shancu | 6527 | 2008. június 10. 14:40 | Válasz erre: 6526 |
Az enyémbe már 5400 km van, de ma benne lesz az 5500 is :D üdv mindenkinek és csak okosan, nem eldobni a vasat! |
Dokypapa | 6526 | 2008. június 10. 10:02 |
Mindeggy a factory felirat fent van az a lényeg így akár kis Talmáé is lehet . Azért nem semmi kis gép ez ,na de mi van a Fazerekkel ? :-)))) |
krisztian.fz6 | 6525 | 2008. június 9. 21:35 | Válasz erre: 6522 |
Ferko, nem is KISTALMA kamionjában ülsz. :-)
|
Macko | 6524 | 2008. június 9. 21:27 | Válasz erre: 6522 |
Kár, hogy Kistalmát kihajlították a Factory Racingbõl... "http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7377&cat=&mid=1102" |
Ferko | 6522 | 2008. június 9. 19:37 |
Sziasztok ! Ma javítottuk a KIS TALMA kamionját. Muszály volt mennem vele egy kört. Gyönyörû egy gép. ![]() |
Dokypapa | 6521 | 2008. június 9. 13:01 | Válasz erre: 6519 |
Az a lényeg hogy mûködik ,a többi meg majd kiforja magát mint a rossz murci. :-)))))))
|
Macko | 6518 | 2008. június 6. 06:44 | Válasz erre: 6516 |
Legfeljebb néha jól cserélünk. :o))) De csak egy kicsit!:-) |
Spapa | 6517 | 2008. június 6. 00:15 | Válasz erre: 6516 |
Én megvárom jövõre az új 1200-es Tenerét, amikor is majd lökik az árokba a sok BMW-t, Hondát, meg Suzukit..:-)))))))
|
karu | 6516 | 2008. június 5. 21:51 | Válasz erre: 6515 |
Nembaj majd megvárjuk amig az elsõ gazdi nagyot bukik rajta anyagilag te a K1200Rt én meg a V MAXot lessz az majd olcsobb. De azért fasza lett a cikk az Onroadon. |
Macko | 6515 | 2008. június 5. 21:42 | Válasz erre: 6514 |
Izgatni engem sem izgat. Max. egy K1200R. De olyanom nem lesz egyhamar. Sajnos.
|
karu | 6514 | 2008. június 5. 21:40 | Válasz erre: 6511 |
Majd ujbol elkezdek lottozni:-))))) A BMW engem nem tud felizgatni nem az én stilusom. |
LaciS2 | 6513 | 2008. június 5. 21:04 |
Én most cseréltem le a gyári Dunlop 252F-es gumit,14000-volt benne ,ennek felét utassal motorozva, már elég kockás is volt, és elérte a kopásjelzõt. Az új gumi Pilot Road 2
|
JZL | 6512 | 2008. június 5. 20:12 | Válasz erre: 6505 |
Kopik az én hátsóm is! 16000-nél még a kopásjelzõig van 1mm!
|
Macko | 6511 | 2008. június 5. 18:45 | Válasz erre: 6510 |
(Csak mert annyiból lehet béjemvét is, jegyzem meg roppant halkan és zárójelben...) :o))) |
krisztian.fz6 | 6509 | 2008. június 5. 16:13 | Válasz erre: 6508 |
Gagyi kis fazerét V-maxra akarja lecserélni??
|
Macko | 6508 | 2008. június 5. 15:33 |
KARU! Írtam szép részletes cikket a V-Maxról, 17:00-kor lesz éles az Onroad.hu-n. Olvasgasd! Már van magyar ára is!!! (Kici, oco...) |
MArnold | 6507 | 2008. június 5. 13:20 | Válasz erre: 6506 |
Na jól van, akkor ilyen is van. Hátsó kerék meghajtású a géped? :) Nekem sajna 10-et sem bírt ki. Pedig már kint volt a fehér szövet mikor cseréltem.
