak baja rendesen..... elõször is zõd. Széles a blokkja. Szarul áll rajta a féloldalas kipuf.
Szerintem azért nem tettél még rajta ülök az új mocin képet, mert viccesen nézhet ki alattad, olyan kicsi, és nem akarod görcsbe rángatni a korábbi haverokat. (Röhögörcs)
:D
Meg ez a gumi téma. Meg plexi. Hagyjuk is.
Szóval én a helyedben gyorsan átfesteném, és eladnám fû alatt, még mielõtt meggyullad a következõ talin.......... ♻
:D
😈
    

kawa550 111223 2016. október 19. 17:57   Válasz erre: 111222
Ahhoz én nem vok elég elszánt, hogy minden esõ után sikáljam. Festék évente 2x, oszt kalap. :)))))))
    

dinnyemag 111222 2016. október 19. 17:03   Válasz erre: 111211
Es geht, Herr Schwarz, de nem vonzza a szemet, ha már szabin vagy, inkább csillogósra kellett volna varázsolni. És ne mondd, hogy nem megy a fényes a zölddel, mert de:-)))))
    

kawa550 111221 2016. október 19. 14:28   Válasz erre: 111220
Õõõõõõõõõõõõ.... Hát hogy is mondjam.... Tudom mán, kipuffogó festéket! :)))))))
https://www.google.hu/search?q=kipufog%C3%B3+fest%C3%A9k&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJwKan7-bPAhXmA5oKHcckCXoQ_AUIBigB
    

Lomha 8V 111220 2016. október 19. 14:02   Válasz erre: 111211
Milyen festéket használsz kipufogóra?
    

kawa550 111219 2016. október 19. 13:39   Válasz erre: 111217
Aggódónak tûnök? :)))
Most jöttünk vissza, toltunk bele egy kis karikát itt a környéken, Zsuzsika szerint is gyó, aszonta kényelmesebb neki az ülés mint a tádén, meg jobban kilát , én elviselnék + 5 centit az ülésbe, de az sokat rontana az optikán, úgyhogy így marad. :) Télleg át lehet vele menni egy kisebb városon úgy, hogy nem veszi ki az ember 5-bõl, már 2000-tõl tisztán húz, 4500-tól meg mintha picsán rúgnák.
Ahogy igy állnak egymás mellett az esixéttel, nem tom eldönteni, hogy ezek most britis racing greenek, suzuki racing greenek, vagy kawasaki racing greenek....:))))))))
    

kawa550 111218 2016. október 19. 13:34   Válasz erre: 111216
Amíg sótlan öccázas csirkeszárnyasokat eszik reggelire, ötösével mint a káefcében, addig nem olyan nagy baj az...:)))))))))))))
    

Flenegen 111217 2016. október 19. 12:46   Válasz erre: 111216
nem mindenkinek tellik ám új motorra, vagy nem szán rá annyit:)

Ne aggódj Gyula, max együtt toljuk be a múzeumba, a Tádé is 2000-es.

Vagy szerintem csak irígykedik:)
    

night-rider 111216 2016. október 19. 12:18   Válasz erre: 111203
hu vaze !ezután már csak a közlekedési múzeum fog érdeklõdni )))
    

csanesz 111215 2016. október 19. 10:05   Válasz erre: 111213
Mint a mozdonyoknál egy magas és egy mély. :)
    

kawa550 111214 2016. október 19. 09:53   Válasz erre: 111213
Ja, 3D 5.1 térhatású. :D
    

Robi70 111213 2016. október 19. 09:50   Válasz erre: 111211
Most látom a képeken. Sztereó dudád van?!:)))
    

kawa550 111212 2016. október 19. 09:42   Válasz erre: 111210
De melyiket, a fehéret vsgy a zõdet? Majd összerakom ám! Vagy nem...... :-)))
    

kawa550 111211 2016. október 19. 09:41  
Und, jetz schon besser Herr Mathias? :-)))
    

Flenegen 111210 2016. október 19. 09:35   Válasz erre: 111208
Van felénk egy mondás, hogy :

Szétszedte mint foxi a lábtörlõt:)
    

