krisztian.fz6 | 2823 | 2007. augusztus 21. 12:31 | Válasz erre: 2822 |
Ja, a Glockner, szép, csak kicsit túl kiépített, mû.
|
TeeJay | 2822 | 2007. augusztus 21. 12:12 | Válasz erre: 2821 |
Eddig csak azért nem tetováltattam, mert nem találtam semmi olyat, amit évekig viselnék. Egy ilyet http://romano.at/titellinks/G.gif viszont most gond nélkül felvarratnék magamra... (gondolkozós smiley) |
krisztian.fz6 | 2821 | 2007. augusztus 21. 11:32 | Válasz erre: 2820 |
Mi az a GG?? A Goldengate nevû sexoldal??
|
TeeJay | 2820 | 2007. augusztus 21. 11:19 | Válasz erre: 2819 |
...hajlítsd... :D Kicsit fáradt vagyok, tegnap jöttem le GG-rõl, 600 km végig esõben. |
TeeJay | 2819 | 2007. augusztus 21. 11:15 | Válasz erre: 2818 |
Vegyél egy vascsõvet és hajlísd meg, a végeire hegessz 1-1 darab átfúrt 5-ös lemezt, fesd le, 'oszthali'. Az idomhoz kellett a sablon de itt most csak egy (kettõ) darab csõrõl beszélünk. Idézet apámtól: 'Aki nem tudja megcsinálni fizesse meg!'. |
Lorke | 2818 | 2007. augusztus 21. 10:33 | Válasz erre: 2817 |
De olyan kis csenevésznek tûnik... Vagy ez is elég? Amúgy meg sajna az árazás úgy van, hogy ha egy egyszerû hajlított vascsõ egy 2 millás mocit véd, akkor 30e, ha ugyanez a csõ egy 10 millás mocit véd, akkor 100e... :) |
krisztian.fz6 | 2817 | 2007. augusztus 21. 10:17 | Válasz erre: 2816 |
ne is adjál érte 30 ezer ft-ot, csak a 2 millás motorodra vigyázna...
|
Lorke | 2816 | 2007. augusztus 21. 07:43 |
bszab | 2812 | 2007. augusztus 20. 12:39 |
Hali mindenkinek! Érdekes ez a gumi kérdés. Nálam a gumi /BT-20/ ugynézki hogy legkésõbb 7-8 ezer km-nél cserés lesz. Pedig nem járok a ringre, nem pályázok bár az utazó kb. 120. Igaz 90 %-ban kétszemélyes túrázás üzemmód van sok motorfékkel. Szerintetek ez normális -mármint a gumi csere élettartama-?Tény hogy sokszor húzom neki 120-ig, erõsen gyorsítva de hát ki nem? Ha tudtok mondjatok vmit erre a gumi dologra. Kösz... |
polo | 2811 | 2007. augusztus 19. 19:15 | Válasz erre: 2810 |
Ohhhh....micsoda bók! Köszönöm szépen a Fészi nevében. :) Milyen volt Brno?
