lendvai | 111250 | 2016. október 20. 07:26 | Válasz erre: 111238 |
Tibike kazánja hibátlanul üzemel, tettem bele ilyen hipertop szivárgásmegszüntetõ ragacsot, ment vele egy hétig, aztán átöblítettem. Azóta nincs nyomásvesztés. :-) Szép ez a Kawasaki, nekem személy szerint kicsit szúrja a szemem az a motoremelõkbõl összehegesztett hátsó lengõvilla, de attól még lehet jó. :-) A Fehér Tehén mintájára ez kap valami szép becenevet? Zöld Varangy, vagy Levelibéka? :-) A Hulk az olyan snassz. :-) Elsõ tengelyhez én VVLacitól kaptam ilyen hatlapú, menetes szárakat összekötõ valamit, szerintem pár száz forintért beszerezhetõ és tökéletesen mûködik. |
Lomha 8V | 111249 | 2016. október 19. 22:22 | Válasz erre: 111231 |
Köszi! 4-5 hónap nekem már bõven jó. Azt hiszem ilyen Prevent beszerezhetõ nálunk is.
|
Karex | 111248 | 2016. október 19. 22:18 | Válasz erre: 111247 |
De szép TáDéM, végre egy rendes kép. A zõdséget meg ássátok vissza a földbe....... :D |
Hr.Geiger | 111247 | 2016. október 19. 21:14 | Válasz erre: 111245 |
Én a labancoknál lõttem két pálcán, amit a képen látsz. Fele annyiért, mint itthon, amiért mentek. Azóta se doboz, se TDM... Most sornégy van, meg KAPPA. ( szerintem a Givi igényesebb termék ) ![]() |
kawa550 | 111245 | 2016. október 19. 21:05 | Válasz erre: 111244 |
Á mennek fel a régiek, nem veszek újakat.
![]() |
Hr.Geiger | 111244 | 2016. október 19. 21:02 | Válasz erre: 111243 |
Szép ez a bordó... :-) Majdnem Yamahás, de csak majdnem! :-) Milyen dobozt teszel rá? Maxia II? |
kawa550 | 111243 | 2016. október 19. 20:56 | Válasz erre: 111241 |
Nem tervezek semmi ilyesmit, a motorok a gyári kipufokkal a legszebbek, a többi sportuningaprókavicsraptorésatöbbi csak parasztvakítás. :))))) A dobozkérdésen még én is rágódok, a hátsó doboz még a héten fenn lesz, már jön a givi platni, tegnap postázták a digók, http://www.brandedbiker.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/Givi_433f_monorack_arms_kawasaki_zrx1200.jpg és majd ahhoz kell valami ilyesmit gyártani mint ez, meg persze index áthelyezés és hasonló finomságok, fogom vakarni a fejemet, meg pár szerszámot is falhoz baxok majd.... ![]() |
Hr.Geiger | 111242 | 2016. október 19. 20:48 | Válasz erre: 111240 |
Van hát, de nem szemetelem vele tele az oldalt! :-))) Majd dobok fel róla képeket kikeletkor... |
Hr.Geiger | 111241 | 2016. október 19. 20:47 | Válasz erre: 111238 |
Tervezed esetleg, hogy azt a bazi nagy hurkatõttõt kiváltod valami szolidabb darabra, hogy a dobozt fel tudjad rakni a jobb felére? Vagy inkább teszel rá egy Top Case-t, mint amit a TDM-re is tettél + egy tanktáska kombó? |
kawa550 | 111240 | 2016. október 19. 20:45 | Válasz erre: 111232 |
Oszt van ennek a divinek más része is, vagy csak az ilyen részletfotó publikus és elviselhetõ? :)))))))))
|
kawa550 | 111238 | 2016. október 19. 20:43 | Válasz erre: 111236 |
Kikérem magamnak! A zõccség nem zavarja, a facsén is likeolta a képit. :D Monnyuk Tibike kazánjával má lehet hogy tele van a töke......:D |
kawa550 | 111237 | 2016. október 19. 20:42 | Válasz erre: 111234 |
Peg nem, de holnap benézek a szerszámboltokba. persze lehetne ilyen csavarfejekbõl is valamit hegeszteni, de nem akarom a FEHÉR YAMAHA mellet álló cíp zõd motort ilyen barkácsszerszámokkal összebaxni, meg úgyis kell majd még soxor a következõ 20 évben. :D
|
Hr.Geiger | 111236 | 2016. október 19. 20:42 |