Robi70 111209 2016. október 19. 09:31  
Grat Fõni! Cííp a masina!
Azért az oszi traktorosokra ne húzd rá a vizes lepedõt!:)))
http://www.napilink.com/videok/vicces/721-kawasaki-reklam-traffipax.html
    

Fido71 111208 2016. október 19. 09:27   Válasz erre: 111207
Hááát, akkor azt én sem akarom érteni.
Pedig, vagy háromszor is megpróbáltam... ;)
    

Flenegen 111207 2016. október 19. 09:09   Válasz erre: 111204
Maximum nem akarod érteni:)
    

kawa550 111206 2016. október 19. 08:54   Válasz erre: 111205
Erre meglehetõsen kicsi az esély. :)))))))))) Csak most még a levek szûrõk gyertyák stb cseréje, a további pénzlocsolást majd szezonban, addig jó lesz ez is.
    

Fido71 111205 2016. október 19. 08:33   Válasz erre: 111198
Még egy Z6 fun??? ;)
    

kawa550 111204 2016. október 19. 08:25   Válasz erre: 111202
Lehet hogy még túl reggel van, de ezt én itt most nem értem. :)
    

kawa550 111203 2016. október 19. 08:25   Válasz erre: 111201
2000-es.
    

Flenegen 111202 2016. október 19. 06:26   Válasz erre: 111198
Nagyon tetszetõs paripa Gyula!

De azért azt nem értem, hogy az üj motor miatt miért lettél Foxy:)

Ez a szegény motor lassan a lábtörlövel lesz azonos:)
    

night-rider 111201 2016. október 19. 02:49   Válasz erre: 111187
Te gyula!mennyi idõs ez a vas
?
    

Lomha 8V 111200 2016. október 18. 22:50   Válasz erre: 111198
A TDM a legszélzajosabb motor, amin valaha ültem. Soha, semelyik motoromon még csak a közelében sem járt a szélzaj, pedig jópár volt, jópár sisakkal. Egyszer kipróbálnék egyet, amin nincs idom, hogy úgy mit mutat.
    

csanesz 111199 2016. október 18. 22:31   Válasz erre: 111198
Gratula a szépséghez!
Aztán jó aszfalt gyûrögetést. :)
    

kawa550 111198 2016. október 18. 21:31  
Danke híveim!:)))))))))
Igen patent a gípállat, hazafelé olyan gyorsan összehaverkodtunk, hogy Enesétõl már vissza2 padlógázakkal elõztünk, és a szar régi gumik, hideg, esõ ellenére egyszer se akart megölni, csak megyen minta zállat.
Jelzem, a Lidl sisak zajosságával csak egy baj van, a tádé idom. Mert ezen füldugó nélkül is teljesen kuss van 140-nél, úgy megy mint a lopakodó, semmi hangja, blokk 5000-en(piros 10.500-nál kezdõdik), szélnyomással semmi gond, nem is kell nyakat feszíteni. De 160-nál már nagyon, 180 felett meg már csak próbálsz a kormányra dõlve életben maradni, kevés sikerrel. Nem csoda hogy hosszú életûek, nem lehet tartósan akkora fordulaton menni hogy baja lehessen. Meglássuk mit mutat a kis mûszerfal plexivel majd.
Az elsõ gumi igen kockás középen, össze vissza kóvályog ha mély nyomvályúkban megyek, azt kicserélem a tehén elsõ gumijára, a hátsó egyelõre marad, nem olyan rossz.
Bedobozoltam a cuccaimat is, 2 akkora csomagtartó van az ülés alatt, hogy elnyeli az elsõsegélycsomagot, égõkészletet, 2 esõkezeslábast, defekt készletet, szerszámokat. Napi használathoz még doboz se kell, de hogy a 2 oldaldobozt majd hogy teszem fel rá, arról fogalmam sincs, kipufogó oldalon minden útban van, dob, index, lábtartó, nehéz ügy lesz.
Viszont a légszûrõ meg az akkucsere 2 perc, a csomagtartóban vannak egy kis fedél mögött, nem kõ ilyesmivel órákat baszakszani, Majd még a tankot is lekapom, megnézni mi van alatta.
    