|
JZL | 2810 | 2007. augusztus 17. 19:09 | Válasz erre: 2808 |
Szia Polo! Tényleg gyarló az ember, mert nem elégszik meg azzal, amije van, de ez visz elõre mindent! A mocidért kár lenne! Ne sajnáld, ha rajtad marad, mert szerintem az a világ nyolcadik csodája! Tetszett! |
JZL | 2809 | 2007. augusztus 17. 19:04 | Válasz erre: 2797 |
Sziasztok! ztaki: még szép, hogy nem vagyunk egyformák! De a motorjaink sem! A DRZ az egy hengerével nyomatékból megy úgy, hogy jó ideig nem érem utol. Annál egy fog változtatás kutya fülecskéje. Szerintem annak a lemérésére a piliscsévi pálya, egy kazal lánckerék és stopper, meg vagy hatszáz kör kell. Az én 80 kilómmal - ruhástul, táskástul, tokkal, de vonó nélkül - nem vagyok súly az FZS600-nak. Lehet, hogy kora ellenére túl jó a masina, de ezzel az egy fog változtatással bármit csinálok vele, 4,5-et iszik. A bármi valóban bármit jelent!! Légszûrõ csere elõtt közelíti meg az 5 lityit, de nem éri el. És, hogy ki mihez igazodik? Az áttétel hozzám, a gumik a környezetem útjaihoz, az olajat pedíg addíg váltogattam, amíg csendes és jó lett a gép hangja, és csere elõtt nem kell utántölteni. Lehet, megöregedtem és túl kényelmes vagyok, mert még versenyezgetni sem nagyon állok le az utcán, csak elég ritkán. Mellesleg én sem vetem meg, ha valamilyen más - ráadásul ismeretlen lovak kerülnek alám, csak a barátom RMZ-jét kerülöm, bár amikor még a Suzi nem volt Mo-n, hajtottam az elõdjeiket. Attól, hogy nem vagyunk egyformák, szerethetünk mindannyian motorozni, és szerintem ez a lényeg. Egyforma emberektõl meg nincs mit tanulni! |
polo | 2808 | 2007. augusztus 17. 19:03 | Válasz erre: 2807 |
Ejjj-ejjj... mert mindig mást akarok mint ami van. :) Viccen kívül, mivel nem nagyon van érdeklõdõ veszek pár dolgot, mert úgy néz ki rajtam marad. Tehát útban van 4 gyertya (Irrídiumos), veszek olajat, olajszûrõt, lassan érik a fékbetét csere, így azt is, tervben van a hasidom és a fém fékcsõ is. Tehát boldogítalak tovább benneteket mint Fazeres.
|
Eyesis | 2807 | 2007. augusztus 17. 11:31 | Válasz erre: 2806 |
ha pont megfelel, miert adod el? :-) ejj ejj :-)
|
polo | 2806 | 2007. augusztus 17. 10:47 |
Sziasztok! Az áttételezéshez csak annyit fûznék hozzá, hogy az én Fazeremen sem a gyári méretû lánckerekek vannak, elõl egy foggal kisebb, hátul meg egy foggal nagyobb van. Nekem így pont megfelel. Érezhetõen jobban ugrik, a végsebesség pedig nem érdekel, de papírforma szerint 200 fölött van így is. Amúgy pang a piac (de lehet, hogy csak nálam). Lejjebb vittem az árát, szóval a legalja most 800e. Elszomorító. :( Kellemes 7végét mindenkinek! |
Eyesis | 2804 | 2007. augusztus 17. 08:27 |
én is vitatkozzak inkabb, hogy felpesduljon az elet a forumon? :-) szerintem a legszebb motor szin a fekete es az osszes tobbi csunya :-) |
TeeJay | 2802 | 2007. augusztus 16. 22:06 | Válasz erre: 2801 |
Kozmax is a lendületbõl motorozást próbálja sulykoni a fejünkbe... :D
|
krisztian.fz6 | 2801 | 2007. augusztus 16. 22:02 | Válasz erre: 2796 |
Hm....érdekes, én meg a hosszabb áttételen törtem a fejem....
|
krisztian.fz6 | 2800 | 2007. augusztus 16. 22:02 | Válasz erre: 2790 |
Ezt nem tudom..kinek melyik jön be. Most megint macadam-ot vagy Pilot Roadot hajkurászok, ezeket tudom megszerezni olcsóbban, ahogy én megyek a macadam is tökéletesen tapad.
