7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csokabi 115050 2017. április 18. 11:51   Válasz erre: 115049
Pont erre gondoltam én is, mikor a bizsut túrtam elő, amit már naivan lemostam és elraktam!:))) Az pedig külön örömmel töltött el, hogy eközben a szerelésre rendszeresített faxa vízálló, bélelt téli kesztyűm a pincében pihent otthon:)))))
    

fazakas66 115049 2017. április 18. 09:32   Válasz erre: 115047
Milyen piszkos szerencséje van kendnek,nálunk még a tél közepén sincs ekkora hó nem hogy Húsvétkor :))
    

csokabi 115048 2017. április 18. 07:19  
...
    

csokabi 115047 2017. április 18. 07:18  
Érdeklődés hiányában kimarad a nyár...
    

kájé 115046 2017. április 17. 19:08  
Sok tojást gyűjtöttetek?Nekem csak a szokásos kettő van, de kész a telóm:) A négyszögletes célszerszámnak 19x19mm-nek kell lenni, ha jól mértem.
    

kájé 115045 2017. április 17. 18:58  
Sikerült szétberhelnem a telót. Eresztett a szimering, csúnya, büdös fekete lötty volt benne. Bár 2000-es 4tx, a Kawáéhoz hasonló célszerszámmal boldogultam. Lefényképeztem ami megakasztott. Köszi a tanácsokat.
    

lendvai 115044 2017. április 17. 11:19   Válasz erre: 115043
TDM-re sajnos még nem találtam térkép lelőhelyet. Lehet annak elég jó a gyári programja is a tulajok nagy részének és nem kell átirkálni. :-) Csak én vagyok ilyen izgága. :-) De hát olyan a motor is, mint egy hangszer: mindig a saját igényeinknek megfelelően kell átformálni, a gyári megoldás az esetek többségében kompromisszum. :-)
    

Levi990 115043 2017. április 17. 09:44   Válasz erre: 115040
Ahogy a Csabi írja. Itt sokkal egyszerűbb átírkálni a motort csak egy obd kábel kell meg egy ktm átalakító ~15000ft meg egy ingyenes program vagy app és máris lehet minden variálni, nem drasztikusan de lehet. Tele van az internet mindenféle térképekkel.
    

jobbkormanyos 115042 2017. április 17. 09:42   Válasz erre: 115030
Egyikben sincs, a Kawában gyárilag nincs, a TDM meg egy 2-1ben , 1kipufogódobos.
    

csokabi 115041 2017. április 16. 22:44   Válasz erre: 115040
Szerintem a KTM írta, mivel az Akrapovic hivatalos beszállítójuk.
    

lendvai 115040 2017. április 16. 22:36   Válasz erre: 115039
Halleluja, végre, első eset, hogy arról olvasok, hogy valaki a sportdobjához hangolta az ECU-t. :-) Ezek szerint az Akrapovic map-et is ad a dobjaihoz, vagy ez az Akrapovichoz írt, tőlük független map?
    

Levi990 115039 2017. április 16. 21:24   Válasz erre: 115026
2011-eshez való térkep, az enyém 2009es. 2011-ben volt elméletileg valami frissítés amitől finomabb lett a gázreakció, úgy tűnik a map megoldotta de nem biztos mert gyári map volt rajta de akra dobokkal, így rángatott. Most gyári akra terkép van az akrákhoz.
    

yamaszaki 115038 2017. április 16. 21:09   Válasz erre: 115033
A telóházat befogod satuba a telószárat húzod kifelé kézzel és közben hajtod ki az imbuszt.Nekem így jött szét töbször is.
    

kájé 115037 2017. április 16. 20:08  
A csőben egy fekete műanyag(?) tárcsát látok, amibe az a 4x4mm-es rúd megy, amivel állítani lehet.
    

kawa550 115036 2017. április 16. 20:04   Válasz erre: 115033
3vd-nél ilyen kell az ellentartáshoz
    

lendvai 115035 2017. április 16. 19:45   Válasz erre: 115033
Annak függvényében hogy milyen géped van az imbuszcsavarnak belülről ellen kell tartani, vagy szögletes, vagy hatlapfejű véggel. Ha ez megtörtént és nem jön ki a belső cső akkor lehet tovább ötletelni.
    

