9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

shancu 6527 2008. június 10. 14:40   Válasz erre: 6526
Az enyémbe már 5400 km van, de ma benne lesz az 5500 is :D
üdv mindenkinek és csak okosan, nem eldobni a vasat!
    

Dokypapa 6526 2008. június 10. 10:02  
Mindeggy a factory felirat fent van az a lényeg így akár kis Talmáé is lehet .
Azért nem semmi kis gép ez ,na de mi van a Fazerekkel ? :-))))
    

krisztian.fz6 6525 2008. június 9. 21:35   Válasz erre: 6522
Ferko, nem is KISTALMA kamionjában ülsz. :-)
    

Macko 6524 2008. június 9. 21:27   Válasz erre: 6522
Kár, hogy Kistalmát kihajlították a Factory Racingbõl...

"http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7377&cat=&mid=1102"

    

TeeJay 6523 2008. június 9. 20:55   Válasz erre: 6522
Wow, 14 kerekû?! :D
    

Ferko 6522 2008. június 9. 19:37  
Sziasztok !
Ma javítottuk a KIS TALMA kamionját.
Muszály volt mennem vele egy kört.
Gyönyörû egy gép.
    

Dokypapa 6521 2008. június 9. 13:01   Válasz erre: 6519
Az a lényeg hogy mûködik ,a többi meg majd kiforja magát mint a rossz murci. :-)))))))
    

sagizoltan 6520 2008. június 9. 11:02  
Nohát ezért fontos minden hozzászólás..
:-)

    

TeeJay 6519 2008. június 9. 07:50  
Szép jó reggelt!
Hihetetlen hova 'sülyedt' ezt a topik. :-O

    

Macko 6518 2008. június 6. 06:44   Válasz erre: 6516
Legfeljebb néha jól cserélünk. :o)))
De csak egy kicsit!:-)
    

Spapa 6517 2008. június 6. 00:15   Válasz erre: 6516
Én megvárom jövõre az új 1200-es Tenerét, amikor is majd lökik az árokba a sok BMW-t, Hondát, meg Suzukit..:-)))))))
    

karu 6516 2008. június 5. 21:51   Válasz erre: 6515
Nembaj majd megvárjuk amig az elsõ gazdi nagyot bukik rajta anyagilag te a K1200Rt én meg a V MAXot lessz az majd olcsobb.
De azért fasza lett a cikk az Onroadon.
    

Macko 6515 2008. június 5. 21:42   Válasz erre: 6514
Izgatni engem sem izgat. Max. egy K1200R. De olyanom nem lesz egyhamar. Sajnos.
    

karu 6514 2008. június 5. 21:40   Válasz erre: 6511
Majd ujbol elkezdek lottozni:-)))))
A BMW engem nem tud felizgatni nem az én stilusom.
    

LaciS2 6513 2008. június 5. 21:04  
Én most cseréltem le a gyári Dunlop 252F-es gumit,14000-volt benne ,ennek felét utassal motorozva, már elég kockás is volt, és elérte a kopásjelzõt. Az új gumi Pilot Road 2
    

JZL 6512 2008. június 5. 20:12   Válasz erre: 6505
Kopik az én hátsóm is! 16000-nél még a kopásjelzõig van 1mm!
    

Macko 6511 2008. június 5. 18:45   Válasz erre: 6510
(Csak mert annyiból lehet béjemvét is, jegyzem meg roppant halkan és zárójelben...)
:o)))
    

Macko 6510 2008. június 5. 18:39   Válasz erre: 6509
5 milláért? Szerinted?
    

krisztian.fz6 6509 2008. június 5. 16:13   Válasz erre: 6508
Gagyi kis fazerét V-maxra akarja lecserélni??
    

Macko 6508 2008. június 5. 15:33  
KARU!

Írtam szép részletes cikket a V-Maxról, 17:00-kor lesz éles az Onroad.hu-n.
Olvasgasd! Már van magyar ára is!!! (Kici, oco...)
    

MArnold 6507 2008. június 5. 13:20   Válasz erre: 6506
Na jól van, akkor ilyen is van. Hátsó kerék meghajtású a géped? :) Nekem sajna 10-et sem bírt ki. Pedig már kint volt a fehér szövet mikor cseréltem.
    

Dokypapa 6506 2008. június 5. 09:01   Válasz erre: 6505
Az enyémbe 19000 van .és hátsó ,igaz most már ténylegesen csere éret.Eddíg bírta.
Lényeg a lényeg .ha olajról vagy gumiról kérdezel ,mindenki mást mond, ez már így marad ,mindenki maga dönti el mit- miért és hogyan ,jó tanácsot adhatsz ,kaphatsz, de a te vasad ,a te bõröd,természetesen a te pénztárcád és a te döntésed ,hogy mit veszel és mire bízod rá az életed.
    

MArnold 6505 2008. június 5. 07:18   Válasz erre: 6504
Azt szúrtam, hogy nem nekem osztottad az észt, de ha már elmondtad Mackonak, hogy mekkora hátsó gumim van, gondoltam én meg hozzá fûzöm, hogy én az elsõrõl beszéltem. Már csak azért is, mert ha valakinek 18000 kilométert elmegy a hátsó gumija az tényleg bakelitbõl lehet. :)
    

TeeJay 6504 2008. június 4. 15:55   Válasz erre: 6503
Ajánlom figyelmedbe az elõzmény linkeket.

    

MArnold 6503 2008. június 4. 15:47   Válasz erre: 6502
Hol? Elöl?
Most az elsõrõl beszélek.
Különben meg, ha nagyon akarnám simán beférne a 180-as. :P
    

TeeJay 6502 2008. június 4. 15:39   Válasz erre: 6499
Az övén még 160-as van. :D
    

MArnold 6501 2008. június 4. 14:43   Válasz erre: 6500
Ezt nem fogod elhinni, de száraz idõben még most is elképesztõen jól tapad. Azért sem vettem még le, mert a kormányrázáson kívül még semmi problémám nem volt vele, pedig soxor fordulok vele peremen. Már megvettem helyette egy 120-as vágott slicket, de amíg nem érzem veszélyesnek ezt nem cserélem le.
    

Macko 6500 2008. június 4. 14:13   Válasz erre: 6499
Ráadásul nem zsívtam, hanem szívtam. :o)
    

Macko 6499 2008. június 4. 14:13   Válasz erre: 6498
Ezt visszazsívtam, a Fazer méretében nem árulnak semmit. 160-as a legszélesebb hátsó gumijuk.
    

Macko 6498 2008. június 4. 14:10   Válasz erre: 6497
Bár ezzel az erõvel felnin is mehetnél, alig különbözik a kettõ.
Komolyan gondolkozom rajta, miért spórolnak a motorosok ennyire a gumin. Jó, én is kipróbáltam a filléresnek nevezhetõ Heidenaut, de csak kíváncsiságból. Kiderült, hogy szinte semmivel nem tud kevesebbet, mint a sokkal drágább gumik.
Inkább vegyél egy olyat, mint egy kirepedezett, kõkeményre szikkadt bakeliten jársz. Az kész életveszély!!!
    

MArnold 6497 2008. június 4. 12:52  
Hát, akkor ma megint tanultam valamit a gumikról. Nekem még a gyári gumma van rajta elöl Kb. 18.000 kilométerrel. Már rohadtul rázza a kormányt ha elengedem és rendesen ki is van repedezve- lévén 5 éves. De még van rajta 1mm a kopásjelzõig azt azért lefuttatom. :)
    

koos66 6496 2008. június 3. 22:24  
Köszi a tanácsokat! Kormánycsapágy rendben, dolgozunk a gumicserén. A második szóbajöhetõ nálunk is a Conti Road Attack volt, sógorom R6-án nagyon bejött.
    

Ferko 6495 2008. június 3. 20:18   Válasz erre: 6486
Egyetértek Krisztiánnal.
Nekem is elmúlt mikor kicseréltem a kormánycsapágyakat és megfelelõen beállítottam.
Bocs hogy osztom itt a tanácsokat, de nekem ezek után nem szitált.

