csokabi | 115050 | 2017. április 18. 11:51 | Válasz erre: 115049 |
Pont erre gondoltam én is, mikor a bizsut túrtam elő, amit már naivan lemostam és elraktam!:))) Az pedig külön örömmel töltött el, hogy eközben a szerelésre rendszeresített faxa vízálló, bélelt téli kesztyűm a pincében pihent otthon:)))))
|
fazakas66 | 115049 | 2017. április 18. 09:32 | Válasz erre: 115047 |
Milyen piszkos szerencséje van kendnek,nálunk még a tél közepén sincs ekkora hó nem hogy Húsvétkor :))
|
kájé | 115046 | 2017. április 17. 19:08 |
Sok tojást gyűjtöttetek?Nekem csak a szokásos kettő van, de kész a telóm:) A négyszögletes célszerszámnak 19x19mm-nek kell lenni, ha jól mértem.
|
kájé | 115045 | 2017. április 17. 18:58 |
lendvai | 115044 | 2017. április 17. 11:19 | Válasz erre: 115043 |
TDM-re sajnos még nem találtam térkép lelőhelyet. Lehet annak elég jó a gyári programja is a tulajok nagy részének és nem kell átirkálni. :-) Csak én vagyok ilyen izgága. :-) De hát olyan a motor is, mint egy hangszer: mindig a saját igényeinknek megfelelően kell átformálni, a gyári megoldás az esetek többségében kompromisszum. :-)
|
Levi990 | 115043 | 2017. április 17. 09:44 | Válasz erre: 115040 |
Ahogy a Csabi írja. Itt sokkal egyszerűbb átírkálni a motort csak egy obd kábel kell meg egy ktm átalakító ~15000ft meg egy ingyenes program vagy app és máris lehet minden variálni, nem drasztikusan de lehet. Tele van az internet mindenféle térképekkel.
|
jobbkormanyos | 115042 | 2017. április 17. 09:42 | Válasz erre: 115030 |
Egyikben sincs, a Kawában gyárilag nincs, a TDM meg egy 2-1ben , 1kipufogódobos.
|
csokabi | 115041 | 2017. április 16. 22:44 | Válasz erre: 115040 |
Szerintem a KTM írta, mivel az Akrapovic hivatalos beszállítójuk.
|
lendvai | 115040 | 2017. április 16. 22:36 | Válasz erre: 115039 |
Halleluja, végre, első eset, hogy arról olvasok, hogy valaki a sportdobjához hangolta az ECU-t. :-) Ezek szerint az Akrapovic map-et is ad a dobjaihoz, vagy ez az Akrapovichoz írt, tőlük független map?
|
Levi990 | 115039 | 2017. április 16. 21:24 | Válasz erre: 115026 |
2011-eshez való térkep, az enyém 2009es. 2011-ben volt elméletileg valami frissítés amitől finomabb lett a gázreakció, úgy tűnik a map megoldotta de nem biztos mert gyári map volt rajta de akra dobokkal, így rángatott. Most gyári akra terkép van az akrákhoz.
|
yamaszaki | 115038 | 2017. április 16. 21:09 | Válasz erre: 115033 |
A telóházat befogod satuba a telószárat húzod kifelé kézzel és közben hajtod ki az imbuszt.Nekem így jött szét töbször is.
|
kájé | 115037 | 2017. április 16. 20:08 |
A csőben egy fekete műanyag(?) tárcsát látok, amibe az a 4x4mm-es rúd megy, amivel állítani lehet.
|
lendvai | 115035 | 2017. április 16. 19:45 | Válasz erre: 115033 |
Annak függvényében hogy milyen géped van az imbuszcsavarnak belülről ellen kell tartani, vagy szögletes, vagy hatlapfejű véggel. Ha ez megtörtént és nem jön ki a belső cső akkor lehet tovább ötletelni.
