zooli | 26271 | 2017. április 24. 16:51 | Válasz erre: 26270 |
Tuti reklamálnék, + 40e km után.:) Azért érdekel mert elvitték a tranyót és 1000 Fazert keresek karbisat.Szóval jó kis motor akkor ilyen lesz. |
Cruel | 26270 | 2017. április 24. 14:58 | Válasz erre: 26268 |
Ezt akkor még nem lehetett tudni. :) De ettől még meg vagyok elégedve vele nagyon. Karbantartásnak kell felfogni. :) Ja meg most hallgatnám ,hogy rád sóztam! :) |
zooli | 26268 | 2017. április 24. 13:25 | Válasz erre: 26267 |
Köszi! Látod ha három éve,vagy mikor elcseréljük a Transalpra most én szerelem..))) |
Cruel | 26267 | 2017. április 24. 10:56 | Válasz erre: 26266 |
zooli | 26266 | 2017. április 24. 10:11 | Válasz erre: 26258 |
Csepegett a vized?Összefolyt az olajjal vagy ,hogy veted észre ezt a vízpumpa hibát?
|
Cruel | 26264 | 2017. április 23. 14:43 | Válasz erre: 26255 |
Érdekes,hogy ilyen 5 vezetékes verzió is van belőle. Lehet ,hogy ne kelljen vagdosni. De ugyan azokat írja róla. http://www.ebay.de/itm/Power-Pack-Yamaha-R6-FZS-600-1000-Fazer-Gear-Tuning-TOP-Neu-/231243650914 |
Spapa | 26263 | 2017. április 23. 14:38 | Válasz erre: 26262 |
Rendben! :-) Az előző, az "Nem merem" akart lenni. |
Cruel | 26262 | 2017. április 23. 14:35 | Válasz erre: 26261 |
Nekem is elég a nyomaték. De kíváncsi vagyok. :) Ha összeraktam a gépet egyeztetünk azt legurulok érte. |
Spapa | 26261 | 2017. április 23. 12:50 | Válasz erre: 26259 |
OK, eladom. Én merem vagdosni a vezetékeket. Megpróbálok elboldogulni a meglevő nyomatékkal. :-) |
Cruel | 26260 | 2017. április 23. 11:49 | Válasz erre: 26257 |
Valami bontottat próbálj keresni, mert az új aranyáron van. http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/fzs1000s-fazer-5lvn/electrical-1 |
Cruel | 26259 | 2017. április 23. 11:42 | Válasz erre: 26255 |
Érdekel a cucc ha nem akarod beszerelni magadnak. Kipróbálnám hátha tényleg csinál valamit. Azt írják ahogy olvasom róla : "Több nyomaték, nagyobb teljesítmény, jobb vonóerő alacsony fordulatszámon." |
Cruel | 26258 | 2017. április 23. 11:34 |
F.Jani | 26257 | 2017. április 10. 13:10 |
Sziasztok! 2004-es FZS 1000 Fazer-hez keresek gyújtáskapcsolót. Köszönöm |
Spapa | 26256 | 2017. március 31. 10:03 |
A medve nem játék! :-) http://totalbike.hu/tesztek/2017/03/31/yamaha_fzs1000_fazer_2003/ |
Spapa | 26255 | 2017. március 30. 16:11 | Válasz erre: 26253 |
Spapa | 26253 | 2017. március 30. 16:03 | Válasz erre: 26235 |
zooli | 26249 | 2017. március 28. 12:18 | Válasz erre: 26248 |
" 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használn" Semmi gond a súllyal,viszont a légellenállás tempónál,hát ott van 8 liter |
pekistvan | 26248 | 2017. március 28. 09:43 | Válasz erre: 26247 |
O gyűrűk nem lettek cserélve. Tegnap kapott új légszűrőt. A menetteljesítménye sokkal jobb lett, de nem tudom mennyire befolyásolja ez a fogyasztást. 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használni a gépet, ennek függvényében 6-6,5 literrel elégedett is lennék.
|
freemailpeter | 26247 | 2017. március 28. 09:25 | Válasz erre: 26245 |
vagy befolyik a karbid? karburátorban lévő o gyűrők lettek e cserélve?