sandryder 111197 2016. október 18. 19:52   Válasz erre: 111187
Gratula! Ezzel már a Transzfogarasi táv is csak egy térugrás.
    

fazakas66 111196 2016. október 18. 19:45  
Sok kilómétert nektek,csak vigyázz nehogy a kecskék megegyék mert hát szeretik a zõdet :))
    

Hr.Geiger 111195 2016. október 18. 19:42   Válasz erre: 111187
Mester!
Gratulálok az új bringádhoz, szép egy " Muscle Bike"! :-)

Sok balesetmenteset, meg hasonlókat, amiket ilyenkor szoktak.
    

dinnyemag 111194 2016. október 18. 19:33   Válasz erre: 111192
De ráérsz... ja, hogy Te szabin vagy? Idézem egy Barátomat : "szíjjál gázt vastag csövön" :-)))))))))))))))))))))))))))))
    

Muju 111193 2016. október 18. 19:27   Válasz erre: 111187
Szèp vas, gratula.
    

kawa550 111192 2016. október 18. 19:11   Válasz erre: 111189
Szerinted mi lesz a holnapi program? Má itten figyel a rozsdaátalakító meg a fekete kipuff festék. :))))
Mostan egybõl neki kellett esni, mert a dudán meg a hûtõtakaró rácson barnás foltok voltak, ami ugye tûrhetetlen. :)) Má szép feketék! Meg a telókat is el kellett tekergetni, nehogymá úgy maradjon ahogy volt... :))))))))
    

lendvai 111191 2016. október 18. 18:32   Válasz erre: 111187
Hol van itt a méretes hátsód, én csak a motort látom. :-))))
    

nferro 111190 2016. október 18. 18:12   Válasz erre: 111187
Mert? Meghívsz minket a garázsodba?:)
Gratula. Sok balesetmentest.
    

dinnyemag 111189 2016. október 18. 18:11   Válasz erre: 111187
És az a négy koszos leömlõ sikamikáért kiált:-)))

    

dinnyemag 111188 2016. október 18. 18:10   Válasz erre: 111187
Szép motor. Gratula, sok balesetmentes kilométert vele. Látom az esõt is bírja:-)))

    

kawa550 111187 2016. október 18. 18:02  
Jól nézzétek meg ezt a méretes hátsót, mert leginkáb úgy is innen fogjátok látni. :-)))
    


todaytom 111185 2016. október 18. 14:46   Válasz erre: 111178
Ez a kormánykiemelõ engem is érdekelne.
    

.HLaci. 111184 2016. október 18. 09:03   Válasz erre: 111182
:-)
Ha nyomatod bele a 100-as oktánt,akkor érdemes lehet módosítani az elõgyújtás értékét,mert az jobban tûri a nagyobb elõgyújtási értéket,de drámai változást nem fog okozni.
Épp ezért felesleges a prémium üzemanyag ezekbe az "elavult" motorokba.
Ahol az ECU kitolja az elõgyújtást a kopogásos égés határáig,ott esetleg érezhetõ teljesítmény növekedés,de ahol fixen beállított értékek vannak,ott ugyan úgy elég,mint a 95-ös,és kész.
    

kawa550 111183 2016. október 18. 08:54   Válasz erre: 111180
Mecsodaaaaaaa?! Én-e? Há má be is vásároltam ma, a fél kínai posta nekem dolgozik éppen. :))))))
    

kawa550 111182 2016. október 18. 08:53   Válasz erre: 111181
Akkor ezt a könyvjelzõt ki is törlöm. :)))))
Nem gondolnám hogy szteroidra szorul a kicsike, fõleg nem ha baja lehet belõle. Majd ha nagy leszek, akkor V-powert tankolok 100 oktánnal oszt majd akkor kopoghat, de ahhoz még nõnöm kell. :D
    

.HLaci. 111181 2016. október 18. 08:47   Válasz erre: 111179
Teljesítmény növekedést okoz,optimális körülmények közt.
Itt egy kiollózott rész egy olyan cikkbõl,amit hozzáértõ írt:

Minél nagyobb az elõgyújtás értéke, annál jobb a fajlagos teljesítmény, és annál kedvezõbb, alacsonyabb a fajlagos fogyasztás. Az elõgyújtás viszont nem növelhetõ, csak a kopogásos égés határáig. Ha az ECU kopogásos égést észlel, visszavesz (több lépcsõben) az elõgyújtásból, megnöveli a befecskendezési idõt, visszavesz a töltõnyomásból (már ahol van).

