7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 114750 2017. március 22. 08:37  
Teljesen egyedi eset vagyok.
Rohadtul zavar motorozás közben a gps pofázása, de még a kedvenc zeném is elvonja a figyelmem. Ezért is nincs sisakbeszélőm. Még az asszonyt is hallgatni... :))))
    

fazakas66 114749 2017. március 22. 07:41   Válasz erre: 114748
Hali !
Abba az esetbe ha az utasssal csacsogó állásba van akkor is beszól a navi úgy mint amikor tel hívást fogadsz?
És ha éppen megzörrem a teló is a zsebedbe na akkor mi van,probáltad már ezeket így megkeverve?
    

Robi70 114748 2017. március 22. 07:33   Válasz erre: 114743
Jó navi a Wayteq xRider. Még az ára is szupi. 1 baja van, az pedig WinCE op rendszer a bluetooth és a xar szavak bűvös háromszöge. Aki zenét hallgatna menet közben a hájtek fülesén az nem fogja hallani a navi hangutasításait, ami visszafelé is igaz. Ez a blútúsz kapcsolat csak 1 hangot képes átvinni. Ugyanezt egy mobilteló vagy egy androidos navi párhuzamosan tudja. Akit + nem érdekel a muzsika menet közben annak tökéletes választás az xRider.
    

dinnyemag 114747 2017. március 22. 06:32   Válasz erre: 114743
Ok. Akkor veszek egy wayteqet meg egy zőőd mocit:-)))))
    

jobbkormanyos 114746 2017. március 21. 22:02   Válasz erre: 114739
http://www.luggwirt.at/HU/startseite_HU.html
    

Sander67 114745 2017. március 21. 21:34   Válasz erre: 114741
Szia!
Olajszűrőház "O" gyűrűk méretei: 63x4 mm és12x2,5mm.
    

tudike 114744 2017. március 21. 21:25   Válasz erre: 114739
http://zinkhaus.eu/
Max. 8 fő, 100 eur/éj/8 fő
    

kawa550 114743 2017. március 21. 20:42   Válasz erre: 114742
A navidhoz nem lesz frissebb os. Baxd ki, vegyél egy wayteq motorost, az beszélget a sisakkal.
    

dinnyemag 114742 2017. március 21. 20:25  
Sziasztok! Van egy 6 éves navim asszem valamilyen Navon a neve. Teszi a dolgát minden rendben, de most vettünk ilyen sisak csacsogó szettet és nem akarnak csatlakozni egymáshoz. A navi látja a freecomot, ki is írja, hogy itten van de hiába nyomom a párosít gombot nem történik semmi, A freecomon 4.1es bluetooth van, a navin valami régebbi, gondolom 2.0ás lehet. Én úgy tudtam, hogy az újabbak lefele mindig látnak....vagy lehet e a navira újabb verziót felrakni?
    

sospeti 114741 2017. március 21. 20:22  
Sziasztok!

Kicsit kizökkenteném a fórumkereső témából a tisztelt Társaságot :-).
Esetleg tudnátok segíteni abban, hogy milyen méretűek az "o" gyűrűk (900-as motornál), amit az olajszűrő cseréjekor illene kicserélni?
    

Hr.Geiger 114740 2017. március 21. 20:06   Válasz erre: 114724
Magam is azon filóztam egész nap, hogy vajon miért nem merünk változtatni a saját helyzetünkön, miközben nem tartanak egy Magnumot a halántékunkhoz, hogy itt kéne maradni! Tisztában vagyunk vele, hogy ez a setup, ami most van, nem elég jó,( és most k.finom voltam) küzdünk a javításokért – látszólag eredménytelenül, mert azért három hónap alatt már gatyába lehetett volna szedni egy oldalt, erre a lassúságra nem lehet semmit indokként felhozni – de mi mégis itt tapsikolunk a posványban, mikor lenne alkalom a változtatásra! Karexnek elege lett belőle, ezért cselekedett, mert ha csak itt mantrázzuk a múlt emlékeit, meg szidjuk az oldalt, attól nem lesz jobb semmi. Elérkezett az idő, hogy új fejezetet nyissunk és kövessük az „ utolsó plexihajlítót” egy jobb világba ( ill. felületre. )
Ehhez egyszerű a megoldás: ráadjuk a gyújtást, betesszük sebességbe a motort és áthajtunk oda, ahol problémák nélkül folytatódik a történet! Ennyi...., mert ha mi nem tudunk magunkon segíteni, akkor vége a dalnak, mások nem fogják a problémáinkat megoldani helyettünk.
Karex! Még megtankolom a motort, aztán indulok én is! :-)))))))))))))
    

zsotli 114739 2017. március 21. 19:52  
Szép estét mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy nincs e valakinek valami jó szállásra ajánlata a grossglockner környékén. Mondjuk kb villach környékétől már szóba jöhet bármi a glocknerig!
    

tudike 114738 2017. március 21. 19:41   Válasz erre: 114685
Azért azt mondjuk el a többieknek - mielőtt még az jön le nekik hogy nálunk nincs rend -, hogy a forgalmi éppen azon a helyen leledzett, ahol először mondtam... csak miután megnézted és szerinted nem volt ott, kezdtünk el mindenféle lehetetlen helyen kutatni... mer' ugye nekem eszembe se' jutott hogy nem jól keresed, miután mindannyian tudjuk, az az egyetlen hibád hogy nem tudsz tévedni... :):):)
    

kawa550 114737 2017. március 21. 17:09   Válasz erre: 114734
Ilyent rendeltem.
    

