TeeJay | 2524 | 2007. július 9. 16:39 | Válasz erre: 2522 |
Szép-szép, a következõ modellben talán más sikerül a hibáit kiküszöbölni. :S |
Eyesis | 2522 | 2007. július 9. 15:13 | Válasz erre: 2521 |
ahha :-) szoval valami baja van a kepnek :-) na ezt mar sosem tudjatok meg :-) talan most... ![]() |
Eyesis | 2521 | 2007. július 9. 15:12 | Válasz erre: 2520 |
ez az a szep kep, amit elobb vmiert nem rakott ki...
|
Eyesis | 2520 | 2007. július 9. 15:12 | Válasz erre: 2519 |
Verado | 2519 | 2007. július 9. 13:28 |
igen szerintem ez az ujakra jó amit 2004 tõl adtak ki , de Krisztián szerint van már aki gyártja csak még utána kell nézzek, egyébként válaszolva a kérdésedre ...ha a mintavétel után még használható az eredeti akkor kisorsolnánk a pénösszedobók között ! és nekem mint ötletgazdának minimum 2 jelentkezési lapot lehet kitölteni:)
|
Eyesis | 2518 | 2007. július 9. 12:44 | Válasz erre: 2516 |
hehe es kie lenne az eredeti? :-D amugy ez csak az uj Fazerekre illik ugye? :-) |
krisztian.fz6 | 2517 | 2007. július 9. 12:14 | Válasz erre: 2516 |
a sportmotor.hu-n a faszeres topicban már vettek egy csomó ilyen utángyártottat, 15 ezer volt plussz a fényezés, ja és a tartóvasakról se feledkezz meg, az is benne volt az árban.
|
Verado | 2516 | 2007. július 9. 12:12 |
krisztian.fz6 | 2515 | 2007. július 9. 12:04 | Válasz erre: 2514 |
Ha átfestenéd ezüstre az oldaldobozok tetejét akkor nekem adhatnád õket.
|
TeeJay | 2512 | 2007. július 9. 06:51 |
Váltóval volt már komolyabb gondja-baja valakinek? 5-bõl 4-be tegnap óta nem bírom kapcsolni rendesen, olyan, mintha a 4-5 kiemelõvilla megadta volna magát. :-/ :-( |
TeeJay | 2509 | 2007. július 6. 16:17 | Válasz erre: 2508 |
Azt hiszem 2-3 éve kezdték a brittek ezt a kampányt ill. ezt a sorozatot, ez már a sokadik darab. Ezt vették át többen, nálunk is. (Jobbat úgy sem tudnak csinálni, meg pénz sincs rá - gondolom.) |
Verado | 2508 | 2007. július 6. 16:13 |
szuper ez a kis link :) bár néha elbizonytalanodtam hogy rossz sávban van a szegény krapek ....