    

krisztian.fz6 6494 2008. június 3. 18:09   Válasz erre: 6490
Lehet az alsó kormánycsapágy, elég érdekesen szoktak kinézni. Mondhatjuk tipushibának is.
    

Raido 6493 2008. június 3. 11:03   Válasz erre: 6487
hmmm nekem 14.800 van benne most és még nem szitál különösebben :S na majd az utsó 200 km-n... :D
most fogom majd cserélni és vagy Conti Road Attack vagy Pirelli Diablo Strada lesz :S
    

Dokypapa 6492 2008. június 3. 10:39  
Én döntöttem .nem iszok ,nem bagózok ,de vezetek ,,,és ha minden igaz Z6 Metzeleren gurulok
    

Bandito 6491 2008. június 3. 04:39   Válasz erre: 6486
...vagy ne motorozz elengedett kézzel :-)
    

Macko 6490 2008. június 2. 23:38   Válasz erre: 6488
Sajnos nem ismerem annyira a Fazert, hogy nagyon tudjak rá bármit javasolni.
Szerintem az egyik legjobb ár-érték arányú gumi a Conti RoadAttack, bár éppen Fazeren még nem mentem vele. Hasonló súlyú és teljesítményû motoron azonban már igen.
Biztosan a többi (Z6, Pilot Power) is nagyon jó lehet.
Tapasztaltabbak biztosan tudnak segíteni. A legutóbbi Yamaha kurzuson páran nagyon szépen mentek Fazerekkel a pályán! :o)
    

karu 6489 2008. június 2. 22:54   Válasz erre: 6488
A BT20 10000km felett nekem is szitált gumi csere után azonnal megszünt.
    

koos66 6488 2008. június 2. 22:47   Válasz erre: 6487
Köszi, jelenleg Bridgestone BT? van rajta, mit javasolsz, ha néha pályázunk is vele? Pilot Power??
    

Macko 6487 2008. június 2. 21:09   Válasz erre: 6486
Cserélj gumit.
A TDM-ek a gyári Dunloppal úgy szitálnak, hogy az kimeríti a balesetveszélyes kategóriát.
15000 kilométer nagyon sok egy guminak. Annyi szálszakadást tud összeszedni a remek magyar utakin, hogy az lenne a csoda, ha nem szitálna.
    

koos66 6486 2008. június 2. 21:04  
Sziasztok!
1 éves a Fazerem, 15000 km van benne és a szezon kezdés óta tapasztalom, hogy elengedett kormánynál baromira szitál az eleje. Centirozáson túl vagyunk, a márkakereskedés szervizese most vakargatja a fejét és gumicserét javasol, de erõsen kétlem, hogy ez lenne a baja. Van-e valakinek ezzel kapcsolatban valami rossz emléke vagy ötlete. Köszi!
    

sagizoltan 6485 2008. június 2. 15:12  
Próba kép...

    

Eyesis 6484 2008. június 2. 14:42   Válasz erre: 6456
bocsi :-) én is ilyen vagyok, legjobbat a legolcsobban :-)
azt a pirelli diablo stradat néztem én is, de végul dunlop lett belõle, a Z6 lett volna a harmadik ami szóba jöhetett volna :-) na de jön még Budára gumicsere :-)
    

Dokypapa 6483 2008. május 31. 09:09  
Ja és van még eggy ,,,nem minden arany ami hörcsög
    

Dokypapa 6482 2008. május 31. 09:08  
Kinek a pap ,kinek a paplan és van akinek marad a konektor :-))))
    

krisztian.fz6 6481 2008. május 30. 23:24   Válasz erre: 6480
Nem az a gond, hogy ragaszkodom a yamahához. A bajor gép az nekem nehéz, magas és drága. És ha szervízbe kellene vinnem annak sem örülnék, drága hozzá minden.
    

karu 6480 2008. május 30. 22:46   Válasz erre: 6478
Krisztián nem fog venni BMWt meg én sem mert mi ragaszkodunk a Yamahához.Én úgy látom hogy nemsokára megjelenik egy ütõképes naked ami brutális elég csak ránézni maga az erõfölény.
    

krisztian.fz6 6479 2008. május 30. 20:48   Válasz erre: 6478
Tollas a hátam????
    

TeeJay 6478 2008. május 30. 20:46   Válasz erre: 6477
Kötünk fogadást: mikor vesz krisztianfz6 BMW-t? :-DDD
    

Ferko 6477 2008. május 30. 18:05   Válasz erre: 6475
Hát hiába, már nem bírja a gyûrõdést mint régen.
Öregszik mondtam én.
    

krisztian.fz6 6476 2008. május 30. 12:42   Válasz erre: 6472
Macko, majd a nyár végén eldöntjük, hogy ki a kispályás..OK??

Nektek merre lesz a nagy nyári túra??? Erdélybe???
Hi-hi-hi-ha-ha-ha Pudingok. :-)
    

TeeJay 6475 2008. május 30. 07:29   Válasz erre: 6473
Oh yeah, ez a pillanat is eljött. :-D
    

karu 6474 2008. május 29. 22:40   Válasz erre: 6473
Pedig nekem tök jó lenne mert legalább nem mernélek megelõzni.
    

krisztian.fz6 6473 2008. május 29. 22:37  
Most erre nem vagyok vevõ. Szórakozzatok inkább egymással....OK??

A macadam az egy fos, így vegyél másmilyet.
    

Macko 6472 2008. május 29. 22:34   Válasz erre: 6471
Elõbb meg kell tanulnod Krisztiántól motorozni! :-D
    

karu 6471 2008. május 29. 22:29   Válasz erre: 6469
Na jólvan szerezz nekem egy garniturát de ha elcsuszok vele kinyirlak.
    

karu 6470 2008. május 29. 22:27   Válasz erre: 6468
Jo jaz ugyis csak egyenesen akar menni kanyar elött meg fékez.
És igy elmegy vele 20000 km tert.
    

krisztian.fz6 6469 2008. május 29. 22:22   Válasz erre: 6468
14 ezer/garnitúra áron nem fos.
    

Macko 6468 2008. május 29. 22:20   Válasz erre: 6467
Pedig fos az vaze, mint a Heidenau!
Egyikkel se lehet rendesen kanyarodni!
:-DDD
    

krisztian.fz6 6467 2008. május 29. 22:16   Válasz erre: 6460
De hogy miért fos azt nem tudod megmagyarázni. Mert ami a másé az sokkal szarab mint a tiéd. Csak azért fos.
    

TeeJay 6466 2008. május 29. 21:59   Válasz erre: 6465
Tavaly 60 volt a szetto, felrakással.
    

karu 6465 2008. május 29. 21:53   Válasz erre: 6464
Ennyi a külömbség árban érdekelne.
    

TeeJay 6464 2008. május 29. 21:42   Válasz erre: 6463
Pirelli Diablo Strada
Kb. ugyanaz a gumi, csak jóval olcsóbban...

    

karu 6463 2008. május 29. 21:31   Válasz erre: 6462
Metzeller Z6 neked az való-:)))))))))))))))
    

Dokypapa 6462 2008. május 29. 21:24   Válasz erre: 6460
Naná hogy macadamrol volt szó,de miért ne :-)))))
    

karu 6461 2008. május 29. 20:56   Válasz erre: 6459
Veled meg mi van megkukultál azt mondtad felhivsz.
    

karu 6460 2008. május 29. 20:54   Válasz erre: 6458
Doky vigyázz Krisztiánnal biztos arra a fos Macadamra akar rábeszélni.
Ne halgass rá!
    

Kalmiboy 6459 2008. május 29. 19:14  
Hehehe! Ez a srác milyen kis érzékeny mostanában! :)
    

Dokypapa 6458 2008. május 29. 16:47   Válasz erre: 6457
sorry ,bocsi meg követlek amber meg ne haragudj már rám , azért köszönöm szépen persze ,én is örülök ha foglalkoznak a problémámmal ,azért mert még nem írtam vissza attól még jól esett ,hogy segítesz.
    

krisztian.fz6 6457 2008. május 29. 15:41   Válasz erre: 6456
Küldtem neked privit, legalább annyit mondtál volna, hogy kösz.
De mindegy...........nem érdekes.
    

Dokypapa 6456 2008. május 29. 15:23   Válasz erre: 6455
Bocsi Eyesis ,semmi kifogásom a 2 körös gumi ellen,sõt az ellen sem ,hogy cikizel ,semmi gond ,nekem egy a fontos ,gumit ,párban ,olcsón ,és jót. :-))))))
    

Eyesis 6455 2008. május 29. 12:28   Válasz erre: 6454
hogy is van ez? :-) "két" vagy 2? :-)
nekem amúgy ilyen "két" körösöm van... és tök elégedett vagyok :-)

    

Dokypapa 6454 2008. május 28. 13:59   Válasz erre: 6452
újra vulkanizáltat semmi féle képpen nem szeretnék felrakni ,""két"" körös az már nem zavarna ,persze ha az tényleg 2 kör lenne.
Szoktak akciókat csinálni régebbi tipusú vagy mintázatú gumikra mert ugye az már nem annyira menõ na engem az érdekelne igazán .
    

Eyesis 6453 2008. május 28. 13:34   Válasz erre: 6451
, :-)
    

Eyesis 6452 2008. május 28. 13:34   Válasz erre: 6450
mi a baj a használtal? :-) újra szokták vulkanizálni... na meg van amikor kipróbálják a sport motoron a sport túra gumikat, és két kör után dobják le róla... :-)
    

Dokypapa 6451 2008. május 28. 13:19  
...
    

Dokypapa 6450 2008. május 28. 08:54  
Igen tisztelt Yamahás , azaz Fazereses kolegák ,ha netelán valaki nagyon olcsó áron tudna mondjuk Metzeler gumit párban fazerre és persze vadi újat ,használt nem érdekel, akkor csöri de azonnal, vagy itt pü-ben üzi ,mert kevés a lét de a moci elhasznált gumival meg életveszélyes.
Elõre is köszi
    

krisztian.fz6 6449 2008. május 27. 22:48   Válasz erre: 6448
Azért bekarcoltam ott, ahol gyanús a gyûrû, hogy idõnként tudjam ellenõrizni, nem-e szorul..stb. De szerintem nem lesz vele gond, mert X gyûrûs, ha az egyik tömítõfelület meghal, akkor még ott a másik, ami elláthatja a feladatát. Majd meglátjuk.
    

karu 6448 2008. május 27. 22:35   Válasz erre: 6446
Akkor késsel takaritottad?
    

karu 6447 2008. május 27. 22:34   Válasz erre: 6444
Akkor ez le lett tesztelve ilyet akkor tõbbet nem veszük.
Maradunk az o gyûrûsnél szerintem az olcsobb is.
    

krisztian.fz6 6446 2008. május 27. 22:27   Válasz erre: 6443
ja, az elõzõ láncomat is brigéciollal mostam, mégis kibírt 40 akárhány ezer km-t. Még az a furcsa, hogy a két gyûrû más szemen van, de egymás mellett.
    

krisztian.fz6 6445 2008. május 27. 22:26   Válasz erre: 6443
ha a brigéciol enné a gumialkatrészeket, akkor az öszes tömítõgyûrû menne tönkre, nem 2 a 200 akárhányból, és az autómotort se lehetne vele lemosni, mert a motortér tele van gumicsövekkel..stb, gumialkatrészekkel. ha roncsolná, akkor rá lenne írva a dobozára. A féktisztító roncsolja, rá is van írva.
    

krisztian.fz6 6444 2008. május 27. 22:22   Válasz erre: 6443
nem lett védtelen, több ponton tömít, most 1 ment el
    

karu 6443 2008. május 27. 22:14   Válasz erre: 6439
Ugy látom ezek az x gyûrûs láncok finomabbak érzékenyebbek mint az ó gyûrûsek jobban kell vele vigyázni.
A multkor volt egy a kezemben a Viktor mutatta hát elég vékonyka mint tömítõ gyûrû.
Viszon a forgási ellenálása sokkal kissebb mint az o gyürüsnek. Így járál most az a két szem védtelen lett.
Serintem a Brigi nyirta ki mert az õli a gumi alkatrészeket.
    

krisztian.fz6 6442 2008. május 27. 21:21   Válasz erre: 6441
Persze hogy nem. GS-eknek van kitalálva ez a túra, olyan útviszonyokra ahol az a motor jól érzi magát. Azért is nagyobb dolog egy fazerhez hasonló motorral megcsinálni. Háromszor indultam, most sajnos ki kell hagynom.
    

Macko 6441 2008. május 27. 19:15   Válasz erre: 6438
Sajnos nem...
    

Macko 6440 2008. május 27. 19:14   Válasz erre: 6437
Övön alul meg ne mutassa!!! Akkor elpirulok... :o(
    

krisztian.fz6 6439 2008. május 27. 18:37  
Karcsi bács!!!!!!!

Letakarítottam a láncot, és látszik a hibás gumigyûrû. Bár ebben nem O gyûrû van, hanem W vagy X vagy milyen, de találtam kettõt, amiknek az egyik oldala levállt. Nem körbe, egy darabon. Elvileg még tömítenie kell. A két kérdõjeles láncszem ugyan úgy mozog, mint a többi. De ha télen vennem kell egy láncot akkor annak nem fogok örülni. 30-ezret se bírna ki???? :-((
    

krisztian.fz6 6438 2008. május 27. 18:33   Válasz erre: 6436
Így legalább több esélyetek lesz.
    

TeeJay 6437 2008. május 27. 17:16   Válasz erre: 6436
Uh, ez övön aluli volt. De jót nevettem... :-D
    

Macko 6436 2008. május 27. 15:32   Válasz erre: 6435
Akkor már ott sem mutatja meg nekem? :o(((((
    

Jazig 6435 2008. május 27. 15:30  
Sziasztok!

Krisztianfz6 idei elfoglaltsága miatt keressük harmadik - elszánt - társunkat a 24 órás BMW túraversenyen induló YAMADA csapatunkba.

Alapvetõen szeretnénk ha tisztán Fazeres csapatot indíthatnánk, de természetesen nincs kõbe vésve a motor típusa.

Zsolt


    

Macko 6434 2008. május 27. 12:14   Válasz erre: 6432
Mindig hétfõn van.
De PSZT!
    

sagizoltan 6433 2008. május 27. 10:45  
�Sajnos kicsit várnom kell még a mocizással...
Holnap kezdõdik a tanfolyás... :)
    

Eyesis 6432 2008. május 27. 09:58  
én is mennék okításra, de ez a fránya csütörtök...
    

krisztian.fz6 6431 2008. május 27. 08:59  
Valóban barátságos motor. Nem lesz vele gond.
    

TeeJay 6430 2008. május 27. 08:52   Válasz erre: 6429
2 in 1 :-DDD
    

Macko 6429 2008. május 27. 08:15   Válasz erre: 6427
Egyébként valóban nagyon kétarcú motor.
8000 alatti fordulaton barátságos túragép, 6000 alatt pedig kimondottan szelíd. 8000 fölött pedig elég sportmotorosoan viselkedik.
Persze 6.-ban már 155 körül megy 8000-nél, úgyhogy igazából a "barátságos" arcát élvezve is lehet évekig használni.
    

shancu 6428 2008. május 27. 07:51   Válasz erre: 6417
Szia!
Én is 98 lovas fazert vetten "elsõnek" (125-ös NSR után és 6 év kihagyás után)
Nem bántam meg nagyon jól kezelhetõ a vas, és amúgy is fejben dõl el hogy mennyire bírsz a csuklóddal. A bejáratás alatt amúgy is össze tudsz ismerkedni a motorral.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118