|
freemailpeter | 26246 | 2017. március 28. 09:25 | Válasz erre: 26245 |
nem lehet jobban húzod a bajszát? én átlagos túratempoba, 5-5,5 et evett. Amikor megvettem és nagyon óvatosan bántam vele, volt 4,5 is :) ha már jobban hajkurásztam, akkor 6 és ha nagyon akkor meg nem néztem:) |
pekistvan | 26245 | 2017. március 28. 08:46 | Válasz erre: 26244 |
Tavaly még egy literrel kevesebbet evett. Szerintem nem cseréltek benne fúvókát. Köszönöm a segítséget, de a mester mesze van. Somogy megyei vagyok.
|
freemailpeter | 26244 | 2017. március 28. 07:54 | Válasz erre: 26242 |
Szia Karbi lesz szerintem, előző tulaj nem akarta véletlen kicsit tuningolni? Főfúvókára gondolok, Keresd őt: Taschner Garage facebookon is fent van, karbi specialista |
Dokypapa | 26243 | 2017. március 27. 19:26 | Válasz erre: 26242 |
Az baromi sok , majd jönnek a szakmai zsenik ,. én nem tudom miért , de az egetverő
|
pekistvan | 26242 | 2017. március 27. 14:35 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A motorom FZS 600 8 litert eszik százon. Amik eddig megvoltak. Gyertya, láncszett, karbitisztítás és szinkron, olajcsere. Merre kéne elindulnom, hogy kisebb legyen az étvágya. |
Cruel | 26241 | 2017. március 25. 16:59 | Válasz erre: 26239 |
Ja valami környezetvédelmi balhé. (Állítólag jobban harap a motor ha ki van dobva belőle.) Mindenesetre sokkal szellősebb lett a gyertyák környéke. Összeraktam a gépet működik. Gázadásra semmi változást nem érzek. Talán majd menet közben. Csak kipróbálni nem tudtam mert közbe észrevettem ,hogy a vízpumpa tömítésnél szivárog a hűtőfolyadék. Engedhetem le megint a hűtőkőrt. |
ErErpower | 26240 | 2017. március 25. 13:08 | Válasz erre: 26239 |
Légindukciós rendszer (AIS) el nem égett kipufogógázok friss levegőt fecskendezünk a kipufogó portra. Ez az injekció a friss levegőt a kipufogó csökkenti szénhidrogének kibocsátását.
|
Cruel | 26237 | 2017. március 24. 22:11 | Válasz erre: 26236 |
Spapa | 26236 | 2017. március 24. 00:01 | Válasz erre: 26235 |
Na én szeretném a hűtőt leszedegetni. Legutóbb Albániában kellet baxtatni a gyertyákat, mert kiderült, hogy a szerviz csak beikszelte a cserét valójában, meg már nem volt pólus. De most befigyeltek a kétpólusú irídiumok! :-) A kütyüt nem használtam vadi új, az ebay-on vettem. Nem mertem szétvágni a vezetékeket. Azért még megnézem melyik évjáratokhoz jó. Az első gépem 2002-es volt. Ez a mostani 2004-es, itt már gyárilag módosítottak valamit az ECU-n. |
Cruel | 26235 | 2017. március 23. 21:49 | Válasz erre: 26234 |
A két külsőt egyszerű volt kicserélni. A két belső gyertyához leveszem a hűtőt, meg ezt az ais-t is kiszedem mert csak kolonc. Nekem amit hozzá adtak gyári gyertyakulcsot annak egyik fele 17-es a másik 18-as. A gyertya meg 16-os. De sikerült egy spéci gyertyakulcs szettet kölcsönkérnem. Holnap még egy nekifutással meglesz a művelet. Hétfőre lesz új légszűrőm is aztán pakolom össze. Az a kütyü érdekelhet : "kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni" Használtad lehet érezni ,hogy tényleg csinál valamit? Köszi az infót! |
Spapa | 26234 | 2017. március 23. 20:32 | Válasz erre: 26233 |
Az AIS-t még nem iktattam ki, nem is láttam. Van viszont egy vadiúj kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni, és attól nagyobb lesz a nyomaték alacsony fordulaton. A gyertyacseréhez tank felhajt, kitámaszt, Gumiharangok kipiszkál. Óvatosan. Gyári gyertyakulcs be, belé a legnagyobb imbuszkulcs a készletből. Mindenesetre hosszú legyen. Az pont belemegy. Annak egy kicsit már kilátszik a kanyarodó része, arra lehet egy kis csövet ráhúzni. Ezeket eddig jól megoldottam, de a gumisapka nagyon nehezen megy vissza, csavarhúzóval meg mégsem akartam szétbarmolni. |
Cruel | 26233 | 2017. március 22. 22:28 |
Üdv! Ezt az AIS valamelyikőtök kiiktatta már? http://www.cartestsoftware.com/fz1/airinductionsystemremoval.html Meg még egy kérdés,hogy a gyertyacsere az hogy? Mert marhára nem férni hozzá. Mit muszáj lebontani hozzá? (Van benne 80000 gondoltam kicserélem ne az út szélén kelljen.) Köszi! |
Spapa | 26232 | 2017. március 2. 19:06 | Válasz erre: 26231 |
Szívesen! Még ami lemaradt: Az újabbnál egyenesebb a kormány, kicsit más üléspozíció Hátul 180-as helyett 190-es gumi. Sajnos ez drágább. |
Spapa | 26230 | 2017. március 1. 19:20 | Válasz erre: 26229 |
Amivel több, az az alumínium váz, Jobb kialakítású plexi, 7 plusz lóerő, meg valamivel magasabb fogyasztás. Ahogy hallottam. :-)
|
zooli | 26229 | 2017. március 1. 18:41 | Válasz erre: 26228 |
Fzs 1000 keresek vagy Fz 1Fazert,szerintetek mennyivel "több" az Fz1,eltekintve az injektortól?
|
Spapa | 26228 | 2017. február 18. 13:44 | Válasz erre: 26227 |
Jaja, en is olvasgatok! Az FZS 1000-es tapasztalataim nekem is nagyon jok, azert vettem megint ilyent. :-) A fogyasztas turatempoban 5-5,5 kozott. Volt amikor hosszabban 170-180-al mentem akkor folszokott 6,5-re. A lancot en is 40 ekm-enkent cserelem. A gumit 14-18 ezrenkent. Olajcsere 10 ezer, gyertya csere 30-40 ezer km-enkent. Nagyon jo ar-ertek aranyu motor. 20 szelepes csucstechnologia, ami olyan finoman jar mint egy Doxa ora. A futomu elol-hatul full allithato (huzo, nyomo, elofeszites). Nekem elore ismet bekerul egy Wilbers rugo (az elozobe is vettem). A hatso rugo elofeszitest a legkemenyebbtol eggyel vissza van beallitva. A futomu alapbeallitasokat a Mocsok Zoli-tol (Motorrevu) kertem el, mert O ezzel a beallitassal nyomott le egy sportmotort, meg egy supermotot a Matraban. :-) Jo, en egy kicsit kemenyebbre allitottam, mert mindig sulyos csomagokat cipelek. Az exup-szelep javitas egyszeru, be kell kenni rezpasztaval a pillango-szelep csapjait. A mozgato bowdenek holtjatekat is be kell allitani, es persze beolajozni. |
Ferko | 26227 | 2017. február 17. 19:29 | Válasz erre: 26218 |
Nem szerintem sokan olvasgatunk csak nem írunk :-)
|
varajani | 26225 | 2017. január 23. 14:04 | Válasz erre: 26223 |
Központi rugó jó legyen, egyébként életveszélyes a motor, különösen a magyar utakon ! Nekem Yoshimura Tri-ovál dobbal volt szerelve, 7 liter fölött fogyasztott, de megérte az a hang!!! De nem egy tipikus túra motor:-)
|
gezasz | 26224 | 2017. január 22. 19:21 | Válasz erre: 26220 |
Csernavölgy Lajos! 3 perc 30 -nál kezd nézni! https://www.youtube.com/watch?v=yO4niuCUPPI |
Dokypapa | 26222 | 2017. január 22. 18:45 | Válasz erre: 26219 |
Ahogy az el?ttem szóló is jelezte , a csuklótol sok minden függ , az én tura tempóm 100-140 között van , így 5-5.5L a fogyasztás , egyedül , egy dobozzal mepakolva ,Gumik átlag 15000-20 000-ig bírják , volt amit extrém 25000Km -ig használtam , nem ajánlom , csak vadbarmoknak , én bevállaltam. Lánckerék 40 000Km -nél lett cserélve és igen a hátsó rugóstagot Déczi m?vek újította fel , nagyon prímára max 20 ropiért , annyit megér , én kb 2 évente nézetem át , ez nem jelenti a javítást is , csak átnézik , az olajat én cserélem , légsz?r?t cserélni , és gyertyák 2 -4 évente szoktam , talán ennyi , kezes , húzós , vaskos dög , és baromi jó , nem cserélném és nem adnám el , nagyon jó érték arányos gép és nem kell állandóan javítgatni , rettent rugalmas 6- ban 30 ról full 200 fölé simán , nem kell váltogatni . ennyi.
|
freemailpeter | 26221 | 2017. január 22. 16:10 | Válasz erre: 26219 |
sZIA! Fogyasztás csukló függ?.Én 4,5-5,5 között eljártam vele,de ismerek akinek 6 liter alatt nem eszik, úgy is megy vele.... Sport túra gumik kb 15e et elmennek,de ez is megint er?sen csukló függ?. Láncot 38e nél cseréltem.Feldobozolni nem nehéz, givi... kifizetni annál inkább:) Típus hibát nem tudok, nekem az exup motorom döglött be egyszer,karbit takarították ki, illetve én a futóm?vet "tuningoltam meg," er?sebb rugókat rakattam bele. Ett?l függetlenül ennyi id?s korukra a hátsó rugóstag elpuhul, szinte biztos hogy fel kell újítani, ha nem volt eddig. Kezelhet?sége, kanyarodása jó.Ha két személlyel sokat mész akkor hátra lehet elkél az er?sebb rugó. Összességébe príma motor, szinte a legjobb motorom volt ár/érték arányban. |
gezasz | 26219 | 2017. január 22. 15:54 |
Érdekl?dnék . FZS 1000-es fogyasztása mennyi? Hátsó gumi normál használat mellett meddig teszi. Láncot milyen s?r?n kell cserélni? Mennyire egyszer?, vagy nehéz feldobozolni a gépet? Esetleg milyen hibákra kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire kezes, terelgethet? a gép kanyarokba? Utas kényelem milyen? Akár privátban is akinek van ilyen gépe. A válaszokat köszönöm.
|
freemailpeter | 26218 | 2017. január 22. 15:51 | Válasz erre: 26217 |
sportmotor népszer?bb a fazeresek körében. Meg szerintem ez az oldal is elég furcsán m?ködik,amikor m?ködik :) |
F.Jani | 26213 | 2017. január 21. 10:41 |
Akkor anno itt nézünk valami id?pontot, helyet és összefutunk valahol majd akit érdekel. Meglátjuk milyen igény mutatkozik.
|
freemailpeter | 26212 | 2017. január 21. 08:41 | Válasz erre: 26199 |
helló már jó ideje nincs "f?szervez?". Peti |
pandamaci | 26211 | 2017. január 18. 21:00 | Válasz erre: 26210 |
Emeld fel a kereket, huzkodd meg izomból a fékkart, aztán nézd meg forog-e a kerék...Kb nem forog... lazitsd ki a légtelenitó csavart. Ha be van rohadva a féknyereg ,akkor továbbá sem forog a kereked. Viszont ha erre megindul, akkor a fékolaj nyomása nem megy vissza..
|
Morti | 26210 | 2017. január 18. 20:29 |
Ha be lenne rohadva a dugattyú a nyeregbe akkor máskor is produkálná a hibát nem? Ugyan ez a fékcsö belsejében levált darabok okozta dugulás vagy a fö munkahenger probléma A fékkarral sem tapasztaltam, hogy bármikor lötyögne, holt játéka lenne. Ha nem kap nagy terhelést akkor kimegyek vele a világból, nem fog be, nem melegszik fel. Így voltam vele Szlovákiában az idén, de amint egy kanyargósabb részhez értünk és fékezgetni kellett az egyenesek végén befogott és felkeményedett a fékkar. Hogy milyen olaj lehet benne azt nem tudom, még az elözö tulaj cserélte. A féknyerget szétszedem, megtakarítom, O gyürüket cserélek, kap új fékfolyadékot és tavasszal meglátjuk. Ha kiderül mi volt megírom! Köszönöm Nektek a Segítséget!!!
|
pandamaci | 26209 | 2017. január 18. 19:53 | Válasz erre: 26205 |
Befog a fék? -lent a keréknél féknyereg berohadt,dugattyúk nem mozdulnak -fent a fékkarnál nincs holtjáték-azaz f?henger dugattyúja nem megy vissza,nem nyitja a furatot a tartály felé (pl eld?lt motor, valami görbült..) -fékfolyadékot nem megfelel?t öntöttek bele pl szilikon meg glikolbázisúak nem keverhet?k dot4-dot5.0 dot 5.1..vagy egyéb olajtól bedagad a f?henger dugattyún a gumigy?r?...ugyanaz mintha nem lenne holtjáték -igen ritka esetben gumifékcs? belseje szétválik,nem folyat de ,,eldugul,, Kb ebb?l választhatsz. |
kawa70 | 26208 | 2017. január 18. 19:39 | Válasz erre: 26207 |
Az is lehetne.... De gondoljátok már végig: ha nem megy vissza a dugattyu továbbá ezáltal fog enyhén a fék, akkor értelemszer?en alig kell egy kevés fékfolyadékot betolni a rendszerbe, hogy kialakuljon a teljes fékhatás, ergo keménynek tünik afékkar, mivel alig tud szerencsétlen mozdulni mert már nincs hova tolni folyadékot. Ha nedvességtartalma növekedett volna meg a foladéknak, akkor rugalmas lenne, mivel tele lenne vizg?z buborékokkal amit?l rugalmasan nyomható lenne. De nekem mindegy, rugózhattok rajta. Én mindenképp szétszedném el?ször a féknyergeket, dugattyúkat. Tizenéves fékfolyadékkal se volt még semmi gondom - de keményedni biztos hogy nem fog ha el lenne öregedve. A folyadék összenyomhatatlan. Épp ezért nincs semmi gondja a neddvességtartalomból kifolyólag. A fék kemény hamar, tehát tele a rendszer. És higgyétek el, vissza tud menni a folyadék. Ha netán a fels? munkahenger lenne a ludas mégis, és nem tér vissza a dugattyuja a helyére, ezáltal nem menne vissza a teljes folyadék mennyiség, azt észrevenné a gazdája, mivel a fékkar lötyögne, lógna a kezdeti ponton - mivel abban semmilyen rugó nincs, a dugattyú és ezáltal a folyadék tolja vissza és tartja a fels? végálláson. |
zooli | 26207 | 2017. január 18. 17:18 | Válasz erre: 26205 |
Morti,nem lehet,hogy a fékkar nem áll vissza nyugalmi pozícióba azaz nincs holtjáték és zárva marad a vissza áramlást biztosító furat?
|
zooli | 26206 | 2017. január 18. 17:12 | Válasz erre: 26204 |
Erre gondoltam megn? a nyomás és a kisebb ellenállás felé tágul,ami szerintem a fékbetétek felé van.??
|
Morti | 26205 | 2017. január 18. 16:39 |
Látom jo kis beszélgetést indítottam el :) Ezért nem értem én sem, ha csak a dugattyú ragadna be fékezések után a nyeregben akkor a fékkar miért keményedik fel? Azok alapján amit írtatok és a "tünetek" alapján elképzelhet? lehet, hogy tényleg megn? a nyomás a fékrendszerben, ami nyomja lent a pofákat is meg fent a kart is? |
kawa70 | 26204 | 2017. január 18. 12:34 | Válasz erre: 26203 |
De ha elengededöa féket mindegy mi történik annak vissza kell mennie. Itt a kolléga azt irta hogy ugy marad a fék, aminek szintén lehet hömérséklet függése, de a mechamikus részen lesz a hiba és nem valoszinü hogy a hidraulikus áramlással függene össze.
|
zooli | 26203 | 2017. január 18. 09:44 | Válasz erre: 26202 |
Igen a karakter készletnek örülök így a 21.sz-ban.:)) Visszatérve,valóban van egy kalibrált furat az olajtartály felé vissza.De ez csak a dugattyú nyugalmi állapotában átjárható,amint rányulsz a fékkarra záródik,különben elveszne a nyomás. Ezért rugózok én a gázosodáson mert csak nagyobb terhelés,melegedésnél jelentkezik. |
kawa70 | 26202 | 2017. január 17. 18:52 | Válasz erre: 26201 |
ha meg a fórum karakter készletére értelmezend?, akkor a hosszú ö meg ü amivel nem tud mit kezdeni :))
|
kawa70 | 26201 | 2017. január 17. 18:50 | Válasz erre: 26198 |
Nagy az ujjam, kicsi a telefon karakter felülete:) Javitani meg nem lehet ezen a nyüves fórumon mióta restartolt......
|
kawa70 | 26200 | 2017. január 17. 18:49 | Válasz erre: 26197 |
Nem. Különben nem tudnád sose visszanyomni a dugattyukat pl. betét csere alkalmával. Amint elengeded a fékkart szabad az ut visszafelé.
|
F.Jani | 26199 | 2017. január 17. 15:57 |
Sziasztok! Esetleg tud valaki valamit az idei Yamaha találkozóról? |
zooli | 26197 | 2017. január 17. 15:19 | Válasz erre: 26196 |
"ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar." Ezért gondoltam gázosodásra,zárt rendszer. A tartály nem egyirányú?Vissza áramlás nem csak a dugattyú útnak megfelel? mennyiség? |
kawa70 | 26195 | 2017. január 17. 15:03 | Válasz erre: 26194 |
Ez igy van, de ettölöneáölesz több a fékfolyadék mennyisége. Amennyit meg tágul a höhatástol az visszafolyik a tartályba, mivel ha kiengeded a féket korlátlanul ésöszabadon áramolhat vissza. A vázolt problémát valamilyen mechamikus probléma okozza, szorul valami. Ha a féket elengeded a dugattyut a gumi karmantyu rugalmassága illetve a féktárcsa 1-2 tized mm-rel visszamozditja. Ha szorul valami akkor nem megy vissza és fog a fék enyhén.
|
zooli | 26194 | 2017. január 17. 14:48 | Válasz erre: 26193 |
Ez így van felveszi a leveg? páratartalmát.Er?sebb igénybevételnél felforr benne a víz gáz halmazállapotú tehát összenyomható lesz. Próbáld ki szívj fel egy fecskend?vel leveg?t fogd be a végét próbáld nyomni rugalmas lesz ua ez pl vízzel nem megy. A víz forráspontja 100 c fok körül mozog míg a fékfolyadék (motorban általában DOT 5,1 -et használunk) száraz forráspont 200 körül. |
kawa70 | 26193 | 2017. január 17. 14:16 | Válasz erre: 26192 |
Minden folyadék tágul, de az visszamegy a tartályba. Amiröl irsz az a nedvességfelvevöképesség, annak eredményeként a fék felpuhul, de nem fog.
|
zooli | 26192 | 2017. január 17. 12:30 | Válasz erre: 26189 |
Els? körben cseréld le a fékfolyadékot.Szerintem régi és mivel higroszkopikus a forráspontja valahol lent van,melegszik tágul fog a fék.
|
freemailpeter | 26191 | 2017. január 17. 06:31 | Válasz erre: 26189 |
legtutibb egy teljes takarítás, de ha szét van szedve a nyereg, lehet érdemes tömítést is cserélni...hátha az szivat,
|
kawa70 | 26190 | 2017. január 16. 18:45 | Válasz erre: 26189 |
Valószin?leg nem megy vissza a dugattyu a helyére, vagy ha uszónyereg van rajta akkor az is szorulhat. Le kéne venni a helyér?l a nyergeket, átmozgatni a dugattyukat egyenként ugy hogy óvatosan kitolni betétek nélkül ameddig még a helyükön marad a dugattyú. Át pucolni óvatosan, aztán vissza tolni a helyükre. Lehet kétemberes, mert a nem mozgatottakat le kell fogni hogy azok maradjanak a helyükön. Ha nem segit akkor karmantyu (gumigyürü) csere.
|
Morti | 26189 | 2017. január 16. 18:35 |
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha tudtok nekem segíteni! Van egy 2006-os 1000-es Fazerem, ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar. Az év els? felében vásároltam a motort, akkor nem volt vele ilyen jelleg? problémám. Szétszerelés nélkül féktisztítóval lefújtam és alaposan lemostam, attól egy darabig m?ködött, de újra el? jött a gond. A pofákon van kopóréteg, de hogy olaj vagy pofa mikor volt benne cserélve azt nem tudom! Most itt a téli karbantartás ideje, a fékrendszer melyik elemével lehet a gond, mihez nyúljak, mit cseréljek, hogy jó legyen a fékem? Válaszokat el?re is köszönöm!!! |
F.Jani | 26188 | 2017. január 7. 15:01 |
Makulátlan állapotú, 1x használt, 58-as XXL-es, full protektoros Yamaha kabát, kivehet? thermo béléssel, áron alul eladó Ár: 30.000ft Érd:70/379-9919 ![]() |
freemailpeter | 26187 | 2016. december 24. 18:34 |
Minden fazeresnek és már nem fazeresnek boldog Karácsony és egyben boldog új évet kívánok!!!
