18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

TeeJay 2524 2007. július 9. 16:39   Válasz erre: 2522
Szép-szép, a következõ modellben talán más sikerül a hibáit kiküszöbölni. :S

    

Verado 2523 2007. július 9. 16:29  
cééép cééép csak nem olyan mint enyém :)
    

Eyesis 2522 2007. július 9. 15:13   Válasz erre: 2521
ahha :-) szoval valami baja van a kepnek :-) na ezt mar sosem tudjatok meg :-)
talan most...
    

Eyesis 2521 2007. július 9. 15:12   Válasz erre: 2520
ez az a szep kep, amit elobb vmiert nem rakott ki...
    

Eyesis 2520 2007. július 9. 15:12   Válasz erre: 2519
vagy legyen az enyem, es majd ha lesz uj fazerem jol jon majd :-D

na itt egy szep kep :-)

alatta meg egy 98-03 Fazer also idomosan :-) jajj de szep :-)

na majd telen lefujatom a fejidomot, es enyem is szep lesz ujra :-)
    

Verado 2519 2007. július 9. 13:28  
igen szerintem ez az ujakra jó amit 2004 tõl adtak ki , de Krisztián szerint van már aki gyártja csak még utána kell nézzek, egyébként válaszolva a kérdésedre ...ha a mintavétel után még használható az eredeti akkor kisorsolnánk a pénösszedobók között ! és nekem mint ötletgazdának minimum 2 jelentkezési lapot lehet kitölteni:)
    

Eyesis 2518 2007. július 9. 12:44   Válasz erre: 2516
hehe es kie lenne az eredeti? :-D
amugy ez csak az uj Fazerekre illik ugye? :-)
    

krisztian.fz6 2517 2007. július 9. 12:14   Válasz erre: 2516
a sportmotor.hu-n a faszeres topicban már vettek egy csomó ilyen utángyártottat, 15 ezer volt plussz a fényezés, ja és a tartóvasakról se feledkezz meg, az is benne volt az árban.
    

Verado 2516 2007. július 9. 12:12  
Spapa mocia ujból inspirál, igy újra felteszem egy régi kérdésemet, érdekel e 600 as Fazer eseket az a gondolat hogy többen összedobnánk egy eredeti also idom árát, ( ez valamikor 87e Ft vagy 78 e Ft volt ) aztán mintájára Majosházán mindenki kapna egy saját színrefujtat.

Mitõl jó ez? egyszerü példát véve az eredeti 70e Ft akkor ha 7 en vagyunk ez mindenkinek egy 10- es + az a 4-5 e darabonként amit Majosházának kell fizetni igy max 15.000 bõl megvan.

Ha tudtok olcsobbat az is érdekel :)

errõl beszélek
    

krisztian.fz6 2515 2007. július 9. 12:04   Válasz erre: 2514
Ha átfestenéd ezüstre az oldaldobozok tetejét akkor nekem adhatnád õket.
    

Spapa 2514 2007. július 9. 11:27   Válasz erre: 2513
Szabadság, szeretem.....:-))))))))
    

Eyesis 2513 2007. július 9. 10:28   Válasz erre: 2510
wow, marha jol nez ki a mocid!
    

TeeJay 2512 2007. július 9. 06:51  
Váltóval volt már komolyabb gondja-baja valakinek?
5-bõl 4-be tegnap óta nem bírom kapcsolni rendesen, olyan, mintha a 4-5 kiemelõvilla megadta volna magát. :-/ :-(
    

Dokypapa 2511 2007. július 9. 01:00   Válasz erre: 2510
na igen ez ebben a formátumban ,ja
    

Spapa 2510 2007. július 8. 22:05  
A Kappa reklám helyett...:-)
    

TeeJay 2509 2007. július 6. 16:17   Válasz erre: 2508
Azt hiszem 2-3 éve kezdték a brittek ezt a kampányt ill. ezt a sorozatot, ez már a sokadik darab.
Ezt vették át többen, nálunk is. (Jobbat úgy sem tudnak csinálni, meg pénz sincs rá - gondolom.)
    

Verado 2508 2007. július 6. 16:13  
szuper ez a kis link :) bár néha elbizonytalanodtam hogy rossz sávban van a szegény krapek ....
    