|
kájé | 115033 | 2017. április 16. 19:35 |
Segítsetek, nem boldogulok az elsőtelóval. Kiszereltem, kivettem a rugót, a porvédőt,és a zégergyűrűt. Meglazítottam az aljában az imbuszcsavart, de nem jön ki,és nem látok a csőben semmit, amit ellen lehetne tartani. Mit csinálok rosszul? |
kawa550 | 115032 | 2017. április 16. 19:24 | Válasz erre: 115028 |
lendvai | 115031 | 2017. április 16. 17:53 | Válasz erre: 115030 |
Feltételezem a Kawában. A 900-ban csak akkor nincs, ha sportdob van rajta. :-)
|
jobbkormanyos | 115029 | 2017. április 16. 16:58 | Válasz erre: 115021 |
Ki lehetne próbálni, mert ebben nincs katalizátor, de a lamda szonda be van kötve. A kawából én is kiszedtem, és ilyen aludugókkal lezártam a csövek helyét. ![]() |
lendvai | 115028 | 2017. április 16. 16:36 | Válasz erre: 115027 |
A fékpadosdi is érdekes lehet, egy profihoz hozzátartozik az is, majd meglátjuk.
|
csokabi | 115027 | 2017. április 16. 16:19 | Válasz erre: 115025 |
Na ez már érdekesen hangzik, nem mintha sokat értenék belőle...:))) Jó lenne egy fékpados mérés is, csak a pontosabb adatok miatt. |
lendvai | 115026 | 2017. április 16. 16:00 | Válasz erre: 115020 |
11-es térkép alatt 11-es AFR-t értesz az egész tartományban? Vagy KTM-ék így keresztelték el?
|
lendvai | 115025 | 2017. április 16. 15:58 | Válasz erre: 115013 |
lendvai | 115024 | 2017. április 16. 15:49 | Válasz erre: 115006 |
Nekem vákuumcső ledugózva (parasztba') :-), légszűrőház belsejében lévő cucc kiszedve, vákuumszelep csatlakozó lehúzva. Biztos, ami biztos. :-)
|
kawa550 | 115023 | 2017. április 16. 15:01 | Válasz erre: 115011 |
A Rexiből én kompletten kibactam a hengerfejből az egész rendszert, a helyét meg lezártam egy kupakkal, az amcsiknál többféle kész kupak kapható ilyen célra, én csináltam magamnak.
![]() ![]() ![]() |
csokabi | 115022 | 2017. április 16. 13:33 | Válasz erre: 115019 |
Semmi baj Dezső, mindannyiunkkal megesik:) Egyébként szépen megtérített asztalka. Kellemes húsvétozást! |
csokabi | 115021 | 2017. április 16. 13:29 | Válasz erre: 115020 |
Na erre majd reagál egy szaki, aki már belemászott a gépbe annyira, hogy érdemben hozzá tudjon szólni. Jobbkormányos itt vagy még?:) A KTM-nél olvastam erről a durva gázreakcióról. |
Levi990 | 115020 | 2017. április 16. 13:20 | Válasz erre: 115018 |
A másodlagos levegő rendszert :D nem tudom a yamaha minek hívja. Kipufogoba juttat friss levegőt. A yamahán nem volt kedvem ezzel szórakozni, a ktm viszont jobban rángat, motorfék is sokkal nagyobb, butább az injektora, itt már meg tud tréfálni ha kanyarban nem vagy a legóvatosabb a gázzal. Itt mások tapasztalata szerint sokat javít ha ledugozom a másodlgos levegőrendszert és kikapcsolom a lambdát. Ráraktam a 11-es térképet, simábban jár, 6.ban már be lehet 3500ig engedni a fordulatot es teligazra siman gyorsul, a gyári terképpel 4000nél még rángatott. A yamahán gyári kipufogó van még apunál az is marad szerintem, addig meg biztosan marad a masodlagos levegő a katalizátor miatt. |
csokabi | 115018 | 2017. április 16. 12:36 | Válasz erre: 115017 |
Szerintem pont erre való a power commander. Másodlagos levegő alatt mit értesz?
|
Levi990 | 115017 | 2017. április 16. 12:28 | Válasz erre: 115016 |
egyik sem teljesitmény növelő, simább járás rángatás nélkül, jobb fogyasztás, jobb gázreakció.
|
csokabi | 115016 | 2017. április 16. 12:24 | Válasz erre: 115015 |
Mások az igények:) Nekem úgy tetszik a TáDé ahogy van (kilőtt flappantyú). A sportdob csak a hang miatt hiányzik. A motor teljesítménye számomra bőven elegendő.
|
Levi990 | 115015 | 2017. április 16. 12:17 | Válasz erre: 115013 |
Milyen jó hogy a KTM-nél ezeket mind lehet állítani egy obd kábellal és egy ingyenes programmal :D Ha marad a lambda akkor én ledugóznám a másodlagos levegőt, SZERINTEM becsaphatja alambdát a plusz levegő a kipufogóban ezért lehet hogy rosszul korrigál.