|
Dokypapa | 6506 | 2008. június 5. 09:01 | Válasz erre: 6505 |
Az enyémbe 19000 van .és hátsó ,igaz most már ténylegesen csere éret.Eddíg bírta. Lényeg a lényeg .ha olajról vagy gumiról kérdezel ,mindenki mást mond, ez már így marad ,mindenki maga dönti el mit- miért és hogyan ,jó tanácsot adhatsz ,kaphatsz, de a te vasad ,a te bõröd,természetesen a te pénztárcád és a te döntésed ,hogy mit veszel és mire bízod rá az életed. |
MArnold | 6505 | 2008. június 5. 07:18 | Válasz erre: 6504 |
Azt szúrtam, hogy nem nekem osztottad az észt, de ha már elmondtad Mackonak, hogy mekkora hátsó gumim van, gondoltam én meg hozzá fûzöm, hogy én az elsõrõl beszéltem. Már csak azért is, mert ha valakinek 18000 kilométert elmegy a hátsó gumija az tényleg bakelitbõl lehet. :)
|
MArnold | 6503 | 2008. június 4. 15:47 | Válasz erre: 6502 |
Hol? Elöl? Most az elsõrõl beszélek. Különben meg, ha nagyon akarnám simán beférne a 180-as. :P |
MArnold | 6501 | 2008. június 4. 14:43 | Válasz erre: 6500 |
Ezt nem fogod elhinni, de száraz idõben még most is elképesztõen jól tapad. Azért sem vettem még le, mert a kormányrázáson kívül még semmi problémám nem volt vele, pedig soxor fordulok vele peremen. Már megvettem helyette egy 120-as vágott slicket, de amíg nem érzem veszélyesnek ezt nem cserélem le.
|
Macko | 6499 | 2008. június 4. 14:13 | Válasz erre: 6498 |
Ezt visszazsívtam, a Fazer méretében nem árulnak semmit. 160-as a legszélesebb hátsó gumijuk.
|
Macko | 6498 | 2008. június 4. 14:10 | Válasz erre: 6497 |
Bár ezzel az erõvel felnin is mehetnél, alig különbözik a kettõ. Komolyan gondolkozom rajta, miért spórolnak a motorosok ennyire a gumin. Jó, én is kipróbáltam a filléresnek nevezhetõ Heidenaut, de csak kíváncsiságból. Kiderült, hogy szinte semmivel nem tud kevesebbet, mint a sokkal drágább gumik. Inkább vegyél egy olyat, mint egy kirepedezett, kõkeményre szikkadt bakeliten jársz. Az kész életveszély!!! |
MArnold | 6497 | 2008. június 4. 12:52 |
Hát, akkor ma megint tanultam valamit a gumikról. Nekem még a gyári gumma van rajta elöl Kb. 18.000 kilométerrel. Már rohadtul rázza a kormányt ha elengedem és rendesen ki is van repedezve- lévén 5 éves. De még van rajta 1mm a kopásjelzõig azt azért lefuttatom. :)
|
koos66 | 6496 | 2008. június 3. 22:24 |
Köszi a tanácsokat! Kormánycsapágy rendben, dolgozunk a gumicserén. A második szóbajöhetõ nálunk is a Conti Road Attack volt, sógorom R6-án nagyon bejött.
|
Ferko | 6495 | 2008. június 3. 20:18 | Válasz erre: 6486 |
Egyetértek Krisztiánnal. Nekem is elmúlt mikor kicseréltem a kormánycsapágyakat és megfelelõen beállítottam. Bocs hogy osztom itt a tanácsokat, de nekem ezek után nem szitált. |
krisztian.fz6 | 6494 | 2008. június 3. 18:09 | Válasz erre: 6490 |
Lehet az alsó kormánycsapágy, elég érdekesen szoktak kinézni. Mondhatjuk tipushibának is.
|
Raido | 6493 | 2008. június 3. 11:03 | Válasz erre: 6487 |
hmmm nekem 14.800 van benne most és még nem szitál különösebben :S na majd az utsó 200 km-n... :D most fogom majd cserélni és vagy Conti Road Attack vagy Pirelli Diablo Strada lesz :S |
Dokypapa | 6492 | 2008. június 3. 10:39 |
Én döntöttem .nem iszok ,nem bagózok ,de vezetek ,,,és ha minden igaz Z6 Metzeleren gurulok
|
Macko | 6490 | 2008. június 2. 23:38 | Válasz erre: 6488 |
Sajnos nem ismerem annyira a Fazert, hogy nagyon tudjak rá bármit javasolni. Szerintem az egyik legjobb ár-érték arányú gumi a Conti RoadAttack, bár éppen Fazeren még nem mentem vele. Hasonló súlyú és teljesítményû motoron azonban már igen. Biztosan a többi (Z6, Pilot Power) is nagyon jó lehet. Tapasztaltabbak biztosan tudnak segíteni. A legutóbbi Yamaha kurzuson páran nagyon szépen mentek Fazerekkel a pályán! :o) |
karu | 6489 | 2008. június 2. 22:54 | Válasz erre: 6488 |
A BT20 10000km felett nekem is szitált gumi csere után azonnal megszünt.
|
koos66 | 6488 | 2008. június 2. 22:47 | Válasz erre: 6487 |
Köszi, jelenleg Bridgestone BT? van rajta, mit javasolsz, ha néha pályázunk is vele? Pilot Power??
|
Macko | 6487 | 2008. június 2. 21:09 | Válasz erre: 6486 |
Cserélj gumit. A TDM-ek a gyári Dunloppal úgy szitálnak, hogy az kimeríti a balesetveszélyes kategóriát. 15000 kilométer nagyon sok egy guminak. Annyi szálszakadást tud összeszedni a remek magyar utakin, hogy az lenne a csoda, ha nem szitálna. |
koos66 | 6486 | 2008. június 2. 21:04 |
Sziasztok! 1 éves a Fazerem, 15000 km van benne és a szezon kezdés óta tapasztalom, hogy elengedett kormánynál baromira szitál az eleje. Centirozáson túl vagyunk, a márkakereskedés szervizese most vakargatja a fejét és gumicserét javasol, de erõsen kétlem, hogy ez lenne a baja. Van-e valakinek ezzel kapcsolatban valami rossz emléke vagy ötlete. Köszi! |
Eyesis | 6484 | 2008. június 2. 14:42 | Válasz erre: 6456 |
bocsi :-) én is ilyen vagyok, legjobbat a legolcsobban :-) azt a pirelli diablo stradat néztem én is, de végul dunlop lett belõle, a Z6 lett volna a harmadik ami szóba jöhetett volna :-) na de jön még Budára gumicsere :-) |
Dokypapa | 6482 | 2008. május 31. 09:08 |
Kinek a pap ,kinek a paplan és van akinek marad a konektor :-))))
|
krisztian.fz6 | 6481 | 2008. május 30. 23:24 | Válasz erre: 6480 |
Nem az a gond, hogy ragaszkodom a yamahához. A bajor gép az nekem nehéz, magas és drága. És ha szervízbe kellene vinnem annak sem örülnék, drága hozzá minden.
|
karu | 6480 | 2008. május 30. 22:46 | Válasz erre: 6478 |
Krisztián nem fog venni BMWt meg én sem mert mi ragaszkodunk a Yamahához.Én úgy látom hogy nemsokára megjelenik egy ütõképes naked ami brutális elég csak ránézni maga az erõfölény.
|
TeeJay | 6478 | 2008. május 30. 20:46 | Válasz erre: 6477 |
Kötünk fogadást: mikor vesz krisztianfz6 BMW-t? :-DDD
|
Ferko | 6477 | 2008. május 30. 18:05 | Válasz erre: 6475 |
Hát hiába, már nem bírja a gyûrõdést mint régen. Öregszik mondtam én. |
krisztian.fz6 | 6476 | 2008. május 30. 12:42 | Válasz erre: 6472 |
Macko, majd a nyár végén eldöntjük, hogy ki a kispályás..OK?? Nektek merre lesz a nagy nyári túra??? Erdélybe??? Hi-hi-hi-ha-ha-ha Pudingok. :-) |
karu | 6474 | 2008. május 29. 22:40 | Válasz erre: 6473 |
Pedig nekem tök jó lenne mert legalább nem mernélek megelõzni.
|
krisztian.fz6 | 6473 | 2008. május 29. 22:37 |
Most erre nem vagyok vevõ. Szórakozzatok inkább egymással....OK?? A macadam az egy fos, így vegyél másmilyet. |
Macko | 6472 | 2008. május 29. 22:34 | Válasz erre: 6471 |
Elõbb meg kell tanulnod Krisztiántól motorozni! :-D
|
karu | 6471 | 2008. május 29. 22:29 | Válasz erre: 6469 |
Na jólvan szerezz nekem egy garniturát de ha elcsuszok vele kinyirlak.
|
karu | 6470 | 2008. május 29. 22:27 | Válasz erre: 6468 |
Jo jaz ugyis csak egyenesen akar menni kanyar elött meg fékez. És igy elmegy vele 20000 km tert. |
Macko | 6468 | 2008. május 29. 22:20 | Válasz erre: 6467 |
Pedig fos az vaze, mint a Heidenau! Egyikkel se lehet rendesen kanyarodni! :-DDD |
krisztian.fz6 | 6467 | 2008. május 29. 22:16 | Válasz erre: 6460 |
De hogy miért fos azt nem tudod megmagyarázni. Mert ami a másé az sokkal szarab mint a tiéd. Csak azért fos.
|
TeeJay | 6464 | 2008. május 29. 21:42 | Válasz erre: 6463 |
Pirelli Diablo Strada Kb. ugyanaz a gumi, csak jóval olcsóbban... |
Dokypapa | 6462 | 2008. május 29. 21:24 | Válasz erre: 6460 |
Naná hogy macadamrol volt szó,de miért ne :-)))))
|
karu | 6461 | 2008. május 29. 20:56 | Válasz erre: 6459 |
Veled meg mi van megkukultál azt mondtad felhivsz.
|
karu | 6460 | 2008. május 29. 20:54 | Válasz erre: 6458 |
Doky vigyázz Krisztiánnal biztos arra a fos Macadamra akar rábeszélni. Ne halgass rá! |
Dokypapa | 6458 | 2008. május 29. 16:47 | Válasz erre: 6457 |
sorry ,bocsi meg követlek amber meg ne haragudj már rám , azért köszönöm szépen persze ,én is örülök ha foglalkoznak a problémámmal ,azért mert még nem írtam vissza attól még jól esett ,hogy segítesz.
|
krisztian.fz6 | 6457 | 2008. május 29. 15:41 | Válasz erre: 6456 |
Küldtem neked privit, legalább annyit mondtál volna, hogy kösz. De mindegy...........nem érdekes. |
Dokypapa | 6456 | 2008. május 29. 15:23 | Válasz erre: 6455 |
Bocsi Eyesis ,semmi kifogásom a 2 körös gumi ellen,sõt az ellen sem ,hogy cikizel ,semmi gond ,nekem egy a fontos ,gumit ,párban ,olcsón ,és jót. :-))))))
|
Eyesis | 6455 | 2008. május 29. 12:28 | Válasz erre: 6454 |
hogy is van ez? :-) "két" vagy 2? :-) nekem amúgy ilyen "két" körösöm van... és tök elégedett vagyok :-) |
Dokypapa | 6454 | 2008. május 28. 13:59 | Válasz erre: 6452 |
újra vulkanizáltat semmi féle képpen nem szeretnék felrakni ,""két"" körös az már nem zavarna ,persze ha az tényleg 2 kör lenne. Szoktak akciókat csinálni régebbi tipusú vagy mintázatú gumikra mert ugye az már nem annyira menõ na engem az érdekelne igazán . |
Eyesis | 6452 | 2008. május 28. 13:34 | Válasz erre: 6450 |
mi a baj a használtal? :-) újra szokták vulkanizálni... na meg van amikor kipróbálják a sport motoron a sport túra gumikat, és két kör után dobják le róla... :-)
|
Dokypapa | 6450 | 2008. május 28. 08:54 |
Igen tisztelt Yamahás , azaz Fazereses kolegák ,ha netelán valaki nagyon olcsó áron tudna mondjuk Metzeler gumit párban fazerre és persze vadi újat ,használt nem érdekel, akkor csöri de azonnal, vagy itt pü-ben üzi ,mert kevés a lét de a moci elhasznált gumival meg életveszélyes. Elõre is köszi |
krisztian.fz6 | 6449 | 2008. május 27. 22:48 | Válasz erre: 6448 |
Azért bekarcoltam ott, ahol gyanús a gyûrû, hogy idõnként tudjam ellenõrizni, nem-e szorul..stb. De szerintem nem lesz vele gond, mert X gyûrûs, ha az egyik tömítõfelület meghal, akkor még ott a másik, ami elláthatja a feladatát. Majd meglátjuk.