Eyesis 2507 2007. július 6. 11:57   Válasz erre: 2506
varj mép :-) hatha nem lattad ezt :-) http://drbike.hu/alapitvany/files/alapitvanymotoros768.wmv
    

polo 2506 2007. július 6. 11:55   Válasz erre: 2504
Régebben sajnos tényleg voltak gondok a Kawával, és sok emberben ez maradt meg. Az újabbak semmivel nem problémásabbak mint a Yamaha, Honda, Suzuki. Én azért bevállalnám minden fenntartás nélkül. :)

Nekem letelt a munkaidõm, megyek, motorozok egy jót! Kellemes 7végét Mindenkinek!

Egy hét múlva pedig meglesem a Mátrát.... :)))
    

Eyesis 2505 2007. július 6. 11:51   Válasz erre: 2502
en is 192cm vagyok.... na es hozza 110kila :-) szal ez nagyban befolyasolja milyen motort szeressek :-)
ez a 99es Fazer ilyen tekintetben marhajo :-) PL hornet, nekem piszok picike :-)

    

Eyesis 2504 2007. július 6. 11:50   Válasz erre: 2503
ez valoban jobban nez ki... :-) de akkor is zoldike :-)
    

polo 2503 2007. július 6. 11:45   Válasz erre: 2500
OFF

Ez már az új Z! A 2007-es. Én a régebbi formát néztem.
Ilyet:
    

TeeJay 2502 2007. július 6. 11:45   Válasz erre: 2500
CBR-bõl nekem a 600F4i. Gyönyörû iszonyat jó vas. Csak azon már görnyedek (~2m...). Az RR is szép csak tényleg durva, fõleg a 2007-es. Pályagépnek viszont tökéletes. :)
    

TeeJay 2501 2007. július 6. 11:32   Válasz erre: 2499
Jaja, pénz nagy úr. Nézd meg az elsõ két vasat, meg az áraikat... :D

    

Eyesis 2500 2007. július 6. 11:32   Válasz erre: 2499
Hmm tényleg mutatós ez a Z750, na de Kawat en személy szerint nem vennék :-)
Tudom, hogy túl bitang ez a gép, de nekem annyira tetszik ez az ezeRRR :-)
(ugye nincs skalpolás 3 kép melléklet miatt? :-) )
    

polo 2499 2007. július 6. 11:16   Válasz erre: 2498
Szia!

Nem a teljesítmény miatt szeretnék váltani, nekem bõven megteszi a 600-as kategória, ezt sem tudom kiaknázni. Mindenképpen egy 2004-2005-ös évjaratú vasat szeretnék, tehát a fiatalítás a fõ szempont. Ha megnézed a használt árakat ebben a kategóriában akkor egyértelmûen a Zééé a nyerõ. Nem másodsorban szerintem gyönyörû, bár ez az én szubjektív véleményem. :)
    

TeeJay 2498 2007. július 6. 11:11   Válasz erre: 2496
Igazság szerint maradnék én is szivesen a kisfazernél, csakhát az új nem tetszik, rosszat hallottam róla.

A FZS1000 egy jól összerakott motor, nincs vele sok gond
RC46/1 - '98-as viffer, nincs mit hozzátenni... :)
CBF1000: sok jót hallottam róla (Bár mintha N nem volna, de nekem olyan kell)
Új darázs: nagyfazer kategória, szép és Honda. :)

Z750? Hááát. Nem rossz motor, bár én azt inkább egy 2hengeres 500-600-as után vennék. Sor4 600 után kb. csak eg y fél kategóriával nagyobb teljesítmény, viszont ugyanazok az olcsó megoldások. Akkor inkább egy kcisivel többért egy 1000-es, felsõkategórias mocc.