|
Eyesis | 2507 | 2007. július 6. 11:57 | Válasz erre: 2506 |
varj mép :-) hatha nem lattad ezt :-) http://drbike.hu/alapitvany/files/alapitvanymotoros768.wmv
|
polo | 2506 | 2007. július 6. 11:55 | Válasz erre: 2504 |
Régebben sajnos tényleg voltak gondok a Kawával, és sok emberben ez maradt meg. Az újabbak semmivel nem problémásabbak mint a Yamaha, Honda, Suzuki. Én azért bevállalnám minden fenntartás nélkül. :) Nekem letelt a munkaidõm, megyek, motorozok egy jót! Kellemes 7végét Mindenkinek! Egy hét múlva pedig meglesem a Mátrát.... :))) |
Eyesis | 2505 | 2007. július 6. 11:51 | Válasz erre: 2502 |
en is 192cm vagyok.... na es hozza 110kila :-) szal ez nagyban befolyasolja milyen motort szeressek :-) ez a 99es Fazer ilyen tekintetben marhajo :-) PL hornet, nekem piszok picike :-) |
Eyesis | 2504 | 2007. július 6. 11:50 | Válasz erre: 2503 |
ez valoban jobban nez ki... :-) de akkor is zoldike :-)
|
polo | 2503 | 2007. július 6. 11:45 | Válasz erre: 2500 |
OFF Ez már az új Z! A 2007-es. Én a régebbi formát néztem. Ilyet: ![]() |
TeeJay | 2502 | 2007. július 6. 11:45 | Válasz erre: 2500 |
CBR-bõl nekem a 600F4i. Gyönyörû iszonyat jó vas. Csak azon már görnyedek (~2m...). Az RR is szép csak tényleg durva, fõleg a 2007-es. Pályagépnek viszont tökéletes. :)
|
TeeJay | 2501 | 2007. július 6. 11:32 | Válasz erre: 2499 |
Jaja, pénz nagy úr. Nézd meg az elsõ két vasat, meg az áraikat... :D |
Eyesis | 2500 | 2007. július 6. 11:32 | Válasz erre: 2499 |
polo | 2499 | 2007. július 6. 11:16 | Válasz erre: 2498 |
Szia! Nem a teljesítmény miatt szeretnék váltani, nekem bõven megteszi a 600-as kategória, ezt sem tudom kiaknázni. Mindenképpen egy 2004-2005-ös évjaratú vasat szeretnék, tehát a fiatalítás a fõ szempont. Ha megnézed a használt árakat ebben a kategóriában akkor egyértelmûen a Zééé a nyerõ. Nem másodsorban szerintem gyönyörû, bár ez az én szubjektív véleményem. :) |
TeeJay | 2498 | 2007. július 6. 11:11 | Válasz erre: 2496 |
Igazság szerint maradnék én is szivesen a kisfazernél, csakhát az új nem tetszik, rosszat hallottam róla. A FZS1000 egy jól összerakott motor, nincs vele sok gond RC46/1 - '98-as viffer, nincs mit hozzátenni... :) CBF1000: sok jót hallottam róla (Bár mintha N nem volna, de nekem olyan kell) Új darázs: nagyfazer kategória, szép és Honda. :) Z750? Hááát. Nem rossz motor, bár én azt inkább egy 2hengeres 500-600-as után vennék. Sor4 600 után kb. csak eg y fél kategóriával nagyobb teljesítmény, viszont ugyanazok az olcsó megoldások. Akkor inkább egy kcisivel többért egy 1000-es, felsõkategórias mocc. |
polo | 2497 | 2007. július 6. 11:03 | Válasz erre: 2495 |
Nincs mit! :) Nem a hazai pálya miatt, de a Fazert tényleg szívesen ajánlom bárkinek. Nagyon jól eltalált motor! :)
|
polo | 2496 | 2007. július 6. 11:01 | Válasz erre: 2493 |
A lehetséges következõ motorok listája? :) Még én sem tudom mit szeretnék pontosan, bár nekem csak 2 kiszemelt áldozat van: FZ6S vs. Z750. Most éppen az utóbbi felé hajlok, de ez mindig változik. :D
|
kolo | 2495 | 2007. július 6. 11:00 | Válasz erre: 2491 |
Kedves Dia! Köszönöm válaszodat, sokat segítettél! :-) Üdv: Kolo |
TeeJay | 2493 | 2007. július 6. 10:36 | Válasz erre: 2491 |