kawa550 114736 2017. március 21. 17:07   Válasz erre: 114735
Te se láttad még közelről a rexike lámpáját, különben tudnád, hogy nincs szüksége ilyesmire. :)))))
    

csanesz 114735 2017. március 21. 16:35   Válasz erre: 114729
Kaw550!
:)))
Ezt Rexikének majd szülinapjára, ha naon sötét van neki:
http://www.banggood.com/DC9-85V-20W-2000lm-Motorcycle-LED-Hung-out-Headlight-With-USB-Charger-Lamp-p-1095321.html?rmmds=category
    

csanesz 114734 2017. március 21. 16:33  
Oldal ide vagy oda ezt megosztom veletek.
Ezt a fokozat kijelzőt kerestem már egy ideje:
http://www.banggood.com/Motorcycle-Display-Digital-Gear-Indicator-p-949456.html?rmmds=mywishlist
    

lendvai 114733 2017. március 21. 16:33   Válasz erre: 114731
Akkor készítsd az esőruhát. :-)
    

Bimmer1 114732 2017. március 21. 16:25   Válasz erre: 114714
:))))))))
    

kawa550 114731 2017. március 21. 15:21   Válasz erre: 114730
Öhö. De már esik is vazze.
    

lendvai 114730 2017. március 21. 15:02   Válasz erre: 114729
Szerintem engedd el ezt a témát és törődj bele, hogy sötét van. :-) Elég nagy lámpa van Rexike orrára biggyesztve, hazatalálsz ne félj! :-)
    

kawa550 114729 2017. március 21. 14:32  
Kijöttem rexivel dolgozni, mert egész nap napsütés lesz. Olyan sötét van, mintha este 7 lenne......
    

kawa550 114728 2017. március 21. 14:30   Válasz erre: 114727
Vannak dolgok amiket idővel el kell engedni. Èn ezt a témát már elengedtem. :))))))
    

lendvai 114727 2017. március 21. 14:17   Válasz erre: 114726
"De tényleg nem értem ezt a görcsös ragaszkodást ide." :-)
Csak erre gondoltam. :-) Én nagyjából értem.
    

Kawakarika 114726 2017. március 21. 13:49   Válasz erre: 114725
Tibi,Te félreértesz!:)))
Hol irtam én olyat h.nem fogadom el mások gondolkodását?
Hol irtam h.nem tartom tiszteletben mások döntését?
Hol irtam h.terelek valakit?
Azt viszont irtam h.demokrácijja van.
Ritkán irok ide,ugy látszik most sem kellett volna:(((((
    

lendvai 114725 2017. március 21. 13:30   Válasz erre: 114724
Nem kell itt most érteni mások gondolkodását, sokszor egyszerűen el kell fogadni, aki akar az úgyis beszél róla. Én tiszteletben tartom azok döntését, akik mennek és azokét is, akik maradnak, senkit nem terelek semerre ez ügyban. Én majd megyek a társaság többsége után. Jelenleg nekem itt is jó, a másik fórumban is, az indexest még nem ismerem. :-) Valószínűleg többen is vagyunk ilyen gondolatokkal.
(Mindemellett lusta disznó vagyok, ez is sokszor meglátszik a döntéseimen. :-) )
    

Kawakarika 114724 2017. március 21. 12:51  
Nem akarok sem okoskodni,sem senkit befolyásolni,csak hangosan gondolkodom.
Azt mindenki látja mostmár több mint 3 hónapja ez a fórum igen csak döcögős,és akkor nagyon finoman fogalmaztam.
Karex nem a társaságtól akar szabadulni,nem belőletek van elege...
Ha eldöntötte hogy nem jön ide,akkor szerintem nem is fog.Van alternativa,kettőt is felajánlott.Tudom a hagyomány a megszokás sok embert ideköt,de az Index szerintem is sokkal jobb,semmivel sem bonyolutabb mint ez,sőt!
Dehát "demokrácijja" van:)))))Én majd beszélgetek vele odaát,ott van már Csanesz is,Gyula is be-be nézeget,remélem PalmBéla is megjelenik,meg még sokan mások...Ha nem,akkor meg tévedtem.De tényleg nem értem ezt a görcsös ragaszkodást ide....
    

Robi70 114723 2017. március 21. 09:44   Válasz erre: 114716
Karesz, hiányoznál innen! Inkább gondold át még 1x és nyilatkozz a 4tx nagysebességű plexi projektről mert az érdekelne.
    

Robi70 114722 2017. március 21. 09:36   Válasz erre: 114712
Aramo motorjának új gazdáját személyesen invitáltam a talira. Akkor úgy tűnt érdekli a dolog.
    

Fido71 114721 2017. március 21. 06:06  
Nyomatékosítottam! :)))
    

Fido71 114720 2017. március 21. 06:05   Válasz erre: 114716
Na, ne hülyéskedjél már....
    

Fido71 114720 2017. március 21. 06:05   Válasz erre: 114716
Na, ne hülyéskedjél már....
    

Fido71 114720 2017. március 21. 06:05   Válasz erre: 114716
Na, ne hülyéskedjél már....
    

csokabi 114719 2017. március 21. 02:59   Válasz erre: 114711
Olvastam itt már sok mindent, de olyat még nem, hogy "ha nincs TáDéd, akkor véleményed se legyen!". Scopy tényleg szarik a fejünkre, biztos lefoglalja az ipi-apacsozás az igazhitűekkel...:)
    

Kilos 114718 2017. március 20. 23:58   Válasz erre: 114716
Karesz, gondold ezt még át, légyszíves!
A talin majd megbeszélgetjük ezt a kérdést, persze csak ha akarod, de Te nem hiányozhatsz ebből a fórumból, ok?
    

cizi 114717 2017. március 20. 23:32   Válasz erre: 114716
Kedves Karex!
Hozzá kell szólnom, ha már így kiemeltél.
Sem én, sem senki más szerintem nem akart bántani Téged.
Hidd el, hogy itt mindannyian tisztelünk és fel sem merült senkiben, hogy ezt így fogod lereagálni.
Mindenkinek lehet véleménye ( mint ahogy Neked is volt ) és azokat megírta. Mi ebben a baj?
Szerintem ne tedd, hogy itthagysz minket, mert nem voltak ezek annyira súlyos gondolatok részünkről.
Maradj a többséggel, itt, velünk!
    