Egy közszolgálatit elnyomnék: Kilós merre jár? Mostanában nem nagyon ír..., mondjuk nem is csoda, amennyi kazánszerviz, meg mindenféle zõdekrül jegyzett beírás itt volt. :-))) |
kawa550 | 111235 | 2016. október 19. 20:40 | Válasz erre: 111229 |
Öregedõ vazze! Má pöcshosszabítómotor kõ a kapuzárásihoz. Lehet hogy má a zacskóm is ráncos....:)))))))))))))))
|
Hr.Geiger | 111234 | 2016. október 19. 20:39 | Válasz erre: 111228 |
B+, vidéken ez pedig alap! Akinek nincs ilyenje, az nem is férfi, ahogy Fidó szaktárs is említi a hozzászólásában. :-) Gyulám, most szomorú vok..., de csalódnék, ha nem rendeltél volna mán egyet Kínából! |
kawa550 | 111233 | 2016. október 19. 20:39 | Válasz erre: 111232 |
A színkérdésben nagyjából igazad van, ezt a szép pirosat a photosopban a csúszkák huzgálásával lehet kicsit finomítani, hogy végül aztán cíp ZÕÕÕÕÕD legyen! :))))))))
|
Hr.Geiger | 111232 | 2016. október 19. 20:36 | Válasz erre: 111227 |
kawa550 | 111231 | 2016. október 19. 20:36 | Válasz erre: 111230 |
Há mittomén! Ilyeneket! De különben egyik se bír ki 4-5 hónapnál többet a leömlõn, évente 2x benyomod oszt jóapot.
![]() |
Lomha 8V | 111230 | 2016. október 19. 20:10 | Válasz erre: 111221 |
A jó ég áldjon meg, hát azt én is tudom, de milyen típust? :D Mert használtam már párat, de kalap szart nem ért egyik sem. :D
|
kawa550 | 111228 | 2016. október 19. 19:45 |
Aztat montam má, micsoda szégyen ért ma? Nem tudtam kiszedni a FEHÉR TEHÉN mellett álló zõd motor elsõ tengelyét, mert nincs ilyen szerszám a garázsomban......![]() |
kawa550 | 111227 | 2016. október 19. 19:40 | Válasz erre: 111225 |
Majd a háttérbe mindig betolom a tehenet jó?:))))) Meg belefogalmazom a szövegbe is, hogy pl ma csináltam egy hátsó emelõt a zõccség emelõszemeihez, mert a YAMAHA TÁDÉ emelõ nem gyó hozzá, túl magas meg lengõvillához való. Az egykori zzr-bõl megmaradt szép kék(olyan Lawsonos, nem Roberts-es!:)))))) festékkel lefújtam, vagyis inkább lefröcsköltem mert elég furán jött a cucc a sprébõl, mert ehhez ez a szín megy, nem úgy mint pl a FEHÉR TÁDÉHOZ mert ahhoz a fekete. Így jó?:))))))))))))))))) |
kawa550 | 111226 | 2016. október 19. 19:35 | Válasz erre: 111224 |
Nem gond, lelépek mikor a két kinemmonnyuk füstölni kezd. Mert azért csak a németeket gyújtjátok fel elõször, oszt csak utána a japókat ugye?:))))))))))))))
|
Hr.Geiger | 111225 | 2016. október 19. 19:15 |
Azé ha lehet, ne trollkoggyuk szét ezt a frankó kis TDM-es közösséget minden idegen géppel! Még ha japó akkó sem... :-))))))))))))) YAMAHA forever! :-) |
Karex | 111224 | 2016. október 19. 19:13 | Válasz erre: 111187 |
Tudod, érdekes lesz nézni ahogy a fórumlakók belédkötnek a motorod miatt....... :D És azt sem tudom ígérni, hogy nem leszek köztük. Vagy éppen az élen. Mert azért van ennek a mocinak baja rendesen..... elõször is zõd. Széles a blokkja. Szarul áll rajta a féloldalas kipuf. Szerintem azért nem tettél még rajta ülök az új mocin képet, mert viccesen nézhet ki alattad, olyan kicsi, és nem akarod görcsbe rángatni a korábbi haverokat. (Röhögörcs) :D Meg ez a gumi téma. Meg plexi. Hagyjuk is. Szóval én a helyedben gyorsan átfesteném, és eladnám fû alatt, még mielõtt meggyullad a következõ talin.......... ♻ :D 😈 |
kawa550 | 111223 | 2016. október 19. 17:57 | Válasz erre: 111222 |
Ahhoz én nem vok elég elszánt, hogy minden esõ után sikáljam. Festék évente 2x, oszt kalap. :)))))))
|
dinnyemag | 111222 | 2016. október 19. 17:03 | Válasz erre: 111211 |