A ZXR esetében a gond ott van,hogy amennyiben a gyárilag beállított CDI biztonsági tartalékát (nagyjából az az érték,amit a módosított felsõ holtpont jeladóval kiveszel a rendszerbõl) megszünteted,akkor károsodhat a motor a keverék szegényedése esetén,hiszen itt nincs lambda szonda,kopogásérzékelõ,és ECU,a CDI motor fordulatszám szerint adja az elõgyujtást,bármilyen is a többi paraméter.


    

Karex 111180 2016. október 18. 08:36   Válasz erre: 111179
Azt írja, hogy a gyújtás a legrosszabb üzemanyagokhoz is megfelelõ gyárilag. Mivel elég jó a kapható üza, lehet játszani a beállításokkal, ebben az esetben az elõgyújtással. Alacsony és középtartományban nyomatékosabb tõle a motor, és úgy általában jobban megy.
Reklámszöveg.
De az utánhangolással egyetértek.
Te most végigtúrod a netet, és mindenre harapsz ami ZRXYZ?
:D
    

kawa550 111179 2016. október 18. 00:07  
Aki ért is hozzá, nem csak pofázik mint én, az mondja már meg, miért jó az nekünk ha elfokoljuk a gyújtást?
http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-ZRX1100-ZRX-1200-GPZ-1100s-4-DEGREE-IGNITION-ADVANCER-ROTOR-YELLOW-ZINC-/162217235250?hash=item25c4e69332:g:0lMAAOxy4dNS1WA8
    

Flenegen 111178 2016. október 17. 21:16  
Nesztek kormánykiemelõ
    

Karex 111177 2016. október 17. 21:12  
https://www.youtube.com/watch?v=zafRVT84rJY
    

Robi70 111176 2016. október 17. 20:57   Válasz erre: 111174
Ülés átépítés, fokozatkijelzõ?
Esetleg kormány kiemelõ, házi gps tartó, szivargyújtó aljzat?😜
    

Karex 111175 2016. október 17. 20:42   Válasz erre: 111174
Kezdek csalódni benned.
TDM helyett másik motor, plexi, Z8, nem saját készítésû csomagtartó, meg bukógomba.
Hová süllyed a világ?
Lassan a kecskék is mennek a levesbe........
:D
    


Robi70 111173 2016. október 17. 20:13   Válasz erre: 111169
Apa kezdõdik......
Szélvédelem, az egyik örök téma.:)))
    

kawa550 111172 2016. október 17. 20:12   Válasz erre: 111171
Rendszeresen. Közeleg a tél, köll valami felgyújtani való. :))))))
    

Fido71 111171 2016. október 17. 20:01   Válasz erre: 111169
Oszt' díííízel autót nézegetsz-e már??? :))))
    

Flenegen 111170 2016. október 17. 19:51   Válasz erre: 111167
Petya fórumtárs készítette 27 ezer ft. Készít még oldaldoboz tartót s középállványt. Màr ha ki bírod várni.a minka elsõ osztály de 3-4 hónap mire megvan.
    

kawa550 111169 2016. október 17. 19:28   Válasz erre: 111168
Elõ se hozd, már utaltam a paypal számlámra, hogy ilyesmiket tudjak rendelni...:))))))))))
http://www.ebay.com/itm/Windshield-WindScreen-For-Kawasaki-ZRX400-1100-1200-ZR7-ER5-W650-ZR550-750-B-D-/351680141498?hash=item51e1c518ba:g:hYAAAOSw1vlUul4J
    