kájé 115034 2017. április 16. 19:42  
Ja, 4tx.Köszi.
    

kájé 115033 2017. április 16. 19:35  
Segítsetek, nem boldogulok az elsőtelóval.
Kiszereltem, kivettem a rugót, a porvédőt,és a zégergyűrűt. Meglazítottam az aljában az imbuszcsavart, de nem jön ki,és nem látok a csőben semmit, amit ellen lehetne tartani. Mit csinálok rosszul?
    

kawa550 115032 2017. április 16. 19:24   Válasz erre: 115028
Vót itt fékpad, most jöttünk haza a kölökkel Fertőszentmiklósról, húsvéti gyorsulás volt, egy kawazx10 blokkjával megfejelt gokart lenyomott mindent az épített csőrős dragon kívül. 170 ló egy 30 kilós gokartba vazzeg, el nem tom képzelni hogy tudott egyenesen menni.:)))) Meg volt gyönyörű és nagyon böszme HF integrale, S1 quattro meg persze camarrók stb.
    

lendvai 115031 2017. április 16. 17:53   Válasz erre: 115030
Feltételezem a Kawában. A 900-ban csak akkor nincs, ha sportdob van rajta. :-)
    

csokabi 115030 2017. április 16. 17:03   Válasz erre: 115029
Mármint melyikben nincs katalizátor?
    

jobbkormanyos 115029 2017. április 16. 16:58   Válasz erre: 115021
Ki lehetne próbálni, mert ebben nincs katalizátor, de a lamda szonda be van kötve.
A kawából én is kiszedtem, és ilyen aludugókkal lezártam a csövek helyét.
    

lendvai 115028 2017. április 16. 16:36   Válasz erre: 115027
A fékpadosdi is érdekes lehet, egy profihoz hozzátartozik az is, majd meglátjuk.
    

csokabi 115027 2017. április 16. 16:19   Válasz erre: 115025
Na ez már érdekesen hangzik, nem mintha sokat értenék belőle...:)))
Jó lenne egy fékpados mérés is, csak a pontosabb adatok miatt.
    

lendvai 115026 2017. április 16. 16:00   Válasz erre: 115020
11-es térkép alatt 11-es AFR-t értesz az egész tartományban? Vagy KTM-ék így keresztelték el?
    

lendvai 115025 2017. április 16. 15:58   Válasz erre: 115013
Én kicsit belemásztam a flappantyún kívül is. Mivel egy Motty-féle AFR tunerrel kaptam ezért némi netes böngészgetés után írtam egy alternatív "játszós" mapet meg kicsit módosítottam az elsődlegest is. A piros kapcsolóval lehet átváltani "játszós" üzemmódba, ha megjön majd a Dupont csatlakozótű, mert anno csak azokat a pineket kötötték be a tuner csatlakozóba amiket használtak is. Anélkül meg csak online a notebokkal lehet átkapcsolni. Az üres konzol a 12V aljzat mellett meg a vízálló USB csati lesz, hogy ne kelljen folyton az idom alól halászgatni az USB kábelt, ha rá akarok csatlakozni a tunerre. Első benyomás a "játszós" mapről, hogy magas fordulaton, teljesen kinyitva a gázt mintha élénkebben reagálna és pont ez volt a cél, mert autópályán 140 fölött már kissé kelletlenül indult meg. Persze ez a map csak akkor lesz végleges, ha megnézetem egy tapasztalt profival, mert nem szeretném, ha elégetnék vagy elkoszolnék ezt-azt a motorban. :-)
    

lendvai 115024 2017. április 16. 15:49   Válasz erre: 115006
Nekem vákuumcső ledugózva (parasztba') :-), légszűrőház belsejében lévő cucc kiszedve, vákuumszelep csatlakozó lehúzva. Biztos, ami biztos. :-)
    

kawa550 115023 2017. április 16. 15:01   Válasz erre: 115011
A Rexiből én kompletten kibactam a hengerfejből az egész rendszert, a helyét meg lezártam egy kupakkal, az amcsiknál többféle kész kupak kapható ilyen célra, én csináltam magamnak.
    

csokabi 115022 2017. április 16. 13:33   Válasz erre: 115019
Semmi baj Dezső, mindannyiunkkal megesik:)
Egyébként szépen megtérített asztalka.
Kellemes húsvétozást!
    

csokabi 115021 2017. április 16. 13:29   Válasz erre: 115020
Na erre majd reagál egy szaki, aki már belemászott a gépbe annyira, hogy érdemben hozzá tudjon szólni. Jobbkormányos itt vagy még?:)
A KTM-nél olvastam erről a durva gázreakcióról.
    