|
karu | 6447 | 2008. május 27. 22:34 | Válasz erre: 6444 |
Akkor ez le lett tesztelve ilyet akkor tõbbet nem veszük. Maradunk az o gyûrûsnél szerintem az olcsobb is. |
krisztian.fz6 | 6446 | 2008. május 27. 22:27 | Válasz erre: 6443 |
ja, az elõzõ láncomat is brigéciollal mostam, mégis kibírt 40 akárhány ezer km-t. Még az a furcsa, hogy a két gyûrû más szemen van, de egymás mellett.
|
krisztian.fz6 | 6445 | 2008. május 27. 22:26 | Válasz erre: 6443 |
ha a brigéciol enné a gumialkatrészeket, akkor az öszes tömítõgyûrû menne tönkre, nem 2 a 200 akárhányból, és az autómotort se lehetne vele lemosni, mert a motortér tele van gumicsövekkel..stb, gumialkatrészekkel. ha roncsolná, akkor rá lenne írva a dobozára. A féktisztító roncsolja, rá is van írva.
|
krisztian.fz6 | 6444 | 2008. május 27. 22:22 | Válasz erre: 6443 |
nem lett védtelen, több ponton tömít, most 1 ment el
|
karu | 6443 | 2008. május 27. 22:14 | Válasz erre: 6439 |
Ugy látom ezek az x gyûrûs láncok finomabbak érzékenyebbek mint az ó gyûrûsek jobban kell vele vigyázni. A multkor volt egy a kezemben a Viktor mutatta hát elég vékonyka mint tömítõ gyûrû. Viszon a forgási ellenálása sokkal kissebb mint az o gyürüsnek. Így járál most az a két szem védtelen lett. Serintem a Brigi nyirta ki mert az õli a gumi alkatrészeket. |
krisztian.fz6 | 6442 | 2008. május 27. 21:21 | Válasz erre: 6441 |
Persze hogy nem. GS-eknek van kitalálva ez a túra, olyan útviszonyokra ahol az a motor jól érzi magát. Azért is nagyobb dolog egy fazerhez hasonló motorral megcsinálni. Háromszor indultam, most sajnos ki kell hagynom.
|
Macko | 6440 | 2008. május 27. 19:14 | Válasz erre: 6437 |
Övön alul meg ne mutassa!!! Akkor elpirulok... :o(
|
krisztian.fz6 | 6439 | 2008. május 27. 18:37 |
Jazig | 6435 | 2008. május 27. 15:30 |
Sziasztok! Krisztianfz6 idei elfoglaltsága miatt keressük harmadik - elszánt - társunkat a 24 órás BMW túraversenyen induló YAMADA csapatunkba. Alapvetõen szeretnénk ha tisztán Fazeres csapatot indíthatnánk, de természetesen nincs kõbe vésve a motor típusa. Zsolt |
sagizoltan | 6433 | 2008. május 27. 10:45 |
�Sajnos kicsit várnom kell még a mocizással... Holnap kezdõdik a tanfolyás... :) |
Macko | 6429 | 2008. május 27. 08:15 | Válasz erre: 6427 |
Egyébként valóban nagyon kétarcú motor. 8000 alatti fordulaton barátságos túragép, 6000 alatt pedig kimondottan szelíd. 8000 fölött pedig elég sportmotorosoan viselkedik. Persze 6.-ban már 155 körül megy 8000-nél, úgyhogy igazából a "barátságos" arcát élvezve is lehet évekig használni. |
shancu | 6428 | 2008. május 27. 07:51 | Válasz erre: 6417 |
Szia! Én is 98 lovas fazert vetten "elsõnek" (125-ös NSR után és 6 év kihagyás után) Nem bántam meg nagyon jól kezelhetõ a vas, és amúgy is fejben dõl el hogy mennyire bírsz a csuklóddal. A bejáratás alatt amúgy is össze tudsz ismerkedni a motorral. |