18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

karu 4124 2008. január 6. 20:06   Válasz erre: 4123
Lesz jó idõ de nem irtad be magad egyik túrára sem !
    

Cruel 4123 2008. január 6. 19:57  
Csak lenne már jó idõ! :)
    

Macko 4122 2008. január 6. 19:53   Válasz erre: 4119
Ezért jó, ha olyanokkal vagy, akik közül mindenki vigyáz a másikra, és inkább a tanulás és nem a jaszkarizás acélja.
Jók a mi gyakorlónapjaink is, de pl. lehet szervezni közös Eringezést is, amikor megbeszélhetjük a páylával, hogy ha vagyunk legalább 15-en, akkor fél órás bontásban 30 perceket mindig csak mi vagyunk a pályán, majd ugyanannyit pihenünk. Vagy jó még a MERSZ-es esti Hungaroringezés is, ahol ugyan a többség elég keményen megy, de mindenki nagyon figyel a többeikre. Tudtommal ott sem üzöttek még ki motort senki alól, ami a nyílt napokon azért megesik...
    

karu 4121 2008. január 6. 19:49   Válasz erre: 4107
Kalmiboy szerintem fogadd meg Ferkó tanácsait nem beszél mellé.
    

karu 4120 2008. január 6. 19:46   Válasz erre: 4111
240000km az semmi.
    

karu 4119 2008. január 6. 19:44   Válasz erre: 4113
Én egyszer sem voltam pályázni nem azért vettem a motort hogy valaki fellökjön vagy elöttem pofára essen és nem bírom kikerülni én inkább turázom .
    

Macko 4118 2008. január 6. 19:41   Válasz erre: 4117
Az?
    

Macko 4117 2008. január 6. 19:41   Válasz erre: 4116
Ja, hogy VFR.
    

Macko 4116 2008. január 6. 19:41   Válasz erre: 4113
Mi az a "viffer"?
    

karu 4115 2008. január 6. 19:40   Válasz erre: 4113
Mért hagytál ki 2 honapot csak nem arcra estél?
    

karu 4114 2008. január 6. 19:37   Válasz erre: 4112
Nem tartom valoszinûnek hogy minket tulzottan lealázna.
    

TeeJay 4113 2008. január 6. 19:22   Válasz erre: 4112
Nem járok sokat pályázni. Csak a szezon második felére éreztem úgy, hogy akkor most már nézzük meg a pályát is. Csak 7x voltam összesen és 3 pályán, de ez csak arra volt jó, hogy megtanuljam az alapszabályokat. Közúton meg egyszerûen nem vagyok hajlandó úgy motorozni, ahogy azt sokan megteszik.
Persze szeretek tempósan közlekedni, akár kanyarban is, de csak akkor HA LEHET... Azt másodlagos, hogy magamat összetörném (ebcsont...), de a motor, na az más tészta. Elég volt idén 2 szép hónapot kihagyni. Ha nem jön össze tavasszal a viffer, akkor veszek egy 400-at és szana-szét hajtom egy pályán... :-D

    

krisztian.fz6 4112 2008. január 6. 19:13   Válasz erre: 4111
Te viszont sokat jársz pályázni, így szerpentinen alázol.
    

TeeJay 4111 2008. január 6. 19:09   Válasz erre: 4110
24e km? Akkor te is olyan vagy mint én: még kezdõ.
:-D

    

Piro 4110 2008. január 6. 18:47  
Üdvözöllek Kalmiboy!

Jómagam is "a cég" embere vagyok. Én Csongrádon dolgozom, helyszínelõ-, balesetvizsgáló vagyok. Te milyen területen vagy? Még én sem voltam ebben a társaságban, de hogy velük motorozzunk felkészültnek kell lenni. Nálam ez már megvan (remélem - elmult kér év alatt 24ezer km-t nyomtam le) és ha neked is meglesz, akkor egy jó túrán kibeszéljük a melót. Ha a Motorozás Mesterfokon címû könyv kell, nekem meg van PDF formátumban és futárral el tudnám neked juttatni.
    

krisztian.fz6 4109 2008. január 6. 18:41   Válasz erre: 4108
Mit szándékozol majd csinálni az alkatrészekkel???? A km órádat majd megvenném ha nem sérül. És a láncszettet is.
    

Kalmiboy 4108 2008. január 6. 18:22   Válasz erre: 4107
Ferko! Köszi! Érzem, hogy ezek igaz baráti, és valóban jó tanácsok! Ígérem megfogadom õket! Tisztelni fogom a gépem! Már egy ismerõsöm mondta elõtted, hogy lehet rossz választás volt elsõre egy ilyen motort választani. Õszintén remélem hogy nem bánom meg!
    

Ferko 4107 2008. január 6. 17:14   Válasz erre: 4106
Ha elfogadsz egy pár jó tanácsot egy tapasztaltabb motorostól.
1,
Nagy bátorság volt egybõl FZ6 mégha mentél is már a haverok gépével, az nem az igazi.
Nagy önmegtartóztatásra van szükséged, mert egy rosz reakció és meg van a baj.
2,
Csak megfelelõ útviszonyoknál kezdj el motorozni, hogy ne legyen mindjárt gond.
3,
Csak egyedül utas nélkül tedd meg az elsõ 1000 km.-t.
4,
Védõruhák nelkül még a sarki boltba se soha !!!
5,
Az elsõ pár száz km.t lehetõleg minnél gyérebb forgalmú úton tedd meg, hogy csak a gépre tudj figyelni és legyen idõ, hogy összeszokjatok
6,
Várj még a Kakucs ring-el. Sajnos az ember hajlamos egy pályán a saját korlátait feszegetni és az a Te esetedben súlyos következményekkel járhat.
Majd késõbb.
7,
Közös motorozásra csak akkor vállalkozzál ha tényleg már úgyérzed nem lesz gond.
Elõtte mindenképpen próbáld ki magad lehetõleg minnél változatosabb útviszonyok mellett.
Annál stresszelõbb nincs ha úgy érzed neked túl gyors, vagy túl sok, vagy megoldhatatlan.
Sok motorost láttam már közös túrákon elesni, mert a leg alapvetõbb felkészültséggel sem rendelkezett.

SZERINTEM

Dió héjban enyyi.
Lényeg, hogy nagyon óvatosan kezdj abból még soha nem volt baj.
Mondom ezeket 28 év folyamatos motorozás után.
Sok sikert.





    

Kalmiboy 4106 2008. január 6. 15:54   Válasz erre: 4105
Jól van na! Akkor azt benéztem! De arrafelé volt! Egy kupaccal odébb!
    

krisztian.fz6 4105 2008. január 6. 15:37   Válasz erre: 4098
nem szicílai volt az.........
    

krisztian.fz6 4104 2008. január 6. 15:36  
http://www.forumcenter.hu/archive/index.php/t-1165.html érdekes dolgok...........
    

krisztian.fz6 4103 2008. január 6. 15:35   Válasz erre: 4091
karu látott már egyszerre két pókot is a meggyfán :-))
    

Kalmiboy 4102 2008. január 6. 15:10   Válasz erre: 4100
Ezt érzem én is! Állandóan ez jár a fejemben! Nem értem mi van velem! Jah! Megyek síelni 18-án. Azt se csináltam még soha! :D Ott is jól bekezdek! Mi?
    

Kalmiboy 4101 2008. január 6. 15:08   Válasz erre: 4099
Majd én is járatom a popim, nehogy feltörje az ülés, mint bendegúznak a gebe az "Indul a bakterház"-ban! :D
    

pepino 4100 2008. január 6. 15:06   Válasz erre: 4098
Kedves Kalmiboy.
Te pontosan azt csinálod amit én is akkartam kezdõ létemre .Bejárni az egész világot,de sajnos a lépcsõket bekell tartani,mert nagyon pofára lehet esni a nagy akarástól.Szerintem elõszõr ismerd meg a motorodat +magadat,mert csoportosan is más motorozni. :-)))
    

TeeJay 4099 2008. január 6. 15:03   Válasz erre: 4096
Ha csak ezen múlik, szervezünk neked egy bejárató túrát. Megszoktatjuk, hogy egy fenékkel 2 óra a minimum és napi 500km alatt nincs motorozás.... :D


    

Kalmiboy 4098 2008. január 6. 15:00  
Egyébként a sziciliai túrabeszámoló szenzációsan jóra sikerült, nekem nagyon tetszett! Nagyon szép helyeken jártatok, és Krisz jól megírta a szöveget! Gondoltam egy olyasmit, hogy szerintetek egy görögországi tengerparti túrának lenne-e itt létjogosultsága? Nem igazán tudom, hogy motoros szempontból élvezetes lenne-e odáig letekerni. Egy-másfél hetet az is megérne bõven. Volt már arrafelé valaki ebbõl a társaságból? Engem az a tájék is érdekelne
    

pepino 4097 2008. január 6. 15:00   Válasz erre: 4095
Szia Karu :-))
Ha megengeded én még tudok egy fajta motorost 4.-ként.
4. És vannak a fézeresek,
    

Kalmiboy 4096 2008. január 6. 14:54  
Nem tudom, hogy a kétnapos (05.10) elõtt tudok e majd motorozni, de oda már úgy kellene, illene menni, hogy az 1000-es szervízen túl legyek. Ha meg az elsõ szezont is sikerült túlélni, akkor talán el tudom majd magam helyezni ezen a táblázaton :) Addig valószínû majd ti is megismertek és majd megmondjátok külsõ szemlélõként, hogy 1,2, vagy 3 :)))
    

karu 4095 2008. január 6. 14:05  
Külömbözö tipusú motorosok vannakelsõ szempont hogy valaki csak ugy kapja a járgányt vagy meg kell érte küzdenie dolgoznia.Szerintem három kaegoria létezik.
1 Fiatal rutintalan gyorsan közlekedik kiméletlen nincs még felelõsség érzete.
2 Közzépkorú megfontoltan gyorsan közlekedik nem kockáztat feleslegesen felelõsséggel gondol családjára gyermekeire akit neki még fel kell nevelni ebben a tudatban motorozik
3 Ibõsebb korosztáj lassabb de biztonságosabb tempot választ rutinos motoros gyermekei már kirepültek a családi fészekbõl de még mindig arra gondol hogy hazavárják.
    

TeeJay 4094 2008. január 6. 13:25   Válasz erre: 4092
Fejben dõl él, nem az életkor a meghatározó.
Szóval csak óvatosan, ésszel, és szép lassan minél többet. :-D

    

Raido 4093 2008. január 6. 13:18   Válasz erre: 4092
csak Te vagy így vele... motorozni senki nem szeret csak fórumozni :D
amúgy +2 fok van majdnem... még pár fok és mehet a menet :)
    

Kalmiboy 4092 2008. január 6. 12:52  
1ébként 30 éves vagyok, de sztem ez semmit sem jelent! :) Amíg az utcán melóztam, láttam már fiatal és öreg embert is összetörni! Tudom, hogy nem ez lesz a mérvadó! Kicsit izgulok, talán tartok is, de pont ez az amire most szükségem van! Alíg várom hogy tavasz legyen és mehessek! Gondolom nem csak én vagyok így vele!
    

Kalmiboy 4091 2008. január 6. 12:48  
Karonülõ csecsemõ vagyok itt ez az egy tutter! Amit tudok, hogy Karu és Krisz két olyan egyéniség itt, akik azért láttak már meggyfán pókot! Titeket hírbõl ismerlek már! A lényeg nagymotorm sose volt, de a heverom 600 Suzukijával, meg egy másik haver Fazer 1000 gépével is mentem. RObogóztam sokat, volt sajátom is, meg a cégnél is. Rendõr vagyok, így a nyári idõszakban sokat robiztam a Ligetben meg itt-ott, amit imádtam is. Tudtam hogy elõbb utóbb ez lesz a vége. A Fazerrel mentem vallamikor a nyáron és akkor eldöntöttem, hogy ez az ami kimaradt eddig! Sok-sok fórumot olvastam, teszteket nézegettem, válogattam, mire eldöntöttem, hogy egy FZ6-S lesz a gép. Jött egy jó alkalom, egy jó ár és jól be is kezdtem, mert így minden komolyabb múlt nélkül vágok bele. Nem vagyok Hûbele Balázs, tudok uralkodni magamon, fõként túrázásra kívánom majd használni a gépet. Még új, bejáratós lesz. Goondoltam ha költök, akkor egy új vasra adjam ki a pénzem. Ha sikerül egyben tartanom magam és a masinát is, akkor hosszabb távra, több évre tervezek vele. Vettem kesztyût, csizmát, protektoros bõrdzsekit, és tervezek egy kordúra nacit, esõszerkót, láncspayt, bilincset, vagy láncot, defektjavítót és még nem tudom mi lenne az amire bármikor szükség lehet. Ebben biztos kell majd tanács. Olvastam, hogy jártok ide-oda, és az egyik kollégám is ajánlotta, hogy érdemes benevezni ilyen kis tréningekre. Ide mindenképpen szeretnék menni a tavasz és nyár folyamán. A nyáron meg mennék külföldre. Horvátország, Ausztria majd meglátogatnám a felvidéki rokonokat, utána levezetésnek egy kis hegymenet Donovaly felé. Ennyi a terv. Lehet hogy sokat írok! Ha fárasztó akkor lõjetek le!
    

pepino 4090 2008. január 6. 12:45   Válasz erre: 4089
Sziasztok :-))
Karu ,ha figyelmesen elolvasod amit a kalmi irt rá fogsz jönni,hogy még szüz motorozás terén.:-)))
    

karu 4089 2008. január 6. 12:25   Válasz erre: 4085
Kalmiboy.
ha szeretnél tõlünk tánácsokat kérni adj magadról némi információt.
Hány éves vagy, mióta motorozol és mivel,mikor szerezted a jogsit, hány km tettél meg nagymotorral ,volt e már veszély hejzeted esés megcsuszás stb?
Mi az elgondolásod stilusban pájázás turamotorozás országuti száguldozás?
    

TeeJay 4088 2008. január 6. 11:58   Válasz erre: 4087
Jó út, baromi sok kanyar, közel van, etc... :-D
    

krisztian.fz6 4087 2008. január 6. 10:56   Válasz erre: 4086
Nem kell pénzt adni érte, én letöltöttem a netrõl ingyen. :-))

Üdv a fazeresek között.


TeeJay, minek ez a szlovénn térkép???
    

TeeJay 4086 2008. január 6. 10:50   Válasz erre: 4085
Isten hozott a Fazeresek táborában!

Ajánlom ezt a könyvet.
http://www.szabadban.hu/index.php?cat=12&aid=4d9d81a61780b36950f212f



    

Kalmiboy 4085 2008. január 6. 10:30  
Sziasztok! Olvasgatom egy idej a fórumot és látom hogy általában kik viszik a prímet! Sokat lehet tanulni az itt olvasottakból. Még 0-ás vagyok (a mocim most papírozzák és igazából a gyakorlatom is nagyon kevés) így a topic nevében foglaltakra nagy mértékben szeretnék majd támaszkodni! Látom, hogy Kakucsot meg egy két általam nem ismert helyet is gyakran emlegettek, így ha befogadtattatok akkor szívesen veletek tartanék, hogy az elméleti és gyakorlati ismereteim bõvítsem. Ahogy látom, itt ez egy családi légkörû csapat, és a motorosokról eddig bennem kialakult kép alapján eséllyel pályázhatom arra, hogy megpróbáljak ide közétek fúzionálni! Ehhez kérek tõletek egy kis segítséget, amiért elõre is hálával tartozom. Ha bárki jó tanáccsal tud szolgálni, attól köszönettel veszem, aki pedig poénkodni akar majd az esetleges bambaságomon, annak azt üzenem, hogy rendkívül jól bírom a strapát, és néminemû humorérzékkel is megáldott az isten! :)
    

TeeJay 4084 2008. január 5. 22:20  
Szlovénia térkép
http://www.avsim.com/slovenia/vacc/charts/files/Slovenia%20VFR+GPS%20chart%202001.jpg

    

TeeJay 4083 2008. január 5. 18:03   Válasz erre: 4082
Gizi egyben?! Na végre! Szegény Matsek, épp itt votl az ideje.
    

polo 4082 2008. január 5. 11:33   Válasz erre: 4081
Majd ha le lesz festve! :D

Elkészült a Matska motorja (taps-taps), tavasszal õ is jönne kakucsozni. :)
    

TeeJay 4081 2008. január 5. 10:55   Válasz erre: 4080
Képeket akarunk! :-D
    

polo 4080 2008. január 4. 22:19  
Juhéééj! Felkerült a hasidom a Fazerre! :)))))))))))))))) Nem hiába motoroztam -7.5 fokban. :(
    

krisztian.fz6 4079 2008. január 4. 20:53   Válasz erre: 4078
Oldalán ér le a csík, maga a doboz nem.
    

karu 4078 2008. január 4. 20:30   Válasz erre: 4077
Az nem számit de ha a V46 ért volna le biztos sirva fakadok.
    

krisztian.fz6 4077 2008. január 4. 20:22   Válasz erre: 4075
Meg a dobozod ért le.
    

karu 4076 2008. január 4. 20:15   Válasz erre: 4072
Ja bocs a lábtartó is leért és kitört belõle a koptató.
    

karu 4075 2008. január 4. 20:11   Válasz erre: 4072
Nem ért le semmi csak a jobb oldaligomba meg az elsõ teló a tengely környékén csobálkoztunk is rajta.
Krisztián egybõl azt nézte hogy a deklim nem e repedt meg.
Szerencsére megusztam.
    

karu 4074 2008. január 4. 20:05   Válasz erre: 4073
Danamidból van ésegy menetes szér tartja össze mivel mindkét tengely csõ ez volt a legjobb megoldás az ötletet egy ktm super motorol meritettem azon láttam hasonlót.
    

Raido 4073 2008. január 4. 19:38   Válasz erre: 4071
hehe... én mondjuk sportmotoron néztem nyárvégi fórumbejegyzéseket ahol raktál fel képeket... ott már megvolt a gomba :)
ez hogyan van ráfogatva az anyára? no meg milyen anyagból van? Gondolom valami viszonylag lágy anyag... hm hm... régen még középsuliban esztergálgattam én is és hát lehet a volt mesteremmel meg tudnám csináltatni a cuccot... elméletileg van full mûhelye :)
    

Ferko 4072 2008. január 4. 19:27   Válasz erre: 4071
Na de Karu !
Ha felborul a motor akkor a kormányvégére is kellene tervezned valamifle védelmet hiszen az ér le elõször.
Ha szerencsétlenül dõl még a kupplung karra és a fékkarra is kellene valamit tenni, mert cserés lehet.
De,ha olyan szerencsétlenül dõl hogy van középen mondjuk egy szikla akkor egyik gomba sem ér semmit viszont a tankod az tropa lesz.
A tankra viszont egy paplant kellene akkor körbe fogatni. )))

Na jó nehogy komolyra vedd VICC VOLT AZ EGÉSZ.


    

karu 4071 2008. január 4. 19:09   Válasz erre: 4068
Az az igazság a képen még valóban nincs rajta de a nyáron Korzikán egy parkolóban felborultam és az elsõ villám
megkarcolódott akkor döntöttem ugy hogy csinálok rá bukógombát.
Ezek aképek még csak a félkész állapotról készültek.


    

Raido 4070 2008. január 4. 18:19   Válasz erre: 4069
ilyen gombát találtam multkor nem tom milyen tipus, de látatlanban ajánlom figyelmedbe a fogyasztását még két beszólás esetén :P...
valami bukógombát szeretnék és nem az íze miatt :P
    

TeeJay 4069 2008. január 4. 17:45   Válasz erre: 4068
Én a nagy õzláb gombát szeretem. boruláskor kevésbé védi a vasat, viszont baromi finom... :-D
    

Raido 4068 2008. január 4. 17:17   Válasz erre: 4067
hmmmm lehet el kell kérnem majd azokat a terveket :) amúgy cseles mert azon a képen ami itt a profilodban van azon még nincsenek fent az elsõ meg hátsó gombák!!! most megvagy, lebuktál :D
tudtok ajánlani valami jó féle gombát?
    

karu 4067 2008. január 4. 12:49   Válasz erre: 4066
Ami a vázon van az gyéri az elsõ es hátsó tengelyen lévõ gombákat terveim alapján gyástotta le egy esztergályos.
    

Raid 4066 2008. január 4. 12:42  
Karu... érdeklõdnék Te honnan szerezted a bukógombákat a gépre és mennyiért? Mondjuk ha más tud ajánlani valami jófajta cuccot akkor az is érdekelne akár (csak jó legyen meg olcsó :D)
    

Raid 4065 2008. január 4. 06:28   Válasz erre: 4064
szerintem meg az vagy beveszi a kanyart vagy nem :D
    

Zsifi 4064 2008. január 3. 21:08   Válasz erre: 4063
alapvetõen aki egy kanyar elõtt nem fékez az vagy hülye vagy lassan megy ennyi...
    

TeeJay 4063 2008. január 3. 20:42   Válasz erre: 4062
Jól van, már úgyis eléggé szana-szét offoltuk a Fazertopikot... :-D
    

Zsifi 4062 2008. január 3. 20:37   Válasz erre: 4061
Had kérjek valamit.
Ne mutassátok be nekem az eringet...
Aki megelõz ott azt szívesen meghallgatom, de kevének fog kiszáradni a szája abeszédtõl azt hiszem..
    

TeeJay 4061 2008. január 3. 20:07   Válasz erre: 4060
Célegyenes, bal-jobb kombináció, rövid egyenes majdnem párhuzamos a célegyenessel, kicsit balra tart ahhoz képest. Majd jobb-bal kombináció, ~2x annyira tart jobbra, mint az elõzõ balra, ez innen egy egyenes, van benne egy bal, de csak dísznek, majd jön a legszemetebb féktáv, ahol a menõbbje beszúr még az atyaúristennek is (ekkor mész el a régi bejárat/gokartpálya mellett). Kis egyenes és jön szembe a hosszú jobb, balos, visszafordító jobb a széléig gyorsítva, díszes jobb egyenes, jobb, balra fordító (gumifalas rész), gyorsítás egy unalomûzõ jobbal, nyél, sikán balra, nyél, itt jön egy trükkös pár száz méter: jobb-kis bal, fordító jobb, bal és nyél a célegyenesben.
    

Zsifi 4060 2008. január 3. 19:53   Válasz erre: 4059
Jó akkor ne fékezz...én nem értek hozzá...
A trükk nem azt jelenti, hogy elengedem a gázt és motorfékkel gurulgatsz...
Ha már nem húzod a gázt akkor az azt jelenti fékezel...motorfék is az..
Meg keveredés is van!!
Akkor kell, amikor átértél a bal-jobbon tehát itt elhagyod a jobbost...

vissza és egybõl megy a jobbos-balos. mégegyszer ugyanaz a jobbos...??? hogy is van ez??
Ha ajobbos után fékezel akkor kb a gokartpálya a végcélod

    

Macko 4059 2008. január 3. 15:29   Válasz erre: 4058
Pedig nem kell fékezni 150-nél. :o)
Gellérttõl tanultam, de így van. Akkor kell, amikor átértél a bal-jobbon egy nagyon határozott kéktáv, közben egy gang vissza és egybõl megy a jobbos-balos.
Ez az Ering egyik trükkje.
    

Zsifi 4058 2008. január 3. 09:52   Válasz erre: 4056
Ez tempófüggõ...én szoktam fékezni mert ot cca 150 körül érkezem...tehát el kell kezdenem fékezni még a célegyenes végén. Igaz hogy a fékezés nagyrésze az már a kanyarban töténik. De ez tényleg tempó kérdése.
    

TeeJay 4057 2008. január 3. 09:19   Válasz erre: 4055
Nem, nem gond. Az nagyobb gond, ha nem fékezel ÉS nem teszed ívre... Olyan is volt már... :) De akkor is kétkeréken lehet maradni, csak ügyesnek kell lenni.
    

Macko 4056 2008. január 2. 22:04   Válasz erre: 4055
A célegyenes a balos-jobbosig célegyenes. És ott nem fékezel, csak az utána következõ rövid egyeneske közepén, a jobbos-balos elõtt. Nem?
    

Zsifi 4055 2008. január 2. 21:35   Válasz erre: 4049
Ha nem fékeznék a célegyenes végén nagy gáz lenne...
    

Macko 4054 2008. január 2. 21:02   Válasz erre: 4053
Nem vagyok egy nagy pályavirtuóz, de szívesen jövök kicsit gyakorolni.
Az soha nem árt.
Meg hátha más-más részeket tudunk jól, és akkor tanulunk egymástól.
Ha gondolod, egy Wensonra érdemes eljönni. Tudok intézni némi árengedményt, és tempós tréningnek az igen hasznos!
    

TeeJay 4053 2008. január 2. 20:29   Válasz erre: 4051
Ne hülyéskedj, imádom a visszafordító hosszú jobbost, ott emelt ki elõszõr a jobb oldalon a lábtartó... :o)))
Elõtte azt a balost kellene jól megtanulni. :)

    

Macko 4052 2008. január 2. 20:25   Válasz erre: 4050
Ja, egyébként meg eleinte a DL-lel, azóta a GS-sel mentem leginkább az Eringen, nem tudom, hol vannak huplik... :o)))
    

Macko 4051 2008. január 2. 20:24   Válasz erre: 4050
Egy szikla esett le a szivemrõl! :o)))
    

TeeJay 4050 2008. január 2. 20:21   Válasz erre: 4049
Amikor haverok kivittek, megtanították azt a pályát, tudom :-P ( http://mt01.hu/upload/15_u0lb8cus9.jpg :-D )
Csak az nekem a célegyenes része, pont azért mert nincs fék, csak mész tovább.
De a hupli amirõl beszélek nem is a magában a célegyenesben van, hanem utána az íven. :)
    

Macko 4049 2008. január 2. 20:10   Válasz erre: 4048
Elfogadsz egy titkot?
Az Eringen NEM kell fékezni a célegyenes végén! :o)))
Tõlem mehetünk Kecskemétre is valamikor.
    

TeeJay 4048 2008. január 2. 20:02   Válasz erre: 4047
Meglátjuk mi lesz, a lényeg, hogy figyelnek a közönség igényeire. (tapsolós smiley)
Vesd össze az Eringen a célegyenes végén meg ott a hupli. Pont ott kellene elkezdeni fékezni. :-S Na mind1.

A felújított kecskeméti pályán voltál? Azt is meg akarom nézni, cimbiktõl már sokat hallottam róla: õk ott kezdték anno...

    

Macko 4047 2008. január 2. 19:46   Válasz erre: 4046
Mi eddig úgy tartottuk a gyakorlónapokat, hogy hétköznap voltunk (csütörtök péntek) 13-18-ig. Többet kellett fizetni emberenként, mint az egésznapos pályadíj (azért, hogy zárt kapu legyen és csak mi legyünk a pályán), meg ugye mi intéztük a mentõt is.
De már úgy fest, át kell állni a délelõttire, vagy legalábbis hogy a péntek du. az nem fog menni.
Hiába, ez a legkedvezõbb árú motorozási lehetõség, logikus hogy hamar teltházas lesz.
Egyébként szerintem volt egy eredeti terv, ami a tavalyi rengeteg visszajelzés alapján lesz módosítva. Ez nem biztos, hogy így rossz lesz!
    

TeeJay 4046 2008. január 2. 19:39   Válasz erre: 4045
Szerintem a legnagyobb baj, hogy õk sem igazán tudják mit akarnak. :-D Õsszel még a belsõ ívekrõl szólt a történet, az én infóim annyival régebbi. De mint látszik, már eleve sok terv készült...
Elvileg gokart pályaként indult, de volt amikor már a gokartosok csak 20 percet kaptak (3-5-en voltak), a 'fizetõképes kereslet' meg alig bírta kivárni a sorát: 20 perc gokart, 20 perc motyó, 20 perc egyéb motor. Volt is ebbõl nem egy morgás, integetés, hogy jöjjünk már le, mert gokartoznának. Na mind1, többen vagyunk, több pénzt viszünk... ;-)

    

Macko 4045 2008. január 2. 18:29   Válasz erre: 4043
Ezek az eredeti tervek.
Tudtommal most ezeken változtatnak. Valahol az elsõ kép jobb alsó sarkában lesz tempósabb ívelt rész.
De nem tudni részleteket. Nekem azt mondta Tütõs Zoli, januárban döntenek és februárban indul a meló.
Márciusra meg elvben kész lesz a külsõ ív módosítása és a belsõ rész is.
Ennyit tudok én. Nem biztos, hogy pontos infók.
    

polo 4044 2008. január 2. 17:33   Válasz erre: 4037
Jó ötlet! Én benne vagyok! :)))
    

TeeJay 4043 2008. január 2. 17:18   Válasz erre: 4042
http://mt01.hu/upload/15_uoh6f5sd7.jpg

http://mt01.hu/upload/15_uo3p9v8h.jpg

    

Macko 4042 2008. január 2. 16:27   Válasz erre: 4041
Nem ennyi.
Egy jelentõsebb átépítésen fog átesni az eddigi nyomvonal egy része is.
Az a lényeg, hogy legyen egy tempósabb szakasz is. Most véglegesítik a terveket, január végére lesz biztos infó.
Többek között ezért szünetel most a honlapjuk is!
    

TeeJay 4041 2008. január 2. 16:16   Válasz erre: 4040
Két lépcsõben akartják megcsinálni az eredeti tervet. Ennyi. Egyébként meg kinn van/volt? a lapjukon is a terv.
    

Macko 4040 2008. január 2. 16:02   Válasz erre: 4039
Ha sietsz, Kakucson is. Annyi a különbség, hogy Kakucson 2 fékezési pont van, az Eringen 6, amibõl talán 3 a határozottabb. Még mindig nem egy Hring, ami nagy biztonsággal elfogyasztja a fékeidet...
Komolyra fordítva: Kakucson a kanyartechnikát meg egy csomó mindent nagyon jól be lehet gyakorolni, de a dinamikus fékezést és a tempósabb kanyarodást begyakorolni jobb az Ering.

Bár van egy még nem teljesen publikus infóm Kakucsról is: lehet hogy építgetnek egy jelentõsebbet rajta tavaszra és lesznek tempósabb kanyarok is. De pszt! :o)
    

TeeJay 4039 2008. január 2. 15:53   Válasz erre: 4038
Felõlem... :D Mondjuk az Eringen már kell rendesen fékezni is... :-S
    

Macko 4038 2008. január 2. 15:42   Válasz erre: 4037
Ha 2 kakucsi napon túlverekedjük magunkat, akkor meg egy fél nap Ering. :-D
És akkor lesz teljes a kép!
    

TeeJay 4037 2008. január 2. 15:23  
Néhányan már mondtátok, hogy érdekelne benneteket a gyakorlás pályán.
Az évadnyitón beszélhetnénk a témáról. Fõleg mivel Mackó is irta, hogy jön a gurigára. Szóval tavasszal ki kellene venni egy nap szabit és úsgyi Kakucsra. :)
    

TeeJay 4036 2008. január 2. 15:21   Válasz erre: 4035
Csúnya na. Alkatrésznek jó lesz... ;-)

    

Raid 4035 2008. január 2. 06:29   Válasz erre: 4034
ja a hûtõ is a blokkon is van pár szép fedél törés, lábtartó a fékkar társaságában, hátulján a doboztartó mondjuk biztos sokat fogott mert talán ott nem láttam sok sérülést... amúgy még az ülésen is volt egy pici hiba... másik oldalról meg nagyon nem nézegettem én sem mert oda nem igazán fértem be :)
    

TeeJay 4034 2008. január 1. 21:59   Válasz erre: 4033
Váz, tank, villák, fejidom (mûszerblokk?), kábelek?, kormány és tartozékai...hm... sok kicsi sokra megy alapon gazdasági tk közeli.

    

TeeJay 4033 2008. január 1. 21:53   Válasz erre: 4031
Ez a motor sem húzta sokáig: az elsõ szezonjában leamotrizálták... :-/

    

Raid 4032 2008. január 1. 18:46   Válasz erre: 4031
ezt a motor láttam élõben :)
pont mikor TPS-t cseréltettem Kakasdon akkor állt ott a motor (a kép is ott készült a mûhelyben ha jól látom)... azt mondta a szerelõ, hogy fickó megúszta (pár nap múlva már lábon intézgette az ügyeit) és a motor azért ilyen mert pár autó az esés és csúszás után (közben) még passzolgatta egyik sávból a másikba.
    

krisztian.fz6 4031 2008. január 1. 18:11  
http://www.motorosok.hu/edadd/tamas_robert/DSCF5699.html

Csak óvatosan!!!!!
    

Ferko 4030 2008. január 1. 17:05  
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek !
Balesetmentes Boldog Új évet !
    

pepino 4029 2008. január 1. 14:23  
Nyakunkon az új év,elmult a karácsony! A motoros csizmádat hagyd békén barátom! Míg újévi malaccal tömöd ki a hasad, a jó meleg garázsban rohad meg a VASAD! Várd ki a jó idöt, én csak azt ajánlom. Motorozhatsz nyáron, végig az országon! Tavasszal felkötjük a motoros kendöt, így kívánok neked, boldog új Esztendõt!

    

krisztian.fz6 4028 2008. január 1. 02:24  
Tisztelt Fazeresek!! :-)) Nagyon Boldog És Balesetmentes Új Évet Kívánok.
    

Spapa 4027 2007. december 31. 18:47  
Újévi hanghatások! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=CQ5JX0yrZyk

Boldog új évet Mindenkinek, a Fazereseknek, meg a Yamahásoknak fõleg! :-)
    

Dokypapa 4026 2007. december 31. 11:14  
Alufelni,téligumi,
SL Merci,tangabugyi.
Telepohár hideg pezsgõ,
Padlógázzal Újesztendõ.
Fék,bal három jön az árok,
Boldog Újévet kívánok!
    

Dokypapa 4025 2007. december 31. 09:46  
Buék minden Fazeresnek,Yamahásnak,motorosnak és családtagnak ,sziasztok ,jövõre itt és az utakon ,.remélhetõleg találkozunk.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118