Nekem egy FZS1000, egy RC46/1 vagy egy CBF 1000 N. Esetleg új 1000-es Hornet. :D |
Dokypapa | 2492 | 2007. július 6. 10:16 | Válasz erre: 2488 |
igen -35 ropiért mehet a dolog és ez tuti hogy jó ár
|
polo | 2491 | 2007. július 6. 10:14 | Válasz erre: 2489 |
Szia Kolo! Talán tudok Neked segíteni ezzel a típussal kapcsolatban, nekem is '98-as évj. Fazerem van. Reálisnak tartom az 50e, sõt a 70e km-t is, hiszen majd' 10 éves motorról van szó. Az én motoromban pl. most 48e km van, de idáig semmi baja nem volt mióta nálam van (kop-kopp). Túrázni és városi közlekedésre egyaránt alkalmas, sõt tökéletes, kezes, nem egy vadállat, de ha kipörgeted azért tud meglepetést okozni. :) Én kicsit variáltam az áttétellel, elõre egyel kisebb, hátra egy számmal nagyobb fogaskerék került. A gyári kipufogója nagyon halk, nálam ez egy Raptor dobbal lett orvosolva, így már az autósok is észrevesznek, de nincsen bántó/zavaró hangja motoron ülve sem. A kényelemre nem lehet panasz, a 168 cm-mel vígan elvagyok rajta, idáig még nem sikerült annyit mennem vele, hogy megfájduljon valamim. Vásárlásnál a szokásos dolgokra kell figyelni, én legalábbis nem tudok olyanról amire fokozottan oda kellene figyelni ennél a típusnál, de ha mégis akkor majd biztosan segítenek az itteni kollégák. :) Negatívumként most csak a lámpáját tudnám felhozni, kicsit lehetne nagyobb, akkor sötétben látnék is valamit. Na jó azért ennyire nem tragikus, de egy kis + fény jól jönne. Összességében: városi ingabringa, frankó túramotor, huligánkodni is lehet vele....mi kell még? :) Az enyém lehet, hogy szeptemberben eladó lesz, bár nem válok meg tõle szívesen. üdv :Dia |
kolo | 2489 | 2007. július 5. 18:30 |
Kedves Fazeresek! Használt Fazer 600 -ast vennék a '98-as évjáratból. Az ilyen gépek 770 és 800 e Ft között mozognak és ~50 e Km van bennük ,de láttam 70 e Km-est. Arra lennék kíváncsi, hogy érdemes- e ennyi Km-rel venni Fazert és figyelni kell-e a vásárlásnál az általános dolgokon kívül valamire, valamint van-e valami tanácsotok. Elõre is köszönöm a segítséget! |
Verado | 2488 | 2007. július 5. 16:17 |
Doboztémához,........... ennyi pénzért szerinte megéri, 35 e-t mondtál Doki? bár csak ismételni tudom magamat és azt amit már forumokon mondottam . A Yamaha eme megoldása gyenge. A doboz tényleg egy Kappa 46 l es Yamaha logóval a problémám csak az hogy a hátsó foganytura van szerelve igy elvesz belölle, valamint ennek megfelelõen nem olyan szilárd és ne lehet akkora sulyt pakolni bele ( gyárilag 5 kg ba van maximalizálva) mintha egy Givi csomagtartóra tennéd fel ugyanazt a dobozt. A Givi olyan rendszert alkotott a motor megjelenését követõ pár hétben hogy attól az egész mocit akár mind a 180 kg jával fel tudod emelni, teszetõsen formatervezett és illik a motorhoz. 2004 ben a gyári taró és dobozért a Yanmaha 75000 Ft kért ezért mondom hogy a fele már jó ár. |
krisztian.fz6 | 2486 | 2007. július 5. 13:14 | Válasz erre: 2484 |
Ez a motor az oldal üzemeltetõjé volt. A gyári plexibõl kivágott egy nagy V betû formát, majd valamilyen más motor plexijét rácsavarozta.
|
Piro | 2484 | 2007. július 5. 08:37 |
Kinek a motorja van az http://fazer.tvn.hu/ honlapon "Én és a motorom" címû galériában? Érdekelne egy olyan plexi! Hol lehet ilyet venni? Mennyi az ára?