    

polo 2497 2007. július 6. 11:03   Válasz erre: 2495
Nincs mit! :) Nem a hazai pálya miatt, de a Fazert tényleg szívesen ajánlom bárkinek. Nagyon jól eltalált motor! :)
    

polo 2496 2007. július 6. 11:01   Válasz erre: 2493
A lehetséges következõ motorok listája? :) Még én sem tudom mit szeretnék pontosan, bár nekem csak 2 kiszemelt áldozat van: FZ6S vs. Z750. Most éppen az utóbbi felé hajlok, de ez mindig változik. :D
    

kolo 2495 2007. július 6. 11:00   Válasz erre: 2491
Kedves Dia!
Köszönöm válaszodat, sokat segítettél! :-)
Üdv: Kolo
    

TeeJay 2494 2007. július 6. 10:36   Válasz erre: 2491
Esetleg egy új TDM... :)
    

TeeJay 2493 2007. július 6. 10:36   Válasz erre: 2491
Nekem egy FZS1000, egy RC46/1 vagy egy CBF 1000 N. Esetleg új 1000-es Hornet.
:D


    

Dokypapa 2492 2007. július 6. 10:16   Válasz erre: 2488
igen -35 ropiért mehet a dolog és ez tuti hogy jó ár
    

polo 2491 2007. július 6. 10:14   Válasz erre: 2489
Szia Kolo!

Talán tudok Neked segíteni ezzel a típussal kapcsolatban, nekem is '98-as évj. Fazerem van.
Reálisnak tartom az 50e, sõt a 70e km-t is, hiszen majd' 10 éves motorról van szó. Az én motoromban pl. most 48e km van, de idáig semmi baja nem volt mióta nálam van (kop-kopp). Túrázni és városi közlekedésre egyaránt alkalmas, sõt tökéletes, kezes, nem egy vadállat, de ha kipörgeted azért tud meglepetést okozni. :) Én kicsit variáltam az áttétellel, elõre egyel kisebb, hátra egy számmal nagyobb fogaskerék került. A gyári kipufogója nagyon halk, nálam ez egy Raptor dobbal lett orvosolva, így már az autósok is észrevesznek, de nincsen bántó/zavaró hangja motoron ülve sem. A kényelemre nem lehet panasz, a 168 cm-mel vígan elvagyok rajta, idáig még nem sikerült annyit mennem vele, hogy megfájduljon valamim. Vásárlásnál a szokásos dolgokra kell figyelni, én legalábbis nem tudok olyanról amire fokozottan oda kellene figyelni ennél a típusnál, de ha mégis akkor majd biztosan segítenek az itteni kollégák. :) Negatívumként most csak a lámpáját tudnám felhozni, kicsit lehetne nagyobb, akkor sötétben látnék is valamit. Na jó azért ennyire nem tragikus, de egy kis + fény jól jönne.

Összességében: városi ingabringa, frankó túramotor, huligánkodni is lehet vele....mi kell még? :)

Az enyém lehet, hogy szeptemberben eladó lesz, bár nem válok meg tõle szívesen.

üdv :Dia

    

krisztian.fz6 2490 2007. július 5. 18:48   Válasz erre: 2488
Verado, ott a pont!!
    

kolo 2489 2007. július 5. 18:30  
Kedves Fazeresek!

Használt Fazer 600 -ast vennék a '98-as évjáratból. Az ilyen gépek 770 és 800 e Ft között mozognak és ~50 e Km van bennük ,de láttam 70 e Km-est. Arra lennék kíváncsi, hogy érdemes- e ennyi Km-rel venni Fazert és figyelni kell-e a vásárlásnál az általános dolgokon kívül valamire, valamint van-e valami tanácsotok.
Elõre is köszönöm a segítséget!
    

Verado 2488 2007. július 5. 16:17  
Doboztémához,........... ennyi pénzért szerinte megéri, 35 e-t mondtál Doki? bár csak ismételni tudom magamat és azt amit már forumokon mondottam . A Yamaha eme megoldása gyenge. A doboz tényleg egy Kappa 46 l es Yamaha logóval a problémám csak az hogy a hátsó foganytura van szerelve igy elvesz belölle, valamint ennek megfelelõen nem olyan szilárd és ne lehet akkora sulyt pakolni bele ( gyárilag 5 kg ba van maximalizálva) mintha egy Givi csomagtartóra tennéd fel ugyanazt a dobozt. A Givi olyan rendszert alkotott a motor megjelenését követõ pár hétben hogy attól az egész mocit akár mind a 180 kg jával fel tudod emelni, teszetõsen formatervezett és illik a motorhoz. 2004 ben a gyári taró és dobozért a Yanmaha 75000 Ft kért ezért mondom hogy a fele már jó ár.

