TeeJay | 7327 | 2008. szeptember 2. 21:48 | Válasz erre: 7325 |
Semmi bajom vele. Csak nekem általában van utasom... Éééérted? ;)
|
polo | 7326 | 2008. szeptember 2. 21:40 |
Ha valaki szeretne fém fékcsövet a motorjára akkor: "http://cgi.ebay.co.uk/Goodridge-Braided-Hoses-Kit-FZ6-2006-FZ1-2006_W0QQitemZ140263493236QQcmdZViewItem?hash=item140263493236&_trkparms=72%3A12|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14" Jó áron van, pár napja én is vettem. |
polo | 7325 | 2008. szeptember 2. 21:37 | Válasz erre: 7324 |
Nem fixes fóliára gondoltam, sokkal inkább valami mozgatható darabra. Na jól van befejeztem az aggódást. :D Mi bajod a "púppal"? :P |
TeeJay | 7324 | 2008. szeptember 2. 18:12 | Válasz erre: 7323 |
Elvileg a tankbõrnek van bélése, azon túl plusszban egy fólia? Nem tudom, ízlések és pofonok. Üléspúp: :PPP :) |
polo | 7323 | 2008. szeptember 2. 15:37 | Válasz erre: 7322 |
Pakolhatóság szempontjából nehezebb helyzetben vagyok, de majd megoldom. A fényezést azért kérdeztem, hogy érdemes-e alátenni valami fóliaszerûséget, vagy annyira nem vészes? Egy-két apróság elfér az ülés alatt is (esõruha, izzókészlet, eü. csomag), de pl. fényképezõgépet csak akkor tudok vinni ha az esõruhát kiveszem. Az ülést már megszoktam, bõrkeményedést növesztettem. Nem szeretném lecserélni, üléspúpot teszek fel utas helyett. :) |
TeeJay | 7322 | 2008. szeptember 2. 14:49 | Válasz erre: 7321 |
Jaja, jó nagy. 5 napos túrára tudtam vinni cuccot, minden nap volt tiszta ruhám, 'civil' cucc inkluzív (lepedõnyi polóim, csónak jellegû cipõ...), plussz esõruha, plussz motoros alapcuccok túrára, meg egy kis ez-az... Általában rajta hagyom a bõrt: megszokás, esztétika, lustaság. Csak akkor veszem le, ha teljeskörû mosást csinálok a motoron. A tank fényezés (lakkréteg) mindenféle képpen kopik, így annyival jobb a helyzet, hogy egy többé-kevésbé fixen rögzített felület van rajta, a bõrnadrág elsõ körben a tankbõrt koptatja, nem a tank felületét. A Z ülése hogy tetszik? Arra is van Bagster féle átalakítás... |
polo | 7321 | 2008. szeptember 2. 13:20 | Válasz erre: 7320 |
Ufff....tényleg jó nagy, de ebbe legalább bõven lehet pakolni. :D Azt hiszem maradok a Minea-nál hátha az is elvisz ilyen szép helyekre. ;) Még valami! A tankbõr mindig rajta van, vagy néha leveszed? Nem koptatja meg a fényezést?
|
TeeJay | 7320 | 2008. szeptember 2. 10:50 | Válasz erre: 7319 |
polo | 7319 | 2008. szeptember 2. 09:58 | Válasz erre: 7318 |
Köszi! Tankbõrt már vettem, most a táska lesz soron. A Gaya nem lóg le nagyon az FZ6 tankjáról?
|
TeeJay | 7318 | 2008. szeptember 2. 07:39 | Válasz erre: 7315 |
Nekem Gaya van, az a legnagyobb. Csalódtam benne: pozitív irányban. Minden elvárásomat túlteljesítette. Szerintem nekem ezentúl minden nagymotoromon lesz Bagster tankbõr+passzoló táska. |
tiborr | 7317 | 2008. szeptember 1. 22:32 |
Sziasztok, Tud valaki egy jó szervizt Fejér vagy Komárom-Esztergom megyében? Vettem egy elektromos kütyüt és bekéne kötni. Én nemmerek nekiállni. Igazából egy sebességfokozat kijelzõrõl van szó. Köszi elõre is a segítséget. |
polo | 7315 | 2008. szeptember 1. 22:05 |
Jó estét! Akinek van Bagster tanktáskája az írhatna róla pár infót (mennyire strapabíró, prktikusság…stb.). Idáig a Minea-val szemezgetek, ennél nagyobbat nem nagyon szeretnék venni. ![]() ![]() |
TeeJay | 7314 | 2008. szeptember 1. 17:56 | Válasz erre: 7312 |
A megfogalmazás Orwellé, az Állatfarmból. :) Egyébként meg 'úgy akarom, ahogy lesz'... :-DDD |
Dokypapa | 7312 | 2008. szeptember 1. 15:43 | Válasz erre: 7311 |
Hú de rafkos fogalmazás ,:-))))))))))))) Van ez így és még sokái lesz is , de akkor legyen :-))))))) |
TeeJay | 7311 | 2008. szeptember 1. 15:26 | Válasz erre: 7308 |
'Minden állat egyenlõ, de egyes állatok egyenlõbbek a többinél.'...
|
TeeJay | 7310 | 2008. szeptember 1. 15:25 | Válasz erre: 7309 |
Hívd fel Karut, õk is ott rontják a levegõt ma, talán holnap indulnak tovább.
|
Eyesis | 7309 | 2008. szeptember 1. 11:18 |
búcsúzom :-) hajnali 2-kor pattanunk barátnõmmel a fekete szörnyeteg hátára, és meg nem állunk Plitvicéig csak egy egy tankolás miatt :-) Hátra vettem egy javított sport túra gumit, már ott figyel a mocin, nincs olaj folyás, stb :-) na majd beszámolok az útról :-) Halisztok |
Dokypapa | 7308 | 2008. szeptember 1. 09:09 |
Amber ,hogy eggyeseknek mennyi szabad idõ jutott. Mások meg örülnek ,ha hétvégenkét kicsit gurulhatnak,ez nem igazságos ,sajna az egész élet errõl szól. A francba ,most irígy vagyok ,pedig nem szoktam ,igaz most is csak gondolatban. |
karu | 7307 | 2008. augusztus 30. 22:25 |
Most eltününk egy hétre Horvátorsszág Ausztria. Ne keressetek. Utitársaim Krisztián fz6 Hgabi és a végén TJ is csatlakozik hozzánk. |
Macko | 7306 | 2008. augusztus 29. 22:34 | Válasz erre: 7305 |
Nála az már hõfok függvénye. Egyébként még meg sem néztem, gyerekes hétvége lesz-e az. |
karu | 7305 | 2008. augusztus 29. 22:10 | Válasz erre: 7304 |
Az asszonyt is hozzad mert ez kirándulás lessz a javából. Nem fogunk most száguldozni hanem a látványra koncentrálunk. |
Macko | 7304 | 2008. augusztus 29. 21:54 | Válasz erre: 7302 |
Ha tényleg megvártok, akkor megpróbálok jönni! :-)))
|
karu | 7303 | 2008. augusztus 29. 21:53 | Válasz erre: 7296 |
Hát igen lehet igazad van:-))))))))))))))))))))
|
karu | 7302 | 2008. augusztus 29. 21:42 |
Macko és Ferko iratkozzatok fel nyugodtan számitok rátok ha nem birjátok a tempót majd megvárunk. Nekem mindegy nektek engedélyezve a BMW. |
TeeJay | 7301 | 2008. augusztus 29. 21:29 | Válasz erre: 7299 |
Te tiszteletbeli fazeres van, mégha le is cserélted arra a bajor fertõre. :P
|
TeeJay | 7300 | 2008. augusztus 29. 21:28 | Válasz erre: 7298 |
Ha megnézed, már van VFR-es és Goose-os a listán, szóval szerintem iratkozz fel nyugodtan. :)
|
Ferko | 7299 | 2008. augusztus 29. 20:00 |
Tényleg fiúk, lányok ! Én sem jöhetek veletek ha úgy alakul, hogy el tudok menni ? Én jól viselkedtem a BMW-vel közöttetek már több alkalommal. |
Macko | 7298 | 2008. augusztus 29. 16:17 | Válasz erre: 7297 |
Ha még lesz mivel, akkor igen. Csak ugye kinyilváníttatott, hogy Fazerrel szabad, nekem meg fogalmam sincs, mikor kell visszaadnom a motort. Ezért nem iratkoztam fel. Az a rossz érzésem egyébként, hogy akkor már nem lesz meg a kis 600-as bringa. :o( |
Macko | 7296 | 2008. augusztus 28. 23:31 | Válasz erre: 7290 |
Karu, kifelejtetted, hogy a csuklód is egy fos! :-)))
|
Macko | 7295 | 2008. augusztus 28. 23:30 | Válasz erre: 7289 |
Én igen, mert így tökéletes az eredmény. Hogy a Fazerben mit érdemes, azt nyilván az egyéni igények szabják meg. De beszélj Szabival, biztosan jól felvilágosít! |
Jezusom | 7293 | 2008. augusztus 28. 22:55 |
????? Ne bassza meg!!!! Lecserélted az UMA-t egy huzukira, és mûmájeresen nyomod a horvát gurigát hétvégén? Ha legalább utánfutón vinnéd, akkor a közönség láthatná a szúnyogdögöket (amiket a balatonfelvidéki "hennamûvészek" festettek!) a homlokára! Ez vérlázító! Az a kockás pléd -amivel gondosan leápoltad a fényezést- a gépezet színéhez sem megy, a lila poly pedig méltatlan mindennemû álcamotoros felvonuláshoz. Ilyet még az alsóörsi -ólajtónyi plexi mögött feszítõ, évente 4 Km-rt túrázó (ádáz tekintetû) vad motorosok sem engedhetnek meg maguknak ! |
krisztian.fz6 | 7292 | 2008. augusztus 28. 21:47 | Válasz erre: 7291 |
Ez a tökéletes párosítás, és mindkettõ itt áll a garázsban. :-))
![]() ![]() |
TeeJay | 7291 | 2008. augusztus 28. 21:42 | Válasz erre: 7290 |
Minden motor fos, a motorosok hülyék, megyek veszek valami nagy kocka furgont (hogy ne lássatok ki mögülem), beszerelek egy V12-es motort sportváltóval oszthali. :-) (Finom ez a fekete Krusovice... ;D ) |
karu | 7290 | 2008. augusztus 28. 21:40 | Válasz erre: 7288 |
Na látod a BMW is egy fos mert neked kell variálni hogy jol viselkedjen. A Fazer is egy fos mert rossz uton Szétrázza a csuklomat. |
freemailpeter | 7289 | 2008. augusztus 28. 21:37 | Válasz erre: 7288 |
de te elöl is meg hátul is lecserélted? akivel beszéltem azt mondta hogy sokkal elõnyére vált ez a rugo, pontosabb lett a kanyarvétel,,, |
Macko | 7288 | 2008. augusztus 28. 21:28 | Válasz erre: 7287 |
Nem olyan nagyon más világ, az 1200 Adv. gyári terhelhetõsége 205 kiló. Szerintem a fazer sem sokkal kevesebb. Az enyém most 280, ettõl lett sokkal jobb. Meg a progresszív rugóstagoktól.
|
TeeJay | 7287 | 2008. augusztus 28. 21:20 | Válasz erre: 7284 |
Ja, Jézusom mondta, hogy a telóim az összeülés határán vannak két személlyél - intenzív szlalomozás közben. Pedig nem is volt rajtunk a +20 kiló csomag. Bár gondolom már az sem sokat számított volna. Mondjuk ez nem az a motor sztem, aminél ezzel kell foglalkozni. A GS-t már inkább magához állítja az ember, de az más világ. |
freemailpeter | 7286 | 2008. augusztus 28. 20:53 | Válasz erre: 7284 |
kösz a segitséget, holnap felhivom õket!!
|
Macko | 7285 | 2008. augusztus 28. 19:54 | Válasz erre: 7284 |
A végét arra értettem, hogy a tökéletes megoldást csak akkor fogja elérni, ha hátul is rugóstagot cserél, az viszont már vaskos tétel lesz sajnos.
|
Macko | 7284 | 2008. augusztus 28. 19:53 | Válasz erre: 7283 |
Nem tudom, Péter mekkora élõsúlyt képvisel, de ha egy termetesebb felnõtt férfi anorexiára kevésbé hajlamos asszonnyal meg némi csomaggal terheli meg a Fazert, nem kell annyira virtuózkodni, hogy elfogyjanak a futómû tartalékai. Egyébként a saját GS-emen éltem meg a közelmúltban, hogy a terhelésnek megfelelõ komoly futómû mennyit javít az ívmeneti tulajdonságokon. Nagyon sokat. Persze neked, Krisztián, egyedül meg a csomagokkal ez a probléma nem jön ki, és ennek örülj is! Mert aki rendesen meg akarja oldani, annak bizony rendesen a zsebébe kell nyúlnia. |
krisztian.fz6 | 7283 | 2008. augusztus 28. 19:40 | Válasz erre: 7281 |
Gondolom kimotoroztat a futómû tartalékait.
|
Macko | 7282 | 2008. augusztus 28. 17:59 | Válasz erre: 7281 |
A sok. Varadero elsõ progresszív Wilbers rugók olajjal, munkával együtt 30-35 között voltak. Hívjátok fel az X-Bike-ot, Borsay Szabolcsot. +3614056653. |
freemailpeter | 7281 | 2008. augusztus 28. 17:01 | Válasz erre: 7280 |
én itt kérdezõsködtem: "http://www.corsaro.hu/" azt mondták hogy 40 körül van az elsõ telo szereléssel együtt még majd most válaszol a srác hogy mi is tartozik bele ebbe,,, |
karu | 7280 | 2008. augusztus 28. 13:43 |
Nincs de én már gondolkoztam rajta de csak ugy érdemes hogy a hátsot is.
|
freemailpeter | 7279 | 2008. augusztus 28. 11:21 |
van olyan aki kicserélte az elsõ rugokat progresziv rugokra???
|
krisztian.fz6 | 7278 | 2008. augusztus 28. 08:37 | Válasz erre: 7277 |
Bár neked lehet, hogy más fék van rajta, nem tudom, hogy az kottyan-e.
|
frazer | 7276 | 2008. augusztus 27. 23:41 |
Különben nagyon király a gép . Van még minek összekopnia benne de ha túlleszünk a bejáratáson azt mondják ,hogy csak hajtani kell
|
Macko | 7275 | 2008. augusztus 27. 23:40 | Válasz erre: 7272 |
Van még egy remek javaslatom: vegyél egy Schubert bukót, és nem fogsz hallani mindenféle kis neszeket! :-)
|
frazer | 7274 | 2008. augusztus 27. 23:39 |
Biztos , hogy ugyanarra a katt-ra gondolunk , mert mikor leírtad azonnal biztos voltam benne , hogy egyrõl beszélünk
|
frazer | 7272 | 2008. augusztus 27. 23:38 |
Király !!! Köszi . Már nagyon idegesített, hogy vettem egy gépet xxl-ft-ér és lehet , hogy szar. De hála nektek megnyugodtam. |
krisztian.fz6 | 7271 | 2008. augusztus 27. 23:37 | Válasz erre: 7269 |
De igazad is lehet, nem biztos, hogy ugyan arra a klottyanásra gondolunk.
|
krisztian.fz6 | 7270 | 2008. augusztus 27. 23:35 | Válasz erre: 7268 |
Semmi, erre én még akkor rákérdeztem, mikor még a motor a szalonban állt 0 km-esen, hogy mi kotyan, mikor behúzom az elsõ féket és lerugóztatom. nekem is feltünt.
|
Macko | 7269 | 2008. augusztus 27. 23:34 | Válasz erre: 7266 |
Ha a moci garis, mindenképpen vidd szervízbe, nehogy belepiszkálj valamibe és elbukd a jótállást!
|
krisztian.fz6 | 7267 | 2008. augusztus 27. 23:30 | Válasz erre: 7266 |
Az ilyen, mikor behúzod az elsõ féket rugóztatod akkor érzel kattanást. A fékmunkahenger az, mert úszóágyazású és picit klitty-klattyol ide oda.
|
frazer | 7266 | 2008. augusztus 27. 23:27 |
Elõször én is azt hittem , hogy a fék kattoghat, de tisztára olyan hangja van mintha a kormánycsapágy mozogna . Megnéztem és nem lötyög. Úgyhogy kilõve, aztán fék ellenörzés hát az sem lehet. Azt hiszem a telónak van ilyen hangja. Lehet , hogy eltört benne a rugó vagy csak kevés benne az olaj. A moci még új tehát garis "900-km" csak azt gondolom ha én tudom orvosolni a problémát akkor megtudok spórolni egy napot az utánajárás miatt. |
Ferko | 7264 | 2008. augusztus 27. 18:49 | Válasz erre: 7263 |
Vizsgáztatnak motort Gödöllõn is és nagyon rendesek. Hülyeség szervizzel tenni ugyanezt. Jelentsd be, nézd át a géped, mosd szép tisztára és pár ezer forintból meg van. |
Verado | 7263 | 2008. augusztus 27. 10:40 | Válasz erre: 7256 |
Köszönöm a tanácsokat, a Mozaikot és is probáltam de telefonon elérni õket nagyon körülményes, másrészt pedig egy dolog miatt nem akarom a feltúrt várost többszörösen körbemotorozni ha nem muszály. Igy maradok a drágább verzió mellett egy helyen az 50 e es szerviz és a vizsga , mindez 2 max 3 nap alatt és a motor fekészítésének és a vizsgán való átmenésnek a felelösége is egy kézben van - báûr ahogy mondod gond nem lehet mert kvázi újszerü állapotban karcmentes babusgatott géprõl va szó, jól jár az aki jövõre ezt megveszi tölem :)
|
freemailpeter | 7260 | 2008. augusztus 26. 21:32 | Válasz erre: 7259 |
én még nem hallottam ilyet,de azt se tudom elképzelni mi a franc tud ott kattogni, esetleg a kollégák hátha tudnak segiteni,,,:) vagy valami szakinak mutasd meg! |
frazer | 7259 | 2008. augusztus 26. 20:53 |
Sziasztok. Tudna e valaki segíteni.. A Frazerem elsõ teleszkópja kicsik kattog a terhelésnél. Halkan csinálja, de sajna nem tudom hogy ez normális dolog-e?! Tehát ha valakinek van ötlete azt nagyon megköszönném. |
Macko | 7258 | 2008. augusztus 26. 07:12 | Válasz erre: 7257 |
Azért a gixerek ennél kicsit gyengébbek. Utcára meg sokkal jobb a Fazer!
|
fazim | 7257 | 2008. augusztus 26. 03:04 |
Sziasztok! Tegnap megcsináltattam a 40 ezres szervízt. Minden hozzávalót én szereztem be, de a szakértelmet Bicske Suzuki Interat adta ( mindenkinek ajánlom õket értenek a gépekhez!) A friss olajjal 40 km adrenalin mocizás következett. Jujjj micsoda gépem van ;) Mit nekem 170 ló körüli 750es gixer v. 165 ló körüli 600as gixer, ezek feszültek ott az udvaron, mikor van egy ilyen minden igényemet kielégítõ gépem!! Elégedetten nézegettem a garázs elõtt!! Boldog vagyok, hogy életem része! Széles utat!! |
TeeJay | 7256 | 2008. augusztus 25. 19:26 | Válasz erre: 7254 |
Yupp, Pali is ott dolgozik, mióta a YH kiszállt a kiskerbõl (azóta a Harmatit nyomja...). |
Attis001 | 7255 | 2008. augusztus 25. 18:30 | Válasz erre: 7254 |
A legócsóbb, ha a mozaik utcai mûszaki állomásra viszed. Be lehet jelenteni telefonon is, kapsz idõpontot, kb. 3.e. Ft. Mivel 2004-es ha ég minden izzó és jó a gumi simán át lehet tolni.
|
Verado | 7254 | 2008. augusztus 25. 14:17 |
Köszi, beszéltem velük, és bár nincsen a hatáskörükben ,a telephelyen levõ vizsgáztatóállomáson meghatalmazással megcsinálják. Állítólag a Scuszter Pali bácsi a Yamaha Hungáriától is odaigazolt vele peddig nagyon meg voltam elégedve igy valószínû Harmatiék már nem látnak töllem fityinget. üdv. V |
TeeJay | 7253 | 2008. augusztus 25. 13:34 | Válasz erre: 7252 |
Yamaha World... :) Bár 'jópénzért' bárhol megcsinálják sztem. |
Verado | 7252 | 2008. augusztus 25. 13:02 |
srácok, új mûszaki elé néz a 2004 es fazerem, bp en tudtok e olyan Yamaha szervízt ahol a mûszakit is megcsinálják ? Ha van ilyen akkor még az 50 e Szervizt is megcsináltatnám nálluk . Köszi a segítséget V
|
Eyesis | 7251 | 2008. augusztus 25. 11:47 |
hahó, nincs valakinek egy 2000es evjáratú FZS600as karbisor elfekvõben? :-) adok helyére a polcra egy 1998as évjáratút :-D
|
TeeJay | 7247 | 2008. augusztus 23. 09:37 |
Béjemvé ef800er "http://www.motoblog.it/post/14954/anteprima-2009-bmw-f800r" |
Macko | 7246 | 2008. augusztus 22. 21:41 |
Õt ismeri valaki? Kakucson találkoztunk ma, van neki pár képünk ha meglesz.
![]() |
freemailpeter | 7245 | 2008. augusztus 22. 17:32 | Válasz erre: 7244 |
jol megrángattad?ne cask a villát rángasd , probáld a villához képest a kereket, esetleg kormánycaspágy vagy kerékcsapágyra tudok gondolni, |
bigcsabi | 7244 | 2008. augusztus 22. 15:00 |
Friss Fazer-es vagyok és a segítségeteket kérném! Amikor a "Jó" utakon megdöccen a motor, olyan érzésem van, mintha az elsõ villában megmozdulna a kerék és szabálytalanul valamelyik irányba elvisz. Már körbenéztem, de semmi szervi elváltozást nem találtam rajta. Nem kotyog, nem lötyög, nincs eltörve. Nem a nyomvályúról beszélek, csak egy egyszerû úthibáról. |
DeV | 7241 | 2008. augusztus 21. 20:22 | Válasz erre: 7235 |
Az ólmod szerintem nem magától esett le. Valószínûleg egy piroslámpánál lelopták a purdék. Örülj, hogy nem álltál sokáig, így volt min elgurulni...
|
karu | 7239 | 2008. augusztus 21. 19:10 | Válasz erre: 7237 |
Az adatlapodra nincs kiirva a neved telo számod.
|
karu | 7238 | 2008. augusztus 21. 19:08 | Válasz erre: 7235 |
Nem értem a kérdést a benzinre gondolsz? A centir szarul volt felragasztva azt elrepült. |
juhit | 7237 | 2008. augusztus 21. 13:53 | Válasz erre: 7236 |
Hát most elég lámának fogok tûnni, de õszintén szólva nem tudom, hogy mire gondolsz.
|
krisztian.fz6 | 7236 | 2008. augusztus 21. 13:40 | Válasz erre: 7235 |
juhit, adatlapkommandótól nem félsz????
|
juhit | 7235 | 2008. augusztus 21. 08:20 | Válasz erre: 7233 |
Karu! Te milyennel itatod a lovat? Egyébként a minap történt velem egy érdekes eset. A hátsó keréken volt 3 kiegyensúlyozó ólom. Ma reggel vettem észre, hogy már csak 1 van rajta... (1db 5gr-os) Lehet azért vele így menni egy 90-100-as tempót? (persze csak mert nem tudom azonnal elvinni gumishoz, kell 1-2 nap) Szerintetek mitõl eshet le az ólom? |
karu | 7233 | 2008. augusztus 20. 22:23 | Válasz erre: 7232 |
Igy van én mindig a sporolásra megyek :-))))))))
|
krisztian.fz6 | 7230 | 2008. augusztus 20. 22:06 | Válasz erre: 7229 |
Azt se bánnám, ha vizet öntenél bele.
|