Levi990 115020 2017. április 16. 13:20   Válasz erre: 115018
A másodlagos levegő rendszert :D nem tudom a yamaha minek hívja. Kipufogoba juttat friss levegőt.
A yamahán nem volt kedvem ezzel szórakozni, a ktm viszont jobban rángat, motorfék is sokkal nagyobb, butább az injektora, itt már meg tud tréfálni ha kanyarban nem vagy a legóvatosabb a gázzal. Itt mások tapasztalata szerint sokat javít ha ledugozom a másodlgos levegőrendszert és kikapcsolom a lambdát. Ráraktam a 11-es térképet, simábban jár, 6.ban már be lehet 3500ig engedni a fordulatot es teligazra siman gyorsul, a gyári terképpel 4000nél még rángatott.

A yamahán gyári kipufogó van még apunál az is marad szerintem, addig meg biztosan marad a masodlagos levegő a katalizátor miatt.
    

dinnyemag 115019 2017. április 16. 13:03   Válasz erre: 115014
Elnézést, nem figyeltem. Örexem...
    

csokabi 115018 2017. április 16. 12:36   Válasz erre: 115017
Szerintem pont erre való a power commander. Másodlagos levegő alatt mit értesz?
    

Levi990 115017 2017. április 16. 12:28   Válasz erre: 115016
egyik sem teljesitmény növelő, simább járás rángatás nélkül, jobb fogyasztás, jobb gázreakció.
    

csokabi 115016 2017. április 16. 12:24   Válasz erre: 115015
Mások az igények:) Nekem úgy tetszik a TáDé ahogy van (kilőtt flappantyú). A sportdob csak a hang miatt hiányzik. A motor teljesítménye számomra bőven elegendő.
    

Levi990 115015 2017. április 16. 12:17   Válasz erre: 115013
Milyen jó hogy a KTM-nél ezeket mind lehet állítani egy obd kábellal és egy ingyenes programmal :D Ha marad a lambda akkor én ledugóznám a másodlagos levegőt, SZERINTEM becsaphatja alambdát a plusz levegő a kipufogóban ezért lehet hogy rosszul korrigál.
    

csokabi 115014 2017. április 16. 12:12   Válasz erre: 115012
A húsvét elmarad, nem szóltak?:)))
    

csokabi 115013 2017. április 16. 12:08   Válasz erre: 115011
A sportdob nálam is be van listázva, de anyagilag túl nagy falat lenne most. Optimalizálás céljából kapna még egy power commandert, ha szükség lenne rá. De ezenkívül nem szívesen turkálnék bele a rendszerbe mélyebben.
    

dinnyemag 115012 2017. április 16. 12:03  
Kellemes Húsvétot kívánunk a TDM tulajoknak! (volt és leendő tulajokat beleértve:-))
    

Levi990 115011 2017. április 16. 11:53   Válasz erre: 115006
Kellene rá sport sportdob és ledugózni a másodlagos levegő rendszert. Vagy nem ledugózni csak a lambdát kiiktatni, de erre meg hibát hozna a yamaha biztosan. Csinált már valaki ilyet?
    

csokabi 115010 2017. április 16. 10:08   Válasz erre: 115009
Nekem is így kellett volna csinálnom, egyből bele a közepébe!:)
    

jobbkormanyos 115009 2017. április 16. 09:58   Válasz erre: 115008
Jobb lett, de én nem fokozatosan haladtam, hanem egyből nekiestem a légszűrőháznak. Így nem tudom milyen lett volna ha csak az ECU-ról kötöm le. (Nincs is lekötve, csak a vákumcső ledugózva)
    

csokabi 115008 2017. április 16. 09:49   Válasz erre: 115007
Gondolom te semmi negatívat nem tapasztaltál vele. Éreztem én, hogy megtréfálnak az érzékeim:)))
    

jobbkormanyos 115007 2017. április 16. 09:39   Válasz erre: 115005
Majd Zánkán kipróbálhatod, nekem ki van belezve.
    