Es geht, Herr Schwarz, de nem vonzza a szemet, ha már szabin vagy, inkább csillogósra kellett volna varázsolni. És ne mondd, hogy nem megy a fényes a zölddel, mert de:-)))))
|
kawa550 | 111221 | 2016. október 19. 14:28 | Válasz erre: 111220 |
Õõõõõõõõõõõõ.... Hát hogy is mondjam.... Tudom mán, kipuffogó festéket! :))))))) https://www.google.hu/search?q=kipufog%C3%B3+fest%C3%A9k&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJwKan7-bPAhXmA5oKHcckCXoQ_AUIBigB |
kawa550 | 111219 | 2016. október 19. 13:39 | Válasz erre: 111217 |
Aggódónak tûnök? :))) Most jöttünk vissza, toltunk bele egy kis karikát itt a környéken, Zsuzsika szerint is gyó, aszonta kényelmesebb neki az ülés mint a tádén, meg jobban kilát , én elviselnék + 5 centit az ülésbe, de az sokat rontana az optikán, úgyhogy így marad. :) Télleg át lehet vele menni egy kisebb városon úgy, hogy nem veszi ki az ember 5-bõl, már 2000-tõl tisztán húz, 4500-tól meg mintha picsán rúgnák. Ahogy igy állnak egymás mellett az esixéttel, nem tom eldönteni, hogy ezek most britis racing greenek, suzuki racing greenek, vagy kawasaki racing greenek....:)))))))) |
kawa550 | 111218 | 2016. október 19. 13:34 | Válasz erre: 111216 |
Amíg sótlan öccázas csirkeszárnyasokat eszik reggelire, ötösével mint a káefcében, addig nem olyan nagy baj az...:)))))))))))))
|
Flenegen | 111217 | 2016. október 19. 12:46 | Válasz erre: 111216 |
nem mindenkinek tellik ám új motorra, vagy nem szán rá annyit:) Ne aggódj Gyula, max együtt toljuk be a múzeumba, a Tádé is 2000-es. Vagy szerintem csak irígykedik:) |
night-rider | 111216 | 2016. október 19. 12:18 | Válasz erre: 111203 |
hu vaze !ezután már csak a közlekedési múzeum fog érdeklõdni )))
|
csanesz | 111215 | 2016. október 19. 10:05 | Válasz erre: 111213 |
Mint a mozdonyoknál egy magas és egy mély. :)
|
Robi70 | 111213 | 2016. október 19. 09:50 | Válasz erre: 111211 |
Most látom a képeken. Sztereó dudád van?!:)))
|
kawa550 | 111212 | 2016. október 19. 09:42 | Válasz erre: 111210 |
De melyiket, a fehéret vsgy a zõdet? Majd összerakom ám! Vagy nem...... :-)))
|
Flenegen | 111210 | 2016. október 19. 09:35 | Válasz erre: 111208 |
Van felénk egy mondás, hogy : Szétszedte mint foxi a lábtörlõt:) |
Robi70 | 111209 | 2016. október 19. 09:31 |
Grat Fõni! Cííp a masina! Azért az oszi traktorosokra ne húzd rá a vizes lepedõt!:))) http://www.napilink.com/videok/vicces/721-kawasaki-reklam-traffipax.html |
Fido71 | 111208 | 2016. október 19. 09:27 | Válasz erre: 111207 |
Hááát, akkor azt én sem akarom érteni. Pedig, vagy háromszor is megpróbáltam... ;) |
kawa550 | 111206 | 2016. október 19. 08:54 | Válasz erre: 111205 |
Erre meglehetõsen kicsi az esély. :)))))))))) Csak most még a levek szûrõk gyertyák stb cseréje, a további pénzlocsolást majd szezonban, addig jó lesz ez is.
|
kawa550 | 111204 | 2016. október 19. 08:25 | Válasz erre: 111202 |
Lehet hogy még túl reggel van, de ezt én itt most nem értem. :)
|
Flenegen | 111202 | 2016. október 19. 06:26 | Válasz erre: 111198 |
Nagyon tetszetõs paripa Gyula! De azért azt nem értem, hogy az üj motor miatt miért lettél Foxy:) Ez a szegény motor lassan a lábtörlövel lesz azonos:) |
Lomha 8V | 111200 | 2016. október 18. 22:50 | Válasz erre: 111198 |
A TDM a legszélzajosabb motor, amin valaha ültem. Soha, semelyik motoromon még csak a közelében sem járt a szélzaj, pedig jópár volt, jópár sisakkal. Egyszer kipróbálnék egyet, amin nincs idom, hogy úgy mit mutat.
