9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

krisztian.fz6 5324 2008. március 17. 10:43   Válasz erre: 5322
Más túra, Teejay a fazertúrát akarja megváltoztatni, karuval meg az én túrámról rakott be útvonalat. Eyesis, Te meg azt hited, hogy a gyakorló nap más, Mackó meg bedölt neked, így tippeket osztogat. Négyen 4 felé beszélünk, senki sem tudja, hogy mirõl is van szó.
    

Macko 5323 2008. március 17. 10:36   Válasz erre: 5322
Annyiban már, hogy a Honda alapvetõen a szûk manõverekre tanít meg. Arra jobban, mint a leendõ Yamahás képzés.
Ellenben sok más technika, amely nálunk és a Wenson tematikájában benne van, és az országúti motorozásnál létkérdés (szerintem) hiányzik belõle.
Pl. nagy sebességû kanyartechnikát, mi a teendõ az elsokallt kanyarnál, és egyebeket csak rendes versenypályán tudsz alaposan megtanulni.
    

Eyesis 5322 2008. március 17. 10:33   Válasz erre: 5321
miben más? ez a link rá amugy http://safety-hungary.hu/hu
    

krisztian.fz6 5321 2008. március 17. 10:30   Válasz erre: 5316
Az más.
    

Eyesis 5320 2008. március 17. 10:02  
tudom, hogy ez honda... de van hétvégén is, két napos, max 10 fõs, és kevesebb mint dupla annyiba kerül 35ezer ...
a hetvege miatt lehet ezt kenyszerulok valasztani, fél nap helyett két nap :-) vagy meg tudtok gyõzni a yamahasról? :-)
    

TeeJay 5319 2008. március 17. 09:38   Válasz erre: 5312
Nem csak a sor2 + a speckó kiegyenlítókar zaja volt a furcsa?
Ami igazából zavart az a kezelõszervek alles zusammen. Japán motorokhoz vagyok szokva...
    

TeeJay 5318 2008. március 17. 09:36   Válasz erre: 5317
Ja és Selmecbánya belvárosa a világörökség része.
http://whc.unesco.org/en/list/618

    



karu 5315 2008. március 17. 08:52  
Krisz nézd meg a térképet a túráknál hogy jó e igy.
    

Macko 5314 2008. március 17. 08:46   Válasz erre: 5313
De most már egy-két héten belül megtudom. :o)
Egyébként a kiállításon felültem rá, az alapján nagyon szimpi volt.
    

krisztian.fz6 5313 2008. március 17. 08:45   Válasz erre: 5312
Macko, akkor nem tudod mit hagytál ki!! Azt mondják, ezek a legjobb motorok ebben a kategriában.
    

Macko 5312 2008. március 17. 08:42   Válasz erre: 5310
Ez az F800S-ST páros nagyon érdekes.
2006-ban tesztelhettem a vadiúj F800S-t. Ugyanilyen piros volt, csak az még ugye a ruha nélküli. A csutkakormány nem az én világom, és az a motor mechanikailag olyan zajokat adott ki, hogy visszavittem azzal, hogy rossz. Kiderült, csak ilyen... Egyébként meg egy baromi jól vezethetõ, kellemes kis motor volt - az akusztikáját leszámítva.
2007-ben mehettem az F800ST-vel, ahol ugye magasabb a kormány, a plexi, szóval az a túraverzió. Ott már nem voltak mechanikai zajok, viszont olyan puha volt az elsõ teló, hogy szerintem sportos stílusban vezethetetlen a motor. Igaz, egy átszelepelés nem a világvége...
Egyébként meg motorerõben, reakciókban egy tök jó kis gép, és akár 4 alatt is fogyaszt simán. Szóval olyan érdekes...
Nem tudom, idén ilyen felöltöztetettet adnak-e kipróbálni.

Egyébként én nagyon várom a Fazereket is, mert azzal sem mentem eddig. Idén oktatómotornak sima kis meztelen alapmodelleket kapounk. Kollegáim, akik már tavaly is ilyenekkel oktattak, csupa jót mondtak róla. :o)
    

krisztian.fz6 5311 2008. március 17. 08:35   Válasz erre: 5306
Szép, bár az oldalidomot és a dobozt kilökném a kukába, úgy mégszebb lenne.
    

TeeJay 5310 2008. március 17. 08:25   Válasz erre: 5309
Kiállításon néztem ezt a Bímert, nem is olyan rossz: teljesítménye pont elég, 5800-on nyomatékcsúcs.
Viszont a futómûve kicsit avittnak tünt. :-/ Jó persze, 'jóárasított' modell.
http://www.mt01.hu/forums/download/file.php?id=223

    

Macko 5309 2008. március 17. 07:43   Válasz erre: 5303
Esetleg K1200R? :o)))
Bocsi, durván offtopoic...
    

Macko 5308 2008. március 17. 07:43   Válasz erre: 5304
Volt a Suzukinál egy megpiszkált B-King. Egyebek mellett kicserélték a gyári kipuffokat valamilyen Akra vagy Bódis sima oválra. Nagyságrendekkel jobban nézett ki a motor!!! :o)
    

TeeJay 5307 2008. március 17. 07:35   Válasz erre: 5306
Igen, a mellette lévõ vörös... :-D

    

LaciS2 5306 2008. március 17. 07:33  
Kell ennél szebb ?!
    

TeeJay 5305 2008. március 17. 07:32   Válasz erre: 5300
Viszont a mûszerfal tényleg szép. Kár, hogy a gázbowden kitakarja a kis LCD-t... :-DDD
    

Raido 5304 2008. március 16. 23:06   Válasz erre: 5303
ízlés kérdése... szerintem egyszerûen böszme.... tessék megkövezni... kamu a kipufogó, hatalmas tank... jó hát akinek ez tetszik annak tényleg váljék egészségére.
    

Jezusom 5303 2008. március 16. 22:52  
........pedig jól néz ki, de ezek után nekem biztosan nem kéne!
Ennyi pénzért inkább venném az FZ1-et, az legalább egyedi. Semmi koppintás, csak a kidolgozottság, és a nyers erõ látványát nyújtja. Gyönyörû!
    

Raido 5302 2008. március 16. 22:42   Válasz erre: 5301
hue kocsog Szuzuki... Pákó is így mondaná :D
nincs semmi bajom a Suzikkal, de spec. a B-King akkora böszme izé, hogy nem értem hogy tud tetszeni valakinek is....
    

Jezusom 5301 2008. március 16. 22:38  
Cseszd meg!
Legalább valami vigasztalót írtál volna, vagy felemelõt.............. úgy mint köcsög Suzuki meg ilyenek!
Egy világ dõlt össze bennem!
    

krisztian.fz6 5300 2008. március 16. 21:49   Válasz erre: 5299
Az csak egy tükör. Egy kínai cég gyártja a japánoknak, ha nagyobb tételben rendel a gyár tükröt akkor olcsóbban adják a sárgák, ugyan az a beszállító. Ennyi. Az elektronika sem yamaha a motorunkban, ugyan olyan mint más japánban.
    

Jezusom 5299 2008. március 16. 20:43  
Szerintem ezen nem is lehet vitázni. A tények beszélnek, meg a látvány! Egy menõ 3,5 millás gépen ott virít a pitlák 1,9 millás cucc! No comment.
    

cool13 5298 2008. március 16. 18:08  
Szerintem nem az amit mondasz, hanem ez volt a lejobb választás egy bizonyos beszállítótól. De nem szeretnék vitázni! :D
    

Jezusom 5297 2008. március 16. 18:06  
Bingó!
Kicsit sem koppintás a tükör! Az FZ6N már 2004-ben is ezt viselte :))
    

cool13 5296 2008. március 16. 17:32  
B-King
    

Jezusom 5295 2008. március 16. 15:20  
Na jó, elárulom!
Ma kint voltam a motorkiállításon, és ott fényképeztem!
Találóskérdés:
Vajon milyen motoron látható szériában ?????????????
Kis segítséget azért adok !
    

Jezusom 5294 2008. március 16. 15:14  
Karu!
Na, milyen lett az új tükörszáram?
    

Dokypapa 5293 2008. március 15. 22:43  
Hát én sajnos a saját brigáddal nyitottam az évet de ez sem volz rossz
    

karu 5292 2008. március 15. 20:57   Válasz erre: 5289
Hol voltál Doky nem az évadnyitón.
    

Raido 5291 2008. március 15. 19:18  
meséljetek milyen volt?
Én elvoltam délután tekeregni kicsit egyik haverral (Szekszárd-Orfû) aztán meg a sportmotor.hu gs-esekkel eljöttünk Pécsváradig... összesen 200 km fölött volt a kanyar és a végén egy autós majdnem kivasalt hazafele az utsó kilóméteren :S
    

keresztes 5290 2008. március 15. 19:07  

Tõk jóvolt, remélem mindenki épségben hazaér , én már itthon vagyok !
    

Dokypapa 5289 2008. március 15. 18:40  
Mi a franc van amberek,még mindenki úton van,én már haza értem.
    

Dokypapa 5288 2008. március 14. 23:40  
olcsü és jó ötlet
    

Macko 5287 2008. március 14. 23:32   Válasz erre: 5285
Mi múltkor a Campona parkolóházának legfelsõ emeletén az egyik elhagyott sarokban sárga Tesco gazdaságos vizespoharakba öntöttünk Tesco gazdaságos vizet, hogy ne vigye el õket a szél, és egybõl lett bójapálya szlalomozni meg szûken fordulni. :o)
Három GS-sel bohóckodtunk. Jópár autó megállt nézni, mit csinálunk. :o)
Ja, közben kint szakadt az esõ...
    

Dokypapa 5286 2008. március 14. 23:20  
Nagy a csend urak,így lemaradunk.Gázt neki
    

Jose 5285 2008. március 14. 09:08   Válasz erre: 5284
Köszi, hogy felhívtad a figyelmünket a Yamaha xj fórumban.Engem pl. hülyének néztek egyszer szerintem egy nagy parkolóban, amikor keringtem gyakorlatoztam az oktatónapot követõen, de ez nem zavar.Inkább nézzenek gyagyának, mint húzkodjanak az aszfalton.
Száz szónak is egy a vége, hasznos gyakorólni, fõleg tavasszal.Jó lenne. Egyre több motoros cég igyekszik "életben tartani" a vásárlói kört, ami dícséretes. :-))
    

Zsifi 5284 2008. március 13. 16:38   Válasz erre: 5282
Megpróbálok válaszolni érdemben.

Horvátorszégból hazafelé a szerpentineken lett egy kis önbizalmam, mert jó út volt és egész jól döntögettem, de az összes haverom rám vár Dobogókõn, meg Visegrádon is :-)

Ez nem egyenlõ a biztonságos motorással, Az hogy mások gyorsabbak az fõleg nem számít....Inkább várjanak õk, mint te a mentõt.

Abban segít ez a tanfolyam, hogy ha úgy érzem túl gyorsan vagyok a kanyarban, ne egyenesítsem ki és fékezzek, hanem merjem dönteni már amennyire lehet?

abban segíthet (ehhez te is kellessssz) hogy megismerd a megfelelõ technikát amivel lehetsz gyorsabb is de fõként biztonságosabb. Megismered a motorod lehetõségeit, (nem határait mert ahhoz sok kell) megérted mi mért van, lesz...így sokkal könnyebben elsajátíthatod a jó és biztonságos motorozást. Abban segít, hogy amíg mások vért izzadnak egy kanyarban és vívnak, kûzködnek a motorral, addig te könnyedén fáradtság nélkül teszed minezt...kihasználva amai modern motorok könnyed vezethetõségét.


Na meg az problémám, hogy nem bízok meg az útban, ugye az az esés, amirõl az elején meséltem pont a beton út miatt volt, ami ráadásul hullamos nyomvájós is volt... és nem érzem az utat, nem tudom meddig dönthetem, meddig tapad a motor... persze látom, hogy mások durván döntik, én mégsem merem :-)

Nem az útban nem bízol, hanem magadban és a benned levõ tudásban. Illetve annak hiánya miatt.
Az pedig eszedbe se jusson, hogy követsz valakit...még akkor sem, ha ugyan olyan a motorja és ugyan olyan a gumija...ez Tilos!!! A pécsi karambol is ez miatt történ alapvetõen.


Legvégül: sajnos nem tudunk hétvégére zárt pályát biztosítani. Ha fejenként 40e lenne a részvételi díj akkor sem fedezné a pálya és amentõ költségeit. Ha meg idegenek és gyorsabb motorosok vannak közben a pályán az senkinek nem jó.

Egyébként a Yamaha tulajdonosok kedvezménnyel vehetik igénybe a tréninget, nekik a Yamaha kipótolja adíjat felénk. Errõl a kereskedésekben kaphattok pontos választ.

üdv Zsifi


    

pintati 5283 2008. március 13. 16:16  
Most hívtam MACKÓT, és azt mondta a YAMAHÁSOK tréningje április 17 én lesz.
És biztos lesz de. és du.
Én is szeretnék menni , de megpróbálom egy kereskedésbe kicsit olcsóbban megszerezni a részvételi lehetõséget.

    

Eyesis 5282 2008. március 13. 16:07  
én tényleg akarok menni, mert mint már mondtam, nagyon majrés lettem az esésem után (24órán belül, hogy megvettem a Fazerem :-) ha jol emlekszem 150be volt a javitas mindennel egyutt, bar meg matrica nincs rajta :-) szal az ára sem sok a tanfolyamnak :-) pedig nekem a tükör csak 7ezer, bár nem Yamahánál rendelve :-) )

Horvátorszégból hazafelé a szerpentineken lett egy kis önbizalmam, mert jó út volt és egész jól döntögettem, de az összes haverom rám vár Dobogókõn, meg Visegrádon is :-)

Abban segít ez a tanfolyam, hogy ha úgy érzem túl gyorsan vagyok a kanyarban, ne egyenesítsem ki és fékezzek, hanem merjem dönteni már amennyire lehet?
Na meg az problémám, hogy nem bízok meg az útban, ugye az az esés, amirõl az elején meséltem pont a beton út miatt volt, ami ráadásul hullamos nyomvájós is volt... és nem érzem az utat, nem tudom meddig dönthetem, meddig tapad a motor... persze látom, hogy mások durván döntik, én mégsem merem :-)

ja és a csütörtök fix? ha mittom en 20 ember akarna menni egy hétvégi vagy munkaszüneti napon, akkor sem szervezitek le?

hali
    

Kalmiboy 5281 2008. március 12. 22:47  
Ha jó lesz az idõ elugornék egy kurzusra szívesen! Tuti hasznos lesz! Nekem még egy Erstés Hungaroringes is van, amit ki kell majd használnom, Ez már kettõ lenne, így csak ragad rám valami a koszon kívül is! :)
    

Macko 5280 2008. március 12. 22:08   Válasz erre: 5279
Ezért érdemes dolgozni, semmi másért.
    

Macko 5279 2008. március 12. 22:08   Válasz erre: 5278
Igazából annak örülök, hogy aki járt már nalunk, az mind ezt mondja... :o)))
    

Cruel 5278 2008. március 12. 22:06  
Én voltam és szerintem hasznos...nem drága...(1 tükör ára)
    

adam107 5277 2008. március 12. 22:03   Válasz erre: 5276
Nem kotozkodok, direkt azzal kezdtem hogy nem degradalom le ezeket a tanfolyamokat, csak szerintem egy nap alatt nem lehet ilyen tudast elsajatitani.
    

Macko 5276 2008. március 12. 21:39   Válasz erre: 5274
Ádám, szerintem tök egyszerû a dolog. Amennyiben te úgy érzed, számodra haszontalan egy ilyen tréning, nincs mit tanulnod, a sima körözés autodidakta módon egy pályán hasznosabb, satöbbi - ne gyere el semmilyen képzésre, járj pályázni!
Amenniyben bármilyen információra van szükséged a gyakorlónapokkal, tréningekkel kapcsolatban, nagyon szívesen állunk rendelkezésedre.
De ennek a kötözködésnek mi az értelme?
Az, hogy drágállod? Kibérelni egy versenypályát, mentõt szervezni, rengeteget dolgozni egy használható és valóban hasznos tematikával, majd azt egy csoportnak levezényelni hidd el, nem olyan olcsó és szimpla dolog.
    

Zsifi 5275 2008. március 12. 21:36   Válasz erre: 5274
Nem bántásból mondom hidd el....Sokan érzik a "tudást"...
bõven elég utazni a pályán...mert amikor már úgy érzed nagyon megy akkor érkezik egy ilyen nagyobb tank ami megvan vagy 300 kiló és kikerülget akanyarokban és agazdája talán újságot olvas közben...te meg leizzadva szorítod akormányt.
Én ezt már csinálom egy ideje...hidd el amit mondok. nem statisztikáról van szó...hanem a saját tapasztalataimról...illetve tapasztalatainkról.
    

adam107 5274 2008. március 12. 21:31  
Azert a palyan nem eleg csak "utazni" a motoron.
    

Zsifi 5273 2008. március 12. 21:29   Válasz erre: 5272
Ez az ami 100%-ban tévedés....
Ha csak pályázol akkor max megtanulsz gyorsabban menni...biztonságosabban nem...meg jobban sem...csak gyorsabban...mert nõ a bátorságod...viszont ha gond van nincs háttértudás amibõl meríthetnél...
Ez sajnos tapasztalat. Sokan érzik úgy, hogy tudnak motorozni..pedig csupán utaznak a motoron és nem vezetik azt...
    

adam107 5272 2008. március 12. 21:26  
Nem degradalom le ezeket a kepzeseket, csak ugy erzem nekem a palyazas tobbet segitett.
    

Macko 5271 2008. március 12. 21:19   Válasz erre: 5268
Valóban, ez arra szolgál, hogy rájöjj, nem tudsz semmit. Azután megtanulod, mit kellene tudnod.
Begyakorolni neked kell. Azonban ha veszed a fáradtságot, és foglalkozol magaddal, nagyságrendekkel jobbak lesznek a túlélési esélyeid motoron.
    

shancu 5270 2008. március 12. 21:18  
Sziasztok!

Ma beléptem a FAZER tulajok közé :D
A moci nagyon jónak tûnik, igaz hogy még be kell járatni, de így is érzem, hogy belenyúltam abba amit mindig is szerettem volna.
Holnap majd csinálok róla képet, ha sikerül megtisztítanom, mivel muszáj volt nekem az esõ ellenére is mennem :P
    

Zsifi 5269 2008. március 12. 21:15   Válasz erre: 5268
Mondjuk 1-2-3 ilyen képzés már elég ahhoz, hogy tudd mit kell gyakorolnod....Kinek több, kinek kevesebb..
    

adam107 5268 2008. március 12. 20:45   Válasz erre: 5267
En meg voltam az erste alapkepzesen. Jo volt, de 1 honapon keresztul minden nap gyakorolni kene, hogy berogzodjon.
    

Macko 5267 2008. március 12. 19:57   Válasz erre: 5260
Sima pályanapon csak mész körbe a pályán. Egy ilyen gyakorlónap teljesen másról szól.
    

Macko 5266 2008. március 12. 19:36  
No, ma egyértelmûvé vált a Yamaha Mesterkurzus (ez lett a hivatalos neve) minden részlete.
Adott ugye az Onroad.hu Gyakorlónap (alapszint) és a Wenson Bázistréning (haladó szint), ezek félnapos kurzusok, 10-18 fõ közötti létszámmal. Az áruk listaáron 20 és 22 ezer Ft, itt az oldalon mindkettõbõl jár 10% kedvezmény. Az Onroad-ot ketten tartjuk Zsifivel, illetve esetenként besegítenek a Wenson instruktorai. A Wensont általában három oktató tartja.

Ami számotokra a lényeg: a Yamaha Hungaria jelentõsen megtámogatja a képzést. A dealerek egy tréningrészvételt 10000 forintért kapnak a központtól. Ennek továbbértékesítése rájuk van bízva. Elvben az idén új motort vásárlóknak adhatják, de adhatják ajándékba is a motor mellé, illetve adhatják bármilyen Yamaha tulajdonosnak is.

Tehát mindannyiótoknak a helyi kereskedésben kell érdeklõdni, és ott jelentkezni. Én az idõpontokat tudom csak, hogy mikor milyen tréning lesz.
Még valami: külön tematika szerint alakul az utcai motorok tréningje, illetve külön gyakorlatsort dolgozunk ki a cruiserekre és a robogókra. Ezek mind a kecskeméti pályán lesznek, valamint lesz nagy sebességû, kimondottan sportmotoros képzés (ennek részleteit, mint ár és helyszín azonban nem tudom).
    

fazim 5265 2008. március 12. 17:21   Válasz erre: 5257
Hali mindenkinek. Szuper jó ez a rhino tire; kérdés mennyibe kerül a cucc? Üdv. mindenkinek
    

nasa01 5264 2008. március 12. 14:25  
én voltam a Mobitt tréningjén. Ez a rendõrmotorosok képzése. Nagyon kemény, de nagyon megérte. 22 ezer volt és olyan nagytudású emberek az oktatók, hogy elképesztõ !
egy esés többe kerül....
    

TeeJay 5263 2008. március 12. 14:23   Válasz erre: 5260
A motorod értékének ~1%-a neked sok arra, hogy elmondjanak, megmutassanak, begyakoroltassanak veled néhány fontos dologot?
Félreértés ne essék: valószínûleg nem fognak új dologot mondani mutatni, csak elmondják miért és hogyan teheted meg - amennyire ismerem a motoros oktatásokat.
Mellesleg ha megnézed mennyibe kerül egy komolynak nevezhetõ motoros oktatás bárhol, a kérdés szerintem értelmét veszti.

Persze ez csak az én véleményem. Mindenesetre -szerintem- (kisebb-nagyobb) ~azonos tudású csoportban próbálva ugyanazt jobbnak tûnik, mintha az ember lemegy maga és próbálgatja a saját 'hülyeségeit'.
    

TeeJay 5262 2008. március 12. 14:13   Válasz erre: 5261
Innen.
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=2034
    

Eyesis 5261 2008. március 12. 14:09   Válasz erre: 5260
honnan veszed, hogy 18ezer?
    

adam107 5260 2008. március 12. 12:32  
A 18000-ret nem sokaljatok? Sima palyanapon 1000ft 20 perc.
    

Eyesis 5259 2008. március 12. 08:57   Válasz erre: 5258
miért? most nem? :-) stipi stopi egy hely :-)
    

Macko 5258 2008. március 12. 08:46   Válasz erre: 5257
Tréningenként 18 fõ a maximális létszám, úgyhogy túl sokan nem tudtok jönni egyszerre.
Elvben a kiállításon már lehet jelentkezni.
    

Eyesis 5257 2008. március 12. 08:41   Válasz erre: 5256
ha túl jól járunk, akkor úl sokan mennének, és értelmét veszti az egész, nem? :-)

mellesleg Polo meg mindenki :-) http://bikerpunks.com/videos/rhino-tire-the-future-is-here.html

    

Macko 5256 2008. március 12. 08:29  
Na én már tudom, mennyi lesz nektek a Yamaha oktatónapok költsége.
Ma válik publikussá, annyit mondok csak, hogy asszem nagyon jól fogtok járni... :o)))
    

karu 5255 2008. március 12. 08:26   Válasz erre: 5253
EZ egy idomnélküli naked mindig azt mondják hogy 120 után levisz a légellenálás.
Akkor most mi van jó az N es is ?
    

Dokypapa 5254 2008. március 11. 22:14  
A bestia ,a szerelem ,
http://youtube.com/watch?v=rw1Q0SCuZ10&feature=related
    

Dokypapa 5253 2008. március 11. 22:07  
Nekem meg ez tetszik ,aki azt mondja hogy nem megy gyenge a Fazer ,azt most itt csipázzon .állakat felkötni,mehet a menet
http://youtube.com/watch?v=mb0ADt8ZJEQ&feature=related
    

TeeJay 5252 2008. március 11. 12:00   Válasz erre: 5251
Ezek a már belinkeltek 'jóárasított' változatai.
    

polo 5251 2008. március 11. 11:50   Válasz erre: 5249
Mi bajod a home-made kipukkal? :P Na jó, errõl ne nyissunk vitát, én is jobban örültem volna ha a Raptor helyett valami ismertebb dobot vesz az elõzõ tulaj. Gondolom ez volt occó. Nekem megfelel, tetszik a hangja, a kinézete, csak a kf-en nem rajongtak érte. :D

Még eszembe jutott: Gianelli, Remus.... :D Na jó, befejeztem. :))))
    

TeeJay 5250 2008. március 11. 11:39   Válasz erre: 5247
http://youtube.com/watch?v=mQYSc9b99VQ
    

TeeJay 5249 2008. március 11. 11:36   Válasz erre: 5248
Arrow alkatrész van az utolsóban.
Shark? Azért mindenféle tré cuccot nem linkelek be... (Thunder sem volt).
Sõt sufnituningos home-made dob sem volt....

:-P

    

polo 5248 2008. március 11. 11:29   Válasz erre: 5235
Shark? Arrow? Legközelebb alaposabb kutatómunkát kérünk. :D
    

polo 5247 2008. március 11. 11:27   Válasz erre: 5235
Még nem! A Yoshimura-t kihagytad. :D A Skorpion kipu az Akra elõdje nem? Régebben mintha olvastam volna róla egy cikket.
    

polo 5246 2008. március 11. 11:24   Válasz erre: 5243
Szép a motor, szép a táj, de ez az öregapám féle barna bõrcipellõ kicsit illúziórombolóan hat. :D Legalább normálisan felöltöztethették volna ezt a némbert.
    

Eyesis 5245 2008. március 11. 09:37   Válasz erre: 5244
mármint Leo Vince sbk :-)
    

Eyesis 5244 2008. március 11. 09:37   Válasz erre: 5233
nekem is levince van es majd ugyanilyen hangja imadom :-)
    

TeeJay 5243 2008. március 11. 07:30  
http://youtube.com/watch?v=ppU5djP7HhY
:-DDD
    

TeeJay 5242 2008. március 11. 06:55   Válasz erre: 5240
Amikor még te fiatal voltál, voltak motorversenyek a Ligetben. Ott az volt a 'menõbb' akinek a leghalkabb volt a motorja.
    

krisztian.fz6 5241 2008. március 10. 22:31   Válasz erre: 5240
Pont ez a lényeg. Hogy csendes. Nekem az tetszik. Még pénzt sem kellene rá költeni, hogy hangosabb legyen, de úgy szép, ha csendes. Szépen halkan visít.
    

karu 5240 2008. március 10. 22:22  
A gyári dob az 0la. Szunyog hangja van.
    

TeeJay 5239 2008. március 10. 22:21   Válasz erre: 5238
Nekem sincs (és nem is lesz) sportdobom...
    

krisztian.fz6 5238 2008. március 10. 22:12   Válasz erre: 5237
Nem is annak a motornak van a szép hangja amelyik hangos.
Ezért ostoba elnevezés egy motoros találkozón a hangszépségverseny. Amelyik a leghangosabban ordít az nyer, hiába rettenetes a hangja.
    

TeeJay 5237 2008. március 10. 22:06   Válasz erre: 5236
Mert nincs bennük a dB-killer.
    

krisztian.fz6 5236 2008. március 10. 22:05   Válasz erre: 5235
Csak az R1-es kipuffjának van a legjobb hangja, a többi túl hangos, repedtfazék hangú.
    


karu 5234 2008. március 10. 20:51  
A Leo Vince sbk nak is kurva jó hangzása van én ezt szoktam halgatni utközben.
    

koos66 5233 2008. március 10. 20:34   Válasz erre: 5230
Hello! Bocsi ritkán írok, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni! http://www.youtube.com/watch?v=Q3UYJzLhr9w
    

krisztian.fz6 5232 2008. március 10. 15:34   Válasz erre: 5231
:-)))
    

Dokypapa 5231 2008. március 10. 14:31   Válasz erre: 5229
Rendben ,megeggyeztünk ,oké
    

TeeJay 5230 2008. március 10. 11:16  
http://sportmotor.hu/motoros_videok/speed/?vi=29842 :-DDD
    

krisztian.fz6 5229 2008. március 9. 21:50   Válasz erre: 5228
Nem haragszom, Neked több trocska motor, nekem több szép ország. 1:1 OK??? :-))
    

Dokypapa 5228 2008. március 9. 21:00   Válasz erre: 5226
Rád bízom a választ ,de ne szívd melre ,csak vissza csíptem ,nem bántani szerettelek volna ,az csak egy haveri fricska volt-

    

karu 5227 2008. március 9. 19:36   Válasz erre: 5226
De ett pontosan neked irták !
    

krisztian.fz6 5226 2008. március 8. 22:35   Válasz erre: 5224
Remélem ezt nem nekem írtad.
    

krisztian.fz6 5225 2008. március 8. 22:26   Válasz erre: 5224
Simson robogó, XJ600 Diversion, FZ6 így sorban
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118