csokabi 115006 2017. április 16. 09:38   Válasz erre: 115005
Szerintem teljesen mindegy, hogy mely módon iktatod ki a flappantyú. Az előző motoromnál még ki is szereltem a vákuumszelepet a helyéről gondolván, hogy így majd még több levegő juthat be. Na az mintha már egy kicsit sok lett volna neki. Mintha lomhában vette volna utána a gázt. De tényleg elég apró különbségekről beszélek, lehet, hogy csak én gondoltam anno így...:) Az biztos, hogy mostaninál megelégszem csak az ECU-s verzióval.
    

Levi990 115005 2017. április 16. 09:18   Válasz erre: 115004
Lehet különbség ha csak parasztba lehúzom a flappantyúról a csövet és ledugózom és az között ha a leírás szerint minden kiszedek ?
    

csokabi 115004 2017. április 15. 21:50   Válasz erre: 115003
Akkor már csak a lánckerék cseréje van hátra.
    

Tibcsike68 115003 2017. április 14. 22:48  
Sziasztok! Csak meg szeretném köszönni a hozzászólásokat a kérdésemhez, miszerint a rángatást hogyan lehet javítani, kis fordulaton. Kikötöttem a flapantyút, http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR, ahogy csokabi tanácsolta, és tényleg jobb lett a gép, élvezhetőbb, nem rángat annyira. Pörgetni kell, de nem idegesítő. Köszi szépen! Ma lepörgettem 400 km-t, nagy élvezettet volt!
    

Kucsi 115002 2017. április 13. 20:35  

    

Kucsi 115001 2017. április 13. 20:33  

    

Kucsi 115000 2017. április 13. 20:31   Válasz erre: 114907
Sziasztok!

Van egy ilyen karburátorom, amit megvettem, de sajnos nekem ebből semmi nem jó a jelenlegi gépemhez.A membránjai nem jók, de egyébként jónak tűnik.Eladnám, ha kell valakinek.
    

Flenegen 114999 2017. április 13. 18:53  
A Kappa K33-at néztem én is. A tartó 40 körül van és 75.000-ért volt az ebay-en a pár free shippinggel.
    

csokabi 114998 2017. április 13. 15:20   Válasz erre: 114997
Shox-ot nem néztem, mert nekem a Lajos közelebb van:) Ott 275 euró darabja és miután kifizetem rá a svájci áfát, majd visszaigénylem az osztrák áfát és átváltom forintra, a végösszeg 154 573 forint. Tiszta eredet, számla amit balesetnél a biztosító is elfogad és garancia...) De mint írtam nem szánok rá még ennyit sem, mert alig fogom használni. A kappából a pár 279 euró. Plusz a tartó amit a trekkernél még nem is számoltam hozzá 140 euró, a vége valahol 120 000 forintnál lesz. A dobozok rögzítése a tartóra is szimpatikusabb a kappánál.
Viszont kösz, hogy utánanéztél!
    

Levi990 114997 2017. április 13. 13:14   Válasz erre: 114996
156ezret kér a 33as trekker párért az ember, ez majdnem félar a shoxhoz képest
    

csokabi 114996 2017. április 13. 02:51   Válasz erre: 114995
:)))
    

fazakas66 114995 2017. április 12. 21:40   Válasz erre: 114991
A feketével van gondod ?? :))
    

Levi990 114994 2017. április 12. 21:30   Válasz erre: 114993
Pont a hasa miatt nem tudom felrakni a ktm-re :(
    

lendvai 114993 2017. április 12. 21:17   Válasz erre: 114992
Praktikus dobozok ezek, nekem is ilyen van fenn. Mivel befelé hasasodik alul ezért nem lóg ki annyira oldalra, mint a többi. Cserébe csak a hozzá való konzollal használható. :-)
    