Fido71 111168 2016. október 17. 18:31   Válasz erre: 111164
Teljesen el fogsz korcsosulni.... :))))))
    

Gepida 111167 2016. október 17. 15:15   Válasz erre: 111153
Szia!
Pont ilyen bukócsõre vadászok mint a tieden van. Merre keresgéljek, tudsz segíteni? Mi forint volt?
    

kawa550 111166 2016. október 17. 14:06   Válasz erre: 111165
A kutya is a dombra szarik.....:))))))))))))))))
    

Flenegen 111165 2016. október 17. 12:48  
Én ezt nem értem:

Mindíg a kõgazdag mellé áll a szerencse...

:)))))))
    

kawa550 111164 2016. október 17. 09:37  
Hö!:))))) Még az a gyalázat is megeshet, hogy misi helyett metz gumit kõ tenni a zõccségre. Találtam egy kéz alatt eladó, motoron még sose jár új 2015-ös z8-at 100 ajróért, az egy szolid 20.000-el kevesebb mint a pr4, és ugye sok teszteben fej fej mellett vannak.
    

Karex 111163 2016. október 17. 09:09   Válasz erre: 111160
:D
😂🔨
    

kawa550 111162 2016. október 17. 09:00   Válasz erre: 111158
Azé ennyire nem eccerû, a súbert is kifúrják hogy ne tudja felszívni a vákuum teljesen, meg a karbifedélben is van egy határoló amit ki kell reszelni, ezeknek a variálásával lehet 4-5 féle teljesítményre fojtani.
http://www.motor-talk.de/bilder/gpz-500s-drosseln-g54023923/drossel-v0-4-i205814685.html
    

mati12 111161 2016. október 17. 05:20   Válasz erre: 111149
Engedelmeddel.. https://goo.gl/photos/cpiDGKrrVgpvabzA9
    

lendvai 111160 2016. október 17. 04:03   Válasz erre: 111157
6-os fúróval kell negatív forgásirányban megfúrni az LCD közepét.:-)
    

Morchibald 111159 2016. október 16. 23:39  
Helló mindenki!

Valakit érdekel egy DID lánc és Sunstar lánckerékbõl álló szett?

Illetve van még egy pár tükör is ami új gazdáját keresi.

Üdv, Tamás

    

Karex 111158 2016. október 16. 22:05   Válasz erre: 111143
Beszélünk itt karbi finomhangolásról, mennyire menjen egyszerre, hogy adagoljon, meg ezt azért csak szakember végezze, mûszerrel meg minden mérnöki tapasztalatával.
Oszt fojtásként bebacnak a csonkba egy nagy alátétet. Nesze neked gázáramlás.
    

Karex 111157 2016. október 16. 22:02   Válasz erre: 111156
Tényleg, a digitális órás mocinál merre kell tekerni, és milyen fúrót, hogy visszafelé menjenek a számok a számlálóban?
:D
    

Flenegen 111156 2016. október 16. 21:05   Válasz erre: 111155
Akkor baszhatom.... Mert ugye az állványos fúróm sincs, meg ha lenne se férne be a motor alá...:)
    

lendvai 111155 2016. október 16. 21:03   Válasz erre: 111153
57 ezerrel esélytelen, kizárólag 35 ezer km körüli futásteljesítményû motorokat vesznek nálunk a hahu alapján. :-)
    

Flenegen 111154 2016. október 16. 20:38  
Ja és van egy zsír üj Macna Mentor kabát a szekrényembe amit még ki szeretnék próbálni . :)
    

Flenegen 111153 2016. október 16. 20:30   Válasz erre: 111152
Ezt honnan veszed??? Kikérem magamnak!!! Kivittem a garázsból, bemelegítettem majd készítettem 16 képet az udvarban, majd visszavittem a garázsba. Elérte az 57 ezret a km , így már nem motorlzom vele. Ha ennél több lesz benne hogy fogom eladni ha esetleg el kell?

    

lendvai 111152 2016. október 16. 20:17   Válasz erre: 111150
Azt mondod motoroztál? Aztakurva! :-) Egyszer látnom kell egy ilyet! :-)))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők