kilajsanyi | 4648 | 2009. január 17. 16:37 | Válasz erre: 4647 |
a költés az a dugóra megy nagy százalékban. tömítéskészlet, csavarok cseréje, hengerfejfelújítás nem szokott megtörténni. aki ilyen motor vásárlására adja a fejét, az nyissa ki a bukszáját. az import olasz motorok nagytöbbségét még utcán használják. magyaroroszágon aztán a XT-t hardendúrónak használják. 660-ast javasolnék. Azta kis hülyék nem veszik, mert nem elég krosszos. |
onam | 4647 | 2009. január 17. 15:44 | Válasz erre: 4646 |
Az a baj,hogy aki ebben az ar kategoriaban keres motort, az vagy nem tartja rendbe, vagy kokanyol.Tisztelet a kivetelnek mert kivetelek mindig vannak.Vagy a masik kategoria, a penzesebb,leginkabb masodik motornak hasznaljak,es kihajtjak a lelket belolle terepen.De kolteni nem akar ra. Mikor az enyem meg vettem, ebbe a csapdaba estem. |
kilajsanyi | 4646 | 2009. január 17. 15:29 | Válasz erre: 4643 |
a 660-as jobb. a 600-asból már a 80%-uk kókányolt
|
Rudo | 4645 | 2009. január 17. 10:45 | Válasz erre: 4641 |
Van ugye a 600 a 660 és a 750.Ez a sorrend fennáll a terept-aszfalt vonalon is. Egyszerûbben: -a 600-as 170kg 42-45Le igénytelen eshetsz-kelhetsz -a 660-as 190kg 48Le érezhetõen erõsebb,nyomatékosabb mint600 (igen,vizes)aszfalton hosszabb túrán jobb,terepen sérülékenyebb nehezebben kezelhetõ - 750-es 210kg 70Le aszfalton már-már speedes tempót enged,terepen viszont még sérülékenyebb,még nehezebben kezelhetõ |
onam | 4644 | 2009. január 17. 10:10 |
Szép reggelt Tehenészek! Rég jártam erre, remélem mindenki jólvan, és élvezi a téli endurozás élményeit. Böngészgettem a neten, és ebbe akadtam bele.Lehet már ismeritek, akkor elnézést a zavarásért. Ha nem akkor használjátok egészséggel! Üdv!!! "http://www.xt660-club.hu/Media/XT660%20Tuning.pdf" |
vasibeno | 4643 | 2009. január 16. 12:35 |
kicsit utánanéztem. a 600-as Tenere lég-és olajhûtéses, a 660-as vízhûtéses. papiron teljesítményben alig van különbség(1 KW) annak ellenére hogy a 660-as 5 szelepes(a 600-as 4 szelep) és kompressziója is nagyobb, 9,2:1 (a 600-asnak 8,5:1. végsebességre is egyformák. viszont a villamos rendszerben változtattak még a motoron kívül: a generátor 340 Wattos lett(a 600-asban 180 Watt). Mindezeket figyelembe véve nem hiszem hogy a 660-as jobb vétel lenne. |
vasibeno | 4641 | 2009. január 16. 11:33 |
Arról kinek van ismerete hogy az XT600Z és az XTZ660-as közt mi a különbség. a 660-as vízhûtéses? és egyhengeres remélem. |
miszterember | 4640 | 2009. január 16. 10:12 | Válasz erre: 4635 |
Gerkének asszem valami buhera volt a dûznikkel! Nem vagyok biztos benne de mintha említette volna! Majd utánajárok. |
ztaki | 4639 | 2009. január 16. 08:06 | Válasz erre: 4638 |
plaszter: szerintem legyen a döntésed alapja az, hogy ha valaha akarsz terepezni, akkor 600... Ha sokat akarsz aszfaltozni, akkor 750. Persze ez nem azt jelenti, hogy a 750-nel nem lehet terepezni, csak terepen ég és föld a két motor. És természetesen ez nem azt jelenti, hogy a 600-zal nem lehet aszfaltozni, csak azt, hogy aszfalton ég és föld a két motor... ;) |
plaszter | 4638 | 2009. január 15. 22:31 | Válasz erre: 4637 |
Koszi, nekem meg rosszat akarsz? :D A szereles se lenne nalam koltseges, hisz tudok egy jo szerelot(ocsem) |
ztaki | 4637 | 2009. január 15. 21:25 | Válasz erre: 4636 |
rudo: oké, de téged ismerlek... neked nem akarhatok rosszat... :DD
|
Rudo | 4636 | 2009. január 15. 21:18 | Válasz erre: 4635 |
Naaaaaaaaaaaa engem már elriasztottál a 750-tõl a fogyasztása miatt,tessék mostmár ehhez tartani magad! :)
|
ztaki | 4635 | 2009. január 15. 20:59 | Válasz erre: 4632 |
plaszter: nekem volt 750-sem... A fogyasztása tényleg igen magas volt, de azét annyira nem. :)) Amúgy az irreálisan megas fogyasztást általában én szoktam hiresztelni. :)) Ellenben pl. a tavalyi makói tenerés találkán Gerke (külhoni...) vendégünk is xtz-vel volt. Egyszerre tankoltunk, én már túl voltam a tartalékon és újra tankoltam és legalább 80 km-t mentem, amikor õ át kapcsolt tartalékra... :(( Szóval xtz és xtz között hatalmas különbségek lehetnek fogyasztás ügyileg. A szerelés valószínûleg tényleg macerás, de pl. a nálam eltöltött 3 év alatt SOHA nem kellett hozzá nyúlni... A légszûrõcsere, szelepállítás meg semmivel sem került többe, mint bármelyik másik motoron (max. egy kicsit, mert ebbe ugye két légszûrõ van és ezért azt kétszer kellett megvenni... - de a szerelési díj nem volt magas). Szóval ettõl nem félnék. |
szelekt | 4634 | 2009. január 15. 20:57 | Válasz erre: 4632 |
Sziasztok. Plaszter: Nem kell szétbontanod:):))): Ebben biztos lehetsz):): A fogyasztás? na bumm,nekünk legyen mondva:)) üdv |
plaszter | 4632 | 2009. január 15. 20:51 | Válasz erre: 4614 |
Nem nez ki rosszul, de egy picit tartok a 750estol a fogyaztasa miatt, meg azt olvastam, hogy ha vmit csinalni akarsz rajta, szet kell bontanod teljesen.
|
tibierdrol | 4631 | 2009. január 15. 12:29 |
DR350-hez van gyári alkatrész egy hét alatt, szerintem a nagyobbakhoz is hasonló lehet az ellátás. Öreg motort inkább léghûtéseset vennék, mivel kevesebb a hibalehetõség. Persze annyi minden elromolhat egy motoron hogy ez már majdnem mindegy, de akkor is :o) |
hadam01 | 4630 | 2009. január 15. 05:36 | Válasz erre: 4626 |
Ezt írta a motordoktor az XT 600-as motorjáról: "http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070123/" Az XT600Z valóban léghûtéses, az enyémbe közel 30000km-et tettem bele mióta nálam van mindenféle körülmények között de egy menetmegszakadáson kívül ( én b...am el)semmi problémám nem volt vele pedig kínálomneki rendesen országúton terepen egyaránt. A DR-t nem ismerem de azt tudom hogy ha az XT-hez valami kellett az utolsó gumikarikáig ami az idomot tartja bármit meg tudtam szerezni 2 napon belül. |
Rudo | 4629 | 2009. január 14. 19:32 | Válasz erre: 4628 |
De,a 600-as-ok levegõsek és 4szelepesek mint a tt-xt.