Levi990 114992 2017. április 12. 20:52   Válasz erre: 114989
110ért hirdettem meg kompletten de lehet alkudozni. Nagyon olcsón nem adom el, annyira azért nincs útban.
    

csokabi 114991 2017. április 12. 20:46   Válasz erre: 114988
:))) kösz, de nem a színem:)))))
    

csokabi 114990 2017. április 12. 20:45   Válasz erre: 114986
Nekem semmi bajom nincs a givi dobozommal, túlélt egy elég rendes perecelést. Ez a trekker feketében elég jól néz ki, de marha drága. Kétszer annyi, mint a k33. Évi egy-két alkalomra tökéletes lesz nekem a kappa is, felébe kerül, mint a trax.
    

Flenegen 114989 2017. április 12. 20:22   Válasz erre: 114980
Mennyit kérsz érte?
    

fazakas66 114988 2017. április 12. 19:55   Válasz erre: 114983
Egy honap mulva elviszem Dezsőig ha megtetszik :))
    

Ullyses 114987 2017. április 12. 19:44   Válasz erre: 114982
na tessék így jár az aki álmosan ül a gép elé! :))
csak vigyázz nehogy a nagy gépre is álmosan ülj!
    

Levi990 114986 2017. április 12. 19:37   Válasz erre: 114985
Nem a legszebb doboz de nagyon praktikus és kb a legjobb givi doboz. Ez a trekker nem tudom milyen, de én ha lehet kerülöm a givi termékeket. Sw-motech traxra pályázok de 700euró a két doboz+konzol az enyémre :(

Kepesmotoron hirdetnek ilyen givi dobozokat amit linkeltél, lehet olcsóbb mintha kint venned meg.
    

csokabi 114985 2017. április 12. 19:31   Válasz erre: 114984
Ja a kis ajtós modell. Na az pont nem tetszik:))) Mondjuk az új verziója, 33 literesben jó lenne. https://www.givi.de/seitenkoffer-fur-zweirader/Monokey/TRK33B%20TREKKER%20%20-Black%20Line
    

Levi990 114984 2017. április 12. 19:16   Válasz erre: 114983
Neki van jobb, mint a Dezsőé.
    

csokabi 114983 2017. április 12. 18:38   Válasz erre: 114980
Mi nem tetszett rajtuk neki? Holnap készülök a kappa verziót megvenni.
    

Kilos 114982 2017. április 12. 18:36   Válasz erre: 114981
Meg van, bocsi nem vettem észre!
    

Ullyses 114981 2017. április 12. 18:04   Válasz erre: 114979
Írtam privit, nem láttad? Kíváncsi volnék a véleményedre...
    

Levi990 114980 2017. április 12. 16:20  
Eladó dobozok 900-asra! Másik dobozok kerültek apu motorjára, a KTM-re nem jó ezért eladó. Konzollal, kulcsokkal minden csavarjával!
    

Kilos 114979 2017. április 12. 16:20   Válasz erre: 114977
Jól van na! Meg ne sértődj már! :D
Nekem legalább annyira érdekem megtudni a sátorhely árát mint neked vagy bárki másnak aki már leelőlegezte a szobát.
    

kawa550 114978 2017. április 12. 15:32   Válasz erre: 114977
A mágnesekért azé még mássz le a létrán, pénteken jövünk. :))))
    

lendvai 114977 2017. április 12. 11:56   Válasz erre: 114976
Nem.:-) Ott a linkünk, mindenki megkeresheti kérdéseivel a tábort. Annak semmi értelmét nem látom, hogy egymásnak adogassuk az infókat. Mindennek tetejébe túraútvonalakat is a közösbe lehet dobálni, mert szerintem még nincs ötlet. Én az árajánlatkérést vállaltam, onnantól megegyezés szerint önjáró a dolog. Nekem április végéig nagyjából ilyen fórumozgatásra van kapacitásom egyéb program szervezgetése miatt, onnan meg maradt egy hét. De legfeljebb jól bepálinkázunk, ha motorozás nem jönne össze.:-)
    

Kilos 114976 2017. április 11. 22:52   Válasz erre: 114975
Jaj, Tibor, tudod, hogy mit akarok! :))))
Megkérdezed a sátorhely díját?
    

lendvai 114975 2017. április 11. 22:16   Válasz erre: 114974
A sátrat szerintem ingyen felállítjuk neki. :-) Az más kérdés, hogy a sátorhelyért mennyit kérnek. Meg kell kérdezni a fickót, akinél foglaltunk.
    