|
csanesz | 111199 | 2016. október 18. 22:31 | Válasz erre: 111198 |
Gratula a szépséghez! Aztán jó aszfalt gyûrögetést. :) |
kawa550 | 111198 | 2016. október 18. 21:31 |
sandryder | 111197 | 2016. október 18. 19:52 | Válasz erre: 111187 |
Gratula! Ezzel már a Transzfogarasi táv is csak egy térugrás.
|
fazakas66 | 111196 | 2016. október 18. 19:45 |
Sok kilómétert nektek,csak vigyázz nehogy a kecskék megegyék mert hát szeretik a zõdet :))
|
Hr.Geiger | 111195 | 2016. október 18. 19:42 | Válasz erre: 111187 |
Mester! Gratulálok az új bringádhoz, szép egy " Muscle Bike"! :-) Sok balesetmenteset, meg hasonlókat, amiket ilyenkor szoktak. |
dinnyemag | 111194 | 2016. október 18. 19:33 | Válasz erre: 111192 |
De ráérsz... ja, hogy Te szabin vagy? Idézem egy Barátomat : "szíjjál gázt vastag csövön" :-)))))))))))))))))))))))))))))
|
kawa550 | 111192 | 2016. október 18. 19:11 | Válasz erre: 111189 |
Szerinted mi lesz a holnapi program? Má itten figyel a rozsdaátalakító meg a fekete kipuff festék. :)))) Mostan egybõl neki kellett esni, mert a dudán meg a hûtõtakaró rácson barnás foltok voltak, ami ugye tûrhetetlen. :)) Má szép feketék! Meg a telókat is el kellett tekergetni, nehogymá úgy maradjon ahogy volt... :)))))))) |
lendvai | 111191 | 2016. október 18. 18:32 | Válasz erre: 111187 |
Hol van itt a méretes hátsód, én csak a motort látom. :-))))
|
nferro | 111190 | 2016. október 18. 18:12 | Válasz erre: 111187 |
Mert? Meghívsz minket a garázsodba?:) Gratula. Sok balesetmentest. |
dinnyemag | 111189 | 2016. október 18. 18:11 | Válasz erre: 111187 |
És az a négy koszos leömlõ sikamikáért kiált:-))) |
dinnyemag | 111188 | 2016. október 18. 18:10 | Válasz erre: 111187 |
Szép motor. Gratula, sok balesetmentes kilométert vele. Látom az esõt is bírja:-))) |
kawa550 | 111187 | 2016. október 18. 18:02 |
Jól nézzétek meg ezt a méretes hátsót, mert leginkáb úgy is innen fogjátok látni. :-)))
![]() ![]() ![]() |
Flenegen | 111186 | 2016. október 18. 15:34 | Válasz erre: 111185 |
Ez még jobb:) http://www.ebay.com/itm/28MM-1-1-8-HandleBar-Fat-Bar-Clamp-Riser-For-KTM-CRF-DUKE-Enduro-BMW-Motorcycle-/222202422217?var=&hash=item33bc4be3c9:m:mUYyuLbDIcY_MIHx0rMxEJw&vxp=mtr |
.HLaci. | 111184 | 2016. október 18. 09:03 | Válasz erre: 111182 |
:-) Ha nyomatod bele a 100-as oktánt,akkor érdemes lehet módosítani az elõgyújtás értékét,mert az jobban tûri a nagyobb elõgyújtási értéket,de drámai változást nem fog okozni. Épp ezért felesleges a prémium üzemanyag ezekbe az "elavult" motorokba. Ahol az ECU kitolja az elõgyújtást a kopogásos égés határáig,ott esetleg érezhetõ teljesítmény növekedés,de ahol fixen beállított értékek vannak,ott ugyan úgy elég,mint a 95-ös,és kész. |
kawa550 | 111183 | 2016. október 18. 08:54 | Válasz erre: 111180 |
Mecsodaaaaaaa?! Én-e? Há má be is vásároltam ma, a fél kínai posta nekem dolgozik éppen. :))))))
|
kawa550 | 111182 | 2016. október 18. 08:53 | Válasz erre: 111181 |
Akkor ezt a könyvjelzõt ki is törlöm. :))))) Nem gondolnám hogy szteroidra szorul a kicsike, fõleg nem ha baja lehet belõle. Majd ha nagy leszek, akkor V-powert tankolok 100 oktánnal oszt majd akkor kopoghat, de ahhoz még nõnöm kell. :D |