|
TeeJay | 2798 | 2007. augusztus 16. 21:46 | Válasz erre: 2795 |
Az nem, de sokszor volt egyszámjegyû út nagy tempóval. Meg motorféket is szeretek használni... :-/ Egyébként sajna közlekedésre is használom, nem csak túrára, szóval volt egy 4-5 centi kockás rész benne. :( |
ztaki | 2797 | 2007. augusztus 16. 21:29 | Válasz erre: 2796 |
piro: hát nekem anno az öreg fazer 600-m volt... és épp akkor cseréltem le 1000-re, amikor elõször mentem vele a párommal és állapítottam meg, hogy kétszeméllyel 200 felett ez bizony nem nagyon akar "ugrani"... Lehet, hogy olcsobban megúsztam volna egy áttéltel modosítással... Most már késõ... persze az 1000-n meg szinte soha nem mentünk kettesben... :-) Azóta is visszasírom a kis fazer-t... életem legjobb mocija volt. Na, mindegy - szóval nekem mindig gyári cuccaim voltak (és pánik csíkom pl. nem... ;-)) JZL: a drz-n én is változtatgattam az áttételt, de igazából inkább csak a fogyasztás területén voltak hatalmas eredményeim... összeségében nem éreztem óriási különbségeket... Irtátok, hogy nem vagyunk egyformák... igy igaz... ezek szerint én pl azzal szeretek motorozni, amit kapok... Te meg ezek szerint szeresz valahogy motorozni és ahhoz keresel eszközt. (tehát én szívesen idomulok az eszközhöz - mások meg inkább az eszközt idomítják magukhoz... - ettõl még mindketten lehetünk értéksek... :-)) |
Piro | 2796 | 2007. augusztus 16. 21:16 |
Ferko | 2795 | 2007. augusztus 16. 19:38 | Válasz erre: 2794 |
Bizony pontosan 22300 km- nél cseréltem és még akkor érte el a kopásjelzõt. Áttételem a gyári. Én sem értek egyet az áttételek módosítgatásával. Most a pirelli-ben is már 19000 van pedig azt mondták egyesek 10000 után kuka. Ha sokat mentél autópályán az okozhatja ezt a külömbséget. Az autópálya falja a gumit. |
TeeJay | 2794 | 2007. augusztus 16. 19:29 | Válasz erre: 2788 |
22000??? Ez nem az áttételezés megváltoztatásának köszönhetõ nagyobb szám? Nekem 14100-nál vette le Kozmax, még volt kb. 1 mm a kopásjelzõig. Szóval cirka 15e max. 16. :-? |
Ferko | 2793 | 2007. augusztus 16. 19:28 | Válasz erre: 2791 |
Na most lebuktam. Hiába a vezér az figyel mindenhol. |
TeeJay | 2792 | 2007. augusztus 16. 19:25 | Válasz erre: 2784 |
Ja és ajánlom a 880-as hozzászólást a figyelmedbe... http://motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=forum&topic_id=318&limit=#880 |
Ferko | 2790 | 2007. augusztus 16. 19:02 |
Ja, most jut eszembe, hogy a hétvégén majd meglátod, hogy mit tud egy elkopott végét járó Pirelli Diablo Strada a szerpentineken. Nem tudsz majd elmenni meglátod, tapad az mint a ragasztó. Egyébként szerinted melyik a tuti országúti gumi FZ6-ra ? |
ztaki | 2789 | 2007. augusztus 16. 18:57 | Válasz erre: 2787 |
JZL: yes... Amúgy nem azt mondtam, hogy nekem nem tetszett amikor nem gyári volt az áttétel... Inkább olyasmire akartam célozni (s ezt majd hosszabb távon talán te is megtapasztalod), hogy a gyári áttétellel fogsz a legjobban megbarátkozni... Elõbb-utóbb majd annak is örülni fogsz, ha nem emeli az elejét, ha szépen stabilan megy... Most meg nyugodtan örülj a kancának... de igazán hosszútávon kivancsi leszek a véleményedre... ha nem felejtessz egy fél év múlva csak az én kedvemért rátehetnéd a gyárit és megírhatnád az érzéseidet... (rhz kukac freemail.hu) köszi! |
Ferko | 2788 | 2007. augusztus 16. 18:52 | Válasz erre: 2784 |
Krisztián ! Ezzel a véleménnyel abszolút nem értek egyet. Nekem nagyon bevált. Nagyon jól tapad mind száraz mind vizes úton is. Nagyon hamar bemelegszik és egyáltalán az sem igaz, hogy hamar elkopik. Most 19000 van benne és még 2-3000 van még kopásjelzõig. Kb: 22000 km-nél cseréltem le a BT 020-at és tényleg ég és fõld. Úgyhogy mindenkinek ajánlom aki nem pályázni hanem túrázni használja motorját. |
JZL | 2787 | 2007. augusztus 16. 18:00 | Válasz erre: 2785 |
Sziasztok! Én sem kötekedni akarok, de nem vagyunk egyformák - még súlyban sem! Nekem pl jól jött hátra 1 foggal kisebb lánckerék, mert öreg vas ide - vagy oda, ha odarántottam neki, nem érte az eleje a földet. Minden nap használom a gépet, kicsit lustább, de így rugalmasabb, mint volt. Nekem!! Másnak lehet, hogy más fekszik jobban, nekem - az én súlyomhoz és stílusomhoz - ez a megfelelõ. ( azért, ha nagyon macerálom, így sem ér le az eleje ) |
TeeJay | 2786 | 2007. augusztus 16. 15:05 | Válasz erre: 2784 |
'igaz, hogy strapabíró' erre ad egy 2-est. Tényleg konzekvens és szavahihetõ. Melegedési probléma? Két kör melegítés után már lehetett dönteni vele. Az enyém még új, csúszkálást nem vettem észre. Majd 2-3000 km után nyilatkozok.