|
csokabi | 115013 | 2017. április 16. 12:08 | Válasz erre: 115011 |
A sportdob nálam is be van listázva, de anyagilag túl nagy falat lenne most. Optimalizálás céljából kapna még egy power commandert, ha szükség lenne rá. De ezenkívül nem szívesen turkálnék bele a rendszerbe mélyebben.
|
dinnyemag | 115012 | 2017. április 16. 12:03 |
Kellemes Húsvétot kívánunk a TDM tulajoknak! (volt és leendő tulajokat beleértve:-))
![]() |
Levi990 | 115011 | 2017. április 16. 11:53 | Válasz erre: 115006 |
Kellene rá sport sportdob és ledugózni a másodlagos levegő rendszert. Vagy nem ledugózni csak a lambdát kiiktatni, de erre meg hibát hozna a yamaha biztosan. Csinált már valaki ilyet?
|
csokabi | 115010 | 2017. április 16. 10:08 | Válasz erre: 115009 |
Nekem is így kellett volna csinálnom, egyből bele a közepébe!:)
|
jobbkormanyos | 115009 | 2017. április 16. 09:58 | Válasz erre: 115008 |
Jobb lett, de én nem fokozatosan haladtam, hanem egyből nekiestem a légszűrőháznak. Így nem tudom milyen lett volna ha csak az ECU-ról kötöm le. (Nincs is lekötve, csak a vákumcső ledugózva)
|
csokabi | 115008 | 2017. április 16. 09:49 | Válasz erre: 115007 |
Gondolom te semmi negatívat nem tapasztaltál vele. Éreztem én, hogy megtréfálnak az érzékeim:)))
|
jobbkormanyos | 115007 | 2017. április 16. 09:39 | Válasz erre: 115005 |
Majd Zánkán kipróbálhatod, nekem ki van belezve.
|
csokabi | 115006 | 2017. április 16. 09:38 | Válasz erre: 115005 |
Szerintem teljesen mindegy, hogy mely módon iktatod ki a flappantyú. Az előző motoromnál még ki is szereltem a vákuumszelepet a helyéről gondolván, hogy így majd még több levegő juthat be. Na az mintha már egy kicsit sok lett volna neki. Mintha lomhában vette volna utána a gázt. De tényleg elég apró különbségekről beszélek, lehet, hogy csak én gondoltam anno így...:) Az biztos, hogy mostaninál megelégszem csak az ECU-s verzióval.
|
Levi990 | 115005 | 2017. április 16. 09:18 | Válasz erre: 115004 |
Lehet különbség ha csak parasztba lehúzom a flappantyúról a csövet és ledugózom és az között ha a leírás szerint minden kiszedek ?
|
csokabi | 115004 | 2017. április 15. 21:50 | Válasz erre: 115003 |
Akkor már csak a lánckerék cseréje van hátra.
|
Tibcsike68 | 115003 | 2017. április 14. 22:48 |
Sziasztok! Csak meg szeretném köszönni a hozzászólásokat a kérdésemhez, miszerint a rángatást hogyan lehet javítani, kis fordulaton. Kikötöttem a flapantyút, http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR, ahogy csokabi tanácsolta, és tényleg jobb lett a gép, élvezhetőbb, nem rángat annyira. Pörgetni kell, de nem idegesítő. Köszi szépen! Ma lepörgettem 400 km-t, nagy élvezettet volt!
|
Kucsi | 115000 | 2017. április 13. 20:31 | Válasz erre: 114907 |
Sziasztok! Van egy ilyen karburátorom, amit megvettem, de sajnos nekem ebből semmi nem jó a jelenlegi gépemhez.A membránjai nem jók, de egyébként jónak tűnik.Eladnám, ha kell valakinek. ![]() |
Flenegen | 114999 | 2017. április 13. 18:53 |
A Kappa K33-at néztem én is. A tartó 40 körül van és 75.000-ért volt az ebay-en a pár free shippinggel.