|
freemailpeter | 26184 | 2016. december 5. 19:32 | Válasz erre: 26183 |
ízlések és pofonok, nekem a tracer jobban bejön,de mondok valamit, mostanában az nc750x tetszik külsõre :) ha lenne alatta egy jobb futómû, meg egy mt09 blokk, akkor szerelmes is lennék:)
|
krisztian.fz6 | 26183 | 2016. december 5. 11:06 | Válasz erre: 26179 |
Hát...ha formára kellene dönteni lehet a képek alapján nem a tracert választanám.
|
Dokypapa | 26182 | 2016. december 4. 22:34 |
Szép ez a Tracer , de igazán azért maradok a régi Fazernél , mert igen költség hatékony megoldás , ,,ennyire olcsón ennyi évig semmi félképpen nem tudtam volna motorozni, vicc , mennyire olcsón jött ki ez a pár év , a motor árát is bele számolva. |
Dokypapa | 26181 | 2016. december 4. 22:32 | Válasz erre: 26178 |
Menõ járgányom van FAZER 1000 Exup, mi kellene még ,. és MÉN is , . :-)
|
Ferko | 26180 | 2016. december 4. 17:24 | Válasz erre: 26177 |
Sziiiiia Peti ! Nem tudom én még csak szalonban ültem rajta, de nekem olyan endurós lábtartó-ülés-kormány-idom érzésem volt rajta. Az biztos, hogy nagyon szépen ki van dolgozva, az tetszett. Már így álló helyzetben is ülve rajta érezni lehetett a kényelmét. A mûszerfal nekem sem tetszett, de nem lehetett áram alá helyezni, hogy valójában milyen. Tavasszal remélem majd elvihetem egy körre.
|
Reppa | 26179 | 2016. december 4. 15:29 |
freemailpeter | 26178 | 2016. december 4. 15:05 | Válasz erre: 26174 |
pedig egy menõ túraszervezõnek, menõ motor kell!:)
|
freemailpeter | 26177 | 2016. december 4. 14:59 | Válasz erre: 26173 |
Szia Ferkó! Több volt szerencsém kipróbálni a tracert! nem mondanám hogy divatirányzat! ez egy baromi jó motor, enduro szót meg ki se ejteném, hiszen nincs köze hozzá. Szerintem méltó utódja a fazereknek vagy a tdm nek. Nagyon jól kezelhetõ motor,alacsony súlypont, jó fogyasztás, baromira jól eltalált motorblokk, erõs gázreakciók,tökös motor,,,. Amit negatívumnak tudnék mondani, az a plexi,szélvédelem,viszonylag alacsony hasmagasság, számomra nagyon csúnya mûszerfal... Ha a hegyekben is ilyen jól teljesít mint itthon, akkor nyerõ motor... |
rencsygs500f | 26176 | 2016. december 4. 14:50 |
Visszatérek ha nem zavarok :D Én nem vezettem még fazert, de lehet már nem is fogok, mivel nincsenek már újak és ismerõsöm sincs akinek lenne, de valahogy az 1250 Bandit és a v-strom 1000 közé tenném komfortra (javítsatok ki ha tévedek). A vstrom meg a hasonló motorok, mint pl a tracer is lehet, nagyon kényelmesek. Lehet a Fazer kényelmesebb volt és kategóriájában erõsebb is, de nekem pl egyáltalán nem a divat miatt tetszik a tracer vagy a vstrom. A gsr750hez képest teljesen más világ, már csak ha a plexi hiányt nézem is vagy, hogy a derekam jobban bírja egyenesen, mint görnyedve. Nekem a Bandit borzasztó volt mikor kipróbáltam, férjemnek van többször is vezettem, nekem nem vált be több okból sem. Sokkal kényelmesebb volt a vstrom. Sajnos vagy nem sajnos ezek a motorok vannak palettán, személy szerint örülök neki, mert marha kényelmesek, de az ülésmagasság miatt yamahákat nézegetek, amik nem a legolcsóbbak sajnos. Mindenesetre kezdem unni, hogy minden nyáron összemarnak a darazsak, mert mind a nyakamba landol, 130nál már kapaszkodni kell, és, hogy a térdem meg a derekam egy hét után már kivan. Engem ezért érdekelnek ezek a fajta motorok.
|
F.Jani | 26175 | 2016. december 4. 14:31 |
Nem divatokat kellene követni motorvásárláskor, hanem mindenkinek saját igényei szerint kellene választania. És a kategóriákat szépen kellene lépdelni, nem rögtön ráültetni a gyerekeket egy bivalyra! |
Dokypapa | 26174 | 2016. december 4. 14:17 | Válasz erre: 26173 |
Én tuti nem cserélem le ,. nagyon szuper vas , és még MÉN IS :-)
|
Ferko | 26173 | 2016. december 4. 12:43 |
Itt vagyunk figyelünk csak ehhez én tényleg nem tudok hozzászólni, mert az FZ1-et csak teszteltem annak idején, de ahogy Peti is írta az nekem is már inkább sportos volt. Valahogy szép lassan eltûntek ezek az igazi utassal is kényelmes 1000-es túragépek mint amilyen az FZS 1000 is volt és lett helyettük endurós stilus mint a Yamahánál a Tracer 900. Most ez a divatirányzat, erre van jobban igény. Sajnos ( nekem sajnos )
|
Dokypapa | 26171 | 2016. december 4. 11:14 |
Kicsit el tûntek innen a régi Fazeresek ,. ébresztõ vének , ne punnyadjatok már .
|
rencsygs500f | 26170 | 2016. december 4. 06:45 |
Értem. Köszönöm szépen a segítségeteket, nekem azért még odébb lesz a motorvásárlás, csak elkezdtem nézelõdni :) Kitartást nektek a télre, Kellemes Ünnepeket, illetve széles utat mindenkinek!
|
Hooliboy | 26169 | 2016. november 30. 15:31 | Válasz erre: 26168 |
Ha jól tudom,akkor még az FZ1 rendelhetõ,igaz csak fehér vagy fekete színben.
|
rencsygs500f | 26168 | 2016. november 29. 19:31 |
Azt jól látom, hogy már nincs új ezres fazer???? :O szomorú azért.
|
rencsygs500f | 26166 | 2016. november 29. 19:30 |
Sziasztok! Huh jó hírek, jól hangzik! Õszintén megvallva én is az mt09-et nézegetem, újonnan szeretném venni és egyébként nagyon suzukis vagyok, jelenleg egy gsr-750-em van, ez után pedig a v-strom 1000 a szívem vágya, de elvittem egyet tesztelni egy napra a mátrába és sajna máshogy nem tudok megállni vele, csak ha helyezem magam a motoron és úgy is egyik oldalon csak pipiskedve ér le a lábam.. Én meg külföldöt járom hosszú túrákon, ahol sokszor olyan útviszonyok vannak, nektek biztos nem kell bemutatni, de nem szeretném borigatni szegény motort.. :( A tracer viszont alacsonyabb, ezért tetszett meg :) Köszönöm az infókat :) |
Spapa | 26165 | 2016. november 29. 14:51 | Válasz erre: 26163 |
Szia Rencsi! Nekem már a második FZS 1000-em van. Az elsõvel mentem 136 ezer km-t. gond nélkül. Ezzel a másodikkal még csak 26 ezret mentem. Fogyasztás nálam 5,3 körül. Alkatrész meg nem kell hozzá, csak a kopó, meg amit esetleg összetörsz. De szerintem az se horror. |
freemailpeter | 26164 | 2016. november 29. 12:58 | Válasz erre: 26163 |
Mikori fazert akarsz venni? fzs1000 vagy fz1? "Milyen az ezres fézert vezetni?" - ki kell próbálni :) csak úgy vegyél motort,hogy kipróbálod. Mindenkinek más az igénye, alul legyen nyomatékos vagy inkább pörgõs, sportmotoros.... neked kell rámondani,hogy ez bejön neked... Nekem FZS1000em volt, de nekem bejött, az FZ1 már egy pörgõsebb, alul kicsit szegényesebb motor,felül erõsebb. Ha van rá lehetõséged anyagilag, én inkább az mt09 tracer t ajánlanám, könnyû, erõs, nyomatékos motor, nagy jol, könnyen terelgethetõ.... |