|
ztaki | 4628 | 2009. január 14. 19:28 | Válasz erre: 4627 |
rudo: és oké, hogy van teneré 750 meg 660-as, de én pl. a 600-sról semmit nem tudok. De igy érzésre az még inkább léghûtéses lehet nem? Nekem úgy rémlik, hogy a 660-as volt az elsõ vizes endurója a yamahának - nem?
|
vasibeno | 4626 | 2009. január 14. 18:22 | Válasz erre: 4625 |
igen, ugy néz ki hogy ebbõl jobb a régebbi tipust választani.
|
ztaki | 4625 | 2009. január 14. 18:06 | Válasz erre: 4624 |
vaibeno: az xtz750 javítása tényleg kész rémálom, de azért mertõ 2 hengeres. A 600 v. 660-osra ez már nem vonatkozik.
|
vasibeno | 4624 | 2009. január 14. 18:04 |
A két tipus használtan árban jó egyforma, 91-es évjáratokról van szó. A teszt rovatban olvastam hogy a Tenere javítása nehéz, bár az újabb 750-esrõl volt szó. Persze mindkettõ jó motor bizonyára(Yamaha XT600Z és a Suzuki DR650)attól is függ ki milyet fog ki használtan. |
ztaki | 4623 | 2009. január 14. 17:14 | Válasz erre: 4621 |
itt ugye rudo arra céloz, hogy a yamaha már vízhûtéses volt, a dr meg még mindig nem az... Amúgy ez egy érdkes kérdés, már mint az, hogy a vízhûtés az elõny vagy hátrány...? Mert szerintem mindkettõ mellett és mindkettõ ellen is sok mindent fel lehet hozni. |
kisti | 4622 | 2009. január 14. 16:14 | Válasz erre: 4621 |
Rudo írta a másik fórumon: "Az xtz nek "komolyabb" a motorja (tartósabb),a suzuki meg jobb terepen,nem sokkal de jobb.Én is gondolkodtam mindkét tipuson(dr650-em volt is már) nálam az egyik amiért az xtz-t választottam,a hangja.Az xtz csak "fütyül" minden nem odavaló hang nélkül még a dr-ek a léghûtés miatt mindig csörögnek,kopognak kicsit." |
vasibeno | 4621 | 2009. január 14. 15:52 |
Sziasztok! új vagyok itt a fórumon és motorvásárlás elõtt állok. az enduro kategória bejön nekem mivel rosszabb hegyi és erdei utakon is járok. választással kapcsolatban kérdeznék. néztem egy Yamaha XT600Z Tenerét(92-es évjárat, 380 ezerért, még nem próbáltam) és ugy látom népszerû a Suzuki DR650-es is. mi a véleményetek a két géprõl, megbízhatóság, szerelés, alkatrész ellátottság terén és ugy általában aki ismeri és leirná, köszi. érdekelne az is hogy túrázásnál (pár száz KM) egy ilyen túra enduro jó állapotú aszfalt uton mennyivel hátrányosabb mint egy túra gép(pl. Suzuki GS500) köszi. |
kisti | 4619 | 2009. január 13. 20:17 |
Lagalább ilyen lecc, de sztem sokkal jobb!!! :o))))))))))))) "http://www.youtube.com/watch?v=x4yQgMpcgc0" |
miszterember | 4618 | 2009. január 13. 19:18 |
Rudo | 4617 | 2009. január 13. 16:26 | Válasz erre: 4612 |
Én most vettem egy ugyanilyet névreírva volt 480eFt.
|
mexikana | 4615 | 2009. január 13. 15:15 | Válasz erre: 4582 |
Szia Karesz! Te is elökerültél a mazsolás kalácsok közül?:-))) Persze h, van itt is élet:-) |
kisti | 4614 | 2009. január 13. 11:46 | Válasz erre: 4612 |
Winchi | 4613 | 2009. január 13. 08:58 | Válasz erre: 4611 |
Szia Plaszter! Az Én személyes véleményem szerint sokat kérnek a motorért.Sok bajod nem igen hiszem hogy lenne vele,nekem 92 évjáratú XTZ volt és nagyon megbizható vas volt.Sok múlik a motor elõéletén,hogy milyen gazdánál volt és hogyan használta.Az Én vasamat kintrõl hozzatam Olaszból,jóval olcsóbban,ha érdekel meg van a kapcsolat a srác ezzel foglalkozik még úgy tudom. |
plaszter | 4612 | 2009. január 13. 00:37 |
"http://www.hasznaltauto.hu/1981705_yamaha_xtz_1991" ez a leanyzo az, amelzik most annyira megfogta a szivem |
plaszter | 4611 | 2009. január 13. 00:35 |
Sziasztok! Mar regen irtam ide. Szeretnem a segitsegeteket kerni, mert ugy nez ki, hogy nyar vegen nagyobb kobcentire tudok valtani. S nezegettem a regebbi XT-ket, amelyek kozul Onam reven ismerem a 600E-t, de az en szivemet az XT660Z melengeti jobban. Szoval, tudom egy ilyen koru motornal mar szinte mindegy, melyik mennyire volt megbizhato uj koraban, sokkal tobbet szamit az elozo tulajok kilete, s hogy mennyire gondoskodtak motorjuk karbantartasarol. 1. Erdemes-e 600-700e Ft-ot raaldozni egy ilyen koru gepre 2. Milyen koltsegeim varhatok hosszutavu hasznalat soran 3. Mint minden XT-s en is szeretnem konnyebb terepen hasznalni, azert gondolkodok ebben a tipusban+munkabajaras+tura A valaszokat elore is koszi |
KARESZ600 | 4609 | 2009. január 12. 20:05 | Válasz erre: 4608 |
Szia Kisti! Hasonló gondolataim már nekem is voltak,erdélyt tuti nem hagyom ki de Edina jönne makóra... Az ötleted mindenképp jó,megbeszéljük ha oda jutunk:) |
kisti | 4608 | 2009. január 12. 20:01 |
Szevatok, Karesz, Erdély-makóra Edina is jön?, mert nekem lenne egy ötletem ha igen. A lyányom jönni akar, de Erdélyt nem vállalja be, így csak péntekre érkeznének a nejemmel kocsival ha minden igaz, esetleg ha Edina jönne velük? Azé most írom, mert szeretném ha jönnének, de erdélyt sem akarom kihagyni, gondolom Te is így vagy ezzel,az elsõ összeröffenésen úgy is megbeszéljük, addig rágódjatok rajta! :o)) |
Rudo | 4607 | 2009. január 12. 19:40 | Válasz erre: 4600 |
Mitótazez,hogy tél? Olyan van,hogy motoros szezon,azt hiszem január 1-el kezdõdik és december 31 a vége.:) |
ztaki | 4606 | 2009. január 12. 19:40 | Válasz erre: 4603 |
ez több mint elég erre az útra. :) A bravo hátszeles végsebessége 48 km/h... és ez tényleg a legvége. Utazóban szereti és bírja a 40-t... Mivel nincs raja váltó ezért minimum 15-ig pedállal kell rásegíteni, ami lehet hátrány is. De én ezt úgy szoktam megélni, hogy soha nem megyek vele 20-nál lassabban és akkor nincs gond. :)) |
ztaki | 4605 | 2009. január 12. 19:37 | Válasz erre: 4602 |
szelekt: sajnos én nem látom ilyen fényesen a helyzetet, mert pl. a hétvégén nem akart beindulni a quadom... erre betoltam. De ugye még járni is alig tudok, nem hogy futni... :)) A lényeg: csak betoltam. Ma meg alig tudtam 200m-t gyalogolni - úgy fájt a bokám. Meg azért a kivételrõl is csak rossz élményeim vannak. Eddig csak egy csavart vettek ki... és akkor is fel kellett vágni. A vágásnak össze kell forrnia... A varratokat legkorábban a mûtét után egy héttel szedik ki... stb... Én már be vagyok szarva az egésztõl. |
KARESZ600 | 4604 | 2009. január 12. 19:36 | Válasz erre: 4600 |
Akkor valamelyik mopedet meghagyok mert amúgyis szerettem volna menni a túrára mivel tavaly sajna kihagytam mopedhiány miatt,de most van két üzembiztos is:)
|
szelekt | 4603 | 2009. január 12. 19:35 | Válasz erre: 4601 |
Keeway? 6700km és semmi baja,csak nyelezve járok vele,a végsebbessége 60 km/ó,fogyasztás 4 liter.. arra amire nekem kell megfelel.. |
szelekt | 4602 | 2009. január 12. 19:32 | Válasz erre: 4597 |
Már emlitettem neked,a haverom szintén,ugyan igy törte el a lábát... Õt még kisérgették a wc-re is,amikor Te,ugyan abban a stádiumban már motoroztál, a csõkivétel,az neki egy kb hétig fájt.. Ugyhogy arra a "jani"keresztnévre van egy fogadásom:)::)): |
ztaki | 4601 | 2009. január 12. 19:30 | Válasz erre: 4600 |
a keeway az milyen? Én vagy a tavalyi mopeddel megyek - bár tavaly túl egyszerû volt vele... Váltónélküli Piaggio Bravo... Vagy gondolkodom még egy kínai csoda csopper beszerzésén is... ![]() ![]() |
szelekt | 4600 | 2009. január 12. 19:26 | Válasz erre: 4598 |
Ti néhányan,/lásd,Te, ztaki,rudo,stb/nem ismeritek a Tél fogalmát:)::)) Még a gondolat is kirázott,hogy ilyenkor motorra ülni...:)::))) van egy keeway50-es,meg egy szimó. |
KARESZ600 | 4598 | 2009. január 12. 19:20 | Válasz erre: 4596 |
Miért szoktak motort téliesíteni??Arról már halottam hogy házakat szigeteléssel téliesítenek de motort?:DD Neked milyen kismotorod van? Ha ezen múlik akkor addig mektartom a kismocit és hajrá! |
ztaki | 4597 | 2009. január 12. 19:20 | Válasz erre: 4596 |
szelekt: pedig nyugodtan jöhetsz az éjszakaira, mert nem kell félni: nem lesznek lányok... :o) Meg nem is fogunk gyorsan menni. Kiosztom a tracket és aki akar az száguldozhat. Nekem kb. a moped rally és az esti futam idejére fog esni a csõ-kivételes mûtétem, nem leszek én olyan nagyon jani, az tuti... :) |
szelekt | 4596 | 2009. január 12. 19:16 | Válasz erre: 4592 |
Szóval akkor bármikor "harcra kész" a Tencsi.:):): Szerintem Te sem ismered azt a fogalmat,hogy,2hogyan téliesitsük a motorunkat?:):):) Robogósra,ha mész,megyekén is:):) éjszakai vadászat részemre letiltva..:(::(:( Szeretnék veletek menni erdély és Makó. |
ztaki | 4595 | 2009. január 12. 19:16 | Válasz erre: 4593 |
hát szívesen eljátszom a gondolattal, de logikusan végig gondolva Gyõr túl messze van Szegedtõl. Az még jó idõben is egy teljesnapos túra lenne oda-vissza... De azért még nem vetjük teljesen el az 5letet. Meg hátha beszélgetünk róla, akkor lehet, hogy akad egy vállakozó kedvû ember, aki mondjuk berakaja a mocit gyõrbe a kocsijába és lehozza mondjuk pestig. Oda tuti elkísérném. |
Rudo | 4594 | 2009. január 12. 19:15 | Válasz erre: 4591 |
Még nemtom. 1.Vonat vagy busz Gyõrbe,majd géppel haza. 2.Bátyámmal vagy apámmal (mikor pestre mennek) átvitetem magam ,majd géppel haza. 3.Várok még +10lesz cimborával tigrincsel fel majd 2 motorral haza. |
szelekt | 4593 | 2009. január 12. 19:12 | Válasz erre: 4591 |
Ne má,hogy elkiséred ebbe a szibériai idõben:):):)
|
KARESZ600 | 4592 | 2009. január 12. 19:12 | Válasz erre: 4589 |
természetesen csak leállítottam:) a robogó turára szeretnék elmenni,ha meglessz még a kis 50es enduróm addig. De az éjszakai túráján is szeretnék ott lenni. És te jössz nyáron romániába meg makóra? |
Rudo | 4590 | 2009. január 12. 19:08 | Válasz erre: 4588 |
Muszály lesz,nem tudják Bp-en hagyni,csak 20.-án tudják áthozni,akkor ha ott találkozunk,de ott nem hagyják.:( Én meg nem érek rá 20.-án. |
szelekt | 4589 | 2009. január 12. 19:07 |
Nem nagyon pörög itt egyik topik sem,pedig az ember azt hinné,hogy tél van,jobban ráérünk stb. Karesz: a ztaki féle robogós túrára mész? A Tenerét leraktad,vagy csak leállitottad? |
Rudo | 4587 | 2009. január 12. 19:06 | Válasz erre: 4585 |
Ma telefonáltak,hogy kész a mûszaki,holnap nevemre kerül.Onnantól bármikor,csak +fok kérdése mert Gyõrtõl 350km-re lakok és lábon hozom.
|
KARESZ600 | 4586 | 2009. január 12. 19:02 | Válasz erre: 4585 |
Hello Szelekt! Bevallom én már nagyon rég néztem ide. |
ztaki | 4584 | 2009. január 12. 18:59 |
pedig sokkal jobb mint a törzsasztalos sznob társaság. Már mint a moderátorokra értem... Engem az elmúlt két évben 4-szer tiltottak onnan ki, mindössze azért mert elfelejtettek megtanulni olvasni.
|
hadam01 | 4580 | 2009. január 9. 19:55 | Válasz erre: 4577 |
Én is figyelek ám....Csak ritkán szólalok meg.... :))))
|
Rudo | 4578 | 2009. január 9. 09:45 | Válasz erre: 4574 |
Ez hihetetlen,én most reggeltem be oda, minden gond nélkül megy az üzenet. Tölts le egy új mozillát,regisztrálj újra.Mennie kell!!! |
Gabeszxmen | 4577 | 2009. január 9. 00:16 | Válasz erre: 4576 |
Hidd el Tivadarom, nagyon szeretnék (legalább néha) csetelgetni veletek, de ez csak itt megy. Mondjuk te nagyon gondos vagy, mert ezt is mindíg figyeled! |
kisti | 4576 | 2009. január 8. 10:01 | Válasz erre: 4574 |
Azé kostolgatlak, hátha végre annyira felszívod magad , hogy valahogy hozzá szólsz!! :oPPPP
|
mexikana | 4575 | 2009. január 8. 09:20 | Válasz erre: 4574 |
Hali! Küldd át p.ü-ben a beszszólásokra a válaszaidat és bemásolom a nevedben:-)) Lehet h, allergiás rád az index?:-) |
Gabeszxmen | 4574 | 2009. január 8. 09:18 |
Hali! Ba...+, egyszerûen nem enged hsz-t írni az index, bármit csinálok. Pedig Kisti nagyon kóstolgat újabban, be kéne má neki szóni! :-)))) |
hadam01 | 4571 | 2009. január 8. 05:45 | Válasz erre: 4562 |
Gratula...Szép darab.... Üdv a csapatban!!! :))) |
ztaki | 4570 | 2009. január 7. 22:03 | Válasz erre: 4569 |
cagiva projekt bizonytalan állapotban stagnál a törvényesség és a törvénytelenség határán megrekedve...
|
Rudo | 4569 | 2009. január 7. 22:02 | Válasz erre: 4567 |
Engem is megtalálsz mindenhol ahol terep a téma. ;) Cagiva projekt??? |
mexikana | 4568 | 2009. január 7. 21:57 | Válasz erre: 4566 |
Én is Gratula az új VAS-hoz:-)! Sok-sok balesetmentes terepezést vele! |
ztaki | 4567 | 2009. január 7. 21:56 |
Rudo: hát legszívesebben azt mondanám, hogy üdv a csapatban... :)) De hát nem mondhatom... Aztán mondhatnám azt is, hogy Pá a másik csapatból... de azt sem mondhatom. Nem is értem - mit keresek én itt is, ott is... amott is... :)) |
Rudo | 4566 | 2009. január 7. 21:54 |
Laller:dr350+130eFt üzembehelyezve mûszakizva + az átírás lesz (kb:35) Taki:Ja,muszály lesz átíratkoznom a dr-es brigádból. Szelekt:persze kipróbáltam ezt is meg a 750-et is Mindenkinek: Köszi |
ztaki | 4564 | 2009. január 7. 21:26 | Válasz erre: 4562 |
rudo: gratula!!! Már jelentkezhetsz is a tenere klubba... :)) Jó csákók!
|
laller80 | 4563 | 2009. január 7. 21:26 |
Rudo! Gratula a géphez, én is láttam az almába és tényleg gyári állapotban volt. Megkérdezhetem, hogy mennyibõl jött ki átírással együtt? Sok balesetmentes kilométert kívánok!
|
Rudo | 4560 | 2009. január 6. 21:46 | Válasz erre: 4559 |
Úgy lesz! Holnap felviszem a dokit otthagyom foglalónak,megcsinálják a papírmunkát (mûszakizás,átírás) és ahogy jön a telefon felmegyek vonattal s uzsgyi haza.:) |
szelekt | 4559 | 2009. január 6. 21:43 | Válasz erre: 4558 |
Egy szinpadias kivonulást talán meglehetne "reckírozni"....:):) Ha összejön,mutasd meg ,hogy Tökös gyerek vagy,és Tenerés lettél!!!! Lábon vidd haza az új szerzeményt Pusztamérgesre:):):) |
Rudo | 4558 | 2009. január 6. 21:37 | Válasz erre: 4557 |
Kösz Fotoaparát a zsebben;) Alkuval az a helyzet,hogy be kell számitsák a kis dokit úgyhogy csak módjával nehogy elzavarjanak......:-O |
szelekt | 4557 | 2009. január 6. 21:32 | Válasz erre: 4556 |
Egy kalappal!! Majd képet tegyél fel,hogy melyiket vetted meg,meg alkudj keményen,,, Akár még a kijáratig is menj el, ha nem enged:):):):) |
Gabeszxmen | 4554 | 2009. január 6. 21:22 | Válasz erre: 4549 |
Már túl vagyok az új nickken, és a másik böngészõ használaton is. Tényleg nincs már más ötletem. Szelekt, ha jól emléxem régebben egyszer te sem tudtál belépni tõlem a neveddel. Akkor még az volt a baj, de azt orvosolták. Erre meg szarnak, pontosabban másik böngészõt javasoltak... |
ztaki | 4553 | 2009. január 6. 20:09 | Válasz erre: 4552 |
gstibb: hát, ha a srác nem vágyott volna gyõzelmi babérokkal, akkor szerintem simán végig motorozhatna az xtz-vel az ember szinte bármilyen pályát...
|
gstibb | 4552 | 2009. január 6. 20:07 | Válasz erre: 4518 |
Kb 2-3 éve egy fóti enduro-cross versenyen egy srác 750-esel nyomta a szöcskék között. ;-) Persze lehet a sokadik motor felállítás után nem volt természetes a mosolya :-)))
|
mexikana | 4550 | 2009. január 6. 19:58 | Válasz erre: 4548 |
Próbáld meg új nicknévvel....hááátha sikerül:-)
|