|
ztaki | 2785 | 2007. augusztus 16. 12:03 | Válasz erre: 2780 |
Nem kötekedésnek szánom: Több motort vettem már úgy, hogy nem a gyári áttételek voltak rajta... ez általában az elsõ láncszett cserénél ki is bukott, mert én mindig a gyárit rendelem rá... Tapasztalat: egyetlen egy átáttételezett motorral sem sikerült az az általános, jó motorhatóságot biztosítani mint amit a gyáriak alapból tudnak... Tudom, hogy nehéz elhinni, de azért gondoljátok már végig... a motorok fejlesztésén több éven át több szakember dolgozik... aztán jön pista bá' és azt mondja ez igy jobb... ja. Jobb... neki... veregessük meg a vállát - aztán ha már megnyugodott akkor rakjuk vissza a gyárit. :-)) |
krisztian.fz6 | 2784 | 2007. augusztus 16. 10:16 | Válasz erre: 2783 |
Aha, biztos jó gumi lehet.... :-)))http://www.sportmotor.hu/boncterem/pirelli/?c=1037&r=374
|
TeeJay | 2783 | 2007. augusztus 16. 00:25 | Válasz erre: 2781 |
Ennek kapcsán: ma leesett a gyári BT020 a mocimról, és helyette egy pár Diablo Strada került fel. Kb. olyan érzés, mint vasalt bakancs után a futócipõ... :)
|
Ferko | 2782 | 2007. augusztus 15. 19:12 |
Sziasztok ! Ha valakit érdekel egyik ismerõsöm eladja az FZ6 osát. 2004-es 19000 km-el. Törve nem volt és még kisebb sérülés sincs rajta. Kamionos a gazdája és annyit dolgoztatják, hogy nincs ideje a család mellett túrázgatni is. Szép állapotban van. Az árban biztos meg tudtok egyezni, nagyon szerény a tulaj. Ha valakit érdekel írjon pü-t. |
Spapa | 2781 | 2007. augusztus 15. 18:38 | Válasz erre: 2759 |
Az Metzeller Sporttech M3-ashoz szólnék hozzá. Múlt héten jöttem meg a Francia Alpok túránkról, és Franciaországban adta fel a hátsó gumim. (M3). Már 50 km-enként kidiffundált belõle a levegõ. Indulás elõtt mentem vele kb 3-4 ezer km-t, és még igen jól nézett ki. Oszt kint még kibírt 3000 km-t. Szal beruháztam 155 Eurót -szereléssel együtt- egy Pirelli Diablóba. Vagyis jól tapad az M3-as csak nagyon kopik. Most aztán minden elõírást felrúgva egy darabig vegyes felvágottal járok. Sõt, még van otthon egy Z6-os félig használt elsõ gumim is. Elõre majd õ következik.:-) |
Piro | 2780 | 2007. augusztus 15. 14:13 |
Dokypapa | 2779 | 2007. augusztus 15. 10:23 |
Sziasaztok ,látom nagy a csend ,nagyon lecsúszott a top csupán ezért írtam ,kellemes hetet mindenkinek.
|
Verado | 2775 | 2007. augusztus 13. 16:36 |
azééé nem mindegy hol kiabálód , és közben mi van rajtad,..... ha alu löltözött vagy biztos bevisznek, aztán bent magyarázhatod, én biztos nem ismerlek meg :)
|
krisztian.fz6 | 2774 | 2007. augusztus 13. 16:35 | Válasz erre: 2773 |
Pesten valamelyik Louisban kapsz ilyen készletet. Ja, meg a Németh Lajosnál, benne van a telefonkönyvben.
|
Eyesis | 2773 | 2007. augusztus 13. 12:42 | Válasz erre: 2772 |
rámegyek a szentendrei utra elkiabálom magam, hogy Németh Lajóóóós, és máris elõugrik egy közeli bokorból kezében eladó defektjavítókkal? :-)
|
Verado | 2772 | 2007. augusztus 13. 10:23 |
defektjavitó készletet pedig németh lajosnál vegyél a szentendrei uton:)
|
krisztian.fz6 | 2771 | 2007. augusztus 13. 09:57 | Válasz erre: 2766 |
2,4 szerintem hátra kevés, legalább 2,6-2,8-ra fújasd fel. Olajat felesleges cipelned, nem mész annyira messzire, izzót bármelyik benzinkúton kapsz, szabványos égõk, olyat se vegyél feleslegesen, bár gondolom van izzókészleted az ülés alatt. Defektjavító spray-t meg bármelyik benzinkúton kapsz, kis lyukaknál hasznos. Láncfeszességet nézd meg, alul középen a lánc lógjon vagy 4-5-6 cm-t, ennyi legyen a felsõ és az alsó pont között ha újjal fel iletve lenyomod a láncot. |
Eyesis | 2770 | 2007. augusztus 13. 09:42 | Válasz erre: 2769 |
:-) sejtettem :-) na de ha gazzal toltom meg, es megyek megyek, egyszer csak kene tolteni bele meg, akkor csak gazt lehet, vagy levegot is? |
pepino | 2769 | 2007. augusztus 13. 09:09 | Válasz erre: 2768 |
Ember, remélem nem probán- butánnal akarod feltölteni ??? Ez egy speciális gáz amit a verseny technologiában is szoktak használni . A másik pedig az,hogyha nem melegszik a gáz akkor nem is tágul a térfogata ezért nem nõ meg a nyomás a gumiban. |
Eyesis | 2768 | 2007. augusztus 13. 09:01 | Válasz erre: 2767 |
de nem robban szet? vagy ilyesmi? :-) nem gázos kicsit? :-) pl barkolohazba parkolasnal ez nem szamit, csak a gazzal uzemelo auto?
|
pepino | 2767 | 2007. augusztus 13. 08:47 | Válasz erre: 2766 |
Ha turázni méssz akkoa a guma nyomás hátul 2.7 elõl 2.5.oszt annyi :-))) (ez gázzal való feltöltésnél) Jobb gumisoknél fellehet töltetni gázzal ez nagyon jó mert nem melegszik a gumiban a simma levegõvel ellentétben !!! |
Eyesis | 2766 | 2007. augusztus 13. 08:22 | Válasz erre: 2764 |
gondolom ez az uzemanyagszint ellenorzes nem csak indulas elotti feladat :-D szoval olja szint READY guminyomas READY (2.4 2.4 ellenvetes? ) neha leveri a lampa a 20as biztit... szoval azt is veszek 2ot... eu csomagom van, lancspray van READY READY a maradek olaj kis flakonba toltve READY :-) kerdesek :-) izzokat hol lehet venni ehhez a Fazerhez? azt a defektjavito szettet? es a lancfeszesseg... ezt nem tudom... (es ha rossz lanccsere?! ) elso komolyabb turam lesz motoron :-) tok jo :-) |
krisztian.fz6 | 2765 | 2007. augusztus 12. 15:42 | Válasz erre: 2759 |
http://www.suzuki-interat.hu/kiegeszitok/alkatresz/gumiabroncs de nem más az összetétele középen és a szélén, azt sehol nem írják, hanem az elsõ és a hátsó guminak más-más az összetétele, bár szerintem majd mindegyik guminál így van
|
krisztian.fz6 | 2764 | 2007. augusztus 12. 14:18 | Válasz erre: 2760 |
semmit, az nem túl hosszú út. Olaj, guminyomás, láncfeszesség, ja, és üzemanyagszint! :-)
|
TeeJay | 2763 | 2007. augusztus 12. 13:56 | Válasz erre: 2762 |
Pénteken GG. Nekem csak 1000 km-et bírnak a gummák - szóval a héten még azt ki kell cserélni... :-/ Olaj meg utána. |
Eyesis | 2760 | 2007. augusztus 12. 13:00 |
Sziasztok, egy hosszabb tura elott mit erdemes átnézni a mocin? kb 1500kmrol van szo... a gumik meg kb 2-3 ezret birnak... friss olajcseres... koszi, Gyu |
karu | 2759 | 2007. augusztus 11. 19:04 | Válasz erre: 2747 |
Metzeller sportech m3 kurva jó nagyon tapad nekem most olyan van fent húzós az ára de nem bánom.
|
fazim | 2758 | 2007. augusztus 11. 06:22 |
Sziasztok Tegnap a mondás, miszerint " amit ma megtehetsz ne halaszd holnapra " olyan öröm mocizásban részesíttem magam.... mhhhh.. Igaz csak 40km volt, de az micsoda finomság volt :) Az éjjeli esõt látva vigyorogva gondoltam rá!! Széles utat mindenkinek.
|
TeeJay | 2757 | 2007. augusztus 11. 00:44 | Válasz erre: 2747 |
A motorvárosban (XVII Cinkotai út) Metzeler és Michelin gummára aug 31-ig 20% kedvezmény. |
TeeJay | 2756 | 2007. augusztus 10. 11:50 | Válasz erre: 2747 |
Haver a Misi pilot powerére esküszik (az elõzõ változatra), jó utca + páyla combo.
|
TeeJay | 2755 | 2007. augusztus 10. 11:48 | Válasz erre: 2750 |
Ti most driftes gumikról beszéltek? Nekem a sárga füstös a kedvencem :D |
krisztian.fz6 | 2753 | 2007. augusztus 10. 11:11 | Válasz erre: 2747 |
A Z6-ost felejtsd el! Pályára nem jó, csakis slick gumit vegyél!!
|
pepino | 2752 | 2007. augusztus 10. 10:53 | Válasz erre: 2751 |
Tudod sajnos ez már vicc,mert valahol mindig felbukan ez a gumi téma amit már százszor leirkáltunk. :-))))))))
|
Eyesis | 2750 | 2007. augusztus 10. 08:46 | Válasz erre: 2749 |
elviccelitek itt a dolgokat :-) különben is a pink a tuti szin :-) nem a rózsaszin :-)
|
pepino | 2748 | 2007. augusztus 9. 15:46 | Válasz erre: 2747 |
HI !! Legyen fekete és ne csússzon !:-))))))))))) |
goimo | 2747 | 2007. augusztus 9. 15:37 |
Hali! Hátsógumi csere elõtt állok FZ-6-ra,valakinek van e rutinja METZELLER ROADTEC Z6 gumival? Illetve ki milyet használ és vélemények! |
polo | 2745 | 2007. augusztus 8. 15:33 | Válasz erre: 2744 |
Már hogyne köthetne bele! Szépen beküldhet a KPM gettójába.
|
TeeJay | 2744 | 2007. augusztus 8. 15:27 | Válasz erre: 2743 |
Nem. Sem a sportdobba, sem az indexbe. A KPM viszont igen.