Karex 114716 2017. március 20. 23:02  
Utolsó, elköszönő hsz a részemről, ITT.
Köszönöm a válaszokat, így már jobban értem a maradás okát, de fel nem foghatom..... :D
FB-m nincs, nem is vonz.
Z6 van, köszöni teszi a dolgát. Idéznék: "nincs avval a gumival semmi baj, csak már van jobb".
A "rinyálás" előtt megkérdeztem a fórum készítőjét, hogy tudok segíteni. Gondolom nem értem el a programozási szintjét, mert néhány üzenetváltás után ejtett. Ekkor dobtam össze a próbafórumomat:
http://www.tdm.url.ph/TDM/forum/
Csak teszt célból. Mire jutok mint hozzá nem értő. A csapat érdekében.
De ezt már nem fejtem itt ki.
Szóval maradok tisztelettel a csapat iránt, de engem itt többet nem olvastok.
Ott leszek, ahová a többség megy, gondolom index fórum.
Örültem.
    

Kilos 114715 2017. március 20. 22:34  
FoTa - 2017 Harta
2017.04.22. Szombat

Az idei FoTa-ra szervezi az első találkozóját
az idén, a Facebook-on alakult Yamaha TDM 850 Hungarian Club.
https://www.facebook.com/groups/993949404026060/

Gyere el és érezd jól magad!
FoTa a Túrák oldalon: http://www.motorozz.hu/tour/5776
    

kawa550 114714 2017. március 20. 22:29   Válasz erre: 114713
Van aki bebiztosítja magát ilyesmi ellen...:))))))))
    

Bimmer1 114713 2017. március 20. 22:10   Válasz erre: 114707
bimike :P :P Nem egy ideges típus. Csak már motorozna nagyon. Holnap 21 fokot ígérnek felénk.
    

Kilos 114712 2017. március 20. 21:50  
Még mielőtt elfelejtenétek!

Yamaha TDM Találkozó
2017.05.-07. Zánka

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Csak halkan kérdezem, hogy rajtam kívül hirdeti még valaki? - vagy megvan a "kemény mag" és hagyjam én is a p....ba?
    

Hr.Geiger 114711 2017. március 20. 20:41   Válasz erre: 114706
Van válasz, de mivel már nem vagyok TDM tulajdonos, így nem éreztem magam illetékesnek a véleményem kifejtésére. :-)
Karexnek annyiban igazat adok, hogy nem akkor kell kutat ásni, ha megszomjazik az ember. A fokozatosság elvét követve el lehetne kezdeni az aktivitást, hisz mikor ez az oldal ledobta a láncot decemberben, sokatok nem talált oda magától a " tartalék" fórumra.
Magam is jobbára már csak olvasni jövök, - mert ne ámítsuk magunkat! - kopik az aktív TDM-es tábor, más a Scopy se sz@r le minket...
:-)))))
    

Kawakarika 114710 2017. március 20. 20:36   Válasz erre: 114696
Karex!
Én nem tudtam hogy az Indexen is van TDM fórum,pedig autósként 7éve "járok oda".
Most vettem csak észre hogy PalmBéla már 2hónapja megszólított.:)))
Éppen kérdezni akartam,mi van vele,tudtok-e róla valamit.Még a Fórum összeomlása előtt írtam neki pü.-t,amit valószínűleg nem kapott meg.Válaszoltan neki odaát.Remélem vagy ide,vagy oda majd csak betéved valamikor,és megnyugszik,hogy nem kapja vissza a volt "minibárját"
Szóval köszi Druszám!:))) és az Index Fórum tényleg jó...
    

fazakas66 114709 2017. március 20. 20:25  
Én hajlandó vagyok menni is meg maradni is meg lehet szavaztatni a népeket hogy merre van az arra.A lényeg a jó társaság ami itt kialakult az évek folyamán.Mivel nem vagyok állandó forum követő én követem a többséget.
    

jobbkormanyos 114708 2017. március 20. 20:17   Válasz erre: 114696
Az Index fórum szerintem jó, jó a keresője, egyszerű a képfeltöltés, könnyen áttekinthető.
Valahogy át kellene menteni a korábbi hozzászólásokat.
    

kawa550 114707 2017. március 20. 19:47  
Na, hogy ne izélgessenek itt kendtek hogy mindig csak zőccségelek, tessék kis tádés téma hogy örűjjetek! Meg hogy bimike is örűjjön. Meg hogy aggódjon is kicsit. :)))))
Nekiálltam a tehén projektnek, szétcsaptam máma mint tyúk a töreket. Elsőnek egy kompresszió mérés, szárazon 10 bar egységesen, olaj hozzáadásával se növekszik. Ez a gyári érték közepe. Aztán szétkaptam a karbikat, besárgult büdös benya volt benn, de más nem, membránok épek, nem látok gondra utaló jelet. Azé átfujkáltam mindent kompresszorral meg féktisztítóval, egy szűrőcsere még bejáccik, mert abban lötyögött valami barna szmötyi. Mostan majd ha lesz időm, még szelephézag ellenőrzés, oszt ha ott is minden rendben, akkor összerakás, kisuvickolás, kipuff vissza, és ha isten meg a párt is úgy akarja, mehet a piacra.
És akkor bimike licitálhat schindlerre, mer má neki is kő a tehén..... :D
    

csokabi 114706 2017. március 20. 17:48   Válasz erre: 114705
Mi ez a nagy csend? Motoroztok vagy mindenki fészbúkozik?:)
Karex kérdésére másnak nincs válasza?
    