.HLaci. | 111181 | 2016. október 18. 08:47 | Válasz erre: 111179 |
Teljesítmény növekedést okoz,optimális körülmények közt. Itt egy kiollózott rész egy olyan cikkbõl,amit hozzáértõ írt: Minél nagyobb az elõgyújtás értéke, annál jobb a fajlagos teljesítmény, és annál kedvezõbb, alacsonyabb a fajlagos fogyasztás. Az elõgyújtás viszont nem növelhetõ, csak a kopogásos égés határáig. Ha az ECU kopogásos égést észlel, visszavesz (több lépcsõben) az elõgyújtásból, megnöveli a befecskendezési idõt, visszavesz a töltõnyomásból (már ahol van). A ZXR esetében a gond ott van,hogy amennyiben a gyárilag beállított CDI biztonsági tartalékát (nagyjából az az érték,amit a módosított felsõ holtpont jeladóval kiveszel a rendszerbõl) megszünteted,akkor károsodhat a motor a keverék szegényedése esetén,hiszen itt nincs lambda szonda,kopogásérzékelõ,és ECU,a CDI motor fordulatszám szerint adja az elõgyujtást,bármilyen is a többi paraméter. |
Karex | 111180 | 2016. október 18. 08:36 | Válasz erre: 111179 |
Azt írja, hogy a gyújtás a legrosszabb üzemanyagokhoz is megfelelõ gyárilag. Mivel elég jó a kapható üza, lehet játszani a beállításokkal, ebben az esetben az elõgyújtással. Alacsony és középtartományban nyomatékosabb tõle a motor, és úgy általában jobban megy. Reklámszöveg. De az utánhangolással egyetértek. Te most végigtúrod a netet, és mindenre harapsz ami ZRXYZ? :D |
kawa550 | 111179 | 2016. október 18. 00:07 |
Aki ért is hozzá, nem csak pofázik mint én, az mondja már meg, miért jó az nekünk ha elfokoljuk a gyújtást? http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-ZRX1100-ZRX-1200-GPZ-1100s-4-DEGREE-IGNITION-ADVANCER-ROTOR-YELLOW-ZINC-/162217235250?hash=item25c4e69332:g:0lMAAOxy4dNS1WA8 |
Robi70 | 111176 | 2016. október 17. 20:57 | Válasz erre: 111174 |
Ülés átépítés, fokozatkijelzõ? Esetleg kormány kiemelõ, házi gps tartó, szivargyújtó aljzat?😜 |
Karex | 111175 | 2016. október 17. 20:42 | Válasz erre: 111174 |
Kezdek csalódni benned. TDM helyett másik motor, plexi, Z8, nem saját készítésû csomagtartó, meg bukógomba. Hová süllyed a világ? Lassan a kecskék is mennek a levesbe........ :D |
kawa550 | 111174 | 2016. október 17. 20:21 | Válasz erre: 111173 |
Aztán jön a bukógomba meg a csomagtartó, Van még valami, amit kifelejtettem?:)))))))))) http://www.ebay.com/itm/F-1999-2000-Kawasaki-ZRX-1100-2001-2005-ZRX-1200R-Carbon-No-Cut-Frame-Slider-/122181906009?hash=item1c729bee59:g:tV4AAOSwAKxWX~Jk http://www.ebay.de/itm/ATTACCO-GIVI-MONORACK-433F-KAWASAKI-ZRX-1100-S-99-/360578662865?hash=item53f429c1d1:g:U7YAAOxyjK1RB64r#shpCntId |
Robi70 | 111173 | 2016. október 17. 20:13 | Válasz erre: 111169 |
Apa kezdõdik...... Szélvédelem, az egyik örök téma.:))) |
kawa550 | 111172 | 2016. október 17. 20:12 | Válasz erre: 111171 |
Rendszeresen. Közeleg a tél, köll valami felgyújtani való. :))))))
|
Fido71 | 111171 | 2016. október 17. 20:01 | Válasz erre: 111169 |
Oszt' díííízel autót nézegetsz-e már??? :))))
|
Flenegen | 111170 | 2016. október 17. 19:51 | Válasz erre: 111167 |
Petya fórumtárs készítette 27 ezer ft. Készít még oldaldoboz tartót s középállványt. Màr ha ki bírod várni.a minka elsõ osztály de 3-4 hónap mire megvan.
