karu | 1524 | 2007. április 10. 21:49 |
Mi a baj vele mit csinál rajta a szerelõ sajnálom hogy rossz a mocid.
|
mexikana | 1523 | 2007. április 10. 21:42 | Válasz erre: 1522 |
Szia! Dehogy!Majd 23-án viszem vizsgára.....szét van már szedve a lelkem....tiszta depis is vagyok miatta ebben a jó idöben....(((((((((((( |
mexikana | 1521 | 2007. április 10. 21:31 | Válasz erre: 1513 |
Hiányolni azért szabad?? vagy nem?...)))) Szólj ,ha érik a cseresznye!!! |
mexikana | 1520 | 2007. április 10. 21:30 | Válasz erre: 1516 |
Cápi eladná a Drag starját....a Baranya topicban keressd! Amúgy meg légy üdvözölve a motorosnetvilágban...)) Sziasztok Fazeres topiclakók! |
karu | 1519 | 2007. április 10. 21:23 | Válasz erre: 1512 |
Doky mi a helyzet a motoroddal felhivtad a szerelõt mit mondott?
|
Ferko | 1517 | 2007. április 10. 19:02 | Válasz erre: 1516 |
Majd körbekérdezek. Viszont ugyanezt a vásárlási szándékodat fel kellene tenned több fórumon is. Fõleg chopperes fórumokon. |
kicsivoros | 1516 | 2007. április 10. 18:27 |
Az bizti h a hely jo,. Szeretnék motort venni,csak gondoltam Ti akik már nagy motorosok vagytok,több embert ismertek, és hallotok ismerõsöktõl ki adná el a mociját, hát arra gondoltam ebben segíthetnétek! Egy Yamaha drag star-t szeretnék! |
Ferko | 1515 | 2007. április 10. 18:20 | Válasz erre: 1514 |
Szia ! Miben segíthetek? Azt, hogy jó helyen jársz e azt késõbb elmeséled. |
kicsivoros | 1514 | 2007. április 10. 18:04 |
Sziasztok, én most regisztráltam. Szeretném ha segítenétek, és hát az ismerkedés is egy jó dolog! Jó hejyen járok? |
Ferko | 1513 | 2007. április 10. 17:55 | Válasz erre: 1511 |
Szia Mexi ! Vagyok én, vagyok néha itt is ott is. Most, hogy itt a tavasz kevés idõm marad a számítógép elõtt. Család, munka, motorozás, telek ....... |
Dokypapa | 1512 | 2007. április 10. 14:23 | Válasz erre: 1508 |
Kapus ,köszönöm az infót ,j ezt a számot adták meg a Hidasi kolegák is |
mexikana | 1511 | 2007. április 10. 10:04 | Válasz erre: 1461 |
Szia! Már kezdtem aggódni h, hova az ördögbe tüntél el:::) |
karu | 1509 | 2007. április 9. 21:53 |
Sziasztok joccakát kiszállok mert a család nem tud aludni a géptõl.
|
Kapus | 1508 | 2007. április 9. 21:44 |
Doky Adok egy telefonszámot Kult Sz 30/9168093 Yamaha szervizes Tolnai és esténként vagy hétégén privátban megoldja a gondod.Nagyon jó szerelõ. |
krisztian.fz6 | 1506 | 2007. április 9. 21:39 | Válasz erre: 1505 |
Nagy meló az..egyszer cseréltem, szopacs.
|
karu | 1505 | 2007. április 9. 21:30 | Válasz erre: 1502 |
Szereld ki az egész bovdet házával eggyütt es jól mosasd át wd40nel az a problémád hogy a mûanyag reszeléktõl megszorult a bovdened utána jól járasd meg olallyal. |
krisztian.fz6 | 1504 | 2007. április 9. 21:23 | Válasz erre: 1500 |
akkor feszíts a vezérmûláéncon, ha olyan mint amilyíen az xj-n volt akkor egy kattanást és úgy hakgasd meg
|
karu | 1503 | 2007. április 9. 21:22 | Válasz erre: 1493 |
Vidd el a szervizbe kerd a véleményüket az olaly az tuti hogy jó.
|
krisztian.fz6 | 1502 | 2007. április 9. 21:19 | Válasz erre: 1501 |
majd akkor teszek bele R4-est :-)) és olyan lesz mint a hidraulikus kuplung.
|
Ferko | 1501 | 2007. április 9. 21:17 | Válasz erre: 1497 |
Sajnos nekem is csak annyi van. Egy BMW motorostól kaptam. Az kell nekik a kardán hajtás hátsó áttételénél. Ez is MOTUL úgyhogy neked nem lehet jó. ))) |
Dokypapa | 1500 | 2007. április 9. 21:16 | Válasz erre: 1492 |
tehátha rajta ülsz jobbról hallod a zajt ,helõlrõl halgatod akkor a blokk közepe felõl ,balról szinte semmi ,csend,és akkor lehet hallani mikor rárántok a gázra és felpörög ,menetközben nem igazán hallom mert a sisakom zajos mint állat
|
krisztian.fz6 | 1499 | 2007. április 9. 21:16 | Válasz erre: 1496 |
veszek majd rá N-es bowdent, csak az meg idétlenül megy el a mûszerfal elõtt
|
krisztian.fz6 | 1497 | 2007. április 9. 21:15 | Válasz erre: 1496 |
valami kis üvegcsébe hozhatnál majd nekem olyan olajat, egy keveset
|
Ferko | 1496 | 2007. április 9. 21:13 | Válasz erre: 1488 |
Nem sokkal, de érezhetõen könnyebb. Olyan könnyû sosem lesz mint egy hidraulikus kuplung. |
krisztian.fz6 | 1495 | 2007. április 9. 21:13 | Válasz erre: 1493 |
bocsi, de most nem érdekel a motorod!! :-)
|
Dokypapa | 1493 | 2007. április 9. 21:12 | Válasz erre: 1489 |
karu ,ne zaklasd a barátokat ,még nem tudnak a végén aludni,inkább segíts ,mert meg esz a méreg
|
krisztian.fz6 | 1492 | 2007. április 9. 21:12 | Válasz erre: 1490 |
Mondtam hogy R4, de Te Ferkora hallgattál!! :-)) De most mi és hol csörög??? |
Dokypapa | 1490 | 2007. április 9. 21:10 | Válasz erre: 1486 |
Figyelj ,csak akkor csörög ha neki rántom és felpörög ,van egy hasonló vas a csapatban az zsír ,visit mint állat de nem csörög ,meg is jegyezték hogy ez biza kehes ,sajnos halható és mindha egyre hangosabb lenne ,bár ezt lehet hogy én képzelem már így,én is azt mondtam ,hogy nem lehet olaj ,lehetetlen
|
krisztian.fz6 | 1488 | 2007. április 9. 21:09 | Válasz erre: 1486 |
Ferko, és ha teszel bele olyan olajat a bowdenbe akkor sokkalkönnyebb???
|
krisztian.fz6 | 1487 | 2007. április 9. 21:08 | Válasz erre: 1485 |
Te mázlista!!!! Legközelebb menek én is!!!
|
Ferko | 1486 | 2007. április 9. 21:07 | Válasz erre: 1479 |
Doky ! Nem az olaj miatt van, Nekem is az van most benne. Nekem az R4-el sokkal zajosabb volt a váltó mint a Motul bármely olajával. Ha kuplung behúzásakor elhalgat akkor az normális. |
Ferko | 1484 | 2007. április 9. 21:03 | Válasz erre: 1471 |
Így van. A bowden külsõ házának belsõ felülete teflonnal kezelt. Ez tönkremegy az olajzástól ezért nem javasolják a szervizek. Csak akkor legalább csinálnának normális kuplung bowdent. Ha viszont egyszer elkezded olajozni idõközönként újra kell, mint ahogy régen csináltuk. |
Dokypapa | 1483 | 2007. április 9. 21:01 |
hú néha írok ám ,bocsi de bazi fáradt vagyok ,de ide akkor is be kellett néznem |
Dokypapa | 1482 | 2007. április 9. 21:00 |
hát ezt most este nem próbálom ki mert a szomszédok pofánvágnának ,de mintha akkor is cseregne a nyavajás de holnap megnézem ,ja ezt csak melegen ,teszi ,tudom hidegen nem szabad de nézetem
|
adamtom | 1481 | 2007. április 9. 20:57 |
bocs h beleszólok, nekem is zörög, de ha behúzom a kuplungot gyönyörûen jár.
|
Dokypapa | 1479 | 2007. április 9. 20:54 | Válasz erre: 1469 |
Üdv karu ,sziasztok fazeresek,nem tüntem el csak buli volt a csapatunknak és jól sikerül,ez volt tegnap ,erre ma rátettünk egy lapáttal ,Baja -Siófok -Baja ,de végül is ,szombat vasárnap hétfõ ,csak motorozás volt ,viszont karu most segíts ,megvolt az elsõ olaj cserém ,-mint páran írtátok motul 5100-10-50w ment bele ,azóta csörög a vezérmû lánc felõl valami ,ha rajta ülsz a vason akkor a jobb oldala felõl balró nem igazán hallani vagy az elsõ kerék felõl halaható de csak akkor ha huzok egy nagyobb gázt alapjáraton semmi hang ,turáztatni nem szoktam de most kénytelen vagyok megnéztem és ,simán üresben ,ráhúzom és csörög ,na akkor szabad távgyógyítani ,ja nem kenyem a vasat vigyázok rá és van benne most 9000 km
|
adamtom | 1478 | 2007. április 9. 20:53 | Válasz erre: 1476 |
talán sima szívódízel, de mûszaki dolgokról nem sok szó esett, inkább azt feszegették, hogy a NATOban azért nem jutottak szerephez a motorok, mert benzinesek, még a többi harcjármû dízel és csak a motorok miatt nem szállítanak a harctérre benzint.
|
adamtom | 1475 | 2007. április 9. 20:47 |
illetve valamelyik kawa enduroba (asszem klx) teszik a diesel blokkot
|
adamtom | 1474 | 2007. április 9. 20:46 | Válasz erre: 1473 |
pont láttam vmelyik nap a discovery-n, hogy az amerikai tengerészgyalogosoknak már van. Kawasaki csinálta, diesel és 2 litert fogyaszt.
|
adamtom | 1472 | 2007. április 9. 20:39 | Válasz erre: 1470 |
Voltam tavaly az fz1 tesztvezetésén és azt is "gyengének" éreztem alul, legalábbis jóval többet vártam volna egy ezrestõl. Igaz, volt benne vagy 1000 km se.
|
karu | 1471 | 2007. április 9. 20:35 | Válasz erre: 1468 |
Mi az hogy teflonnal kezelt a abovden külsõ házára gondolsz ?
|
Ferko | 1470 | 2007. április 9. 20:31 | Válasz erre: 1467 |
Sajnos jó a meglátásod. De, minimum CBF 1000 az kicsit olcsóbb. Vagy ahogy Te is irtad XJR vagy FJR. De, az FJR már keményen 4 milla. |
Ferko | 1468 | 2007. április 9. 20:26 | Válasz erre: 1462 |
Krisztián ! Igen nekem még a gyári bowdenem van. Molybden-el adalékolt 75W-90-es olajjal szoktam egy szezonban kétszer átolajozni. A szervízek szerint nem szabad, mert ez egy teflonnal kezelt bowden. De, hát mit csináljon az ember fia ha már leszakad a keze mire átkuplungol pesten. Nekem használ. |
Ferko | 1466 | 2007. április 9. 20:16 | Válasz erre: 1460 |
Adamtom ! Egy késõbbi hozzászólásodban adtad értésünkre mit is szeretnél. Bizony ez a Fazer legnagyobb hibája. Alul nincs megfelelõ nyomaték. Ezt csak folyamatos forgatással tudod elérni. Én ha két személlyel és cuccal vagyok, kettõt biztos vissza kell kapcsolnom egy szûk elõzéskor. Sajnos erre igazán nincs megoldás. Az összes tuninggal foglalkozó cég a lóerõt hajkurássza és nem a hétköznapi használatot. Ezáltal eltolod még feljebb a használható fordulatszám tartományt. Ha a PC- vel próbálkozol elõtte próbáld ki mielõtt megveszed. Szerintem nem lesz jó, mert az is arra készült, hogy van egy utcai géped amit a potméterek állításaival pályára alkalmassá tehetsz. |
Ferko | 1465 | 2007. április 9. 20:03 | Válasz erre: 1448 |
Szia Karu ! Teljesen igazad van. Ez a gép valóban nem az a kategória. Így tudták olcsóvá tenni, hogy a fékeken futómûveken spóroltak. Lehet ezzel így is motorozni csak ésszel. Most a módosított modellen már jó fékeket, futómûveket raktak a gépre viszont ez az áron is lárszik. |
Ferko | 1463 | 2007. április 9. 19:54 | Válasz erre: 1442 |
Adamtom ! Csak a légszûrõ kicserélésétõl ne várj sokat. Érezni fogsz egy gyorsabb gázreakciót és a többi csak padon lesz mérhetõ. Ha tuningolni akarsz cserélj dobot és vezérlõ elektronikát. Akkor már érezni fogod a külömbséget. Viszont ezek már komoly költségek. Azzal viszont számolj, hogy a motor üzemanyag fogyasztása megnövekszik. |
krisztian.fz6 | 1462 | 2007. április 9. 19:50 | Válasz erre: 1461 |
Szasz Ferko. Nem te mondtad egyszer hogy milyen olajjal vagy zsírral kented a kuplungbowdent??? Má megint keményedik |
adamtom | 1460 | 2007. április 9. 19:20 |
Sok oldalt megnéztem a témában és azt hiszem, hogy a sportlégszûrõ és a sportdob is inkább felül nyújtanak némi pluszt. A nyomaték sajnos a hengerûrtaltalomban lakik. A Power Commander, ami talán segíthetne. Azzal elvileg lehet piszkálni minden tartományt és nem túl drága (rendes sportdobnál olcsóbb). Valakinek van tapasztalata? |
karu | 1458 | 2007. április 9. 19:05 | Válasz erre: 1457 |
Hát igen vissza kell váltani szerintem a sportlégszürõvel is.
|
adamtom | 1457 | 2007. április 9. 18:51 | Válasz erre: 1447 |
Félreértettél. Nem teljesítménynövekedést szeretnék elérni, csak egy picit több erõt alulra. Tökéletesen elégedett vagyok a teljesítményével és tisztában vagyok vele mennyivel többet tud, mint én. Fõleg 2 személynél érzem elõzésnél a nyomaték hiányát az alsó tartományban. Gyakran elõfordul országúton, hogy utolérek egy autót, de nem tudom megelõzni, mert jönnek szemben. Ilyenkor felveszem a tempóját pl (90 hatodikban), és ha lehetõségem van elõzni kezdek. Visszakapcsolok egyet...semmi, visszakapcsolok kettõt.... valami, de kevés és két személlyel (én 107kg vagyok + ruha+ asszony) hármasban tudok normálisan elõzni. Ha egyedül vagyok ilyen szituba, nem teszem fel 6-osba (hagy forogjon), de ketten azért más motorozni... ...tudom, ne sírjak, vegyek fjr-t :-) |
krisztian.fz6 | 1456 | 2007. április 9. 18:44 | Válasz erre: 1455 |
Ugysem veszünk mégegy fazert másodiknak.
|
Zsifi | 1455 | 2007. április 9. 18:32 | Válasz erre: 1454 |
Nem baj, de inkáb az "Eladó motorok" fórumba tedd...
|
cool13 | 1454 | 2007. április 9. 18:11 |
Remélem nem gond ha beteszem ide, egy jóbarátom eladó mociját. Tehát eladó egy gyönyörû állapotban lévõ, fekete, a váza is, Yamaha FZ6 N-es motor. Nagyon megkímélt állapotban, garantált 9000km-el, hasidommal, gyári bukógombával! Irányára 1.5 millió! Érdeklõdni Becsei Sándor 06209696640 Itt a fórumon mosómasa néven fut!
|
motobaby | 1452 | 2007. április 9. 16:15 |
Sziasztok! Nagyon szép helyen jártatok! Jók a képek! Kellemes húsvétot mindenkinek!
|
Piro | 1451 | 2007. április 9. 16:08 | Válasz erre: 1450 |
krisztian.fz6 | 1450 | 2007. április 9. 15:06 |
ÚJRA INDUL A BMW 24 ÓRÁSON A NAGY "YAMADA" CSAPAT. CSAK EGY FZ6-OS HIÁNYZIK. NEM SZERETNÉNK, HA A KIS BMW-SEK NAGYON NYEREGBEN ÉREZNÉK MAGUKAT A VERSENYEN, :-)) EZÉRT OLYAN VÁLLALKOZÓ SZELLEMÛ (LEHETÕLEG FZ6S-ES) MOTOROST KERESÜNK AKI KITARTÓ, KÉPES TELJESÍTENI AZ 1200 KM-ES TÁVOT. EDDIG KETTEN VAGYUNK, JAZIG ÉS ÉN. |
krisztian.fz6 | 1449 | 2007. április 9. 11:30 | Válasz erre: 1448 |
az a honlap cím érdekelne, ahol le van írva hogyan lehet megnézni a mûszerfalon az infókat
|
karu | 1448 | 2007. április 9. 10:50 | Válasz erre: 1443 |
Akinek ilyen elvárásai van egy motorral szemben az áldozzon egy kicsit több pénzt motorvásárlásra !!! Nem kell szerintem ennyire leocsárolni egy fazert mert ez egy túramotor es egy túra nem arról szól hogy mennyi a végsebesség mennyi akanyar sebesség hanem arrol hogy nézzük a tályat es balesetmentesen közlekedünk. Nekem ez a véleményem. |
karu | 1447 | 2007. április 9. 10:18 | Válasz erre: 1442 |
Szia Adamtom látom végre találtál egy neked való topickot. Szerinttem a gyári szûrõ jó neha kiszereled kifújod levegõvel atuningnak csak akkor van értelme ha ki tudod motorozni agyárilag leadott tellyesitményét. Sokkal olcsobb tuning ha az ember amotorozási tudását felyleszti olyan szintre hogy gyorsabban és biztonságosabban haladjon az úton. Szerintem a fazer guruk is fognak válaszolni kérdéseidre Krisztiánfz6 és Ferkó. |
lacibacsi | 1444 | 2007. április 9. 08:26 |
Szuper volt a túra,tényleg még följebb mehettünk volna,ha legalább 2 naposra terv.zük.Még kép..
![]() |
krisztian.fz6 | 1443 | 2007. április 8. 23:51 |
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=61672 nem tudjátok ki írta ezt az ítéletet???
|
adamtom | 1442 | 2007. április 8. 21:53 |
Sziasztok! Ha van valakinek tapasztalata K&N sportlégszûrõvel fz6-oson, írja meg legyen szíves! Cserélném lassan a gyárit, de nem tudom van-e értelme. Fõleg az érdekelne, hogy a gyári dob melett várhatok-e alsóbb fordulatszám-tartományokban kicsit több erõt. (Köszi a tippet karu, tényleg jó az oldal) |
goimo | 1441 | 2007. április 8. 21:34 |
Azért ha az útszéli árkokat nézük a képen,itt is felléphetne a szemétkommandó! De ugye nem mi voltunk))))))))) |
krisztian.fz6 | 1440 | 2007. április 8. 21:33 | Válasz erre: 1439 |
Még megkellett volna kerülni a Magas tátrát zakopáne felé, csak nem lett volna rá idõ. De szép lett volna közelrõl
|
Kapus | 1437 | 2007. április 8. 21:26 |
Sziasztok szépek a képek gratulálok a turához. Irigyellek benneteket! |
Boston | 1429 | 2007. április 8. 20:13 |
Jó estét mindenkinek! Karu, azért az nem semmi, h te ezután a hosszú túra után még éjjel 1-kor a pc elõtt ültél! De megérte, jók a képek, köszönjük! |
goimo | 1426 | 2007. április 8. 19:48 |
Hali ! Tegnap fél 9-re értem noszvaj mellé,vártak meleg vacsival,hideg sörrel. Ma bejértama nagy bükköst,felsõtárkánynál mentem fel,az út kb.fele kegyetlen rossz. Lilafüred,majd be miskolcra tankolni. Visszafelé pedig mályinka felé,ha lehet még szarabb úton csak rövidebb. Majd a mátra,fél 7 elõtt értem haza 1200 kilcsi útán. LILAFÜRED |
mexikana | 1425 | 2007. április 8. 10:39 |
Sziasztok! Örülök h, mindenki hazaért szerencsésen! Csodálatosak a képek...)))hiába..ez kell a motoros szívnek! Kellemes Húsvétot mindenkinek! ![]() |