lendvai 114705 2017. március 20. 12:09  
Én a Facebookot csak egyfajta ismerős nyilvántartó rendszernek tartom, de nem látogatom rendszeresen. A telefonomon nincs fenn egyetlen vonatkozó app, nem is lesz, túl sok a szemét azon az oldalon és belepofátlankodnak a privát szférámba is, nem győzöm irtani és tiltani őket. Ennyiből jobb ez az oldal.
    

gezasz 114704 2017. március 20. 11:56   Válasz erre: 114701
Lajosom Helló! Ez a motorozz.hu-s TDM forum azért jobb mint a Face mert itt jobban lehet írogatni. Visszalehet utalni régebbi hozzászólásokra is, és itt ismeri már szinte mindenki egymást/ még ha személyesen nem is/ . Igaz képet nehezebben lehet feltenni, és nem lehet egymásnak örömködni/lájkolni/. Miután Banditos lettem, épp a Facebookon találtam egy normális Banditos társaságot, legalábbis elsőre. Itt szerintem nem igazán van ilyen topic , talán Inazuma a hasonló.A sportmotoros forum meg hát... hagyjuk.
    

lajostrom 114703 2017. március 20. 11:50   Válasz erre: 114702
Tanácsolták neki, s így tett. Tart a sok ismerős jelölésétől.
De már van kombek.
    

csokabi 114702 2017. március 20. 11:43   Válasz erre: 114701
Álnéven regelt? Eddig sem vonzott a facse és a fórum kedvéért sem regisztrálnék, de az ilyenek meg pláne elveszik tőle a kedvemet. Itt csak Winchi csinált ilyet mikor 67-szer is pihenőre küldte az admin:)))
    

lajostrom 114701 2017. március 20. 11:31  
Pontosítanám!
Eddig -tudomásom szerint- egy (1) fő ágál a face ellen, ő nemrég álnéven regelt oda. Öt (5) fő -fenntartással- jelezte távolmaradását a face-tól. Sokan jelen vannak itt is, ott is, amott is, és egyiket sem minősítik . A nagyendúrós topic már a motorozz.hu csetlése-botlása előtt is üresedett, erre sok kommentet találni. Jelentős hangok távolmaradnak -ennek a technikai hiányosságokon túl- számos oka lehet. Épp a ti topikotok lehetne a jó példa arra, hogyan is kell életbentartani -mnem mástól várni!!!!- egy fórumot. Vlszleg. tenni lehet ellene, meg persze mehet a sóhajtozás is. ztaki nemrég nálunk kifejtette a face előnyeinek egy részét, ez vitathatatlan. Ám technika ide-oda megy a magyar virtus, mi miért szar. Gondolom hatékonyabb lenne kézzel írott levélben tartani a kapcsolatot, megismerni egymás -lehetőleg- építő!!! gondolatait. Ez a (pusztulni fog!!) hozzáállás azért is izgi, hisz ez maga az élet. Az is elmúlik. Ám amíg élhetem , segíthetem-javíthatom-toldozgathatom-szépíthetem-stb. Ha elmúlik majd megsiratom. Vagy megsiratnak. Vagy azt se.
    

lendvai 114700 2017. március 20. 08:00  
Én megyek a társaság után, jelenleg úgy tűnik a társaság java itt van, hát maradok. Ha a többség megy én is megyek, de hát az embereknek nem lehet megmondani azt, hogy hová menjenek és hol érezzék jól magukat, ilyesmivel más társaságok próbálkoznak, több-kevesebb sikerrel. :-) Jelenleg úgy tűnik ez az a hely, ahol jól érezzük magukat.
A süllyedő hajóval nem feltétlenül értek egyet, azt én inkább a jó magyar rinyálós-összeesküvés elméleteket gyártó-de semmit nem csináló mentalitás egyik víziójának tartom. Nem ugyanolyan a fórum, mint a szerver költöztetés előtt volt, az tény. Én csak egyet kérdeztem legutóbb az üzemeltetőktől: mit tudok segíteni? Eddig nem kértek semmit, hát maradok tovább, kommentelgetek, fórumozgatok és nekem ez így jó. :-)
    

kawa70 114699 2017. március 20. 07:03   Válasz erre: 114696
Mert sokunknak hosszu idő alatt ez volt az a hely ahol naponta megosztottuk a gondolataink, sok ismerőst szereztünk, ismeretlenül is ismertük egymást. Olyan társaság verődött össze, akikkel jól érezted magad akár csak a gondolataik olvasásakor, akár egy-egy közös gurulás alkalmával, vagy csak ha összefutottál velük valahol. Ha kellett, mindig akadt aki segitett ha megakadtál valamiben, és itt nem mindig a motorozásra gondolok.
A nagyendurós topicba hasonló értekezés megy, mindenki elhuzott a face-re, de nem minndenki érzi ott jól magát. Én momentán nem vagyok és nem is szándékszok regisztrálni az fb-ra. Az index nagyon téma specifikus, és rengeteg téma van, ott nem nagyon van átjárkálás. Azonkivül egy adott témában sincs mindig folyamatos mozgás.Ráadásul nekem TDM-em sincs:) Viszont a motorozz.hun ez lett az egyetlen topic ahol még van élet. Marad még a sportmotor, de ott régen se volt olyan élvezhető a fórum élet ha kimozdultál a motorod tipusából más topicba - ott aztán mindenféle emberek vannak időnként.
Szóval még egy darabig kitartunk, de süllyed a hajó az nyilvánvaló.
    

Fido71 114698 2017. március 20. 06:42  
A szülői ház marad mindig a legkedvesebb, az ember mindig oda jár vissza...
Amúgy meg van a facsén is egy "klub", tök idegen emberek is vannak ott, akiket itt még sosem láttam. Az éves talin viszont igen. ;)
    

cizi 114697 2017. március 20. 06:13   Válasz erre: 114696
Karex!
Tudod olyan ez, mint a Z6. Tudjuk, hogy szar, mégsem mondunk le róla...vajon miért?
Talán azért mert a sok év alatt adott nekünk valamit és sokan vannak akik most is ( a valóban picit több hiba ellenére ) kitartanak.
    

Karex 114696 2017. március 20. 00:34   Válasz erre: 114650
Üdv mindenkinek!
Erre a korábbi hsz-re válaszolnék, kicsit csúsztatva, mert a fórum nem hagyta az azonnali választ (szerencsére).
Nem személyeskedés, nem áll szándékomban bárkit megbántani, így olvassátok.
Szóval:
Ez a fórumrendszer amatőr hobbi programozói kísérletnek elmegy. Rendes fórumnak aligha. Ezt látja mindenki.
De. Valamit mégiscsak tud. Túlélni.
Minden hiányossága ellenére ide írjátok a hozzászólásokat, nem bármelyik másik TDM fórumra.
Ott a tartalék fórum. Üresen. Ok, túl összetett, cicomás, bonyolult (már akinek), nem kell.
Most akadtam rá az indexes TDM fórumra, ami szerkezetében, és tagolatlanságával a legjobban hasonlít a korábbi itteni fórumra.
Úgy látom az üzemzavar idején páran megtalálták azt is. Azóta sem. Az sem kell.
Mindegyik működő fórum lehetne.
Mi hiányzik belőlük?
Az emberek, akik írnak. Ahogy ide.
Erre az összetákolt fosra, ami mégiscsak vonzza a hozzászólásokat, még akkor is, ha nem lehet elküldeni, nincs épkézláb kép, meg link kezelés, és az egész elég lassúnak mondható.
Szóval nem értem. Mi kell még a tisztelt társaságnak ahhoz, hogy online életét áttegye egy működő rendszerre.
Index: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831
Vagy a mindenki által ismert ATW-s tartalék fórum: http://yamahatdm.atw.hu/
Választási lehetőség van. Ennek tükrében érdekesnek találom pl a hivatkozott hozzászólást is.
Én, ha valami nem jó, nem használom.
Ahogy pl nem írok ide. Sokkal gyakrabban lenne ingerenciám, de nem.
Ennek ki kellett jönnie, bocs mindenkitől, magánvélemény, gondolatébresztő jelleggel.
Tisztelettel: Karesz
    

lendvai 114695 2017. március 19. 22:23   Válasz erre: 114694
A marketing duma engem se nagyon érdekel. A gerincvédőmmel is összetörte magát az újságíró teszt közben, nekem ez bizonyított. A fékbetéteket illetően meg attól, hogy nekem, mint kocamotorosnak tökéletesnek tűnik a fékbetét amit használok nem biztos, hogy krízishelyzetben megmenti a bőröm, lásd a Kawa által említett 8m féktávolság különbség. Így ez elég kétélű fegyver. Én inkább hiszek olyannak, aki szélsőséges körülmények között is ki tudja próbálni a cuccokat, mint pl versenypálya extrém fékterhelésekkel. Vagy maradok a gyári betéteknél. :-)
    

kawa70 114694 2017. március 19. 21:21   Válasz erre: 114693
Erről nagyjából én is igy vélekedek. Attól , hogy egy nagy nevű gyártó a kommersz termékekhez a nevét adja, még nem ugyanaz a minőség, amivel hirnevet szerez vagy szerzett, az egy jóval másabb árkategória. Viszont minden bizonnyal megbizható terméket állit elő és ad el. De amivel Rossiék mennek, az nem ugyanaz lesz, mint a mit a boltban a polcról lekapnak. Viszont hasznosak azok az információk, hogy ki milyet használ, és hogy van vele megelégedve a saját motorján. Ez többet elmond, mint a marketing duma.
    

lendvai 114693 2017. március 19. 21:03   Válasz erre: 114690
Amikor az autón a féktárcsát cseréltem szóba jött a Brembo is. Aztán felvilágosítottak, hogy a Brembonak is vannak kategóriái. Amit a Lamborghiniken meg hasonlókon Brembóként látni, azt meg is kell fizetni. Az én Accordomra egy első Brembo szett, ami pluszban a két féknyeget is tartalmazza 600 ezer fölött van valamivel. Míg a Unixos Brembo tárcsa tizenegynéhány ezer per darab. Egy fékbetét szett is kb ugyanannyi. Valami különbség azért ott is van. Így én nem esek hanyatt a kommersz Brembo cuccok előtt, az ATE, mint a Honda európai beszállítója jobb választásnak tűnt. A profi Brembo alkatrészek nem abban az árkategóriában vannak, mint a többi kommersz cucc. Mindemellett a hátsó Brembo fékbetétemmel az én tempóm mellett elégedett vagyok, de ezzel még nem jöttem le a Glocknerről.:-)
    

csokabi 114692 2017. március 19. 21:02  
Részemről maradok a gyári szinteres betéteknél. Sajnos drágábbak, de biztos az eredetiségük, a géphez tervezték őket és amúgy sem terveztem, hogy megtanulok stoppie-ni:)
    

kawa550 114691 2017. március 19. 20:40   Válasz erre: 114690
Az tényleg nem, de azért a táblázatból kiderül pár dolog. pl hogy szinte semmi különbség nincs a normális márkák közt. Meg hogy az ebc ami a legharapósabb volt, az kopott a legkevésbé. Márpedig valaminek kopnia kell, ha nem a betét, akkor mi is? A harapásnak ára van, és a tárcsákat elég jó áron mérik. És közúton még a sietős marhák se nagyon fognak tudni különbséget tenni a márkák közt, ha az átlagos motoros versenypályán, felkészülve a nagy fékezésre, 230-ról csak 8m különbséget tud tenni a betétek közt. Persze, tudom, azon a 8 méteren múlik majd hogy az autó hátuljában állsz meg vagy előtte. Ez így tök jól hangzik, de ha az a motoros csak ennyit tud, hogy nyílegyenesen markolja a féket amíg meg nem áll, akkor ott a motoros a szűk keresztmetszet, nem az hogy 196m a fékút vagy 204m.
    

Levi990 114690 2017. március 19. 20:22   Válasz erre: 114689
Nagy kár hogy a brembo nem szerepel az összehasonlításban.
    

kawa550 114689 2017. március 19. 19:15  
Sokféle szubjektív vélemény van, hozzá kevés mért adat(bizonyíték), ami alapján bárki juthat téves következtetésre.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ivre_ra,_kanyarba_be_melyik_jobb
    

Levi990 114688 2017. március 19. 18:55   Válasz erre: 114687
Nagyon nagyon elenyésző lehet az amikor a szinteres betét eszi a tárcsát, hiszen a szinteresnek az a lényege hogy folyamatosan ledobja magárol a felső rétegét, jobban is kopik. Tudom anyagválasztásnál általában a puhább anyagba beleágyazódnak a keményebb anyag szemcséi ezért a keményebb is jobban kopik, de itt leválik a felső reteg. Nemhiába erősebb motorra talán 100lóerő a határ ami felett csak szinterest szabad tenni.
Apunak brembo sa-t tettünk hátra, előre ebc "új" felig szinter félig organikus (ez az egy volt raktáron a motoralkatreszeken a 3vd-be előre), a brembo az brembo. Ezek a olcsó organikusok csak lassîtásra valóak.

Nekem a dt-ben volt elol ferodo platinum, hatul apracing, gyenge volt az eleje, megcseréltem a betéteket és máris lehetett stopizni vele. A 125R-en ugyanaz a forma van elől hátul.

Az sv-mben amikor vettem ferodo platinum volt, majdnem meghaltam vele mert elment a félhatás, nem melegedett el a folyadék, kar nem esett be, kemény volt, egyszerűen a betét nem bírta. Brembo sa-t tettem bele, minél melegebb annál jobban fog, igaz hogy pár km egyenes után annyit visszahűl hogy erezhetően gyengébb a ferodo platinumnál de így is sokkal jobb, melegen meg amikor kezd fémes hangja lenni, nagyon fog :)

Jót offoltam :) na de sebaj, vagy a gyári vagy a brembo sa-sc, nissin nyeregben a nissin is jó volt tokicoban a tociko is, annyi hogy mindegy HH-s betét volt.
    

kawa70 114687 2017. március 19. 18:21   Válasz erre: 114678
Hát, nem tom. Nekem eddig nem volt bajom vele. Leszámitva hogy szakadó esőben a szivbajt hozza rám mert nem azonnal fog ahogy kéne. Ráadásul Kawa550 most irta, hogy szinteres nem mindig jó, amit az is alátámaszt a betét választás ügyében, hogy a motort valami halálosan felszántott hátsó tárcsával vettem, azt cserélni is kellett. Amit igencsak egy rosszul megválasztott betét okozhatott.
    

csokabi 114686 2017. március 19. 17:42   Válasz erre: 114685
Hol volt a forgalmi, a tortaforma mellett?:)))
    

kawa550 114685 2017. március 19. 17:18   Válasz erre: 114680
Arra még annyi esélyed sincs, mint hogy a jövő hétre kész leszek vele. :))))))))))
Különben meg a fax kivan ezzel a tehénnel. Mondom ránézek hogy mennyi időm van még, meddig van kivonva a forgalomból. De hol a forgalmi? Bááááázmeg, egy órán keresztül kerestük ketten mire meglett, aszittem má megbac a szél......
    

yamaszaki 114684 2017. március 19. 17:08   Válasz erre: 114677
Üdv Csabesz!
A Mitas ekkora súlyú mocihoz felejtős meg aszfalton gyenge ha meg terep akkor bütykös gumi.Ami ajánlott:https://www.r17.hu/termek/786/15070r17-michelin-anakee-2-rear-69v-tltt-motorgumi
A Jim Beam társunkat kérdezd a könnyüterep rejtelmeiről. 70/366-5697
    

csokabi 114683 2017. március 19. 15:45   Válasz erre: 114680
Az a minimum, legalább három szintes!!!:)))
    

Bimmer1 114682 2017. március 19. 15:37   Válasz erre: 114659
Jó látni azért hogy nem maradtál motor nélkül.

Nagyon szép motort választottál.

Sok-sok balesetmentes kilométert!
    

Flenegen 114681 2017. március 19. 15:37  
Én biztos megpróbálnám kierőszakolni:)
    

Bimmer1 114680 2017. március 19. 15:35   Válasz erre: 114659
Kawa550 egyeztetve. Várom hogy az utolsó finomitásokat elvégezze.

Aztán személyes találkozó! :)

Szerintetek marcipán torta jár hozzá??? :):):):)
;););)
    

Bimmer1 114679 2017. március 19. 15:31   Válasz erre: 114644
Köszi az infót

Ezekszerint megélt már ezt azt az a motor.

Azt írják felújított... De messziről jött ember bármit leírhat...

Kawa550 mesterrel egyeztettem.
    

Levi990 114678 2017. március 19. 14:59   Válasz erre: 114653
Ez a baj hogy mást nem próbáltál, a ferrodo platinum egy nagyon gyenge beté, pillanatok alatt megég és mivel nem szinteres, nem is dobja le kikeményedett réteget.

Nem hiába a brembo a legnagyobb a fékgysrtók között. Vagy gyári betét vagy brembo szinteres.
    

csabesz1 114677 2017. március 19. 14:36  
Érdeklődnék a márka és típustársaktól, hogy Mitas E08 abroncsot hátsó keréken használ-e valaki. Ha igen, milyen tapasztalatokat szerzett vele? Vagy mi az, ami blokk mintás abroncsok közül ajánlott?
    

kawa550 114676 2017. március 19. 14:35   Válasz erre: 114673
Faxnak emelgeted, nincs súlyzód? :))))))
    

csokabi 114675 2017. március 19. 14:20   Válasz erre: 114673
Talán mert az új nem csak a garázsban áll egész nap...:)))
    

aramo69 114674 2017. március 19. 13:21   Válasz erre: 114665
Igen, te is jól látod kawa. Ha tudnád, és a robi70 meg is tudja mondani, eladás előtt 1 héttel költöttem rá közel 100 ezret. (lánc szett, oil, szűrők, irridium gyertyák, stb.) Egy helye hordjuk a mocikat szervizbe. De amikor hazahoztam, és alig tudtam leszállni róla akkor döntöttem így, ott szakadt a cérna.
    

Flenegen 114673 2017. március 19. 13:14   Válasz erre: 114672
Érdekes mert a 850-hez képest a 900-as könnyebb, mégis nekem nehezebbnek tűnik
    

aramo69 114672 2017. március 19. 13:10   Válasz erre: 114663
Jól látod a dolgot. :) De mint írtam a Tádét nem bírom tartani ha megállok, csak töketlenkedve, és nyomorultan... Két személyről nem is beszélve megállásnál. Az er6n-t már próbálgatom egy párhete. Ezt a nyarat végig motorozom vele, aztán meglátom.. Lehet, hogy a fiamé lesz. Úgy van egy kis érzésem, hogy nincs, de még is van. :)
    

Flenegen 114671 2017. március 19. 13:02  
Keresek TDM 900-ra gyári 35 literes oldaldobozokat tartóval.

Ha látnátok, vagy tudtok eladót akkor gondoljatok rám.

Köszi
    

aramo69 114670 2017. március 19. 12:59   Válasz erre: 114662
Nem a térd hajlításon van a gond. Az még valahogy elmegy..... felülni és leszállni nagyon rossz a térdemnek. A rotációs mozgást egyáltalán nem bírja! Két személlyel megállni megtartani nyújtott térdel egyáltalán nem megy. Sok pozitúrát megpróbáltam már. Még a kámaszutra sem segít.:))). hmmm Az er6n el szerintem elmotorozgatok a nyáron aztán meglátom. Konkrétan a futóműről, annyit akartam, hogy nekem a 4tx sokkal jobb. NEKEM, :) És hogy kényelmi pozíció miatt, annyit nem fogok 1 seggel menni mint a Tádéval. Az már biztos, De ez csak az én véleményem...
    

csokabi 114669 2017. március 19. 12:42   Válasz erre: 114667
Szhelyi vagyok, az nincs messze Degectől!:)))
Az őszinte véleményezés és a szemétkedés szerintem nem ugyanaz. Vagy inkább mindig fényezzük egymást, akkor jobb lesz? Az itt fórumozók kell, hogy tudjanak különbséget tenni a kettő között.
    

csanesz 114668 2017. március 19. 12:36   Válasz erre: 114664
2 év múlva lesz autó csere, nem most.
Addigra kiderül milyen is az új Lada.
Próba út nem volt vele csak szalonban néztem meg 3 típust.
Nekem csak rohangálásra kell semmi egyéb és új amibe én finghatok először.
100 000 km gari vagy 3 év. A teszt autóra 200 000 garit adnak a Duna Autónál.
Nincs konkrét elhatározás csak listán van a lehetségesek között mint ahogy több márka is. A jövő is befolyásolja, mert lehet, hogy terep autó lesz. Munkámtól is függ, hogy hol helyezkedem el.
    

Hr.Geiger 114667 2017. március 19. 12:30   Válasz erre: 114663
Ti nem vagytok földiek egymással? Olvasva a hozzászólásaidat - meg a Főszakácsét - tiszán az az érzésem, hogy kendtek Degecrűl származnak...
:-))))))))))
    

Flenegen 114666 2017. március 19. 11:53   Válasz erre: 114665
Mondjuk lehet gogy én megnéztem volna a Versyst is . Szép gép legyen hozzá szerencséd!
    

kawa550 114665 2017. március 19. 11:21   Válasz erre: 114663
Esküszöm nekem is az jött le! :D
    

kawa550 114664 2017. március 19. 11:17   Válasz erre: 114661
Baszki, ha veszel egy vestát, akkor nem várom meg a talit, elmegyek hozzád és megnézlek magamnak végre élőben, mert igen kíváncsi vagyok egy olyan emberre, aki 2017-ben egy lada vásárlásán töri a fejét.....:)))))))))
Legalább ilyen randa a celerio is, de az legalább egy zseniális konstrukció a totalcar szerint. És mivel a listaár csak azért van hogy legyen miből engedni, a kis suzi még olcsóbb is. És nem is olyan kicsi. De demokrácia van! :))))))
    

csokabi 114663 2017. március 19. 11:09   Válasz erre: 114659
Gratula az új géphez! Azt azért le kell írjam, hogy nekem mindig azt sugallták a hozzászólásid, hogy a térded miatt fel kell hagyj a motorozással és ezért kell megválnod szeretett TáDédtól...
    

kawa550 114662 2017. március 19. 11:02   Válasz erre: 114659
Lehet én most nem értek valamit, de a motorrevü teszten volt szerencsém nyúzni egy ER-6f-et, ami csak a burkolatban különbözik, különben tök egyformák a simával. Nagyon kellemes kis motor, kicsit sok a vibráció, de a motorjához képest nyomatékos és jól megy, a futómű is teszi a dolgát, szerintem jó kis gép. De hogy a térded meredekebben van behajlítva rajt mint a tádén, az hétszentség. Miből gondoltál arra, hogy azt majd jobban bírja? Persze nem mondom hogy rosszabb, mert a rexin is jobban be van hajlítva a térdem mint a tehénen, de eddig nem vettem észre hogy ez rosszabb lenne, de semmiképpen nem jobb.
    

csanesz 114661 2017. március 19. 10:59   Válasz erre: 114654
Igen a dízelben telesen igazad van. Nekem egy 15 éves 1.4 TDCI Ford Fusionom van a alap turbós a maga 60 lovával és 140 Nm nyomatékával 200 000 Km -ével. Agyonüthetetlen. A kettős tömegű kezdi a végét járni már másodszor életében. De ezúttal egytömegű lesz benne. Ford szerelőm próbálta már a Fiestákba és nincs vele gond a kettős tömeg hiánya miatt.

Sajna eljön az az idő amikor már minden sorban elromlik rajta. Ladákat nézegettük múlthéten. Hát a Vestába beférek. De az oldalán az a szimmetrikus roggyantás az erőltetett lett. Hát meglátjuk. Alszom rá még 2 évet.
    

kawa550 114660 2017. március 19. 10:54   Válasz erre: 114658
Amilyen g@ci a vöröske, szerintem inkább arra gondolt hogy ott annál az elégésnél nem a technika volt a gyenge láncszem. :)))))))))
Én használtam elől és hátul is ilyen Louisos Saitó meg HeinGericke saját márkás organikus(nem szinter) betéteket, biztos nem azok a fékbetét gyártás csúcsai, asszem 4x voltam a glockneren, vannak akik szerint nem én vagyok a leglassabb motoros ismerősük, de semennyire nem égett meg a betétem se elől, se hátul. Szóval ha kevesebbet álltál volna a féken, talán még most is benn lenne az a betét.
    

aramo69 114659 2017. március 19. 10:54   Válasz erre: 114629
Szia sziasztok!
Szerintem ne vedd meg!!!! Vagy generál, vagy élj a Kawa ajánlatával. :)
Én megvettem a new vasat. Nagyon más mint a TÁDÉ! :( Nem tudok motor nélkül meg lenni!!! Ezt talán bírja a térdem. Nagyon könnyű, alacsony súly pont, sor kettő. (gyerek motor :))) )
Már gurultam egy keveset. Tudom azt nem fogja vissza adni mint a 4tx de ez van...... hmmm
Szép napot mindenkinek!
    

csanesz 114658 2017. március 19. 10:47   Válasz erre: 114656
Mással nem volt gondom, akkor még. Az olajfogyasztásról, akkor már tudtam és készültem is rá.
A víz fogyasztás itthon derült ki. És onnantól kezdődött a hajcihő, hogy akkor most hol is tűnik el a víz.
De ez megoldódott tavaly. :)

És nem útóljára voltam osztrákban az biztos! :)

Ha erre gondolsz?
    

csokabi 114657 2017. március 19. 10:06   Válasz erre: 114656
? a !
    

csokabi 114656 2017. március 19. 10:04   Válasz erre: 114652
Biztos, hogy ott osztrákban a fékbetét volt a leggyengébb pont!:)
    

Fido71 114655 2017. március 19. 08:42  
Gold Fren S3 carbon-kerámia puha betétet használok. Iseretségi körömben többen használták, gondoltam kipróbálom én is.
5ezer forint egy pár, nem eszi a tárcsát, nem nyikorog és fog is.
A közelben /Nemesvámos/ foglalkozik vele egy ember, tárcsa is van náluk.
    

lendvai 114654 2017. március 19. 07:38   Válasz erre: 114652
Hasonló megfontolásból használok én is ahol tudok gyári alkatrészeket, vagy éppen a gyári beszállító alkatrészeit. Az autó fékjét illetően ilyen pl az ATE. A motoron jelenleg a Brembo karbon-kerámia vagy mi a fene betétje van hátul, de ha elkopik valószínűleg Nissin vagy Sumitomo megy a helyére. Elöl ugyanaz a helyzet, ott ül a polcon a gyári garnitúra. Jó dolog, ha költségtudatos az ember, de saját bőrömön is tapasztaltam már, hogy olykor az még drágább, mint a gyári megoldások. Örülök, ha spórolhatok 10-20 ezer forintot az olcsó betéten, aztán megsül a Glocknerről lefelé jövet és ha nem jön össze még az árokba is borítom a gépet egy rosszul sikerült kanyarban. Vagy vehetek egy új tárcsát 50-70 ezerért, mert megette az olcsó betét. Olyan ez, mint a mai dízelek: jó érzés, hogy megy meg tol, meg nyomaték, meg keveset fogyaszt (valamiért a járműhasználók nagy részének a fenntartási költségeknél csak a fogyasztás a mániájuk), aztán az üzemanyagon összespórolt pár százezer el is megy a kettős tömegű lendkerékre, a turbóra, vagy a résolajzó rendszer javítására, esetleg a befecskendező fúvókák cseréjére. És mivel azok is drágák, így ott is megy a gányolás, tisztelet a kivételnek. Én a magam részéről az alacsony fenntartású szívó benzineseimből néztem hogy néhányan a környezetemből mekkorát szívtak a használtan vett nagynyomású dízeleikkel és megnyugodtam, hogy jól döntöttem. Közülük volt, aki "megtért" és azóta csak benzinest vesz magának. De ez már egy másik történet.:-)
    

kawa70 114653 2017. március 19. 07:33  
Én ferrodo platinumot használtam mindig, az bevált, nem próbáltam mást. De olcsó vagy ismeretlen betétet nem szabad használni.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők