krisztian.fz6 | 5324 | 2008. március 17. 10:43 | Válasz erre: 5322 |
Más túra, Teejay a fazertúrát akarja megváltoztatni, karuval meg az én túrámról rakott be útvonalat. Eyesis, Te meg azt hited, hogy a gyakorló nap más, Mackó meg bedölt neked, így tippeket osztogat. Négyen 4 felé beszélünk, senki sem tudja, hogy mirõl is van szó.
|
Macko | 5323 | 2008. március 17. 10:36 | Válasz erre: 5322 |
Annyiban már, hogy a Honda alapvetõen a szûk manõverekre tanít meg. Arra jobban, mint a leendõ Yamahás képzés. Ellenben sok más technika, amely nálunk és a Wenson tematikájában benne van, és az országúti motorozásnál létkérdés (szerintem) hiányzik belõle. Pl. nagy sebességû kanyartechnikát, mi a teendõ az elsokallt kanyarnál, és egyebeket csak rendes versenypályán tudsz alaposan megtanulni. |
Eyesis | 5322 | 2008. március 17. 10:33 | Válasz erre: 5321 |
miben más? ez a link rá amugy http://safety-hungary.hu/hu
|
Eyesis | 5320 | 2008. március 17. 10:02 |
tudom, hogy ez honda... de van hétvégén is, két napos, max 10 fõs, és kevesebb mint dupla annyiba kerül 35ezer ... a hetvege miatt lehet ezt kenyszerulok valasztani, fél nap helyett két nap :-) vagy meg tudtok gyõzni a yamahasról? :-) |
TeeJay | 5319 | 2008. március 17. 09:38 | Válasz erre: 5312 |
Nem csak a sor2 + a speckó kiegyenlítókar zaja volt a furcsa? Ami igazából zavart az a kezelõszervek alles zusammen. Japán motorokhoz vagyok szokva... |
TeeJay | 5318 | 2008. március 17. 09:36 | Válasz erre: 5317 |
Ja és Selmecbánya belvárosa a világörökség része. http://whc.unesco.org/en/list/618 |
TeeJay | 5317 | 2008. március 17. 09:34 | Válasz erre: 5316 |
TeeJay | 5316 | 2008. március 17. 09:33 | Válasz erre: 5315 |
Macko | 5314 | 2008. március 17. 08:46 | Válasz erre: 5313 |
De most már egy-két héten belül megtudom. :o) Egyébként a kiállításon felültem rá, az alapján nagyon szimpi volt. |
krisztian.fz6 | 5313 | 2008. március 17. 08:45 | Válasz erre: 5312 |
Macko, akkor nem tudod mit hagytál ki!! Azt mondják, ezek a legjobb motorok ebben a kategriában.
|
Macko | 5312 | 2008. március 17. 08:42 | Válasz erre: 5310 |
Ez az F800S-ST páros nagyon érdekes. 2006-ban tesztelhettem a vadiúj F800S-t. Ugyanilyen piros volt, csak az még ugye a ruha nélküli. A csutkakormány nem az én világom, és az a motor mechanikailag olyan zajokat adott ki, hogy visszavittem azzal, hogy rossz. Kiderült, csak ilyen... Egyébként meg egy baromi jól vezethetõ, kellemes kis motor volt - az akusztikáját leszámítva. 2007-ben mehettem az F800ST-vel, ahol ugye magasabb a kormány, a plexi, szóval az a túraverzió. Ott már nem voltak mechanikai zajok, viszont olyan puha volt az elsõ teló, hogy szerintem sportos stílusban vezethetetlen a motor. Igaz, egy átszelepelés nem a világvége... Egyébként meg motorerõben, reakciókban egy tök jó kis gép, és akár 4 alatt is fogyaszt simán. Szóval olyan érdekes... Nem tudom, idén ilyen felöltöztetettet adnak-e kipróbálni. Egyébként én nagyon várom a Fazereket is, mert azzal sem mentem eddig. Idén oktatómotornak sima kis meztelen alapmodelleket kapounk. Kollegáim, akik már tavaly is ilyenekkel oktattak, csupa jót mondtak róla. :o) |
krisztian.fz6 | 5311 | 2008. március 17. 08:35 | Válasz erre: 5306 |
Szép, bár az oldalidomot és a dobozt kilökném a kukába, úgy mégszebb lenne.
|
TeeJay | 5310 | 2008. március 17. 08:25 | Válasz erre: 5309 |
Kiállításon néztem ezt a Bímert, nem is olyan rossz: teljesítménye pont elég, 5800-on nyomatékcsúcs. Viszont a futómûve kicsit avittnak tünt. :-/ Jó persze, 'jóárasított' modell. http://www.mt01.hu/forums/download/file.php?id=223 |
Macko | 5309 | 2008. március 17. 07:43 | Válasz erre: 5303 |
Esetleg K1200R? :o))) Bocsi, durván offtopoic... |
Macko | 5308 | 2008. március 17. 07:43 | Válasz erre: 5304 |
Volt a Suzukinál egy megpiszkált B-King. Egyebek mellett kicserélték a gyári kipuffokat valamilyen Akra vagy Bódis sima oválra. Nagyságrendekkel jobban nézett ki a motor!!! :o)
|
TeeJay | 5305 | 2008. március 17. 07:32 | Válasz erre: 5300 |
Viszont a mûszerfal tényleg szép. Kár, hogy a gázbowden kitakarja a kis LCD-t... :-DDD
|
Raido | 5304 | 2008. március 16. 23:06 | Válasz erre: 5303 |
ízlés kérdése... szerintem egyszerûen böszme.... tessék megkövezni... kamu a kipufogó, hatalmas tank... jó hát akinek ez tetszik annak tényleg váljék egészségére.
|
Jezusom | 5303 | 2008. március 16. 22:52 |
........pedig jól néz ki, de ezek után nekem biztosan nem kéne! Ennyi pénzért inkább venném az FZ1-et, az legalább egyedi. Semmi koppintás, csak a kidolgozottság, és a nyers erõ látványát nyújtja. Gyönyörû! |
Raido | 5302 | 2008. március 16. 22:42 | Válasz erre: 5301 |
hue kocsog Szuzuki... Pákó is így mondaná :D nincs semmi bajom a Suzikkal, de spec. a B-King akkora böszme izé, hogy nem értem hogy tud tetszeni valakinek is.... |
Jezusom | 5301 | 2008. március 16. 22:38 |
Cseszd meg! Legalább valami vigasztalót írtál volna, vagy felemelõt.............. úgy mint köcsög Suzuki meg ilyenek! Egy világ dõlt össze bennem! |
krisztian.fz6 | 5300 | 2008. március 16. 21:49 | Válasz erre: 5299 |
Az csak egy tükör. Egy kínai cég gyártja a japánoknak, ha nagyobb tételben rendel a gyár tükröt akkor olcsóbban adják a sárgák, ugyan az a beszállító. Ennyi. Az elektronika sem yamaha a motorunkban, ugyan olyan mint más japánban.
|
Jezusom | 5299 | 2008. március 16. 20:43 |
Szerintem ezen nem is lehet vitázni. A tények beszélnek, meg a látvány! Egy menõ 3,5 millás gépen ott virít a pitlák 1,9 millás cucc! No comment.
|
cool13 | 5298 | 2008. március 16. 18:08 |
Szerintem nem az amit mondasz, hanem ez volt a lejobb választás egy bizonyos beszállítótól. De nem szeretnék vitázni! :D
|
Jezusom | 5297 | 2008. március 16. 18:06 |
Bingó! Kicsit sem koppintás a tükör! Az FZ6N már 2004-ben is ezt viselte :)) ![]() ![]() ![]() |
Jezusom | 5295 | 2008. március 16. 15:20 |
Na jó, elárulom! Ma kint voltam a motorkiállításon, és ott fényképeztem! Találóskérdés: Vajon milyen motoron látható szériában ????????????? Kis segítséget azért adok ! ![]() |
Dokypapa | 5293 | 2008. március 15. 22:43 |
Hát én sajnos a saját brigáddal nyitottam az évet de ez sem volz rossz
|
Raido | 5291 | 2008. március 15. 19:18 |
meséljetek milyen volt? Én elvoltam délután tekeregni kicsit egyik haverral (Szekszárd-Orfû) aztán meg a sportmotor.hu gs-esekkel eljöttünk Pécsváradig... összesen 200 km fölött volt a kanyar és a végén egy autós majdnem kivasalt hazafele az utsó kilóméteren :S |
keresztes | 5290 | 2008. március 15. 19:07 |
Tõk jóvolt, remélem mindenki épségben hazaér , én már itthon vagyok ! |
Dokypapa | 5289 | 2008. március 15. 18:40 |
Mi a franc van amberek,még mindenki úton van,én már haza értem.
|
Macko | 5287 | 2008. március 14. 23:32 | Válasz erre: 5285 |
Mi múltkor a Campona parkolóházának legfelsõ emeletén az egyik elhagyott sarokban sárga Tesco gazdaságos vizespoharakba öntöttünk Tesco gazdaságos vizet, hogy ne vigye el õket a szél, és egybõl lett bójapálya szlalomozni meg szûken fordulni. :o) Három GS-sel bohóckodtunk. Jópár autó megállt nézni, mit csinálunk. :o) Ja, közben kint szakadt az esõ... |
Jose | 5285 | 2008. március 14. 09:08 | Válasz erre: 5284 |
Köszi, hogy felhívtad a figyelmünket a Yamaha xj fórumban.Engem pl. hülyének néztek egyszer szerintem egy nagy parkolóban, amikor keringtem gyakorlatoztam az oktatónapot követõen, de ez nem zavar.Inkább nézzenek gyagyának, mint húzkodjanak az aszfalton. Száz szónak is egy a vége, hasznos gyakorólni, fõleg tavasszal.Jó lenne. Egyre több motoros cég igyekszik "életben tartani" a vásárlói kört, ami dícséretes. :-)) |
Zsifi | 5284 | 2008. március 13. 16:38 | Válasz erre: 5282 |
pintati | 5283 | 2008. március 13. 16:16 |
Most hívtam MACKÓT, és azt mondta a YAMAHÁSOK tréningje április 17 én lesz. És biztos lesz de. és du. Én is szeretnék menni , de megpróbálom egy kereskedésbe kicsit olcsóbban megszerezni a részvételi lehetõséget. |
Eyesis | 5282 | 2008. március 13. 16:07 |
én tényleg akarok menni, mert mint már mondtam, nagyon majrés lettem az esésem után (24órán belül, hogy megvettem a Fazerem :-) ha jol emlekszem 150be volt a javitas mindennel egyutt, bar meg matrica nincs rajta :-) szal az ára sem sok a tanfolyamnak :-) pedig nekem a tükör csak 7ezer, bár nem Yamahánál rendelve :-) ) Horvátorszégból hazafelé a szerpentineken lett egy kis önbizalmam, mert jó út volt és egész jól döntögettem, de az összes haverom rám vár Dobogókõn, meg Visegrádon is :-) Abban segít ez a tanfolyam, hogy ha úgy érzem túl gyorsan vagyok a kanyarban, ne egyenesítsem ki és fékezzek, hanem merjem dönteni már amennyire lehet? Na meg az problémám, hogy nem bízok meg az útban, ugye az az esés, amirõl az elején meséltem pont a beton út miatt volt, ami ráadásul hullamos nyomvájós is volt... és nem érzem az utat, nem tudom meddig dönthetem, meddig tapad a motor... persze látom, hogy mások durván döntik, én mégsem merem :-) ja és a csütörtök fix? ha mittom en 20 ember akarna menni egy hétvégi vagy munkaszüneti napon, akkor sem szervezitek le? hali |
Kalmiboy | 5281 | 2008. március 12. 22:47 |
Ha jó lesz az idõ elugornék egy kurzusra szívesen! Tuti hasznos lesz! Nekem még egy Erstés Hungaroringes is van, amit ki kell majd használnom, Ez már kettõ lenne, így csak ragad rám valami a koszon kívül is! :)
|
Macko | 5279 | 2008. március 12. 22:08 | Válasz erre: 5278 |
Igazából annak örülök, hogy aki járt már nalunk, az mind ezt mondja... :o)))
|
adam107 | 5277 | 2008. március 12. 22:03 | Válasz erre: 5276 |
Nem kotozkodok, direkt azzal kezdtem hogy nem degradalom le ezeket a tanfolyamokat, csak szerintem egy nap alatt nem lehet ilyen tudast elsajatitani.
|
Macko | 5276 | 2008. március 12. 21:39 | Válasz erre: 5274 |
Ádám, szerintem tök egyszerû a dolog. Amennyiben te úgy érzed, számodra haszontalan egy ilyen tréning, nincs mit tanulnod, a sima körözés autodidakta módon egy pályán hasznosabb, satöbbi - ne gyere el semmilyen képzésre, járj pályázni! Amenniyben bármilyen információra van szükséged a gyakorlónapokkal, tréningekkel kapcsolatban, nagyon szívesen állunk rendelkezésedre. De ennek a kötözködésnek mi az értelme? Az, hogy drágállod? Kibérelni egy versenypályát, mentõt szervezni, rengeteget dolgozni egy használható és valóban hasznos tematikával, majd azt egy csoportnak levezényelni hidd el, nem olyan olcsó és szimpla dolog. |
Zsifi | 5275 | 2008. március 12. 21:36 | Válasz erre: 5274 |
Nem bántásból mondom hidd el....Sokan érzik a "tudást"... bõven elég utazni a pályán...mert amikor már úgy érzed nagyon megy akkor érkezik egy ilyen nagyobb tank ami megvan vagy 300 kiló és kikerülget akanyarokban és agazdája talán újságot olvas közben...te meg leizzadva szorítod akormányt. Én ezt már csinálom egy ideje...hidd el amit mondok. nem statisztikáról van szó...hanem a saját tapasztalataimról...illetve tapasztalatainkról. |
Zsifi | 5273 | 2008. március 12. 21:29 | Válasz erre: 5272 |
Ez az ami 100%-ban tévedés.... Ha csak pályázol akkor max megtanulsz gyorsabban menni...biztonságosabban nem...meg jobban sem...csak gyorsabban...mert nõ a bátorságod...viszont ha gond van nincs háttértudás amibõl meríthetnél... Ez sajnos tapasztalat. Sokan érzik úgy, hogy tudnak motorozni..pedig csupán utaznak a motoron és nem vezetik azt... |
adam107 | 5272 | 2008. március 12. 21:26 |
Nem degradalom le ezeket a kepzeseket, csak ugy erzem nekem a palyazas tobbet segitett.
|
Macko | 5271 | 2008. március 12. 21:19 | Válasz erre: 5268 |
Valóban, ez arra szolgál, hogy rájöjj, nem tudsz semmit. Azután megtanulod, mit kellene tudnod. Begyakorolni neked kell. Azonban ha veszed a fáradtságot, és foglalkozol magaddal, nagyságrendekkel jobbak lesznek a túlélési esélyeid motoron. |
shancu | 5270 | 2008. március 12. 21:18 |
Sziasztok! Ma beléptem a FAZER tulajok közé :D A moci nagyon jónak tûnik, igaz hogy még be kell járatni, de így is érzem, hogy belenyúltam abba amit mindig is szerettem volna. Holnap majd csinálok róla képet, ha sikerül megtisztítanom, mivel muszáj volt nekem az esõ ellenére is mennem :P |
Zsifi | 5269 | 2008. március 12. 21:15 | Válasz erre: 5268 |
Mondjuk 1-2-3 ilyen képzés már elég ahhoz, hogy tudd mit kell gyakorolnod....Kinek több, kinek kevesebb..
|
adam107 | 5268 | 2008. március 12. 20:45 | Válasz erre: 5267 |
En meg voltam az erste alapkepzesen. Jo volt, de 1 honapon keresztul minden nap gyakorolni kene, hogy berogzodjon.
|
Macko | 5267 | 2008. március 12. 19:57 | Válasz erre: 5260 |
Sima pályanapon csak mész körbe a pályán. Egy ilyen gyakorlónap teljesen másról szól.
|
Macko | 5266 | 2008. március 12. 19:36 |
No, ma egyértelmûvé vált a Yamaha Mesterkurzus (ez lett a hivatalos neve) minden részlete. Adott ugye az Onroad.hu Gyakorlónap (alapszint) és a Wenson Bázistréning (haladó szint), ezek félnapos kurzusok, 10-18 fõ közötti létszámmal. Az áruk listaáron 20 és 22 ezer Ft, itt az oldalon mindkettõbõl jár 10% kedvezmény. Az Onroad-ot ketten tartjuk Zsifivel, illetve esetenként besegítenek a Wenson instruktorai. A Wensont általában három oktató tartja. Ami számotokra a lényeg: a Yamaha Hungaria jelentõsen megtámogatja a képzést. A dealerek egy tréningrészvételt 10000 forintért kapnak a központtól. Ennek továbbértékesítése rájuk van bízva. Elvben az idén új motort vásárlóknak adhatják, de adhatják ajándékba is a motor mellé, illetve adhatják bármilyen Yamaha tulajdonosnak is. Tehát mindannyiótoknak a helyi kereskedésben kell érdeklõdni, és ott jelentkezni. Én az idõpontokat tudom csak, hogy mikor milyen tréning lesz. Még valami: külön tematika szerint alakul az utcai motorok tréningje, illetve külön gyakorlatsort dolgozunk ki a cruiserekre és a robogókra. Ezek mind a kecskeméti pályán lesznek, valamint lesz nagy sebességû, kimondottan sportmotoros képzés (ennek részleteit, mint ár és helyszín azonban nem tudom). |
fazim | 5265 | 2008. március 12. 17:21 | Válasz erre: 5257 |
Hali mindenkinek. Szuper jó ez a rhino tire; kérdés mennyibe kerül a cucc? Üdv. mindenkinek
|
nasa01 | 5264 | 2008. március 12. 14:25 |
én voltam a Mobitt tréningjén. Ez a rendõrmotorosok képzése. Nagyon kemény, de nagyon megérte. 22 ezer volt és olyan nagytudású emberek az oktatók, hogy elképesztõ ! egy esés többe kerül.... |
TeeJay | 5263 | 2008. március 12. 14:23 | Válasz erre: 5260 |
A motorod értékének ~1%-a neked sok arra, hogy elmondjanak, megmutassanak, begyakoroltassanak veled néhány fontos dologot? Félreértés ne essék: valószínûleg nem fognak új dologot mondani mutatni, csak elmondják miért és hogyan teheted meg - amennyire ismerem a motoros oktatásokat. Mellesleg ha megnézed mennyibe kerül egy komolynak nevezhetõ motoros oktatás bárhol, a kérdés szerintem értelmét veszti. Persze ez csak az én véleményem. Mindenesetre -szerintem- (kisebb-nagyobb) ~azonos tudású csoportban próbálva ugyanazt jobbnak tûnik, mintha az ember lemegy maga és próbálgatja a saját 'hülyeségeit'. |
TeeJay | 5262 | 2008. március 12. 14:13 | Válasz erre: 5261 |
Innen. http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=2034 |
Macko | 5258 | 2008. március 12. 08:46 | Válasz erre: 5257 |
Tréningenként 18 fõ a maximális létszám, úgyhogy túl sokan nem tudtok jönni egyszerre. Elvben a kiállításon már lehet jelentkezni. |
Eyesis | 5257 | 2008. március 12. 08:41 | Válasz erre: 5256 |
ha túl jól járunk, akkor úl sokan mennének, és értelmét veszti az egész, nem? :-) mellesleg Polo meg mindenki :-) http://bikerpunks.com/videos/rhino-tire-the-future-is-here.html |
Macko | 5256 | 2008. március 12. 08:29 |
Na én már tudom, mennyi lesz nektek a Yamaha oktatónapok költsége. Ma válik publikussá, annyit mondok csak, hogy asszem nagyon jól fogtok járni... :o))) |
karu | 5255 | 2008. március 12. 08:26 | Válasz erre: 5253 |
EZ egy idomnélküli naked mindig azt mondják hogy 120 után levisz a légellenálás. Akkor most mi van jó az N es is ? |
Dokypapa | 5254 | 2008. március 11. 22:14 |
A bestia ,a szerelem , http://youtube.com/watch?v=rw1Q0SCuZ10&feature=related |
Dokypapa | 5253 | 2008. március 11. 22:07 |
Nekem meg ez tetszik ,aki azt mondja hogy nem megy gyenge a Fazer ,azt most itt csipázzon .állakat felkötni,mehet a menet http://youtube.com/watch?v=mb0ADt8ZJEQ&feature=related |
TeeJay | 5252 | 2008. március 11. 12:00 | Válasz erre: 5251 |
Ezek a már belinkeltek 'jóárasított' változatai.
|
polo | 5251 | 2008. március 11. 11:50 | Válasz erre: 5249 |
Mi bajod a home-made kipukkal? :P Na jó, errõl ne nyissunk vitát, én is jobban örültem volna ha a Raptor helyett valami ismertebb dobot vesz az elõzõ tulaj. Gondolom ez volt occó. Nekem megfelel, tetszik a hangja, a kinézete, csak a kf-en nem rajongtak érte. :D Még eszembe jutott: Gianelli, Remus.... :D Na jó, befejeztem. :)))) |
TeeJay | 5249 | 2008. március 11. 11:36 | Válasz erre: 5248 |
Arrow alkatrész van az utolsóban. Shark? Azért mindenféle tré cuccot nem linkelek be... (Thunder sem volt). Sõt sufnituningos home-made dob sem volt.... :-P |
polo | 5248 | 2008. március 11. 11:29 | Válasz erre: 5235 |
Shark? Arrow? Legközelebb alaposabb kutatómunkát kérünk. :D
|
polo | 5247 | 2008. március 11. 11:27 | Válasz erre: 5235 |
Még nem! A Yoshimura-t kihagytad. :D A Skorpion kipu az Akra elõdje nem? Régebben mintha olvastam volna róla egy cikket.
|
polo | 5246 | 2008. március 11. 11:24 | Válasz erre: 5243 |
Szép a motor, szép a táj, de ez az öregapám féle barna bõrcipellõ kicsit illúziórombolóan hat. :D Legalább normálisan felöltöztethették volna ezt a némbert.
|
Eyesis | 5244 | 2008. március 11. 09:37 | Válasz erre: 5233 |
nekem is levince van es majd ugyanilyen hangja imadom :-)
|
TeeJay | 5242 | 2008. március 11. 06:55 | Válasz erre: 5240 |
Amikor még te fiatal voltál, voltak motorversenyek a Ligetben. Ott az volt a 'menõbb' akinek a leghalkabb volt a motorja.
|
krisztian.fz6 | 5241 | 2008. március 10. 22:31 | Válasz erre: 5240 |
Pont ez a lényeg. Hogy csendes. Nekem az tetszik. Még pénzt sem kellene rá költeni, hogy hangosabb legyen, de úgy szép, ha csendes. Szépen halkan visít.
|
krisztian.fz6 | 5238 | 2008. március 10. 22:12 | Válasz erre: 5237 |
Nem is annak a motornak van a szép hangja amelyik hangos. Ezért ostoba elnevezés egy motoros találkozón a hangszépségverseny. Amelyik a leghangosabban ordít az nyer, hiába rettenetes a hangja. |
krisztian.fz6 | 5236 | 2008. március 10. 22:05 | Válasz erre: 5235 |
Csak az R1-es kipuffjának van a legjobb hangja, a többi túl hangos, repedtfazék hangú.
|
TeeJay | 5235 | 2008. március 10. 21:57 |
karu | 5234 | 2008. március 10. 20:51 |
A Leo Vince sbk nak is kurva jó hangzása van én ezt szoktam halgatni utközben.
|
koos66 | 5233 | 2008. március 10. 20:34 | Válasz erre: 5230 |
Hello! Bocsi ritkán írok, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni! http://www.youtube.com/watch?v=Q3UYJzLhr9w
|
krisztian.fz6 | 5229 | 2008. március 9. 21:50 | Válasz erre: 5228 |
Nem haragszom, Neked több trocska motor, nekem több szép ország. 1:1 OK??? :-))
|
Dokypapa | 5228 | 2008. március 9. 21:00 | Válasz erre: 5226 |
Rád bízom a választ ,de ne szívd melre ,csak vissza csíptem ,nem bántani szerettelek volna ,az csak egy haveri fricska volt- |
krisztian.fz6 | 5225 | 2008. március 8. 22:26 | Válasz erre: 5224 |
Simson robogó, XJ600 Diversion, FZ6 így sorban
|