|
kawa550 | 111169 | 2016. október 17. 19:28 | Válasz erre: 111168 |
Elõ se hozd, már utaltam a paypal számlámra, hogy ilyesmiket tudjak rendelni...:)))))))))) http://www.ebay.com/itm/Windshield-WindScreen-For-Kawasaki-ZRX400-1100-1200-ZR7-ER5-W650-ZR550-750-B-D-/351680141498?hash=item51e1c518ba:g:hYAAAOSw1vlUul4J |
Gepida | 111167 | 2016. október 17. 15:15 | Válasz erre: 111153 |
Szia! Pont ilyen bukócsõre vadászok mint a tieden van. Merre keresgéljek, tudsz segíteni? Mi forint volt? |
kawa550 | 111166 | 2016. október 17. 14:06 | Válasz erre: 111165 |
A kutya is a dombra szarik.....:))))))))))))))))
|
Flenegen | 111165 | 2016. október 17. 12:48 |
Én ezt nem értem: Mindíg a kõgazdag mellé áll a szerencse... :))))))) |
kawa550 | 111164 | 2016. október 17. 09:37 |
Hö!:))))) Még az a gyalázat is megeshet, hogy misi helyett metz gumit kõ tenni a zõccségre. Találtam egy kéz alatt eladó, motoron még sose jár új 2015-ös z8-at 100 ajróért, az egy szolid 20.000-el kevesebb mint a pr4, és ugye sok teszteben fej fej mellett vannak.
|
kawa550 | 111162 | 2016. október 17. 09:00 | Válasz erre: 111158 |
Azé ennyire nem eccerû, a súbert is kifúrják hogy ne tudja felszívni a vákuum teljesen, meg a karbifedélben is van egy határoló amit ki kell reszelni, ezeknek a variálásával lehet 4-5 féle teljesítményre fojtani. http://www.motor-talk.de/bilder/gpz-500s-drosseln-g54023923/drossel-v0-4-i205814685.html |
mati12 | 111161 | 2016. október 17. 05:20 | Válasz erre: 111149 |
Engedelmeddel.. https://goo.gl/photos/cpiDGKrrVgpvabzA9
|
lendvai | 111160 | 2016. október 17. 04:03 | Válasz erre: 111157 |
6-os fúróval kell negatív forgásirányban megfúrni az LCD közepét.:-)
|
Morchibald | 111159 | 2016. október 16. 23:39 |
Helló mindenki! Valakit érdekel egy DID lánc és Sunstar lánckerékbõl álló szett? Illetve van még egy pár tükör is ami új gazdáját keresi. Üdv, Tamás |
Karex | 111158 | 2016. október 16. 22:05 | Válasz erre: 111143 |
Beszélünk itt karbi finomhangolásról, mennyire menjen egyszerre, hogy adagoljon, meg ezt azért csak szakember végezze, mûszerrel meg minden mérnöki tapasztalatával. Oszt fojtásként bebacnak a csonkba egy nagy alátétet. Nesze neked gázáramlás. |
Karex | 111157 | 2016. október 16. 22:02 | Válasz erre: 111156 |
Tényleg, a digitális órás mocinál merre kell tekerni, és milyen fúrót, hogy visszafelé menjenek a számok a számlálóban? :D |
Flenegen | 111156 | 2016. október 16. 21:05 | Válasz erre: 111155 |
Akkor baszhatom.... Mert ugye az állványos fúróm sincs, meg ha lenne se férne be a motor alá...:)
|
lendvai | 111155 | 2016. október 16. 21:03 | Válasz erre: 111153 |
57 ezerrel esélytelen, kizárólag 35 ezer km körüli futásteljesítményû motorokat vesznek nálunk a hahu alapján. :-)
|
Flenegen | 111154 | 2016. október 16. 20:38 |
Ja és van egy zsír üj Macna Mentor kabát a szekrényembe amit még ki szeretnék próbálni . :)
|
Flenegen | 111153 | 2016. október 16. 20:30 | Válasz erre: 111152 |
lendvai | 111152 | 2016. október 16. 20:17 | Válasz erre: 111150 |
Azt mondod motoroztál? Aztakurva! :-) Egyszer látnom kell egy ilyet! :-)))
|