![]() |
Eyesis | 2483 | 2007. július 5. 08:25 | Válasz erre: 2479 |
nem mar mindegy ki mit mond :-) fem fekcsovem van mar :-) egyenlore nem erzem a kulonbseget, de majd ha osszekopik remelem jobb lesz... a kerdesemre, hogy hogy tudom megcsinalni, hogy elobb kezdjen fogni a fekem, nem tudja a valaszt senki? igazibol nem is ertem miert igy szereltek meg :-) mennyi holtjateknak kell lenni a fek karon? :-) a dobozt en sem cibalom mindenfele, de neha egy kisebb bevasarlaskor jol jon, amikor atvaltok robogo uzemmodra :-) |
Jezusom | 2482 | 2007. július 5. 00:05 | Válasz erre: 2476 |
Érdekelne a doboz (tartóval együtt) de 50 gurigát nem adnék érte. Az nagyon húzós annyiért. Ha jól emlékszem 34 ezerért vettem 2 éve Kappa dobozt (igaz, csak 42 literes volt) az EuroMotor-nál . Az a Yamaha logó nem feltétlenül éri meg a felárat!
|
koos66 | 2481 | 2007. július 4. 21:19 | Válasz erre: 2479 |
Sziasztok! A www.bagster.com oldalon meg lehet keresni a bagster tartozékokat motorspecifikusan, be kell írni a motorod típusát és mutatja a hozzávalókat. Elvileg Bp-en a Corsaro Kft-nél lehet hozzájutni, 96E-ért, 1205 Bp Kossuth L u. 131. T: 284-4988, 289-0358 www.corsaro.hu |
TeeJay | 2480 | 2007. július 4. 20:14 | Válasz erre: 2478 |
Így van, õk is csak a hosszútávú felpakolós túrák aspektusban kritizálták.
|
JZL | 2479 | 2007. július 4. 19:17 |
Szia mindenkinek! Jól néz ki az az ülés a képen, de hol lehet hozzájutni ilyenhez? Visszatérve egy-két témához - megvan még az eldurrant fékcsövem, nem látszik rajta semmi, csak taknyos és a külsõ gumiréteg alatt szivárog belõle a fékolaj. Amióta a fém van fönn, határozottabb a fékem, s egyszerû, mezei szemrevételezéssel látszik rajta minden. Nekem nagyon bevált. Ugyanúgy, mint a 2000-es kiadású öreg vas is. Próbáltam ismerõsét - akkor vadi új 2004-est, de más. Lehet, csak megszokás kérdése - illetve biztos, hogy csak az. Hasonlítgatták már sokan a régit az újjal, de a igazán döntõ érv egyik mellett sem, illetve egyik ellen sem szól a másik javára. Ahogy Dokypapa írá: ízlések, pofonok, ár. Pl: én nem akarok rá dobozt, más nem tenne rá fehér ülést, nekem nem a gumi szépsége volt a döntõ, más erre is figyel! Ízlés, elképzelések, ötletek, stb... Mi lenne, ha mindannyian egyformák lennénk?! Jobb idõt nekünk, mint a mai lett! Sziasztok! |
Dokypapa | 2478 | 2007. július 4. 14:03 | Válasz erre: 2477 |
gyári ,hogy kappa vagy sem nem tudom,hogy miért fikázták nem tudom nekem is hasonló van és nekem gut,izlések és pofonok ,na meg pénz .
|
TeeJay | 2477 | 2007. július 4. 13:46 | Válasz erre: 2476 |
Ez a gyári, Kappa típusú doboz (Yamaha logoval), amit az év elején fikáztak a tapasztaltabb túrázok itt? |
Dokypapa | 2476 | 2007. július 4. 08:21 | Válasz erre: 2474 |
igen az a doboz gyári Yamaha én úgy tudom 45 liter ,az a lényeg hogy két sisak tutira belefér,árat még ma megbeszélhetjük ,õszintén nem tudom mennyibe számolta nekem fel a jóember,én az enyémet 2 hónapja 60 paperosért vettem állitólag akciósan ,ha ez igaz akkor mondjuk 50 paperost biztos megér,de mondom ,utánna nézek hátha valami más az ár ,ha komolyan érdekel csörögj
|
Eyesis | 2475 | 2007. július 4. 08:18 |
eleg barati lett a vege, szinte annyi volt az anyag koltseg, mint a szerelesi munka :-) 2 ora es 26100 lett a vege... egyenlore ugyanugy fog a fekem mint a regi... de meg ossze kell kopnia ugye... 200km utan beszamolok az eredmenyrol... remelem lesz javulas :-) azon hogy a fek kar mikor kezdjen el fogni, tudok allitani? haho |
Jezusom | 2474 | 2007. július 3. 22:58 | Válasz erre: 2461 |
Hali! Ez a doboz, az a doboz amit az utas kapaszkodójára kell szerelni? Mennyibe fájna ha érdekelne? Hány literes? |
koos66 | 2473 | 2007. július 3. 22:07 | Válasz erre: 2472 |
Csatlakozom én kipróbáltam mindkettõt az S2-é kemény, de ezt is kipróbálnám szívesen!
![]() |
Dokypapa | 2472 | 2007. július 3. 21:11 | Válasz erre: 2465 |
nekem momentán a régebbi vas van és megnéztem, kipróbáltam a frisebb verziót ,köszönöm de maradok a réginél ,nekem jobban tetszik ,ez van .
|
Verado | 2471 | 2007. július 3. 17:35 |
én a 2004 és a S2 es 600 as fazerek üléseire gondoltam, az S2 es kényelmesebbnek tünik...
|
TeeJay | 2470 | 2007. július 3. 16:52 | Válasz erre: 2469 |
De az nem is öt, most jut eszembe. '98-ban jelent meg, a Hornet szintén '98-as.
|
Verado | 2468 | 2007. július 3. 16:03 |
igen , az S2 és a 99-03 elégé közel áll egymáshoz ami a fejidomot illeti. Ami pedig az üléseket , hát itt az S2 fele hajlok, jó lenne tudni nem e csereszabatosak?:)
|
krisztian.fz6 | 2467 | 2007. július 3. 15:58 | Válasz erre: 2465 |
igen, az elsõ burkolat formája valóban gagyi lett az S2-nek, de amit lefotóztam az az enyém és annál eggyel régebbi
|
Eyesis | 2466 | 2007. július 3. 15:57 | Válasz erre: 2465 |
lehet, hogy jobb, meg végülis új meg minden, de nekem a 99-03-as Fazer jobban tetszik :-) lehet megkövezni :-)
|
Verado | 2463 | 2007. július 3. 15:05 |
ez magánvélemény :) és akkor a matt feketére mázolt felnikrõl nem is beszélek... bár az összhang a, sportosság fekete motorblokkal megvan, nekem ez határozottan olcsó mellékízt add. Ez olyan mint amikor kocsit vásárolsz és egy szép könnyüfém felnit 100 ezres extraként kell kifizetned , ha meg nicsen rá pénzed akkor jó a gyári acél is :( |
Dokypapa | 2461 | 2007. július 3. 14:47 |
Urak mivel drága szerelõm kérés nélkül megkinált 1 Yamaha dobozzal ,fekete,ezért most felkinálnám eladásra ha valameikteket érdekli a dolog ,csöri a 30-693-4090-re ,csátok
|
Verado | 2460 | 2007. július 3. 14:45 |
köszi,... most hogy egymás mellé tetted a régi és az új Fazer orrát, azt kell mondanom a régi sokkal modernebb design osabb mint az új. Én ezt még ráncfelvarásnak sem nevezném inkább egy félresikerült botox fröcsnek:)
|
krisztian.fz6 | 2459 | 2007. július 3. 14:40 | Válasz erre: 2458 |
Még egy tízessel többet mentem a lánccal, de még viszonylag jó állapotban volt, de túl már sokat nem bírt volna ki. Úgyis a téli nagyszervízet csináltam rajta, így mindegy volt már kicserélni. Most a nyár közepén nem sok kedvem lenne hozzá. Nekem a fékbetéteim kb 40 %-osak, még jócskán látszanak a kopásjelzõk rajtuk. Elég sokat kibírnak, 60 ezret biztos. |
Verado | 2458 | 2007. július 3. 14:14 |
Krisztián, 33e km van a gépemben eredeti láncal és fékpofákkal 30 e szervíznél nem szóltak semmit a Yamaha Hungáriánál, Te mennyit mentél egy lánc szettel? |
Eyesis | 2457 | 2007. július 3. 11:24 | Válasz erre: 2456 |
bizony :-) 99es a kicsike :-) de szeretem :-) mint ha uj lenne :-)
|
krisztian.fz6 | 2456 | 2007. július 3. 11:20 | Válasz erre: 2454 |
Ja, most látom hogy nem mai a géped, így érthetõ
|
krisztian.fz6 | 2455 | 2007. július 3. 11:19 | Válasz erre: 2454 |
miért kellett cserélni a gumitfékcsövet??