    

TeeJay 2487 2007. július 5. 13:15   Válasz erre: 2486
...és mintha egy 'SBK' logo volna az elején.
    

krisztian.fz6 2486 2007. július 5. 13:14   Válasz erre: 2484
Ez a motor az oldal üzemeltetõjé volt. A gyári plexibõl kivágott egy nagy V betû formát, majd valamilyen más motor plexijét rácsavarozta.
    

Dokypapa 2485 2007. július 5. 08:54   Válasz erre: 2482
utánna néztem 38 az ára 35 ért viheted
    

Piro 2484 2007. július 5. 08:37  
Kinek a motorja van az http://fazer.tvn.hu/ honlapon "Én és a motorom" címû galériában? Érdekelne egy olyan plexi! Hol lehet ilyet venni? Mennyi az ára?
    

Eyesis 2483 2007. július 5. 08:25   Válasz erre: 2479
nem mar mindegy ki mit mond :-) fem fekcsovem van mar :-) egyenlore nem erzem a kulonbseget, de majd ha osszekopik remelem jobb lesz...
a kerdesemre, hogy hogy tudom megcsinalni, hogy elobb kezdjen fogni a fekem, nem tudja a valaszt senki?
igazibol nem is ertem miert igy szereltek meg :-) mennyi holtjateknak kell lenni a fek karon? :-)

a dobozt en sem cibalom mindenfele, de neha egy kisebb bevasarlaskor jol jon, amikor atvaltok robogo uzemmodra :-)

    

Jezusom 2482 2007. július 5. 00:05   Válasz erre: 2476
Érdekelne a doboz (tartóval együtt) de 50 gurigát nem adnék érte. Az nagyon húzós annyiért. Ha jól emlékszem 34 ezerért vettem 2 éve Kappa dobozt (igaz, csak 42 literes volt) az EuroMotor-nál . Az a Yamaha logó nem feltétlenül éri meg a felárat!
    

koos66 2481 2007. július 4. 21:19   Válasz erre: 2479
Sziasztok!
A www.bagster.com oldalon meg lehet keresni a bagster tartozékokat motorspecifikusan, be kell írni a motorod típusát és mutatja a hozzávalókat.
Elvileg Bp-en a Corsaro Kft-nél lehet hozzájutni, 96E-ért, 1205 Bp Kossuth L u. 131.
T: 284-4988, 289-0358
www.corsaro.hu

    

TeeJay 2480 2007. július 4. 20:14   Válasz erre: 2478
Így van, õk is csak a hosszútávú felpakolós túrák aspektusban kritizálták.
    

JZL 2479 2007. július 4. 19:17  
Szia mindenkinek!
Jól néz ki az az ülés a képen, de hol lehet hozzájutni ilyenhez?
Visszatérve egy-két témához - megvan még az eldurrant fékcsövem, nem látszik rajta semmi, csak taknyos és a külsõ gumiréteg alatt szivárog belõle a fékolaj. Amióta a fém van fönn, határozottabb a fékem, s egyszerû, mezei szemrevételezéssel látszik rajta minden. Nekem nagyon bevált. Ugyanúgy, mint a 2000-es kiadású öreg vas is. Próbáltam ismerõsét - akkor vadi új 2004-est, de más. Lehet, csak megszokás kérdése - illetve biztos, hogy csak az. Hasonlítgatták már sokan a régit az újjal, de a igazán döntõ érv egyik mellett sem, illetve egyik ellen sem szól a másik javára. Ahogy Dokypapa írá: ízlések, pofonok, ár. Pl: én nem akarok rá dobozt, más nem tenne rá fehér ülést, nekem nem a gumi szépsége volt a döntõ, más erre is figyel! Ízlés, elképzelések, ötletek, stb... Mi lenne, ha mindannyian egyformák lennénk?! Jobb idõt nekünk, mint a mai lett! Sziasztok!
    

Dokypapa 2478 2007. július 4. 14:03   Válasz erre: 2477
gyári ,hogy kappa vagy sem nem tudom,hogy miért fikázták nem tudom nekem is hasonló van és nekem gut,izlések és pofonok ,na meg pénz .
    

TeeJay 2477 2007. július 4. 13:46   Válasz erre: 2476
Ez a gyári, Kappa típusú doboz (Yamaha logoval), amit az év elején fikáztak a tapasztaltabb túrázok itt?

    

Dokypapa 2476 2007. július 4. 08:21   Válasz erre: 2474
igen az a doboz gyári Yamaha én úgy tudom 45 liter ,az a lényeg hogy két sisak tutira belefér,árat még ma megbeszélhetjük ,õszintén nem tudom mennyibe számolta nekem fel a jóember,én az enyémet 2 hónapja 60 paperosért vettem állitólag akciósan ,ha ez igaz akkor mondjuk 50 paperost biztos megér,de mondom ,utánna nézek hátha valami más az ár ,ha komolyan érdekel csörögj
    

Eyesis 2475 2007. július 4. 08:18  
eleg barati lett a vege, szinte annyi volt az anyag koltseg, mint a szerelesi munka :-)
2 ora es 26100 lett a vege...
egyenlore ugyanugy fog a fekem mint a regi... de meg ossze kell kopnia ugye...
200km utan beszamolok az eredmenyrol... remelem lesz javulas :-)

azon hogy a fek kar mikor kezdjen el fogni, tudok allitani?

haho
    

Jezusom 2474 2007. július 3. 22:58   Válasz erre: 2461
Hali!
Ez a doboz, az a doboz amit az utas kapaszkodójára kell szerelni?
Mennyibe fájna ha érdekelne? Hány literes?
    

koos66 2473 2007. július 3. 22:07   Válasz erre: 2472
Csatlakozom én kipróbáltam mindkettõt az S2-é kemény, de ezt is kipróbálnám szívesen!
    

Dokypapa 2472 2007. július 3. 21:11   Válasz erre: 2465
nekem momentán a régebbi vas van és megnéztem, kipróbáltam a frisebb verziót ,köszönöm de maradok a réginél ,nekem jobban tetszik ,ez van .
    

Verado 2471 2007. július 3. 17:35  
én a 2004 és a S2 es 600 as fazerek üléseire gondoltam, az S2 es kényelmesebbnek tünik...
    

TeeJay 2470 2007. július 3. 16:52   Válasz erre: 2469
De az nem is öt, most jut eszembe. '98-ban jelent meg, a Hornet szintén '98-as.
    

TeeJay 2469 2007. július 3. 16:48   Válasz erre: 2466
És melyik? Abban az öt évben 2 modell volt.

    

Verado 2468 2007. július 3. 16:03  
igen , az S2 és a 99-03 elégé közel áll egymáshoz ami a fejidomot illeti. Ami pedig az üléseket , hát itt az S2 fele hajlok, jó lenne tudni nem e csereszabatosak?:)
    

krisztian.fz6 2467 2007. július 3. 15:58   Válasz erre: 2465
igen, az elsõ burkolat formája valóban gagyi lett az S2-nek, de amit lefotóztam az az enyém és annál eggyel régebbi
    

Eyesis 2466 2007. július 3. 15:57   Válasz erre: 2465
lehet, hogy jobb, meg végülis új meg minden, de nekem a 99-03-as Fazer jobban tetszik :-) lehet megkövezni :-)
    

Verado 2465 2007. július 3. 15:42  
hát akkor itt van a régi és az új
    

krisztian.fz6 2464 2007. július 3. 15:15   Válasz erre: 2463
de a piros a régebbi
    

Verado 2463 2007. július 3. 15:05  
ez magánvélemény :) és akkor a matt feketére mázolt felnikrõl nem is beszélek... bár az összhang a, sportosság fekete motorblokkal megvan, nekem ez határozottan olcsó mellékízt add. Ez olyan mint amikor kocsit vásárolsz és egy szép könnyüfém felnit 100 ezres extraként kell kifizetned , ha meg nicsen rá pénzed akkor jó a gyári acél
is :(
    

krisztian.fz6 2462 2007. július 3. 14:49   Válasz erre: 2460
na amit itt ezért kapni fogsz........
    