|
Eyesis | 2743 | 2007. augusztus 8. 15:25 | Válasz erre: 2742 |
beleköthet a rendõr a sport dobba tényleg? :-) |
polo | 2741 | 2007. augusztus 8. 11:16 |
Én az "E" betûre gondoltam. Ennek a hiánya okozhat kellemetlen perceket mûszaki vizsgán, de egy szõrös szívû rendõr is beleköthet.
|
TeeJay | 2740 | 2007. augusztus 8. 10:13 | Válasz erre: 2739 |
CE: http://en.wikipedia.org/wiki/CE_mark E http://www.tuv.com/jp/en/_e_mark_and_e_mark_homologation_for_vehicles_vehicle_components_.html Nem ugyanaz... |
Verado | 2739 | 2007. augusztus 8. 09:40 |
szerintem lehet hogy a CE jelrõl beszéltek, ami annyit jelent hogy Certified for Europe vagyis Europában minõsített vagy tévedek ?
|
polo | 2737 | 2007. augusztus 8. 08:12 |
Most már lassan arra az elhatározásra jutok, hogy módosítom a hírdetésemet. Szóval aki szeretne 850e-ért egy Raptor dobot az jelentkezzen bátran, adok mellé egy hozzácsavarozott Fazert is! :D
|
polo | 2736 | 2007. augusztus 8. 08:09 | Válasz erre: 2735 |
juhit | 2735 | 2007. augusztus 8. 00:00 |
Polo köszi a linket, utánanézek, azt hiszem rendelek is egy párat onnan. A fehér illetve a ledes indexért büntet a rendõr? Mindenképp kötelezõ a sárga? |
polo | 2732 | 2007. augusztus 7. 15:40 | Válasz erre: 2731 |
Az indexeket innen http://innovex.veszprem.hu/nivo-shop/ szereztem, még a motorkiállításon, akkor éppen akciós volt. :) Én az idén már nem jutok el nyaralni. :( Most megyek haza, de mivel szakad az esõ így ma tuti nem lesz motorozás. :( |
Eyesis | 2731 | 2007. augusztus 7. 15:30 | Válasz erre: 2730 |
nekem 99es es meg csak 38ezer kilometeres... bele kell huznom :-) 1 ev mulva 50ezer kell legyen :-) mondjuk aug 17tol tekerunk bele egy 2ezret :-) megyunk Horvatokhoz :-) huuu nemsokara megunnepelhetjuk a 40.000. kilometeret a mocimnak :-) trukkozhetunk hogy kicsereljuk az indexeinket? :-) esetleg a fejidomot tarto konzolt? :-) hehe |
polo | 2730 | 2007. augusztus 7. 15:16 | Válasz erre: 2728 |
Megkövezni? Viccelsz? Inkább köszönöm szépen az õszinte véleményedet! :) Komolyan mondom ez most jobban esett mintha ajnároztad volna. Szívesen fogadom a kritikát is.
|
polo | 2729 | 2007. augusztus 7. 15:05 | Válasz erre: 2728 |
Ez van! Olcsóbban akkor sem fogom odaadni, inkább megtartom! :) Szerintem az az 50e km egy 9 éves motornál nem sok, inkább reális. Ahhoz képest, hogy ennyire tartom van rá érdeklõdõ, de ez nem mérvadó. A kíváncsiskodó túristákhoz tudnám hasonlítani õket. :)
|
Eyesis | 2728 | 2007. augusztus 7. 14:38 | Válasz erre: 2727 |
már így is ki vagy tagadva.... igaziból nem is látjuk amit írsz már.... szerintem tuti 98as :-) tuti sok kilometerrel :-) es tuti szezon vegén adod el tuti nem olcsón :-) szerintem most a realis ára olyan 750, lehet megkövezni :-) 850ér talan tavasszal tudnád eladni... szerintem... |
polo | 2727 | 2007. augusztus 7. 14:31 | Válasz erre: 2726 |
Lehet, hogy semmi, mert vagy a piac pang, vagy senki nem akar egy tuti jó motort magának. Különben meg nem árulom el mert kitagadtok. :(
|
Eyesis | 2726 | 2007. augusztus 7. 09:32 | Válasz erre: 2725 |
picit sem tudsz írni? :-) és mi lesz helyette? |