|
csokabi | 114998 | 2017. április 13. 15:20 | Válasz erre: 114997 |
Shox-ot nem néztem, mert nekem a Lajos közelebb van:) Ott 275 euró darabja és miután kifizetem rá a svájci áfát, majd visszaigénylem az osztrák áfát és átváltom forintra, a végösszeg 154 573 forint. Tiszta eredet, számla amit balesetnél a biztosító is elfogad és garancia...) De mint írtam nem szánok rá még ennyit sem, mert alig fogom használni. A kappából a pár 279 euró. Plusz a tartó amit a trekkernél még nem is számoltam hozzá 140 euró, a vége valahol 120 000 forintnál lesz. A dobozok rögzítése a tartóra is szimpatikusabb a kappánál. Viszont kösz, hogy utánanéztél! |
Levi990 | 114997 | 2017. április 13. 13:14 | Válasz erre: 114996 |
156ezret kér a 33as trekker párért az ember, ez majdnem félar a shoxhoz képest
|
Levi990 | 114994 | 2017. április 12. 21:30 | Válasz erre: 114993 |
Pont a hasa miatt nem tudom felrakni a ktm-re :(
|
lendvai | 114993 | 2017. április 12. 21:17 | Válasz erre: 114992 |
Praktikus dobozok ezek, nekem is ilyen van fenn. Mivel befelé hasasodik alul ezért nem lóg ki annyira oldalra, mint a többi. Cserébe csak a hozzá való konzollal használható. :-)
|
Levi990 | 114992 | 2017. április 12. 20:52 | Válasz erre: 114989 |
110ért hirdettem meg kompletten de lehet alkudozni. Nagyon olcsón nem adom el, annyira azért nincs útban.
|
csokabi | 114990 | 2017. április 12. 20:45 | Válasz erre: 114986 |
Nekem semmi bajom nincs a givi dobozommal, túlélt egy elég rendes perecelést. Ez a trekker feketében elég jól néz ki, de marha drága. Kétszer annyi, mint a k33. Évi egy-két alkalomra tökéletes lesz nekem a kappa is, felébe kerül, mint a trax.
|
fazakas66 | 114988 | 2017. április 12. 19:55 | Válasz erre: 114983 |
Egy honap mulva elviszem Dezsőig ha megtetszik :))
|
Ullyses | 114987 | 2017. április 12. 19:44 | Válasz erre: 114982 |
na tessék így jár az aki álmosan ül a gép elé! :)) csak vigyázz nehogy a nagy gépre is álmosan ülj! |
Levi990 | 114986 | 2017. április 12. 19:37 | Válasz erre: 114985 |
Nem a legszebb doboz de nagyon praktikus és kb a legjobb givi doboz. Ez a trekker nem tudom milyen, de én ha lehet kerülöm a givi termékeket. Sw-motech traxra pályázok de 700euró a két doboz+konzol az enyémre :( Kepesmotoron hirdetnek ilyen givi dobozokat amit linkeltél, lehet olcsóbb mintha kint venned meg. |
csokabi | 114985 | 2017. április 12. 19:31 | Válasz erre: 114984 |
Ja a kis ajtós modell. Na az pont nem tetszik:))) Mondjuk az új verziója, 33 literesben jó lenne. https://www.givi.de/seitenkoffer-fur-zweirader/Monokey/TRK33B%20TREKKER%20%20-Black%20Line
|
csokabi | 114983 | 2017. április 12. 18:38 | Válasz erre: 114980 |
Mi nem tetszett rajtuk neki? Holnap készülök a kappa verziót megvenni.
|
Ullyses | 114981 | 2017. április 12. 18:04 | Válasz erre: 114979 |
Írtam privit, nem láttad? Kíváncsi volnék a véleményedre...
|
Levi990 | 114980 | 2017. április 12. 16:20 |
Eladó dobozok 900-asra! Másik dobozok kerültek apu motorjára, a KTM-re nem jó ezért eladó. Konzollal, kulcsokkal minden csavarjával!
![]() |
Kilos | 114979 | 2017. április 12. 16:20 | Válasz erre: 114977 |
Jól van na! Meg ne sértődj már! :D Nekem legalább annyira érdekem megtudni a sátorhely árát mint neked vagy bárki másnak aki már leelőlegezte a szobát. |
kawa550 | 114978 | 2017. április 12. 15:32 | Válasz erre: 114977 |
A mágnesekért azé még mássz le a létrán, pénteken jövünk. :))))
|
lendvai | 114977 | 2017. április 12. 11:56 | Válasz erre: 114976 |
Nem.:-) Ott a linkünk, mindenki megkeresheti kérdéseivel a tábort. Annak semmi értelmét nem látom, hogy egymásnak adogassuk az infókat. Mindennek tetejébe túraútvonalakat is a közösbe lehet dobálni, mert szerintem még nincs ötlet. Én az árajánlatkérést vállaltam, onnantól megegyezés szerint önjáró a dolog. Nekem április végéig nagyjából ilyen fórumozgatásra van kapacitásom egyéb program szervezgetése miatt, onnan meg maradt egy hét. De legfeljebb jól bepálinkázunk, ha motorozás nem jönne össze.:-)
|
Kilos | 114976 | 2017. április 11. 22:52 | Válasz erre: 114975 |
Jaj, Tibor, tudod, hogy mit akarok! :)))) Megkérdezed a sátorhely díját? |
lendvai | 114975 | 2017. április 11. 22:16 | Válasz erre: 114974 |
A sátrat szerintem ingyen felállítjuk neki. :-) Az más kérdés, hogy a sátorhelyért mennyit kérnek. Meg kell kérdezni a fickót, akinél foglaltunk.
|
Kilos | 114974 | 2017. április 11. 20:07 |
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a TDM Talin, ha valaki sátrazni akar, annak mennyit kell a sátor felállításáért fizetni? |
lendvai | 114973 | 2017. április 11. 16:18 | Válasz erre: 114971 |
Na ja, ez nálam is így van. Igaz nálam a mechanika is ki lett kapva a légszűrőházból, csak a membrán pucukája lóg be. :-) Persze nekem van még egy AFR tuner is a képben, ami még rátesz egy lapáttal, így én 1700-tól is tudtam már szépen gyorsítani harmadikban, de nem vált szokásommá, mert azért mégse erre találták ki ennek a blokknak a kenési rendszerét sem. :-)
|
csokabi | 114971 | 2017. április 11. 13:21 | Válasz erre: 114967 |
Drasztikusnak én sem mondanám, de azért elég jól érzékelhető a különbség. Eddig egy kínszenvedés volt vele a városi dugóban való araszolás, ami most már sokkal jobb. Alacsony sebesség mellett minden apró gázmarkolat mozdulatra vagy mint egy bakkecske ugrott azonnal, vagy majd lefejeltem kormányát, mert olyat motorfékezett. Most már 2000-től használhatóan reagál, ami előtte 3000-nél vagy inkább felette volt. Sokkal kezelhetőbbé vált így a motor.
|
csokabi | 114970 | 2017. április 11. 13:20 | Válasz erre: 114967 |
Drasztikusnak én sem mondanám, de azért elég jól érzékelhető a különbség. Eddig egy kínszenvedés volt vele a városi dugóban való araszolás, ami most már sokkal jobb. Alacsony sebesség mellett minden apró gázmarkolat mozdulatra vagy mint egy bakkecske ugrott azonnal, vagy majd lefejeltem kormányát, mert olyat motorfékezett. Most már 2000-től használhatóan reagál, ami előtte 3000-nél vagy inkább felette volt. Sokkal kezelhetőbbé vált így a motor.
|
kawa550 | 114969 | 2017. április 11. 12:52 | Válasz erre: 114968 |
Az biztos, hogy egy jól beállított 3vd karbi az úgy veszi a gázt mint az álom, tehénke is azonnal ugrott a legkisebb pöccre is. A rexié pl nem ilyen spontán, annál érzek egy kis gondolkodást. Az persze más kérdés, hogy a rexi ennek ellenére gyakorlatilag alapjáraton elmegy 5.-ben is és közben simán jár, gázra erőlködés nélkül gyorsít, a tádés lánccsapkodásnak nyoma sincs. |
fazakas66 | 114968 | 2017. április 11. 11:05 | Válasz erre: 114967 |
4000 es fordulat alatt nem szereti nekem is csak a lehuz ledug van.A 3vd karbisa nem volt ilyen ideges simáb volt a gázreakció hát ez az injektor nyűge :)
|
Levi990 | 114967 | 2017. április 11. 10:52 | Válasz erre: 114966 |
Én csak a vákumcsövet húztam le és dugóztam, de azért olyan drasztikus változást nem éreztem. Most is is kell forgatni hogy kényelmesen menjen. 6.ban kb mi az a fordulat amennyivel tudsz menni úgyhoy tök simán jár? |
csokabi | 114966 | 2017. április 11. 02:50 | Válasz erre: 114965 |
Szia. Az ECU-ból húztam ki a kábelt. Hogy jelentős volt-e változás? Próbáld ki és meglátod!:)
|
Tibcsike68 | 114965 | 2017. április 11. 00:03 | Válasz erre: 114956 |
Szia, ez hasznos ötletnek tűnik, köszönöm! Jelentős változást tapasztaltál? Te melyik módszerrel kapcsoltad ki a flappantyút? Üdv. Tibi
|
kawa550 | 114964 | 2017. április 10. 22:12 | Válasz erre: 114963 |
Az én nevembe ne beszéjjé, majd a talin mutatunk neked rendes sornégyet. :))))))
|
gezasz | 114963 | 2017. április 10. 20:12 | Válasz erre: 114960 |
Én meg mondom mi nem tetszett neked a Hondába. Tegnap vezettem megint egy TDM-et. Hát az a laza könnyedség, mintha egy biciklit terelgetnél. Na ez nincs meg a nehéz 4 hengeresekbe. Nem vagyok lassabb az új masinával, de sokkal több erő kell hozzá a kanyarokhoz
|
csokabi | 114962 | 2017. április 10. 09:04 | Válasz erre: 114961 |
Túl merev a cucc. Nézegettem, hogy mennyit enged az anyaga feszegetésre, de nem sokat. Viszont nagyon kényelmes és a mérete pont jó egynapos bolyongásokhoz. Szóval így marad:)
|
Robi70 | 114961 | 2017. április 10. 08:44 | Válasz erre: 114952 |
Monnyuk 1 féltégla elkelne a feléd eső végébe, mee át lehet köpni a tank és a táska között.:) 1xsmind megoldaná a lebegés problémáját is!:) |
Vandis | 114960 | 2017. április 9. 22:35 |
Mik vannak, Index? Az már a harmadik felület. Nem tudom konkrétan megmondani, mi nem tetszett a Hondában. De tényleg. |
Figo222 | 114959 | 2017. április 9. 21:51 | Válasz erre: 114955 |
Szia! Ezen a héten cseréltem, de korábban is 15-ös volt elöl. Szerintem ez passzol hozzá legjobban. Így 5.ben 100-nál épp 4000-et , 6. ban 3500-at forog. Városban is elbírja a 4-et, szóval én ezt ajánlanám. A fogyasztásom 4.3l, szóval azt se nagyon dobja meg a gyárinál némileg rövidebb áttétel.
|
csokabi | 114958 | 2017. április 9. 21:06 | Válasz erre: 114957 |
600-as hondákkal ment a safety kurzusa amin részt vettem és egy életre el is ment a kedvem a sor4-től. Ez most nem fikázás. Csak egyszerűen túl simán, túl finoman jártak az én ízlésemnek. A GS-sel is ez volt az egyik gondom az ára mellett:))
|
kawa550 | 114957 | 2017. április 9. 20:47 | Válasz erre: 114949 |
Már azon kívül hogy olyan mint a hondák, hogy dög unalom, csak semmi egyéniség meg izgalom kérem? Azon kívül biztos semmi...:)))))))))))
|
csokabi | 114956 | 2017. április 9. 20:44 | Válasz erre: 114955 |
Szia. Nekem a gyári van fent, de épp ma tettem hidegre a flapantyút ( http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR ) ami ezt a rohadt rángatást okozta. Szinte az összes Tádén ki van már lőve. Ha még emellé 15-ös lánckereket is felteszel, akkor elég jónak kell már lennie.
|
Tibcsike68 | 114955 | 2017. április 9. 19:54 |
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy van valaki, aki változtatott a lánc áttételezésen? Nekem most kell majd láncot cserélni, és most a 17 fogszámú van fenn, 16-os gyári első helyett . Hátul a gyári 42 fogas. A tapasztalatom az, hogy kis sebességnél nagyon rángat, sokat kell visszaváltani. 50-nél legalább 4, vagy még inkább 3 fokozatban érzi jól magát a gép. A kérdésem, hogy tett fel valaki 15 fogas első lánckereket, és hogy vált be? Köszi a választ!
|
csokabi | 114953 | 2017. április 9. 16:54 |