|
Eyesis | 2454 | 2007. július 3. 11:18 | Válasz erre: 2453 |
mivel a gumit mindenkepp cserelnem kellett volna, es a femet ritkabban kel cserelni, nem erzem penz kidobasnak... raadasul ez nem tud eldurranni mint a gumi :-) ugye JZL? :-)
|
krisztian.fz6 | 2453 | 2007. július 3. 11:15 | Válasz erre: 2452 |
szerintem felesleges lecserélni a gumifékcsövet, bár ha pengeélen hajtasz lehet megéri, egyébként pénzkidobás.
|
Eyesis | 2452 | 2007. július 3. 11:10 | Válasz erre: 2451 |
na de ha finoman banok vele mint a nõkkel? :-) akkor nem harap ugye? :-)
|
krisztian.fz6 | 2451 | 2007. július 3. 11:05 | Válasz erre: 2450 |
Majd harapni fog az elsõ fék, blokkol és csúsztál is.
|
Eyesis | 2450 | 2007. július 3. 10:13 |
koszi a segitseget, tegnap sikerult piszkosul nem megtalalni a Yamaha World-ot a Soroksarin... igy ott voltam kenytelen hagyni a vasam, 4 fugas vagy mis felfuggeszteses fekete szinu fem fekcsovet rakatok fel. kicserelik a fekolajat, kicserelik a betet, amit mondtam, es a fem fekcso... hat remelem 30nal nem mond sokkal tobbet... sot... :-) na majd ma delutan kiderul |
pepino | 2447 | 2007. július 2. 19:06 | Válasz erre: 2446 |
Szia !! Juhit te véletlenül nem az én motoromat vetted meg ?????? Ez már tényleg gyanus. Különben ez természetes . Olajcsere Castrol R4 mostmár azt hiszem más a neve de a minösége ua. |
juhit | 2446 | 2007. július 2. 14:22 |
pepino! Köszi a gyors választ, ma este megpróbálom amit tanácsoltál. Még egy kérdésem lenne. Ha hideg a motor, akkor szép hangja van, de ha megyek vele hosszan, és felmelegszik, akkor a motorhang mellett ad még vmi folyamatos rezgõ hangot is. (ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy vékony kis rózsa-szál a bicikliküllõkhöz ér, akkor hallqani ilyen kis zizegést) Ez mi lehet? (hallottam olyant is hogy szelepvezérlést kell beállítani) Üdv |
Eyesis | 2445 | 2007. július 2. 13:22 | Válasz erre: 2444 |
ja persze kozben eszembe jutott miert is a baratunk a google :-) kedvenc tarolt oldalaink kozott mit nem lehet talalni? :-) Yamaha World. 1095 Budapest, Soroksári út.158. Tel: (1) 358-1480. Fax: (1) 358-1484. |
Eyesis | 2444 | 2007. július 2. 11:26 | Válasz erre: 2443 |
gondoltam megnezem mar mi is a pontos cime a yamahawroldnek... erre: http://www.yamahaworld.hu/ Internal Server Error fantaxtikus :-) nem tudja valaki? Soroksári valamennyi ugye? |
Eyesis | 2443 | 2007. július 2. 11:24 | Válasz erre: 2442 |
ertem en :-) ma lesz a nagy nap :-) kivancis vagyok mennyi lesz, es milyen lesz utana :-) amit elszurtam, hogy nem hoztam magammal a meloba a beteteket... szoval para, lehet nem erek oda eleg koran kozmaxhoz... de majd kicsit dinamikusabb tempot folytatok majd :-) |
TeeJay | 2442 | 2007. július 2. 11:15 | Válasz erre: 2441 |
Egy kellemes hegyi túra Ausztriában szintén indokolja. Anno olvastam egy cikket, még Bandittal kapcsolatban (igaz, hogy az jóval nehezebb, de szerintem a kis Fézer nem sokkal könnyeb, ha az utast is számoljuk...), kollega szerint a fém fékcsövek felszerelése a null km-es szervíz része kell hogy legyen. Pár hete amikor a Krauser dobozokról volt szó meg ezt találtam (jó, persze, õk kereskedõk..): http://www.blackroad.hu/erdemes.htm (Motorszerelõ ismerõsöknek amennyire én tudom mind fém fékcsöve van, pedig nem sokat pályáznak õk sem.) |
Eyesis | 2441 | 2007. július 2. 10:38 | Válasz erre: 2438 |
tyu ez nem semmi... szabad tudni mi volt a kicsiddel? kerdes: tegnap este a Hegyaljan megyek felfele, es egy pillanatra kivillant az a piros aladin lampa... (2esben porogtam ugy 10ezret...) ez valami gund elso tunete, vagy csak siman tulmelegedett? mas: kiprobaltam... 1es 7ezerig... 2es amig birtam kb 12000... aztan 3as... es kb 11500nal nem ment feljebb es ilyen hulye bizonytalan hangja lett... gondolta mfelvaltok es 4es teljesen csutka gaz, es nem ment 195nel feljebb a kilometer ora... pedig sport dob is van rajta... na meg egy: ha nem hasznalom palyan a dragaszagom, akkor tenyleg felesleges a fem fekcso? haliho |
TeeJay | 2440 | 2007. július 2. 10:04 | Válasz erre: 2438 |
Gratula!, gondolom ez újjászületés élmény neked is. :D Cascod volt? Az enyém is kb. ennyi volt össz, de csak 200e-t fizettem... |
TeeJay | 2439 | 2007. július 2. 10:03 | Válasz erre: 2437 |
Van még egy dolog, ami befolyásolja: az olaj. Amikor félszinti volt benne, akkor gond nélkül járt a váltom. Most nyáron (melegre való tekintettel tavasszal belement egy adag 10w50 R4) az egyessel gondjai vannak néha.
|
Dokypapa | 2438 | 2007. július 2. 09:34 |
Üdv urak,nosakkor 670 kilcsi beugrott hirtelen ,,,MEGÉRKEZETT végre a vasam
|
pepino | 2437 | 2007. július 2. 09:12 | Válasz erre: 2436 |
Kedves juhit !!!! Nekem is pontosan ugyan ez a hibám volt a motoromnál de az 6000km-nél csinálta. A szerviz csak azt mondta ,hogy ez illen. Én nekem az a megoldás jött be,hogy a kuplungka állitó csavaron tekerjél "vissza" kb annyit,hogy a karnak a holtjátéka legalább1.5-2 cm legyen a kar végén mérve. Eleinte szokatlan lesz de nekem bejött !!! Ja és nem került egy forintba se. Remélem tudtam neked segiteni!! |
juhit | 2436 | 2007. július 2. 08:31 |
Hello Egy kérdésem lenne a gurukhoz. FZ6N, 2004-es gépem van. (16e km) A probléma az lenne, hogy néha eljátsza a váltó, hogy nem tudok leváltani. Ezt úgy kell elképzelni, hogy 6.-ból (vagy 5.-bõl)szépen fokozatosan akarnék visszaváltani, de olyan mintha nem is nyomkodnám a váltókart. Megállok a lámpánál, még mindíg 6.-ban van (vagy 5.-ben), kicsit kiengedem a kuplungot (kb 1/3-ig) és ekkor hallok egy hangot (olyasmit mint amikor 1-esbe teszem), és ezután már vissza tudom váltogatni. Miért nem tudom teljesen behúzott kuplungnál visszaváltogatni? Rosszul lehet belõve a kuplung? Szerintetek mi lehet a baj? (vagy ez a jelenség természetes?) Választ elõre is köszi |
fazim | 2434 | 2007. június 29. 12:59 | Válasz erre: 2433 |
Tegnap mentem az M7en Baracskától ameddig lehetett, aztán Szárszótól szintén a végéig Sármellék volt a célom. Összesen 350kmet mentem. A pályán érdekes tapasztalatom volt, már megint az autósok; leszorítani nem akartak,de én mentem 140el és mellettem vagy 160al magyarok hajtottak veszettül. Szélcsend volt, de a pályán a menetszél... én nem tudom a nakedbikeokkal hogyan lehet azt elviselni? Hali mindenkinek, vigyázzatok!!
|
Eyesis | 2433 | 2007. június 29. 10:02 | Válasz erre: 2432 |
ugy lecsuszott mar a topicunk, muszaj vagyok irni valamit :-) nem megy valaki 12:30tol Siofokig autopalyan? :-) en megyek :-) hali |
Eyesis | 2432 | 2007. június 27. 23:14 | Válasz erre: 2431 |
hat nem kell sokat varni :-) jovo het elejen megtudjuk a tutit :-) nekem mindenesetre max 40em lesz ra :-) es elvileg 7+25otot mondott :-)
|
TeeJay | 2431 | 2007. június 27. 22:02 | Válasz erre: 2429 |
Bár csak az elsõt. Hátsóra teljesen felesleges: arra bõven elég a mûanyag csõ.
|
TeeJay | 2430 | 2007. június 27. 21:58 | Válasz erre: 2429 |
Khm. 3 hete csináltattam meg ugyanott. Ne akard, hogy elõbányásszam a számlát...
|
JZL | 2429 | 2007. június 27. 21:10 | Válasz erre: 2426 |
Abban a 25-ben max a fékolaj lesz benne Eyesisnek, mivel a csõ ára 100Ft/cm + a fittingek, kb 1000Ft/db. Kb 2m csõ+6 csati= kb 25000 - ha mind a 3 csövet cserélteti. Uott csináltattam, mert a bal elsõm eldurrant, csak én szereltem fel magamnak, így a munkadíjból megvolt az olajcsere. A gumival meg igazad van: csúnya - de menet közben nem nézegetem! A gyereknek FZS400-asa van, azon hasonló a felállás, mint amit te szeretnél. Jó, és ha áll a gép, jól is néz ki a gumi. - De menet közben õ sem nézegeti :)
|
Eyesis | 2428 | 2007. június 27. 21:09 | Válasz erre: 2426 |
:-) Budapest 9. / Tatabánya itt vagyok albiban :-) |
TeeJay | 2427 | 2007. június 27. 20:56 | Válasz erre: 2425 |
Köszi! Hülye kifogás, de nem tetszik a mintája. :D Most azon gondolkozok, hogy elõre egy Sport Attack, hátra meg egy Road Attack. :-? |
TeeJay | 2426 | 2007. június 27. 20:49 | Válasz erre: 2424 |
Tbányáról feljössz a Worldbe? :D Szerintem abban a 25-ben benne van az olaj is. |
JZL | 2425 | 2007. június 27. 20:21 | Válasz erre: 2410 |
Sziasztok! TeeJay! Én a leharcolt Dunlop után Continental ContiForce-ot tettem fel a két kerékre kb 55 pénzért. Eddíg bevált a hajnali hidegben, meleg aszfalton, betonon, kockakövön és szakadó esõben, vízátfolyáson is. Meg vagyok vele elégedve, igaz "csak" 6000 körül van benne. Állítólag tartósak ezek is. |