Kilos 114974 2017. április 11. 20:07  
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a TDM Talin, ha valaki sátrazni akar, annak mennyit kell a sátor felállításáért fizetni?
    

lendvai 114973 2017. április 11. 16:18   Válasz erre: 114971
Na ja, ez nálam is így van. Igaz nálam a mechanika is ki lett kapva a légszűrőházból, csak a membrán pucukája lóg be. :-) Persze nekem van még egy AFR tuner is a képben, ami még rátesz egy lapáttal, így én 1700-tól is tudtam már szépen gyorsítani harmadikban, de nem vált szokásommá, mert azért mégse erre találták ki ennek a blokknak a kenési rendszerét sem. :-)
    

csokabi 114972 2017. április 11. 13:22  
Ó, hogy rohadna meg a duplázásért...
    

csokabi 114971 2017. április 11. 13:21   Válasz erre: 114967
Drasztikusnak én sem mondanám, de azért elég jól érzékelhető a különbség. Eddig egy kínszenvedés volt vele a városi dugóban való araszolás, ami most már sokkal jobb. Alacsony sebesség mellett minden apró gázmarkolat mozdulatra vagy mint egy bakkecske ugrott azonnal, vagy majd lefejeltem kormányát, mert olyat motorfékezett. Most már 2000-től használhatóan reagál, ami előtte 3000-nél vagy inkább felette volt. Sokkal kezelhetőbbé vált így a motor.
    

csokabi 114970 2017. április 11. 13:20   Válasz erre: 114967
Drasztikusnak én sem mondanám, de azért elég jól érzékelhető a különbség. Eddig egy kínszenvedés volt vele a városi dugóban való araszolás, ami most már sokkal jobb. Alacsony sebesség mellett minden apró gázmarkolat mozdulatra vagy mint egy bakkecske ugrott azonnal, vagy majd lefejeltem kormányát, mert olyat motorfékezett. Most már 2000-től használhatóan reagál, ami előtte 3000-nél vagy inkább felette volt. Sokkal kezelhetőbbé vált így a motor.
    

kawa550 114969 2017. április 11. 12:52   Válasz erre: 114968
Az biztos, hogy egy jól beállított 3vd karbi az úgy veszi a gázt mint az álom, tehénke is azonnal ugrott a legkisebb pöccre is. A rexié pl nem ilyen spontán, annál érzek egy kis gondolkodást.
Az persze más kérdés, hogy a rexi ennek ellenére gyakorlatilag alapjáraton elmegy 5.-ben is és közben simán jár, gázra erőlködés nélkül gyorsít, a tádés lánccsapkodásnak nyoma sincs.
    

fazakas66 114968 2017. április 11. 11:05   Válasz erre: 114967
4000 es fordulat alatt nem szereti nekem is csak a lehuz ledug van.A 3vd karbisa nem volt ilyen ideges simáb volt a gázreakció hát ez az injektor nyűge :)
    

Levi990 114967 2017. április 11. 10:52   Válasz erre: 114966
Én csak a vákumcsövet húztam le és dugóztam, de azért olyan drasztikus változást nem éreztem. Most is is kell forgatni hogy kényelmesen menjen.
6.ban kb mi az a fordulat amennyivel tudsz menni úgyhoy tök simán jár?
    

csokabi 114966 2017. április 11. 02:50   Válasz erre: 114965
Szia. Az ECU-ból húztam ki a kábelt. Hogy jelentős volt-e változás? Próbáld ki és meglátod!:)
    