Dokypapa 2461 2007. július 3. 14:47  
Urak mivel drága szerelõm kérés nélkül megkinált 1 Yamaha dobozzal ,fekete,ezért most felkinálnám eladásra ha valameikteket érdekli a dolog ,csöri a 30-693-4090-re ,csátok
    

Verado 2460 2007. július 3. 14:45  
köszi,... most hogy egymás mellé tetted a régi és az új Fazer orrát, azt kell mondanom a régi sokkal modernebb design osabb mint az új. Én ezt még ráncfelvarásnak sem nevezném inkább egy félresikerült botox fröcsnek:)
    

krisztian.fz6 2459 2007. július 3. 14:40   Válasz erre: 2458
Még egy tízessel többet mentem a lánccal, de még viszonylag jó állapotban volt, de túl már sokat nem bírt volna ki. Úgyis a téli nagyszervízet csináltam rajta, így mindegy volt már kicserélni. Most a nyár közepén nem sok kedvem lenne hozzá.

Nekem a fékbetéteim kb 40 %-osak, még jócskán látszanak a kopásjelzõk rajtuk. Elég sokat kibírnak, 60 ezret biztos.
    

Verado 2458 2007. július 3. 14:14  
Krisztián,
33e km van a gépemben eredeti láncal és fékpofákkal 30 e szervíznél nem szóltak semmit a Yamaha Hungáriánál, Te mennyit mentél egy lánc szettel?
    

Eyesis 2457 2007. július 3. 11:24   Válasz erre: 2456
bizony :-) 99es a kicsike :-) de szeretem :-) mint ha uj lenne :-)
    

krisztian.fz6 2456 2007. július 3. 11:20   Válasz erre: 2454
Ja, most látom hogy nem mai a géped, így érthetõ
    

krisztian.fz6 2455 2007. július 3. 11:19   Válasz erre: 2454
miért kellett cserélni a gumitfékcsövet??
    

Eyesis 2454 2007. július 3. 11:18   Válasz erre: 2453
mivel a gumit mindenkepp cserelnem kellett volna, es a femet ritkabban kel cserelni, nem erzem penz kidobasnak... raadasul ez nem tud eldurranni mint a gumi :-) ugye JZL? :-)
    

krisztian.fz6 2453 2007. július 3. 11:15   Válasz erre: 2452
szerintem felesleges lecserélni a gumifékcsövet, bár ha pengeélen hajtasz lehet megéri, egyébként pénzkidobás.
    

Eyesis 2452 2007. július 3. 11:10   Válasz erre: 2451
na de ha finoman banok vele mint a nõkkel? :-) akkor nem harap ugye? :-)
    

krisztian.fz6 2451 2007. július 3. 11:05   Válasz erre: 2450
Majd harapni fog az elsõ fék, blokkol és csúsztál is.
    

Eyesis 2450 2007. július 3. 10:13  
koszi a segitseget, tegnap sikerult piszkosul nem megtalalni a Yamaha World-ot a Soroksarin... igy ott voltam kenytelen hagyni a vasam, 4 fugas vagy mis felfuggeszteses fekete szinu fem fekcsovet rakatok fel.
kicserelik a fekolajat, kicserelik a betet, amit mondtam, es a fem fekcso... hat remelem 30nal nem mond sokkal tobbet...
sot... :-)
na majd ma delutan kiderul

    

juhit 2449 2007. július 3. 08:35  
Hello
Itt a motorom. :)

    

krisztian.fz6 2448 2007. július 2. 20:59  
..
    

pepino 2447 2007. július 2. 19:06   Válasz erre: 2446
Szia !! Juhit te véletlenül nem az én motoromat vetted meg ??????

Ez már tényleg gyanus. Különben ez természetes . Olajcsere Castrol R4 mostmár azt hiszem más a neve de a minösége ua.
    

juhit 2446 2007. július 2. 14:22  
pepino!

Köszi a gyors választ, ma este megpróbálom amit tanácsoltál.
Még egy kérdésem lenne. Ha hideg a motor, akkor szép hangja van, de ha megyek vele hosszan, és felmelegszik, akkor a motorhang mellett ad még vmi folyamatos rezgõ hangot is. (ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy vékony kis rózsa-szál a bicikliküllõkhöz ér, akkor hallqani ilyen kis zizegést) Ez mi lehet? (hallottam olyant is hogy szelepvezérlést kell beállítani)

Üdv
    

Eyesis 2445 2007. július 2. 13:22   Válasz erre: 2444
ja persze kozben eszembe jutott miert is a baratunk a google :-) kedvenc tarolt oldalaink kozott mit nem lehet talalni? :-)
Yamaha World. 1095 Budapest, Soroksári út.158. Tel: (1) 358-1480. Fax: (1) 358-1484.

    

Eyesis 2444 2007. július 2. 11:26   Válasz erre: 2443
gondoltam megnezem mar mi is a pontos cime a yamahawroldnek... erre:

http://www.yamahaworld.hu/
Internal Server Error

fantaxtikus :-) nem tudja valaki? Soroksári valamennyi ugye?
    

Eyesis 2443 2007. július 2. 11:24   Válasz erre: 2442
ertem en :-) ma lesz a nagy nap :-) kivancis vagyok mennyi lesz, es milyen lesz utana :-)
amit elszurtam, hogy nem hoztam magammal a meloba a beteteket... szoval para, lehet nem erek oda eleg koran kozmaxhoz... de majd kicsit dinamikusabb tempot folytatok majd :-)

    

TeeJay 2442 2007. július 2. 11:15   Válasz erre: 2441
Egy kellemes hegyi túra Ausztriában szintén indokolja. Anno olvastam egy cikket, még Bandittal kapcsolatban (igaz, hogy az jóval nehezebb, de szerintem a kis Fézer nem sokkal könnyeb, ha az utast is számoljuk...), kollega szerint a fém fékcsövek felszerelése a null km-es szervíz része kell hogy legyen.
Pár hete amikor a Krauser dobozokról volt szó meg ezt találtam (jó, persze, õk kereskedõk..):
http://www.blackroad.hu/erdemes.htm


(Motorszerelõ ismerõsöknek amennyire én tudom mind fém fékcsöve van, pedig nem sokat pályáznak õk sem.)
    

Eyesis 2441 2007. július 2. 10:38   Válasz erre: 2438
tyu ez nem semmi... szabad tudni mi volt a kicsiddel?

kerdes: tegnap este a Hegyaljan megyek felfele, es egy pillanatra kivillant az a piros aladin lampa... (2esben porogtam ugy 10ezret...) ez valami gund elso tunete, vagy csak siman tulmelegedett?

mas: kiprobaltam... 1es 7ezerig... 2es amig birtam kb 12000... aztan 3as... es kb 11500nal nem ment feljebb es ilyen hulye bizonytalan hangja lett... gondolta mfelvaltok es 4es teljesen csutka gaz, es nem ment 195nel feljebb a kilometer ora... pedig sport dob is van rajta...

na meg egy: ha nem hasznalom palyan a dragaszagom, akkor tenyleg felesleges a fem fekcso?

haliho
    

TeeJay 2440 2007. július 2. 10:04   Válasz erre: 2438
Gratula!, gondolom ez újjászületés élmény neked is. :D
Cascod volt? Az enyém is kb. ennyi volt össz, de csak 200e-t fizettem...

    

TeeJay 2439 2007. július 2. 10:03   Válasz erre: 2437
Van még egy dolog, ami befolyásolja: az olaj. Amikor félszinti volt benne, akkor gond nélkül járt a váltom. Most nyáron (melegre való tekintettel tavasszal belement egy adag 10w50 R4) az egyessel gondjai vannak néha.
    

Dokypapa 2438 2007. július 2. 09:34  
Üdv urak,nosakkor 670 kilcsi beugrott hirtelen ,,,MEGÉRKEZETT végre a vasam
    

pepino 2437 2007. július 2. 09:12   Válasz erre: 2436
Kedves juhit !!!!
Nekem is pontosan ugyan ez a hibám volt a motoromnál de az 6000km-nél csinálta. A szerviz csak azt mondta ,hogy ez illen. Én nekem az a megoldás jött be,hogy a kuplungka állitó csavaron tekerjél "vissza" kb annyit,hogy a karnak a holtjátéka legalább1.5-2 cm legyen a kar végén mérve. Eleinte szokatlan lesz de nekem bejött !!! Ja és nem került egy forintba se.
Remélem tudtam neked segiteni!!
    

juhit 2436 2007. július 2. 08:31  
Hello

Egy kérdésem lenne a gurukhoz. FZ6N, 2004-es gépem van. (16e km) A probléma az lenne, hogy néha eljátsza a váltó, hogy nem tudok leváltani. Ezt úgy kell elképzelni, hogy 6.-ból (vagy 5.-bõl)szépen fokozatosan akarnék visszaváltani, de olyan mintha nem is nyomkodnám a váltókart. Megállok a lámpánál, még mindíg 6.-ban van (vagy 5.-ben), kicsit kiengedem a kuplungot (kb 1/3-ig) és ekkor hallok egy hangot (olyasmit mint amikor 1-esbe teszem), és ezután már vissza tudom váltogatni. Miért nem tudom teljesen behúzott kuplungnál visszaváltogatni? Rosszul lehet belõve a kuplung?
Szerintetek mi lehet a baj? (vagy ez a jelenség természetes?)

Választ elõre is köszi

    

Spapa 2435 2007. június 29. 14:59   Válasz erre: 2434
Ilyenkor néha én is vágyom egy FJR-re....:-)
    

fazim 2434 2007. június 29. 12:59   Válasz erre: 2433
Tegnap mentem az M7en Baracskától ameddig lehetett, aztán Szárszótól szintén a végéig Sármellék volt a célom. Összesen 350kmet mentem. A pályán érdekes tapasztalatom volt, már megint az autósok; leszorítani nem akartak,de én mentem 140el és mellettem vagy 160al magyarok hajtottak veszettül. Szélcsend volt, de a pályán a menetszél... én nem tudom a nakedbikeokkal hogyan lehet azt elviselni? Hali mindenkinek, vigyázzatok!!
    

Eyesis 2433 2007. június 29. 10:02   Válasz erre: 2432
ugy lecsuszott mar a topicunk, muszaj vagyok irni valamit :-)

nem megy valaki 12:30tol Siofokig autopalyan? :-) en megyek :-) hali
    

Eyesis 2432 2007. június 27. 23:14   Válasz erre: 2431
hat nem kell sokat varni :-) jovo het elejen megtudjuk a tutit :-) nekem mindenesetre max 40em lesz ra :-) es elvileg 7+25otot mondott :-)
    

TeeJay 2431 2007. június 27. 22:02   Válasz erre: 2429
Bár csak az elsõt. Hátsóra teljesen felesleges: arra bõven elég a mûanyag csõ.
    

TeeJay 2430 2007. június 27. 21:58   Válasz erre: 2429
Khm. 3 hete csináltattam meg ugyanott. Ne akard, hogy elõbányásszam a számlát...
    

JZL 2429 2007. június 27. 21:10   Válasz erre: 2426
Abban a 25-ben max a fékolaj lesz benne Eyesisnek, mivel a csõ ára 100Ft/cm + a fittingek, kb 1000Ft/db. Kb 2m csõ+6 csati= kb 25000 - ha mind a 3 csövet cserélteti. Uott csináltattam, mert a bal elsõm eldurrant, csak én szereltem fel magamnak, így a munkadíjból megvolt az olajcsere. A gumival meg igazad van: csúnya - de menet közben nem nézegetem! A gyereknek FZS400-asa van, azon hasonló a felállás, mint amit te szeretnél. Jó, és ha áll a gép, jól is néz ki a gumi. - De menet közben õ sem nézegeti :)
    

Eyesis 2428 2007. június 27. 21:09   Válasz erre: 2426
:-) Budapest 9. / Tatabánya
itt vagyok albiban :-)
    

TeeJay 2427 2007. június 27. 20:56   Válasz erre: 2425
Köszi!
Hülye kifogás, de nem tetszik a mintája. :D

Most azon gondolkozok, hogy elõre egy Sport Attack, hátra meg egy Road Attack. :-?
    

TeeJay 2426 2007. június 27. 20:49   Válasz erre: 2424
Tbányáról feljössz a Worldbe? :D
Szerintem abban a 25-ben benne van az olaj is.
    

JZL 2425 2007. június 27. 20:21   Válasz erre: 2410
Sziasztok!

TeeJay!
Én a leharcolt Dunlop után Continental ContiForce-ot tettem fel a két kerékre kb 55 pénzért. Eddíg bevált a hajnali hidegben, meleg aszfalton, betonon, kockakövön és szakadó esõben, vízátfolyáson is. Meg vagyok vele elégedve, igaz "csak" 6000 körül van benne. Állítólag tartósak ezek is.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118