Tibcsike68 114965 2017. április 11. 00:03   Válasz erre: 114956
Szia, ez hasznos ötletnek tűnik, köszönöm! Jelentős változást tapasztaltál? Te melyik módszerrel kapcsoltad ki a flappantyút? Üdv. Tibi
    

kawa550 114964 2017. április 10. 22:12   Válasz erre: 114963
Az én nevembe ne beszéjjé, majd a talin mutatunk neked rendes sornégyet. :))))))
    

gezasz 114963 2017. április 10. 20:12   Válasz erre: 114960
Én meg mondom mi nem tetszett neked a Hondába. Tegnap vezettem megint egy TDM-et. Hát az a laza könnyedség, mintha egy biciklit terelgetnél. Na ez nincs meg a nehéz 4 hengeresekbe. Nem vagyok lassabb az új masinával, de sokkal több erő kell hozzá a kanyarokhoz
    

csokabi 114962 2017. április 10. 09:04   Válasz erre: 114961
Túl merev a cucc. Nézegettem, hogy mennyit enged az anyaga feszegetésre, de nem sokat. Viszont nagyon kényelmes és a mérete pont jó egynapos bolyongásokhoz. Szóval így marad:)
    

Robi70 114961 2017. április 10. 08:44   Válasz erre: 114952
Monnyuk 1 féltégla elkelne a feléd eső végébe, mee át lehet köpni a tank és a táska között.:)
1xsmind megoldaná a lebegés problémáját is!:)
    

Vandis 114960 2017. április 9. 22:35  
Mik vannak, Index? Az már a harmadik felület.

Nem tudom konkrétan megmondani, mi nem tetszett a Hondában. De tényleg.
    

Figo222 114959 2017. április 9. 21:51   Válasz erre: 114955
Szia! Ezen a héten cseréltem, de korábban is 15-ös volt elöl. Szerintem ez passzol hozzá legjobban. Így 5.ben 100-nál épp 4000-et , 6. ban 3500-at forog. Városban is elbírja a 4-et, szóval én ezt ajánlanám. A fogyasztásom 4.3l, szóval azt se nagyon dobja meg a gyárinál némileg rövidebb áttétel.
    

csokabi 114958 2017. április 9. 21:06   Válasz erre: 114957
600-as hondákkal ment a safety kurzusa amin részt vettem és egy életre el is ment a kedvem a sor4-től. Ez most nem fikázás. Csak egyszerűen túl simán, túl finoman jártak az én ízlésemnek. A GS-sel is ez volt az egyik gondom az ára mellett:))
    

kawa550 114957 2017. április 9. 20:47   Válasz erre: 114949
Már azon kívül hogy olyan mint a hondák, hogy dög unalom, csak semmi egyéniség meg izgalom kérem? Azon kívül biztos semmi...:)))))))))))
    

csokabi 114956 2017. április 9. 20:44   Válasz erre: 114955
Szia. Nekem a gyári van fent, de épp ma tettem hidegre a flapantyút ( http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR ) ami ezt a rohadt rángatást okozta. Szinte az összes Tádén ki van már lőve. Ha még emellé 15-ös lánckereket is felteszel, akkor elég jónak kell már lennie.
    

Tibcsike68 114955 2017. április 9. 19:54  
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy van valaki, aki változtatott a lánc áttételezésen? Nekem most kell majd láncot cserélni, és most a 17 fogszámú van fenn, 16-os gyári első helyett . Hátul a gyári 42 fogas. A tapasztalatom az, hogy kis sebességnél nagyon rángat, sokat kell visszaváltani. 50-nél legalább 4, vagy még inkább 3 fokozatban érzi jól magát a gép. A kérdésem, hogy tett fel valaki 15 fogas első lánckereket, és hogy vált be? Köszi a választ!
    

csokabi 114954 2017. április 9. 19:37   Válasz erre: 114953
A "NE" kimaradt az online elől.
    

csokabi 114953 2017. április 9. 16:54  
Fentről nézve. Ha valaki gondolkodik ilyenben, akkor mindenképpen személyesen vegye meg és online rendelje! Sajnos nagyon sok el van szabva. Az enyém is kicsit, de még ez volt a legjobb állapotban a Lajos raktárkészletén.
    

csokabi 114952 2017. április 9. 16:50  
Elég szépen leköveti a körülötte levő íveket.
    

csokabi 114951 2017. április 9. 16:48  
Olyan mintha lebegne...
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők